Životni stil

Konačno

reanimator RSS / 01.11.2016. u 21:19


Komentari (222)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 21:19 01.11.2016

...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:34 02.11.2016

Re: ...

kakav ti je to fešn blog bez slika predloženih uniforma koje roditelji dislajkuju?

niccolo niccolo 21:20 01.11.2016

Ha

da znaš da sam se setio onog bloga kad videh vest prekjuče
alselone alselone 21:22 01.11.2016

Re: Ha

da znaš da sam se setio onog bloga kad videh vest prekjuče


Moz li se setiti kako se zvase? Ja se secam nacelno da je bio neki epski fajt, ali ne i detalja koji zivot znace.
niccolo niccolo 21:25 01.11.2016

Re: Ha

Nemam pojma, ali sam ga brzo našao (link).

Edit: Mada ima i ovaj (link), nešto od ta dva je...
reanimator reanimator 21:28 01.11.2016

Re: Ha

Eto...šest dugih godina čekanja i konačno da doživimo
zilikaka zilikaka 21:31 01.11.2016

Re: Ha

alselone
da znaš da sam se setio onog bloga kad videh vest prekjuče


Moz li se setiti kako se zvase? Ja se secam nacelno da je bio neki epski fajt, ali ne i detalja koji zivot znace.


Mislim da nije bio samo jedan, al jednom je bilo BAŠ. I trajalo je onoliko.

Nego, evo ja pripadam generaciji koja je u osnovnoj imala obavežne uniforme. Zapravo, to su bili gornji delovi odeće (tzv. kecelje) koje su se oblačile preko svog odela, slično kao radni mantili.
Devojčice su imale duže, mada nije bila ppropisana dužina, ali se podrazumevalo da budu bar kao tunika, a dečaci nekakve radne bluze. Svi bili plavi.
I ustajalo se kada nastavnik ulazi i izlazi, u znak pozdrava i poštovanja. Znači, čas on završava, a ne zvono.

...i da, mislim da je to odlično. Tako se naučiš elementarnom redu odmah u početku.
Žao mi je što se to vrlo brzo ukinulo i što moj podmladak i njegova generacija nije to imao tokom školovanja.

...a u sledećem komentaru ću ispričati nešto povodom (pod)naslova bloga.
alselone alselone 21:31 01.11.2016

Re: Ha

Nemam pojma, ali sam ga brzo našao (link).

Edit: Mada ima i ovaj (link), nešto od ta dva je...


Hvala. Pravi si drug. Evo ponovo cu ti obecati buric piva.
niccolo niccolo 21:33 01.11.2016

Re: Ha

Evo ponovo cu ti obecati buric piva.

Odlično, taman sam zaboravio da si mi već obećao.
alselone alselone 21:35 01.11.2016

Re: Ha

niccolo
Evo ponovo cu ti obecati buric piva.

Odlično, taman sam zaboravio da si mi već obećao.


Onda to mozda nisi ti. Neko me zeza za to pivo uporno.
niccolo niccolo 21:36 01.11.2016

Re: Ha

Sad gotovo, svakako mi dođeš bure.
alselone alselone 21:37 01.11.2016

Re: Ha

Sta ti je advokatski njuh. Tako se osecam ljubomorno i socijalno neinteligentno pored tebe.
niccolo niccolo 21:41 01.11.2016

Re: Ha

libkonz libkonz 10:07 02.11.2016

Re: Ha

Nemam pojma, ali sam ga brzo našao (link).

Prevara, ljudi, prevara!

Maksin semafor kaže 66:70, a
PODRŽAVAM
.

Preporuči / Preporuka: 6392
NE PODRŽAVAM
.

Preporuči / Preporuka: 6768
maksa83 maksa83 11:03 02.11.2016

Re: Ha

Maksin semafor kaže 66:70, a
PODRŽAVAM

Ima tu par stvari - sofver koji je iz strane čupao glasove i generisao taj semafor.png je radio dok je bio otvoren blog. Druga stvar je magija b92 softvera koji povremeno odlepi pa zađe i poigrava se sa izbornom voljom građana tako što sve statistike (preporuke, čitanost) množi sa dva a ponekad i nešto dokalemi i posle 6 godina toga dobiješ te neke hiljade. Što kaže marco - to da ne opravljaju pošto je mnogima izvor radosti (u smislu "vidi što sam još uvek čitan i posle 2 godine" ).
milisav68 milisav68 11:27 02.11.2016

Re: Ha

maksa83
Što kaže marco - to da ne opravljaju pošto je mnogima izvor radosti (u smislu "vidi što sam još uvek čitan i posle 2 godine" ).

Ne samo čitan, nego i pametan.
libkonz libkonz 12:17 02.11.2016

Re: Ha

Primetio sam da vole da množe sa 37. Ovde očigledno nisu.
zilikaka zilikaka 21:57 01.11.2016

Vas dvojica

možete tako do ujutro.
Nego, spram podnaslova, da ispričam kućnu anegdotu.
Pre nekoliko godina došo kući podmladak i ono obazrivo pita gde sam ja njemu kupila tu i tu trenerku. I odmah nastavlja: Je l na pijaci?
Naravno, odgovorim potvrdno, i još nastavim tiradu kako ja ne plaćam porez na budale, i nemam nameru da nešto plaćam tri puta više nego što zaista vredi, zato što je neko nešto zašio.
Ta mantra mu je dobro poznata, i služi da umanji upravo potrošački mentalitet i razvije neki drugi pogled na svet.
Vidim on neobično spustio nos. Pitam šta je u pitanju, a on kaže da je to slučajno ispala kopija nekog trenutno aktuelnog modela neke firmirane trenerke, i da su klinci tad oko 12 godina) to odmah prepoznali i krenuli da se raspituju otkud mu i gde je nabavio.
E, al priča ide dalje. Kaže, ako kaže da je sa pijace, ti neki koji su i prepoznali će ga ismevati, a ako kaže da je original (pajz sad!), sačekaće prvu priliku kad se skinu za fizičko da to lično provere na etiketi.

NAravno da priča o tome kako odelo ne čini čoveka u takvom okruženju ne pije vodu, te smo se pogodili da kaže kako je to dobio od tetke i kako nema pojma gde je tetka nabavila i da li je original.

...i zato DA, uniforme!

st.jepan st.jepan 22:40 01.11.2016

Re: Vas dvojica

DA, uniforme!

Da.
reanimator reanimator 22:43 01.11.2016

Re: Vas dvojica

Po!
alselone alselone 05:33 02.11.2016

Re: Vas dvojica

...i zato DA, uniforme!


Ma kakve uniforme, gluposti, nismo ludaci da uniformisemo decu u dvajesprvom veku. Ocu da se izrazi sva moja kreativnost i da nadoknadim sve komplekse iz mladosti kroz oblacenje sopstvene dece.
reanimator reanimator 12:28 02.11.2016

Re: Vas dvojica

Ma kakve uniforme, gluposti, nismo ludaci da uniformisemo decu u dvajesprvom veku. Ocu da se izrazi sva moja kreativnost i da nadoknadim sve komplekse iz mladosti kroz oblacenje sopstvene dece

Ako sledimo ovu logiku 3/4 roditelja ima neostvarenu želju da budu personalni treneri, jer deca idu u školu ko na trening. Prođeš pored bilo koje osnovne kad je odmor, nema dvojice u farmerkama, komplet svi u trenerkama.
alselone alselone 13:44 02.11.2016

Re: Vas dvojica

Ako sledimo ovu logiku 3/4 roditelja ima neostvarenu želju da budu personalni treneri, jer deca idu u školu ko na trening. Prođeš pored bilo koje osnovne kad je odmor, nema dvojice u farmerkama, komplet svi u trenerkama.


Sta oces ti bre, aj napolje!?
zilikaka zilikaka 13:53 02.11.2016

Re: Vas dvojica

alselone
Ako sledimo ovu logiku 3/4 roditelja ima neostvarenu želju da budu personalni treneri, jer deca idu u školu ko na trening. Prođeš pored bilo koje osnovne kad je odmor, nema dvojice u farmerkama, komplet svi u trenerkama.


Sta oces ti bre, aj napolje!?

Predlažem da ga banujemo!
Kiza car Kiza car 00:00 03.11.2016

Re: Vas dvojica

reanimator
Ma kakve uniforme, gluposti, nismo ludaci da uniformisemo decu u dvajesprvom veku. Ocu da se izrazi sva moja kreativnost i da nadoknadim sve komplekse iz mladosti kroz oblacenje sopstvene dece

Ako sledimo ovu logiku 3/4 roditelja ima neostvarenu želju da budu personalni treneri, jer deca idu u školu ko na trening. Prođeš pored bilo koje osnovne kad je odmor, nema dvojice u farmerkama, komplet svi u trenerkama.

Tako i moj ćale govoraše:"Vidi nema nikog u pantalonama, svi nose farmerice!"
Koliko puta stavim klincima da obuku farke ili sl. al džaba, prijatnije im je u trendži... A ko da sam ja bolji, oko mene svi u šuljicama, neki imadu palačinke, sakočiće a ja to nosah prvi put na svadbi, a poslednji put računam biće na sarani. Al sam se preračunao, moljci mi izedoše svadbeno odelo, ne mogu taki u sarkofag
emsiemsi emsiemsi 00:06 03.11.2016

Re: Vas dvojica

Kiza car
reanimator
Ma kakve uniforme, gluposti, nismo ludaci da uniformisemo decu u dvajesprvom veku. Ocu da se izrazi sva moja kreativnost i da nadoknadim sve komplekse iz mladosti kroz oblacenje sopstvene dece

Ako sledimo ovu logiku 3/4 roditelja ima neostvarenu želju da budu personalni treneri, jer deca idu u školu ko na trening. Prođeš pored bilo koje osnovne kad je odmor, nema dvojice u farmerkama, komplet svi u trenerkama.

Tako i moj ćale govoraše:"Vidi nema nikog u pantalonama, svi nose farmerice!"
Koliko puta stavim klincima da obuku farke ili sl. al džaba, prijatnije im je u trendži... A ko da sam ja bolji, oko mene svi u šuljicama, neki imadu palačinke, sakočiće a ja to nosah prvi put na svadbi, a poslednji put računam biće na sarani. Al sam se preračunao, moljci mi izedoše svadbeno odelo, ne mogu taki u sarkofag

Слично и код мене !
Ја сам се, немало, на свом венчању, развео --- јер сам и на венчању био у фармеркама.
Врхунац који ја могу да достигнем је сако сваке преступне године.
Фармерке не дам !
zilikaka zilikaka 00:32 03.11.2016

Re: Vas dvojica

Ljudi, ja vas ne razumem.
U čemu je problem kad treba da obučeš nešto primerenno prilici u kojoj si?

Ja za poso imam tri vrste odela i dešava se da se u toku dana presvlačim spram ppotrebe.
Ono, najprijatnije mi u nekoj opuštenijoj varijanti al kad ideš na sastanke namontiraš se. Treće je klasično radno odelo sa sve takvim cipelama, kad ideš u proces gde se to podrazumeva. I šlem, naravno.

Pre svega, to je i obavezno ali i jedino primereno.
Inače, na šta bi ličilo da se u "civilki" pentraš?
Msm, to je normalno svuda i nije ovdašnji izum.
Ne vidim da je iko išta od svog identiteta time izgubio.
antioksidant antioksidant 08:40 03.11.2016

Re: Vas dvojica

.
anamarkana anamarkana 23:22 01.11.2016

je l' ce moci i



penzosi da glasaju za nosenje djackih uniformi ?
angie01 angie01 23:36 01.11.2016

Re: je l' ce moci i

koliko kapiram, to je vec sve verovatno odluceno,...a kao, glasace roditelji:).

tadejus tadejus 04:25 02.11.2016

ono kao..

jel ova žena stvarno rekla da se "negde" smanjuje nasilje.. mogla je vala reći i da se "ono kao jbt" smanjuje..
strašno..
a ja sam bogami dušom danula sa obavezom uniformisanja sitne dečice.. oblačiti tri komada svako jutro ain't fun at all.. ovako samo treba svako da utrefi veličinu and we're good to go..
pride što me poštedi šopinga
predatortz predatortz 09:21 02.11.2016

Glupost!

Ne uočavaju se socijalne razlike među decom samo na garderobi. Ok, ajde, uniformisaćemo ih. Pa će onda neko dete da izvadi telefon od par stotina ojra, optočen Swarovski kristlima i da zajebava sve druge koji imaju jeftin model, ili nemaju nikakav. Po to dete će da dođe mama u belom džipu koji vredi kao osredniji stan u Bg, a neko drugo će da ide kući u bušnim patikama.

Ja sam iz generacije koja je imala obavezu da nosi kecelju. Itekako se znalo ko je dete rudara, a ko dete činovnika. I po standardu, i po ponašanju učiteljica i nastavnika prema toj deci.

Bezidejno licemerje nekog ćate koji je (za)ostao u osamdesetim godinama prošlog veka.
alselone alselone 09:22 02.11.2016

Re: Glupost!

Ja sam generacija koja je imala obavezu da nosi kecelju.


Je l' otad krece fascinacija puškama?
predatortz predatortz 09:27 02.11.2016

Re: Glupost!

alselone
Ja sam generacija koja je imala obavezu da nosi kecelju.


Je l' otad krece fascinacija puškama?


Verovao ili ne, ja mrzim oružje. Pištolj, na koji imam dozvolu, par godina nisam očistio, a u lov idem radi zajebancije sa drugarima. Najčešće uopšte ne nosim pušku.

Ogadilo mi, prijatelju, za deset narednih života!

Žena i tašta su ljutu bitku vodile protiv mene da dozvolim da klincima, dok su bili manji, kupe pištoljčiće da se igraju sa decom.
Niko ne mrzi oružje kao onaj ko zna šta oružje pravi drugom čoveku.
alselone alselone 09:31 02.11.2016

Re: Glupost!

Niko ne mrzi oružje kao onaj ko zna šta oružje pravi drugom čoveku.


Verujem, i secam se da si pricao o tome. Sto me naravno ne sprecava da malo bocnem.

Ni ja ne volim oruzje. Verovatno nikad ni necu imati vatreno oruzje u kuci. Tako mene ucio babo, tako i ja mog malog. Kupio sam mu neki pistolj na kuglice kad je trazio ali mu ne pridajem nikakav znacaj, pa ga je batalio i on.
zilikaka zilikaka 09:42 02.11.2016

Re: Glupost!

predatortz
Ne uočavaju se socijalne razlike među decom samo na garderobi. Ok, ajde, uniformisaćemo ih. Pa će onda neko dete da izvadi telefon od par stotina ojra, optočen Swarovski kristlima i da zajebava sve druge koji imaju jeftin model, ili nemaju nikakav. Po to dete će da dođe mama u belom džipu koji vredi kao osredniji stan u Bg, a neko drugo će da ide kući u bušnim patikama.

Ja sam generacija koja je imala obavezu da nosi kecelju. Itekako se znalo ko je dete rudara, a ko dete činovnika. I po standardu, i po ponašanju učiteljica i nastavnika prema toj deci.

Bezidejno licemerje nekog ćate koji je (za)ostao u osamdesetim godinama prošlog veka.


Nije uopšta reč o prikrivanju socijalnih razlika nego o razvijanju svesti da su sličnim il jednakim odelima u školi zbog neke vrste posla. Jednostavno, način uvodjenja u red i razvijanja osećaja pripadnosti gde je odelo drugorazneg značaja.
Iz istog razloga se uniforme oblače na mnogim drugim mestima.
Evo, daj mi jedan dobar razlog zašto sportske ekipe osim dresova za utakmicu, gde je to neophodno, imaju jednake trenerke, bade mantile...šta god, ako to nije upravo ono što rekoh gore.
A deo vaspitanja klinaca treba da bude i da samo primitivci svoj socijalni status nose ko poglavica perje. Za pristojan svet to je privatna stvar pojedinca.
Krajnje nam vreme da i u tom smislu počnemo da sazrevamo kao društvo.
antioksidant antioksidant 09:50 02.11.2016

Re: Glupost!

Iz istog razloga se uniforme oblače na mnogim drugim mestima.
Evo, daj mi jedan dobar razlog zašto sportske ekipe osim dresova za utakmicu, gde je to neophodno, imaju jednake trenerke, bade mantile...šta god, ako to nije upravo ono što rekoh gore.

lep primer samo sportske ekipe se takmice medjusobno, to uniformisanje koje ti pominjes stvarace homogenizaciju unutar skole (odeljenja?) a takmicenje ce biti sa drugim skolama/odeljenjima. pitanje je samo da li je skola mesto za kreiranje takmicarskog duha ili ne? da li je i gde doneta odluka nacionalni program obrazovanja bude baziran na podsticanju takmicenja?
predatortz predatortz 09:51 02.11.2016

Re: Glupost!



Nije uopšta reč o prikrivanju socijalnih razlika nego o razvijanju svesti da su sličnim il jednakim odelima u školi zbog neke vrste posla.


Jebeš ga, ja sam to svoju decu naučio i bez uniforme.

A deo vaspitanja klinaca treba da bude i da samo primitivci svoj socijalni status nose ko poglavica perje.


Ovo, takođe!

Ne čekajmo da nam škola vaspitava decu, učinimo to sami. Mi koji to hoćemo i želimo. One druge ni uniforma neće vaspitati.
zilikaka zilikaka 09:56 02.11.2016

Re: Glupost!

Sve se slažemo osim ovog poslednjeg.
Ima ona pametna da dete vaspitava celo selo, svidjalo se to nama ili ne.
Pa hajde onda da selo počne da radi poso kako valja.
predatortz predatortz 09:57 02.11.2016

Re: Glupost!

zilikaka
Sve se slažemo osim ovog poslednjeg.
Ima ona pametna da dete vaspitava celo selo, svidjalo se to nama ili ne.
Pa hajde onda da selo počne da radi poso kako valja.


Ima i ona druga:

Više otaca, kilava deca!
antioksidant antioksidant 09:59 02.11.2016

Re: Glupost!

Više otaca, kilava deca!

vise otaca, vesela mama
predatortz predatortz 10:00 02.11.2016

Re: Glupost!

antioksidant
Više otaca, kilava deca!

vise otaca, vesela mama


Živahna, u svakom slučaju.
Milan Novković Milan Novković 10:02 02.11.2016

Re: Glupost!

predatortz
alselone
Ja sam generacija koja je imala obavezu da nosi kecelju.


Niko ne mrzi oružje kao onaj ko zna šta oružje pravi drugom čoveku.

Jezivo, mogu misliti.

Ja ponekad, kad mi treba hrabrosti da upotrebim pojam "korisni idiot" za ekipu koju ne želim da uvredim ili povredim, u stvari, što veliča Obamu ili, pogotovo, Killary, koja je uvrtala ruku mužu da bombarduje Srbiju, a uopšte posebno srećna kad "neprijatelja" rakomadaju, samo pomislim na stotine hiljada ljudi, milione u stvari, na jednom mestu, onako razni, stari, mladi, žene, deca, ... koji su ubijeni, ovih modernih godina, zbog US imperijalističke politike - zamislim ih onako na gomili negde, lep dan, gore sunce, ...
Jukie Jukie 10:05 02.11.2016

Re: Glupost!

predatortz
a neko drugo će da ide kući u bušnim patikama.

Nama su kao đacima jedne godine zabranili da nosimo patike, jer navodno patike dovode do tog raslojavanja u kolektivu. Cipele, koje sam morao da nosim, bile su mnogo skuplje od patika koje sam do tada nosio, i za moje medveđe šape je bilo teško naći odgovarajući broj i oblik.



zilikaka
Nije uopšta reč o prikrivanju socijalnih razlika nego o razvijanju svesti da su sličnim il jednakim odelima u školi zbog neke vrste posla. Jednostavno, način uvodjenja u red i razvijanja osećaja pripadnosti gde je odelo drugorazneg značaja.
Iz istog razloga se uniforme oblače na mnogim drugim mestima.
Evo, daj mi jedan dobar razlog zašto sportske ekipe osim dresova za utakmicu, gde je to neophodno, imaju jednake trenerke, bade mantile...šta god, ako to nije upravo ono što rekoh gore.
A deo vaspitanja klinaca treba da bude i da samo primitivci svoj socijalni status nose ko poglavica perje. Za pristojan svet to je privatna stvar pojedinca.
Krajnje nam vreme da i u tom smislu počnemo da sazrevamo kao društvo.


Ali deca u školi nisu ista i nemaju iste ciljeve za budućnost i ne interesuju ih iste stvari, i ne mogu i ne moraju da budu prijatelji i saborci sa svom drugom decom. Sa druge strane svi članovi fudbalskog tima su tu da igraju fudbal i to im je cilj i ono što imaju zajedničko.
niccolo niccolo 10:18 02.11.2016

Re: Glupost!

a u lov idem radi zajebancije sa drugarima

Ubijaš životinje iz zajebancije?
antioksidant antioksidant 10:20 02.11.2016

Re: Glupost!

niccolo
a u lov idem radi zajebancije sa drugarima

Ubijaš životinje iz zajebancije?

ma garantujem da je to lov kao sto ja idem na basket: gajba piva i kobasice, lovci setaju pa se manje povredjuju nego mi, invalidi u nastajanju.
predatortz predatortz 10:23 02.11.2016

Re: Glupost!

niccolo
a u lov idem radi zajebancije sa drugarima

Ubijaš životinje iz zajebancije?


Bez puške ih ne mogu ubijati. Ali, da, lov jeste ubijanje radi zabave. Osim ako ne juriš besne lisice, što nije tako retko kao što se misli.

Ima nas, doduše sve nas je manje, koji još imamo te iskonske porive. Uprkos nastojanjima da svi ljudi postanu neka nedefinisana, bespolna bića. Opiremo se, jbga!
predatortz predatortz 10:24 02.11.2016

Re: Glupost!

antioksidant
niccolo
a u lov idem radi zajebancije sa drugarima

Ubijaš životinje iz zajebancije?

ma garantujem da je to lov kao sto ja idem na basket: gajba piva i kobasice, lovci setaju pa se manje povredjuju nego mi, invalidi u nastajanju.


Beg od žene, od dece, od posla, od gužve...
zilikaka zilikaka 10:25 02.11.2016

Re: Glupost!

Cilj bi trebalo da bude svima isti - da što više i bolje nauče to što se uči. To u teoriji.
Msm, ako izuzmemo činjenicu da je osnovna zakonom obavezna, koji drugi cilj se može logično postaviti uopšte za proces školovanja?
To što je u praksi drugačije, ne znači da ne treba ništa činiti da se to promeni.
...a inače, generalno, inženjersko i životno iskustvo me naučilo da je najbolje primeniti proverena rešenja.
Svi znamo da u ozbiljnim zemljama, škole koje drže do sebe nikad nisu ni ukidale uniforme.
predatortz predatortz 10:27 02.11.2016

Re: Glupost!

Cilj bi trebalo da bude svima isti - da što više i bolje nauče to što se uči.


Ja mislim da budalama treba dozvoliti da budu budale. Naprosto, nije svaki materijal upotrebljiv.
zilikaka zilikaka 10:30 02.11.2016

Re: Glupost!

niccolo
a u lov idem radi zajebancije sa drugarima

Ubijaš životinje iz zajebancije?

Odnosno, ubijaš više nego što možeš da pojedeš!
niccolo niccolo 10:31 02.11.2016

Re: Glupost!

lovci setaju pa se manje povredjuju nego mi, invalidi u nastajanju.

Ja sam skroz batalio sportove s loptom i bavim se samo pešačenjem.

Uprkos nastojanjima da svi ljudi postanu neka nedefinisana, bespolna bića

Sad si se najstrašnije prosrao.
antioksidant antioksidant 10:31 02.11.2016

Re: Glupost!

inženjersko ... iskustvo



Svi znamo


ova dva se bas i ne uklapaju najbolje. te "svi znamo" postapalice tesko da drze mostove iznad reka
antioksidant antioksidant 10:32 02.11.2016

Re: Glupost!

Ja sam skroz batalio sportove s loptom i bavim se samo pešačenjem.

skreni sa staze u njivu i slobodno se nazovi lovcem
zilikaka zilikaka 10:43 02.11.2016

Re: Glupost!


antioksidant
inženjersko ... iskustvo



Svi znamo


ova dva se bas i ne uklapaju najbolje. te "svi znamo" postapalice tesko da drze mostove iznad reka

Ma dobro sam i napisala išta smisleno kad uzmeš u obzir uslove pod kojima pišem.

Mislim da sam dovoljno opširno rekla šta mislum, a sad begam. Valja leba zarafiti.
alselone alselone 10:44 02.11.2016

Re: Glupost!

Ja sam skroz batalio sportove s loptom i bavim se samo pešačenjem.


DEDA!
angie01 angie01 10:55 02.11.2016

Re: Glupost!

Svi znamo da u ozbiljnim zemljama, škole koje drže do sebe nikad nisu ni ukidale uniforme.


khm, da,...al one su tamo pokazatelj prestiza- vidi mi uniformu, vidi mi amblem.

nasa varijanta je nekada trebalo da upristoji, ujednaci, stavi akcenat na ucenicki status,...vrmenom je postalo besmisleno i apsolutno nikog ne znam da je voleo da nosi uniformu,...koja je u stvari bila kecelja za devojcice, i radna bluza, za decake od nekog soc materijala- znaci, nema price da moze da se uporedi sa onim sto se uniformom zove na zapadu.

sada su smislili temu o onimormama opet kao popunjavanje navodne brige o obrazovanju sporednim glupostima- gde neko moze i lepo da se ugradi.

'naci- niko ni dalje nije zainteresovan da se uradi neophodna reforma, da deca konacno dobiju bilo kakvu naznaku da su odgovorni, placeni od grajdana, zainteresovani za njihovo znanje,....predhodni ministar, mahom izgubljen u svemiru, bio je zaokupljen promenom perioda raspusta, smanjenjem plata u prosveti po dekretu, strozim ocenjivanjem,....kao da nije bitnije sta se i na koji nacin prezentuje deci, kao ni ciljevi koji se time trebaju postici.
predatortz predatortz 11:03 02.11.2016

Re: Glupost!

alselone
Ja sam skroz batalio sportove s loptom i bavim se samo pešačenjem.


DEDA!


Deda, nego šta!
Basketica uvek prija. Nisam neki tehničar, ali umem da čistim pod košem.
maksa83 maksa83 11:10 02.11.2016

Re: Glupost!

Evo, daj mi jedan dobar razlog zašto sportske ekipe osim dresova za utakmicu, gde je to neophodno, imaju jednake trenerke, bade mantile...šta god

To je jako prosto - imaju sponzorske ugovore koje moraju da poštuju.

Misliš da je neko izabrao da na leđima svi nose kiselo mleko (Danone) pošto to dobro izgleda?
predatortz predatortz 11:12 02.11.2016

Re: Glupost!


Misliš da je neko izabrao da na leđima svi nose kiselo mleko (Danone) pošto to dobro izgleda?


Ili da bilo ko u Zvezdi sa ponosom nosi ono 'IDEA' (koje me do te mere nervira, da ne mogu rečima da opišem!)?
niccolo niccolo 11:16 02.11.2016

Re: Glupost!

Zvezdi sa ponosom nosi ono 'IDEA'

Šta, ustaše sponzorišu "ko je Srbin navija za Zvezdu"?

predatortz predatortz 11:18 02.11.2016

Re: Glupost!

niccolo
Zvezdi sa ponosom nosi ono 'IDEA'

Šta, ustaše sponzorišu "ko je Srbin navija za Zvezdu"?



ne pristaji mi na muku!
nsarski nsarski 15:13 02.11.2016

Re: Glupost!

Ima ona pametna da dete vaspitava celo selo, svidjalo se to nama ili ne.


Aha, sada znamo za koga navijas na ovim izborima!

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:09 03.11.2016

Re: Glupost!

maksa83
Evo, daj mi jedan dobar razlog zašto sportske ekipe osim dresova za utakmicu, gde je to neophodno, imaju jednake trenerke, bade mantile...šta god

To je jako prosto - imaju sponzorske ugovore koje moraju da poštuju.

Misliš da je neko izabrao da na leđima svi nose kiselo mleko (Danone) pošto to dobro izgleda?


To što svi nose iste reklame, firme, štagod, na gdegod ;> to je sponzorski ugovor. A to što svi imaju iste odevne predmete na kojima piše ta firma, to je zato što su ekipa. Koja se i vizuelno identifikuje po trenerkama, bademantilima, čemugod i van ili pored terena. Zabole sponzora da li će njegovo ime biti na žutom ili zelenom mantilu, dokle god se vidi, niti ga se tiče da li će svi mantili ili trenerke biti iste firme (osim ako je sportska firma ☻).

Evo, još mi stoji stari bade mantil sa reklamom Brodoimpeksa (od tada neslavno propalog ☻), a koji je pravio UNI - Svilanit. I svi su bili iste boje (koja nema veze sa ičim vezano za Brodoimpeks. Ko je birao boju ne znam ali sigurno nije sponzor. Niti ga se ticala.

NB - a glede uniformi. E tu su prosvetari bili gori od sponzora ;> Zamal nisam dobio ukor za isključenje ;> jer sam se svađao sa direktorom gimnazije oko toga da nigde nema pravilo od kog materijala mora biti školsko mantilče. Jel tamno plavo? Jeste? A to što ima zip umesto dugmića, i što nije od celofana (ili od koje su već sintetike pravili uniforme) neka mi pokaže di piše pa ću da prestanem da nosim moju verziju školske bluze ;> Na svu sreću pa to nije bila stara direktorka, partizanska komesarka, nego novi, samo klasični birokrata, jerbo mi me ta sredila po kratkom postupku ☻
maksa83 maksa83 14:23 03.11.2016

Re: Glupost!

To što svi nose iste reklame, firme, štagod, na gdegod ;> to je sponzorski ugovor. A to što svi imaju iste odevne predmete na kojima piše ta firma, to je zato što su ekipa.

Očevidno si neupoznat sa fenomenom Kappo Danone.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:42 03.11.2016

Re: Glupost!

maksa83
To što svi nose iste reklame, firme, štagod, na gdegod ;> to je sponzorski ugovor. A to što svi imaju iste odevne predmete na kojima piše ta firma, to je zato što su ekipa.

Očevidno si neupoznat sa fenomenom Kappo Danone.


Elem, ne znam ja baš ni šta je Danone, a Kappo tek ne ;>

Ako si mislio na neku sportsku firmu (recimo Kappa ☻) pa da je vezana za Danone, to je bilo obuhvaćeno alinejom 3a ;>

"(osim ako je sportska firma ☻)."

Elem, i jopet, i kada je sponzor sportska firma, zabole nju da li će ekipa da nosi sve identične obućno-odevne predmete, doklen godu njina firma. To da će svi biti isti to je deo kluba i njegovih odluka, a ne sponzora. A to je sve deo psihologije - svi su oni deo jednog tima, a ne svaki za sebe, pa se to utuvljuje i uniformisanjem.

vishnja92 vishnja92 19:17 04.11.2016

Re: Glupost!

Jezivo, mogu misliti.

Ja ponekad, kad mi treba hrabrosti da upotrebim pojam "korisni idiot"
blablablabla truc truc truc


nego, kako tebe, ono, malkice nije blam da se javljas na Reovom blogu, s obzirom na sve gadosti koje si izrekao o njemu tokom onih 6-7 meseci kad god sam predlagala da pise za tvoj bedni, pobaceni portal?

jer si mislio da mi se svidja (kao i ostalih 500-600 muskih iz dalje i blize online okoline), meni, tvom zenskom robu, kakvom si me smatrao nakon pukog potpisivanja ugovora? The Poslovnog, govedo prigrevacko nesputano???

aj pali, bruko jedna, slucajno-bogata oblaporna, podprosecno inteligentna, alava spodobo bez stida i srama. ne primaju se svi na tvoje novce, red je da shvatis.

a ti carli odjebi u troskocima, ovaj ce da plati na sudu, ne pridruzuj se.
princi princi 19:58 04.11.2016

Re: Glupost!

Ipak je gore od korisnog biti beskorisni idiot.
Milan Novković Milan Novković 21:16 04.11.2016

Re: Glupost!

nego, kako tebe, ono, malkice nije blam da se javljas na Reovom blogu, s obzirom na sve gadosti koje si izrekao o njemu tokom onih 6-7 meseci kad god sam predlagala da pise za tvoj bedni, pobaceni portal?

Ja o Reu nisam pričao nikakve gadosti. Prvo smo ga pozivali da se upoznamo i nije mogao da dođe, a posle, kako je portal postao preskup i krenuo na dole, počeo sam malo da pazim i rekao kako ne znam kako bismo njegov humor preveli na Engleski.

Ovo isto sam ti svaki put rekao - do žučnijih komentara je dolazilo samo kada si ti histerisala.

Portal nije uspeo iz više razloga, delom mojom krivicom, a velikim delom i tvojom.
jer si mislio da mi se svidja (kao i ostalih 500-600 muskih iz dalje i blize online okoline), meni, tvom zenskom robu, kakvom si me smatrao nakon pukog potpisivanja ugovora?

Ti jesi delila ljude na one koji ti se sviđaju i ne, i muškarce i žene. Kako je portal krenuo nizbrdo ja sam, ali samo kada si histerisala, sugerisao da uporno, protiv mog opiranja, insistiraš da dovedemo neke autore samo ako ti se sviđaju - bila su dvojica muškaraca koje je te[ko bilo udenuti u portal, po mom mi[ljenju, a nijedna od mnogo žena koje su bile mnogo talentovanije za pisanje. Za neke si, prosto, rekla da si se posvađala/dokačila sa njima još u početku portala, za neke smo to okrili kako je vreme odmicalo.

Ti nisi bila rob kod nas, naprotiv, imala si ogromnu platu za te uslove i poslednjih 18 meseci radila efektivno sat-dva dnevno. Dvoje ljudi je otišlo iz firme zbog tebe, i na kraju ti nismo obnovili ugovor zato što si histerično počela da napadaš trećeg zaposlenog.

Dali smo ti na kraju punu slobodu, ogromnu platu, fleksibilno radno vreme. Ti si nas ogovarala sa strane, i u radno vreme, i to je, pomalo i polako dolazilo i do mene. To što nisi uradila za radno vreme se ponekad direktno, a češće indirektno prelivalo i do mene i ja sam ga radio uveče od kuće, da bi, na kraju, ti i u te večeri nastavila da ružno pričaš o kolegama sa posla.
aj pali, bruko jedna, slucajno-bogata oblaporna, podprosecno inteligentna, alava spodobo bez stida i srama. ne primaju se svi na tvoje novce, red je da shvatis.

Ja nikoga ne jurim sa novcima. Ja ljudima obično dam onoliko koliko traže, koliko oni misle da su vredni. I ne razumem ti ovo o primanju na novce pošto si nam, od svih zaposlenih, blago nezadovoljsto platom uglavnom ispoljavala ti.

Ostalima smo podizali plate isto, naravno, nekad je to bila moja ideja, nekad je predložio neko drugi, nikad zaposleni, i mi smo je podizali zato što smo mislili da je to fer.

Ja nisam slučajno bogat, nego zbog znanja, intelekta i izuzetno mnogo rada - z aprvi posao u Sitiju su me izabrali između više od 100 kandidata, mnogi sa doktoratima sa Oxforda i Kejbridža, posle sam pozajmio novac od banke, sam, radio u spavaćoj sobi, doveo prijatelje kao ravnopravne partnere u posao kad je projekat bio gotov, zaradio sam prvih 3 miliona.

Kada smo bili na ivici bankrota opet sam sam pojurio naš najveći projekat, od Evrropske Centralne Banke, nisu mi partneri ni jedno slovo napisali, mislili da nemamo šanse - tako da sam, skoro sam, doneo u firmu naš najveći projekat od preko 4 miliona Evra, a za konkurenciju imao IBM, Accenture, UBS, .... i spasio nas bankrota ili žestokog downsajzinga.

Tako, ja nemam čega da se stidim i ponosan sam na svoj rad.

Tvoje reči sada su izraz tvoje ljutnje, ti nisi tako pre pričala, i tvoje racionalizacije tvojih grešaka.

Moje pucanje filma na kraju jeste bilo ružno, ali ti si postala nepodnošljiva, ja sam još i navikao da svako malo meni nešto prigovaraš, ali ja sam neverovatno lojalan prijateljima i kolegama, ja više nism mogao da podnesem manir sa kojim se ti odnosiš prema njima.

I mi ti samo nismo produžili ugovor kada je istekao, i da nisi počela histerično da radiš protiv sledećeg zaposlenog u firmi ostala bi sa nama i dalje, bez obzira da li radiš nešto ili ne, zato što si nam bila drug.

Sve sam ti ja ovo rekao više puta, sličnim rečima.
ovaj ce da plati na sudu

Teško da će ovaj da plati na sudu, iako je uvek moguće - jednom smo dali otkaz čoveku ovde u Londonu na nepažljiv način, iako ništa nije radio, pisao internet poeziju, pa jesmo platili kaznu.

Ali ti si naplatila svaki formalni sekund kod nas - neformalno, za posao Web Design&Development si, u trenutku odlaska, bila već oko 18 meseci na tom poslu, imala net platu od 1,600 evra mesečno, bez ikakvog rada na crno, radila sat-dva efektivno dnevno (ne zaboravi, prolazili su meseci kad nisi skoro ništa radila), i na kraju sugerisala da bi htela platu od 2,000 evra (ne tim rečima, nego koliko i tvoj kolega, a njegovu platu si znala).

U tom trenutku su najbolji u Beogradu za taj posao dobijala oko 1,200 Evra mesečno net - ja sam se raspitao kdo dva iskusna čoveka, i tebi su tek, al jedva, počinjale da rade prve for petlje bez gledanja u manual, i to one po indexu, a ne po asocijativnim kolekcijama.

Ako se vratimo u prošlost ovih 18 meseci, u peti-šesti mesec, ako se dobro sećam - tada se sastavila pre dve html stranice, statičke, tj tek je trebao neko da ih oživi.

Pa si ubrzo posle toga, kao otprilike sada, otišla n Fejs i u ljutnji rekla kako te firma iskorišćava za sve bogaćenje.

Ne, tebe firma nije iskoristila za bogaćenje, naprotiv, ti si bila značajan uzrok velikog gubitka, u ljudstu i novcu.

U tih 18 meseci smo se, kao firma, lomili da ti izađemo u susret, i na kraju tiho digli ruke i ostavili te da radiš šta hoćeš.

I onda je počelo da ti smeta što te ignorišemo - što prosto više nismo znali kako da dobijemo od tebe ono što nam treba, i u neko razumno vreme.

Ti tada nisi htela da prihvatiš činjenicu da ti je poslato na silne desetine project-mailova, sa code fragmentima, upustvima gde i šta da probaš, rokovima, moljakanjem, ...

Prosto te IT nije interesovao, ili te je interesovao ali su te društvene mreže interesovali više.

Na kraju, ja se ne sećam da sam nekad u poslu, u novcu i pažnji, bio prema nekom predusretljiv kao prema tebi.

A ti ne znaš koliko ne znaš, ni delić.

I taj kolega koji ti je na kraju postao meta je iza tvojih leđa uvek lepo pričao o tebi, i to sam ti rekao, nikad nije rekao ništa loše o tebi.

Svi smo mi pravili greške u firmi, ali je bilo grešaka koje su bile toliko sitne da ih ostali nisu ni primećivali, dok su tebi bile povod za histeriju i frenetično blaćenje drugih i lepljenje etiketa.

Ti izuzetno vešto manipulišeš ljudima, i oni, dok te bolje ne upoznaju u tvojoj mračnoj strani, imaju pogrešnu sliku o tebi, tvoja vesela strana probija, lažnog u njoj ima mnogo manje, pa bolje sakrivenog.

I ništa ti nije drago kao istrčavanje na pozornicu da drugima lepiš etikete, ništa.

Ovo je jedna takva prilika, kad ti se skrene pažnja na neke činjenice ti kažeš "lažeš", i što je najteže ti to i misliš i jako je teško svađati se ili isterivati istinu sa tobom.
vishnja92 vishnja92 21:26 04.11.2016

Re: Glupost!

ovo ce, pretpostavljam, da cita onaj koga zanima i ko je beskrajno dokon.
ja necu
vishnja92 vishnja92 21:33 04.11.2016

Re: Glupost!

medjutim, sacuvacu skrinsotove.
zanimljivo je da i dalje koristis "mi" (ne mogu da primetim, zveci u svakom pasusu po 17 puta) kad hoces da kazes "ja", sto je pokazatelj ozbiljnog mentalnog poremecaja. a sa vecinom te tadasnje "tvoje firme" (jer su u nju slucajno onomad zalutali i sasvim pristojni ljudi) ja i dalje imam kontakt, za razliku od tebe. ti, brte, nemas firmu, imas zajebanciju od dvoje zaposlenih, i sve troje ne radite nikad nista.

aj sad slobodno za carlijem.
bekap je keva nad kevama, a kad ti sledeci put neko 16 puta kaze "vidi, to sto ti meni pokusavas da uradis je i zakonski kaznjivo", mozda bi bilo zgodno da 17. put poslusas.

covece bez struke, znanja, sposobnosti i bilo cega osim kinte. i tripa da tom kintom mozes sve. (osim da ubedis pametne da si pametan)

nemam vise o cemu s tobom da pricam, aj se dezintegrisi.
sad!
vishnja92 vishnja92 21:40 04.11.2016

Re: Glupost!

"Ali ti si naplatila svaki formalni sekund kod nas - neformalno, za posao Web Design&Development si, u trenutku odlaska, bila već oko 18 meseci na tom poslu, imala net platu od 1,600 evra mesečno, bez ikakvog rada na crno, radila sat-dva efektivno dnevno (ne zaboravi, prolazili su meseci kad nisi skoro ništa radila), i na kraju sugerisala da bi htela platu od 2,000 evra (ne tim rečima, nego koliko i tvoj kolega, a njegovu platu si znala)."

i ovo ce na sud, kao besramna lagarija
imam tu poganu naviku da uredno vodim papirologiju, nemas srece.

aj sad dzibe, nisam ti ja svastika da mi pravis sestre od tetke rodjene dece.
Milan Novković Milan Novković 21:42 04.11.2016

Re: Glupost!

princi
Ipak je gore od korisnog biti beskorisni idiot.

Evo ga podlac, opet, i baš ne može da se uzdrži, i pored deset godina, s ponekim prekidom, svakodnevnog lepljenja 5-10 etiketa drugima.

Indiskretan, ljigav, pokvaren, ... i šta sad, pa gde bi nam bio kraj da ja tebi kažem šta su o tebi pričali neki za koje misliš da su ti drugari - ovo tvoje kvalifikacije su dečja igra ...

E sad, malo upozorenje - ja o tebi ne pričam iza tvojih leđa, nego ovde, znači ne znam ko su janeberry i drugi ljudi koji se svađaju sa tobom, nismo te dotakli ni u jednoj PP, ne znam im identitete, ja ionako dobijam 1-2 PP mesečno, u proseku, na vesele, druge teme.

Znači nisam spontano indiskretan.

Ali dam se isprovocirati, kao što si bio svedok, i ako budeš vredno radio isprovociraćeš me, i onda ćeš čuti ovde, možda, reči nekih drugih ljudi o tebi, koje sam ja smirivao, pričao da si ok uživo.

A možda i nećeš čuti, meni je neprijatno da pišem ovakve komentare, možda nećeš, ovo je moja suluda mana da ti sad odgovaram.

I verovatno ćeš se pokajati onda, zato što sam ja fierce i fearless kad mi podlaci i ljigavci pređu neku granicu tolerancije. Znači ne mogu zamisliti bilo šta, ali bilo šta sa čim me vi spletkari što svakog dana satima u radno vreme blebećete o drugima iza njihovih leđa, možete ućutkati.

I izgubićeš neke prijatelje, i možda će ti biti žao.

Ti nemaš pojma o čemu se ovde priča, ma koliko spletkario iza scene, pojma nemaš, ti si naivna ovca koju je lako izmanipulisati, i nemaš pojma koliko su neki ljudi vešti u manipulacijama.

Jel se sećaš kad si pobegao sa bloga pošto si se uplašio da će ti jedan bloger nauditi, pre mnogo godina, znači kukavički podvio rep i pobegao.

Ja nisam kukavica, ja ne bežim, iako umem prvi da popustim i da se smirim.
A onda opet umem da uzvratim udarac ako treba.

vishnja92 vishnja92 21:47 04.11.2016

Re: Glupost!

Milan Novkovic, moralna macola!!!!!!!!!!!!!!!!
vishnja92 vishnja92 21:58 04.11.2016

Re: Glupost!

ti STVARNO mislis da ce UVEK svi da ti veruju samo zato sto imas kintu i zato sto glumis blago nestabilnog i nesasredjenog a ipak neverovatno inteligentnog tipa, iako nisi nista od toga - osim sto si bogat?


pa ti si meni smanjio platu (koja je par puta dobacila do 1400 jura, inace je bila bitno manja, za onoliki napor da dovedem totalni picvajz u kakav takav red) za trecinu kada sam ODBILA tvoju ponudu da mi kupis stan, stoko primitivna!!!

ti NISI u stanju da pojmis da te ne gledaju svi kroz tu nesrecnu kintu kojom si kupio svoju kiceroznu kucu i nalepio jezive tapete i placao tuzne vecerinke po Beogradu svakom ko je hteo da se pojavi na njima?! zaista?

ti si bre honorare za autore proglasio za CHARITY, kako te nije sramota?!
ljudi su pisali o stvarima koje vole, onako kako ti ne umes da pises, ulozili su svoje vreme i svoj napor i svoja znanja koja ti nemas, i ti si honorare proglasio za milostinju?!?

i novce koje si platio Snezani Radojicic si proglasio za isto to, pa si i nju uspeo da ubedis? jebale te tvoje pare bre.

kad si napravio onaj skandal sto te fikser prevario za soma jura, pustio si da me razapinju ovde jer to nije nista - u odnosu na tvojih soma jura.

NIKAD u zivotu nisam imala manje nego kad sam radila za tebe. ti nemas profesiju, nemas znanje, ne umes da cenis tudja znanja, tudja znanja te ispizdjuju do histericnog besa, ti bre kad te navata da komitujes za vikend, u ponedeljak ujutru se svi gledaju ko ce prvi da apdejtuje server, pa svi na kraju pocnu da se smeju.
Milan Novković Milan Novković 22:00 04.11.2016

Re: Glupost!

vishnja92
Milan Novkovic, moralna macola!!!!!!!!!!!!!!!!

Nećeš verovati, nisam loš. Nači:

- Oko 40% svega što sam ja zaradio u životu je poklonjeno. Ne familiji, to ne računam. I ne računam investiranje u firmicu (jeste mala, ali ne treba mi veća sada) u kojoj si i ti radila. I nikad ništa za to nije traženo nazad, ni jednim gestom. Ja to sve spominjem samo ovako kad moram da se branim.

- I nisam loš ni što se tiče "unutrašnjeg" života. Evo ti dobar primer:

Ti si meni nekad bila dobra prijateljica. I ja tebi. I ti ćeš u meni uvek imati iskrenog prijatelja, do kraja života, i nema te količine gluposti i nekontrolisanih tantruma koji će to promeniti, sve što iz njih možeš da iscediš, na trenutak, su ove fer-plej diskusije. Na trenutak.

I negde u dubini duše ti to i znaš, zato si i došla ovde, ma koliko te podlac, neko sličan, ili nešto slično naviju u nekom neopreznom trenutku.

Pa na tvoje, valjda cinične emotikons evo ti par iskrenih, pa ajmo dalje ako ti je volja

Nači, ti nemaš pojma koliko sam ja iskren (al dobro, znam da je lako hvaliti se)
Milan Novković Milan Novković 22:02 04.11.2016

Re: Glupost!

ti STVARNO mislis

Kako god, nebitno, kaži šta imaš, moj prvi komentar ostaje, stvarno sve mislim tako i pažljivo sam opet proverio.
vishnja92 vishnja92 22:13 04.11.2016

Re: Glupost!

i ja stvarno mislim da je pravi trenutak da se bezbolno dezintegrises, a ne bi bilo hrdjavo da mojoj porodici prethodno uplatis jako finu i izuzetno visoku odstetu, buduci da si nas onomad pretnjama, ucenama i histericnim posesivnim besom navodio da ti budemo animir porodica, cega sam se tada duboko stidela, a sada jos vise.

ti si skolski primer stalkera - pokupio si SVE moje prijatelje s fejsa, ukljucujuci i, naprimer, devojku mog brata iz studentskih dana, zatim ljude iz maminog rodnog mesta, a NAROCITO sve muske s kojima sam ikad prozborila vise od dve reci.

tebe programiranje ne zanima, portal te nije zanimao (osim da potvrdis svoju volju i svoj beznadezno los, kicerajski stil), ti o web dizajnu ne znas nista, zato si i pizdeo - zato sto smo Dragan i ja za pola godine naucili ono sto ti nikad neces. ti bre... idi roni i leti padobranom, radi te stvari, pusti ljude da zive svoje zivote i PUSTI ZENE DA IM SE NE SVIDJAS MAJMUNE JEDAN.

jel sad jasno?
princi princi 22:15 04.11.2016

Re: Glupost!

Ma, ko će sad čitati ove gluposti, verovatno uobičajena gomila smeća i trabunjanja, inače mi laknulo kad sam se otarasio tih budalaština. Jedino nije jasno u čemu se prepoznao, da li u beskorisni, ili u idiot.
vishnja92 vishnja92 22:28 04.11.2016

Re: Glupost!

koliko sam ja iskren

aj ti sinko lagano u kurac.

evo kako mozes da budes iskren: uplati na moje ime 20K jura na ime odstete za: nekih 200 jutarnjih povracanja, nepoznat broj plakanja kad javis da dolazis u Beograd, nepoznat broj uzasnutosti mojih roditelja kad im kazem "dolazi Milan" pa obostrano cutimo preko telefona, nepoznat broj decijih "spava mi se mama" po tvojim smrdljivim fensi kafanama iz kojih NISMO smeli da izostanemo jer si mi, u krajnjim slucajevima, davao "radni nalog" (pa zateknemo pijane zadrigle kumove)

za to sto si onog jadnicka, jedinog zaposlenika u svojoj firmi, vaspitavao da me postrojava sa svojim "matematika nije za devojcice" iz dana u dan i NALOZIO mi da ga slusam, iako je potpuno i kompletno inferioran, isto kao i ti

i takodje za to sto nisi uspeo da zadrzis nijednog od sjajnih ljudi koje si zaposlio, a koji su danas moji prijatelji.

jebiga, idi na borabora, sta drugo da ti kazem.
ne radi ovo, nisi dorastao.
princi princi 22:32 04.11.2016

Re: Glupost!

I ti, bre, kolika si opančarska i piljarska gnjida: kad si organizovao onu večeru u onom indijskom restoranu, lepo sam te zamolio da ne zoveš Anu P. ni zbog nje ni zbog sebe. I uprkos tome, uprkos tome što si mi izigravao ne znam kakvog prijatelja po FB i bio zabrinut za moje zdravlje (bože, kad se samo setim onih tvojih poruka, dođe mi da ih jednom okačim ovde, da samo uporede ljudi sa ovim što sada pišeš), pljuvao Anu, i ti si je opet zvao, valjda da bi se zabavio kad bi video koliko nam je oboma neprijatno.

Sine, ne znam kako možete da živite s tolikom količinom licemerja, svaka vam čast. I tebi, i njoj.
vishnja92 vishnja92 22:42 04.11.2016

Re: Glupost!

to je radio i po Beogradu, napravi veceru sa frihendom i onim malim njegovim miljenikom, kako se zove, onaj sto je izbegao u Sloueniju kod Tamare?

onda napravi drugu veceru pa stavi za sto dve porodice blogera koji se ne trpe.

onda prilikom neke prisilne vecere nama pridje mali smradic, Milanov prethodni uposlenik, koji aj sto je pokrao njega nego je pokrao i nas trud, nas dvoje se rukujemo a ovaj, sav pun iscekivanja, "pa vi ste prijatelji!!!"

to bre zivi za neku intrigu, a i zena mu, bivsa svastika.
kad primitives dodju do kinte
Milan Novković Milan Novković 22:44 04.11.2016

Re: Glupost!

lepo sam te zamolio

Samo ovo da rasčistimo - ja nisam ukapirao, izvinjavam se. Mislim da sam to kasnije i rekao. Sporo kapiram, a tom prilikom si ti, sasvim sigurno, podrazumeo pozadinsko znanje kod mene koje ja nisam imao, ili sam ja reči pogrešno interpretirao.

Moj prosek PPova, četova, ... je 1-2 mesečno, ispod dva, i skoro uvek o stvarima nevezanim za druge blogere. Ja nemam pojma o ogromnoj većini odnosa između drugih blogera, i tek poneku sitnicu ukapiram među poslednjima, najčešće kad neko skoro eksplcitno kaže.

Što se tiče ostalog - ja sam potpuno iskren, bolesno iskren i sa neverovatnom teškoćom, vanredno retko, lažem.

I na ovom blogu, ovom prilikom, ništa ne lažem.

vishnja92 vishnja92 22:49 04.11.2016

Re: Glupost!

greskom sam preporucila ovaj komentar.

Milane, ne lazi, svo tvoje bavljenje je bavljenje tudjim zivotima. ti si meni zivi dokaz da su muskarci vece alapace od zena, ali ti si to nadrastao - ti stvaras i izmisljas i price i intrige. pre nego sto sam te upoznala, nisam videla da neko tako lako barata lazima, ali to taj tvoj novac radi - ljudi ti veruju.

ja bih bila u kovitlajucoj panici na tvom mestu


Milan Novković Milan Novković 23:08 04.11.2016

Re: Glupost!

a i zena mu, bivsa svastika

Pošto su moje večere bile iskrene, a falširao sam samo iz neznanja, tj volim da upoznam blogere sa kojima ovde pričam, komentariše samo ovo - nije možda fer cediti iz mene privatne informacije ali svi prijatelji znaju, većina poznanika, i nije tajna, a blogodruštvo je radoznalo

Ja sam se sa prvom žemo polako tiho razišao, posle 7 godina braka i nekoliko godina druđenja pre toga.

U tako nekom otuđenju ona je našla drugu ljubav u kolegi sa posla. Drugarski smo se razišli, ona je otišla od kuće, ćerka, stan, hipoteka i pozajmice ostale meni.

Sestri od ujaka te moje prve žene su ubili dečka negde u Srbiji - otišao kao posetilac u neku firmu, zaposleni došao da upuca direktora, ovaj bio hrabar i krenuo da ih miri, zaštitio direktora, i radnik upucao, greškom u brzini, njega.

Pa je moja sadašnja žena, posle ne znam koliko meseci tugovanja, došla u London, kod rođake, a ja sam živeo sam sa ćerkom.

Posle, opet, nekih meseci, od moje sadašnje žene se očekivalo da nađe neki drugi smeštaj, i pošto smo se poznavali od pre, kao drugari, u prelaznom periodu je došla kod mene i moje ćerke.

Posle opet nekog vremena mi smo se zavoleli.

Ja nemam problema da pojašnjavam stvari ovde, čak i kad mi nije najjasnije zašto je to uopšte protrebno.
kad primitives dodju do kinte

Objection, ton ove rečenice sugeriše nešto loše.

Ja jesam pomalo primitivan u nekoliko kvadranata, umem da idem na rukama, radim salto (ne sad, pobogu, nekad davno), čalabrcnem previše svako malo, ali ne mislim da je to na loš način primitivno.

A do kinte sam došao zbog formidable intelekta, neverovatne tvrdoglavosti kad je IT ideja u pitanju, i neverovatno mnogo rada.

Jeste, na IQ testovima, u mladosti, koji mere IQ do 160 sam u abstraktnom i numeričkom delu sa lakoćom postizao 100% poena, testove koji mere IQ iznad toga nisam nikad radio. Jezički kvadrant - kilav, nikad manje od 105, retko 115.

Eto, sad znate zašto su mi blogovi nečitljivi
vishnja92 vishnja92 23:15 04.11.2016

Re: Glupost!

Ti si meni nekad bila dobra prijateljica. I ja tebi.

ne, ti meni nisi bila dobra prijateljica, gresis sinko, jako gresis.
kad god ti se nisam dovoljno divila, ti meni nisi bila dobra prijateljica.
bila si dobra kad si zvala Calica i Veljka na veceru u smrdljivu Maderu da proveris s kojim se od njih muvam i zasto, jel to?
ili kad si me ubedjivala da krajnji sud o svemu treba da date vi muski (po cenu da sve sjebete, jer nijedan od vas nije kompetentan)?
ili kad si me terala da idem na nocno kupanje tako sto si pitala, dobra prijateljice, moju decu hoce li na nocno kupanje pa su oni hteli?
pa ste se vi kupali a ja spavala na stolici, da bi me ujutru tvoja bivsa svastika a sadasnja zena bockala noktima po ruci, koji ste vi bolesnici jebote?! dobra prijateljice.
vishnja92 vishnja92 23:18 04.11.2016

Re: Glupost!

uzgred, ne lupetaj, bivsa zena te zatekla u krevetu sa sadasnjom, nije blog bas takvo djubriste da sve mora poslednji da sazna.

kad smo vec kod traceva <3
angie01 angie01 23:44 04.11.2016

gospodo,

Prekinite ovo sranje!

Ovo vase licno prepucavanje koje ovde postirate se NIKOG ne tice, niti bilo koga intersuje objasnjavanje intimnih detalja iz necijeg zivota, jer su se oni nekada isto tako u nekoj privatnosti i sasvim drugom kontekstu delili i krajnje je bez/veze da se na ovaj nacin zloupotrebljavaju- pri tome, neki ucesnici nisu ni obavesteni da su javna tema u vezi stavri koje nikakve veze sa ovim blogom nemaju.

Te stvari, sta god bile, treba da ostanu tamo gde i pripadaju-ljudima i odnosima koji su ih napravili, jer su one SAMO NJIHOV problem.

Milan Novković Milan Novković 23:48 04.11.2016

Re: Glupost!

jel to

Ne, ni na kraj pameti mi to nije bilo.

Pošto sam ja još na poslu, i juče bio ovako kasno, i preključe, ... i treba mi sat do kuće, ja ću polako krenuti. Pogledati komentare kasnije možda.

Na neki uvrnut način mi je drago da si se javila, evo posle skoro dve godine. Ti si u mislima otišla u neke svoje autentične strane, ja u svoje.

Uvek možeš da se javiš i drugim kanalima, ali ako ti je ovako draže - što da ne.

Ja sam uvek tu da pomognem prijateljima. To sa Frijem i pajtosima, super ekipa, je bilo cool - u neka lepša vremena ti bi prva bila pozvana, al pažljivo, ja sam jako davno počeno da pazim pomalo na svoju primitivnost.

Život ide dalje, mi smo sad mala ekipa sa puno softvera ovde, US Fortune 100 firme, mnoge druge nešto manje a ogromne, nas posmatraju uz zadržavanje daha - superiorno vladamo idejnim prostorom novih, disruptive tehnologija.

Ja ću raditi i za vikend, klinci porasli imaju svoje društvo, posao obožavam, ako uspemo ovog puta - imaš i ti akcije, mi smo uvek bili fer play, mi ne možemo da ih poništimo ma koliko ti mlatarala naokolo i durila se - ako ne budeš Evro milioner a bar ćeš kupiti stan, kuću, ... ili dati u neku NGO za decu, školu, šta god. Ko zna, nemoguće je reći.

Ako se ne zamorim, život je, kao što vidimo, pun stresova, koje mi nešto manje primećujemo kod drugih pošto imamo neke svoje modele o njihovom životu.

Samo sam te jednom naterao da dođeš u kafanu, deset puta se izninio, a nisam trebao baš toliko - to je bio radni sastanak, trebao da bude, pojavila se šansa, posle neke sitne prepiske sa drugima, da se iskamči lova za tablete za sve učenike u Srbiji od 5 razreda osnovne do prve-druge faksa, i ja sam se bio napalio kao životinja da to probamo.

Taj plamen ne samo da se nije ugasio, nego je jači, i ako sad napravim milijardu (toliko o skromnosti) to će mi biti prvi penzoski projekat u Srbiji, pa makar ja samo dosađivao ljudima u prljavoj Maderi.

Eto, pozdravi klince, familiju, iskreno, evo ti samo osmeh, ti ne voliš ubrano cveće, a na srce gore ionako nisi baš nešto odreagovala


vishnja92 vishnja92 23:51 04.11.2016

Re: gospodo,

a sto?

ovaj mlatara kintom i laze naokolo, ne razumem zasto bi trebalo da imam razumevanja i tog "gde pripada" i ostalog?

ko je delio intimu bezveze i takoto, i sta je neko delio u nekoj privatnosti?
nista ne razumem :)
sa mnom niko nista nije delio, samo je trazio da ja delim s njim, sto ja nisam htela pa sam malo, je li, najebala.

osim ako ne branis Novkovica, kao onomad onog balavog pohotnog majmuna Cehranova :) (nadam se da ne)
Milan Novković Milan Novković 23:54 04.11.2016

Re: Glupost!

uzgred, ne lupetaj, bivsa zena te zatekla u krevetu sa sadasnjom, nije blog bas takvo djubriste da sve mora poslednji da sazna.

Ne, nije, ja je nikad nisam prevario. Ostavila ona mene i otišla. Iako smo bili već ionako otuđeni ja sam joj savetovao da razmisli. Tek posle razvoda je počela da se predomišlja.

Blog ume da bude đubrište, čuo sam ja i gorih stvari o sebi koje nemaju veze sa istinom. Zato treba s malo pažlje i obzira inositi ovde ono što blog priča.
vishnja92 vishnja92 00:01 05.11.2016

Re: Glupost!

slucajno je moje trpljenje tebe u pocetku poticalo iz razloga sto imamo zajednicke prijatelje, pa sam se zbog toga jedno 15839 puta preispitala gde gresim i zasto sam tako pogana, dok nisam shvatila da problem nije u meni.

e, tvoji ljubljeni prijatelji, u tvojim kiceroznim tapetama na vasim kic proslavama, slucajno znaju (svi do jednog) tvoju istoriju, znaju ih i njihovi roditelji, i moji roditelji, i svi redom. jebiga, kinta ne pere secanja, ne znam sta da ti kazem :)

nego, kako ide java? fercera, a? ti i Goran drimtim, prste projekti itakoto?
mislim da se krecete u pravom smeru!!!
Milan Novković Milan Novković 00:04 05.11.2016

Re: gospodo,

laze naokolo

Ja ne lažem naokolo. Ja izuzetno, izuzetno retko lažem na iole ozbiljnu temu, tj da nije zezanje, i samo ako neko pokušava da me prevari, bez sumnje, pa da ne bih nekog povredio. Jednom u dosta godina mi je prosek, 5 puta max u životu, i ovaj blog nije u tim katgorijama, nije u nikakvim.

Samo jednu laž sam mogao i trebao zaobići u životu, samo jednu.

Od ćaleta mi to, ponosan na njega, da si ga poznavala sada bi i tebe bilo sramota.

Laku noć sada
Milan Novković Milan Novković 00:10 05.11.2016

Re: Glupost!

ne znam sta da ti kazem

Možeš da se izviniš.

Ja ću nežno zamoliti moju prvu ženu, i učiniće mi uslugu, mi smo super prijatelji, da to pojasni osobama preko kojih je to došlo do tvojih roditelja.

Nežno, nema frke, iako nije ni bitno, ja ne lažem.
vishnja92 vishnja92 00:11 05.11.2016

Re: gospodo,

o da lazes ko pseto, i lakunocisi negde drugde, mene bas zabole za tvoju laku noc nakon neradnickog dana s krkanjem i pijenjem i dremanjem (rece negde da radis 15 sati dnevno, buahahahaha)

ti si najgora alapaca, lazov i smutljivac kog sam u zivotu upoznala.
ti bre ne podnosis ni coveka koji ti je obezbedio sve te silne milione.
to sto spominjes roditelje je valjda izmedju tebe i njih, ali ne bih se kladila na njihov ponos, nikako, po ovom pitanju.
Milan Novković Milan Novković 00:19 05.11.2016

Re: gospodo,

ti bre ne podnosis ni coveka koji ti je obezbedio sve te silne milione.

Taman posla, ti si se svakakvih priča naslušala - svoje buduće partnere sam ja zaposlio na mesto koje nam je bila odskočna daska, pozajmio 8K sam, pošto oni nisu verovali u ideju, napiso softver sam u spavaćoj sobi, doneo prvih 3 miliona, oni bili konsultanti, posle taj naveći posao od 4M, ni prstom nisu mrdnuli u početku, do već nismo ušli u vrlo uži krug.

Al na kraju su oni uradili fenomenalan deo, naravno, sve fer-pley i zasluženo - bilo gličeva. naravno, ja odličan u otvaranju i sredini, oni u sredini i završnici, poneka svađa.

I dalje ih cenim i prijatelji smo, rekli smo i loših reči jedni o drugima - nego oni su familija
vishnja92 vishnja92 00:28 05.11.2016

Re: Glupost!

pozdravi klince

nadam se da ces zbog ovog ili crci odmah, ili goreti u paklu. iskreno.

posle svega,
ako ti se ona sabanijada od "firme u centru" ne srusi za par pljuskova, dobices tuzbu <3
(znam da volis civua derpea i da imas parice za njega, ali svejedno cu te pobediti)

u tome se mi, uspesni inzenjeri, razlikujemo od vas dunstera i pojmarosa: najcesce znamo o cemu pricamo. posle 423 provere doduse, ali bolje ikad nego nikad.
angie01 angie01 00:35 05.11.2016

Re: gospodo,

a sto?


zato sto rasciscavate vrlo ruzno, stvari koje sa blogom nemaju nikakve veze,...mislim, koga bi to sve trebalo da se tice, sem ucesnika samih situacija koje pominjete, sa sve likovima koji ni ne znaju da su javana tema....prilicno je jasno.


osim ako ne branis Novkovica, kao onomad onog balavog pohotnog majmuna Cehranova :) (



ne branim Novkovica- obratila sam se svima zajedno,....niti sam onda branila fixera- nego princip,...da se privatni konflikti privatno i resavaju,...sa sve detaljima koje niko od blogera nije inicirao niti bilo sta drugo, da bi sada trebalo da javno ucestvuju u raspeljavanju i daju neki sud,...ili samo tracaju na temu.

dobronamreno sam rekla,...obrisite ovo i nadjite nacina da se raspravite ako imate potrebu, ovo je samo bespotrebni egzibicionizam,...i to los i ruzan.
vishnja92 vishnja92 00:40 05.11.2016

Re: gospodo,

fixer nije bio niciji "privatni problem". taj covek je izvacario ljude za solidne novce putem prevare, i izmaltretirao i zaplasio mnoge zene.

Nemam potrebu da raspravljam s Novkovicem, imam potrebu da ga nema na Reovim i jos nekim blogovima, i to cu da isteram, koliko je do mene.
(ovo je uzgred, posto se kanda uzbudio i vidim da nije shvatio svoju situaciju kako treba, pa da ga obavestim. ne vidim zasto bi to nekom smetalo. osim njemu, dabome, posto sebe i dalje shvata preozbiljno i preveliko, a to nece da moze)
reanimator reanimator 00:47 05.11.2016

Re: Glupost!

i rekao kako ne znam kako bismo njegov humor preveli na Engleski.

I zašto ja jedini nisam obavešten da sam ikada bio u bilo kakvoj kombinaciji, nego moram, kao i sve drugo u životu, da saznajem na blogu?
Prvo smo ga pozivali da se upoznamo i nije mogao da dođe

Ovo je istina..jesam jednom bio pozvan (na druženje, ne na razgovor oko portala) i bio sam opravdano sprečen.
tokom onih 6-7 meseci kad god sam predlagala da pise za tvoj bedni, pobaceni portal?

Za ovo hvala (bez ironije) :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana