Budućnost| Društvo| Ekonomija| Filozofija

BREXIT

G.Cross RSS / 17.06.2016. u 18:07

5616.jpg?w=620&q=20&auto=format&usm=12&fit=max&dpr=2&s=f05789a8c0f5d127ec0599143097a95b

 

U UK (Engleskoj) sam živeo 3 puta.

Prvi put u ranim osamdesetim, drugi put kad je počeo rat u Jugoslaviji i treći put u drugoj polovini dvehiljaditih.

I živeo bih opet kad bi moja žena prihvatila. Kad smo se vratili u Evropu ja sam hteo UK, ona je htela Nemačku i tako smo završili u Francuskoj ( Nešto Izmedju ).

Imam mnogo prijatelja Britanaca ( Engleza, Škota).

Volim tu zemlju.

Zašto ? Teško je reći, mešavina… Ja volim focus na detalje, privatno i profesionalno. To sam našao kod tih ljudi. Upornost. Never, never, never, give up. Smisao za humor sličan mom.

Sledeće nedelje će Brits da glasaju da li će da napuste Evropsku Uniju.

Drugim rečima, da li će da raspuste EU kakva jeste.

 

Ne želim da ulazim u detalje ekonomskih, političkih i istorijskih razloga zašto bi raspustiti EU bila milenijalna greška.

Samo želim da emotivnom planu da kažem da od kad nema Jugoslavije ja se osećam Evropljaninom.

Volim multukulturizam, kada jedni druge teramo da budemo bolji.

Bilo bi mi jako žao da taj projekat propadne.

 

I ako propadne propašće kao i uvek zbog jebenih birokrata, lenjih džabalebaroša koji ne znaju ništa ali znaju da budu “na liniji”da sede u Briselu naprdivaju I nabijaju basnoslovne plate.

 

David Cameron je dobio kao  neke ustupke , koje mnogo znače gledajući iz Evrope ali malo gledajući iz UK. Taj politički cirskus pokazuje upravo sta je pogrešno sa EU. Britanija je pregovarala o ustupcima umesto da reformiše EU iznutra,

 

EU je izgradjena na stravičnim lekcijama koje smo naučili u 20. veku.

Napravili su je velikani evropske istorije.

Merkel, Holland, Cameron da su lideri koji nisu ne bi pregovarali nego bi otišli sa govnjivim motkama u Brisel i rasterali lenju , pohlepnu bagru.

Ali nisu.

 

Traziti od potpuno zbunjenih, manipulisanih pojedinaca koje žive na ostrvu da odluče budućnost Evrope nije demokratija nego kukavičluk od strane Camerona.

 

Megi Tačer bi uzela govnjivu motku i pravac Brisel. Jebalo bi joj se za sta kažu istraživanja  javnog mnenja.

Powell, Thatcher’s closest adviser for many years, concludes that her “heart was never in our membership of the EU, but I am convinced her head would continue to favour staying in on the conditions now on offer”.

 http://www.theguardian.com/commentisfree/2016/feb/07/margaret-thatcher-eu-views-brexit

 

Istorijski patuljci odlučuju našu sudbinu.

Beri kožu na šiljak



Komentari (245)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 18:20 17.06.2016

Napisaše par puta proteklih dana

Merkel, Holland, Cameron da su lideri koji nisu ne bi pregovarali nego bi otišli sa govnjivim motkama u Brisel i rasterali lenju , pohlepnu bagru.

Pohlepna bagra je mit, makar brojem. EU ima administracije koliko je otprilike ima birmingemski City Council. UK samo na državnom nivou ima 412,000 civil servants. EU, 33,000.

Cameron je najgluplji britanski PM ikada. A, da, sve više mislim da ono što je dobro za UK (Remain) nije dobro za EU.

G.Cross G.Cross 18:24 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

princi
Merkel, Holland, Cameron da su lideri koji nisu ne bi pregovarali nego bi otišli sa govnjivim motkama u Brisel i rasterali lenju , pohlepnu bagru.

Pohlepna bagra je mit, makar brojem. EU ima administracije koliko je otprilike ima birmingemski City Council. UK samo na državnom nivou ima 412,000 civil servants. EU, 33,000.

Cameron je najgluplji britanski PM ikada. A, da, sve više mislim da ono što je dobro za UK (Remain) nije dobro za EU.




EU kakva jeste sada nije dobra za EU.
Ne treba je unistiti nego reformisati. Ali ko ? Cameron ? Holland ?
princi princi 18:33 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

EU kakva jeste sada nije dobra za EU.

EU kakva god da je keva je za UK onakva kakva je sada. UK odvaja 0.3% svog budžeta za EU. Nazad dobija neuporedivo više.

Da, zaboravih: glasanjem za Brexit, UK bi se vrlo brzo (cenim, za 2 do 3 godine max) svela na londonski pašaluk.
alselone alselone 18:33 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Ali ko ?


Merkelova. Mislim da je ona jedna od malobrojnih politicara na svetu trenutno, sa vizijom i mudima. Ovo mahom sve ostalo pozeri i diletanti. Mislim i da je Korea iz Ekvadora sjajan, mahom zbog toga kako se drzava razvija i zbog Asanza ali nemam dovoljno informacija da to i tvrdim. I mislim da je Putin spasao Rusiju (i svet) od gradjanskog rata koji ciji su se temelji spremali za Borisovog pijanog vakta.
princi princi 18:45 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Zemlja koja sebi dozvoljava da joj ovakve novine izlaze bez plaćanja ikakvih kazni je zaslužila da bude izbačena iz EU.
tadejus tadejus 18:49 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

G.Cross

EU kakva jeste sada nije dobra za EU.Ne treba je unistiti nego reformisati. Ali ko ? Cameron ? Holland ?


a kakva je tvoja ideja šta tačno u EU treba reformisati?
od svih problema ti navodiš samo to da im službenici imaju velike plate..
kao da misliš da bi nešto rješilo da im te plate smanje..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:26 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Merkelova. Mislim da je ona jedna od malobrojnih politicara na svetu trenutno, sa vizijom i mudima

:)

Otkad ja to pričam...

Nije ovde storija o EU birokratama, Brexitu, desnici, imigraciji. Oni su samo manifestacije jedne duboke promene sveta kojoj svedočimo. I na tu promenu svet još uvek odgvoara starim institucijama i starim konceptima. A treba da se naprave novi.

I to je, suštinski, problem našeg vremena.
Potrošili smo stare forme uređenja socijalnih odnosa.
Mi pred pokvarenim kompjuterom stojimo sa sekirom u ruci, željni da ga opravimo.
Tu, od sekire, nema neke vajde.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:30 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Da, zaboravih: glasanjem za Brexit, UK bi se vrlo brzo (cenim, za 2 do 3 godine max) svela na londonski pašaluk.

Pa Škotska bi, to je izvesno, otišla iz neEU Britanije.
Šta i kako bi drugo moglo da ode -- to već nemam ideju.
princi princi 19:36 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

I Severna Irska. Kako napisah već kod Vučka, izbor između UK i EU je no brainer.
princi princi 19:39 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Merkelova. Mislim da je ona jedna od malobrojnih politicara na svetu trenutno, sa vizijom i mudima.

Lame duck. Mislim da su joj odbrojani dani i da su unutarstranačke borbe jedini razlog što je još uvek tu gde je. Sjajna žena, ali praktično bez ikakve moći, potpuno paralisana. Pogotovu je neuputno poistivećivati je sa nekim tipičnom "nemačkim" stavom, koji je mnogo, mnogo, da kažem, konzervativniji.
tess tess 19:44 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Otkad ja to pričam...

Da, da. Sjetih se bloga Dejana Stankovića, prošle godine. Palestinske devojčice i babe Merkel. Krenuli Srbi u Grčku na more a Merkel se pojavi iz dubina i dečicu rastjeruje. Stari moj.

I sad. Sledeći level je da skapiraju da Merkel nije samo divna Merkel, Merkel su Njemci. Il oni koji čine s njom germansko društvo. Ono od prije 12 mjeseci.

Nakon toga ide novi level, za 12 mjeseci ćemo i o njemu.

I da, Cross, dobro da si napisao ovaj blog. Evo par dana dumam šta je dobro a šta loše i za koga. I što i šta..Uglavnom, nisam imala koga da pitam. Danke.

G.Cross G.Cross 19:45 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Merkelova. Mislim da je ona jedna od malobrojnih politicara na svetu trenutno, sa vizijom i mudima

:)

Otkad ja to pričam...

Nije ovde storija o EU birokratama, Brexitu, desnici, imigraciji. Oni su samo manifestacije jedne duboke promene sveta kojoj svedočimo. I na tu promenu svet još uvek odgvoara starim institucijama i starim konceptima. A treba da se naprave novi.

I to je, suštinski, problem našeg vremena.
Potrošili smo stare forme uređenja socijalnih odnosa.
Mi pred pokvarenim kompjuterom stojimo sa sekirom u ruci, željni da ga opravimo.
Tu, od sekire, nema neke vajde.


Slazem se.

I da odgovorim ujedno i Tadejus.
Evropski parlament, Evropska kimisija su potpuno obsolitne organizacije.
Direktni izbori za Evropski parlament nemaju nikakvog smisla i izvor su mnogih sada postojeci problema.

A koje je resenje? Pa, ne znam. Ali znam da resenje nije odustajanje od EU.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:45 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Pogotovu je neuputno poistivećivati je sa nekim tipičnom "nemačkim" stavom, koji je mnogo, mnogo, da kažem, konzervativniji.

:)

U nekom trenu celoj Evropi Merkelova je nametnula jedan visoko humani standard. Na duže staze on je bio neodrživ, naravno. Kako god, jedno milion ljudi uplivalo je u tu Evropu zahvaljujući Anđelki.

Zanimljivo je i Vučića promatrati iz istovetne perspektive kao one kod Merkelove? Pa i on bi se ukazao kao lepa avangarda.
princi princi 19:53 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

U nekom trenu celoj Evropi Merkelova je nametnula jedan visoko humani standard. Na duže staze on je bio neodrživ, naravno. Kako god, jedno milion ljudi uplivalo je u tu Evropu zahvaljujući Anđelki.

Pa da, i taj humani standard je uveo one fašiste u parlament.

Ovo poređenje Vučića i Merkelovke mi izmiče zdravom razumu.
princi princi 19:56 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Mislim, ljudi u Evropi ne razmišljaju čak ni kurcem. Potpuno je jasno da je Nemačka neodrživa bez velikog priliva imigracije. Nije Merkelovka bila vođena nikakvim humanim principima nego razumom. Njoj je jasno da nemačka populacija pada i da će za 20 do 30 godina njoj faliti građana. To je jasno i Nemcima, ali to nije bitno, kad je fašizam u pitanju tu rade druge emocije.

Mislim, slična je stvar i cela priča ovog Brexita. Uopšte nisu bitna fakta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:01 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

To je jasno i Nemcima, ali to nije bitno, kad je fašizam u pitanju tu rade druge emocije.


Ih, kako bi nas (dosljake + i 3 generaciju) takvi rado katapultirali odakle smo dosli..a kamo li primali nove.

Eno sastance u Austriji, cvet evropskih extrem desnicara, na okupu.
princi princi 20:12 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Ih, kako bi nas (dosljake + i 3 generaciju) takvi rado katapultirali odakle smo dosli..a kamo li primali nove.

Pa da... Stvari su u Evropi dovedene do usijanja. Razum govori jedno, ali instikt, onaj duboki, rasistički, fašistički, nešto sasvim drugo.

Od prvog dana pričam: ovaj Brexit nema ništa sa ekonomijom, pa ni sa šatro nefunkcionisanjem EU. Englezi su od EU dobili sve što su tražili: ogromne rebates, nepripadanje Šengen zoni, odsustvo iz zajedničke valute, potpuno odvezane ruke da ne regulišu City i dozvole svakojakim hohštaplerima da prodaju muda za bubrege... Od svega toga njima jedino smeta sloboda kretanja istočnoevropljana. To ih boli u oko.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:43 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Ovo poređenje Vučića i Merkelovke mi izmiče zdravom razumu.

Мислим да сам био јасан: ако си ти за Меркелову написао да je neuputno poistivećivati je sa nekim tipičnom "nemačkim" stavom, koji je mnogo, mnogo, da kažem, konzervativniji -- истоветни приступ може се заузети и спрам Вучића. Његово гласачко тело има далеко конзервативније (уистину: антиЕУ и помало шовенске) ставове неголи оне које је Вучић јавно испољавао.

Свака част Вучићу. (За ту црту његове политике.)
И то је објективна похвала и увид.
Нема везе да ли се он тиме само додворавао Меркеловој и био неискрен, важно је оно што је учинио и наметнуо као јавни став читаве Србије.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:48 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

ажно је оно што је учинио и наметнуо као јавни став читаве Србије.


To se, Brajo, zove samovolja, diktatura.


E sad, postoji i ono što neko zove prosvećeni apsolutizam, pa jesi li spreman da Vučića tu ubrojiš?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:54 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

To se, Brajo, zove samovolja, diktatura.

:)
Не.
У овом случају то се зове политика позитивних подстицаја. Све нас је, својом добротом, подстицао да и сами будемо добри. Сад, што ти у ту његову доброту не верујеш, уопште није од значаја. Ако се тачно присетиш, и овде се на блогу пиштало од среће, како су Срби пригрлили страдалнике, оне који су као и они -- кроз историју -- остали без куће. И подругивали смо се, с правом, разбраћи Хрватима и мађарским фашистима на мржњи и расизму коју су спрам избеглица испољили.
princi princi 21:04 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Његово гласачко тело има далеко конзервативније (уистину: антиЕУ и помало шовенске) ставове неголи оне које је Вучић јавно испољавао.

Ali to jednostavno nije tačno. To je Krstćeva teza, ali ona jednostavno nije tačna. Kao što nije tačno ni da je Slobodanovo glasačko telo bilo anti-EU. To je, kako da kažem, vrlo mentalno lenja teza. Onako, na nivou Dnevnog avaza (pri čemu bi Krstiće to stvarno trebalo da shvati kao kompliment).

Na koncu, Nikolić i Vučić su pobedili tek pošto su embraceovali i "prihvatili" EU vrednosti, Đulijanija i sav bullshit koji ide s tim, a ne obratno. To su neka fakta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

У овом случају то се зове политика позитивних подстицаја.


A ako to neko nazove politikom negativnih podsticaja, hoće li pogrešiti?
Drugim rečima, postoje li zvanične liste pozitivnih i negativnih podsticaja, pa da se tačno zna šta je pozitivno a šta negativno?
Ако се тачно присетиш, и овде се на блогу пиштало од среће, како су Срби пригрлили страдалнике,

Ne pričam samo o detalju sa migrantima, govorim o generalnoj proEU politici.

A prštalo je od sreće jer je tako kako se postavljalo i trebalo da se postavi prema migrantima kroz Srbiju.
A da je Srbija bila njihovo krajnje odredište to bi bio novi, veoma značajan momenat, pa je veliko pitanje da li bi tako prštalo.

Humanost i razum se često isključuju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:07 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Ali to jednostavno nije tačno.

A šta je tačno?
(Zanima me konstrukcija rezona, ne koji je. I njegova odbrana.)
princi princi 21:11 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

A šta je tačno?

Pročitaj komentar do kraja (tj drugi paragraf, nit je predugačko, niti preterano profound). Ovo će ti, ako si zaboravio u međuvremenu- da, svašta se dešavalo i moguće je da su nova sećanja potisnula ona stara- potvrditi svako ko je bio tamo. Mislim, na tim izborima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:20 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

princi
A šta je tačno?

Pročitaj komentar do kraja (tj drugi paragraf, nit je predugačko, niti preterano profound). Ovo će ti, ako si zaboravio u međuvremenu- da, svašta se dešavalo i moguće je da su nova sećanja potisnula ona stara- potvrditi svako ko je bio tamo. Mislim, na tim izborima.

Ponoviću ti ono najbitnije, pošto te mrzi, izgleda, da pažljivo čitaš: njegovo glasačko telo...
Podvučeno je ono bitno.
Na koncu, Nikolić i Vučić su pobedili tek pošto su embraceovali i "prihvatili" EU vrednosti,
... i time postali prihvatljivi njihovim nematičnim glasačima: EU put je time bio zacrtan, tvdo antiEU jezgro dobilo je proEU vođe.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:23 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

A da je Srbija bila njihovo krajnje odredište...

Da je -- a nije.

Ne znam koliko su značajne neostvarene istorijske situacije. Verovatno -- nimalo.

Zamisli da smo pobedili na Kosovu?
Ne možeš? Nema, danas, smisla?
O tome ti govorim...
princi princi 21:28 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

njegovo glsačko telo...

Kao što rekoh: meni se čini da je to drugosrbijansko proseravanje i pljuckanje na "glupe seljake"*. Isto tako mi se čini da, ma koliko te lična fascinacija Krstićem u tome ko;ila, ti ipak možeš bolje od toga. A moguće je i da grešim po pitanju oba, ne bi bilo prvi put.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:31 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Kao što rekoh: meni se čini da je to drugosrbijansko proseravanje i pljuckanje na "glupe seljake"*. I

Pa nije.
To su glupe statistike -- kakv je bio profil SNS-exSRS glasača.
Voli Cecu i Rašu Dabića, još više Mladića, ne priznaje Srebrenicu, prezire EU jer u njoj nema da se peчe radža i krastavci moraju da budu pravi. A krastavci su, znaju svi, krivi. Što se tiče radže, Toma je EU hajduk... 100 nelegalnih kazana za pečenje ima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Da je -- a nije.


Nije, i zbog toga je sve u redu.
Oko toga mi nemamo spora.
Ali ga imamo oko toga da li je politika nametanja pozitivna politika.
A ni Vučić nije taj koji je građanima nametnuo human odnos prema migrantima, nameće im proEU politiku, ako prihvatimo tvoju tezu da im je nameće.

Ali meni se čini da se ovde javlja jedan zanimnjiv fenomen koji možda izmiče.
Čini mi se da se promenila struktura onih koji su za, i onih koji su protiv EU.

Nekad su protiv EU bili skoro isključivo turboSrbi ili Miloševićevskošešeljevska Srbija, dok je "druga Srbija" bila skoro listom fanatično proEU.
Sada je dosta nekadašnjih "drugih" Srba evroskeptično.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Voli Cecu i Rašu Dabića, još više Mladića, ne priznaje Srebrenicu, prezire EU


E to više ne stoji, o tome sam pisao u prethodnom komentaru.
freehand freehand 21:46 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

ali instikt, onaj duboki, rasistički, fašistički, nešto sasvim drugo.

Postoji li jasnija i čistijia definicija fašizma od ovoga?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:47 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Ali ga imamo oko toga da li je politika nametanja pozitivna politika.

:)
Ti misliš da su građanska prava za žene došla tek sa razmevanjem o tome da i žene treba da imaju jedna građanska prava? Ili su bila nametnuta? Naturena?

Mase su, kao kaže Branka Prpa, mimetične. (Ne kaže ona, ona to citira, ali koga -- zaboravio sam.) Dakle, pošto su mase mimetične, one mimetizuju onog kom veruju. Kome veruju? Pa, Lenjinu, Titu, Dučeu, Adolfu, Kenediju, Brantu, Slobi, Vučiću...

A lepo ti je opno zapažanje na kraju.
I potvrđuje moje teze o promeni stava njegovih glasača.

Hvala ti.
Opet!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:49 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

E to više ne stoji, o tome sam pisao u prethodnom komentaru.

I tebi da podvućem bitno :)

To su glupe statistike -- kakav je bio profil SNS-exSRS glasača.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Ti misliš da su građanska prava za žene došla tek sa razmevanjem o tome da i žene treba da imaju jedna građanska prava? Ili su bila nametnuta? Naturena?


A ti misliš da ništa ne može doći dok se ne nametne?
Pusti Brajo te pojedinačne primere, jer ako se njima vodiš onda jedino logično što iz toga sledi je zalaganje za ukidanje demokratije.
I potvrđuje moje teze o promeni stava njegovih glasača.


Pa verujem da do te promene stvarno jeste došlo, ali je problem u tome što se taj deo opet lako može preokrenuti u nešto drugo.
A šta kažeš za onu drugu promenu (ako je i do nje došlo, a ja msilim da jeste) da se deo druge Srbije premetnuo u skeptike?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:00 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

A šta kažeš za onu drugu promenu (ako je i do nje došlo, a ja msilim da jeste) da se deo druge Srbije premetnuo u skeptike?

Mislim da svi društveni procesi imaju svoj ups and downs, i da je EU integracija društveni proces isth zakonitosti: mora da ima ups and downs. Ako sada ne prođe, EU integracija, proći će za 50-100 godina. Kad god... ali će proći.

Svet je sve više uvezan.
Iluzija je, čak, da je i USA suverena u onom uobičajenom, starom smislu. Nije. Jedna Kina ili Saudi Barbarija mogu je urušiti prostim dampingpvanjem USA obveznica koje drže. Ali -- neće. Ne odgovara im.

Svet je sve lepši.
Naravno, to ne znači da se neće zaprljati ili da je bezbedan, na putu ka toj lepoti.
;-)
urbana_gerila urbana_gerila 23:23 17.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Mase su, kao kaže Branka Prpa, mimetične. (Ne kaže ona, ona to citira, ali koga -- zaboravio sam.)


arnolda tojnbija, ali ga ona opovrgava glede tog obrasca i u srbiji, što, naravno, tebe ne treba da sputava u izvođenju pogrešnih zaključaka...
princi princi 00:11 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Kao što rekoh: meni se čini da je to drugosrbijansko proseravanje i pljuckanje na "glupe seljake"*. I

Pa nije.
To su glupe statistike -- kakv je bio profil SNS-exSRS glasača.
Voli Cecu i Rašu Dabića, još više Mladića, ne priznaje Srebrenicu, prezire EU jer u njoj nema da se peчe radža i krastavci moraju da budu pravi. A krastavci su, znaju svi, krivi. Što se tiče radže, Toma je EU hajduk... 100 nelegalnih kazana za pečenje ima.

Ma jok, nisu to nikakve statistike, to su Krstićeva glupa prenemaganja kojima racionalizuje svoju vernost Vučiću. Ne verujem da ni on lično veruje u te gluposti, ali ipak mora nekako da izađe na ulicu, ako ništa, da kupi mleko, pa mu ovako lakše.

Inače, što se tiče "pouzdanih statistika" (koje su toliko pouzdane da su jednog Borisa Tadića koštale političke karijere i to u trenutku kad je bio predsednik Srbije), daj mi agenciju za ispitivanje javnog mnjenja i dokazaću ti šta hoćeš.
jkt2010 jkt2010 02:05 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

G.Cross
EU kakva jeste sada nije dobra za EU.
Ne treba je unistiti nego reformisati. Ali ko ? Cameron ? Holland ?

Valjda onaj što ti sredio odnošenje smeća i parking pred samiškom?

Za njega glasaš, a za Olanda te zabole neko ćoše.

Zar nam nisi tu lekciju održao tamo, a gle ovo sad... ne valja mu Oland...
bene_geserit bene_geserit 03:35 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

princi
Potpuno je jasno da je Nemačka neodrživa bez velikog priliva imigracije. Nije Merkelovka bila vođena nikakvim humanim principima nego razumom. Njoj je jasno da nemačka populacija pada i da će za 20 do 30 godina njoj faliti građana. To je jasno i Nemcima, ali to nije bitno, kad je fašizam u pitanju tu rade druge emocije.

Koliko gluposti u jednom pasusu.
Nemacka je odrziva zemlja kako god okrenes.
Nije bitan rast GDPa vec GDPa per capita. A nemacka ekonomija nije mehur od sapunice da mora da ima taj minimalni rast GDPa da bi sistem opstao.
Nemacka moze da ima korist i potrebna joj je obrazovana legalna kriminalno/teroristicki proverena imigracija u malom broju. To je sve.
Neobrazovana i ilegalna emigracija joj nije potrebna ni za sta (kao ni jednoj drugoj zemlji na svetu) i samo dugorocno su sami sebi napravili problem.
bene_geserit bene_geserit 04:40 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Jedna Kina ili Saudi Barbarija mogu je urušiti prostim dampingovanjem USA obveznica koje drže. Ali -- neće. Ne odgovara im.

Saudijska Arabija ima svega 100-nak milijardi $ USA duga, toliko je dumpovano za poslednja 2 meseca pa se nista nije urusilo.
Kina i Japan drze po preko 1000 milijardi, oni su vec druga prica.

Cela ova prica sa USA zaduzivanjem je pri kraju. Jasno je da to ne moze vecno da traje. Kina i Japan imaju svoje ekonomske probleme. Kina ce gotovo izvesno da polako izlazi iz americkih obaveznica, ali to ce da traje godinama.


jkt2010 jkt2010 04:52 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

bene_geserit
Cela ova prica sa USA zaduzivanjem je pri kraju. Jasno je da to ne moze vecno da traje.

Zašto ne bi moglo? Ko će da ih spreči, MMF? Ima da nastave sve dok su najjači.
tadejus tadejus 07:08 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

G.Cross

Evropski parlament, Evropska kimisija su potpuno obsolitne organizacije.Direktni izbori za Evropski parlament nemaju nikakvog smisla i izvor su mnogih sada postojeci problema.A koje je resenje? Pa, ne znam. Ali znam da resenje nije odustajanje od EU.


pa ako političkom entitetu ukineš vladu i parlament ostaje ti još jedino direktna demokratija..
a da EU može da funkcioniše kao direktna demokratija kad ne može ni pola švajcarskog sela.. ne vidim..
u eu je osnovni problem sada ekonomija, a u okviru ekonomije koordinacija.. problem koordinacije ne vidim da se može rješiti smanjivanjem centralizacije..
baš napraotiv..
ali kako je preovladavajući sentiment upravo ovaj tvoj, kako je to sve bezveze i višak.. to je pola koraka od "da mi to ukinemo"..
pa nazad u rovove..
šta nas srba briga, mi znamo da se bijemo.. izdominiraćemo..
eh da
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:35 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

princi
Predrag Brajovic
Kao što rekoh: meni se čini da je to drugosrbijansko proseravanje i pljuckanje na "glupe seljake"*. I

Pa nije.
To su glupe statistike -- kakv je bio profil SNS-exSRS glasača.
Voli Cecu i Rašu Dabića, još više Mladića, ne priznaje Srebrenicu, prezire EU jer u njoj nema da se peчe radža i krastavci moraju da budu pravi. A krastavci su, znaju svi, krivi. Što se tiče radže, Toma je EU hajduk... 100 nelegalnih kazana za pečenje ima.

Ma jok, nisu to nikakve statistike, to su Krstićeva glupa prenemaganja kojima racionalizuje svoju vernost Vučiću. Ne verujem da ni on lično veruje u te gluposti, ali ipak mora nekako da izađe na ulicu, ako ništa, da kupi mleko, pa mu ovako lakše.

Inače, što se tiče "pouzdanih statistika" (koje su toliko pouzdane da su jednog Borisa Tadića koštale političke karijere i to u trenutku kad je bio predsednik Srbije), daj mi agenciju za ispitivanje javnog mnjenja i dokazaću ti šta hoćeš.

Релативизација истраживања маркетиншких агенција јесте бесмислена. Ево само један чланак из 2007. који показује ту промену физиономије СРСа:

Još jedan znak da se stranka postepeno distancira od Šešelja jeste upadljivo drugačiji javni nastupi radikalskih lidera u kojima je ublažen njihov mačo imidž. Generalni sekretar radikala Aleksandar Vučić je sada čest gost u ženskim kontakt emisijama gde, na primer, govori o svojoj ljubavi prema britanskoj pop muzici i podršci ukidanju obaveznog služenja vojnog roka u nacionalnim oružanim snagama, a ni jedno, ni drugo ne odslikavaju tipične radikalske stavove. Središnje mesto u predizbornoj kampanji posvećeno je socijalnim temama i ekonomiji, a ne Velikoj Srbiji.

Тај искорак СРСа омогућио је да део гласачи неке друге, модерније и мање десничарске и конзервативне странке, гласа за њих, као и да европским полтичарима буду прихватљивији.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:50 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana


Saudijska Arabija ima svega 100-nak milijardi $ USA duga, toliko je dumpovano za poslednja 2 meseca pa se nista nije urusilo.

Да, а Кинези држе 20%.
Чак и мање количине биле би опасне. Наиме, кад се тржиште повлачи из неких акција и обвезница, ефекат тог повлачења већи је од пропорције масе која се повлачи. Тржиште је, у том тренутку, као препун биоскоп у коме је неко повикао -- Ватра!!! -- и на премали број излаза настоји да изађе превелик број људи. Чак и мање количине обвезница од кинеских, вероватно већ и дампинговање четири-пет посто обвезница, урушило би њихову вредност.

Пази, трећи УСА поверилац су Кајманска острва???
http://ticdata.treasury.gov/Publish/mfh.txt
alselone alselone 07:52 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Пази, трећи УСА поверилац су Кајманска острва???


Pu! Trebao da idem tamo na neku odbranu tendera i odustanemo! Bem ti maler. Ono tamo je raj na zemlji, barem po slikama.
emsiemsi emsiemsi 07:56 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Merkelova. Mislim da je ona jedna od malobrojnih politicara na svetu trenutno, sa vizijom i mudima

:)

Otkad ja to pričam...

Nije ovde storija o EU birokratama, Brexitu, desnici, imigraciji. Oni su samo manifestacije jedne duboke promene sveta kojoj svedočimo. I na tu promenu svet još uvek odgvoara starim institucijama i starim konceptima. A treba da se naprave novi.

I to je, suštinski, problem našeg vremena.
Potrošili smo stare forme uređenja socijalnih odnosa.
Mi pred pokvarenim kompjuterom stojimo sa sekirom u ruci, željni da ga opravimo.
Tu, od sekire, nema neke vajde.

Какви би то били нови концепти и њима прилагођене нове институције ?
emsiemsi emsiemsi 08:02 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

apacherosepeacock
To je jasno i Nemcima, ali to nije bitno, kad je fašizam u pitanju tu rade druge emocije.


Ih, kako bi nas (dosljake + i 3 generaciju) takvi rado katapultirali odakle smo dosli..a kamo li primali nove.

Eno sastance u Austriji, cvet evropskih extrem desnicara, na okupu.

Добро дошли назад !
Увек можете да се вратите својој кући. У Србији има места за све.
emsiemsi emsiemsi 08:04 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Ovo poređenje Vučića i Merkelovke mi izmiče zdravom razumu.

Мислим да сам био јасан: ако си ти за Меркелову написао да je neuputno poistivećivati je sa nekim tipičnom "nemačkim" stavom, koji je mnogo, mnogo, da kažem, konzervativniji -- истоветни приступ може се заузети и спрам Вучића. Његово гласачко тело има далеко конзервативније (уистину: антиЕУ и помало шовенске) ставове неголи оне које је Вучић јавно испољавао.

Свака част Вучићу. (За ту црту његове политике.)
И то је објективна похвала и увид.
Нема везе да ли се он тиме само додворавао Меркеловој и био неискрен, важно је оно што је учинио и наметнуо као јавни став читаве Србије.

Један је Крстић Небојша !
emsiemsi emsiemsi 08:11 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Kao što rekoh: meni se čini da je to drugosrbijansko proseravanje i pljuckanje na "glupe seljake"*. I

Pa nije.
To su glupe statistike -- kakv je bio profil SNS-exSRS glasača.
Voli Cecu i Rašu Dabića, još više Mladića, ne priznaje Srebrenicu, prezire EU jer u njoj nema da se peчe radža i krastavci moraju da budu pravi. A krastavci su, znaju svi, krivi. Što se tiče radže, Toma je EU hajduk... 100 nelegalnih kazana za pečenje ima.

Оооооо, јеботе патак !
Скоро да си мене описао.
bene_geserit bene_geserit 08:44 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Чак и мање количине обвезница од кинеских, вероватно већ и дампинговање четири-пет посто обвезница, урушило би њихову вредност.

Ma jedini nacin da se urusi vrednost drzavnih dugova je da drzava prestane da ih servisira, a to nece da se desi u slucaju USA, jer uvek mogu da "odstampaju" jos.
Svi kupuju USA dugove sa ekstremno malim prinosom bas zato sto su sigurni.

Nego, ne mislis valjda stvarno da je treci investitor "Kajmanska Ostrva" a ne ko zna kakvi fondovi tamo locirani.
bene_geserit bene_geserit 08:47 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

jkt2010
bene_geserit
Cela ova prica sa USA zaduzivanjem je pri kraju. Jasno je da to ne moze vecno da traje.

Zašto ne bi moglo? Ko će da ih spreči, MMF? Ima da nastave sve dok su najjači.

Pa USA hoce da nastavi dok god moze.
Problem je sto ce druge drzave prestati da kupuju njihove dugove.
Ne teraju USA nikoga da kupuje njihove dugove oruzjem, niti bi to mogli. Cak i Japan ne moze da upadne u tu kategoriju.
Milan Novković Milan Novković 08:56 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

bene_geserit
Predrag Brajovic
Jedna Kina ili Saudi Barbarija mogu je urušiti prostim dampingovanjem USA obveznica koje drže. Ali -- neće. Ne odgovara im.

Saudijska Arabija ima svega 100-nak milijardi $ USA duga, toliko je dumpovano za poslednja 2 meseca pa se nista nije urusilo.
Kina i Japan drze po preko 1000 milijardi, oni su vec druga prica.

Cela ova prica sa USA zaduzivanjem je pri kraju. Jasno je da to ne moze vecno da traje. Kina i Japan imaju svoje ekonomske probleme. Kina ce gotovo izvesno da polako izlazi iz americkih obaveznica, ali to ce da traje godinama.



Iako ne znamo SA holdings ova sad mala cifra (video sam je i ja na raznim mestima) je dosta nelogična i, po mom mišljenju, dosta malo verovatna:

1. Možda još i nije neki jak argument to što je SA dug dugo bio odlično čuvana tajna i jako malo ljudi u US je znaju.

2. Ali priča o mnogo stotina milijardi je, ako se ne varam, krenula relativno eksplicitno od SA ministra inostranih poslova, a bar takvi paze šta i kako pričaju.

3. Prepirka između SA i US koji su potegli tih 28 9/11 SA related stranica ne može olako, bar ja ne mogu koji ionako samo čitam druge i ne vidim da oni mogu, da se udene u neku izmišljenu predstavu.
Milan Novković Milan Novković 09:08 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

bene_geserit
...
Cela ova prica sa USA zaduzivanjem je pri kraju. Jasno je da to ne moze vecno da traje. Kina i Japan imaju svoje ekonomske probleme. Kina ce gotovo izvesno da polako izlazi iz americkih obaveznica, ali to ce da traje godinama.



Ja mislim da je ta priča velika i da ne može tako lako da se "zaokruži".

Naime, saterivanje u ćošak po definiciji znači da ne postoji očigledan način da se iz tog ćoška izađe.

Ovde su US sada u poziciji gde im ne odgovara ni rast ni opadanje yielda. Nezgodna situacija u sistemu koji je prenapregnut i poprilično nesiguran ako ne postoje jasni kanali gde bi projektovanje sile držalo situaciju pod kontrolom.

A prostor za projektovanje se sužava, po prirodi sve moćnijih onih na koje se sila projektuje, pa potrebe sve sofisticiranijih metoda i strategija, kao na primer u Brazilu sada, da bi se nešto postiglo.

Pa kako se nešto proba, kao u Brazilu, drugi to vide pa se adaptiraju, pomere, a ti drugi rastu brže od US.

A ni Brazil nije još uvek završena priča, dok je centar sveta Evroazija, a ne Južna Amerika.
tadejus tadejus 09:26 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Milan Novković

Ja mislim da je ta priča velika i da ne može tako lako da se "zaokruži".Naime, saterivanje u ćošak po definiciji znači da ne postoji očigledan način da se iz tog ćoška izađe.Ovde su US sada u poziciji gde im ne odgovara ni rast ni opadanje yielda. Nezgodna situacija u sistemu koji je prenapregnut i poprilično nesiguran ako ne postoje jasni kanali gde bi projektovanje sile držalo situaciju pod kontrolom.A prostor za projektovanje se sužava, po prirodi sve moćnijih onih na koje se sila projektuje, pa potrebe sve sofisticiranijih metoda i strategija, kao na primer u Brazilu sada, da bi se nešto postiglo.Pa kako se nešto proba, kao u Brazilu, drugi to vide pa se adaptiraju, pomere, a ti drugi rastu brže od US.A ni Brazil nije još uvek završena priča, dok je centar sveta Evroazija, a ne Južna Amerika.


pa kako ćeš da zaokružiš kad treseš besmislice u takvoj količini da sam sebe da pratiš ne možeš..
čuj ne odgovara im smanjenje yielda..
pa jes, kome još odgovara niža kamatna stopa na dug.. samo ovim sumnjivim likovima iz kolorada
Milan Novković Milan Novković 09:56 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

čuj ne odgovara im smanjenje yielda..
pa jes, kome još odgovara niža kamatna stopa na dug

Ne odgovara im, ali ti si dosadan i neprijatan sagovornik pa mi tvoje neznanje iz ekonomije ne prija i ja te neću izvlačiti iz tvoje uvek detinjasto uske i neznalačke perspektive.

Vi kao da na faksu/praksi nikad niste pokušali da u isti koš stavite dug, dolar, likvidnost, kamate, hegemoniju i geo-strategiju.

Tebe bi svaka vlada trebala da uzme za konsultanta, "samo" ih zamoliš da "nekako" stabilišu valutu i dok su yields mali odštamapju nove bondove i agresivno sa tržišta kupe stare, plaćajući čak i male premije da bi podigli likvidnost.

I gotovo, svetska ekonomija ozdravila preko noći.
tadejus tadejus 10:04 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Milan Novković
Ne odgovara im, ali ti si dosadan i neprijatan sagovornik pa mi tvoje neznanje iz ekonomije ne prija i ja te neću izvlačiti iz tvoje uvek detinjasto uske i neznalačke perspektive.Vi kao da na faksu/praksi nikad niste pokušali da u isti koš stavite dug, dolar, likvidnost, kamate, hegemoniju i geo-strategiju.Tebe bi svaka vlada trebala da uzme za konsultanta, "samo" ih zamoliš da "nekako" stabilišu valutu i dok su yields mali odštamapju nove bondove i agresivno sa tržišta kupe stare, plaćajući čak i male premije da bi podigli likvidnost.I gotovo, svetska ekonomija ozdravila preko noći.


o jesuse..
ma to, geo-strateška hegemonija yielda kursa u vezi sa likvidnošću premije.. odštampane..
mator čovjek jbt..
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:37 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

emsiemsi
apacherosepeacock
To je jasno i Nemcima, ali to nije bitno, kad je fašizam u pitanju tu rade druge emocije.


Ih, kako bi nas (dosljake + i 3 generaciju) takvi rado katapultirali odakle smo dosli..a kamo li primali nove.

Eno sastance u Austriji, cvet evropskih extrem desnicara, na okupu.

Добро дошли назад !
Увек можете да се вратите својој кући. У Србији има места за све.


Ja hocu. Cim kupim farmu izvan Beograda.
narcis narcis 12:58 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

apacherosepeacock
emsiemsi
apacherosepeacock
To je jasno i Nemcima, ali to nije bitno, kad je fašizam u pitanju tu rade druge emocije.


Ih, kako bi nas (dosljake + i 3 generaciju) takvi rado katapultirali odakle smo dosli..a kamo li primali nove.

Eno sastance u Austriji, cvet evropskih extrem desnicara, na okupu.

Добро дошли назад !
Увек можете да се вратите својој кући. У Србији има места за све.


Ja hocu. Cim kupim farmu izvan Beograda.

nemoj, znao sam neke koji su u onomad, još u jugi, prodali sve u olandiji, napravili kuće, radionice , svašta nešto, i posle godinu dana prodali sve to i vratili se nazad u olandiju, mislim da više ni na godišnji odmor nisu teli da dođu.
little_radojica little_radojica 13:27 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

nemoj, znao sam neke koji su u onomad, još u jugi, prodali sve u olandiji, napravili kuće, radionice , svašta nešto, i posle godinu dana prodali sve to i vratili se nazad u olandiju, mislim da više ni na godišnji odmor nisu teli da dođu.


Ја знам једне који су се вратили из Канаде, а пре тога годинама припремали кућу у варошици у Војводини да имају дворац кад се врате. Кућу најбоље описује то што је имала 113 сијаличних места и што није никад завршена, уствари, боље је описује то што од кад су се вратили живе у старој кући са гонком, јер та бар може да се загреје. Да не помињем ауто/лађу од три хиљаде кубика који су само једном регистровали и коју нико после није хтео да купи. Онда се глава породице вратио тамо да ради и да шаље паре иако већ у пензији... Кућа наравно не вреди ништа због локације и трошкова који иду уз њу, жали боже материјала, рада и стотина хиљада долара. А тамо живели у стану, возили се јавним превозом и ништа им није фалило. Али завичајни комплекс Радована Трећег
Шалим се, добри људи и ништа им не фали ни сад, него ми је занимљиво како људи лако сами себе убеде да је туђ травњак зеленији и доведу се у такав раскорак (а нису само гастарбајтери, отуда оне силне недовршене неомалтерисане кућерде на 3 спрата)
narcis narcis 13:41 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Али завичајни комплекс Радована Трећег

ljudi ne kapiraju da posle 20-30 g. nisu više isti, da su navikli na jedan način života i da su sad , ustvari stranci u svojoj bivšoj zemlji i da ispočetka treba da uče kako se ovde živi.
tu mislim na one koji hoće nešto da rade a ne samo da uživaju u pemziji.
uglanom najbolje je onima koji žive itamo i vamo.
a to megalomanstvo najbolje je rešilo tržište, slušao sam žalbe ljudi koji su prodavali nasleđene kuće(ustvari zgrade sa po 3-4 sprata) da nisu mogli da postignu ni cenu materija a kamoli zarade.
ko je tad imao kupovao je kuće sa zlatnim slavinama samo tako.
no ovo moje iskustvo je jer sam imao poznanstvo samo sa našima koji su se asimilirali u holandiji, one koji su tamo živeli na isti način kao i u svom selu sam zaobilazio, moro sam da ih se čuvam pošto sam uvek bio ilegalno tamo, pa što sam im manje u oku manje šamse da me prijave
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:24 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

ljudi ne kapiraju da posle 20-30 g. nisu više isti


De, de, nisam ja tako plasljiva a i znam odakle sam dosla..

Meni treba prostor oveci, odsustvo komsiluka, i lepo vreme.
Drugo, necu bre da zidam kucu nego da kupim gotovu, a ima na izbor.

I necu u Bg ali da mi je usput.

Trece, ima prilicno pozitivnih primera(ka) koji su se vratili i uzivaju sa otprilike istim potrebama ko ovim mojim koje sam navela gore.

Jos nigde ne zurim nego lagano sve po redu.
little_radojica little_radojica 15:37 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Meni treba prostor oveci, odsustvo komsiluka, i lepo vreme.


Мени треба "добар дан, изволите" као поздрав од продавца сладоледа на Теразијама, уместо "Ситно!!!". А онда мислим да бих сасвим комотно живео и у гарсоњери, делио с комшијом летњу кујну, и то по киши.

Шалим се мало, последње што желим је да неком сугеришем како да живи и шта му треба.
mnenadic mnenadic 16:45 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

ima prilicno pozitivnih primera(ka) koji su se vratili i uzivaju sa otprilike istim potrebama ko ovim mojim koje sam navela gore.


U Ovčar Banji ima jedan čova, Nemac, koji je odavno penzioner. Uklopio se u lokalni milje. Kaže da sa 1500 evra u Nemačkoj ne može da sastavi kraj sa krajem a da ovde živi vrlo pristojno. Međutim, ono zbog čega ga spominjem nije to već nešto drugo. Jedno njegovo zapažanje: parafraziram - "Ovde ljudi rade da bi živeli, u Nemačkoj žive da bi radili". To je razlog zbog koga se preselio. Nemam pojma da li je pogrešio.
emsiemsi emsiemsi 16:50 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Milan Novković
čuj ne odgovara im smanjenje yielda..
pa jes, kome još odgovara niža kamatna stopa na dug

Ne odgovara im, ali ti si dosadan i neprijatan sagovornik pa mi tvoje neznanje iz ekonomije ne prija i ja te neću izvlačiti iz tvoje uvek detinjasto uske i neznalačke perspektive.

Vi kao da na faksu/praksi nikad niste pokušali da u isti koš stavite dug, dolar, likvidnost, kamate, hegemoniju i geo-strategiju.

Tebe bi svaka vlada trebala da uzme za konsultanta, "samo" ih zamoliš da "nekako" stabilišu valutu i dok su yields mali odštamapju nove bondove i agresivno sa tržišta kupe stare, plaćajući čak i male premije da bi podigli likvidnost.

I gotovo, svetska ekonomija ozdravila preko noći.

Тадејус је жена (барем сам ја тако укапирао).
emsiemsi emsiemsi 16:53 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

apacherosepeacock
emsiemsi
apacherosepeacock
To je jasno i Nemcima, ali to nije bitno, kad je fašizam u pitanju tu rade druge emocije.


Ih, kako bi nas (dosljake + i 3 generaciju) takvi rado katapultirali odakle smo dosli..a kamo li primali nove.

Eno sastance u Austriji, cvet evropskih extrem desnicara, na okupu.

Добро дошли назад !
Увек можете да се вратите својој кући. У Србији има места за све.


Ja hocu. Cim kupim farmu izvan Beograda.

Свака част !
Добро дошла !
Успут --- имаш моју подршку (и додатно, када си стала испред чопора да ме одбраниш. Овај такве ствари не заборавља).
narcis narcis 16:56 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Шалим се мало, последње што желим је да неком сугеришем како да живи и шта му треба.

ja se izvinjavam ali ja ništa ne sugerišem, meni se učinilo da apač misli da pokrene neki poso ovde pa reko da sprečim moguću propas ipak su apači i čiroki naši vekovni prijatelji, sram bilo amerikance te pobiše onako divan i nama prijateljski narod sa kojima smo vekovima dobro sarađivali pušeći nargile,
a i n smatram sebe za nekog čija se priča sluša ili poštuje, pričam ko i svaki deda više sebi u bradu nego drugima u uvo.
blogovatelj blogovatelj 19:07 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

nemoj, znao sam neke koji su u onomad, još u jugi, prodali sve u olandiji, napravili kuće, radionice , svašta nešto, i posle godinu dana prodali sve to i vratili se nazad u olandiju, mislim da više ni na godišnji odmor nisu teli da dođu.


Ja znam bar deset porodica kanadskih Srba koje su ovo uradile. I kad se vraćaju za Srbiju sve kukaju na Kanadu kano gavran sinji. A onda, posle dve godine, eto njih opet tamo gde su kukali.
narcis narcis 19:36 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

A onda, posle dve godine, eto njih opet tamo gde su kukali.

Kako B92 izveštava, jedna majka je u Koloradu uspela da spasi svoje dete od napada pume.

paitju begaj u tu jajovu oma, nemo se juriš po coloradu smačke
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:03 18.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Ja hocu. Cim kupim farmu izvan Beograda.

Sad sam bio kod prijatelja u Amerićima. 50 km od Beograda. Kuća od 90 kvadrata i 30 ari placa 12.800€. Prelepo im je.

Srbija je, na žalost, prepuna takvih kuća i placeva -- u kojima nema ko da živi ili da ih održava.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:06 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

ja se izvinjavam ali ja ništa ne sugerišem,



Ma ne, blogokolege, sugestije su dobrodosle, nista ja tu ne uzimam za pogresno.


apacherosepeacock apacherosepeacock 07:15 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Predrag Brajovic
Ja hocu. Cim kupim farmu izvan Beograda.

Sad sam bio kod prijatelja u Amerićima. 50 km od Beograda. Kuća od 90 kvadrata i 30 ari placa 12.800€. Prelepo im je.

Srbija je, na žalost, prepuna takvih kuća i placeva -- u kojima nema ko da živi ili da ih održava.


Eto. I ja imam takva saznanja o nekim poznanicima. Znam i nekoliko ljudi, osim mene, odavde koji to isto planiraju da urade. Da popravimo malo krvnu sliku napustenih teritorija.

Iskreno, stvarno sramno niske cene. Naravno da prija dzepu kupaca ali to je (cena koju si naveo, kuce i zemljista) manje od 1 kvadratnog metra stambenog prostora u sirem pojasu Amsterdama.
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:19 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Свака част !
Добро дошла !
Успут --- имаш моју подршку (и додатно, када си стала испред чопора да ме одбраниш. Овај такве ствари не заборавља).


Emsi
milisav68 milisav68 08:30 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

apacherosepeacock
Eto. I ja imam takva saznanja o nekim poznanicima. Znam i nekoliko ljudi, osim mene, odavde koji to isto planiraju da urade. Da popravimo malo krvnu sliku napustenih teritorija.

Ima ceo serijal na RTS-u "Zadnja kuća Srbija" pa možete da birate.

narcis narcis 08:34 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Iskreno, stvarno sramno niske cene.

čuo sam da su celi salaši po vojvođinu u bescenje.
al nije ti ovo olandija pa da možeš da živiš u selo a da imaš standard ko u beograd, ovde ni gradovi nemaju gradski standard.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:35 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

narcis
Iskreno, stvarno sramno niske cene.

čuo sam da su celi salaši po vojvođinu u bescenje.
al nije ti ovo olandija pa da možeš da živiš u selo a da imaš standard ko u beograd, ovde ni gradovi nemaju gradski standard.


Ma moze i standard.
I necu ni u selo ni u grad, nego izvan.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:38 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

"Zadnja kuća Srbija" pa možete da birate.


Milisave zasto ovaj emotikon? Na ovo sto ja pisem, ili?
milisav68 milisav68 13:27 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

apacherosepeacock
Milisave zasto ovaj emotikon? Na ovo sto ja pisem, ili?

Ma ne, nego sam sebi delovao nekako uvrnuto kao da sam Topalović.

Može solidno da se živi od poljoprivrede ako se lepo organizuje.
narcis narcis 14:08 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Može solidno da se živi od poljoprivrede ako se lepo organizuje.

samo ako imaš dovoljno zemlje pa da se baviš svaštarstvom, zaseješ sve živo pa šta mu bude, ne mož sve da propadne od grad, sušu, malu cenu, nešto će ubode da te izvuče.
pošto će država da te zajebe iovako i onako
milisav68 milisav68 14:29 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

narcis
Može solidno da se živi od poljoprivrede ako se lepo organizuje.

samo ako imaš dovoljno zemlje pa da se baviš svaštarstvom, zaseješ sve živo pa šta mu bude, ne mož sve da propadne od grad, sušu, malu cenu, nešto će ubode da te izvuče.
pošto će država da te zajebe iovako i onako

Ma dobro, može to malo da se unapredi, za grad - mreža, za sušu - navodnavanje, za malu cenu - hladnjača, pušnica, rakija, ali se slažem da ne treba sva jajca u istu korpu.
narcis narcis 18:03 20.06.2016

Re: Napisaše par puta proteklih dana

Ma dobro, može to malo da se unapredi,

e to je već ulaganje u budućnost, a to je jeres kod , bar, ovih seljaka koje sam ja upoznao.
alselone alselone 18:23 17.06.2016

Jab volo dodu

Cisto da vidim sta ce biti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:58 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

alselone
Cisto da vidim sta ce biti.


A ovde, kamate na kredite za nekretinine - juče na istorijskom minimumu (ok, istorija od 4 godine, da ne preterujem baš). Uzeo da refinansiram opet, palo na 2.75% za 15y. Kako su krenuli, još će da mi plaćaju samo da ne iskeširam ostatak kredita.






Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:02 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

A ovde, kamate na kredite za nekretinine - juče na istorijskom minimumu (ok, istorija od 4 godine, da ne preterujem baš). Uzeo da refinasiram opet, palo na 2.75% za 15y. Kako su krenuli, još će da mi plaćaju samo da ne iskeširam ostatak kredita.

Јапанске и немачке државне обвезнице су поскупеле -- мислим да су приноси на 10 и 15 година негативни, или тако некако. А на 40 година фасцинантних 0,25% приноса.

Има превише пара а премало квалитетних пласмана.
Но, и то је један трули концепт, и он ће, полако, да се мења.
Овај концепт с парама, приносима, вредности пара, корпорацијама итсл.

Стварно сам оптимиста.
alselone alselone 21:52 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

A ovde, kamate na kredite za nekretinine - juče na istorijskom minimumu (ok, istorija od 4 godine, da ne preterujem baš). Uzeo da refinasiram opet, palo na 2.75% za 15y. Kako su krenuli, još će da mi plaćaju samo da ne iskeširam ostatak kredita.


Bole te patka koloradoska. Pazi, zacudjujuce nisu ni ovde mnogo vece, trenutno mozes da dobijes 3, 3.1, ladno. Mozda za manji deo ucesca, bolju platu itd, cak i ispod 3.
alselone alselone 21:53 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

Има превише пара а премало квалитетних пласмана.

A na vrhu ludilo. Bajer kupujemo Monsanto, MS kupio LinkedIn...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:11 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

alselone
Има превише пара а премало квалитетних пласмана.

A na vrhu ludilo. Bajer kupujemo Monsanto, MS kupio LinkedIn...

Totalno ludilo.
Na redu je restrukturizacija sadašnje ekonomije. Uostalom, jasno je da više nije problem proizvesti, nego prodati -- kome?

Te moj dugi niz godina zagovarani koncept guzicopotrošnje stupa na istorijsku scenu. Potrošač, i njegova guzica, sve više dobijaju na značaju. Polako postaju centar, čvorište ekonomskih tokova.
alselone alselone 22:24 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

Uostalom, jasno je da više nije problem proizvesti, nego prodati -- kome?


Ma da. Akvizicije su postale perverzno velike, pogotovo u IT. Ono, nema idiotske aplikacije da nije kupljena makar za par miliona. Dok sa druge strane plate "samo" 400 milki za AI firmu, plate Skype 16 ali milijardi. ili Wacap slicno toliko. Nije mi bas najjasnije sta se desava. Tj. jeste, ali nisam siguran da je tako. :)

- duva se balon aplikacija i ciljano se preplacuju jer se time stvara hajp oko njih pa desetine hiljada klinaca u Opus Dei fazonu se samobicuje i programira 18 sati dnevno sve nadajuci se kako njih eto bas sledeci mesec ceka Sugar daddy da njihovu aplikaciju plati par miliona a oni da vodaju manekenke

- Trziste je globalno i danas Wacap salje (mislim) vise poruka nego par glavnih operatera zajedno. Danas je i mali share veci nego nekadasnji nacionalni jer je danasnji share globalni share

- Skype je preplacen toliko jer je jedini imao ogromnu bazu korisnika a kvalitetan algoritam kriptovanja. Onda ga je MS kupio a znamo ukakvih je on odnosima sa Kapitolom. Bilo mi je znaimljivo da Skype nije radio par dana posto je kupljen. Glupani nisu bili u stanju ni normalno da prerate algoritam komunikacije.

- Zasto je MS kupio LI za 25 milijardi, nije mi bas najjasnije. Valjda da bi ostali u trci za bilo kakvu socijalnu mrezu. To mi jedino zvuci logicno. Ali nisam bas najsigurniji u odrzivost LI, nesto mi deluju ko da mogu da se uruse lako. Trenutno tamo vladaju indusi i arapi sa idiotskim motivacionim kvotovima i resavanjem matematickih zadataka za drugi osnovne.

Poco sam u tezama da pisem ko Milan Novkovic. Jos samo crvene patike da kupim. Frizuru vec delimo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:41 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

Jbg, socijalne mreže... mislim da je sada 70% marketinga na FBu i Googlu. Sestra mi radi u jednoj globalnoj marketinškoj agenciji, stalno je zezam -- Šta ćete sada vi da radite? Internet? Svuda i svugde -- 70% pristupa FBu i sajtovima je sa mobilnih telefona. I ja ovo kuckam sa mobilnog. Driverless sistem je na 5 godina od nas -- šta ćemo mi šoferi onda da radimo? Leti se i putuje za male pare; Srbija dobija mediteransku klimu; socijalni kontakti su olakšani internetom; Mask se sprema da otputuje na Mars; čak i ti putuješ po svetu sa svog kosmodroma...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:41 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

Bole te patka koloradoska.


Trenutno je ovo prilično tačan opis emotivnog stanja u kome se nalazim. Mada, mi dosta izvozimo u EU (ne ja, nego ovi majstori za koje radim) pa ako tu kod vas nastupi raspad sistema, kome ćemo dizvozimo? Tako da sad merim šta mi valja činiti sa ovom akumulacijom kapitala, da se otarasim dugova, ili da investiram u nešto sigurno, samo je pitanje šta?
maksa83 maksa83 22:45 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

Zasto je MS kupio LI za 25 milijardi, nije mi bas najjasnije.

Zato što je to bio jedini način da Satya Nadela prestane da prima mejlove od LinkedIna, i kad mu dopizdilo rek'o "kupuj ove, ode mi inbox u tri lepe".

Uzgred:

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:49 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

Trenutno tamo vladaju indusi i arapi sa idiotskim motivacionim kvotovima i resavanjem matematickih zadataka za drugi osnovne.


Joj, ja mislio da je ovo samo u grupama koje ja pratim. Doduše nisu zadaci iz matiša, nego pitanja iz struke, ali ono na nivou srednjestručne škole ili hobija. I onda se jave neki iskompleksirani konsultanti pa krenu da se prave pametni. Ja nikad nisam nijednu poruku ostavio tamo, nijednom, čak sam par puta hteo da obrišem svoj nalog odatle jer su me povremeno ozbiljno smarali rekruteri i head hunteri, jal da me zaposle, jal da mi nađu radnike. Samo kad pokažem bilo kakavi znak života na mreži. I nikad nijednu mušteriju nisam nabacio preko linkedina. Totalno beskorisna mreža, ako mene pitaš (nisam probao one plaćene servise jer toliko još u frci za poslovima nisam bio).

alselone alselone 23:03 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

Jbg, socijalne mreže... mislim da je sada 70% marketinga na FBu i Googlu. Sestra mi radi u jednoj globalnoj marketinškoj agenciji, stalno je zezam -- Šta ćete sada vi da radite? Internet? Svuda i svugde -- 70% pristupa FBu i sajtovima je sa mobilnih telefona. I ja ovo kuckam sa mobilnog. Driverless sistem je na 5 godina od nas -- šta ćemo mi šoferi onda da radimo? Leti se i putuje za male pare; Srbija dobija mediteransku klimu; socijalni kontakti su olakšani internetom; Mask se sprema da otputuje na Mars; čak i ti putuješ po svetu sa svog kosmodroma...


Citao sam skoro jedan dobar clanak koji je pricao o tome da li klasicno internet reklamiranje radi uopste, ono tipa baneri i Adwords. I ne radi. Ljudi su istrenirali mozak da pozadinski procesi filtriraju reklame kao da ih nema.
G.Cross G.Cross 23:03 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

U cetvrtak je MS najavio partnership sa Kind Financials startapom u distribuciji (legalne) marihuane. Ozbiljno.

100% synergy sa Linkedin
alselone alselone 23:04 17.06.2016

Re: Jab volo dodu


Trenutno je ovo prilično tačan opis emotivnog stanja u kome se nalazim. Mada, mi dosta izvozimo u EU (ne ja, nego ovi majstori za koje radim) pa ako tu kod vas nastupi raspad sistema, kome ćemo dizvozimo? Tako da sad merim šta mi valja činiti sa ovom akumulacijom kapitala, da se otarasim dugova, ili da investiram u nešto sigurno, samo je pitanje šta?


Dok je tebi vojske ne brinem se ja za tebe. Mada nisi vise jedini, nisi jedini.
G.Cross G.Cross 23:06 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

alselone
Jbg, socijalne mreže... mislim da je sada 70% marketinga na FBu i Googlu. Sestra mi radi u jednoj globalnoj marketinškoj agenciji, stalno je zezam -- Šta ćete sada vi da radite? Internet? Svuda i svugde -- 70% pristupa FBu i sajtovima je sa mobilnih telefona. I ja ovo kuckam sa mobilnog. Driverless sistem je na 5 godina od nas -- šta ćemo mi šoferi onda da radimo? Leti se i putuje za male pare; Srbija dobija mediteransku klimu; socijalni kontakti su olakšani internetom; Mask se sprema da otputuje na Mars; čak i ti putuješ po svetu sa svog kosmodroma...


Citao sam skoro jedan dobar clanak koji je pricao o tome da li klasicno internet reklamiranje radi uopste, ono tipa baneri i Adwords. I ne radi. Ljudi su istrenirali mozak da pozadinski procesi filtriraju reklame kao da ih nema.


O radi i te kako, veruj mi
alselone alselone 23:06 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

Zato što je to bio jedini način da Satya Nadela prestane da prima mejlove od LinkedIna, i kad mu dopizdilo rek'o "kupuj ove, ode mi inbox u tri lepe".


Par puta sam do sada ovde pisao kako se potezima ovog coeka divim do imbecilnosti i kako mislim da je suhi genije i vizionar, al' ovde mi izmice poenta i pripisacu je time da vidim mnogo, mnogo manju sliku.
alselone alselone 23:07 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

I radi i te kako, veruj mi


Pricam skoro sa Maksinim i mojim zajednickim drugom, C, i kaze mi koliko je firma za koju radi skurcala para u taj klasican online martketing, baneri, reklame, email kampanje i da su rezultati porazavajuci.
narcis narcis 23:20 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

alselone
I radi i te kako, veruj mi


Pricam skoro sa Maksinim i mojim zajednickim drugom, C, i kaze mi koliko je firma za koju radi skurcala para u taj klasican online martketing, baneri, reklame, email kampanje i da su rezultati porazavajuci.

ja stavio gomilu adblocka i ostalih štopera tako da ni neznam da postoje reklame na internetu, tu i tamo proleti nešto al sam brz da ukinem proces pod odma.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:21 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

alselone
I radi i te kako, veruj mi


Pricam skoro sa Maksinim i mojim zajednickim drugom, C, i kaze mi koliko je firma za koju radi skurcala para u taj klasican online martketing, baneri, reklame, email kampanje i da su rezultati porazavajuci.

Tebra, pred NG nisi mogao da čestit oglas na FB okačiš (poguraš post kao plaćeni oglas), tolika je gužva bila da je reklama po kliku poskupela jedno 5 puta. Pitaju mene šta se događa, a ja bacim pogled -- svi su bili krenuli da se u isto vreme reklamiraju, pa zagušenje...
alselone alselone 23:21 17.06.2016

Re: Jab volo dodu

ja stavio gomilu adblocka i ostalih štopera tako da ni neznam da postoje reklame na internetu, tu i tamo proleti nešto al sam brz da ukinem proces pod odma.


I ja sam. Imam nativni Operin, imam AdBlock i Ghostery. Ne mozs provuce ni musica.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana