Životinjski svet

Welcome to the kučkarski tips, tricks & best practices blog

alselone RSS / 11.12.2016. u 20:33

Dobro veče dobri svete, 

Ovaj blog bi bio namenjen kučkarima i ostalim ljubiteljima kerova kao i svim dobronamernim trolovima pa i za par bolesnika sa bloga, tj. praktičo svima. Zvanična tema je razgovor o kerovima, dobrim forama odgajanja, dresure, receptima, mestima za igru, igrama, itd. Možemo i napraviti mali foto album ljubimaca, bilo bi zanimljivo uz priču i videti ko šta ima. 


Sve je krenulo od Tasinog bloga sa pitanjem kako obezbediti svežu vodu tokom zime, ako nikog nema kod kuće veći deo dana. Posle je priča skrenula i na recepte, pa sam u saradnji za koleginicom iz Banata odlučio da postavim(o) ovaj blog. 

Na primer, mene bi zanimalo kako naučiti psa gde je mesto za nudždu u dvorištu. Naša Maza je shvatila da je zadnji deo dvorišta za to, što je super, ali i dalje je to prevelik prostor. Kako da je ograničim recimo na 5x5, na neki deo izakuće, gde nema ništa, niti će ikad biti?

 



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:16 13.12.2016

Re: Aprila

Dobrosavljevićka, ja nemam reči da iskažem zahvalnost što ste se toliko potrudili da Moka ozdravi. Gledala sam snimak i otplakala. Ti duša od čoveka i veliko

Hvala, Cass
angie01 angie01 12:16 13.12.2016

Re: Aprila

Moka!



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:28 13.12.2016

Re: Aprila

angie01
Moka!

alselone alselone 18:47 13.12.2016

Re: Aprila

Поклањам ти своју књигу Псећи кувар, више него заслужено. На ПП.


Само да се овде јавно захвалим НикВету што је и мени поклонио књигу. Управо је стигла и бацамо се на читање.
zilikaka zilikaka 18:54 13.12.2016

Re: Aprila

Добросављевићка одличан пет, свака част, капа доле. Поклањам ти своју књигу Псећи кувар, више него заслужено. На ПП.

Само да се овде јавно захвалим НикВету што је и мени поклонио књигу. Управо је стигла и бацамо се на читање.


Sad vas dvoje lepo knjigu u šake i učenje!
Za vikend pitam!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:15 13.12.2016

Re: Aprila

Sad vas dvoje lepo knjigu u šake i učenje!

Lele, sa' će ovaj štreber Alse da se pretvori u dva prstića i "Nas'nice, nas'nice!", a ja ću da budem kao "pas mi pojeo domaći" i dobijem keca jer sigurno u knjizi piše nešto protiv hranjenja kučića domaćim zadacima
svarog svarog 21:11 13.12.2016

Re: Aprila

dobrosavljevic_m


Strašna priča, svaka čast
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:06 13.12.2016

Re: Aprila

Strašna priča, svaka čast

Hvala :)
alselone alselone 22:48 13.12.2016

Re: Aprila

Lele, sa' će ovaj štreber Alse da se pretvori u dva prstića i "Nas'nice, nas'nice!", a ja ću da budem kao "pas mi pojeo domaći" i dobijem keca jer sigurno u knjizi piše nešto protiv hranjenja kučića domaćim zadacima




cassiopeia cassiopeia 08:45 14.12.2016

Re: Aprila

alselone
Поклањам ти своју књигу Псећи кувар, више него заслужено. На ПП.


Само да се овде јавно захвалим НикВету што је и мени поклонио књигу. Управо је стигла и бацамо се на читање.



I od mene veeeliko hvala Nikvetu Baš me je obradovao!

Čim knjiga stigne, javljam se Zili da mi zakaže propitivanje

49 41 49 41 22:50 12.12.2016

Stvar, moze biti vrlo jednostavna

Neke ljude ne mozes nauciti nikako i nicemu.
Kucu mozes da treniras il', neke kao ova napr. gleda sta ti radis; sto ne bi i ona.

https://youtu.be/K5kiRx1c-Rw
Ili, potrosis vreme.
Imaj na umu zima je i njemu.

https://youtu.be/iYZ8acZZCAU

Mozda, skines video nacrtas kucu pred ekran komp i pustas; moze mozda da dude efekta?!?

Practical to Tactical!
blogovatelj blogovatelj 23:39 12.12.2016

Re: Stvar, moze biti vrlo jednostavna

https://youtu.be/K5kiRx1c-Rw


Bate, deset godina si na blogu, kad ćeš da naučiš da postaviš video?
49 41 49 41 20:24 13.12.2016

Re: Stvar, moze biti vrlo jednostavna

blogovatelj
https://youtu.be/K5kiRx1c-Rw


Bate, deset godina si na blogu, kad ćeš da naučiš da postaviš video?


1. Nece da mi se "primi"; pored vise pokusaja.
2. Posle sam ubrzo odustao.
3. Kasnije sam zakljucio, da oni koji mi "poture" video; navuku me na tanak led i istovremeno potrose vreme; no field of my interest...
4. Ovako jednostavno
Ctrl + C = Browser Ctrl + v

ko hoce - hoce, ko nece - nece.
Sto bih ja "navlacio" druge, iako im nije interesantna muzika, dogadjaj ili bilo koja kvaka sa YOUTUBE.

5. Mozda su nam Rusi, Kinezi uperili-usmerili svoj HAARP; pa nas na suvo?
Jukie Jukie 14:26 13.12.2016

200.

200.
alselone alselone 22:50 13.12.2016

Jos jedno pitanje odgovoreno

Nas je nabedilo da se kerovima ne smeju davati pilece kosti jer su kao suplje i pucaju na spicaste delove pa se zabiju u grlo, bla, bla, bla. Citajuci recepte na kraju knjige (streberska posla) video sam da gosin Nikvet redovno daje pilece kosti i kosti drugih pticurina, tipa fazana i ostalo, bez problema.

tako da je razvejana jos jedna misterija.

A kad se samo setim kako sam bacio par nogica i pileca ledja od nedeljne supe, sve misleci kako ne smem da joj dam. D'oh!
zilikaka zilikaka 23:15 13.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Meni samo logično pitanje bilo: "A šta su psi do pojave granula jeli?"
Mi svojima dajemo i kosti, naravno.
Trenutno su najveći hit sveže girice. To vole onoliko.
Ubacimo po malo u ostalu hranu...šta da ti kažem. Lepota.
arcins arcins 23:52 13.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

zilikaka
"A šta su psi do pojave granula jeli?"


Zavisi, palenta sa jetrom, bubcima, srce, grkljan, ostaci od rucka, ali bez kostiju.
Kosti nisu bas neka klopa, nadam se da ces se sloziti, pa jos mogu i problem da naprave...desni, zdrelo, creva, zatvor. Sport za zube da, higijena.
Kao sto rekoh, zavisi za sta ti "sluzi" pas, prijatelj, clan obitelji, radnik, cuvar, ukras, modni detalj, tabadzija.
milisav68 milisav68 07:32 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

alselone
A kad se samo setim kako sam bacio par nogica i pileca ledja od nedeljne supe, sve misleci kako ne smem da joj dam. D'oh!

Ej, ako si, zato što je još mlada, a generalno alava sorta, pa ne sažvaće baš kako treba.

Sačekaj bar da napuni godinu dana.

Mi smo davali pileće kosti baš negde u tom periodu oko godinu dana starosti, i posle vidiš da se muči da kenja, a u "minulom radu" po neko parče kosti.

Zato smo jedno vreme sve kosti davali kao dezert - posle "glavnog obroka", da ih glocka natenane.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:47 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Prvo da kazem Dobrosavljevicki svaka cast, srce si veliko.
Ziva bila Moka dugo godina.

Za pilece kosti, ne znam, prijatelji (a kuckari su celog zivota) su nedavno psa izgubili zbog neke koske koja mu se zatakla u zdrelo. Veterinari su psa operisali ali nisu uspeli da ga spasu.

Ja sam isto lagodno davala koske mojim mackama, onako sa sve ostatcima mesa i hrskavicama koje mnogo vole da glodju. I macke reze kao psi kad dobiju meso ili kosti i nema sanse da mirno jedu jedna pored druge kao sto rade kad jedu konzerviranu hranu. Ovo racunaju kao 'plen' pa reze da upozore druge kao da su ulovile nesto :)

E, otkad se desilo to prijateljima ne dajem im vise kosti ni za zanimaciju vilice i zuba kao ranije, jer eto moze da se desi da nesrecno zavrsi.

Verovatno se retko desava da se zivotinja zadavi od koske, ali necu da rizikujem.

alselone alselone 08:55 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Tjah, sad ste me zbunili. Nik, ako vidis ovo, molim te prokomentarisi pitanje pilecih kostiju. :)
cassiopeia cassiopeia 08:56 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Ej, ako si, zato što je još mlada, a generalno alava sorta, pa ne sažvaće baš kako treba.

Sačekaj bar da napuni godinu dana.

Mi smo davali pileće kosti baš negde u tom periodu oko godinu dana starosti, i posle vidiš da se muči da kenja, a u "minulom radu" po neko parče kosti.


Moj ni danas, a sad mu je 2 i po, ne sažvaće kako treba. Izbegavam pileću kost od bataka i kosti koje se cepaju pa im oštri vrhovi. Ovaj moj je umeo da povraća od kuvanih, a sveže (prvo odleže u zamrzivaču) glođe i nema nikakvih posledica.

Ja mu kosti dajem da čisti zube i, da prostite, kaka se stvrdne i prirodno se čisti paraanalna žlezda.
cassiopeia cassiopeia 09:01 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

zilikaka
Meni samo logično pitanje bilo: "A šta su psi do pojave granula jeli?"
Mi svojima dajemo i kosti, naravno.
Trenutno su najveći hit sveže girice. To vole onoliko.
Ubacimo po malo u ostalu hranu...šta da ti kažem. Lepota.


Moji u selu davali šta ostane od ručka, kuvali supu, kačamak... ljuske od jaja za kosti.

Moj se plaši girica, hahahaha, moram da ga snimim jednom, krene da skače oko nje, markira, loodilo... i tek kad je ja rukom prepolovim onda krene da jede sve prednjim zubićima grickajući, ko semenke da jede. Mnoooogo smešno.

Ne do bog da otvaraš sardinu pred njim, u stanju je da se propne i drži mi se za ramena i viri.
cassiopeia cassiopeia 09:03 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

alselone
Tjah, sad ste me zbunili. Nik, ako vidis ovo, molim te prokomentarisi pitanje pilecih kostiju. :)



I mene zbunilo totalno. Nama je veterinar rekao nikako od bataka i nikako kosti koje se cepaju i imaju oštre vrhove. Kaže da je imao slučajeve oštećenja creva kod pasa. Baš sam zbunjena.
alselone alselone 09:07 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

A krilce i ledja? To moze?
milisav68 milisav68 09:09 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

cassiopeia
Ne do bog da otvaraš sardinu pred njim, u stanju je da se propne i drži mi se za ramena i viri.

Da, girice, sardine, tunjevina...odmah diže njušku i ustaje.

Ili kad pržimo jaja i slaninicu.

Piš živi.
milisav68 milisav68 09:12 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

alselone
A krilce i ledja? To moze?

Sačekaj još koji mesec.

A za zube, ja osušim hleb da bude ko dvopek, da vidiš samo kako vruska.
nikvet pn nikvet pn 09:14 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Кости су практично незаменљив део исхране. Коштана срж је хематопоетични орган, у њој се стварају крвна зрнца што уз калцијум-апатит из периоста (чврсти део кости) даје велику нутритивну вредност и игра важну улогу у исхрани пса. И у готовој гранулираној храни све то налази се у виду коштаног брашна. Костију има јако различитих по пореклу и величини али неке ствари остају као константа. Као што је већ речено не иду свеже. Свеже кости су мекше, али после барења, печења, динстања или пржења постају тврђе - утолико лепша занимација за зубало.

Најчешће су доступне пилеће, свињске и говеђе, затим овчије и козје. Превелике су нпр. дуге кости говеда, као и кости главе. Добро је разбити их на мање али не премале комаде. Кости не би требало да чине више од трећине оброка. Кост је десерт. Потребан је опрез ако пас није раније имао прилике да их конзумира; деси се да због халапљивости прођу у дигестиву недовољно уситњене и ето ризика.

Пилеће и друге шупље птичије кости генерално су одлично храниво за све осим за штенад до шест месеци. Разлог је једноставан – зубало. Млад пас у периоду промене зуба једноставно нема чиме да уситни кост довољно за процес варења те прођу и крупнији комади. Пилећа кост, нарочито фемур (батак) зна да се преломи са ивицом оштром као жилет и ето шансе за руптуру црева са смртним исходом. Изузетак су кости ногица; оне су меке, нису шупље и добро куване представљају одличан оброк за штенад 3-6 месеци. Исто тако ситније и меке кости других животиња у том периоду уопште нису лоше. Ребра или плећка од прасећег и јагњећег печења видно олакшавају тегобе у периоду промене зубала.
alselone alselone 09:20 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno


Hvala nasta'n'če.
alselone alselone 09:22 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

A za zube, ja osušim hleb da bude ko dvopek, da vidiš samo kako vruska.


Odlicna ideja.
nikvet pn nikvet pn 09:43 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Поводом костију на ветеринарски сто допадну пре свих алави пси неопрезног власника који је грунуо гомилу па настане констипација, затвор. То је најчешћи проблем; решив. Ретко се деси руптура црева али то код штенади до шест месеци, код старијих не памтим. Код њих задеси се заглављена кост у устима, много ређе у грлу; и то је решиво. Све кад се сабере ризик је јако мали у односу на нутритивну вредност.

Дакле кости не иду свеже, не штенету до шест месеци, не више од трећине оброка и не нагло псу који их дотле није јео.
nikvet pn nikvet pn 09:48 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

cassiopeia
Ja mu kosti dajem da čisti zube i, da prostite, kaka se stvrdne i prirodno se čisti paraanalna žlezda.


milisav68
za zube, ja osušim hleb da bude ko dvopek, da vidiš samo kako vruska


Уопште нисте лабави.

А Зили већ може да пише дипломски.
alselone alselone 09:55 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Moram priznati da dok nisam popricao sa vama, i pogotovo dok nisam prelistao knjigu, mislio sam da je pravljnje obroka za kera kod kuce neka prevelika nauka. I da ne treba da se upustam u to, jer je em komplikovano, em kerovi nisu svinje pa ne treba da jedu pomije, em je rizik prevlik da cu dati nesto sto ne sme, itd. Bilo mi je em lakse em sigurnije da kupim granule.

ALI, od sada ce granule biti bekap kod kuce, nesto sto cemo uvek imati za periode kada nemamo nista kod kuce, nismo kuvali, nismo bili tu itd, a pravicemo joj nesto redovno u domacoj radinosti.
cassiopeia cassiopeia 10:23 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Ili kad pržimo jaja i slaninicu.


Tu i ja ustajem
milisav68 milisav68 10:25 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

alselone
ALI, od sada ce granule biti bekap kod kuce, nesto sto cemo uvek imati za periode kada nemamo nista kod kuce, nismo kuvali, nismo bili tu itd, a pravicemo joj nesto redovno u domacoj radinosti.

Ako ti kažem da moja psina (što kaže čika doktor) više neće da jede granule, onda ti je sve jasno.

A jede sve živo, čak pojede i koji list kiselog kupusa.Ostaci od sarme i podvarka su omiljeni.

I svi ostaci (samo joj ne dajemo ljuto i previše začinjeno), i gledamo da u takvim obrocima bude trećina hleba.

Tablete protiv glista na svaka 4 meseca.


cassiopeia cassiopeia 10:32 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Moram priznati da dok nisam popricao sa vama, i pogotovo dok nisam prelistao knjigu, mislio sam da je pravljnje obroka za kera kod kuce neka prevelika nauka. I da ne treba da se upustam u to, jer je em komplikovano, em kerovi nisu svinje pa ne treba da jedu pomije, em je rizik prevlik da cu dati nesto sto ne sme, itd. Bilo mi je em lakse em sigurnije da kupim granule.


I meni se to činilo komplikovanim, em kuvam za kuću i koliko god uživala u tome, ume da mi bude naporno, a insistiram da se jede kuvano.

Ovaj moj je alav na hranu i vižle su osetljivog stomaka, čest je gastritis, zato jede dva puta dnevno. Mogla bi jedan obrok da bude kuvan a drugi granule.
alselone alselone 10:33 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Ako ti kažem da moja psina (što kaže čika doktor) više neće da jede granule, onda ti je sve jasno.


Verujem. Moja je jela granule letos i jesenas lepo, ali kako je doslo hladno nece vise. I kada sam pogledao kako te granule izgledaju na -5, bi mi zao. Uz to jos voda zaledjena. Ko da je mucimo. :(

Sad razmislja, onda cemo drugacije, bice onih konzervi za bekap i onih salama za kerove iz mesare (pravi ih Strand, ako neko zna, kerovi obozavaju).
milisav68 milisav68 11:02 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

alselone
Sad razmislja, onda cemo drugacije, bice onih konzervi za bekap i onih salama za kerove iz mesare (pravi ih Strand, ako neko zna, kerovi obozavaju).

Ma da, sad je hladno, pa obroci treba da budu jači.

Jutros doručak: čvarci i hleb, pa poliješ malo mlakom vodom.
zilikaka zilikaka 11:35 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno


А Зили већ може да пише дипломски.

Vala kolko puta sam pročitala...
A i postepeno kontinuirno učenje tokom cele godine daje rezultate. Nisam ja ko ovi novi.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:54 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

apacherosepeacock
Prvo da kazem Dobrosavljevicki svaka cast, srce si veliko.
Ziva bila Moka dugo godina.

Hvala, puno

Pozdravlja vas Moka sve, punim ustima doduše, da budemo u temi.

cassiopeia cassiopeia 15:21 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Nisam ja ko ovi novi.


Čekaj samo da ja savladam gradivo

Knjiga stigla
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:45 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

dobrosavljevic_m
apacherosepeacock
Prvo da kazem Dobrosavljevicki svaka cast, srce si veliko.
Ziva bila Moka dugo godina.

Hvala, puno

Pozdravlja vas Moka sve, punim ustima doduše, da budemo u temi.



Moka izgleda zdravo i srecno, pu, pu, a sta je sve prosla i sta ste sve vi prosli.
Divne su joj boje, cek, ona je Trikolorac Jugoslovenski, tako se bese zvala rasa. Odakle li je ona dosla, mozda imate neko loviste u blizini. Mislim da nisam nikad videla tu rasu na ulici.

Kako god bilo, divna je prica. Nanjusila vas je nekako, osetila put, .spasila se i nasla divan dom sa ljudima koji je obozavaju.

Ja sam se zbog svih ovih divnih razgovora o kucama juce setila kako me je moj pas "prepoznao" ko zna iz koje dimenzije.

Dosli smo po stene, bilo ih je nekoliko, male crne pufne, jure kao blesavi. Delovali su zdrwvo, posle se ustanovila uzasna istina o demodeksu.

Sedim, on se izdvoji iz grupe, dodje mi kod nogu, stavi sapice na mene, trazi da ga uzmem u narucje. Ja
privijem glavu uz njega. Znam, to je to. Ostali stenci i dalje jure. On ne mrda u mom krilu.

Slusala sam mnogo puta da vas pas "izabere"....
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:14 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

ona je Trikolorac Jugoslovenski, tako se bese zvala ras

Sad ih zovu srpski trobojni gonič, mada je ona mešanac, ali ima baš izražene lovačke instinkte. Juri sitne životinje da poludi čovek, ispravlja rep. Oko voćnjaka gde se pojavila ima lovišta, mada mislim da je ona bila previše mala za akciju u doba kad smo je pronašli ili su je možda učili i izgubili.
Kod mene inače postoji klub lovaca koji je u stvari skup dokonih naoružanih pijanaca. Ja ne znam kako se u Srbiji dobija dozvola za nošenje oružja, al' mi deluje da ima rupa u sistemu
Redovno čujem kako je neko izgubio psa u lovu.
Sedim, on se izdvoji iz grupe, dodje mi kod nogu, stavi sapice na mene, trazi da ga uzmem u narucje. Ja privijem glavu uz njega. Znam, to je to.

Baš volim da čujem da je neko tako uzeo ljubimca. On te tako dobro namirisao, da je izabrao nekog drugog, sad ga ne bi bilo. Je l' možeš da se setiš kako se zove lek koji mu je pomog'o?
Atomski mrav Atomski mrav 16:27 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Sad ih zovu srpski trobojni gonič

Da nisi okačila sliku, sad bih zamišljao psa crveno-plavo-bele boje sa sve dvoglavim orlom i ocilima na sebi...

Redovno čujem kako je neko izgubio psa u lovu.

Kako može pas, pa još i lovački da se izgubi? Možda psi jednostavno pobegnu od loših vlasnika...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:34 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Da nisi okačila sliku, sad bih zamišljao psa crveno-plavo-bele boje sa sve dvoglavim orlom i ocilima na sebi...

:))) Ček, ček samo da srpski genetski inženjering malo uznapreduje, ima da ih naprave tako, pa još će i da laju Marš na Drinu.

Ma sigurno psi beže od dileja. I ljudi ih zaobilaze u širokom luku. Koliko ih poznajem, da se sami izgube u lovu, rodbina ih ne bi tražila.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:41 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

dobrosavljevic_m
ona je Trikolorac Jugoslovenski, tako se bese zvala ras

Sad ih zovu srpski trobojni gonič, mada je ona mešanac, ali ima baš izražene lovačke instinkte. Juri sitne životinje da poludi čovek, ispravlja rep. Oko voćnjaka gde se pojavila ima lovišta, mada mislim da je ona bila previše mala za akciju u doba kad smo je pronašli ili su je možda učili i izgubili.
Kod mene inače postoji klub lovaca koji je u stvari skup dokonih naoružanih pijanaca. Ja ne znam kako se u Srbiji dobija dozvola za nošenje oružja, al' mi deluje da ima rupa u sistemu
Redovno čujem kako je neko izgubio psa u lovu.
Sedim, on se izdvoji iz grupe, dodje mi kod nogu, stavi sapice na mene, trazi da ga uzmem u narucje. Ja privijem glavu uz njega. Znam, to je to.

Baš volim da čujem da je neko tako uzeo ljubimca. On te tako dobro namirisao, da je izabrao nekog drugog, sad ga ne bi bilo. Je l' možeš da se setiš kako se zove lek koji mu je pomog'o?


Nemam ja vise psa, davno nije sa nama...

Za lek. Zove se Ivermektin ili Ivomek. Ovo sad pisem kroz maglu, msm da je inicijalno sluzio za lecenje stoke.

Pr toga cuveni TAK TIK, secerna vodica, neki ljubicasti sprejevi posle, ma sta sve ne...muci se pas, mucimo se mi. Ali nisam htela da odustanem,

Ali gde je caka, inekcije nisu pomogle, onda je jedan vet rekao da probamo da dobija taj lek ORALNO, i to je biilo ono ato ga je spaslo.

Prosla sam svasta, pas krvava rana, plikovi, mazimo ga pomalo preko peskira. Taman se zaleci,,ode na shape, ne moze da hoda. Komsija nekadasnji, vet, gleda me u fazonu - Trebalo bi ga uspavati.

Ivermektin je vio skup, i nabavljao se iz Madjarske. Za odredjene rase je vrlo opasan, rekla sam vec skotski ovcari ono cega se secam.

Sve informacije pisem iz glave, bez gugla, iz secanja, ne verujem da bilo sta gresim. Eto nekom pomogne mozda, ali nista na svoju ruku, sve ovo reci vetu, pa odluciti kako dalje.

Cula sam da su se pojavili novi lekovi, o tome ne znam, mozda sad ima nesto delotvornije.

Demodeks je podmukla bolest, a jedno je sigurno, mora da se izbegne bilo kakav stres, koliko je to moguce.
Postoji generalizovani ( po celom telu ) i lokalizovani, samo u delovima. Gde god da je, uzas je to. Ali eto, ipak moze da bude spasa, moja prica o tome govori.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:45 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Jednom nam je komšijska mačka u dvorište dovukla poluraspadnutu sovu, a niko od nas nije bio tu. Moka joj otela pticu i počela toliko da laje da su komšije izašle da vide o čemu se radi. Nije se smirila dok komšika nije prišla i Moka joj pružila smrdljiv crvljiv "ulov". Čari držanja lovačkog psa.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:59 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

Ali gde je caka, inekcije nisu pomogle, onda je jedan vet rekao da probamo da dobija taj lek ORALNO, i to je biilo ono ato ga je spaslo.

A to je. Ivermektin je jeftin u obliku injekcije, al' je i štetan. Sada mogu da se kupe tablete za gliste koje se zovu prazimek i sadrže malo ivermektina. Uglavnom se stavljaju advocate ampule za to.

Demodeks je grozan, svaka ti čast što nisi odustala, treba imati stomak za to.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:23 14.12.2016

Re: Jos jedno pitanje odgovoreno

dobrosavljevic_m
Ali gde je caka, inekcije nisu pomogle, onda je jedan vet rekao da probamo da dobija taj lek ORALNO, i to je biilo ono ato ga je spaslo.

A to je. Ivermektin je jeftin u obliku injekcije, al' je i štetan. Sada mogu da se kupe tablete za gliste koje se zovu prazimek i sadrže malo ivermektina. Uglavnom se stavljaju advocate ampule za to.

Demodeks je grozan, svaka ti čast što nisi odustala, treba imati stomak za to.


Da, tad je bio skup...a rekla sam za stetnost i rizike.

Eto, ovo sto pises,,ampule, prazimek, to je vrv nesto novo.

Hvala, zato sam i napisala delic price, u smislu da nekad moze borba sa demodeksom da ima sretan kraj i da upornost i jaka volja nekad resi i najgore situacije. Kao sto je bilo sa Mokom i vama :)
vera.nolan2 vera.nolan2 10:36 14.12.2016

Šta je, niko nema chihuahua ?



Ovakva je bila moja voljena Impi, ogromne uši!
Dvanaest godina je bila uz mene i otišla ...
član porodice, nikad prežaljena...
cassiopeia cassiopeia 12:11 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?

Ovakva je bila moja voljena Impi, ogromne uši!


Jao, Vera, kakva je slatkica

Vidi joj pogled, samo što ti ne kaže, jesmo li konačno završili sa tim slikanjem, odoh da se igram.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:16 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?

Vera, lepo da si stavila sliku tvoje drage Impi koje nazalost nema vise.

Za pilece kosti, dvoumila sam se da li da kazem jer je Nik vet, ALI, ja za pilece kosti i busenje creva, da tako najplasticnije kazem znam ceo zivot.

Srela sam jednom ljude koji su imali istu rasu psa kao sto je bio moj pas. Pricamo. Ja kazem kako jos tugujem, a covek mi isprica kako im je ovo drugi pas te rase. Prvog su ostavili na cuvanje komsijama i oni su mu dali pilece kosti ( nije bio stene ) i desilo se upravo ovo o cemu slusam od kad znam za pse i sebe a to je prakticno oduvek.
Nek bude da je covek lagao, lupao gluposti, izmislio u sekundi pricu, pas uginuo od ko zna cega a ovaj ne zna...
Ja mislim da nije, vi kako vam volja. Odlucila sam da ipak kazem jer mislim da su opasne pilece kosti.


Zasto uopste davati nesto ako postoji i mrvica rizika. Nisam nutricionista, tek nisam nutriconista za pse, ali pas mozd da dobije pileca ledja, supe, sta god..

Nemam psa vise, ali da ga imam, nikad mu ne bih dala pilece kosti. Ove druge da, pretpostavljam umereno.

Nije mi zelja uopste da ulazim sad u nadmudrivanja, rasprave i price, samo sam ukapirala da je bolje da kazem sve ovo.

Nik vetu svako dobro zelim, te ga postujem na nevidjeno zbog profesije koju je izabrao. Nije lako biti tu kad je psu lose, a on to ne moze da kaze kao sto covek moze.
zilikaka zilikaka 12:18 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?

vera.nolan2


Ovakva je bila moja voljena Impi, ogromne uši!
Dvanaest godina je bila uz mene i otišla ...
član porodice, nikad prežaljena...

E, ovo su, pretpostavljam, idealni psi za stan.
Za njih sam čula da su hrabri i srčani, nesvesni svoje veličine, ali nikako nervozni i prgavi.
Verujem da je bilo lepo iskustvo imati takvog psa.


Mada i za sorte koje su na lošem glasu uvek lako možeš da nadješ kontra primer.
Bar ja to u kući imam.
vera.nolan2 vera.nolan2 12:28 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?

kakva je slatkica

Duša me boli za njom i svaki put kada vidim, a stalno su u prolazu, bilo koju kucu, srce mi se stegne.
Sećam se da sam na nekom blogu nekome preporučila, ako će mnogo voleti kucu da je ne nabavlja ! Nikada više, ni u snu, ne bih imala, to je bolno kao bilo koje drugo drago biće kada izgubiš.
Sve znaju, sve razumeju, sve vide i sve osećaju i šta misliš i kako neko reče, uvek te gledaju u oči ...
vera.nolan2 vera.nolan2 12:32 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?

idealni psi za stan.

Da, jednom stvarno rekoh: ne treba ti alarm u kući !
Osete stranca i laju li laju, a onda ti neko dolazi da i ne znaš da će doći.
Idealni za kuću, lako se vaspitaju, nauče svemu, disciplinovani, ma, blagodarni mališi.
vera.nolan2 vera.nolan2 12:41 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?

Za pilece kosti, dvoumila sam se da li da kazem

Da, nikako pileće, opasne za creva ! To mi je rečeno kada sam je i dobavila ( ah, kupila, kako ružno zvuči)
Možda za velike kuce i mogu, možda luče više i jaču konc. HCL. Ona je jela sve što i mi u kući, a uglavnom džigericu i granule.
A kada se razbole, strašno, samo najboljeg veterinara tražiš, brineš, brineš, brineš,...
cassiopeia cassiopeia 12:59 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?


Vera


Razumem te u potpunosti. Da sam sama donosila odluku da li nabaviti psa, nikada to ne bih učinila jer sam svesna upravo ovog što pričaš. Bilo mi je krivo da svoju devojčicu lišim nečega što toliko želi, a vidim da je drugačija od mene što se toga tiče.
Biće ovo škola sa mene, da ojačam u tom smislu i porastem.
vera.nolan2 vera.nolan2 13:19 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?

da svoju devojčicu lišim nečega što toliko želi,

E, draga cassi, poenta je u tome što dete iznudi; ako nećete da mi date batu ili seku, hoću kuci ili macu. Prvo je bila, divna orijentalna crna mačka sa zelenim očima, čudo gipkosti, prefinjenosti i stila. Prava aristokratska !
Nju nam je brutalno ubio komšija jer mu je hvatala golubove ... To je bilo strašno. Kao utešna zamena došla Impika, a onda ista priča, dete se igra, mazi i ode, sva briga ostaje na majci;
ode na fakultet, ode u inostranstvo, uživa preko skajpa u kuci, a sva briga na meni.
Bio je to i teret, kada negde putuješ, problem...
Moraju se pariti ( i zbog zdravlja) Kada je bila prva prodaja potomaka, osećala sam se kao prodavac belog roblja, grizla me savest, a sve lepše od lepšega.
Onda sam se utešila, pa i taj ko je kupio, voleće ga kao i mi.
Tom rabotom prodaje, bavio se čovek odgajivačnice iz koje smo je kupili, nama neka mala suma, ali tako mi bilo i lakše.
Sa srećom ti, radost i briga velika !
cassiopeia cassiopeia 15:19 14.12.2016

Re: Šta je, niko nema chihuahua ?

Sa srećom ti, radost i briga velika !


Hvala ti, Vera!
zilikaka zilikaka 13:07 14.12.2016

Sad ozbiljno

Ima li neko praktičnog iskustva, savet, trik, kako ženki malog psa ( moja terijerka) uzeti mokraću za analizu?
Nije problem da bude unutra u kući, nego što ona to nikad unutra ne radi. Da li je neko ovo prošao?
vera.nolan2 vera.nolan2 13:34 14.12.2016

Re: Sad ozbiljno

kako ženki malog psa ( moja terijerka) uzeti mokraću za analizu?

zilikaka, evo link sa savetima
zilikaka zilikaka 13:42 14.12.2016

Re: Sad ozbiljno

Hvala. Upravo sam to i sama čitala. Jedino da uspem da uhvatim trenutak. Nije jednostavno.
49 41 49 41 21:10 14.12.2016

Re: Sad ozbiljno

zilikaka
Hvala. Upravo sam to i sama čitala. Jedino da uspem da uhvatim trenutak. Nije jednostavno.


Ja pitao kuci poluveterinarku, kako oni to rade tamo na poslu.
Pa fino i lako.
Ali Sosi jurca po dvoristu i zapisava?!?
Kako to, kaze nije jednostavno?!?

Setih se da je kcerka, jurila svog machka; pola sata po kuci, oznojila se, psovala...
dok ga nije jedva ulovila.
Nosila ga na "neku" vakcinaciju.

Napravila, par strateskih gresaka.
Zakazala tacno termin, zadrzala se vise vani nego je planirala, zgrabila torbu sa mrezicom... dok ga je trpala, otimao se i urlao...

Kad je video torbu, odmah mu bilo jasno; znao da ce biti; boc, boc...
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:15 15.12.2016

Re: Sad ozbiljno

Napravila, par strateskih gresaka.
Zakazala tacno termin, zadrzala se vise vani nego je planirala, zgrabila torbu sa mrezicom... dok ga je trpala, otimao se i urlao...

Kad je video torbu, odmah mu bilo jasn


Ima laksi nacin kako da bez frke strpas macku u korpu za nosenje..

Okrenes korpu vertikalno sa vratima na gore, vrata otvoris (proveris da li su sve kvacice dobro zatvorene izmedju donjeg i gornjeg dela korpe ako je dvodelna..) i stavis korpu u prostoriju gde se macka trenutno ne muva - da je ne vidi. (ovo je najvaznije - da ne vidi korpu. tj. da joj se sprema pakovanje:)

Onda se pravis kao da se nista ne desava, snimis gde je macka, kao prodjes pored nje nezainteresovano i samo je zgrabis brzo za onu kozu sa spoljne strane njenog vrata. (tako ih majka nosi kad su mali i oni se ukipe i ne mrdaju u tom polozaju.) Ako je macka debela i teska pridrzis drugom rukom odozdo guzicu da ti ne isklizne ili je ne ispustis od tezine.

Brzo je odneses do korpe i samo je spustis odozgo u korpu i odma zatvoris i zakljucas vratanca od korpe, onda vratis korpu u horizontalni polozaj. Ako krene da rasiri zadnje sape da ne ude u korpu, samo spojis drugom rukom zadnje sape i ubacis je unutra.

Najlakse, radi svaki put, i nema otimanja, mrnjaukanja i grebanja. :)
Uvatis je na iznenadjenje i nabrzaka pa ne stigne da popizdi.
nikvet pn nikvet pn 09:54 15.12.2016

Re: Sad ozbiljno

apacherosepeacock
samo je zgrabis brzo za onu kozu sa spoljne strane njenog vrata. (tako ih majka nosi kad su mali i oni se ukipe i ne mrdaju u tom polozaju.)


zilikaka zilikaka 10:13 15.12.2016

Re: Sad ozbiljno

Ova naša koleginica kanda iskusna.
Gde mi je bila kad smo lovili prethodnu kerušu da ide na pelcovanje.

To je neverovatno kako osete atmosferu.
Ova bila normalna, mazila se, al kad treba kod veterinara...
Oseti te odmah i počne da beži. I zavlači se, trči, šta god, al nema šansi da je uhvatiš.
Jedino palilo da to uradi neko drugi od ukućana ko nije bio tad kod kuće pa nije osumnjičen.

Srećom nije bolovala nego ona redovna vakcinacija. Svaki put se razradjivala taktika..
cassiopeia cassiopeia 10:23 15.12.2016

Re: Sad ozbiljno

Srećom nije bolovala nego ona redovna vakcinacija. Svaki put se razradjivala taktika..


Nama veterinar dolazi kući na tu redovnu vakcinaciju. Tek da vidiš tu bežaniju kad čovek uđe u lift, a mi smo na sedmom spratu. Kako samo oseti?!?!?

Živ me blam pojeo od čoveka, trebalo mi par minuta da privedem psa da bi mu dao vakcinu.

Ili kad mu apliciram neku tečnost protiv buva i krpelja. Moram da sačekam da zaspi uveče i dobro se ukomira i onda brzopotezno obavljam posao.
49 41 49 41 21:44 14.12.2016

Welcome to the kučkarski tips, tricks

the kučkar - kome su uvalili ukucani machka

Vaš pas možda zaista jeste depresivan, to NIJE MIT. Rešenje je pred vama

Magazin Pas | 14. 12. 2016 - 20:06h
I psi mogu biti napeti, nesrećni, zabrinuti, besni, impulsivni, kompulsivni, tužni. Koliko god nam bilo teško da to izgovorimo i prihvatimo - moguće je da i pas može biti depresivan ili anksiozan.

Foto: Uppersnake / Wikipedia
pin on pinterestshare it
http://petmagazine.rs/2016/09/17/psihologija-pseca-depresija-nije-mit/

Životinje, uključujući i pse, treba shvatiti ozbiljno - kao individue s ličnom životnom istorijom i psihologijom komplikovanom koliko je i ljudska, piše sajt MAGAZIN PAS. Ovaj stav iznosi Lorel Britman, istoričarka i antropološkinja u svojoj knjizi "Životinsko ludilo". I zaista, Britmanova veruje u životinjsku dušu i tvrdi da čovek nije jedinstven po svom kapacitetu da doživi turbulentne emocije.

Prema Britmanovoj, najveći okidač za mentalne poremećaje su zlostavljanje ili loš tretman koji doživljavaju, što je posebno evidentno kod životinja koje žive u zatočeništvu. Izolovanost, za njih neprirodno okruženje, izaziva tipične simptome anksioznosti - čupanje perja ili krzna, grizenje repa, odbijanje hrane, besciljno trčanje po kavezu. Britmanova smatra da ako odbijamo da životinju doživimo kao nekoga ko prolazi kroz psihičku patnju, nismo u stanju ni da joj pomognemo.

Depresija (i slomljeno srce)

Kao i ljudi, svaki pas drugačije reaguje na smrt ili gubitak. Jedan će da reaguje negativnim i netipičnim ponašanjima, drugi će psihički da tuguje, dok treći neće odavati nikakve znake. Međutim, bilo kakva promena u psećem životu, poput dolaska deteta u kuću, može pokrenuti depresiju. U ekstremnim slučajevima, kad pas izgubi člana porodice (čoveka ili psa), tugovanje može dovesti do gubitka apetita, smanjenog unošenja vode, nezainteresovanosti za druge ljude ili ljubimce, nezaintereovanosti za igru i fizičke aktivnosti, ili karakterističnog cviljenja. Simptomi se, kako dani prolaze, mogu čak i pojačati, pa i trajati mesecima.


Foto: Flickr
pin on pinterestshare it
Opsesivno-kompulsivni poremećaj

Opsesivno-kompulsivni poremećaj je nešto što ljudi i psi očigledno dele. Ovaj poremećaj čine opsesije (uznemirujuće misli) i kompulsivne radnje koje se ponavljaju i izvode na tačno određen način. U slučaju psa, doduše, bolje ga je nazvati psećim kompulsivnim poremećajem, jer se za sada veruje da psi nemaju opsesivne misli. Ali ste zato sigurno bar jednom čuli za psa koji satima i satima juri za svojim repom. Postoje i zabeleženi slučajevi kad se psi vrte u krug svaki put kad vide automobil. Neki psi imaju primetne rituale povezane s ishranom ili kretanjem. Dokazano je da nije u pitanju dosada, jer oni ne prestaju s takvim ponašanjima ni u prisustvu čoveka.

Fobije

Neki psi, kao i ljudi, razvijaju ekstremni, specifičan strah od određenih stvari u okruženju poput lifta ili senke. Najčešće pseće fobije su od buke - grmljavine i vatrometa, ali i od dece, vožnje u kolima, leptira, stepenica. Ukoliko vaš pas pati od fobije, zapamtite da mu nećete pomoći tepanjem i maženjem, piše sajt MAGAZIN PAS. Na taj način ćete samo dodatno nagrađivati takvo ponašanje i sugerisati mu da je strah u takvoj situaciji normalan.

Britmanova tvrdi da nisu samo psi s lošim iskustvima podložni poremećajima. Za ljubimca, naš posao i obaveze su kao kavez. Psi vole da budu u društvu ljudi, a zapravo im posvećujemo premalo vremena. Život u gradu im dozvoljava da budu ono što jesu samo kratko tokom dana - u onih pola sata šetnje. Zato savetuje svim vlasnicima da manje vremena provode onlajn ili na poslu, i da se više posvete aktivnostima u prirodi sa svojim ljubimcima.
49 41 49 41 22:28 14.12.2016

My domestic pets

tkz. Ulichari




Poodrasla "deca"; a mama ih ipak vodi u setnju - 3 komada

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana