Društvo| Politika

The Sum of All Fears

Chris Farmer RSS / 09.11.2016. u 13:49

Fear. Hatred. Xenophobia. Paranoia. Jingoism. Isolation. Zealotry. Bellicism. Ethnocentricity. And bigotry.

Good morning, America.

I woke up this morning not to any kind of “New America” but to an America that has finally allowed its baser instincts to chew through the leash on which they have been held for many years and take charge.

I woke up to the stunning revelation that, when push comes to shove, it is not our humanity that wins the day. It is our fear. America fears its lack of respect on the world stage. It fears its diminished hegemony. It fears attacks from people it has long vilified. 

The nation has voted to validate these fears by putting forward a man who fosters them. Donald Trump is not a hate-monger. He is not a force of evil. He is only someone who took the pulse of the nation and discovered that it was racing toward a heart attack.

He is a reflection of us all.

As a blogger, I take note of the fact that I have not blogged anything for many months. I have allowed many things to wash over me with shrugging shoulders. I have started to say to myself – what’s the point? Nothing changes. The train passes and the dogs bark. 

In the post-election daze, when there is nothing left to do but wait and see what our new cowboy commander-in-chief will do, it seems the wrong time to start blogging again. The time for opinions and positions that could have had any sway is surely over now and for another four years.

This is the bed we made. This is where we must sleep.

But on further analysis, it is not time to sleep. It is rather a time to reassess a world that allows for the Donald Trumps to triumph. I am not convinced we need more fear and prejudice to “make America great again.” We seem to have that in prodigious quantities. We need more courage, more conviction, and more reason.

I cannot say I am pleased with the election outcome. But I am not sure I would have been more pleased with the alternative. In a ship of 324 million souls, surely we can find a choice of better pilots.

Why not dig a few up for 2020?

Atačmenti



Komentari (483)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 20:53 10.11.2016

Re: Statistike

Jel znas gde je onaj tunel, kada se ide od Uzica prema Visegradu, 10ak km pre Kusturice?

Ako ima na Google Maps, onda znam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 10.11.2016

Re: Statistike

docsumann
ne znam šta sve na tu temu kažu u onim Omeginim priručnicima za dešifrovanje etimološkog ključa stranih riječi i izraza, al' bre Kolorado!?!
pa možda Srbin ne ide rado u vojnike, al' ga bar u kolo ne treba dva puta zvati


Da je Tesla kojim slučajem živ, opet bi napustio civilizaciju i odabrao ovde da dođe i vaspostavi laboratoriju, na vr' čuke. Em je svuda pozitivna energija, em verovatno ima mečaka manje nego na drugim mestima (za pume nisam siguran), em je travica legalna.
gedza.73 gedza.73 20:54 10.11.2016

Re: Statistike

Pa ima 2 kandidata (kad nece da podupru one nezavisne)

Ima film gde Goldblum sa još dva lika zaglavi u Rusiju kako bi odradio predizbornu kampanju za Gorbačova.
Kao samo njih trojica, mala agencija, ništa CIA, NCS, Čak Noris, sami. Bili pri vrhu strane u oglasima pa baćuške prvo pozvale njih.

Čisto sumnjam da se tako velike stvari puštaju da ih voda nosi bez ikakvog usmeravanja.
Kao imaš mogućnost izbora između dvoje, troje, petoro ali politika države (interesa) je iznad prostih narcisoidnih pajaca.
Procene veličinu greške, 'leva' skretanja, puste narod da se izduva i od sutra ista priča.

edit
Vidiš kako lako poizleću na ulice sa qrcplc demokratija, prava, dole rasizam, šovinisti, mrzitelji žena...
Samo u zadnjih par godina razrušili i bombardovali nekoliko država, milioni izbeglica, razrušene kuće, pobijene porodice sve u ime ljudskih prava u obliku nafte i vojne nadmoći.
I 'de su nemiri na ulicama?

To na nekom nivo i da razumeš, samo koji ti đavo treba da obično pljačkanje pravdaš sa pravima, jednakošću, mirom u svetu?


alselone alselone 20:55 10.11.2016

Re: Statistike

niccolo
Jel znas gde je onaj tunel, kada se ide od Uzica prema Visegradu, 10ak km pre Kusturice?

Ako ima na Google Maps, onda znam.


Na telefonu sam, pa mi je komplikovano da kacim link na maps. Uglavom, desno od tunela, dva sata uzbrdo. :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:55 10.11.2016

Re: Statistike

Na Tari ima oko 40 medjeda,


Više, preko pedeset po ovodišnjoj proceni.

Al dobro, neću opet o međedima na Tari :)
emsiemsi emsiemsi 20:55 10.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Додатно се чудим да би ти волео још 4 године да се увераваш у то.

U iskušenju sam da kažem "Čarli, ne seri života ti", ali ću ipak da kažem da nećeš naći NIGDE da sam napisao da bih voleo da ona još 4 godine ima bilo kakvu funkciju, tj. da mene sve to poprilično ne dotiče osim fenomenološki, kao neki film koji gledam iz daljine, što opet ne znači da neću iz čiste razonode da ukažem na to da ovaj nije nimalo benigna cicamaca na navijanje, i da je njegov Izbaviteljski potencijal vrlo sumnjiv, tj. da je dokazano beskrupulozan i pokvaren tip. Sad, razumem da su Putinoljubivi Srbi skloni da zažmure na sva tri oka i farbaju ga uzvišenim bojama, ali eto ja nisam Putinoljubivi Srbin pa ne moram to da radim.

Кажи слободно (што ти лежи на срцу).
Можда и ниси (експлицитно) рекао то што сам ти "учитао" (успут - колико пута си ти мени учитавао, но, ти си макар пристојан), међутим, не мислиш ваљда да ја баш (нимало) не знам да поопштим (и закључим) из твојих ставова.
Успут --- наравно да сам убеђен да је Трамп бескрупулозан и покварен. Но, такође сам убеђен да је Килари ђубре и ординарна гамад.
Успут 2 --- не радујем се што је победио Трамп, али се радујем што је Килари изгубила.
Успут 3 --- видим да свуда убацујеш Путина па се питам са којих врела се напајаш (дај тај линк na reddit-u да се и ја мало обезнаним).
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:57 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
okružen samo liberalnim osobama,


ovo je pojam koji bi trebalo objasniti.
ako su u pitanju ono što se u praksi naziva "libelars" onda je samo ime koje figurira, u stvari se radi o jednoj prilično totalitarnoj ekipi.


Da, to sam i ja primetio: jako teško podnose nacoše, rasiste, homofobe, ljubitelje likova i dela istaknutih ratnih zločinaca i tako dalje, ne znam zašto, ali stvarno su teški ko crna zemlja.
Domazet Domazet 20:58 10.11.2016

Milane...

Milan Novković
maksa83
Meni su republikanci naravno bili sasvim nejasni

I meni, ali sam onda upoznao nekoliko komada. U tom mom uzorku nema ljudi za koje bih rekao ni da su budale ni da su pokvareni, štaviše jedan je iskreni Hrišćanin ne samo na rečima, nego kad su tamo oni kermezi/tajfuni/uragani/poplave ide i nosi ćebiće i hranu postradalima.

Prvo i osnovno, Obamu ne mogu da smisle, glasali bi za amebu samo da ga sklone. Iracionalna mržnja. Sve ostalo je na desetom mestu.

Ja ne znam zašto ga oni mrze, možda jeste iracionalno, ili ima iracionalnu komponentu, ali iracionalno nije potrebno da bi sa zadovoljstvom gledali kako odlazi u krvavu i usranu prošlost, krvavih ruku i usran i sam vrhovnom nesposobnošću i spremnošću da što živi, što izigrava nesposobnog lutka.

To što je on mnogima cool je samo zato što su ti mnogi ili nesposobni da vide dublje od vešto skrivenog cinizma u osmehu, i vešto skrivene krvoločnosti u "elegantnom" maniru, nači velikim delom korisni idioti, ili prosto zato što ljude ne interesuje, ali se, onda, ni nešto posebno ne upinju da ga veličaju.

Dok je on mlatio po žurkama i golf terenima sedam (jel tako bejaše?) država je bombardovano, nevini odrasli i deca su leteli u vazduh raskomadani, da bi korisni idioti zatvarali oči na to pošto ih deranžiraju tako nesofisticirani izleti mašte - pošto je odelo ono što "čini" čoveka, i kontrola prostora po raznim salonima, zar ne, a ne tamo neko nesofisticirano ubijanje po trećim svetovima.

Nekako mu se "posrećilo" pa da u istoriju ode na još jedan način, Ashton Carter ga je, mimo ustava, prosto iskulirao oko dila sa Rusima oko Alepoa, uvodeći u njegovu "sjajnu" karijeru mali državni udar.

Hoće li Ashton Carter nadrljati dok je Obame kao predsednika, sa ili bez nekoliko hiljada pentagonovih milijardi za koje nema pokriće u računima - hoće little-tomorrow, ovaj je potpuno nesposoban, uhvate ga za uvo, izvedu na pozornicu, i on priča i radi šta mu se kaže.

...ti si, vidim, vise razocaran u Obamu nego sto sam ja. Sto nije bas lako.

Nego da potsetim i sebe i tebe. Rim je bio imperija i pod Kaligulom i pod Markom Aurelijem. Poprilicno sam siguran da okolni Varvari nisu bas primecivali neke razlike. Ne zato sto nije bilo razlike izmedju doticnih vec zbog toga sto je Rim bio imperija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:00 10.11.2016

Re: Statistike

Успут --- наравно да сам убеђен да је Трамп бескрупулозан и покварен. Но, такође сам убеђен да је Килари ђубре и ординарна гамад.


Čarli daj neku svoju rang listu ovih osobina, da znam da li da se svađam sa tobom, ili da udarim preporuku.
niccolo niccolo 21:02 10.11.2016

Re: Statistike


Na telefonu sam, pa mi je komplikovano da kacim link na maps.

Našao, našao, tnx
maksa83 maksa83 21:04 10.11.2016

Re: Statistike

не мислиш ваљда да ја баш (нимало) не знам да поопштим (и закључим) из твојих ставова.

Mislim.
Успут 3 --- видим да свуда убацујеш Путина па се питам са којих врела се напајаш (дај тај линк na reddit-u да се и ја мало обезнаним).

Verovao ili ne, uopšte ne zalazim na komade reddita gde se on pominje.

Treba biti stvarno slep pa ne videti ko se (ovde) Trampu raduje.
maksa83 maksa83 21:06 10.11.2016

Re: Milane...

Poprilicno sam siguran da okolni Varvari nisu bas primecivali neke razlike. Ne zato sto nije bilo razlike izmedju doticnih vec zbog toga sto je Rim bio imperija.

Takoe qme, ti si lepo poetično sročio ono što htedoh reći.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:07 10.11.2016

Re: Statistike

srdjan.pajic
Успут --- наравно да сам убеђен да је Трамп бескрупулозан и покварен. Но, такође сам убеђен да је Килари ђубре и ординарна гамад.


Čarli daj neku svoju rang listu ovih osobina, da znam da li da se svađam sa tobom, ili da udarim preporuku.


Sine, koja si Srbenda a da verovatno ni sam nisi svestan.
Samo je bilo pitanje dal će prvo da te dovati Konstantinović ili Nikolaj Velimirović, posle nije bitno, kožni mantil i apsi izdajnike koji god da su


Edit:
ups pogrešno citiranje.

dakle, trebalo je citirati ovo:

srdjan.pajic
vrabac_u_steni
okružen samo liberalnim osobama,


ovo je pojam koji bi trebalo objasniti.
ako su u pitanju ono što se u praksi naziva "libelars" onda je samo ime koje figurira, u stvari se radi o jednoj prilično totalitarnoj ekipi.


Da, to sam i ja primetio: jako teško podnose nacoše, rasiste, homofobe, ljubitelje likova i dela istaknutih ratnih zločinaca i tako dalje, ne znam zašto, ali stvarno su teški ko crna zemlja.

alselone alselone 21:09 10.11.2016

Re: Statistike

niccolo

Na telefonu sam, pa mi je komplikovano da kacim link na maps.

Našao, našao, tnx


Taj deo Tare se zove Bratešina. Odatle smo išli gore na Zborište, pa na sam vrh. Možda vrabac zna ove lokacije.
Milan Novković Milan Novković 21:11 10.11.2016

Re: Milane...

Domazet
Milan Novković
maksa83
Meni su republikanci naravno bili sasvim nejasni

I meni, ali sam onda upoznao nekoliko komada. U tom mom uzorku nema ljudi za koje bih rekao ni da su budale ni da su pokvareni, štaviše jedan je iskreni Hrišćanin ne samo na rečima, nego kad su tamo oni kermezi/tajfuni/uragani/poplave ide i nosi ćebiće i hranu postradalima.

Prvo i osnovno, Obamu ne mogu da smisle, glasali bi za amebu samo da ga sklone. Iracionalna mržnja. Sve ostalo je na desetom mestu.

Ja ne znam zašto ga oni mrze, možda jeste iracionalno, ili ima iracionalnu komponentu, ali iracionalno nije potrebno da bi sa zadovoljstvom gledali kako odlazi u krvavu i usranu prošlost, krvavih ruku i usran i sam vrhovnom nesposobnošću i spremnošću da što živi, što izigrava nesposobnog lutka.

To što je on mnogima cool je samo zato što su ti mnogi ili nesposobni da vide dublje od vešto skrivenog cinizma u osmehu, i vešto skrivene krvoločnosti u "elegantnom" maniru, nači velikim delom korisni idioti, ili prosto zato što ljude ne interesuje, ali se, onda, ni nešto posebno ne upinju da ga veličaju.

Dok je on mlatio po žurkama i golf terenima sedam (jel tako bejaše?) država je bombardovano, nevini odrasli i deca su leteli u vazduh raskomadani, da bi korisni idioti zatvarali oči na to pošto ih deranžiraju tako nesofisticirani izleti mašte - pošto je odelo ono što "čini" čoveka, i kontrola prostora po raznim salonima, zar ne, a ne tamo neko nesofisticirano ubijanje po trećim svetovima.

Nekako mu se "posrećilo" pa da u istoriju ode na još jedan način, Ashton Carter ga je, mimo ustava, prosto iskulirao oko dila sa Rusima oko Alepoa, uvodeći u njegovu "sjajnu" karijeru mali državni udar.

Hoće li Ashton Carter nadrljati dok je Obame kao predsednika, sa ili bez nekoliko hiljada pentagonovih milijardi za koje nema pokriće u računima - hoće little-tomorrow, ovaj je potpuno nesposoban, uhvate ga za uvo, izvedu na pozornicu, i on priča i radi šta mu se kaže.

...ti si, vidim, vise razocaran u Obamu nego sto sam ja. Sto nije bas lako.

Nego da potsetim i sebe i tebe. Rim je bio imperija i pod Kaligulom i pod Markom Aurelijem. Poprilicno sam siguran da okolni Varvari nisu bas primecivali neke razlike. Ne zato sto nije bilo razlike izmedju doticnih vec zbog toga sto je Rim bio imperija.

Ima imperija, i ima imperija - bar da Imperiju Haosa, bar jednom nogom, gurnemo u prošlost

Sada jeste pomalo nesvakidašnja i pomalo pomerena situacija, multi-milijarder, sa multi-milijarderskim amigosima, nešto teži za vuču za uvo, nešto samo, ako već moraju da se trulo bogate na grbači radne klase ajd da vam bar srede od nešto novca nešto infrastrukture, otvore nešto posla tu, i zatvore neki "bizMis" po svetu.

A ni udarac prostituisanim medijima, pa progressive-zombijima nisu za bacanje
emsiemsi emsiemsi 21:12 10.11.2016

Re: Statistike

maksa83
не мислиш ваљда да ја баш (нимало) не знам да поопштим (и закључим) из твојих ставова.

Mislim.
Успут 3 --- видим да свуда убацујеш Путина па се питам са којих врела се напајаш (дај тај линк na reddit-u да се и ја мало обезнаним).

Verovao ili ne, uopšte ne zalazim na komade reddita gde se on pominje.

Treba biti stvarno slep pa ne videti ko se (ovde) Trampu raduje.

За прво болдовано ниси у праву, из простог разлога (не из разлога моје генијалности, умности, или слично) што ти ниси баш толико мутан, него поприлично бистар, што би се рекло - готово прозиран, транспарентан, а само понекада и транслусентан.
Успут --- имена на сунце. Доста је те анонимности. Дај да видимо ко се радује Трумпу.
Успут 2 --- ако има неко ко тугује због Килари, дај и њега на списак. Пајића не рачунај, он се Килари већ одрекао и отишао да леми којешта.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:12 10.11.2016

Re: Statistike

alselone
niccolo

Na telefonu sam, pa mi je komplikovano da kacim link na maps.

Našao, našao, tnx


Taj deo Tare se zove Bratešina. Odatle smo išli gore na Zborište, pa na sam vrh. Možda vrabac zna ove lokacije.


znam, ali rekoh ti već, prava priča ti je od Mitrovca do Predovog krsta tj. sam Predov krst.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:16 10.11.2016

Re: Statistike

emsiemsi
maksa83
не мислиш ваљда да ја баш (нимало) не знам да поопштим (и закључим) из твојих ставова.

Mislim.
Успут 3 --- видим да свуда убацујеш Путина па се питам са којих врела се напајаш (дај тај линк na reddit-u да се и ја мало обезнаним).

Verovao ili ne, uopšte ne zalazim na komade reddita gde se on pominje.

Treba biti stvarno slep pa ne videti ko se (ovde) Trampu raduje.

За прво болдовано ниси у праву, из простог разлога (не из разлога моје генијалности, умности, или слично) што ти ниси баш толико мутан, него поприлично бистар, што би се рекло - готово прозиран, транспарентан, а само понекада и транслусентан.
Успут --- имена на сунце. Доста је те анонимности. Дај да видимо ко се радује Трумпу.
Успут 2 --- ако има неко ко тугује због Килари, дај и њега на списак. Пајића не рачунај, он се Килари већ одрекао и отишао да леми којешта.


Vala i ovaj Maksa je teška Srbenda, samo malo tj. naizgled sofisticiraniji od ovog lovca na pume :)
alselone alselone 21:16 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
alselone
niccolo

Na telefonu sam, pa mi je komplikovano da kacim link na maps.

Našao, našao, tnx


Taj deo Tare se zove Bratešina. Odatle smo išli gore na Zborište, pa na sam vrh. Možda vrabac zna ove lokacije.


znam, ali rekoh ti već, prava priča ti je od Mitrovca do Predovog krsta tj. sam Predov krst.


Znam, secam se. Ali od tada em nisam bio vise, em se ne bih upustao neiskusan a sa klincem.
maksa83 maksa83 21:20 10.11.2016

Re: Statistike

Vala i ovaj Maksa je teška Srbenda, samo malo tj. naizgled sofisticiraniji od ovog lovca na pume :)

Pazi kad se 98% slažem - jedini atribut Srbende koji me ne krasi je visceralni strah od promaje.

niccolo niccolo 21:20 10.11.2016

Re: Statistike

Predov krst

Tnx
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 10.11.2016

Re: Statistike

Treba biti stvarno slep pa ne videti ko se (ovde) Trampu raduje.


Pa nije baš da mu se raduju samo ovi opsednuti Putinom.

Njih ima svakako, kao i onih sa druge strane koji strahuju da će Tramp žrtvovati američke interse jer je zaljubljen u Putina pa će mu sve dopuštati.
Jedna takva budala je o tome pričala sinoć na N1, i to neko koga su pitali za mišljenje jer je, smatraju, stručan, neki hrvatski novinat u Njujorku valjda.

Ali postoje ipak stvari koje daju makar nadu da je ovo bolje po Srbiju nego da je Hilari dobila, a tiču se baš Rusije.

Nije sigurno, ali nije ninemoguće, da će zbog tog Trampovog blažeg stava prema Putinu i Rusiji napetost malo splasnuti, ili makar će prestati da se pojačava.
A to će omogućiti Srbiji da malo duže balansira na ovoj ivici ni tamo ni ovamo.
Da je Hilari pobedila teško da bi došlo do smanjivanja, pre do pojačavanja tih tenzija, a onda bi Srbija vrlo brzo morala definitivno da se opredeli, a to nam nije baš najpotrebnije.

I još jedna stvar a vezano za Rusiju je zanimnjiva tu.
Očigledno je da većina Amera i nema neku veliku frku s tim da budu ok sa Rusijom, jer je Tramp u kampanji to poprilično jasno govorio i dobio izbore.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:28 10.11.2016

Re: Statistike

Sine, koja si Srbenda a da verovatno ni sam nisi svestan.


Samo da dodam ovo, pre nego što odem da laserišem neke cigle: par vas drugara je umislilo da me kao nešto opasno nervirate i podjebavate ako me pravite na Srbendu. Pa ja, bre, to znam, i ne krijem, ali svejedno mi je vrlo simpatično.

A da je meni mogao da se zalomi Velimirović ili Mita, e to, teško, jebi ga, partizanska familija, ali ona sa dna kace, nisu bili ni komunisti, sem jednog strica ili beše strine. Da postanem desničar bi baš morao da mi se desi neki žešći lom u životu, i sportu.
emsiemsi emsiemsi 21:31 10.11.2016

Re: Statistike

srdjan.pajic
Sine, koja si Srbenda a da verovatno ni sam nisi svestan.


Samo da dodam ovo, pre nego što odem da laserišem neke cigle: par vas drugara je umislilo da me kao nešto opasno nervirate i podjebavate ako me pravite na Srbendu. Pa ja, bre, to znam, i ne krijem, ali svejedno mi je vrlo simpatično.

A da je meni mogao da se zalomi Velimirović ili Mita, e to, teško, jebi ga, partizanska familija, ali ona sa dna kace, nisu bili ni komunisti, sem jednog strica ili beše strine. Da postanem desničar bi baš morao da mi se desi neki žešći lom u životu, i sportu.

Србин је мио којег год усмерења био !
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:35 10.11.2016

Re: Statistike

srdjan.pajic
Sine, koja si Srbenda a da verovatno ni sam nisi svestan.


Samo da dodam ovo, pre nego što odem da laserišem neke cigle: par vas drugara je umislilo da me kao nešto opasno nervirate i podjebavate ako me pravite na Srbendu. Pa ja, bre, to znam, i ne krijem, ali svejedno mi je vrlo simpatično.

A da je meni mogao da se zalomi Velimirović ili Mita, e to, teško, jebi ga, partizanska familija, ali ona sa dna kace, nisu bili ni komunisti, sem jednog strica ili beše strine. Da postanem desničar bi baš morao da mi se desi neki žešći lom u životu, i sportu.


Ama ne shvataš Srbendo, nije bitno koji će da ti se zalomi.
alselone alselone 21:37 10.11.2016

Re: Statistike

jedini atribut Srbende koji me ne krasi je visceralni strah od promaje


Znaci i ti se ice bucket čelendžuješ pa izađeš na košavu, bos naravno?

Idem da se definitivno obesim međ šunke.
zilikaka zilikaka 21:37 10.11.2016

Re: Statistike

jedini atribut Srbende koji me ne krasi je visceralni strah od promaje.


Gvešiš sinko, sivno gvešiš!
alselone alselone 21:39 10.11.2016

Re: Statistike

nešto opasno nervirate i podjebavate ako me pravite na Srbendu


Ja mislim da to tebe više nervira nego kad Srbi komentarišu američku politiku na nesnošajabilni način.
Milan Novković Milan Novković 21:44 10.11.2016

Re: Statistike

zilikaka
jedini atribut Srbende koji me ne krasi je visceralni strah od promaje.


Gvešiš sinko, sivno gvešiš!

Trol: El zna neki jači guru zašto Ora 12c instalacija na Windows 10 nije završila poslednjih 12% instalacije za već dva sata (faza kreiranja default, prazne baze), a prvih 88% uradila za 5 minuta?!

Da nije čika MS opet uključio neki DRM iz Viste ili sličnog?
maksa83 maksa83 21:47 10.11.2016

Re: Statistike

Znaci i ti se ice bucket čelendžuješ pa izađeš na košavu, bos naravno?

Pa ne baš, al' kad 'oću da se kurčim otvorim jedan prozor u kuhinji i jedan u dnevnoj sobi i onda stanem između i dignem ruke u vazduh da se provetrim, pošto se kao svaki pravi Srbenda kupam svakog 1. maja, bio prljav ili ne.
maksa83 maksa83 21:50 10.11.2016

Re: Statistike

Trol: El zna neki jači guru zašto Ora 12c instalacija na Windows 10 nije završila poslednjih 12% instalacije za već dva sata (faza kreiranja default, prazne baze), a prvih 88% uradila za 5 minuta?!

Da nisi ti malo mator da veruješ instalacionim progress barovima i shvataš ozbiljno to što ispisuju?

Tih iluzija se čovek ratosilja tu negde odmah posle verovanja u Deda Mraza i Zubić Vilu.
docsumann docsumann 21:51 10.11.2016

Re: Statistike

alselone
jedini atribut Srbende koji me ne krasi je visceralni strah od promaje


Znaci i ti se ice bucket čelendžuješ pa izađeš na košavu, bos naravno?


a, ne. to nije dobra analogija. posrijedi je principijelna, da ne kažem sistemska greška.
fora s promajom je u lokalnom (parcijalnom) podhalđivanju dijelova tijela, koje uslijed narušene ravnoteže dovodi do nervnih spasma u pomenutoj zoni.
alselone alselone 21:56 10.11.2016

Re: Statistike

fora s promajom je u lokalnom (parcijalnom) podhalđivanju dijelova tijela, koji uslijed narušene ravnoteže dovodi do nervnih spasma u pomenutoj zoni.


Da, u pravu si, al to mi je tek fora. Ajde promaja jos bozpomozi, al da pola ljudi ide mokre kose po zimi, to mi je enigma. Mislim, idem i ja, al moja kosa je 1mm pa se osusi ubrusima.
Milan Novković Milan Novković 22:01 10.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Trol: El zna neki jači guru zašto Ora 12c instalacija na Windows 10 nije završila poslednjih 12% instalacije za već dva sata (faza kreiranja default, prazne baze), a prvih 88% uradila za 5 minuta?!

Da nisi ti malo mator da veruješ instalacionim progress barovima i shvataš ozbiljno to što ispisuju?

Tih iluzija se čovek ratosilja tu negde odmah posle verovanja u Deda Mraza i Zubić Vilu.

Mator jesam, pa ne verujem

Al ovih 12% je podeljeno na faze, prva kraća traje 2 sata, kopiranje efajlova - ima ih više hiljada, zato mi pao stari, dobri, DRM iz prvih Vista, što je radio language packs (opet puno fajlova) preko 10 sati.

Zato pitam, sa jednog mesta na traci bi prebacio 10K fajlova na drugo mesto za dva sata, ovde je neka mračna sila @work.

(ovo mi prva ozbiljnija instalacija na Windows 10, čeko da je ispoliraju pa kažem valjda je sada ok bez da pokušavam da je razumem
maksa83 maksa83 22:02 10.11.2016

Re: Statistike

zilikaka
jedini atribut Srbende koji me ne krasi je visceralni strah od promaje.


Gvešiš sinko, sivno gvešiš!

Ne uzimaj mi tu poslednju preostalu trunčicu građanskog, da ne kažem - urbanog i modernog!

Domazet Domazet 22:02 10.11.2016

Manje su crni...

hoochie coochie man
I još jedna stvar a vezano za Rusiju je zanimnjiva tu. Očigledno je da većina Amera i nema neku veliku frku s tim da budu ok sa Rusijom, jer je Tramp u kampanji to poprilično jasno govorio i dobio izbore.

...od Crnaca. Koji su im, posle izbora crnog (a sto ne belog, podjednako je beo koliko je i crn?) Predsednika postali bas onako upadljivo crni...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:03 10.11.2016

Re: Statistike

Mislim, idem i ja, al moja kosa je 1mm pa se osusi ubrusima.


isto, bitna mi je samo dobra kapa da mi se ne smrzne onaj vazduh između ušiju :)
maksa83 maksa83 22:05 10.11.2016

Re: Statistike

Al ovih 12% je podeljeno na faze, prva kraća traje 2 sata, kopiranje efajlova - ima ih više hiljada, zato mi pao stari, dobri, DRM iz prvih Vista, što je radio language packs (opet puno fajlova) preko 10 sati.

Ja sa nimalo sete i tuge pamtim, mislim, SP1 za Visual Studio 2005. Taj je sebe zvao Service Pack, ali je radio rollback svega, svega, svega, pa reinstalaciju svega, svega, svega, da bi u procesu zamenio par fajlova. Mladost mi je pojeo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:07 10.11.2016

Re: Statistike

Milan Novković
maksa83
Trol: El zna neki jači guru zašto Ora 12c instalacija na Windows 10 nije završila poslednjih 12% instalacije za već dva sata (faza kreiranja default, prazne baze), a prvih 88% uradila za 5 minuta?!

Da nisi ti malo mator da veruješ instalacionim progress barovima i shvataš ozbiljno to što ispisuju?

Tih iluzija se čovek ratosilja tu negde odmah posle verovanja u Deda Mraza i Zubić Vilu.

Mator jesam, pa ne verujem

Al ovih 12% je podeljeno na faze, prva kraća traje 2 sata, kopiranje efajlova - ima ih više hiljada, zato mi pao stari, dobri, DRM iz prvih Vista, što je radio language packs (opet puno fajlova) preko 10 sati.

Zato pitam, sa jednog mesta na traci bi prebacio 10K fajlova na drugo mesto za dva sata, ovde je neka mračna sila @work.

(ovo mi prva ozbiljnija instalacija na Windows 10, čeko da je ispoliraju pa kažem valjda je sada ok bez da pokušavam da je razumem


Pazi, meni na Linuksu (Debian 8 tj. Jessie) sasvim ok prošla uz sva tvikovanja kernela itd.

Za Windows 10 stvarno nemam pojma, nisam to čudo pipnuo u životu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:11 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Domazet
hoochie coochie man
I još jedna stvar a vezano za Rusiju je zanimnjiva tu. Očigledno je da većina Amera i nema neku veliku frku s tim da budu ok sa Rusijom, jer je Tramp u kampanji to poprilično jasno govorio i dobio izbore.

...od Crnaca. Koji su im, posle izbora crnog (a sto ne belog, podjednako je beo koliko je i crn?) Predsednika postali bas onako upadljivo crni...


Stvarno misliš da je rasno pitanje bilo toliko bitno za ove izbore?
maksa83 maksa83 22:11 10.11.2016

Re: Statistike

A je l' možete vi da ne izgeekujete neki blog?

Pa ne, stvarno ste, ne znam, nemam reči...

Stoka smo, takav smo narod, nema nam spasa, ni Tramp ni ništa pod milim Bogom ne može da nam pomogne kad smo sami sebi ... huh ... sorry, wrong room.
maksa83 maksa83 22:13 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Stvarno misliš da je rasno pitanje bilo toliko bitno za ove izbore?

Pa je l' ti objasnio bene_geserit gore ko je pobedio?

Ili ti je promaklo, ili ga ne shvataš dovoljno ozbiljno, a treba, pošto je on - tamo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:13 10.11.2016

Re: Statistike

maksa83
A je l' možete vi da ne izgeekujete neki blog?

Pa ne, stvarno ste, ne znam, nemam reči...

Stoka smo, takav smo narod, nema nam spasa, ni Tramp ni ništa pod milim Bogom ne može da nam pomogne kad smo sami sebi ... huh ... sorry, wrong room.


:)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:17 10.11.2016

Re: Manje su crni...

maksa83
Stvarno misliš da je rasno pitanje bilo toliko bitno za ove izbore?

Pa je l' ti objasnio bene_geserit gore ko je pobedio?

Ili ti je promaklo, ili ga ne shvataš dovoljno ozbiljno, a treba, pošto je on - tamo.


pa dobro, recimo da ga ne shvatam ozbiljno. odnosno, možda on to ozbiljno misli i verovatno ima tamo ljudi koji su glasali sa tim porivima, ali aj sad ti meni objasni kako je ovaj dobio veći procenat i među Crncima i među Latinosima nego Romni?

a i da ponovo citiram onog lika iz kaunterpanča:

+ Six states voted for Obama twice and then voted for Trump today: Florida, Ohio, Iowa, Wisconsin, Michigan and Pennsylvania. Based on those results, it’s hard to argue, as some are already doing, that “racism” was the chief factor driving Trump’s victory.
niccolo niccolo 22:20 10.11.2016

Re: Manje su crni...

pa dobro, recimo da ga ne shvatam ozbiljno.

Ma Bene živi u Kaliforniji, tamo su svi razmaženi i drama kvins, navikli na velike reči. Uostalom kao i ovi naši Šikagoanci. Zato ja samo Pajića računam kao prosečnog Amerikanca. On je čovek navijao za babu, ali se odmah kad je video da je izgubila okrenuo, pružio Alsu ruku, čestitao pobedu i nastavio da radi biznis.
docsumann docsumann 22:21 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Stvarno misliš da je rasno pitanje bilo toliko bitno za ove izbore?


onome tko je slušao Suffocation ( NY death metal bend sa dva crnaca u postavi) , jasno je da su te žanrovske odrednice poroznije no što bi se na prvu dalo pomisliti.
maksa83 maksa83 22:23 10.11.2016

Re: Manje su crni...

, ali aj sad ti meni objasni kako je ovaj dobio veći procenat i među Crncima i među Latinosima nego Romni?

Nemam objašnjenje osim najbanalnijeg - da kada nekom procentu Crnaca ponudiš da glasa za Crnca ili za Romnija taj procenat glasa za Crnca, ideologija će buć u vodu. To što je objašnjenje banalno ne znači da je tačno, ali ne mora zbog toga da bude ni netačno.
maksa83 maksa83 22:25 10.11.2016

Re: Manje su crni...

On je čovek navijao za babu, ali se odmah kad je video da je izgubila okrenuo, pružio Alsu ruku, čestitao pobedu i nastavio da radi biznis.

I ne samo to, nego sa ponosom ustvrdio da je njegov predsednik bolji od alsovog zato što ima pravi doktorat sa Harvarda.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:33 10.11.2016

Re: Manje su crni...

maksa83
, ali aj sad ti meni objasni kako je ovaj dobio veći procenat i među Crncima i među Latinosima nego Romni?

Nemam objašnjenje osim najbanalnijeg - da kada nekom procentu Crnaca ponudiš da glasa za Crnca ili za Romnija taj procenat glasa za Crnca, ideologija će buć u vodu. To što je objašnjenje banalno ne znači da je tačno, ali ne mora zbog toga da bude ni netačno.


vidiš, a ja baš danas idući sa šljake nasušne, razmišljam nešto i eto tako pade mi na pamet jedna možda somnabulna misao.

elem, ovaj Riđi Čovek jeste težak tenkre, mufljuz i sve ostalo ali ne bi me začudilo da za četiri godine za njega glasa jedno 25% Crnaca i bar 50% Latinosa. Baš zato što hoće da "Unite the Nation & Make America Great Again", a one Kju Kluks Klanovce pusti niz vodu i drži na margini (dok mu ne zatrebaju).
znaš, populizam je čudo.
alselone alselone 22:35 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Šikagoanci


E, kad vec pomenu. Sto Šikago a ne Čikago? Jeste da oni tako izgovaraju ali ne kazes verovatno ni Vien ili Madris (sa mrljavim s)
maksa83 maksa83 22:39 10.11.2016

Re: Manje su crni...

E, kad vec pomenu. Sto Šikago a ne Čikago? Jeste da oni tako izgovaraju ali ne kazes verovatno ni Vien ili Madris (sa mrljavim s)

Šikago ga izgovaraju domoroDci. Inače, i originalni naziv je na Š - indijansko šikakva, to je ime za neki lukac koji je tu rastao pa su tako zvali ceo taj deo.
niccolo niccolo 22:41 10.11.2016

Re: Manje su crni...

alselone
Šikagoanci


E, kad vec pomenu. Sto Šikago a ne Čikago? Jeste da oni tako izgovaraju ali ne kazes verovatno ni Vien ili Madris (sa mrljavim s)

To ti je kao ono he, he, he, čemu? ili Pojasni ! Nešto što postoji samo u ovom izolovanom ekosistemu. Mislim da ga je uveo Maksa...
alselone alselone 22:47 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Šikago ga izgovaraju domoroDci. Inače, i originalni naziv je na Š - indijansko šikakva, to je ime za neki lukac koji je tu rastao pa su tako zvali ceo taj deo.


Pa da, znam, nego pitam zašto se ime tog grada jedino izmenilo u odnosu na ono usvojeno u srpskom jeziku, tj. lokalizovalo, a nije, šta znam, Budimpešta, Beč, Peking, Minhen, Madrid, itd?

Ima Dzon Oliver foru na tu temu.
niccolo niccolo 22:49 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Peking

Ja ga nekad zovem Beidžing, ali mislim da to nisam radio do sad na blogu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:50 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Šikago ga izgovaraju domoroDci.

Ima i ponekog Amerikanaca čiji je izgovor bliže Čikagu nego Šikagu, ali ti nisu rodom iz okoline.

Inače, mislim da nema rođenih Amerikanaca koji kažu Konektikat ili Arkanzas.
alselone alselone 22:50 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Ja ga nekad zovem Beidžing, ali mislim da to nisam radio do sad na blogu.


Secas se da je retardirani Dusko Korac zapocinjao prenos sa "Pozdrav iz Bejzinga".


A cak i to tvoje ili njegovo nije tacno, nego bi najpribliznije na domorodackom bilo Bejdjing.

niccolo niccolo 23:01 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Ima i ponekog Amerikanaca čiji je izgovor bliže Čikagu nego Šikagu, ali ti nisu rodom iz okoline.

I Sade u Smooth operator izgovara Š.

Secas se da je retardirani Dusko Korac zapocinjao prenos sa "Pozdrav iz Bejzinga".
A cak i to tvoje ili njegovo nije tacno, nego bi najpribliznije na domorodackom bilo Bejdjing.

Ovo moje je ionako zezanje, dok bi on kao komentator trebalo da doprinosi edukaciji gledalaca pravilnim izgovaranjem u skladu sa zvaničnim srpskim izgovorom. Mislim, to u nekoj idealnoj zemlji...
maksa83 maksa83 23:05 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Pa da, znam, nego pitam zašto se ime tog grada jedino izmenilo u odnosu na ono usvojeno u srpskom jeziku, tj. lokalizovalo, a nije, šta znam, Budimpešta, Beč, Peking, Minhen, Madrid, itd?

To sa Šikago je zezanje što se mene tiče, pošto Minhen skoro uvek izgovaram MinKen, Frankfurt izgovaram FraNfurt (bez k da prostiš) a Beč kad me ne mrzi zovem i Carska Vijena.
maksa83 maksa83 23:07 10.11.2016

Re: Manje su crni...

ali ne bi me začudilo da za četiri godine za njega glasa jedno 25% Crnaca i bar 50% Latinosa.

Meni to zvuči kao čist SF.

Mislim da potcenjuješ koliko je to zapravo segregirana zemlja, šta god ti pričali, doduše možda je moja vizura obojena Šikagom kog sam se najviše nagledao a koji je (šta god pričali) vrlo, vrlo, vrlo segregiran grad.

Mimo toga, upoznajući ih iznutra došao sam do još jednog stidljivog zaključka, naime - onaj građanski rat što su imali onda...

Zapravo se nikad nije završio.
niccolo niccolo 23:08 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Frankfurt

Kad se već autujemo, njega ponekad zovem Francoforte
predatortz predatortz 23:13 10.11.2016

Re: Statistike

Jedna takva budala je o tome pričala sinoć na N1,


Zašto ti sebe kažnjavaš gledajući to smeće od televizije? To je meni ravno samobičevanju.
mirelarado mirelarado 23:15 10.11.2016

Re: Statistike

Ako je imenica, kao što ti kažeš, falična, znači, ima gramatičku grešku u sebi, onda je glupo da se tvrdi da je nešto što je iz nje nastalo pravilno, ili pogrešno, zar ne? Čak i ako je jedini cilj da se sagovornik saplete i spusti na ravnu meru. De je bre ova mirela, sad kad je najpotrebnija? Ne znam kako ona to misli da dođe do VIP statusa ako ne doprinosi ovde na blogu!



Алсе је овде у праву, Пајке. Имена местима (бар оним старијим) давао је народ који ту живи, а у Кремнима и околини, очито није било лингвиста, него су мештани склепали ту множину по свом наречју, а ми то морамо да поштујемо.

ЕДИП: И Врабац ти је све тачно рекао. :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:19 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Meni to zvuči kao čist SF.


Što se tiče Crnaca, da, verovatno bi išlo malo teže zbog istorijskog tereta. Što se tiče Latinosa, kako da ti kažem, dobar dil sve rešava, a ovaj bar to zna i to što prljavije to (za njega) lakše.

Tu je samo problem da li će Crnci biti dovoljno pametni i shvatiti da treba da uskoče u voz ili će nastaviti da viču "Kosovo je srce Srbije".
U ostalom, Latinosi ih već ozbiljno ugrožavaju u položaju "ugrožene manjine", znaš, ne možeš se baš doveka vaditi na Jasenovac.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:22 10.11.2016

Re: Statistike

mirelarado
Ako je imenica, kao što ti kažeš, falična, znači, ima gramatičku grešku u sebi, onda je glupo da se tvrdi da je nešto što je iz nje nastalo pravilno, ili pogrešno, zar ne? Čak i ako je jedini cilj da se sagovornik saplete i spusti na ravnu meru. De je bre ova mirela, sad kad je najpotrebnija? Ne znam kako ona to misli da dođe do VIP statusa ako ne doprinosi ovde na blogu!



Алсе је овде у праву, Пајке. Имена местима (бар оним старијим) давао је народ који ту живи, а у Кремнима и околини, очито није било лингвиста, него су мештани склепали ту множину по свом наречју, а ми то морамо да поштујемо.


ovaj, neki kredit bi trebalo ovde i meni udeliti, bar kao milostinju :)
mirelarado mirelarado 23:24 10.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
mirelarado
Ako je imenica, kao što ti kažeš, falična, znači, ima gramatičku grešku u sebi, onda je glupo da se tvrdi da je nešto što je iz nje nastalo pravilno, ili pogrešno, zar ne? Čak i ako je jedini cilj da se sagovornik saplete i spusti na ravnu meru. De je bre ova mirela, sad kad je najpotrebnija? Ne znam kako ona to misli da dođe do VIP statusa ako ne doprinosi ovde na blogu!



Алсе је овде у праву, Пајке. Имена местима (бар оним старијим) давао је народ који ту живи, а у Кремнима и околини, очито није било лингвиста, него су мештани склепали ту множину по свом наречју, а ми то морамо да поштујемо.


ovaj, neki kredit bi trebalo ovde i meni udeliti, bar kao milostinju :)


Наравно, извини. Уморна сам, па сам збрзила одговор.
maksa83 maksa83 23:25 10.11.2016

Re: Manje su crni...

Što se tiče Latinosa, kako da ti kažem, dobar dil sve rešava, a ovaj bar to zna i to što prljavije to (za njega) lakše.

To bi baš morao da bude dil i okret za 180 stepeni. Npr. Hjuston je do skora imao najneprirodnijeg mogućeg gradonačelnika za srce Teksasa - žena, demokrata i - ček dis aut - otvorena lezbejka (i bivša programerka pride, kao da sve ovo nije dosta). Stvorenje iz pakla. Kad pitaš red blooded Hjustonjane "kako vam se to desilo?" (paziš da se ne kliberiš u procesu) slegnu ramenima i kažu "well... downtown Houston is full of ... you know" (praviš se blesav) "... you know ... " (još se praviš blesav) "... hispanic americans".
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 10.11.2016

Re: Statistike

Zašto ti sebe kažnjavaš gledajući to smeće od televizije? To je meni ravno samobičevanju.


Lenjost :)
Legneš, ne moraš da skroluješ, da klikćeš, ne moraš ništa da radiš, samo ležiš (a ideš :))

Ma jasno je, CNN je to, ali znaju nekad i dobre goste na pozovu.
Ako uspeš da ignorišeš ono što treba da ignorišeš ostane i nešto pametno.
niccolo niccolo 23:28 10.11.2016

Re: Statistike

Имена местима (бар оним старијим) давао је народ који ту живи, а у Кремнима и околини, очито није било лингвиста, него су мештани склепали ту множину по свом наречју, а ми то морамо да поштујемо.

Tako je. Objasni, po analogiji, sad ovom Alseloneu da su blogeri sklepali taj izraz Šikago i to sad mora da se poštuje...

mirelarado mirelarado 23:33 10.11.2016

Re: Statistike

Tako je. Objasni, po analogiji, sad ovom Alseloneu da su blogeri sklepali taj izraz Šikago i to sad mora da se poštuje...


:))))) Блогери, а то Шикаго може се чути и од самих Шикажана.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:41 10.11.2016

Re: Statistike

Алсе је овде у праву, Пајке.

ЕДИП: И Врабац ти је све тачно рекао. :)


Ma, nemaju oni pojma!!!

Ali, ako ti, kažeš, mirela, onda ću da prihvatim.

(EDIT: Jer tebe poštujem kao znalca, i nenametljivog prosvetitelja, dok su ova dvojica obični palamuderi koji su ionako slučajno potrefili da se kaže "Kremnima"

E2: Zezam se, hvala mirela, hvala momci, ovde čovek uvek nešto nauči).
vcucko vcucko 00:29 11.11.2016

Re: Statistike

Kremna - iz Kremana - u Kremnima.
Kao BB zet ovde mogu da izigravam eksperta.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:40 11.11.2016

Re: Manje su crni...

I Sade u Smooth operator izgovara Š.

Ma pusti nju, ona i S u Sade izgovara Š.
blogovatelj blogovatelj 00:49 11.11.2016

Re: Statistike

još je Mitar Tarabić prorekao da će na čelo sveta doći jedan plemenit i dobrodušan riđi čoek koji će ljudima doneti sreću. Link


Ma ovo su šampioni tarabićizma. Tako vrhunski jebu u zdrav mozak geserite, omege i čarlije, čudo jedno.

Klik
Domazet Domazet 00:56 11.11.2016

Ja sam imao prilike da...

vrabac_u_steni
Domazet
hoochie coochie man
I još jedna stvar a vezano za Rusiju je zanimnjiva tu. Očigledno je da većina Amera i nema neku veliku frku s tim da budu ok sa Rusijom, jer je Tramp u kampanji to poprilično jasno govorio i dobio izbore.

...od Crnaca. Koji su im, posle izbora crnog (a sto ne belog, podjednako je beo koliko je i crn?) Predsednika postali bas onako upadljivo crni...


Stvarno misliš da je rasno pitanje bilo toliko bitno za ove izbore?

...zivim pod cetiri Predsednika. A sada cu (valjda) da prezivim i petog.

Za vreme Klintona i Busha je rasizam bio pritajen. U Klintonovo doba ja sam bio jos novi pa ga nisam ni primecivao. Sem u vidu retkih ekscesa. Pod Busem sam se vec malo aklimatizovao pa sam poceo da ga primecujem. Ali je bio i dalje apsolutno neprisutan u javnom diskursu. Kada je Obama izabran rasizam je postao histerican i mnogo primetniji ali i dalje ne deo javnog diskursa. Sve do pojave Trumpa Kandidata koji ga je onakvog histericnog uveo u javni diskurs big time...

U kraju gde ja zivim rasizam je najhistericniji medju preduzetnicima, malim firmama, trgovcima, onima koji su uložili sve u ideju, posao i uspeli (i oni koji su pukli). Onima su pravili razliku i gurali Ameriku.

Te o kojima prica Svarog je Corporate Amerika razbila. RA-ZBI-LA. U prah ih samlela. I oni to ne mogu da oproste crnim neudatim majkama.

To ti je nalicje americkog sna. Svi ti koje je spomenuo Svarog i dalje mastaju o danu kada ce oni postati corporate billioners, nikome od njih na pamet ne pada da bude crna neudata majka. Medjutim, zivot im prolazi a oni ne postaju billioners. I zive sve gore. Za to neko mora da bude kriv. Pa je onda potpuno logicno da se oni nikako ne dokopavaju zelene grane samo zato sto ih na dole vuku neudate crne majke...
blogovatelj blogovatelj 00:59 11.11.2016

Re: Statistike

Verujem ja tebi, nego volim malo da se gicam.


Uzmi kladi se sa njim u sto baka kako se kaže.
blogovatelj blogovatelj 01:04 11.11.2016

Re: Statistike

Jedna takva budala je o tome pričala sinoć na N1, i to neko koga su pitali za mišljenje jer je, smatraju, stručan, neki hrvatski novinat u Njujorku valjda.


Kad reče budala i hrvatski novinar, nema Krkara da prozbori koju na temu izbora.
blogovatelj blogovatelj 01:11 11.11.2016

Re: Manje su crni...

Inače, mislim da nema rođenih Amerikanaca koji kažu Konektikat ili Arkanzas.


Meni je impresivno da Kanzas pišu kako sam napisao i izgovaraju Kanzas, a kad dodaju Ar ispred Kanzasa, onda izgovaraju Arkanso.
I najluđe, neko mi je nekada objasnio zašto, i imalo je neke logike, ali sam zaboravio objašnjenje. valjda je ovaj Arkansas nešto francuskog porekla ime, šta li.
vcucko vcucko 01:19 11.11.2016

Re: Manje su crni...

blogovatelj
Inače, mislim da nema rođenih Amerikanaca koji kažu Konektikat ili Arkanzas.


Meni je impresivno da Kanzas pišu kako sam napisao i izgovaraju Kanzas, a kad dodaju Ar ispred Kanzasa, onda izgovaraju Arkanso.
I najluđe, neko mi je nekada objasnio zašto, i imalo je neke logike, ali sam zaboravio objašnjenje. valjda je ovaj Arkansas nešto francuskog porekla ime, šta li.

Kad već pominješ, impresivno je i što se opet potvrdila ona stara: niko nije prorok u svom selu.
Trump je puk'o ko zvečka u NY, a Killari&KlingonClan u Arkensou
urbana_gerila urbana_gerila 03:42 11.11.2016

Re: Statistike

mirelarado
Алсе је овде у праву, Пајке. Имена местима (бар оним старијим) давао је народ који ту живи, а у Кремнима и околини, очито није било лингвиста, него су мештани склепали ту множину по свом наречју, а ми то морамо да поштујемо.



ajde?!

moramo da poštujemo i da imenica muškog roda jednine u množini menja rod u ženski - vodeći se nategnutom etimoligijom, nategnutim poimeničavanjem prideva i, kako je kad zgodno, primenom i stare pridevske i nove imeničke promene?*

nuto kurca i milana šipke!
a i klajn i telebak, recimo - nisu manji bugari.

jebala ih pozitivna jezikoslovna diskriminacija - pravda za dragoljube i dragoljupke iz NIŠ!


*edipe, znam da ti kapiraš da komentar nije polemisanje sa tobom već sa "autoritetima", te je zvezdočka zbog sartrovih drugih...
blogovatelj blogovatelj 04:04 11.11.2016

Re: Statistike

ajde?!

moramo da poštujemo i da imenica muškog roda jednine u množini menja rod u ženski - vodeći se nategnutom etimoligijom, nategnutim poimeničavanjem prideva i, kako je kad zgodno, primenom i stare pridevske i nove imeničke promene?*

nuto kurca i milana šipke!
a i klajn i telebak, recimo - nisu manji bugari.

jebala ih pozitivna jezikoslovna diskriminacija - pravda za dragoljube i dragoljupke iz NIŠ!


Popij nešto, vidiš da ti je loše.
urbana_gerila urbana_gerila 04:10 11.11.2016

Re: Statistike

blogovatelj


htedoh prvo da napišem da bi trebalo da se suzdržiš od komentarisanja sadržaja koji nadilazi tvoj spoznajni kapacitet, a onda shvatih da te tako apsolutno cenzurišem.
alselone alselone 07:14 11.11.2016

Re: Statistike

niccolo
Имена местима (бар оним старијим) давао је народ који ту живи, а у Кремнима и околини, очито није било лингвиста, него су мештани склепали ту множину по свом наречју, а ми то морамо да поштујемо.

Tako je. Objasni, po analogiji, sad ovom Alseloneu da su blogeri sklepali taj izraz Šikago i to sad mora da se poštuje...



Eh sad, blogeri sklepali i salili smo se. Gde je pravi blogerski duh? Nikad ne priznaj da si pogresio nego udri po drugima.

Sta bre kurac znaju ti lingvisti profesori?! Imaju kao neke diplome pa se prave da su uhvatili boga za bradu. JA znam i da ti kazem, to je sve matoro i retrogradno, slusaj mene.

alselone alselone 07:15 11.11.2016

Re: Statistike

urbana_gerila
mirelarado
Алсе је овде у праву, Пајке. Имена местима (бар оним старијим) давао је народ који ту живи, а у Кремнима и околини, очито није било лингвиста, него су мештани склепали ту множину по свом наречју, а ми то морамо да поштујемо.



ajde?!

moramo da poštujemo i da imenica muškog roda jednine u množini menja rod u ženski - vodeći se nategnutom etimoligijom, nategnutim poimeničavanjem prideva i, kako je kad zgodno, primenom i stare pridevske i nove imeničke promene?*

nuto kurca i milana šipke!
a i klajn i telebak, recimo - nisu manji bugari.

jebala ih pozitivna jezikoslovna diskriminacija - pravda za dragoljube i dragoljupke iz NIŠ!


*edipe, znam da ti kapiraš da komentar nije polemisanje sa tobom već sa "autoritetima", te je zvezdočka zbog sartrovih drugih...


Na primer.
urbana_gerila urbana_gerila 08:26 11.11.2016

Re: Statistike

alselone
urbana_gerila
mirelarado
Алсе је овде у праву, Пајке. Имена местима (бар оним старијим) давао је народ који ту живи, а у Кремнима и околини, очито није било лингвиста, него су мештани склепали ту множину по свом наречју, а ми то морамо да поштујемо.



ajde?!

moramo da poštujemo i da imenica muškog roda jednine u množini menja rod u ženski - vodeći se nategnutom etimoligijom, nategnutim poimeničavanjem prideva i, kako je kad zgodno, primenom i stare pridevske i nove imeničke promene?*

nuto kurca i milana šipke!
a i klajn i telebak, recimo - nisu manji bugari.

jebala ih pozitivna jezikoslovna diskriminacija - pravda za dragoljube i dragoljupke iz NIŠ!


*edipe, znam da ti kapiraš da komentar nije polemisanje sa tobom već sa "autoritetima", te je zvezdočka zbog sartrovih drugih...


Na primer.



koji bi ste vi primer?
šta ni ste shvatili?

alselone alselone 08:59 11.11.2016

Re: Statistike

koji bi ste vi primer?
šta ni ste shvatili?


Shvatio sam sve. Ali nemoj da te sputavam, samo nastavi da rusis autoritete.
urbana_gerila urbana_gerila 09:08 11.11.2016

Re: Statistike

alselone
koji bi ste vi primer?
šta ni ste shvatili?


Shvatio sam sve. Ali nemoj da te sputavam, samo nastavi da rusis autoritete.


nisi shvatio ništa, ali - ko pa zna sve?
trebalo bi samo toga stalno svestan biti...
alselone alselone 09:11 11.11.2016

Re: Statistike

trebalo bi samo toga stalno svestan biti...


Dabome. Svet bi bio mnogo bolje mesto u tom slucaju.
urbana_gerila urbana_gerila 09:19 11.11.2016

Re: Statistike

alselone
trebalo bi samo toga stalno svestan biti...


Dabome. Svet bi bio mnogo bolje mesto u tom slucaju.



vidiš kako se lako saglasimo kada neko znanje delimo.

no, dilema da li je to znanje ili znanje - i dalje je prisutna...
emsiemsi emsiemsi 10:26 11.11.2016

Re: Statistike

vrabac_u_steni
Mislim, idem i ja, al moja kosa je 1mm pa se osusi ubrusima.


isto, bitna mi je samo dobra kapa da mi se ne smrzne onaj vazduh između ušiju :)

Ваздух ти се неће много смрзнути ако је сув !
Успут --- но, уколико ти је зрачење (тј. иззрачивање) из међуушног простора превелико (посебно ноћу када нема апсорпције од сунчевог зрачења), тада може да дође до смрзавања, чак иако је околна температура до 3 степена Целзијуса (у неким случајевима чак и до 8) виша.
emsiemsi emsiemsi 10:27 11.11.2016

Re: Statistike

maksa83
Al ovih 12% je podeljeno na faze, prva kraća traje 2 sata, kopiranje efajlova - ima ih više hiljada, zato mi pao stari, dobri, DRM iz prvih Vista, što je radio language packs (opet puno fajlova) preko 10 sati.

Ja sa nimalo sete i tuge pamtim, mislim, SP1 za Visual Studio 2005. Taj je sebe zvao Service Pack, ali je radio rollback svega, svega, svega, pa reinstalaciju svega, svega, svega, da bi u procesu zamenio par fajlova. Mladost mi je pojeo.

Лајк !
bene_geserit bene_geserit 10:28 11.11.2016

Re: Statistike

maksa83
a obećao je da će da poukida sva ograničenja za kopanje (okopavanje?) nafte/gasa/škriljaca i cevovode, onda će da dobiju wasteland kakav su zaslužili. Mala nada je u tome što je u zamahu kampanje obećao ukidanje neke sile poreza, ... a sva je prilika da neće smeti da ukine ništa od toga pošto bi efektivno anihilirao USA budžet. Tako da eto, možda se predomisli i oko tog okopavanja.

Kapiram bene_geserita, on čovek otišao u Ameriku da bude indžinjer i sad gleda kako žuti i čokoladni iznose te poslove iz Amerike a Tramp mu obećao da više to tako neće moći, i on se čovek loži na njega, to mi je i prirodno i pošteno, ali koj je bre vama qrac da ne vidite kolika je tip dalabu, štetočina, prevarant i generalno mufljuz? Razumem da se ne voli Hilari, ali u kom svemiru ovaj tip zbog toga može da postane ono što realno nije i prestane da bude ono što realno jeste?

Evo sta ja ocekujem od Trampa:

- Spoljna politika: da ne povede ni jedan novi ozbiljan rat i ne razjebe niti jednu novu zemlju (tipa Libije, Sirije, Iraka) - to bi bilo bolje od bilo kog USA predsednika u poslednjih ko zna koliko, da saradjuje sa rusima da se rat u Siriji privede nekom razumnom kraju. Slag na tortu bi bio kad bi krenu u down-sizing USA vojnog prisustva po svetu (smanjenje broja baza ali je to verovatno previse za ocekivati)

- Imigranti: da zaustavi priliv ilegalnih "imigranata" (ukljucujuci pojacanje granice uz delimicnu izgradnju zida) i da deo njih deportuje, da smanji H1B kvote i stavi strozije uslove (tipa minimalna plata 120K i sl.), da E-Verify kod zaposljavanja napravi obaveznim

- Trade sporazumi: da ispregovara neke promene sporazume koje ce makar malo da smanje trgovinski deficit. Moguc ulazak u trgovinski rat sa Kinom. Da uvede neke protekcionisticke mere (carine i sl.) koje bi americke firme terale na proizvodnju u USA. Da smanji poreze korporacijama i natera ih da unesu kapital koji lezi vani (trenutno neoporezovan) u zemlju (procene su da se radi o 2-3T$).

- Zdravstveno: da zameni Obamacare tek onda kada napravi odgovarajucu zamenu. Realno verovatno samo kozmeticke popravke u odnosu na vreme pre Obamacare-a.

- Korupcija: da donese makar neke zakone koje je obecao (ogranicenje lobiranja posle sluzbe u kongresu/senatu i sl.)

- Ekonomija i Poreski sistem: deregulacija banaka (ovo verovatno nije dobro), smanjivanje administrativnih propisa (ovo je dobro), pojednostavljenje poreskog sistema (ako stvarno dovede do toga da ovi sto zaradjuju puno miliona pocnu da placaju vecu efektivnu poresku stopu od mene bicu uzasno srecan), deregulacija energetskog sektora (nije dobro)
emsiemsi emsiemsi 10:36 11.11.2016

Re: Manje su crni...

vrabac_u_steni
Meni to zvuči kao čist SF.


Što se tiče Crnaca, da, verovatno bi išlo malo teže zbog istorijskog tereta. Što se tiče Latinosa, kako da ti kažem, dobar dil sve rešava, a ovaj bar to zna i to što prljavije to (za njega) lakše.

Tu je samo problem da li će Crnci biti dovoljno pametni i shvatiti da treba da uskoče u voz ili će nastaviti da viču "Kosovo je srce Srbije".
U ostalom, Latinosi ih već ozbiljno ugrožavaju u položaju "ugrožene manjine", znaš, ne možeš se baš doveka vaditi na Jasenovac.

Јасеновац не сме никада да се заборави !
emsiemsi emsiemsi 10:40 11.11.2016

Re: Statistike

blogovatelj
još je Mitar Tarabić prorekao da će na čelo sveta doći jedan plemenit i dobrodušan riđi čoek koji će ljudima doneti sreću. Link


Ma ovo su šampioni tarabićizma. Tako vrhunski jebu u zdrav mozak geserite, omege i čarlije, čudo jedno.

Klik

Како је Блоги !?
Може ли се !?
Колико точкова си пребројао при улазној контроли ?
Осећа ли се снег у ваздуху ?
niccolo niccolo 10:41 11.11.2016

Re: Statistike

da ne povede ni jedan novi ozbiljan rat i ne razjebe niti jednu novu zemlju

A ja baš očekujem da razjebe Saudijsku Arabiju. Pre toga ćete, naravno, na vašim sudovima da dokažete da je kriva za 11. septembar (a svi već znamo da finansira i isis), tako da će sve biti u skladu sa propisima i u okviru borbe protiv terorizma.

Nego, nisam hteo o tome

Da smanji poreze korporacijama i natera ih da unesu kapital koji lezi vani (trenutno neoporezovan) u zemlju (procene su da se radi o 2-3T$).

A šta je tu osnovni cilj, da ga unesu u zemlju ili samo da ovi plate porez na to, bez obzira gde ga "fizički" drže?
bene_geserit bene_geserit 10:45 11.11.2016

Re: Manje su crni...

maksa83
On je čovek navijao za babu, ali se odmah kad je video da je izgubila okrenuo, pružio Alsu ruku, čestitao pobedu i nastavio da radi biznis.

I ne samo to, nego sa ponosom ustvrdio da je njegov predsednik bolji od alsovog zato što ima pravi doktorat sa Harvarda.

E al zato je taj upisao na minority kvotu, a ne ko Toma sve posteno .
emsiemsi emsiemsi 10:45 11.11.2016

Re: Ja sam imao prilike da...

Domazet

...
...zivim pod cetiri Predsednika. A sada cu (valjda) da prezivim i petog.

Za vreme Klintona i Busha je rasizam bio pritajen. U Klintonovo doba ja sam bio jos novi pa ga nisam ni primecivao. Sem u vidu retkih ekscesa. Pod Busem sam se vec malo aklimatizovao pa sam poceo da ga primecujem. Ali je bio i dalje apsolutno neprisutan u javnom diskursu. Kada je Obama izabran rasizam je postao histerican i mnogo primetniji ali i dalje ne deo javnog diskursa. Sve do pojave Trumpa Kandidata koji ga je onakvog histericnog uveo u javni diskurs big time...

U kraju gde ja zivim rasizam je najhistericniji medju preduzetnicima, malim firmama, trgovcima, onima koji su uložili sve u ideju, posao i uspeli (i oni koji su pukli). Onima su pravili razliku i gurali Ameriku.

Te o kojima prica Svarog je Corporate Amerika razbila. RA-ZBI-LA. U prah ih samlela. I oni to ne mogu da oproste crnim neudatim majkama.

To ti je nalicje americkog sna. Svi ti koje je spomenuo Svarog i dalje mastaju o danu kada ce oni postati corporate billioners, nikome od njih na pamet ne pada da bude crna neudata majka. Medjutim, zivot im prolazi a oni ne postaju billioners. I zive sve gore. Za to neko mora da bude kriv. Pa je onda potpuno logicno da se oni nikako ne dokopavaju zelene grane samo zato sto ih na dole vuku neudate crne majke...

Дај Боже да ти преживиш још много америчких председника.
Успут --- како сам ја закључио из овога твога што цитирам (а сигурно сам погрешно закључио, нема друге), ти сматраш да је Трумп најзаслужнији за пораст расизма.
Како је то могуће, када он још није постао председник ?!
bene_geserit bene_geserit 10:49 11.11.2016

Re: Statistike

A šta je tu osnovni cilj, da ga unesu u zemlju ili samo da ovi plate porez na to, bez obzira gde ga "fizički" drže?

Pa tesko da moze da ih natera da plate porez na to sto su zaradile neke firme registrovane po belom svetu.
Ono sto moze da uradi je da ih nekako stimulise da unesu pare u zemlju i ovde ga uloze u nesto, a placeni porez moze da bude mali.
Sto deluje kao puno bolje nego ovo stanje danas.
bene_geserit bene_geserit 11:29 11.11.2016

Re: Ja sam imao prilike da...

Domazet
Za vreme Klintona i Busha je rasizam bio pritajen. U Klintonovo doba ja sam bio jos novi pa ga nisam ni primecivao. Sem u vidu retkih ekscesa. Pod Busem sam se vec malo aklimatizovao pa sam poceo da ga primecujem. Ali je bio i dalje apsolutno neprisutan u javnom diskursu. Kada je Obama izabran rasizam je postao histerican i mnogo primetniji ali i dalje ne deo javnog diskursa. Sve do pojave Trumpa Kandidata koji ga je onakvog histericnog uveo u javni diskurs big time...

U kraju gde ja zivim rasizam je najhistericniji medju preduzetnicima, malim firmama, trgovcima, onima koji su uložili sve u ideju, posao i uspeli (i oni koji su pukli). Onima su pravili razliku i gurali Ameriku.

Te o kojima prica Svarog je Corporate Amerika razbila. RA-ZBI-LA. U prah ih samlela. I oni to ne mogu da oproste crnim neudatim majkama.

To ti je nalicje americkog sna. Svi ti koje je spomenuo Svarog i dalje mastaju o danu kada ce oni postati corporate billioners, nikome od njih na pamet ne pada da bude crna neudata majka. Medjutim, zivot im prolazi a oni ne postaju billioners. I zive sve gore. Za to neko mora da bude kriv. Pa je onda potpuno logicno da se oni nikako ne dokopavaju zelene grane samo zato sto ih na dole vuku neudate crne majke...

Sine kakav baiting, a ja ko budala odgovaram. Al dobro.

Crne neudate majke mogu da se udaju pa da postanu udate majke. Jos bolje to da odrade pre nego dobiju decu i da decu dobiju sa jednim muskarcem. Jos ako tu decu zainteresuju za skolu umesto za gangsta rep i trap i basket u kraju, jos bolje. Mozda im i krene na bolje pa im ne bude trebao affordable housing, desegregation schooling, minority kvote na fakultetima.

I nikome nisu krive ni za sta crne neudate majke nego liberali i njihova diversity politika koja je otisla u potpuni ekstrem.
Zamisli da neko koristi porez koji ti placas na kucu u dobrom kraju da kupi kuce okolo i useli (affordable housing) crne neudate majke sa petoro dece, iz nekog razloga koji verovatno nema veze sa tim se poveca kriminal u kraju, opadne cena nekretnina. Znaci tvoj porez koriste da tebi obore cenu kuce.
Ili opet ti kupis kucu u kraju gde su dobre skole i aktivno ucestvujes u tome da postanu jos bolje volontoranje, donacije, i sl. i onda krenu da ti obaraju kvalitet tih skola tako sto krenu da dovoze crnu decu iz geto krajeva (desegregation schooling ili kako to vec zovu) koja govore do polaska u skolu ono njihovo cudo sto ne lici na engleski i trebaju im godine samo da dodju na nivo dece prvog razreda i uvek zaostaju.
Ili ti otmu mesto detetu na dobrom fakultetu tako sto prime neko crno dete na minority kvotu koje ima losije rezultate za jednu a cesto i dve standardne devijacije. I onda toj crnoj deci daju besplatne skolarine a od tvoje dece povecaju duplo jer na kraju price mora to neko da plati.
Ako liberali zele da priblize polozaj crnaca polozaju belaca u drustvu, jer mogu da smisle nesto sto nije vucenje belaca na dole nego vucenje crnaca na gore?

Americki san nije da svi postanu bilioneri, vec da svako od pristojnog posla moze da ima kucu sa dvoristem (i 2 garaze ) i pristojan zivot srednje klase.

A rasizma ima koliko hoces ali mahom kod crnaca. BLM je rasisticka organizacija. Nasilje koga ima ove i prosle godine je uglavnom pocinjeno od strane crnaca - demoliranje gradova, demoliranje kola koja imaju Trampove stikere, prebijanje Trampovih glasaca.
maksa83 maksa83 11:37 11.11.2016

Re: Ja sam imao prilike da...

prebijanje Trampovih glasaca.

E to može lako da bude moj drug Paja, on 'oće tako da se zamaže imalinom i ide okolo sa štanglom i sobaljuje Tramp dede s leđa i pičkara ih na srpskom u procesu, a oni misle da je ebonics. Perfect crime.

Možeš isterati barabu iz Srbije, ali ne možeš isterati Teslu iz barabe...
svarog svarog 11:55 11.11.2016

Re: Ja sam imao prilike da...

najhistericniji medju preduzetnicima, malim firmama, trgovcima, onima koji su uložili sve u ideju, posao i uspeli (i oni koji su pukli). Onima su pravili razliku i gurali Ameriku.

Te o kojima prica Svarog je Corporate Amerika razbila. RA-ZBI-LA. U prah ih samlela. I oni to ne mogu da oproste crnim neudatim majkama.

To ti je nalicje americkog sna. Svi ti koje je spomenuo Svarog i dalje mastaju o danu kada ce oni postati corporate billioners, nikome od njih na pamet ne pada da bude crna neudata majka. Medjutim, zivot im prolazi a oni ne postaju billioners. I zive sve gore. Za to neko mora da bude kriv. Pa je onda potpuno logicno da se oni nikako ne dokopavaju zelene grane samo zato sto ih na dole vuku neudate crne majke...


Tačno. I zato rasizam nije bila tema ovih izbora, nego su se ljudi pobunili protiv corporate amerike koji je oličen u Klintonovima (ali i u GOP mejnstrimu zato je tako i prošao). Apsurd je naravno da im je tu opciju ponudio Tramp, koji je i sam na čelu korporacije i to njujorške, ali hebga život je valjda takav, nekad siv nekad žut

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana