Nostalgija| Obrazovanje| Porodica| Religija| Sex

Black Taso

krkar RSS / 25.10.2016. u 01:51


worst-toilet-on-the-inca-trail.png

Baš si ga, da prostiš, zasrao do balčaka sa onim brisanjem komentara!

Taman se vratim s puta i ulogujem, kad ono - няма нищо! A trebali su mi komentari iz tog bloga za jednu blogoanalizu Mitova Serbskih, gluposti raznih koju raja papagajski ponavlja bez uključivanja mozga (oni koji ga imaju). Počevši od onog tvog o bombardovanju porodilišta i čegaonojošbeše.

Neće ovo na dobro da izađe. Ti obrišeš 300+ komentara (toliko je bilo kad sam poslednji put gledao, ko zna, možda si obrisao i 1000+), КретенКоста postavi Autobiografiju o Pišanju pa zabrani komentarisanje... Stvarno neće na dobro dizađe.

A i Taube se taman registrovala pod imenom i sa kolmovanim loknicama na Wella ziftcrnu kosu.



Komentari (710)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marijanahoffmann marijanahoffmann 12:09 25.10.2016

Re: Dobro ste je izjebali! Izazvao vas dekolte

krkar
Žena je sistematski, preko 5 strana komentara, bila tako brutalno izmaltretirana i šikanirana od strane, i bukvalno, gomile da bi i mnogo stabilnija ličnost prsla.


Apsolutno saglasan. Bio je to topli zec kakav odavno nisam video. Jeste ona doprinela tome preskačući na 5 paralelnih linija razgovora na koja su se javljala najmanje 3 lika iz njene višekanalne heruvimske glave ali, da budemo pošteni, optužiti nju što se gicala bilo bi jednako pošteno optužiti žrtvu silovanja da se bacakala i vrištala pa su barabe morale još i da joj zalepe par šljaga.

Nadam se da se siledžijama posle toga digao, bar malo. Pošto nije bilo fizičke štete da bar bude nega fizička koris.



Da, doprinela sam jer sam diskusiju pretakala na jos dve teme: empatija zla u Srba i Vergangenheitsbewältigung u Nemaca. U mojoj glavi :) te dve teme bile su povezane sa temom bloga, kao sto i jesu povezane, ali masa nije mogla da isprati brzinu mog komentarisanja, niti da sve poveze u celinu; zbog toga se opet masa nasla u ulozi zrtve, a ja jovo nanovo Hexe :)



uros_vozdovac uros_vozdovac 12:12 25.10.2016

Re: a taube?

tyson
osnovni problem je bio što je taube simultano diskutovala sa 5-6 blogera odjednom, u veoma jakom tempu, pri tom pišući poveće komentare skoro svako malo.
cijenim da više nije sa sigurnošću znala ni skim ni očemu diskutuje. pa smo tako svi đuture postali partizani, goolootočani, ideološki zombiji...
grubih, vulgarnih riječi je bilo, podosta, ali su ih koristili svega 2 - 3 (?) blogera + taube herself.

Tasa jeste reagovao i opominjao, al' se na to niko nije obazirao.

Ono nije bila svađa između 2-3 blogera sa uvredama i psovanjem, na šta smo takoreći navikli ovde, već zaista klasičan primer masovnog maltretiranja, bullying, od strane cele odeljenske zajednice.

Odeljenska zajednica ne u smislu da su svi sudelovali, već da su bili zastupljeni svi oblici bullyinga simultano, od siledžija, preko teških psovača, do manipulanata, licemera, "dobronamernih savetodavaca", sitnih podjebavača, pasivnih agresivaca, zaplašenih žrtava koje žele da budu prihvaćene, you name it. Kao kada se dete nađe samo, neželjeno i maltretirano u školskom odeljenju, a pomoć mu ne dolazi ni od kuda, pa mu ne vredi ni da bude dobro, ni da se brani, ni da apeluje; i na kraju naravno pukne, na sveopšte odobravanje gomile.

I posle se pitamo ko su ljudi koji ližu sladoled gledajući smrt drugih ljudskih bića.

Lepo sam rekao još tada, taj blog je trebalo sačuvati i pokazivati blogomladuncima kao klasičan, sveobuhvatni primer blogovskog logora smrti, presek sisematskog uništavanja pojedinca od strane nemilosrdne okoline.




em sam, nas`avnice, zbog bolesti opravdano propustio šorku, em google nije keširao kako bog zapoveda.

Počinjem da se brinem za pagerank... A mogao bi i svemogući menadžment

p.s. ala su ove dečje zaraze zeznute...
alselone alselone 12:15 25.10.2016

Re: a taube?

krkar
Pa naravno da ćeš da opsuješ na srpskom, kada Norvežani imaju dve i po psovke na repertoaru...





Crtez je hrvatska propaganda, samo oni Slovence zovu Sloveni.
tyson tyson 12:23 25.10.2016

Re: a taube?

Ljudi su pokušali sa njom da vode prepisku ali je odgovarala samo na delove, par puta je samo Docs pokušao da je vrati na ono što je napisao.
Zamolili su je da se obuzda i da bude kraća u pisanju, ne vredi.
Više njih joj je skrenulo pažnju da ostavlja utisak da toliko širokim postovima ostavlja utisak šizofrene osobe.
I dalje posle svih njenih napisanih reči mi nije jasno kako ona sebi pravda zločin nad decom.
Koliko sam je pohvatao mi smo krivi što smo pomislili da pipnemo jadne Nemce okupatore i stoga je skroz normalno da oni streljaju decu?????

Mislim da ovde umnogome grešiš, a ovo što si napisao predstavlja dobar primer toga kako od potencijalno zanimljive rasprave (na onom blogu) lako dođe do raspada sistema; nekada zbog nerazumevanja, nekada zato što ljudi vide samo ono što žele da vide pa tako i tumače stvari, nekada iz zle namere, itd.

Da ne ulazimo sada u složenu raspravu o detaljima, jer taj blog više ne postoji pa ne možemo pouzdano da se pozivamo ni na šta; ali mislim da grdno grešiš u razumevanju i opisivanju.


tyson tyson 12:26 25.10.2016

Re: a taube?

em sam, nas`avnice, zbog bolesti opravdano propustio šorku, em google nije keširao kako bog zapoveda.

Počinjem da se brinem za pagerank... A mogao bi i svemogući menadžment

Zna li neki insajder, ostaje li neki zapis, negde interno, kada se obriše ceo blog? Na čemu trči Blog B92 sada, kako to fercera?

Ima li nade?

uros_vozdovac uros_vozdovac 12:30 25.10.2016

Re: a taube?

tyson
em sam, nas`avnice, zbog bolesti opravdano propustio šorku, em google nije keširao kako bog zapoveda.

Počinjem da se brinem za pagerank... A mogao bi i svemogući menadžment

Zna li neki insajder, ostaje li neki zapis, negde interno, kada se obriše ceo blog? Na čemu trči Blog B92 sada, kako to fercera?

Ima li nade?


fragmentarno... imam ja relatvno svež backup, a mogu napravim pristojan za vikend.

Trči na istom softveru otkad ikad, od drupala na ovamo, problem sa platformom se usložnjava vremenom, pa se bliži dan odluke, kojim će se putem dalje.

Ako blog preživi taj dan biće super.
sasaminijature sasaminijature 12:38 25.10.2016

Re: a taube?

Mislim da ovde umnogome grešiš, a ovo što si napisao predstavlja dobar primer toga kako od potencijalno zanimljive rasprave lako dođe do raspada sistema; nekada zbog nerazumevanja, nekada zato što ljudi vide samo ono što žele da vide pa tako i tumače stvari, nekada iz zle namere, itd.

To nije samo moje vidjenje dešavanja. Ljudi sa dosta više staža su to primetili i kulturno je zamolili da preskače u odgovorima i da se malo obuzda. Te ljude znaš duže od mene i ako se i ne slažeš sa njihovim stavovima ipak moraš uzeti njihova mišljenja u obzir jer imaju neku težinu ovde.
I sam neke delove možeš prozreti kod Babmilosa na blogu.
Njoj niko ne spori da piše, niti joj dovodi u pitanje njenu obarazovanost.
Ali moraš se složiti da bi te neko kulturno pratio u prepisci, moraš obraćati pažnju na ono što ti se saopštava.
Na kraju, držim za tebe kao sagovornika koji teži da u postovima skrene pažnju na, hajde da kažem pogrešne ili komentare kroz koje provejava mržnja, te iz tog stava mislim da;
U raspravi retko kada može doći do razvoja događaja gde je samo jedna strana kriva.
Ne bih da bilo koga branim samo ukazujem na momenat kako je došlo do "tuče u kafani".
krkar krkar 12:38 25.10.2016

Re: a taube?

nemojte skidai maske, gadjajte me, pljujte me,


To ono... ?


krkar krkar 12:43 25.10.2016

Re: a taube?

apacherosepeacock
Može neko da ulepšava istinu koliko god mu volja, samoooo...


Ovde si u startu diskvalifikovao sebe.



krkar krkar 12:45 25.10.2016

Re: a taube?

tyson
osnovni problem je bio što je taube simultano diskutovala sa 5-6 blogera odjednom, u veoma jakom tempu, pri tom pišući poveće komentare skoro svako malo.
cijenim da više nije sa sigurnošću znala ni skim ni očemu diskutuje. pa smo tako svi đuture postali partizani, goolootočani, ideološki zombiji...
grubih, vulgarnih riječi je bilo, podosta, ali su ih koristili svega 2 - 3 (?) blogera + taube herself.

Tasa jeste reagovao i opominjao, al' se na to niko nije obazirao.

Ono nije bila svađa između 2-3 blogera sa uvredama i psovanjem, na šta smo takoreći navikli ovde, već zaista klasičan primer masovnog maltretiranja, bullying, od strane cele odeljenske zajednice.

Odeljenska zajednica ne u smislu da su svi sudelovali, već da su bili zastupljeni svi oblici bullyinga simultano, od siledžija, preko teških psovača, do manipulanata, licemera, "dobronamernih savetodavaca", sitnih podjebavača, pasivnih agresivaca, zaplašenih žrtava koje žele da budu prihvaćene, you name it. Kao kada se dete nađe samo, neželjeno i maltretirano u školskom odeljenju, a pomoć mu ne dolazi ni od kuda, pa mu ne vredi ni da bude dobro, ni da se brani, ni da apeluje; i na kraju naravno pukne, na sveopšte odobravanje gomile.

I posle se pitamo ko su ljudi koji ližu sladoled gledajući smrt drugih ljudskih bića.

Lepo sam rekao još tada, taj blog je trebalo sačuvati i pokazivati blogomladuncima kao klasičan, sveobuhvatni primer blogovskog logora smrti, presek sistematskog uništavanja pojedinca od strane nemilosrdne okoline.





docsumann docsumann 12:48 25.10.2016

Re: a taube?

Kao kada se dete nađe samo, neželjeno i maltretirano u školskom odeljenju, a pomoć mu ne dolazi ni od kuda, pa mu ne vredi ni da bude dobro, ni da se brani, ni da apeluje; i na kraju naravno pukne, na sveopšte odobravanje gomile.


pa upravo to, da nije bilo pokušaja pomoći, jednostavno ne stoji.
krkar krkar 12:51 25.10.2016

Slovenci Slaveni i Slovenci Sloveni

Crtez je hrvatska propaganda, samo oni Slovence zovu Sloveni.


Sedi, jedan. Po običaju si sve pobrkao!

1. Crtež je legendarni Dijareja iz Mladine. Gugluj.

2. Na srpskom su SlOveni a na hrvatskom SlAveni. Slovenci su i na srpskom i na hrvatskom.

Žice razvlači! Nemoj da zapustiš struku pa da te Čarli pretekne. Ove suptilnije stvari prepusti nama manje brljivima.


krkar krkar 12:54 25.10.2016

Taube, Tasa i prasa

Ima li nade?


Prasa je sačuvana, nadamo se da će se tako pojaviti i sejvovana TaubTasa...
freehand freehand 12:58 25.10.2016

Re: Taube, Tasa i prasa

krkar
Ima li nade?


Prasa je sačuvana, nadamo se da će se tako pojaviti i sejvovana TaubTasa...

U fragmentima. Nema cele.
sasaminijature sasaminijature 13:00 25.10.2016

Re: a taube?

krkar
apacherosepeacock
Može neko da ulepšava istinu koliko god mu volja, samoooo...


Ovde si u startu diskvalifikovao sebe.




Krkiša ti sebe diskvalifikovao kada si u Lepoj pojašnjavo
MIMOHODE,
TRADICIJU POBEDNIČKIH BOJNI,
ZRAKOPLOVA I OSTALIH KOJI SU TU SA RAZLOGOM!!!
krkar krkar 13:03 25.10.2016

Re: a taube?

Na kraju krajeva pisemo ovde na neki nacin zahvaljujuci i porezu koji ona i njen Hans placaju.


A, ne. Sve te pare što su dolazile iz Nemačke pokrali su Vitez Legije Časti i tevabija za sebe daleko pre nego što su imale šansu da stignu dovde.

Hans iz poreza finansira štucovanje brade, ne blogovanje.
marijanahoffmann marijanahoffmann 13:04 25.10.2016

Re: a taube?

I posle se pitamo ko su ljudi koji ližu sladoled gledajući smrt drugih ljudskih bića.


krkar krkar 13:05 25.10.2016

Još jedan permanentno u pizdu materinu

sasaminijature

Krkiša ti sebe diskvalifikovao kada si u Lepoj pojašnjavo
MIMOHODE,
TRADICIJU POBEDNIČKIH BOJNI,
ZRAKOPLOVA I OSTALIH KOJI SU TU SA RAZLOGOM!!!


Jebem te u usta majmunska, govnaru sveznajući koji si juče ovde došao, pičko posrana, mater i oca ti jebem bezobrazne, ti znaš ko sam ja i šta ja radim? Mrš!
tyson tyson 13:22 25.10.2016

Re: a taube?

pa upravo to, da nije bilo pokušaja pomoći, jednostavno ne stoji.

Ma dobro, de; par usamljenih primera koji su se izgubili u šumu takoreći bez ikakvog efekta.

Da taube nije taube, i da je vodila dijalog sa onima kojima je do dijaloga bilo i koji su hteli ne samo da kažu nego i da saslušaju a ignorisala ostale, imalo bi smisla pomenuti i tu pomoć; ovako, nema svrhe, jer nije bilo rezultata.

tyson tyson 13:30 25.10.2016

Re: Još jedan permanentno u pizdu materinu

Jebem te u usta majmunska, govnaru sveznajući koji si juče ovde došao, pičko posrana, mater i oca ti jebem bezobrazne, ti znaš ko sam ja i šta ja radim? Mrš!

Kao samoproklamovana blogovska Moralna policija prijavio sam te tebi samome, samo da znaš!


anonymous anonymous 13:31 25.10.2016

Re: a taube?


Ribozom
09:51 25.10.2016



Na kraju krajeva pisemo ovde na neki nacin zahvaljujuci i porezu koji ona i njen Hans placaju.


А...хааа...
krkar krkar 13:40 25.10.2016

Re: Još jedan permanentno u pizdu materinu

tyson

Kao samoproklamovana blogovska Moralna policija prijavio sam te tebi samome, samo da znaš!




Kao bloger koji prezire lažni moral tvoju prijavu sam sa indignacijom odbacio.

zilikaka zilikaka 13:41 25.10.2016

Re: a taube?

tyson
Ljudi su pokušali sa njom da vode prepisku ali je odgovarala samo na delove, par puta je samo Docs pokušao da je vrati na ono što je napisao.
Zamolili su je da se obuzda i da bude kraća u pisanju, ne vredi.
Više njih joj je skrenulo pažnju da ostavlja utisak da toliko širokim postovima ostavlja utisak šizofrene osobe.
I dalje posle svih njenih napisanih reči mi nije jasno kako ona sebi pravda zločin nad decom.
Koliko sam je pohvatao mi smo krivi što smo pomislili da pipnemo jadne Nemce okupatore i stoga je skroz normalno da oni streljaju decu?????

Mislim da ovde umnogome grešiš, a ovo što si napisao predstavlja dobar primer toga kako od potencijalno zanimljive rasprave (na onom blogu) lako dođe do raspada sistema; nekada zbog nerazumevanja, nekada zato što ljudi vide samo ono što žele da vide pa tako i tumače stvari, nekada iz zle namere, itd.

Da ne ulazimo sada u složenu raspravu o detaljima, jer taj blog više ne postoji pa ne možemo pouzdano da se pozivamo ni na šta; ali mislim da grdno grešiš u razumevanju i opisivanju.




Sticajem okolnosti, ja sam još možda 24 sata posle brisanja na telefonu imala otvorenu jednu stranu te kompletne diskusije, pre nego što je broj komentara prvo prepolovljen a onda sve izbrisano.
I nije me mrzelo da polako pregledam tih 200 komentara.
Kažeš da je to bilo klasično iživljavanje.
Verovatno jeste, al ono što stoji je i da koleginica bukvalno ne može da kontroliše svoje ponašanje do mere kad time više ne treba da se bave laici.

Kažem, nije me mrzelo da lagano, sve prateći redosled i vremena objava ponovo sve pročitam.
Recimo, bivalo je na tom blogu i trenutaka kad sve zamire. Rečeno je šta je ko imao, komentari utihnuli... i onda odjednom osvanu po 3-4 njena uzastopna komentara, upućena na više adresa, obično vrlo provokativnog tona, pri čemu je komentar na koji se nafovezuje potpuno beznačajan.
Štasamteladakažem.
Osim onog što se moglo videti iz veličine pojedinačnih komentara i njihovog broja, i iz dinamike objavljivanja se mogao izvući zaključak da osoba ima preteranu potrebu da bude u centru pažnje i da nastavlja diskusiju po svaku cenu.

I po cenu da budem proglašena najgorim detetom u ulici, ne mislim da takve pojave treba tolerisati bezgranično. Svakom se nekad desi, al ako je to pravilo...
Uzmimo u obzir i način na koji se koleginica pojavila u ovoj svojoj skorijoj reinkarnaciji, sve urlajući, pljujući okolo i razmahujući motkom u širokom luku. Vrlo nezgodan način da sebe kvalifikiješ kao dostojnog sagovornika.

Svi smo mi odrasle osobe koje ničim nisu primorane da ovde provode vreme. Uvek postoji mogućnost izbora. Recimo ako koleginičin način postane dominantan, ja ću tu mogućnost svakako iskoristiti, što naravno neće imati značaja za ovo mesto al za mene pomalo hoće.
A verujem da nisam jedina koja ovako razmišlja.



krkar krkar 13:43 25.10.2016

Re: Taube, Tasa i prasa

U fragmentima. Nema cele.


To već ne znam, za Prasu znam samo iz druge ruke.

Mada, i ovo što je sačuvano je dragoceno
emsiemsi emsiemsi 14:00 25.10.2016

Re: Još jedan permanentno u pizdu materinu

krkar
sasaminijature

Krkiša ti sebe diskvalifikovao kada si u Lepoj pojašnjavo
MIMOHODE,
TRADICIJU POBEDNIČKIH BOJNI,
ZRAKOPLOVA I OSTALIH KOJI SU TU SA RAZLOGOM!!!


Jebem te u usta majmunska, govnaru sveznajući koji si juče ovde došao, pičko posrana, mater i oca ti jebem bezobrazne, ti znaš ko sam ja i šta ja radim? Mrš!

Ово није у реду !
JJ Beba JJ Beba 14:05 25.10.2016

Re: a taube?

Unfuckable
Drugi, Krkare nema potrebe za vulgarizacijom bloga. Mislim na fotki.

a zašto bi fekalija (legitimni ekskret ljudskog tela) bila vulgarna, prosimfino?
Kapiram da je ružna ili budi neprijatne asocijacije (huh, kako kome?) ali - vulgarna?

princi princi 14:06 25.10.2016

Re: A propos Slovenec vs SRB

Kažu da inteligentni ljudi više i maštovitije psuju, tj da je bogatiji psovački rečnik pokazatelj i boljih retorskih veština.
freehand freehand 14:06 25.10.2016

Re: a taube?

I po cenu da budem proglašena najgorim detetom u ulici, ne mislim da takve pojave treba tolerisati bezgranično. Svakom se nekad desi, al ako je to pravilo...
Uzmimo u obzir i način na koji se koleginica pojavila u ovoj svojoj skorijoj reinkarnaciji, sve urlajući, pljujući okolo i razmahujući motkom u širokom luku. Vrlo nezgodan način da sebe kvalifikiješ kao dostojnog sagovornika.

To što je neko attention whore ne znači ni da je zao, ni da je sve što kaže ili napiše loše ili netačno, ili da nema vrednost. A naročito ne znači da svaki neostvareni bilmezintelektualac kao hijena kad namiriše krv nemoćne žrtve može da se zaleti u komadanje, sve uz kikot razdraganog čopora zabalavljenih i krvavih gubica.
SEvap je ovaj Krkarov blog, da se bar ovde o tome progovori ako već nije bilo prave reakcije na licu mesta.
angie01 angie01 14:10 25.10.2016

Re: Taube, Tasa i prasa

U fragmentima. Nema cele.


Prasa je bio super blog- cista emocija, bez foliranja, izasla u nekom maliganskom neizdrzu i velika je steta sto je obrisan,...najverovatnije od strane autora- zbog podsmesljivih komentara.

a ovaj tasin predhodni je bio smetliste- bolje je objasnio tyson u par komentara- i takvo ruglo nije trebalo da se odgigrava nikako, a ne pod onim naslovim i temom.

i jos nesto- ne znam ko je blog obrisao, ko god da je- dobro je uradio, kao i onaj bljuzgavi pizonov,....ne znam, al nekako smo mi odgovorni za ono sto se ovde dogadja, pa bi valjalo i povesti racuna,...najgroznije mi je kada se takva smetlista egzaltirano prave, pa se istovremeno na stulama preskce djubre i prica o necem drugom, kao da ono ne postoji i ne smrdi.
princi princi 14:13 25.10.2016

Re: a taube?

Osim onog što se moglo videti iz veličine pojedinačnih komentara i njihovog broja, i iz dinamike objavljivanja se mogao izvući zaključak da osoba ima preteranu potrebu da bude u centru pažnje i da nastavlja diskusiju po svaku cenu.

Ima u psihijatriji ime za to. Disorder, znači poremećaj. Ruku na srce, ima toga na blogu dosta. Meni se nekad čini da svi mi ovde patimo od tog ASDa tj da je to osnovni motivator zašto ljudi dolaze na blog.
JJ Beba JJ Beba 14:20 25.10.2016

Re: a taube?

zvolite, anonimni ljudi, nemojte skidai maske

ma koja je ovo fora sa tom anonimnošču? jbte Od Krleta preko još nekih do ovih žena? jel to neki pokret?
docsumann docsumann 14:23 25.10.2016

Re: a taube?

koja je svrha od toga da se blogovi brišu.
neka ih, nek stoje, u svom svom ruglu i glibu, kao zapisi o nama (još) živima takvim kavi i jesmo.
ta brisanja to bre ko retuširanje fotografija po kancelarijama NKVD-a.
marijanahoffmann marijanahoffmann 14:26 25.10.2016

Re: a taube?

Da imamo osobu kojoj očajnički treba samodkokazivanje i koja je za to našla najpogrešnije moguće mesto. Pa je pokušala na sve moguće načine da postane deo zajednice. Kao drugosrbijanka, vernica, nacionalistkinja, majka, Krkarica. Svaki put nailazila na šut u glavu zbog različitih stvari. Pa su se njeni nastupi uvek u spirali kretali ka histeriji u kojoj je posle neprospavanih dana i noći završavala sa nervnim slomom.
I sve se to iz aviona vidi, kad neko to hoće da vidi.


Bravo! I sta sam jos, pored svega ovog navedenog?
A sta si ti? I sta treba tebi ? Dokazivanje + sutiranje.

Povratnik iz inostranstva, svoj na svome, nezadovoljan AV Srbijom, nemocan i star da bilo sta promeni, postskojevac, postmarksista, zidar nekih novih Berlinskih zidova, branilac Krkara kad ti se ushtedne, i kad ti ide u prilog, a podsmevac istog tog Krkara kad ti ne ide u prilog, i sta sve jos ne, ali necu se baviti tobom ili vama, niti vasim psiholoskim profilima kao sto se vi bavite mojim. to nije dostojno mene, time da se bavim. Pogotovo kad se neko zove Free, a preziva Hand.

zilikaka zilikaka 14:29 25.10.2016

Re: a taube?

princi

Meni se nekad čini da svi mi ovde patimo od tog ASDa tj da je to osnovni motivator zašto ljudi dolaze na blog.

Jedino što nas razlikuje je koliko nam je uspešno potrefljena terapija.
angie01 angie01 14:30 25.10.2016

Re: a taube?

koja je svrha da se blogovi brišu.
neka ih, nek stoje, u svom svom ruglu i glibu, kao zapisi o nama (još) živima takvim kavim i jesmo.
ta brisanja to bre ko retuširanje fotografija po kancelarijama NKVD-a.


pa zato, sto kada predju granicu normale, tj onoga sto su se ljudi dogovorili da je ok, ne mogu da ucestvuju,...kao i u bilo cemu drugom,....da pustis sve na volju, nama zivima kakvim jesmo, brzo bi nastao opsti haos-zato i postoji potreba za zakonima u ril lajfu,...i Svajcaraca da pustis u prostor bez zadatih okvira, brzo bi se vratio u "prirodno" stanje.
freehand freehand 14:33 25.10.2016

Re: a taube?

A sta si ti? I sta treba tebi ? Dokazivanje + sutiranje.

Povratnik iz inostranstva, svoj na svome, nezadovoljan AV Srbijom, nemocan i star da bilo sta promeni, postskojevac, postmarksista, zidar nekih novih Berlinskih zidova, branilac Krkara kad ti se ushtedne, i kad ti ide u prilog, a podsmevac istog tog Krkara kad ti ne ide u prilog, i sta sve jos ne, ali necu se baviti tobom ili vama, niti vasim psiholoskim profilima kao sto se vi bavite mojim. to nije dostojno mene, time da se bavim. Pogotovo kad se neko zove Free, a preziva Hand.


Ne šutiram, a Frihednu dokazivanje ne treba. :)

I sve što si napisala je skroz ok dok ne pominjemo decu i roditelje, seme, pleme i položaj nogu.
Inače praštaj, nisam hteo da te uvredim.
To što piše jeste ono što vidim i mislim.
tyson tyson 14:35 25.10.2016

Re: a taube?

Verovatno jeste, al ono što stoji je i da koleginica bukvalno ne može da kontroliše svoje ponašanje do mere kad time više ne treba da se bave laici.

Ne znam, nisam pratio njeno pisanje iz vremena prve inkarnacije (taube), a tek ovlaš u prethodnoj reinkarnaciji.

Iz tog relativno površnog, pa i ovog sadašnjeg iskustva ne bih se u potpunosti složio sa tobom.


Recimo, bivalo je na tom blogu i trenutaka kad sve zamire. Rečeno je šta je ko imao, komentari utihnuli... i onda odjednom osvanu po 3-4 njena uzastopna komentara, upućena na više adresa, obično vrlo provokativnog tona, pri čemu je komentar na koji se nafovezuje potpuno beznačajan.

Ih, pa dobro; gledajući iz sopstvenog iskustva, pošto nisam na blogu u realnom vremenu 24/7 već povremeno, desi mi se isto to, da se naređa nekoliko komentara jedan iza drugog samo zato jer se nagomilalo nepročitanih pa onda krenem da komentarišem/odgovaram u nizu.

Isto tako, priznajem, s vremena na vreme uradim upravo to na šta si posumnjala - iz čiste zabave ali i blogovske dužnosti razgorim raspravu (ili makar pokušam) na nekom usnulom blogu; što da ne...

Osim onog što se moglo videti iz veličine pojedinačnih komentara i njihovog broja, i iz dinamike objavljivanja se mogao izvući zaključak da osoba ima preteranu potrebu da bude u centru pažnje i da nastavlja diskusiju po svaku cenu.

De, de; pa ima takvih ovde poprilično, čak su ako mene pitaš po tom pitanju daleko upadljiviji, da ne imenujem, nema svrhe. Mene lično to ponekad malo iznervira ali dobro, ko sam ja da sudim. Svakakvih ljudi ima, a niko nije savršen. Malo tolerancije ne bi nam škodilo.

I po cenu da budem proglašena najgorim detetom u ulici, ne mislim da takve pojave treba tolerisati bezgranično. Svakom se nekad desi, al ako je to pravilo...
Uzmimo u obzir i način na koji se koleginica pojavila u ovoj svojoj skorijoj reinkarnaciji, sve urlajući, pljujući okolo i razmahujući motkom u širokom luku. Vrlo nezgodan način da sebe kvalifikiješ kao dostojnog sagovornika.

Vidi, kad već govorimo o tom konkretnom blogu.

Ako mene pitaš, ona je pokrenula jednu jako zanimljivu temu, čak ne ni baš toliko trapavo formulišući kako krkar kaže, ali se pokazalo da makar ova ovdašnja, blogovska javnost ni posle 75 godina nije spremna da, umesto (ili pored) emotivnih osvrta na događaje iz prošlosti, na primerima iz sopstvene i tuđe prošlosti otvori neke malo složenije a korisne teme.

Konkretno, svrhu i način pružanja otpora okupatoru u uslovima kada to podrazumeva teške odmazde, ili ako je pozitivan ishod jako upitan. I generalno ponašanje tokom okupacije, pa i života pod diktaturom ako malo proširimo stvari.

To je kontroverzna i osetljiva tema, ali očigledno još nismo spremni da ovde o tome pričamo. Za razliku od, recimo, naših predaka koji posle Prvog svetskog rata nisu skočili na svoje sunarodnike koji su tri godine proveli pod okupacijom, a prilično kritički su sagledali neuspeli i u krvi ugušeni Toplički ustanak iz 1917.

Elem, da se vratim na citat; iako je u startu dočekana đonom, uz oštre kritike, izvrtanje reči, i očigledan nedostatak volje da se na zadatu temu razgovara, ona je u prvo vreme odgovarala prilično suzdržano.

Onda su krenule žešće uvrede, i sve je polako krenulo nepovratno nizbrdo. Mislim da ne treba posmatrati njen nastup posle tog trenutka kao merodavan, jer od tada pa sve više i više bila izložena takvom tretmanu da je samo bilo pitanje vremena kada će joj kontrola popustiti.

Ako mene pitaš, greška je bila što je uošte nastavila da se oglašava, kada je bilo jasno (?) da razgovora na teme koje je htela da otvori nema, a naročito kada su uvrede postale jedini odgovor na njene komentare.

Neću da ulazim u analizu ličnosti, nije lepo a nisam ni stručan. Međutim, ako blogeri već znaju s kim razgovaraju i da, kako kažu sad neki, brzo plane - mislim da je jako nekorektno i ružno manipulisati time i namerno je gurati ka ivici iako žena želi normalno da razgovara.


Jebote, i ja sad napisah komentar od pola metra...

princi princi 14:36 25.10.2016

Re: a taube?

zilikaka
princi

Meni se nekad čini da svi mi ovde patimo od tog ASDa tj da je to osnovni motivator zašto ljudi dolaze na blog.

Jedino što nas razlikuje je koliko nam je uspešno potrefljena terapija.


Histrionic personality disorder is more prevalent in females than males. It occurs in about 1.8 percent in the general population.

1 u 55, pri čemu je, izgleda, češći kod žena. Imao sam tu sreću ili nesreću da lično upoznam neke zaista ekstremne slučajeve.
marijanahoffmann marijanahoffmann 14:39 25.10.2016

Re: a taube?

da je vodila dijalog sa onima kojima je do dijaloga bilo i koji su hteli ne samo da kažu nego i da saslušaju a ignorisala ostale, imalo bi smisla pomenuti i tu pomoć; ovako, nema svrhe, jer nije bilo rezultata.


docsumann docsumann 14:39 25.10.2016

Re: a taube?

angie01
koja je svrha da se blogovi brišu.
neka ih, nek stoje, u svom svom ruglu i glibu, kao zapisi o nama (još) živima takvim kavim i jesmo.
ta brisanja to bre ko retuširanje fotografija po kancelarijama NKVD-a.


pa zato, sto kada predju granicu normale, tj onoga sto su se ljudi dogovorili da je ok, ne mogu da ucestvuju,...kao i u bilo cemu drugom,....da pustis sve na volju, nama zivima kakvim jesmo, brzo bi nastao opsti haos-zato i postoji potreba za zakonima u ril lajfu,...i Svajcaraca da pustis u prostor bez zadatih okvira, brzo bi se vratio u "prirodno" stanje.


ja naprotiv, a polazeći od nepouzdane mi nade u anarhističke potencijale ovog mjesta, a i ljudi in general, mislim da ako smo iole normalni blog će sam sebe izbalansirati.

a ono što je bilo ružno, neka stoji pored onoga što je bilo dobro, lijepo, pametno i/ili zabavno.

džabe fotošopovanje našeg grupnog portreta
niccolo niccolo 14:42 25.10.2016

Re: a taube?

mislim da ako smo iole normalni blog će sam sebe izbalansirati.

Ja se sećam da smo posle te Taube epizode u subotu, u nedelju ujutro krenuli da pričamo o proji i tako nekim normalnim temama. Posle sam morao da odem i kad sam se vratio bloga već više nije bilo, tako da ne znam da li je diskusija nastavila u normalnom tonu i na normalne teme ili se neko opet vratio na subotnju priču...
docsumann docsumann 14:46 25.10.2016

Re: a taube?

Ako mene pitaš, ona je pokrenula jednu jako zanimljivu temu, čak ne ni baš toliko trapavo formulišući kako krkar kaže, ali se pokazalo da makar ova ovdašnja, blogovska javnost ni posle 75 godina nije spremna da, umesto (ili pored) emotivnih osvrta na događaje iz prošlosti, na primerima iz sopstvene i tuđe prošlosti otvori neke malo složenije a korisne teme.

Konkretno, svrhu i način pružanja otpora okupatoru u uslovima kada to podrazumeva teške odmazde, ili ako je pozitivan ishod jako upitan. I generalno ponašanje tokom okupacije, pa i života pod diktaturom ako malo proširimo stvari.


problem je bio u tome što više nije bila u stanju da kod sagovornika prepozna ni načelno, a ne dublje, slaganje po tim istim stavovima.

odjednom su svi okolo postali partizanske aveti, horde zombija koji u dronjcima izbijaju iz bjeline mećave sa igmanskog marša
princi princi 14:52 25.10.2016

Re: a taube?

horde zombija koji u dronjcima izbijaju iz bjeline mećave sa igmanskog marša

Walking Dead meets Neretva. Kakva slika...
angie01 angie01 14:54 25.10.2016

Re: a taube?

mislim da ako smo iole normalni blog će sam sebe izbalansirati.


pa nekako se nije izbalansirao- o tome ti pricam.

svuda ovakava mesta i sa menje korisnika i dnevnog ucestvovanja imaju stalnu moderaciju, upravo da bi se odrzala normalan atmosfera i sve imalo smisla.

racunati na samosvest bi potrazumevalo i ociglednu toleranciju da svako ima pravo da iskaze neko svoje misljenje, bez obzira koliko bilo drugacije i u suprotnosti sa nekim drugim i spremnost da se ono svoje brani smislenim nacinom, argumentima i naravno humorom:))),...a ne licnim najgorim uvredama i niskim udarcima na sve sto se stigne.

ostavljati takve rasprave na "ugled" mi deluje jednako morbidno, kao i kada ljudi naprave guzvu oko neke nesrece, gde neko krvari, umire, ili je neki fajt gde se lome i uzivaju u prizoru, bez bilo kakve smislene reakcije, pomoci,...


a ono što je bilo ružno, neka stoji pored onoga što je bilo dobro, lijepo, pametno i/ili zabavno.


ne znam, da neko dodje i posere ti se na sred sobe, a na stolu su posluzene silne djakonije,( radi balansa:))), ne verijem da bi to sranje ostavio nefotosopirano.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:55 25.10.2016

Re: a taube?

marijanahoffmann
Bravo! I sta sam jos, pored svega ovog navedenog?
A sta si ti? I sta treba tebi ? Dokazivanje + sutiranje.



marijanahoffmann marijanahoffmann 14:58 25.10.2016

Re: a taube?

zilikaka
tyson
Ljudi su pokušali sa njom da vode prepisku ali je odgovarala samo na delove, par puta je samo Docs pokušao da je vrati na ono što je napisao.
Zamolili su je da se obuzda i da bude kraća u pisanju, ne vredi.
Više njih joj je skrenulo pažnju da ostavlja utisak da toliko širokim postovima ostavlja utisak šizofrene osobe.
I dalje posle svih njenih napisanih reči mi nije jasno kako ona sebi pravda zločin nad decom.
Koliko sam je pohvatao mi smo krivi što smo pomislili da pipnemo jadne Nemce okupatore i stoga je skroz normalno da oni streljaju decu?????

Mislim da ovde umnogome grešiš, a ovo što si napisao predstavlja dobar primer toga kako od potencijalno zanimljive rasprave (na onom blogu) lako dođe do raspada sistema; nekada zbog nerazumevanja, nekada zato što ljudi vide samo ono što žele da vide pa tako i tumače stvari, nekada iz zle namere, itd.

Da ne ulazimo sada u složenu raspravu o detaljima, jer taj blog više ne postoji pa ne možemo pouzdano da se pozivamo ni na šta; ali mislim da grdno grešiš u razumevanju i opisivanju.




Sticajem okolnosti, ja sam još možda 24 sata posle brisanja na telefonu imala otvorenu jednu stranu te kompletne diskusije, pre nego što je broj komentara prvo prepolovljen a onda sve izbrisano.
I nije me mrzelo da polako pregledam tih 200 komentara.
Kažeš da je to bilo klasično iživljavanje.
Verovatno jeste, al ono što stoji je i da koleginica bukvalno ne može da kontroliše svoje ponašanje do mere kad time više ne treba da se bave laici.

Kažem, nije me mrzelo da lagano, sve prateći redosled i vremena objava ponovo sve pročitam.
Recimo, bivalo je na tom blogu i trenutaka kad sve zamire. Rečeno je šta je ko imao, komentari utihnuli... i onda odjednom osvanu po 3-4 njena uzastopna komentara, upućena na više adresa, obično vrlo provokativnog tona, pri čemu je komentar na koji se nafovezuje potpuno beznačajan.
Štasamteladakažem.
Osim onog što se moglo videti iz veličine pojedinačnih komentara i njihovog broja, i iz dinamike objavljivanja se mogao izvući zaključak da osoba ima preteranu potrebu da bude u centru pažnje i da nastavlja diskusiju po svaku cenu.

I po cenu da budem proglašena najgorim detetom u ulici, ne mislim da takve pojave treba tolerisati bezgranično. Svakom se nekad desi, al ako je to pravilo...
Uzmimo u obzir i način na koji se koleginica pojavila u ovoj svojoj skorijoj reinkarnaciji, sve urlajući, pljujući okolo i razmahujući motkom u širokom luku. Vrlo nezgodan način da sebe kvalifikiješ kao dostojnog sagovornika.

Svi smo mi odrasle osobe koje ničim nisu primorane da ovde provode vreme. Uvek postoji mogućnost izbora. Recimo ako koleginičin način postane dominantan, ja ću tu mogućnost svakako iskoristiti, što naravno neće imati značaja za ovo mesto al za mene pomalo hoće.
A verujem da nisam jedina koja ovako razmišlja.






Postovana ili postovani, ne znam sta ste niti ko ste, nemojte zbog mene da se uzrujavate, i da ponovo citate komentare.

Meni su ovde jebali seme i pleme dakle mrtvog oca, mog muza nazvali naci -govedom, a za dete nagadjali je li je Srpce ili Nemce, i upravo sam ja ta koja vise nema sta ovde da trazi.
Izvolite, blog je samo Vas.

Sve sto su mi uradili, uradice mi ponovo, pls.

docsumann docsumann 15:01 25.10.2016

Re: a taube?

svuda ovakava mesta i sa menje korisnika i dnevnog ucestvovanja imaju stalnu moderaciju, upravo da bi se odrzala normalan atmosfera i sve imalo smisla.


moderatorski paneel za sopstveni blog je sve što ti treba.

ova moderiranja spolja i odozgo su skroz bzv.

zato nam krv svako malo i pokulja na uši i oči
docsumann docsumann 15:03 25.10.2016

Re: a taube?

ne znam, da neko dodje i posere ti se na sred sobe, a na stolu su posluzene silne djakonije,( radi balansa:))), ne verijem da bi to sranje ostavio nefotosopirano.


mislim da ti poređenje nije baš adekvatno.
govno na astalu mi svakako smeta. ružni blogovi (ili šira slika o nama) apsolutno nič.
angie01 angie01 15:12 25.10.2016

Re: a taube?


mislim da ti poređenje nije baš adekvatno.
govno na astalu mi svakako smeta. ružni blogovi (ili šira slika o nama) apsolutno nič.


kako nije adekvatno- blogovanje je dobrovoljno, znaci ljudi svojom voljom dolaze ovde i zasto bi im bilo ok da ih neko zasipa govnima, zato jer o necemu drugacije misle,..lepo pise i u disklejmeru, koji je skoro identican na svakom ovakvom mestu, na netu postoje i objasnjenja i uputstva za sve varijacije nekorektnog ponasanja u ovakvim zajednicama,....mnogo finog i kvalitetnog sveta je otislo upravo zbog toga, ...kao sto ne bi ostali ni zbog fine hrane na stolu, ako ne uklonis posrano govno, a narocito ne pocinioca,....sad po tebi, ispada da je stvar ucestvovanja, zavisno od stepena izdrzljivosti na sranja.
marijanahoffmann marijanahoffmann 15:20 25.10.2016

Re: Navukla vas da se pokažete

krkar
cijenim da više nije sa sigurnošću znala ni skim ni očemu diskutuje. pa smo tako svi đuture postali partizani, goolootočani, ideološki zombiji...


Ma obaška što se ona u marginalnim stvarima pogubila. Obaška i što je ona generalno jedna pogubljena guska koja ne može da se opredeli bi li više volela da bude lazarevačka intelektualka ili badenska domaćica. Obaška i ideološko-etička zastranjenja kao što je decidirana nenijansirana tvrdnja partizani su krivi što su Nemci streljali koja tako glupavo i ostrašćeno izrečena na kraju zvuči kao nisukrivinemcinegopartizani.

Dakle, na stranu sve to ali imala je Taube vrlo validnih argumenata a bogme i citata koje je rulja posrala i popišala a ona sama nije ni elaborirala ni branila kako treba.

Upravo sam zato napisao ovaj blog - jer mi je žao što nema više tog dragocenog materijala na kojem se vidi kakve niske strasti vam je izvukla!

P.S.
Taube, prokomentariši nešto glupo na ovo i zadaviću te svojim rukama!


Ne zelim nista da komentarisem, osim da te zamolim da ne analiziras moj psiholoski ili bilo koji drugi profil. Ja jesam intelektualka, i domacica istovremeno. Zasto bi jedno iskljucivalo drugo?

Partizani nisu krivi, ali oni snose deo odgovornosti, isto kao i oni koji su vojsku skrivali po bolnicama 1999. ili u zgradi RTS-a snose deo odgovornosti za poginule civile.

I zao mi je sto ti je to zazvucalo kao nisukrivinemcinegopartizani. Poenta je sasvim drugacija.

Ne aboliram Nemce, ne aboliram NATO, umoljavam vas da razmislite o odgovornosti nas Srba, ako necete i to je legitimno.
Verovatno je glupav odgovor, ali i to je legitimno.

Kao sto stoji u delu reci - to je antwort -odgovor, odgovor koji ucesnici, i saucesnici zbivanja na kraju moraju dati, hteli to oni ili ne.
Da li je odgovorno bilo napasti Nemce u trenutku kada se zna za monstruoznu naredbu 100 za 1? Da li je odgovorno ostaviti civile u zgradi RTS-a, u bolnicama, da li je odgovorno poslati mlade momke s drvenim puskama na Sremski front, da li je odgovorno zamaskirati sta se stvarno zbilo sa onim mladicima koji su videli generala Mladica u Bg?

Ja primecujem da ste svi vi ovde frustrirani AV vladavinom, on svuda vidi strane spijune, drzi maratonske konferencije za stampu, i ne trabam vam jos ovde ja da vam solim pamet. Isti taj premijer je takodje uzvikivao 100 za 1, a sada je obukao evropsko ruho, uz naknadnu pamet koja to nije.

Zelim vam da istrpite sns vlast, a ukoliko ne mozete, promenite je na demokratski nacin, samo nemojte svoje frustracije zbog AV ispoljavati na blogu.

O odgovornosti i ulozi zrtve vise necu ni rec vise napisati. Ko je shvatio, shvatio je. Ko ne ume, nece, ne zeli da shvati, sta da mu radim.


Mir
angie01 angie01 15:20 25.10.2016

Re: a taube?

moderatorski paneel za sopstveni blog je sve što ti treba.


slozila bih se s tobom da,

racunati na samosvest bi potrazumevalo i ociglednu toleranciju da svako ima pravo da iskaze neko svoje misljenje, bez obzira koliko bilo drugacije i u suprotnosti sa nekim drugim i spremnost da se ono svoje brani smislenim nacinom, argumentima i naravno humorom:))),...a ne licnim najgorim uvredama i niskim udarcima na sve sto se stigne.


...iskustvo je pokazalo upravo to, ali sasvim suprotno.
Domazet Domazet 15:23 25.10.2016

Perspektiva gledanja

I posle se pitamo ko su ljudi koji ližu sladoled gledajući smrt drugih ljudskih bića.

Ti Tysone kao da si hteo nesto da mi kazes? Ali eto nisi?? Pa se ja pitam sto nisi??? Nije valjda da te je strah????
marijanahoffmann marijanahoffmann 15:26 25.10.2016

Re: a taube?

freehand
A sta si ti? I sta treba tebi ? Dokazivanje + sutiranje.

Povratnik iz inostranstva, svoj na svome, nezadovoljan AV Srbijom, nemocan i star da bilo sta promeni, postskojevac, postmarksista, zidar nekih novih Berlinskih zidova, branilac Krkara kad ti se ushtedne, i kad ti ide u prilog, a podsmevac istog tog Krkara kad ti ne ide u prilog, i sta sve jos ne, ali necu se baviti tobom ili vama, niti vasim psiholoskim profilima kao sto se vi bavite mojim. to nije dostojno mene, time da se bavim. Pogotovo kad se neko zove Free, a preziva Hand.


Ne šutiram, a Frihednu dokazivanje ne treba. :)

I sve što si napisala je skroz ok dok ne pominjemo decu i roditelje, seme, pleme i položaj nogu.
Inače praštaj, nisam hteo da te uvredim.
To što piše jeste ono što vidim i mislim.


Okej, ne sutiras dziberaski, ti fino i uvijeno spustis :)

Hvala, i ja mislim da je sve okej dok se ne pomenu seme, pleme, deca, i polozaj nogu.
Sve je u redu, i ti oprosti ako sam te nekad nesto uvredila.
docsumann docsumann 15:43 25.10.2016

Re: a taube?

kako nije adekvatno-


jednostavno - nije.

sranje na stolu te fizički ugrožava, vrši agresiju na tvoj životni prostor.

sranje i smeće po blogu nič me ne dotiče, sem što mi bude krivo kad nekoga bez veze i razloga ispoljevaju fekalijama.
glupi i ružnui dijelovi uopšte mi ne smetaju u praćenju onih zanimljivijih. nema preklapanja i mješanja mirisa.


sad po tebi, ispada da je stvar ucestvovanja, zavisno od stepena izdrzljivosti na sranja.


potrebno je neko vrijeme da bi se blog kroz samoregulaciju (dakle samo lični moderatorski panel za sopstveni blog) doveo u red.

+ onaj maksin filter, kao ružičaste naočare za negledanje
marijanahoffmann marijanahoffmann 16:00 25.10.2016

Re: a taube?

tyson
Verovatno jeste, al ono što stoji je i da koleginica bukvalno ne može da kontroliše svoje ponašanje do mere kad time više ne treba da se bave laici.

Ne znam, nisam pratio njeno pisanje iz vremena prve inkarnacije (taube), a tek ovlaš u prethodnoj reinkarnaciji.

Iz tog relativno površnog, pa i ovog sadašnjeg iskustva ne bih se u potpunosti složio sa tobom.


Recimo, bivalo je na tom blogu i trenutaka kad sve zamire. Rečeno je šta je ko imao, komentari utihnuli... i onda odjednom osvanu po 3-4 njena uzastopna komentara, upućena na više adresa, obično vrlo provokativnog tona, pri čemu je komentar na koji se nafovezuje potpuno beznačajan.

Ih, pa dobro; gledajući iz sopstvenog iskustva, pošto nisam na blogu u realnom vremenu 24/7 već povremeno, desi mi se isto to, da se naređa nekoliko komentara jedan iza drugog samo zato jer se nagomilalo nepročitanih pa onda krenem da komentarišem/odgovaram u nizu.

Isto tako, priznajem, s vremena na vreme uradim upravo to na šta si posumnjala - iz čiste zabave ali i blogovske dužnosti razgorim raspravu (ili makar pokušam) na nekom usnulom blogu; što da ne...

Osim onog što se moglo videti iz veličine pojedinačnih komentara i njihovog broja, i iz dinamike objavljivanja se mogao izvući zaključak da osoba ima preteranu potrebu da bude u centru pažnje i da nastavlja diskusiju po svaku cenu.

De, de; pa ima takvih ovde poprilično, čak su ako mene pitaš po tom pitanju daleko upadljiviji, da ne imenujem, nema svrhe. Mene lično to ponekad malo iznervira ali dobro, ko sam ja da sudim. Svakakvih ljudi ima, a niko nije savršen. Malo tolerancije ne bi nam škodilo.

I po cenu da budem proglašena najgorim detetom u ulici, ne mislim da takve pojave treba tolerisati bezgranično. Svakom se nekad desi, al ako je to pravilo...
Uzmimo u obzir i način na koji se koleginica pojavila u ovoj svojoj skorijoj reinkarnaciji, sve urlajući, pljujući okolo i razmahujući motkom u širokom luku. Vrlo nezgodan način da sebe kvalifikiješ kao dostojnog sagovornika.

Vidi, kad već govorimo o tom konkretnom blogu.

Ako mene pitaš, ona je pokrenula jednu jako zanimljivu temu, čak ne ni baš toliko trapavo formulišući kako krkar kaže, ali se pokazalo da makar ova ovdašnja, blogovska javnost ni posle 75 godina nije spremna da, umesto (ili pored) emotivnih osvrta na događaje iz prošlosti, na primerima iz sopstvene i tuđe prošlosti otvori neke malo složenije a korisne teme.

Konkretno, svrhu i način pružanja otpora okupatoru u uslovima kada to podrazumeva teške odmazde, ili ako je pozitivan ishod jako upitan. I generalno ponašanje tokom okupacije, pa i života pod diktaturom ako malo proširimo stvari.

To je kontroverzna i osetljiva tema, ali očigledno još nismo spremni da ovde o tome pričamo. Za razliku od, recimo, naših predaka koji posle Prvog svetskog rata nisu skočili na svoje sunarodnike koji su tri godine proveli pod okupacijom, a prilično kritički su sagledali neuspeli i u krvi ugušeni Toplički ustanak iz 1917.

Elem, da se vratim na citat; iako je u startu dočekana đonom, uz oštre kritike, izvrtanje reči, i očigledan nedostatak volje da se na zadatu temu razgovara, ona je u prvo vreme odgovarala prilično suzdržano.

Onda su krenule žešće uvrede, i sve je polako krenulo nepovratno nizbrdo. Mislim da ne treba posmatrati njen nastup posle tog trenutka kao merodavan, jer od tada pa sve više i više bila izložena takvom tretmanu da je samo bilo pitanje vremena kada će joj kontrola popustiti.

Ako mene pitaš, greška je bila što je uošte nastavila da se oglašava, kada je bilo jasno (?) da razgovora na teme koje je htela da otvori nema, a naročito kada su uvrede postale jedini odgovor na njene komentare.

Neću da ulazim u analizu ličnosti, nije lepo a nisam ni stručan. Međutim, ako blogeri već znaju s kim razgovaraju i da, kako kažu sad neki, brzo plane - mislim da je jako nekorektno i ružno manipulisati time i namerno je gurati ka ivici iako žena želi normalno da razgovara.


Jebote, i ja sad napisah komentar od pola metra...




Hvala.
Komemtar od pola metra i zlata vredan.
Pokrenula sam nesto o cemu niko nece da govori, o cemu se cuti, i docekana sam djonom. Ostalo je istorija. Tuzna, doduse.
Nisu ljudi spremni da o tome progovore. Kapiram. Emocije govore umesto cinjenica. A garantujem da bi sve krenulo na bolje, kada bi se o ovome progovorilo.
tyson tyson 16:06 25.10.2016

Re: a taube?

odjednom su svi okolo postali partizanske aveti, horde zombija koji u dronjcima izbijaju iz bjeline mećave sa igmanskog marša

Mislim da je to došlo tek kasnije, kada su stvari dobrano otišle nizbrdo; ali nikada nećemo saznati jer bloga više nema


tyson tyson 16:10 25.10.2016

Re: Perspektiva gledanja

Ti Tysone kao da si hteo nesto da mi kazes? Ali eto nisi?? Pa se ja pitam sto nisi??? Nije valjda da te je strah????

Hahahaha, ma jel' ovo eksperiment u blogovanju, ili šta?

Samo sam uzeo kao šlagvort, ilustraciju dobar primer koji si dao, ne uzrujavaj se.



docsumann docsumann 16:11 25.10.2016

Re: a taube?

Pokrenula sam nesto o cemu niko nece da govori, o cemu se cuti, i docekana sam djonom.


ne se previše zanesuvaš.

na blogu sam ispratio žučne i obimne diskusije i o 27.martu '41. i Srebrenici i NATO bombardovanju zgrade RTS-a, i o još gomilu drugih osjetljivih i kontroverznih istorijskih događaja.

bilo je tu stavova i ovakvih i onakvih, i za i protiv, i u nijansama i apsolutno.

na blogu se nije ćutalo ni o čemu. e, sad, kako se pričalo, već je drugi par rukava.
marijanahoffmann marijanahoffmann 16:17 25.10.2016

Re: a taube?

ona je pokrenula jednu jako zanimljivu temu, čak ne ni baš toliko trapavo formulišući kako krkar kaže, ali se pokazalo da makar ova ovdašnja, blogovska javnost ni posle 75 godina nije spremna da, umesto (ili pored) emotivnih osvrta na događaje iz prošlosti, na primerima iz sopstvene i tuđe prošlosti otvori neke malo složenije a korisne teme.

Konkretno, svrhu i način pružanja otpora okupatoru u uslovima kada to podrazumeva teške odmazde, ili ako je pozitivan ishod jako upitan. I generalno ponašanje tokom okupacije, pa i života pod diktaturom ako malo proširimo stvari.

To je kontroverzna i osetljiva tema, ali očigledno još nismo spremni da ovde o tome pričamo. Za razliku od, recimo, naših predaka koji posle Prvog svetskog rata nisu skočili na svoje sunarodnike koji su tri godine proveli pod okupacijom, a prilično kritički su sagledali neuspeli i u krvi ugušeni Toplički ustanak iz 1917.


Kralju!
krkar krkar 16:20 25.10.2016

Re: a taube?

JJ Beba
Unfuckable
Drugi, Krkare nema potrebe za vulgarizacijom bloga. Mislim na fotki.

a zašto bi fekalija (legitimni ekskret ljudskog tela) bila vulgarna, prosimfino?
Kapiram da je ružna ili budi neprijatne asocijacije (huh, kako kome?) ali - vulgarna?




krkar krkar 16:26 25.10.2016

Re: a taube?

Pogotovo kad se neko zove Free, a preziva Hand.


To mu je skraćeno od Free Hand Jobs što znači drkadžija. A može i drkaxhija.

A ovo što sad radiš je upravo potvrđivanje tvog bolidizma 1/1. On te brani, pokušava da kaže nešto u korist tvog prava da budeš benigna budala - a ti sereš po njemu!!!
krkar krkar 16:30 25.10.2016

Ono kad propustiš svršavanje u grupnjaku

Onda su krenule žešće uvrede, i sve je polako krenulo nepovratno nizbrdo. Mislim da ne treba posmatrati njen nastup posle tog trenutka kao merodavan, jer od tada pa sve više i više bila izložena takvom tretmanu da je samo bilo pitanje vremena kada će joj kontrola popustiti.


O pa to znači da ja nisam video ništa od te kulminacije. U nedelju ujutru sam vrlo ovlaš pogledao jednom ili dvaput a posle više nisam imao prilike. A i ono je već bilo dovoljno gadno!
krkar krkar 16:36 25.10.2016

Re: a taube?

a za dete nagadjali je li je Srpce ili Nemce,


Ja sam te podjebavao za dete. Čisto podjebavao. Tebe. Sitan prc. Mangupski. Nikad se nikome ne diram u decu, mogu majke, očeve, strine... decu ne.

Ali jebiga kad nemaš smisla za humor ... ne pomaže ti ni 36DD.
JJ Beba JJ Beba 16:44 25.10.2016

Re: a taube?

krkar
JJ Beba
Unfuckable
Drugi, Krkare nema potrebe za vulgarizacijom bloga. Mislim na fotki.

a zašto bi fekalija (legitimni ekskret ljudskog tela) bila vulgarna, prosimfino?
Kapiram da je ružna ili budi neprijatne asocijacije (huh, kako kome?) ali - vulgarna?





damska varijacija

Domazet Domazet 16:52 25.10.2016

Sta cu kad se lako uzrujam...

Konkretno, svrhu i način pružanja otpora okupatoru u uslovima kada to podrazumeva teške odmazde, ili ako je pozitivan ishod jako upitan. I generalno ponašanje tokom okupacije, pa i života pod diktaturom ako malo proširimo stvari.

...ali zbog ovoga. Da ti ponovim ovde, i od moje malenkosti, vise puta navedenu definiciju pacera. Pacer je onaj koji u (sahovskom i ne samo sahovskom) duelu misli da samo on planira. Sta je po tebi bila alternativa otporu? U duelu u kome protivnik ne preza da utamani sve koji mu se ne svidjaju? Odnosno sve koji mu se ne svidjaju a do kojih moze da stigne. Ne preza da bombarduje otvorene gradove? Ne preza da ubija stotinu civila za jednog ubijenog vojnika? Ne preza da...dodaj po sopstvenoj volji.

Tvoja (i ne samo tvoja) ideja da su Srbi (mozda?/verovatno?) trebali da sede i cute i cekaju da drugi odrade posao je odlicna. Ziva steta sto se Hitler nije bas mnogo obazirao na nju. I nije imao neki narociti interes da pusti Srbe da sede i cekaju.

Cutanje dok zlo dolazi po druge zavrsava se samo na jedan nacin. Dolaskom zla po tebe. Ako meni ne verujes, pitaj Nemce...
angie01 angie01 16:53 25.10.2016

Re: a taube?

sranje na stolu te fizički ugrožava, vrši agresiju na tvoj životni prostor.


pa je l kapiras?...fiziki/psihicki,...zagadjenje je i jedno i drugo,...ovo drugo cesto mnogo gore od prvog,...pa ti ni u rl ne pristajes valjda da je to normalno,...ako se slucajno i zateknes, verovatno odes.


glupi i ružnui dijelovi uopšte mi ne smetaju u praćenju onih zanimljivijih. nema preklapanja i mješanja mirisa.


..pa to ti kazem, ne mozes ti, kada si tu, da kao stulama prelazis preko necega sto nije u redu, u krajnjoj liniji ugrozava nekog drugog- ako si ti rezistentnan:),...i nastavis u tom opstem sranju da cvkuces o necem drugom, kao da je sve ok.


potrebno je neko vrijeme da bi se blog kroz samoregulaciju (dakle samo lični moderatorski panel za sopstveni blog) doveo u red.


ovo bi bilo idealno,...da postoji volja svih ucesnika, ne bi nikakve "mere" ni bile potrebne.


+ onaj maksin filter, kao ružičaste naočare za negledanje


,...al sa slojem sa kvacicama-za njega.
alselone alselone 16:56 25.10.2016

Re: Sta cu kad se lako uzrujam...

Cutanje dok zlo dolazi po druge zavrsava se samo na jedan nacin. Dolaskom zla po tebe.



Brao torima.
mirelarado mirelarado 16:59 25.10.2016

Re: a taube?

damska varijacija


Niko kao Japanci:

JJ Beba JJ Beba 17:02 25.10.2016

Re: Sta cu kad se lako uzrujam...

...ali zbog ovoga. Da ti ponovim ovde, i od moje malenkosti, vise puta navedenu definiciju pacera. Pacer je onaj koji u (sahovskom i ne samo sahovskom) duelu misli da samo on planira. Sta je po tebi bila alternativa otporu? U duelu u kome protivnik ne preza da utamani sve koji mu se ne svidjaju? Odnosno sve koji mu se ne svidjaju a do kojih moze da stigne. Ne preza da bombarduje otvorene gradove? Ne preza da ubija stotinu civila za jednog ubijenog vojnika? Ne preza da...dodaj po sopstvenoj volji.

Tvoja (i ne samo tvoja) ideja da su Srbi (mozda?/verovatno?) trebali da sede i cute i cekaju da drugi odrade posao je odlicna. Ziva steta sto se Hitler nije bas mnogo obazirao na nju. I nije imao neki narociti interes da pusti Srbe da sede i cekaju.

Cutanje dok zlo dolazi po druge zavrsava se samo na jedan nacin. Dolaskom zla po tebe. Ako meni ne verujes, pitaj Nemce...


e pa domi
JJ Beba JJ Beba 17:03 25.10.2016

Re: a taube?


Niko kao Japanci:

za ovo ti treba kurs
Ribozom Ribozom 17:29 25.10.2016

Re: a taube?

[marijanahoffmann]

Mozes ti sebi da nadenes ime i slicku sa njim, ali si ti meni samo 'taube'.

Salim se. SA-LIM-SE
Ribozom Ribozom 17:32 25.10.2016

Re: a taube?

@tyson

Ako se ikad budem razvodio, tebe uzimam za advokata
nsarski nsarski 17:37 25.10.2016

Re: a taube?

JJ Beba

Niko kao Japanci:

za ovo ti treba kurs


Sunce ti žarko ja sam imao ovakav toalet dok sam živeo u Tokiju!

Moraš da stisneš dugme da se nešto desi, ali ako stisneš pogrešno javi se umilan ženski glas (čuje se u celom stanu) sa uputstvima, valjda. I to automatski ponavlja, više puta.
blogovatelj blogovatelj 17:42 25.10.2016

Re: Navukla vas da se pokažete

Upravo sam zato napisao ovaj blog - jer mi je žao što nema više tog dragocenog materijala na kojem se vidi kakve niske strasti vam je izvukla!


Ovde ne vidim problem. I ti kad se uloguješ pod nikom smrtfašizmu, ili pupan, dovedeš plebs do slične reakcije.
blogovatelj blogovatelj 17:44 25.10.2016

Re: a taube?

Odeljenska zajednica ne u smislu da su svi sudelovali, već da su bili zastupljeni svi oblici bullyinga simultano, od siledžija, preko teških psovača, do manipulanata, licemera, "dobronamernih savetodavaca", sitnih podjebavača, pasivnih agresivaca, zaplašenih žrtava koje žele da budu prihvaćene, you name it.


Ja zato evo sedam godina zalazim ovde. Jer smo ovakvi, lepi.
blogovatelj blogovatelj 17:45 25.10.2016

Re: a taube?

Crtez je hrvatska propaganda, samo oni Slovence zovu Sloveni.


Crtež je idiotluk. Niko u Srbiji ne psuje babu, a pogovoto ne baku.
docsumann docsumann 17:50 25.10.2016

Re: a taube?

Vreme je da se po ko zna koji put citira veliki Miljenko Smoje*:

Nisu grube riči kurac, pizda, govno. Grube su riči rak, rat, glad


vaistinu veliki
Domazet Domazet 17:54 25.10.2016

Ma madjarska...

blogovatelj
Crtez je hrvatska propaganda, samo oni Slovence zovu Sloveni.


Crtež je idiotluk. Niko u Srbiji ne psuje babu, a pogovoto ne baku.

...propaganda, bre! Hoce da pokazu kako su Srbi nemastoviti...
mirelarado mirelarado 17:57 25.10.2016

Re: a taube?

nsarski
JJ Beba

Niko kao Japanci:

za ovo ti treba kurs


Sunce ti žarko ja sam imao ovakav toalet dok sam živeo u Tokiju!

Moraš da stisneš dugme da se nešto desi, ali ako stisneš pogrešno javi se umilan ženski glas (čuje se u celom stanu) sa uputstvima, valjda. I to automatski ponavlja, više puta.


Toaleti samo za prave IT samuraje. :)
tyson tyson 18:37 25.10.2016

Re: Ono kad propustiš svršavanje u grupnjaku

O pa to znači da ja nisam video ništa od te kulminacije. U nedelju ujutru sam vrlo ovlaš pogledao jednom ili dvaput a posle više nisam imao prilike. A i ono je već bilo dovoljno gadno!

Uh. Ne želiš da znaš.


blogovatelj blogovatelj 18:38 25.10.2016

Re: Ma madjarska...

..propaganda, bre! Hoce da pokazu kako su Srbi nemastoviti...


Ma ne, kakva propaganda. Samo plitak humor, dostojan Večernjih novosti. Ili dostojan onog nesretnika i Anđelke, ova neka serija na B92, zaboravih kako se individuum zove, ali kao vickast je bio pa pričao slovenački u jednoj epizodi. Humor a la Jova Radovanović.
tyson tyson 18:41 25.10.2016

Re: Sta cu kad se lako uzrujam...

tyson tyson 18:50 25.10.2016

Re: Sta cu kad se lako uzrujam...

Sta je po tebi bila alternativa otporu?

A, pa čekaj, polako. Na stranu to što ja svoj stav nigde nisam naveo, nego prvo da se konsenzusom donese odluka da li ćemo uopšte na ovom blogu započeti razgovor na ovu temu, ili se ovde priča o obrisanom tasinom blogu kao takvom.


JJ Beba JJ Beba 19:00 25.10.2016

Re: a taube?

mirelarado
nsarski
JJ Beba

Niko kao Japanci:

za ovo ti treba kurs


Sunce ti žarko ja sam imao ovakav toalet dok sam živeo u Tokiju!

Moraš da stisneš dugme da se nešto desi, ali ako stisneš pogrešno javi se umilan ženski glas (čuje se u celom stanu) sa uputstvima, valjda. I to automatski ponavlja, više puta.


Toaleti samo za prave IT samuraje. :)

znači za nas ninje običam japanski čučavac
JJ Beba JJ Beba 19:01 25.10.2016

Re: a taube?

nsarski
JJ Beba

Niko kao Japanci:

za ovo ti treba kurs


Sunce ti žarko ja sam imao ovakav toalet dok sam živeo u Tokiju!

Moraš da stisneš dugme da se nešto desi, ali ako stisneš pogrešno javi se umilan ženski glas (čuje se u celom stanu) sa uputstvima, valjda. I to automatski ponavlja, više puta.

reko već, za japansko šoranje potreban fakultet
mirelarado mirelarado 19:07 25.10.2016

Re: a taube?

znači za nas ninje običam japanski čučavac


Ali, dobijemo i papučice:


JJ Beba JJ Beba 19:13 25.10.2016

Re: a taube?

mirelarado
znači za nas ninje običam japanski čučavac


Ali, dobijemo i papučice:



e sad mi je lakše
gedza.73 gedza.73 19:50 25.10.2016

Re: a taube?

Konkretno, svrhu i način pružanja otpora okupatoru u uslovima kada to podrazumeva teške odmazde, ili ako je pozitivan ishod jako upitan

Nije baš tako formulisala.
Ispalo je kao da su Nemci, jadni, bili prisiljeni da postroje đake i streljaju.

Kad potvrdimo ulogu Nemaca, onda možemo da opaprimo po partizanima.
U mom kraju skoro da nema mesta gde nisu čačnuli Nemce i pobegli.
I uvek su posle toga stradali civili.
I generalno ponašanje tokom okupacije

U pričama (koje naravno po doživotnim subnorcima nisu istinite jer se ne nalaze mitovima i legendama o NOB-u) lokalaca često se divljačnije ponašaju od četnika.






princi princi 20:10 25.10.2016

Re: a taube?

Ispalo je kao da su Nemci, jadni, bili prisiljeni da postroje đake i streljaju.

Da, jbt, čitam pre neki dan onu Jovanu Gligorijević, da li u Vremenu, da li na Fb, tek, sine, istrese žena sav žuč na nekog ljotićevca, zaboravio sam kako se zove, ispljuva, ispsova, a o samim Nemcima, maltene, jbg, veš poet svoj dolg, bože moj, šta da se radi, odradili šta se mora, kao elementarna nepogoda.
tyson tyson 20:53 25.10.2016

Re: a taube?

Nije baš tako formulisala.
Ispalo je kao da su Nemci, jadni, bili prisiljeni da postroje đake i streljaju.

Ih, pa nemoj jbg, nije baš tako bilo, i kao što rekoh takva tvrdnja bila bi poprilično sumanuta. Čak i kada joj je u prvom naletu odgovora spočitano baš to kako si rekao, u nekoliko navrata je jasno razjasnila da joj takvo nešto nije palo na pamet da kaže. Ali džaba, ljudi su se uhvatili svog tumačenja, i ostalo je istorija.

Da ne ispadne sad kako branim blogerku po svaku cenu; više su mi fascinantna dva fenomena - pomenuti blogolinč, i to kako se ljudi drže drže po svaku cenu svog viđenja stvari iako im se skrene pažnja da su potpuno pogrešno protumačili nečije reči.

Neće biti dobro ako to postane raširena pojava ovde; u tom slučaju ne vidim puno razloga da normalan čovek gubi vreme na Blogu.

antioksidant antioksidant 21:49 25.10.2016

Re: a taube?

princi
Ispalo je kao da su Nemci, jadni, bili prisiljeni da postroje đake i streljaju.

Da, jbt, čitam pre neki dan onu Jovanu Gligorijević, da li u Vremenu, da li na Fb, tek, sine, istrese žena sav žuč na nekog ljotićevca, zaboravio sam kako se zove, ispljuva, ispsova, a o samim Nemcima, maltene, jbg, veš poet svoj dolg, bože moj, šta da se radi, odradili šta se mora, kao elementarna nepogoda.

marisav petovic princi, marisav petrovic. da imas malo stida pazio bi o cemu pricas.
b92fmember b92fmember 22:10 25.10.2016

Re: Još jedan permanentno u pizdu materinu

Jebem te u usta majmunska, govnaru sveznajući koji si juče ovde došao, pičko posrana, mater i oca ti jebem bezobrazne, ti znaš ko sam ja i šta ja radim? Mrš!


Nadam se da nisi vučićev brat?
docsumann docsumann 23:18 25.10.2016

Re: Još jedan permanentno u pizdu materinu




kolicka kada pa ti japanci mogu da žive na 4,5 m kvadratna, tročlana porodica ... a sin trenira sumo.
krkar krkar 23:29 25.10.2016

Jebo činjenice, ajmo da seremo floskule

Ne preza da bombarduje otvorene gradove?


Kakve "otvorene gradove", da prostiš? Koji je to grad u Jugoslaviji bio otvoreni grad?
krkar krkar 23:37 25.10.2016

Re: Navukla vas da se pokažete

I ti kad se uloguješ pod nikom smrtfašizmu, ili pupan, dovedeš plebs do slične reakcije.


Ti si daleko veća budala nego što na prvi, drugi i treći pogled deluje.
Domazet Domazet 01:47 26.10.2016

Krump!

krkar
Ne preza da bombarduje otvorene gradove?


Kakve "otvorene gradove", da prostiš? Koji je to grad u Jugoslaviji bio otvoreni grad?

Eto neke koristi od Trampa. De se nisam naucio, sada bih ja krenuo da dokazujwm kako Krki opet glupeta. I postovao bih linkove na nesto poput ovoga:

Iako je odluka bombardovanju bila donesena 27. marta, sve do 5. aprila nije dat konačni nalog za početak napada. Razlog je verovatno da su dva dana ranije jugoslovenske vlasti proglasile gradove Beograd, Zagreb i Ljubljanu otvorenim gradovima, u iščekivanju mogućeg nemačkog napada.[a] Međutim, Hitler je 5. aprila, presekao početne rezerve i dao naredbu za napad.[4]

Medjutim naucio me Tramp koliko je besmisleno sa BSerima diskutovati uz pomoc fakata. Pa onda necu
krkar krkar 02:43 26.10.2016

Ne može Srbin biti kriv ni za šta

Partizani nisu krivi, ali oni snose deo odgovornosti, isto kao i oni koji su vojsku skrivali po bolnicama 1999. ili u zgradi RTS-a snose deo odgovornosti za poginule civile.


To je ta tema.

Koju ćemo jednog dana valjda otvoriti.


krkar krkar 03:06 26.10.2016

Otvoreno za budale

Medjutim naucio me Tramp koliko je besmisleno sa BSerima diskutovati uz pomoc fakata.


Jebeš Trampa, nisi ti ta kategorija.

Nego pokušaj da uključiš mozak pa da mi objasniš u kakvoj su vezi tvrdnja jugoslovenskih vlasti da je Beograd proglašen otvorenim gradom i činjenica da uprkos toj tvrdnji vojne efektive nisu povučene iz grada.

Dakle, ne da papagajski postiraš nešto što je neko tvoje pameti, etičkog stava i integriteta postirao po internetu vaskolikom, nego činjenice i njihove uzročno posledične veze.

Otvoreni grad znači grad iz kojeg su povučene sve vojne jedinice i naoružanje. Koji je svesno i namerno ostavljen bez ikakvih vojnih jedinica, bez ljudstva i naoružanja, nesposoban da se brani i upravo zato se poziva na status otvorenog grada kao grada koji nije potrebno vojnički napadati.

Uostalom, evo ti tvoj izvor mudrosti Wikipedia:

In war, in the event of the imminent capture of a city, the government/military structure of the nation that controls the city will sometimes declare it an open city, thus announcing that it has abandoned all defensive efforts. The attacking armies of the opposing military will then be expected not to bomb or otherwise attack the city but simply march in. The concept aims at protecting the city's historic landmarks and resident civilians from an unnecessary battle.

Sad ti papagajski tvrdiš što i gomila budala "dasujugoslovenskevlastiproglasilebeogradotvorenimgradom". Jesu. Ali su u Beogradu ostale sve komande (vrhovna, vojske i vazduhoplovstva), jedna pešadijska divizija, 2 oklopna i 1 konjički puk, 1 vazduhoplovni puk i 2 vazduhoplovne grupe direktno podređene vrhovnoj komandi, 1 eskadron rečne flotile itd, itd.

Pa kakav onda kurac "otvoreni grad". I tada je vladala opšta laž koju su papagaji ponavljali kako onda tako i sada. Beograd je bio otvoreni grad koliko je i Dragiša Mišović bio bolnica.

Bio je kurac krasni!

Laži po familiji, po firmi, po komšiluku ali nemoj na mom blogu.
anonymous anonymous 06:15 26.10.2016

Re: Otvoreno za budale

Dakle, ne da papagajski postiraš nešto što je neko tvoje pameti, etičkog stava i integriteta postirao po internetu vaskolikom, nego činjenice i njihove uzročno posledične veze.


Па....ево и чињеница.

За "отворени град " није суштина у томе да ли су у њему остале наоружане јединице или не, већ да ли је војно и политичко руководство јасно изразило своју одлуку да се град неће оружано бранити.

АКЦЕНАТ ЈЕ НА ДЕКЛАРИСАЊУ.


Uostalom, evo ti tvoj izvor mudrosti Wikipedia:


Several cities were declared open during World War II:

Krakow was left undefended (except for some small local units) after the Polish 6th Infantry Division marched by the city to the nearby Niepołomice Forest to set new defensive lines. This led the Mayor of Krakow to declare it an open city on the 5th of September, 1939. The German army entered the city the next day.
Brussels was declared an open city by the Belgian Government in 1940 during the Battle of Belgium. It was later occupied by the Germans.
Paris was declared an open city by the French Government in June 1940 during the Battle of France.
Belgrade was declared open in April 1941 by the Government of Yugoslavia, just before the Invasion of Yugoslavia. The German Wehrmacht did not respect the open city status and heavily bombed the city.
Manila was declared an open city on 26 December 1941 by US general Douglas MacArthur during the Japanese invasion of the Philippines. The Imperial Japanese Army ignored the declaration and bombed the city.
Batavia was declared an open city on 5 March 1942 after the Dutch Army was evacuated. The Japanese occupied the city the next day.
Rome was declared open on 14 August 1943 by the Italian government following the cessation of Allied bombing. Subsequently Allied forces entered Rome in June 1944 and retreating German forces also declared Florence and Chieti on 24 March 1944 "open cities".
Athens was declared an open city by the Germans on 11 October 1944
Hamburg was declared open on 3 May 1945 by the Germans and was immediately occupied by the British.

tyson tyson 08:42 26.10.2016

Re: Otvoreno za budale

АКЦЕНАТ ЈЕ НА ДЕКЛАРИСАЊУ.

Ne.

Akcenat je na tome da neprijatelj nema razlog da napada grad, a kud ćeš većeg razloga u ratu od vojnih komandi i jedinica.

Licemerno je, ili naivno, očekivati da nećeš biti napadnut u ratu samo zbog deklaracije, a pri tom se otvoreno ne pridržavati uslova deklaracije.

Na stranu to što je deo nemačke taktike u to vreme bio da se terorističkim bombardovanjima (od engleskog terror bombing, bombardovanje da bi se izazvao paničan strah) utiče na ishod rata, pa se možemo zapitati da li bi svakako bombardovali Beograd; ovde sada govorimo o tome da li je grad zaista ispunjavao uslove da se zove otvorenim. Nije. I ozbiljnim ljudima to ne bi trebalo da bude argument.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana