Sport

Otvoreno prvenstvo Amerike u tenisu - nedelja druga

NNN RSS / 05.09.2016. u 14:09

Svi ljubitelji tenisa u Srbiji znaju da, osim prošlog koji je trajao jednu nedelju, svi Gren Slemovi u poslednjih 10 godina traju dve nedelje :)
total+recall+two+weeks.gif

U gornjoj polovini žreba već imamo četvrtfinaliste: Novak i tri Musketara: Conga, Monfis i Puj (senzacionalna pobeda nad Nadalom u TB 5. seta)
U donjoj polovini parovi osmine su:
Dimitrov - Mari (višenetakomlađano Bugarče se nada reprizi Vimbldona 20014.)
Nišikori - Karlović (i Nišikori priziva 2014., a zalomili mu se sve visoki... realno teško da mogu različitiji igrači da se nađu u 2. nedelji GS)
del Potro - Tim (Delpo sanja 2009.) i
Vavrinka protiv nekog Ukrajinca (stan(islas) je igrao ovde polufinala 2013. i 2015.)

Sutra se igraju četvrtfinala:
Đoković - Conga
Novak vodi 15:6 međusobnim susretima, Conga je skoro rekao u (polu)šali da mu je Novak upropastio karijeru. Njihov prvi meč je bio i najveći - finale AO 2008. i prva GS titula Đokovića. Pa je sledeća 4 meča dobio Francuz. Svaki njigov GS meč je bio spektakl, pored pomenutog prvenca, upečatljiv je i dve godine kasnije četvrtfinale AO, Novak je izgubio u 5 setova, najviše zbog zdravstvenih problema,
ali sreća u nesreći je bila da je to primetio i sada već legendarni doktor Četojević, pa je ispeglao Novaka, ostlao je istorija (a sada pomaže našoj mladoj nadi Miomiru Kecmanoviću, još će se čuti za njega). Mislim da je tada bilo 2:5 u pobedama, posle je krenula drastičana dominacija. Sledeći veliki meč je bilo polufinale Vimbldona 2011. Conga je u četvrtfinalu izbacio Federera posle 0:2, a Novaku je pobeda (u 4 seta) donela prvi put u karijeri 1. mesto na ATP listi. 2012. u četvrtfinalu RG Novak je morao da spasava 4 meč lopte da bi pobedio. U poslednje vreme Novak je obično dobijao bez izgubljenih setova, ali Conga je Conga, nikad se ne zna kada može da poludi i počne da pogađa one njegove kamikaza udarce. Što se Novaka tiče, raduje njegova igra, posle neočekivanog odmora, nadamo se da će zdravlje da ga posluži.
Drugi par je Monfis - Puj
Monfisu je ovo, kao i Congi, 3. četvrtfinale u NjuJorku, pre dve godine je stao na poen od polufinala. Puj živi svoj san, poslednja tri meča je dobio u pet setova.

Uživajmo.



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

muaddib92 muaddib92 16:12 05.09.2016

Go Nole GO!

Изгледа да се повратио онако 'сиићки, па ће ваљда и повреде истрпети
NNN NNN 17:51 05.09.2016

Re: Go Nole GO!

apacherosepeacock apacherosepeacock 19:41 05.09.2016

Re: Go Nole GO!

Ja se ne secam da sam pre gledala Puja, razbio je (u mecu sa Nadalom). Raznovrsna igra. i taman dok mi je prolazilo kroz glavu da ce Nadal da ga dobije ipak na iskustvo, stres i to - komentator kaze da je Francuz u prvih 5 koji izuzetno dobro podnosi stresne mec situacije (Novak je prvi, Raonic drugi..).

Mislim da ima jako dobru kombinaciju za sampiona.

Najinteresantniji mec koji sam videla u poslednje vreme.
NNN NNN 16:33 05.09.2016

ovi debili

sa eurosporta,
na 2. kanalu puštaju ženski tenis
(ok jeste dsa slabo pratim, ali su stvarno zanimljivi mečevi u opticaju),
a na 1. kanalu, ne samo da su ugnjavlili sam ultramegagiga dosadnim pedalašima,
nego ih još i intervjuišu


valjda će uskoro da se uključe u DelPotro - Tim
AlexDunja AlexDunja 17:44 05.09.2016

Re: ovi debili


valjda će uskoro da se uključe u DelPotro - Tim

tim platio ultra mega giga sezonu koja
prevazilazi sve njegove mogućnosti
NNN NNN 17:48 05.09.2016

smilovali se

Jeste,
ako ste u prvoj polovini godine prolazili pored nekog teniskog terena i videli dvojicu kako prebacuju,
postoji realna verovatnoća da je jedan od njih bio Dominik Tim,
čovek bukvalno nije porpustio turnir!
Pravi naslednik Davida Ferera
(koga je takođe izbacio Delpo).

Bilo bi lepo da Argentinac dogura do finala
mija12 mija12 18:10 05.09.2016

Re: smilovali se

Bilo bi lepo da Argentinac dogura do finala


I da ga u finalu pobedi Novak. Čisto da bude bliži brojci od 17 GS :)
AlexDunja AlexDunja 18:43 05.09.2016

Re: smilovali se

Bilo bi lepo da Argentinac dogura do finala

to, svakako da

btw venus ima sjajnu haljinicu
NNN NNN 19:14 05.09.2016

Re: smilovali se

Mogla bi duzme titulu i da se penzioniše.
AlexDunja AlexDunja 20:21 05.09.2016

Re: smilovali se

Mogla bi duzme titulu i da se penzioniše.

šta vam je sa tim penzijama, nek igra cura dok joj se igra
NNN NNN 20:28 05.09.2016

Re: smilovali se

To je ženama fora,
uzmu GS i ćao
(Bartoli, Peneta...)
inače, u 2. setu je ispustila brejk,
malo pre meč-loptu,
tako da...
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:29 05.09.2016

Re: smilovali se

To je ženama fora,
uzmu GS i ćao
(Bartoli, Peneta...)

Rizik je veliki samo posle prve slem titule, a Venus ih već ima podosta.
NNN NNN 21:42 05.09.2016

Re: smilovali se

Ali se više ni sama ne seća kada je poslednju osvojila...

Već neko vreme ispada posle dobijenog 1. seta,
muaddib92 muaddib92 16:07 06.09.2016

Re: smilovali se

Mogla bi duzme titulu i da se penzioniše

Јес, па да крене да игра мушки тенис, а онда кукусигамногима
NNN NNN 16:22 06.09.2016

Re: smilovali se

Vidim da je posldnju titulu na US Openu osvojila 2001!

Sećam se da se odmah pričalo da ima mlađu i talentovaniju sestru
(mislio sam tada da preteruju )
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:14 06.09.2016

Re: smilovali se

Nego, rešila Kerber da bude broj 1.
NNN NNN 19:24 06.09.2016

Re: smilovali se

Jedan od retkih ženskih mečeva koje sam baš hteo da gledam (ali nisam stigao, doduše da se Roberta više opirala...)
docsumann docsumann 18:12 05.09.2016

Nole, trole...


ipak, kako to dolikuje, ostajem u sportskim vodama (bukvalno).

na upravo završenom svjetskom prvenstvu u vaterpolu za juniore(M) (Crna Gora izgubila finalni meć od Hrvatske 16 : 13) igralo se po novi pravilima - sa jednim igračem manje ( 5 + golman, malo kraći teren, nešto manja lopta (?!), kraće vrijeme za napad...).

ono što je očigledno - gledali smo komad interesantniji vaterpolo.
više raspoloživog prostora na manjem prostoru (uslijed manje igrača u "polju" omogućavao je lakše dodavanje lopte centru, više uplivavanja, lakša realizacija igrača više, dinamičniju igru ...
još kad bi smanjili dozvoljeni nivo klinča i rvanja imali bi igru atraktivnu širem gledalačkom auditorijumu.

inače u samom vrhu i dalje iste reperezentacije ( s jedinim kiksom Srbije. mislim da je zauzela 5. mjesto) Hrvatska, CG, Italija, Mađarska...
NNN NNN 19:06 05.09.2016

Re: Nole, trole...

Jeste,
ispustili smo čini mi se +3 u četvrtfinalu,
ali smo u grupi tukli rvate
NNN NNN 20:35 05.09.2016

Re: Nole, trole...

a krenule i kvalifikacije sa SP2018.
i ja, opet dam fuzbalerima šansu,
i oni prime gol u 3. minutu!

Sad kad krene, kako Ircima mnogo više odgovaraju vremenski uslovi, presekao nas rano primljen gol...
G.Cross G.Cross 19:10 05.09.2016

prvenstvo Amerike

Pretpostavljam da si ovo "prvenstvo Amerike" napisao da iritiras Blogija i ostale Kanadjane.

Kanada je veca od USA kao deo severne Amerike. A da ne spominjemo Juznu Ameriku.

Tako da USofA open je bolji izraz.

Gde USofA jos jednom pokazuje da imamo pogresne geografske odrednice. I drzava pogresno ime.
NNN NNN 19:15 05.09.2016

Re: prvenstvo Amerike

Prvi deo je bio arhaičan pa sam ostavio naslov
G.Cross G.Cross 19:21 05.09.2016

Re: prvenstvo Amerike

NNN
Prvi deo je bio arhaičan pa sam ostavio naslov


Sa Darren Cahil-om Simona Halep izgleda spremna da uzme USA O.
ivana23 ivana23 19:52 05.09.2016

Re: prvenstvo Amerike

Ako ga oni tako imenuju, ko smo mi da menjamo...

sweet64 sweet64 21:58 06.09.2016

Re: prvenstvo Amerike

G.Cross
Pretpostavljam da si ovo "prvenstvo Amerike" napisao da iritiras Blogija i ostale Kanadjane.

Kanada je veca od USA kao deo severne Amerike. A da ne spominjemo Juznu Ameriku.

Tako da USofA open je bolji izraz.

Gde USofA jos jednom pokazuje da imamo pogresne geografske odrednice. I drzava pogresno ime.


Kanada je veća ali malo veća, ima ih mnogo većih u stvarnom međusobnom odnosu:

marco_de.manccini marco_de.manccini 22:31 06.09.2016

Re: prvenstvo Amerike

I drzava pogresno ime.

Kako moze država da ima pogrešno ime?
blogov_kolac blogov_kolac 16:02 06.09.2016

kako sport zna da bude surov

Zamislite da u finalu Djokovic treba da igra sa Marijem (teze je ustvari zamisliti drugaciji scenario).

I onda ce od samo tog jednog jedinog meca, a ako udju u taj-brejk eventualnog petog seta onda bukvalno i od samo jednog jedinog gema, Novaku Djokovicu zavisiti da li ce mu ovo biti mozda i ponajbolja sezona u karijeri (ako pobedi), ili ce u slucaju poraza posle fakticki neprekidne dominacije od 2011. imati jednu sezonu u kojoj nece cak biti ni najbolji teniser na svetu (i ako Novak ostane na #1 do kraja, objektivno je Mari bio uspesniji sa sva 4 slem finala uz 2 titule, i ekstra bonus u vidu olimpijskog zlata, a verovatno i nove Dejvis Kup titule).
NNN NNN 16:30 06.09.2016

Re: kako sport zna da bude surov

interesantno je da je 2013. Novak proglašen od strane ITF-a za najboljeg tenisera godine,
iako je na ATP listi Nadal završio nešto malo ispred
(mislim da je to jedini slučaj da se najbolji igrač ne podudari sa 1. na ATP listi!)

Što se Dejvis kupa tiče,
igra se standardno odmah posle US Opena,
pa ako Mari dogura do finala,
možda bude umoran...
Ja ću u svakom slučaju da navijam za Argentinu

A Francuzi su još jači nego prošle godine
i bili bi domaćini Britancima,
tako da bi bila poetic justice da konačno uzmu Salataru.

mija12 mija12 18:46 06.09.2016

Re: kako sport zna da bude surov

Djoković za sada 2 GS i 4 Masters
Mari za sada 1 GS i 1 master. Plus olimpijsko zlato koje se ne boduje, ali ima veliko značenje.

U igri je ostao 1 GS, 2 Master i završni master.
blogov_kolac blogov_kolac 22:54 06.09.2016

Re: kako sport zna da bude surov

mija12
Djoković za sada 2 GS i 4 Masters
Mari za sada 1 GS i 1 master. Plus olimpijsko zlato koje se ne boduje, ali ima veliko značenje.

U igri je ostao 1 GS, 2 Master i završni master.

Slem finale ima veci prestiz od masters titule, i ne samo prestiz nego se i bolje placa u $$$ i donosi vise rejting poena, a Mari ih za sada ima jedno vise od Noleta. U RACE Novak za sada ima oko 1200 poena vise, ali ako izgubi finale prednost bi se smanjila na samo 400, pa bi se o tome ko zavrsava na #1 sezonu izmedju njih dvojice verovatno resavalo na zavrsnom mastersu...

Ali najbolje bi bilo da se sve resi jos u Njujorku Djokovicevim trijumfom. U tom slucaju bi i prethodna mozda dva najgora vezana meseca u karijeri (katastrofe na Vimbldonu i Riju, a propustio i Sinsinati koji mu jedini fali od mastersa) bili ekspresno preboljeni.

Ako Nole osvoji svoj treci slem ove 2016, to ce mu biti treca takva sezona u karijeri, druga uzastopna, sto je u oba slucaja do sada u istoriji uspevao samo Rdzer Federer. U idealnom slucaju, ako bude ubedljiv na svim mecevima do kraja, moglo bi lako da se desi da udje u istoriju kao teniser koji je osvojio neku slem titulu sa najmanje izgubljenih gemova! (zbog one dve predaje do cetvrtfinala je stigao izgubivsi samo 22 gema za sada, steta zbog onog nepotrebno izgubljenog seta u prvom kolu).

blogov_kolac blogov_kolac 08:30 07.09.2016

Re: kako sport zna da bude surov

blogov_kolac
U idealnom slucaju, ako bude ubedljiv na svim mecevima do kraja, moglo bi lako da se desi da udje u istoriju kao teniser koji je osvojio neku slem titulu sa najmanje izgubljenih gemova! (zbog one dve predaje do cetvrtfinala je stigao izgubivsi samo 22 gema za sada, steta zbog onog nepotrebno izgubljenog seta u prvom kolu).
27 do polufinala... ali ne vredi...

Sada sam pregledao Nadalove i Borgove pobede na Rolan Garosu, posto tamo prednost muskog servisa najmanje znaci, a ova dvojica su bas dominirala u svoje vreme, i vidim da je Borg 1978. izgubio ukupno samo 31 gem (npr u dva kola, ukljucujuci i polufinale, gubio je po samo jedan gem, iako su igrana sva tri seta)!? Jedino ako Monfils preda polufinale bez igre, a Novaku u tom praznom terminu dozvole ponavljanje meca protiv Janovica kada je zbog nepotrebno izgubljenog seta izgubio cak 13 gemova .

Sledeci na listi su sa 38 (Borg) i 41 (Rafa) izgubljenih gemova, i to bi mozda bilo dostizno.
mija12 mija12 19:00 06.09.2016

Druga nedelja

Od naših tenisera još igraju Zimonjić u miks dublu. Upravo su dobijeni drugi nosioci za polufinale.

I mladjani Kecmanović koji se plasirao u treće kolo.
docsumann docsumann 19:40 06.09.2016

što neko već reče


s osvojenim ovogodišnjim US Openom, Nole bi imao psihološki mnogo raterećeniju situaciju za nastavak karijere, i dostizanje ultimativnog cilja kojeg je sebi postavio - biti definitivno, i nesumnjivo (povinujući se autoritetu brojeva i statistike), najbolji svih vremena.

naravno, u suprotnom (tj. u slučaju da ne osvoji USO), sutuacija za takvo nešto bi bila "samo" otežana, ne i nemoguća.

dobro bi bilo da inercioni zamah ovog trijumfalnog naleta iskoristi u što većem obimu.
njegov sledeći oscilatorni zamah će (po prirodi stvari) biti manji i u pogledu periode i amplitude.

kao posljednji GS sezone USO, zdravstvenim biltenom takmičara, odlično odslikava posljedice koje takmičarska sezona ostavi na fizičko stanje takmičara.
svemu tome treba pridodati i latentni akumulacioni efekat nagomilavanja povrijeda na duge staze.
Nole je do sada odlično vojevao bitku sa povrijedama ( uglavnom na pozadinskom frontu (prevencije)), vjerovatno zahvaljujući nevjerovatnom stanju do kojege je doveo svoje tijelo.

uz sav talenat i teniska oružja kojie ima u svom arsenalu, to je vjerovatno najvrijedniji extra-bonus kojim raspolaže.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:27 08.09.2016

Re: što neko već reče

samo da se javim, kako će tekst o početku NFL sezone kasniti jedan dan, što je ništa u poređenju sa redovnim kašnjenjima od pola sezone. Večeras otvaranje i to repriza Superbola, Karolina vs Denver:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:32 08.09.2016

Re: što neko već reče

+ Tibomanija se vratila i otišla u bejzbol; Tibo potpisao za Metse:))))))))
svarog svarog 08:09 09.09.2016

Re: što neko već reče

Večeras otvaranje i to repriza Superbola, Karolina vs Denver:)


U jeeee skroz sam zaboravio. Denver je pokazao da SB nije bio iznenađenje, a i da im Pejton nije bio ni potreban
little_radojica little_radojica 03:04 07.09.2016

Ја се укључио малопре

игра феноменално. Ништа боље него кад они његови бекхенди освајају винере. Баш делује и пун снаге, сигуран. Свака част Марију али узима Новак ово, дефинитивно је преболео Рио. :)
NNN NNN 11:26 07.09.2016

Novak sinoć

igrao dobro, a na momente fenomenalno protiv Conge, koji je predao na samom početku 3. seta.

U polufinalu sledi Monfis, koji igra najbolje u životu (2. GS polufinale u karijeri, čini mi se da nije izgubio set još),
i koga je Novak pobedio u svim dosadašnjim međusobnim mečevima (mislim 12),
a prvi je bio baš na US Openu davne 2005.
NNN NNN 11:44 07.09.2016

Re: Novak

Novaku je ovo 10. uzastopno polufinale US Opena!

US Open mu je GS sa najviše pojedinačnih pobeda.
NNN NNN 11:40 07.09.2016

večeras četvrtfinala

trebalo bi da imamo mnogo zanimljivije mečeve:

Nišikori - Mari
Del Potro - Vavrinka
NNN NNN 11:42 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala

Čak i u ženskoj konkurenciji bi moglo da bude interesantno:
Serena - Halep
Konjuh - Pliškova
emsiemsi emsiemsi 13:39 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala

NNN
Čak i u ženskoj konkurenciji bi moglo da bude interesantno:
Serena - Halep
Konjuh - Pliškova

Од гузара највише волим да гледам Вознијацки и Кербер.
NNN NNN 14:02 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala

Вознијацки и Кербер

one bi treblao sutra uveče da igraju polufinale
(tačnije prekosutra u 1 posle ponoći)


Njih dve se i privatno super druže
(ne znam baš tačno koliko super, ali to ostavljam tvojoj mašti)
emsiemsi emsiemsi 16:15 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala

NNN
Вознијацки и Кербер

one bi treblao sutra uveče da igraju polufinale
(tačnije prekosutra u 1 posle ponoći)


Njih dve se i privatno super druže
(ne znam baš tačno koliko super, ali to ostavljam tvojoj mašti)

Ја не маштам на начин на који мислиш (ако тако мислиш) --- оне мени могу да буду (и) више него кћерке, тако да их ја посматрам само као веома лепе спортисткиње. Посебно волим осмех Каролине Вознијацки.
NNN NNN 16:45 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala



Mene Karolina mnogo podseća na moju nastavnicu srpskog (to joj je dodatni plus).
emsiemsi emsiemsi 17:17 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala

NNN


Mene Karolina mnogo podseća na moju nastavnicu srpskog (to joj je dodatni plus).

Моја наставница српског је била потпуно другачија.
tyson tyson 18:32 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala

Моја наставница српског је била потпуно другачија.

Mene danas celo popodne boli stomak.


emsiemsi emsiemsi 18:59 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala

tyson
Моја наставница српског је била потпуно другачија.

Mene danas celo popodne boli stomak.



Мене је болео јуче !
Данас је ОК.
Kazezoze Kazezoze 23:24 07.09.2016

Re: večeras četvrtfinala

tyson
Моја наставница српског је била потпуно другачија.

Mene danas celo popodne boli stomak.




Mora da ti nastavnica srpskog ima mecu...
NNN NNN 22:14 07.09.2016

Nišikori - Mari

lud meč, otišao u 5. set!
AlexDunja AlexDunja 22:38 07.09.2016

Re: Nišikori - Mari

lud meč, otišao u 5. set!

za novaka dobar, naročito ako nišikori
održi samurajski nivo
tyson tyson 23:07 07.09.2016

Re: Nišikori - Mari

NNN
lud meč, otišao u 5. set!

Dve meč lopte za Nišikorija; napeto k'o mider.


tetris tetris 23:14 07.09.2016

Re: Nišikori - Mari

Dominacija Uniqlo-a
NNN NNN 23:21 07.09.2016

Re: Nišikori - Mari

Posle 2. seta je bilo očigledno da će Nišikori da pobedi,
e sad da li Marija ili sebe, to smo morali da sačekamo sve ukupno 4 sata da saznamo.

Kako je krenuo 1. gem sa tri vezane brejk lopte koje je bukvalno poklonio Mariju i raspao se 1:6 (14:3 u neiznuđenim greškama), uplašio sam se da se ne ponovi polufinale OI ili npr. Kanade 2015. kada je nestajao sa terena,
ali vratio se veličanstveno u 2. setu,
pa 3. opet poklonio, mada je imao inicijativu i diktirao sve vreme,
4. je i Mari pauzirao,
koji inače osim povremeno servisima i konstantno dobrom odbranom
se ponašao kao Marina Abramović poslednjih godina: "bio je prisutan"
a onda 5. set je bio najluđi:
brejk - ribrejk,
brejk - ribrejk
i na kraju je bolji ipak pobedio!
ivana23 ivana23 23:24 07.09.2016

Re: Nišikori - Mari

BRAVO KEI
NNN NNN 23:26 07.09.2016

Re: Nišikori - Mari

za novaka dobar

Evo već ima 360 poena više sa ovog US Opena,
uz dobru šansu da se još dosta uveća.
Mada mislim da Novak kada dobro igra ne razmišlja o poenima,
nego o trofejima.
NNN NNN 23:27 07.09.2016

Re: Nišikori - Mari

samurajski nivo

više je ličio na kamikazu
riply riply 12:45 08.09.2016

Re: Nišikori - Mari

A šta je bilo sa leptirom, kuda je ponešen?
NNN NNN 14:26 08.09.2016

Re: Nišikori - Mari

leptirom

Mari izgleda ima neki problem sa leptirima,
sećate se finala AO 2013.
1. set je Mari dobio u TB i u 2 setu u TB
Marija napada leptir i on (Mari, a ne leptir) se posle toga raspada,
Novak dobija TB i sledeća dva seta lagano.

NNN NNN 14:34 08.09.2016

Re: Nišikori - Mari

riply
A šta je bilo sa leptirom, kuda je ponešen?


Na netu ga razbijaju zbog leptira (kad pobeđuje - Britanac, kad gubi - Škot):

Oh, you thought Andy Murray was just a cool down-to-Earth Scottish bloke who liked to swing his tennis racket in peace? You thought he wouldn’t commit lepidoptericide on the court? Wrong, he’s a monster.
After this desecration, a ballboy carried the broken husk that was once a beautiful creature off the court. The announcers later noted that the butterfly “was released outside the stadium.” What they meant to say is that it’s dead, the butterfly’s dead.

NNN NNN 14:50 08.09.2016

Re: Nišikori - Mari

Finale AO 2013.
Marija napada leptir

Ispravka!
Sad sam potražio i uopšte nije bio leptir, nego ga je tada neko ptičje pero napalo
NNN NNN 22:21 07.09.2016

Zimonjić

ispao u miksu u polufinalu,
ostaće mu US Open u planovima za naredne godine...
blogov_kolac blogov_kolac 00:12 08.09.2016

Lako ćemo

Zahvaljujuci Nisikoriju, vec danas znamo da ce i u najgorem slucaju Novak jos jednu vec sada odlicnu sezonu zavrsiti kao najbolji teniser sveta i kao najbolje rangirani, ali ipak ce biti tragedija ako ne iskoristi jedno ovakvo otvaranje zreba i ne osvoji ovogodisnji Njujork.

Ostaje samo da vidimo da li se izlecio od naseg cuvenog sindroma "lako cemo", koji ga je dva puta kostao gren slem titula kada su ga svi vec unapred bili proglasili za sampiona jer su svi glavni konkurenti (tj big-4) vec bili ispali: na USO/2014 kada su mu bili ostali samo Nisikori i Cilic do kraja, i RG/2015 kada je trebalo samo da prodje "formalnost" sa Vavrinkom.

Bas zato sto su mu svaki od potencijalnih protivnika u finalu Nisikori (USO/14), Vavrinka (RG/15) i Del Potro (Rio/16) nanosili bolne poraze u relativno bliskoj proslosti koje svakako nije zaboravio, ja se eventualnog fatalnog napada "lako cemo" ustvari najvise plasim bas protiv Gaela Monfilsa u polufinalu, protiv kojeg ima savrsenih 12:0 u medjusobnim duelima, sto je za tu vrstu sindroma najopasnije.
NNN NNN 09:34 08.09.2016

Re: Lako ćemo

Samo jedna ispravka (čini mi se da se ovo već jednom dogodilo):
Novak i Nišikori su igrali 1. polufinale na USO 2014.
pa je tek onda Federer ispao od Čilića.

blogov_kolac blogov_kolac 10:19 08.09.2016

Re: Lako ćemo

To je ustvari bitan detalj za ovu pricu, jer bi se onda moglo reci pre da je Novak tada vec razmisljao o finalu sa Federerom i zato "prevideo" svog 1/2 protivnika, nego da se vec video sa trofejom u rukama i sapleo...

Ali, u svakom slucaju, Noletu je sada on sam sebi potencijalno najveci protivnik, ako se zna da ga u polufinalu ceka Monfils sa kojim ima 12:0, a u finalu Vavrinka 19:4 ili Kei 10:2, i da je Novak u Njujorku vec igrao 6 finala, dok ova trojica zajedno samo jedno (Nisikori 2014).
muaddib92 muaddib92 17:08 08.09.2016

Re: Lako ćemo

RG/2015 kada je trebalo samo da prodje "formalnost" sa Vavrinkom

И друга исправка - или пак само моја напомена: мислим да је Ноле тада био превише исцрпљен и физички и 'сиићки, па је Стен ни крив ни дужан успео
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:22 08.09.2016

Re: Lako ćemo

па је Стен ни крив ни дужан успео

Вавринка је био итекако и крив и дужан, бар пола кривице/заслуге је његова, играо је на све или ништа, куд пукло, и све је улазило у терен. То је била једина тактика која му даје шансу у том тренутку и он је храбро искористио.
niccolo niccolo 03:46 08.09.2016

Gledao jutros

Malo Konjuh protiv Pliskove, ubi je Čehinja (i to, pazi, na jednom televizoru daju to, a na drugom davali na NBA HD jedan od onih mečeva Sakramento-Lejkersi...Ne zna čovek šta pre da gleda ).

Nego, obično kod žena ranije ispadnu nosioci, sad vidim prva i druga u polufinalu. Lepo...
niccolo niccolo 05:05 08.09.2016

Stan - Del Potro

1:1 u setovima, 7:6 4:6
niccolo niccolo 06:04 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

Po svemu sudeći, ovo ide Vavrinki - dobio 6:3 treći set i vodi 3:0 u četvrtom.
marco_de.manccini marco_de.manccini 07:46 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

Рекоше ови моји коментатори да ће ово бити први слем од Роланд Гароса 2004. (дакле, пре 12 година) на којем нити један од ове тројице

Федерер
Надал
Мари

није у полуфиналу.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:11 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

Srecom da je Japanac pedalirao ovog Marija, pa ono metanisanje Mariju the nepobedivom vise nije moglo da se podnese.
emsiemsi emsiemsi 09:39 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

apacherosepeacock
Srecom da je Japanac pedalirao ovog Marija, pa ono metanisanje Mariju the nepobedivom vise nije moglo da se podnese.

Да ли је неко послао изјаву саучешћа Матсу Виландеру ?
NNN NNN 09:39 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

Delpo je u prvom setu ispustio brejk prednosti i šansu da ponovo savlada Vavrinku kao i na Vimbldonu (neočekivano lako).
Držao se do pred kraj 3. a onda ga je Vavrinka slomio.
Sve u svemu čini se da se Argentinac vraća,
nadajmo se da će zdravlje konačno da ga posluži,
kao i Janka
(nedostajalo je i malo sreće da se sastanu na ovom US Openu)
NNN NNN 09:40 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

Матсу Виландеру

Mnogi misle (možda u šali) da on ustvari navija za Novaka, pa da ga ne urekne
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:55 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

emsiemsi
apacherosepeacock
Srecom da je Japanac pedalirao ovog Marija, pa ono metanisanje Mariju the nepobedivom vise nije moglo da se podnese.

Да ли је неко послао изјаву саучешћа Матсу Виландеру ?


Sam je sebi izjavio saucesce
kad je izjavio da je zatvaranje krova (po)omelo nenadmasnog pa je poceo da stuca i posrce pod tim neljudskim okolnostima na koje su ga pokvareni Ameri prisilili.

Na sta ga je Mekinro napusio u nastavku..
blogov_kolac blogov_kolac 10:33 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

apacherosepeacock
kad je izjavio da je zatvaranje krova (po)omelo nenadmasnog
Zbunilo me da su zatvaranju krova iz sredine drugog seta posvetili pola razgovora, dok glavnu kontroverzu meca nisu ni pomenuli, pri vodstvu Marija 2:1 u setovima i brejk lopti na 1:1 u cetvrtom setu kada je Endi skroz pritisnuo Japanca u poenu bas kada ga je sudija (Hrvatica Cicak) prekinuo i nalozio ponavljanje zbog spoljne buke. Mari je skroz bio popizdeo, ondmah krenuo da se raspravlja sa njom jer smatrao da je poen skoro bio dobijen, da se slicno desilo i u prethodnom setu ali poen nije bio prekidan. Izgubio je odmah sledeca tri poena i u pauzi izmedju gemova pricao sa tehnickim direktorom turnira... Sve u svemu posle tog bizarnog incidenta potpuno je izgubio fokus i raspao se, i izgubio je neverovatnih 7 vezanih gemova u nizu, pa umesto brejka prednosti u cetvrtom, nasao se sa 0:2 situacijom u 5, kada se konacno kako-tako opet vratio u mec...
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:37 08.09.2016

Re: Stan - Del Potro

Sve u svemu posle tog bizarnog incidenta potpuno je izgubio fokus i raspao se, i izgubio je neverovatnih 7 vezanih gemova u nizu, pa umesto brejka prednosti u cetvrtom, nasao se sa 0:2 situacijom u 5, kada se konacno kako-tako opet vratio u mec...


Pa pizdi on i zbog manje vaznih stvari tokom meca, valjda Lendlu nikako ne uspeva da mu utera u glavu neke osnovne stvari koje bi iskusan teniser trebalo da zna da kontrolise. Malo je onih skandal majstora kojima to nije smetnja da nastave da igraju kao da se nista nije desilo.
niccolo niccolo 01:50 09.09.2016

Pliskova

dobila Serenu za finale, 6:2 7:6 (čime je omogućila Kerberovoj da preuzme prvo mesto na listi).
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:57 09.09.2016

Re: Pliskova

Da, bre, onaj što je gore, pre dva dana, rekao ovo

Nego, rešila Kerber da bude broj 1.


mora da je genije!
blogov_kolac blogov_kolac 02:04 09.09.2016

Re: Pliskova

Serena je jos uvek ubedljivo najbolja kada je 100% svoja, ali je ocigledno i sve vise kao tempirana bomba pa je u zadnjih 5 slemova samo na Vimbldonu bila na nivou do kraja, iako je prethodno bila dobila 4 slema u nizu.

Izgleda da godine konacno cine svoje, puni 35 ovog meseca. Izgubice u ponedeljak #1 poziciju, i ne ocekujem da se ikada vise vrati na nju (nije uspela da prestigne Graf i Navratilovu po broju #1 nedelja), jer ce sada verovatno da igra samo 10ak turnira godisnje, koncentrisuci se samo na slemove.
niccolo niccolo 03:45 09.09.2016

Re: Pliskova

marco_de.manccini
Da, bre, onaj što je gore, pre dva dana, rekao ovo

Nego, rešila Kerber da bude broj 1.


mora da je genije!

Tako deluje

P.S. Vidim sad na ESPNu je reklamiraju kao najstarijeg prvi put broja jedan...
NNN NNN 09:38 09.09.2016

Re: Pliskova

Serena je imala relativno težak meč protiv Simone Halep
(posebno je bio impresivam poslednji gem 2. seta kada je Simona servirala za set, a Serena propustila 7 brejk lopti, gem je trajao duže od 12 minuta).
Serena je navikla da gotovo uvek samo na servis ima "set viška"
(18:1 u asovima protiv Halep + servis vineri... i to protiv igračice koja dobro riternira)
e sinoć je osetila tvrdo,
Karolina Pliškova je imala više asova 7:5,
odigrala je odličan prvi set,
u 2. je bilo krljanje i više gršaka,
ali je i taj set Čehinja zasluženo dobila.

Interesantno da je prethodno izbacila i Venus spasivši meč-loptu.

Eto, ipak jedna Karolina u finalu!

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:00 09.09.2016

u međuvremenu

Kecman u polufinalu.

Ako važi "nomen est omen" trebalo bi da postane čovek broj jedan.
NNN NNN 23:13 09.09.2016

Re: u međuvremenu

marco_de.manccini
Kecman u polufinalu.

Ako važi "nomen est omen" trebalo bi da postane čovek broj jedan.


Nisam ga još gledao,
ali pratim rezultate
i nekako baš imam poverenje u njega,
možda i zato što je Nikov akademac,
a oni su uvek nekako igrali stabilno (Monika, Agasi, Kurijer, Maša)


Ps. ako postane top10 biću prezadovoljan
(znam da su nam posle Novaka apetiti nezajažljivi, a sećaš se kakva je nekad Boba bio zvezda koji je jedva bio top 20, ali jeste nekoko bio igrač za veliku scenu)
blogov_kolac blogov_kolac 01:41 10.09.2016

Re: u međuvremenu

marco_de.manccini
Kecman u polufinalu.

Ako važi "nomen est omen" trebalo bi da postane čovek broj jedan.

NNN
Ps. ako postane top10 biću prezadovoljan
(znam da su nam posle Novaka apetiti nezajažljivi, a sećaš se kakva je nekad Boba bio zvezda koji je jedva bio top 20, ali jeste nekoko bio igrač za veliku scenu)

Ovde moram da stanem na stranu NNN za po meni dosta "zdraviji" pristup. Podsetio bih na izvesnog Filipa Krajinovica u ciji talenat su se mnogi uvazeni svetski teniski autoriteti kleli, bas na celu sa Bolitjerijem ciji pitomac je bio u juniorskim danima. Ogroman problem mu je bio taj nepotrebni "novi Djokovic" ili bar "buduci No1" pritisak, tako da mu je tranzicija iz juniora u seniora protekla prilicno ocajno, u mnogome po meni usled nerealnih i megalomanskih ocekivanja. Mnogo zdravije bi bilo da je Novak bio ostavljen po strani, a Filipu kao "domaci zadatak" bile postavljane karijere Tipsarevica, Troickog, Zivojinovica... Na Dusana Lajovica sa druge strane nikada niko nije obracao paznju u juniorskoj konkurenciji, i nije bilo nikakvih narocitih ocekivanja, i pri takvim uslovima uspeo je da se razvije u igraca konstantno blizu TOP50 i ispred Krajinovica, bez obzira na njihove potencijale.

Zanimljivo je da je svojevremeno Nikola Pilic imao sasvim lepe reci o talentu Novakove brace Marka i Djordja, ali tek oni nisu mogli da se nose sa tim ogromnim teretom neprestanog uporedjivanja sa cuvenim bratom, pa se vode kao "nestali u akciji" jos u juniorskim danima. Pa isto prokletstvo se ustvari dogodilo i Ernestsu Gulbisu, koji je zajedno odrastao i napredovao sa Noletom kod Pilica, i gurali su tako jedan drugoga napred dok Nole nije eksplodirao, a sirotog Letonca i dalje svi nastavili da uporedjuju sa Novakom. Ili sta tek reci o medvedjoj usluzi koju su svojevremeno komsije Bugari napravili svom najtalentovanijem teniseru, nekada dominantnom svetskom junioru Grigoru Dimitrovu unapred ga proglasivsi "Novim Federerom"!? Polufinale Kecmanovica je veliki uspeh, ali bi bilo prerano vec na osnovu toga generisati najveca moguca ocekivanja, i time nepotrebno sputavati mladog igraca u njegovom razvoju. Sve ovo naravno nije nikakav problem kada mi poput de.manccinija saljemo svoje navijacke komentare na nekom blogu, vec kada mediji krenu sa krupnim naslovima preko cele strane ili nesto tome slicno sto jednom junioru stvarno moze da stvori preveliki pritisak.
NNN NNN 21:27 10.09.2016

Re: u međuvremenu

So far so good
tyson tyson 20:13 09.09.2016

PF

Idemo.

Nepunih 24 sata kasnije, još jedan meč prvog i desetog nosioca na ovogodišnjem US Open. Nadajmo se da će ovoga puta ishod da bude obrnut.

Monfis mi deluje malo napeto, nervozno u kratko intervjuu u tunelu pred izlazak na teren.


marco_de.manccini marco_de.manccini 20:21 09.09.2016

Re: PF

Monfis mi deluje malo napeto, nervozno u kratko intervjuu u tunelu pred izlazak na teren.

Ти кратки интервјуи пре мечева су толико глупи да бих ја на месту тенисера уједао.

П.С. Мене брине комбинација влага/врућина.

NNN NNN 23:03 09.09.2016

Re: PF

Мене брине комбинација влага/врућина.

Mislim da jedino Nišikori navija za ovakve uslove
(videćemo večeras, a za finale se nadamo će da budu humaniji uslovi)
NNN NNN 23:06 09.09.2016

Re: PF

Monfis mi deluje malo napeto

bio je potpuno odsečen na početku,
ali je onda uspeo malo i Novaka da uspava,
a znao sam da može da se napali,
mada koliko god da je čudan i nepredvidiv,
i pored toga čini mi se da nekako nije bio sav svoj.
NNN NNN 21:07 09.09.2016

Đoković - Monfis

6:3
ali tok i ono što smo videli je previše čak i za nekonvencionalnog Monfisa.

Valjda će Novak fizički da bude ok,
a trebalo bi da bude fokusiran(iji)
ako ništa drugo ono zbog ženskog polufinala.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:20 09.09.2016

Re: Đoković - Monfis

Posle malo štucanja, Novak je nastavio stabilno - već dva brejka i u drugom setu.

Evo i mene - bilo dosta posla ovih dana.
NNN NNN 21:33 09.09.2016

Re: Đoković - Monfis

6:2
drugi set je bio nešto konvencionalniji,
ali je Monfis i tu kombinovao razne "tehnike riterna"
nekoliko puta stoji 3 metra iza osnovne linije, pa onda uđe metar na 1. servis,
ali logično nije dalo rezultate.
Novak se čak i malo iznervirao, ali je ostao fokusiran.
NNN NNN 22:14 09.09.2016

Re: Đoković - Monfis

3:6
ispušten brejk prednosti
(i kasnije tri vezane brejk lopte za povratak)
šteta, nije trebalo vraćati Monfisa u igru.
Nadam se da Novak nema ozbiljnijih problema.
Ako sve bude ok, trebalo bi da bude rutinski set.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:30 09.09.2016

Re: Đoković - Monfis

Monfis se i ranije ovako prenemagao i kao zamalo odustajao od meča pa pobeđivao. Folirant.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:38 09.09.2016

Re: Đoković - Monfis

Koliko lupa ovaj Smiljan Blablanjac!
NNN NNN 22:57 09.09.2016

Re: Đoković - Monfis

6:2
Pobeda!
Pobedi se u zube ne gleda, a meč je na momente bio mučan.
Valjda će Novak biti spreman za finale.
NNN NNN 23:01 09.09.2016

Re: Đoković - Monfis

Milutin Milošević
Monfis se i ranije ovako prenemagao i kao zamalo odustajao od meča pa pobeđivao. Folirant.

Nisam ranije stekao takav utisak,
ali danas je bio grozan!
Ove godine u Majamiju je bila čak i veća vrućina i vlaga,
Monfis je tada protiv Nišikorija propustio 5 meč lopti,
a od 1. seta se cedio,
i nije se uopšte bio prenemagao,
a ovde je prevazišao Serenu na kvadrat (koja bar ima kredibilitet).
NNN NNN 23:16 09.09.2016

Re: Đoković - Monfis

MekInro briljira

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana