Društvo| Politika

The Sum of All Fears

Chris Farmer RSS / 09.11.2016. u 13:49

Fear. Hatred. Xenophobia. Paranoia. Jingoism. Isolation. Zealotry. Bellicism. Ethnocentricity. And bigotry.

Good morning, America.

I woke up this morning not to any kind of “New America” but to an America that has finally allowed its baser instincts to chew through the leash on which they have been held for many years and take charge.

I woke up to the stunning revelation that, when push comes to shove, it is not our humanity that wins the day. It is our fear. America fears its lack of respect on the world stage. It fears its diminished hegemony. It fears attacks from people it has long vilified. 

The nation has voted to validate these fears by putting forward a man who fosters them. Donald Trump is not a hate-monger. He is not a force of evil. He is only someone who took the pulse of the nation and discovered that it was racing toward a heart attack.

He is a reflection of us all.

As a blogger, I take note of the fact that I have not blogged anything for many months. I have allowed many things to wash over me with shrugging shoulders. I have started to say to myself – what’s the point? Nothing changes. The train passes and the dogs bark. 

In the post-election daze, when there is nothing left to do but wait and see what our new cowboy commander-in-chief will do, it seems the wrong time to start blogging again. The time for opinions and positions that could have had any sway is surely over now and for another four years.

This is the bed we made. This is where we must sleep.

But on further analysis, it is not time to sleep. It is rather a time to reassess a world that allows for the Donald Trumps to triumph. I am not convinced we need more fear and prejudice to “make America great again.” We seem to have that in prodigious quantities. We need more courage, more conviction, and more reason.

I cannot say I am pleased with the election outcome. But I am not sure I would have been more pleased with the alternative. In a ship of 324 million souls, surely we can find a choice of better pilots.

Why not dig a few up for 2020?

Atačmenti



Komentari (483)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:47 10.11.2016

numbers

231,556,622 eligible voters

46.9% didn't vote
25.6% voted Clinton
25.5% voted Trump


that's democracy
Atomski mrav Atomski mrav 08:17 10.11.2016

Re: numbers

that's democracy

American style.
maksa83 maksa83 08:30 10.11.2016

Re: numbers

Atomski mrav
that's democracy

American style.

To ti je problem rutine i navike - kada decenijama drugim narodima postavljaš korumpirane sociopate (u boljem slučaju) ili psihopate (u gorem slučaju) zaboraviš posle nekog vremena da može bilo kako drugačije i završiš sa ta dva kandidata.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:49 10.11.2016

Re: numbers

Trenutno:
Klinton: 59,923,027
Tramp: 59,692,974

Dakle, razlika +230 053 za Hilari, ne znam da li još uvek broje ali izgleda da teško može da dobaci onu projekciju od milion razlike koju je juče princi spominjao.
Ovo bi trebalo da bude već blizu konačnih rezultata.
bene_geserit bene_geserit 10:07 10.11.2016

Re: numbers

I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.
maksa83 maksa83 10:14 10.11.2016

Re: numbers

I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.

Pusti ti vrapca, rastrzan čovek - desničar, feminista, ateista, jevrejin, obojena manjina...
budjoni budjoni 10:16 10.11.2016

Re: numbers

nego bre, skroz dobar matori Ed Harris u Westworld-u, a?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:22 10.11.2016

Re: numbers

Ed Harris

nikad loš.
maksa83 maksa83 10:23 10.11.2016

Re: numbers

nego bre, skroz dobar matori Ed Harris u Westworld-u, a?

Dobar skroz k'o Josip Broz.

Kažu ljudi da je i The Crown dobar, ali nisam probao.

Uzgred, vidi ovu kutiju. Strimuje i pušta šta hoćeš odakle hoćeš, uključujući i Netflix i HBO po vrlo, vrlo, vrlo povoljnoj ceni preko nezvaničnih kineskih distributera. (Nisam probao, ali ima ko jeste, i kažu da radi)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:25 10.11.2016

Re: numbers

bene_geserit
I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.


meni?
daleko bilo.
samo kažem da je ona teza od milion glasova razlike u korist Hilari besmislena kao što mi je juče i izgledalo.
te njihove "projekcije" su izgleda tačne kao što su im bile i "prognoze".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:27 10.11.2016

Re: numbers

maksa83
I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.

Pusti ti vrapca, rastrzan čovek - desničar, feminista, ateista, jevrejin, obojena manjina...


a to što si nabrojao je samo deo spektra. dakle još:

...lezbejka, biciklista, osoba sa posebnim potrebama...

ima još, ali ko će sad da nabraja.
budjoni budjoni 10:31 10.11.2016

Re: numbers

maksa83
nego bre, skroz dobar matori Ed Harris u Westworld-u, a?

Dobar skroz k'o Josip Broz.

Kažu ljudi da je i The Crown dobar, ali nisam probao.

Uzgred, vidi ovu kutiju. Strimuje i pušta šta hoćeš odakle hoćeš, uključujući i Netflix i HBO po vrlo, vrlo, vrlo povoljnoj ceni preko nezvaničnih kineskih distributera. (Nisam probao, ali ima ko jeste, i kažu da radi)


sto se kutije tice, ja imam amazon fire stick, pa sam na njega instalirao kodi sa exodus plugin-om, strimuje super dobro, cak povuce subtitle sa titlovi.com ili nekog drugog mesta manje vise automatski, tako da je skroz dobro, ako nekom voli da gleda sa prevodom...

dobro deluje ova kutija...

brate, kad pogledas koja je tusta i tma firmi sto pravi ARM-based SoCs (i moja medju njima), nije ni cudo sto je Qualcomm navalio da kupi NXP za debele pare, pa da ima i druga trzista, posto ga ovi amlogic, mediatek i ostala ekipa lagano gricka, pocevsi od noznih prstiju...

EDIT: evo vidim sada da i ovaj kutija ima preinstaliran kodi, tako da je to to...
ako nisi probao, probaj da instaliras kodi+exodus na neki android, pa ubodes na tv, skroz fino radi i sadrzaj je jako aktuelan...
emsiemsi emsiemsi 11:37 10.11.2016

Re: numbers

bene_geserit
I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.

Немој да им стављаш соли на ране, пусти нека се исплачу.
Успут --- шта ће сада бити, хоће ли се обзнанити братство америчког и руског народа, најмоћнијих народа на кугли земаљској ?
maksa83 maksa83 11:38 10.11.2016

Re: numbers

Успут --- шта ће сада бити, хоће ли се обзнанити братство америчког и руског народа, најмоћнијих народа на кугли земаљској ?

Čekaj hoćemo onda i mi - brata brat - da postanemo braća sa Amerikancima?

Pa ko će da ostane sa druge strane, ona šaka jada Kineza? To ćemo ovako zbratimljeni da slistimo k'o pirane goveče.

predatortz predatortz 11:39 10.11.2016

Re: numbers

Успут --- шта ће сада бити, хоће ли се обзнанити братство америчког и руског народа, најмоћнијих народа на кугли земаљској ?


Ti stvarno misliš da to tako ide?
Dobije neki smešni lik izbore i ljuti dušmani postaju braća?
Recimo, pobedi kod nas Čeda (pupupu) i mi svi braća sa Šipcima?
emsiemsi emsiemsi 11:39 10.11.2016

Re: numbers

vrabac_u_steni
maksa83
I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.

Pusti ti vrapca, rastrzan čovek - desničar, feminista, ateista, jevrejin, obojena manjina...


a to što si nabrojao je samo deo spektra. dakle još:

...lezbejka, biciklista, osoba sa posebnim potrebama...

ima još, ali ko će sad da nabraja.

Ево да додам и ја --- човек који понекада да препоруку emsiemsi-ју.
emsiemsi emsiemsi 11:42 10.11.2016

Re: numbers

maksa83
Успут --- шта ће сада бити, хоће ли се обзнанити братство америчког и руског народа, најмоћнијих народа на кугли земаљској ?

Čekaj hoćemo onda i mi - brata brat - da postanemo braća sa Amerikancima?

Pa ko će da ostane sa druge strane, ona šaka jada Kineza? To ćemo ovako zbratimljeni da slistimo k'o pirane goveče.


Нормално !
Него како !?
Да се врати статус како и доликује. Додуше, колико су разноразне будалчине квариле, биће ту посла.
emsiemsi emsiemsi 11:43 10.11.2016

Re: numbers

predatortz
Успут --- шта ће сада бити, хоће ли се обзнанити братство америчког и руског народа, најмоћнијих народа на кугли земаљској ?


Ti stvarno misliš da to tako ide?
Dobije neki smešni lik izbore i ljuti dušmani postaju braća?
Recimo, pobedi kod nas Čeda (pupupu) i mi svi braća sa Šipcima?

Чуди ме да ти поредиш председнике две најмоћније државе света са Чедом !
docsumann docsumann 12:56 10.11.2016

Re: numbers

emsiemsi
vrabac_u_steni
maksa83
I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.

Pusti ti vrapca, rastrzan čovek - desničar, feminista, ateista, jevrejin, obojena manjina...


a to što si nabrojao je samo deo spektra. dakle još:

...lezbejka, biciklista, osoba sa posebnim potrebama...

ima još, ali ko će sad da nabraja.

Ево да додам и ја --- човек који понекада да препоруку emsiemsi-ју.


podižem za duplo --- човек који понекада да препоруку emsiemsi-ју, a Успут није cрпске националности.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:59 10.11.2016

Re: numbers

docsumann
emsiemsi
vrabac_u_steni
maksa83
I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.

Pusti ti vrapca, rastrzan čovek - desničar, feminista, ateista, jevrejin, obojena manjina...


a to što si nabrojao je samo deo spektra. dakle još:

...lezbejka, biciklista, osoba sa posebnim potrebama...

ima još, ali ko će sad da nabraja.

Ево да додам и ја --- човек који понекада да препоруку emsiemsi-ју.


podižem za duplo --- човек који понекада да препоруку emsiemsi-ју, a Успут није cрпске националности.


pazi, pitanje je da li je uopšte čovek (u smislu ljudsko biće) ?
emsiemsi emsiemsi 13:06 10.11.2016

Re: numbers

docsumann
emsiemsi
vrabac_u_steni
maksa83
I dalje brojite popular votes?
Izgleda da vam je bas tesko palo.

Pusti ti vrapca, rastrzan čovek - desničar, feminista, ateista, jevrejin, obojena manjina...


a to što si nabrojao je samo deo spektra. dakle još:

...lezbejka, biciklista, osoba sa posebnim potrebama...

ima još, ali ko će sad da nabraja.

Ево да додам и ја --- човек који понекада да препоруку emsiemsi-ју.


podižem za duplo --- човек који понекада да препоруку emsiemsi-ју, a Успут није cрпске националности.

Није ваљда да ми ти даш понекада препоруку !?
docsumann docsumann 15:58 10.11.2016

Re: numbers

Није ваљда да ми ти даш понекада препоруку !?


ponekad, kad se baš potrudiš, i čak uspješ da, na trenutak, pobjediš sebe u sebi. tad pljeskam za tastaturom, sam u sobi, raznježen.
no ja sam srpče, kakvo-takvo, al' ipak srpče... ne pikam se.
emsiemsi emsiemsi 17:12 10.11.2016

Re: numbers

docsumann
Није ваљда да ми ти даш понекада препоруку !?


ponekad, kad se baš potrudiš, i čak uspješ da, na trenutak, pobjediš sebe u sebi. tad pljeskam za tastaturom, sam u sobi, raznježen.
no ja sam srpče, kakvo-takvo, al' ipak srpče... ne pikam se.

Ако си !
Онда знаш све !
bene_geserit bene_geserit 09:43 11.11.2016

Re: numbers

budjoni
brate, kad pogledas koja je tusta i tma firmi sto pravi ARM-based SoCs (i moja medju njima), nije ni cudo sto je Qualcomm navalio da kupi NXP za debele pare, pa da ima i druga trzista, posto ga ovi amlogic, mediatek i ostala ekipa lagano gricka, pocevsi od noznih prstiju...

Razlog zbog cega Qualcomm kupuje NXP jeste jer ima 30 milijardi kesa u inostranstvu koji ako unese u zemlju placa 40% poreza, a na danasnjem trzistu kapitala mu tih 30B ne donosi nikakav prihod, a NXP je (makar trenutno) solventna firma koja ima solidan godisnji profit. Naravno long-term razlog jeste diversifikacija biznisa i ulazak na trziste self-driving cars. Interesantno da je NXP stock pao 99->97 dolara kad je Tramp dobio izbore (a garantovano je 110 u novebmbru sledece godine, ako se deal uspesno zatvori) sto znaci da se povecala sansa da deal propadne (tesko zbog monopol problema posto su Qualcomm i NXP ne preklapaju prakticno ni malo, ali recimo Trampu moze da padne na pamet neki zakon kojim oporezuje prihod firmi u inostranstvu ili nesto slicno).

Amlogic se ne takmici sa Qualocomm-om prakticno ni na jednom marketu i ne gricka ga.
Mediatek jeste grickao Qualcomm 2015-te ali se ove godine stvar obrnula (mahom zbog toga sto im modem ne podrzava sve standarde potrebne na kineskom trzistu).
Long-term problem za Qualcomm su samo kineske firme. Za Intel ne verujem.

A sto se tice firmi koje prave cipove, tu su prakticno ostale samo 2 firme u Evropi i severnoj Americi - Intel i Qualcomm, posle NXP akvizicije. Ovo ostalo su samo zajebancije (tipa AMD koji drzi sta 3% trzista?).

budjoni budjoni 10:05 11.11.2016

Re: numbers

bene_geserit
budjoni
brate, kad pogledas koja je tusta i tma firmi sto pravi ARM-based SoCs (i moja medju njima), nije ni cudo sto je Qualcomm navalio da kupi NXP za debele pare, pa da ima i druga trzista, posto ga ovi amlogic, mediatek i ostala ekipa lagano gricka, pocevsi od noznih prstiju...

Razlog zbog cega Qualcomm kupuje NXP jeste jer ima 30 milijardi kesa u inostranstvu koji ako unese u zemlju placa 40% poreza, a na danasnjem trzistu kapitala mu tih 30B ne donosi nikakav prihod, a NXP je (makar trenutno) solventna firma koja ima solidan godisnji profit. Naravno long-term razlog jeste diversifikacija biznisa i ulazak na trziste self-driving cars. Interesantno da je NXP stock pao 99->97 dolara kad je Tramp dobio izbore (a garantovano je 110 u novebmbru sledece godine, ako se deal uspesno zatvori) sto znaci da se povecala sansa da deal propadne (tesko zbog monopol problema posto su Qualcomm i NXP ne preklapaju prakticno ni malo, ali recimo Trampu moze da padne na pamet neki zakon kojim oporezuje prihod firmi u inostranstvu ili nesto slicno).

Amlogic se ne takmici sa Qualocomm-om prakticno ni na jednom marketu i ne gricka ga.
Mediatek jeste grickao Qualcomm 2015-te ali se ove godine stvar obrnula (mahom zbog toga sto im modem ne podrzava sve standarde potrebne na kineskom trzistu).
Long-term problem za Qualcomm su samo kineske firme. Za Intel ne verujem.

A sto se tice firmi koje prave cipove, tu su prakticno ostale samo 2 firme u Evropi i severnoj Americi - Intel i Qualcomm, posle NXP akvizicije. Ovo ostalo su samo zajebancije (tipa AMD koji drzi sta 3% trzista?).


ovo za amlogic si bolje objasnio, slazem se skroz, ja sam malo zbrzao, pomenuo amlogic a vise mislio na mediatek i ostalu ekipu iz azije, no ti preciznije kazes iz kine... dobro, pregurace mediatek to sa modemom, ja ga ne bih zaboravio na duze staze...

ovo za pare u inostranstvu nisam znao, skroz dobra informacija, ne pratim toliko, hvala...

ja sam prosle godine pio pivo sa seronjom glinsmanom iz TI-ja, pa se on pravio pametan da je Intel kupio Alteru samo da bi ddrzao svoje proizvodne linije ispod 28nm popunjene... sto i ne zvuci bez veze, ali ja o tome ne znam previse...

Ni ja ne verujem da je Intel pretnja za QC, tesko ce to ici...

Dobro, mozda Nvidia nije tolika zajebancija, prvenstveno zbog GPU... ali ostali, u pravu si... TI ce pre ili kasnije skroz da se ratosilja i onog preostalog dela sto nije analog, bar se meni tako cini...
maksa83 maksa83 10:12 11.11.2016

Re: numbers

Ni ja ne verujem da je Intel pretnja za QC, tesko ce to ici...

Da se umešam sa strane kao nepoznavalac - znao sam da je QC velika firma, ali zapravo dok nisam pogledao market cap (koji meni lično ne znači bog zna šta, to je shares outstanding puta last price, a to očas posla ode u pm) nisam bio svestan kolika je to zapravo big ass firmetina.

Intel se, kao i Microsoft, izjebao sa pojavom mobilnih uređaja, valjda svaka firma kad postane velika i moćna mora da postane žrtva sopstvenog uspeha i od te zadovoljne site tromosti ne uspe da se prestroji.

P.S. Čuli ste kako se Apple izjebao sa iPhone 7? Ugrađuju dva modema - Intelov i Qualcommov, i ispostavilo se da je Intelov - bulja.
bene_geserit bene_geserit 10:38 11.11.2016

Re: numbers

Čuli ste kako se Apple izjebao sa iPhone 7? Ugrađuju dva modema - Intelov i Qualcommov, i ispostavilo se da je Intelov - bulja.

Qualcomm-u je modem core biznis.
U pitanju je i tradicija, ulozene pare, i proces testiranja modema za koji ne mozes da verujes sta sve rade.
Intelu ce dosta trebati da postane kompetitivan kod modema.
budjoni budjoni 10:49 11.11.2016

Re: numbers

ma da bre, QC je opak... ima manje zaposlenih od TI-ja a skoro duplo veci revenue, na primer... jedino je kod TI-ja odnos net_income/revenue nesto bolji
a pomenuti NXP ima ihahaj vise zaposlenih od QC i TI a revenue mu je 4 puta manji...

meni je uvek zanimljivo da tako "uporedim" firme iz iste branse, mada nisam siguran koliko takva poredjenja imaju smisla, no nije ni bitno...

i bas zbog namere da se preuzme NXP i dalje diversifikuje trziste, imam utisak da QC nece proci kao ovi sto si ih ti pomenuo...


bene_geserit bene_geserit 20:12 11.11.2016

Re: numbers

NXP ima ~45K zaposlenih u odnosu na Qualcomm-ovih 30+K ali nemaju toliko puno inzenjera (~12K od 45K). Imaju tu gomilu fabrika (za njihov biznis odgovarajucih, ali 5 generacija zastarelih sto se tice smart-phone cipova) i gomilu radne snage koja radi u njima.
A Qualcomm nece da propadne dokle god biznis sa patent licencama radi (od toga im stize glavni prihod, cipovi su tu uglavnom da odrze biznis sa licencama).
bauer. bauer. 04:02 10.11.2016

...

Orange is the new black.
bene_geserit bene_geserit 08:20 10.11.2016

Stock

Neko stock banaka skocio 5% i stock framaceutskih kuca skocio 5%.
Ajde za farmaceutske kuce, tu se Hilari kao nesto trsila da ce da uradi (mada posle svih onih govora koje je drzala istima, tesko da je iko poverovao).
Ali za banke, kako? Jel' bese Hillary Goldman-Sachs kandidat.

Ali zato znam cemu je cena najvise opala.
Bill Clinton govori odose u danu sa 600-700K po govoru na nulu.
alselone alselone 08:29 10.11.2016

Re: Stock

Bill Clinton govori odose u danu sa 600-700K po govoru na nulu.


Nadam se samo da je Klinkton klan konacno odvrmorio svoje.
bene_geserit bene_geserit 09:08 10.11.2016

Re: Stock

Negde na internetu:
"Democrats 1950: we’re the party of unions and blue collar whites
Democrats 1970: we’re the party of unions
Democrats 1990: we’re the party of diversity, but that includes you, whitey!
Democrats 2010: fuck whitey! we’re the party of hate whitey and open borders
Democrats 2016: Oh shit, whitey’s not dead? Ummmm…..
Democrats of 2030: Hey, whitey, we were just kidding, could we have the white house back after Ivanka finishes her second term, please?"
predatortz predatortz 11:07 10.11.2016

Statistike

Kad čovek pogleda statistike, strukturu glasača obe opcije, primeti da je za Trampa glasala zdrava, produktivna, stabilna Amerika. Možemo mi glumiti političku korektnost, ali upravo ona populacija koja je glasala za Trampa od Amerike je i stvorila supersilu. Baba kilerka je pokušala da glumi nekakvu zaštitnicu ove druge, manje produktivne i manje radne Amerike, ali joj ta fora nije prošla.
emsiemsi emsiemsi 11:48 10.11.2016

Re: Statistike

predatortz
Kad čovek pogleda statistike, strukturu glasača obe opcije, primeti da je za Trampa glasala zdrava, produktivna, stabilna Amerika. Možemo mi glumiti političku korektnost, ali upravo ona populacija koja je glasala za Trampa od Amerike je i stvorila supersilu. Baba kilerka je pokušala da glumi nekakvu zaštitnicu ove druge, manje produktivne i manje radne Amerike, ali joj ta fora nije prošla.

То ми никада нећемо сазнати (колико је којих гласало).
Успут --- био здрав или болестан, део из скупа који има право гласа је изабрао Трампа, уместо Килари. Резултате ћемо видети.
predatortz predatortz 11:50 10.11.2016

Re: Statistike

Успут --- био здрав или болестан,


Da, to 'zdrav' sam nespretno upotrebio. Kad kažem na zdravu, zapravo mislim na populaciju u naponu radne sposobnosti.
bladerunner92 bladerunner92 12:09 10.11.2016

Re: Statistike

Statistike
Kad čovek pogleda statistike, strukturu glasača obe opcije, primeti da je za Trampa glasala zdrava, produktivna, stabilna Amerika.


:)

blogov_kolac blogov_kolac 12:19 10.11.2016

Re: Statistike

Ovo tumacenje zapravo nije u skladu sa izbornim statistikama zato sto za opciju Klinton su vecinski glasala oba "ekstrema", ne samo socijalni slucajevi iz crnackih getoa kako bi neki to da predstave, vec i americka najobrazovanija elita, dakle bas onaj najkreativniji i najefikasniji sloj americkog drustva koji je oduvek pravio razliku u korist USA u odnosu na ostatak sveta.

Takodje, ne moze nikako prva asocijacija da bude "produktivnost" za politicku opciju koju su dominantno izglasali stariji od 50 godina i zitelji raznoraznih vukojebina.







Atomski mrav Atomski mrav 12:27 10.11.2016

Re: Statistike

Takodje, ne moze nikako prva asocijacija da bude "produktivnost" za politicku opciju koju su dominantno izglasali stariji od 50 godina i zitelji raznoraznih vukojebina.

Pa i oni su ljudi i što je još važnije - glasači. Ako ih nipodoštavaš, proći ćeš onako kako je prošla Hilari.
blogov_kolac blogov_kolac 12:34 10.11.2016

Re: Statistike

Atomski mrav
Takodje, ne moze nikako prva asocijacija da bude "produktivnost" za politicku opciju koju su dominantno izglasali stariji od 50 godina i zitelji raznoraznih vukojebina.

Pa i oni su ljudi i što je još važnije - glasači. Ako ih nipodoštavaš, proći ćeš onako kako je prošla Hilari.
Naravno da njihov glas vredi jednako kao glas bilo koga drugog, i treba da bude tako. Ja sam samo polemisao i (argumentovano) osporio olako izneto tumacenje izbornih statistika koje je ponudio predatortz.
predatortz
Kad čovek pogleda statistike, strukturu glasača obe opcije, primeti da je za Trampa glasala zdrava, produktivna, stabilna Amerika. Možemo mi glumiti političku korektnost, ali upravo ona populacija koja je glasala za Trampa od Amerike je i stvorila supersilu. Baba kilerka je pokušala da glumi nekakvu zaštitnicu ove druge, manje produktivne i manje radne Amerike, ali joj ta fora nije prošla.
docsumann docsumann 12:35 10.11.2016

Re: Statistike


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:51 10.11.2016

Re: Statistike

Ma ovo sa statistikama je tek teško spinovanje. Pokažu se cifre i onda okolo galami da su za Hilari glasali sve sami doktori nauka i mladi a za Trampa neobrazovani i matorci, tako da se stekne utisak jasne crno-bele polarizacije.

A šta nama ovi podaci zapravo govore?

Pa to da ćeš među proizvoljno odabranih 10 postgraduates najverovatnije naći 6 koji su glasali za Hilari i 4 za Trampa.

Dakle, nesporno ih ima više za Hilari ali daleko od toga da za Trampa glasaju samo neobrazovane zatucane budale.

Slično stvar je u pitanju i kada se uzme mlađa populacija.

P.S.
No dobro, tako se podmetalo i posle bregzita.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:58 10.11.2016

Re: Statistike

predatortz
od Amerike je i stvorila supersilu. Baba kilerka je pokušala da glumi nekakvu zaštitnicu ove druge, manje produktivne i manje radne Amerike, ali joj ta fora nije prošla.





docsumann docsumann 13:01 10.11.2016

Re: Statistike


svarog svarog 13:06 10.11.2016

Re: Statistike

vec i americka najobrazovanija elita, dakle bas onaj najkreativniji i najefikasniji sloj americkog drustva koji je oduvek pravio razliku u korist USA u odnosu na ostatak sveta.


Preduzetnici, male firme, trgovci, oni koji su uložili sve u ideju, posao i uspeli (i oni koji su pukli). Oni su pravili razliku i gurali Ameriku.
mirelarado mirelarado 13:06 10.11.2016

Re: Statistike

Dakle, nesporno ih ima više za Hilari ali daleko od toga da za Trampa glasaju samo neobrazovane zatucane budale.

Slično stvar je u pitanju i kada se uzme mlađa populacija.

P.S.
No dobro, tako se podmetalo i posle bregzita.



То је била мантра и после свих наших избора до 2000. Слобини крезуби гласачи и слично. Као и онда слобинаца код нас, тако и сада у Америци, постоји и немали проценат људи који су, из разноразних побуда/интереса гласали за Трампа, а то неће признати ни најрођенијима, а камоли неком статистичару.

Чини ми се и да су и новинари у САД, а за њима и ови у Европи, преценили властиту улогу креатора стварности (уместо да буду хроничари) и сад су сви, као, у чуду. Навијачко новинарство већ деценијама ради, али ипак до одређене границе. Када раскорак између реалног и жељеног стања ствари постане непремостив, реалност превлада.
emsiemsi emsiemsi 13:09 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni

...
Dakle, nesporno ih ima više za Hilari ali daleko od toga da za Trampa glasaju samo neobrazovane zatucane budale.
...

Нормално !
Одавно смо закључили да глас академика и сељака једнако вреди.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:25 10.11.2016

Re: Statistike

mirelarado
Dakle, nesporno ih ima više za Hilari ali daleko od toga da za Trampa glasaju samo neobrazovane zatucane budale.

Slično stvar je u pitanju i kada se uzme mlađa populacija.

P.S.
No dobro, tako se podmetalo i posle bregzita.



То је била мантра и после свих наших избора до 2000. Слобини крезуби гласачи и слично. Као и онда слобинаца код нас, тако и сада у Америци, постоји и немали проценат људи који су, из разноразних побуда/интереса гласали за Трампа, а то неће признати ни најрођенијима, а камоли неком статистичару.

Чини ми се и да су и новинари у САД, а за њима и ови у Европи, преценили властиту улогу креатора стварности (уместо да буду хроничари) и сад су сви, као, у чуду. Навијачко новинарство већ деценијама ради, али ипак до одређене границе. Када раскорак између реалног и жељеног стања ствари постане непремостив, реалност превлада.


Na samom onom tupavom cnn su dan uoci izbora intervjuisali one sa ferija za Menhetn (posao u centru i visemilionska kuca u suburbu) i nasli tovar koji je rekao da glasa za Trumpa.

I opet su vozili svoju pricu da im je sigurica drugar'ca H. (zasluzeno su dobili po usima, da ne kazem nesto vulgarnije)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:41 10.11.2016

Re: Statistike

mirelarado
[

То је била мантра и после свих наших избора до 2000. Слобини крезуби гласачи и слично. Као и онда слобинаца код нас, тако и сада у Америци, постоји и немали проценат људи који су, из разноразних побуда/интереса гласали за Трампа, а то неће признати ни најрођенијима, а камоли неком статистичару.


To neizjašnjavanje iz straha od stigmatizacije od strane okoline je tek druga priča.

Međutim, gore imamo slučaj ljudi koji su se jasno izjasnili (kako bi inače mi dobili ove podatke?) i konkretno za postgraduates odnos je otprilike 6:4 ili ako ga svedemo 3:2.

Dakle ne 10:0 ili možda 9:1 kako se stiče utisak kad krene talambasanje kako obrazovani glasaju za jedne a ovi neuki za druge.
maksa83 maksa83 13:44 10.11.2016

Re: Statistike

I opet su vozili svoju pricu da im je sigurica drugar'ca H. (zasluzeno su dobili po usima, da ne kazem nesto vulgarnije)

Da ti kažem, sve te tree hugging (evo ja se ne stidim) pičkice će tek da dobiju po ušima. Ako Tramp stvarno uradi sve što je obećao, a obećao je da će da poukida sva ograničenja za kopanje (okopavanje?) nafte/gasa/škriljaca i cevovode, onda će da dobiju wasteland kakav su zaslužili. Mala nada je u tome što je u zamahu kampanje obećao ukidanje neke sile poreza, pa se našao neki mudrijaš i izračunao koliko triliona rupe će to da napravi u budžetu (tolika da je tip tri puta računao da mu se nisu uvukle neke nule viška), pa je ta cifra malo odjekivala i došla do Trampa pa je malo reterirao i rekao "pa ok, ne baš toliko nego, šta znam ... pola", a sva je prilika da neće smeti da ukine ništa od toga pošto bi efektivno anihilirao USA budžet. Tako da eto, možda se predomisli i oko tog okopavanja.

Kapiram bene_geserita, on čovek otišao u Ameriku da bude indžinjer i sad gleda kako žuti i čokoladni iznose te poslove iz Amerike a Tramp mu obećao da više to tako neće moći, i on se čovek loži na njega, to mi je i prirodno i pošteno, ali koj je bre vama qrac da ne vidite kolika je tip dalabu, štetočina, prevarant i generalno mufljuz? Razumem da se ne voli Hilari, ali u kom svemiru ovaj tip zbog toga može da postane ono što realno nije i prestane da bude ono što realno jeste?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:56 10.11.2016

Re: Statistike

Tramp stvarno uradi sve što je obećao, a obećao je da će da poukida sva ograničenja za kopanje (okopavanje?) nafte/gasa/škriljaca i cevovode


I kako se zlobaba razlikuje od njega po tom pitanju?

guglati: hillary clinton fracking

Po tom pitanju je jedino Sanders bio normalan, ali je sa podrškom onoj izgubio dosta od kredibiliteta.
Kazezoze Kazezoze 14:01 10.11.2016

Re: Statistike

maksa83
I opet su vozili svoju pricu da im je sigurica drugar'ca H. (zasluzeno su dobili po usima, da ne kazem nesto vulgarnije)

Da ti kažem, sve te tree hugging (evo ja se ne stidim) pičkice će tek da dobiju po ušima. Ako Tramp stvarno uradi sve što je obećao, a obećao je da će da poukida sva ograničenja za kopanje (okopavanje?) nafte/gasa/škriljaca i cevovode, onda će da dobiju wasteland kakav su zaslužili. Mala nada je u tome što je u zamahu kampanje obećao ukidanje neke sile poreza, pa se našao neki mudrijaš i izračunao koliko triliona rupe će to da napravi u budžetu (tolika da je tip tri puta računao da mu se nisu uvukle neke nule viška), pa je ta cifra malo odjekivala i došla do Trampa pa je malo reterirao i rekao "pa ok, ne baš toliko nego, šta znam ... pola", a sva je prilika da neće smeti da ukine ništa od toga pošto bi efektivno anihilirao USA budžet. Tako da eto, možda se predomisli i oko tog okopavanja.

Kapiram bene_geserita, on čovek otišao u Ameriku da bude indžinjer i sad gleda kako žuti i čokoladni iznose te poslove iz Amerike a Tramp mu obećao da više to tako neće moći, i on se čovek loži na njega, to mi je i prirodno i pošteno, ali koj je bre vama qrac da ne vidite kolika je tip dalabu, štetočina, prevarant i generalno mufljuz? Razumem da se ne voli Hilari, ali u kom svemiru ovaj tip zbog toga može da postane ono što realno nije i prestane da bude ono što realno jeste?



Ništa ti, bre Makso, ne razumeš.

A o ovome bruji ceo region. Jer, još je Mitar Tarabić prorekao da će na čelo sveta doći jedan plemenit i dobrodušan riđi čoek koji će ljudima doneti sreću. Link
maksa83 maksa83 14:07 10.11.2016

Re: Statistike

I kako se zlobaba razlikuje od njega po tom pitanju?
guglati: hillary clinton fracking

Evo:

"I don’t support it when any locality or any state is against it, No. 1. I don’t support it when the release of methane or contamination of water is present. I don’t support it — No. 3 — unless we can require that anybody who fracks has to tell us exactly what chemicals they are using.

So by the time we get through all of my conditions, I do not think there will be many places in America where fracking will continue to take place. And I think that’s the best approach, because right now, there are places where fracking is going on that are not sufficiently regulated."

Po tom pitanju je jedino Sanders bio normalan, ali je sa podrškom onoj izgubio dosta od kredibiliteta.

Prethodna administracija je učinilia mnogo po tom pitanju i trenutno ne može da rilja kako kome padne na pamet. Tramp u vrlo konkretnom stodnevnom planu obećava da će da pusti riljanje i na trenutno zaštićenim mestima + koješta ostalo. Na čelo EPA će da stavi vodećeg "poricača klimatskih promena" + obećava da će država da prestane da baca pedeset milijardi godišnje na tu, to, kako ono, ekogo... te gluposti.

Mislim da Deda Sanders kao drug član nije imao mnogo izbora osim da je podrži. Ono što mene kopka oko njega je da li je u startu znao da je kandidat od slame tj. da neće biti kandidat na kraju, ili je stvarno žrtva DNC marifetluka kao što je članstvo ubeđeno.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:30 10.11.2016

Re: Statistike

Evo:

"I don’t support it when any locality or any state is against it, No. 1. I don’t support it when the release of methane or contamination of water is present. I don’t support it — No. 3 — unless we can require that anybody who fracks has to tell us exactly what chemicals they are using.

So by the time we get through all of my conditions, I do not think there will be many places in America where fracking will continue to take place. And I think that’s the best approach, because right now, there are places where fracking is going on that are not sufficiently regulated."



Aha dobro, onda guglaš sledeće:

hillary clinton fracking email

Inače, ono pod jedan je čak i Riđi Čovek rekao, no dobro, taj rekne pa porekne, zaista mu se ne može verovati.
Ali pobogu čoveče, kako možeš i onoj bilo šta da poveruješ, to što je tada izjavila je bilo samo u svrhu unutarstrančkog obračuna Dedom, ne bi li smanjila pritisak od strane njegovih.

Mislim da Deda Sanders kao drug član nije imao mnogo izbora osim
da je podrži.


Pa ni Riđeg Čoveka nije podržala gomila njegovih drugova članova. Uvek imaš izbora, naročito kad si mator i približavaš se onoj jedinoj tački kada nema izbora nego se mora.
gedza.73 gedza.73 14:30 10.11.2016

Re: Statistike

Tramp u vrlo konkretnom stodnevnom planu obećava da će da pusti riljanje


Tramp je moj čovek.


maksa83 maksa83 14:35 10.11.2016

Re: Statistike

Ali pobogu čoveče, kako možeš i onoj bilo šta da poveruješ, to što je tada izjavila je bilo samo u svrhu unutarstrančkog obračuna Dedom, ne bi li smanjila pritisak od strane njegovih.

Ja onoj ništa ne verujem, ali ZNAM da bi morala da poništi koješta što je po tom pitanju do sada urađeno, dočim ovaj eksplicinto obećava (napravio stodnevni plan) da će baš to da uradi.
Uvek imaš izbora, naročito kad si mator i približavaš se onoj jedinoj tački kada nema izbora nego se mora.

Kažem, mene mnogo više zanima da li je igra nameštena od početka do kraja ili je đed Berni (koji je, inače, bio onomad vrlo za to da se nas ovde opajči) žrtva partije napravljena u hodu.
alselone alselone 14:43 10.11.2016

Re: Statistike

(koji je, inače, bio onomad vrlo za to da se nas ovde opajči)


Ima li iko da nije bio? Kampanja protiv nas je bila toliko jaka, da bi se i sam Sadam postideo.
maksa83 maksa83 14:49 10.11.2016

Re: Statistike

alselone
(koji je, inače, bio onomad vrlo za to da se nas ovde opajči)


Ima li iko da nije bio? Kampanja protiv nas je bila toliko jaka, da bi se i sam Sadam postideo.

Od faca čija imena znam, Ron Paul, npr.
blogov_kolac blogov_kolac 15:13 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
Međutim, gore imamo slučaj ljudi koji su se jasno izjasnili (kako bi inače mi dobili ove podatke?) i konkretno za postgraduates odnos je otprilike 6:4 ili ako ga svedemo 3:2.

Dakle ne 10:0 ili možda 9:1 kako se stiče utisak kad krene talambasanje kako obrazovani glasaju za jedne a ovi neuki za druge.
Pa nisu ni "belci" glasali za Trampa u odnosu 10:0 ili 9:1, nego bas u 6:4 odnosu, i to jeste ono sto je napravilo razliku. Ali americko "belo" biracko telo nije glasalo ravnomerno u tom 3:2 odnosu, vec i kod njih postoje velike razlike u odnosu na njihovo obrazovanje (sto obrazovaniji - manje za Trampa), starost (sto stariji - vise za Trampa) i lokaciju (sto ruralniji - vise za Trampa), pa to onda iz korena demantuje osnovnu tezu na kojoj je predatorz otvorio ovu pod-temu o nekakvim belim radnicima i obojenim neradnicima. Moze se onda tom istom logikom konstatovati kako su "bela elita" ili "bela mladost" ili "belci iz velikih gradova" bili izrazito protiv Trampa.

Recimo, mozda najdrasticniji primer iz kog se ovo sve vidi, a to su zbirni rezultati za sva tri americka megapolisa Njujork, Los Andjeles i Cikago, i prestonicu Vasington: Klinton 4.644.805, a Tramp 1.092.381 (81% vs 19%)!? Znaci jako slicna situacija sa BrExitom i rezultatima u Londonu.
Atomski mrav Atomski mrav 15:30 10.11.2016

Re: Statistike

Recimo, mozda najdrasticniji primer iz kog se ovo sve vidi, a to su zbirni rezultati za sva tri americka megapolisa Njujork, Los Andjeles i Cikago, i prestonicu Vasington: Klinton 4.644.805, a Tramp 1.092.381 (81% vs 19%)!? Znaci jako slicna situacija sa BrExitom i rezultatima u Londonu.


Dokurčilo ljudima koji ne žive u megapolisima da im sudbinu određuju i život uređuju oni koji žive u megapolisima. Pa su glasali za Trampa misleći da će on to da promeni.
Vrlo verovatno su i Britanci koji ne žive u Londonu i ostalim velikim gradovima tako rezonovali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:30 10.11.2016

Re: Statistike

To neizjašnjavanje iz straha od stigmatizacije od strane okoline je tek druga priča.


Kako ste krenuli, ispašće još da su Trampovi glasači ljudi sa posebnim potrebama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:51 10.11.2016

Re: Statistike

Ništa ti, bre Makso, ne razumeš.

A o ovome bruji ceo region. Jer, još je Mitar Tarabić prorekao da će na čelo sveta doći jedan plemenit i dobrodušan riđi čoek koji će ljudima doneti sreću. Link


Da nisam ovako indisponiran, sad bih ispričao urnebesnu priču o tome kako smo, nas par kolega, pećinara, 1998. vodili NJ.E. indijskog ambasadora, i ženu mu, u samo srce indo-srpstva, u kuću u kojoj su se rodili i odrasli Tarabići, a gde danas žive neki od njegovih istaknutih potomaka (znači, ne ono u Kremni, to je za turiste i ove što su vojni rok služili civilno, nego, na Izvorište Znanja, gore, u planini). Sa sve Siikom koji ih je vozio u konzulatskoj mečki, po onim šumarskim nazovi putevima i stazama za izvlačenje drvne građe, i sa neizbežnim, ali ne i neočekivanim, zglavljivanjem u blatu. Dovoljno je da kažem da je u jednom trenutku meni lično, od predstavnika lokalne vlasti (zapravo lokalnog velje ilića koji je samoinicijativno zaposeo planinarski dom u Mitrovcu i pretvorio ga u ugostiteljski objekat od koga je zađivao za život, a gde smo odseli) bilo zaprećeno da ću, zbog dugačke jezičine, završiti u buretu u Drini.
blogov_kolac blogov_kolac 16:03 10.11.2016

Re: Statistike

Atomski mrav
Dokurčilo ljudima koji ne žive u megapolisima da im sudbinu određuju i život uređuju oni koji žive u megapolisima. Pa su glasali za Trampa misleći da će on to da promeni.
Vrlo verovatno su i Britanci koji ne žive u Londonu i ostalim velikim gradovima tako rezonovali.
Sustina moje opaske je u tome da ako je recimo dojucerasnja americka "multikulturalna" mantra bila toliko trula i na stetu bele vecine, prvi bi se valjda protiv nje digli belci iz velikih gradova koji su po svim pitanjima najizmesaniji sa svima ostalima, ili npr najvise izlozeni imigrantskim talasima, a ne oni iz najdublje provincije gde je muslimana uglavnom 0%, a udeo crnaca ili latinosa zanemarljiv... Tako je bilo i sa BrExitom - da je clanstvo UK u EU stvarno bilo nekakvo veliko zlo po Britaniju, prvi bi na to negativno odgovorio London koji sa njom ubedljivo najvise saradjuje, trguje, glavna je meta emigracije - ali bas u Londonu je bio ubedljivo najveci otpor za BrExit! Pa bukvalno ovog meseca je bila jos jedna slicna situacija u EU kada je izvesni sveobuhvatni istorijski trgovinski sporazum sa Kanadom umalo propao samo zbog ogromnog otpora u regionalnom parlamentu belgijske Valonije. Ispostavilo se inace, zbog strukture belgijske privrede, da je udeo Flandrije u svim belgijsko-kanadskim dilovima cak 85% i tamo je sve proslo bez ikakvih vecih zamerki, ali eto, bas Valonci su na sebe preuzeli nekakvu svetu borbu u zastiti privrednih interesa svoje zemlje od kanadske posasti, pa i cele EU protiv mogucih negativnih posledica tog sporazuma...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:04 10.11.2016

Re: Statistike

bilo zaprećeno da ću, zbog dugačke jezičine, završiti u buretu u Drini.


Pa on to zbog proročanstva. Zar ne znaš za onaj deo koji počinje sa:

Kada ljudi pristigli iz utrobe zemlje, dođu ovde sa Ciganima i kad budu plovili burićima niz Drinu...
alselone alselone 16:18 10.11.2016

Re: Statistike

Kremni


Ne kaže se "Kremni" nego "Kremnima".
Isti si ko i predsednik ti.
Milan Novković Milan Novković 16:41 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
bilo zaprećeno da ću, zbog dugačke jezičine, završiti u buretu u Drini.


Pa on to zbog proročanstva. Zar ne znaš za onaj deo koji počinje sa:

Kada ljudi pristigli iz utrobe zemlje, dođu ovde sa Ciganima i kad budu plovili burićima niz Drinu...

Srki neinformisan, a baš, baš, trouble-maker
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:56 10.11.2016

Re: Statistike

alselone
Kremni


Ne kaže se "Kremni" nego "Kremnima".




Otkad to?


Isti si ko i predsednik ti.


Ti si baš oran za šorku, ko da ovde nije pobedio tvoj kandidat .

Ail ako ćemo da teramo mak na konac, moj predsednik je doktorirao ustavno pravo na Harvardu, a tvoj je, kako se priča, falsifikovao diplomu iz menadžmenta, kod privatnjaka, tu, u Novom Sadu, i zovu ga Toma Diploma. Ne bih rekao da je baš isto. Doduše i za ovog našeg se opravdano sumnja da nije Amerikanac.
alselone alselone 16:58 10.11.2016

Re: Statistike

Otkad to?


Oduvek.

Kremna - Kremnima.

Doduse, i tvoj drugar ovde sa bloga, sto bas voli da ispravlja ljude, takodje ne zna, pa mozete da share-ujete lessons learned.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:07 10.11.2016

Re: Statistike

alselone
Otkad to?


Oduvek.

Kremna - Kremnima.

Doduse, i tvoj drugar ovde sa bloga, sto bas voli da ispravlja ljude, takodje ne zna, pa mozete da share-ujete lessons learned.


A vidim da i ti ne zaostaješ za tim tvojim i mojim dobrim drugarom .

Ali, čekaj, poduči me, po kom to gramatičkom pravilu se kaže Kremnima? Baš gledam sad po internetu, ljudi koriste oba oblika (čak i Kremane, to jest, Kremanska oblast). U najgorem slučaju ja bih rekao da je ispravno i jedno i drugo. Ali da ja nešto znam, ne bih se kladio protiv Trampa...
maksa83 maksa83 17:12 10.11.2016

Re: Statistike

Doduse, i tvoj drugar ovde sa bloga, sto bas voli da ispravlja ljude, takodje ne zna, pa mozete da share-ujete lessons learned.

Ako misliš na mene, to sa Kremnima možeš da me ispraviš 100 puta i nikad neću naučiti.

Je l' nominativ Kremna ili Kremne? Tj. je l' to jednina ili množina? Od toga valjda zavisi kako će da izgleda lokativ?

Od tačnog odgovora zavisi da li ću zapamtiti ili ne.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:13 10.11.2016

Re: Statistike

srdjan.pajic
alselone
Otkad to?


Oduvek.

Kremna - Kremnima.

Doduse, i tvoj drugar ovde sa bloga, sto bas voli da ispravlja ljude, takodje ne zna, pa mozete da share-ujete lessons learned.


A vidim da i ti ne zaostaješ za tim tvojim i mojim dobrim drugarom .

Ali, čekaj, poduči me, po kom to gramatičkom pravilu se kaže Kremnima? Baš gledam sad po internetu, ljudi koriste oba oblika (čak i Kremane, to jest, Kremanska oblast). U najgorem slučaju ja bih rekao da je ispravno i jedno i drugo. Ali da ja nešto znam, ne bih se kladio protiv Trampa...


Množina Pajke, množina od kremen, pa se pojavilo "nepostojano e" karakteristično za Ercove i ispadoše Kremna umesto Kremena.

maksa83 maksa83 17:13 10.11.2016

Re: Statistike

Množina Pajke, množina od kremen, pa se pojavilo "nepostojano e" karakteristično za Ercove i ispadoše Kremna umesto Kremena.

Znači množina je? E sad kad imam etimologiju sa' ću i da zapmatim.
maksa83 maksa83 17:17 10.11.2016

Re: Statistike

Ail ako ćemo da teramo mak na konac, moj predsednik

Gotovo, prihvatio ga.

Je l' ostao bre iko tamo za tu Hilari?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:19 10.11.2016

Re: Statistike

Ako misliš na mene, to sa Kremnima možeš da me ispraviš 100 puta i nikad neću naučiti.


Ne mislimo alse i ja na tebe, nego na drugog našeg drugara.
maksa83 maksa83 17:20 10.11.2016

Re: Statistike

Ne mislimo alse i ja na tebe, nego na drugog našeg drugara.

Pazi, uklapam se, ja se redovno zajebem oko te Kremna množine, a nije da me nije ispravljalo u preko nekoliko navrata.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:21 10.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Ail ako ćemo da teramo mak na konac, moj predsednik

Gotovo, prihvatio ga.

Je l' ostao bre iko tamo za tu Hilari?


Te upravo hapse po ulicama, sudeći po izveštajima.

Neka Pajke, samo tiću ili pričaj kako si oduvek bio za Dobrog Riđeg Čoveka i kako je starac sa planine iz tvoje otadžbine odavno prorekao njegov dolazak. Vunena vremena su vam tamo stigla.
emsiemsi emsiemsi 17:23 10.11.2016

Re: Statistike

maksa83

...
Kapiram bene_geserita, on čovek otišao u Ameriku da bude indžinjer i sad gleda kako žuti i čokoladni iznose te poslove iz Amerike a Tramp mu obećao da više to tako neće moći, i on se čovek loži na njega, to mi je i prirodno i pošteno, ali koj je bre vama qrac da ne vidite kolika je tip dalabu, štetočina, prevarant i generalno mufljuz? Razumem da se ne voli Hilari, ali u kom svemiru ovaj tip zbog toga može da postane ono što realno nije i prestane da bude ono što realno jeste?


Ево да додам и ја свој став, ништа спектакуларно, тек толико.
Чуди ме да ти ниси до сада видео колика је Килари штеточина, праварант и, генерално, муфљуз (ово будала сам изоставио, јер сматрам да неко ко је достигао ниво да на изборима буде биран за председника Америке, никако не може да буде будала --- еј, Америке, бато). Додатно се чудим да би ти волео још 4 године да се увераваш у то.
Истина, ја сам давно престао да се чудим, то сам употребио, онако, реторички.
Друго, општије, питање које се намеће је принципијелно --- имамо ли ми право да очекујемо од Трампа да уради било што што ће помоћи америчким људима (обичнима) и човечанству уопште ?
Треће, најопштије, питање је --- имамо ли ми право да верујемо да би Килари или било ко други на тој позицији учинио ишта да буде боље икоме сем њима самима.
gedza.73 gedza.73 17:27 10.11.2016

Re: Statistike

Te upravo hapse po ulicama, sudeći po izveštajima.




Što kaže Glogovac 'barbari' a ja bih dodao i 'pagani' (preskaču vatru po ulici)

Ja bio ubeđen to neka sotisficirana, urbana nadrasa. Sve bi ja to u rezervat.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:27 10.11.2016

Re: Statistike

Množina Pajke, množina od kremen, pa se pojavilo "nepostojano e" karakteristično za Ercove i ispadoše Kremna umesto Kremena.


Hm, zanimljivo. Ali mesto se zvanično ne zove Kremena, nego Kremna. Zašto bi gramatika radila sa nezvaničnim a ne sa zvaničnim nazivom mesta?

A kako se to pojavi nešto čega nije bilo (eto to 'e'), i čega posle toga i dalje nema? FiloSofsko, da ne kažem egzistencijalno, pitanje me muči.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:31 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
maksa83
Ail ako ćemo da teramo mak na konac, moj predsednik

Gotovo, prihvatio ga.

Je l' ostao bre iko tamo za tu Hilari?


Te upravo hapse po ulicama, sudeći po izveštajima.

Neka Pajke, samo tiću ili pričaj kako si oduvek bio za Dobrog Riđeg Čoveka i kako je starac sa planine iz tvoje otadžbine odavno prorekao njegov dolazak. Vunena vremena su vam tamo stigla.


Idem da pravim zid oko Kolorada.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:33 10.11.2016

Re: Statistike

A kako se to pojavi nešto čega nije bilo (eto to 'e'), i čega posle toga i dalje nema? FiloSofsko, da ne kažem egzistencijalno, pitanje me muči.


Brate, ubi me ako sam te išta razumeo

A što se tiče onog prvog, jebiga, u pitanju je množina pa i barataš imenicom uzimajuči to u obzir, koliko god da je sama imenica pomalo falična.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:38 10.11.2016

Re: Statistike

Kapiram bene_geserita, on čovek otišao u Ameriku da bude indžinjer i sad gleda kako žuti i čokoladni iznose te poslove iz Amerike a Tramp mu obećao da više to tako neće moći, i on se čovek loži na njega, to mi je i prirodno i pošteno, ali koj je bre vama qrac da ne vidite kolika je tip dalabu, štetočina, prevarant i generalno mufljuz? Razumem da se ne voli Hilari, ali u kom svemiru ovaj tip zbog toga može da postane ono što realno nije i prestane da bude ono što realno jeste?


Pa ima 2 kandidata (kad nece da podupru one nezavisne) i da, za onu koja bi da dronuje coveka u ambasadi druge drzave ne moram da zamisljam da bi u bilo kom svemiru mogla da prodje kao normalna..(da ne nabrajam dalje, lista je dugacka ko kolcev prosecni nadahnuti komentar:)

Tako da je spram nje i mufljuz i dalabu i sta oces neka prednost, mozda mala ali jos uvek prednost.



maksa83 maksa83 17:40 10.11.2016

Re: Statistike

Додатно се чудим да би ти волео још 4 године да се увераваш у то.

U iskušenju sam da kažem "Čarli, ne seri života ti", ali ću ipak da kažem da nećeš naći NIGDE da sam napisao da bih voleo da ona još 4 godine ima bilo kakvu funkciju, tj. da mene sve to poprilično ne dotiče osim fenomenološki, kao neki film koji gledam iz daljine, što opet ne znači da neću iz čiste razonode da ukažem na to da ovaj nije nimalo benigna cicamaca na navijanje, i da je njegov Izbaviteljski potencijal vrlo sumnjiv, tj. da je dokazano beskrupulozan i pokvaren tip. Sad, razumem da su Putinoljubivi Srbi skloni da zažmure na sva tri oka i farbaju ga uzvišenim bojama, ali eto ja nisam Putinoljubivi Srbin pa ne moram to da radim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:45 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
A kako se to pojavi nešto čega nije bilo (eto to 'e'), i čega posle toga i dalje nema? FiloSofsko, da ne kažem egzistencijalno, pitanje me muči.


Brate, ubi me ako sam te išta razumeo

A što se tiče onog prvog, jebiga, u pitanju je množina ba i barataš imenicom uzimajuči to u obzir, koliko da je sama imenica pomalo falična.


Ako je imenica, kao što ti kažeš, falična, znači, ima gramatičku grešku u sebi, onda je glupo da se tvrdi da je nešto što je iz nje nastalo pravilno, ili pogrešno, zar ne? Čak i ako je jedini cilj da se sagovornik saplete i spusti na ravnu meru. De je bre ova mirela, sad kad je najpotrebnija? Ne znam kako ona to misli da dođe do VIP statusa ako ne doprinosi ovde na blogu!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:51 10.11.2016

Re: Statistike

Razumem da se ne voli Hilari, ali u kom svemiru ovaj tip zbog toga može da postane ono što realno nije i prestane da bude ono što realno jeste?


Ma ne v redi, To je mentalni sklop kojem nedostaju ključne "Igračke".

Elem, govorim ja odavno kakva se opasnost sprema iza brda, čak sam još tamo u junu citirao i nepogrešivog predviđača budućnosti - Star Trek DS9 ;>>

alselone alselone 17:55 10.11.2016

Re: Statistike

Ako je imenica, kao što ti kažeš, falična, znači, ima gramatičku grešku u sebi, onda je glupo da se tvrdi da je nešto što je iz nje nastalo pravilno, ili pogrešno, zar ne? Čak i ako je jedini cilj da se sagovornik saplete i spusti na ravnu meru. De je bre ova mirela, sad kad je najpotrebnija? Ne znam kako ona to misli da dođe do VIP statusa ako ne doprinosi ovde na blogu!


Da, na internetu se pogresno koristi i jedno i drugo ali to ne znaci da je i jedno i drugo ispravno, jelte. Ako hoces veruj mi na rec da se kaze Kremna - Kremnima, ako neces, jebaji ga.

Jesi bio ti nekad tamo? Ja jesam, bas dosta puta, i to na tom sirem potezu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:59 10.11.2016

Re: Statistike

Sad, razumem da su Putinoljubivi Srbi skloni da zažmure na sva tri oka i farbaju ga uzvišenim bojama,


Pa naravno, jerbo će u roku od 3 godine da totalno razruši NATO, dogovori (znao on da dogovara ili ne ☻) novu jaltansku (a evo virtuelne krstače za jezikoborce ☻) podelu Jevrope i Sveta, i dok dlanom o dlan, eto nas tamo di smo izbegli da uđemo '48. Samo ovog puta neće biti tako lepo i bajno kao što je onda bilo, Staljinče je bio cica maca ;> spram ove hulje.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:02 10.11.2016

Re: Statistike

esi bio ti nekad tamo? Ja jesam, bas dosta puta, i to na tom sirem potezu.


A prisustvo na lokaciji daje uvid u pravopisne začkoljice? ;> U stvari, da ali samo na engleskom govornom području - jer oni mogu da biraju kako im se izgovaraju imena, bez obzira kako su napisata. Pa je tako onaj Boner, odabrao da se viče Bejner ☻
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:09 10.11.2016

Re: Statistike

alselone
Ako je imenica, kao što ti kažeš, falična, znači, ima gramatičku grešku u sebi, onda je glupo da se tvrdi da je nešto što je iz nje nastalo pravilno, ili pogrešno, zar ne? Čak i ako je jedini cilj da se sagovornik saplete i spusti na ravnu meru. De je bre ova mirela, sad kad je najpotrebnija? Ne znam kako ona to misli da dođe do VIP statusa ako ne doprinosi ovde na blogu!


Da, na internetu se pogresno koristi i jedno i drugo ali to ne znaci da je i jedno i drugo ispravno, jelte. Ako hoces veruj mi na rec da se kaze Kremna - Kremnima, ako neces, jebaji ga.

Jesi bio ti nekad tamo? Ja jesam, bas dosta puta, i to na tom sirem potezu.


Verujem ja tebi, nego volim malo da se gicam.

Bio sam tamo dosta puta, i pre nego što je ceo taj kraj postao hajp (nači pre Kusturice, kad je, na primer, onaj izvor bele vode oko koga popovi preduzimači podigoše onu crkvu, bio samo česmica, zapravo obična cevka pored neasfaltiranog puta, od koje se slivala voda i pravila blatnjav trag. Posle kući vukao tegle sa vodom odatle ne sećam se više za koju namenu). A Kremna (Kremnima, Kemenovima, da ga jebem sad koje od tih beše pravilno!) je bilo samo mali usnuli zaselak pored krajnje nebitnog puta, za koji se niko nije preterano interesovao, pogotovu ako se nije ložio na Tarabića Proročanstva.

Svejedno, to tamo je nesporno jako lep deo Srbije, to sam već milion puta ovde rekao. Zato što jeste. Čak sam i moju američku rodbinu tamo vodio pre par godina i uživali su.
janeberry janeberry 18:41 10.11.2016

Re: Statistike

Чини ми се и да су и новинари у САД, а за њима и ови у Европи, преценили властиту улогу креатора стварности (уместо да буду хроничари) и сад су сви, као, у чуду. Навијачко новинарство већ деценијама ради, али ипак до одређене границе. Када раскорак између реалног и жељеног стања ствари постане непремостив, реалност превлада.


"No candidate in modern times and perhaps ever has suffered such abuse at the hands of the dominant culture. Virtually every day, nearly all the front pages and broadcasters in the entire country vilified him in an attempt to destroy him."

#New York Post
alselone alselone 19:17 10.11.2016

Re: Statistike

Dont Fear The Reaper
esi bio ti nekad tamo? Ja jesam, bas dosta puta, i to na tom sirem potezu.


A prisustvo na lokaciji daje uvid u pravopisne začkoljice? ;> U stvari, da ali samo na engleskom govornom području - jer oni mogu da biraju kako im se izgovaraju imena, bez obzira kako su napisata. Pa je tako onaj Boner, odabrao da se viče Bejner ☻


Pa da, meni daje uvid. Ako vec idem negde, obicno znam kako se to negde zove.
alselone alselone 19:20 10.11.2016

Re: Statistike

srdjan.pajic
alselone
Ako je imenica, kao što ti kažeš, falična, znači, ima gramatičku grešku u sebi, onda je glupo da se tvrdi da je nešto što je iz nje nastalo pravilno, ili pogrešno, zar ne? Čak i ako je jedini cilj da se sagovornik saplete i spusti na ravnu meru. De je bre ova mirela, sad kad je najpotrebnija? Ne znam kako ona to misli da dođe do VIP statusa ako ne doprinosi ovde na blogu!


Da, na internetu se pogresno koristi i jedno i drugo ali to ne znaci da je i jedno i drugo ispravno, jelte. Ako hoces veruj mi na rec da se kaze Kremna - Kremnima, ako neces, jebaji ga.

Jesi bio ti nekad tamo? Ja jesam, bas dosta puta, i to na tom sirem potezu.


Verujem ja tebi, nego volim malo da se gicam.

Bio sam tamo dosta puta, i pre nego što je ceo taj kraj postao hajp (nači pre Kusturice, kad je, na primer, onaj izvor bele vode oko koga popovi preduzimači podigoše onu crkvu, bio samo česmica, zapravo obična cevka pored neasfaltiranog puta, od koje se slivala voda i pravila blatnjav trag. Posle kući vukao tegle sa vodom odatle ne sećam se više za koju namenu). A Kremna (Kremnima, Kemenovima, da ga jebem sad koje od tih beše pravilno!) je bilo samo mali usnuli zaselak pored krajnje nebitnog puta, za koji se niko nije preterano interesovao, pogotovu ako se nije ložio na Tarabića Proročanstva.

Svejedno, to tamo je nesporno jako lep deo Srbije, to sam već milion puta ovde rekao. Zato što jeste. Čak sam i moju američku rodbinu tamo vodio pre par godina i uživali su.


I ja isto idem od kako sam klinac. Bio sam pre dva leta na primer u vikendici na sred Tare, nema ni struje ni vode, ima medjeda i divljih birovnica. Trebalo nam jos dva sata peske od momenta kad smo ostavili auto.

Isao sa malisom, bilo mi srce puno kad sam ga gledao kako se penje i kako jede sumsko voce.
niccolo niccolo 19:22 10.11.2016

Re: Statistike

Bio sam pre dva leta na primer u vikendici na sred Tare, nema ni struje ni vode, ima medjeda i divljih birovnica.

Gde ti je približnije to, mislim pre svega na medvede?
Jukie Jukie 19:35 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
Ma ovo sa statistikama je tek teško spinovanje. Pokažu se cifre i onda okolo galami da su za Hilari glasali sve sami doktori nauka i mladi a za Trampa neobrazovani i matorci, tako da se stekne utisak jasne crno-bele polarizacije.

A šta nama ovi podaci zapravo govore?

Pa to da ćeš među proizvoljno odabranih 10 postgraduates najverovatnije naći 6 koji su glasali za Hilari i 4 za Trampa.

Dakle, nesporno ih ima više za Hilari ali daleko od toga da za Trampa glasaju samo neobrazovane zatucane budale.

Slično stvar je u pitanju i kada se uzme mlađa populacija.
.


Meni su republikanci naravno bili sasvim nejasni jer sam na svim društvenim mrežama okružen samo liberalnim osobama, ali mi je serija "Last man standing" prilično objasnila kako republikanac iz komšiluka razmišlja, i to neko ko je prilično inteligentan i ko ume razložno da objasni zašto neke stvari koje demokrate guraju nisu sasvim logične (naravno oni uzmu one baš ekstremno liberalne stvari da se njima sprdaju, jer mu je zet muška verzija Lise Simpson, ali povremeno im iskoči i neka ozbiljna stvar kroz zaplet epizode)
maksa83 maksa83 19:40 10.11.2016

Re: Statistike

Meni su republikanci naravno bili sasvim nejasni

I meni, ali sam onda upoznao nekoliko komada. U tom mom uzorku nema ljudi za koje bih rekao ni da su budale ni da su pokvareni, štaviše jedan je iskreni Hrišćanin ne samo na rečima, nego kad su tamo oni kermezi/tajfuni/uragani/poplave ide i nosi ćebiće i hranu postradalima.

Prvo i osnovno, Obamu ne mogu da smisle, glasali bi za amebu samo da ga sklone. Iracionalna mržnja. Sve ostalo je na desetom mestu.
Milan Novković Milan Novković 20:11 10.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Meni su republikanci naravno bili sasvim nejasni

I meni, ali sam onda upoznao nekoliko komada. U tom mom uzorku nema ljudi za koje bih rekao ni da su budale ni da su pokvareni, štaviše jedan je iskreni Hrišćanin ne samo na rečima, nego kad su tamo oni kermezi/tajfuni/uragani/poplave ide i nosi ćebiće i hranu postradalima.

Prvo i osnovno, Obamu ne mogu da smisle, glasali bi za amebu samo da ga sklone. Iracionalna mržnja. Sve ostalo je na desetom mestu.

Ja ne znam zašto ga oni mrze, možda jeste iracionalno, ili ima iracionalnu komponentu, ali iracionalno nije potrebno da bi sa zadovoljstvom gledali kako odlazi u krvavu i usranu prošlost, krvavih ruku i usran i sam vrhovnom nesposobnošću i spremnošću da što živi, što izigrava nesposobnog lutka.

To što je on mnogima cool je samo zato što su ti mnogi ili nesposobni da vide dublje od vešto skrivenog cinizma u osmehu, i vešto skrivene krvoločnosti u "elegantnom" maniru, nači velikim delom korisni idioti, ili prosto zato što ljude ne interesuje, ali se, onda, ni nešto posebno ne upinju da ga veličaju.

Dok je on mlatio po žurkama i golf terenima sedam (jel tako bejaše?) država je bombardovano, nevini odrasli i deca su leteli u vazduh raskomadani, da bi korisni idioti zatvarali oči na to pošto ih deranžiraju tako nesofisticirani izleti mašte - pošto je odelo ono što "čini" čoveka, i kontrola prostora po raznim salonima, zar ne, a ne tamo neko nesofisticirano ubijanje po trećim svetovima.

Nekako mu se "posrećilo" pa da u istoriju ode na još jedan način, Ashton Carter ga je, mimo ustava, prosto iskulirao oko dila sa Rusima oko Alepoa, uvodeći u njegovu "sjajnu" karijeru mali državni udar.

Hoće li Ashton Carter nadrljati dok je Obame kao predsednika, sa ili bez nekoliko hiljada pentagonovih milijardi za koje nema pokriće u računima - hoće little-tomorrow, ovaj je potpuno nesposoban, uhvate ga za uvo, izvedu na pozornicu, i on priča i radi šta mu se kaže.
maksa83 maksa83 20:23 10.11.2016

Re: Statistike

Ja ne znam zašto ga oni mrze, možda jeste iracionalno, ili ima iracionalnu komponentu, ali iracionalno nije potrebno da bi sa zadovoljstvom gledali kako odlazi u krvavu i usranu prošlost, krvavih ruku i usran i sam vrhovnom nesposobnošću i spremnošću da što živi, što izigrava nesposobnog lutka.

Sve to, verovao ili ne, oni UOPŠTE ne vide kao problem - zbog toga ga mrziš ti, ali svima njima - ogromnoj većini i demokrata i republikanaca je to biznis ez južual - spičili smo neku vukojebinu, aha ... da vidimo sportsku stranu - to je američka praksa od kad su polovinom XIX veka poslali Black Fleet da sa par plotuna po kućama objasni Japancima da će morati malo ozbiljnije da razmotre ponuđeni trgovinski sporazum.

alselone alselone 20:43 10.11.2016

Re: Statistike

niccolo
Bio sam pre dva leta na primer u vikendici na sred Tare, nema ni struje ni vode, ima medjeda i divljih birovnica.

Gde ti je približnije to, mislim pre svega na medvede?


Na Tari ima oko 40 medjeda, tako sam cuo. Jel znas gde je onaj tunel, kada se ide od Uzica prema Visegradu, 10ak km pre Kusturice?
docsumann docsumann 20:44 10.11.2016

Re: Statistike

srdjan.pajic
vrabac_u_steni
maksa83
Ail ako ćemo da teramo mak na konac, moj predsednik

Gotovo, prihvatio ga.

Je l' ostao bre iko tamo za tu Hilari?


Te upravo hapse po ulicama, sudeći po izveštajima.

Neka Pajke, samo tiću ili pričaj kako si oduvek bio za Dobrog Riđeg Čoveka i kako je starac sa planine iz tvoje otadžbine odavno prorekao njegov dolazak. Vunena vremena su vam tamo stigla.


Idem da pravim zid oko Kolorada.


ne znam šta sve na tu temu kažu u onim Omeginim priručnicima za dešifrovanje etimološkog ključa stranih riječi i izraza, al' bre Kolorado!?!
pa možda Srbin ne ide rado u vojnike, al' ga bar u kolo ne treba dva puta zvati
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:52 10.11.2016

Re: Statistike

okružen samo liberalnim osobama,


ovo je pojam koji bi trebalo objasniti.
ako su u pitanju ono što se u praksi naziva "libelars" onda je samo ime koje figurira, u stvari se radi o jednoj prilično totalitarnoj ekipi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana