Društvo| Satira| Zabava| Život

Paradajz ponosa

ulicni-muzicar RSS / 18.09.2016. u 12:18

i_love_tomatoes_tshirt-p2350078574118324964qp7_400.jpg

Povrtari sa juga Srbije, odlučili su da gejevima iz naše republike predlože osnivanje predparadne koalicije. Razlog za ovakav potez su finansijski gubici koje su oni pretrpeli zbog neadekvatnih cena, pre svega paradajza, a zatim i ostalih poljoprivrednih artikala.

Pi Ar Saveza Nezavisnih Poljoprivrednika Jablaničkog Okruga (SNPJO), Milorad Cakić, zvani Mile Vrabac, na konferenciji za novinare, istakao je da se paradajz ovoga leta na kvantaškoj pijaci u Leskovcu prodavao za samo, kako je kazao, "tries dinara za kilo". Niske cene imali su i kupus i krastavac, a ovih dana i paprika se daje u bescenje. Međutim, cene na gradskim pijacama i u supermarketima i do pet puta su veće, pa se gospodin Cakić pita "Koj je tuj profitirao?", a zatim sam odgovara: "Nakupci, koj bi drugi". On ističe da bi država morala da reaguje i zaštiti agrar, jer ako se slična situacija ponovi dogodine, seljaci više neće ni iznositi svoje proizvode na pijace, niti će ih prodavati nakupcima, već će ih zajedno sa svojom stokom - pojesti.

Gej-lezbejski info centar saopštio je da prihvata poziv za saradnju i predložio oštećenim povrtarima da organizuju zajedničku manifestaciju, pod nazivom "Paradajz Ponosa". Oni su uputili poziv i svim obespravljenim građanima i seljacima Srbije da se pridruže toj paradi.

"LGBT zajednica treba da podeli svoj 'privilegovani' položaj i da pozove sve ugrožene, obespravljene i ponižene da nam se pridruže i svi zajedno zahtevamo svoja osnovna ljudska prava", kaže se u saopštenju, u kome se još dodaje da "zbog raznih političkih faktora, Gejevi uživaju 'privilegovan' položaj, te je LGBT zajednica jedna od retkih koja u Srbiji na ulici može da zahteva svoja prava i tu 'privilegiju' treba solidarno da podeli sa drugima".

LGBT pokret podseća da je na zapadu često kroz istoriju podržavao radnički pokret i prava radnika i smatra da sa takvom praksom treba da se započne i u Srbiji.

"Nezaposleni, obespravljeni, osiromašeni, opljačkani, poniženi... svima nama mesto je na "Paradajzu Ponosa", jer bez obzira na sve, imamo svoj ponos i ne dozvoljavamo da budemo ignorisani i gurnuti na margine ovog društva", ističe se u saopštenju.

Datum održavanja "Paradajza Ponosa" biće naknadno objavljen.

 

* * *

 

P.S. 
Nisam imao nameru (a nisam to ni radio u ovom postu) da  ismejavam pripadnike gej-populacije, protiv kojih nemam ništa. Šta više, homoseksualnim parovima dao bih sva moguća prava, osim prava na usvajanje dece. Pošto na prirodni način nikako ne mogu da imaju ["naprave"] dete, moje mišljenje je da nije u redu "korigovati" prirodu...

 

 



Komentari (377)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

blogovatelj blogovatelj 09:31 22.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

Interes deteta nije da bude predmet socijalnog eksperimenta.


Pa kakav eksperiment, čoveče? Dokle ta Nikola Šainović argumentacija? Desetine zemalja u svetu dozvoljava usvajanje dece LGBT osobama i ništa se spektakularno ne dešava. Sasvim sam siguran da je deci bolje da žive u stanovima/kućama sa dva muškarca ili dve žene nego u sirotištu.
blogovatelj blogovatelj 09:36 22.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

A nije ti palo na pamet da malo karikiram i podjebavam, da bi ti proradila žila glupača


O, pa nećemo tako, Dino. Kad pričamo ozbiljno, onda pričamo, kad se zajebajemo, onda se zajebajemo. Znam i ja da ga šuknem ako treba. Od sad nemam nameru sa tobom normalno da razgovaram, samo podjebavajuće. Pa da vidiš kako će da ti radi žiča glupača.
Tačno, nekada teško primetim vašarluke u raspravama, tu si u pravu.
milisav68 milisav68 09:57 22.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

blogovatelj
O, pa nećemo tako, Dino. Kad pričamo ozbiljno, onda pričamo, kad se zajebajemo, onda se zajebajemo. Znam i ja da ga šuknem ako treba. Od sad nemam nameru sa tobom normalno da razgovaram, samo podjebavajuće. Pa da vidiš kako će da ti radi žiča glupača.

Vidiš, nisi primetio da nismo ni razgovarali, već da sam ja komentarisao nečiji komentar.

Kažem ti, opusti se, imaš ti dosta toga pametno da kažeš, ali ti tema uređenja/poređenja Srbije (sa zapadnim svetom) slabo ide.

Kažeš, državljanin si Srbije i imaš pravo glasa - i ja kažem - imaš.

Ali nemaš moralno pravo da nam soliš pamet iz daljine kako mi trebamo da menjamo Srbiju.

Vrati se ovde pa menjaj, do tad, možemo samo ravnopravno da razgovaramo - koji je najbolji način, da ona bude lepša i bolja.
blogovatelj blogovatelj 03:47 23.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

Ali nemaš moralno pravo da nam soliš pamet iz daljine kako mi trebamo da menjamo Srbiju.


A pa ovo je standardni alibi "neka šetaju, ali među svoja četiri zida"
Po kom to zakonu ja nemam pravo da pričam? Sloboda govora mi je ustavom garantovana. I šta ti znači moralno pravo? Kad čovek priča to može biti brzo, sporo, pametno, glupo, tiho, glasno. Stvarno ne znam šta je moralno pravo da neko kaže šta misli? Kao ja sam izgubio pravo slbode govora samim tim jer sam otišao i po difoltu postao izdajnik?
Da, baš ovo je ta netolerancija u Srbalja. Jebote, nemam pravo da pričam. Moralno pravo.
blogovatelj blogovatelj 03:50 23.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

Vrati se ovde pa menjaj, do tad, možemo samo ravnopravno da razgovaramo - koji je najbolji način, da ona bude lepša i bolja.


U je. Znači odeš i gotovo, izdao si. Svi Italijani Njujorka - izdajnici. Svi Pakistanci Toronta - izdajnici. Mora da si pio neku drogu.
Kako doživljavaš Srbe poreklom koji kao deca odu? Ili se rode u inostranstvu?
milisav68 milisav68 07:51 23.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

blogovatelj
I šta ti znači moralno pravo?Kad čovek priča to može biti brzo, sporo, pametno, glupo, tiho, glasno. Stvarno ne znam šta je moralno pravo da neko kaže šta misli? Kao ja sam izgubio pravo slbode govora samim tim jer sam otišao i po difoltu postao izdajnik?

Znaš ti vrlo dobro šta to znači, nego ti se ne sviđa, pa odmah krećeš sa mantrom o izdajnicima, slobodi govora, šetnjom u četiri zida itd.

Šatro se zalažeš za ravnopravnost (i paradu), a nešto te nisam čuo kada su seljacima zabranili da protestuju ispred skupštine, iako je protest uredno prijavljen.

Imamo mi u ulazu takvu jednu gastarbajterku koja hvali Nemačku i kako je tamo sve uređeno i čisto, a kada treba da da pare za čišćenje i osnovno održavanje, ona onda nema dinare ili nema sitno...dok ne pobegne nazad za Nemačku.

Ili kada se organizujemo da očistimo i sredimo dvorište oko zgrade, ona stoji sa strane i deli savete kako treba da se radi, ali neće da mrdne dupetom da sama nešto napravi, nego drži govore kako je to u Nemačkoj.

Neće čak da kupi kreks/smoki/vodu/sok/pivo, za ljude koji rade (i decu koja pomažu).

E, to je "izgubljeno" moralno pravo - koje naravno nema nigde u zakonu.
Kako doživljavaš Srbe poreklom koji kao deca odu? Ili se rode u inostranstvu?

Nek` su živi i zdravi, i neka rade šta im je volja.

Dok ne dobiju želju da mi (nam) sole pamet sa visine (i sa strane), šta ja (mi) u Srbiji treba da radimo, a da pritom ne mrdnu dupetom za bilo šta - za ono za šta se zalažu.

Prosto.
blogovatelj blogovatelj 05:26 24.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

Šatro se zalažeš za ravnopravnost (i paradu), a nešto te nisam čuo kada su seljacima zabranili da protestuju ispred skupštine, iako je protest uredno prijavljen.


Nije ti palo na pamet da nikada u životu ranije nisam čuo za ovako nešto? Sada prvi put čujem.
Daj link, što reče triper Čarli.

mamo mi u ulazu takvu jednu gastarbajterku koja hvali Nemačku i kako je tamo sve uređeno i čisto, a kada treba da da pare za čišćenje i osnovno održavanje, ona onda nema dinare ili nema sitno...dok ne pobegne nazad za Nemačku.


Ovde imam jendo pitanje i jednu konstataciju.
Pitanje je - kakve ja veze imam sa njom?
Konstatacija je - odvratno si vašarski netolerantan, pravi izdanak palanke. Isto i meni prebacuješ, da sam izdajnik.
Šta je problem u slobodnom kretanju ljudi, ma kada i ma gde? Šta je to što nju diskvalifikuje u tvojim očima zato jer je otišla tamo ili ovamo? Nebitna je u mom pitanju Srbija i gastarbajteri, takvi kao ti imaju globalni strah od migracije ljudi.
A to što neće da plati, pa to opet moraš da vidiš sa njom, stvarno mi nije jasno kakve veze ja imam sa tim?!
milisav68 milisav68 16:12 24.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

blogovatelj
Nije ti palo na pamet da nikada u životu ranije nisam čuo za ovako nešto? Sada prvi put čujem.
Daj link, što reče triper Čarli.

Neću, mrzi me da tražim, jer je toga bilo oho-ho za ovih 15-16 godina (zajedno sa pokušajima radničkih protesta), ali jbga to nije bilo "in" da se piše/komentariše, jer zaboga, ako bude parade - onda su rešeni svi problemi.

Što još više potvrđuje moju tezu da nemaš pojma šta se dešava u Srbiji, a hteo bi da daješ savete.
Pitanje je - kakve ja veze imam sa njom?

Način ponašanja.
Isto i meni prebacuješ, da sam izdajnik.


Šta je problem u slobodnom kretanju ljudi, ma kada i ma gde? Šta je to što nju diskvalifikuje u tvojim očima zato jer je otišla tamo ili ovamo?

Ništa brate, neka ide gde hoće, neka radi šta hoće i neka živi gde hoće, ali ona ima stan u (zajedničkoj) zgradi, i pravi se blesava kada treba da se plati održavanje, a drži predavanje kako je u (nebitno) Nemačkoj sve uređeno.

E pa, u Nemačkoj je sve uređeno, jer se plaćaju računi (ne znam kako je regulisano održavanje zgrade, ali ga sigurno plaća na neki način).
A to što neće da plati, pa to opet moraš da vidiš sa njom, stvarno mi nije jasno kakve veze ja imam sa tim?!

Nemaš direktne, nego indirektne - sa ponašanjem.

Zakon o zajedničkom stanovanju je šupalj (još iz doba SFRJ), a da bi se zakon promenio, moraš da se uključiš u politiku, a od toga se ne živi ako nisi krupna riba.

I onda je trebam da batalim ono od čega živim ( i moja porodica), dok ti živiš lepo i udobno u Kenjadi, i da slušam pridike kako smo ovakvi i onakvi....

E pa neću, i to ti jasno i glasno kažem, a tebi se to ne sviđa, i onda prebacuješ priču na slobodu govora, gde ti meni možeš da kažeš šta hoćeš, a je tebi ne - jer šta god ja da kažem, to ima neku fijokicu gde ćeš da me smestiš uz opasku netolerancije, fašizma, zaostalosti, palanke...dopuni po želji.

Prost primer, autor bloga je sa svojim post skriptumom, pokrenuo temu usvajanje dece od strane homoseksualnih parova, i onda se tu priča o svemu i svačemu, ali većina koja se zalaže da i oni treba da dobiju pravo na usvajanje, neće da se vrati u Srbiju, osnuje/učlani u neku partiju, i da zakonski to procesuiše (na stranu to što nemaju pojma o stvarnom stanju oko usvajanja dece u Srbiji), već lagodno i sa visine drži predavanja o zaostalosti.

Niko ne valja, samo sam ja taj dobar i pošten koji zna šta je dobro, al` me nešto mrzi da se valjam u blatu.tzvrtz.
urbana_gerila urbana_gerila 20:16 18.09.2016

muzičar,


ako u leskovAC i dalje ima pcovanje, probaj sa - jebem vas u ta politički korektna usta!

ako nema, ostani fin, neka u zapisnik uđe kako sam to poručio ja, kao i da sam bio maksimalno uzdržan.
ulicni-muzicar ulicni-muzicar 20:40 18.09.2016

Re: muzičar,

urbana_gerila

ako u leskovAC i dalje ima pcovanje, probaj sa - jebem vas u ta politički korektna usta!

ako nema, ostani fin, neka u zapisnik uđe kako sam to poručio ja, kao i da sam bio maksimalno uzdržan.


Ima, naročito se sudije u opštinskoj ligi psuju u usta.

Ok, ostaje zabeleženo...


urbana_gerila urbana_gerila 20:54 18.09.2016

Re: muzičar,

ulicni-muzicar
urbana_gerila

ako u leskovAC i dalje ima pcovanje, probaj sa - jebem vas u ta politički korektna usta!

ako nema, ostani fin, neka u zapisnik uđe kako sam to poručio ja, kao i da sam bio maksimalno uzdržan.


Ima, naročito se sudije u opštinskoj ligi psuju u usta.

Ok, ostaje zabeleženo...





da, ali te sudije znaju za zent, bar dok igra zare, ovi su se osilili kao da samo oni pištaljku imaju...
chitach chitach 20:34 18.09.2016

" prirodno"

Pripazite malo sa upotrebom te riječi. Isto tako opasna je i " normalno" . Da je po prirodi moj se sin nebi rodio živ nego udavljen sa pupčanom vrpcom. Da je po prirodi, ne bih ni stigao do sina jer bi mi supruga preminula na porođaju ćerke prije neku godinu, ali bile neke čike i tete u zelenom i neke mašine pa pobijedile prirodu. Možda smo samo dobili bitku, a priroda će rat, ne znam, o tom potom.
docsumann docsumann 20:37 18.09.2016

Re: " prirodno"

Pripazite malo sa upotrebom te riječi. Isto tako opasna je i " normalno" .




baš htjedoh koju riječ o tome.

ulicni-muzicar ulicni-muzicar 20:47 18.09.2016

Ponavljam pitanja!

1. A deca? Jesu li i ona bitna u celoj toj priči?
Šta ćemo sa njihovim pravom da odrastu i uz oca i uz majku?

2. Ja bih baš upitao ove "buoniste" ovde, ako bi im beba ostala sama na svetu (svi izginuli, ovo-ono...), da li bi više voleli da je usvoji muško-ženski par ili bi im bilo potpuno svejedno...
Samo da ne udare na priču "važno je da ga vole i paze, bla, bla...", nego da se to podrazumeva.
docsumann docsumann 20:56 18.09.2016

Re: Ponavljam pitanja!

Šta ćemo sa njihovim pravom da odrastu i uz oca i uz majku?


mislim da je to pravo vještački iskonstruisano, da nije suštinsko, odnosno da je skroz formalno.

chitach chitach 21:07 18.09.2016

Re: Ponavljam pitanja!

1. A odakle tebi ideja da djeca imaju pravo da odrastu uz oca i majku? Ako već hoćeš odgovor, a ne pitanje na pitanje, onda kažem da djeca to pravo niko ne može da garantuje.

2. Ako recimo ja i supruga izginemo u saobraćajki vraćajući se sa večere dok su klinci kući recimo sa bakom, oni neće dobiti nove roditelje nego će ako se nismo već unaprijed pobrinuli, završiti u domu. Pošto je moguće( živin u inostranstvu)pravno je regulisano da se u tom slučaju o djeci brine moj brat sa svim pravima i obavezama( novcem od osiguranja, penzije, uštedjevine itd.), kako smo mi napravili tako i on. Djeca se poznaju, već druže itd. Da je moj brat homoseksualac i da živi sa partnerom isto bih uradio. Da nemam brata a da hoće, ovo sve bih uradio sa poznanikom koji je gej, samo da on hoće da primi tu obavezu.
4krofnica 4krofnica 21:18 18.09.2016

Re: Ponavljam pitanja!

"važno je da ga vole i paze, bla, bla...",


više sam za bla-bla suštinu nego da ispunjavamo formu.
evo da me pitaš kome bih dala decu, da me nema, to bi možda bio jedan prijatelj koji živi sam, ne sećam se da je imao mnogo devojaka, sasvim moguće da je gej ali ne priča o tome, nema čovek decu i fantastičan je sa njima.. u svakom slučaju mi nije prva misao da klinci imaju majčinsku figuru pored sebe iako jesam keva i ne znam koga bi on doveo da živi sa njima ali verujem da bi bio dobar izbor. stimuvezi - nije svejedno sa kim, svejedno je kog su pola.



docsumann docsumann 21:20 18.09.2016

Re: Ponavljam pitanja!

stimuvezi - nije svejedno sa kim, svejedno je kog su pola.


sjajno!
anonymous anonymous 22:03 18.09.2016

Re: Ponavljam pitanja!

docsumann
Šta ćemo sa njihovim pravom da odrastu i uz oca i uz majku?


mislim da je to pravo vještački iskonstruisano, da nije suštinsko, odnosno da je skroz formalno.



Не бих баш рекао да је скроз формално.

Постоји у психологији нешто што се зове идентификација са истополним родитељем.

И при разводу брака малолетна девојчица се пре додељује мајци него оцу, имајући у виду претходно наведено.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:14 18.09.2016

Re: pogrešna polazna tačka

* * *


* * *

ЕДИТ.

Реплицирао сам Таси ту, на погрешном месту, па сам зато то обрисао одавде и ископирао тај садржај у онај низ горе, где је и требало да буде.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:54 19.09.2016

Re: Ponavljam pitanja!

ulicni-muzicar
1. A deca? Jesu li i ona bitna u celoj toj priči?
Šta ćemo sa njihovim pravom da odrastu i uz oca i uz majku?

2. Ja bih baš upitao ove "buoniste" ovde, ako bi im beba ostala sama na svetu (svi izginuli, ovo-ono...), da li bi više voleli da je usvoji muško-ženski par ili bi im bilo potpuno svejedno...
Samo da ne udare na priču "važno je da ga vole i paze, bla, bla...", nego da se to podrazumeva.


Ako se bla, bla podrazumeva - potpuno mi je svejedno. Najiskrenije.

Bilo bi idealno da svako dete odrasta u najboljim okolnostima ali u idealnom svetu ne zivimo.

Tako da deca u povelikom procentu odrastaju sa kretenima od bioloskih roditelja, heteroseksualnim u najvecem broju (ovaj drugi je zanemarljiv), pa se u samo retkim slucajevima takvim roditeljima oduzimaju, a neretko takvima i ostavljaju.

I sta cemo sad? Gde su njihova prava?

Svako usvajanje je lutrija u nekom procentu, i pored onolikih provera. Gej parova koji bi da usvajaju decu je zanemarljiv broj u poredjenju sa hetero parovima, ako prodju proveru - zasto da ne. Iskustva iz drugih sredina gde je legalizovano ne pokazuju nikakve negativnije statistike, naprotiv. Dakle gde je problem?

Sto se tice parada ponosa, ma neka mi neko objasni vec jednom sta je lose u tome?

Sta?

Zasto Romska porodica koja ima sve uslove da odgaji usvojeno dete ne bi mogla da usvoji dete koje hoce? Aman..

(Ovde u Holandiji je turska zajednica digla dzevu oko usvajanja bebe od dvoje Turaka sa holandskim drzavljanstvom kojima je dete oduzeto i dato holandskoj porodici na usvajanje - kao to ne moze jer je dete muslimansko. Ma ajde bre, ko da ima drugaciji hromozom..)

Licno nikakav problem ne bih imala da sam rasla sa 2 calca ovakvih kao sto je bio moj :)
rade.radumilo rade.radumilo 14:47 19.09.2016

Re: Ponavljam pitanja!

mislim da je to pravo vještački iskonstruisano, da nije suštinsko, odnosno da je skroz formalno.


Od nekih 200K godina postojanja ljudske vrste u ovom sadašnjem anatomskom obliku, monogamna porodica postoji tek sa otkrićem poljoprivrede, odnosno sa usvajanjem koncepta posedovanja zemlje. Sve, ali apsolutno sve zajednice koje i dan danas žive lovačko skupljačkim načinom života, na različitim krajevima planete žive u poligamnim zajednicama, u kojima je koncept roditeljstva ograničen na majku, dok svi muškarci plemena tretiraju svu decu jednako kao svoju. Tamo gde je prisutna poljoprivreda ili stočarstvo, tu već postoji formalniji koncept roditeljstva, praćen konceptima miraza i kupovine neveste.

G.Cross G.Cross 21:24 18.09.2016

Take this !

Je li bolje da srpsko dete usvoji heterosexualni par Hrvata katolika ili homosexualni par Srba pravoslavaca ?
chitach chitach 21:28 18.09.2016

Re: Take this !

Nije domaćin bloga zaslužio takav trol.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 18.09.2016

Re: Take this !

G.Cross
Je li bolje da srpsko dete usvoji heterosexualni par Hrvata katolika ili homosexualni par Srba pravoslavaca ?


Heteroseksualni par Hrvata.
predatortz predatortz 21:30 18.09.2016

Re: Take this !

G.Cross
Je li bolje da srpsko dete usvoji heterosexualni par Hrvata katolika ili homosexualni par Srba pravoslavaca ?


Kako god - jadno dete!
docsumann docsumann 21:32 18.09.2016

Re: Take this !

hoochie coochie man
G.Cross
Je li bolje da srpsko dete usvoji heterosexualni par Hrvata katolika ili homosexualni par Srba pravoslavaca ?


Heteroseksualni par Hrvata.


dakle ovi desničari ...

chitach chitach 21:32 18.09.2016

Re: Take this !

Valjda će ostati na zajebanciji
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 18.09.2016

Re: Take this !

dakle ovi desničari ...


:)
neću da objašnajvam, preterao sam već, a imam neoborive argumente :)
anonymous anonymous 21:58 18.09.2016

Re: Take this !

G.Cross
Je li bolje da srpsko dete usvoji heterosexualni par Hrvata katolika ili homosexualni par Srba pravoslavaca ?


Ја мислим да би најбоља комбинација била :

једна лезбејка Хрватица
једна лезбејка Српкиња
један 100 % педер - Босанац.


Пс.мој допринос лупетању на овом блогу .....




ulicni-muzicar ulicni-muzicar 22:20 18.09.2016

Re: Take this !

G.Cross
Je li bolje da srpsko dete usvoji heterosexualni par Hrvata katolika ili homosexualni par Srba pravoslavaca ?


Samo da nisu religiozni! Ni jedni, ni drugi. To je ipak najbitnije...
tasadebeli tasadebeli 23:09 18.09.2016

Re: Take this !

ulicni-muzicar
G.Cross
Je li bolje da srpsko dete usvoji heterosexualni par Hrvata katolika ili homosexualni par Srba pravoslavaca ?


Samo da nisu religiozni! Ni jedni, ni drugi. To je ipak najbitnije...






chitach

Nije domaćin bloga zaslužio takav trol.




alselone alselone 08:23 19.09.2016

150 komentara

a niko jos da pomene dva pingvina sto su se taslacila u dupe i usvojila kamen? Dekoncentracija drugovi, to obicno ulece u prvih 10.
Jukie Jukie 09:00 19.09.2016

Re: 150 komentara

docsumann docsumann 15:15 19.09.2016

Re: 150 komentara

alselone
a niko jos da pomene dva pingvina sto su se taslacila u dupe i usvojila kamen? Dekoncentracija drugovi, to obicno ulece u prvih 10.


heh, mnogo je suštinskiji problem što se niko ne samoupita - a koja su kamenova prava? i šta je za njega bolje - da ga usvoje foke ili pingvini?
predatortz predatortz 15:58 19.09.2016

Re: 150 komentara

docsumann
alselone
a niko jos da pomene dva pingvina sto su se taslacila u dupe i usvojila kamen? Dekoncentracija drugovi, to obicno ulece u prvih 10.


heh, mnogo je suštinskiji problem što se niko ne samoupita - a koja su kamenova prava? i šta je za njega bolje - da ga usvoje foke ili pingvini?


Ti bi, vidim, đecu dijelio ka prve mačiće. Ko oċe i ako preteknu...
maksa83 maksa83 16:02 19.09.2016

Re: 150 komentara

Ti bi, vidim, đecu dijelio

alselone alselone 17:00 19.09.2016

Re: 150 komentara

maksa83
Ti bi, vidim, đecu dijelio







Da udje u 1983.
alselone alselone 17:07 19.09.2016

Re: 150 komentara

a koja su kamenova prava


Sta ako je transrodni kamen?
Ili jos bolje, kako ovu sliku tumaciti u analogiji sa pingvinima?

docsumann docsumann 17:21 19.09.2016

Re: 150 komentara

Sta ako je transrodni kamen?
Ili jos bolje, kako ovu sliku tumaciti u analogiji sa pingvinima?


potpuno neadekvatna slika.
da si bar neki hercegovački ili crnogorski pejzaž okačio, đe sve pršti od kamenja, no ove pitome, ozelenjene brežuljke.
sasa_simic sasa_simic 16:23 19.09.2016

Paradajz u liftu, kečap na ulici

Ovaj tekst bi imao smisla ukoliko bi gejeve i poljoprivrednike posmatrali kao dve odvojene društvene grupe, pod pretpostavkom da neko ko vozi traktor ne može biti ni lezbejka a kamoli peder, a da su se svi gejevi, ili bar većina, do sad sigurno uhlebili u nekoj NVO praveći svojim ekonomskim statusom zazubice poštenim i nadasve puritanskim radnicima i seljacima. U svakom slučaju, imamo primer kako se istrajnošću i organizovanošću bori za prava, bili za to plaćeni ili ne.
antioksidant antioksidant 18:55 19.09.2016

.

relativno se poznajemo ovde, nebitno je sto se retko vidjamo ili uopste ne ali jedine dve osobe kojima bih ostavio decu su tadejus i maksa. potpuno mi je svejedno da li su gej ili ne. a kada bi njih dvoje bili par roditelja koji usvaja (ko god tu bio mama ili tata) bi bih spreman da skocim s mosta samo da im ne bih stajao na putu. ostatak bloga (ukljucujem i sebe) mi ne uliva toliko roditeljskog poverenja. od nekih me bas strah...
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:41 19.09.2016

Re: .

antioksidant
relativno se poznajemo ovde, nebitno je sto se retko vidjamo ili uopste ne ali jedine dve osobe kojima bih ostavio decu su tadejus i maksa. potpuno mi je svejedno da li su gej ili ne. a kada bi njih dvoje bili par roditelja koji usvaja (ko god tu bio mama ili tata) bi bih spreman da skocim s mosta samo da im ne bih stajao na putu. ostatak bloga (ukljucujem i sebe) mi ne uliva toliko roditeljskog poverenja. od nekih me bas strah...


Ne zajebavaj..

Kazu da je i Ted Bandi bio jako sarmantan covek, realno, mnoga keva ga je pozelela za zeta.
antioksidant antioksidant 20:08 19.09.2016

Re: .



Ne zajebavaj..

Kazu da je i Ted Bandi bio jako sarmantan covek, realno, mnoga keva ga je pozelela za zeta.



ok, sad ne kapiram da li mislis na maksu ili na tadejus?
angie01 angie01 20:36 19.09.2016

Re: .

jedine dve osobe kojima bih ostavio decu


da bih teako nesto mogla da kazem/tvrdim za bilo koga, morala bih da im poznajem decu.
antioksidant antioksidant 20:41 19.09.2016

Re: .

angie01
jedine dve osobe kojima bih ostavio decu


da bih teako nesto mogla da kazem/tvrdim za bilo koga, morala bih da im poznajem decu.

to kakva deca ispadnu ima veze i s drugim faktorima. ako posmatras samo ljude onda u sustini mozes videti samo kakav ce biti pokusaj. a rezultat? on je ipak posledica slucajnosti.
stvarno ima nikova kojima ne bih ostavio decu ni mrtav. zbog ovo dvoje ne bih bas umreo (preterao sam tu malo) ali deluju bi cildrenfrendli. a poenta komentara je u stvari u tome da na procenu uopste nije uticalo da li su lgbt ili strejt
angie01 angie01 20:51 19.09.2016

Re: .


to kakva deca ispadnu ima veze i s drugim faktorima


pa jeste, al najvise taj, kako su se njima bavili roditelji- u svakom smislu.

i to nema puno veze sa time koliko ti se neko svidja ili sta govori na tu temu,...ja npr, nikada ne bih ostavila dete mojoj najboljoj drugarici, cije je dete cak slicnog godista- a o njoj na poslu misle kako je brizna i posvecena majka, po onome sto prica i ispoljava,....s tim sto sve to u praksi izgleda sasvim drugacije i na stetu deteta....cak do tacke neodgovarajucih odluka i nedovoljne brige.


. a poenta komentara je u stvari u tome da na procenu uopste nije uticalo da li su lgbt ili strejt


....sta, postoji mogucnost:).
alselone alselone 21:05 19.09.2016

Re: .

Zamisli ostavis dete Milanu Novkovicu i vrati ti se ovako.



Samo mu kazes:

- Bolje da ne gledam, mozda zaista jesam tamo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:05 19.09.2016

Re: .

ok, sad ne kapiram da li mislis na maksu ili na tadejus?


Tadejus moz da bude ona Homolka.. :)
maksa83 maksa83 22:18 19.09.2016

Re: .

ali deluju bi cildrenfrendli

Moje dete kuca SMS-ove sa svim našim slovima.

Vredelo je svih tih noći držanja u memljivom podrumu i vezivanja za radijator.
antioksidant antioksidant 22:26 19.09.2016

Re: .

maksa83
ali deluju bi cildrenfrendli

Moje dete kuca SMS-ove sa svim našim slovima.

Vredelo je svih tih noći držanja u memljivom podrumu i vezivanja za radijator.

odakle tebi i detetu slova?
pun si iznenadjenja makso, siguran sam da bi bio divna majka
maksa83 maksa83 22:31 19.09.2016

Re: .

pun si iznenadjenja makso, siguran sam da bi bio divna majka

O da, majčinski instinkt je umene jak.

Valjda godine, ono - pad testosterona, skok estrogena...
antioksidant antioksidant 22:37 19.09.2016

Re: .

ti bar imas godine kao izgovor. ja se pravdam... u stvari ni nemam opravdanje :(
angie01 angie01 22:47 19.09.2016

Re: .

Moje dete kuca SMS-ove sa svim našim slovima.


je l to neka aluzija na kvacice:)...ako da, prastaj onda, imaj razumevanja sada kada si sam dokucio u cemu je tajna,...mene su izgleda neodgovorno uskratili za memlu, podrum i radijator....heh, tek sam sad videla,...izgleda da ni ao nije bio vezivan:).
maksa83 maksa83 22:49 19.09.2016

Re: .

.mene su izgleda neodgovorno uskratili za memlu, podrum i radijator.

Nije kasno.
izgleda da ni ao nije bio vezivan:).

Ni meni nije izgledao da je u tom fazonu, ali šta ga znaš...
angie01 angie01 22:55 19.09.2016

Re: .

Nije kasno.


hvala ti sto verujes,..al ne vredi, bandoglavo to, pa jos okostalo.

ali šta ga znaš...


pa ni on ne pise NASIM slovima,...sto ja ni ne primecujem, dok ti ne krenes sa prosvetiteljskim radom.
emsiemsi emsiemsi 05:21 20.09.2016

Re: .

angie01
Moje dete kuca SMS-ove sa svim našim slovima.


je l to neka aluzija na kvacice:)...ako da, prastaj onda, imaj razumevanja sada kada si sam dokucio u cemu je tajna,...mene su izgleda neodgovorno uskratili za memlu, podrum i radijator....heh, tek sam sad videla,...izgleda da ni ao nije bio vezivan:).

Не само за наведено, већ за којешта друго.
maksa83 maksa83 08:54 20.09.2016

Re: .

hvala ti sto verujes,..al ne vredi, bandoglavo to, pa jos okostalo.

Eto, a onda se pitaš kako ljudi ne izgube ijekavicu...
pa ni on ne pise NASIM slovima,...sto ja ni ne primecujem, dok ti ne krenes sa prosvetiteljskim radom.

On ima uspone i padove, nekad piše, nekad ne. Ne znam od čega to zavisi, ali se nadam da će to da se stabilizuje.
angie01 angie01 09:36 20.09.2016

Re: .


Eto, a onda se pitaš kako ljudi ne izgube ijekavicu...


a, sad ti prepisujes ucitavanje-ja nisam o ijekavici rekla nista- nego generalno o maniru totalnog zadrzavanja izgovora posle visegodisnjeg zivota negde gde se drugacije govori- ma gde to bilo.

...bas mi je bila smesna ocigledna regrutacija dodvoravanjem uneokolo, tipa- on je dobar i duhovit, on je malo zuto medeno pile i slicne izjave,...al evo, zivi si dokaz da radi.:))):)))
maksa83 maksa83 09:51 20.09.2016

Re: .

a, sad ti prepisujes ucitavanje-ja nisam o ijekavici rekla nista- nego generalno o maniru totalnog zadrzavanja izgovora posle visegodisnjeg zivota negde gde se drugacije govori- ma gde to bilo.

Pa ista stvar, odbijanje da se rešiš uvrežene navike.

Ne razumem eksplicitno odbijanje da se sopstveni jezik koristi ispravno.

Imam osećaj da smo o ovome već pričali. (Što ne znači da nećemo možda jednom opet, takva je ta stvar, ciklična).
angie01 angie01 10:18 20.09.2016

Re: .

Pa ista stvar, odbijanje da se rešiš uvrežene navike.


pa nije isto- prvo, to kako si ti napisao, je podrska bezobrazluku koji se nedavno dogodio,
drugo, jedno je to sto ja ne koristim nasu tastaturu- jer mi je potrebnija ova druga a sasvim je nesto drugo, kada ti svakodnevno slusas neki drugaciji zvuk, koji ti polako ulazi u uvo i postaje godinama prepoznatljiviji od nekog od pre,

tako da ja razumem- ti volis sa kvacicama i tako pises, nama ostalima iz raznih razloga odgovara da kucamo na ovoj tastaturi, pa mi je malo deplasirano to konstanto dihanje za ovratnik u tom smislu, sem ako nije upakovano u neki humor- jer izmedjuostalog navlacis i kojekakve budale ko muve na lepak da se iseravaju.
predatortz predatortz 10:20 20.09.2016

Re: .


Pa ista stvar, odbijanje da se rešiš uvrežene navike.


Zapravo, ne radi se o navikama. Radi se o tome da neko govori drugi izgovor istog jezika.

Zašto bi, pobogu, neko ko je sa ijekavskog govornog područja doša u Beograd menjao svoj izgovor?
Zbog nepismenih, frustriranih, koji ne znaju da se radi o jednom te istom jeziku?
Zašto bi se Čačanin, ili Užičanin, prilagođavao beogradskom izgovoru?
Zbog snobova?

Oće, boli ih qrac!
antioksidant antioksidant 10:30 20.09.2016

Re: .

Ne razumem eksplicitno odbijanje da se sopstveni jezik koristi ispravno.

ne razumem neraumevanje, tj poriv da se gleda preko ograde u tudje izbore?
emsiemsi emsiemsi 10:35 20.09.2016

Re: .

angie01
Pa ista stvar, odbijanje da se rešiš uvrežene navike.


pa nije isto- prvo, to kako si ti napisao, je podrska bezobrazluku koji se nedavno dogodio,
drugo, jedno je to sto ja ne koristim nasu tastaturu- jer mi je potrebnija ova druga a sasvim je nesto drugo, kada ti svakodnevno slusas neki drugaciji zvuk, koji ti polako ulazi u uvo i postaje godinama prepoznatljiviji od nekog od pre,

tako da ja razumem- ti volis sa kvacicama i tako pises, nama ostalima iz raznih razloga odgovara da kucamo na ovoj tastaturi, pa mi je malo deplasirano to konstanto dihanje za ovratnik u tom smislu, sem ako nije upakovano u neki humor- jer izmedjuostalog navlacis i kojekakve budale ko muve na lepak da se iseravaju.

Глупости !
У твом случају је реч о елементарном незнању (посебно као неко ко истиче да му је то блиска струка) --- ти не знаш да можеш да имаш енејбловано колико год хоћеш тастатура, да ти једна буде дифолт, а да се до других шећеш без употребе миша --- само истовремени притиском левог тастера Алт и Схифт (то је стрелица са леве стране у доњем реду одоздо --- претпостављам да си на Њиндоњсима, за тебе, ево, промених тастатуру ... Windowsima) ... дакле, промена тастатуре се обави за 0,4 секунда.
Додуше, не мораш превише да се срамиш, ниси ти једина која многе од ових баналних ствари не знаш. Са друге стране, јебем ли га, ти си професионалац и толико тога знаш о фонтовима. Са треће стране, ако ово прво не знаш, какав си ти онда професионалац ... мислим, баш ме брига, само, онако, успут ...
Успут --- ово ти је од једног будале, није баш пресеравање, али, ето, да се не баци.
urbana_gerila urbana_gerila 10:48 20.09.2016

Re: .

maksa83
Vredelo je svih tih noći držanja u memljivom podrumu i vezivanja za radijator



ako dete ne rabi velika slova - vezuješ ga za ladan ili mlak radijator, nepopustljivo intenziviraj odgoj!
maksa83 maksa83 10:53 20.09.2016

Re: .

ne razumem neraumevanje, tj poriv da se gleda preko ograde u tudje izbore?

Ali nije preko ograde.
angie01 angie01 10:54 20.09.2016

Re: .

ово ти је од једног будале,

emsi, samo popi pivo i ne diraj nista,...mene mrzi, da stalno prebacijem, uredno i lagano citam i sve ostale koji ne koriste kvacice, a tebi ako je to tesko- kao i ostalim koji imaju problem- samo nek preskoce komentare tako kucane i mirna bacak.
maksa83 maksa83 10:57 20.09.2016

Re: .

ako dete ne rabi velika slova - vezuješ ga za ladan ili mlak radijator, nepopustljivo intenziviraj odgoj!

Jednom sam ga uhvatio da je ostavio komentar na Jućubu (to je stvarno naj-naj-najgluplji deo Interneta, jućub komentari) , i sve što mogu da kažem je - kada bijete nekog lancem od bicikla, nemojte da držite lanac golom rukom, omotajte taj kraj koji držite nečim, krpom, novinama, štagod, pošto em se isečeš em se zamažeš, bezveze.
urbana_gerila urbana_gerila 11:05 20.09.2016

Re: .

maksa83
Jednom sam ga uhvatio da je ostavio komentar na Jućubu


au?!
svaka ti čast na samokontroli, nisam siguran da bih uspeo da se zadržim samo na lančanoj edukaciji.
maksa83 maksa83 11:08 20.09.2016

Re: .

svaka ti čast na samokontroli, nisam siguran da bih uspeo da se zadržim samo na lančanoj edukaciji.

To je pedagogoja bato, ako postavljaš granice njemu, moraš i sebi.
urbana_gerila urbana_gerila 11:31 20.09.2016

Re: .

maksa83
To je pedagogoja bato, ako postavljaš granice njemu, moraš i sebi.



dijete maxo, ja tebe i gotivim zbog toga što uvek igraš na oštrici žileta, no - ume to ponekad da bude toliko kontraproduktivno da ne samo postaneš vazeljin nego i vazelin nazovu po tebi.



maksa83 maksa83 12:01 20.09.2016

Re: .

dijete maxo, ja tebe i gotivim zbog toga što uvek igraš na oštrici žileta, no - ume to ponekad da bude toliko kontraproduktivno da ne samo postaneš vazeljin nego i vazelin nazovu po tebi.

Ja dozvoljavam da su moji pragovi malo pomereni, ali (hejrikimartinee) brateshvatimee - samo sam nastavio da se klizam niz Ted Bundy opasku. Guranje stvari u ekstreme i igranje sa stereotipima. Ali evo obećavam - prestaću, čim Anđa otkuca ovde svoje prvo čćžš (bez kopipejstovanja, mora svojeručno, proverićemo, ima načina).
angie01 angie01 12:09 20.09.2016

Re: .

čim Anđa


sto bas ja,...imas onoliko kandidata.....svoju sam nezainteresovanost za ucestvovanje u ovom proseravanju vec pokazal vise puta, sa sve obrazlozenjem.
maksa83 maksa83 12:16 20.09.2016

Re: .

sto bas ja,...imas onoliko kandidata.....svoju sam nezainteresovanost za ucestvovanje u ovom proseravanju vec pokazal vise puta, sa sve obrazlozenjem.

Nemoj da misliš da tebi po tom pitanju poklanjam specijalnu pažnju, eno za jednarecfonmoi sam čak napravio i video kako se to podešava na ajPedu (treba li reći, trud nije urodio plodom, ali moje je da radim, pa šta bude, bude), kačio ovde preko nekoliko puta svojeručno pravljen installer za modifikovanu YU tastaturu tako da QWERTY ostane QWERTY a ne QWERTZ, ako to nekome smeta (meni smeta). Dodatno mislim da reagujem svaki put kad neko krene da ispravlja nečiju gramatiku a ne koristi sva slova u procesu, pošto je to baš grotesque.

Što se tiče obrazloženja da ti jako treba ne-YU tastatura, veruj mi, teško da ti treba više nego meni, tj. teško da više od mene koristiš ;"[]{}|()= znake na tasterima koji budu pregaženi ili pomereni negde drugde našim slovima.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:18 20.09.2016

Re: .

Kad cuje rec granice urbani se hvata za pistolj. (.. Dragoljub na Bugare, onaj na kulturu, itd)

predatortz predatortz 12:19 20.09.2016

Re: .

teško da više od mene koristiš ;"[]{}|()=


Ja sam se uvek pitao čemu služe ovi tasteri.
urbana_gerila urbana_gerila 12:24 20.09.2016

Re: .

apacherosepeacock
Kad cuje rec granice urbani se hvata za pistolj. (.. Dragoljub na Bugare, onaj na kulturu, itd)


kuj?
angie01 angie01 12:31 20.09.2016

Re: .


Nemoj da misliš da tebi po tom pitanju poklanjam specijalnu pažnju,


koliko vidim, samo se meni obracas u tom smislu,...ili barem u najvecem broju slucajeva tvog reagovanja,...u krajnjoj liniji, sta te briga- preskoci!


Dodatno mislim da reagujem svaki put kad neko krene da ispravlja nečiju gramatiku a ne koristi sva slova u procesu, pošto je to baš grotesque.


i ovo je na pogresnu adresu, za ovi 10 godina, ja sam samo jednom napisala komentar za ispravku neke greske i to kada je licno ime bilo u pitanju, pa rekoh, ajd da ne izgovara pogresno, jer je taj detalj meni osetljiviji od ostalih- ono, insistiras na rogobatnosti greske pri izgovaranju tudjeg imena, koje uporno pominjes,...znaci, nisam grama naci, niti mi je sipaticno prepucavanje na taj nacin...pa si em odmah iskoristio za svoj pedagoski rad, em sada jos pominjes, kao da je meni to manir.


Što se tiče obrazloženja da ti jako treba ne-YU tastatura, veruj mi, teško da ti treba više nego meni,


pa, god for ju, maxime,....ne znam sta vise hoces,...meni vise smetaju prostacki bezobrazluci, koji druge zabavljaju, pa ti ne prebacujem sto ne ulazes neki trud da se to promeni.
maksa83 maksa83 12:35 20.09.2016

Re: .

pa, god for ju, maxime,....ne znam sta vise hoces,...meni vise smetaju prostacki bezobrazluci, koji druge zabavljaju, pa ti ne prebacujem sto ne ulazes neki trud da se to promeni.

Molim te da mi kad sledeći put budeš meta mog prostačkog bezobrazluka na to odmah ukažeš.

Pravovremeni fidbek je ključ komunikacije.
angie01 angie01 12:42 20.09.2016

Re: .

Molim te da mi kad sledeći put budeš meta mog prostačkog bezobrazluka na to odmah ukažeš.


mojne sad da izvrces, ti sebe predstavljas kao pionira prosvetitelja na ovom blogu, sa misijom da ispravis stavri koje ti smetaju kod drugih- konkretno, ne koriscenje kvacica,....a ja ti na to odgovaram, da sam ja svoj slucaj vec obrazlozila, da slobodno predjes na druge u tom smislu i da mi je cudno tvoje i dalje insistiranje kada sam ja u pitanju- nisam primetila ni jedan slican tvoj komentar upucen nekom drugom,....i da meni licno smetaju neke druge stvari, pa uvezavam sto ne ucestvujes u njihovom ispravljanju, a nekako su mnogo gore.
maksa83 maksa83 12:51 20.09.2016

Re: .

ti sebe predstavljas kao pionira prosvetitelja na ovom blogu, sa misijom da ispravis stavri koje ti smetaju kod drugih- konkretno, ne koriscenje kvacica

Čovek mora da se ograniči i fokusira, ja sam se za te potrebe čak rastegao preko sopstvenih principa - pošto verujem da postoji samo jedan jedini kutak u svemiru koji možeš sigurno da popraviš.
nisam primetila ni jedan slican tvoj komentar upucen nekom drugom

Evo najsvežiji.
antioksidant antioksidant 13:02 20.09.2016

Re: .

maksa83
ne razumem neraumevanje, tj poriv da se gleda preko ograde u tudje izbore?

Ali nije preko ograde.

mislis zato sto se tebi neko obraca?
ОК, рекао сам ти већ да ми није проблем (чуј проблем - задовољство ми је) да пребацујем тастатуру када пишем теби (чак и када се ложе другари, тј када није ПП) али у принципу јесте загледање преко ограде у туђе одлуке. Знам људе који носе сукње кад играју баскет. Њихова ствар.
angie01 angie01 13:06 20.09.2016

Re: .

Evo najsvežiji.


verovatno i jedini,...jer ti je bilo zanimljivo u toj konstalaciji:),

kako god, maxime, ti si meni gotivan, al mi je ovo nevidjeno blesavo smaranje, tako da te pozdravljam.


maksa83 maksa83 13:11 20.09.2016

Re: .

mislis zato sto se tebi neko obraca?

Ne, nego zato što je na javnom mestu. Preko ograde bi bilo "zašto ti antioksidante pišeš tvoje poslovne mejlove bez naših slova?".

Mimo toga, nekih (ofrlje) 70% blogova i (98%) komentara ovde je vajkanje nad tuđim izborima, i kad bi se to izbacilo, šta bi nam ostalo drugovi?

Знам људе који носе сукње кад играју баскет.

U tom konkretnom primeru mislim da basket u suknji nije problem dok god nose i gaće, pošto ako je malo skočniji može da ispadne:
Њихова ствар.

... što je već nedolično pokazivanje.

maksa83 maksa83 13:13 20.09.2016

Re: .

verovatno i jedini,...jer ti je bilo zanimljivo u toj konstalaciji:),

Ne, eto baš u tom linkovanom threadu ćeš naići i na alexdunju (rehabilitovanu!) koja se priseća koliko sam nju smarao na istu temu.
kako god, maxime, ti si meni gotivan, al mi je ovo nevidjeno blesavo smaranje, tako da te pozdravljam.

urbana_gerila urbana_gerila 13:27 20.09.2016

Re: .

antioksidant
Знам људе који носе сукње кад играју баскет.



njaške da su i žene - ljudi?!
emsiemsi emsiemsi 13:37 20.09.2016

Re: .

angie01
ово ти је од једног будале,

emsi, samo popi pivo i ne diraj nista,...mene mrzi, da stalno prebacijem, uredno i lagano citam i sve ostale koji ne koriste kvacice, a tebi ako je to tesko- kao i ostalim koji imaju problem- samo nek preskoce komentare tako kucane i mirna bacak.

Да си понудила киселу (благо газирану) - ајде де !
Но, ја не пијем пиво, а, што је још горе, не пијем нити алкохол (између осталога и због тога тврдим да није лако бити Србин).
Ја, ипак, мислим да ти не знаш како да на брзину промениш тастатуру. Ја сам ти објаснио, а ти можеш сама да пронађеш на нету имиџе тастаура, одштампаш, окачиш са стране монитора ... нпр. лево енглеску, а десно српску - и милина.
Немој да се стидиш - ако се потрудиш за две недеље ћеш да запамтиш ... то је само четири слова (латиницом ) и 5 слова (ћирилицом).
antioksidant antioksidant 13:47 20.09.2016

Re: .

Ne, nego zato što je na javnom mestu.

Па и сукње на кошаркашким теренима су на јавном месту.Чак и кад је без гаћа, њихова ствар.
Mimo toga, nekih (ofrlje) 70% blogova i (98%) komentara ovde je vajkanje nad tuđim izborima, i kad bi se to izbacilo, šta bi nam ostalo drugovi?

Није ти неки аргумент "Зашто ме питаш зашто то радим када сви то раде?"
maksa83 maksa83 14:00 20.09.2016

Re: .

Није ти неки аргумент "Зашто ме питаш зашто то радим када сви то раде?"

Dobro, ti si malo preozbiljno shvatio taj odgovor.

Da probam da ti odgovorim: imam neke svoje razloge, eto, izabrao sam da mi to bude neki trip ili izabralo to mene, kakogod. Shvatam to kao nepoštovanje sebe, jezika, sagovornika. Kao kad bih izabrao da mnbšmrzdkcmsmglsnkištmblrcq. Čemu?

Ako hoćemo pukom automatikom da doguramo do 600 komentara sad ja treba da pitam: "a što se ti uzrijavaš što se ja uzrujavam što ne koriste svi ljudi naša slova, a realno ih ništa ne spračava?


emsiemsi emsiemsi 14:04 20.09.2016

Re: .

maksa83
Није ти неки аргумент "Зашто ме питаш зашто то радим када сви то раде?"

Dobro, ti si malo preozbiljno shvatio taj odgovor.

Da probam da ti odgovorim: imam neke svoje razloge, eto, izabrao sam da mi to bude neki trip ili izabralo to mene, kakogod. Shvatam to kao nepoštovanje sebe, jezika, sagovornika. Kao kad bih izabrao da mnbšmrzdkcmsmglskištmblrcq. Čemu?

Ako hoćemo pukom automatikom da doguramo do 600 komentara sad ja treba da pitam: "a što se ti uzrijavaš što se ja uzrujavam što ne koriste svi ljudi naša slova, a realno ih ništa ne spračava?




Ма, боли те љуљи !
antioksidant antioksidant 14:16 20.09.2016

Re: .

Shvatam to kao nepoštovanje sebe, jezika, sagovornika.

Све капирам, причао си о томе више пута и није да баш не памтим. Оно што је ми је нејасно је зашто се ти узбуђујеш што неко други не поштује себе или језик? (То што ти доживљаваш као непоштовање тебе као саговорника ми је потпуно јасно и зато се и трудим да пишем по правилима када комуницирам са тобом).
Ako hoćemo pukom automatikom da doguramo do 600 komentara sad ja treba da pitam: "a što se ti uzrijavaš što se ja uzrujavam što ne koriste svi ljudi naša slova, a realno ih ništa ne spračava?

Не узрујавам се, напротив. Само желим да разумем. Мада реално ни нема шта да се разуме, свако има право на ирационалне разлоге за звоцзвоцзвоцање. Само је неокеј очекивати да се неко узбуђује због тога.
alselone alselone 14:22 20.09.2016

Re: .

verovatno i jedini,...jer ti je bilo zanimljivo u toj konstalaciji:),


Nije, meni je takodje par puta prebacivao. Andjo, ne vredjaj se tako lako, covek ti zaista dobronamerno kaze.

Primeti da sam ovo napisao bez kvacica.
maksa83 maksa83 14:24 20.09.2016

Re: .

(То што ти доживљаваш као непоштовање тебе као саговорника ми је потпуно јасно и зато се и трудим да пишем по правилима када комуницирам са тобом).

Nepoštovanje sagovornika sam ubacio bezveze, zapravo svako treba prevashodno da koristi sva slova zbog sebe.
Само је неокеј очекивати да се неко узбуђује због тога.

Svaki put se neko uzbudi i naljuti, a neko počne da koristi naša slova. You win some you lose some.

Zbog ovih što legnu na rudu i učine taj mikro napor vredi nervirati ove druge kojih je, srećan sam da primetim, sve manje.
antioksidant antioksidant 14:28 20.09.2016

Re: .

Nepoštovanje sagovornika sam ubacio bezveze, zapravo svako treba prevashodno da koristi sva slova zbog sebe.

То да ли ће неко себе поштовати ипак је само његова/њена ствар. А безвезе или не мени је овако ОК кад пишем теби. А ако остале нервира недостатак слова која су последица великог добровољног рада људи којима с поштовањем скидам капу jebiga, sta da radim, stvarno mi nije interesantno da svakom cefu udovoljavam (mada i mene zasmejava fora o sisanju i satiranju).
maksa83 maksa83 14:28 20.09.2016

Re: .

Primeti da sam ovo napisao bez kvacica.

Reci sad još da igraš basket u suknji i bez gaća pa da krenem da ređam cigle i dižem bodljikavu žicu kod TC Ušće (i taj zid ćete vi, prečani, da platite).

P.S. Pics or it didn't happen!
alselone alselone 14:30 20.09.2016

Re: .

Ma kakvi, ja samo jašem go krmaču.

angie01 angie01 14:52 20.09.2016

Re: .

Andjo, ne vredjaj se tako lako, covek ti zaista dobronamerno kaze.


ne vredjam se,...al izvini, malo je friki da smo o tome porazgovarali, svako rekao svoje i da se onda to nastavlja i to jos sa dodavanjem stavri koje ne stoje, a koje su u nekim drugim raspravama ocigledno veoma bezobrazno ucitavane, onda bas i dobronamernost dolazi do znaka pitanja,...a pri tome, ja uvazavam to sto kaze, razumem i slazem se, al opet mi je lakse ovako i ne vidim tako dramatican problem, kao sto se on predstavlja da jeste,....jer pola bloga tako pise i vidm da se svi razumemo, nekd cak ispadne i fazon- to sa sisanjem, npr:))).

pa onda dolazimo do,


Shvatam to kao nepoštovanje sebe, jezika, sagovornika


pa hebotebog, ovde se vode tako besmislene, a zlonamrene, prostacke, ulicarske uvredljive rasprave, koje nikome ne smetaju- dapace, svi se raduju, sa sve kokicama iza ekrana, pa je po meni, izvinices me, to vece nepostovanje sebe, jezika, sagovornika i u krajnjoj liniji mesta na koje dolazis, od toga da l neko stavlja kvacice,....pre neki dan sam prenerazena videla repliku na komentar pun zlurade bedastoce, napisanu od strane blogera koji je na mojoj listi postovanja na visokom mestu, kojom se ne samo pokazuje da je prihvatljivo takvo komentarisenje, nego mu se dodaje i nastavak i time mu se podvlaci legitimitet.

gedza.73 gedza.73 14:53 20.09.2016

Re: .

ne radi ga rakija

Ponekad mi se čini da mi je dete više naučilo od trojke 'državni posao' nego od mene.
antioksidant antioksidant 15:04 20.09.2016

Re: .

i da se onda to nastavlja

andjo, preozbiljno shvatas maksu. on samo jako iskreno i duboko postuje ljude koji su nam omogucili da koristimo sva nasa slova (mada to kad eskalira ode do toga da mi imamo registracije sa ćw) i ima misiju da nas sve uvede u fazu u kojoj cemo svoje postovanje prema tom velikom volonterskom naporu iskazivati koriscenjem bas svih kvacica bas uvek i na svakom mestu. on tu svoju misiju ispunjava zvocanjem. iskreno ga razumem samo primecujem da on propusta da primeti da su nam ti ljudi omogucili izbor a ne obavezu.
hvala im na tome.

ps: i da - maksa po tom pitanju zvoca svima. ali bas svima
maksa83 maksa83 15:15 20.09.2016

Re: .

andjo, preozbiljno shvatas maksu

Ko-na-čno glas razuma.

Meni je to stvarno mnogo manje bitno nego što izgleda, mada se jesam stvarno (stvarno!) ovde registrovao da bih nekome (mislim da je bila AlexDunja i Ninoslav Ranđelović) prikenjao oko naših slova (i sećam se da mi je to obrisano, da l moderacija, da l' autor bloga), i nekako sam to prihvatio kao svoj lajtmotiv, ono, ta-na-na-naaa, šta je moj posao ovde - da kenjam ljudima oko dijakritika, je l' tako, tako je, idemo drugovi.

Inače, niko se nije mnogo potrudio oko naših slova, sve je to već godinama deo OS-a koji oni naprave tako da bi radio Špancima, Francuzima, Kinezima i ostalim japanskim Nemcima, to što smo i mi dobili naša slova je usput. Ali, tamo devedesetih, pre Windowsa naša slova jesu bila tekovina individualnog napora ljudi koji su pravili rezidentne programe i činili razne mađije da se ona pojave i na Hercules monitorima. Deo posla je posle preuzela i (mislim) Akademija Nauka koja je napravila JUS015b standard (koji je utrpao i ćirilicu i latinicu u posotjećih 255 mesta) + su finansirali pravljenje softvera koji je omogućavao prikaz u DOS-u (opet je to uradio jedan čovek). I tada je imati naša slova (na ekranu i štampaču) bilo poprilično drndanje, pa da kažeš, ajde, ne mora svako sa tim da se zamajava, ali danas... klik-klik-klik, eto ga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana