Nostalgija

Mirisi jeseni

kosta.babic RSS / 21.09.2016. u 07:39

 

    Prvi nagoveštaj jeseni spusti se sa Zvezdare. Ne kao vetar. Više kao tiho strujanje vazduha. Na Bulbulder dođe preko Novog Groblja, pri zemlji, zaobilazeći spomenike i kapele. Sobom nosi mirise polusasušenih travki i prve rose. Dešava se to krajem avgusta u smiraj dana ili sa prvim mrakom. Pomalo je hladnjikav u odnosu na topli gradski vazduh. Nikad ne znam da li sa sobom ponese i duše umrlih koje na groblju pohodi.



    A onda ujutru početak septembra. Počinje nova školska godina, ko zna koja po redu. Dečaci bubuljičavi po licu, nabacili na sebe tonu parfema i dezodoransa. Preteraju, pa višak i ne osećaju otupelim čulima mirisa. Trag iza njih ostaje dugo u vazduhu. Devojčice su mudrije.

    Kad izlaze iz škole obično su u grupi dečaci, za devojke kao da ne mare. One idu iza njih. U vazduhu kakofonija mirisa od koje bi svaki pošteni pas poludeo.

    Nekako u to vreme ljušture divljeg kestena počinju da pucaju i padaju na trotoare. Miris divljeg kestena je miris usamljenog momka na asfaltu.

Sećam se nekih godina kad se duž Bulevara Revolucije,
od Tašmajdana pa sve do pijace Đeram,
širio miris pečenog i kuvanog kukuruza.
Pola društva je više volelo pečeni, druga polovina kuvani.
Kao što su neki više voleli Bitlse, neki Stonse.
Uvek je važno bilo da si drukčiji - a da ipak pripadaš nekom "jatu".
Tako je sigurno i danas.

  
    Pekmez od šljiva u ovom gradu više niko ne pravi. Početak jeseni njegovo je vreme.
Džaba da vam pričam o kriški domaćeg hleba iz furune, namazanoj pekmezom od šljiva.
Mnogi od vas taj miris neće nikada osetiti.
Žao mi je.


    Šta da kažem tek o mirisu dunje? Danas ga upoznaju preko "rakije od dunje", koja je hit u gradskim kafanama. Ovo plemenito piće pretvorilo se u splačine bez zaštite geografskog porekla. Šta znaju deca šta je rakija od dunje? Uzmu pa piju. Deca ko deca.

    Preko puta crkve Svetog Marka godinama sam viđao prodavca pečenog kestena. I taj slatkasto poluzagoreli miris polako nestaje. Pitomi kesten se peče na mangalu ne na roštilju - jer to su dva različita pojma. Peče se dok ljuska ne pukne. A onda se uz pomoć dva palca izvadi unutrašnjost. Miris ostaje na rukama i oko usta, pa ako se neko ljubi s' vama i on uživa. 


    Početkom oktobra pijace preplave paprike,  ajvaruše. Sva stara dvorišta u starom Beogradu kao da ožive. Nije to nostalgija, da vam kažem, za mene je to i dalje najlepši miris koji oboji ovaj grad. Znam neke Amere koji bi dali dupe za teglu pravog ajvara. Lepota je naravno u druženju - miris pečene paprike "dozove" komšiluk, neko iznese rakiju, neko pivo a neko skuva kafu. U zdravlje. I počne priča. Taj fenomen kao naš ne postoji nigde u svetu, sve zahvaljujući mirisu pečene paprike.


    I dok se vazduh polako hladi, Dunav i Sava čuvaju svoju toplotu.
Intenzivniji i puniji biva miris reka u jesen. Lepota zamaklog leta u njemu se oseća.
Za malih vodostaja to je miris mulja i žabokrečine. Kad su vode veće oseća se miris ribe i školjki. Velike vode znače da je negde na severu bilo kiša i vode su mutne. Tad se oseti miris truleži koju je struja podigla sa dna.

    Na Kalemegdanu je sve manje mirisa Zoološkog vrta. I sve više parfema turista što besomučno škljocaju svojim ajfonima. Ne znam da li ste primetili da i telefoni imaju taj nostalgični zvuk zatvaranja zavesice kao na starinskom fotoaparatu? Da, zaboravio sam, vi ne znate kakav je to zvuk.

    A onda jedne večeri krene da sipi kiša. Počinje da miriše na sneg. Polako i neprimetno. Ne prođe dugo, eno ga, zabeleo se. 

   Mirisi jeseni zavuku se u naše tople jakne i idu sa nama još neko vreme.

   Posle i oni nestanu.

 

 

 

Ps. Zahvaljujem Tess na pomoći da ovaj tekst bude bolji.



Komentari (347)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 07:51 21.09.2016

Nadam se da ovo spada u terapiju


Možda si autorsku dobio na recept?

Kad smo već kod

Ps. Zahvaljujem Tess na pomići da ovaj tekst bude bolji.


onda nju da naučim da se očigledne metafore ne stavljaju u zagrade.

miris pečene paprike "dozove" komšiluk


Nadam se da će tvoje unuče za ovaj kolektivni domaći uradak dobiti 4, za trud.
kosta.babic kosta.babic 08:00 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar
Možda si autorsku dobio na recept?Kad smo već kod
Ps. Zahvaljujem Tess na pomići da ovaj tekst bude bolji. onda nju da naučim da se očigledne metafore ne stavljaju u zagrade.
miris pečene paprike "dozove" komšilukNadam se da će tvoje unuče za ovaj kolektivni domaći uradak dobiti 4, za trud.

Nemoj se nervirati od ranog jutra,može da bude loše za srce.
alselone alselone 08:04 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

Možda si autorsku dobio na recept?


Pa što od toliko bunara (blogova) u selu samo u naš bacaju?
kosta.babic kosta.babic 08:07 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

alselone
Možda si autorsku dobio na recept?Pa što od toliko bunara (blogova) u selu samo u naš bacaju?

Sad odoh ja da kupim kokice.Osećam da će biti interesantno.
alselone alselone 08:08 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

Sad odoh ja da kupim kokice


kupi kesten usamljeni momce. kad se budes ljubio oboje cete uzivati.
urbana_gerila urbana_gerila 08:12 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar

onda nju da naučim da se očigledne metafore ne stavljaju u zagrade.
miris pečene paprike "dozove" komšiluk



vatrogasac, interpunkcijom se bakćete tek na kursu za više činove?

tess tess 08:13 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar

Možda si autorsku dobio na recept?

Kad smo već kod

Ps. Zahvaljujem Tess na pomići da ovaj tekst bude bolji.


onda nju da naučim da se očigledne metafore ne stavljaju u zagrade.

miris pečene paprike "dozove" komšiluk


Nadam se da će tvoje unuče za ovaj kolektivni domaći uradak dobiti 4, za trud.


Krkare, tvom ustaškom džukizmu i nedojebanoj ženi kod kuće - nema leka apoteka. Eh, zamisli da ti je baba živa - da je "posavjetuje".


Kosta, "dozove" nisam mijenjala - kao ni par cakica, prosto jer su tvoje cakice. Ispravi u p.s. - napisao si pomići, ispravno je pomoći. I šta si zeznuo da izgleda ovako pretumbano? Nema veze, rekoh ti da je tekst lijep i sjetan.. Kul. :)
alselone alselone 08:14 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

lijep, sjetan. Kul.


Mami.
krkar krkar 08:17 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju


vatrogasac, interpunkcijom se bakćete tek na kursu za više činove?


Puši kurac, majmune zajedljivi. Govnjaru koji nikad ništa konstruktivno napisao nisi nego ti je svako javljanje samo umišljeno pljuckanje samoproglašenog intelektualca.

Vatrogastvo oplemenjuje, džukelo.
krkar krkar 08:19 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

tess





Šta sve mi podnosimo radi socijalizacije ovih Šumkinja!
urbana_gerila urbana_gerila 08:30 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar

vatrogasac, interpunkcijom se bakćete tek na kursu za više činove?


Puši kurac, majmune zajedljivi. Govnjaru koji nikad ništa konstruktivno napisao nisi nego ti je svako javljanje samo umišljeno pljuckanje samoproglašenog intelektualca.

Vatrogastvo oplemenjuje, džukelo.



vatrogastvo oplemenjuje, saglasan, no - nije i svemoguće, ti si očigledan primer.

no, nisam hteo o tome, kao što neću ni o tome kako te je lako navesti da projektuješ samoproglašenog intelektualca i ispadneš smešan, po ko zna koji put.

lektorisanje "lektora" - o tome se radilo u mom komentaru.

tess tess 08:31 21.09.2016

..

Sećam se nekih godina kad se duž Bulevara Revolucije,
od Tašmajdana pa sve do pijace Đeram,
širio miris pečenog i kuvanog kukuruza.
Pola društva je više volelo pečeni, druga polovina kuvani.
Kao što su neki više voleli Bitlse, neki Stonse.
Uvek je važno bilo da si drukčiji - a da ipak pripadaš nekom "jatu".
Tako je sigurno i danas.


Itd.


Imam posla, navratim docnije.

Pazite na sebe, ne namigujte na tuđe djevojčice - Gospodo draga.

Lijep dan želim.
urbana_gerila urbana_gerila 08:32 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar
tess
Šta sve mi podnosimo radi socijalizacije ovih Šumkinja!



koji ste to "vi"?
ili to gospon krkar plemeniti persiraju sebi samom?
kosta.babic kosta.babic 08:39 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar
vatrogasac, interpunkcijom se bakćete tek na kursu za više činove?Puši kurac, majmune zajedljivi. Govnjaru koji nikad ništa konstruktivno napisao nisi nego ti je svako javljanje samo umišljeno pljuckanje samoproglašenog intelektualca.Vatrogastvo oplemenjuje, džukelo.

Molim kolege za malo higijene u rečniku.
urbana_gerila urbana_gerila 08:49 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

kosta.babic
krkar
vatrogasac, interpunkcijom se bakćete tek na kursu za više činove?Puši kurac, majmune zajedljivi. Govnjaru koji nikad ništa konstruktivno napisao nisi nego ti je svako javljanje samo umišljeno pljuckanje samoproglašenog intelektualca.Vatrogastvo oplemenjuje, džukelo.

Molim kolege za malo higijene u rečniku.


prezahtevan si, brekosta, zar nije dovoljno što sam navuko higijenske rukavice?
anonymous anonymous 09:08 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar

vatrogasac, interpunkcijom se bakćete tek na kursu za više činove?


Puši kurac, majmune zajedljivi. Govnjaru koji nikad ništa konstruktivno napisao nisi nego ti je svako javljanje samo umišljeno pljuckanje samoproglašenog intelektualca.

Vatrogastvo oplemenjuje, džukelo.


Ti si Krkar, jedini verifikovani intelektualac.

Za medalju.
anonymous anonymous 09:11 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar
tess





Šta sve mi podnosimo radi socijalizacije ovih Šumkinja!


Baš mi je žao što ne možeš druge da banuješ i na tuđim blogovima.

Pokreni inicijativu.

Možda ti se pozlati.


krkar krkar 09:24 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

anonymous




Taman se javio i pod drugim nikom
urbana_gerila urbana_gerila 09:30 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar
Taman se javio i pod drugim nikom


jbt, nisam ni sam znao koliko emanacija imam.
kosta.babic kosta.babic 09:41 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

prezahtevan si, brekosta, zar nije dovoljno što sam navuko higijenske rukavice?

Kad opštiš sa krkarom,potrebno je da se pridržavaš svih mera predostrožnosti,
ne zaboravi kondom !
antioksidant antioksidant 10:17 21.09.2016

Re: ..

Sećam se nekih godina kad se duž Bulevara Revolucije,
od Tašmajdana pa sve do pijace Đeram,
širio miris pečenog i kuvanog kukuruza.

preselio se miris u knez mihajlovu. vecim delom, nesto je preostalo i na bulevaru ali bas mora da se pesaci od vatre do vatre...
tess tess 10:35 21.09.2016

Re: ..

antioksidant
Sećam se nekih godina kad se duž Bulevara Revolucije,
od Tašmajdana pa sve do pijace Đeram,
širio miris pečenog i kuvanog kukuruza.

preselio se miris u knez mihajlovu. vecim delom, nesto je preostalo i na bulevaru ali bas mora da se pesaci od vatre do vatre...

Vidiš, dobro si primjetio - preselio se miris. Od vatre do vatre.

Zato i stavih rečenicu jednu ispod druge - i Kosti treći put govorim da ispravi, da je ljepše kao da je pjesmu tj kretanje ubacio u priču, od ulice do ulice, od Bitlsa do Stonsa... Ali Kosta je tvrdoglav malčice kao da je od roda Jovandeke Babića, od onih - dobro, ti su bogami bili za primjer tvrdoglavi.

Zezam se. :)

Uglavnom, nakon tvog komentara ima smisla moje insistiranje. :)
predatortz predatortz 10:40 21.09.2016

Re: ..

Ali Kosta je tvrdoglav malčice kao da je od roda Jovandeke Babića, od onih - dobro, ti su bogami bili za primjer tvrdoglavi.


Ma, to vi Krajišnici...
Mi istočniji smo nagodniji.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:48 21.09.2016

Ni po babu, ni po sticevim

tess
antioksidant
Sećam se nekih godina kad se duž Bulevara Revolucije,
od Tašmajdana pa sve do pijace Đeram,
širio miris pečenog i kuvanog kukuruza.

preselio se miris u knez mihajlovu. vecim delom, nesto je preostalo i na bulevaru ali bas mora da se pesaci od vatre do vatre...

Vidiš, dobro si primjetio - preselio se miris. Od vatre do vatre.

Zato i stavih rečenicu jednu ispod druge - i Kosti treći put govorim da ispravi, da je ljepše kao da je pjesmu tj kretanje ubacio u priču, od ulice do ulice, od Bitlsa do Stonsa... Ali Kosta je tvrdoglav malčice kao da je od roda Jovandeke Babića, od onih - dobro, ti su bogami bili za primjer tvrdoglavi.

Zezam se. :)

Uglavnom, nakon tvog komentara ima smisla moje insistiranje. :)




Pocinjem od Tess sa kojom razmenim tu i tamo unakrsnu vatru.

Zaista lepo sa tvoje strane da si odvojila vreme i Kosti izlektorisala tekst.


Meni ovaj tekst ima duse, ima detalja koje nigde pre nisam procitala, kao za vetar i duse umrlih. Pominje se peceni kesten, ajvar..zaista miris jeseni.

Alse, Krkoslave, nije uvek lako napraviti distinkciju izmedju pateticnog i setnog. Zato vecina cim vidi temu, odmah stavi u fijoku -patetika, isprazno, deciji sastav.

Ovo kazem sad bez poziva na svadju, zaista, da li imate primer teksta koji je na ovu temu ili neki slicnu a da nema nikakav prizvuk pateticnog i da je vama po meri? Ja bih rado procitala, samo da nije predugacko....
maksa83 maksa83 11:02 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Ovo kazem sad bez poziva na svadju, zaista, da li imate primer teksta koji je na ovu temu ili neki slicnu a da nema nikakav prizvuk pateticnog i da je vama po meri?

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:13 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

maksa83
Ovo kazem sad bez poziva na svadju, zaista, da li imate primer teksta koji je na ovu temu ili neki slicnu a da nema nikakav prizvuk pateticnog i da je vama po meri?




Makso, znam pesmu i volim :))

Veruj, ne kazem sad za Alse/Krkara, ima ljudi koji bi cak i ovo proglasili pateeticnim. Tipa - " mislim na nju" i odmah kao - bljak. Ako me kapiras sta kazem.

Mozda bi bilo dobro napisati citav blog o toj vecitoj borbi izmedju patetike na jednoj strani i sete, nostalgije, romantike, cega god, na drugoj.

Ima ljudi koji obozavaju iskljucivo npr. Prodidzi, koji je sad vec skoro pa klasika u toj vrsti muzikr, mozes misliti. Al tako su sigurni, nikad nece ispasti mekusci uz stroboskope, ljuljanje u masi, sve do jutarnjeg chil auta ili kako vec.
alselone alselone 11:15 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Veruj, ne kazem sad za Alse/Krkara, ima ljudi koji bi cak i ovo proglasili pateeticnim. Tipa - " mislim na nju" i odmah kao - bljak. Ako me kapiras sta kazem.


Sumnjam da bi iko EKV proglasio patetikom. Jednio za sta njih proglasavaju su haoticna lupetanja kroz izmaglicu heroina.
antioksidant antioksidant 11:15 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Ima ljudi koji obozavaju iskljucivo npr. Prodidzi,

najpateticniji bend ikada
predatortz predatortz 11:19 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Sumnjam da bi iko EKV proglasio patetikom. Jednio za sta njih proglasavaju su haoticna lupetanja kroz izmaglicu heroina.


Kao da im je random generator satavljao tekstove.
Naravno da su neki uspiši baš u tim tekstovima nalazili neku 'dubinu'.
Skupina autodestruktivnih, razmaženih likova...
alselone alselone 11:24 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

random generator


ЛИНК
maksa83 maksa83 11:31 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Vučko da se skloni, oficijelno se samokandidujem za Vaseljenskog Patrijarha ili bar Predesednika Ujedinjenih Nacija.

Pošto sam izmirio Pajića i princija, sad sam ujedinio Bačvanina i Bosanca.

Ne bih da se uspavljujem na lovorikama pošto su mi u drugoj rundi ostali još parovi krkar i frihend, urbani i blogovatelj, čarli i elis.
alselone alselone 11:34 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Bačvanina i Bosanca.


Tu nema ništa čudno. Znaš li ti, Beograđanine, da su Borac iz Banjaluke i Vojvodina iz Novog Sada prijateljski klubovi? Mi prirodno gravitiramo jedni drugima.
predatortz predatortz 11:36 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
Bačvanina i Bosanca.


Tu nema ništa čudno. Znaš li ti, Beograđanine, da su Borac iz Banjaluke i Vojvodina iz Novog Sada prijateljski klubovi? Mi prirodno gravitiramo jedni drugima.


Daj ti to njemu objasni... Ne zna to za dalje od Borče!
kosta.babic kosta.babic 11:39 21.09.2016

Re: ..

tess

antioksidant
Sećam se nekih godina kad se duž Bulevara Revolucije,od Tašmajdana pa sve do pijace Đeram,širio miris pečenog i kuvanog kukuruza.preselio se miris u knez mihajlovu. vecim delom, nesto je preostalo i na bulevaru ali bas mora da se pesaci od vatre do vatre...Vidiš, dobro si primjetio - preselio se miris. Od vatre do vatre.Zato i stavih rečenicu jednu ispod druge - i Kosti treći put govorim da ispravi, da je ljepše kao da je pjesmu tj kretanje ubacio u priču, od ulice do ulice, od Bitlsa do Stonsa... Ali Kosta je tvrdoglav malčice kao da je od roda Jovandeke Babića, od onih - dobro, ti su bogami bili za primjer tvrdoglavi. Zezam se. :)Uglavnom, nakon tvog komentara ima smisla moje insistiranje. :)

Nisam te razumeo ispraviću.
tetris tetris 11:45 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

parovi krkar i frihend, urbani i blogovatelj, čarli i elis.

i tess & angie
maksa83 maksa83 11:55 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Daj ti to njemu objasni... Ne zna to za dalje od Borče!

Borča je jedno od neuređenijih predgrađa Zrenjanina.
maksa83 maksa83 11:57 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

tetris
parovi krkar i frihend, urbani i blogovatelj, čarli i elis.

i tess & angie

To pošto nas svojeručno uvedem u EU i vratim Kosovo, dakle prvo te lakše stvari.
tess tess 11:58 21.09.2016

Re: ..

Ma, to vi Krajišnici...
Mi istočniji smo nagodniji.

Des ti. :)
tess tess 12:03 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Pocinjem od Tess sa kojom razmenim tu i tamo unakrsnu vatru.
Zaista lepo sa tvoje strane da si odvojila vreme i Kosti izlektorisala tekst.

Napišem Kosti "Izvini za psovke, morala sam nokautirati Krkara."
Ne, nekad sam fina. :)


kosta.babic kosta.babic 12:03 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

alselone
Sad odoh ja da kupim kokicekupi kesten usamljeni momce. kad se budes ljubio oboje cete uzivati.

Još davno mi je mama rekla,dok je bila živa,da se ne ljubim sa devojkama,jer se to uvek završi,tako kako se završi.
tess tess 12:04 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

To pošto nas svojeručno uvedem u EU i vratim Kosovo, dakle prvo te lakše stvari.

Da, na primjer Emsi i Elis - preči. :)
tess tess 12:05 21.09.2016

Re: ..

Nisam te razumeo ispraviću.

Hvala, živa bi se pojela.

:)
kosta.babic kosta.babic 12:17 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

jednarecfonmoi

tess

antioksidant
Sećam se nekih godina kad se duž Bulevara Revolucije,od Tašmajdana pa sve do pijace Đeram,širio miris pečenog i kuvanog kukuruza.preselio se miris u knez mihajlovu. vecim delom, nesto je preostalo i na bulevaru ali bas mora da se pesaci od vatre do vatre...Vidiš, dobro si primjetio - preselio se miris. Od vatre do vatre.Zato i stavih rečenicu jednu ispod druge - i Kosti treći put govorim da ispravi, da je ljepše kao da je pjesmu tj kretanje ubacio u priču, od ulice do ulice, od Bitlsa do Stonsa... Ali Kosta je tvrdoglav malčice kao da je od roda Jovandeke Babića, od onih - dobro, ti su bogami bili za primjer tvrdoglavi. Zezam se. :)Uglavnom, nakon tvog komentara ima smisla moje insistiranje. :)Pocinjem od Tess sa kojom razmenim tu i tamo unakrsnu vatru.Zaista lepo sa tvoje strane da si odvojila vreme i Kosti izlektorisala tekst.Meni ovaj tekst ima duse, ima detalja koje nigde pre nisam procitala, kao za vetar i duse umrlih. Pominje se peceni kesten, ajvar..zaista miris jeseni.Alse, Krkoslave, nije uvek lako napraviti distinkciju izmedju pateticnog i setnog. Zato vecina cim vidi temu, odmah stavi u fijoku -patetika, isprazno, deciji sastav.Ovo kazem sad bez poziva na svadju, zaista, da li imate primer teksta koji je na ovu temu ili neki slicnu a da nema nikakav prizvuk pateticnog i da je vama po meri? Ja bih rado procitala, samo da nije predugacko....

Hvala Jedna,drago mi je da ti se dopada.
anonymous anonymous 13:14 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

krkar
anonymous




Taman se javio i pod drugim nikom


Морам да се преиспитам.

Можда ја .....и нисам ја....

Можда ћеш ми ти рећи ко сам ?

Имаш свезнајуће око.

vcucko vcucko 14:03 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

maksa83
Daj ti to njemu objasni... Ne zna to za dalje od Borče!

Borča je jedno od neuređenijih predgrađa Zrenjanina.

Zrenjanin, Veliki Bečkerek ili Petrovgrad?
urbana_gerila urbana_gerila 15:07 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

maksa83
Vučko da se skloni, oficijelno se samokandidujem za Vaseljenskog Patrijarha ili bar Predesednika Ujedinjenih Nacija.

Pošto sam izmirio Pajića i princija, sad sam ujedinio Bačvanina i Bosanca.

Ne bih da se uspavljujem na lovorikama pošto su mi u drugoj rundi ostali još parovi krkar i frihend, urbani i blogovatelj, čarli i elis.



maksimoviČu, milo dijete, ja sam osoba koji ni sa kim nije u svađi te me je iluzorno bilo sa kim i miriti - ne uvijam, niti ću, to što želim da kažem, a savršeno me boli tuki koliko će se to nekome svideti.

nikada ne insistiram na neposrednom kontaktu, ali sam za one koji vole da se kurobecaju uvek tu, još ću im i deci čokoladu a ženi cvet kupiti ako mi učine plezir druženja.
gedza.73 gedza.73 15:32 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

predatortz
Sumnjam da bi iko EKV proglasio patetikom. Jednio za sta njih proglasavaju su haoticna lupetanja kroz izmaglicu heroina.


Kao da im je random generator satavljao tekstove.
Naravno da su neki uspiši baš u tim tekstovima nalazili neku 'dubinu'.
Skupina autodestruktivnih, razmaženih likova...


Ma ne, blog je definitivno jedini put ka samoizlečenju.
Tek sad mi je jasno odakle jed na oficire.
Dolazila u selo devojka čiji je otac bio bašbaš nešto visoko u JNA.
Em Beograđanka, em negde zakačila virus feminizma. A povrh toga EKV.
Jedva sam preživeo nekako tu traumu, kad posle neku godinu ista priča.
Opet ja, jadničak, i Kragujevčanka sa sličnim bekgraundom. Još novinarka.
Nije ni čudo što k'o kuče za točkovima kevćem na epolete.
tess tess 16:18 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

maksimoviČu, milo dijete, ja sam osoba koji ni sa kim nije u svađi te me je iluzorno bilo sa kim i miriti

Hajde šta se ljutiš - gledaj život s vedrije strane, one nemoguće vedre - vidi kako je Tetris primjetio/la i ja se ne ljutim.
Ne zna Tetris da je Maksa džentlmenski prenebegao žensku momčad.
Ko veli, da mi prvo izmirimo muškiće.

:)
urbana_gerila urbana_gerila 16:20 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

tess
Hajde šta se ljutiš - gledaj život s vedrije strane, one nemoguće vedre - vidi kako je Tetris primjetio/la i ja se ne ljutim.
Ne zna Tetris da je Maksa džentlmenski prenebegao žensku momčad.
Ko veli, da mi prvo izmirimo muškiće. :)


dejs, tess
tess tess 16:22 21.09.2016

..

A eo, lagano.

:)
urbana_gerila urbana_gerila 16:31 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

gedza.73
Ma ne, blog je definitivno jedini put ka samoizlečenju.
Tek sad mi je jasno odakle jed na oficire.
Dolazila u selo devojka čiji je otac bio bašbaš nešto visoko u JNA.
Em Beograđanka, em negde zakačila virus feminizma. A povrh toga EKV.
Jedva sam preživeo nekako tu traumu, kad posle neku godinu ista priča.
Opet ja, jadničak, i Kragujevčanka sa sličnim bekgraundom. Još novinarka.
Nije ni čudo što k'o kuče za točkovima kevćem na epolete.



oduvek tvrdim kako je voleo sam devojku iz grada antologijska kantri-folk pesma u rangu najboljih johnnyja casha...
urbana_gerila urbana_gerila 16:41 21.09.2016

Re: ..

tess
A eo, lagano.:)


mere i tako, ali je šikičnije - a eo, malo.

argo-elita insistira na - aeo, vrlo i tako.
gedza.73 gedza.73 16:41 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

oduvek tvrdim kako je voleo sam devojku iz grada antologijska kantri-folk pesma u rangu najboljih johnnyja casha...

Samo budala ide treći put na isto mesto gde su ga već dvaput premlatili.
I voleo i oženio.

ima odličnih tekstova i melodija u narodnoj muzici.
urbana_gerila urbana_gerila 16:50 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

gedza.73
Samo budala ide treći put na isto mesto gde su ga već dvaput premlatili.I voleo i oženio.


fali ti treći deo slagalice: voleo, oženio, i unatoč tome - volim...
tess tess 16:54 21.09.2016

Re: ..

urbana_gerila
tess
A eo, lagano.:)


mere i tako, ali je šikičnije - a eo, malo.

argo-elita insistira na - aeo, vrlo i tako.


U pravu si, zamislih se.

Reko' da stavim ' između e - o, ovako e'o, hm, i bi mi nekako neprirodno opisu mog "A eo" raspoloženja.
Jel žargonski ispravno Aeo napisati?

A eo, malo i A eo, lagano nije isto - da smo jasno.

:)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:55 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
Veruj, ne kazem sad za Alse/Krkara, ima ljudi koji bi cak i ovo proglasili pateeticnim. Tipa - " mislim na nju" i odmah kao - bljak. Ako me kapiras sta kazem.


Sumnjam da bi iko EKV proglasio patetikom. Jednio za sta njih proglasavaju su haoticna lupetanja kroz izmaglicu heroina.



Kapiram ja sta ti kazes naravno, zato i probah da objasnim plasticno.

Zaista ima ljudi koji svukud traze patetiku, pa bi i u EKV je i izmislili ako je nema.

Inace u mojoj osnovnoj koja je vazila za snobovsku ( ucio se francuski od prvog osnovne, lokacija - tri minuta hoda od Beogradjanke) to je bio zesci blam da izjavi npr, sad izmisljam sta mi prvo pada na pamet da je " Lepa protina kci, pesma, tako prepuna emocija, setna"

Nadrljas odmah u momentu, na keca, kako kazu danas

E onda sam prisustvovala jednom skupu starije generacije od moje, ja bila prvi kad su oni bili osmi. Terasa velika, nedaleko od Crkve Svetog Marka. Pevaju se neke kul sansone, dzez, pevam i ja, uzivam.
I jedan tip kaze da odsvira se valjda J. stojakovic. Precutno kolutanje ocima, al onako prekorno, ignorisanje, potajno zapgwdjavanje.

Njemu pukne film, inace je iz fine kuce, sa narodnjacima ima veze koliko i ja( nikakve) i nameno krene da pevusi Dzeja i namiguje mi u fazonu - E sad ce da vide. Ja poginula od smeha.

Volim ja svoju skolu, i razne neke druge stvari ali volim i bunt :)

I zaista je tako i dan danas u odredjenim ekipama, ne smes da spomenes slucajno neku pesmu ili izvodjaca koji nije prihvacen kao kul.

Ko druKcije kaze, klevece i laze :) ili pojma nema o atmosferi na koju mozds da naidjes u mom uvek voljenom gradu, bre! :)
gedza.73 gedza.73 16:56 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

fali ti treći deo slagalice: voleo, oženio, i unatoč tome - volim...

Jok. Voleo, oženio, sam se ubio.
ili
voleo, oženio, i unatoč tome - i dalje živim
urbana_gerila urbana_gerila 17:10 21.09.2016

Re: ..

tess
Reko' da stavim ' između e - o, ovako e'o, hm, i bi mi nekako neprirodno opisu mog "A eo" raspoloženja.


gomila(nesklada) jezikoslovaca se zalaže za to da izostavnik više nije obavezno pisati.


tess
Jel žargonski ispravno Aeo napisati?


što bi se držali standarda, ako se, već, standarda ne držimo?


tess
A eo, malo i A eo, lagano nije isto - da smo jasno. :)


jasno, dete je otac čovekov...
tess tess 17:14 21.09.2016

..

Eto, vidiš.

:)
kosta.babic kosta.babic 17:15 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

gedza.73

predatortz
Sumnjam da bi iko EKV proglasio patetikom. Jednio za sta njih proglasavaju su haoticna lupetanja kroz izmaglicu heroina. Kao da im je random generator satavljao tekstove.Naravno da su neki uspiši baš u tim tekstovima nalazili neku 'dubinu'.Skupina autodestruktivnih, razmaženih likova...Ma ne, blog je definitivno jedini put ka samoizlečenju.Tek sad mi je jasno odakle jed na oficire.Dolazila u selo devojka čiji je otac bio bašbaš nešto visoko u JNA.Em Beograđanka, em negde zakačila virus feminizma. A povrh toga EKV.Jedva sam preživeo nekako tu traumu, kad posle neku godinu ista priča.Opet ja, jadničak, i Kragujevčanka sa sličnim bekgraundom. Još novinarka.Nije ni čudo što k'o kuče za točkovima kevćem na epolete.

urbana_gerila urbana_gerila 17:25 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

gedza.73
fali ti treći deo slagalice: voleo, oženio, i unatoč tome - volim...

Jok. Voleo, oženio, sam se ubio.
ili
voleo, oženio, i unatoč tome - i dalje živim



jbg, onda se kod mene to što se kod tebe speluje v-o-d-a čita benzin: ako živim bez ljubavi - sam ću se ubiti.
gedza.73 gedza.73 17:35 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

urbana_gerila
jbg, onda se kod mene to što se kod tebe speluje v-o-d-a čita benzin: ako živim bez ljubavi - sam ću se ubiti.

ja to radi uroka
urbana_gerila urbana_gerila 18:26 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

gedza.73
ja to radi uroka



emsiemsi emsiemsi 18:32 21.09.2016

Re: ..

antioksidant
Sećam se nekih godina kad se duž Bulevara Revolucije,
od Tašmajdana pa sve do pijace Đeram,
širio miris pečenog i kuvanog kukuruza.

preselio se miris u knez mihajlovu. vecim delom, nesto je preostalo i na bulevaru ali bas mora da se pesaci od vatre do vatre...

Да !
Разговарам претпрошле године са једним Македонцем који пече кестење испред Београђанке !
Питам га да ли му се исплати (наравно, питање је било, како да кажем, готово, без везе) да то ради. Он каже - наравно. Дођем возом, понесем два, три џака, то продам преко викенда - и до следећег викенда.
Весео човек.
blogovatelj blogovatelj 18:33 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Ovo kazem sad bez poziva na svadju, zaista, da li imate primer teksta koji je na ovu temu ili neki slicnu a da nema nikakav prizvuk pateticnog i da je vama po meri?


U poznu jesen

Čuj, kako jauče vetar kroz puste poljane naše,
I guste slojeve magle u vlažni valja do...
Sa krikom uzleće gavran i kruži nad mojom glavom,
Mutno je nebo svo.

Frkće okiso konjic i žurno u selo grabi,
I već pred sobom vidim ubog i stari dom,
Na pragu starica stoji i mokru živinu vabi,
I s repom kosmatim svojim ogroman zeljov s njom
A vetar sumorno zviždi kroz crna i pusta polja,
I guste slojeve magle u vlažni valja do…
Sa krikom uzleće gavran i kruži nad mojom glavom,
Mutno je nebo svo.

Vojislav Ilić


Mislim stvarno, ovaj Kosta ko da ima devet godina. Piše kako niko ne pravi pekmez od šljiva, jebaga. Milion Beograđana i niko ne pravi pekmez od šljiva!
blogovatelj blogovatelj 18:35 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

urbani i blogovatelj


Gorilko voli Dilana, kao i ja, ako se ne varam.
blogovatelj blogovatelj 18:36 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Znaš li ti, Beograđanine, da su Borac iz Banjaluke i Vojvodina iz Novog Sada prijateljski klubovi?


A imate i banjalučki roštilj kod Futoške pijace.
alselone alselone 18:40 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

A imate i banjalučki roštilj kod Futoške pijace.


Najbolji u gradu. Neki dan klinac i ja odemo na šišanje, on bio nešto bolešljiv, tu ga klvalitetno olindramo, i odatle preko puta na taj ćevap. Odličan je.

Tu smo smu skratili kosicu baš na kratko, em što stalno trči pa se znoji i onda mu se upali uvo, em se pojavile vaške u vrtiću pa da ne donese kući sestri i kevi.

I kaže on posle dva dana:
- Sada sam ćelav kao tata. Shvatio sam da je u redu biti ćelav.

alselone alselone 18:42 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Mislim stvarno, ovaj Kosta ko da ima devet godina

Nači komedija totalna. I onda masa piša firnez kako je on eto spontan i ima dobru nameru a gledaju ga kao retardiranog kera sa tri noge, pa kao, ajde da ga pomazimo i odbranimo od ovih zlih čika što ga teraju.
urbana_gerila urbana_gerila 18:44 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
I kaže on posle dva dana:
- Sada sam ćelav kao tata. Shvatio sam da je u redu biti ćelav.


zen-dušica
alselone alselone 18:50 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

zen-dušica


Bitno je da shvati na vreme.

Ako bude na babu ima da mu počne otpadati već faksu. Doduše vrati se kasnije. Doduše na leđima.
urbana_gerila urbana_gerila 18:55 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

blogovatelj
Gorilko voli Dilana, kao i ja, ako se ne varam.


volim, moguće da je to i zbog toga što me u njegovu estetiku nije uveo neki stručnjak poput tebe.
(maxo, ša kae kodeks - turam li ovde plezimse smajliTa?)
urbana_gerila urbana_gerila 19:00 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
Ako bude na babu ima da mu počne otpadati već faksu. Doduše vrati se kasnije. Doduše na leđima.


ne na "babu", već na "babA": pomislih na trenutak da ti je, dizvineš, keva - andro knego.

alselone alselone 19:02 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

ne na "babu", već na "babA


Na babA (od babo) je bosanski, na babU (od baba) (naravno drugaciji akcenat nego na staramajku) je bacvanski (mozda je tako i kod druga dva manje razvijena dela pokrajine, nisam siguran).

emsiemsi emsiemsi 19:09 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

kosta.babic
krkar
Možda si autorsku dobio na recept?Kad smo već kod
Ps. Zahvaljujem Tess na pomići da ovaj tekst bude bolji. onda nju da naučim da se očigledne metafore ne stavljaju u zagrade.
miris pečene paprike "dozove" komšilukNadam se da će tvoje unuče za ovaj kolektivni domaći uradak dobiti 4, za trud.

Nemoj se nervirati od ranog jutra,može da bude loše za srce.

Браво Коста !
Леп састав !
tess tess 19:09 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

I onda masa piša firnez kako je on eto spontan i ima dobru nameru a gledaju ga kao retardiranog kera sa tri noge, pa kao, ajde da ga pomazimo i odbranimo od ovih zlih čika što ga teraju.

Ne znam, nema tu mnogo filozofije, prosto: Nepristojno je starije ljude gledati kao retardiranog kera sa tri noge.

Ovdje, kad bi svaki dan tonama licemjerja nahranili pse lutalice u krugu od 157 kilometara - mislim da je i nepristojno i neinteligentno lomiti ideale i standarde na Kostinim leđima.

Ideali i standardi neka budu kriteriji.

Nepristojno je na starijim ljudima izdrkavati svoje nabeđene kriterije - to bi bila poenta.

Smatram to kodexom.

p.s. Krkara ne smatram licemjerom.
kosta.babic kosta.babic 19:10 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
A imate i banjalučki roštilj kod Futoške pijace.Najbolji u gradu. Neki dan klinac i ja odemo na šišanje, on bio nešto bolešljiv, tu ga klvalitetno olindramo, i odatle preko puta na taj ćevap. Odličan je. Tu smo smu skratili kosicu baš na kratko, em što stalno trči pa se znoji i onda mu se upali uvo, em se pojavile vaške u vrtiću pa da ne donese kući sestri i kevi. I kaže on posle dva dana:- Sada sam ćelav kao tata. Shvatio sam da je u redu biti ćelav.

Ošišan na kratko,mi smo to zvali nularica nije ništa loše.Problem je kad ti je pamet ošišana na ćelavo.
alselone alselone 19:17 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim


Ideali i standardi neka budu kriteriji.


Kriteriji? Ajde iskreno reci. Da li Kosti govoris da su mu dobri sastavi jer to zaista mislis ili iz saosecanja?
urbana_gerila urbana_gerila 19:18 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
Na babA (od babo) je bosanski, na babU (od baba) (naravno drugaciji akcenat nego na staramajku) je bacvanski (mozda je tako i kod druga dva manje razvijena dela pokrajine, nisam siguran).



(maxo, ša kae kodeks - da ga naivno, ko uz put, pitam da li je siguran da je bačvanin, da se malo isčuđevam tome što je zaturio genealoško stablo, ili da mu ga oma krknem sa da li je siguran da nije bosanac?)
kosta.babic kosta.babic 19:34 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

emsiemsi

kosta.babic

krkarMožda si autorsku dobio na recept?Kad smo već kod Ps. Zahvaljujem Tess na pomići da ovaj tekst bude bolji. onda nju da naučim da se očigledne metafore ne stavljaju u zagrade. miris pečene paprike "dozove" komšilukNadam se da će tvoje unuče za ovaj kolektivni domaći uradak dobiti 4, za trud.Nemoj se nervirati od ranog jutra,može da bude loše za srce.Браво Коста !Леп састав !

Hvala emsi.Njegov ego se hrani svađom.Mislim da je dotični u zavadi sa samim sobom.nek mu je bog na pomoći.I što reko veliki SRPSKI pesnik Njegoš-Blago onom ko rano poludi,sav mu život u veselju prođe.
tess tess 19:43 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Kriteriji? Ajde iskreno reci. Da li Kosti govoris da su mu dobri sastavi jer to zaista mislis ili iz saosecanja?


Kriteriji nisu bitni - bitan je kodex.

Kodexu podređujemo kriterije.

Kriterijima iz kodexa delamo časno ili ne.

Smatram nečasnim ljude koji su slabiji od tebe - posebno starije ljude (ne samo što imam dvoje starih roditelja) - gledati kao kera sa tri noge. Ne vidim vezu između kvaliteta Kostinog teksta i tog retardiranog kera sa tri noge. Nikakvu.

Ne, nisam rekla Kosti da je tekst okej iz sažaljenja. Šta će njemu moje sažaljenje? Il šta će meni kvazi blogerska dobročinstva? Kosta ima šansu, dobio je, iz nekih razloga je tu, da piše. To je to. Ja sam se našla besposlena i velikodušna da pregledam Kostin tekst. Zašto? Evo ja nemam bolji odgovor od: Radi ravnoteže u prirodi.
alselone alselone 19:44 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

(maxo, ša kae kodeks - da ga naivno, ko uz put, pitam da li je siguran da je bačvanin, da se malo isčuđevam tome što je zaturio genealoško stablo, ili da mu ga oma krknem sa da li je siguran da nije bosanac?)


Ne razbiram, sta hoces da kazes? Da je Babo a na baba?
alselone alselone 19:46 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Ne vidim vezu između kvaliteta Kostinog teksta i tog retardiranog kera sa tri noge. Nikakvu.


Veza je licemerje. U redu, izvinjavam se sto sam iskoristio to idiotsko poredjenje, u pravu si. Mogao sam prosto da kazem da mislim da su neki ljudi licemenerni i patronizing ponasanja (ne nalazim dobar prevod) prema njemu i njegovom pisanju.
kosta.babic kosta.babic 19:50 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
Mislim stvarno, ovaj Kosta ko da ima devet godinaNači komedija totalna. I onda masa piša firnez kako je on eto spontan i ima dobru nameru a gledaju ga kao retardiranog kera sa tri noge, pa kao, ajde da ga pomazimo i odbranimo od ovih zlih čika što ga teraju.

Fala Alselona.Vi ste jedna sasvim ozbiljna...Budala.
urbana_gerila urbana_gerila 19:58 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
(maxo, ša kae kodeks - da ga naivno, ko uz put, pitam da li je siguran da je bačvanin, da se malo isčuđevam tome što je zaturio genealoško stablo, ili da mu ga oma krknem sa da li je siguran da nije bosanac?)


Ne razbiram, sta hoces da kazes? Da je Babo a na baba?


dal da se izofiram i da ti kažem da sam od onih što znaju na šta se misli kada se kaže - idem u lude.
predatortz predatortz 20:00 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
Ne vidim vezu između kvaliteta Kostinog teksta i tog retardiranog kera sa tri noge. Nikakvu.


Veza je licemerje. U redu, izvinjavam se sto sam iskoristio to idiotsko poredjenje, u pravu si. Mogao sam prosto da kazem da mislim da su neki ljudi licemenerni i patronizing ponasanja (ne nalazim dobar prevod) prema njemu i njegovom pisanju.


Da se razumemo, ni mene Kostino pisanje ne fascinira. Samo, smatram da je ponižavanje ovog čoveka, iz bloga u blog, klasično nasilje. Motivi takvog ponašanja mogu da budu ili neka lična netrpeljivost, ili teška patologija. U oba slučaja takvi komentari zagađuju ovo mesto.

Šta je časnije: podržati nasilnika ili podržati žrtvu?
kosta.babic kosta.babic 20:01 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

gedza.73
oduvek tvrdim kako je voleo sam devojku iz grada antologijska kantri-folk pesma u rangu najboljih johnnyja casha...Samo budala ide treći put na isto mesto gde su ga već dvaput premlatili.I voleo i oženio.ima odličnih tekstova i melodija u narodnoj muzici.

Šta god ,sve moje misli i moje simpatije su na tvojoj strani
alselone alselone 20:02 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Šta je časnije: podržati nasilnika ili ismevati žrtvu?


Najčasnije je iskreno reći šta misliš.
mariopan mariopan 20:04 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

maksa83
Daj ti to njemu objasni... Ne zna to za dalje od Borče!

Borča je jedno od neuređenijih predgrađa Zrenjanina.

predatortz predatortz 20:04 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
Šta je časnije: podržati nasilnika ili ismevati žrtvu?


Najčasnije je iskreno reći šta misliš.


Iskreno, Kosta ne ume da piše, a njegov ažurni kritičar je govnar koji uživa da ponižava ljude.
anonymous anonymous 20:08 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

predatortz
alselone
Ne vidim vezu između kvaliteta Kostinog teksta i tog retardiranog kera sa tri noge. Nikakvu.


Veza je licemerje. U redu, izvinjavam se sto sam iskoristio to idiotsko poredjenje, u pravu si. Mogao sam prosto da kazem da mislim da su neki ljudi licemenerni i patronizing ponasanja (ne nalazim dobar prevod) prema njemu i njegovom pisanju.


Da se razumemo, ni mene Kostino pisanje ne fascinira. Samo, smatram da je ponižavanje ovog čoveka, iz bloga u blog, klasično nasilje. Motivi takvog ponašanja mogu da budu ili neka lična netrpeljivost, ili teška patologija. U oba slučaja takvi komentari zagađuju ovo mesto.

Šta je časnije: podržati nasilnika ili podržati žrtvu?


Невероватно,али опет си написао управо оно што сам и ја хтео.

Као моје друго ја.

Мораћу да се преиспитам да можда не пишем под другим ником.

st.jepan st.jepan 20:27 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

st.jepan
Ovaj tekst nije bez dobrih momenata.

Rekao bih da Kosta piše sve bolje.
Odlično je što ga mnoge grube kritike (i ja sam jednu takvu napisao, al sam je odmah i izbrisao) nisu skenjale, i što je očito da, i pored arogantnog repliciranja, on te kritike (možda ne uvek svesno) ipak uvažava.
Data mu je šansa, dobro je koristi.
Ovo s Kostom potsetilo me na mog divnog, nažalost pokojnog drugara Mišu D. Jovanovića, advokata, koji se u vrlo pristojnim godinama odao pisanju. Isprva nevešto, vremenom sve bolje. Do te mere bolje da je već nakon tri četri godine spisateljskog kaljenja, pri kojem je prilično zapostavio svoju vrlo uglednu advokatsku kancelariju, ušao u uži izbor za NIN-ovu nagradu.
Naravno, taj zapanjujući napredak ne bi se desilo da čovek nije bio vanredno inteligentan i duhovit, te da u našem intenzivnom čuburskom druženju nisu učestvovali i neki, pisanju vični Čuburci - Muharem Pervić, Buca Mirković, Milan Vlajčić, Miodrag Zupanc...
Miša im je u Čuburu i Malu Vltavu istrajno donosio sve što napiše, a oni mu strpljivo i znalački objašnjavali gde greši, savetovali ga kako da oslobodi svoj spisateljski potencijal. Zadovoljstvo je bilo te lekcije slušati.

Đavo će ga znati, možda je začudna dodela opcije Kosti, zapravo eksperiment uredništva. Koji (eksperiment) najverovatnije neće Kostu vinuti do užeg izbora za NIN-ovu, ali verujem da će biti zanimljivo pratiti njegov neizostavan, kakav-takav napredak.


Edit: Sad vidim da je neko izbrisao moj prethodni komentar iz kojeg sam citirao rečenicu "Ovaj tekst nije bez dobrih momenata". Voleo bih da znam ko i zašto.
tess tess 20:30 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Veza je licemerje. U redu, izvinjavam se sto sam iskoristio to idiotsko poredjenje, u pravu si. Mogao sam prosto da kazem da mislim da su neki ljudi licemenerni i patronizing ponasanja (ne nalazim dobar prevod) prema njemu i njegovom pisanju.


Ne, nisi razumio. Moji kriteriji iz kodexa prema Kosti nisu isti kriteriji prema npr tebi. Ne postoji most, veza. Ne postoji interes između iz kojih nastaje licemjerje.
Razumiješ? Ili - ili, ne i - i.
alselone alselone 20:36 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Razumiješ?


Valjda. Prijatno veče.
urbana_gerila urbana_gerila 20:42 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

anonymous
Мораћу да се преиспитам да можда не пишем под другим ником.


kaži zašto me ostavi
zilikaka zilikaka 20:47 21.09.2016

Re: Nadam se da ovo spada u terapiju

(mozda je tako i kod druga dva manje razvijena dela pokrajine, nisam siguran).


Naš šta, možda će Maksa pomiriti i čak ujediniti sve one narečene, al dok je nama Tise, pCovaćemo se ko ljudi.
tess tess 20:50 21.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

alselone
Razumiješ?


Valjda. Prijatno veče.

:)
krkar krkar 02:37 22.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

Šta je časnije: podržati nasilnika ili podržati žrtvu?


Najčasnije je ratne zarobljenike vezati žicom te tako vezane hrabro postreljati pa zatim prebeći u Srbiju da izigravaš etičara i moralistu.
emsiemsi emsiemsi 05:22 22.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

st.jepan
...
Rekao bih da Kosta piše sve bolje.
Odlično je što ga mnoge grube kritike (i ja sam jednu takvu napisao, al sam je odmah i izbrisao) nisu skenjale, i što je očito da, i pored arogantnog repliciranja, on te kritike (možda ne uvek svesno) ipak uvažava.
Data mu je šansa, dobro je koristi.
Ovo s Kostom potsetilo na mog,
...

Мене је ово са Костом подсетило - на мене.
Коста тера по своме, не осврћући се (много) на гамад, ћубрад, те башибозук и калакурцију.
Само напред Коста - ти имаш штошта да напишеш, а други нека цитирају.
predatortz predatortz 06:12 22.09.2016

Re: Ni po babu, ni po sticevim

krkar
Šta je časnije: podržati nasilnika ili podržati žrtvu?


Najčasnije je ratne zarobljenike vezati žicom te tako vezane hrabro postreljati pa zatim prebeći u Srbiju da izigravaš etičara i moralistu.


Reče šiptaroljubac i sluga Mila Đukanovića, te nastavi da afirmiše bande koje su ljudima vadile organe. Jbga, valja finansirati odmor u lijepoj njihovoj. Za te potrebe se i novorijek piše.

Ti nemaš pravo da meni morališeš. Zapravo, ti si moralna ništica, nula.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana