Budućnost| Društvo

Šta je novo u bašti Edenskoj ?

kosta.babic RSS / 29.09.2016. u 12:06

1379691018_adam_and_eve.jpg

I stvori Gospod Bog čoveka od praha zemaljskog, i dunu mu u nos duh životni - i posta čovek duša živa.
I zapreti Gospod Bog čoveku govoreći: Jedi slobodno sa svakog drveta u vrtu..
"Ali s drveta od znanja dobra i zla, s njega ne jedi - ako u koji dan okusiš s njega čoveče, umrećeš."
I Gospod Bog pusti tvrd san, te Adam zaspa - pa mu uze jedno rebro, i mesto popuni mesom.
I Gospod Bog stvori ženu od rebra koje uze, i dovede je k Adamu.
A Adam reče: Sada eto kost od mojih kosti, i telo od mog tela.
"Neka joj bude ime Čovečica, stvorena je od čoveka. Od mene, čoveka tvog sluge Gospode."

 

A behu oboje goli. Adam i žena mu, i ne beše ih sramota.
Sve do trenutka kad Bog primeti šta napraviše. Jabuku pokusaše.
"Ona koju si udružio sa mnom, ona mi dade plod s drveta, te jedoh", reče Adam skrušeno.
Gospod se Bog rasrdi na Čovečicu: "Tebi ću mnoge muke zadati kad zatrudniš, u mukama ćeš decu rađati, i volja će tvoja stajati pod vlašću muža tvog, i on će ti biti gospodar, prokleta da si!!"
I izbaci ih iz Raja.


    Još od ljubopitnog Adama i znatiželjne Eve brak je jedna vrlo zapitna kategorija.
Klasičan brak gubi smisao. Ono što bi trebalo da je ljubav, bar u mitovima XX veka, pretvara se u interes. U tome su naročito uznapredovale žene. Neke, ekonomski sve samostalnije, ne žele da trpe mušku dominaciju. Druge pokušavaju da da što bolje unovče svoje ženske atribute i tako učine svoj život lagodnijim. Čineći istovremeno i plezir muškarcu svom.

    Pametne žene opet, bore se za svoje mesto u društvu. Mnogi muškarci se teško mire sa tim. Nasleđe patrijarhata suviše je duboko u našem kratkom kolektivnom sećanju.
Od pamtiveka do danas, žena je imala samo jednu obavezu: da rađa decu, sluša muža i ne talasa preterano. Da ne njiše. Morala je da poštuje njegove roditelje, ma kakvi bili prema njoj. Zapostavljana od muža i porodice bila je tek malo više od robinje.

    Ljudska vrsta u biološkom smislu, nerazdvojivi je deo ove planete. Svi se mi naslanjamo na vodozemce, insekte, ribe, sisare.. U toj raznolikosti života, bogomoljka pojede svog mužjaka posle parenja da bi obezbedila proteine za nastavak vrste.
I on se ne buni.
    Lav je druga priča. Osvoji i brani svoje ženke, lavice, i pari se sa njima po 12 sati dnevno. Pušta ih da love i kad donesu lovinu onda se pojavi Gospodin ON. Rastera ih i prvo se on najede. Dok ne završi svoj obrok ni jedna na sme da se približi. Za laviće da i ne pričam. Sve laviće koji su se rodili pre njega ubije, samo da reprodukuje svoje gene.

    Najjači opstaju.

    Postoje i životinje koje u vezi ostaju zauvek. Ukoliko partner nastrada ovaj drugi ostaje do kraja života sam. Da li je to ljubav? Ne znam.
Postoje i jednako verna prijateljstva, za njih sam siguran da su iskrena.

    Od romantizma XIX veka puno stvari se izmenilo.
Od Klare Cetkin do danas žene traže svoju ulogu u društvu. Ne pristaju na podređenu ulogu. Spremne su da izađu u front ne samo sa tradicijom, nego i sa sobom.
Ako ćemo pošteno, žene su oduvek vladale svetom. Naravno, na svoj ženski način. Tako je bilo u svim civilizacijama do sada. Od kineske, mesopotamske, egipatske, rimske, i vinčanske nestale u velikim požarima, starčevačke kraj Pančeva i civilizacije potekle iz Lepenskog vira.
Ono što je novo je da žene preuzimaju odgovornost za ovu planetu. 


     Sa druge strane postoje žene koje vole kad ih nazivaju starletama.
Smisao njihovih života je da nađu muškarca koji ima dovoljno para da ih servisira. Ma šta to značilo. Možda cipelice, šminkica, nakit, šeširići..
One su te koje nipodaštavaju pamet skromnog i finog ženskog dela planete. Na njih se ugledaju druge žene, labilne kurtizane, htele bi `leba preko motike i pare koje padaju od negde odozgo.
     Istina je kao i obično između.

    Da li je doživotna ljubav samo neuspela epizoda - ako život stane u jedan sat kao i epizoda, onda i nije neuspela..
    Da li je veza Čoveka i Čovečice inspirisana moralnim i crkvenim kodeksima izašla iz mode, mode koja se provlači kroz moral srednje klase, polusveta takoreći?

Da li priča o istopolnoj ljubavi može da preraste predrasude?
Da li dolazi vreme bez braka?
Da li će jabuku zameniti neki drugi razlozi... ili kruške?

 

 

 Ps. Zahvaljujem Tess na pomoći pri uobličavanju ovog teksta.



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 12:22 29.09.2016

Kokice


Naslonio sam se na jednog vodozemca i čekam... argumente pravoslavnih talibana.
stopalo stopalo 12:34 29.09.2016

Re: Kokice

Naslonio sam se na jednog vodozemca


hebiga ovo mi je promaklo
highshalfbooze highshalfbooze 12:34 29.09.2016

Re: Kokice

Naslonio sam se na jednog vodozemca i čekam

Ja se oslanjam na ribe i ne čekam.
kosta.babic kosta.babic 12:56 29.09.2016

Re: Kokice

krkar
Naslonio sam se na jednog vodozemca i čekam... argumente pravoslavnih talibana.

Ne preteruj.Može da utiče na potenciju.
kosta.babic kosta.babic 12:57 29.09.2016

Re: Kokice

highshalfbooze
Naslonio sam se na jednog vodozemca i čekamJa se oslanjam na ribe i ne čekam.

Fala i ja preferiram ribe.
highshalfbooze highshalfbooze 13:05 29.09.2016

Re: Kokice

Fala i ja preferiram ribe.


Ili mačke?

kosta.babic kosta.babic 13:10 29.09.2016

Re: Kokice

highshalfbooze
Fala i ja preferiram ribe.Ili mačke?

I mačkice ali preko 30.Volem i piletinu al kažu da se od nje lepe pprsti.
muaddib92 muaddib92 16:56 29.09.2016

Re: Kokice

brak je jedna vrlo zapitna kategorija

Za koju pitu, el može kljukuša?
anonymous anonymous 19:30 29.09.2016

Re: Kokice

krkar

Naslonio sam se na jednog vodozemca i čekam... argumente pravoslavnih talibana.



anonymous anonymous 19:57 29.09.2016

Re: Kokice

krkar

Naslonio sam se na jednog vodozemca i čekam... argumente pravoslavnih talibana.







A ako ti odgovori katolkinja ?
krkar krkar 01:00 30.09.2016

Re: Kokice

I mačkice ali preko 30.Volem i piletinu al kažu da se od nje lepe pprsti.


Ajde sad ko Čarli prebroj koliko rupa ima tvoja omiljena piletina
emsiemsi emsiemsi 10:26 30.09.2016

Re: Kokice

krkar
I mačkice ali preko 30.Volem i piletinu al kažu da se od nje lepe pprsti.


Ajde sad ko Čarli prebroj koliko rupa ima tvoja omiljena piletina

Добро да си ме подсетио --- провери колико ти имаш.
stopalo stopalo 12:31 29.09.2016

nista ja ne razumem

sta ste ovo u 4 ruke napisali?

ali idemo redom

Još od ljubopitnog Adama


adam je kaznjen zato sto je bio pizda* i nije preuzeo odgovornost za svoje postupke

*videti pod rade serbedzija i variola vera

Od pamtiveka do danas, žena je imala samo jednu obavezu: da rađa decu, sluša muža i ne talasa preterano. Da ne njiše. Morala je da poštuje njegove roditelje, ma kakvi bili prema njoj. Zapostavljana od muža i porodice bila je tek malo više od robinje.


ovo makar u pojednim delovima balkana jednostavno nije tacno. zena je u kuci bila gazda. muskarac bi ranom zorom isao ili na njivu ili na neki drugi rad a dnevnu zapovest je odredjivala najstarija zena u kuci bilo da je supruga ili majka muskarca ako je bila ziva.

Spremne su da izađu u front ne samo sa tradicijom, nego i sa sobom.


lepa nasa srpska jezika a i formulacija je dostojna da se stavi u kineske kolacice ili hilbililis da naprave nalepnicu

Klare Cetkin
žene koje vole kad ih nazivaju starletama

Istina je kao i obično između.


izmedju cega???
tess tess 12:51 29.09.2016

..


Kosta, dobar dan.
:)

stopalo
sta ste ovo u 4 ruke napisali?

Molim da se moje učešće u Kostinom bitisanju na ovom mjestu, pisanju, razmišljanju, itd. - svede na minimum.

Sliku je odabrao sam naknadno i naslov, sad vidim… i napisao tekst uz dvije- tri prepravke. Jesam sugerisala da nešto izbaci - nešto doda, što je pretpostavljam prepoznatljivo svima - kao zezanje delfina kad već pravih filozofa nema..

Lično se ne bih bavila ovim temama, no, šta je tu je…

ali idemo redom

I olabavi malo - iz Raja vidiš da su istjerani al ne što su tamo pravili vesla i prodavali pametnjakovićima..il?
alselone alselone 12:52 29.09.2016

Re: ..

Sliku je odabrao sam naknadno i naslov


Blavooooo!
tess tess 12:53 29.09.2016

Re: ..

Pa jeste, iznenadio me sa slikom - ni meni ne bi pala na pamet.
kosta.babic kosta.babic 12:54 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

u front

Ovo je beogradski sleng.
izmedju cega???

između dve krajnosti.
Da bi se neko latinično slovo čitalo kao glas Č mora da ima iznad one kvačkice,Nije teško samo na tastaturi dozoveš srpsku latinicu.
kosta.babic kosta.babic 13:00 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

sta ste ovo u 4 ruke napisali?

Pa kad je mogao Josip Broz zvani Tito da svira klavir sa dve ruskinje, mogu i ja da pišem sa Tess.
kosta.babic kosta.babic 13:02 29.09.2016

Re: alselone

alselone
Sliku je odabrao sam naknadno i naslovBlavooooo!

Stigla i Alselona.
alselone alselone 13:03 29.09.2016

Re: alselone

Stigla i Alselona.


Kole care, je l' ti mislis da je uvreda ako nekom kažeš da je žensko?

stopalo stopalo 13:04 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

mis'im

@brate-brate

i sleng kada se koristi recenica treba da ima nekog smisla?

sto se tice dijakritika, pa i pravopisa, ni maksa me nije preobratio tako da ti je to corav posao
ja ne pretendujem cak ni da me drugi procitaju a kamoli da jurim ninovu nagradu po blogu

@brate-sestro

za ovaj blog tebe je privezao domacin a ne ja

a sto se pametovanja tice, ja sam na pocetku napisao da nista ne razumem
tess tess 13:13 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

za ovaj blog tebe je privezao domacin a ne ja

Dobro je, stani malo.
kosta.babic kosta.babic 13:14 29.09.2016

Re: alselone

alselone
Stigla i Alselona.Kole care, je l' ti mislis da je uvreda ako nekom kažeš da je žensko?

Ne naravno al kad ne znam ko stoji iza "nika"rađe prislonim dupe uza zid.
tess tess 13:14 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

Pa kad je mogao Josip Broz zvani Tito da svira klavir sa dve ruskinje,mogu i ja da pišem sa Tess.

Da, hajde napravi razmak nakon zareza.
kosta.babic kosta.babic 13:19 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

tess
Pa kad je mogao Josip Broz zvani Tito da svira klavir sa dve ruskinje,mogu i ja da pišem sa Tess.Da, hajde napravi razmak nakon zareza.

U bre Tess mnogo tražiš od mene.
maksa83 maksa83 13:29 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

sto se tice dijakritika, pa i pravopisa, ni maksa me nije preobratio

cassiopeia cassiopeia 13:54 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

kosta.babic


U bre Tess mnogo tražiš od mene.


Jooj, Kosta, ponašaš se kao razmaženo derle željno pažnje. Lepo ti reče šta da uradiš. Šta bi ti? BoNbon


Nego, ovaj blog ti kao neka mešana salata, ne razbiram šta ti misliš o svemu tome.
kosta.babic kosta.babic 14:32 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

cassiopeia

kosta.babicU bre Tess mnogo tražiš od mene.Jooj, Kosta, ponašaš se kao razmaženo derle željno pažnje. Lepo ti reče šta da uradiš. Šta bi ti? BoNbonNego, ovaj blog ti kao neka mešana salata, ne razbiram šta ti misliš o svemu tome.

Uradio sam odmah kad mi je tes skrenula pažnju.
Moje pitanje, koje do duše nije direktno postavljeno je-zašto se ljudi,naročito mladi sve teže odlučuju na brak? Da li brak kao institucija postaje interesantan samo LGBT populaciji? Imalo bi se tu još o ponečemu pričati.
urbana_gerila urbana_gerila 15:14 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

kosta.babic
Pa kad je mogao Josip Broz zvani Tito da svira klavir sa dve ruskinje, mogu i ja da pišem sa Tess.



uz nadljudski napor bih i mogao da se pravim blesav na to blasfemično poređenje sa titom, ali te čak ni moja epska filantropija ne može spasiti odmazde za to što si tess vrednovao samo kao dve ruskinje, makar one bile i, recimo, ahmatova i cvetajeva.
cassiopeia cassiopeia 15:23 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

kosta.babic

Uradio sam odmah kad mi je tes skrenula pažnju.


Pardon, nisam videla.



Moje pitanje, koje do duše nije direktno postavljeno je-zašto se ljudi,naročito mladi sve teže odlučuju na brak? Da li brak kao institucija postaje interesantan samo LGBT populaciji? Imalo bi se tu još o ponečemu pričati.


Razni ljudi, razni razlozi. Ljubav nikad nije bila glavni razlog zašto se stupa u brak. Brak je ponajmanje bio romantičan, sve je drugo. Brak je pre svega bio ekonomska zajednica usmerena na gajenje potomstva. Pod uticajem romantičnih predstava o ljubavi menjala se i funkcija braka.

Više nije fokus samo na preživljavanju i potomstvu već i uživanju.
Glavni razlog zašto je toliko povećan broj razvoda je veća ekonomska nezavisnost i što je fokus pomeren na bolji kvalitet života. A nije brak više samo brak na papiru. Ja živim u vanbračnoj zajednici, sistem me do pre izvesnog broja godina nije ni video kao nekog ko je u braku.

kosta.babic kosta.babic 15:27 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

urbana_gerila

kosta.babicPa kad je mogao Josip Broz zvani Tito da svira klavir sa dve ruskinje, mogu i ja da pišem sa Tess.uz nadljudski napor bih i mogao da se pravim blesav na to blasfemično poređenje sa titom, ali te čak ni moja epska filantropija ne može spasiti odmazde za to što si tess vrednovao samo kao dve ruskinje, makar one bile i, recimo, ahmatova i cvetajeva.

A kad bi dodali i Šarapovu?
urbana_gerila urbana_gerila 15:37 29.09.2016

Re: nista ja ne razumem

kosta.babic
urbana_gerila

kosta.babicPa kad je mogao Josip Broz zvani Tito da svira klavir sa dve ruskinje, mogu i ja da pišem sa Tess.uz nadljudski napor bih i mogao da se pravim blesav na to blasfemično poređenje sa titom, ali te čak ni moja epska filantropija ne može spasiti odmazde za to što si tess vrednovao samo kao dve ruskinje, makar one bile i, recimo, ahmatova i cvetajeva.

A kad bi dodali i Šarapovu?


pre - judinu, makar zbog baha...


šarapova ni nolU nije valjala, što bi nama?
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:18 30.09.2016

Re: nista ja ne razumem

urbana_gerila
... dve ruskinje, makar one bile i, recimo, ahmatova i cvetajeva

Redosled je važan. Cvetajeva zaslužuje prednost nad Ahmatovom.

(Neka mi se oprosti ako delujem pristrasno).
myredneckself myredneckself 09:14 30.09.2016

Мне нравится, Володя :)

vladimir petrovic
Redosled je važan. Cvetajeva zaslužuje prednost nad Ahmatovom.


Dugo te nema, Vladimire, drago mi je što si svratio.



emsiemsi emsiemsi 10:34 30.09.2016

Re: nista ja ne razumem

cassiopeia
kosta.babic

Uradio sam odmah kad mi je tes skrenula pažnju.


Pardon, nisam videla.



Moje pitanje, koje do duše nije direktno postavljeno je-zašto se ljudi,naročito mladi sve teže odlučuju na brak? Da li brak kao institucija postaje interesantan samo LGBT populaciji? Imalo bi se tu još o ponečemu pričati.


Razni ljudi, razni razlozi. Ljubav nikad nije bila glavni razlog zašto se stupa u brak. Brak je ponajmanje bio romantičan, sve je drugo. Brak je pre svega bio ekonomska zajednica usmerena na gajenje potomstva. Pod uticajem romantičnih predstava o ljubavi menjala se i funkcija braka.

Više nije fokus samo na preživljavanju i potomstvu već i uživanju.
Glavni razlog zašto je toliko povećan broj razvoda je veća ekonomska nezavisnost i što je fokus pomeren na bolji kvalitet života. A nije brak više samo brak na papiru. Ja živim u vanbračnoj zajednici, sistem me do pre izvesnog broja godina nije ni video kao nekog ko je u braku.


Не слажем се !
cassiopeia cassiopeia 12:22 30.09.2016

Re: nista ja ne razumem

Не слажем се !


Drago mi je !
urbana_gerila urbana_gerila 09:04 01.10.2016

Re: nista ja ne razumem

vladimir petrovic
Redosled je važan. Cvetajeva zaslužuje prednost nad Ahmatovom.


volim da provociram eksperte.
emsiemsi emsiemsi 09:08 01.10.2016

Re: nista ja ne razumem

cassiopeia
Не слажем се !


Drago mi je !

Hvala !
G.Cross G.Cross 13:43 29.09.2016

Adame pederu !


Da li je veza Čoveka i Čovečice inspirisana moralnim i crkvenim kodeksima izašla iz mode


Koji bre moralni kodexi ?

Ocinkari Adam Evu Bogu a da nije ni trepnuo.
kosta.babic kosta.babic 16:32 29.09.2016

Re: Adame pederu !

G.Cross

Da li je veza Čoveka i Čovečice inspirisana moralnim i crkvenim kodeksima izašla iz modeKoji bre moralni kodexi ?Ocinkari Adam Evu Bogu a da nije ni trepnuo.

Jes' vido? Džukela ona muška, sram ga bilo!
sasaminijature sasaminijature 14:57 29.09.2016

Nista se ne menja Kosta

Godine prolaze, ljudi su i dalje isti.

I pre dve hiljade godina rulja je jedva cekala da pronadje trunku u tudjem oku pored balvana u svom.

Nije bitna tvoja gramatika ni stil ni teme koje te interesuju, sustina je da ti osporavaju pravo da se izrazis.

Sto kaze starac Pajsije; ljudi se mogu podeliti na samo dve grupe, pcele i musice. Musice ce u basti punoj cveca traziti govno...

Nego da priupitam. Ti si sa RTS-a, jel poznajes disu emisione tehnike, Zubu?
kosta.babic kosta.babic 15:05 29.09.2016

Re: Nista se ne menja Kosta

Nego da priupitam. Ti si sa RTS-a, jel poznajes disu emisione tehnike, Zubu?

Nažalost ne.Ljude iz emisione tehnike znam samo iz viđenja ali ne znam kako se ko zove.Znam najviše novinara,reditelja,urednika,realizatora,spikera,nešto snimatelja i kamermana, jer sa njima načešće dolazim u kontakt.
jinks jinks 15:06 29.09.2016

...

Najjači opstaju.

Interesantno, kako su mnogi spremni da filozofiraju na temu ideala pravde, slobode i jednakosti ... o principima kojih bi svi trebalo da se pridržavamo i pravilima koja bi za sve jednako trebalo da važe ... dok sami ne dođu na kanal.

E onda sva pravila i principi, bar kada su oni u pitanju, prestaju da važe, naravno dok ne reše svoj tekući problem. I onda sve Jovo na novo.

Pa još to posle proglase opstankom najjačih.
nsarski nsarski 15:40 29.09.2016

No truths outside the gates of Eden

Sve van kapija Raja je laz.

muaddib92 muaddib92 17:01 29.09.2016

In the Garden of Eden

God was just about done creating humans but he had two items left over. He couldn't decide which one to give Adam and which to give Eve so he thought he would just ask them.
He told them he had two leftover items and the first was the ability to pee standing up and asked if either of them was interested.
Before Eve could say a word, Adam jumped up saying, "Me! Please give it to me, Lord! It would be so cool!"
God looked at Eve and she shrugged her shoulders and said, "If it will make him that happy, go ahead."
So God gave the ability to pee standing up to Adam.
Adam was so excited he started whizzing all over the place. First on the side of a rock, then he wrote his name in the sand, and then he tried to see if he could hit a stump ten feet away, laughing with delight all the while.
God and Eve watched him with amusement, then God said to Eve, "Well, I guess you're stuck with the last thing I have left."
"What's it called?" asked Eve.
"Multiple orgasms", said God.
tess tess 17:12 29.09.2016

..


"Od mene, čoveka tvog sluge Gospode."
Sve do trenutka kad Bog primeti šta napraviše. Jabuku pokusaše.
reče Adam skrušeno.
Gospod se Bog rasrdi na Čovečicu
prokleta da si!!"
I izbaci ih iz Raja.
Da ne njiše.
Postoje i jednako verna prijateljstva, za njih sam siguran da su iskrena.
nestale u velikim požarima
kraj Pančeva
Možda cipelice, šminkica, nakit, šeširići.
skromnog i finog
labilne kurtizane
htele bi `leba preko motike i pare koje padaju od negde odozgo
ako život stane u jedan sat kao i epizoda, onda i nije neuspela..
Da li je veza Čoveka i Čovečice
izašla iz mode

Da li priča o istopolnoj ljubavi može da preraste predrasude?
Da li dolazi vreme bez braka?
Da li će jabuku zameniti neki drugi razlozi... ili kruške?



-----------------------------------------------------------------------------------------------


Evo, šta je moje - I da napomenem, kad sam već tu, za "labilne kurtizane" i "'leba i motike", Kosta je bio malo, kako bih rekla - siroviji, tako da su "labilne kurtizane" i leb i motika kao dramsko štivo..

I poslednje tri rečenice je pisao nešto o istopolnom braku, djeci njihovoj i itd. - obrisano je.

.. na par mjesta sam stavila navodnike i odvojila riječ od zareza, tačke il izbacila riječ - za sve mi je trebalo ca 10 minuta..

O temi:
U braku nisam - što ne znači da neću biti.
U komšiluku imam dvije lezbejke - višoj se sviđam, niža se zarumeni ljubomorno kada vidi da joj se partnerki nasmiješi brk na mene, il šta već, izvije obrvu... Simpatične su mi i nemam među prijateljima lezbejku ili druga homoseksualca.. šteta što se sviđam višoj - mogle smo da se družimo, il?
U Austriji su ova čuda i pokore, on i ona i računi i kriza i Bog, društveno-crkvena svakodnevnica, tj da li je brak potreban i da li brak uništava ljubav i šta crkva ima sa tim? - mislim, nije tabu, ma ne, neke statistike govore o 2 miliona samih i razvedenih Austrijanaca (m, ž) sa djecom, bez, itd..

Toliko od mene.

Oba komentara i Krkarov naslonjen na vodozemca i Alselonov "blavooo", smatram duhovitim..

p.s. Zašto ovo sve? Zato, Kosta je napisao tekst - a vi kako 'oćete.

Bye.

tess tess 17:12 29.09.2016

Re: ..

I sam odabrao sliku. :)
maksa83 maksa83 17:42 29.09.2016

Re: ..

mislim, nije tabu, ma ne, neke statistike govore o 2 miliona samih i razvedenih Austrijanaca (m, ž) sa djecom, bez, itd..

U prethodnom životu, austrijski deo firme od jedno 20 duša, od toga otpr. 30% žene, od ovih ostalih muških trojica (možda i četvorica, nisam 100% siguran, tri svakako) su očevi vanbračne dece - jedan od njih ima troje dece sa tri žene u tri različite zemlje. Evolucija tapše i odobrava - taj je svoj polen baš distribuir'o.
G.Cross G.Cross 17:59 29.09.2016

Re: ..

maksa83
mislim, nije tabu, ma ne, neke statistike govore o 2 miliona samih i razvedenih Austrijanaca (m, ž) sa djecom, bez, itd..

U prethodnom životu, austrijski deo firme od jedno 20 duša, od toga otpr. 30% žene, od ovih ostalih muških trojica (možda i četvorica, nisam 100% siguran, tri svakako) su očevi vanbračne dece - jedan od njih ima troje dece sa tri žene u tri različite zemlje. Evolucija tapše i odobrava - taj je svoj polen baš distribuir'o.


Makso, nisam siguran da to ima veze sto su Austrijanci ali verovatno Ima veze sa "expat" nacinom zivota.
Mnogo radnika Energoprojekta ima decu na raznim kobtinentima.

U Gabonu sretoh dete koje se zvalo "Autoput"
maksa83 maksa83 18:02 29.09.2016

Re: ..

Makso, nisam siguran da to ima veze sto su Austrijanci ali verovatno Ima veze sa "expat" nacinom digital.

Nene, ovo su sve austrijski Austrijanci koji žive i rade u Austriji i tu vanbračnu decu su napravili u Austriji, osim ovog jednog koji je dodatno oprašivao malo i okolo.
tess tess 18:27 29.09.2016

Re: ..

Ma da, "šta to beše brak", razmislim li tj pogledam li oko sebe i ovo malo što ih znam u braku - sve neki čudaci..

Zezam se.. imaju oni i dobre brakove, zahvaljujući ženama, one su bukvalno stub kuće.

Ali - znam i mnoge situacije kad se ne vjenčavaju jer se npr ženi sa dvoje djece iz prethodnog braka ne isplati biti u braku sa novim čovjekom - ona mjesečno kao samohrana majka ima više novca…itd.

I znam ih stvarno dosta koji imaju brak iza sebe, pa i on i ona djecu iz prošlih brakova, svi zajedno - i sa bivšim partnerima i njihovim novim partnerima - sastaju se, proslavljaju rođendane..

Normalno da dijete ide za vikend kod tate koji ima drugu ženu i sa njom djecu..il, među djecom jednostavno nije bauk biti dijete razvedenih roditelja, il dijete onih koji i ne pomišljaju na brak a žive zajedno, ma ne.

Ono što imaju moji roditelji, to je valjda brak - a i za njih mislim da su živjeli dobro koliko nisu bili jedno za drugo.. :)
alselone alselone 20:02 29.09.2016

Re: ..

I sam odabrao sliku. :)


Svi se radujemo.
emsiemsi emsiemsi 12:20 30.09.2016

Re: ..

tess
Ma da, "šta to beše brak", razmislim li tj pogledam li oko sebe i ovo malo što ih znam u braku - sve neki čudaci..

Zezam se.. imaju oni i dobre brakove, zahvaljujući ženama, one su bukvalno stub kuće.

Ali - znam i mnoge situacije kad se ne vjenčavaju jer se npr ženi sa dvoje djece iz prethodnog braka ne isplati biti u braku sa novim čovjekom - ona mjesečno kao samohrana majka ima više novca…itd.

I znam ih stvarno dosta koji imaju brak iza sebe, pa i on i ona djecu iz prošlih brakova, svi zajedno - i sa bivšim partnerima i njihovim novim partnerima - sastaju se, proslavljaju rođendane..

Normalno da dijete ide za vikend kod tate koji ima drugu ženu i sa njom djecu..il, među djecom jednostavno nije bauk biti dijete razvedenih roditelja, il dijete onih koji i ne pomišljaju na brak a žive zajedno, ma ne.

Ono što imaju moji roditelji, to je valjda brak - a i za njih mislim da su živjeli dobro koliko nisu bili jedno za drugo.. :)

Да !
Моја жена је много заслужнија од мене самог за то што је мени добро.
Понекада се запитам чиме сам ја тако добру жену заслужио.
tess tess 16:06 30.09.2016

Re: ..

Моја жена је много заслужнија од мене самог за то што је мени добро.
Понекада се запитам чиме сам ја тако добру жену заслужио.

zemljanin zemljanin 18:51 29.09.2016

jabuka

a jabuka je jako zdravo voće
tess tess 19:21 29.09.2016

Re: jabuka

cassiopeia cassiopeia 19:35 29.09.2016

Re: jabuka

tess
KLIK


Što bi Emsi rekao, daj siže na srpskom.

p.s. ne znam da beknem nemački (znam ono šajze, šajze...
alselone alselone 19:59 29.09.2016

Re: jabuka

šajze, šajze


Iz filmova, a?
Generacije su od Terese Orlowski naučili "fantastischen".
tess tess 20:13 29.09.2016

Re: jabuka

Što bi Emsi rekao, daj siže na srpskom.


Evo, KLIK - gdje si ti? U Italiji?

Hm, čitala sam i šta piše La Stampa, iako italijanski ne znam. Amin.


p.s. KLIK
zilikaka zilikaka 20:24 29.09.2016

Re: jabuka

alselone
šajze, šajze


Iz filmova, a?
Generacije su od Terese Orlowski naučili "fantastischen".


Dok se znalo reda, nemački se učio iz partizanskih filmova.



cassiopeia cassiopeia 20:31 29.09.2016

Re: jabuka


alselone
šajze, šajze


Iz filmova, a?
Generacije su od Terese Orlowski naučili "fantastischen".


Odakle znam, pokupila sa ulice "šajze, šajze, majn traube vajze"



cassiopeia cassiopeia 20:32 29.09.2016

Re: jabuka

zilikaka
alselone
šajze, šajze


Iz filmova, a?
Generacije su od Terese Orlowski naučili "fantastischen".


Dok se znalo reda, nemački se učio iz partizanskih filmova.





Od dečaka koji su gledali partizanske filmove
cassiopeia cassiopeia 20:34 29.09.2016

Re: jabuka

tess
Što bi Emsi rekao, daj siže na srpskom.


Evo, KLIK - gdje si ti? U Italiji?

Hm, čitala sam i šta piše La Stampa, iako italijanski ne znam. Amin.


p.s. KLIK


U Srbiji. Mrzelo me da uključujem mozak. Moraću izgleda sve sama
predatortz predatortz 21:18 29.09.2016

Re: jabuka

zilikaka
alselone
šajze, šajze


Iz filmova, a?
Generacije su od Terese Orlowski naučili "fantastischen".


Dok se znalo reda, nemački se učio iz partizanskih filmova.





Ja u svim klinačkim igrama partizana i Nemaca bio Švaba. Em plavook, em smeđokos, em me baba učila da ne volim partizane.
tess tess 21:19 29.09.2016

Re: jabuka

U Srbiji.

Ma, kako?

Izvini.

:)
krkar krkar 00:17 30.09.2016

Re: jabuka

Em plavook, em smeđokos, em me baba učila da ne volim partizane.


Em su tvoji bili nemačke sluge
predatortz predatortz 07:17 30.09.2016

Re: jabuka

krkar
Em plavook, em smeđokos, em me baba učila da ne volim partizane.


Em su tvoji bili nemačke sluge


Ajde sad kaži to na novorijeku.
Ćibe!
krkar krkar 07:55 30.09.2016

Re: jabuka

Ajde sad kaži to na novorijeku.
Ćibe!



Nema veze, sad su vam priznali status boraca. Niste se džabe hrabro i časno borili za IV Reich.
predatortz predatortz 08:32 30.09.2016

Re: jabuka

krkar
Ajde sad kaži to na novorijeku.
Ćibe!



Nema veze, sad su vam priznali status boraca. Niste se džabe hrabro i časno borili za IV Reich.


Kome? O čemu ti zapravo pričaš? Opet o mom dedi? Jednom si se izjasnio o tome, rekao si da mu se sereš na grob. Ja sam te tada definitivno svrstao među govna i rekao ti otvoreno da nisi čovek sa kojim želim da komuniciram.

Treba li to da ponavljam?

Krkaru, ja vidim da ti imaš neku bolesnu potrebu da budeš u stalnom konfliktu sa ljudima, da vređaš, ponižavaš... Razgovori sa takvim nisu u opisu poslova kojim se bavim.

Vidim da voliš da morališeš. Tek za to nemaš nikakav osnov. Ljudi znaju zašto. Ako i ćute, to je zbog toga što ne žele da budu uvučeni u spiralu uvreda, verbalnog nasilja i prostakluka za kojim posežeš svaki put kad ti neko kaže šta misli o tebi.

Ispušena si lula duvana!

Traži drugu žrtvu, meni se skini sa kurca. Uopšte nisam pogodan da budem bilo čija žrtva.
emsiemsi emsiemsi 12:23 30.09.2016

Re: jabuka

cassiopeia
tess
KLIK


Što bi Emsi rekao, daj siže na srpskom.

p.s. ne znam da beknem nemački (znam ono šajze, šajze...

Ја од немачкомг знам --- ентшулдигунг зи бите, мајн дојч ист зер, зер шлехт. Кенен зи бите ан инглиш шпрахен.
И када Швабе виде да сам се потрудио да изговорим то ентшулдигунг, одмах драге воље пређу на енглески.
emsiemsi emsiemsi 12:26 30.09.2016

Re: jabuka

predatortz
krkar
Ajde sad kaži to na novorijeku.
Ćibe!



Nema veze, sad su vam priznali status boraca. Niste se džabe hrabro i časno borili za IV Reich.


Kome? O čemu ti zapravo pričaš? Opet o mom dedi? Jednom si se izjasnio o tome, rekao si da mu se sereš na grob. Ja sam te tada definitivno svrstao među govna i rekao ti otvoreno da nisi čovek sa kojim želim da komuniciram.

Treba li to da ponavljam?

Krkaru, ja vidim da ti imaš neku bolesnu potrebu da budeš u stalnom konfliktu sa ljudima, da vređaš, ponižavaš... Razgovori sa takvim nisu u opisu poslova kojim se bavim.

Vidim da voliš da morališeš. Tek za to nemaš nikakav osnov. Ljudi znaju zašto. Ako i ćute, to je zbog toga što ne žele da budu uvučeni u spiralu uvreda, verbalnog nasilja i prostakluka za kojim posežeš svaki put kad ti neko kaže šta misli o tebi.

Ispušena si lula duvana!

Traži drugu žrtvu, meni se skini sa kurca. Uopšte nisam pogodan da budem bilo čija žrtva.

Ма, шта му објашњаваш !?
Кажеш му кратко - ђубре. И готово.
krkar krkar 14:08 30.09.2016

Re: jabuka

O čemu ti zapravo pričaš? Opet o mom dedi?


I o tebi. I o svim vašim veličanstvenim četničkim slugama Adolfa Hitlera.

Ne bojim se ni tvog policajstva ni tvog oficirstva u vojsci osuđenih i suđenih ratnih zločinaca. Džaba pretiš.
emsiemsi emsiemsi 15:00 30.09.2016

Re: jabuka

krkar
O čemu ti zapravo pričaš? Opet o mom dedi?


I o tebi. I o svim vašim veličanstvenim četničkim slugama Adolfa Hitlera.

Ne bojim se ni tvog policajstva ni tvog oficirstva u vojsci osuđenih i suđenih ratnih zločinaca. Džaba pretiš.

Какве претње !?
Шта булазниш !?
Само ти је рекао да му се скинеш с курца.
krkar krkar 15:02 30.09.2016

Re: jabuka

Какве претње !?
Шта булазниш !?
Само ти је рекао да му се скинеш с курца.


Ajde ti drveni advokat prebrojavaj svojoj ženi rupe i gledaj jesu popunjene
predatortz predatortz 17:06 30.09.2016

Re: jabuka

emsiemsi
krkar
O čemu ti zapravo pričaš? Opet o mom dedi?


I o tebi. I o svim vašim veličanstvenim četničkim slugama Adolfa Hitlera.

Ne bojim se ni tvog policajstva ni tvog oficirstva u vojsci osuđenih i suđenih ratnih zločinaca. Džaba pretiš.

Какве претње !?
Шта булазниш !?
Само ти је рекао да му се скинеш с курца.


Vidiš da je lud! Nemam pametnija posla nego njemu da pretim! Bitan u PM!
emsiemsi emsiemsi 17:27 30.09.2016

Re: jabuka

krkar
Какве претње !?
Шта булазниш !?
Само ти је рекао да му се скинеш с курца.


Ajde ti drveni advokat prebrojavaj svojoj ženi rupe i gledaj jesu popunjene

Идиоте (ваљда се идиоти неће наљутити),
рекао сам ти да ми не помињеш чланове фамилије - кажем ти то поновно.
Мени можеш да кажеш шта год хоћеш, моју фамилију не помињи.
То није лепо.
Размисли о томе - што би рекли Енглези.
krkar krkar 18:18 30.09.2016

Re: jabuka

рекао сам ти да ми не помињеш чланове фамилије - кажем ти то поновно.
Мени можеш да кажеш шта год хоћеш, моју фамилију не помињи.


Što, ti možeš da se hvališ kako drugim ženama popunjavaš 3 rupe a tvoju ženu da ne pominjemo?

Mrš, majmune!
emsiemsi emsiemsi 18:23 30.09.2016

Re: jabuka

krkar
рекао сам ти да ми не помињеш чланове фамилије - кажем ти то поновно.
Мени можеш да кажеш шта год хоћеш, моју фамилију не помињи.


Što, ti možeš da se hvališ kako drugim ženama popunjavaš 3 rupe a tvoju ženu da ne pominjemo?

Mrš, majmune!

Види кретену !
Твоју нисам попуњавао - и ничију на блогу.
До тада, не би било лоше да се мојом не бавиш.
Што би Енглези лепо рекли - размисли о овоме !
niccolo niccolo 19:34 29.09.2016

E?

Ljudska vrsta u biološkom smislu, nerazdvojivi je deo ove planete.

Šta ovo znači?
cassiopeia cassiopeia 19:37 29.09.2016

Re: E?

niccolo
Ljudska vrsta u biološkom smislu, nerazdvojivi je deo ove planete.

Šta ovo znači?


E, ti bi da ti se objasni. Mnogo je komplikovano, nemaš ti vremena
alselone alselone 20:01 29.09.2016

Re: E?

Šta ovo znači?

Ribozom Ribozom 20:25 29.09.2016

ih bre...

...Kosta, a gde je tu muska krivica.
Smisao njihovih života je da nađu muškarca koji ima dovoljno para da ih servisira. Ma šta to značilo.


Kod mene je to reseno tako sto zenama ne treba da ih neko 'servisira', vec se servisiraju same. Naravno, imaju istu startnu poziciju kao i muskarci.
Za pocetak u obligacionim odnosima se regulise obaveza da roditelji mogu samo podjednako svakom detetu da ostave nasledstvo. Tako i zenska deca imaju isti pocetni kapital za svoj zivot. Zatim se regulise da neka preduzeca moraju da imaju najmanje 40% zaposlenih zena.
I naravno, nisu zavisne od muskarca i kada izgube posao imaju pravo na socijalnu pomoc + 10% od muzeve plate po detetu.
Ima i kod nas devojaka koje traze imucnije, ali im je to negde na 7-om mestu po prioritetu.
Najbolje je da posle razvode, zivot se nastavlja, novi brakovi, nova deca, sve ok - zivi se dalje.

Sa ovim stavom Cass se ne slazem, ili ne razumem.
Ljubav nikad nije bila glavni razlog zašto se stupa u brak. Brak je ponajmanje bio romantičan, sve je drugo. Brak je pre svega bio ekonomska zajednica usmerena na gajenje potomstva.

Ljubav je glavni razlog ulaska u brak, a odrzava ga valjda navika i strah od samoce.

cassiopeia cassiopeia 20:38 29.09.2016

Re: ih bre...

Sa ovim stavom Cass se ne slazem, ili ne razumem.

Ljubav nikad nije bila glavni razlog zašto se stupa u brak. Brak je ponajmanje bio romantičan, sve je drugo. Brak je pre svega bio ekonomska zajednica usmerena na gajenje potomstva.



Ljubav je glavni razlog ulaska u brak, a odrzava ga valjda navika i strah od samoce.


Nisam mislila na sadašnje vreme, već pre. Sad jeste glavni motiv ljubav, mada ne i ljubav već zaljubljenost.
tasadebeli tasadebeli 00:50 30.09.2016

Све се мења, али му опет изађе на исто

Od pamtiveka do danas, žena je imala samo jednu obavezu ... da ne talasa preterano.



Ма откуд ти само ово?

Па у чему је онда уживање?







Sa druge strane postoje žene... labilne kurtizane,








Него, јел' беше оно Тесла још почетком 20. века рекао да је у свему томе највећи проблем што данас свака жена за себе мисли да је филмска дива. А није, јбг...
tess tess 05:16 30.09.2016

Re: Све се мења, али му опет изађе на исто

Него, јел' беше оно Тесла још почетком 20. века рекао да је у свему томе највећи проблем што данас свака жена за себе мисли да је филмска дива. А није, јбг...

Hm.
tasadebeli tasadebeli 05:45 30.09.2016

Re: Све се мења, али му опет изађе на исто

tess
Него, јел' беше оно Тесла још почетком 20. века рекао да је у свему томе највећи проблем што данас свака жена за себе мисли да је филмска дива. А није, јбг...


Hm.




Не, Тес, то се каже:


Хммммм!!!



tess tess 06:17 30.09.2016

..

"A, ko je dama?" - pitao bi neko..

:)
tess tess 06:21 30.09.2016

Re: ..

M. Milanković, u Kroz Vasionu i Vekove, prijateljici kupuju zlatnu grivnu na pazaru, sebi orijentalnu robinjicu - "Kažu da su privržene, a to vredi para!"

Hm. :)
mariopan mariopan 13:38 30.09.2016

Re: Све се мења, али му опет изађе на исто

Него, јел' беше оно Тесла још почетком 20. века рекао да је у свему томе највећи проблем што данас свака жена за себе мисли да је филмска дива. А није, јбг...


Idi bre Taso...onda muški sigurno misle da su Tesla? A nisu.

Nego..

Mislim da Bog sa tim isterivanjem iz Raja nema ništa, oklevetali su ga.

Mora da je Adam nešto zabrljao, pio pivo sa drugarima a Evu slagao da je sa ljubavnicom, a ona je to naravno znala, jer je bila jedina u njegovom životu, i da ga nauči pameti, da ne laže više, napustila ga i odnela Raj sa sobom.

E, sad, ako se bude izvinio i dovoljno lepo ponašao ubuduće možda ga primi nazad u Raj?


muaddib92 muaddib92 16:35 30.09.2016

Re: Све се мења, али му опет изађе на исто

mariopan

napustila ga i odnela Raj sa sobom.

А можда је и ова варијанта:

Дошла удовица у посету Св.Петру и тражи да још једаред види преминулог жмуа.
Мучени Пера телефонира по сата и каже јој како га нема ни у рају, ни у паклу нити у чистилишту.

- Куку мени, како га нема! А били смо заједно 70 година!
- Ајоој, госпођо, па што нисте одмах рекли.. Та он је онда међу мученицима
mariopan mariopan 17:49 30.09.2016

Re: Све се мења, али му опет изађе на исто

muaddib92
mariopan

napustila ga i odnela Raj sa sobom.

А можда је и ова варијанта:

Дошла удовица у посету Св.Петру и тражи да још једаред види преминулог жмуа.
Мучени Пера телефонира по сата и каже јој како га нема ни у рају, ни у паклу нити у чистилишту.

- Куку мени, како га нема! А били смо заједно 70 година!
- Ајоој, госпођо, па што нисте одмах рекли.. Та он је онда међу мученицима

tasadebeli tasadebeli 20:20 02.10.2016

Re: Све се мења, али му опет изађе на исто

mariopan

Idi bre Taso...onda muški sigurno misle da su Tesla? A nisu



Мариопан, немој да ми квариш пос'о!

Та моја реченица је требало да буде златна јабука на којој пише "Најлепшој".
tasadebeli tasadebeli 20:29 02.10.2016

Re: ..

tess
M. Milanković, u Kroz Vasionu i Vekove, prijateljici kupuju zlatnu grivnu na pazaru, sebi orijentalnu robinjicu - "Kažu da su privržene, a to vredi para!"

Hm. :)



Кхм, кхм.




tasadebeli tasadebeli 20:54 02.10.2016

Re: ..

tess
"A, ko je dama?" - pitao bi neko..

:)




Чек' да останемо у истом тону.


То јест, код исте даме.





tess tess 03:21 03.10.2016

Re: ..

Чек' да останемо у истом тону.


То јест, код исте даме.



:)
mariopan mariopan 16:11 04.10.2016

Re: Све се мења, али му опет изађе на исто

tasadebeli
mariopan

Idi bre Taso...onda muški sigurno misle da su Tesla? A nisu



Мариопан, немој да ми квариш пос'о!

Та моја реченица је требало да буде златна јабука на којој пише "Најлепшој".

st.jepan st.jepan 16:19 03.10.2016

Nepodnos

Dok sam putovao vozovima, ja sam, da bih izbegao nepodnos koji u meni izazivaju ovakve priče, obavezno zatiskivao sluške, ili se pravio sam stranac koji ne razume ni reč spskog.
A bivalo je i da prestojim noć u hodniku vagona.
kosta.babic kosta.babic 17:13 03.10.2016

Re: Nepodnos

st.jepan
Dok sam putovao vozovima, ja sam, da bih izbegao nepodnos koji u meni izazivaju ovakve priče, obavezno zatiskiva sluške, ili se pravio sam stranac koji ne razume ni reč spskog. A bivalo je i da prestojim noć u hodniku vagona.

Hoćeš da kažeš da kad pošteni Srbi uđu u voz odmah zapodenu teološku raspravu o važnosti crkvenog mišljena glede Bogomdane veze muškarca i žene?
I ja sam jednom bio u vozu i razgovor je izgledao ovako:
On: Milojka jel osetiš nešto naspram mene?
Ona: Osetim, kako da ne osetim.Upuvao si se.(Dugosilazni na zadnjem A)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana