Politika| Sport

MILORADE, PODIJUM JE VAŠ

tsunade RSS / 24.09.2016. u 18:49

 

milorad-dodik23032015.jpg

Sa kapricima se u Bosni može ići u nedogled ali niko iz toga nije izašao srećan. Biće zanimljivo videti lica posle sutrašnjeg referenduma o Danu RS.

A sva zbivanja oko tog referenduma, kao i mnogo puta pre, pokazala su se kao bizarna i tragikomična.

Pre dva dana predsednik Srpske Milorad Dodik sastao se u Moskvi sa ruskim kolegom Vladimorom Putinom. U razgovoru je, prema Dodikovim rečima, “dokazano prijateljstvo i duboko razumevanje” naročito o ekonomskim pitanjima.

Uprkos benignim formulacijama, pokrenuta je lavina nagadjanja o stvarnim razlozima posete i toka razgovora.

Rusija je jedina zemlja koja otvoreno podržava Dodikove referendumske težnje. Na sastancima Saveta za implementaciju mira, prvi put od osnivanja tog tela, Rusija je glasala protivno ostalim članicama, ovaj put sa direktnom, bezrezervnom podrškom održavanju referenduma.

Savet za implementaciju mira je inače, telo sastavljeno od 55 ambasadora zemalja koje su se prvi put sastale posle Dejtona da rasprave kako pomoći BiH.

Svi ti ambsadori uprli su oči u Milorada Dodika iz straha i neizvesnosti: Hoće li, posle ovog, biti i referenduma o otcepljenju? I ako ga bude, šta u toj situaciji uraditi?

Član Predsedništva BiH iz redova srpskog naroda, Mladen Ivanić, je otišao korak dalje i rekao otprilike – dobro, ako nam zabrane referendum o danu RS, onda ćemo da pravimo referendum o danu nezavisnosti RS, ili Danu državnosti RS.

Optimistični analitičari referendumu pripisuju predizborni karakter s ciljem homogenizacije biračkog tela pred lokalne izbore koji će uslediti nedelju dana posle.

Suština glasanja, odnosno referendumsko pitanje, od početka je na margini ove kampanje. A građani, zapravo, 25-og septembra treba a odluče jesu li za to da im 9. januar bude Dan Republike Srpske, premda je Ustavni sud BiH taj praznik proglasio neustavnim.

Predsedavajući predsedništva BiH Bakir Izetbegović je namerno tražio da se Ustavni sud izjasni o tom danu, znajući kakav će odgovor dobiti. Potom je Dodik zakazao referendumom, i time, ne samo homogenizovao svoje biračko telo, nego i zadao penal opoziciji pred lokalne izbore.

Sve je uradio tim jednim potezom: spojio podijume, glavni je igrač, destabilizovao je Bosnu (doduše i ceo region, al koga briga), dok je sebe stabilizovao do maksimuma.

Koliko mu se krasno namestila cela ova referendumska larma, najbolje se vidi kroz retrovizor. Njegova stolica se već duže vreme ljulja. Na prethodnim centralnim i lokalnim izborima izgubio je dosta mesta. Proletos ga je opozicija pritisla krivičnim prijavama zbog raznih zloupotreba. Republika Srpska se guši u korupciji. Samovlašće ide dotle da državni heliš mlati Dodikove šljive po Laktašima.

E taj i takav Dodik, sada se ponovo pojavljuje kao glavni politički činilac u BiH i svi nekako igraju njegovu igru.

Kapriciozno referendumsko nadgornjavanje je ogledni primer koliko je zapravo sporma cela konstrukcija BiH. Šta raditi sa tvorevinom u kojoj entiteti imaju svu vlast dok je centralna država načisto razvlašćena? Tražiti pomoć prijatelja? U ovom slučaju Srbije.

A Srbiju je ovaj referendum ponovo doveo u položaj izmedju čekića i nakovnja. Aleksandar Vučić s jedne strane trpi pritisak Brisela i Vašingtona da utiče na promenu Dodikovog kursa. S druge strane, patriotski front očekuje da Srbija nedvosmisleno stane uz Dodika. Jedno unjkavo i neuverljivo “ne” referendumu je najviše što je srpski premijer mogao da ponudi i Briselu i patriotama.

Dejtonski sporazum je zaustvio rat ali nije obezbedio stabilan mir. Vreme nije bitno popravilo ni prilike niti odnose u Bosni. U ovom trenutku za nju niko nema nikakvo rešenje.

Možda da se počne sa prihvatanjem istine ma koliko “dodikovska” ona bila: Dejtonski sporazum ne radi. Propuštene su sve prilike da se BiH popravi. Dva od tri naroda u Bosni žele razlaz. A medjunarodna zajednica ne zna da li želi Bosnu kao protektorat ili kao državu. Ove simulacije su stvarno postale besmislene. 

 

Tagovi



Komentari (490)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

grebostrek.lurker grebostrek.lurker 07:46 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

гест значио је заправо победу на
пољу дипломатије, а не на ратном пољу, као што је то био
случај код раних примера коњаничких статуа владара. На
то указују парадни став самог кнеза и коња. Он левом руком
држи дизгине, гест који симболично указује на владареву
способност контроле и управљања.


Jos jedan prilog:


[x] paradan stav konja
[x] gologlav
[x] drzi dizgine

Ocito diplomata

principessa_etrusca principessa_etrusca 08:40 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Ocito diplomata


principessa_etrusca principessa_etrusca 09:16 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

freehand
ps- ono za spomenik Petru velikom,...pa ocigledno nije ni obucen kao vojnik, nego kao car, jer je spomenik podigla Katarina velika u znak zahvalnosti sto je ustanovio Sant Peterzburg, gde se statua i nalazi, poznatija kao-bronzani konjanik.

Ovo nisi u panici guglala nego si naknadno iz glave nacedila, ostalo od nekog znalca?

Није проблем у незнању, већ у затуцаности, а овде се приказала невероватна авнојевска затуцаност до границе да се сматра политички некоректним рећи да су и Михаило, и Милан, и књаз Никола Босну и Херцеговину видели као окупиране српске земље (и Босна и Херцеговина су имале већинско српско становништво) и њихово ослобођење као најлегитимнији српски циљ.

Ноторно је да су и кнез Милан, и књаз Никола помагали босанскохерцеговачке устанике и да су и сами објавили рат Турској.

gedza.73 gedza.73 09:25 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Није проблем у незнању,

Meni je dugo trebalo da se 'skinem sa tv dnevnika' pa ne mogu baš da ukačim šta se dešava.
Jel' su svi glasovi za Dodika ili za nešto drugo?
Jel' ovo referendum o otcepljenju?
Koliko su puta do sada Bošnjaci izmenili-dopunili sporazum iz Dejtona?
freehand freehand 09:34 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Није проблем у незнању,

Nije, već u dominaciji neznanjem. No Gugl je keva, ipak, čak i kad guglaš pogrešne stvari, to smo utvrdili.
predatortz predatortz 09:42 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

gedza.73
Није проблем у незнању,

Meni je dugo trebalo da se 'skinem sa tv dnevnika' pa ne mogu baš da ukačim šta se dešava.
Jel' su svi glasovi za Dodika ili za nešto drugo?
Jel' ovo referendum o otcepljenju?
Koliko su puta do sada Bošnjaci izmenili-dopunili sporazum iz Dejtona?


Pokušaću da ti odgovorim, bez pretenzija da tvrdim da je to i tačno.

Priča oko referenduma se odvija u više dimenzija.

Pva, prizemnija, je ta da je Dodiku poljuljana baza. Korupcionaške afere, bahatost (što njegova, što njegovih poslušnika po gradovima i opštinama) dovela je do rapidnog opadanja glasača koji su voljni da mu daju glas. Igranje 'oca nacije' uvek pali kod znatnog broja ljudi. To će mu namaći neki procenat glasova u nedelju, na lokalnim izborima.

Druga, kompleksnija, je uvođenje referenduma u politički život RS. Seti se onih šiptarskih, po kućama, kojima smo se svi ismevali. E, oni dobiše nekakvu argumentaciju. Možeš ovo posmatrati kao sličan proces. Nama se čini da je Zapad nenaklonjen ovoj priči. Ali je bio, bar deklarativno, nenaklonjen i Šipcima koje je jedno vreme smatrao teroristima. Tražiti neku konstantu u odnosima, zaludan je posao.

Treća, sve je ovo deo igara oko prekompozicije BiH. Bosna, ovakva kakva jeste je neopstojna država. Mnogo toga se mora menjati. U kom će to pravcu ići, u centralizaciju ili rasturanje, zavisi, između ostalog, i od ovakvih poteza. Rizično je, ali čekanje i otezanje je možda i još rizičnije.

Zanimljiv će biti odgovor i reakcija na poziv suda BiH koji je upućen Dodiku. Zanimljiv, jer je Ustavni sud BiH vanustavna kategorija. Funkcioniše po nekoj uredbi, kao i Sud i Tužilaštvo BiH. Tamo je tek nezakonitost delovanja evidentna. Mandat stranim sudijama, koji uz Bošnjake uvek mogu preglasat Srbe i Hrvate, je bio pet godina. Evo, već dvadeset su tamo! Dakle, i tu treba malo zatalasati...
gedza.73 gedza.73 09:50 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Pva, prizemnija, je ta da je Dodiku poljuljana baza. Korupcionaške afere, bahatost (što njegova, što njegovih poslušnika po gradovima i opštinama) dovela je do rapidnog opadanja glasača koji su voljni da mu daju glas. Igranje 'oca nacije' uvek pali kod znatnog broja ljudi. To će mu namaći neki procenat glasova u nedelju, na lokalnim izborima.

Ali je ipak veliki broj ljudi bio jedinstven na referendumu a to nešto znači.
I to nema veze sa Dodikovim šibicarenjem.
Druga, kompleksnija, je uvođenje referenduma u politički život RS.

Nama se čini da je Zapad nenaklonjen ovoj priči.

Tiha voda breg roni

Bosna, ovakva kakva jeste je neopstojna država.

GLedao sam jedno vreme 'Pošteno' vodi jedna plavuša (Jurišićtakonešto). Za svaku sitnicu su im krivi Srbi iz RS i Srbije

Zanimljiv će biti odgovor i reakcija na poziv suda BiH koji je upućen Dodiku. Zanimljiv, jer je Ustavni sud BiH vanustavna kategorija. Funkcioniše po nekoj uredbi, kao i Sud i Tužilaštvo BiH. Tamo je tek nezakonitost delovanja evidentna.

Onda bi bilo najbolje da ode na suđenje.
predatortz predatortz 09:59 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Onda bi bilo najbolje da ode na suđenje.


Ne!
Taj sud je poznat po tome što za ratne zločine Muslimanima sudi po starom zakonu iz SFRJ, što je ok jer se uvek sudi po zakonu koji je važio u momentu izvršenja dela, gde je maksimalna kazna bila 20 godina. Srbima sudi po novom zakonu, uvedeno je delo genocida, gde ljudi dobijaju po 30, 40 godina robije. Taj sud konstantno vrši pravno nasilje, a ne bi bilo nemoguće da Dodik prođe kao i neki u pritvorskoj jedinici Tribunala u Hagu. Doduše, te presude Srbima su listom odbačene i vraćene na ponovni postupak, ali ljudi su gubili po 5,6 godina života u pritvoru, izloženi nehumanim postupcima.

Inače, ovde se ne zna - u BiH je neizvršeno 89 obavezujućih odluka Ustavnog suda. Od slučaja Sejdić-Finci, preko statusa Mostara, pa nadalje. Većinu tih odluka nisu izvršili ovi iz Federacije.

Pogodite kome je suđeno zbog toga? Nikome!

Pravosuđe BiH je u službi jednog čoveka, odnosno jedne stranke. Dva člana Ustavnog suda su visoki funkcioneri Bakirove SDA. Da ništa drugo nije sporno, to je dovoljno da se poništi svaka odluka za koju su njih dvojica glasali.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:01 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Zanimljiv će biti odgovor i reakcija na poziv suda BiH koji je upućen Dodiku. Zanimljiv, jer je Ustavni sud BiH vanustavna kategorija. Funkcioniše po nekoj uredbi, kao i Sud i Tužilaštvo BiH. Tamo je tek nezakonitost delovanja evidentna. Mandat stranim sudijama, koji uz Bošnjake uvek mogu preglasat Srbe i Hrvate, je bio pet godina. Evo, već dvadeset su tamo! Dakle, i tu treba malo zatalasati...


Питање за следећи референдум?
alles_atze alles_atze 10:02 27.09.2016

Bez pretenzija

Mandat stranim sudijama, koji uz Bošnjake uvek mogu preglasat Srbe i Hrvate, je bio pet godina. Evo, već dvadeset su tamo! Dakle, i tu treba malo zatalasati...


Predo, imam pitanje. Na ciju inicijativu, ili bolje receno na ciji zahtjev su angazovane strane sudije?
predatortz predatortz 10:04 27.09.2016

Re: Bez pretenzija

alles_atze
Mandat stranim sudijama, koji uz Bošnjake uvek mogu preglasat Srbe i Hrvate, je bio pet godina. Evo, već dvadeset su tamo! Dakle, i tu treba malo zatalasati...


Predo, imam pitanje. Na ciju inicijativu, ili bolje receno na ciji zahtjev su angazovane strane sudije?


Nebitno, krki, bitno je da im je mandat davno istekao. Bio je vremenski ograničen, posle se produžavao preglasavanjem

Jeste Dodik davao podršku svojim glasovima. Ne vezuj mene preterano uz njega, nije mi simpatičan. Ali, možda je baš i davao podršku da bi posle mogao da osporava zakonitost istih akata. Sve je to deo igre.
predatortz predatortz 10:05 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

principessa_etrusca
Zanimljiv će biti odgovor i reakcija na poziv suda BiH koji je upućen Dodiku. Zanimljiv, jer je Ustavni sud BiH vanustavna kategorija. Funkcioniše po nekoj uredbi, kao i Sud i Tužilaštvo BiH. Tamo je tek nezakonitost delovanja evidentna. Mandat stranim sudijama, koji uz Bošnjake uvek mogu preglasat Srbe i Hrvate, je bio pet godina. Evo, već dvadeset su tamo! Dakle, i tu treba malo zatalasati...


Питање за следећи референдум?


Taj referendum je trebao biti prvi na redu. Koliko se sećam, postoji i skupštinska odluka o održavanju. Videćemo...
maksa83 maksa83 10:11 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Seti se onih šiptarskih, po kućama, kojima smo se svi ismevali. E, oni dobiše nekakvu argumentaciju.

Ništa nije njima pomogao referendum u tome. Samo je pitanje koliko si spreman daleko da ideš, koliko da žrtvuješ, i sa kim pakt sklapaš. Ovo poslednje je uvek ključno.

Nama se čini da je Zapad nenaklonjen ovoj priči. Ali je bio, bar deklarativno, nenaklonjen i Šipcima koje je jedno vreme smatrao teroristima

Nikad. Nikad, nikad, nikad nije bio nenaklonjen. Pazi, ni-kad.

Nekome je možda promaklo, meni nije (*), dakle, kad je ovde bio Bajden, pa se izveštavalo i o njegovoj poseti Tačiju, i da je rekao Tačiju "da je on na Kosovu bio i sedamdesetih, i da je dolazio zato što je verovao u prosperitet Kosova". Pitanje za 100 poena je - šta s ti koj qrac kao američki senator tražio na Kosovu sedamdsetih? Obilazio manastire?

(*) Mom pok. ocu (koji nikakve veze sa politkom nije imao) je 1974. jedan njegov kolega Teksašanin, koji (naoko) isto nikakve veze sa politikom nije imao, rekao šta će da se desi sa Kosovom, kontekst je bio "vidi ovo u Irskoj" dok je IRA rokala i dizala Engleze u vazduh. Ko veruje, veruje, ko ne veruje, ne postoji način da opišem gde me sve i koliko boli za to neverovanje.
gedza.73 gedza.73 10:16 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Onda bi bilo najbolje da ode na suđenje.


Ne!

E, hebiga, mora malo i guzicu da poturi.
urbana_gerila urbana_gerila 10:16 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

grebostrek.lurker


principessa_etrusca


garantujem da konji, i mihailov i napoleonov, imaju više mozga od vas.
govorim, naravno, o statuama - ne bih da uvredim te plemenite životinje.


ne zbog vas:

napoleon nije gologlav, na glavi mu je lovorov venac po ugledu na rimske imperatore.
alles_atze alles_atze 10:18 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Samo je pitanje koliko si spreman daleko da ideš

Dodiku je ovog puta bilo dovoljno otici do Beograda.
freehand freehand 10:18 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Nikad. Nikad, nikad, nikad nije bio nenaklonjen. Pazi, ni-kad.

Nekome je možda promaklo, meni nije (*), dakle, kad je ovde bio Bajden, pa se izveštavalo i o njegovoj poseti Tačiju, i da je rekao Tačiju "da je on na Kosovu bio i sedamdesetih, i da je dolazio zato što je verovao u prosperitet Kosova". Pitanje za 100 poena je - šta s ti koj qrac kao američki senator tražio na Kosovu sedamdsetih? Obilazio manastire?

(*) Mom pok. ocu (koji nikakve veze sa politkom nije imao) je 1974. jedan njegov kolega Teksašanin, koji (naoko) isto nikakve veze sa politikom nije imao, rekao šta će da se desi sa Kosvom. Ko veruje, veruje, ko ne veruje, ne postoji način da opišem gde me sve i koliko boli za to neverovanje.

Da li baš "nikad" ili samo od '45 nije mnogo ni bitno. Kao i to da li Austrijanci, Italijani, Nemci, Britanci, ili Amerikanci. Vek i po otvorenog i pritajenog krvljenja za teriotiriju i premoć koje su strani faktori održavali i podgrevali do erupcije po potrebi i u skladu sa svojim interesima. Čak i Švajcarci u poslednjih nekoliko decenija.
maksa83 maksa83 10:22 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Da li baš "nikad" ili samo od '45 nije mnogo ni bitno.

Možeš slobodno da povučeš to još unazad pošto je Albanija bila "prijateljski okupirana" od strane AU u WW1, i u nekoj meri se borila na njenoj strani, sve i da zanemarimo (verovatno) autohtone bande koje su napadale srpsku vojsku u povlačenju.
angie01 angie01 10:24 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Ovo nisi u panici guglala nego si naknadno iz glave nacedila, ostalo od nekog znalca?


free, ovo je poznati spomenik, cak i za ljude koji nisu iz struke,...sto svojim zluradim podsmevanjem neces promeniti,....

mislim, cudno je da ovako jadno reagujes na moj odgovor- koji iznosi cinjenice, al ti zato nije zasmetalo nesuvislo objasnjenje ispod izguglane slike spomenik konjanika bez kape:)), u kome se napominje da je to veliki vojskovodja- potpuno zanemarivajuci razlog nastanka i postavke ovog spomenika u kome i lezi pravo objasnjenje, zasto car nema vojnicku kapu na glavi.



angie01 angie01 10:40 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

principessa_etrusca
Ocito diplomata







tu Napoleon ima krunu- u obliku zlatnog lovorovog venca.

stavrno ste nevidjeno smesni- to sto pe pokusava da dokaze je budalasto, jer cinjenice govore drugacije,....a i dovoljno je sagledati istorijske okolnosti, cije se izguglane sekvence ovde haoticno kace sa manipulativnom interpretacijom, jer one pokazuju da je takav izbor prikaza knez Mihajla bio jedino logicno i mudro resenje....uostalom, vec rekoh, taj detalj je fakat, koji se moze naci u svakoj ( ozbiljnoj) publikaciji koja o ovom spomeniku govori.
freehand freehand 10:45 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

maksa83
Da li baš "nikad" ili samo od '45 nije mnogo ni bitno.

Možeš slobodno da povučeš to još unazad pošto je Albanija bila "prijateljski okupirana" od strane AU u WW1, i u nekoj meri se borila na njenoj strani, sve i da zanemarimo verovatno autohtnone bande koje su napadale srpsku vojsku u povlačenju.

Na Amerikance sam se nadovezao, a tu vremensku distancu sam pomerio jošd dalje ako bolje pogledaš. Mada možda i dalje nedovoljno.
freehand freehand 10:47 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

free, ovo je poznati spomenik, cak i za ljude koji nisu iz struke,...sto svojim zluradim podsmevanjem neces promeniti,....

Razumeo sam, to provejava iz čitavog tog post skriptuma da bi to rekla u po noći da te neko probudi.
koji iznosi cinjenice,

jesi li svesna koliko si puta pomenula činjenice kao svoje neotuđivo vlasništvo usput se poziovajući na anonimne znalce, stvari koje svi znaju i neimenovane publikacije?
angie01 angie01 10:51 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Razumeo sam


nisi razumeo- ne zelim da se igram s tobom zajedljive zlonamerne pantlicare, te ti svoje takve uradke lepi za nekog drugog....stvarno me zabole sta mislis.
janeberry janeberry 11:25 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

predatortz



Niko srećniji od tebe. Posle Mileta naravno.
angie01 angie01 11:37 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Није проблем у незнању, већ у затуцаности,


promakao mi je ovaj biser,....pazi ko nekog naziva zatucanim:))) i to ucitavanjem podmetnukih detalja u naravno, sopstvenoj interpretaciji,...hebote, koja podlost,


mi se ovde sporimo oko tvoje izmisljene interpretacije, gde i zasto ruka kneza Mihajla na spomeniku u Beogradu pokazuje,....a sve budalaste dodatke tipa avnoj, kominterna i sl., sa sve izmisljanjem sta ja o necem drugom mislim, je samo deo tvog spina,...pri tome, niti sam ja niti su moji bili komunisti....
freehand freehand 11:44 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

angie01
Razumeo sam


nisi razumeo- ne zelim da se igram s tobom zajedljive zlonamerne pantlicare, te ti svoje takve uradke lepi za nekog drugog....stvarno me zabole sta mislis.

Pa slušaj, kad već navaljuješ sa bezobrazlukom - možda sa tim pantljičarama nisi apsolutni šampion ali sa odlaženjima i dolaženjima i "neću više" ti ravne/og nema.
To što sa tuđim komentarima u kojima sagovornik pokušava da ti citatima i referencama objasni i potkrepi svoj stav pokušavaš da se sprdaš u isto vreme mlatarajući već pomenutim "znalci", "svi znaju" i "ozbiljne publikacije" argumentima dokaz je kako bezobrazluka tako i teške tuposti. Što je opet, uz neosetljivost na činjenice standardna osobina klasične drugosrbijanštine čiji si najzatucaniji derivat.
E sad, za tupost je ok, tu pomoći nema. Bezobrazluk je već problem, preko njega nekad može da se pređe a nekad i ne.
Ovog puta, pošto danas nisam štelovan na popustljivost prema budalama, moram džentlmenski da ti kažem da si prosta, nepismena a pompezna pokondirena ćurka.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:50 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

да се сматра политички некоректним рећи да су и Михаило, и Милан, и књаз Никола Босну и Херцеговину видели као окупиране српске земље (и Босна и Херцеговина су имале већинско српско становништво) и њихово ослобођење као најлегитимнији српски циљ.


Samo da uđe u zapisnik da ja ovo nigde nisam sporio, naprotiv.
Jasno je iz jednog od komentara na početku.
angie01 angie01 11:52 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

pa slušaj,





ps- nisi morao toliko da obigravas da bi na kraju reako ono zbog cega si sve i zapoceo i to siledzijski, jer ti je jasno receno da me ne zanima sta mislis-...jedino je blesavo, sto ovo sve samo o tebi i govori, ovo je tvoj odraz u ogledalu.
angie01 angie01 11:57 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Samo da uđe u zapisnik da ja ovo nigde nisam tvrdio, naprotiv, jasno je iz jednog od komentara.


pa nije niko- to je klasicno podmetanje,...mi ovde pricamo o necem sasvim drugom-rekoh u gornjem komentaru,....prosto je suludo doci do ove tacke objasnjavanja.
freehand freehand 12:06 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

jer ti je jasno receno



Divne su ti ove bezlične konstrukcije!
Sreća te te ne zanima i više nećeš da odgovaraš inače bi bilo još ovog Es wird bekant gegeben! dobošarenja.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:23 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

pa nije niko- to je klasicno podmetanje,...mi ovde pricamo o necem sasvim drugom-rekoh u gornjem komentaru,....prosto je suludo doci do ove tacke objasnjavanja.


Са тобом не да није сулудо, него је очекивано јер ти генерално недостаје перспектива. (Зато и лупеташ на свакој теми где се активираш.)

Кнез Михаило на свим познатим портретима, сликаним или фотографијама, нема никакву капу, са евентуално једним или два изузетка где можда носи неку варијанту феса. Сасвим је логично да тако буде представљен и на постумно рађеној скулптури.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:33 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

freehand
Pa slušaj, kad već navaljuješ sa bezobrazlukom - možda sa tim pantljičarama nisi apsolutni šampion ali sa odlaženjima i dolaženjima i "neću više" ti ravne/og nema.
To što sa tuđim komentarima u kojima sagovornik pokušava da ti citatima i referencama objasni i potkrepi svoj stav pokušavaš da se sprdaš u isto vreme mlatarajući već pomenutim "znalci", "svi znaju" i "ozbiljne publikacije" argumentima dokaz je kako bezobrazluka tako i teške tuposti. Što je opet, uz neosetljivost na činjenice standardna osobina klasične drugosrbijanštine čiji si najzatucaniji derivat.
E sad, za tupost je ok, tu pomoći nema. Bezobrazluk je već problem, preko njega nekad može da se pređe a nekad i ne.
Ovog puta, pošto danas nisam štelovan na popustljivost prema budalama, moram džentlmenski da ti kažem da si prosta, nepismena a pompezna pokondirena ćurka.

I cannot agree more! (Додала бих само и завидну вештину троловања које онемогућује сваки покушај померања дискусије у неком смисленом правцу.)
angie01 angie01 12:46 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Са тобом не да није сулудо, него је очекивано јер ти генерално недостаје перспектива. (Зато и лупеташ на свакој теми где се активираш.)





kaze neko, ko je u medjuvremenu odguglo neke nove detalje, pa ih pogresno spakovao- kao i obicno, gde prakticno negiras i ono sto si do sada tvrdila,

Кнез Михаило на свим познатим портретима, сликаним или фотографијама, нема никакву капу, са евентуално једним или два изузетка где можда носи неку варијанту феса. Сасвим је логично да тако буде представљен и на постумно рађеној скулптури.


pa za ovaj spomenik je vezanao negodovanje upravo zbog tog detalja, zasto nije izvajan sa vojnickom kapom, jer bi tada spomenik dobio sasvim drugi smisao i slao drugu poruku....sto je bitan detalj za sve prikaze vladara na umetnickim delima- okolnosti i namere, poruke.

angie01 angie01 12:48 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

померања дискусије у неком смисленом правцу.)


smisleni pravac:)))- da ruka kneza Mihajla na spomeniku u Beogradu, pokazuje na BiH.:))))
freehand freehand 13:00 27.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

angie01
померања дискусије у неком смисленом правцу.)


smisleni pravac:)))- da ruka kneza Mihajla na spomeniku u Beogradu, pokazuje na BiH.:))))

A ne Velike Srbije :)))) Upiš
predatortz predatortz 08:16 28.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

(*) Mom pok. ocu (koji nikakve veze sa politkom nije imao) je 1974. jedan njegov kolega Teksašanin, koji (naoko) isto nikakve veze sa politikom nije imao, rekao šta će da se desi sa Kosovom, kontekst je bio "vidi ovo u Irskoj" dok je IRA rokala i dizala Engleze u vazduh. Ko veruje, veruje, ko ne veruje, ne postoji način da opišem gde me sve i koliko boli za to neverovanje.


Pazi, nama su u JNA prikazivali neki filmić, kao primer specijalnog rata, koji su Ameri snimali sedamdesetih. Kao, počinju neredi na Kosovu, srpska policija reaguje brutalno. To podrži SSSR, a Ameri podrže 'demokratske' snage na Kosovu. Mic po mic, počinje opšta tarapana. Dakle, poznate su mi takve stvari.

Ono što se ne zna ovde je da bošnjački poslanici mašu nekim papirima, koje su dobili od njihovih lobista, po kojim je rešena stvar to da Ameri daju veća ovlašćenja RS sa pravom na referendum.
martin_krpan martin_krpan 10:46 28.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

Ono što se ne zna ovde je da bošnjački poslanici mašu nekim papirima, koje su dobili od njihovih lobista, po kojim je rešena stvar to da Ameri daju veća ovlašćenja RS sa pravom na referendum.


Sa ili bez Dodika?
predatortz predatortz 10:49 28.09.2016

Re: Pijemont je u Italiji

martin_krpan
Ono što se ne zna ovde je da bošnjački poslanici mašu nekim papirima, koje su dobili od njihovih lobista, po kojim je rešena stvar to da Ameri daju veća ovlašćenja RS sa pravom na referendum.


Sa ili bez Dodika?


Meni sasvim svejedno. Dodik nikad nije bio grlo na koje sam se kladio.
tsunade tsunade 15:37 26.09.2016

no, da se skinemo s konja

Dodiku uručeno saslušanje u svojstvu osumnjičenog za referendum



da li će se odazvati pozivu? :)

LINK

a oko zakonske osnove oglasila se i ek

LINK
urbana_gerila urbana_gerila 16:00 26.09.2016

Re: no, da se skinemo s konja

tsunade
Dodiku uručeno saslušanje u svojstvu osumnjičenog za referendum
da li će se odazvati pozivu LINK


držao sam u pripravnosti koferče i putovnicu snatreći da će ti trebati compadre za neku turneju, a ti nidobosne nisi dobacila.

džaba ti sad dramski obrt, koji ćemo u rajevosa - em to više nije onaj grad em je dodiku do odlaska tamo stalo ko gerilici do mojih pregovora glede imanja devojke.
tsunade tsunade 16:07 26.09.2016

Re: no, da se skinemo s konja

držao sam u pripravnosti koferče i putovnicu snatreći da će ti trebati compadre za neku turneju, a ti nidobosne nisi dobacila.


de da idem sad kad je žurka tek počela?

džaba ti sad dramski obrt, koji ćemo u rajevosa - em to više nije onaj grad em je dodiku do odlaska tamo stalo ko gerilici do mojih pregovora glede imanja devojke.


ali laktaši su uvek opcija za banjski turizam.

btw, tko takvim protuhama deli hrvatske putovnice?

urbana_gerila urbana_gerila 16:21 26.09.2016

Re: no, da se skinemo s konja

tsunade
ali laktaši su uvek opcija za banjski turizam.


čuj opcija, tamo se već leče najvatreniji simpatizeri komšije malog.




tsunade
btw, tko takvim protuhama deli hrvatske putovnice?


meni je završio krkar, zato ga, šatro, zezam da se vlasi ne dosete, pa - tiću.
tsunade tsunade 16:26 26.09.2016

Re: no, da se skinemo s konja

meni je završio krkar, zato ga, šatro, zezam da se vlasi ne dosete, pa - tiću.




lips sealed
mladic mladic 21:08 26.09.2016

Re: no, da se skinemo s konja

tsunade
Dodiku uručeno saslušanje u svojstvu osumnjičenog za referendum



da li će se odazvati pozivu? :)



samo sto nije
krkar krkar 10:33 27.09.2016

Još malo konja


A šta je sa ovim kapoglavim, gde on pokazuje?

angie01 angie01 10:48 27.09.2016

Re: Još malo konja

gde on pokazuje?


prema jugu....( u originalnoj verziji, spomenik je bio postavljen prema severu).
krkar krkar 10:59 27.09.2016

Re: Još malo konja

prema jugu....( u originalnoj verziji, spomenik je bio postavljen prema severu).


To svi konjanici pokazuju prema jugu?
angie01 angie01 11:02 27.09.2016

Re: Još malo konja

To svi konjanici pokazuju prema jugu?


verovatno po potrebi okolnosti u trenutku kada se postavljaju,....prvi put je ovaj spomenik postavljen prema severu, te je ban pokazivao na Madjarsku.
krkar krkar 11:08 27.09.2016

Re: Još malo konja

verovatno po potrebi okolnosti u trenutku kada se postavljaju,....prvi put je ovaj spomenik postavljen prema severu, te je ban pokazivao na Madjarsku.



Pa je posle tabloidno i šizoidno tumačeno da je drugi put okrenut na jug zbog tzv. Krajine. Dok je razlog daleko banalniji, urbanističko-tramvajsko-estetski
angie01 angie01 11:17 27.09.2016

Re: Još malo konja

Dok je


trg je nekada bio ispod zidina, na poljani, formiranjem gradskog jezgra i trg je dobio drugacije okolnosti/mogucnosti- te je verovatno to uslovljavalo i kako ce spomenik biti ponovo postavljen.
krkar krkar 11:41 27.09.2016

Re: Još malo konja

trg je nekada bio ispod zidina, na poljani, formiranjem gradskog jezgra i trg je dobio drugacije okolnosti/mogucnosti- te je verovatno to uslovljavalo i kako ce spomenik biti ponovo postavljen.


Trg je već bio oformljen kad je prvi put postavljen. Ali pošto je bio klasičan trg sa saobraćajem po obodu a sredina je bila pešačka i trgovačka onda su mogli da ga stave gde hoće. Tako mu je određeno mesto na južnom obodu centralnog dela da bi simbolički gledao na sever pa je ispred njega bilo dosta prostora sa kojeg je mogao da se vidi.

Kad su ga vraćali trg je već bio pešački i presečen prugom na otprilike 2/3 ose sever-jug pa je logično mesto bilo na severnoj strani pruge. A onda je zbog većeg otvorenog prostora na jugu i okrenut na jug da pučanstvo konju i banu ne bi gledalo u guzicu.


krkar krkar 11:47 27.09.2016

Re: Još malo konja

da pučanstvo konju i banu ne bi gledalo u guzicu.


Ti malograđanski obziri, naravno, nisu smetali Makedoncima da svog šatroprikrivenog Aleksandra postave tako da mu gragjani gledaju u guzicu. Uostalom, ceo spomenik je iovako na tanjiru za tortu pa još i pozlaćen bojom za šerpe pa je nebitno gledaš li taj kič spreda ili zguza.



Nego, gologlav mi nešto ovaj Lesandar?
freehand freehand 11:53 27.09.2016

Re: Još malo konja

Nego, gologlav mi nešto ovaj Lesandar?

Saće Anđa da ti objasni da ima svetački oreol a to ti je, kao što svi znaju i znalci tvrde - to.
angie01 angie01 12:40 27.09.2016

Re: Još malo konja

Nego, gologlav mi nešto ovaj Lesandar?


novi spomenik, nove tendencije,...sa najpoznatijom verzijom lika Lesandra.
tasadebeli tasadebeli 19:25 26.09.2016

Колико ја контам ствари

Нема више Босне и 'Ерцеговине, ерго нема више ни Југославије?


Чак ни као некаквог виртуелног простора носталгичарских просеравања.









Или је можда обрнуто?

Нема више Југославије, па онда нема више ни Босне и 'Ерцеговине?


Ма како год...


У оба правца, битан је референдум.

Драго ми је да су макар неки Срби смогли снаге да по први пут у својој историји у последњих 100 година организују референдум по том питању и да кажу јасно и гласно шта мисле о томе.

Ако то већ не могу (не смеју, не дају им, итд. шта год) Срби у Србији, онда нека то кажу макар Срби у Републици Српској.


У име свих Срба.

Од почетка 20. века, па на овамо.







П.С. - И немој сада неки кумровачки пионир овде да ми се просерава како су то пуки снови о Великој Србији.


То су само снови о Србији онаквој каква она треба да буде.


Србији Са Србима који имају права да јавно и наглас кажу шта заиста мисле.
alles_atze alles_atze 20:23 26.09.2016

Posteno

Dje se ovdje moze cestitati za referendum?
freehand freehand 20:24 26.09.2016

Re: Posteno

alles_atze
Dje se ovdje moze cestitati za referendum?

Skrluj na gore, pod "Krkar"
tasadebeli tasadebeli 20:43 26.09.2016

Re: Posteno

alles_atze
Dje se ovdje moze cestitati za referendum?



Ма неее!


Па зар после толиких година ниси ништа научио?


Не идеш лично на честитање.


Шаљеш телеграме честитке.


Преко медија.


Исто као и за спортске успехе.


То је најефикасније.




tsunade tsunade 20:57 26.09.2016

Re: Posteno

Dje se ovdje moze cestitati za referendum?


care!
biraj mjesto dje ti volja

Skrluj na gore, pod "Krkar"




šalješ ga bogu na istinu
urbana_gerila urbana_gerila 22:36 26.09.2016

Re: Posteno

tsunade
Skrluj na gore, pod "Krkar"
šalješ ga bogu na istinu



sad se i ti, sestro slatka, vodiš navijačkim porivom - u tom ratu skorojevića, nije samo krkar bitke dobijao.
tsunade tsunade 22:49 26.09.2016

Re: Posteno

sad se i ti, sestro slatka, vodiš navijačkim porivom - u tom ratu skorojevića, nije samo krkar bitke dobijao.


no... ali je najbolji i najjači.
urbana_gerila urbana_gerila 22:53 26.09.2016

Re: Posteno

tsunade
sad se i ti, sestro slatka, vodiš navijačkim porivom - u tom ratu skorojevića, nije samo krkar bitke dobijao.


no... ali je najbolji i najjači.


pa, zar ortaku - skorojević?!
tsunade tsunade 23:17 26.09.2016

Re: Posteno

pa, zar ortaku - skorojević?!


to je sekundarno, tvoje lično, kapiram, negde ste se skrljali...

zašto baš skorojević? jel problem to što voli hrvatsku i albaniju i crnu goru, možda i makedoniju više od srbije? to su stvari srca, u to se ne upliće.

ili je problem što sve najbolje zna o svemu?


urbana_gerila urbana_gerila 23:50 26.09.2016

Re: Posteno

tsunade
pa, zar ortaku - skorojević?!


to je sekundarno, tvoje lično, kapiram, negde ste se skrljali...

zašto baš skorojević? jel problem to što voli hrvatsku i albaniju i crnu goru, možda i makedoniju više od srbije? to su stvari srca, u to se ne upliće.

ili je problem što sve najbolje zna o svemu?


naravno da je lično, uvek govorim samo u svoje ime - iznad sam govorio o svojim utiscima glede njegovog i freehandovog vojevanja.

ne bih da ti obrazlažem ni zašto tvrdim to što tvrdim, ni zbog čega je voleti tuđu zemlju više od svoje stvar vaspitanja i karaktera a ne srca, ni zašto su tvoje impresije o njegovom renesansnom znanju* bez uporišta, jer mi je - pritupasto to raditi na tuđem blogu kada sam iz objektivnih razloga sprečen da to radim na njegovom.

*ne mislim da je neznalica, naprotiv - i sam sam, ne jednom, bio impresioniran.

tsunade tsunade 23:59 26.09.2016

Re: Posteno

ni zbog čega je voleti tuđu zemlju više od svoje stvar vaspitanja i karaktera a ne srca


ne znam (a verujem ni ti) šta je za njega tudje i po kom osnovu.

a stvar srca je jer... nema tu mesta za polemiku, ljubav je isključiva stvar.
urbana_gerila urbana_gerila 00:12 27.09.2016

Re: Posteno

tsunade
a stvar srca je jer... nema tu mesta za polemiku, ljubav je isključiva stvar.



ljubav prema ženi/muškarcu može biti i stvar srca, tada je i najiskrenija, ljubav prema svojoj zemlji je stvar domaćeg vaspitanja i karaktera, gajiš je ili ne, bezuslovno.

priča o građaninu sveta ima uporište isključivo u čistom ličnom interesu.
tsunade tsunade 00:16 27.09.2016

Re: Posteno

ljubav prema svojoj zemlji je stvar domaćeg vaspitanja i karaktera.


pa ne. ili ne samo...

sad nezavisno od krkiše za koga mislim da se u 90 odsto slučajeva zajebava i poigrava nacionalnim osećanjima...

da je samo do domaćeg vaspitanja i karaktera ne bi se baš oko te vrste ljubavi tolika larma dizala... ono strast da sve pršti.
urbana_gerila urbana_gerila 00:21 27.09.2016

Re: Posteno

tsunade
da je samo do domaćeg vaspitanja i karaktera ne bi se baš oko te vrste ljubavi tolika larma dizala... ono strast da sve pršti.


znaš nekoga ko bez reči pristaje da mu se kaže kako je nevaspitan i beskarakteran, po bilo kom osnovu?

tsunade tsunade 00:25 27.09.2016

Re: Posteno

znaš nekoga ko bez reči pristaje da mu se kaže kako je nevaspitan i beskarakteran, po bilo kom osnovu?


znam sebe. evo i na ovom blogu. okomi se neka lujka, ili dve lujke, bez ikakvog osnova... i šta sad s njima... naravno pristajem bez reči, ne tangira me.
urbana_gerila urbana_gerila 00:25 27.09.2016

Re: Posteno

nije baš bilo bez reči, no - i samokontrola je stvar vaspitanja i karaktera.
tsunade tsunade 00:29 27.09.2016

Re: Posteno

i samokontrola je stvar vaspitanja i karaktera.


jeste. to već totalno jeste.
janeberry janeberry 05:55 27.09.2016

Re: Posteno

pa, zar ortaku - skorojević?!


očekuješ da shvati iz prve? glupa ko crna noć, fura samo opšta kafanska mesta, to je njen vrhunski domet.
novinarka malo morgen, to se vika sluhista.
janeberry janeberry 05:59 27.09.2016

Re: Posteno

znam sebe. evo i na ovom blogu. okomi se neka lujka, ili dve lujke, bez ikakvog osnova... i šta sad s njima... naravno pristajem bez reči, ne tangira me.





kavez si zaboravila, wow
prolupala prazna glava, čitaj nešto, uzmi knjigu pa listaj makar
krkar krkar 08:49 27.09.2016

Re: Posteno

kada sam iz objektivnih razloga sprečen da to radim na njegovom.


Evo je obektivni razlog uklonjen pa da vidimo.
urbana_gerila urbana_gerila 10:02 27.09.2016

Re: Posteno

krkar
Evo je obektivni razlog uklonjen pa da vidimo.


"da vidimo" - šta?

u svakom slučaju - čini se da napreduješ, dojma sam da počinješ uviđati neophodnost svoje, makar i samo blogerske, resocijalizacije.
besplatni savet, to je proces u kome ti neke od metoda neće prijati - obuzdaj ego.
krkar krkar 10:30 27.09.2016

Re: Posteno

"da vidimo" - šta?


Da vidimo koliko će trajati dok nešto ne zasereš
urbana_gerila urbana_gerila 10:35 27.09.2016

Re: Posteno

krkar
"da vidimo" - šta?


Da vidimo koliko će trajati dok nešto ne zasereš



otprilike - zerica nakon što zasereš ti.
michiganac michiganac 14:35 27.09.2016

Re: Posteno

krkar
Četniteta


Najpristojnije bih te zamolio da ovaj nezgrapni termin izbacis iz licnog vokabulara. Utoliko sto ti zuchna kesica ochas zavibrira na svaki pomen 'Ustashistana' u bilo kom kontekstu na ovim blogostranicama (sto je vec mjera tvog licemjerja, s tim da i ovo "U" mnogo adekvatnije pristaje za susjedni zapadni bananalend u kojem su ucestalija i visednevna orgijanja tog tipa maskarada, nego ovo "Č" za slucaj RS-a), a utoliko vise degutantnije sto je narod na koga si ovako generalno nesuvislo nalijepio ovaj gore atribut najvise krvi izliptao od svih inih, republickih ex-naroda i narodnosti a ono upravo pod petokrakom.

krkar


Hrvatskoj je u principu isti andrak bio hoće li praviti vezu na Banjaluku i dalje na Jajce - Kupres - Mostar/Tomislavgrad ili na Svilaj - Modriča - Doboj - Zenica i dalje na autoput prema istom onom Mostaru. Čak je prvi prioritet bio BL, iz strateških razloga... sve dok Dodik niej malo previše alav postao.


Apsolutno nije. Autoput od Osijeka via Mostar do Jadrana povezuje mnogo vise HR-puchanstva (uzme li se u obzir i HR-posavina oko Svilaja i s obe strane Save, pa cijelo porjecje Neretve podno Mostara - a s druge strane to je i najkraci pravac od Budimpeste do HR-primorja i ne manje vazno do Dubrovacke rivijere kao zlatne koke HR-turizma - makar samo i za jednodnevni izlet), nego sto je to slucaj sa ovim koji bi isao preko BL i dobrim dijelom RS, s tim da je ovaj drugi projektovan da ide preko MG-Glamoca i dalje preko Livna i spusti se ka Splitu a ne da skrece opet u dolinu Neretve.
Dakle, trasa koridora 5c je upadljivo relevantnija za Hrvatsku nego sto bi bila ova preko BL koja bi povezala srednju Dalmaciju sa zapadnom Slavonijom.


I koliko je meni poznato prvo je EIB/EBRD zatezala sa odobrenjem dodatnih sredstava za izgradnju mosta kod Gradiske upravo zbog opstruisanja od strane HR-vlasti za ove namjene. Cifra oko 30-ak miliona € vec kruzi u medijima poslednjih pola decenije, tako da mi je apsolutno nevjerovatna ova 60+ mil. cifra s kojom si ti na opste zaprepastenje svih najednom banuo (za koje mi opet po tvojim tvrdnjama nije jasno odakle bi ih Milo(k)rad namakao kad je u totalu svorc(?!), a za sredstva obezbjedjena od strane EU je skoro pa nepisano pravilo da se tender ovakvog medjunarodnog tipa dodjeljuje takodje prvenstveno izvodjacu iz EU - tako da bi i tu najizglednije opet ostao kratak duplih rukava).

A evo sta je na sve rekao i izvjesni N.Kupusovic: LINK

Bas se pitam sto li bi on podupirao ledja Dodiku&Co!?

Mislem, za laktaskog maharadzu me intenzivno zabole, ali evo ti i posljednja obavijest u vezi s tim: LINK

A evo i kako prethodno ucinise posteni Hrvati kod Svilaja: LINK
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:08 27.09.2016

Re: Posteno

Autoput od Osijeka via Mostar do Jadrana povezuje mnogo vise HR-puchanstva (uzme li se u obzir i HR-posavina oko Svilaja i s obe strane Save, pa cijelo porjecje Neretve podno Mostara - a s druge strane to je i najkraci pravac od Budimpeste do HR-primorja i ne manje vazno do Dubrovacke rivijere kao zlatne koke HR-turizma - makar samo i za jednodnevni izlet), nego sto je to slucaj sa ovim koji bi isao preko BL i dobrim dijelom RS, s tim da je ovaj drugi projektovan da ide preko MG-Glamoca i dalje preko Livna i spusti se ka Splitu a ne da skrece opet u dolinu Neretve.



Naravno, htedoh još juče da napišem nešto slično, ali posle zaboravih. Jedini razlog sa stanovišta Hrvatske koji bi davao prednost drugoj varijanti je što je Split prometnija luka od Ploča, ali kada se već izađe Neretvom, nije Split daleko i do njega ima autoput odatle. Ako se već ide tim pravcem a ne od Karlovca.
freehand freehand 15:45 27.09.2016

Re: Posteno


Apsolutno nije. Autoput od Osijeka via Mostar do Jadrana povezuje mnogo vise HR-puchanstva (uzme li se u obzir i HR-posavina oko Svilaja i s obe strane Save, pa cijelo porjecje Neretve podno Mostara - a s druge strane to je i najkraci pravac od Budimpeste do HR-primorja i ne manje vazno do Dubrovacke rivijere kao zlatne koke HR-turizma - makar samo i za jednodnevni izlet), nego sto je to slucaj sa ovim koji bi isao preko BL i dobrim dijelom RS, s tim da je ovaj drugi projektovan da ide preko MG-Glamoca i dalje preko Livna i spusti se ka Splitu a ne da skrece opet u dolinu Neretve.
Dakle, trasa koridora 5c je upadljivo relevantnija za Hrvatsku nego sto bi bila ova preko BL koja bi povezala srednju Dalmaciju sa zapadnom Slavonijom.


I koliko je meni poznato prvo je EIB/EBRD zatezala sa odobrenjem dodatnih sredstava za izgradnju mosta kod Gradiske upravo zbog opstruisanja od strane HR-vlasti za ove namjene. Cifra oko 30-ak miliona € vec kruzi u medijima poslednjih pola decenije, tako da mi je apsolutno nevjerovatna ova 60+ mil. cifra s kojom si ti na opste zaprepastenje svih najednom banuo (za koje mi opet po tvojim tvrdnjama nije jasno odakle bi ih Milo(k)rad namakao kad je u totalu svorc(?!), a za sredstva obezbjedjena od strane EU je skoro pa nepisano pravilo da se tender ovakvog medjunarodnog tipa dodjeljuje takodje prvenstveno izvodjacu iz EU - tako da bi i tu najizglednije opet ostao kratak duplih rukava).

A evo sta je na sve rekao i izvjesni N.Kupusovic: LINK

Bas se pitam sto li bi on podupirao ledja Dodiku&Co!?

Mislem, za laktaskog maharadzu me intenzivno zabole, ali evo ti i posljednja obavijest u vezi s tim: LINK

A evo i kako prethodno ucinise posteni Hrvati kod Svilaja: LINK

U cilju održanja nivoa odokativnosti i sopstvenih simpatija kao merila meriotrnosti iznešenih tvrdnji bilo bi lepo da sad staneš sa trolovanjem i prezentovanjem tih dosadnih i suvoparnih činjenica.
Mislim, htedoh ja juče da proguglam me s jedne strane mrzelo, a sa druge isti lumeni već guglanje polako svrstavaju u sramotu rabotu pa sam se malo uplašio.

michiganac michiganac 16:39 27.09.2016

Re: Posteno

U cilju održanja nivoa odokativnosti i sopstvenih simpatija kao merila meriotrnosti iznešenih tvrdnji bilo bi lepo da sad staneš sa trolovanjem i prezentovanjem tih dosadnih i suvoparnih činjenica.
Mislim, htedoh ja juče da proguglam me s jedne strane mrzelo, a sa druge isti lumeni već guglanje polako svrstavaju u sramotu rabotu pa sam se malo uplašio.


Da li ovo treba da citam iskljucivo kao ironiju, ili si me i eventualno pobrkao sa jos nekim ovde (trolovanje?!?) (ono mozda upravo sa ovim dole pod nickom 'mladic' ?! - u tom zalim slucaj, rekao bih da nemamo nimalo slicnosti)
freehand freehand 16:47 27.09.2016

Re: Posteno

michiganac
U cilju održanja nivoa odokativnosti i sopstvenih simpatija kao merila meriotrnosti iznešenih tvrdnji bilo bi lepo da sad staneš sa trolovanjem i prezentovanjem tih dosadnih i suvoparnih činjenica.
Mislim, htedoh ja juče da proguglam me s jedne strane mrzelo, a sa druge isti lumeni već guglanje polako svrstavaju u sramotu rabotu pa sam se malo uplašio.


Da li ovo treba da citam iskljucivo kao ironiju, ili si me i eventualno pobrkao sa jos nekim ovde (trolovanje?!?) (ono mozda upravo sa ovim dole pod nickom 'mladic' ?! - u tom zalim slucaj, rekao bih da nemamo nimalo slicnosti)

Čista ironije. U pokušaju, ako nisi razumeo.
Činjenica je da se operiše ličnim usticima, simpatijama, poluinformacijama, rekla-kazala i gluvi telefoni argumentima, pa ovi tvoji linkovi dođu kao da si zalutao.
martin_krpan martin_krpan 17:02 27.09.2016

Re: Posteno

Cifra oko 30-ak miliona € vec kruzi u medijima poslednjih pola decenije, tako da mi je apsolutno nevjerovatna ova 60+ mil. cifra s kojom si ti na opste zaprepastenje svih najednom banuo (za koje mi opet po tvojim tvrdnjama nije jasno odakle bi ih Milo(k)rad namakao kad je u totalu svorc(?!), a za sredstva obezbjedjena od strane EU je skoro pa nepisano pravilo da se tender ovakvog medjunarodnog tipa dodjeljuje takodje prvenstveno izvodjacu iz EU - tako da bi i tu najizglednije opet ostao kratak duplih rukava).


I ja sam se začudio na ovo. Dodik obično radi kroz anekse ugovora. Daju kumovi najbolju ponudu za 65m i onda aneks ugovora - 130m. Ali dobro, kradu bankari i u Švajcarskoj, šljakaju vjerovatno i na tenderima po Šri Lanci, tako da mi je lakše.

mladic mladic 16:13 27.09.2016

Probni balon

Proba uspjela, sve se svelo na prdnjavu Sarajevskih budalaša, sad krećemo još drskije i bezobraznije...
tasadebeli tasadebeli 19:42 27.09.2016

Re: Probni balon

mladic
Proba uspjela, sve se svelo na prdnjavu Sarajevskih budalaša, sad krećemo još drskije i bezobraznije...











milanb milanb 05:52 28.09.2016

Re:

РС је била принуђена да реагује на најновије одлуке савезних власти из Сарајева.Уколико им ово прође, Уставни суд БиХ ће укинути име РС а могуће и саму РС.Имају већину судија и 2 судија из РС ће бити надгласани, чак и ако им се придруже 2 судија-Хрвата.

БиХ је већ сада негде између унитарне државе и федерације, а номинално је федерација са широким овлашћењима федералних јединица-ентитета.У пракси савезни (централни) органи доминирају над федералним јединицама-ентитетима, намећу им своју вољу, и без сагласности ентитета преузимају надлежности.Пре је за то служио Високи представниок а сада Уставни суд, али је суштина иста.Таква трансформације изазива сталне кризе.

Сумануто је да се било који датум проглашава за неуставан сам по себи.Неуставан може бити само правни акт који регулише одређену материју.Сама чињеница да је РС ставила на референдум одлуку о одређеном датуму као дану РС не може бити неуставна.Неки будући закон РС који утврђује да је 9 јануар Дан РС није сам по себи неуставан, већ се његова уставност процењује независно од ранијих одлука Уставног суда-наравно тек пошто такав закон буде донет .

У овом случају, Уставни суд БиХ је ускратио РС да се уопште изјашњава на референдуму о 9 јануару као Дану РС.С обзиром да је Уставни суд поништио одредбу Закона о празницима у том делу, потпуно је нормално да РС може и мора донети измене и допуне закона о празницима.Да ли ће то РС учинити преко референдума или на други начин, то је интерна ствар РС.Нејасно је зашто Уставни суд БиХ сматра да је доношење одлуке о Дану РС на референдуму неуставно, а да одлучивање о истом питању у Народној скушштини РС није неуставно.


Уставни суд БиХ се није уопште бавио уставношћу Закона о празницима РС него уставношћу одлуке о оснивању РС 9.1.1992 године, процењивао је да ли су у њој учествовали представници других народа итд.То је увод у разматрање уставности постојање саме РС, односно укидање РС.
krkar krkar 07:36 28.09.2016

Re:

савезних власти из Сарајева


Dovde sam čitao.
freehand freehand 10:25 28.09.2016

Re:

krkar
савезних власти из Сарајева


Dovde sam čitao.

Koje te slovo jebe, da pomognemo?
krkar krkar 10:51 28.09.2016

Re:

Koje te slovo jebe, da pomognemo?


Znam ja da ti sa slovima umeš nego te jebe sadržaj napisanog
freehand freehand 10:56 28.09.2016

Re:

krkar
Koje te slovo jebe, da pomognemo?


Znam ja da ti sa slovima umeš nego te jebe sadržaj napisanog

ma jok, nisam mnogo obraćao pažnju. Da bih o tome zaista mogao da išta sudim morao bih da trošim vreme na proučavanje političkog i pravnog poretka u BiH, što mi sad nije na vrhu liste interesovanja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana