Policija htela da mi privede kcerku - siri dalje!

Vesna Knežević Ćosić RSS / 02.04.2008. u 20:21

Marijana i Maishe
Marijana i Maishe
Danas sam se uverila da policija u Srbiji moze da ti dodje na kucu i da te privede kao kriminalca jer si presao ulicu na crveno ili gazio po travi. Upravo to se dogodilo mojoj kcerki. Minut posto se vratila sa fakulteta, na kucnim vratima oglasilo se zvono, a na pragu su stajala dva policajca s nalogom za njeno privodjenje. Ali, da krenem od pocetka.

U avgustu prosle godine, ili je to bio septembar, u po bela dana, moja kcerka Marijana i njen drug Petar, bili su sa kucicima na Kalemegdanu. Marijana je na crvenom povodniku vodila Maishe, zenku nemackog ovcara koja je tada imala manje od godinu dana. Petar je vodio svog mezimca po imenu Tito, prelepog usvojenog mesanca. I jedan i drugi pas su dobrocudni, neagresivni i veseli psi, navikli na decu, ljude, druge zivotinje.

I naravno da su Marijana i Petar na Kalemegdanu pustili s povodnika kucice. Mislim, i psi su ziva bica i treba im trunka slobode, zato su i otisli na Kalemegdan. Maishe je jurcala za bacenim grancicama i tenis lopticom, Tito ju je pratio. I ko zna koliko bi se oni tako igrali, da ih nisu presrela dva policajca.

ovo je Tito
ovo je Tito
Revnosni policajci su ih legitimisali, popisali i rekli da ce biti kaznjeni jer psi nemaju brnjicu/korpu. Dzaba su se klinci bunili da nigde nema ni zive duse, da su psi totalne dobrice, sto se iz prilozenog da videti, kao i da bi crkli kada bi im stavili brnjice, jer se hlade preko usta, a bila je neopevana vrucinstina. Revnosni policajci su bili neumoljivi.

I da skratim, Petru je stigla prijava za sudiju za prekrsaje, a Marijani nije. Na njegovoj je pisalo da je on vlasnik nemackog ovcara, recju, policajci su pobrkali pse. Bilo kako bilo, Petar je otisao u Englesku na pola godine, da drzi workshopove plesa, Tita je ostavio kod roditelja, mislim da nije bio u prilici da se pojavi na sudu. Moja kcerka dugo je izbegavala Kalemegdan, a i od tada jako pazi da kod sebe uvek ima licnu kartu, a kad je sa kucetom i one potvrde da je vlasnica, da je kuce cipovano, vakcinisano. Treba li da kazem koliko me sve to nervira? Jedno vreme sam je zezala da li nosi i potvrdu da je pas ociscen od glista, pa sam odustala. Vremena su surova, svako je sumnjvo lice.

Da ne duzim, bliski susret sa revnosnim policajcima pao je u zaborav. Sve do danas, kada su se policajac i policajka pojavili na vratima sa nalogom za privodjenje Marijane Cosic. Da se razumemo, ja zaista ne krivim te ljude. Oni rade posao koji rade, naloge dobijaju, a da cak ni ne znaju zbog cega nekoga jure. Ja sam besna na sistem, koji traci resurse i pristojan svet stavlja u neprijatan i stresan polozaj.

Molim vas, nisam jednom cula da su po Tasmajdanu kaznjavali babe i njihove ostarele pudle, jer iste nemaju brnjicu, ili nisu na povodniku. Da, bas babe, jer mladji kuckari prhnu kao vrapci, cim ih nanjuse. A babe su super, jer placaju odmah kazne, cak i kad nemaju leba da jedu, skroz poslusno, a i ne mogu da pobegnu.

Elem, moja kcerka Marijana je imala srecu da je policajka koja je sa kolegom dosla da je privede bila dusevna osoba, pa je od izvrsenja za danas odustala i jos je naucila sta da radi. Rekla joj je da sutra ode u ulicu Mihajla Pupina 167, II sprat, soba 90 i da "trazi potvrdu". Onda da sa potvrdom dodje u policiju u Bozidara Adzije 14. I jos, ako joj ne daju potvrdu u M. Pupina, da je zove na mobilni telefon. Rekla je da je to vazno, jer sutra moze da ima problema ako hoce da izvadi novu licnu kartu, pasos i sl.

I koga je briga sto je moje dete revnostan student i sutra treba da bude na fakultetu, a ne da juri po hodnicima sudije za prekrsaje, kod kojih cak nema ni zakazano, pa je najverovatnije nece ni primiti, a posle jos da juri na drugi kraj grada i donosi tu potvrdu, ako je iscupa, u policiju. Verovatno treba i neka lova, koju ona nema, a i ja sam tanka, tako da sam bas besna.

Onda sam okrenula telefonski broj koji je ostavila policajka, predstavila se kao roditelj i pitala u cemu je fazon. Ljubazna zena mi je sve potanko objasnila.

Ona kaze da sudski izvrsitelji masovno ne dostavljaju sudske pozive i da se svakodnevno susrecu na terenu sa tim problemom. Dolaze da privode ljude koji pojma nemaju o cemu se radi, ili su nesto sitno zgresili, jer njih niko ne pita, oni dobiju spisak i ajd na teren. Isto tako mi je rekla da je to jurenje kuckara po parkovima isto bezveze. Prosto, rekla mi je, procenila je da je totalno glupo da devojku privodi, pa joj je rekla sta da radi, i dala svoj broj mobilnog da je zove ako je sudija otkaci, jer nema zakazano.

Ja sam joj se zahvalila na ljubaznosti i informacijama i naravno, sto mi nije privela dete. Malopre sam okrenula Vasketa i ispricala mu "slucaj" i pitala za savet. Mislim, njemu verujem, mudar je i razlozan covek.Vaske (Aleksandar Vasovic) kaze da se s njima ne vredi zezati kad su u toj fazi i da je najbolje da Marijana sutra ode, plati i sve sta treba, kako su krenuli moze i na tri dana u Padinjak da se zaglavi.

Maishe
Maishe
I tako ce sutra moja kcerka da se bori sa svim tim. Moja procena je da je bolje da ide sama, nego da idem sa njom. Naime, mnogo sam ljuta, mogu nesto da lanem, a dete je fino i ljubazno. Iskreno, plasim se da u zelji da pomognem, ne odmognem, i ne odvalim nesto tipa - sto ne jurite krimose, nego pristojne mlade ljude, jer to popunjavate statistiku tako?

U svakom slucaju, zelim da vas obavestim, da nas pas Maishe, sto na holandskom jeziku znaci Devojcica, jeste razlog sto su hteli da mi privode dete. Taman smo sredili otecenu njusku i oke, a sad nova frka. Elem, primam sve savete i rado bih cula i vasa iskustva.

Molim vas da o ovom slucaju obavestite i organizacije za zastitu zivotinja, a moze i ljudi. Siri dalje!

Epilog, dan kasnije: Marijana danas nije otisla na faks, nego kod sudije za prekrsaje u M. Pupina, ponela je Ibzenovu Hedu Gabler za citanje ako upadne u

Tito
Tito
procep debelog cekanja jer nema zakazano. Sa njom je otisao i njen ortak Viktor Prlja, kao moralna podrska. Malopre mi se javila telefonom i rekla mi, da ju je sudinica primila preko reda, da je zato pun hodnik popizdeo, da je sudinica bila jako ljubazna, da je nasla izvestaj policajaca sa Kalemegdana, da u njemu pise da je bila s psom mesancem pustenim s lanca. Onda joj je moja cerka rekla da je ona bila zaista, ali sa psom nemackim ovcarem ciji je vlasnik, da hoce da plati kaznu i da zavrsi sa tim.

Sudinica je rekla da nije bitno koji je pas, pas je pas i da napise izjavu. Onda je ona napisala izjavu. Onda joj je rekla da ima u prizemlju banka i da plati 2.700 dinara kaznu. Dakle, kazna je placena, a sada je na putu s Novog Beograda prema B. Adzije da da potvrdu.

Marijana - zlocin i kazna
Marijana - zlocin i kazna
Marijana platila kaznu jeee
Marijana platila kaznu jeee
Ja sam je samo posavetovala, u voj fazi, da potvrdu kopira i sacuva za sebe.

Tako smo platili kaznu za Tita. Znam kuce, mnogo je slatko, potrazicu poslepodne fotke pa cu da okacim.

Uzgred, samo jos jednom da naglasim, ni jedan poziv nije stigao do moje cerke. Ko ne veruje, moze da proveri u M. Pupina. Cak ni na Kalemegdanu, prosle godine, kada su je presreli revnosni policajci koji vijaju kuckare, nije dobila nista, vec su u neko blokce popisali njene generalije.

 

 

Atačmenti



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Galebar Galebar 20:30 02.04.2008

eto

Pa lepo kuče...
Taska Dana Taska Dana 20:55 02.04.2008

!!!!!

Nikad nisam cula da nekog privode jer su ga uhvatili da psa pusta s lanca pa cak ni uparku gde je to zabranjeno. Ajde da platis kaznu, to razumem, ali da te privode zbog toga to je van pameti.

Trebalo bi da se ljubitelji zivotinja i organizacije za zastitu zivotinja , organizuju i izdejstvuju ogradjivanje nekih povrsina gde psi mogu da se puste sa povodca , gde mogu da se izjure i igraju.

Ja mogu da razumem da nije zgodno pustati psa u parku, zaista ima ljudi kojima nije sve jedno kad se suoce s psom.
Ali da zbog toga budes privodjen...to nikako ne razumem. To je prekomerna sila, narocito ako se to desilo samo jednom, ako su te opomenuli i ako su ti preedocili da to nije u redu.

Takodje treba vaspitavati policajce, njih treba u skolu. Zakonodavce takodje na skolovanje.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 21:06 02.04.2008

Re: !!!!!

Moja Dano, mene je zaustavio policajac zato što vozim bajk preko Miletića. Kazna 4000 dinara. A ovi što imaju auspuhe, a mrtve ribe u rekama, a Pančevo..? A Mišković?
smizibizi smizibizi 20:10 03.04.2008

Re: !!!!!

ja kako paranoicna postajem sve nekako mislim da ce Miskovic i policiju ubrzo da kupi(ako vec nije :))pa ce i te pare od naplacivanja kazni njemu da idu...pazte sta vam kazem :):):)ocenice on da je to dobar biznis :):):)
skyspoter skyspoter 20:41 02.04.2008

pa eto nista se nije promenilo

meni su 1984 zaustavili policajci zato sto sam prelazila ulicu van pesackog prelaza pa su mama i tata morali da idu u sud da objasnjavaju da sam dobro dete.
antioksidant antioksidant 20:55 02.04.2008

Re: pa eto nista se nije promenilo

skyspoter
meni su 1984 zaustavili policajci zato sto sam prelazila ulicu van pesackog prelaza pa su mama i tata morali da idu u sud da objasnjavaju da sam dobro dete.


Mene su 92ge zaustavili cike policajci i odvalili me od batina jer u licnoj karti nisam promenio prebivaliste (studirao sam u BGu a iz KGa sam). Pa dobro, nisu bas odvalili. Par puta osamarili a kad sam pao, par puta sutnuli. Nije bilo jako. Vise su hteli da me isprovociraju da vratim nekom od njih pa da me stvarno odvale. Cefnulo im se. Bilo je 2 sata po ponoci. Verovatno im je bilo dosadno.

Od tada, kad vidim ciku policajca nocu, bezim. Tete jos nisam sretao, ali vidim da su one OK.
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:45 02.04.2008

Vesna, kako se čita Maishe?

?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:06 02.04.2008

Re: Vesna, kako se čita Maishe?

maishe, a neki meishe, pisemo joj ime po srpski, sa s sa kvacicom
Marijana Ćosić Marijana Ćosić 00:44 03.04.2008

Re: Vesna, kako se čita Maishe?

Caos,

Pise se Meisje. A verujem da akcenat varira od grada do grada u Holandiji. Mi je zovemo Maish skraceno, sa mekim sh ili kad smo ozbiljni Maishe. Znaci umesto "Miko"...kazemo "E Milorade, brate" .

:)
Atomski mrav Atomski mrav 08:21 03.04.2008

Re: Vesna, kako se čita Maishe?

Holandski, znači... baš sam se pitao. Pomislio sam da je nemački, al' vidiš nije...

Srećno u Mihajla Pupina i u Božidara (Tab)Adžije...!
dunjica dunjica 20:46 02.04.2008

Tito

mezimca po imenu Tito, prelepog usvojenog mesanca.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:47 02.04.2008

odnos prema zivotinjama

Kada covek cuje sta se i kako kod nas radi kada su zivotinje u pitanju, onda se pita a sta je to sto ga pravi nostalgicnim. Uopste mi nije jasno. Kuce je divno. Ma neka se nose, platite im bednicima i neka idu dodjavola.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:03 02.04.2008

Re: odnos prema zivotinjama

ma ocu ja da platim, to nije sporno, al bre da mi stigne racun na kucu pa da odem u banku i platim, a ne da mi privode dete zbog kazne koja nije ni dosla.
Atomski mrav Atomski mrav 08:33 03.04.2008

Re: odnos prema zivotinjama

Tačno.
expert expert 20:48 02.04.2008

E sad

Tesko je biti pametan. Sa jedne strane u pitanju su blagi pitomi psi, sa druge strane propisi o drzanju pasa.
Bio sam mlad i siromasan student, radio preko zadruge i kupio sebi nove pantalone. Izasao sam uvece medj svet a tamo je jedna devojka, godista bas kao i tvoja cerka, vodila vrlo slicnog psa, naravno bez brnjice. Dok sam prolazio pored njih kuja se nakratko otela od devojke, ugrizla me za nogu i iscepala tog dana kupljene pantalone. Nisam dobio naknadu nizasta a pored sitne povrede na kozi zaradio sam jos zuljeva do novih pantalona.
Kazezoze Kazezoze 20:55 02.04.2008

maishe

ne znachi devojchica na holandskom (barem se tako ne pishe)
meisje je devojchica na holandskom.
btw u vondel parku su takodje uveli zakon da psi moraju biti na povodcu (vezani).
vondel park je inache prodan opshtini amsterdam za simbolichnu sumu od 1f sa usmenim dogovorom da je park namenjen za turiste i domace ljubimce. iako je park bukvalno namenjen da psi mogu slobodno da se igraju u njemu, opshtina je donela zakon da psi moraju biti na povodcu jer nigde na papiru ne stoji ta klauzula pod kojom je park prodan. usmeni dogovor se ne vazhi.
za marijanu je najbolje da plati kaznu jer nishta nece uraditi tvrdoglavoshcu.
mozhe samo navuci dodatne probleme. to sa privodjenjem je stvarno glupo, ali ...
Atomski mrav Atomski mrav 08:34 03.04.2008

Re: maishe

vondel park je inache prodan opshtini amsterdam za simbolichnu sumu od 1f sa usmenim dogovorom da je park namenjen za turiste i domace ljubimce.

Čuo sam da je u njemu dozvoljeno i vođenje ljubavi... tj. da će nji'ova murija to da toleriše. Sad, da li se to odnosi na ljude ili nji'ove ljubimce... ne znam :)
-petar- -petar- 20:58 02.04.2008

u vezi sa "sistemom"

mene je sokirala vest koju sam procitao ovde, da su policajci koji su stigli na lice mesta sprecili slucajnog prolaznika (koji je, inace, medicinar) -- da pomogne momku koji je izboden nozem u Leskovcu. Momak je prakticno iskrvario na smrt, dok su svi stajali i mirno cekali da hitna pomoc dodje. Eto, to je taj sistem, u kome "svako samo radi svoj posao". Pitam se, da li ce ti policajci da odgovaraju za nepruzanje pomoci i za sprecavanje pruzanja pomoci???!!
(molim da se javi organizacijama za zastitu ljudi)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 20:58 02.04.2008

A panduri...

Jednom je jedan, sa nekom koleginicom od 18 godina koja uvek ćuti i gleda u pod, došao kod mene, tu mi bila drugarica, tražio da mu se skuva kafa, kaže došao onako, ovo je njegov kvart. Startovao mi drugaricu, a ona mu rekla da će zvati miliciju ako je ne ostavi na miru. Inače ovi naši novosadski policajci su na dosta dobrom glasu. Jednog je drugarica namazala šljokicama kad je došao da zamoli lica da se raziđu i da zatvori lokal, negde oko 11 uveče. Disko pandur. I još samo nešto - jednom smo sedeli na travnjaku između zgrada noću, nas 12. Došli policajci, prišli, jedan rekao da stvarno ne zna kome mi tu smetamo, okrenuli se i otišli. Prijatelj iz Podgorice je posle celu noć oduševljeno vikao "Hipi policija!"
Ako ovo čita neki organ (nadzorni, reda i mira, neki treći, svejedno) imam poruku - Treba ih sve namazati šljokicama.
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:02 02.04.2008

Re: A panduri...

prijatelj Jelene Krajšić iz Podgorice
"Hipi policija!"

hahahahah

Atomski mrav Atomski mrav 08:36 03.04.2008

Re: A panduri...

Namazati šljokicama... pa to je stvarno hipi, kao u ono vreme kad se kitilo cvećem... :)
Deca cveća, deca šljokica...

P.S. Zato sam čuo da je novosadska interventna mnogo za*ebana...
Spiridon Spiridon 20:58 02.04.2008

nije sve u dzinsu ima nesto i u sekuticima

cale od mog prijatelja imao dzukca po imenu Tina. Bila je fenomenalno kuce ali izuzetno nepredvidiva kada su stranci u pitanju. Jednom, kad je cika Moma isparkiravao auto iz garaze Tina izletela na ulicu i cepila tipa za nogu istovremeno mu pocepavsi farmerke (marke levis 501). Mi igrali karte u dvoristi i sve sto smo culi je Momu kako vice - ne Tina, pusti Tina, Tinaaaaa!

Posle par dana Moma i jos jedan tip se dogovore sa deckom da mu kupe nove farmerke i da on "zaboravi" na ovaj nemili dogadjaj. Oni lepo otisli na buvljak i kupili najjeftinije farmerke koje su nasli. Decko, kada je video sta su mu kupili, reko da nece da prihvati ovu "kompenzaciju" na sta ga je ovaj tip sto je dosao sa cika Momom udario pesnicom i izbio mu prednja dva zuba.

eto
expert expert 21:04 02.04.2008

Re: nije sve u dzinsu ima nesto i u sekuticima

aj me povezi sa tim tipom, imam neke duznike a vidim da je dobar pregovarac :)
mirilovic mirilovic 21:15 02.04.2008

Re: nije sve u dzinsu ima nesto i u sekuti

Moma i njegov drugar su kreteni.
Spiridon Spiridon 21:16 02.04.2008

Re: nije sve u dzinsu ima nesto i u sekuti

Moma i njegov drugar su kreteni.


ma jok, cini ti se =]
Godfather Godfather 22:05 02.04.2008

Re: nije sve u dzinsu ima nesto i u sekuti

A 'teo chika Moma kao da ispadne pa ponudio prvo leviske :)
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:07 02.04.2008

savet:

dete... cu mene dete, tu sotonu ... slozicete se.... izvucite iz stana, po mogustvu za kosu, stepenicama, nikako liftom da vise boli dok je povlachite stubishtu ... ako nema stubishta vucite je po trotoaru ili nadjite kakvo stepeniste van zgrade.... i izvucite je psujuci naravno!... onako sochno, kocijasko-klomferski... i pred sudijom joj za prekrsaje lomite prst po bezobrazni prst.... polagano i temeljno .... govoreci joj: ovo je za tvoje dobro da sledeci put obavezno stavis brnjicu psu o ti okorela kriminalko i uznemiriteljko javnosti!

nastavite nista manje ostro: ovo je al kaponeovko o da si dilindzerko, jedna pravna drzava u kojoj niko pa ni ti pustahijo belosvetska i srce mamino, nemas pravo da tako ne`ebavajuce krsis zakone ili da ih dovodis u pitanje pod sumnjivim izgovorima tipa "pas bi umro bilo je vruce"

potom je obavezno metnite u oglase u "politiku" da se zna da je se odricete, te da dugove njene ne priznajete ko svoje....

pa da vidim hoce li sledeci put na kalemegdan s psom bez povoca....

mada ja krivim Vas gospodjo Knezevic Cosic, jer dete je to moglo samo u kuci da nauci. Rebno bi ja i vas da se setite kad ste joj dali da sheta kuchku bez povoca. Jer danas kerovi bez povoca, sutra sta? Anarhija!

I potom, najbitnije, sta ce molicu fino, vase dete samo sa muskarcem s kojim nije u svetom braku, bez starije sestre ili pratilje po Kalemegdanu? Kakva vam je to porodica gospodjo Knezevic Cosic? Kad je vi ko majka dajete u takve nemoralne situacije, zar vas cudi sto po nju u tim godinama dolazi policija gospodjo Knezevic Cosic? Zasto tako gospodjo Knezevic Cosic? A droga po skolama gospodjo Knezevic Cosic? Po koga je nevinog ikada u Srbiji dolazila policija gospodjo Knezevic Cosic?

Gospodjo Knezevic Cosic?!?

Vas slucaj je najbolji dokaz da kriminalci poticu iz takvih porodica u kojima se devojke pustaju bez pratnje u musko drustvo. Trazili ste kusajte ... gospodjo Knezevic Cosic








ceda_urosevic ceda_urosevic 21:10 02.04.2008

Re: savet:

Tibor Jóna
mada ja krivim Vas gospodjo Knezevic Cosic, jer dete je to moglo samo u kuci da nauci.

Slažem se, sve to iz kuće ide.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:19 02.04.2008

Re: savet:

tja, lepo meni milan ovdasnji bloger novkovic rek'o da to treba vezati za radijator, mis'im, i kuche treba vezati za radijator i sta ce joj zivotinja uopste (moja cerka se vodi kao vlasnica, to sam jedino pametno insistirala) kad nema stado ovaca?

al, bez zezanja, ja znam da salju pozive za sud, ali brate nije dosao ni jedan, u cemu je fora da te privode, a nemas ni zakazano?

jel ce mene da privedu isto, jerbo ja imam dve kazne za svercovanje u gradskom prevozu koje nisam platila?

leleee

Tibor Jóna Tibor Jóna 21:21 02.04.2008

Re: savet:

Vesna Knežević Ćosić
tja, lepo meni milan ovdasnji bloger novkovic rek'o da to treba vezati za radijator, mis'im, i kuche treba vezati za radijator i sta ce joj zivotinja uopste (moja cerka se vodi kao vlasnica, to sam jedino pametno insistirala) kad nema stado ovaca?

al, bez zezanja, ja znam da salju pozive za sud, ali brate nije dosao ni jedan, u cemu je fora da te privode, a nemas ni zakazano?

jel ce mene da privedu isto, jerbo ja imam dve kazne za svercovanje u gradskom prevozu koje nisam platila?

leleee



pa to je . iver i klada. jabuka i apple tree...
vama treba oduzeti to dete... pa vi ste krimogeni per se.... sui genneris sto bi ono rekli....
mirilovic mirilovic 21:22 02.04.2008

Sudski poziv

Mislim da je uredu kazniti ljude koji šetaju pse bez povodca na mestima koja nisu predviđena za to.

Mislim da treba da ima više mesta u gradu predviđenih za šetanje pasa bez povodca.

Mislim da je država trebala na vreme da uruči Vašoj ćerci sudski poziv.
TIMELESS TIMELESS 21:24 02.04.2008

nije što je moja ali ...

Vesna, i sami zate da se u poslednje vreme više puta dogodilo da psi prilično ozlede prolaznike, čak decu. Verujem da ni jedan od vlasnika nije predpostavljao šta će se dogoditi. S druge strane, postoji priličan broj ljudi koji se zaista plaše pasa. Stavite se na njihovo mesto u trenutku kada pas krene prema njima (verovatno ih pas i ne primećuje već u igri jurca negde u njihovom smeru). Nimalo prijatno. Dokažite vi roditelju malog deteta da je vaš pas miroljubiv, da neće ugristi dete. Zašto bi neko uopšte ulazio u tu vrstu polemike, naročito ako je propisano da se pas vodi na povocu ili da ima korpu na njuški. Lično mislim da su ta pravila dobra mera predostrožnosti.
Što se tiče dolaska policije na vrata, to će se dogoditi u bilo kom slučaju u kojem iz nekog razloga ne odgovorite na sudski poziv. Verujem da u policiji ne postoji neko zadužen za procenu da li je prekršilac dobro dete ili ne, već da odlaze kod svih, bez izuzetka. Na sreću, vaša ćerka ipak neće zaglaviti u zatvoru.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:08 02.04.2008

Re: nije što je moja ali ...

tim, psi su bili pusteni na Kalemegdanu, po pasjoj vrucini, okolo nije bilo ni zive duse. niko normalan ne istrcava psa gde ima male dece ili prolaznika.

kaznjavati nekog unapred jer je pas mogao ovo i ono, je kao kada bi vozaca kaznio unapred, jer je mogao ovo i ono. znas ono, dobar dan gposodine, pet hiljada, molim. sto? pa vas auto je mogao da izleti na trotoar. ali nije, ja sam parkiran ovde? pa nije ali je mogao.

nisam ja blesava znam da ima opasnih pasa, neke i sama susrecem, ali ne vidim da ih neko juri, niti istrazuje ko su im gazde.

drugo, slazem se i ja da kazne moraju da se placaju,a kod sudije za preksaje ide. ali kako da ides ako te nije pozvao, tj ti nermas nikakav info o tome?

zasto bi te onda neko privodio? to je tako ponizavajuce i frustrirajuce. meni je to sama policajka rekla, kada sam je zvala, da je vrlo apsurdno. da ne kazem da je videla i kuce koje je mahalo repom dok je pricala.


Godfather Godfather 22:09 02.04.2008

Re: nije što je moja ali ...

ma bitno da je iz fine kuce.
mirilovic mirilovic 22:19 02.04.2008

Re: nije što je moja ali ...

Vesna Knežević Ćosić
kaznjavati nekog unapred jer je pas mogao ovo i ono, je kao kada bi vozaca kaznio unapred, jer je mogao ovo i ono....

Vozače zaista kažnjavaju unapred. Kada ne vežu pojas, kada imaju loše kočnice ili "ćelave" gume. Kada imaju prljave tablice...
gradicevic gradicevic 21:28 02.04.2008

?

da ih nisu presrela dva policajca.


Pa i oni ne nose povodac i brnjicu, al im niko ne privodi komandira.
Micko Micko 12:53 03.04.2008

Re: ?

"E ova ti je ko' u Vladike!"
Godfather Godfather 21:55 02.04.2008

Druze Tito!

Draga Vesna,
meni nije jasno sto se ti zalis sto cer'a mora da plati kaznu ako je nesto prekrsila?! To sa privodjenjem jeste preterano, ali teta policajka je ispala fina. Ako je zabranjeno pustati kera sa povodca da vileni po travi, onda to ne sme da se radi! :) Sta da naidje neki expert sa svezim farkama, to bi bilo tuzno.
Ovde gde ja zivim postuje se sve oko vodanja zivotinja u setnju, pa tako kad pet mora da izvrsi nuzdu (za 2 dinara), onda vlasnik stavlja jednu od nekoliko vec pripremljenih izmet-kesa i gotovo u letu hvata svez i jos uveg topao "projekat njegovog ljubimca". Jel to radite? :))

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:13 02.04.2008

Re: Druze Tito!

meni nije jasno sto se ti zalis sto cer'a mora da plati kaznu ako je nesto prekrsila?!


leleee, pa ne zalim se ja na kaznu!? otkud vam to? standard je da ako nemas da platis "na licu mesta", kesh, da ti kazna u tom i tom iznosu, uvecanom, stigne na kucu. pa ti odes i platis. ali, u ovom slucaju nish' nije stiglo, ni papir o kazni, ni poziv sudiji za prekrsaje. ali su stigli da privode, a ni ne znaju gde i kad, jer nema podataka ni zakazanog.


pa, nismo ni mi na grani godfather, imamo i mi kesice za skupljanje govana. ali nije tema to. tema je zasto bi te policija privodila, kada nisi dobio sudski poziv?

dalje, u srbiji zivotinja ne smene ni u gradski prevoz ni u kafanu ni u park, bas nigde. pas je ilegalna zivotinja.

i bas psi koji su uvek na lancu i s brnjicom su agresivni.

chobanica chobanica 22:32 02.04.2008

Re: Druze Tito!


dalje, u srbiji zivotinja ne smene ni u gradski prevoz ni u kafanu ni u park, bas nigde. pas je ilegalna zivotinja.




;D
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:55 02.04.2008

Re: Druze Tito!

God, ne zalim se na placanje kazne. Mislim, ne mogu da se zalim jer ni ne znam kolika je. Bunim se sto su potrcali da privode devojku jer se navodno nije odazvala sudskom pozivu, a sudski poziv ne postoji. Nervira me ta revnosnost na pogresnom mestu.

Godfather Godfather 23:47 02.04.2008

Re: Druze Tito!

Svaka chast za sliku chobanice!! nisam skoro nesto bolje video.
Godfather Godfather 23:53 02.04.2008

Re: Druze Tito!

Nisam ja nikakve grane spominjao. Samo sam dao primer kako se postuju pravila.

a sto bi zivotinja smela u gradski prevoz i kafanu? Dobro je da je tako.

A sto se tice pasa lutalica, samo kad dodjem kuci, u Srbiju, i vracam se u ranima jutarnjim satima iz nocnog provoda za mnom ide redovno po 2,3 psa , nebitno da li laju ili setaju sa mnom i njuse me. Cak mi manje smeta ako su neki divlji sto laju cim me vide, njih oteras i gotovo. Ovi pitomi, fini me vise nerviraju.
Godfather Godfather 23:55 02.04.2008

Re: Druze Tito!

Javi sutra da li je c'era uspela da prodje bez da zove ljubaznu teta policajku :)
expert expert 07:22 03.04.2008

Re: Druze Tito!

Kume, zar meni tako?
Micko Micko 13:02 03.04.2008

Re: Druze Tito!

"a sto bi zivotinja smela u gradski prevoz i kafanu? Dobro je da je tako."

Zato sto u isti taj prevoz moze da udje neko ko smrdi, pljuje, prdi, dere se na mobilni, prica prostote i nece da ustane starijem/trudnici....
Eto zato.
Zivotinje su plemenitog roda ali seljacine to nikada nece shvatiti.
Godfather Godfather 14:02 03.04.2008

Re: Druze Tito!

To bi bilo isto kako kad bi ja tebe pitao: "A zasto kondukter ne pere zube?"
Godfather Godfather 14:03 03.04.2008

Re: Druze Tito!

ja te samo dadoh kao primer zrtve :) Meni zao pantalona.
automat automat 16:10 03.04.2008

Re: Druze Tito!

mnogim ljudima koje znam zabranio bih ulazak u kafanu,
a mnogi psi su odavno zaslužili da ih se pusti i u pozorište.
mpavlo mpavlo 21:59 02.04.2008

Brnjice i vezani (veliki) psi

Imam dvoje male dece kojima je, kada stoje, njuska ovih pasa bas u visini lica. Bez obzira na to sto vlasnici pasa kazu "Dobra je kuca, nece da ujede", posto sam i sam nekada drzao psa, doduse koker spanijela, znam da pas hoce da ugrize ako ga, recimo, neko sasvim slucajno zgazi, ako ga dete povuce za rep, uvo, ako ga udari po nosu. I zato postoji zakon koji kaze da SVI psi moraju biti na povodcu i MORAJU nositi brnjicu. To u tumacenju pogotovo vazi za velike pse, ali u zakonu ne moze da se kaze da vazi samo za pse koji "nisu dobri i nece da grizu". Ja obozavam pse i zato vise nikada necu da ih drzim u stanu niti da ih po gradu setam na povodcu i sa brnjicom - psima je mesto na otvorenom, u dvoristu, a oni koji bas moraju da muce pse drzeci ih u urbanim sredinama u stanovima morace da ih drze (i da ih muce) na povodcu i sa brnjicama. Ja sam nekoliko puta zamolio vlasnike velikih pasa da ih vezu i stave im brnjicu kada su ih doveli na igralista i u blizinu dece i, kada bi oni to odbili, pred njima zvao policiju. I mislim da sam u pravu.
Godfather Godfather 22:08 02.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

Kako volim to "dobra je kuca, nece da ujede". A nikad nisam chuo da neki vlasnik kaze: "Ovaj moj skroz divlji, laje 24/7 i ujeda na sve strane!"
agw agw 23:31 02.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

Nije istina, ja imam dva psa velikog koji nije opasan i malog koji je opasan i nigde ga ne vodim. Istina mali je spasao zenu kad je na nju nasrnuo rotvajler koji je preskocio ogradu.
tigrks tigrks 23:56 02.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

Imam dvoje male dece kojima je, kada stoje, njuska ovih pasa bas u visini lica. Bez obzira na to sto vlasnici pasa kazu "Dobra je kuca, nece da ujede", posto sam i sam nekada drzao psa, doduse koker spanijela, znam da pas hoce da ugrize ako ga, recimo, neko sasvim slucajno zgazi, ako ga dete povuce za rep, uvo, ako ga udari po nosu. I zato postoji zakon koji kaze da SVI psi moraju biti na povodcu i MORAJU nositi brnjicu. To u tumacenju pogotovo vazi za velike pse, ali u zakonu ne moze da se kaze da vazi samo za pse koji "nisu dobri i nece da grizu". Ja obozavam pse i zato vise nikada necu da ih drzim u stanu niti da ih po gradu setam na povodcu i sa brnjicom - psima je mesto na otvorenom, u dvoristu, a oni koji bas moraju da muce pse drzeci ih u urbanim sredinama u stanovima morace da ih drze (i da ih muce) na povodcu i sa brnjicama. Ja sam nekoliko puta zamolio vlasnike velikih pasa da ih vezu i stave im brnjicu kada su ih doveli na igralista i u blizinu dece i, kada bi oni to odbili, pred njima zvao policiju. I mislim da sam u pravu.


U potpunosti se slažem.

Molim vas da o ovom slucaju obavestite i organizacije za zastitu zivotinja, a moze i ljudi. Siri dalje!


Zašto organizaciju za zaštitu životinja? Ja ne primećujem da je Maishe ugrožena ili povređena, ali neko dete je moglo. To da na Kalemegdanu nije bilo nikoga je samo pretpostavka.
A što se privođenja tiče, jeste stresno, ali je verovatno došao pre toga i neki poziv, a nestašne komšije ga izvukle iz sandučeta. "širi i dalje"
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:07 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

Zašto organizaciju za zaštitu životinja? Ja ne primećujem da je Maishe ugrožena ili povređena, ali neko dete je moglo. To da na Kalemegdanu nije bilo nikoga je samo pretpostavka.


tigrks, organizacije za zastitu zivotinja zato sto prirodan produzetak psa je vlasnik, i obrnuto, a pas koji ne sme da bude pusten nikad i nigde i koji uvek ima brnjicu jeste ugrozen pas. da ne sirim sad pricu da su najopasniji oni koji su uvek na lancu.

to sa da je dete moglo da bude povredjeno je podmetacina. nije moglo. prvo jer je u pitanju miran i umiljat pas. drugo jer dece nije ni bilo. nije bilo ni golubova. nije bilo nikoga. nije pretpostavka, cinjenica. ok, ne kazem da na puskomet nikoga nije bilo i li s druge strane tvrdjave.
Ssvetlana Ssvetlana 01:01 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

Vi ne vidite da je pas bio povredjen, a neko dete je moglo! Pa moglo je svasta da se desi...zar ne mislite tako! Ili apriori dajete sud da je neko dete moglo, biti povredjeno! Mogla je i Kometa da padne! Pa nije...i to je cinjenicno stanje!
Constrictoria Constrictoria 03:05 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

A sto ti deci ne obuces skafander i stavis im ragbi kacigu, da "veliki zlocesti krvolocni psi" ne mogu da ih povrede?!?
A zasto tebe niko nije prijavio policiji dok si imao psa? Kokeri spadaju u grupu prgavijih pasa, zar ne?
Kad si opominjao vlasnike pasa "da ih vezu i stave im brnjicu kada su ih doveli na igralista i u blizinu dece", da li si obracao paznju na svoju decu? Da ti dete nije palo sa ljuljaske dok si "pred njima zvao policiju"?
Pas nece da skoci na dete, ali dete hoce da "chachka" psa...
Znaci, ako mozes da kontrolises svoju decu, nema potrebe za opominjanjem vlasnika i zvanjem policije - a ako ne mozes da ih kontrolises, onda tebe cike u plavom treba da privedu...

mirilovic mirilovic 11:02 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

Constrictoria
Pas nece da skoci na dete, ali dete hoce da "chachka" psa...
Znaci, ako mozes da kontrolises svoju decu, nema potrebe za opominjanjem vlasnika i zvanjem policije - a ako ne mozes da ih kontrolises, onda tebe cike u plavom treba da privedu...

Predlažem da deci u parkovima stavimo brnjice, kako bi psi mogli da se bezbedno šetaju...
marijainatasha marijainatasha 11:33 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

Ja kažem. Moj pas je patuljastog rasta, al' ogromne vilice. Kao mala 'tela je da ćapi i muvu u letu, a kamoli dete ... Najviše se plašim mama ljubiteljki pasa koje kažu "vidi kakva slatka kuca", a kuca ljupko nasmešena do kutnjaka. Uvek sam na oprezu, uvek uz nogu ... Mala je, pa joj srećom brnjicu ne traže, al' zato ja moram da imam četvore oči.
rankot rankot 14:32 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

U pravu si. Ja imam dvorište i kuče koje trči po njemu, pa ga ipak vežem pre podne da ne pojede poštara. Doduše, na onog starog se bilo naviklo, ali ovog novog ne "miriše".
A što se tiče dece i pasa, definitivno sam na strani dece. Jednom prilikom sam imao priliku da kod Manježa gledam "gospođicu" sa dobermanom koja se izdirala na jednu ženu sa detencetom; detence se zacenulo od plača, a kada je majka tražila da pas bude vezan, devojka je krenula da je psuje i da joj preti! Prvi put mi je u životu bilo žao što nisam policajac, pa da joj popišem podatke, kera pošaljem u kafileriju, a nju na par dana u aps, da tamo grdi stražare...
mpavlo mpavlo 18:17 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

A sto ti deci ne obuces skafander i stavis im ragbi kacigu, da "veliki zlocesti krvolocni psi" ne mogu da ih povrede?!?


No comment. Idi na lecenje.

A zasto tebe niko nije prijavio policiji dok si imao psa?


Pa trebalo je da me prijavi, ali nije. Zakon mora da bude isti za sve. To sto sam gresio kada sam bio mlad ne znaci da treba da gresim i sada , kada sam stariji i mudriji. Nejgluplje bi bilo da opravdavam danas tudje ponasanje zbog toga sto mene niko nije savetavao niti kaznio pre dvadeset i vise godina. TO bi bilo licemerno sa moje strane.

Pas nece da skoci na dete, ali dete hoce da "chachka" psa...


Kolicina idiotizma u ovoj recenici je fantasticna. Takozvani ljubitelji zivotinja koji flipnu i predju granicu zdravog razuma su najveca opasnost za te iste zivotinje.

Znaci, ako mozes da kontrolises svoju decu, nema potrebe za opominjanjem vlasnika i zvanjem policije - a ako ne mozes da ih kontrolises, onda tebe cike u plavom treba da privedu...


Ali svi znamo koga ce da privedu cike u belom...
koka koka 20:01 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi


Imam nemackog ovcara, tri godine.

Kod kuce se igra sa dvoje dece, ali na ulici insistiramo da mu deca iz kraja ne prilaze i da ga ne maze. Decurliji objasnim da zbog dresure na ulici nema mazenja i klinci to super prihvate i mi idemo svojim poslom. Iz predostroznosti, jer i u igri moze da se povredi dete .

Svesna sam da je neke ljude strah od pasa i da ih moja bezazlena 'kuca' koja bez povodca prodje blizu njih nece uveriti da ne treba da se plase, vec ce produbiti njihov strah. Iz tog razloga smo na povodcu, a kada se mimoilazimo sa ljudima, povodac se skracuje i idemo uz nogu. Vremenom je to prihvatio i sada sam dodje uz nogu kada neko naidje, ali povodac i dalje skracujemo. Brnjicu ne koristimo, jer u nasem kraju nije propisana zakonom.

Slobodni smo na velikim povrsinama, gde nam pridju samo lokalni kuckari i njihovi ljubimci.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:54 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

koko, bas tako. pas je uvek, ali uvek na povodniku, ide uz nogu. zbog drugih ljudi, ali i zbog psa, da ne izleti na ulicu. tek kad dodje na povrsinu gde se skupljaju drugi kuckari i njihovi psi, biva pustena sa povodnika. e sad, i to je krsenje zakona. jer ne postoji formalno mesto gde psi mogu slobodno da se krecu. postoje neformalna mesta, kao brdasce na tashu, kod crkve itd.

mpavlo mpavlo 22:19 03.04.2008

Re: Brnjice i vezani (veliki) psi

I moji roditelji imaju ovcara - verujem mu vise nego ijednom coveku, stvarno. Kolicina maltretiranja koju trpi od dece je neverovatna a da nikada nije ni zarezao na dete a kamoli nesto ozbiljnije. Medjutim, kada u goste dodje neko ko to ne zna, pas je uredno vezan. A van dvorista nikada nije bio bez povodca.

Dakle, civave, pincevi, patuljasti snauceri i slicni psi od par kilograma, sto se mene tice, ne moraju da budu ni na povodcu a kamoli sa brnjicama - psi su pametne zivotinje i nece tako lako da napadaju vece od sebe. Ali sve vece od toga mora da bude na povodcu u parkovima, na trotoaru, u liftu. A bul terijeri, mastifi i slicni MORAJU da imaju i brnjicu i ozbiljan povodac - bez diskusije. Zatrasujuce su slike povredjene dece ali i odraslih ljudi, od strane pasa za koje su gazde garantovale da "vole decu" i da "ne grizu". I siguran sam da nijedan policajac nece da se blamira sa prijavom protiv vlasnika "opasne patuljaste pudle", ali sam za to da se bar opomene, a onda i da se podnese prijava protiv vlasnika "ozbiljnog" psa koji se po gradskom parku seta nevezan i bez brnjice.

I ne treba drzati pse po stanovima - bar ne one velike. Vlasnici tih pasa mozda misle da vole zivotinje, ali u stvari ih muce.

Fight The Power
Ilija Gromovnik Ilija Gromovnik 22:15 02.04.2008

Moram malo da vam pokvarim raspolozenje

1. Birokratija je biroktratija i takva ce ostati zauvek. Tu se promeniti nista nece. Nemojte misliti da su birokratije po svetu ista bolje.

2. Treba imati pravnu drzavu gde se zna sta je zakon i koje su posledice. Jedini problem je to sto se taj zakon ne primenjuje na svima na isti nacin niti ga svi primenjuju na isti nacin. Kada zakon bude bio jednak za sve, onda cemo brate da placamo kazne bez problema. Dok ne bude bio isti za sve, nema pravo drzava da ocekuje svoje 'podanike' da je postuju. E - a gde poceti? Zar nije bolje da pocenomo mi, koji smo se za takvu drzavi i borili. Sto znaci - ako oni hoce da primene zakon na nama - a mi - da ga ispotujemo! I time damo primer drugima.....
Piromanski Piromanski 22:32 02.04.2008

Pristojan svet

Da se razumemo, ja zaista ne krivim te ljude. Oni rade posao koji rade, naloge dobijaju, a da cak ni ne znaju zbog cega nekoga jure. Ja sam besna na sistem, koji traci resurse i pristojan svet stavlja u neprijatan i stresan polozaj.

To je ono sto sistem radi. Nas je felerican samo u tome sto u neprijatan i stresan polozaj ne stavlja sve koji to zasluze, odnosno one koji u tome bas preteraju. Svacija pravda je pomalo corava.

A babe su super, jer placaju odmah kazne, cak i kad nemaju leba da jedu, skroz poslusno, a i ne mogu da pobegnu.

Babe su ocigledno zivele u vremenima kada su naucene da se kazna placa i kad se nema za leba, odnosno kada sistem, koji god bese aktuelan, nije kasljucao, bio sklerotican i sumanut. U Srbiji mnogi sanjaju o radu, redu i disciplini, a sebe nekako u tom snu uvek vide kao korisnike blagodeti uredjenog drustva. Nikad kao pokorne subjekte, ideal svakog sistema, pa i onih najboljih.

Moj savet, otidite tamo i objasnite se. Nije nista jos gotovo, sve i da stigne nalog za odsluzenje kazne. Oni nemaju dokaz da je poziv urucen, a samim tim ni pravo da donesu izvrsnu presudu. Moze da potraje, cak i da kosta, ali se protiv sistema mozete boriti samo njegovim oruzjem. I za kraj, ovo sto se Vasoj kcerki desilo nije nikakav srpski specijalitet, desava se u celom svetu.
Sladjana Mate Sladjana Mate 22:43 02.04.2008

Srecno

Da je zemlja Srbija pravna drzava, pa da kazemo postuju se zakoni pa ajde. Ali u zemlji Srbiji gde je slovo P od prava daleko kao da se pesice covek uputi do meseca, ovo je tuzno sto se desilo. Razlog vise da covek ne pozeli da se vrati u Srbiju. Iskreno, cemu da dolazim u zemlju gde te ovako zbog gluposti z..... Srecno Srbijo! Srecno vama koji zivite u Srbiji!
Ssvetlana Ssvetlana 22:56 02.04.2008

Nema pravde!

Draga moja, vidite i sami u kakvom drustvu zivimo! Svi samo pricaju o zabranama i koje imamo obaveze! Godinama imam pse i mnogobrojne probleme sa kojima sam se nosila. Prvo su prolaznici koji vriste kada vide mog psa na povodniku, dok se nikome ne obracaju kada prolaze pored copora lutalica, od kojih im mozda preti veca opasnost!
Zatim, objasnjenja tipa, mucimo psa koji zivi u kuci...njima je mesto napolju, u dvoristu! Zar svi mi ne bismo voleli da imamo kucu sa dvoristem i bazenom!? Ja sam do sada imala mnogo pasa, koji su bili srecni samo kada su pored mene.I sigurni!
U pravu ste kada kazete da su nam psi u ilegali! Nigde nemamo pravo da ih izvedemo, na tu cuvenu "slobodu", da se malo izjure! Ili da bismo dosli do te povrsine, moramo imati sopstveni automobil, jer u prevoz i taxi ne mogu!
U drugim zemljama smeju i u bolnice da ulaze, da usrece vlasnika. Svi javni prostori se ciste, za razliku od nasih!
Ovde mnogo "brinu" o deci...a puni domovi sirocadi, i ne vidim da im stizu tolike donacije! Kada bi svaki put, kada nama prigovore za psa, dali po 10 din. za neki dom...ne bi imali toliko gladne i nezbrinute dece!
Pozdravljam Vas i predlazem da se smirite, i ne gubite zivce! Sve se kupuje sa malo novca...a ljubav i radost koju vam pruzaju ljubimci, nema cenu!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:24 02.04.2008

Re: Nema pravde!

hvala Svetlana, ok sam, samo sam htela da podelim stvar. iskreno, prijatno me je obradovala i razlozna policajka, koja je mojoj cerki bukvalno diktirala sta sve sutra da uradi, da izadje iz vrzinog kola, pa jos i taj gest da joj da svoj mobilni telefon da je pozove ako se zaglavi, jer ona pretpostavlja da sudija mozda nece da je primi, jer nema zakazano.

bilo bi super kada bi ovako revnosni bili u svim slucajevima:)

i ja cvikam od lutalica, posebno kad su u coporu. to sto imam psa, ne znaci da ne zazirem i od ponekog koji ima gazdu.

vise puta sam videla na tasmajdanu koji je "nas" park jer smo preko puta, kako se kuckari utisaju i hvataju svoje kucice kada prodje neki bahat tip sa nabrijanim psom. prosto se zalede i cekaju da prodje. ovo nisu kucici iz te price, vec kucni ljubimci, najobicniji.

uhhh, hvala jos jednom:)

mada, meni je ok da na ovom blogu bude polemika za i protiv, valja o tome pricati.


Ssvetlana Ssvetlana 23:57 02.04.2008

Re: Nema pravde!

Slazem se ipak sa tobom! ne mogu drugacije, jer imam dugogodisnje iskustvo i mnogo nepravdi i gorcine, u vezi toga! Ima nas raznih, od nas naravno zavisi kakav ce pas biti. I ja zazirem od opasnih gazda i njihovih ljubimaca. Zazirem i od lutalica koji su nebrojeno puta napali mog psa. Vec godinama setam svoje ljubimce kada nikoga nema i na mestu gde je dozvoljeno. Sreca pa imam poljance u blizini. Inace imam dva Bernsa planinska psa i nikada im necu staviti brnjicu, jer nece ni igracku da zagrizu ako zapisti!
Svojevremeno me je fizicki napala zena koja je vodila malo dete! Morala sam da se branim, dok su pas i dete prestravljeni stajali sa strane! Kako da se branimo od besnih ljudi, kojima se ne dopada sto oni imaju neki problem...dok pretpostavljaju da ga vi nemate...cim setate psa!? Kako da se branimo od nepravdi koje gledamo svaki dan!? Eto ja bih volela da imamo groblje za pse! Da li je to moguce u ovakvom drustvu!? Moji psi su stari i imaju staracke bolesti, za cije lecenje placam papreno. Mnogo ulazemo, a nista, bas nista ne dobijamo i nikakva prava nemamo!
Opet vam predlazem da se ne nervirate, platite sta imate...ne polemisite sa njima, napakovace vam jos nesto! Sto pre zavrsite, brze ce te se vratiti u normalu!
kenozoik kenozoik 00:27 03.04.2008

Re: Nema pravde!

Vesna Knežević Ćosić
kako se kuckari utisaju i hvataju svoje kucice kada prodje neki bahat tip sa nabrijanim psom. prosto se zalede i cekaju da prodje. ovo nisu kucici iz te price, vec kucni ljubimci, najobicniji.

Takav jedan najobicniji kucni ljubimac (ma pljunuta vasa "curica" je jednog lepog dana video jednog dzogera kako trci i krenuo u lov, u skladu sa svojom zivotinjskom prirodom, hebi ga. Taj dzoger bejah mladjan ja. Kad me uganjao i skocio, zagrizao u levi bubreg, spaslo me samo moj debeli sinjel, hvala mu. Zubici mu se zakacili, sav se izfrustrirao, jadnik. A dok smo se miljenik i ja tako blisko upoznavali, vlasnik je koracao prema nama (bar nije stojao, sto jes jes), a povodac mu leluja u ruci.
Scena druga:
U Hamburgu je pre par godina jedno dete na decjem igralistu potrcalo za loptom, probudivsi time lovacki instikt jednog drugog kucnog ljubimca (takodje negovan lep pas). Dete je raskomadano. To na zalost nije jedini takav "slucaj" koji je gostovao u nemackim medijima zadnjih godina.
Sta pokusavam da kazem: pa, zivotinje nisu ljudi. Nema mesta romanticnom idealizmu, antropomorfizmu i kako se to vec zove: tvoja slatka zivotinja te ne voli jer si vredan ljubavi nego zato sto mu poklanjas hranu, i pruzas bezbednu jazbinu. Jes' zivotinja, ali nije mutava, zna svako gde mu je dobro. Drugi faktor (pored koristi) je odnos snaga: da je zivotinja jaca od mene, ona bi mene vodila na lancu, ili pojela, zavisno od afiniteta. Ovako ima da bidne kako tata kaze. Tatu, s druge strane, koknu bakterije i virusi, i to je neka vrsta kosmicke pravde. Nema tu mesta emocijama, to je cist darvinizam, jaci tlaci, lanac ishrane itd. Prirodno uredjenje sveta. Da ne davim vise: vezite taj povodac, molim vas, pas vam je dovoljno velik da osakati nekog. U svakom slucaju, zelim i vasem detetu svako dobro.
Ssvetlana Ssvetlana 00:47 03.04.2008

Re: Nema pravde!

Ima istine i u tome, da neko nastrada bezveze! Eto, meni su mnogi besni ljudi dobacivali na ulici, fizicki me napadali zato sto ja setam pse, dok oni nemaju deci da kupe patike! Da li tim ljudima treba staviti brnjicu...jer su evidentno opasni!?
Jos nesto bih htela da vam kazem. Mi koji imamo zivotinje, jako ih volimo! Znamo da su oni tu zbog hrane, udobnog smestaja, ali tu je ljubav koju mi osecamo prema njima, i veoma je vazna! Sto vise raznih ljubavi imate u srcu, bolji ste i lepsi covek! Na zalost, covek ih uci agresiji, a oni nas neznosti i paznji! Svako ima neku korist!
kenozoik kenozoik 01:09 03.04.2008

Re: Nema pravde!

Ssvetlana
Mi koji imamo zivotinje, jako ih volimo! Znamo da su oni tu zbog hrane, udobnog smestaja, ali tu je ljubav koju mi osecamo prema njima, i veoma je vazna! Sto vise raznih ljubavi imate u srcu, bolji ste i lepsi covek! Na zalost, covek ih uci agresiji, a oni nas neznosti i paznji! Svako ima neku korist!

Svetlana, lepo si to rekla, i dirnulo me to o ljubavi. Ali evo, ljudski gradovi su napravljeni za ljude, ljudi ih odrzavaju i placaju, i nase penzije nece placati zivotinje nego ..pogodi ko.. ljudi. Cak i oni antipaticni. Tako da sam ja prvo za ljude, a posle za sve ostalo. Inace, i ljudi nas mogu nauciti ljubavi. Evo ti si mene sad naterala da dzedzim nocu i naprezem svoje malo logike, a htedoh vec da gasim. Pa evo, da ne duzim, ja sam za ljubav (dusom i telom), ali kad su resursi ograniceni, onda mora po nekom prioritetu da se voli. Nije bas romanticno ali eto.
Ssvetlana Ssvetlana 10:44 03.04.2008

Re: Nema pravde!

kenozoik
Ssvetlana
Mi
koji imamo zivotinje, jako ih volimo! Znamo da su oni tu zbog hrane,
udobnog smestaja, ali tu je ljubav koju mi osecamo prema njima, i veoma
je vazna! Sto vise raznih ljubavi imate u srcu, bolji ste i lepsi
covek! Na zalost, covek ih uci agresiji, a oni nas neznosti i paznji!
Svako ima neku korist!

Svetlana, lepo si to rekla, i dirnulo me to o ljubavi. Ali evo, ljudski
gradovi su napravljeni za ljude, ljudi ih odrzavaju i placaju, i nase
penzije nece placati zivotinje nego ..pogodi ko.. ljudi. Cak i oni
antipaticni. Tako da sam ja prvo za ljude, a posle za sve ostalo.
Inace, i ljudi nas mogu nauciti ljubavi. Evo ti si mene sad naterala da
dzedzim nocu i naprezem svoje malo logike, a htedoh vec da gasim. Pa
evo, da ne duzim, ja sam za ljubav (dusom i telom), ali kad su resursi
ograniceni, onda mora po nekom prioritetu da se voli. Nije bas
romanticno ali eto.

Sinoc sam ja otperjala na spavanje, pa ne sacekah ovako lepu odbranu! Naravno, postoje prioriteti...ali i razni vidovi ljubavi! Ni jedne se ne bih odrekla...! Ljubav prema roditeljima, deci, muskarcima,prijateljima, zivotinjama, pticama, prirodi...i da ne nabrajam! Sve su to razlicite ljubavi, ali jesu ljubav i pruzaju lepotu bez koje je ovaj zivot besmislen!
kenozoik kenozoik 12:03 03.04.2008

Re: Nema pravde!

dugo razmisljah da li da odgovorim, jer tesko je odgovoriti na nesto sto te pogodi izvan logike (u neko toplo mesto). Takodje ne bih ni da kvarim. Tu dilemu resih tako sto ti prepustam zadnju rec, jer je snazna. A u medjuvremenu da ja dodam jos nesto svoje: Da, mi ljudi mozda i imamo snage & kapaciteta za sve te ljubavi (zelja je valjda najmanji problem), ali sta je sa zivotinjama? Ko njih pita? Uvek se setim karikature, kao sretne covek sa psom nekog na ulici, pa ga umiruje: Ne brinite, ne ujeda. Iznad psa oblacic: Ne ujedam?

Ssvetlana

Naravno, postoje prioriteti...ali i razni vidovi ljubavi! Ni jedne se ne bih odrekla...! Ljubav prema roditeljima, deci, muskarcima,prijateljima, zivotinjama, pticama, prirodi...i da ne nabrajam! Sve su to razlicite ljubavi, ali jesu ljubav i pruzaju lepotu bez koje je ovaj zivot besmislen!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:21 03.04.2008

Re: Nema pravde!

Taj dzoger bejah mladjan ja. Kad me uganjao i skocio, zagrizao u levi bubreg, spaslo me samo moj debeli sinjel


kenozoik, pobogu, pa sto u shinjelu na dzoging? leleee
Torpedo Torpedo 12:32 03.04.2008

Re: Nema pravde!

kenozoik, pobogu, pa sto u shinjelu na dzoging? leleee


Kura mrsavljenja? Sluzio dug domovini?
Micko Micko 13:11 03.04.2008

Re: Nema pravde!

Tacno, ali isti ti ljudi unistavaju planetu, prave atomske bombe i probaju ih za svaki slucaj da se uvere da su ih dobro napravili....
I na kraju, najvaznija stvar u poredjenju coveka i zivotinje-SAMO COVEK UBIJA IZ ZADOVOLJSTVA!
kenozoik kenozoik 13:53 03.04.2008

Re: Nema pravde!

Torpedo
kenozoik, pobogu, pa sto u shinjelu na dzoging? leleee

Kura mrsavljenja? Sluzio dug domovini?

ne bese pravi sinjel, platno jako i zilavo. Poduzi mantil bio, nista dizel i adidas. Ali tu se posteno naradis, a cuva i ledja. Pozdrav.
kenozoik kenozoik 14:31 03.04.2008

Re: Nema pravde!

Micko
I na kraju, najvaznija stvar u poredjenju coveka i zivotinje-SAMO COVEK UBIJA IZ ZADOVOLJSTVA!

joj Micko, ne mogu da odolim: a otkud ti znas da svaka zivotinja ubija iskljucivo zbog gladi? I da, kad bi zivotinja imala neko oruzje, i umela da ga upotrebi, da ga ne bi upotrebila? Evo ti jedna prica. Sticajem okolnosti, imadoh u zivotu mnogo macaka, pa sam mogao da primetim koliko su te zivotinje razlicite, pojedinci da ne kazem individualci kao i mi ljudi. Jedna macka je bila i ostala nezaboravan divan drug, plemenita zivotinja, pravi andjeo. Ali jedna druga je bila podmukla i kukavica - da ne verujete koji je to dijapazon. Treba tu jos puno nauke i tehnike dok ne budemo u stanju da "razumemo" zivotinje. Necu nikako da potcenjujem dosadasnja iskustva i saznanja biologa, ali daleko je to od izucenog. Ili ovaj primer: kad sam se doselio u ovaj stan, poceo sam da gajim cvece, i krenulo to meni, sve buja. Onda dodje trenutak kad zbog posla nisam imao vremena ni strpljenja da ih stalno tetosim i premestam u vece lonce, pa ti ja fino uzeh makaze i skratih kod jedne narocito brze i bujne (neki fikus) malo danas, malo sutra, uglavnom ostalo je dovoljno lisca i granja da biljka sasvim normalno raste istim tempom, ali.. nikad vise nije porasla. Nije se ni osusila, nego je ostala tako skracena. Buduci da sam je desetak godina imao u radnoj sobi, ovo nije napamet prica, a moj neki zakljucak (ma koliko mozda zvucao glupo) jeste da ta biljka vise nije htela da raste pored gazde sa makazama. Problem sa posmatranjem biljaka je dabome sto one jako sporo reaguju pa ne verujes da tu ima ikakve povratne sprege, da ne kazem inteligencije i emocija.
Micko Micko 11:41 04.04.2008

Re: Nema pravde!

"I da, kad bi zivotinja imala neko oruzje, i umela da ga upotrebi, da ga ne bi upotrebila?"

Pa u ovome i jeste razlika, samo covek pravi oruzje!

A u ostatku teksta ja samo vidim utisak da su i zivotinje posebne svaka za sebe, u sta nikada nisam ni sumnjao.
Sto se biljaka tice "(ma koliko mozda zvucao glupo)" ja sam zakljucio da su makaze bile u samo vasim rukama pa mi nije jasno sta podrzava vasu teoruju u ovom primeru.
Prihvaticu vasu teoriju cim cujem da ,recimo, 10-ak medveda sedi sa puskama u sumi, skida jelene i slaze njihove glave na zidove svojih pecina pred zimski san, posto im slike nisu lepe.

koka koka 12:13 04.04.2008

Re: Nema pravde!

kenozoik

MickoI na kraju, najvaznija stvar u poredjenju coveka i zivotinje-SAMO COVEK UBIJA IZ ZADOVOLJSTVA!joj Micko, ne mogu da odolim: a otkud ti znas da svaka zivotinja ubija iskljucivo zbog gladi?


Nedavno sam gledala pricu o coveku koji je ceo zivot posvetio snimanju divljih zivotanja. Imao je snimak sa kitovima ubicama, na prvi pogled deluje da je ptica u letu iznad vode, ali koji trenutak kasnije shvatite da je to mrtvo mladunce foke, koje je kit udarcem repa izbacio iz vode. Tesko je proceniti visinu, ali bio je to silovit udarac. Covek koji je napravio taj snimak je prokomentarisao da taj potez moze da objasni samo kao ubijanje iz zadovoljstva.

Slican snimak sam videla i sa ajkulom koju je kit repom izbacio iz vode, samo sto, priznajem, nastradala ajkula na mene nije ostavila tako jak utisak kao kada je u pitanju mladunce foke.
kenozoik kenozoik 14:46 04.04.2008

Re: Nema pravde!

Micko
Sto se biljaka tice "(ma koliko mozda zvucao glupo)" ja sam zakljucio da su makaze bile u samo vasim rukama pa mi nije jasno sta podrzava vasu teoruju u ovom primeru.
Prihvaticu vasu teoriju cim cujem da ,recimo, 10-ak medveda sedi sa puskama u sumi, skida jelene i slaze njihove glave na zidove svojih pecina pred zimski san, posto im slike nisu lepe.

pa evo, to za biljke sam sigurno malo zbunio zavesu, htedoh reci ovo: Malo mi brate znamo o emocijama i uopste dusevnom & duhovnom zivotu zivotinja (a tek biljaka). Nemamo mi jos dovoljno saznanja o stvorenjima razlicitim od nas. To sto mislimo da zivotinje (a pogotovu biljke) ne osecaju nista, ne razmisljaju niocemu, ne kontaju nista, samo su slatke i vole gazdu, to je otprilike ista logika kao svojevremeno kad su beli kolonizatori tretirali crnce kao slaboumnike na mentalnom nivou deteta.
Da bi nekog razumeo, moras biti spreman da prihvatis razlicitost, jer inace ne vidis ono sto vas razlikuje kao smisleno nego kao besmisleno. A mnogo sta ni ne primetis, jer se ne uklapa u tvoj svet.
Pa tako ja ne bih ocekivao da medved hvata pusku, nego nesto njemu i njegovoj sapi i koordinaciji primerenije. Bitan je rezultat: agresija, nasilje. Kao onaj kit-ubica sto ga je malocas pomenula Koka.
Da sad ne zastranjujem, ali ima jedan dobar roman u kome je bas to tema, postojanje drugih vrsta razuma. Napisala Ursula LeGuin, i zove se "Svet se kaze suma" (word for world is forest).
Micko ja mislim stvarno da ni zivotinje nisu "u sustini" miroljubive i da iskljucivo gledaju svoja posla. Ono jest, mozda sa viskom inteligencije stvorenje brze obavi ta svoja posla (odrzanje egzistencije), pa ima vise vremena za slobodne aktivnosti (izmedju ostalog i pravljenje bombi), pre nego sto uvece ode na spavanje. To je mozda jedna bitna razlika u destruktivnoj moci izmedju nas i zivotinja.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:53 02.04.2008

Hehe...

Tek kad sve šetače kerova, taj antipatriotski i subverzivni ljudski šljam koji preti stabilnosti, suverenitetu i teritorijalnom integritetu Srbije, potrpamo u bajbokanu Srbiji će biti bolje. Onda je red na mačkare. Možda se zajebu i privedu Koštunicu. Meh... nismo mi te sreće...
Ssvetlana Ssvetlana 00:02 03.04.2008

Re: Hehe...

Nietzsches Aprentice
Tek kad sve šetače kerova, taj antipatriotski i subverzivni ljudski
šljam koji preti stabilnosti, suverenitetu i teritorijalnom integritetu
Srbije, potrpamo u bajbokanu Srbiji će biti bolje. Onda je red na
mačkare. Možda se zajebu i privedu Koštunicu. Meh... nismo mi te
sreće...

Jeste videli..mi kuchkari u ilegali, dok se machkari setaju slobodno! Gde je tu pravda?
znikolic znikolic 23:58 02.04.2008

Kako da se odazoveš?

tema je zasto bi te policija privodila, kada nisi dobio sudski poziv?


Ovo je osnovni problem. Kako da se odazoveš na sudski poziv, ili da platiš kaznu - ako ti poziv nikada nije bio uručen?

Sve ostalo: kučići koji šetaju bez brnjice i povodca, parkovi u kojima je zabranjeno puštanje kučića... sve je to sporedno u celoj priči.

Inače, veća je verovatnoća da vas pas povredi metalnom korpom, nego da vas ujede.
Godfather Godfather 00:13 03.04.2008

Re: Kako da se odazoveš?

znikolic.Inače, veća je verovatnoća da vas pas povredi metalnom korpom, nego da vas ujede. [/quote


hahaha
kuki kuki 00:30 03.04.2008

Budite pametni

i problem resite na jedini moguci nacin u Srbiji - potrazite VEZU!

Inace meni su, klincu od 7 godina, dva pandura, sve na konjima "oduzeli" trokolicu (ona daska na kuglagerima). Od tada ih zaobilazim u sirokom luku a i ako dodjem u kontakt, odmah pitam: posto? Da predjemo na stvar, da platim harac i da ne moram da slusam trucanje.

Naravno, jedan klinac je vidjen na Lekinom Brdu kako vozi moju trokolicu.
stephen dedalus stephen dedalus 01:10 03.04.2008

citam i ne mogu da verujem,

Danas sam se uverila da policija u Srbiji moze da ti dodje na kucu i da te privede kao kriminalca jer si presao ulicu na crveno ili gazio po travi.

najpre, iz ostatka price postaje jasno da ova konstatacija, bar u vasem slucaju nije istinita: policajci su dosli zbog toga sto se vasa cerka nije odazvala na sudski poziv. to se desava u svim zemljama i sasvim je normalna procedura. to sto poziv nikada niste dobili je druga prica. znate li koliko puta sam cuo da je neko priveden i maltene deportovan iz sad zato sto se nije pojavio na razgovoru u imigracionoj sluzbi na koji je pozvan, iako ta osoba nikada nije dobila poziv?
ja sam siguran da je vas pas divan, kao i psi svih ostalih koji su se ukljucili u ovu diskusiju. ali, gde je u ovoj diskusiji tolerancija i uvazavanje stava onih koji imaju drugacije misljenje, koji se plase pasa ili ih mozda cak i ne vole? ja obozavam pse, voleo bih da se oni slobodno mogu setati bilo gde, ali vecina ljudi koji zive oko mene se sa tim ne slazu i zbog toga postoje zakonski propisi koji regulisu kako, gde i na koji nacin se zivotinje mogu setati ulicom. kraj price. mozemo mi da kazemo da je srbija ovakva ili onakva, da je srpska policija takva kakva jeste, ali kako ta srbija da postane bolja ako je ne postujemo, ako ne postujemo njene zakone i tumacimo ih onako kako nama odgovara? isto tako moze i miroslav miskovic da kaze kako je njegova "delta" jedna miroljubiva i fina firma i da na nju ne treba da se odnosi zakon o sprecavanju monopola: to je isti princip kao i vasa prica o tome kako je vas pas "fin" te stoga na njega ne treba da se odnosi propis o setanju pasa na ulici. zakoni treba da vaze jednako za sve pse, firme i ljude.
ako zaista zelite da diskutujete o necemu istinski uznemirujucem za sve ljubitelje pasa, pogledajte izvestaj o stanju u bukurestu uoci samita NATO, koji kaze kako su sa ulica bukuresta naprasno nestli psi lutalice kojih inace ima oko 150.000. sta mislite da se desilo sa velikom vecinom tih pasa?
madona madona 07:41 03.04.2008

postupak

draga Vesna, ja sam sudija tako da mislim da si trebala tako ljuta da odeš sa svojim detetom kod sudije za prekršaje jer je to uobičajeno u njihovom postupanju što nije dozvoljeno. Naime i ja šaljem naloge za privodjenje ali tek pošto utvrdim da li pozvano lice odbija da primi poziv ili je adresa netačno kada proveravam i tu činjenicu pa tek kada stranka odbije da primi poziv ili ako primi uredno poziv a recimo se dva puta bez opravdanja ne odazove. To je postupak koji ne sme da se zloupotrebljava. I ja sam imala iste probleme ne lično ali presude sudije za prekršaje završavaju u poštanskim sandučićima a da nema dokaza kada je ista uručena. Znači svaki poziv, odluka i sva druga sudska pismena moraju biti LIČNO uručena i tek tada se stiču procesni uslovi da se to lice ukoliko izbegava svoju obavezu privede. Da sam na tvom mestu ja bih otišla baš tako ljuta jer sam i išla. Znači traži na uvid spis i neka ti sudija dokaže da li u spisu postoji dostavnica ili povratnica na kojoj je potpis tvoje ćerke pa ako nema traži da sudija stavi van snage nalog za privodjenje i da u skladu sa prekršajnim postupkom zakaže sledeće saslušanje na zakonit način.
jama jama 09:38 03.04.2008

povodac

da je tvoja cerka bila na kalemegdanu u setnji i da je ne daj boze ujeo pas , koji nije imao zastitnu masku , da li bi i tada napisala isti blog, jer i taj neki pas je verovatno umiljat i neciji ljubimac.
zasto samo parcijalno trazimo da imamo pravnu drzavu , a kada smo licno mi u pitanju onda je to nesto drugo.
Out of Beirut Out of Beirut 10:12 03.04.2008

Re: povodac

Koliko se cesto desava ujedanje dobro tretiranih pasa u parkovima?
Da li je pas njene cerke ikada hteo da napadne coveka ili dugog psa?

Zahtev za brnjicom je zaista besmislen. Pravna drzava mora biti zasnovana na duhu prava.
milivoye milivoye 11:39 03.04.2008

Re: povodac

Koliko se često dešava da dobro obučenom radniku na gradilištu padne cigla na glavu? Ne znam, ali zaštitna oprema je propisana zakonom. Da se nesreće preduprede i da se ljudi osećaju bezbednije.

Ja bih se osećao neuporedivo bolje na beogradskim ulicama ukoliko bi svaki pas bio s brnjicom i povodnikom na čijem je drugom kraju punoletno odgovorno lice.
Out of Beirut Out of Beirut 10:05 03.04.2008

izrazavanje

Policajac je osoba koja je clan policije.

To sto je rec 'policajac' muskog pola je jednako ili cak manje znacajno od toga sto je rec 'osoba' zenskog pola.

Vredja me kad se gradjani ove Zemlje dele na osnovi njihovog pola - kada je rec o njihovom profesionalnom angazmanu.
MarkoPustolov MarkoPustolov 10:41 03.04.2008

E bas ste me iznervirali ovim tekstom

Vasa cerka je napravila prekrsaj, a Vi nalazite bedne izgovore ala Velja Ilic, kraduckaju po malo, sta je koji kilometar auto puta. Po cemu ste drugaciji? A izgovori tipa prelepi pas, i sl, cujemo svaki dan samo na drugaciji nacin.
To sto ste besni jer pozivari nerade svoj posao to je potpuno razumljivo. A Vasa cerka je valjda punoletna pa treba da sama radi neke stvari u zivotu i da snosi posledice svojih dela. Uostalom policija je bila ljubazna i uputila Vas kako da to resite.
MarkoPustolov MarkoPustolov 11:14 03.04.2008

Re: E bas ste me iznervirali ovim tekstom

Treba li da kazem koliko me sve to nervira?

Zaboravih da dodam, da ako treba da menjamo Srbiju, trebamo da budemo drugaciji od onih koji je unistavaju.

Ovim ste pokazali da ste MNOGO ISTI!

Stidite se!
mihica mihica 11:16 03.04.2008

Policija htela da mi privede kcerku

Gospodjo, ne vidim u cemu je problem.

Da li zakon kaze da psi treba da imaju brnjicu. - Da.
Da li je Vasa kcerka svom psu stavila brnjicu? - Ne.
Da li je Vasa kcerka postovala zakon? - Ne.
Da li su policajci uradili svoj posao? - Da.
Da li je sudija obavio svoj posao? - Da.
Da li Vasa kcerka treba da plati kaznu? - Da
Da li je treba privesti ako ne plati kaznu? - Da
Da li je bila vrucina? - Koga to zanima
Da li su ti psi dobrice? - Da li to neko treba da isprobava na svojoj kozi.
Koliko bi se oni tako dugo igrali da ih nisu presrela dva policajca? - Ko zna koliko dugo?Bravo za policajce.
Da li treba izvoditi pse? - Treba. Sa brnjicom.
Da li treba pustiti pse sa povodca? - Treba. Sa brnjicom.
Da li treba postovati zakon? - Treba.
Da li treba voditi racuna o drugim ljudima oko sebe kada izvodite pse? - Treba.

Da li vi treba da koristite ovaj prostor da nas zamarate sa takvim glupostima? - Ne.
Da li vi treba da koristite ovaj prostor da kritikujete policiju i ostale jer su postupili po zakonu? -Ne


mirilovic mirilovic 11:30 03.04.2008

Re: Policija htela da mi privede kcerku

mihica
Da li je sudija obavio svoj posao? - Da.

Nije. Nije dostavio poziv za sud. Malo pažljivije pročitati blog.

mihica
Da li vi treba da koristite ovaj prostor da nas zamarate sa takvim glupostima? - Ne.
Da li vi treba da koristite ovaj prostor da kritikujete policiju i ostale jer su postupili po zakonu? -Ne

Pa ovo je lični blog gospođe Knežević Ćosić. Može da ga koristi kako hoće. Ovo je njen prostor.

Iako se slažem sa većinom stvari koje ste napisali, mislim da je krajnji cilj Vaše poruke da bude tendenciozna, a ne konstruktivna.
mihica mihica 11:44 03.04.2008

Re: Policija htela da mi privede kcerku

Kada tako napisete "tendenciozno" morate znati sta znaci tendencija.
Ali svejedno, da, cilj moje poruke jeste da bude tendenciozna jer ako nije tendeciozna onda ona nema namjeru i svrhu, a ja sam imao namjeru da ukazem na neke stvari u tom clanku.
Sa druge strane, pozivare nisam ni spomenuo, jer mi znamo ono sto nam gospodja napise, a ne znamo da li je tacno da pozivar nije uradio posao.
Ipak, svega toga ne bi bilo da nije doslo do krsenja zakona, a posebno je dobra ona "siri dalje". To ne zvuci "tendenciozno"?
Sto se tice onoga "...ovo je licni blog... i moze da ga koristi kako hoce..." pa naravno da moze, to i dokazuje, moj komentar na to je vise bio savjetodavni, ima ona vjerovatno i pametnijih stvari o kojima da pise.
Torpedo Torpedo 11:24 03.04.2008

Nekad

sam i ja izvodio nemackog ovcara na mali Tash :)

Jedna stvar koja mi izuzetno smeta kod kuchkara u Beogradu (i Srbiji) je sto ne pokupe iza svog kuceta kada to uradi u parku... ti parkovi se dele i sa ostalim ziteljima grada, deca se igraju po tim istim povrsinama. Postoji gradski propis da se kupi izmet iza svog kuceta ali ogromna vecina kuckara se toga ne pridrzava a inspekcija kao po obicaju ne sprovodi propise u delo. Doduse na pocetku delovanja tih propisa pisane su i neke kazne - bilo je i slucajeva prinudne naplate odnosno poseta prekrasajnom sudiji.

Pre 10-tak godina su me posmatrali kao zadnjeg imbecila kada sam vadio kesu i cistio park za mojim Bilijem, cak me je jednom neka starija gospodja sa zgrozenim izrazom lica pitala kako to mogu da radim i na odgovor da sam se tome navikao negde napolju komentar je bio: jebem ti tu Ameriku.
milivoye milivoye 11:26 03.04.2008

Zakon za sve! Širi dalje!

Poštovana Vesna,
činjenica je da je propisano da psi na javnom mestu MORAJU da budu na povodniku i da MORAJU da imaju korpu-brnjicu na njušci.

Sasvim je nevažno da li je pas Vaš ili nekog simpatizera dr. Vojislava Šešelja, da li je pas miran i lepo vaspitan, da li su psi "ziva bica i treba im trunka slobode" - Kalemegdan je javna površina.

Iskreno se nadam da će sprovođenje zakona da postane uobičajena praksa, a ne nešto što Vas ili mene čudi.


Srdačan pozdrav! Širi dalje!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana