Društvo| Ljudska prava| Politika| Sex

Vaistinu se rodi ... SNS-ov SA odred

a_jovicic RSS / 08.01.2017. u 00:28

Juče je stupila na snagu Uredba Vlade Srbije o pomoćnoj policiji.

 

Tokom angažovanja nose oružje, policijske uniforme i službenu legitimaciju, koja se razlikuje samo u natpisu - umesto „Policija" piše „Pomoćna policija".

Novom uredbom koja je stupila juče na snagu Pomoćnu policiju bira komisija koju imenuje ministar unutrašnjih poslova, na osnovu javnog konkursa. Da bi pojedini građani bili angažovani dovoljno je da budu nezaposleni, stariji od 18, a mlađi od 50 godina i da imaju najmanje srednju stručnu spremu, u četvorogodišnjem trajanju. Komisiju koja bira pripadnike Pomoćne policije imenuje ministar.

Međutim, ministar ih može birati i bez javnog konkursa.

„Ministar može u skladu s potrebama i bez raspisivanja javnog konkursa u Pomoćnu policiju angažovati lica koja su završila osnovnu policijsku obuku, Srednju školu unutrašnjih poslova, Višu školu unutrašnjih poslova, Policijsku akademiju, Kriminalističko-policijsku akademiju ili druga lica koja ispunjavaju uslove predviđene ovom uredbom", navodi se u ovom aktu.

Pripadnici Pomoćne policije ne moraju da deluju u svojm sredinama, već bilo gde na teritoriji Srbije i za vreme angažovanja primaju 70 odsto prosečne zarade bez pripadajućih poreza i doprinosa u Srbiji, isplaćene u mesecu koji je prethodio angažovanju.

Izvori:

insajder.net | Pomoćna policija - nova Uredba, stara praksa

N1 | Od danas se formira Pomoćna policija

Uredba o službi u Pomoćnoj policiji

Pred kraj godine izglasaše zakon o uvodjenju Bloklajtera (nem. Blockleiter) tj. upravnika zgrada a sada izgleda uvedoše i Šturmabtajlung odrede (nem. Sturmabteilung, SA)

Šta je sledeće? ... paljenje "Rajhstaga"? ... pa da se "oni koje politika ne zanima" (te zato ne izlaze da glasaju) prizovu pameti kuda sve ovo vodi!

EDIT: Interesantno je da se paravojna formacija identičnog naziva pojavila 1933. Hilfspolicaj (nem. Hilfspolizei) ... a bila je sačinjena od 25000 SA i 15000 SS pripadnika.

Bundesarchiv_Bild_102-14381%2C_Berlin%2C_Polizeipatrouille_am_Wahltag.jpg

(levo - pripadnik regularne policije, desno - pomoćne)

 EDIT 2017-01-09 08:54: "Nebojša iz Beograda" najavio ukidanje Uredbe (doduše pri tom je izrekao par laži ali bitno je da im ovo nije prošlo)



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 00:40 08.01.2017

Samo su zaboravili

Da je preduslov dužeg apsolutizma ekonomski napredak. Toga nema, zato su ovo samo nus pojave, koje naravno ne treba podcenjivati.
a_jovicic a_jovicic 00:48 08.01.2017

Re: Samo su zaboravili

expolicajac
Da je preduslov dužeg apsolutizma ekonomski napredak. Toga nema, zato su ovo samo nus pojave, koje naravno ne treba podcenjivati.

Ex, odlično da si se ti prvi (po)javio ... treba nam stručno tumačenje ... Pretpostavljam da je ovo neka "moderna" varijanta nekadašnjeg rezervnog sastava Milicije ... Jel' imaš "memoriju pamćenja" kako se radio izbor za tu formaciju? ... tj. koji su bili uslovi za prijem i slično? Kapiram ja da rezervni sastav treba da postoji ali ono što brine je što se ovom uredbom daju prilično široka ovlašćenja "popečitelju unutrašnjih dela" ... ono ... mož' da formira komisiju al' mož' i sam da izabere koga hoće. To verovatno ranije nije postojalo?!
expolicajac expolicajac 01:04 08.01.2017

Re: Samo su zaboravili

a_jovicic
expolicajac
Da je preduslov dužeg apsolutizma ekonomski napredak. Toga nema, zato su ovo samo nus pojave, koje naravno ne treba podcenjivati.

Ex, odlično da si se ti prvi (po)javio ... treba nam stručno tumačenje ... Pretpostavljam da je ovo neka "moderna" varijanta nekadašnjeg rezervnog sastava Milicije ... Jel' imaš "memoriju pamćenja" kako se radio izbor za tu formaciju? ... tj. koji su bili uslovi za prijem i slično? Kapiram ja da rezervni sastav treba da postoji ali ono što brine je što se ovom uredbom daju prilično široka ovlašćenja "popečitelju unutrašnjih dela" ... ono ... mož' da formira komisiju al' mož' i sam da izabere koga hoće. To verovatno ranije nije postojalo?!

I ranije se izbor zasnivao na kriterijumima lojalnosti. Sve dok u taj pomoćni sastav ne počnu da se primaju kriminalci sa ili bez dosijea sve je uredu. Moguće je da če proverni članovi SNS-a da dobiju privilegiju da jednom godišnje prime tih 70% plate, ali ne verujem da će dalje od toga da se ide. Mislim da poznajem situaciju u MUP-u. Komnandi sastav je pod kontrolom SNS-a ali srednji nivo rukovođenja i izvršni kadar nije na nivou odanosti koji zahteva AV. Jedinicama pomoćne policije rukovodiće aktivni sastav, kako će izgledati to sve u praksi tek treba da se sagleda. Formiranje je politička odluka ali samo dejstvo na terennu zavisi od faktora koje politika ovoga puta nije u potpunosti sagledala. Vrlo lako može da se desi da to bude jedna od prvih strategijskih grešaka aktuelne vlasti.
Jukie Jukie 08:28 08.01.2017

Re: Samo su zaboravili

Da li to znači da će postojati jedinica nakupljena od nestručnih lica, koja ima svoju kancelariju gde oni sede i povremeno sa oružjem izlaze na ulice, a svi se mole da im se baš taj kupljena-diploma policajac ne pojavi

Teoretski ako sam nezaposlen i imam nekog strica on može da me uglavi u tu jedinicu da dobijam platu a kad se desi nešto važno eto mene na ulici sa pištoljem da odlučujem u opasnim situacijama gde su uključeni civili i nasumični prolaznici
martin_krpan martin_krpan 09:47 08.01.2017

Re: Samo su zaboravili

expolicajac
Da je preduslov dužeg apsolutizma ekonomski napredak. Toga nema, zato su ovo samo nus pojave, koje naravno ne treba podcenjivati.


Kako nema napretka? Otvaraju se kilometri auto puta, fabrike,... Vojska je "utegnuta", Migovi su tu nakon 25 godina, suza u oku.



Sretan ti rođendan predsjedniče.
milisav68 milisav68 10:21 08.01.2017

Re: Samo su zaboravili

martin_krpan
Sretan ti rođendan predsjedniče.


a_jovicic a_jovicic 10:43 08.01.2017

Re: Samo su zaboravili

martin_krpan
expolicajac
Da je preduslov dužeg apsolutizma ekonomski napredak. Toga nema, zato su ovo samo nus pojave, koje naravno ne treba podcenjivati.


Kako nema napretka? Otvaraju se kilometri auto puta, fabrike,... Vojska je "utegnuta", Migovi su tu nakon 25 godina, suza u oku.


Ma dobro ... nije naš "Kancelar" baš u rangu molera sa brčićima (niti mi imamo ekonomski potencijal Nemačke '30-tih) ali smo negde u rangu Rumunije ... pod Čaušeskom ... a tamo je vladao i vladao i bez ekonomskog napretka (dobro de ... Čaušesku jeste otplatio sve kredite ali nije baš bilo ekonomskog blagostanja)
a_jovicic a_jovicic 10:46 08.01.2017

Re: Samo su zaboravili

Jukie
Da li to znači da će postojati jedinica nakupljena od nestručnih lica, koja ima svoju kancelariju gde oni sede i povremeno sa oružjem izlaze na ulice, a svi se mole da im se baš taj kupljena-diploma policajac ne pojavi

Teoretski ako sam nezaposlen i imam nekog strica on može da me uglavi u tu jedinicu da dobijam platu a kad se desi nešto važno eto mene na ulici sa pištoljem da odlučujem u opasnim situacijama gde su uključeni civili i nasumični prolaznici

Ma neće njih da šalju u opasne situacije ... nego ono kad krene "izborna sezona" (a tad' kreće i sezona migranata) da vode računa o javnom redu i miru (da slučajno neko osim SNS-a ne lepi plakate) dok prava policija obezbedjuje granicu.
highshalfbooze highshalfbooze 07:22 08.01.2017

Stara ideja

To je ideja iz 2005. godine. A taj zakon je menjan više puta, u nas se svako malo menjaju zakoni po hitnom postupku kakokomeprdnenapamet, 2009, 2011. i 2015. godine i nije izbačena ta mogućnost.
Pa se pitam, kako su donošeni ti zakoni ranije u vreme DS/DSS i kako su vršene javne rasprave i di ste bili do sad sa tim Šturmovima, a davali ste legitimitet tim likovima što su napravili taj zakon kroz kasnije izbore?
Pitanje nije lično, več više opšteg karaktera
freehand freehand 09:36 08.01.2017

Re: Stara ideja

highshalfbooze
To je ideja iz 2005. godine. A taj zakon je menjan više puta, u nas se svako malo menjaju zakoni po hitnom postupku kakokomeprdnenapamet, 2009, 2011. i 2015. godine i nije izbačena ta mogućnost.
Pa se pitam, kako su donošeni ti zakoni ranije u vreme DS/DSS i kako su vršene javne rasprave i di ste bili do sad sa tim Šturmovima, a davali ste legitimitet tim likovima što su napravili taj zakon kroz kasnije izbore?
Pitanje nije lično, več više opšteg karaktera

Nije ovde problem u Pomoćnoj policiji kao takvoj, nego u diskrecionom pravima ministra sa jedne strane i potencijalu nasilja vlasti sa druge strane.
Očigledno je da javnost, ili bar njen deo koji je uplašen ovim što se događa nije verovala u mogućnost da prethodne vlade, od dvehiljadite na ovamo policijsku ili vojnu silu upotrebe u političke svrhe, a da sa ovom vlašću to nije slučaj. I to svakako nije bez razloga.
a_jovicic a_jovicic 10:36 08.01.2017

Re: Stara ideja

highshalfbooze
To je ideja iz 2005. godine. A taj zakon je menjan više puta, u nas se svako malo menjaju zakoni po hitnom postupku kakokomeprdnenapamet, 2009, 2011. i 2015. godine i nije izbačena ta mogućnost.
Pa se pitam, kako su donošeni ti zakoni ranije u vreme DS/DSS i kako su vršene javne rasprave i di ste bili do sad sa tim Šturmovima, a davali ste legitimitet tim likovima što su napravili taj zakon kroz kasnije izbore?

DS je napravio i komunalnu policiju ... tako je to kad misliš da ćeš doveka vladati.

U principu Vučić i nije ništa sam smislio ... on je samo usavršio ono što su razni "manekeni" pre njega pripremili ... a bog'me je preuzeo i nešto tih kadrova koji su to smišljali.

Sada su se samo lepo "poklopile kockice" ... Bloklajteri će da prikupljaju informacije o tome ko gde stvarno živi, za to će da dobijaju "simboličnu naknadu" od 300 RSD ... po stanu ... onima koji ne budu želeli da daju podatke poslaće krimunalnu policiju da ih legitimišu ... vlasnicima stanova koji imaju podstanare će razrezati dodatni porez na zakup (na način koji sami procene da je tržišna vrednost stana) ... te novce će usmeriti na šturm trupe tokom izbora (koji se jel'te održavaju svake godine tako da onih max mesec dana angažovanja legne sasvim lepo) i to naravno sve pod izgovorom "migrantske krize" koja se uvek nekako desi baš u proleće ... bonus je ako zbog tolikih poreza na stanove dodatno padne i cena stanova pa ih što milom (preko svojih bata i kumova jeftino otkupe) - što silom (nemaš da platiš porez ... pa naplatićemo kroz oduzimanje stana) otmu i podele svojim "zaslužnim aktivistima" i eto nama napredne države u kojoj vlada red, rad i disciplina.
highshalfbooze highshalfbooze 10:37 08.01.2017

Re: Stara ideja

Znam, pisali su zakone za svoje potrebe, a ne za potrebe regulisanja društvenih odnosa. A narodu ostaje da veruje u partiju na vlasti, kao nekada u vreme jednopartijskog sistema.

Dodato, čisto da se uokviri:
U principu Vučić i nije ništa sam smislio ... on je samo usavršio ono što su razni "manekeni" pre njega pripremili ... a bog'me je preuzeo i nešto tih kadrova koji su to smišljali.
freehand freehand 10:51 08.01.2017

Re: Stara ideja

a_jovicic
highshalfbooze
To je ideja iz 2005. godine. A taj zakon je menjan više puta, u nas se svako malo menjaju zakoni po hitnom postupku kakokomeprdnenapamet, 2009, 2011. i 2015. godine i nije izbačena ta mogućnost.
Pa se pitam, kako su donošeni ti zakoni ranije u vreme DS/DSS i kako su vršene javne rasprave i di ste bili do sad sa tim Šturmovima, a davali ste legitimitet tim likovima što su napravili taj zakon kroz kasnije izbore?

DS je napravio i komunalnu policiju ... tako je to kad misliš da ćeš doveka vladati.

U principu Vučić i nije ništa sam smislio ... on je samo usavršio ono što su razni "manekeni" pre njega pripremili ... a bog'me je preuzeo i nešto tih kadrova koji su to smišljali.

Sada su se samo lepo "poklopile kockice" ... Bloklajteri će da prikupljaju informacije o tome ko gde stvarno živi, za to će da dobijaju "simboličnu naknadu" od 300 RSD ... po stanu ... onima koji ne budu želeli da daju podatke poslaće krimunalnu policiju da ih legitimišu ... vlasnicima stanova koji imaju podstanare će razrezati dodatni porez na zakup (na način koji sami procene da je tržišna vrednost stana) ... te novce će usmeriti na šturm trupe tokom izbora (koji se jel'te održavaju svake godine tako da onih max mesec dana angažovanja legne sasvim lepo) i to naravno sve pod izgovorom "migrantske krize" koja se uvek nekako desi baš u proleće ... bonus je ako zbog tolikih poreza na stanove dodatno padne i cena stanova pa ih što milom (preko svojih bata i kumova jeftino otkupe) - što silom (nemaš da platiš porez ... pa naplatićemo kroz oduzimanje stana) otmu i podele svojim "zaslužnim aktivistima" i eto nama napredne države u kojoj vlada red, rad i disciplina.

Ne znam kako ti se desilo da preskočiš i vojsku, redovnu policiju, kontrolore u autobusima, konduktere, šalterske službenice i druge krvopije.
Logično bi bilo da čovek sa makar prosečnom inteligencijom i obrazovanjem te socijalnim prilagođavanjem i minimumom informisanosti i političkog znanja može da shvati da nikad nije problem u službi ili instituciji, već u njihovoj zloupotrebi.
I da nije problem u komunalnoj policiji koja u nekom obliku postoji i radi u čitavom civilizovanom svetu, da nije problem u kućepaziteljima niti u pomoćnoj policiji ili nacionalnoj gardi, ili šta će već biti sledeće.
Nije problem tenk, problem je majmun u tenku.
highshalfbooze highshalfbooze 11:11 08.01.2017

Re: Stara ideja

Nije problem tenk, problem je majmun u tenku.

Zato i postoje regulatorna tela koja ne dozvoljavaju majmuna u tenku. Rupa na saksiji je izmišljena.
Kada se pišu zakoni neophodna je javna rasprava, a isključivanje javne rasprave iz procedure i izglasavanje zakona po hitnom postupku je takođe produkt DS/DSS.
Ovo stanje koje je sada, rezultat je rada tokom prethodnih godina i decenija. Nije to palo sa Marsa. Odnosno, majmun je već bio u tenku.
emsiemsi emsiemsi 11:13 08.01.2017

Re: Stara ideja

freehand
a_jovicic
highshalfbooze
To je ideja iz 2005. godine. A taj zakon je menjan više puta, u nas se svako malo menjaju zakoni po hitnom postupku kakokomeprdnenapamet, 2009, 2011. i 2015. godine i nije izbačena ta mogućnost.
Pa se pitam, kako su donošeni ti zakoni ranije u vreme DS/DSS i kako su vršene javne rasprave i di ste bili do sad sa tim Šturmovima, a davali ste legitimitet tim likovima što su napravili taj zakon kroz kasnije izbore?

DS je napravio i komunalnu policiju ... tako je to kad misliš da ćeš doveka vladati.

U principu Vučić i nije ništa sam smislio ... on je samo usavršio ono što su razni "manekeni" pre njega pripremili ... a bog'me je preuzeo i nešto tih kadrova koji su to smišljali.

Sada su se samo lepo "poklopile kockice" ... Bloklajteri će da prikupljaju informacije o tome ko gde stvarno živi, za to će da dobijaju "simboličnu naknadu" od 300 RSD ... po stanu ... onima koji ne budu želeli da daju podatke poslaće krimunalnu policiju da ih legitimišu ... vlasnicima stanova koji imaju podstanare će razrezati dodatni porez na zakup (na način koji sami procene da je tržišna vrednost stana) ... te novce će usmeriti na šturm trupe tokom izbora (koji se jel'te održavaju svake godine tako da onih max mesec dana angažovanja legne sasvim lepo) i to naravno sve pod izgovorom "migrantske krize" koja se uvek nekako desi baš u proleće ... bonus je ako zbog tolikih poreza na stanove dodatno padne i cena stanova pa ih što milom (preko svojih bata i kumova jeftino otkupe) - što silom (nemaš da platiš porez ... pa naplatićemo kroz oduzimanje stana) otmu i podele svojim "zaslužnim aktivistima" i eto nama napredne države u kojoj vlada red, rad i disciplina.

Ne znam kako ti se desilo da preskočiš i vojsku, redovnu policiju, kontrolore u autobusima, konduktere, šalterske službenice i druge krvopije.
Logično bi bilo da čovek sa makar prosečnom inteligencijom i obrazovanjem te socijalnim prilagođavanjem i minimumom informisanosti i političkog znanja može da shvati da nikad nije problem u službi ili instituciji, već u njihovoj zloupotrebi.
I da nije problem u komunalnoj policiji koja u nekom obliku postoji i radi u čitavom civilizovanom svetu, da nije problem u kućepaziteljima niti u pomoćnoj policiji ili nacionalnoj gardi, ili šta će već biti sledeće.
Nije problem tenk, problem je majmun u tenku.

У праву си !
Да ли је свети Зоран Ђинђић био мајмун или не ?
Сигуран сам да нпр. Костић или, пак, Чеда, нису били мајмуни. Они су њега, ако и није био мајмун, направили мајмуном. О мајмунима после њега нема потребе нити да се говори.
freehand freehand 11:15 08.01.2017

Re: Stara ideja

Kada se pišu zakoni neophodna je javna rasprava, a isključivanje javne ra

A ja mislio da je Skloba tu praksu raširio i ustoličio kao stalnu, a da je posle bila trka da se što više zakona prepiše od EU, pa se nije stizalo to oko formalnosti, a da je "legalizam" u Srbiji pogrešna reč?
Ovo stanje koje je sada, rezultat je rada tokom prethodnih godina i decenija. Nije to palo sa Marsa.

Enivej, u kakvoj je to vezi sa konkretnim problemom i njegovim izvrtanjem?
Zašto dobri Jovičić ne traži da se ukine mesto predsednika republike ako muse ne sviđa Nikolić, vlada jer mu se ne sviđa Vučić?
sasaminijature sasaminijature 11:33 08.01.2017

Re: Stara ideja

У праву си !
Да ли је свети Зоран Ђинђић био мајмун или не ?
Сигуран сам да нпр. Костић или, пак, Чеда, нису били мајмуни. Они су њега, ако и није био мајмун, направили мајмуном. О мајмунима после њега нема потребе нити да се говори.


Uuuuuuuuuuuuuuuuuu Čarli!

Mislim da ovaj komentar već sada ulazi u prvih pet za 2017 godinu.

Što rekli klinci i klinceze, objasnio!

Dodao bih samo još narod, on je kao donji najveća dalabu.
a_jovicic a_jovicic 11:54 08.01.2017

Re: Stara ideja

freehand
Zašto dobri Jovičić ne traži da se ukine mesto predsednika republike ako muse ne sviđa Nikolić, vlada jer mu se ne sviđa Vučić?

Zato što ni predsednik ni premijer nisu produkti želje da se malo udome partijski kadrovi bez ikakvih kvalifikacija ... i zato što se i predsednik i premijer biraju na izborima (ovaj drugi doduše preko stranke ali u suštini se uglavnom glasa za čoveka a ne za stranku)

Krivica DS-a je što nije rasformirala partokratski sistem uveden još u vreme SFRJ ... "modifikovan" u vreme Miloševića pojačanjem negativne selekcije ... DS je imao šansu to da promeni ali neeee ... zašto menjati nešto što funkcioniše ... nego daj samo da to prepakujemo i uvedemo nove "institucije" koje će da služe udomljavanju naših kadrova.

Ja se samo nekako nadam da će se ekipa u sadašnjoj DS prizvati pameti i stvarno nešto promeniti u pristupu problemu. Imali su dovoljan odliv "stručnjaka" koji su ovakve stvari smišljali. Jesu li spremni da učestvuju u nekoj novoj nenaprednjačkoj vlasti ili se samo potajno nadaju da će zameniti "Kancelara" a ostaviti netaknut feudalni sistem koji "lepo" funkcioniše već godinama?
sasaminijature sasaminijature 12:02 08.01.2017

Re: Stara ideja

Ja se samo nekako nadam da će se ekipa u sadašnjoj DS prizvati pameti i stvarno nešto promeniti u pristupu problemu. Imali su dovoljan odliv "stručnjaka" koji su ovakve stvari smišljali. Jesu li spremni da učestvuju u nekoj novoj nenaprednjačkoj vlasti ili se samo potajno nadaju da će zameniti "Kancelara" a ostaviti netaknut feudalni sistem koji "lepo" funkcioniše već godinama?


Nema šanse, ni promil.

Kada im neko kaže da treba da se iskreno i ozbiljno reformišu, da očiste stranku od šljama koji je tu samo radi ličnog bogaćenja, oni povilene. Zato što je u vrh stranke dospeo taj šljam.

Još su stava da ne treba oni da se menjaju jer pobogu ko je pa idealan i čist pred bogom?
Oni su više mišljenja da treba promeniti narod jer je glup i ne
vidi kod očiju.
anonymous anonymous 12:11 08.01.2017

Re: Stara ideja

highshalfbooze
Nije problem tenk, problem je majmun u tenku.

Zato i postoje regulatorna tela koja ne dozvoljavaju majmuna u tenku. Rupa na saksiji je izmišljena.
Kada se pišu zakoni neophodna je javna rasprava, a isključivanje javne rasprave iz procedure i izglasavanje zakona po hitnom postupku je takođe produkt DS/DSS.
Ovo stanje koje je sada, rezultat je rada tokom prethodnih godina i decenija. Nije to palo sa Marsa. Odnosno, majmun je već bio u tenku.



highshalfbooze highshalfbooze 12:17 08.01.2017

Re: Stara ideja

A ja mislio da je Skloba tu praksu raširio i ustoličio kao stalnu,

Jeste, a neki koji su hteli da promene tu praksu su duvali u pištaljke i lupali u šerpe. Ispostavilo se da su promenili likove, a loša praksa je ostala. Ljudi koji su mogli da promene lošu praksu su proterani iz zemlje još 1990. godine. Ovi drugi su odgajani da glume opoziciju.
Zašto dobri Jovičić ne traži da se ukine mesto predsednika republike ako muse ne sviđa Nikolić, vlada jer mu se ne sviđa Vučić?

Regulatorna tela ne ukidaju institute predsednika, već vrše kontrolu
angie01 angie01 13:21 08.01.2017

Re: Stara ideja

Ja se samo nekako nadam da će se ekipa u sadašnjoj DS prizvati pameti i stvarno nešto promeniti u pristupu problemu. Imali su dovoljan odliv "stručnjaka" koji su ovakve stvari smišljali. Jesu li spremni da učestvuju u nekoj novoj nenaprednjačkoj vlasti ili se samo potajno nadaju da će zameniti "Kancelara" a ostaviti netaknut feudalni sistem koji "lepo" funkcioniše već godinama?




koliko ja znam, uredno su udomili i decu po starom principu,...
freehand freehand 13:30 08.01.2017

Re: Stara ideja

a_jovicic
freehand
Zašto dobri Jovičić ne traži da se ukine mesto predsednika republike ako muse ne sviđa Nikolić, vlada jer mu se ne sviđa Vučić?

Zato što ni predsednik ni premijer nisu produkti želje da se malo udome partijski kadrovi bez ikakvih kvalifikacija ... i zato što se i predsednik i premijer biraju na izborima (ovaj drugi doduše preko stranke ali u suštini se uglavnom glasa za čoveka a ne za stranku)

Krivica DS-a je što nije rasformirala partokratski sistem uveden još u vreme SFRJ ... "modifikovan" u vreme Miloševića pojačanjem negativne selekcije ... DS je imao šansu to da promeni ali neeee ... zašto menjati nešto što funkcioniše ... nego daj samo da to prepakujemo i uvedemo nove "institucije" koje će da služe udomljavanju naših kadrova.

Ja se samo nekako nadam da će se ekipa u sadašnjoj DS prizvati pameti i stvarno nešto promeniti u pristupu problemu. Imali su dovoljan odliv "stručnjaka" koji su ovakve stvari smišljali. Jesu li spremni da učestvuju u nekoj novoj nenaprednjačkoj vlasti ili se samo potajno nadaju da će zameniti "Kancelara" a ostaviti netaknut feudalni sistem koji "lepo" funkcioniše već godinama?

Uopšte ne razumem potrebu da se ovekovečene istine ponavljaju toliko puta. DS je kriv za sve od Postanja naovamo; svi su isti; nema manjeg zla; ogorčeni građani su uvek u pravu.
A u stvari horski lupetate gluposti nedostojne odraslih osoba.
freehand freehand 13:52 08.01.2017

Re: Stara ideja

Oni su više mišljenja da treba promeniti narod jer je glup i ne
vidi kod očiju.

Ne, ni slučajno. "Narod" je taman tu gde treba da bude. Sa narodnjacima i naprednjacima, svi lepo sabijeni i ušuškani u svojoj "narodnoj" pameti gledajući kroz vođine oči.
I svima lepo.
A kad nbeko u političkom smislu pomene "narod" - znaš da je budala u boljoj varijanti. U goroj a češćoj - budala i hulja.
sasaminijature sasaminijature 14:18 08.01.2017

Re: Stara ideja

Ne, ni slučajno. "Narod" je taman tu gde treba da bude. Sa narodnjacima i naprednjacima, svi lepo sabijeni i ušuškani u svojoj "narodnoj" pameti gledajući kroz vođine oči.
I svima lepo.
A kad nbeko u političkom smislu pomene "narod" - znaš da je budala u boljoj varijanti. U goroj a češćoj - budala i hulja.


Hehe vragolan mali!

Da može i tako, zameniš tezu da ne bi morao da razmišljaš o bolnim promenama.

Ako taj narod kritikuje DS, to ne znači da glasa za SNS. Svestan je taj narod da državu vodi grupa osionih nepismenih đilkoša. Ali isto tako zna da ako nereformisanom DS da glas isti mu qratz, još i gore.
Vrhuška u DS koja je onoliko bila nadmena da je spala na to da je razbucaju ovi sa kupljenim diplomama, tek onda ima da se osili i da rade u korist svog džepa a ne da reformiše zemlju.
freehand freehand 15:13 08.01.2017

Re: Stara ideja

Zato i postoje regulatorna tela koja ne dozvoljavaju majmuna u tenku. Rupa na saksiji je izmišljena.

Ovo tek sad videh; kakva je ovo glupostm na koja i kakva "regulatorna tela" misliš?
Ne postoje "regulatorna tela" koja se bave izbornom voljom građana, koliko god ispaljena fraza delovala inteligentno u svojoj šupljosti.
freehand freehand 15:17 08.01.2017

Re: Stara ideja

Ako taj narod kritikuje DS, to ne znači da glasa za SNS. Svestan je taj narod da državu vodi grupa osionih nepismenih đilkoša. Ali isto tako zna da ako nereformisanom DS da glas isti mu qratz, još i gore.

Znao sam ja da si ti narod kome bi bilo gore. Možeš slobodno i Volk da upotrebiš, bolje pristaje.
Vrhuška u DS koja je onoliko bila nadmena da je spala na to da je razbucaju ovi sa kupljenim diplomama, tek onda ima da se osili i da rade u korist svog džepa a ne da reformiše zemlju.

Ali nisam znao da uvek možeš gluplje. Nije da je prijatno iznenanđenje.
sasaminijature sasaminijature 16:13 08.01.2017

Re: Stara ideja

freehand
Ako taj narod kritikuje DS, to ne znači da glasa za SNS. Svestan je taj narod da državu vodi grupa osionih nepismenih đilkoša. Ali isto tako zna da ako nereformisanom DS da glas isti mu qratz, još i gore.

Znao sam ja da si ti narod kome bi bilo gore. Možeš slobodno i Volk da upotrebiš, bolje pristaje.
Vrhuška u DS koja je onoliko bila nadmena da je spala na to da je razbucaju ovi sa kupljenim diplomama, tek onda ima da se osili i da rade u korist svog džepa a ne da reformiše zemlju.

Ali nisam znao da uvek možeš gluplje. Nije da je prijatno iznenanđenje.



Samo kada te u rasuđivanju na temu političke realnosti ne bi vodila strast već razum bilo bi korisno sa tobom razmeniti mišljenje. Korisnih stvari bi se moglo čuti. Ovako, samo lutaš u petlji koju tako ostrašćen sam pišeš. Vrtiš se u krug.

Ok, narod tupav i veruje populistima, zatucan vođen lažnim pričama vođe Acike.
SNS, skupina nepismenih presvučenih radikala.

Majku mu staru, šta DS u celoj toj glavolomci radi , kmeči što je tako.

Kada su tako pametni, načitani i prosvećeni kako da ne nađu način da se vrate na vlast i sve nas dovedu u red?
Jesu li politička organizacija? Zašto ne sagledaju sve te stvari, nađu način da reformišu društvo?

Ili ne znaju, nisu dorasli vremenu pa će otići u istoriju.

Ili će kukati nad situacijom u kojoj su se našli ili će pokušati da se obraćaju tako priprostom narodu na jeziku koji isti i razume...
highshalfbooze highshalfbooze 17:30 08.01.2017

Re: Stara ideja

Ovo tek sad videh; kakva je ovo glupostm na koja i kakva "regulatorna tela" misliš?
Ne postoje "regulatorna tela" koja se bave izbornom voljom građana, koliko god ispaljena fraza delovala inteligentno u svojoj šupljosti.

To je glupost koja se zove na primer "Zaštitnik građana", ili glupost koja se zove "Agencija za borbu protiv korupcije" ili glupost koja se zove "REM" ili...
Zar ti zamišljaš da izabrani voljom građana mogu i trebaju bez ikakve odgovornosti da zaposednu institucije i da rade šta god im se prohte? Prodaju državne resurse, imovinu građana, potpisuju štetne ugovore, pišu zakone po svojoj volji... itd.
I još nešto, ja nemam nikakav problem da neko ima mišljenje koje se razlikuje od mog, nemam nikakav problem da se ispostavi da nisam u pravu, nikakav problem da završim razgovor sa nekim i ostanemo pri različitim mišljenjima, ali mi stvarno idenakurac taj Vučićevski način razgovora.
freehand freehand 17:54 08.01.2017

Re: Stara ideja

I još nešto, ja nemam nikakav problem da neko ima mišljenje koje se razlikuje od mog, nemam nikakav problem da se ispostavi da nisam u pravu, nikakav problem da završim razgovor sa nekim i ostanemo pri različitim mišljenjima, ali mi stvarno idenakurac taj Vučićevski način razgovora.

Izvini na nepotrebnoj grubosti i na neadekvatnoj komunikaciji.

Zar ti zamišljaš da izabrani voljom građana mogu i trebaju bez ikakve odgovornosti da zaposednu institucije i da rade šta god im se prohte? Prodaju državne resurse, imovinu građana, potpisuju štetne ugovore, pišu zakone po svojoj volji... itd.

Ne, naravno i dapače. Samo se svim što si nabrojao bave prvenstveno bave policija i pravosuđe.
Ali u konkretnom slučaju imaš dve činjenice: prvo, ovde govorimo, čini mi se (ili bi trebalo po mom sudu) o ponašanju vlasti i potencijalnim posledicama takvih poteza. Drugo - Zaštitnik građana je reagovao na vreme. Buku vidimo tek sad, a rezultate ćemo videti - nikad.
A suština metafore "majmuna u tenku" je - ne dozvoliti majmunu da uđe u tenk i dohvati se komandi. Posle toga, kako kaže Bora Todorović, nastaje katastrofa.
Kod nas je taj majmun u tenk ušao izbornom voljom građana, da ne kažem "naroda". A sa tim nezavisna regulatorna tela nemaju ama baš ništa.
milojep milojep 19:40 08.01.2017

Re: Stara ideja

Nije problem tenk, problem je majmun u tenku.


Dok se ne ratosiljaš majmuna bolje da nema ni tenka
freehand freehand 19:50 08.01.2017

Re: Stara ideja

milojep
Nije problem tenk, problem je majmun u tenku.


Dok se ne ratosiljaš majmuna bolje da nema ni tenka

U ovom kontekstu tenk je država. Majmun je demokratski na izborima izabrana vlast.
milojep milojep 19:54 08.01.2017

Re: Stara ideja

U ovom kontekstu tenk je država


mislio sam da se priča o pomoćnoj policiji gde mi je bliža analogija sa tenkom kao instrumentom
highshalfbooze highshalfbooze 10:47 09.01.2017

Re: Stara ideja

Izvini na nepotrebnoj grubosti i na neadekvatnoj komunikaciji.

Kad sam i ovo doživeo

U međuvremenu sam negde pročitao da je 2016. izmenjen član zakona i da je izbačena jedna reč, tako da sad dozvoljava mogućnost formiranja pomoćne policije i u redovnim okolnostima, a moglo je samo u vanrednim. Ne znam baš precizno, trebalo bi sad tražiti te službene glasnike i čitati... što znači da je onaj ko je pisao to imao neke sasvim druge namere od ovih sada... eto, jedna reč menja sve.
freehand freehand 11:22 09.01.2017

Re: Stara ideja

Kad sam i ovo doživeo

Nikad to nije problem.
U međuvremenu sam negde pročitao da je 2016. izmenjen član zakona i da je izbačena jedna reč, tako da sad dozvoljava mogućnost formiranja pomoćne policije i u redovnim okolnostima, a moglo je samo u vanrednim. Ne znam baš precizno, trebalo bi sad tražiti te službene glasnike i čitati... što znači da je onaj ko je pisao to imao neke sasvim druge namere od ovih sada... eto, jedna reč menja sve.

Realno ne znamo šta je predlagač imao na umu prilikom predlaganja uredbe, ali je empirijski i zdravorazumski opasnost od zloupotreba bila neprihvatljivo velika. Od stranačkog zapošljavanja kao najmanjeg zla do angažovanja kriminalaca sa debelim dosijeima i to na zadacima koje policija nikako ne bi smela da vrši.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:38 09.01.2017

Re: Stara ideja

ali je empirijski i zdravorazumski opasnost od zloupotreba bila neprihvatljivo velika


uf, dobro je onda da su odustali! evo sad sam odahnuo
freehand freehand 11:45 09.01.2017

Re: Stara ideja

vrabac_u_steni
ali je empirijski i zdravorazumski opasnost od zloupotreba bila neprihvatljivo velika


uf, dobro je onda da su odustali! evo sad sam odahnuo

Sad će da bude Pomoćna policija ko Tanjug. Ima a nema. Da kupi brat Santos.
little_radojica little_radojica 12:20 09.01.2017

Re: Stara ideja

U međuvremenu sam negde pročitao da je 2016. izmenjen član zakona i da je izbačena jedna reč, tako da sad dozvoljava mogućnost formiranja pomoćne policije i u redovnim okolnostima, a moglo je samo u vanrednim. Ne znam baš precizno, trebalo bi sad tražiti te službene glasnike i čitati... što znači da je onaj ko je pisao to imao neke sasvim druge namere od ovih sada... eto, jedna reč menja sve.


дописано је да ПП може да буде ангажована "изузетно,... кад постоји обострани интерес Министарства и локалне самоуправе по основу посебних споразума."

А обрисан је члан који детаљније описује употребу ПП, тј. критеријум за припаднике (упућују не неки други члан који ваљда уређује то исто за редовну полицију) и то да "о употреби ПП... одлучује министар, на предлог директора полиције".

У том обрисаном члану, приликом набрајања ситуација у којима се ПП може употребљавати, стајало "кад је теже угрожена унутрашња безбедност", сад остаје само "кад је угрожена унутрашња безбедност".

Не би то било толико страшно да не знамо како Вучић, Мартиновић, Стефановић, Гојковић, Ђукановић, Вучићевић, Крстић и остали бахати лажови умеју да спинују. Што Крле, који је прешао све Рубиконе који би теоретски могли да га раздвајају од ДЈВ-а, каже: то је - "естетски" проблем.
anonymous anonymous 00:17 11.01.2017

Re: Stara ideja

freehand
milojep
Nije problem tenk, problem je majmun u tenku.


Dok se ne ratosiljaš majmuna bolje da nema ni tenka

U ovom kontekstu tenk je država. Majmun je demokratski na izborima izabrana vlast.


I ...kakav problem ti tu imaš ...???

Što je demokratski izabran ...???
milisav68 milisav68 08:14 08.01.2017

Smanjila se bara :)

Treba zadovoljiti članstvo, a MMF rek`o da se smanji broj zaposlenih u državnoj službi.

Ima onaj vic o razlici između fiktivnog i realnog.

Pa tako i ovde dobijaš one koji primaju 70% plate iz budžeta, a zvanično - ne rade.
looping looping 10:29 08.01.2017

1

Šta je sledeće? ... paljenje "Rajhstaga"? ... pa da se "oni koje politika ne zanima" (te zato ne izlaze da glasaju) prizovu pameti kuda sve ovo vodi!

Treći svetski rat?
a_jovicic a_jovicic 10:49 08.01.2017

Re: 1

looping
Šta je sledeće? ... paljenje "Rajhstaga"? ... pa da se "oni koje politika ne zanima" (te zato ne izlaze da glasaju) prizovu pameti kuda sve ovo vodi!

Treći svetski rat?

A jok ... pre će biti šestojanuarska diktatura
looping looping 11:44 08.01.2017

Re: 1

a_jovicic
looping
Šta je sledeće? ... paljenje "Rajhstaga"? ... pa da se "oni koje politika ne zanima" (te zato ne izlaze da glasaju) prizovu pameti kuda sve ovo vodi!

Treći svetski rat?

A jok ... pre će biti šestojanuarska diktatura

Jedno po jedno.

Mislim da je ovo zastrašivanje Vučićem passé.
Evo, koristim priliku da vas obavestim i uštedim vam vreme.
Treba preći na drugu strategiju - promocija osobe koja će smeniti AV-a. Potrebno je puno argumenata, predloga o promenama u sistemu. Pljuvanje AV-a svesti na mnogo manju meru (10% od trenutnog pljuvanja).
U protivnom predstoji vam još veći fijasko jer AV je 50 godina ispred vas u načinu razmišljanja. A to nije nikakav kompliment njemu.
Popijte gorku pilulu i shvatite ovo iznad kao dobronamernu kritiku (besplatnu).
a_jovicic a_jovicic 12:01 08.01.2017

Re: 1

looping
Mislim da je ovo zastrašivanje Vučićem passé.
Evo, koristim priliku da vas obavestim i uštedim vam vreme.
Treba preći na drugu strategiju - promocija osobe koja će smeniti AV-a. Potrebno je puno argumenata, predloga o promenama u sistemu. Pljuvanje AV-a svesti na mnogo manju meru (10% od trenutnog pljuvanja).

A promociju radiš u fer uslovima u kojima postoji sloboda medija i dijaloga ...





looping looping 12:24 08.01.2017

Re: 1

a_jovicic
looping
Mislim da je ovo zastrašivanje Vučićem passé.
Evo, koristim priliku da vas obavestim i uštedim vam vreme.
Treba preći na drugu strategiju - promocija osobe koja će smeniti AV-a. Potrebno je puno argumenata, predloga o promenama u sistemu. Pljuvanje AV-a svesti na mnogo manju meru (10% od trenutnog pljuvanja).

A promociju radiš u fer uslovima u kojima postoji sloboda medija i dijaloga ...






Pa evo, postoji na blogu B92.

Kao drugo, još se nije desilo da je neko iz opozicije dao izjavu koju ja nisam pročitao online. Kakva blokada u 2017?

Evo, Janković daje izjave koje je davao i pre godinu dana. Link.

Šutanovac evoluira (i DS sa njim) - svaka čast. Jeste da je sporo ali je sigurno. Link.
a_jovicic a_jovicic 12:37 08.01.2017

Re: 1

looping
Kao drugo, još se nije desilo da je neko iz opozicije dao izjavu koju ja nisam pročitao online. Kakva blokada u 2017?

A vesti na netu čita koji procenat ruralne Srbije koji osim Vučića i ne vidi nikog na medijima koje prate?

Savet za borbu protiv korupcije | 24.12.2015. | Izveštaj o mogućem uticaju institucija javnog sektora na medije kroz plaćanje usluga oglašavanja i marketinga.
highshalfbooze highshalfbooze 13:08 08.01.2017

Re: 1

Suđenje Stefanović i NIN

Ovo tek sad čujem
Nebojša Stefanović daje izjavu novinarima i kaže da je tužio kao privatno lice jer: "Tužim ih pre svega suštine na tome zbog toga što su mene označili kao učinioca krivičnog dela, i ja to nisam. I ne dozvoljavam da bilo ko kalja moj ugled i da tvrdi da sam učinio krivično delo koje nisam."
Nekoliko sekundi kasnije: "Čak su i druga strana u postupku nije tvrdila da sam ja učinilac krivičnog dela, nego...eto...nisam se oglašavao u medijima pa sam se pojavljivao gde nisam. Besmisleno."
Dakle, ako je i od doktora, mnogo je brate
looping looping 07:21 09.01.2017

Re: 1

a_jovicic
looping
Kao drugo, još se nije desilo da je neko iz opozicije dao izjavu koju ja nisam pročitao online. Kakva blokada u 2017?

A vesti na netu čita koji procenat ruralne Srbije koji osim Vučića i ne vidi nikog na medijima koje prate?

Savet za borbu protiv korupcije | 24.12.2015. | Izveštaj o mogućem uticaju institucija javnog sektora na medije kroz plaćanje usluga oglašavanja i marketinga.

To malo medija gde opozicija može da se oglasi, oglasi se na pogrešan način. Ovaj blog je dobar primer.
Opozicija treba da diže svog kandidata a ne da pljuje druge pa onda druga strana to da demantuje, to je čisto gubljenje vremena. Znaju ljudi šta ne valja i ne treba niko da im crta ili da ih zavlači i ubacuje gluposti u glavu.

Link.
- Kad nemaju obrazovanja i znanja, onda to rade, dok se Vučić i Vlada Srbije bore za nova radna mesta, za nove fabrike, oni se bave time kako da obezbede neku novu laž svakog dana - zaključio je Stefanović.


Iskreno mislim da bi uz ovakvu opoziciju SNS bio na vlasti i bez AV-a.

Verovatno je suđeno da SPS i SNS (uskoro i SRS) još dugo vladaju.
emsiemsi emsiemsi 10:30 08.01.2017

М'да !

И шта ће сада бити ?
tasadebeli tasadebeli 11:22 08.01.2017

Народна милиција

Што сте се толико узбудили?

Ено, видим и Фићи скочио притисак док нам преноси проглас Ведране Рудан којим она позива на свенародни устанак.

Мени ова српска помоћна полиција као идеја изгледа исто као и она америчка Национална гарда коју подижу вазда када црнци, пардон Афро-американци, демонстрирају правећи срања, палећи аутомобиле и разбијајући излоге (да би крали патике ) у урбаним срединама у САД јербо је редовна полиција упуцала некога њихове боје коже.

Или ангажују ту своју "народну милицију" у руралним срединама када неки фармер од имања у свом власништву направи "државу у држави" и реши да брани своје природно право од напада Државе.

Или када људи бране своја гробља као у овом случају од пре неколико месеци. (ЛИНК)



Мислим као идеја, ова српска помоћна полиција ми изгледа исто тако као и Национална гарда у САД. (ЛИНК)


А и видимо да је то као идеја у Србији старо више од десет година (постојале уредбе, али нису активиране). Дакле, и садашња опозиција се својевремено бавила том истом идејом.


Nacionalna garda u Americi je drevni oblik vojne organizacije i deluje u svakoj od 51 američke države. Nacionalnom gardom u svakoj državi komanduje guverner, a na saveznom nivou predsednik države.
Ova tradicionalna formacija vodi poreklo iz doba američke revolucije i rata za nezavisnost i smatra se pretečom savremenih američkih oružanih snaga. Danas ova formacija ima dvojaku ulogu, na nivou države i na saveznom nivou, a reč je o snagama kopnene vojske i vazduhoplovstva. Na lokalnom nivou ona, na neki način, predstavlja pandan našoj teritorijalnoj odbrani i civilnoj samozaštiti. Njeni pripadnici pružaju pomoć u zaštiti imovine i života, očuvanju reda i mira i u otklanjanju posledica elementarnih nepogoda i prirodnih katastrofa. Na saveznom nivou je pod komandom predsednika SAD i tada služi kao podrška vojnim ciljevima SAD. Nakon terorističkih napada od 11. septembra pre pet godina, pripadnici Nacionalne garde Ohaja pomagali su u obezbeđivanju aerodroma u ovoj državi, a više hiljada njenih pripadnika stacionirano je u Iraku.

Nacionalna garda Ohaja, koja treba da postane strateški partner našim oružanim snagama, proslavila je krajem jula ove godine 218 rođendan, kada je guverner tadašnjih "Severozapadnih zemalja" usvojio zakon o "uspostavljanju i delovanju formacije na teritoriji severozapadno od reke Ohajo". Muskete, bajonete i fišeke za barut danas je zamenilo savremeno naoružanje, kao što su puške M-16 i tenkovi abrams M-1, a u svoj sastav prima i žene. Njeni pripadnici su tokom više od dva veka učestvovali u svim važnim istorijskim događajima, od rata protiv Engleza, dva svetska rata, preko Koreje i danas Iraka. U drugi rat protiv Engleza 1812. prijavilo se više momaka nego što je Garda mogla da naoruža, a slično je bilo i u ratu protiv Meksika 1846. i Španije pred kraj XIX veka. U građanskom ratu učestvovalo je preko 300.000 građana Ohaja.


Текст из листа Време из 2006. (ЛИНК)


А колико ја знам, у Србији је вазда у последњих 200 година постојао неки облик онога што смо у доба СФРЈ називали територијална одбрана.

Што би сада ова помоћна полиција била нешто другачије од тога што је вазда постојало?




Е сад, то што смо ми у Србији углавном сви исте боје коже, па та помоћна полиција не мора да интервенише у случају расних немира, него може да се претвори и у страначку војску, то је сада већ сасвим десета ствар.

(Може, а не мора јер постоје некакви закони и прописи, а колико видим, у њима пише да је пријављивање добровољно и није засновано на страначкој књижици, па тако припадници те помоћне полиције не морају нужно бити само СНС-овци, него и сви остали партијаши, а и они нестраначки. Једино законско ограничење које ја ту видим су године. Од 18 до 50.)





Ипак мислим да се такве страначке војске због којих је дошло до оволиког узбуђења овде праве и без уредби и закона и кланфарања по медијима.

Хоћу да кажем, ако политичке странке у Србији и реше да поделе оружје своме чланству, оне ће то урадити и без објављивања у Службеном гласнику.

А од таквих онда свако има право да брани себе, своју породицу и имовину такође не објављујући то у Службеном гласнику јербо је то нешто што спада у природно право сваког човека.

Па када се више тих природних права удруже на гомили, онда ће свака страначка војска малкице да устукне, зар не?



freehand freehand 11:32 08.01.2017

Re: Народна милиција

А колико ја знам, у Србији је вазда у последњих 200 година постојао неки облик онога што смо у доба СФРЈ називали територијална одбрана.

Што би сада ова помоћна полиција била нешто другачије од тога што је вазда постојало?


Zato što pomoćna policija nikakve veze nbema ni sa teritorijalnom odbranom ni sa nacionalnom gardom? Pa joj je sve drugačije - od opisa poslova i namene do ustrojstva i ovlašćenja?
Vojska i policija dva su ptopuno različita koncepta sa potpuno različitim namenama. Ako postoji miks i mutant - to je žandarmerija.
tasadebeli tasadebeli 11:49 08.01.2017

Re: Народна милиција

freehand
А колико ја знам, у Србији је вазда у последњих 200 година постојао неки облик онога што смо у доба СФРЈ називали територијална одбрана.

Што би сада ова помоћна полиција била нешто другачије од тога што је вазда постојало?


Zato što pomoćna policija nikakve veze nbema ni sa teritorijalnom odbranom ni sa nacionalnom gardom? Pa joj je sve drugačije - od opisa poslova i namene do ustrojstva i ovlašćenja?
Vojska i policija dva su ptopuno različita koncepta sa potpuno različitim namenama. Ako postoji miks i mutant - to je žandarmerija.




Колико видим, Национална гарда се у САД итекако ангажује на пословима који би требало да припадају искључиво полицији.

Знам да су то два различита концепта, али у случају потреба одбране земље од спољашњег напада могу имати значај и једни и други када се допуњују, зар не?

Зато кажем да су као нека врста "територијалне одбране". У смислу одбране земље.

(Овде имаш неке податке... ЛИНК

Ти ја више нисмо у Fit for Service, него у Available Man Power...

А са увођењем добровољног и цивилног служења војног рока број тих Fit for Service опада, зар не?

А не морам ја да теби причам да су и те бројке такође један од видова одвраћања од потенцијалне агресије на земљу.)

Има још једно законско ограничење које је интересантно, а нисам га споменуо.


Укупан број припадника помоћне полиције не може прелазити 15% укупног броја систематизованих радних места униформисаних овлашћених службених лица.


(Члан 3.)

Што значи да ако моја локална општинска станица полиције има 100 униформисаних службених лица, може имати највише још 15 помоћних полицајаца, зар не?

Имаш линковану цлу Уредбу на том сајту који је већ линковао домаћин.

Оно, Нова уредба, стара пракса (ЛИНК)


Није дугачка Уредба, 14 чланова. Три странице.
a_jovicic a_jovicic 12:21 08.01.2017

Re: Народна милиција

tasadebeli

Укупан број припадника помоћне полиције не може прелазити 15% укупног броја систематизованих радних места униформисаних овлашћених службених лица.

(Члан 3.)

Што значи да ако моја локална општинска станица полиције има 100 униформисаних службених лица, може имати највише још 15 помоћних полицајаца, зар не?

E moj Taso ... ovih 15% propisuje se uredbom a ne zakonom. Zakon o policiji se pomoćnom policijom bavi u jednom jedinom članu ...
---
XIII POMOĆNA POLICIJA

Pripadnici pomoćne policije

Član 249

Ministarstvo može obrazovati pomoćnu policiju za izvršavanje policijskih poslova u slučajevima kada treba nadoknaditi angažovanje velikog broja policijskih službenika za izvršavanje zadataka:

1) visokog bezbednosnog rizika;

2) u prirodnim i drugim nesrećama;

3) obezbeđivanja državne granice;

4) u drugim slučajevima kada je ugrožena unutrašnja bezbednost.

Izuzetno, pomoćna policija može biti angažovana i kada postoji obostrani interes Ministarstva i lokalne samouprave po osnovu posebnih sporazuma.

Na pripadnike pomoćne policije kada su angažovani, shodno se primenjuju odredbe ovog zakona, koje se odnose na prava i dužnosti policijskih službenika.

O upotrebi pomoćne policije za izvršavanje policijskih poslova odlučuje ministar, na predlog direktora policije.

Bliže uslove za izbor kandidata, prava i obaveze pripadnika pomoćne policije, obuku, način angažovanja, kao i organizaciju i rad pomoćne policije uređuje Vlada.

---
Zakon je malo teže promeniti (komplikovanija procedura) mada ni to ovoj ekipi na vlasti koja glasa na zvonce nije preterani problem ... ali ipak traje ... a uredbu mogu da promene preko noći ... pa očas' posla tih 15% "poraste" ... naravno zbog "bezbednosnih izazova".


A kako se inače zakona "drže kao pijan plota" pokazuju najsvežiji primeri tendera za ozvučenje dočeka Nove Godine ...

Blic | 26. 12. 2016 | Postaviš binu, odabereš pevače, pa onda - RASPIŠEŠ TENDER!

Tako će i ovu uredbu primenjivati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 08.01.2017

Re: Народна милиција

Мени ова српска помоћна полиција као идеја изгледа исто као и она америчка Национална гарда коју подижу вазда када црнци, пардон Афро-американци, демонстрирају правећи срања, палећи аутомобиле и разбијајући излоге (да би крали патике ) у урбаним срединама у САД јербо је редовна полиција упуцала некога њихове боје коже.


Pa i Putin je nedavno uspostavio svoju Nacionalnu gardu, na površini po uzoru na ovu našu, a zapravo zna se šta će mu, kao i svakom čestitom diktatoru, za odbranu od unutrašnjeg neprijatelja. Vučke izgleda samo kopira Vladu.

Nacionalna garda se ovde podiže uglavnom u slučaju elementarnih nepogoda, kad pomaže muriji, u šta ponekad spada i zaustavljanje divljanja na demonstracijama. A šalju ih i u rat, kao i sve druge regularne jedinice vojske, jer su prošli nekakvu obuku za rukovanje naoružanjem i ratnim sredstvima. Samo što ni tamo obično ne idu u vojne operacije, za to služi armija, nego rade pozadinske poslove, uključujući održavanje reda i mira, inženjerijske poslove, itd.
freehand freehand 18:14 08.01.2017

Re: Народна милиција

Nacionalna garda se ovde podiže uglavnom u slučaju elementarnih nepogoda, kad pomaže muriji, u šta ponekad spada i zaustavljanje divljanja na demonstracijama. A šalju ih i u rat, kao i sve druge regularne jedinice vojske, jer su prošli nekakvu obuku za rukovanje naoružanjem i ratnim sredstvima. Samo što ni tamo obično ne idu u vojne operacije, za to služi armija, nego rade pozadinske poslove, uključujući održavanje reda i mira, inženjerijske poslove, itd.

Takoe! Ja sam doduše gledao kako pucaju i mlate po San Francisku i ElEju, ali su tamo oni crnci verovatno smatrani elementarnom nepogodom.
zilikaka zilikaka 20:07 08.01.2017

Re: Народна милиција

Postaviš binu, odabereš pevače, pa onda - RASPIŠEŠ TENDER!


To sa izborom umetnika (i tih estradnih, recimo radnika) putem tendera je još Tasovac lepo opisao.
Zaista, kako putem javne nabavke da dovedeš određeno ime?
Ili je svejedno, pa u uslovima tendera može da stoji da se traži orkestar sa pevačem, sa 3-5 članova, da imaju dvojicu gitarista, od kojih jedan može biti i pevać, da imaju repertoar od najmanje 50 pesama u pojedinačnom trajanju ne kraćem od 2 minuta, da od pomenutih 50 pesama pola moraju biti pesme gde su oni autori...
Šta misliš koliko bi se garažnih bendova kvalifikovalo po navedenim uslovima?

ZA binu ne kažem, mada verujem da se i tu zna ko ta ima i može i da se uparuje bina spram izvođača.

Ono, ne pada mi na pamet ikoga da pravdam, nego zamišljam sebe u ulozi onog ko piše tehničke uslove tendera ne bi li dobio ono što traži.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:34 09.01.2017

Re: Народна милиција

Takoe! Ja sam doduše gledao kako pucaju i mlate po San Francisku i ElEju, ali su tamo oni crnci verovatno smatrani elementarnom nepogodom.


Ako pitaš ove Trampove najvatrenije glasače za mišljenje, reći će ti da su Crnci unutrašnji neprijatelj.

Inače, zanimiljivo je to sa upotrebom NG u tim demonstracijama, na više mesta sam našao da je od pedesetak ubijenih tijekom protesta, NG odstrelila samo dvojicu. Policija je ubila valjda osmoricu, a ovo ostalo je postradalo u međusobnim obračunima i tokom pljački televizora i bele tehnike (jebote, što mi ovo zvuči poznato!), između demonstranata i vlasnika prodavnica, mahom Koreanaca i Kineza.

uros_vozdovac uros_vozdovac 12:10 08.01.2017

ovako manje više

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:23 08.01.2017

Много буке ни око чега

Хистерисање које више није ни смешно, већ само до зла бога досадно.
tasadebeli tasadebeli 12:29 08.01.2017

Re: Много буке ни око чега

vrabac_u_steni
Хистерисање које више није ни смешно, већ само до зла бога досадно.







А ако већ хоћемо озбиљно да причамо страначким војскама, ми то имамо одавно...

И, богами, чини ми се да су те страначке војске јаче и од Државе и њених институција.



a_jovicic a_jovicic 12:31 08.01.2017

Re: Много буке ни око чега

vrabac_u_steni
Хистерисање које више није ни смешно, већ само до зла бога досадно.


Prvo su došli ...

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.
---
Martin Niemöller (1892–1984)
looping looping 12:34 08.01.2017

Re: Много буке ни око чега

a_jovicic
vrabac_u_steni
Хистерисање које више није ни смешно, већ само до зла бога досадно.


Prvo su došli ...

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.
---
Martin Niemöller (1892–1984)


Evo, pomoćne policije u drugim državama, uključujući i Nemačku.
Link.
Ideja uopšte nije loša.
a_jovicic a_jovicic 12:40 08.01.2017

Re: Много буке ни око чега

looping
Evo, pomoćne policije u drugim državama, uključujući i Nemačku.
Link.
Ideja uopšte nije loša.

A jel' i tamo ministar ima pravo da bira kome će da da oružje i ovlašćenja?
angie01 angie01 13:19 08.01.2017

Re: Много буке ни око чега

freehand freehand 13:20 08.01.2017

Re: Много буке ни око чега

a_jovicic
looping
Evo, pomoćne policije u drugim državama, uključujući i Nemačku.
Link.
Ideja uopšte nije loša.

A jel' i tamo ministar ima pravo da bira kome će da da oružje i ovlašćenja?

Sad smo ipak došli do ovlašćenja ministra?
tyson tyson 13:26 08.01.2017

Re: Много буке ни око чега

Evo, pomoćne policije u drugim državama, uključujući i Nemačku.

Pa jeste, evo pomoćne policije u Nemačkoj.


freehand freehand 13:44 08.01.2017

Re: Много буке ни око чега

tasadebeli
vrabac_u_steni
Хистерисање које више није ни смешно, већ само до зла бога досадно.







А ако већ хоћемо озбиљно да причамо страначким војскама, ми то имамо одавно...

И, богами, чини ми се да су те страначке војске јаче и од Државе и њених институција.

E ovde si potpuno u pravu, Taso, se tim što sad ministar ima DISKRECIONO pravo da po
nahođenju neke od ovih uvede u sastav policije, pa da potpuno zakonito nose oružje i sprovode zakon na ulici. Doduše - ne bi prvi put bilo da kriminalci nose legitimacije službi, ali mislili smo da smo iz te priče izašli.
Još jednom i da ne gnjavim više: nije ovde problem u postojanju pomoćne policije, kao što nije problem u postojanju komunalne policije. Problem je u ovlašćenjima ministra i strašnoj nekompetenciji vlasti u Srbiji, kao i potencijalu nasilja u svemu oko nje (vlasti).

Boris Drenca Boris Drenca 12:36 08.01.2017

Da ponovimo

Kakvi smo mi Nemci takvi su nam i fireri

kukusigameni kukusigameni 13:33 08.01.2017

Veber?

Još jedno mesto gde će moći da se kupi posao.

Sa ovakvim pravosuđem, pogotovo nakon rušenja u Hercegovačkoj, sjajno je imati amatere na prvoj liniji represivnog aparata.

Urušiš institucije, pa formiraš miliciju. Meni to liči na javašluk i potencijalno računanje na glasove onih koji dobiju posao.

Ono što plaši jeste što postoje političke opcije koje na još gori način mogu da iskoriste ovo naoružavanje naroda.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:50 08.01.2017

Re: Veber?

kukusigameni
Još jedno mesto gde će moći da se kupi posao.

Sa ovakvim pravosuđem, pogotovo nakon rušenja u Hercegovačkoj, sjajno je imati amatere na prvoj liniji represivnog aparata.

Urušiš institucije, pa formiraš miliciju. Meni to liči na javašluk i potencijalno računanje na glasove onih koji dobiju posao.

Ono što plaši jeste što postoje političke opcije koje na još gori način mogu da iskoriste ovo naoružavanje naroda.

najgore od svega što buduća vlast začudo neće da rasformira ni komunalnu policiju ni ovu pomoćnu.

samo će da komunalni i pomoćni promene stranačke dresove, Déjà vu
freehand freehand 15:07 08.01.2017

Re: Veber?

najgore od svega što buduća vlast začudo neće da rasformira ni komunalnu policiju ni ovu pomoćnu.

Zašto bi rasformirala komunalnu policiju a i ovu pomoćnu?
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:41 08.01.2017

Re: Veber?

freehand
najgore od svega što buduća vlast začudo neće da rasformira ni komunalnu policiju ni ovu pomoćnu.

Zašto bi rasformirala komunalnu policiju a i ovu pomoćnu?


što se kuso rodi...

možebiti zato?
možebiti zbog načina selektiranja kad su zapošljeni? I nije šala i ne bi bio prvi put da upravo to, taj početni "gaf" determiniše budućnost cele firme, i da je vodi dođavola.

Najmanje dva puta sam živi svedok firme koja je pravljena na sličan način, od poniznih šrafova dobrih svakoj vlasti i svakome gospodaru, a bahatih prema potencijalnim korisnicima, i vidi džavola, obe su propale.
kukusigameni kukusigameni 18:06 08.01.2017

Re: Veber?

uros_vozdovac
freehand
najgore od svega što buduća vlast začudo neće da rasformira ni komunalnu policiju ni ovu pomoćnu.

Zašto bi rasformirala komunalnu policiju a i ovu pomoćnu?


što se kuso rodi...

možebiti zato?
možebiti zbog načina selektiranja kad su zapošljeni? I nije šala i ne bi bio prvi put da upravo to, taj početni "gaf" determiniše budućnost cele firme, i da je vodi dođavola.

Najmanje dva puta sam živi svedok firme koja je pravljena na sličan način, od poniznih šrafova dobrih svakoj vlasti i svakome gospodaru, a bahatih prema potencijalnim korisnicima, i vidi džavola, obe su propale.


Što se komunalne policije tiče, verovatno je da nije baš da bi morala da se raspusti.

Mogu se smanjiti njihove ingerencije, da budu zaista ono što im ime kaže i nikako ne smeju da budu naoružani. Ni pendrek. Za to postoji policija.
freehand freehand 18:19 08.01.2017

Re: Veber?

Što se komunalne policije tiče, verovatno je da nije baš da bi morala da se raspusti.

Šta tu ima da bude verovatno, pobogu. Služba napravljena po uzoru na zemlje na koje se inače ugledamo i sa kojima bismo u zajedničku paradržavu.
Služba sa kojom generalno postoje dva problema: prvi da građani ovde nikako ne vole da ih neko uči redu i naročito kažnjava kad se zakona ne pridržavaju.
Drugi da su i rukovodioci i mnogi u toj službi birani po slici i prilici vlasti u Srbiji, što u rezultatu daje problem, čak i kad u obzir uzmeš da je ta vlast slika i prilika većinske Srbije.
Inače, ne sećam se da je velikih problema sa komunalnom policijom bilo do 2012. i naročito dok nisu umešani u švercovanje po autobusima. Tu je krenula omraza.
emsiemsi emsiemsi 18:21 08.01.2017

Re: Veber?

kukusigameni
uros_vozdovac
freehand
najgore od svega što buduća vlast začudo neće da rasformira ni komunalnu policiju ni ovu pomoćnu.

Zašto bi rasformirala komunalnu policiju a i ovu pomoćnu?


što se kuso rodi...

možebiti zato?
možebiti zbog načina selektiranja kad su zapošljeni? I nije šala i ne bi bio prvi put da upravo to, taj početni "gaf" determiniše budućnost cele firme, i da je vodi dođavola.

Najmanje dva puta sam živi svedok firme koja je pravljena na sličan način, od poniznih šrafova dobrih svakoj vlasti i svakome gospodaru, a bahatih prema potencijalnim korisnicima, i vidi džavola, obe su propale.


Što se komunalne policije tiče, verovatno je da nije baš da bi morala da se raspusti.

Mogu se smanjiti njihove ingerencije, da budu zaista ono što im ime kaže i nikako ne smeju da budu naoružani. Ni pendrek. Za to postoji policija.

И та будалаштина од комуналне полиције би требало да се распусти !
Чему то служи осим да бабама по Зелењаку, ако одбију послушност и не дају проценат, одузимају оне стварчице за ситан шверц ?
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:27 08.01.2017

Re: Veber?

emsiemsi
kukusigameni
uros_vozdovac
freehand
najgore od svega što buduća vlast začudo neće da rasformira ni komunalnu policiju ni ovu pomoćnu.

Zašto bi rasformirala komunalnu policiju a i ovu pomoćnu?


što se kuso rodi...

možebiti zato?
možebiti zbog načina selektiranja kad su zapošljeni? I nije šala i ne bi bio prvi put da upravo to, taj početni "gaf" determiniše budućnost cele firme, i da je vodi dođavola.

Najmanje dva puta sam živi svedok firme koja je pravljena na sličan način, od poniznih šrafova dobrih svakoj vlasti i svakome gospodaru, a bahatih prema potencijalnim korisnicima, i vidi džavola, obe su propale.


Što se komunalne policije tiče, verovatno je da nije baš da bi morala da se raspusti.

Mogu se smanjiti njihove ingerencije, da budu zaista ono što im ime kaže i nikako ne smeju da budu naoružani. Ni pendrek. Za to postoji policija.

И та будалаштина од комуналне полиције би требало да се распусти !
Чему то служи осим да бабама по Зелењаку, ако одбију послушност и не дају проценат, одузимају оне стварчице за ситан шверц ?


ne samo da se baba sa zelenjaka skloni nego da ustupi mesto i tržište onome ko je Vođi bliži. E to ako nije sporno i povod za ne ukidanje nego potpuni zaborav ne znam šta je.
freehand freehand 18:33 08.01.2017

Re: Veber?

ne samo da se baba sa zelenjaka skloni nego da ustupi mesto i tržište onome ko je Vođi bliži. E to ako nije sporno i povod za ne ukidanje nego potpuni zaborav ne znam šta je.

Pa šta predlažeš da se radi sa mestom predsednika republike koje služi da bi po svetu putovala Nikolićeva dospođa i tazbina, šta sa vladom preko koje se opet naveliko bogate neki drugi? Što samo komunalci? A množda samo po običaju nisi promislio u zanosu pa izbacuješ parole onako ofrlje?
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:09 08.01.2017

Re: Veber?

freehand
ne samo da se baba sa zelenjaka skloni nego da ustupi mesto i tržište onome ko je Vođi bliži. E to ako nije sporno i povod za ne ukidanje nego potpuni zaborav ne znam šta je.

Pa šta predlažeš da se radi sa mestom predsednika republike koje služi da bi po svetu putovala Nikolićeva dospođa i tazbina, šta sa vladom preko koje se opet naveliko bogate neki drugi? Što samo komunalci? A množda samo po običaju nisi promislio u zanosu pa izbacuješ parole onako ofrlje?

ma moj zanos najmanji problem, mene će da prođe. Ali ovi će da ostanu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:27 08.01.2017

Re: Veber?

ma moj zanos najmanji problem, mene će da prođe. Ali ovi će da ostanu.

Al' to ne znači, što kaže vrabac, da treba histerisati.
Nego, malo lakše teme, vremenska prognoza, ona nam je sada bitna:

milojep milojep 19:31 08.01.2017

Re: Veber?

И та будалаштина од комуналне полиције би требало да се распусти !


Posao koji bi trebalo da obavljaju i da od toga i bude neke koristi a to je da pojure nesavesne 'ljubitelje' kućnih ljubimaca (koji ne čiste za njima) -ne rade
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:44 08.01.2017

Re: Veber?

Predrag Brajovic
ma moj zanos najmanji problem, mene će da prođe. Ali ovi će da ostanu.

Al' to ne znači, što kaže vrabac, da treba histerisati.
Nego, malo lakše teme, vremenska prognoza, ona nam je sada bitna:


HAARP je u punom pogonu loses their mind, sve samo da bi poštenom domaćinu...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:06 08.01.2017

Re: Veber?

uros_vozdovac

HAARP je u punom pogonu loses their mind, sve samo da bi poštenom domaćinu...


Što se tiče prognoze vremena.

Nekada davno, u jednoj udaljenoj galaksiji...ups, pogrešio sam uvod.

Elem, nekada davno, davno, na srpskom sајber nebu postojala je freebiking mejling lista. Uglavnom se bavila biciklirаnjem po planinama i prirodi uopšte, ali je bilo tu i urbanog biciklizma. I na toj listi, tada davno, početkom ovog milenijuma, je bio aktivan član pod pseudonimom Bardo. Na žalost nikada ga nisam upoznao, ali sam često uživao u čitanju njegovih uvrnutih mejlova.
U jednom od njih pod naslovom:

"Prabiciklistički metodi predviđanja BPEMEHA "
(stalno je namerno mešao ćirilicu i latinicu)

se bavio metodama za predviđanje vremena koje su koristili drevni biciklisti. Ja ću ovde preneti samo takozvani metod "PO ОВЦИ"


---
"Ako ovce na Mitrovdan ili Tomindan leže sa skupljenim nogama poda se, biće oštra zima; a ako leže sa opruženim nogama, treba očekivati blagu zimu.

Ako na Mitrovdan na u tor podmetnutu sikiru legne bela ovca, biće zima sa mnogo snega; ako legne crna, zima će biti blaga.

Ako nakon što si se zagrejao-la sa nekoliko čašica rakijice ovca sedne, prekrsti noge, zapali cigaru i počme nadugačko i naširoko da raspreda s tobom o BPEMEHCKOJ prognozi, šmekajući te prodornim pogledom, onda(k) je bolje odmah leći u KPEBET i prespavati događaj. Ujutro rano ustati, zaključati bure s rakijom, a ključ baciti u zabran.

Ako posle ovoga ovca i dalje bude pušila i provocirala, onda(k) će zima biti duga i KOHTPOBEP3HA."
---


Tako da dragi moj Uroše, možda su to što vidiš zaista fašističke falange koje marširaju Beogradom, a možda, ne boj se nije nikakav HAARP, samo ovca provocira - pa onda po gornjem uputstvu.
milisav68 milisav68 07:42 09.01.2017

Re: Veber?

vrabac_u_steni
Ja ću ovde preneti samo takozvani metod "PO ОВЦИ"

Prvo sam pročitao - po Rovci (pecaroška metoda).

Mene moja baba učila metodu po mački.

Ako mačka liže šape okrenute ka istoku i jugu, ondak će bidne lepše vreme, a ako okrene šape ka severu i zapadu onda će se menja vreme na gore (hladnije).

E sad, bilo je tu još raznih kombinacija (naravno vezana za svece i crvena slova), ali sam zaboravio.
Tako da dragi moj Uroše, možda su to što vidiš zaista fašističke falange koje marširaju Beogradom

Ma pusti, kakvi smo mi Italijani (Nemci), takve nam i falange.

To kod nas mogu da budu samo neki žandari, koje eventualno možeš da upucaš na nekom vašaru i postaneš heroj.

a_jovicic a_jovicic 08:50 09.01.2017

"Greška u koracima"

Stefanović: Pomoćna policija neće biti formirana

Ministar unutrašnjih poslova Srbije Nebojša Stefanović Stefanović izjavio je da neće biti formirana pomoćna policija.

Stefanović je za RTS rekao da je uredba koja omogućava formiranje pomoćne policije doneta još 2005. godine, ali da će ona danas na sednici Vlade Srbije biti ukinuta.

"Vlada Srbije će danas u 10 sati doneti uredbu kojom će se ukinuti uredba koja postoji već dvanaest godina i neće biti formiranja pomoćne policije", kazao je Stefanović.

On je naveo da nisu bile istinite kritike opozicije da je cilj formiranja pomoćne policije bio da se zapošljavaju partijski kadrovi, navodeći da su posao tu mogli dobiti samo oni koji su završili kriminalističku akademiju.

"Na žalost, oni neće sada biti zaposleni zahvaljujući Saši Raduloviću, Dverima i Demokratskoj stranci, zbog hajke koja se vodi protiv nas i koja je prosto prejaka", kazao je Stefanović.

(bold moj)

Znači krenula plovidba "krmom" kad su osetili tvrdo ... no ni to im ne smeta da lažu čim zinu ...

Postojala je i stara uredba ali je novom dato diskreciono pravo ministru da bira kog' on poželi u ovu formaciju.

Posao u pomoćnoj policiji su mogli da dobiju svi sa srednjom stručnom spremom a ne samo oni koji su završili kriminalističku akademiju.

A ovo poslednje je u stvari kompliment opoziciji da su bar jednu suludost ove nesposobne vlasti uspeli da osujete.
expolicajac expolicajac 09:09 09.01.2017

Re: "Greška u koracima"

a_jovicic
Stefanović: Pomoćna policija neće biti formirana

Ministar unutrašnjih poslova Srbije Nebojša Stefanović Stefanović izjavio je da neće biti formirana pomoćna policija.

Stefanović je za RTS rekao da je uredba koja omogućava formiranje pomoćne policije doneta još 2005. godine, ali da će ona danas na sednici Vlade Srbije biti ukinuta.

"Vlada Srbije će danas u 10 sati doneti uredbu kojom će se ukinuti uredba koja postoji već dvanaest godina i neće biti formiranja pomoćne policije", kazao je Stefanović.

On je naveo da nisu bile istinite kritike opozicije da je cilj formiranja pomoćne policije bio da se zapošljavaju partijski kadrovi, navodeći da su posao tu mogli dobiti samo oni koji su završili kriminalističku akademiju.

"Na žalost, oni neće sada biti zaposleni zahvaljujući Saši Raduloviću, Dverima i Demokratskoj stranci, zbog hajke koja se vodi protiv nas i koja je prosto prejaka", kazao je Stefanović.

(bold moj)

Znači krenula plovidba "krmom" kad su osetili tvrdo ... no ni to im ne smeta da lažu čim zinu ...

Postojala je i stara uredba ali je novom dato diskreciono pravo ministru da bira kog' on poželi u ovu formaciju.

Posao u pomoćnoj policiji su mogli da dobiju svi sa srednjom stručnom spremom a ne samo oni koji su završili kriminalističku akademiju.

A ovo poslednje je u stvari kompliment opoziciji da su bar jednu suludost ove nesposobne vlasti uspeli da osujete.

Nije to bio pritisak javnosti, nego pritisak "spoljnjeg faktora". Ukupna bezbednosna situacija na Balkanu je suviše uzavrela da bi se dozvolilo formiranje eventualne formacije koja se može angažovati kao instrument sile. Naš ekonomski potencijal je u neskaldu sa poltičkim željama aktuelne vlasti. Kada se preskoči granica maštanja uvek dođe neki "znak" pored puta koji ta maštanja svede u realnost.
a_jovicic a_jovicic 09:20 09.01.2017

Re: "Greška u koracima"

expolicajac
Nije to bio pritisak javnosti, nego pritisak "spoljnjeg faktora". Ukupna bezbednosna situacija na Balkanu je suviše uzavrela da bi se dozvolilo formiranje eventualne formacije koja se može angažovati kao instrument sile. Naš ekonomski potencijal je u neskaldu sa poltičkim željama aktuelne vlasti. Kada se preskoči granica maštanja uvek dođe neki "znak" pored puta koji ta maštanja svede u realnost.

Pa dobro ... svakako su osetili "tvrdo" ... dal' iz ambasada, dal' od "zločeste" opozicije, dal' zbog pada rejtinga ... al' svakako im je to bio lep "pucanj u nogu"
tasadebeli tasadebeli 09:22 09.01.2017

Re: "Greška u koracima"

expolicajac
a_jovicic
Stefanović: Pomoćna policija neće biti formirana

Ministar unutrašnjih poslova Srbije Nebojša Stefanović Stefanović izjavio je da neće biti formirana pomoćna policija.

Stefanović je za RTS rekao da je uredba koja omogućava formiranje pomoćne policije doneta još 2005. godine, ali da će ona danas na sednici Vlade Srbije biti ukinuta.

"Vlada Srbije će danas u 10 sati doneti uredbu kojom će se ukinuti uredba koja postoji već dvanaest godina i neće biti formiranja pomoćne policije", kazao je Stefanović.

On je naveo da nisu bile istinite kritike opozicije da je cilj formiranja pomoćne policije bio da se zapošljavaju partijski kadrovi, navodeći da su posao tu mogli dobiti samo oni koji su završili kriminalističku akademiju.

"Na žalost, oni neće sada biti zaposleni zahvaljujući Saši Raduloviću, Dverima i Demokratskoj stranci, zbog hajke koja se vodi protiv nas i koja je prosto prejaka", kazao je Stefanović.

(bold moj)

Znači krenula plovidba "krmom" kad su osetili tvrdo ... no ni to im ne smeta da lažu čim zinu ...

Postojala je i stara uredba ali je novom dato diskreciono pravo ministru da bira kog' on poželi u ovu formaciju.

Posao u pomoćnoj policiji su mogli da dobiju svi sa srednjom stručnom spremom a ne samo oni koji su završili kriminalističku akademiju.

A ovo poslednje je u stvari kompliment opoziciji da su bar jednu suludost ove nesposobne vlasti uspeli da osujete.

Nije to bio pritisak javnosti, nego pritisak "spoljnjeg faktora". Ukupna bezbednosna situacija na Balkanu je suviše uzavrela da bi se dozvolilo formiranje eventualne formacije koja se može angažovati kao instrument sile. Naš ekonomski potencijal je u neskaldu sa poltičkim željama aktuelne vlasti. Kada se preskoči granica maštanja uvek dođe neki "znak" pored puta koji ta maštanja svede u realnost.



(болдовао ја)







А и рекох вам већ овде да ми страначке војске имамо одавно.

Идеја о помоћној полицији је требало да послужи за неке друге ствари...
tasadebeli tasadebeli 09:25 09.01.2017

Re: "Greška u koracima"

a_jovicic
expolicajac
Nije to bio pritisak javnosti, nego pritisak "spoljnjeg faktora". Ukupna bezbednosna situacija na Balkanu je suviše uzavrela da bi se dozvolilo formiranje eventualne formacije koja se može angažovati kao instrument sile. Naš ekonomski potencijal je u neskaldu sa poltičkim željama aktuelne vlasti. Kada se preskoči granica maštanja uvek dođe neki "znak" pored puta koji ta maštanja svede u realnost.

Pa dobro ... svakako su osetili "tvrdo" ... dal' iz ambasada, dal' od "zločeste" opozicije, dal' zbog pada rejtinga ... al' svakako im je to bio lep "pucanj u nogu"



(опет болдовао ја)


И немој неко да ми помене како треба да изађем на изборе... Не пада ми на памет.

Пунктум.


milisav68 milisav68 09:45 09.01.2017

Re: "Greška u koracima"

expolicajac

Nije to bio pritisak javnosti, nego pritisak "spoljnjeg faktora". Ukupna bezbednosna situacija na Balkanu je suviše uzavrela da bi se dozvolilo formiranje eventualne formacije koja se može angažovati kao instrument sile. Naš ekonomski potencijal je u neskaldu sa poltičkim željama aktuelne vlasti. Kada se preskoči granica maštanja uvek dođe neki "znak" pored puta koji ta maštanja svede u realnost.

Ma kakvi, rek`o MMF - nemate para za to planinarenje, a naučili smo vaš tablić sa tri pišem a dva pamtim.

A bezbednos`, mogu da `apse koga `oće - eno Haradinaj u`apšen da malo razmisli, a Bakir šizi što nije dobio pozviv za inaguraciju.

tasadebeli tasadebeli 09:09 09.01.2017

Код два бела голуба

То јест, сери сери мој голубе бели.


"Na žalost, oni neće sada biti zaposleni zahvaljujući Saši Raduloviću, Dverima i Demokratskoj stranci, zbog hajke koja se vodi protiv nas i koja je prosto prejaka", kazao je Stefanović.




Са узбуђењем и нестрпљењем очекујемо одговор хајкача на ове некоректне прозивке у нашим политичким Паровима.




milojep milojep 12:53 09.01.2017

Da iskoristim priliku

Republici Srpskoj srećan Dan Republike Srpske!
freehand freehand 13:02 09.01.2017

Re: Da iskoristim priliku

milojep
Republici Srpskoj srećan Dan Republike Srpske!

To se kod Krkara čestita.
Mene je banovao jer sam zaboravio.
arcins arcins 14:07 09.01.2017

Re: Da iskoristim priliku

Free, jel' znas kako se kaze gej parada na lalinskom?
freehand freehand 16:26 09.01.2017

Re: Da iskoristim priliku

arcins
Free, jel' znas kako se kaze gej parada na lalinskom?

Ne ako je trik pitanje. A ne i ako nije.
Znam da je svaka generacija, našeg Bubuleju pitala kako pitala po nešto slično: kako se na latinskom kaže lift, bicikl ili avion.
arcins arcins 17:09 09.01.2017

Re: Da iskoristim priliku

freehand
arcins
Free, jel' znas kako se kaze gej parada na lalinskom?

Ne ako je trik pitanje. A ne i ako nije.
Znam da je svaka generacija, našeg Bubuleju pitala kako pitala po nešto slično: kako se na latinskom kaže lift, bicikl ili avion.


Udupe na vašar
freehand freehand 17:10 09.01.2017

Re: Da iskoristim priliku

arcins
freehand
arcins
Free, jel' znas kako se kaze gej parada na lalinskom?

Ne ako je trik pitanje. A ne i ako nije.
Znam da je svaka generacija, našeg Bubuleju pitala kako pitala po nešto slično: kako se na latinskom kaže lift, bicikl ili avion.


Udupe na vašar

Al ti je latinski...
milos_1 milos_1 08:59 10.01.2017

pomocna policija

Ukinuta je uredba juce..da li ce se primenjivati pomocna policija ili ne???
angie01 angie01 20:43 10.01.2017

Re: pomocna policija

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana