Astrologija| Budućnost| Društvo| Politika

Neka bije, neka bije

freehand RSS / 26.12.2016. u 23:45

Realno - ima li Srbija boljeg kandidata za predsednika od Tomislava Nikolića? Da je reprezentuje u njenoj punoći i celini? Nekog oko koga mogu da se, kako nam istorija kaže, ujedine muftija Zukorlić, magistar Velimir Ilić, doktor Vojislav Koštunica, Milo prepodobni Đukanović, doktor Vesna Pešić, Nataša Kandić?

Ok, ima li takvog kandidata sem Vučića, jer on, Vučić još i Čedu Jovanovića, Andrića, Nenada Prokića, Vuka Draškovića i našeg Krleta reprezentuje. Ali - on je zauzet. Možda.

C0n6_Zj_XEAAe_VJK.jpg

Cz_UC2_BIXg_AE7_Nze.jpg 

Dakle, postoji li čovek koji bi bio kompletnija i verodostojnija slika u kojoj bi se Srbija ogledala? Toma, Dragica i ja mislimo da ne. Ako se Aleksandar tako izjasni i sa nama složi, onda će nam se pridružiti bar još 50% onih kojima demokratija daje pravo da se sa Aleksandrom (kao sa drugom Titom, Slobom, Vojom jednim i drugim u neposrednoj prošlosti) slože potpisom na glasačkom listiću. Dakle, misleći deo Srbije, koji uvek ima jasan stav i ozbiljno, objektivno i odgovorno promišlja žiuvot i politiku.

 

Saša Janković, zaštitnik građana se konačno izjasnio. Možda pre vremena, ali izašao je u susret onima koji su ga pozivali da se mane foliranja i skrivanja, iskoračio je u susret stotinama potpisanih i hiljadama nepotpisanih aali poštenih intelektualaca koji su vapili za "novim licem".

DSS je istakla Aleksandra Popovića kao svog kandidata, čime se ispostavilo da nije u toj grupici nije baš sva pamet izbačena na ulicu.

Vuk Jeremić još uvek je u svojim smutnjama i premišljanjima dok ga umereni nacionalisti, iz demokratskog intelektualnog serkla podržavaju i priželjkuju a druga ga se Srbija gadi koliko i šekija..

I toliko o "viđenim" kandidatima

Da se vratimo Vučiću: predsednički izbori uvek su bili ono što je lomilo politiku i tokove u Srbiji, još od '90. Ličnosti su bile te koje su određivale magistralne tokove i budućnost.

Tomislav Nikolić nema nikakve šanse da ove izbore dobije bez obzira na podršku svog političkog sina i naslednika u partiji koju je rodio začevši malo sa Amerima a malo sa Tadićem i Rakićem.                                       Nema šanse čak ni ako Vučić raspiše još jedne vanredne parlamentarne izbore ne bi li oko njih napravio referendumsko pitanje "da li ste za mene". Vučić, pak, ako misli da zadrži monolit koji je načinio, slepio i omalterisao intrigama, korupcijom, klevetama i lažima - moraće da se kandiduje. Od kohabitacije za njega  vajde nema, toga je svestan. Zamislimo da se kandidovao, pa zamislimo i da je pobedio dajmo sebi slobodu i da - a kako bi on drugačije?! - postupi po ustavu pa stranku prepusti...

Kome?

Kome stranku a kiome li vladu?  Doktoru Stefanoviću? Zorani Mihajlović? Ili Aleksandru Vulinu? 

To su pitanja za milion dolara, na kojima se runi i osipa ovo Vreme bruke. Ambicije buknu najedared, a i od morskog praseta izraste Brut, očas. 

 



Komentari (547)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:37 30.12.2016

Re: Kandidati

a rečeni Teodorović im je, garant, nepoznanica, pa im je posao puno teži.

Можда Петра Петровића да ставимо?



Њега сви знају, макар као Теодоровића. (Јеботе, појма немам ко ти је тај, а ти га истичеш као кандидата?! Услов за кандидате јесте да је за њега, осим тебе, чуло бар још 5000 људи, и то у позитивном контексту. Бар ово правило важи овде, на планети Земљи.)
st.jepan st.jepan 23:27 30.12.2016

Re: Kandidati

Стјпан Препоштени да се укључи, нашли би му како је као клинац већ био насилан и пиштољаш а доцније муљатор у издаваштву.


Brajo Karađozu nijedan!

Њега сви знају, макар као Теодоровића. (Јеботе, појма немам ко ти је тај, а ти га истичеш као кандидата?! Услов за кандидате јесте да је за њега, осим тебе, чуло бар још 5000 људи, и то у позитивном контексту. Бар ово правило важи овде, на планети Земљи.)


Ne ističem ga ja, rekoh samo da je pominjan.

Nebitno je što (samo primer) Teodorovića sada ne zna puno ljudi, to bi se za 6 mesecu (već su dva uludo spižđena) moglo drastično promeniti, samo kad bi cela opozicija iskreno podržala njega, ili ma kog drugog neukaljanog, pa stoga i teško ukaljivog.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:36 30.12.2016

Re: Kandidati

Uz principijelno držanje svog...

Држи ти мог, а ја твог нећу!

(Жао ми да пропустим прилику, да будем сељачина!)
freehand freehand 23:41 30.12.2016

Re: Kandidati

Nebitno je što (samo primer) Teodorovića sada ne zna puno ljudi, to bi se za 6 mesecu (već su dva uludo spižđena) moglo drastično promeniti, samo kad bi cela opozicija iskreno podržala njega, ili ma kog drugog neukaljanog, pa stoga i teško ukaljivog.

Ček, razumeo sam da hoćeš nekog opštepoznatog? A bezgrešnog? Ko svakog može da pogleda u oči? Koštunicu, ako sam te dobro razumeo?
Ili ti je Janković nesimpatičan pa sve ono što njemu zameraš nekom drugom - za koga ne znaš ko bi mogao biti - praštaš na neviđeno.
st.jepan st.jepan 00:05 31.12.2016

Re: Kandidati

Ne ističem ga ja

nego

Profesori

Vreme

N1

Danas

NIN

I mrzi me sada dalje.

st.jepan st.jepan 00:19 31.12.2016

Re: Kandidati

freehand

Ja sam skrhan.
OK, dobio si me na kondiciju.
Ili, što bi sportski komentatori rekli, "slavio si".
freehand freehand 00:26 31.12.2016

Re: Kandidati

st.jepan
freehand

Ja sam skrhan.
OK, dobio si me na kondiciju.
Ili, što bi sportski komentatori rekli, "slavio si".

Sad si i patetičan u klišeu. Dosadno a očekivano.
Ok, ne pričamo više.
st.jepan st.jepan 00:33 31.12.2016

Re: Kandidati

freehand
st.jepan
freehand

Ja sam skrhan.
OK, dobio si me na kondiciju.
Ili, što bi sportski komentatori rekli, "slavio si".

Sad si i patetičan u klišeu. Dosadno a očekivano.

Moguće.
Biće, nije mi dan.
Ok, ne pričamo više.

Okrutno!
milojep milojep 01:15 31.12.2016

Re: Kandidati

Preedatorz šuti, ali ćeš mi, možda, ti odgovoriti: znaš li nekog takvog? Ali pazi: nekog takvog (bilo koga) ko će takav ostati i sedam dana nakon prvog suprotstavljanja Vučiću i bandi hulja oko njega?


Koje ime tražiš? Nekoga već eksponiranog ili nije bitno?

Evo mogao bi Čedomir Antić!
milojep milojep 01:21 31.12.2016

Re: Kandidati

Јанковић, формалан и тврд какав јесте, управо то оличава -- поштовање институција. А отуда и право сваког грађанина једнако.


Bato, nije to genetika, zaboravio si da mu je posao da ga to oličava!

Дакле, један добар део његове политике се зна: од борбе против лажних дилплома...

Borba protiv lažnih diploma? Misliš li da je to njegov posao ili nekoga drugog? Mogao bih i ja da kažem recimo da on treba da radi na boljem standardu građana na isti način!
milojep milojep 01:24 31.12.2016

Re: Kandidati

Nisi jedini ni ovde ni inače koji je navalio sa ovim slamnatim ljudima da maše. Ko je tebe, uopšte, terao da bilo kome daješ glas?


U suštini ti! Ton plitkom logikom da ako nisi za Jankovića onda si za Koštunicu,Šešelja i sl.
little_radojica little_radojica 05:06 31.12.2016

Re: Kandidati

To se gore več desilo sa nesretnim Šapićem, čudi me da nije i sa Kovačevićem.


Само да уђе у записник да је и Ковачевић јуче подржао Јанковића.

Siniša Kovačević je poručio i da nikako ne bi mogao da glasa za Vuka Jeremića, koji po njemu “nema moralno pravo da se sada kandiduje, već mu je mesto u knjizi koju je trebalo da objavi Boris Tadić ‘Svi moji grehovi'”.

S druge strane, ima mnogo bolje mišljenje o Saši Jankoviću: “Veoma mi se dopada pristojnost Jankovića, način na koji radi svoj posao, od poznatih kandidata njega bih podržao”, kaže Kovačević, koji međutim misli i da Jankovića “neko loše savetuje”.


Read more at>>>>LINK


Стављање Ковачевића и Јанковића у исти кош са доказаним лажовом и лоповом Шапићем је тешка увреда за обојицу. А то су методе којима се ти стално служиш - повезујеш оно што није повезано, изврћеш речено и учитаваш неизречено. А ја сам лепо изнео (не около наоколо и "не знам ја..." него директно ко где и шта) само оно што се сигурно зна о Шапићу (и само о Шапићу), поткрепивши то чињеницама које је и он сам потврдио и изнео свој морални суд о њему (на који имам право тим пре што је на јавној функцији).

За разлику од Јанковића чија "афера" је конструкција заснована на пуким спекулацијама произашлим из Стефановићевог (доказано и показано - лопов и лажов и морални пигмеј) селективног објављивања материјала из истраге (треба ли напомињати да је и то крајње нелегално и да је дошло након професионалног сукоба ЗГ и СНС министара ), Шапићев докторат је без сумње плагијат>>>>КЛИК, а он сам је држао моралне придике о томе како је чист:


Traže mi ovde pojedinci moju doktorsku disertaciju na uvid. Po kom osnovu bilo ko ima pravo da sumnja da sam baš ja bilo šta nelegalno ili nemoralno uradio. Ukoliko je osnov moj fizički izgled, tetovaže…ili sportska karijera (“jer bože moj, svi sportisti su glupaci”), pa po tom istom osnovu, možda sam i diplomu osnovne škole kupio, pa i to treba da dokažem. Nikome ne želim da se pravdam, a ako bilo ko u bilo šta sumnja, neka poseti nadležne organe ili bilo koju drugu instituciju i nek potraži pravdu kroz nju, nemam nikakav problem sa tim. Moj život je transparentan i javan već preko 20 godina i nemam šta da krijem ni od koga. Sve svoje u životu sam pošteno i časno stekao i ničeg se ne stidim, ali nemam nameru da samo zato što je neko odlučio da nas sve stavlja u isti koš, pristanem da se bilo kome pravdam i valjam u blatu koje se namenski stvara u našem društvu, da bi se stvorila slika da smo svi isti. Nismo isti!


Дакле, имаш неког ко не трепнувши лаже како је светац и то све док га светло осветљава са прстима у пекмезу. То је дефиниција бахатости. С друге стране имаш неког ко је самоиницијативно објавио сву документацију из истраге која је о њему вођена, која, истина, не може логички да отклони сваку сумњу, али која оставља јако малу вероватноћу да се неки други сценарио одиграо. Менталне гимнастике ради, то значи да је могућ и сценарио у којем је Милоје или Радојица убица и да, рецимо, Милоју одговара да се за то осумњичи Јанковић, а да Радојици одговара да се случај не отвара поново при чему и Милоје и Радојица због тога испадају из трке за председника јер није искључено да су убице. Дакле, с једне стране имаш доказ (који можеш и сам да провериш) да је неко лажов и лопов, а с друге стране имаш спекулације доказаних лажова и лопова који имају нескривен политички мотив да компромитују, са малом вероватноћом истинитости - да је неко убица. Само интелектуална доследност у резоновању може ишчупати ово друштво из спирале пропадања, а ту места релативизацији нема. Ствари или доказано јесу или нису.

Šta je on to značajno uradio osim što se uvek motao oko vlasti, ove ili one.

Чак и да га рад за министарства и стручне државне службе може а приори компромитовати (а не може) човек је у константном сукобу са влашћу, од 2007. А урадио је одличан посао као ЗГ, најпре бавећи се само оним што му је опис посла, предлагао измене закона (јеси ти помињао систем ), указивао на кршење истог и инсистирао на исправљању неправде, анализирао стање спровођења закона у Србији (писао озбиљне извештаје који су у сваком уређеном друштву основ за доношење мера и даљи развој). Мало ли је?
little_radojica little_radojica 05:15 31.12.2016

Re: Kandidati

Bato, nije to genetika, zaboravio si da mu je posao da ga to oličava!


Посао је и Вучићу и СНС-СПС камарили, па реченица "нећемо се држати закона као пијан плота" ипак постоји (као парадигма њиховог схватања поштовања институција). Забавно је како се копрцаш Милоје, све само бисери
kukusigameni kukusigameni 09:34 31.12.2016

Re: Kandidati

Dok ste ovo pisali, mogao je svako od vas da nekom komšiji, rođaku, kumu, prijatelju, objasni ko je Saša Janković i zašto bi trebalo glasati za njega.

freehand freehand 10:03 31.12.2016

Re: Kandidati

Evo mogao bi Čedomir Antić!

Šta fali tvojoj strini iz Pinosave? Na primer?
U suštini ti! Ton plitkom logikom da ako nisi za Jankovića onda si za Koštunicu,Šešelja i sl.

Ma kakvi. Nema šanse da ja tebe i durgare ubeđujem u bilo šta, niti da bih voleo da smo na istoj strani kod političkog odlučivanja i dobro bih se dva puta zamislio kad bih shvatio da glasamo za isto g čoveka šta sa mnom nije u redu. Ono što, kao, raspravljamo jesu metodi kojima se vlast služi u diskvalifikaciji svakog protivnika i šanse koje u takvoj situaciji kandidati imaju. Što se vas tiče - uopšte ne vidim šta vam u ovom trenutnom stanju i ustrojstvu fali.
Ovo je idila. Bre.
sugarbaby sugarbaby 10:22 31.12.2016

Re: Kandidati

Dok ste ovo pisali, mogao je svako od vas da nekom komšiji, rođaku, kumu, prijatelju, objasni ko je Saša Janković i zašto bi trebalo glasati za njega.




čisto da uramim.

i evo, sutra odmah posle bečkog koncerta, krećem sa..
mračan lik......................................
milojep milojep 12:07 31.12.2016

Re: Kandidati

little_radojica
Bato, nije to genetika, zaboravio si da mu je posao da ga to oličava!


Посао је и Вучићу и СНС-СПС камарили, па реченица "нећемо се држати закона као пијан плота" ипак постоји (као парадигма њиховог схватања поштовања институција). Забавно је како се копрцаш Милоје, све само бисери

Blago vama u tom vašem svetu poimanja Na svaki argument vi kao Vučić, ovaj ,onaj kao da je ovo neko ročište sa dve strane
milojep milojep 12:09 31.12.2016

Re: Kandidati

freehand
Evo mogao bi Čedomir Antić!

Šta fali tvojoj strini iz Pinosave? Na primer?
U suštini ti! Ton plitkom logikom da ako nisi za Jankovića onda si za Koštunicu,Šešelja i sl.

Ma kakvi. Nema šanse da ja tebe i durgare ubeđujem u bilo šta, niti da bih voleo da smo na istoj strani kod političkog odlučivanja i dobro bih se dva puta zamislio kad bih shvatio da glasamo za isto g čoveka šta sa mnom nije u redu. Ono što, kao, raspravljamo jesu metodi kojima se vlast služi u diskvalifikaciji svakog protivnika i šanse koje u takvoj situaciji kandidati imaju. Što se vas tiče - uopšte ne vidim šta vam u ovom trenutnom stanju i ustrojstvu fali.
Ovo je idila. Bre.


Ajd' pročitaj ovo što si prokomentarisao pa reci dal' to može da kaže neko ko je OK?
tyson tyson 15:25 31.12.2016

Re: Samo te gledam

milojep
tyson
Ne znam šta ti je čovek nažao uradio, deluje mi kao da imaš nešto lično protiv njega.

Kad ovo dođe od osobe koja po drugi put vodi klasičnu tabloidnu kampanju protiv Jankovića na Blogu B92, od trenutka kada je pomenut kao mogući kandidat za predsednika te sam ergo siguran da ćemo te se tek nagledati, onda mora da je tako.

Mislio sam da si pametniji!

Što, šta te je razuverilo?


tyson tyson 15:25 31.12.2016

Re: Samo te gledam

hoochie coochie man
Mislio sam da si pametniji!


Mislim (najiskrenije) da je kampanja u pitanju.

Ja sam odmah to rekao; pogledaj moj komentar.


blogovatelj blogovatelj 19:36 31.12.2016

Re: Kandidati

Zemun je pun grafita "Dveri su američki plaćenici" koje su očigledno ispisali Šešeljevci. Sa druge strane, na svim sadržajima na netu koje kontrolišu Dveri, najcrnje se napada upravo Šešelj


I kad skupa sabereš sve osobe koje su pisale citirano, dođeš do cifre od dvadesetak. Šta ćemo sa milionima koji budu glasali? Ako je bivalo da na izborima za predsednika Šešelj ima polovinu izašlih iza sebe, ne vidim razloga da ne ponovi nešto slično. Ima ćagu od Haga da je nevin, a o Tomi zna više nego Toma sam o sebi.
Nipošto ga ne bih isključio kao kandidata za drugi krug izbora. Dodatni plus za tako nešto mu je i to što bi mogao da služi kao strašilo Tomi kao što je bio i Miloševiću. Nebrojeno je puta dokazao da zna savršeno da odigra takvu ulogu.
angie01 angie01 01:13 27.12.2016

,

petargli petargli 02:33 27.12.2016

glavolomka ...

... 'nači da rekapituliramo,
Vučić predsednički kandidat, tj. budući predsednik drage nam Republike.

Ako je tako, onda moj instinkt kaže, Toma predsednik stranke/"počasni" poslanik, a Neša ili Zorana predsednica vlade, .

Meni je tu Krstić najveća nedoumica, mada je najverovatnije da će da zadrži trenutnu funkciju.
zemljanin zemljanin 06:59 27.12.2016

Jeremić

ne znam da li će se kandidivati ali realno jedini, iz tog kruga potencijalnih, koji iza sebe ima biografiju ... ostalo su lokalna puvala bez imalo integriteta ... Janković mi vuče na malo "osvetnički" lik, mada to iz daljine, pa ne mora biti tačno ...
looping looping 07:07 27.12.2016

1

Saša Janković, zaštitnik građana se konačno izjasnio. Možda pre vremena, ali izašao je u susret onima koji su ga pozivali da se mane foliranja i skrivanja, iskoračio je u susret stotinama potpisanih i hiljadama nepotpisanih aali poštenih intelektualaca koji su vapili za "novim licem".

Stiže novi Radulović za kojim vape "pošteni intelektualci".

Da li je istina da je SJ bio mladi aktivista JUL-a ili to samo govore zli jezici?
little_radojica little_radojica 07:30 27.12.2016

чек, чек

Zamislimo da se kandidovao, pa zamislimo i da je pobedio dajmo sebi slobodu i da - a kako bi on drugačije?! - postupi po ustavu pa stranku prepusti...


Нема овога као обавезе у уставу, а ни у одговарајућим законима, колико ја знам.

То ишчлањавање из партије је било једно од Томиних "хлеб за 3 динара" популистичких обећања које је уствари могао да испуни, што нам је и лансирало Вучића. Вучић, под условом да реши да се кандидује неће бити толико глуп. Ни да то обећа, ни да, ако обећа, испуни.

А ни друга премиса ти није баш чврста: то да Николић никако не може да добије изборе чак ни ако Вучић расписивањем парламентарних претвори председничке изборе у референдумско питање о њему самом. Ја се баш те варијанте прибојавам. Нисмо још развијени довољно да се избор за председника посматра у складу са његовим уставним овлашћењима. Опет ће кандидати водити кампању као за парламентарне изборе - довођење инвеститора, отварање радних места, да људи боље живе итд., тако да Вучић може лако да обједини те две кампање и претвори у своју стандардну минхаузеновштину са све Мерцедесима и Ал-Дахрама и канцеларијам за брзе одговоре (и МиГ-овима, где њих да заборавим). Јанковић, пак, у таквој кампањи нема шта да тражи, а ни подељена и финансијски исцрпљена опозиција не може да издвоји средства да га у таквој борби подржи. Плус, Николић је Вучићу ту јако користан, њега је већ маргинализовао, а како си лепо приметио, нема никога међу тим својим трабантима да може да игра премијера.

Наравно, тиња танка нада да се тежиште кампање (како?) одвуче на поље стања правне државе (тј. њене разрушености), тешке моралне девијације вршилаца власти и нескривеног криминала у врху државе (класа комплетних идиота), јер ту Јанковић има неке шансе да буде перцепиран од ширих (а и бељих) маса као неко ко може да заглави ногу у врата овој хорди, па онда у некој будућности да можда дође и до промене власти.
Davie Davie 07:55 27.12.2016

Re: чек, чек

Ako Sasa Jankovic stvarno udje u izbornu trku onda je moja licna percepcija o njemu tacna, covek je preispoljna politicka budala, prevelikog ega za njegove politicke mogucnosti. Da je bilo kakva opasnost za Vucica odavno bi Jankovic izgubio funkciju, ovako je on prost i uvek zamenjiv odusak za premijerovu totalitarnu politiku. No poznajuci Jankovica mogu da poverujem da on stvarno misli da moze da toliko naraste da moze ugroziti Vucica.

Ovako mu u buducnosti predstoji da ce da izgubi svoju unosnu i prepoznatljivu funkciju i verovatno za sledece parlamentarne izbore napravi svoju partiju sa kojom ce da bude n-ti "opozicioni" lider.

Ostali eventualni predsednicki kandidati ne zasluzuju nikakvu pricu, toliko je jaka opozicija u Srbiji.

Vucic ce ostati na vlasti dok sam sebe ne urusi, nece njega niko od ove opozicione boranije srusiti a sudeci po situaciji u drzavi otkotrljace on jos jedan mandat, najmanje.


little_radojica little_radojica 10:37 27.12.2016

Re: чек, чек

Ako Sasa Jankovic stvarno udje u izbornu trku


Већ је ушао. Засад су ваљда само Тома и он сигурни кандидати.

Ovako mu u buducnosti predstoji da ce da izgubi svoju unosnu i prepoznatljivu funkciju

Свакако му следеће године истиче мандат. По мени, ово је сасвим логичан корак након веома успешне службе као ЗГ.

Нисам ни ја неки велики оптимиста, али његову кандидатуру видим као веома позитивну ствар. Не знам одакле та идеја да ће се Вучић сам од себе срушити, без да му ико дрма кавез. Добро да имамо било какве промене на политичкој сцени, с обзиром на високе захтеве демократски зрелог гласачког тела
Davie Davie 19:38 27.12.2016

Re: чек, чек

Odakle ideja da ce sam sebe da srusi? Srusice ga Sasa Jankovic ili Vuk Jeremic , haha.

Srusice sam sebe jer vise nece imati prostora za obmane a rezultati njegove politike su vec tu, za par godina ce biti jos izrazeniji. Znaci kad i najveca budala u Srbiji skapira da je vreme za bolji zivot koji je Vucic obecavao odavno proslo, glasaci ce ga otpisati i ako Sasa Jankovic do tad izdrzi kao politicar mozda Srbija posle grobara dobije i revolverasa iz Loznice za predsednika. Uostalom i Milosevic i Tadic su sami sebe srusili, srusila ih je njihova pogresna politika a ne Kostunica i Vucic.
little_radojica little_radojica 04:05 29.12.2016

Re: чек, чек

Srusice sam sebe jer vise nece imati prostora za obmane a rezultati njegove politike su vec tu, za par godina ce biti jos izrazeniji.


Ја мислим да ти ниси баш реалан. Као прво, по економским показатељима, живот јесте све бољи и бољи, или бар стагнира. Не мислим да је добар темпо напретка, али је то далеко од пропадања потребног за смену режима. За то је потребна катаклизма упоредива са 1993-94 и силни антагонизам са опозицијом и целим светом, а уз разне опијате (национализам, шовинизам, инат, Путин, Ђоковић, Ким Џонгизам итд.) и такав виђени пад може да се одложи десетак до много година. Наравно да ће механизам лома бити такав какав си описао, али неће доћи без оптерећења, како изнутра тако и споља. За то време режим ће разграђивати друштво од темеља и правити дугорочну штету о којој већина загледана над новчаником ни не размишља. Фокусирање на економију не може више срушити Вучића (већ је избегао банкрот и изашао на "зелену грану", фокусирање на владавину права и правду може. И некако је најлогичније да ЗГ (пред)води ту борбу, као што ју је и досад водио.

Што се обмана тиче, нису оне проблем, већ самообмане. Људски је заносити се и надати и чекати Годоа који само што није стигао и то тако може у недоглед док егзистенција није угрожена (а руку на срце, мало коме у Србији заиста јесте). Глупо је али је људски, па ваља рачунати с тиме. Уз пилеће памћење и генерално низак ниво културе (који се лепо види у коментарима овде где људи оцењују кандидата за председника са "антипатичан ми је", "делује ми арогантан", "не знам ја, Слина и ДЈВ су нешто инсинуирали, можда ту има нешто...", "Шапић бар има минули рад", итд.) тешко је очекивати да се Вучић "самоуруши". Самоурушавање уствари није ни могуће, логички, јер никад није довољно да одбијеш да гласаш за неког, већ мораш гласати за неког другог, а тај неко мора бити: 1) на папиру и 2) виђен као мање зло (дакле, није неопходно да буде безгрешно зачет). Е сад, ако А на изборима добије више гласова од Б, да ли се ту може причати о рушењу Б или самоурушавању Б-а, само је питање семантике.
Davie Davie 07:04 29.12.2016

Re: чек, чек


Ја мислим да ти ниси баш реалан. Као прво, по економским показатељима, живот јесте све бољи и бољи, или бар стагнира.

Izvini, mozda ne zivimo u istoj Srbiji, 2012 kada je Vucic prvi put usao u vladu kao PPV koji je imao vise vlasti od samog premjera javni dug Srbije je bio 45.5% od BDPa, 2015 je bio 75% a kazu da je ove godine dodao jos 5%, pri tome prosecna plata je na nivou iz 2011 a prosecna penzija je manja. A dokle ce i ta prosecna plata moci da se iz budzeta (jer je javni sektor jaci sa platom od privatnog) namiruje pitanje je, kad tad ce morati da pocne da pada jer Srbija ima sve manje prostora da se kreditira taj bolji zivot koji propagira Vucic, pa i ti.

Taj neko ko ce biti na papiru u trenutku kad Vucic ne bude imao podrsku u stanovnistvu Srbije moze da se zove i Sasa Jankovic, little radojica ili freehand, pobedice ga. Do tad cemo da zivotinjarimo sve boljim zivotom u ovakvoj Srbiji.
little_radojica little_radojica 07:55 29.12.2016

Re: чек, чек

kada je Vucic prvi put usao u vladu kao PPV koji je imao vise vlasti od samog premjera javni dug Srbije je bio 45.5% od BDPa, 2015 je bio 75% a kazu da je ove godine dodao jos 5%,

Прво, 2012. је дуг већ био 54%
Друго, ове године је први пут пао на 72% (са 75%) и поред великог јачања долара којем смо због Вучића изложени. Можда да провериш најновије информације и рифрешујеш меморију, јербо хоће погрешни подаци да наведу на погрешне закључке.

Оно на шта сам мислио је прикупљање пореза, ту је направљен огроман помак, а то није могуће магичним штапом. Ево ти мало свежих података >>>ЛИНК

Што се плата и пензија тиче, да јесу мале, али је и инфлација све време била мала, па се то није катаклизмично одразило на животни стандард. И не заборави да он није смањио пемзије 65% пензионера, тако моја баба гледа у њега као у бога због тога (а мислим да није једина). Он је један зајебан гад и уопште није лако скупити критичну масу противу њега.


A dokle ce i ta prosecna plata moci da se iz budzeta (jer je javni sektor jaci sa platom od privatnog) namiruje pitanje je

И ту је направљен мали помак, а ако погледаш ону горе публикацију и упоредиш са земљама у окружењу и ЕУ, далеко је то од пуцања.

Сигурно је могло боље, он нам је потрошио три године које је финансирао задуживањем, док као дунстер какав јесте не похвата конце и направи нешто што се може приказати као резултат. Ја не промовишем то као похвалу, него резигнирано констатујем да ако није пао док је све изгледало катаклизмично, неће пасти ни сада кад се стање стабилизовало. Странка му пуца од здравља и имовине, све могуће локалне силеџије су се нашле под тим кишобраном, управљају свим медијима, а уз горе наведено ја мислим да је, стратешки гледано, траћење ресурса градити критику на економским темама, јер то са његових 48% неће резобовати. Баш зато Јанковић, баш зато тема која је њему блиска -- владавина права -- има више шансе да притисне Вучића.
freehand freehand 10:30 29.12.2016

Re: чек, чек

Оно на шта сам мислио је прикупљање пореза, ту је направљен огроман помак, а то није могуће магичним штапом. Ево ти мало свежих података >>>ЛИНК

Radojice, evo ti preimer: moj drug je vatrogasac. odličan, nagarađivan, instruktor. Odlazi u penziju. I onda utvrdi da mu država nije uplatila poslednjih deset godina radnog staža.
Vatrogasci pripadaju MUP.
Sad sam izvlači zaključke o nivou fatamorgane.
Sve ti je ovo jedan veliki Beograd na vodi, i funkcioniše dok vetar i kiša ne pocepaju i ne smulje kulise.
I delimično si u pravu što se vladavine prava tiče. Jer to je samo deo. Kultura, mediji, nauka, zdravstvo mračna su strana u koju je opasno i zagledati.
Mislim da ti nemaš predstavu ko vodi sve u Srbiji.
little_radojica little_radojica 11:36 29.12.2016

Re: чек, чек

Radojice, evo ti preimer: moj drug je vatrogasac. odličan, nagarađivan, instruktor. Odlazi u penziju. I onda utvrdi da mu država nije uplatila poslednjih deset godina radnog staža.
Vatrogasci pripadaju MUP.
Sad sam izvlači zaključke o nivou fatamorgane.


Фри знам ја и супротне примере, где су урадили неке добре ствари иако су могли да уђу и очерупају. Немам "мандат" да о томе отворено причам, а и не бих да се ово претвори у изношење анегдота. Може бити да је та публикација Мин Фин један велики фалсификат, али ја нисам склон да у то поверујем.

I delimično si u pravu što se vladavine prava tiče. Jer to je samo deo. Kultura, mediji, nauka, zdravstvo mračna su strana u koju je opasno i zagledati.
Mislim da ti nemaš predstavu ko vodi sve u Srbiji.


А за ово остало, ја се све слажем, само сам владавину права истакао као кључни проблем. Довели су некомпетентне људе у позиције одлучивања и прави суноврат вредности тек следи. Али опет, не верујем да ће се то видети по новчанику и да ће људи престати да гласају за Вучића због плата и пензија. Можда тек крајње дугорочно, након што он сјаше, али онда више неће бити ни битно.


cane cane 12:23 29.12.2016

Re: чек, чек

. I onda utvrdi da mu država nije uplatila poslednjih deset godina radnog staža.


i koliko od pomenutih 10 godina je SNS na vlasti i ko je bio pre toga pa mu nije uplacivao doprinose?

freehand freehand 12:52 29.12.2016

Re: чек, чек

Фри знам ја и супротне примере, где су урадили неке добре ствари иако су могли да уђу и очерупају. Немам "мандат" да о томе отворено причам, а и не бих да се ово претвори у изношење анегдота. Може бити да је та публикација Мин Фин један велики фалсификат, али ја нисам склон да у то поверујем.

Razumeš da govorimo o tome da Ministarstvo unutrašnjih poslova krši zakon angro dok se naokolo prikazuju fatamorgane?
Nisam BG H2O pomeuo slučajno. Sa jedne strane kulise, sa druge lažni rokovi, sa treće milijarde i milijarde investicija koje ne postoje, sem onoga što država daje uzimajući kredite od "investitora". Sve je to potemkinovština dok svečano otvaraju liftove, semafore i evo poslednjeg primera - školsku ogradu U kovinu, valjda.
А за ово остало, ја се све слажем, само сам владавину права истакао као кључни проблем. Довели су некомпетентне људе у позиције одлучивања и прави суноврат вредности тек следи. Али опет, не верујем да ће се то видети по новчанику и да ће људи престати да гласају за Вучића због плата и пензија. Можда тек крајње дугорочно, након што он сјаше, али онда више неће бити ни битно.

Slažemo se.

freehand freehand 12:55 29.12.2016

Re: чек, чек

cane
. I onda utvrdi da mu država nije uplatila poslednjih deset godina radnog staža.


i koliko od pomenutih 10 godina je SNS na vlasti i ko je bio pre toga pa mu nije uplacivao doprinose?


Vlast je promenjena da bi se radilo čisto i pošteno, bez partijskih kadrova i partijskog zapošljavanja, sa tenderima, uz iskorenjivanje korupcije i kriminala uopšte. A država sad ima i suficit i deficit a sve se radi čisto i transparentno.
Inače, ministar policije je i pre pet i osam bio isti kao do pre dve godine, ako to pitaš.
cane cane 13:08 29.12.2016

Re: чек, чек

Inače, ministar policije je i pre pet i osam bio isti kao do pre dve godine, ako to pitaš.


ko kontrolise uplate doprinosa?
svarog svarog 13:10 29.12.2016

Re: чек, чек

Фокусирање на економију не може више срушити Вучића (већ је избегао банкрот и изашао на "зелену грану", фокусирање на владавину права и правду може.


Radojice potpuno se slažem. Ova vlada vodi najbolju ekonomsku politiku od 2000. (jbt ovo baš zvuči botovski, ali je istina, posebno što je veći deo tog perioda Dinkić vodio ekonomsku politiku Srbije). Sa te strane glave mu može doći neki spoljni šok, neka nova globalna kriza ili recesija u EU u kombinaciji sa skokom cena nafte i kamatnih stopa npr. Jer većina pozitivnih (a i negativnih) stvari koja se dešava u našoj ekonomiji je indukovana spoljnim dešavanjima. Takva je sudbina svake male otvorene zemlje

S druge strane, vladavina prava je pravi problem i rušenje u Savamali je postalo simbol oko koga su se ljudi okupili, a simboli mogu biti jaki pokretači. Opet, ja sam skeptičan prema tome koliko je ovo pitanje značajno prosečnom glasačau u Srbiji i nažalost verujem da to još ne može biti pitanje oko kog će se okupiti kritična masa. Ali slažem se da na tome treba insistirati, obrazovati ljude i graditi kapital za neke naredne važnije izbore
freehand freehand 13:19 29.12.2016

Re: чек, чек

Ova vlada vodi najbolju ekonomsku politiku od 2000.

Kakva je razlika između ove Vučićeve vlade, prethodne Vučićeve vlade i još dve prethodne vučićeve vlade, ako sam dobro obračunao i rekonstrukcije, a nisam?
Šta je "najbolja ekonomska politika", ako je u pitanju iluzija sazdana, sa jedne strane, na lažima i fantazmima o milijardama nečega što se kreće od 100 milijardi na granici, deset hiljada milijardi koje dolaze, Mubadalama i arapskim investicijama?
Ono o čemu govoriš je samo apsolutna moć ovaploćena u cepanju programa ministrima, sečenju i kršenju stečenih prava, zapošljavanju i otpuštanju temeljenom na ucenama i mobingu. kakav je problem štelovati tu sliku ako te ne obavuzuju ni ustav ni zakoni već samo lična volja a rezultate vrednuju i prikazuju mediji koji zavise od iste te nesputane moć?
Pričamo o Srbiji u kojoj moron koji se pretvorio u Moloha u studio jedne televizije dovede bivšeg kancelara Nemačke i onda da bi se malo poserdarili a više da bi taj nesrećni nemac služio kao medijum kroz koga će Vučić sam sebe da hvali. Priznajem da nikad nisam video tako nešto. Jesam plaćene novinare, nameštene panele, isfolirane debate, plaćene panegirike ali ovakva dva sagovornika i ovakvu formu - nikad.
Razobručeno ludilo.
svarog svarog 13:44 29.12.2016

Re: чек, чек

freehand
Ova vlada vodi najbolju ekonomsku politiku od 2000.

Kakva je razlika između ove Vučićeve vlade, prethodne Vučićeve vlade i još dve prethodne vučićeve vlade, ako sam dobro obračunao i rekonstrukcije, a nisam?
Šta je "najbolja ekonomska politika", ako je u pitanju iluzija sazdana, sa jedne strane, na lažima i fantazmima o milijardama nečega što se kreće od 100 milijardi na granici, deset hiljada milijardi koje dolaze, Mubadalama i arapskim investicijama?
Ono o čemu govoriš je samo apsolutna moć ovaploćena u cepanju programa ministrima, sečenju i kršenju stečenih prava, zapošljavanju i otpuštanju temeljenom na ucenama i mobingu. kakav je problem štelovati tu sliku ako te ne obavuzuju ni ustav ni zakoni već samo lična volja a rezultate vrednuju i prikazuju mediji koji zavise od iste te nesputane moć?
Pričamo o Srbiji u kojoj moron koji se pretvorio u Moloha u studio jedne televizije dovede bivšeg kancelara Nemačke i onda da bi se malo poserdarili a više da bi taj nesrećni nemac služio kao medijum kroz koga će Vučić sam sebe da hvali. Priznajem da nikad nisam video tako nešto. Jesam plaćene novinare, nameštene panele, isfolirane debate, plaćene panegirike ali ovakva dva sagovornika i ovakvu formu - nikad.
Razobručeno ludilo.




Vidi, ja nisam u kampanji pa ne moram da pišem ovakve ... pa ne znam kako bih ovo nazvao

Ako te zanima ekonomska politika i rezultati na ovoj strani imaš linkove na kojima možeš da se informišeš

Jeste 2012-2015. je nastavio da kopa rupu i to ubrzanim tempom, ali poslednje dve godine je krenulo uzbrdo. Osnovno pitanje je koliko dugo će trajati. A osim nekog spoljnog udara, na trajnost presudno utiče poslovna klima, a na nju presudno utiče vladavina prava. Drugim rečima ako se reketiranje nastavi (neko spomenu nekidan kafanu Durmitor) eventualno će ljudi odustajati od biznisa i bežati i ode mas u propas.

P.S. mada odgovaram na tvoj komentar, ovo što pišem nije upućeno tebi, nego ostalima, ko hoće da čita. Ne smatraj se obaveznim da odgovaraš

vera.nolan2 vera.nolan2 13:51 29.12.2016

Re: чек, чек

Sad sam izvlači zaključke o nivou fatamorgane.
Sve ti je ovo jedan veliki Beograd na vodi, i funkcioniše dok vetar i kiša ne pocepaju i ne smulje kulise.
I delimično si u pravu što se vladavine prava tiče. Jer to je samo deo. Kultura, mediji, nauka, zdravstvo mračna su strana u koju je opasno i zagledati.
Mislim da ti nemaš predstavu ko vodi sve u Srbiji.

E, ne vredi, obećala sam sebi, ne idi na blogove na političke teme i zbog tebe, zavređujućeg i posebnog blogera, ovde pukoh ... sve znaš, a ipak ...
... gde G. Čomić stade, ti nastavi !?
Sve je zaludna bitka, ... sumnje nemam da ti, freehand, znaš i to dobro znaš !
freehand freehand 13:53 29.12.2016

Re: чек, чек

Vidi, ja nisam u kampanji pa ne moram da pišem ovakve ... pa ne znam kako bih ovo nazvao

Iz ovoga sledi da sam ja u kampanji, a da ti nećeš da mi kažeš šta je u tom komentaru netačno i toliko smešno?
Da zanemarimo sad to da je "2014-2015 nastavio da kopa rupu a poslednje dve godine", kad govorimo o smešnim stvarima, ali moram da ti kažem da ekonomija nisu samo budžet i izveštaji ministarstva finansija.
Ni Franko, ni Pinoče ni Čaušesku nisu primeri lidera upamčenih po besprekornim izveštajima ministarstava finansija i ostvarivanjima budžeta.
freehand freehand 13:54 29.12.2016

Re: чек, чек

Sve je zaludna bitka, ... sumnje nemam da ti, freehand, znaš i to dobro znaš !

Ne. Zaludno je tavorenje u mlaki mirenja. :) Jebo takve ljude i takav život.
No pasaran, nikad robotom!
svarog svarog 14:03 29.12.2016

Re: чек, чек

freehand
Vidi, ja nisam u kampanji pa ne moram da pišem ovakve ... pa ne znam kako bih ovo nazvao

Iz ovoga sledi da sam ja u kampanji, a da ti nećeš da mi kažeš šta je u tom komentaru netačno i toliko smešno?
Da zanbemarimo sad to da je "2014-2015 nastavio da kopa rupu a poslednje dve godine", kad govorimo smešnim stvarima, ali moram da ti kažem da ekonomija nisu samo budžet i izveštaji ministarstva finansija.
Ni Franko, ni Pinoče ni Čaušesku nisu primeri lidera upamčenih po besprekornim izveštajima ministarstava finansija i ostvarivanjima budžeta.


Mislim da sam se prilično precizno izrazio u svom prvom postu.

U prvom pasusu sam rekao da ova vlada vodi dobru ekonomsku politiku.
U drugom pasusu da je ugrožena (ne znam ni sam koji bih termin upotrebio- nije baš da je nepostojeća) vladavina prava.

Posle si ti meni nabrojao svašta nešto, pa sad i Čaušeskua kao odgovor na šta? Na deo o ekonomskoj politici? Na drugi pasus, o vladavini prava?
Eto ovo je najpreciznije što sam mogao da objasnim.
I ako nastaviš da skakućeš sa teme na temu zaista nemam vremena ni živaca da se nadgornjavam.

freehand freehand 14:14 29.12.2016

Re: чек, чек

Posle si ti meni nabrojao svašta nešto, pa sad i Čaušeskua kao odgovor na šta? Na deo o ekonomskoj politici?

Da. I Franka, i Pinočea, i Čaušeskua.
Mada je prvo pitanje moralo biti - šta u stvari podrazumevaš pod "ekonomska politika"?
svarog svarog 14:17 29.12.2016

Re: чек, чек

freehand
Posle si ti meni nabrojao svašta nešto, pa sad i Čaušeskua kao odgovor na šta? Na deo o ekonomskoj politici?

Da. I Franka, i Pinočea, i Čaušeskua.
Mada je prvo pitanje moralo biti - šta u stvari podrazumevaš pod "ekonomska politika"?


Eto da pojednostavim - Fiskalna politika+monetarna politika+privredni ambijent

A ti?
vera.nolan2 vera.nolan2 14:20 29.12.2016

Re: чек, чек

freehand
Sve je zaludna bitka, ... sumnje nemam da ti, freehand, znaš i to dobro znaš !

Ne. Zaludno je tavorenje u mlaki mirenja. :) Jebo takve ljude i takav život.
No pasaran, nikad robotom!


Jel' ovako, može !



Iskustvo je demantovalo sve ideje, ideale i nade, sve pokušaje bilo kakve borbe, a bilo ih je, još kako, lične ...
a istorija je demantovala sve pomake, u ciklusima sve se urušava i ponovo izgrađuje, na novom nivou, formi, svaka generacija je doživela demant svojih ideala i zaludnost borbe ... i dakako i treba, to i jeste surovi život koji ćemo tek živeti, zadugo, sumnje nemam, toliko se problema, porođajno nakupilo u stvaranju NSP...
U svakom slučaju, dobar blog za one koji još imaju nade da se nešto dade promeniti !



svarog svarog 14:21 29.12.2016

Re: чек, чек

Pinočea


E vidiš Pinoče je postavio temelje da Čile danas zovu Švajcarskom u Andima, mada crvendaći i danas kukumavče. Cena koja je za to plaćena je IMO previsoka, diktatura i represija opet u mojoj knjizi ne mogu se opravdati.
Dakle Pinoče je vodio dobru ekonomsku politiku

Da si ga pomenuo u kontekstu vladavine prava dobio bi neki drugi odgovor
freehand freehand 14:23 29.12.2016

Re: чек, чек

svarog
freehand
Posle si ti meni nabrojao svašta nešto, pa sad i Čaušeskua kao odgovor na šta? Na deo o ekonomskoj politici?

Da. I Franka, i Pinočea, i Čaušeskua.
Mada je prvo pitanje moralo biti - šta u stvari podrazumevaš pod "ekonomska politika"?


Eto da pojednostavim - Fiskalna politika+monetarna politika+privredni ambijent

A ti?

Da, pretpostavio sam da misliš na deficit/suficit/židipi mantru i finansijsku disciplinu.
Ali polako. Monetarnu politiku vodi NBS po dirketivama MMF. Fiskalnu vlada po direktivama MMF i SB. Šta zoveš "privrednim ambijentom"?
svarog
Pinočea


E vidiš Pinoče je postavio temelje da Čile danas zovu Švajcarskom u Andima, mada crvendaći i danas kukumavče. Cena koja je za to plaćena je IMO previsoka, diktatura i represija opet u mojoj knjizi ne mogu se opravdati.
Dakle Pinoče je vodio dobru ekonomsku politiku

Da si ga pomenuo u kontekstu vladavine prava dobio bi neki drugi odgovor

Nisam ja bez veze pomenuo ni jednog od te trojice. Ali da ne plaču "crvendaći" - kakvu bih ocenu dobio za Čaušeskua?
I koliko državu i stanovništvo košta "dobra ekonomska politika" u najcrnjoj diktaturi? Jer krajnje je nezahvalno praviti takve uzročno-posledične veze.
svarog svarog 14:30 29.12.2016

Re: чек, чек

Odgovori prvo ti meni šta ti smatraš pod ek. politikom i zajebi više sa propitivanjem. Ako te zanima ekonomija knjigu u šake
freehand freehand 14:38 29.12.2016

Re: чек, чек

svarog
Odgovori prvo ti meni šta ti smatraš pod ek. politikom i zajebi više sa propitivanjem. Ako te zanima ekonomija knjigu u šake

Nisam ja hvalio nikakvu nepostojeću "ekonomsku politiku".
Nego ti je stav, od prvog odgovora sa kampanjom koju pominješ a u kojoj, naravno ti hvaleći vladu i premijera nisi, neadekvatan za normalan razgovor.
A za takav ne treba uzimati u šake ekonomiju, dovoljan je Informer.
svarog svarog 14:53 29.12.2016

Re: чек, чек

Pazi, uglavnom nemaš pojma o čemu pričaš (kada pričaš o ekonomiji), ispaljuješ parole (baš na nivou informera) i uporan si do besvesti u menjanju teza, neodgovaranju na postavljena pitanja (primetićeš da i dalje nisi odgovorio na ono "A ti?" i postavljanju uglavnom besmislenih pitanja.
A istina je i da sam ja budala što sam uopšte i odgovorio i na tvoj prvi post znajući već sve ovo gore navedeno
Ostaj mi dobar
freehand freehand 14:58 29.12.2016

Re: чек, чек

svarog
Pazi, uglavnom nemaš pojma o čemu pričaš (kada pričaš o ekonomiji), ispaljuješ parole (baš na nivou informera) i uporan si do besvesti u menjanju teza, neodgovaranju na postavljena pitanja (primetićeš da i dalje nisi odgovorio na ono "A ti?" i postavljanju uglavnom besmislenih pitanja.
A istina je i da sam ja budala što sam uopšte i odgovorio i na tvoj prvi post znajući već sve ovo gore navedeno
Ostaj mi dobar

Izvini. Vlada zaista vodi sjajnu ekonomsku poltikuu.
gedza.73 gedza.73 16:24 29.12.2016

Re: чек, чек

No pasaran, nikad robotom!


anonymous anonymous 23:46 30.12.2016

Re: чек, чек


svarog
14:21 29.12



E vidiš Pinoče je postavio temelje da Čile danas zovu Švajcarskom u Andima,


Malo si se prebacio.

Urugvaj zovu Švajcarskom u Andima.


( sa pol.nauka - modul : Politički sistemi Lat.Amerike )


Jesi li slušao...?


tyson tyson 12:51 31.12.2016

Re: чек, чек

Urugvaj zovu Švajcarskom u Andima.



Od Urugvaja do Anda, koliko hiljada kilometara...?


anonymous anonymous 13:19 31.12.2016

Re: чек, чек

tyson
Urugvaj zovu Švajcarskom u Andima.



Od Urugvaja do Anda, koliko hiljada kilometara...?




Beš ga ,....može biti,... povukla me njegova tvrdnja.

U svakom slučaju, ... Urugvaj zovu Švajcarskom Lat.Amerike ...


freehand freehand 15:46 31.12.2016

Re: чек, чек

anonymous
tyson
Urugvaj zovu Švajcarskom u Andima.



Od Urugvaja do Anda, koliko hiljada kilometara...?




Beš ga ,....može biti,... povukla me njegova tvrdnja.

U svakom slučaju, ... Urugvaj zovu Švajcarskom Lat.Amerike ...



Koliko ja znam u tom delu sveta Švajcarskom zovu Kostariku. Zbog stabilnosti, bezbednosti i broja doseljenika iz te zemlje.
anonymous anonymous 08:38 27.12.2016

Izbor predsednika...

...nije samo opredeljivanje za jednog čoveka koji treba da se uvali u footelju ....

anonymous anonymous 08:54 27.12.2016

Re: Izbor predsednika...


Realno - ima li Srbija boljeg kandidata za predsednika od Tomislava Nikolića?


Realno .....
tasadebeli tasadebeli 09:01 27.12.2016

Кинеска радња

Ово сад постало к'о кинеска радња.

Више се не продаје ни бофл роба, него бофл од бофла.



predatortz predatortz 09:52 27.12.2016

Pitanjce

Ovaj plakat koji si postavio, to nešto zvanično ili nečije individualno dizajnersko rešenje?
Mislim, hoće li sa ovim sloganom ići u kampanju?
freehand freehand 09:57 27.12.2016

Re: Pitanjce

predatortz
Ovaj plakat koji si postavio, to nešto zvanično ili nečije individualno dizajnersko rešenje?
Mislim, hoće li sa ovim sloganom ići u kampanju?

To je plakat kraljevačkog Lokalnog fronta. Koliko znam - Janković još ništa na sovjoj promociji nije radio, bar ja za to ne znam. Pojavilo se toga još, ali su u principu sve to dela "nezavisnih" umetnika i organizacija.
I to je slika rasoloženja nekog dela građanstva koji već dosta dugo očajnički traži osobu po svom merilu - novu, neokaljanu političkim angažmanom, spremnu da povede časne i poštene čiji je nivo zilotizma za stepen viši od DJB.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:02 27.12.2016

Re: Pitanjce

Koliko znam - Janković još ništa na sovjoj promociji nije radio, bar ja za to ne znam.


Kako nije, pa rekao je da će se kandidovati kada budu raspisani izbori, meni to deluje kao vrhunac kampanje
anonymous anonymous 10:04 27.12.2016

Re: Pitanjce

freehand
predatortz
Ovaj plakat koji si postavio, to nešto zvanično ili nečije individualno dizajnersko rešenje?
Mislim, hoće li sa ovim sloganom ići u kampanju?

To je plkakat kraljevačkog Lokalnog fronta. Koliko znam - Janković još ništa na sovjoj promociji nije radio, bar ja za to ne znam. Pojavilo se toga još, ali su u principu sve to dela "nezavisnih" umetnika i organizacija.
I to je slika rasoloženja nekog dela građanstva koji već dosta dugo očajnički traži osobu po svom merilu - novu, neokaljanu političkim angažmanom, spremnu da povede časne i poštene čiji je nivo zilotizma za stepen viši od DJB.


Ukoliko ga razni lokalni frontovi budu podržavali - to mu je siguran put u propast.

Lokalni frontovi nemaju nikakav kredibilit u sredinama u kojima deluju.
freehand freehand 10:08 27.12.2016

Re: Pitanjce

Ukoliko ga razni lokalni frontovi budu podržavali - to mu je siguran put u propast.

Lokalni frontovi nemaju nikakav kredibilit u sredinama u kojima deluju.

To je sigurno tako kako kažeš. Malo si doduše zakasnio da ovo saopštiš, pa su te u neznanju demantovali razni - od Verka u Kragujevcu, Lokalnog fronta u Kraljevu do Preletačevića i Mladenovcu. Ali ako sad pročitaju možda vrate mandate?
anonymous anonymous 10:14 27.12.2016

Re: Pitanjce

freehand
Ukoliko ga razni lokalni frontovi budu podržavali - to mu je siguran put u propast.

Lokalni frontovi nemaju nikakav kredibilit u sredinama u kojima deluju.

To je sigurno tako kako kažeš. Malo si doduše zakasnio da ovo saopštiš, pa su te u neznanju demantovali razni - od Verka u Kragujevcu, Lokalnog fronta u Kraljevu do Preletačevića i Mladenovcu. Ali ako sad pročitaju možda vrate mandate?


Opet - lično iskustvo, a ne pogled sa strane.

Par mandata koji su dobili sa nekoliko procenata glasova biračkog tela - vodi upravo tamo gde sam prethodno naznačio.
predatortz predatortz 10:20 27.12.2016

Re: Pitanjce


To je plkakat kraljevačkog Lokalnog fronta.


Mislim da bi trebali da denacifikuju taj plakat. Zlokobno izgleda sa sve tenkićem.
anonymous anonymous 10:31 27.12.2016

Re: Pitanjce

predatortz

To je plkakat kraljevačkog Lokalnog fronta.


Mislim da bi trebali da denacifikuju taj plakat. Zlokobno izgleda sa sve tenkićem.


Tenkić ne postoji.Ali militarizacija svog političkog nezadovljstva je očigledna.

U reči i slici.
predatortz predatortz 10:33 27.12.2016

Re: Pitanjce

anonymous
predatortz

To je plkakat kraljevačkog Lokalnog fronta.


Mislim da bi trebali da denacifikuju taj plakat. Zlokobno izgleda sa sve tenkićem.


Tenkić ne postoji.Ali militarizacija svog političkog nezadovljstva je očigledna.

U reči i slici.


Kako bre ne postoji? Šta je ono u donjem desnom uglu ako nije tenkić?
freehand freehand 10:36 27.12.2016

Re: Pitanjce

anonymous
predatortz

To je plkakat kraljevačkog Lokalnog fronta.


Mislim da bi trebali da denacifikuju taj plakat. Zlokobno izgleda sa sve tenkićem.


Tenkić ne postoji.Ali militarizacija svog političkog nezadovljstva je očigledna.

U reči i slici.

Tenk koji su partizani zarobili od nemaca 60 godina je bio simbol Kraljeva, a pre nekolikogodina uklonjen je iz parka u centru grada. Lokalni front ga koristi kao simbol otpora okoštalim političkim strukturama.
anonymous anonymous 10:48 27.12.2016

Re: Pitanjce

predatortz
anonymous
predatortz

To je plkakat kraljevačkog Lokalnog fronta.


Mislim da bi trebali da denacifikuju taj plakat. Zlokobno izgleda sa sve tenkićem.


Tenkić ne postoji.Ali militarizacija svog političkog nezadovljstva je očigledna.

U reči i slici.


Kako bre ne postoji? Šta je ono u donjem desnom uglu ako nije tenkić?


Na slici - da.
To sam i napisao.

U stvarnosti - ne.

Nekada je postojao, na trgu u Kraljevu,ali je davno uklonjen.

Kao što nema više tenka, tako nema ni šanse za pripadnike Lokalnog fronta, koji su samo restlovi nekadašnjeg Otpora....



predatortz predatortz 10:51 27.12.2016

Re: Pitanjce

Tenk koji su partizani zarobili od nemaca 60 godina je bio simbol Kraljeva, a pre nekolikogodina uklonjen je iz parka u centru grada.


Budalaština!
Jesu li, tako ažurni, uputili izvinjenje Nemcima i nadoknadili im načinjenu štetu?
freehand freehand 10:53 27.12.2016

Re: Pitanjce

Budalaština!

Bez namere da se suprotstavljam uvaženom ekspertu - šta je tačno budalaština? I važi li isto za tenkove i artiljeriju na Kalemegdanu?
predatortz predatortz 11:00 27.12.2016

Re: Pitanjce

freehand
Budalaština!

Bez namere da se suprotstavljam uvaženom ekspertu - šta je tačno budalaština? I važi li isto za tenkove i artiljeriju na Kalemegdanu?


Budalaština je što je tenk uklonjen. Ne vidim ni jedan razlog za to.
freehand freehand 11:03 27.12.2016

Re: Pitanjce

predatortz
freehand
Budalaština!

Bez namere da se suprotstavljam uvaženom ekspertu - šta je tačno budalaština? I važi li isto za tenkove i artiljeriju na Kalemegdanu?


Budalaština je što je tenk uklonjen. Ne vidim ni jedan razlog za to.

Izvini onda, to je pitanje za urbaniste i gradsku vlast Kraljeva 2007/08
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:04 27.12.2016

Re: Pitanjce

predatortz
freehand
Budalaština!

Bez namere da se suprotstavljam uvaženom ekspertu - šta je tačno budalaština? I važi li isto za tenkove i artiljeriju na Kalemegdanu?


Budalaština je što je tenk uklonjen. Ne vidim ni jedan razlog za to.


Još kad bih ti rekao da nisu bili partizani ti koji su upravljali tenkom (u stvari tenkovima, bilo ih je "čak dva" ), tek onda bi se iznervirao :)
tyson tyson 13:19 27.12.2016

Re: Mitologija

Tenk koji su partizani zarobili od nemaca 60 godina je bio simbol Kraljeva, a pre nekolikogodina uklonjen je iz parka u centru grada

Taj tenk koji je bio u parku je dobijen od Britanaca 1944. godine (ili kasnije).

Pošto igrom slučaja imam nekakve veze sa Kraljevom, pre će biti da je simbol grada bio i ostao spomenik srpskom vojniku na centralnom gradskom trgu.


tyson tyson 10:33 27.12.2016

Dvaput ništa je ništa

Matematika je jasna.

Šešelj odvlači glasove Jeremiću, Jovanović (i verovatno još neko) Jankoviću. DSS će, takođe, sa svoje strane da štrpne malo obojici.

Tako da će "ni riba ni devojka" kandidat SNS na kraju da dobije sasvim dovoljno glasova, makar to bio i Nikolić uz Vučićevu i medijsko-tabloidnu podršku.

Živi bili pa videli.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:37 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

tyson
Matematika je jasna.

Šešelj odvlači glasove Jeremiću, Jovanović (i verovatno još neko) Jankoviću. DSS će, takođe, sa svoje strane da štrpne malo obojici.

Tako da će "ni riba ni devojka" kandidat SNS na kraju da dobije sasvim dovoljno glasova, makar to bio i Nikolić uz Vučićevu i medijsko-tabloidnu podršku.

Živi bili pa videli.



Sličnog sam mišljenja, pored ovakve konkurencije Nikolić uz Vučićevu podršku bez problema dobija možda i u prvom krugu.
freehand freehand 10:41 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

tyson
Matematika je jasna.

Šešelj odvlači glasove Jeremiću, Jovanović (i verovatno još neko) Jankoviću. DSS će, takođe, sa svoje strane da štrpne malo obojici.

Tako da će "ni riba ni devojka" kandidat SNS na kraju da dobije sasvim dovoljno glasova, makar to bio i Nikolić uz Vučićevu i medijsko-tabloidnu podršku.

Živi bili pa videli.


Ovo je generalno priča o prvom krugu. U drugom se može desiti i Tramp i Austrija, a bogami i Tadićevo iskustvo nije za baciti.
Političko klatno krenulo je polako na drugu stranu, pitanje je samo koliko je zrelo.
Vrabac

Sličnog sam mišljenja, pored ovakve konkurenciju Nikolić uz Vučićevu podršku bez problema dobija možda i u prvom krugu.

Šta tačno fali konkurenciji? I Jeremiću i Jankoviću, pa i Aleksandru Popoviću? Samo ako bi moglo bez ovih floskula režimske propagande o "prepoznatljivosti", nemanju harizme i svih drugih sranja koja kad primeniš na grobara i plačka zvuče baš onako jako.
predatortz predatortz 10:43 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

vrabac_u_steni
tyson
Matematika je jasna.

Šešelj odvlači glasove Jeremiću, Jovanović (i verovatno još neko) Jankoviću. DSS će, takođe, sa svoje strane da štrpne malo obojici.

Tako da će "ni riba ni devojka" kandidat SNS na kraju da dobije sasvim dovoljno glasova, makar to bio i Nikolić uz Vučićevu i medijsko-tabloidnu podršku.

Živi bili pa videli.



Sličnog sam mišljenja, pored ovakve konkurenciju Nikolić uz Vučićevu podršku bez problema dobija možda i u prvom krugu.


Ovo je Vučiću idealna prilika da se reši Nikolića. Koga god SNS predloži, taj će da dobije izbore. Ne znam koliko bi mu odbora Toma uzeo ako mu Vučić ne aminuje kandidaturu, ali mislim da bi to bilo podnošljivo.

Da sam na Vučićevom mestu, podržao bih prepoznatljivu nestranačku ličnost koja bi mi bila zahvalna. Nahranio bih nečiju sujetu a zauzvrat dobio mnogo.
tetkino tetkino 10:50 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Slazem se - da Vucic predlozi Rasima Ljajica za predsednika - em bi Rasim dobio u prvom krugu, em bi Vucic bio proglasen za polu bozanstvo od ovih iz EU

A "gradjanska" Srbija bi dobila: fakultetski obrazovanog, pristojnog, predstavnika manjina koji je pri tome umereni islamista - pa di ces bolje.
Ne bi mogli ni da pisnu.

Desno orjentisana Srbija bi dobila za predsednika jedinog coveka koji se borio za Seselja, Mladica, Karadzica, Hadzica... u Hagu - nema veceg patriote, i oni bi bili na dupe mirni.

Idealan kandidat, da li ce ga Vucko prepoznati...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:52 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Šta tačno fali konkurenciji? I Jeremiću i Jankoviću, pa i Aleksandru Popoviću? Samo ako bi moglo bez ovih floskula režimske propagande o "prepoznatljivosti", nemanju harizme i svih drugih sranja koja kad primeniš na grobara i plačka zvuče baš onako jako.


Nisam ti rekao da sam postao spoljnji saradnik Informera?

Sada ozbiljno, Saša Janković nema teoretske šanse da pređe desetak posto, a i to bi bilo čudo da nagura. Ne treba biti "režimski propagandista" pa to uvideti.

Od svih pomenutih možda bi Jeremić imao neke šanse.
Možda.
freehand freehand 10:56 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Sada ozbiljno, Saša Janković nema teoretske šanse da pređe desetak posto, a i to bi bilo čudo da nagura. Ne treba biti "režimski propagandista" pa to uvideti.

A ovo je procenjeno na osnovu čega?
Saša Janković je, na primer, čovek koga bih ja voleo da imam za predsednika. Model Drnovšek. Zna svoju struku, poštuje zakon, poštuje institucije, ne galami, ne laže. Meni dosta.
arianna arianna 10:57 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Idealan kandidat, da li ce ga Vucko prepoznati...



Sinoć nam je Milomir Marić pokazao idealnog kandidata. Pa, dal slučajno, dal namerno...videćemo.

em Srbin, em patriota, bizMismen, rusofil, hvali Trampa, "ŽRTVA" prethodnog režima!!! ima čak i izborni slogan. Malo li je?


Svi bi na kanabe<<<<
predatortz predatortz 10:58 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Šta tačno fali konkurenciji? I Jeremiću i Jankoviću, pa i Aleksandru Popoviću? Samo ako bi moglo bez ovih floskula režimske propagande o "prepoznatljivosti", nemanju harizme i svih drugih sranja koja kad primeniš na grobara i plačka zvuče baš onako jako.



E to sa harizmom ti je jako zajebana stvar...
Šta misliš ko je za narod više ima, ne za mene ili tebe, nego za većinu glasača:

Saša Janković ili Đuro Palica?

To ti je, ujedno, moj odgovor i za prepoznatljivost.

Samo naivne političke grupacije, da ne kažem glupave, misle da će izbore da dobije neko ko ima školu, pravilno se služi padežima i ume da spari čarape sa odelom.

Pa, jebo te, u Americi je pobedio Tramp!
freehand freehand 11:01 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Samo naivne političke grupacije, da ne kažem glupave, misle da će izbore da dobije neko ko ima školu, pravilno se služi padežima i ume da spari čarape sa odelom.

Akote dobro razumem - treba da nađemo nepismenog alkoholičćara koji bije ženu i decu javno? jel to predlažeš?
predatortz predatortz 11:05 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

freehand
Samo naivne političke grupacije, da ne kažem glupave, misle da će izbore da dobije neko ko ima školu, pravilno se služi padežima i ume da spari čarape sa odelom.

Akote dobro razumem - treba da nađemo nepismenog alkoholičćara koji bije ženu i decu javno? jel to predlažeš?


Ne razumeš dobro, a par puta sam napisao.
Opozicija, ako hoće da dobije izbore, a čini mi se da neće, treba da nađe JEDNOG kandidata, dovoljno prepoznatljivog za celu Srbiju a ne samo za intelektualne krugove.
Ako izađu sa dva i više kandidata, ma koliko ti kandidati bili kvalitetni, šanse da ih pobedi bilo koja budala koju podrži SNS su ogromne.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:13 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Saša Janković je, na primer, čovek koga bih ja voleo da imam za predsednika.


Ja na primer ne bih, prosto čovek mi je antipatičan još od kako se pojavio, dakle mnogo pre dolaska naprednjaka na vlast i provlačenja kroz tabloide.

Ali dobro, to nema veze, neka je u pitanju i neki moj trip, u suštini nebitan.
Problem je što izgleda da i kod dobrog dela ostalog pučanstva iz ovih ili onih razloga ne stoji baš visoko sa simpatijama.
Baš sam juče komentarisao da je on za Vučića idealan protivkandidat, koga god da Vučić podrži, a svi izgledi su da će to ipak biti Toma.
freehand freehand 11:15 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Problem je što izgleda da i kod dobrog dela ostalog pučanstva iz ovih ili onih razloga ne stoji baš visoko sa simpatijama.

Možda zato što zloupotrebljava funkciju, ima platu od 600.000 i ubio je nbajboljeg druga?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:16 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

freehand
Problem je što izgleda da i kod dobrog dela ostalog pučanstva iz ovih ili onih razloga ne stoji baš visoko sa simpatijama.

Možda zato što zloupotrebljava funkciju, ima platu od 600.000 i ubio je nbajboljeg druga?


da! a još mu i smrde noge!
predatortz predatortz 11:18 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa


Ja na primer ne bih, prosto čovek mi je antipatičan još od kako se pojavio, dakle mnogo pre dolaska naprednjaka na vlast i provlačenja kroz tabloide.


Ja bih, na primer, voleo da znam koji su to politički stavovi koje onaj ko želi moj glas zastupa.
Znači ekokomski program, pitanje integracija, nacionalni program, u mom slučaju jako bitna stavka - odnos prema RS...
Za Jankovića ne mogu da kažem da mi je to jasno.
Evo, od navedenih bih se odlučio za Popovića.
anonymous anonymous 11:20 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

freehand
Sada ozbiljno, Saša Janković nema teoretske šanse da pređe desetak posto, a i to bi bilo čudo da nagura. Ne treba biti "režimski propagandista" pa to uvideti.

A ovo je procenjeno na osnovu čega?
Saša Janković je, na primer, čovek koga bih ja voleo da imam za predsednika. Model Drnovšek. Zna svoju struku, poštuje zakon, poštuje institucije, ne galami, ne laže. Meni dosta.

DAo si mi dobar šlagvort za nešto što sam još ranije hteo da napišem.

To što se tebi ili meni neko svidja ili ne , malo je značajno.

Važno je ono što je potrebno Srbiji.

Pitanju kakav bi ko mogao da bude Predsednik, prethodi pitanje kakav je Predsednik Srbiji potreban.

U različitim istorijskim periodima i različitim društveno političkim situacijama različiti formati lidera su potrebni.

Ne postoji univerzalno pogodna ličnost, niti ona treba da se traži u odnosu na idealan tip projektovanog kandidata.


U kakvoj se trenutno situaciji Srbija kao država nalazi ?

Kad dobijemo dobar odgovor na ovo pitanje možemo da uđemo u raspravu o kadidatu.

vcucko vcucko 11:20 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

freehand
Problem je što izgleda da i kod dobrog dela ostalog pučanstva iz ovih ili onih razloga ne stoji baš visoko sa simpatijama.

Možda zato što zloupotrebljava funkciju, ima platu od 600.000 i ubio je nbajboljeg druga?

Nije ubio najboljeg druga, ali je iz svega iznetog utvrđeno da je u to doba vitlao po Beogradu sa pištoljem za pojasom, sa sve urednom dozvolom.
Meni, po nekima divljem Krajišniku, tako nešto ne bi palo na pamet ni posle gajbe piva.
Ali to su, ajde, mentalitetne razlike.
freehand freehand 11:22 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

predatortz
freehand
Samo naivne političke grupacije, da ne kažem glupave, misle da će izbore da dobije neko ko ima školu, pravilno se služi padežima i ume da spari čarape sa odelom.

Akote dobro razumem - treba da nađemo nepismenog alkoholičćara koji bije ženu i decu javno? jel to predlažeš?


Ne razumeš dobro, a par puta sam napisao.
Opozicija, ako hoće da dobije izbore, a čini mi se da neće, treba da nađe JEDNOG kandidata, dovoljno prepoznatljivog za celu Srbiju a ne samo za intelektualne krugove.
Ako izađu sa dva i više kandidata, ma koliko ti kandidati bili kvalitetni, šanse da ih pobedi bilo koja budala koju podrži SNS su ogromne.

Ne razumem, očigledno. I dalje mislim da "opozicija" kao pojam nije koherentna politička organizcaija, nego raznolika i raznorodna grupa političkih organizacija sa različitim ideologijama i programima, koje svoje delovanje upodobljuju tim svojim političkim viđenjima. Opozcija su i LDP i SRS, da te podsetim samo, i Dveri i DS,
Pa ja, na primer, mislim da svako treba da se ponaša u skaldu sa svojim programom i politikom, da se pozicionira i istakne ili podrži kandidata kojeg hoće. A duga je kampanja, svašta tu može da bude.
Takođe, na primer, mislim 9i tu se slažem sa Čedom Jovanovićem da bi Vučić najviše voleo da bude kandidat, ali dela opozicije. Samo što ja to, za razliku od Čede ne bih voleo nikako. A i ne može da se zbude, jer bez obzira što je tri godine apsolutne vlasti potrošio na to da utvrdi koliko ne zna mislim da mu treba bar još tri da shvati da je i ovo što sad misli da zna - samo običan džak fraza i opštih mesta pokupljenih od Vujovića i drugih oko njega. Srbija te tri godine nema.
A možda i ima, ako je spremna da tone dalje.
Elem, ja se na naprednjačkog kandidata kladio ne bih na velike pare, a a da ponovim - klatno je krenulo u kontra stranu.
predatortz predatortz 11:24 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Elem, ja se na naprednjačkog kandidata kladio ne bih na velike pare, a a da ponovim - klatno je krenulo u kontra stranu.


Iskreno, bez truna ironije, voleo bih da si ti u pravu.
freehand freehand 11:25 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

predatortz
Elem, ja se na naprednjačkog kandidata kladio ne bih na velike pare, a a da ponovim - klatno je krenulo u kontra stranu.


Iskreno, bez truna ironije, voleo bih da si ti u pravu.

Iskreno - i ja.
anonymous anonymous 11:33 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

freehand


Elem, ja se na naprednjačkog kandidata kladio ne bih na velike pare, a a da ponovim - klatno je krenulo u kontra stranu.


Šta ti ukazuje na navedeno ???


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana