Društvo| Kultura| Ljudska prava

NETRPELJIVOST

kukusigameni RSS / 04.09.2016. u 12:21

1378994796-5231ca6caf8f0-001-intolerance-theredlist.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Na mom prethodnom blogu došlo je do žestoke rasprave (ako se to tako može nazvati) o problemima prihvatanja doseljenih ljudi. Prvenstveno je bila reč o Beogradu, a kasnije se priča raširila sve do Njujorka.

Meni je naravno ta priča izlišna, posebno zbog toga što nosim jermensko ime i prezime, a rođen sam usred Beograda. Tačnije, ja sam DorČolac.

I baš tu na Dorćolu, od moje najranije maldosti, u onoj velikoj državi, živelo je puno nas „različitih“. Jer, kako bi Mirko Ciganin bio to što jeste da ga tako nismo zvali, kako bi Sveta Šiptar bio ono što je bio (mada čovek uopšte nije bio Albanac), kako bih ja bio Tuta Bugarin (iako nisam Bugarin), pa me i danas neki od mojih najboljih prijatelja zovu Tuta, kako bi Bosanac bio Bosanac, Crnogorac itd..

Beograd je koliko ja znam, velegrad u pravom smislu reči. Nudi svakome gostoprimstvo i naravno, pravo na različitost. Kao i svaki veliki grad, Beograd se brani, pokušavajući da zaštiti svoj „beeeeeogradski“ govor, svoje običaje i način života. S druge strane, kakav bi Beograd bio velegrad da nema i dozu prihvatanja različitosti koja se  može manifestovati i kroz različit govor, naglaske i narečja.

Svi u Beogradu imaju udruženja, osim Beograđana. I to je po meni normalno. Čačani, Užičani, Krajišnici... svi se o nekim datumima, manje ili više važnim, okupljaju i time teže da zadrže tračak svog porekla i svoje korene, koji se zaista mogu pogubiti u svakom velegradu, pa tako i u Beogradu.

Opet, u Beogradu se sve ređe čuje tipičan beogradski govor. Tome je doprinelo sve i svašta. Ne bih se zakleo da bi takvu pojavu trebalo okarakterisati kao lošu ali ni kao dobru. To je jednostavno stanje stvari. Nije Beograd jedini velegrad u koji se sliva sve moguće iz države u kojoj je glavni grad, kao što postoji i velika migracija pod uticajem proteklih ratnih događaja iz okolnih zemalja. Nije slučajno ni što je veliki deo Beograđana, zbog istih tih događaja, napustio svoj rodni grad.

A tamo, na prethodnom blogu, bila je reč o netrpeljivosti. Naravno, svuda je ima. Pitanje je koliko je ta netrpeljivost jednosmerna?! Pitanje je i zašto uvek kod onog drugog tražimo nešto loše, kopamo po zlu?! Kao i svaka druga pojava, tako i migracija stanovništva ima svoje negativne ali i pozitivne efekte. Ako neko društvo, a ovde je u pitanju Beograd, uspe da prevaziđe ove negativne efekte i u prvi plan stavi pozitivne, rezultat će biti dobar i po starosedeoce i po one koji su u Beograd mukom ili srećom došli.



Komentari (579)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 21:52 06.09.2016

Re: ...

Ali tu mora da se zna ko je najveca Srbenda u sahu. Gospodin Bobi Fiser. On je igrao revans protiv Spaskog, najveci mec saha ikada, sudar istoka i zapada u Rjejkaviku, se ponovio na Svetom Stefanu, pod sankcijama. Dao Sloba preko gazda Jezde lovu, Fiser koliko je bio lud udario kontru americkoj vladi. Zato su ga kasnije i prokleli pa se ceo ostatak zivota smucao kao beskucnik.

Bobi! Verovatno najveci od svih.
alselone alselone 21:56 06.09.2016

Re: ...

Bobi je bio lud i nikad nije pokazao sve sto je mogao. U vrhu karijere se povukao jer je shvatio da je sah postao igra pamcenja a ne logike, i onda je smislio svoj sah. Guglati "Fischer random chess" i tu je uneo ogromnu promenu u statistici tako da je pamcenje postalno nebitno, ostala je samo logika i razmiljanje. Ali se nije primilo. Nije se primilo i on pokupio pinkle i vise nije hteo da igra.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:57 06.09.2016

Re: ...

alselone
Ali tu mora da se zna ko je najveca Srbenda u sahu. Gospodin Bobi Fiser. On je igrao revans protiv Spaskog, najveci mec saha ikada, sudar istoka i zapada u Rjejkavivku, se ponovio na Svetom Stefanu, pod sankcijama. Dao Slopa preko gazda Jezde lovu, Fiser koliko je bio lud udario kontru americkoj vladi. Zato su ga kasnije i prokleli pa se ceo ostatak zivota smucao kao beskucnik.

Bobi! Verovatno najveci od svih.


da da, bobi je bio teska srbenda, i to ono dinarac, jedan od onih zilikakanih.
tipujem na neko ljubinje ili gacko...ili bar nevesinje :)
alselone alselone 21:59 06.09.2016

Re: ...

Ostalo je zapamceno da je Talj, mozda najlucidniji i najhrabriji od svih, tako jednom "iznabadao" Fisera samo na hrabrost i energiju, matematicki u izgubljenoj poziciji, da je to ostalo u knjigama da se spominje koliko psihicki pritisak moze dobiti realno izgubljenu poziciju. Naravno, Bobi je tada bio zutokljunac pa je to popusio, kasnije sigurno ne bi.
alselone alselone 22:03 06.09.2016

Re: ...

U jeku sahovskih ratova pojavila se prica kako dolaze magovi na meceve da mentalnim talasima obaraju protivnike.
alselone alselone 22:05 06.09.2016

Re: ...

Ili najsmesnije, kada je sin velikog Tigrana Petrosijana isao u WC u toku meceva i tamo imao sakriven telefon (kao u Kumu 1) i pustao analizu poteza.
Atomski mrav Atomski mrav 22:10 06.09.2016

Re: ...

I hipnotizer u meču za svetskog prvaka 1978. između Karpova i Korčnoja... Čini mi se da je tada dopisnik Večernjih Novosti komentarisao sve skandale vezane za ovaj meč u stilu "Da je pokojni Lasker živ, u grobu bi se prevrtao!"
alselone alselone 22:16 06.09.2016

Re: ...

Da, to!
Bulet mecevi mogu biti dinamicki kao QIII (ovo samo za maksu)
maksa83 maksa83 22:20 06.09.2016

Re: ...

Bulet mecevi mogu biti dinamicki kao QIII (ovo samo za maksu)

Sastavio sam kući neku windows mašinu sa solidnim performansama (zapravo je prilično nabildovana) i šta ću naravno - probao QIII (zapravo QuakeLive) posle iks godina, i odraše me neka (verovatno) deca na nekom nemačkom serveru k'o zeca. Dakle bruka level samospalio-bih-se k'o-Samsung-telefon.
zilikaka zilikaka 22:22 06.09.2016

Re: ...

hoochie coochie man
Ja garant vučem nešto davnih korena iz Istočne Hercegovine

Vidi se :)

Al pazi kad mi je to onaj jedini frtalj koji nije baš bio direktno Vojna Krajina, štoćereć, najpitomiji.

...i onda kažu Lale pitome...
alselone alselone 22:25 06.09.2016

Re: ...


Sastavio sam kući neku windows mašinu sa solidnim performansama (zapravo je prilično nabildovana) i šta ću naravno - probao QIII (zapravo QuakeLive) posle iks godina, i odraše me neka (verovatno) deca na nekom nemačkom serveru k'o zeca. Dakle bruka level samospalio-bih-se k'o-Samsung-telefon.


Ja i danas kada na sastanku na projektoru kliknem neku labelicu iz prvog, kazem "vidi se ko je znao sa rejlom", ali tjah, verovatno bi me probusili kao i tebe na onoj mojoj omiljenoj tabli sa skakonicama.
alselone alselone 22:26 06.09.2016

Re: ...

Korčnoja


Ima nesto u sahu i prezimenima na K...
maksa83 maksa83 22:27 06.09.2016

Re: ...

ali tjah, verovatno bi me probusili kao i tebe na onoj mojoj omiljenoj tabli sa skakonicama.

Longest Yard, najbolji nivo posle Campgrounds.
zilikaka zilikaka 22:33 06.09.2016

Re: ...

alselone
Korčnoja


Ima nesto u sahu i prezimenima na K...

Istina.

Krkobabić-dom penzionera-šah
vcucko vcucko 23:05 06.09.2016

Re: ...

alselone
al što se bre poturči?!


Azerbejdzanac covek. Nema tu nista cudno, jos kada se uzme da je postao miljenih "zapada" protiv Ruske skole saha...

Jevrejin.
Ne što je sad to nešto posebno, prosto tačnosti radi.
Jevrejin iz Bakua.
Morao da beži '91. kad se raspao Sojuz pa Azeri, kako to već biva u takvim situacijama, krenuli da šilje onu stvar na sve koji nisu Azeri.
vcucko vcucko 23:07 06.09.2016

Re: ...

alselone
Ali tu mora da se zna ko je najveca Srbenda u sahu. Gospodin Bobi Fiser. On je igrao revans protiv Spaskog, najveci mec saha ikada, sudar istoka i zapada u Rjejkaviku, se ponovio na Svetom Stefanu, pod sankcijama. Dao Sloba preko gazda Jezde lovu, Fiser koliko je bio lud udario kontru americkoj vladi. Zato su ga kasnije i prokleli pa se ceo ostatak zivota smucao kao beskucnik.

Bobi! Verovatno najveci od svih.

alselone alselone 08:03 07.09.2016

Re: ...

Campgrounds


Nije mi nesto pasovala. Najvise iz razloga sto mozes da se sponujes van zurke, i dok stignes u masu neko natuce 10 ubistava.

Je l' moze na QIII Live da se napravi private room, pa da se ogledamo? Nekad davno kada sam probao nije moglo...
alselone alselone 08:05 07.09.2016

Re: ...

Jevrejin iz Bakua.
Morao da beži '91. kad se raspao Sojuz pa Azeri, kako to već biva u takvim situacijama, krenuli da šilje onu stvar na sve koji nisu Azeri.


Thanks. Dobar je Ješa zaista, ali ga nešto ne volim. Ne zato što ono ne voli nas, nego što mi je sterilno savršen, nešto kao Federer.
alselone alselone 08:08 07.09.2016

Re: ...

Bobby Fischer Spits on US Government Letter


Hahaha! Jednom ću da odem u Reykjavik, kao na hodočašće.
tasadebeli tasadebeli 08:14 07.09.2016

Re: ...

maksa83
„Поживе моје православље слатко, многа љета у матери мојој, па ће во вјеки живет во вси моји потомци. Сладост јест и наша Русија“







Кад слуге раскрилише врата трпезарије и показаше седишта
за богатим столом, Исакович се трже и неком медвеђом снагом
устаде на ноге. Очни капци беху му сасвим помодрели. Показа им
руком да уђу и рече тихо: »Поједите и не будите што увреждени
слабостјом мојом. Ум ваш не потребуе от мене праздних речи.
Отдавајте чест Императорки царствујушчој. Ничто менше, чувајте у
души тиху нашу надежду: сладост православља«. И кад виде како га
зачуђено гледају, показа им опет руком да улазе и понови још тише:
»сладост православља«.



?




maksa83 maksa83 10:44 07.09.2016

Re: ...

Sad videh ovo, ne znam kako mi je promaklo.

Je l' moze na QIII Live da se napravi private room, pa da se ogledamo? Nekad davno kada sam probao nije moglo...


Nekad je moglo ako plaćaš pretplatu, ali to se sve izmenjalo od kad je to postala Steam igra, videćemo...
alselone alselone 11:05 07.09.2016

Re: ...

Nekad je moglo ako plaćaš pretplatu, ali to se sve izmenjalo od kad je to postala Steam igra, videćemo...


Aj vidi pa javi, da li da naostrim misa (kako ovo idiotski zvuci).
blogovatelj blogovatelj 12:17 07.09.2016

Re: ...

Ne zato što ono ne voli nas, nego što mi je sterilno savršen, nešto kao Federer.


Prava definicija.
Jednom sam gledao analizu njegove partije u novinama. I u nekom dvadesetom potezu odigra pesaka sa a4 na a5. Imao je crne figure. Secam se da sam tog momenta pomislio "vidi ga ovaj, zar i on ima situacije kad odigra nesto bez veze jer ne zna sta da igra" posto je glavna akcija bila na potpuno drugom delu table.

Majko mila, kad je od sledeceg poteza poceo da pritiska protivnika... I to je trajalo i trajalo... Posle nekih dvanaestak poteza protivnik je predao, a u analizi vidis da nakon svih mogucih migoljenja taj nesretnik nije imao nikakav izlaz i da je poslednje polje koje mu je bilo zatvoreno pred godine raspleta u stvari bilo tim pesakom. Sve u svemu, smislio je plan u devetnaest poteza, sunce ti poljubim.
alselone alselone 17:23 07.09.2016

Re: ...

I u nekom dvadesetom potezu odigra pesaka sa a4 na a5.

mozda to ovde nije slucaj, ali u sahu postoji nesto sto se zove Zugzwang (mozda i znas). To je situacija u kojoj se nekome pozicija pogorsava samim tim sto mora da pomeri neku figuru, da odigra bilo koji potez. Tada protivik odigra nesto naizgled bezveze, nesto poziciono, i time tera sirotanovica u Zugzwang-u da pomeri figuru i kreira slabost.
angie01 angie01 08:22 07.09.2016

e, stvarno koMendija...

na krajnje smirujujuci i razuman tekst domacina, koji je nastao posle tri dana besmislenog i zlonamernog prozivanja,

brkate babe u crnom iz Nikolicevih Bestija, jure i dalje zajapurene nabedjenog krivca po blogu, histericno praveci buku od spostvenog jeda-(jada),...koje ce se pak, "kada svane dan", besramno praviti da su ok:)))...

srecom, blogozajednica ne oskudeva u humoru, koji je ipak prevagnuo....ne znam da l to znaci, da ce morati da se ponovi "projekat":)))


Arise- odlican ti je tekst u Danasu.
alselone alselone 08:28 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

blogozajednica ne oskudeva u humoru, koji je ipak prevagnuo


Jesi videla kako prava pesma u pravom momentu odvlaci paznju?
angie01 angie01 08:32 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

alse, nisma smela ni da kazem:))),
tasadebeli tasadebeli 08:34 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

alselone
blogozajednica ne oskudeva u humoru, koji je ipak prevagnuo


Jesi videla kako prava pesma u pravom momentu odvlaci paznju?




Ма све је то супер што кажете ти и Енџи...


Него, мене брине то што ће и даље многи који себе сматрају образованима да лупетају глупости о екавици и ијекавици у српском језику, а све убеђени у то да су најпаметнији на свету.


Вашар таштине на ливади нетрпељивости.



alselone alselone 08:37 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Вашар таштине на ливади нетрпељивости.


Danas si poetski raspolozen. Ah.
predatortz predatortz 08:38 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


Него, мене брине то што ће и даље многи који себе сматрају образованима да лупетају глупости о екавици и ијекавици у српском језику, а све убеђени у то да су најпаметнији на свету.




Čini mi se, možda grešim, da su neki sistematski obrazovani da budu priglupi. Ovo sa izgovorima, koliko se sećam, rasčisti se još u osnovnoj.
tasadebeli tasadebeli 08:39 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

alselone
Вашар таштине на ливади нетрпељивости.


Danas si poetski raspolozen. Ah.



Па мора неко да буде у овим временима када су сви тврда срца удовичка...
tasadebeli tasadebeli 08:44 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

predatortz

Него, мене брине то што ће и даље многи који себе сматрају образованима да лупетају глупости о екавици и ијекавици у српском језику, а све убеђени у то да су најпаметнији на свету.




Čini mi se, možda grešim, da su neki sistematski obrazovani da budu priglupi. Ovo sa izgovorima, koliko se sećam, rasčisti se još u osnovnoj.



"Идеологије", мој Предо, "идеологије"...


Допустили смо сами себи да нам оне буду важније и од памети и од образовања и од логике и од реалне слике друштва у којем живимо коју јасно видимо, али одбијамо да је прихватимо зарад неких својих ситносопственичких личних интереса.



cassiopeia cassiopeia 08:44 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


Arise- odlican ti je tekst u Danasu.


Je li samo u štampanom izdanju ili ima i na sajtu?
predatortz predatortz 08:48 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


"Идеологије", мој Предо, "идеологије"...


Da!
Pitam se da li su gore one koje su počinile fizički genocid nad nama, ili ove koje su ljude osakatile uglavu.
angie01 angie01 09:02 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Него, мене брине то што ће и даље многи који себе сматрају образованима да лупетају глупости о екавици и ијекавици у српском језику, а све убеђени у то да су најпаметнији на свету.


htela sam jos juce da te pitam, pa sam odustala, kada sam videla kako si pun inspiracije,...al sad kad vec insistiras:))),....a je l znas, kako je ova bedastoca od rasprave pocela i kako se bljutavo razijala???,...je l si procitao inicajlne komentare od kojih je upakovana ova lazna prica???

odmah da kazem, da necu da razvijam temu ponovo, samo me zanima odgovor sa da ili ne.
angie01 angie01 09:04 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Je li samo u štampanom izdanju ili ima i na sajtu?


e, kas, nemam pojma da l ima na netu, al bi mogao qq da okaci ovde
...ne znam da l sme po nekom ugovoru, ili da l mu odgovara,...
alselone alselone 09:13 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Ne kvarite nam trol razgovorom na temu bloga! Okacicu BMK, Baju Malog Kretena.
tasadebeli tasadebeli 09:14 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

predatortz

"Идеологије", мој Предо, "идеологије"...


Da!
Pitam se da li su gore one koje su počinile fizički genocid nad nama, ili ove koje su ljude osakatile uglavu.



И једно и друго удружено је погубно...

Ова прича о ијекавици и екавици у српском језику, односно како ијекавица није једна половина српског стандардног језика, а као што ти рекох, многе моје колеге у школи су ијекавицу називале чак и "хрватски језик" (!), само је наставак, односно оживљавање оне калајевштине аустроугарске империјалне политике према Србима на Балкану.

А ми овде к'о мајмуни...

Навлачимо се на неке пропагандне глупости старе преко 120 година.

Па да ли је могуће да и после толико година не схватамо неке ствари?

Због тога ти ја кажем да је физички геноцид удружен са "сакаћењем у главу" оставио погубне последице.


Не видех нигде да је неко од тих "образованих" о којима причамо потегао, рецимо, тему бомбардовања Народне библиотеке 1941. или забране ћирилице током аустроугарске окупације у Првом свертском рату (класични културни геноцид), али зато заузврат увек имаш оних спремних да пишу о домородној екавици и туђинској ијекавици у Београду.

К'о да су нам свраке попиле мозак.
cassiopeia cassiopeia 09:16 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

al bi mogao qq da okaci ovde
...ne znam da l sme po nekom ugovoru, ili da l mu odgovara,...


Odoh na sajt, možda ga Bili iskopa

EDIT: Bili ga iskopao


Kuku, baš dobar tekst
freehand freehand 09:16 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

калајевштине аустроугарске империјалне политике према Србима на Балкану.


Šta je "kapajevština", Taso?
angie01 angie01 09:16 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


Не видех нигде да је неко од тих "образованих"


ko su ti, o kome pricas?

molim te, odgovori mi na pitanje, jer jedino tako bilo koji od tvojih komentara imaju smisla.
cassiopeia cassiopeia 09:17 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


alselone
Ne kvarite nam trol razgovorom na temu bloga! Okacicu BMK, Baju Malog Kretena.




predatortz predatortz 09:18 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Не видех нигде да је неко од тих "образованих" о којима причамо потегао, рецимо, тему бомбардовања Народне библиотеке 1941. или забране ћирилице током аустроугарске окупације у Првом свертском рату (класични културни геноцид), али зато заузврат увек имаш оних спремних да пишу о домородној екавици и туђинској ијекавици у Београду.


Što te to čudi?
Za takve je sve ono što drugi odluče da uzmu od Srba tuđe, pa i jezik.
tasadebeli tasadebeli 09:19 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01
Него, мене брине то што ће и даље многи који себе сматрају образованима да лупетају глупости о екавици и ијекавици у српском језику, а све убеђени у то да су најпаметнији на свету.


htela sam jos juce da te pitam, pa sam odustala, kada sam videla kako si pun inspiracije,...al sad kad vec insistiras:))),....a je l znas, kako je ova bedastoca od rasprave pocela i kako se bljutavo razijala???,...je l si procitao inicajlne komentare od kojih je upakovana ova lazna prica???

odmah da kazem, da necu da razvijam temu ponovo, samo me zanima odgovor sa da ili ne.



Енџи, још у првом коментару овде рекох да нисам читао претходни пост Кукусигамени. (Рекох и зашто... "Медицина, то је хирургија..." )


Али јесам прочитао овај пост и пажљиво читам све коментаре овде јер мислим да ме нечитање оног "медицинског" поста не искључује из расправе о нетрпељивости уопште.


Дакле, Енџи, сви моји коментари које сам овде оставио (а има их заиста много у покушају да објасним то искључиво лингвистичко питање о екавици и ијекавици у српском језику) односе се на уводни пост домаћина и на коментаре испод њега.


Зашто?


Мислиш да је онај претходни пост Кукусигамени проузрочио овакав ток коментарисања овде?
tasadebeli tasadebeli 09:21 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01

Не видех нигде да је неко од тих "образованих"


ko su ti, o kome pricas?

molim te, odgovori mi na pitanje, jer jedino tako bilo koji od tvojih komentara imaju smisla.



Откуд знам, Енџи!

Нема их.

Мислим тих образованих (или "образованих" ) да пишу о томе, па да могу да ти их именујем.


Ти би се мало свађала, а?
tasadebeli tasadebeli 09:22 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

freehand
калајевштине аустроугарске империјалне политике према Србима на Балкану.


Šta je "kapajevština", Taso?


"каЛејвштине"

Задовољио?
alselone alselone 09:24 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Задовољио?

angie01 angie01 09:25 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Мислиш да је онај претходни пост Кукусигамени проузрочио овакав ток коментарисања овде?


pa da, ovo je nastavak,....i to neceg sto je podmetnuto, jer apsolutno NIKO nije NISTA protiv ijekavcije rekao, tako da ne znam koga prozivas i na koga se odnose sve te kritike,..mislim, ko su ti "obrazovani" neprijatelji SrBstva- izvini, al ne moze drugacije u ovom kontekstu, koji nista ne znaju, pa otimaju od Srba sve, pa i jezik?:(
freehand freehand 09:26 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

tasadebeli
freehand
калајевштине аустроугарске империјалне политике према Србима на Балкану.


Šta je "kapajevština", Taso?


"каЛејвштине"

Задовољио?

Uopšte nije reč o mom zadovoljstvu, i nisam pitao zbog slova no zbog značenja jer nisam bio siguran šta ta reč znači.
Naročito u kontekstu Austrougarske i 120 godina koje pominješ u istoj rečenici.
No sreća je da su ti četnici i njegovo visočanstvo kralj pa prestolonaslednik sačuvali lepu našu srpsku jeziku.
Mislim - ne može bez partizana i četnika da prođe, zar ne.
maksa83 maksa83 09:27 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

многе моје колеге у школи су ијекавицу називале чак и "хрватски језик" (!),

Ako predaju biologiju/matamatiku/OTO, okej, ako predaju srpski, onda im uzeti diplomu i umotati u nju burek, da dobije neku plemenitu svrhu.
angie01 angie01 09:27 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Ти би се мало свађала, а?


ni najmanje, samo pokusavam da shvatim gde je problem.
angie01 angie01 09:29 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

e, takav ti je moj preDsednik na opstinu:)...DeRektor.
maksa83 maksa83 09:30 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Šapić jeste govedo, ali ima svetle momente, kao taj npr. Znam takođe i da je kada je Filipu Vukši (onaj dečko koji ide po gradu i popisuje sve što ne valja i šalje dopise, pa ga prebili (*) vozači autobusa kad im je slikao vozila koja ne bi smela da učestvuju u saobraćaju), dakle gde sam stao, a da - kada je Vukši (inače do jaja reformisan) sud ekspresno nalepio kaznu zbog "neovlašćenog reklamiranja" platio je - Šapić.


(*) Isti taj do jaja reformisan sud je posle 2 godine razvlačenja vozača-govedo oslobodio od svega.
predatortz predatortz 09:31 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

.mislim, ko su ti "obrazovani" neprijatelji SrBstva- izvini, al ne moze drugacije u ovom kontekstu, koji nista ne znaju, pa otimaju od Srba sve, pa i jezik?:(


Čini mi se da se, preko Male Krsne, obraćaš meni.
Tasa i ja divanimo o njegovim kolegama koji smatraju da je ijekavica isključivi deo hrvatskog jezika i kulture.
Takve smatramo za neobrazovane budale. Najsmešnije je što gro takvih želi da ima tapiju na nekakvu, nijima znanu, viziju Srbije, srpstva, srpske kulture, kosmopolitizma...
A, vidimo da kaskaju čak i sa znanjem iz osnovne škole.

Prema tome, ne paranoiši! Kad hoću nekog direktno da prozovem, to i učinim.
angie01 angie01 09:35 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

platio je - Šapić.


platio- Sasa Jankovic...znam iz prve ruke.

Sapic stampa biltene za opstinu u kojoj promovise besplatne programe za penzionere i decu,....inace, nema sanse da do njega dodjes licno, ako da nije od gradjana placen,....
tasadebeli tasadebeli 09:40 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01
Мислиш да је онај претходни пост Кукусигамени проузрочио овакав ток коментарисања овде?


pa da, ovo je nastavak,....i to neceg sto je podmetnuto, jer apsolutno NIKO nije NISTA protiv ijekavcije rekao, tako da ne znam koga prozivas i na koga se odnose sve te kritike,..mislim, ko su ti "obrazovani" neprijatelji SrBstva- izvini, al ne moze drugacije u ovom kontekstu, koji nista ne znaju, pa otimaju od Srba sve, pa i jezik?:(



Јбт, Енџи, ако ми се већ обраћаш, читај онда мало пажљивије моје коментаре да не морам све по два пута да чукам.


Два пута сам већ поменуо моје колеге из разних београдских школа у којима сам радио, све наводно високообразовани јербо су професори, који ће ти без оклевања рећи да је ијекавица хрватски језик. И који ће због тога свакодневно седети на глави мојој колегиници из источне Херцеговине која, заправо, једина од свих нас говори оним еталоном узетим за српски стандардни језик.


Ово је пост о нетрпељивости, Енџи.

И о глупости и таштини оних који себе сматрају интелектуалном елитом овог српског друштва данас, а која је узрок те нетрпељивости.


Сви коментари које сам овде остављао односе се или на уводни текст (о НЕТРПЕЉИВОСТИ, ако већ морам да повисим тон) или на поједине коментаре кроз ток моје комуникације са другим блогерима.

У чему онда то, по твом мишљењу, грешим?

Дај, реци ми, просветли ме...


Цитираћу ти делове уводног текста који су ме повукли да овде уопште и отпочнем са коментарисањем:


I baš tu na Dorćolu, od moje najranije maldosti, u onoj velikoj državi, živelo je puno nas „različitih“.


Beograd je koliko ja znam, velegrad u pravom smislu reči. Nudi svakome gostoprimstvo i naravno, pravo na različitost.


Svi u Beogradu imaju udruženja, osim Beograđana. I to je po meni normalno.


Opet, u Beogradu se sve ređe čuje tipičan beogradski govor. Tome je doprinelo sve i svašta. Ne bih se zakleo da bi takvu pojavu trebalo okarakterisati kao lošu ali ni kao dobru. To je jednostavno stanje stvari.



И последњи пасус у којем апсолутно стајем на страну домаћина који као да је мене питао шта да напише:


A tamo, na prethodnom blogu, bila je reč o netrpeljivosti. Naravno, svuda je ima. Pitanje je koliko je ta netrpeljivost jednosmerna?! Pitanje je i zašto uvek kod onog drugog tražimo nešto loše, kopamo po zlu?! Kao i svaka druga pojava, tako i migracija stanovništva ima svoje negativne ali i pozitivne efekte. Ako neko društvo, a ovde je u pitanju Beograd, uspe da prevaziđe ove negativne efekte i u prvi plan stavi pozitivne, rezultat će biti dobar i po starosedeoce i po one koji su u Beograd mukom ili srećom došli.



И да ли сам ја онда овде у коментарима нешто погрешио?

Реци ми, Енџи...
angie01 angie01 09:42 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Čini mi se da se, preko Male Krsne, obraćaš meni.


pa izvini, nisam ja mis, da sam imala sta da ti kazem- rekla bih ti.

a taj razgovor smo vec obavili, o mom ne obracanju tebi, ...tu ne bih imala sta da dodam.







Prema tome, ne paranoiši! Kad hoću nekog direktno da prozovem, to i učinim.


khm, pa sto onada nisi reagovao na slobodne prevode tvog komentara,...ili nisi bas rekao sta si hteo, pa je prevod tacan, ili ti je odgovaralo da precutis....mislim, zabole me, nego samo da ti obNJasnim, da se ne foliras.
maksa83 maksa83 09:46 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

platio- Sasa Jankovic...znam iz prve ruke.

Da nije Šabić? Šapić i Šabić je slično, moguće da sam ja loše čuo ili da je taj od kog sam to čuo loše čuo.
tasadebeli tasadebeli 09:47 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01
Ти би се мало свађала, а?


ni najmanje, samo pokusavam da shvatim gde je problem.



Па изгледа, Енџи, да проблем нисам ја...

Тако испадне по овим последњим коментарима.

А што се мене тиче, проблема нема.

Само волим да диваним са људима.

Надам се да та моја љубав према размени мишљења није проблем?
alselone alselone 09:49 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

maksa83


Ne odgovaras za QIII. Ja znam da su mene nekad zvali Clint, ali sam zardjao. Nema vrdanja!
predatortz predatortz 09:52 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

khm, pa sto onada nisi reagovao na slobodne prevode tvog komentara,...ili nisi bas rekao sta si hteo, pa je prevod tacan, ili ti je odgovaralo da precutis....mislim, zabole me, nego samo da ti obNJasnim, da se ne foliras.


Gde?
Ti misliš da sam ja pročitao baš svaki komentar na ova dva posta?
Ja u komentarima kažem šta hoću da kažem. Prilično sam direktan, a mislim i da se jasno izražavam
Kako će neko da tumači moje komentare, na to ne mogu da utičem.

angie01 angie01 09:52 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Реци ми, Енџи...


pa stvar je u tome, sto si se ti u kolo uhvatio, a da nisi pitao ni zasto muzika svira,....pa ti je stafing, kada ga garnisras sa svime sto je receno u predhodnom blogu, prilicno nekorektno namenjen i nekima koje mozda nisi zelo da istim nahranis,...uostalom, pola bloga je pun komentara koji na to upucuju,...ako te ne mrzi, procitaj predhodni blog- bice ti jasnije,...i Arisov povod za ovaj tekst i znacajno manje:))), nastavak hajke slicne onoj u Bestijama,

...eto, samo sam to htela da ti kazem.



angie01 angie01 09:56 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Da nije Šabić?


mozda neko tako izgovara Jankovic, vrag bi ga znao:)....sa tim izgovorima se nikad ne zna.
maksa83 maksa83 09:56 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Ne odgovaras za QIII. Ja znam da su mene nekad zvali Clint, ali sam zardjao. Nema vrdanja!

Šta, gde, nisam video? Ozbiljno.

Hočeš fajt? Važidećko...

P.S. Ima sad nekih super modova, neki instagib - samo rejl (malo ubrzan, tj. manje čekanje između dva hica), beskonačno municije, nema oklopa, jedan pogodak - jedan frag. Baslouds of fan ... ako ne uletiš među decu koja samo to rade i onda ti se partija svede na jedan beskonačan ciklus brzih pogibija i respawnovanja.
alselone alselone 09:58 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


Hočeš fajt? Važidećko...



Moze li direktna soba? Je l' bi radilo ako bi neko od nas dvojice napravio server na redovnom QIII pa igrali preko neta?

Odo po dete u vrtic, na adaptaciji je, :) da ne mislis da ti ne odgovaram ako basic neki QIII taunt.
cassiopeia cassiopeia 10:02 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


Moze li direktna soba?


Vidi ovu dvojicu derana

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:03 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

aleselone, maksa


al ovo da slušate dok se ganjate



P.S.
Alselone, vidi se da ne poznaješ scenu, Neđo s Manjače u ovoj prilici bolje leži od BMK.
angie01 angie01 10:11 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

(*) Isti taj do jaja reformisan sud je posle 2 godine razvlačenja vozača-govedo oslobodio od svega.


khm- a kada se to sve desilo, moj blog u kome se trazila traka sa sigurnosne kamare ordinacije u cijem se dvoristu prebijanje odigralo- je obrisan, jer sam imala "skrivenih" namera.:(
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:11 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01
..mislim, ko su ti "obrazovani" neprijatelji SrBstva- izvini, al ne moze drugacije u ovom kontekstu, koji nista ne znaju, pa otimaju od Srba sve, pa i jezik?:(

Чему тај подсмевачки тон, Анђо?

Ако разумеш шта је језик и како он настаје, вероватно си приметила и да нигде не постоји пример да два (или више) народа створе идентичан језик.

Шта ти мислиш о томе?
vcucko vcucko 10:20 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01
platio je - Šapić.


platio- Sasa Jankovic...znam iz prve ruke.

Sapic stampa biltene za opstinu u kojoj promovise besplatne programe za penzionere i decu,....inace, nema sanse da do njega dodjes licno, ako da nije od gradjana placen,....

Preko tih programa moja kćerka imala npr. bazen 11. april i još kojekakve aktivnosti za dž (mislim, ne samo ona, sva deca); a gospoja išla proletos na izlet u Segedin, bilo xy tobusa, precednik i počasni konzul Nambije ih lično ispratio i dočekao

Ne kažem da je nabrojano neko svetsko čudo, ali:
- sreću čine male stvari
- u većini drugih opština na tom mestu sede kojekakvi aparatčici od kojih može da se dobije ovo što je on živopisno poručio Aci Trici

Da se x puta nalupao kod kojekakvih "voditeljki", jeste. Da nije moja politička opcija, nije. Ali čovek nešto korisno i uradi, što je ovde i sada izuzetak.
angie01 angie01 10:31 07.09.2016

Maxooo,

kako se tebi salju pp?...
cassiopeia cassiopeia 10:35 07.09.2016

Re: Maxooo,

angie01
kako se tebi salju pp?...



Vidi, vidi, on isključio pp.


p.s. ja sam mnogo radoznala, pa sam morala da virnem
angie01 angie01 10:36 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Preko tih programa moja kćerka imala npr. bazen 11. april i još kojekakve aktivnosti za dž (mislim, ne samo ona, sva deca); a gospoja išla proletos na izlet u Segedin, bilo xy tobusa, precednik i počasni konzul Nambije ih lično ispratio i dočekao


pa to ti ka'em,...stalno poziva da se daju predlozi sta 'ocemo, a on ce da ispunjava, samo nema saje sa njim licno da se sretnes- nedodirljivi.:)))
tasadebeli tasadebeli 10:37 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01

pa stvar je u tome, sto si se ti u kolo uhvatio, a da nisi pitao ni zasto muzika svira,....



Ја се ухватих у коло које се зове


NETRPELJIVOST



које је повео Кукусигамени.


pa ti je stafing, kada ga garnisras sa svime sto je receno u predhodnom blogu,



Па немој да гледаш моје коментаре гарниране са претходним домаћиновим постом.

Рекох ти и зашто.

(И то сам све нагласио одмах у првом свом коментару испод уводног текста овде. Дакле, одмах у старту...)

А ово што сам цитирао из овог домаћиновог поста мени јесте занимљива тема за причу са људима независно од тог претходног поста.

Нисам ни схватио домаћина да је овај пост наставак онога претходног, него да га је претходни само инспирисао за овај текст.

prilicno nekorektno namenjen i nekima koje mozda nisi zelo da istim nahranis,...



Свима које сам можда заиста ненамерно увредио, ја се извињавам.

Само, ја овај Блог Б92 и не доживљавам као неку серију у којој мораш да пратиш све епизоде уколико то није посебно назначено.


ako te ne mrzi, procitaj predhodni blog- bice ti jasnije,...



'Ајде, послушаћу те...

(Не волем, бре текстове, тв емисије и сајтове о медЕцини. Али само због тебе, пристајем на ту жртву.)


П.С.- Размишљао сам чиме ли сам то изазвао твоју реакцију (рече да си још јуче хтела да ми нешто овде на овом посту кажеш?) и тим поводом опет ишчитао све моје коментаре, али нисам нашао никакав повод за твоју реакцију.

(Јбт, Енџи, надам се да нису они моји коментари о инглишу/глобишу јербо ћемо се онда озбиљно поткачити? )


Једино сам нашао ову реченицу од данас:

А ми овде к'о мајмуни...



Пази, реч "ОВДЕ" је у значењу Србије уопште, не само на овом Блогу Б92.

Чисто да се зна.


Зато и не знам чиме сам то могао било кога да увредим свим тим коментарима о ијекавици, екавици, енглеском, педагогији (од ње сам и почео),...

(Прозивањем се не бавим, то нека раде они на Фарми и у Паровима... )
angie01 angie01 10:38 07.09.2016

Re: Maxooo,

Vidi, vidi, on isključio pp.


mozda mu zena zbaranila:))).

...a ja ne smem javno da kazem, samo na pp,...pa sad, propade.
angie01 angie01 10:41 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

(Не волем, бре текстове, тв емисије и сајтове о медЕцини. Али само због тебе, пристајем на ту жртву.)




...videces, da je vise ovaj o medicini, nego onaj,...

Јбт, Енџи, надам се да нису они моји коментари о инглишу/глобишу јербо ћемо се онда озбиљно поткачити? )


e, hebiga sad, taj sam promasila.
maksa83 maksa83 10:47 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Moze li direktna soba? Je l' bi radilo ako bi neko od nas dvojice napravio server na redovnom QIII pa igrali preko neta?

Ne bi to bilo dobro pošto bi onda nečija odlazeća brzina bila nečija dolazeća, npr. ako sam ja na 70/5Mbit linku onda bih ja (ako dižem server) igrao na 70 Mbit dolazećih a ti na 5 Mbit ... ako razumeš šta hoću da kažem.
urbana_gerila urbana_gerila 10:53 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

principessa_etrusca
Шта ти мислиш о томе?





alselone alselone 10:58 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Ne bi to bilo dobro pošto bi onda nečija odlazeća brzina bila nečija dolazeća, npr. ako sam ja na 70/5Mbit linku onda bih ja (ako dižem server) igrao na 70 Mbit dolazećih a ti na 5 Mbit ... ako razumeš šta hoću da kažem.

Razumem, ali preko neke granice brzine je svejedno, zar nije? Hocu da kazem, da je verovatno na 5 Mbit verovatno lag onoga koji dolazi (onaj koji pravi server igra u lokalu) toliko mali da je zanemarljiv. Ali dobro...
urbana_gerila urbana_gerila 10:59 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

alselone
Moze li direktna soba?


ajd, dijete makso, da vim da li ću te se odreknem.
alselone alselone 11:03 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

Alselone, vidi se da ne poznaješ scenu, Neđo s Manjače u ovoj prilici bolje leži od BMK.


Bruka, ja znam samo BMK i Zoku Bosanca.
maksa83 maksa83 11:05 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

ajd, dijete makso, da vim da li ću te se odreknem.

Urejlaj me slobodno, ali QuakeLive je bila najbolja društvena mreža na svetu dok je nisu ukinuli i prebacili igru na Steam. Dođeš, kažeš zdravoštaima, rokate se despetnejs minuta, kažeš hvaladoviđenja. Nema slika kučeta-mačeta-kolača, Paolo Koeljo calibre mudrosti, i svega onoga što ostale društvene mreže čini ... time što jesu. Ima botova ponekad doduše, ali ne smaraju sa debilnom propagandom kojegod partije na vlasti nego varaju pri nišanjenju, ali njih kikuješ i sve pjesma. Nikad Krle tamo neće doći da hvali Vučića, akomerazumeš.

urbana_gerila urbana_gerila 11:27 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

maksa83
ajd, dijete makso, da vim da li ću te se odreknem.

Urejlaj me slobodno, ali QuakeLive je bila najbolja društvena mreža na svetu dok je nisu ukinuli i prebacili igru na Steam. Dođeš, kažeš zdravoštaima, rokate se despetnejs minuta, kažeš hvaladoviđenja. Nema slika kučeta-mačeta-kolača, Paolo Koeljo calibre mudrosti, i svega onoga što ostale društvene mreže čini ... time što jesu. Ima botova ponekad doduše, ali ne smaraju sa debilnom propagandom kojegod partije na vlasti nego varaju pri nišanjenju, ali njih kikuješ i sve pjesma. Nikad Krle tamo neće doći da hvali Vučića, akomerazumeš.



ma, maksimoviČu, rentiraj drugom francusku sobaricu, znašme-znamte - blud u najavi je to što mi je perceptivni aparat dovelo u red alert stanje.

mislim, i sa tim što si pripadnik it zajednice se borim, što bi rekla moja dobra majka - ko ala za berićet...

tess tess 11:30 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01
na krajnje smirujujuci i razuman tekst domacina, koji je nastao posle tri dana besmislenog i zlonamernog prozivanja,

brkate babe u crnom iz Nikolicevih Bestija, jure i dalje zajapurene nabedjenog krivca po blogu, histericno praveci buku od spostvenog jeda-(jada),...koje ce se pak, "kada svane dan", besramno praviti da su ok:)))...

srecom, blogozajednica ne oskudeva u humoru, koji je ipak prevagnuo....ne znam da l to znaci, da ce morati da se ponovi "projekat":)))


Arise- odlican ti je tekst u Danasu.

Angie, radioaktivno ovo nas troje Bosanaca djelujemo na tebe. Jeziv si kreten. Jeziv.
maksa83 maksa83 11:36 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

ma, maksimoviČu, rentiraj drugom francusku sobaricu, znašme-znamte - blud u najavi je to što mi je perceptivni aparat dovelo u red alert stanje.

Ne razumem u čemu je problem - dva muškarca (ili više), sobe, hodnici, svako ima svoj ... rejl, i onda se ti muškarci narečenim međusobno ... probadaju, nabadaju.

Svako ko tu vidi nešto drugo osim viteškog sajbernadmetanja treba da ... ne znam ni ja šta treba.
urbana_gerila urbana_gerila 11:51 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

maksa83
Ne razumem u čemu je problem - dva muškarca (ili više), sobe, hodnici, svako ima svoj ... rejl, i onda se ti muškarci narečenim međusobno ... probadaju, nabadaju.
Svako ko tu vidi nešto drugo osim viteškog sajbernadmetanja treba da ... ne znam ni ja šta treba.


dada, a jimi hendrix je zemljanin...

premda, rekohsamsebiusebi - vidga moje dijete, kako ga je samo majstorski izvaćarilo glede priznanja da je tehničar:

maksa83
onda bih ja (ako dižem server) igrao na 70 Mbit dolazećih a ti na 5 Mbit


alselone
da je verovatno na 5 Mbit verovatno lag onoga koji dolazi (onaj koji pravi server igra u lokalu) toliko mali da je zanemarljiv.

maksa83 maksa83 12:03 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

dada, a jimi hendrix je zemljanin...

Uzmi slobodno uzalud imena njegovog, jer Buster ne da oprašta onome koji uzalud izgovara ime njegovo, nego no fucks are given vo vjek i vjekov.

Seti se da svetkuješ dan subotni, šest dana radi i obavljaj sav svoj posao. A sedmoga je dana subota, zameni žice na gitari (gejdž: .010, .013, .015, .026, .032 i .038.) a one stare posveti Busteru, bogu tvojemu.


Ako sa ove slike nije jasno da gleda gore kad će njegovi da slete i odvedu ga, onda ne znam kakav još dokaz treba.

urbana_gerila urbana_gerila 12:16 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


maksa83
Uzmi slobodno uzalud imena njegovog, jer Buster ne da oprašta onome koji uzalud izgovara ime njegovo, nego no fucks are given vo vjek i vjekov.
Seti se da svetkuješ dan subotni, šest dana radi i obavljaj sav svoj posao. A sedmoga je dana subota, zameni žice na gitari a one stare posveti Busteru, bogu tvojemu





maksa83
onda ne znam kakav još dokaz treba.


sweet64 sweet64 13:48 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

freehand
tasadebeli
freehand
калајевштине аустроугарске империјалне политике према Србима на Балкану.


Šta je "kapajevština", Taso?


"каЛејвштине"

Задовољио?

Uopšte nije reč o mom zadovoljstvu, i nisam pitao zbog slova no zbog značenja jer nisam bio siguran šta ta reč znači.
Naročito u kontekstu Austrougarske i 120 godina koje pominješ u istoj rečenici.
No sreća je da su ti četnici i njegovo visočanstvo kralj pa prestolonaslednik sačuvali lepu našu srpsku jeziku.
Mislim - ne može bez partizana i četnika da prođe, zar ne.


Ne mislim da drvenišem ovde, ali mi se čini da je tasa mislio na blagopočivšeg mondijalistu Dragoša Kalajića, a primećuješ da je jopet pogrešno objasnio, treba Kalajevština.
angie01 angie01 13:57 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


radioaktivno


ma ne bona, ne moze budalastina i bedastoca da su radioaktivne,...( ne kapiram koga tu jos brojis u Bosance:)- al nije ni bitno, ti se uvek na nekog oslanjas, prisvajas, zoves upomoc,-....

....samo ste to sto rekoh, brkate zlurade babe iz Bestija,...steta sto nema inserta gde su punom sjaju,






urbana_gerila urbana_gerila 14:23 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...


aman?!
bar je osnovna škola (bila) obavezna.


benjamin kalaj
urbana_gerila urbana_gerila 14:28 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01


ti, naravno, nisi svesna da ti je prijatelj onaj ko će ti izvršiti obraćaj pažnje na to da je odavno trebalo da ga ugasiš...
sweet64 sweet64 14:37 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

urbana_gerila

aman?!
bar je osnovna škola (bila) obavezna.


benjamin kalaj


Davno bilo, ovog sam skorije nešto i čito, primedba na mestu, moja greška.
urbana_gerila urbana_gerila 14:45 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

sweet64
primedba na mestu, moja greška.


qq, ništa ni otac ni majka, još jedan lala...
emsiemsi emsiemsi 17:16 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

tasadebeli
angie01

Не видех нигде да је неко од тих "образованих"


ko su ti, o kome pricas?

molim te, odgovori mi na pitanje, jer jedino tako bilo koji od tvojih komentara imaju smisla.



Откуд знам, Енџи!

Нема их.

Мислим тих образованих (или "образованих" ) да пишу о томе, па да могу да ти их именујем.


Ти би се мало свађала, а?

ТасоДебели --- ти се правдаш томе ?!
freehand freehand 17:29 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

sweet64
freehand
tasadebeli
freehand
калајевштине аустроугарске империјалне политике према Србима на Балкану.


Šta je "kapajevština", Taso?


"каЛејвштине"

Задовољио?

Uopšte nije reč o mom zadovoljstvu, i nisam pitao zbog slova no zbog značenja jer nisam bio siguran šta ta reč znači.
Naročito u kontekstu Austrougarske i 120 godina koje pominješ u istoj rečenici.
No sreća je da su ti četnici i njegovo visočanstvo kralj pa prestolonaslednik sačuvali lepu našu srpsku jeziku.
Mislim - ne može bez partizana i četnika da prođe, zar ne.


Ne mislim da drvenišem ovde, ali mi se čini da je tasa mislio na blagopočivšeg mondijalistu Dragoša Kalajića, a primećuješ da je jopet pogrešno objasnio, treba Kalajevština.

Ma jok. nego Tasa po običaju traži da se načini otklon od ideologija.
Ka antikomunizmu.
sweet64 sweet64 21:20 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

urbana_gerila
sweet64
primedba na mestu, moja greška.


qq, ništa ni otac ni majka, još jedan lala...


Ovi što spominju oca otpadaju na Crnogorce, za majku su komplet svi rezistentni, tako da nikako ne mož da potrefiš da sam čist Jagodinac, sa kurajberima do Leskovca najdalje do Vranja (kevina linija, po babine linije).


tasadebeli tasadebeli 23:09 07.09.2016

Re: e, stvarno koMendija...

angie01

ako te ne mrzi, procitaj predhodni blog




Прочитао.


Право да ти кажем, сад ми је драго што га нисам читао док је трајао.


Растужио бих се исто као и за оне моје колеге по београдским школама које сам овде помињао...
freehand freehand 10:54 07.09.2016

Kakakofonija

I stvarno kao kakao.
Inače, koliko sam ja razumeo - ovaj bi blog u podnaslovu mogao da ima "Jebo te voz koji te dono" i "Svakog dođoša tri dana dosta". Ksenofobija i sitne zloba, i dokazivanje sopstvene vrednosti i tuđe ništavosti i kroz jezik. Pa se svako dočepo svog Madžara, Šiptara, svog balije i Cigana, ustaše i Bosančerosa već u skladu sa psihosocijalnom dijagnozom, a gde bi to vodilo da nisu i kapejot, četnici i partizani ušli u igru.
Nego, o čemu je ono ovaj blog?
maksa83 maksa83 10:57 07.09.2016

Re: Kakakofonija

Pa se svako dočepo svog Madžara, Šiptara, svog balije i Cigana, ustaše i Bosančerosa

To je sve samo zagrevanje dok ne načnemo Bugare.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana