Istorija| Sport

Holivudska finala

NNN RSS / 28.01.2017. u 20:39

Da je tenis kao sport npr. neka kompanija (a.d.), ovog vikenda bi mu vidno skočile akcije :) Ono što gledaoci najviše vole da gledaju u samim završnicama su sudari titana i pisanje istorije.
Prvo je žensko finale nije baš donelo bratoubilački rat između sestara Vilijams, ali jeste krunisanje mlađe: Serena je najtrofejnija na Gren Slemovima u Open eri!  Serena u svojoj drugoj inkarnaciji nema premca u ženskom tenisu, tako da je ovaj rekord visio već neko duže vreme, ali kako mu se Serena bližila, nekako je bivala sve opterećenija i nervoznija, a onda je pregorela u polufinalu US Opena 2015. portiv Roberte Vinči i posle toga može se reći da je nekako postala opuštenija na terenu (kao npr. Mari kada je postao otac), a pre toga je bila užasno loš gubitnik (level Željko Obradović), što opet možda ima i pozitivan uticaj na nepobedivost i ogromne uspehe. Sada se Sereni zalomilo da za rekordnu 23. GS titulu igra, ni manje ni više, nego baš protiv rođene sestre Venus, koja joj je na neki način i idol. Venus se krajem prošlog veka probila na vrh i sećam se priča da ima još talentovaniju mlađu sestru :) Njih dve su igrale finale ovde prethodni put, sada već, davne 2003. kada je Serena čudesno slavila. Ovo finale je ubedljivo najstarije žensko GS finale u istoriji - sledeće nedelje učesnice pune 72 godine (zbirno :)) Njih dve su poslenji put igrale u finalu GS na Vimbldonu 2008. a interesantno je da je tada i finale u muškoj konkurenciji bilo između sadašnjih finalista Nadala i Federera (ujedno i jedan od najboljih teniskih mečeva u istoriji)!

Fedal rekordni 9. put

dinal-nadal-federer-dmax-australia-open-2_image16x9.jpg
Ovo je verovatno najveći meč u istoriji tenisa!

Mi trenutno imamo sreću (bar što se tenisa tiče :)) da živimo u eri (ubedljivo) najvećih igrača tj. da pratimo tenis kao sport na samom njegovom vrhuncu.
Ono što daje težinu nekom Gren Slem finalu (pokušao sam da smislim neku metriku za to) je ukupan broj GS titula koje učesnici imaju, a sada će u finalu igrati dvojica najtrofejnijih u istoriji (Federer 17, Nadal 14), tako da ovo finlale ima "težinu" 31
Prethodno finale "najveće težine" je bio US Open 2015. sa 26 (9 +17), 25 je imao Vimbldon 2015. i Rolan Garos 2011. kada su su Nadal i Federer poslednji put međusobno igrali u finalu nekog Gren Slema. U drugoj polovini prošle decenije Fedal finala su bila nekako podrazumevana.
Šta je ono što baš ovaj meč čini najvećim u istoriji?
Pa, za početak dovoljno je znati da ako Federer pobedi osvojiće rekordnu 18. GS titulu,
ako Nadal pobedi osvojiće 15. GS titulu i postati prvi u istoriji Open ere koji bi imao bar po dve titule sa svakog Gren Slema (toliko o teniskim agnosticima koji tvrde da "Nadal igra samo na šljaci").
Ono što posebno raduje prave ljubitelje tenisa je što se ova dva giganta vraćaju u velikom stilu. Federer je pauzirao 6 meseci, mnogi su se pitali da li će se uopšte vratiti posle povrede. Sa Nadalom je slična priča, on je prilično istoršen i godinama kuburi s povredama, a u poslednje dve i po je beležio beznačajne rezultate na Gren slemovima (samo QF na RG 2015.). Mnogi ih godinama šalju u penziju, ali ono što je sigurno je, da u kakvoj god da su formi, sigurno nisu zaboravili da igraju tenis i uvek su strah i trepet za ogromnu većinu protivnika. "Argumeniti" za (prevremeno!) penzionisanje su tipa "nije više najbolji na svetu!"
Što? Je l' sramota biti 2. ili 3. u najjačoj konkurenciji u istoriji? Federer i dalje gotovo sve protivnike, izuzimajući Nadala i Đokovića, uglavnom lagano dobija (a tek koliko zarađuje, ako je to uopšte bitno). Dokle god uživaju u igri i imaju dovoljno takmičarskog žara da se bore i pobeđuju - treba da igraju, na radost ogromnog dela publike.

Iako obojica finalsita tvrde da su iznenađani ovim plasmanom u finale, to bi trebalo uzeti sa velikom rezervom. Obojica su pred početak sezone govorili da se dobro trenirali, da su postigli zavidan nivo forme i da se dobro osećaju. Federer je u poslednjih 15 AO u 14 stizao bar do polufinala, a ujedno je i apsolutni rekorder po broju dobijenih mečeva na AO i to ubedljivo. Na poslednjih 5 GS na kojima je učestvovao uvek je igrao bar polufinale (a na 3 je igao i finale).
Što se Nadala tiče, njemu su povrede najviše uticale na samopouzdanje, a odkako je u zimskoj pauzi presadio kosu - i samopozdanje se vratilo :)))

Njih dvojica su ovde igrali finale 2009. i ovo u mnogome podseća na tu situaciju.

maxresdefault-1636-1024x576.jpg
Nadal ima dan odmora manje i igrao je iscrpljujuće polufinale od 5 sati. To Federera čini blagim favoritom, mada to ne mora ništa da znači, naročito kada se zna odnos u pobedama u međusobnim susretima (23:11 za Nadala) + što imponuje kako je Nadal igrao u prelomnim trenucima prethodnih mečeva, kao u najboljim danima, kad namiriše krv zagrize i ne pušta! Samo neko ko ne voli sport može da ne ceni to što neki sportista u najtežim trenucima odbija da se preda, nego gura još jače i pomera sopstvene granice.
Federer pleše po terenu, Nadal leti, tako da ovaj meč obećava spektakl.

Da li ćemo biti manje Srbi ako neki od Đokovićevih najvećih rivala uzme titulu?
Meni lično, kao Novakovom velikom navijaču, je najveće zadovoljstvno kada Novak pobedi nekog od svojih najvećih rivala na "njihovom terenu" i u njihovom najboljem izdanju na najvećim mečevima. U najlepšem sećanju su mi finlala Vimbldona 2014, AO 2012, RG 2016, ali i SF US Opena 2010. i 2011. i sve pobede nad Nadalom na šljaci :) isto tako su mi najteže padali porazi na RG ove decenije i u finalima US Opena.

Dakle, ono što je ovde najbolje je da šampione nikada ne treba otpisivati, da oni uvek mogu da se vrate po ono što im pripada i da je kraj kada oni kažu da je kraj. Ako su se Federer i Nadal vratili to treba da raduje svakog iskrenog ljubitelja tenisa (i sporta uopšte) i da nam preostaje da se nadamo da će i Novak da se vrati u prepoznatljivu formu, pa da ćemo još neko vreme moći da uživamo u najvećim mogućim spektaklima koje sport može da priredi.



Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

muaddib92 muaddib92 21:08 28.01.2017

Из твојих уста..

nadamo da će i Novak da se vrati u prepoznatljivu formu


..верујем да ће и Ноле добити додатни импулс да крене да ради, јер са ова два пајтоса је већ прошао игрицу па ће моћи да ужива у тенису. Па, ко полковник - ко покојник.

Лаички додуше, прогнозирам Федексову победу, мада бих се више радовао Рафиној.
NNN NNN 21:13 28.01.2017

Re: Из твојих уста..

верујем да ће и Ноле добити додатни импулс да крене да ради, јер са ова два пајтоса је већ прошао игрицу па ће моћи да ужива у тенису

Nole ima tu (ne)sreću da se nalazi u istoj eri sa Federerom i Nadalom,
pa koliko god da mu je bilo teško do ih dostigne (i u mnogome prestigne) toliko je bolje za njega jer se viuo u (naj)veće visine, a ujedno ima i na koga da se ugleda, tj. ima (visoko) postavljenu lestvicu koju cilja da preskoči.
emsiemsi emsiemsi 21:49 28.01.2017

Re: Из твојих уста..

NNN
верујем да ће и Ноле добити додатни импулс да крене да ради, јер са ова два пајтоса је већ прошао игрицу па ће моћи да ужива у тенису

Nole ima tu (ne)sreću da se nalazi u istoj eri sa Federerom i Nadalom,
pa koliko god da mu je bilo teško do ih dostigne (i u mnogome prestigne) toliko je bolje za njega jer se viuo u (naj)veće visine, a ujedno ima i na koga da se ugleda, tj. ima (visoko) postavljenu lestvicu koju cilja da preskoči.

Јебеш такву срећу !
Ја бих волео да није са њима у истој ери, те да се не вине до толиких висина, већ напротив --- да је освојио сам 30 грен сламова.
Успут --- важно је победити, учествовати може свако.
NNN NNN 22:12 28.01.2017

Re: Из твојих уста..

emsiemsi
NNN
верујем да ће и Ноле добити додатни импулс да крене да ради, јер са ова два пајтоса је већ прошао игрицу па ће моћи да ужива у тенису

Nole ima tu (ne)sreću da se nalazi u istoj eri sa Federerom i Nadalom,
pa koliko god da mu je bilo teško do ih dostigne (i u mnogome prestigne) toliko je bolje za njega jer se viuo u (naj)veće visine, a ujedno ima i na koga da se ugleda, tj. ima (visoko) postavljenu lestvicu koju cilja da preskoči.

Јебеш такву срећу !
Ја бих волео да није са њима у истој ери, те да се не вине до толиких висина, већ напротив --- да је освојио сам 30 грен сламова.
Успут --- важно је победити, учествовати може свако.

Gluposti!

Verovatno bi se zasitio (vidi šta se desilo pošto je osvojio Novak Slem!).
Treba stalno nalaziti motive da se gura napred, a to nije lako.
Nedavno je Federer izjavio da verovatno ne bi osvojio više trofeja ni da nije bilo Nadala i Đokovića.

blogov_kolac blogov_kolac 16:01 29.01.2017

Re: Из твојих уста..

Iako je naravno istina da je kvalitetnija konkurencija itekako povoljna za dostizanje viseg kvaliteta svih koji su joj izlozeni, sa druge strane naravno da su BIG-3 itekako smetali jedni drugima kada je ukupan bilans GS i ostalih trofeja u pitanju. Nadal i Djokovic su tek od 2008 poceli da pobedjuju Federera na slemovima (ne racunajuci Nadala na sljaci Pariza), a on je do tada igrao mozda svoj najbolji tenis i vec prikupio 12 slem titula, sto znaci da za nivo koji je dostigao Nadal i Djokovic mu uopste nisu trebali, za to su mu dovoljni bili Hjuit, Rodik, Safin, i ostali iz te ere. Izmedju 2006-2011 igrao je cak 5 finala Pariza, a osvojio samo jednu titulu (i to bas kada je povredjeni Nadal ispao od Soderlinga), i naravno da je "faktor Rafa" glavni krivac za njegov tako mrsav bilans, a za sljaku identicno mozemo isto reci i za Novaka, koji je po igri sigurno jedan od TOP5 najboljih sljakera svih vremena, a ima samo jedan Garos osvojen do sada!? Nadal od 7 slem finala koja je izgubio u karijeri, 3+3 je gubio od Novaka i Federera, i naravno da su ga oni itekako ometali u prikupljanju najvecih trofeja (ne racunajuci sljaku)... Ja sam cak spreman toliko da odem daleko, da bih ustvrdio da bi, da nema big3 Endi Mari danas imao oko 10 GS titula, i da bi mu vecina predvidjala da ce da kraja karijere da prestigne Pita Samprasa!

Ono zbog cega je emsiemsi komentar duboko pogresan je dozivljavanje tenisa kao poligona za lecenje nekakvih nasih nacionalnih kompleksa gde bi vec sada impresivan ucinak Novaka Djokovica trebalo da znaci ne znam vec sta!? Treba da se uziva u tome sto je do svojih titula dolazio u zlatnoj eri tenisa, pa ako ih i bude manje nego u bilo kojoj drugoj eri, bar ce se duze pamtiti! Zlatna era NBA je bila kada su u isto vreme igrali Dzordan, Bird, Medzik, pa se i dan danas secaju ljudi tih Lejkersa, Seltiksa i Bulsa... Ja licno bih i dan danas rado trampio jedno pet Partizanovih titula regionalne ili srpske lige iz ovog veka, za samo jos jednu SFRJ titulu sa kraja 80'ih kada smo sa Divcem, Paspaljem, Danilovicem i Djordjevicem izgubili par finala od Jugoplastike Kukoca, Radje i Maljkovica, kada je to bila najjaca kosarkaska liga u Evropi!
G.Cross G.Cross 21:08 28.01.2017

Return to forever

Interesantno je da je tvoj post iznad Jedijevog o unistavanju dece.

Return on Investment ( ROI) u vodece zvezde je sve bolji sto su oni duze uspesni.

Mnogo kosta da se izgradi i ispromovise nova zvezda.

Mnogo je profitabilnije odrzavati staru koja vec ima tolike milione followera na Facebooku.

Sa ovim sto kazem ne zelim ni najmanje da umanjim super uspeh Federa i Nadala.

Igraju odlicno.

Naprotiv, izgleda da su ulozeni ogromni novci da se razume proces "starenja" sportista i odrzavanja ih na najvisem nivou.

Nesto od toga ce da i trikldaun kroz Svajcarske farmaceutske firme i do nas obicnih smrtnika sto je dobro.



NNN NNN 21:15 28.01.2017

Re: Return to forever

Return on Investment ( ROI) u vodece zvezde je sve bolji sto su oni duze uspesni.
a i Nike se usr'o od dobre reklame na ovom AO
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:49 28.01.2017

Vaistinu

Mi trenutno imamo sreću (bar što se tenisa tiče :)) da živimo u eri (ubedljivo) najvećih igrača tj. da pratimo tenis kao sport na samom njegovom vrhuncu.


Aj' davidimo kako će sutra proći
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:11 28.01.2017

Re: Vaistinu

Prema anketi na Tviter nalogu AO, 52% učesnika misli da će pobediti Federer.

Na anketi koju sam ja postavio (hajde svi na https://twitter.com/Gazda_Milutin/status/825457183554990080), lapo-lapo.
emsiemsi emsiemsi 08:21 29.01.2017

Re: Vaistinu

Milutin Milošević
Mi trenutno imamo sreću (bar što se tenisa tiče :)) da živimo u eri (ubedljivo) najvećih igrača tj. da pratimo tenis kao sport na samom njegovom vrhuncu.


Aj' davidimo kako će sutra proći

Надал побеђује --- рутински !
Федерер је његова стара муштерија.
NNN NNN 10:41 29.01.2017

Re: Vaistinu

ćuti, nemoj da otkrivaš pre kraja!


little_radojica little_radojica 03:27 29.01.2017

Биће ово...

... можда и најзанимљивија сезона. Ја сам сигуран да је Новаково опуштање и експериментисање проузроковано одсуством из врха Надала и Федерера, тј. да му је крљање с њима једина мотивација да из себе извуче максимум (и то му је можда највећа мана као великог шампиона). Свака част Марију и Вавринки, али зна се чије поштовање Новак највише жели

Засад да уживамо у михољском лету тениса. Ако бих морао да прогнозирам, рекао бих - Федерер 3 - 1.
AlexDunja AlexDunja 09:05 29.01.2017

sve si lepo reko:)

samo ja mislim da je nadal
uvek favorit kada igra sa fedom.

ovaj put brzina podloge i večernji uslovi
mogu da prevagnu.
i da se fed uozbilji, da nema one padove u koncentreciji kao sa stenom.
nego da servira kao protiv berdiha
NNN NNN 10:15 29.01.2017

6:4 dobio Federer 1. set

bilo je prilično linearno, bez nekog preteranog krljanja i nekih oscilacija (što više odgovara Federeru).
Valjda Nadal ima još rezervi, 'oćemo 5 setova!
mirelarado mirelarado 10:33 29.01.2017

Re: 6:4 dobio Federer 1. set

bilo je prilično linearno, bez nekog preteranog krljanja i nekih oscilacija (što više odgovara Federeru).


U drugom setu živahnije. Nadal napravio brejk. Trenutno 3:0 za njega.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:45 29.01.2017

Re: 6:4 dobio Federer 1. set

'oćemo 5 setova

Pitanje je kome bi to odgovaralo od ove dvojice. Moje mišljenje je, inače, da Federer može da pobedi Novaka samo rezultatom 3:0. Kada Novak dobije jedan set, ja sam miran. Upravo zato me je iznenadio pobedom u 5 setova protiv Vavrinke.
NNN NNN 10:58 29.01.2017

6:3 za Nadala 2. set


konačno malo talasaju
brejk lopte ovo-ono
NNN NNN 11:04 29.01.2017

Re: 6:3 za Nadala 2. set

1. gem u 3. setu krenulo ludilo (to! )
NNN NNN 11:38 29.01.2017

6:1 za Federera 3. set

krenulo dobro, ali onda je Federer iskoristio svoje prilike, a Nadal nije...

'oćemo 5. set!
Kazezoze Kazezoze 12:11 29.01.2017

2. servis

Rafa i dalje stoji iza Melburna na drugi servis Federera.
Ni Moja mu nije rekao da je to previše defanzivno. Federer ima incijativu i posle 2.servisa.

Inače, očekujem 5. set...
mirelarado mirelarado 12:16 29.01.2017

Re: 2. servis

Inače, očekujem 5. set...


I bi tako. :)
NNN NNN 12:16 29.01.2017

5. set

eee, za ovo smo platili
'oćemo bar 20 gemova
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:18 29.01.2017

Re: 5. set

Tviteraši prognozirali izjednačen meč

NNN NNN 12:22 29.01.2017

Re: 5. set

Medicinski tajm-aut za Federera
(otišao u svlačionicu da pije drogu, kao protiv Vavrinke )
docsumann docsumann 12:23 29.01.2017

Re: 5. set

NNN
Medicinski tajm-aut za Federera
(otišao u svlačionicu da pije drogu, kao protiv Vavrinke )


mora sad da pije kad nije up'o u bure kao mali
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:37 29.01.2017

Re: 5. set

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:40 29.01.2017

Re: 5. set

NNN
Medicinski tajm-aut za Federera
(otišao u svlačionicu da pije drogu, kao protiv Vavrinke )


Lako je njemu, Švicarac, ima se, može se, dočim se jadni Nole orijentisao na Braću Ruse, a Rusi već neko vreme u dubku glede droge an general, pa eto... ☻

NB - elem, koliko ja vidim, miševi su otišli kući, a mačke igraju - k'o mačori ☺
NNN NNN 12:58 29.01.2017

Re: 5. set

Nole

Eee, to je prava sportska veličina - Nadal i Federer igraju 5. set finala Gren Slema,
a nekima je i dalje Novak prvi na pameti!

NNN NNN 13:01 29.01.2017

Re: 5. set

inače 5. set do sad ubedljivo najbolji
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:08 29.01.2017

Re: 5. set

NNN
Nole

Eee, to je prava sportska veličina - Nadal i Federer igraju 5. set finala Gren Slema,
a nekima je i dalje Novak prvi na pameti!



Pa ti si prvi pomenuo drogu ;> Obaška, morao sam malo od TV-a, pa umesto novina poneo tablet i 3GO (kad se već mora iči, idite sa 3GO ☻) a tamo samo srpski prenos, pa samo o Noletu priča a Federera ne mere ni po imenu da vika, nego samo "Švajcarac, pa Švajcarac" ;>>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:12 29.01.2017

Re: 5. set

NNN
inače 5. set do sad ubedljivo najbolji


ivana23 ivana23 16:09 29.01.2017

Re: 5. set

NNN NNN 17:50 29.01.2017

Re: 5. set

NNN NNN 13:18 29.01.2017

Titula za Federera!!!

Čestitke!
18. Gren Slem titula

4 i po godine je čekao (mnogi su ga slali u penziju),
ali on je i dalje verovao!

Ps. njegov omraženi hawk-eye mu "doneo" titulu
NNN NNN 13:19 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

Rafa se muški držao, a sada - suze (ovog puta radosnice)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:20 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

Ако је било сумње ко је најбољи у историји, с тим је завршено.
Рођа је тениски Џордан.
mirelarado mirelarado 13:22 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

Zaslužena pobeda Federera. Nadal se junački držao, popustio tek na samom kraju.
NNN NNN 13:28 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

Rafa

pod hitno da promeni ishranu i nabaci neko kilo,
i da protera one španske sektaše iz lože!
docsumann docsumann 13:29 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

Predrag Brajovic
Ако је било сумње ко је најбољи у историји, с тим је завршено.
Рођа је тениски Џордан.


da, slažem se, samo što se istorija nastavlja do daljnjeg...
NNN NNN 13:29 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

с тим је завршено

evo odma' ovi: kraj, pa kraj...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:31 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

docsumann
Predrag Brajovic
Ако је било сумње ко је најбољи у историји, с тим је завршено.
Рођа је тениски Џордан.


da, slažem se, samo što se istorija nastavlja do daljnjeg...

:))))))))))))

NNN NNN 13:32 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

a nekako mi najviše žao Ćiske
(deluje kao da joj je Rafa obećao da će da je ženi kad osvoji 15. GS )

Mirka rulz, mogu samo da je mrze oni što je ne vole
NNN NNN 13:41 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

njegov omraženi hawk-eye mu "doneo" titulu

U stvarnosti, u 5. setu je Federerova "ahilova tetiva" - bekhend bio besprekoran!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:48 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

NNN
с тим је завршено

evo odma' ovi: kraj, pa kraj...


Pa da, uvek ima mesta za Alternativne Činjenice (© by Trampova Gebelsica) čija je Gomila veća ☻
NNN NNN 15:18 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

Gren Slem titula

Dodatnu težinu svemu daje da je nastupao kao 17. nosilac
(čini mi se da je i Samparas osvojio US Open 2002. kao 17. nosilac)
pa je Federer do titule morao da pobedi 4 igrača iz top 10
(Berdih 10, Nišikori 5, Vavrinka 4, Nadal 9)
NNN NNN 15:46 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

bilo bi još luđe da je kojim slučajem u QF igrao protiv Marija,
mislim da niko nikada nije pobedio 5 top 10 igrača što je i teoretski maksimum,
i za takav poduhvat morate biti van top 16 i još "imati sreće" u žrebu.
NNN NNN 15:48 29.01.2017

Re: Titula za Federera!!!

a od glupih statističkih podataka dodajem da 9. nosilac nikada do sada nije pobedio u finalu AO
(svih 8 poraza do sad)!
NNN NNN 13:37 29.01.2017

Povratak

Povratak Federera i Nadala u velikom stilu!


Konačno Novak ima (ponovo) protiv koga da igra!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:44 29.01.2017

Re: Povratak

NNN
Povratak Federera i Nadala u velikom stilu!


Konačno Novak ima (ponovo) protiv koga da igra!


Tjah, pitanje je da li oni imaju njega da igraju protiv ;>

Eto, vidim, skloniše njegovo ime sa Dubai turnira, a mogao je lepo protiv Mareja, Federera i Vavnrinke. No, dobro, ima vremena da se predomisli, što samo Troicki da igra polufinale
NNN NNN 13:47 29.01.2017

Re: Povratak

Novak rešio digra DC,
videćemo,
ako ne pre onda na Indian Velsu
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:58 29.01.2017

Re: Povratak

Novak rešio digra DC,


Teže mečeve bi imao da odigra neki Futures ;>

ako ne pre onda na Indian Velsu


Pa tamo mora, brani ciglu. Mada, ko zna, možda reši da ode na Tibet
NNN NNN 14:34 29.01.2017

Re: Povratak

tamo mora, brani ciglu.
već godinama!

da ode na Tibet

to bi te najviše ispunilo?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:16 29.01.2017

Re: Povratak

to bi te najviše ispunilo?


E vala vas luđaka na svakom koraku. A da ti ipak prestaneš da preskačeš da uzimaš lekove, počinje da se primećuje.

NNN NNN 16:23 29.01.2017

Re: Povratak

s kim sam - taki sam
little_radojica little_radojica 13:39 29.01.2017

Шта сам вам рекао

Рођа је стварно херој. Нема лепе спортске приче без успона и падова.

Рафа се запричао као да је он победио
AlexDunja AlexDunja 13:45 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

yess
NNN NNN 13:45 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

Рођа је стварно херој.

najluđe od svega je što je Mats prognozirao da će da pobedi Federer!!!
NNN NNN 13:47 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

AlexDunja

tebi je bilo najteže
ali najslađe!
NNN NNN 13:52 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

Federer klasičan bully
kad god je gusto servira as 200 na sat,
a Rafa jadan mora da trči da zaradi svaki svoj poen
little_radojica little_radojica 13:54 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

NNN
Рођа је стварно херој.

najluđe od svega je što je Mats prognozirao da će da pobedi Federer!!!


Сваком се деси, идемо даље...
docsumann docsumann 13:56 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

NNN
Рођа је стварно херој.

najluđe od svega je što je Mats prognozirao da će da pobedi Federer!!!


jebo te prognoze na suvo.

je l' stavio koji euro?
AlexDunja AlexDunja 17:18 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

a Rafa jadan mora da trči da zaradi svaki svoj poen
rekoh ti ja da brzina podloge može da napravi razliku.
fed je napadao kao opsednut ceo meč,nije smanjio intenzitet ni kad
je grešio, ovaj put je konačno on slomio rafu mentalno,
iskreno čak ni ja to nisam očekivala od njega.

odličan ofanzivan tenis, fala organizatorima što su ubrzali podlogu


nadal će biti opasan na šljaci, though
NNN NNN 18:57 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

brzina podloge može da napravi razliku

Nije ovo imalo nekog preteranog uticaja
(ok može da se kaže nijanse itakoto),
presudio je Federerov neverovatni bekhend koji mu je u 5. setu proradio kao nikad u životu (umesto da gledamo kako preko 80% bekhanda slajsom samo prebacuje mrežu)
AlexDunja AlexDunja 19:13 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

presudio je Federerov neverovatni bekhend koji mu je u 5. setu proradio kao nikad u životu

ne bih rekla. ceo turnir mu je bekhend ravan i odličan, vidi protiv stena
NNN NNN 19:49 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

Jeste,
igra bekhendom na AO mu je bila k'o da je drugi čovek,
vidi se na čemu je radio za vreme pauze

To je neverovatno, neko kao on (ko je već najuspešniji u istoriji) "pod stare dane" i dalje se usavršava i napreduje


ali konkretno danas u 5. setu se bukvalno oslonio na svoj (novi) bekhend
(osim servisa na koji uvek može da se osloni)
emsiemsi emsiemsi 20:13 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

NNN
Jeste,
igra bekhendom na AO mu je bila k'o da je drugi čovek,
vidi se na čemu je radio za vreme pauze

To je neverovatno, neko kao on (ko je već najuspešniji u istoriji) "pod stare dane" i dalje se usavršava i napreduje


ali konkretno danas u 5. setu se bukvalno oslonio na svoj (novi) bekhend
(osim servisa na koji uvek može da se osloni)

Какав нови бекхенд, какве су то будаласте приче ?
Рећи да Федерер не зна нешто из тениса, те да је то, ето у ових последњих неколико месеци научио је ординарна глупост.
AlexDunja AlexDunja 20:32 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

Какав нови бекхенд, какве су то будаласте приче ?

čarli,,
nemoj da pričaš ostvarima koje te zapravo i ne zanimaju, pa o njima nemaš pojma.
fedov bekhend je godinama, mnogo godina bio njegova slaba tačka.
to znaju svi, rafa je pre deset godina slao 98% servisa na bekhend
i redovno pobeđivao.
prvi put mu sada ta taktika nije uspela, ovaj put je fedov bekhend bio
pouzdaniji udarac od poslovično fenomenalnog fedovog forhenda
emsiemsi emsiemsi 20:50 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

AlexDunja
Какав нови бекхенд, какве су то будаласте приче ?

čarli,,
nemoj da pričaš ostvarima koje te zapravo i ne zanimaju, pa o njima nemaš pojma.
fedov bekhend je godinama, mnogo godina bio njegova slaba tačka.
to znaju svi, rafa je pre deset godina slao 98% servisa na bekhend
i redovno pobeđivao.
prvi put mu sada ta taktika nije uspela, ovaj put je fedov bekhend bio
pouzdaniji udarac od poslovično fenomenalnog fedovog forhenda

Поузданији већ могу да прихватим !
Мислим да сам био јасан, јер сам рекао да је ординарна будалаштина да Федерер нема било који елемент тениске игре близак савршенству.
Ово да немам појма одбијам са гнушањем и резигнацијом, толико да више не могу ни да блогујем, већ одох да гледам Реала.
NNN NNN 20:53 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

da se razumeno daleko od toga da je Federerov bekhend loš,
ali (do sada) nije bio ništa posebno*,
a svakako je bio neuporedivo ispod nivoa Federerovog forhenda ili servisa ili Đokovićevog bekhenda (koji spadaju u najbolje u istoriji)

* Federer je po pravilu igrao bekhend slajs
koji (iako je defanzivan udarac) je izvodio savršeno (jedna od prednosti jednorukih bekhenda) i koji je na travi vrlo ozbiljno oružje.
Loptica pređe tik iznad mrežice i samo sklizne niz travu,
tako da iako ovo nije napadački udarac,
isto tako ne može ni da se napdane
(ako napadneš pogodiš mrežu ili prebaciš teren)
pa se na njega po pravilu odgovara bekhend slajsom
a tu je Federer u prednosti
(zbog toga je, između ostalog, toliko dominantan na travi).

(Federerov) niski bekhend slajs na travi je dualan udarac
(Nadalovom) visokom forhendu sa puno (najviše) spina na šljaci

Zbog toga ih oni i tako puno ekspolatišu, jer protivnike bukvalno teraju da igranju njihovu igru, a nemoguće je biti veći Federer od Federera ili veći Nadal od Nadala!

Ali ima jedan što može da im parira na svim podlogama i što ih je pobeđivao obojicu na svim Gren Slemovima - razlog više da uživamo u tenisu
AlexDunja AlexDunja 21:00 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

Мислим да сам био јасан, јер сам рекао да је ординарна будалаштина да Федерер нема било који елемент тениске игре близак савршенству.

bio si potpuno jasan, a ja sam poslednja koja se neće složiti sa tobom

NNN NNN 21:09 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

eto malko sam pojednostavio, da ne kažem banalizovao
AlexDunja AlexDunja 21:30 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

Ово да немам појма одбијам са гнушањем и резигнацијом, толико да више не могу ни да блогујем, већ одох да гледам Реала.

šta ti je fedova pobeda na jednom meču:))
odučih čarlija od blogovanja(nadam se za samo izvesno vreme)
a ne rekoh ni gluposti! ni bljak
AlexDunja AlexDunja 21:32 29.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

Ali ima jedan što može da im parira na svim podlogama i što ih je pobeđivao obojicu na svim Gren Slemovima - razlog više da uživamo u tenisu

i to je tačno. mnogo nam je radosti doneo, i još će
emsiemsi emsiemsi 07:57 30.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

NNN

...

Ali ima jedan što može da im parira na svim podlogama i što ih je pobeđivao obojicu na svim Gren Slemovima - razlog više da uživamo u tenisu

Само да емфсајзујем цитирано --- тај један је обојицу њих побеђивао више пута него они њега. Тек толико да не заборавимо поредак ствари, мислим, ако је неко у овој еуфорији заборавио, посебно ова Дуња са дуплим именом.
NNN NNN 15:23 30.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

ima jedan što može da im parira na svim podlogama i što ih je pobeđivao obojicu na svim Gren Slemovima - razlog više da uživamo u tenisu

Evo statistike sa 30 GS finala u kojima je međusobno igrala Velika četvorka:

Đoković 11-7
Nadal 10-6
Federer 7-9
Mari 2-8
AlexDunja AlexDunja 22:26 30.01.2017

Re: Шта сам вам рекао

, посебно ова Дуња са дуплим именом.

šta fali momimenu? pod jedan

taj što ih je dobijao obojicu je sjajan, bez ikakve sumnje i primedbe.
pod dva
18 pod 3.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:50 29.01.2017

*

Ne smem;
ni da zamisli kakva će praznina nastati u tenisu, kada se povuče Velika četvorka + Vavrinka.
NNN NNN 15:15 29.01.2017

Re: *

Da,
ja taj osećaj imam kada je neka pauza između velikih turnira,
pa na TV uhvatim npr. neko polufinale Monpeljea Šardi - Žil Miler
arcins arcins 16:55 29.01.2017

Re: *

NNN
Da,
ja taj osećaj imam kada je neka pauza između velikih turnira,
pa na TV uhvatim npr. neko polufinale Monpeljea Šardi - Žil Miler


Uzas, vrhunac dinamike je 6:4, ni malo znoja za publiku. Mec je bio debakl za sport (finale AO 2017.). Momci bi trebalo da pogledaju svoje medjusobne duele od pre 7/8 godina, pa da pokusaju da se prepoznaju ili u najboljem slucaju da pogode koji je to sport sto gledaju.
NNN NNN 17:54 29.01.2017

Re: *

prva 4 seta stvarno nisu bili bog-zna-šta (mada igra se za titulu i na rezultat, a ne za raju),
ali je zato 5. set bio neverovatan!
puno brejk lopti, preokreta, odličnih razmena, vrhunskih vinera, hrabrih poteza, na kraju čak i malo sreće
da su igrali samo 5. set rekao bih da je meč ispunio očekivanja
(šteta što svih 5 nisu bili takvi, ali malo je nefer očetivati tako nešto)
AlexDunja AlexDunja 17:57 29.01.2017

Re: *

(šteta što svih 5 nisu bili takvi, ali malo je nefer očetivati tako nešto)

imali su i jedan i drugi sjajne mečeve tokom turnira,
ovo je bilo za pobedu
arcins arcins 20:12 29.01.2017

Re: *

NNN
prva 4 seta stvarno nisu bili bog-zna-šta (mada igra se za titulu i na rezultat, a ne za raju),
ali je zato 5. set bio neverovatan!


Na tren si me potsetio na Acu Petrovica..."da nije bilo trece cetvrtine, pobedili bi Srbiju".
Mada, kakva je razlika kada ne igraju Rafa i Rodja za raju ili recimo gorepomenuti Sardi i Miler?
NNN NNN 15:53 29.01.2017

a sada trol

u 17:30 se igra finale svetskog prvenstva u rukometu
Francuska - Norveška


Ono što je posebno interesantno je da su Hrvati izduvali big tajm,
prvo su u ppolufinalu u samom finišu ispustili +2 i promašili sedmerac u poslednjoj sekundi,
pa ispali na produžetke,
a onda u utakmici za treće mesto ispustili +8 u poslednjih 20 minuta i izgubili bronzu od Slovenije
NNN NNN 19:02 29.01.2017

Re: a sada trol

finale svetskog prvenstva u rukometu

Francuska je (očekivano) novi (stari) svetski prvak u rukometu.
AlexDunja AlexDunja 18:36 29.01.2017

:)

And then Federer was off to celebrate with the suggestion he’s still young enough to be out all night long.

“We’re going to be partying like rock stars tonight,” he said, smiling. “I can tell you that.”
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:01 29.01.2017

Ima li neko trepavicu?

Au, pobedi deda, i ja bih voleo da igram toliko dobro kad stignem u njegove godine.
AlexDunja AlexDunja 22:06 29.01.2017

Re: Ima li neko trepavicu?

Au, pobedi deda, i ja bih voleo da igram toliko dobro kad stignem u njegove godine.

šta kažeš za dvoručni?
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:09 29.01.2017

Re: Ima li neko trepavicu?

šta kažeš za dvoručni?

Ћути, још то фали.
AlexDunja AlexDunja 22:22 29.01.2017

Re: Ima li neko trepavicu?

Ћути, још то фали.

će nauči, mlad je deda
NNN NNN 23:05 29.01.2017

Re: Ima li neko trepavicu?

marco_de.manccini
šta kažeš za dvoručni?

Ћути, још то фали.

Ja sam se uvek plašio da će Nadal (ako ga neko dovoljno pritera)
da počne da koristi i desni forhend pošto je ambidekster!
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:16 30.01.2017

Re: Ima li neko trepavicu?

Ja to ponekad uradim kad ne mogu da stignem drugacije. Jer sam tako u mogucnosti
AlexDunja AlexDunja 19:57 31.01.2017

došo novak

u niš:))
sledećeg vikenda ga gledamo sa rusima,
to nam je bonus, da se izmorio po australijama ne bi igrao dejvis kup:))
NNN NNN 10:17 03.02.2017

Dejvis kup

Srbija - Rusija
15h Troicki - Kačanov
posle Đoković - Medvedev

Iako smo favoriti, Rusi su mladi, talentovni i mnogo visoki, ima da nas izbombarduju servisima, tako da neće da bude nimalo naivno.

Nekako mi je drago što se igra u Niš,
da i ljudi tamo dole vide malo naše tenisere.
NNN NNN 22:57 03.02.2017

Re: Dejvis kup

e sam rekao da neće da bude lako?

Troicki (koji ne ustaje iz kreveta ako ne igra u 5 setova) je imao isti boj gemova, čini mi se čak i poena kao Kačanov, ali je ipak dobio 3:2 posle maratona (primetili ste da se sada u 5. setu Dejvis kupa igra taj-brejk).

Novak se mučio protiv Medvedeva (sa kojim je trenirao u Monte Karlu prošlog vikenda) izgubio 5 od prvih 6 svojih servisa! Ali se kasnije u 2. setu trgao, a Medvedev nije izdržao i na kraju predao.
NNN NNN 10:27 04.02.2017

Re: Dejvis kup

Danas igramo dubl u 16h

trivia je da je najbolje plasirani igrač (posle Đokovića) koji igra DC u ovoj rundi Kirijos koji je trenutno 15.
to govori koliko je interesovanje najboljih opalo zbog zgusnutog rasporeda
i da bi imalo smisla menjati format DC
tj. ideja da se igra 1 turnir kao svetsko prvenstvo mi deluje skroz ok
NNN NNN 23:06 03.02.2017

Zvezda

izgubila u Evroligi (to je sada vest)
koliko god da igramo timski, nema tečnog napada bez Jovića,
a Stef večeras nije mogao ni bacanje da ubode
Kuzmić isto rovit, Simon ne može da pogodi trojku, kao ni ostatak tima, Dangubić već nekoliko mečeva ne igra, Gudurić kao da ne igra, a Efes (umalo da kažem Turke, je prilično kenjao šut), Ertel (najbolji asistent u istoriji Evrolige kada se gleda prosek na 40 minuta, a mislim da je Jović 2. !!) imao nekih 15-ak asistencija...
i kad se sve skupi, jebiga
NNN NNN 10:35 04.02.2017

NIKOLA JOKIĆ

tripl-dabl !!!!!!!!!!

20p 13s (6+7) 11a
za 32 minuta u pobedi nad Milvokijem

Neke od asistencija su apsolutno magične, čista uživancija
1. tripl-dabl i nadam se jedan od mnogih!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana