Budućnost| Film| Gost autor| Reč i slika| Roditeljstvo

"Manimo se pesništva, predstoji nam rat."

Srđan Fuchs RSS / 25.12.2016. u 10:54
"U to vreme levica se deli, Komunistička Partija optužuje nadrealiste za frojdizaciju, marksizam, trockizam i revizionizam."
 
"Nadrealizam mi je, rekao bih, samo olakšavao da očuvam izvesnu, makar i zamišljenu kritičku distancu, da ni komunističku utopiju ne uzimam baš bukvalno." 
 
"Politički kažnjenici su u našim očima izgledali kao prinčevi. Bile smo spremne s njima na bukvalno sve."
 
"Sukobio se 1935. sa Milošem Crnjanskim i njegovim anti-marksističkim natpisima: "Bogataška deca igraju se komunizma."
 
"Oko dve godine učestvuje u svim borbama internacionalnih brigada kao komandir artiljerijskog bataljona, sve do poslednje bitke za Madrid."
 
"1939. provodi u koncentracionom logoru Sen Siprijen. Izbavljen je od strane svojih francuskih prijatelja."
 
"II svetski rat počinje 1. septembra 1939. godine upadom nemačkih vojnika u Poljsku."
 
"Preko svojih francuskih partijskih veza se vraća u Jugoslaviju u septembru te godine, i počinje da se priprema za rat. No, jugoslovenska vojska, sa svojim zastarelim naoružanjem i opremom, je ubrzo osuđena na sraman poraz."
 
"Predsednik vlade, ugledajući se na Hitlera, Milan Stojadinović, stvara svoje odrede."
 
"Dosta je bilo pisanja polurazumljivih pesama, predstoji nam rat."
 
Koca-Popovic-sa-prijateljima-u-Veneciji-30ih-godina-670x1053.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 


Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:59 28.12.2016

Re: Tempo politika

tyson

Nema šanse, toliko sam zatrpan poslom ovih dana. Čak i u subotu, 31. decembra, radim punom parom, a trebalo je i 1. januara nego se izmigoljili saradnici. Ceo januar će mi takođe biti zao.

Kapitalizam je neumoljiv.




ej jebi ga, zaglupeće nas sve koliko nas smaraju da šljakamo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:17 28.12.2016

Re: Tempo politika

Rim je, manje-više, iskontrolisao sve što je imao pod sobom,


Srki, fala na komplimentu ali daleko sam ja od nekog visoko umnog stvora
A nisam ni primetila da ste samo momci na temi..

Ej ne smaras, kakvi, samo pisi na temu, nego mislila sam povodom replike to da se crkva nametala tj. da je bila glavni faktor odlucivanja u hriscanstvu - kraljevi i carevi su bili pod kontrolom crkve a i u blazenopocivsem Rimu, svestenici su bili takodje visoko u hijerarhiji mada su imperatori, istina, sebe smatrali za bozanstva istog ranga sa tadasnjim bogovima.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:44 28.12.2016

Re: Tempo politika

predatortz


Ma, ti se vezuješ za likove. Meni je to nebitno. Ja volim sukob!


eno mi prijavljuje CG lobi što si ih nakrpio dole - kao, uvreda na nacionalnoj osnovi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:02 28.12.2016

Re: Tempo politika

apacherosepeacock
Rim je, manje-više, iskontrolisao sve što je imao pod sobom,


Srki, fala na komplimentu ali daleko sam ja od nekog visoko umnog stvora
A nisam ni primetila da ste samo momci na temi..

Ej ne smaras, kakvi, samo pisi na temu, nego mislila sam povodom replike to da se crkva nametala tj. da je bila glavni faktor odlucivanja u hriscanstvu - kraljevi i carevi su bili pod kontrolom crkve a i u blazenopocivsem Rimu, svestenici su bili takodje visoko u hijerarhiji mada su imperatori, istina, sebe smatrali za bozanstva istog ranga sa tadasnjim bogovima.



što je govorio Piksi kada je došao u Zvezdu iz Radničkog iz Niša kada su mu rekli, "ajde, Piksi, stani na klupicu pošto nisi dovoljno visok, da može kamera da te slika", - "eee, a ne znate kol'ki sam ja kada stanem na buđelar".

elem, razumem ja šta Taye i ti govorite, al' razum'te i vi mene -

Papocezarizacija, Papa guy no. 1 u Državi, to je kasnije tek došlo. ništa, moram i ja, ne u kapitalizam, već u roditeljstvo, traži malo dete pažnju...
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:12 28.12.2016

Re: Tempo politika

Papocezarizacija


Pa dobro negde od 4 veka, dugacak staz su namakli..
predatortz predatortz 13:19 28.12.2016

Re: Tempo politika

Srđan Fuchs
predatortz


Ma, ti se vezuješ za likove. Meni je to nebitno. Ja volim sukob!


eno mi prijavljuje CG lobi što si ih nakrpio dole - kao, uvreda na nacionalnoj osnovi.


Glupost!
Ja sam nakrpio komunocrnogorce. To nije nacionalnost, koliko ja znam. Ako im to nešto znači, isto mislim i za komunosrbe.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:43 28.12.2016

Re: Tempo politika

predatortz


Glupost!
Ja sam nakrpio komunocrnogorce. To nije nacionalnost, koliko ja znam. Ako im to nešto znači, isto mislim i za komunosrbe.


pa to ne mož' hirurg više razdvojiti, ti, kada mu kažeš "komunocrnogorče", njega zaboli ono "crnogorče", a "komuno" previdi. isti ti je problem sa etnofiletizmom - naš čovek, zatočen u toj indoktrinaciji, kada ukažeš na nju, njega zaboli podjednako i pravi čovek kao i zabluda u kojoj se nalazi. u svakom slučaju sam prevideo to drukarenje, pošto su i komunosrbi podjednako opleteni. možda je neko hteo da preporuči komentar, zapravo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:43 28.12.2016

Re: Tempo politika

apacherosepeacock
Papocezarizacija


Pa dobro negde od 4 veka, dugacak staz su namakli..


to na zapadu, istok je uvek bio cezaričniji - naše sveštenstvo se uvek rado nalazilo kod vladara na dvoru. zapadna crkva je odvajkada bila ekspanzična, teritorijalna, osvajačka, samim tim i ogrezlija u zločine protiv čovečanstva. sada, srpska crkva se relativno čuvala od svega toga dok smo bili pod turskom okupacijom. onda je došlo i oslobađanje, borba za poziciju u društvu, sve do XX veka, kada su se iznenada našli na liniji desničarskih ideja ranog XX veka. to je sve iznerviralo naše dede, Brke, pa su rešili da izbace crkvu iz društvenog uređenja... moj deda je tako zavrljačio u kaljugu porodičnu ikonu. nekih pola veka kasnije, kada sam ja napuštao Srbiju, dedina žena (to mu je 2. žena bila, pošto su se, očito, mnogima koji su bili venčani pre II rata sjebale bračne zajednice tokom rata, iz opravdanih ili ne razloga) mi je dala tu ikonu, i to je bila ikona - Bogorodice Jerusalimske... neko iz porodice je bio u XIX veku u Jerusalimu i doneo tu ikonu, koju je moj deda, drug Deda, zavrljačio bio u zvezdarsko blato, a njegova majka trčala po kiši da donese i onda krila od njega, sve dok se ovaj, nekih 15 godina docnije, nije vratio sa robije...
milanb milanb 16:06 28.12.2016

Re: Tempo politika

Srđan Fuchs
milanb


Што се тиче "грехова" њих могу утврђивати нека свештена лица пред црквеним судом у црквеносудском поступку или шеријатски суд.Не знам да ли си ти неки црквеносудски тужилац или члан неког црквеног/шеријатског суда.




Ma jok, pred crkveni sud se ide ako si sveštenik pa napraviš neko delo koje Crkva oceni kao kriminalno: mazneš milione, pedofilišeš se, ubiješ nekoga lopatom, pederišeš se a izađe na videlo - drugim rečima, kada potpuno izopačiš plemeniti poziv služenja ljudima. Za laos, greh se rešava između građanina i sveštenika, u sveštenoj tajni ispovesti - a i to čovek ne mora ako ne želi. Ako želi, sveštenik je dužan da ga sasluša i dobar sveštenik će naći metod da na blagi način koriguje tu ličnost koja mu se obratila.

E, moja braćo Srbi, ja Jevrejin treba ovim elementarnim stvarima vaše vere da vas podsećam?


Ниси у праву, црквени судови суде и лаицима за најтеже грехове који повлаче искључење из цркве.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:59 28.12.2016

Re: Tempo politika

milanb


Ниси у праву, црквени судови суде и лаицима за најтеже грехове који повлаче искључење из цркве.



Dobro, to u slučajevima ako je nekakav član crkvene opštine, neka vrsta crkvenog poslanika, što je u suštini semikomunistička organizacija. Ovako, pojedinačnom građaninu može realno da pljune pod prozor - kao kada bi sada sudili Predatorzu zato što je rekao da verujemo u nekakvog stolara kao u Boga. U vrlo retkim instancama se crkveni sud aktivira protiv laika. Nije to Islam.
alles_atze alles_atze 19:31 28.12.2016

Re: Tempo politika

blogovatelj
Шта ми имамо да се правдамо и додворавамо Хрватима


Čarli, jel ovo novi nik?

Jes. Pupan de sekaend.
milanb milanb 20:19 28.12.2016

Re: Tempo politika

Srđan Fuchs
milanb


Ниси у праву, црквени судови суде и лаицима за најтеже грехове који повлаче искључење из цркве.



Dobro, to u slučajevima ako je nekakav član crkvene opštine, neka vrsta crkvenog poslanika, što je u suštini semikomunisticka organizacija. Ovako, pojedinačnom građaninu može realno da pljune pod prozor - kao kada bi sada sudili Predatorzu zato što je rekao da verujemo u nekakvog stolara kao u Boga. U vrlo retkim instancama se crkveni sud aktivira protiv laika. Nije to Islam.


Уопште није тако.Сваки верник-лаик може бити осуђен од стране црквеног суда, на искључење из црквене заједнице, уколико је нешто згрешио у погледу вере и цркве.То уопште није ограничено на чланове управљачких тела цркве.Сваки лаик-верник је члан неке црквене општине, епископије итд.

То се данас ретко примењује, али то ништа не мења у суштини .Поента је нешто друго.

Приче о колективој одговорности Срба за злочине учињене 90-тих, су врло сличне верском/црквеном суђењу пред неким црквеним органом, када се цео колективитет проглашава кривим(одговорним) за нешто што је учинио припадник тог колективитета и цео тај колективитет се осуђује и искључује из цркве.На пример нека група верника пропагира неке верске догме које су супротне учењу цркве, црквени орган их прогласи јеретичким и осуди све следбенике те јереси и искључи их из цркве.

То се често дешавало у историји, СПЦ и православне цркве нису нарочито репрезентативне за ово (и код њих има таквих случајева), већ Римокатоличка црква.

Неко ко сматра да је верски/идеолошки/морални ауторитет осуђује Србе као народ, јер су њихови представници починили неку јерес/грех/злочин, а они нису сами спалили јеретике/грешнике/злочинце, већ су се држали пасивно или следили њихова учења.Онда тај ауторитет искључи све јеретике(Србе) из неке шире заједнице-цркве, заједнице "цивилизованих" народа, или нешто слично.После тога је обично следило и искључење из заједнице живих.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:01 29.12.2016

Re: Tempo politika

milanb


Неко ко сматра да је верски/идеолошки/морални ауторитет осуђује Србе као народ, јер су њихови представници починили неку јерес/грех/злочин, а они нису сами спалили јеретике/грешнике/злочинце, већ су се држали пасивно или следили њихова учења.Онда тај ауторитет искључи све јеретике(Србе) из неке шире заједнице-цркве, заједнице "цивилизованих" народа, или нешто слично.После тога је обично следило и искључење из заједнице живих.



ma jok, bre, boli vas uvo za tu vrstu krivnje. they can kiss your white, moherfuckin' ass, što kaže naš narod...

apacherosepeacock
Papocezarizacija


Pa dobro negde od 4 veka, dugacak staz su namakli..


Apači, mahmah, jesi tu još... znaš šta je tu još čudno, što je najmanje literature iz tog kritičnog perioda (I-IV stoleće). Kao da je neko sklonio materijalne dokaze - neko, čuj, nestala je Aleksandrijska Biblioteka koja je imala gotovo svaki važniji naslov iz te ere; i arheološki, imamo evidentne stratume do I veka, a onda do IV nayo, ili vrlo mršavo i kržljavo da bi se mogli donositi definitivni zaključci. Unusual, isn't it?

PS. što se Rabi Stolara tiče, on ili jeste ili nije bio taj za kojeg se izdavao. moj stav je stav (liberalnog dela) izraelske 'demije - bio je simpatična i miroljubiva, reformatorska i rabinska ( rabbi=religious teacher) figura.

inače, za sladokusce, evo jedne kritike religije koju mi je uputio jedan vojni lekar, iz našeg, srpskog Generalštaba, dopala mi se, pa neka ostane ovekovečena ovde:

Religija nastaje kao reakcija na osećanje krivice i kajanja, koje je nastupilo posle gnusnog čina oceubistva koji se odigrao u mračno doba praistorije čovečanstva. Ona oceubici daje mogućnost da ispolji drugu stranu ambivalentnog odnosa osećanja, svoju čežnju za ocem, kao i poštovanje prema njegovom autoritetu, te da time iskupi strašni greh. Dakle, Bog kao vrhovno biće u religiji je zapravo ubijeni otac, koji je, zbog kajanja, idealizovan i učinjen (maštom) moćnijim, nego što je bio dok je bio živ. Prvi oblici religija su iskazani u poštovanjima prema totemskim životinjama. „Totemska religija proistekla je iz svesti sinova o krivici, kao pokušaj da se ovo osećanje ublaži i da se naknadnom poslušnošću uvređeni otac primiri. Kao što osećanje nemoći u detinjstvu izaziva potrebu za zaštitom, koju zadovoljavaju roditelji, tako i kasnije tokom života ta nemoć izaziva traženje pomoći, ali ovog puta u vidu moćnijeg roditelja (oca), koji se predstavlja kao Bog. Dakle, Bog je jedna zamena za oca, a religija je fantazija koja nastaje kao odgovor na osećanje sopstvene bespomoćnosti. Ovostranog oca zamenjuje onostrani Bog. Ta veštačka tvorevina, religija, zadovoljava tri potrebe čoveka: potrebu za saznanjem, potrebu za utehom i pravdom, i potrebu za moralom.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:06 29.12.2016

Re: Tempo politika

Bog je jedna zamena za oca, a religija je fantazija koja nastaje kao odgovor na osećanje sopstvene bespomoćnosti. Ovostranog oca zamenjuje onostrani Bog. Ta veštačka tvorevina, religija, zadovoljava tri potrebe čoveka: potrebu za saznanjem, potrebu za utehom i pravdom, i potrebu za moralom.


Tu sam jos..

Slazem se sa ovim citatom. Definitivno jesmo bespomocni, odgovore na sva pitanja zelimo iako ne mozemo da ih dobijemo po prirodi stvari. Religiju kao fenomen odvajam od crkve - uspostavljene od ljudi koji koriste te iskonske ljudske potrebe. To je sam temelj uspostavljanja crkve.

Ako je Isus (Josua ben Josif) bio rabin trebalo bi da je bio pismen, no koliko ja znam nikakvih pisanih dokumenata od njega nema? Ako je zaista postojao i bavio se kritikom svoje religije (judaizma, a prvenstveno kritikom svestenstva) i propovedao - ono sto danas imamo kao njegovo propovedanje meni ne izgleda ni 2% zastupljeno, i minus uskrsnuce, naravno. (sve ovo uzmi u obzir da pricam kao tezak laik:)

Unistavanje Aleksandrijske biblioteke je nenadoknadiv gubitak za istoriju civilizacije.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:05 30.12.2016

Re: Tempo politika

apacherosepeacock


Tu sam jos..

Slazem se sa ovim citatom. Definitivno jesmo bespomocni, odgovore na sva pitanja zelimo iako ne mozemo da ih dobijemo po prirodi stvari. Religiju kao fenomen odvajam od crkve - uspostavljene od ljudi koji koriste te iskonske ljudske potrebe. To je sam temelj uspostavljanja crkve.

Ako je Isus (Josua ben Josif) bio rabin trebalo bi da je bio pismen, no koliko ja znam nikakvih pisanih dokumenata od njega nema? Ako je zaista postojao i bavio se kritikom svoje religije (judaizma, a prvenstveno kritikom svestenstva) i propovedao - ono sto danas imamo kao njegovo propovedanje meni ne izgleda ni 2% zastupljeno, i minus uskrsnuce, naravno. (sve ovo uzmi u obzir da pricam kao tezak laik:)

Unistavanje Aleksandrijske biblioteke je nenadoknadiv gubitak za istoriju civilizacije.




super, opušteno, ja imam najkvalitetnije diskusije na temu religije sa rođenom ženom, koja je jedan jednostavni neteista, u životu je ne interesuje to - iako joj porodica živi od toga :); ja sam se vratim tako se nekog hardcore putovanja sa globalnim religijskim liderima - nekada se smorim fundamentalno, i onda mi je najomiljeniji ritual da sednem s njom, otvorimo rakijicu, i prodivanimo sve aspekte situacije kroz koju sam upravo prošao. poput neke vrste odiseje, jer odem daleko od razuma u sfere iracionalnog, i onda se kao kosmonaut vratim na zemlju da divanim sa svojim laičkim drugarima o tome, tako da ste vi meni dragoceniji od bilo kog poglavara - vaša jednostavnost shvatanja, racionalno spram iracionalnog. ps. nije ništa pisano ostavio rabi ješua, no ono što jeste doprlo do nas od njegovih učenika je dosta autentično - opisi društva, grada, ličnosti; dosta toga je razotkrila arheologija - scenografiju, da tako kažemo, iako ne same glavne aktere drame.
predatortz predatortz 08:31 26.12.2016

Odbačeni kurtoni

Zanimljiva je sudbina tih srpsko-crnogorskih volova koji su bili upregnuti da vrše najprljavije poslove, obično nad svojim narodom. Diktator ih je, sve do jednog, bacio kao upotrebljene kurtone.

Da se razumemo, bolje nisu ni zaslužili. No, zanimljivo je da su kao poslednje pičkice prihvatili sudbinu odbačenih gaća, da nisu imali muda da pisnu, da su ćutali u miru konfiskovanih vila i glodali koskice koje su do njih dopirale.

Dok su glave skidali, ljude u logore slali, porodice zatirali - bili su veliki i silni.
Kad su pali u nemilost, bili su kao psetinje koje gazda iskandžija. Zavukli su se u ćošak i cvileli u sebi.

Mraka bezmuda!
martin_krpan martin_krpan 09:27 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

predatortz
Zanimljiva je sudbina tih srpsko-crnogorskih volova koji su bili upregnuti da vrše najprljavije poslove, obično nad svojim narodom. Diktator ih je, sve do jednog, bacio kao upotrebljene kurtone.

Da se razumemo, bolje nisu ni zaslužili. No, zanimljivo je da su kao poslednje pičkice prihvatili sudbinu odbačenih gaća, da nisu imali muda da pisnu, da su ćutali u miru konfiskovanih vila i glodali koskice koje su do njih dopirale.

Dok su glave skidali, ljude u logore slali, porodice zatirali - bili su veliki i silni.
Kad su pali u nemilost, bili su kao psetinje koje gazda iskandžija. Zavukli su se u ćošak i cvileli u sebi.

Mraka bezmuda!


Pa ovo je kao da govoriš o godini 2017. Ako je tada sluganstvo i poltronstvo bilo na 90% (a bilo je) danas ima ozbiljnu tendenciju ka 100%. Preletači, dupeuvlakači,... jezivo izgledaju figure oko Vučića i Dodika. Samo tada su bile u igri vile a danas sendvič sa podrigušom i sepet drva. Istorija se ponavlja i nastavlja



I diktator sit i odbačeni kurtoni na broju.


predatortz predatortz 09:34 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Pa ovo je kao da govoriš o godini 2017. Ako je tada sluganstvo i poltronstvo bilo na 90% (a bilo je) danas ima ozbiljnu tendenciju ka 100%. Preletači, dupeuvlakači,... jezivo izgledaju figure oko Vučića i Dodika.


Ti si malo opsednut Dodikom, to da ti onako prijateljski kažem. Dodik nije grlo na koje bih se bilo kad kladio, niti smatram da ona preletačko-dezertersko-tajkunska klika oko njega može bilo šta dobro da donese. Kada oni srbuju, meni se povraća.

Samo, nije Dodik kriv što RS ima totalno nesposobnu opoziciju. Niti je Dodik kriv što Bosić ne zna šta hoće, niti je kriv za pijanog Čavića čije smo rezultate gledali, niti je kriv za to što se narod još uvek seća PDP-ovih lopovluka.

Da skratim, nije Dodik problem u RS. Problem je nesposobna opozicija koja nema intelektualni potencijal, nema harizmu, nema znanje, nema program...
martin_krpan martin_krpan 09:50 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

predatortz
Pa ovo je kao da govoriš o godini 2017. Ako je tada sluganstvo i poltronstvo bilo na 90% (a bilo je) danas ima ozbiljnu tendenciju ka 100%. Preletači, dupeuvlakači,... jezivo izgledaju figure oko Vučića i Dodika.


Ti si malo opsednut Dodikom, to da ti onako prijateljski kažem. Dodik nije grlo na koje bih se bilo kad kladio, niti smatram da ona preletačko-dezertersko-tajkunska klika oko njega može bilo šta dobro da donese. Kada oni srbuju, meni se povraća.

Samo, nije Dodik kriv što RS ima totalno nesposobnu opoziciju. Niti je Dodik kriv što Bosić ne zna šta hoće, niti je kriv za pijanog Čavića čije smo rezultate gledali, niti je kriv za to što se narod još uvek seća PDP-ovih lopovluka.

Da skratim, nije Dodik problem u RS. Problem je nesposobna opozicija koja nema intelektualni potencijal, nema harizmu, nema znanje, nema program...


Naravno, slažem se sve.

Ali to na žalost i jeste jadna realnost (sa obe strane Drine). Nema opozicije, oportunizam, slabe doktrine - preletači, slabi ljudi generalno, slabo pismeni na sve strane. U takvom ambijentu diktatori sa svojim medijskim slugama hvataju i glasače i opoziciju na jeftine fazone kojekakve nacionalne homogenizacije, gdje npr. neki "Stevan Nemanja" postaje bitniji od uslova liječenja djece u bolnicama, gdje se osnovcima potura Gavrilo Princip kao model. itd.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:55 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Cudno je to da kako Srbi kog lidera izaberu misleci da je prethodni bio najgori - potonji bude jos gori.
predatortz predatortz 10:00 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Srđan Fuchs
Cudno je to da kako Srbi kog lidera izaberu misleci da je prethodni bio najgori - potonji bude jos gori.


Srbi nisu izabrali Dodika. Dodik je došao na NATO transporterima. Posle toga je pravljena mašinerija koju je teško oboriti. Kupovinom, ucenama, podilaženjem ljudskim slabostima...

Sa druge strane USA i Britanija su preko OHR-a razbijali opoziciju. SDS je, logično, prva došla na red. Iz stranke je, OHR-ovim merama, odstranjeno sve što je imalo mozga i harizme. Tako je stranka i došla u ruke tunjavom Bosiću koji je nesposoban pertle da veže, a pre njega pijanom Čaviću.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:02 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Sa druge strane USA i Britanija su preko OHR-a razbijali opoziciju. SDS je, logično, prva došla na red. Iz stranke je, OHR-ovim merama, odstranjeno sve što je imalo mozga i harizme. Tako je stranka i došla u ruke tunjavom Bosiću koji je nesposoban pertle da veže, a pre njega pijanom Čaviću

Ето.
Сви се уротили против Срба.
Не дају оним поштенима ни да бекну. Него испада је је све фукара, то што дође у РС српску политику.
predatortz predatortz 10:08 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni


Ето.
Сви се уротили против Срба.


Plitko čitaš.

U politici poštenih nema, to valjda svi znamo.
Dakle, ne smetaju njima pošteni. Smetaju im sposobni, ljudi koji imaju vizije koje se ne poklapaju sa njihovim i mozak da te vizije, mic po mic, ostvaruju.

A u politiku, uglavnom, fukara i ulazi. Mentalna. Čovek koji nije mentalna fukara teško može da izdrži partijski uspon. Nema uspona u bilo kojoj stranci bez lizanja dupeta, spletki, podaništva vođi... To fukara lako podnosi, ljudi malo teže.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:40 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Nema uspona u bilo kojoj stranci bez lizanja dupeta, spletki, podaništva vođi... To fukara lako podnosi, ljudi malo teže.

Јбг, немамо среће.
Друге земље и са том фукаром у политици направише уређене и срећне државе.
Ми -- кур мој.

Увек некако испаднемо посебни.
;-)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

predator


A u politiku, uglavnom, fukara i ulazi. Mentalna. Čovek koji nije mentalna fukara teško može da izdrži partijski uspon. Nema uspona u bilo kojoj stranci bez lizanja dupeta, spletki, podaništva vođi... To fukara lako podnosi, ljudi malo teže.


Bas vala, to i moja zena govori. A opet mi tihi i mirni, cestiti Srbi, stojimo po strani i pustamo da nam ta fukara sunovracuje zemlju i dalje?
predatortz predatortz 10:50 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Јбг, немамо среће.
Друге земље и са том фукаром у политици направише уређене и срећне државе.
Ми -- кур мој.


Jbga, ima jedna sitna razlika između nas. Ti srećni su, vekovima, pljačkali nas nesrećne. Zapatilo im se, pa sad mogu da kradu i kraduckaju da se puno ne primeti. Njihova sreća počiva na tuđoj nesreći. Lako je Belgijancima da sad budu gospoda i da peru ruke od Leopolda dok nama drže lekcije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:06 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Nisam znao da Dodik nije biran vec da je instalacija spolja. Dobro, cekaj to je bio prvi mandat, u narednim ga je birao narod, ili?

PS. Citam neki dan kako je onaj Inke izjavio kako "ce se setiti Melanija ko je bombardovao njenu zemlju kada je bila mlada". Pa koja je to huskacka i podmukla izjava - sta on ima takvim stvarima da se bavi?! Nije posle cudo da 8/10 Srba prezire Zapad.
predatortz predatortz 11:08 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Nisam znao da Dodik nije biran vec da je instalacija spolja. Dobro, cekaj to je bio prvi mandat, u narednim ga je birao narod, ili?


Birale su ga, kao i svaki put, pare, ucene, kupovina glasova, pritisak na javni sektor...

Kao što i Milo nekako uvek dobije izbore, tako ih dobije i Milorad.

U državi u kojoj je ona sama najveći poslodavac, a pola privatnog sektora vode ljudi iz državnog aparata, nije naročito teško dobiti izbore onome ko je na vlasti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:11 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Predrag Brajovic


Увек некако испаднемо посебни.
;-)


the Special Ones - ну по этому они и смотрят нас уничтожить.
martin_krpan martin_krpan 12:04 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

U državi u kojoj je ona sama najveći poslodavac, a pola privatnog sektora vode ljudi iz državnog aparata, nije naročito teško dobiti izbore onome ko je na vlasti.


Suština.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:55 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

martin_krpan


Suština.



to je veoma čak postmoderno, ta partizacija privrede i osobena je za istočnjačke despotizme/demokrature, što je govorio prof. Vojin Dimitrijević - Israel included. nedavno nam je pričao drugar, dobar drugar, prijatelj srpski - dolazi sada u januaru da investira neke pare u BG-u - inače vrhunski inženjer u israel airspace industries i oficir u rezervi u IDF-u, kako su, kada su mu ponudili posao, fantastično plaćen i sve, u rangu stotina hiljada dolara godišnje, primorali da potpiše pristupnicu za tamošnju strongmen-partiju. može posao, ali moraš u partiju! uopšte, mi smo kao nekakva levica - widely considered as pussies nowadays.

u stvari, prava levica, the true Left, u tim uslovima polu-demokratije, smo mi proleteri koji uspevamo da pravimo kinticu a ne pripadamo nikome na kolektivno-političkom nivou.
gedza.73 gedza.73 14:21 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Zanimljiva je sudbina tih srpsko-crnogorskih volova koji su bili upregnuti da vrše najprljavije poslove, obično nad svojim narodom.

Da ne zaboravimo devedesete. Sve se nekako kola lome na 'Srbi su...'
Ne bih baš rek'o da su samo bili Srbi. Bilo je tu i Đukanovića i Bulatovića i Božovića...
Jes' da su oni bili prvo komunisti pa onda Jugosloveni pa Srbi a sad bi samo da budu Crnogorci. Malo mnogo brzo ide ta metamorfoza i brisanje bilo kakvog udela u ratovima u kojima su učestvovala dva oka u glavi.

Dakle kad se spomenu ratovi devedesetih bilo bi lepo da se pored Srba ne zaboravi i učešće Crnogoraca. Imalo je tu junaštva da se diče i jedni i drugi

predatortz predatortz 16:02 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Suncetijebem, al' su nam komunocrnogorci jebali kevu! Ko nas jebe, kad svoje ne umemo da biramo i poštujemo!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:48 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

predatortz
Suncetijebem, al' su nam komunocrnogorci jebali kevu! Ko nas jebe, kad svoje ne umemo da biramo i poštujemo!


U sustini, tu u vrhu policije kao da drugih nacija, izuzev Srbogoraca, nije ni bilo.
gedza.73 gedza.73 18:17 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Suncetijebem, al' su nam komunocrnogorci jebali kevu! Ko nas jebe, kad svoje ne umemo da biramo i poštujemo!

Imali smo i mi konja za trku, ali je malo glupo izdvajati samo Srbe kao glavne negativce u JNA-SRJ vojsci.
„Crnogorci su nas napali povedeni željom za pljačkom i otimanjem tuđe imovine. Na području Dubrovnika nije bilo srpske manjine, koja bi se osjećala ugroženom, niti je bilo vojnih postrojbi i objekata od kojih bi im prijetila opasnost. Neprihvatljivo je da Crna Gora izmiče odgovornosti zbog nečije političke odluke“, kaže Bulić.

ih dana se navršava 25 godina od napada na Dubrovnik od tadašnje Jugoslovenske narodne armije (JNA) sačinjene od uglavnom crnogorskih rezervista. Direktna, indirektna, krivična i politička odgovornost, za jednu od najkompromitantnijih istorijskih epizoda Crne Gore, nikada nije utvrđena.


rna Gora se ni nakon 23 godine nije suočila sa svojom ulogom u tom ratu. Danas crnogorski političari i državni mediji uglavnom šute o "oslobađanju Dubrovnika". Razlog – tadašnji kreatori ratne politike i danas zauzimaju visoke pozicije u vlasti



Par naših konja







i jedan od komentara ispod snimka

Veliki StaljinПре 3 године
evo ja hocu da se sretnem sa tobom milu ti majku jebem demokratski olosu,djubre izdajnicko.ima da nam platite za Slobu olosi


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:47 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Stvarno, kako je Milo uspeo da eskivira Hag sve ove godine - crne alijanse?
predatortz predatortz 18:51 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Srđan Fuchs
Stvarno, kako je Milo uspeo da eskivira Hag sve ove godine - crne alijanse?



Po onoj crnogorskoj...
Nije on izdao, njega su strijeljali.
milanb milanb 21:03 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

predatortz

Srbi nisu izabrali Dodika. Dodik je došao na NATO transporterima. Posle toga je pravljena mašinerija koju je teško oboriti. Kupovinom, ucenama, podilaženjem ljudskim slabostima...

Sa druge strane USA i Britanija su preko OHR-a razbijali opoziciju. SDS je, logično, prva došla na red. Iz stranke je, OHR-ovim merama, odstranjeno sve što je imalo mozga i harizme. Tako je stranka i došla u ruke tunjavom Bosiću koji je nesposoban pertle da veže, a pre njega pijanom Čaviću.


Додик јесте дошао на власт уз помоћ страног фактора али шта сада да се ради.Он је бивша америчка пудлица(вероватно и будућа под Трамповом администрацијом) али његови опоненти су садашње Изетбеговићеве пудлице, па опет Додик дође као мање зло.
milanb milanb 21:05 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

Srđan Fuchs

PS. Citam neki dan kako je onaj Inke izjavio kako "ce se setiti Melanija ko je bombardovao njenu zemlju kada je bila mlada". Pa koja je to huskacka i podmukla izjava - sta on ima takvim stvarima da se bavi?! Nije posle cudo da 8/10 Srba prezire Zapad.

Меланија би морала да се сети да је коловођа те ујдурме био никада прежаљени Анте Марковић, који је наредио ЈНА да преузме граничне прелазе у Словенији.

Додик је 1998 године постављен за премијера РС у моменту када је Додиков СНСД имао само 2 посланика у парламенту РС(СРС је тада имао 15 посланика, СДС највише) , а тадашњи Председник РС радикал Никола Поплашен је смењен одлуком Високог представника јер је био против именовања Додика за премијера.Пре тога Додик је био једини посланик у скупштини РС који је прихватио Венс-Овенов план 90-тих година, по којем РС није постојала.
До 2006 године Додикова странка је била патуљак у односу на СДС, имали су 5-10 посланика , а од 2006 Додикови социјалдемократи постају најјача странка у РС.

Како је Додик постао најјачи променио је политику и почео да опонира Сарајеву и Високом представнику, и заменио је улоге са својим противницима из СДС.

predatortz predatortz 22:44 26.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni


Како је Додик постао најјачи променио је политику и почео да опонира Сарајеву и Високом представнику, и заменио је улоге са својим противницима из СДС.



Misliš, kad je sve bitne nadležnosti preneo na Sarajevo, počeo je da oponira.
Ni meni se ne dopada Mektić i ekipa, ali budimo ozbiljni. Očekivati od Dodikove ekipe neki značajniji pomak u smeru kom se nadamo, ja sigurno a verujem i ti, to je malo neozbiljno. Naša snaga je, trenutno, van stranaka. Ima je, ali nije vidna.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:47 27.12.2016

Re: Odbačeni kurtoni

predatortz
Naša snaga je, trenutno, van stranaka. Ima je, ali nije vidna.


Ajmo, Srbijo!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:13 27.12.2016

нема ништа од моралисања

Меланија би морала да се сети да је коловођа те ујдурме био никада прежаљени Анте Марковић, који је наредио ЈНА да преузме граничне прелазе у Словенији.



Госпоји Меланији слати бомбоњере, злато, дијаманте, брилијанте, војни оркестар да свира "мој очка има коњчка два" (само не руским авионима ), уплатити јој зимовање на Златибору... Другу Доналду свакодневно слати поруке преко хенкипенки плесачица из Републике Српске, пошто човек поштује словенску лепоту. Ако не ураде ништа Срби у наредних 4-8 година да измене црну реалност Клинтонове ере, најглупљи су народ на планети и не заслужују слободу.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana