Društvo| Mediji| Politika| Sport| Životinjski svet

Ко је овде стварно мајмун? (EDIT - Или: Држ'те лопова!)

tasadebeli RSS / 26.02.2017. u 08:26

Прошлог викенда се на стадиону фудбалског клуба Рад "Краљ Петар Први" на Бањици догодио још један у низу сличних инцидената на фудбалским стадионима широм света.

Наиме, играли су Рад и Партизан и за Партизан је наступио Бразилац Луиз Евертон, момак од 28 година, дефанзивни везни играч који је у Партизан приспео јануара 2016.  из Сен Галена.

 

 

 

 


И као што то често бива око тог фудбала када узавру страсти, па и оне најниже, и на овој утакмици је дошло до инцидента који је изазвала група навијача Рада. Напомињем да је на стадиону било око 2000 гледалаца, а да та група Радових најекстремнијих „навијача" броји око 200-300 људи. Дакле, око 10% присутних на стадиону у том моменту.

Наиме, током читаве утакмице та група навијача ФК Рад је извикивала расистичке увреде на рачун Луиза Евертона (којем , напомињем, ово није прва званична утакмица у дресу Партизана у Србији, одиграо их је до сада већ двадесетак) користећи арсенал увреда и понижавајућих мајмунских урлика већ одавно виђених на стадионима широм света када су тамнопути фудбалери у питању.

Страствени Бразилац није издржао ту врсту притиска, заборавио је у једном тренутку да је професионални фудбалер и самим тим и јавна личност, па је на свој начин одговорио тим екстремним навијачима ФК Рад.

 

 

 

 

 

Ту су се одмах увређеним нашли и поједини фудбалери ФК Рад који су хтели да истерују своју правду са Евертоном, па су фудбалери Партизана кренули у одбрану свог саиграча и ... Ништа ново на фудбалским стадионима широм света.

Бразилац се и сам врло брзо покајао због свог сопственог геста јер је горко плакао излазећи са терена, што због онога што и није баш очекивао на фудбалским стадионима Србије, што због сопствене тренутне слабости. И Евертонова реакција је сасвим људска и разумљива. И ја сам немам баш нешто живаца за такве будалетине по стадионима и вероватно бих реаговао још горе од Евертона колико год то био хлеб који зарађујем.

Уследиле су одмах бројне реакције, саопштења оба фудбалска клуба, суспензија стадиона ФК Рад, Дисципинска комисија ФСС је одмах кренула да се бави читавим случајем најављујући казне за све учеснике у инциденту.

Уследиле су и бројне реакције појединаца преко друштвених мрежа. Углавном су то биле поруке подршке Евертону, чак и од фудбалера најљућег Партизановог ривала, Црвене звезде. Многи су се Евертону и извињавали због таквих људи попут навијача Рада у овој нашој Србији.

Било је и порука са супротним мишљењима попут оне коју је упутила капитенка женске екипе ФК Рад, али су такви били одмах широко и жестоко осуђивани.

jelena-polic-status.jpg

 

 

ЛИНКЛИНКЛИНК

 

И све је то мени разумљиво и ништа ново под капом небеском. Понављам, када се усковитлају страсти, а фудбал то уме и зна да чини људима, дуго се после утакмица на било ком нивоу такмичења прича о томе ко је кога током целе текме набадао на лакат, ко је коме псовао мајку и сестру, чија жена је курва итд.

У мору вести по спортским и другим новинама осванула је и још једна која за мене такође није била ништа ново, али ме је подстакла да ово напишем овде:


Има ли краја лудилу: Новине широм света брује о расизму после меча Рад - Партизан (ФОТО)
Још један шамар наш фудбал, али и комплетно друштво, добило је на Бањици, за време и после дуела између Рада и Партизана.


На страну прилично низак ниво фудбала, о којем би такође требало писати, али оно што се догодило на стадиону „Краљ Петар Први" превазилази спортске оквире.
Као да смо већ заборавили дешавања у Крушевцу, кад је Србија због расистичких повика тадашњем младом репрезентативцу Енглеске Денију Роузу већ испаштала...
Или, много раније, кад је Сартид 2002. године играо против Ипсвича, а навијачи Смедереваца погрдно се обраћали тамнопутом Маркусу Бенту.
Тада су из Сартида оптужили Бента да је лагао, слично је у српским медијима „прошао" и већ поменути Дени Роуз после гостовања у Крушевцу.
Али, у свет је свакако отишла лоша реклама за српски фудбал. Баш као и сада после меча на Бањици, овога пута у дуелу два домаћа суперлигаша!
Да не дужимо, погледајте сами о чему пишу новине широм Европе и света, шта је за њих једна од ударних вести из Србије."

 

(Спортски журнал - ЛИНК)

 


И сад... Није битно што је супруга бразилског фудбалера изјавила да се њему то догађало и док је играо у Швајцарској:

 

„Луана Евертон открила је да њен супруг није први пут вређан на расистичкој основи, не само у Србији, већ и Швајцарској где је играо пре Партизана, и то чак и ван терена, како је навела, у супермаркетима, ресторанима и осталим местима."

 

ЛИНКЛИНКЛИНК

 

Тек, по ко зна који пут у последњих две-три деценије кроз неке стране медије у свет је отишла слика Србије као једне примитивне расистичке средине.

 

И сад се ја ту питам ко је овде стварно мајмун?

 

Ко је то чијим интересима одговара да се сваки инцидент у Србији који изазову маргиналне друштвене групе искористи за представљање Србије онима који о њој скоро ништа и не знају као једне грозне нецивилизоване средине и друштва које је склоно расизму и насиљу иако, у ствари, то није уопште друштвени мејнстрим у Србији?

 

Зашто то тако иде већ деценијама?

 

И зашто увек, али баш увек, у томе предњаче британски медији?

 


Зашто никада, али баш никада, ти „светски медији" не брује, одзвањају, звоне на узбуну и шта ти ја знам када су у питању маргиналне групе у неким другим земљама и народима него вести о томе налазимо сасвим спорадично и ретко?


Овај видео клип, новинарски прилог са РТ, за 4 године је имао нешто мало више 45 000 прегледа на Јутјубу.

 


Клип са инцидентом на Радовом стадиону прошле суботе за недељу дана имао је преко 585 000 прегледа.

Стварно, људи, чије то говно  више смрди?

И ко је, у ствари, овде мајмун?

Tagovi



Komentari (240)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:36 26.02.2017

Re: The Starija Princeza

mirelarado
tasadebeli
mirelarado

Не знам зашто су се британски и ини медији окомили на сличне, честе ексцесе на утакмицама италијанског првенства. Можда зато што је Апенинско полуострво у суседству Балканског? Или можда зато што и у Италији тих фашистоидних и сличних милитантних хулигана има превише?




Мислим да је то због онога што рече онај паметни човек једаред... Са само сто година мира и стабилности, Балканско полуострво би било исто као и Апенинско. Никада превише функционално, али довољно шармантно да се у њему људи још увек осећају живима, а не као ходајући мртваци чији је једини задатак потрошња.






Факат, имали су мало више среће од нас, са та четири мора и сунчаном климом. Ипак, ако ти је за утеху, веруј ми да их британски медији не третирају много другачије него нас Балканце. А расистичке испаде на фудбалским стадионима нпр. Лација и Наполија вазда ударају на сва звона, не презајући од уопштавања типа "Италијани, расисти, поздрављају фудбалере нацистичким поздравом" и слично. И челници поменутих клубова, осуђујући поступке навијача, не пропуштају да нагласе да тога има свуда, па што баш они да испаштају... Хоћу рећи: сваком је своја мука најтежа...


ma vole englezi da gledaju trun u tuđem oku, to im je nacionalna zabava.
ali kao što rekoh, ne treba se uzbuđivati oko toga, ič.
tasadebeli tasadebeli 21:57 26.02.2017

Re: The Starija Princeza

mirelarado

Ипак, ако ти је за утеху, веруј ми да их британски медији не третирају много другачије него нас Балканце.



Знам, видео сам.

Има ту свега... И гордости Гордог Албиона, и врућег кромпира у сопственим устима и балвана у сопственом оку због којег се тражи трун у туђим очима,...


Али мислим да у овом нашем конкретном случају у последњих 2-3 деценије највише има политике. Оне међународне, са одређеним геостратешким циљевима... И циљева спољне политике чији се правци прате вековима...


И не бих ја генерализовао ту тако олако са називом Балканци. Само неки Балканци су ту у питању, само неки...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:03 26.02.2017

Re: The Starija Princeza

Али мислим да у овом нашем конкретном случају у последњих 2-3 деценије највише има политике. Оне међународне, са одређеним геостратешким циљевима... И циљева спољне политике чији се правци прате вековима...


pa dobro, ali trebalo bi da smo na to navikli i da nam je jasno.
ne vidim razlog za uzbunjivanje.
što bi rekli upravo ti "zlotvori": business as usual

p.s.
rekoh li ja već da sam anglofil? bar nekada bio, mislim otvoreni.
sada, prikriveni :)
tasadebeli tasadebeli 23:17 26.02.2017

Re: The Starija Princeza

vrabac_u_steni

p.s.
rekoh li ja već da sam anglofil?




Ако, ако, ваља се... Од вишка глава не боли.

И ја сам исто.

И русофил истовремено.

У ствари, ја сам филантроп генерално... Исто као и ови из ове наше српске Трилатералне комисије.


Ма најважније је, брате, да нисмо србофоби.


Све ово друго је небитно.
mirelarado mirelarado 23:39 26.02.2017

Re: The Starija Princeza

vrabac_u_steni
mirelarado
tasadebeli
mirelarado

Не знам зашто су се британски и ини медији окомили на сличне, честе ексцесе на утакмицама италијанског првенства. Можда зато што је Апенинско полуострво у суседству Балканског? Или можда зато што и у Италији тих фашистоидних и сличних милитантних хулигана има превише?




Мислим да је то због онога што рече онај паметни човек једаред... Са само сто година мира и стабилности, Балканско полуострво би било исто као и Апенинско. Никада превише функционално, али довољно шармантно да се у њему људи још увек осећају живима, а не као ходајући мртваци чији је једини задатак потрошња.






Факат, имали су мало више среће од нас, са та четири мора и сунчаном климом. Ипак, ако ти је за утеху, веруј ми да их британски медији не третирају много другачије него нас Балканце. А расистичке испаде на фудбалским стадионима нпр. Лација и Наполија вазда ударају на сва звона, не презајући од уопштавања типа "Италијани, расисти, поздрављају фудбалере нацистичким поздравом" и слично. И челници поменутих клубова, осуђујући поступке навијача, не пропуштају да нагласе да тога има свуда, па што баш они да испаштају... Хоћу рећи: сваком је своја мука најтежа...


ma vole englezi da gledaju trun u tuđem oku, to im je nacionalna zabava.
ali kao što rekoh, ne treba se uzbuđivati oko toga, ič.


И ја мислим да не треба. Воле и да вичу "дрште лопова", јер су тако у могутјности.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:19 26.02.2017

Mnogo kukaš

Mnogo bre kukaš čoveče.
Ne vole nas Englezi tj. njihovi mediji? Pa šta?
narcis narcis 13:57 26.02.2017

Re: Mnogo kukaš

Pa šta?

pa ne volimo ni mi nji pa nji boli uvo
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:51 26.02.2017

Re: Mnogo kukaš

Moj pokojni drugar Miliće je imao psa Azru, dobermana, koji bi, kad on upita: "Azra, gde je Tito?" -- počinjao besumučno da kopa prednjim šapama, sve i po betonu.
Davie Davie 17:36 26.02.2017

Zakljucak

Nije samo srpski fudbal dno, dno je i srpska prosveta uz nastavnike pritajene ultradesnicare. Zato ispisimo decu iz skola gde predaju Tasa i njegove kolege po nazorima, oni prave radove navijace.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:55 26.02.2017

Re: Zakljucak

Zato ispisimo decu iz skola gde predaju Tasa i njegove kolege po nazorima


Ne, nikako.
Zbog jednog Tase da šaljemo decu u druge škole, da deca zbog njega ispaštaju.
Bolje je videti šta s njim.
Ja predlažem streljanje.

A da bi se sprečila pojava ovakvih nastavnika treba tačno propisati šta nastavnik sme da misli, ili makar šta sme da kaže, šta je dopušteno da zameri Englezima, šta Amerima, Nemcima, i u kojoj meri, da se ne pretera.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:16 26.02.2017

Re: Zakljucak

hoochie coochie man
Zato ispisimo decu iz skola gde predaju Tasa i njegove kolege po nazorima


Ne, nikako.
Zbog jednog Tase da šaljemo decu u druge škole, da deca zbog njega ispaštaju.
Bolje je videti šta s njim.
Ja predlažem streljanje.

A da bi se sprečila pojava ovakvih nastavnika treba tačno propisati šta nastavnik sme da misli, ili makar šta sme da kaže, šta je dopušteno da zameri Englezima, šta Amerima, Nemcima, i u kojoj meri, da se ne pretera.

Naravno slažem se. Putinu, Gadafiju, Kim Džongu, Lukašenku pošten čovek ionako nema šta da zameri...
Davie Davie 18:23 26.02.2017

Re: Zakljucak

Nastavnik moze da misli sta hoce ali ne sme javno ispoljavati svoj stav ( ovaj blog to i jeste) koji odudara od javnih normi. Ti i Tasa braca po idejnom ocu, za sebe uvek imate opravdanje jer je neko u zivotu los prema vama.

Tako nastavnik koji javno opravdava ovo sranje o kom pise ne bi ni u snu mogao biti nastavnik mojoj deci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:26 26.02.2017

Re: Zakljucak

Naravno slažem se. Putinu, Gadafiju, Kim Džongu, Lukašenku pošten čovek ionako nema šta da zameri...


A što jadnog Gadafija trpaš ovde, šta ti se on zamerio? :)

A htedoh i o tome, al pomislih biće predugačak komentar.
Htedoh da napišem kako i Ruse treba obuhvatiti, ali njih u smislu da se slučajno nešto pozitivno o njima ne kaže, pljuvanje bi trebalo podsticati, i naravno, bez ikakvih ograničenja.

Zamsili takve nastavnike, kakva bi nam deca iz škole izlazila, sve pod čap.
Još kad bismo i roditelje nekako mogli da obavežemo na to, da ne kvare decu, gde bi nam kraj bio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:29 26.02.2017

Re: Zakljucak

Nastavnik moze da misli sta hoce ali ne sme javno ispoljavati svoj stav


Što bi se reklo, imaš svoja četiri zida, nema javno brale :)
Ljudi, razmišljate li vi šta pišete?
koji odudara od javnih normi.


A kakva je javna norma kad je odnos prema Englezima u pitanju?
Pitam jer ne znam, pa mi se može omaći, nedajbože.
narcis narcis 18:30 26.02.2017

Re: Zakljucak

A što jadnog Gadafija trpaš ovde, šta ti se on zamerio? :)

pa nije ni gadafi mogo da uvede socijalizam u libiju a da ne okrvavi ruke, tako da ga to svrstava u gorepomenute, ili ti misliš da je gadafi manje bio titić od tita, svog učitelja i uzora.
narcis narcis 18:33 26.02.2017

Re: Zakljucak

Što bi se reklo, imaš svoja četiri zida, nema javno brale :)
Ljudi, razmišljate li vi šta pišete?

pa dobro el crnom tasi poso da predaje politiku ili tačke , zapete i padeži ?
mislim aj odgonetni nam.
tasa je pravi politički komesar određene ideologije.
ja mislim da bi trebao da ostane na tačkama i zapetama u čkolji a na blogu da se rvemo sa njegove ideološke misli i zamisli.
Davie Davie 18:39 26.02.2017

Re: Zakljucak

hoochie coochie man
Nastavnik moze da misli sta hoce ali ne sme javno ispoljavati svoj stav


Što bi se reklo, imaš svoja četiri zida, nema javno brale :)
Ljudi, razmišljate li vi šta pišete?
koji odudara od javnih normi.


A kakva je javna norma kad je odnos prema Englezima u pitanju?
Pitam jer ne znam, pa mi se može omaći, nedajbože.

Ultranacionalisto, sto ne citiras celu recenicu ako me vec citiras? Zaboravio si na "javne norme", ne, nisi zaboravio to vam je stil.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:40 26.02.2017

Re: Zakljucak

ja mislim da bi trebao da ostane na tačkama i zapetama u čkolji a na blogu da se rvemo sa njegove ideološke misli i zamisli.


Pojma nemam šta Tasa priča na časovima, a ako bih ipak morao da se opredelim za nešto, opredelio bih se za to da ne uči decu kako Engleze treba mrzeti.

Ali ovde imamo tezu da ljudi kao on nisu dostojni da predaju deci.
Mislim, previše, stvarno previše.

Razumem i ispiranje mozgova, razumem i ostake komunističke mantre i podobnosti, razumem zaslepljenost, ali brate mili, ići dotle da se poziva na ispisivanje dece iz škole....
Streljanje je efikasnije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:42 26.02.2017

Re: Zakljucak

Ultranacionalisto,


:)
Sad treba da, šta?
Budem uvređen, budem ponosan, šta, kaži mi.
Zaboravio si na "javne norme",


Kkao bre zaboravio, pa pitam te koje su da ih ne povredim.
narcis narcis 18:48 26.02.2017

Re: Zakljucak

Ali ovde imamo tezu da ljudi kao on nisu dostojni da predaju deci.

ma jok bre ja sve t svatijo kao zezanje, zezamo danas tasu sutra ćemo drugog, danas je tasa na poslužavniku.
a voli on da agitprompuje između tački , zareza i padežova, voli samo tako.
Streljanje je efikasnije.

uvekbilo
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:55 26.02.2017

Re: Zakljucak

hoochie coochie man
Naravno slažem se. Putinu, Gadafiju, Kim Džongu, Lukašenku pošten čovek ionako nema šta da zameri...


A što jadnog Gadafija trpaš ovde, šta ti se on zamerio? :)

A htedoh i o tome, al pomislih biće predugačak komentar.
Htedoh da napišem kako i Ruse treba obuhvatiti, ali njih u smislu da se slučajno nešto pozitivno o njima ne kaže, pljuvanje bi trebalo podsticati, i naravno, bez ikakvih ograničenja.

Zamsili takve nastavnike, kakva bi nam deca iz škole izlazila, sve pod čap.
Još kad bismo i roditelje nekako mogli da obavežemo na to, da ne kvare decu, gde bi nam kraj bio.

Ma meni Gadafi ništa nego `nako kao opšte mesto :) Milo svakom poštovaocu opštih mesta a ima ih vala
Davie Davie 19:01 26.02.2017

Re: Zakljucak


Ali ovde imamo tezu da ljudi kao on nisu dostojni da predaju deci.
Mislim, previše, stvarno previše

Mojoj nije, o tvojoj odlucujes ti. Ako ti je nastavnik koji propoveda takve stavove po meri da ti utice na decu to je tvoj izbor.

Inace ova diskusija nema smisla, niti ces ti mene ubediti u tvoj crno beli svet niti ja tebe u moj crveno beli. A necemo promeniti ni danasnju presvucenu radikalsku drzavnu vlast, tako da je ovo gubljenje vremena.

Jos jednom, Bris Taton bi mozda bio ziv da je iscitao clanak u novinama da po ulicama Beograda divljaju horde ultranacionistickih navijaca i odlucio da ne ode toga dana u Srbiju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 26.02.2017

Re: Zakljucak

Ma meni Gadafi ništa nego `nako kao opšte mesto :) Milo svakom poštovaocu opštih mesta a ima ih vala

:)
Jesli li primetio da je on jedini mrtav među ovima koje si nabrojao?
To mi zapalo za oko :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:12 26.02.2017

Re: Zakljucak

Mojoj nije, o tvojoj odlucujes ti. Ako ti je nastavnik koji propoveda takve stavove po meri da ti utice na decu to je tvoj izbor.


Ne odlučujem više, gotovo, završeno doba kad sam ja o nečem odlučivao.

I sad posle svega, posle mnogo nastavnika, ni jednog ne pamtim po njegovim političkim uverenjiema, nego po tome kakvi su nastavnici bili.
Al što reče ti, svakome je na izbor, ako je nekome bitno da mu detetu matematiku predaje profesor koji pojma nema o integralima, ali je zato tubroevropejac, neka mu ga.

os jednom, Bris Taton bi mozda bio ziv da je iscitao clanak u novinama da po ulicama Beograda divljaju horde ultranacionistickih navijaca i odlucio da ne ode toga dana u Srbiju.


Verovatno, ali malo mi je bljutava ova patetika.
A i skroz površno gledanje.

Nego, jesi li primetio da je u poslednjih par, (nekoliko) godina, te "prozapadne" antinacionalističke vrednosti moguće braniti samo površnim frazama. Da ni iole suštinskije probe ne izdržavaju,
Vidi jadnog Filipa na šta je spao, a i Braja se sve češće poštapa tim frazicama.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:26 26.02.2017

Re: Zakljucak

hoochie coochie man
Ma meni Gadafi ništa nego `nako kao opšte mesto :) Milo svakom poštovaocu opštih mesta a ima ih vala

:)
Jesli li primetio da je on jedini mrtav među ovima koje si nabrojao?
To mi zapalo za oko :)

jao nisam, ali eto... Dešava se i najboljima ne samo domaćim ikonama
gedza.73 gedza.73 19:47 26.02.2017

Re: Zakljucak

Davie
Nastavnik moze da misli sta hoce ali ne sme javno ispoljavati svoj stav ( ovaj blog to i jeste) koji odudara od javnih normi.

Tasa ima pravo da postavi pitanje onako kako on misli da treba. nije bio tebe, n ije bio mene, ako sam dobro razumeo ne opravdava postupke navijača, niti fudbalera...

čovek samo pita zašto rasizam ne osuđuju kao rasizam već nivo rasizma određuje počinilac.

Tako nastavnik koji javno opravdava ovo sranje o kom pise ne bi ni u snu mogao biti nastavnik mojoj deci.

mom detetu je istoriju predavala nastavnica za koju je Tito alfa i omega pravde, prava, jednakosti...

Šta da radim ja ako, hipotetički, smatram da je Tito bio diktator koji je činio zločine nad političkim neistomišljenicima?
mis'im istoričar koji opravdava sranje u kome političkom neistomišljeniku smeš da polomiš noge ne bi trebao da predaje mom detetu al' eto. zalomilo mu se.

Pravda za Tasu.
narcis narcis 19:56 26.02.2017

Re: Zakljucak

Pravda za Tasu.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:02 26.02.2017

Re: Zakljucak

mom detetu je istoriju predavala nastavnica za koju je Tito alfa i omega pravde, prava, jednakosti...

Šta da radim ja ako, hipotetički, smatram da je Tito bio diktator koji je činio zločine nad političkim neistomišljenicima?


svašta, šta da radiš?
pa uz plot i streljaš majku mu, šta se dvoumiš?
tasadebeli tasadebeli 20:04 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

sweet64
Ради се о томе да то наше српско говно (за које све статистике кажу да се у свакој држави сматра нормалним када се креће до 10% становништва - ти волиш статистике)


Statistika je u našem slučaju malo neumoljivija (znam, odvratna konstrukcija), suviše si lako stavio znak jednakosti između naših i njihovih 10 %, ili drugačije rečeno, razlika kvalitativna je u onih preostalih 90 %.




Мислиш да је тих 90% узрок због чега онда тих њихових 10% гована некако лепше мирише од наших 10% гована?


Не верујем...


У ствари, да будем прецизан, мислим да је смрад подједнако велики и код нас и код њих без обзира какви су оних преосталих наших 90% и њихових 90%.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:05 26.02.2017

Re: Zakljucak

Pravda za Tasu.

Podseti me ti... bio sam sedmi ili šesti razred, osnovna škola 25. maj na NBGDu, učili mi lekciju nastanak Jugoslavije, i, jebiga, ja bio onda dobar đak, i upamtio, odnekud, da je 1. decembra prvo nastala, kao Kraljevina, a ne kao komunistička tvorevina 29. novembra. I ustanem i kažem to Patkici, profesorki istorije, koja je, gle slučajnosti, već i mojoj najstarijoj sestri predavala kada je moja porodica živela u Tuzli, znala mi i oca, i tako... ustanem i kažem -- Meni nije jasno, zar Jugoslavija nije nastala 1. decembra?

Kaže meni Patkica -- Dobro je, sedi, Brajoviću.
I ja sednem.
I tako do dan danas.
gedza.73 gedza.73 20:07 26.02.2017

Re: Zakljucak

pa uz plot i streljaš majku mu, šta se dvoumiš

Žena misli tako, ja 'vako, bože moj.
Ona popakovala informacije na jedan ja na drugi način.

A saće Tasa da nagrabusi.

Taso, od danas samo blogovi 'jesen u mom sokaku', 'proleće je a ja na FB'
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:13 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

tasadebeli
sweet64
Ради се о томе да то наше српско говно (за које све статистике кажу да се у свакој држави сматра нормалним када се креће до 10% становништва - ти волиш статистике)


Statistika je u našem slučaju malo neumoljivija (znam, odvratna konstrukcija), suviše si lako stavio znak jednakosti između naših i njihovih 10 %, ili drugačije rečeno, razlika kvalitativna je u onih preostalih 90 %.




Мислиш да је тих 90% узрок због чега онда тих њихових 10% гована некако лепше мирише од наших 10% гована?


Не верујем...


У ствари, да будем прецизан, мислим да је смрад подједнако велики и код нас и код њих без обзира какви су оних преосталих наших 90% и њихових 90%.


pa vidi Taso od mog Beograda do Londre brat bratu 2k kilometara, pa puka geografija tvrdi da meni 10% govana smrdi gore nego njihovih, ma nek je i 100% govana.


A sa druge strane razumem da postoji pojava da "naša govna, kakva su da su, su bolja od stranih"
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:13 26.02.2017

Re: Zakljucak

gedza.73
pa uz plot i streljaš majku mu, šta se dvoumiš

Žena misli tako, ja 'vako, bože moj.


ma zajebavam bre gedžo...

ali ovi post-skojevci jesu fascinantni.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:15 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

A sa druge strane razumem da postoji pojava da "naša govna, kakva su da su, su bolja od stranih"


a postoji i pojava da strana govna jedemo kao neprevaziđeni delikates.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:18 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

vrabac_u_steni
A sa druge strane razumem da postoji pojava da "naša govna, kakva su da su, su bolja od stranih"


a postoji i pojava da strana govna jedemo kao neprevaziđeni delikates.

izgleda da postoji, da. Zlobnici tvrde da je posledica odrastanja u društvu gde se domaća govna tolerišu, ali oni su zlobnici jelda...
tasadebeli tasadebeli 20:18 26.02.2017

Re: Zakljucak

Davie


niti ces ti mene ubediti u tvoj crno beli svet niti ja tebe u moj crveno beli.




Богами, брате Дејви, ја бих пре рекао да је твој свет некако црвено-црни свет...

А то је вероватно зато што стварнст око себе гледаш искључиво кроз црно-беле наочаре.

Но, није моје да ти се ту мешам.


Ово сам ти написао само као угледни пример како треба писати две различите боје у споју... Са цртицом. Као полусложеницу.

А када пишеш нијансе једне боје, онда брате Дејви све пишеш спојено: тамноплава, светложута,...


Тако барем каже Правопис.


Ето, да си био мој ђак, ти би то сада знао. А овако...

Жао ми је сада и твоје деце што то такође неће научити.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:22 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Zlobnici tvrde da je posledica odrastanja u društvu gde se domaća govna tolerišu, ali oni su zlobnici jelda...


pazi, kad ću se sa ovim u velikoj meri složiti.
odnosno, mislim da je ta pojava posledica neuspešnog sazrevanja tj. neuspešnog sagledavanja stvarnosti usled pređašnjih trauma.

moje puno razumevanje.

ali ne i opravdanje.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:26 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

vrabac_u_steni
Zlobnici tvrde da je posledica odrastanja u društvu gde se domaća govna tolerišu, ali oni su zlobnici jelda...


pazi, kad ću se sa ovim u velikoj meri složiti.
odnosno, mislim da je ta pojava posledica neuspešnog sazrevanja tj. neuspešnog sagledavanja stvarnosti usled pređašnjih trauma.

moje puno razumevanje.

ali ne i opravdanje.

a ja mislim da jeste opravdanje. Na svaki način, doduše, razumevanje jeste korak u pravom smeru.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:29 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

a ja mislim da jeste opravdanje.


"iskrivljivanje" stvarnosti ne može biti dobro, pre svega za onog ko to radi.
Jukie Jukie 20:33 26.02.2017

Re: Zakljucak

narcis
zezamo danas tasu sutra ćemo drugog, danas je tasa na poslužavniku.

uros_vozdovac uros_vozdovac 20:33 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

vrabac_u_steni
a ja mislim da jeste opravdanje.


"iskrivljivanje" stvarnosti ne može biti dobro, pre svega za onog ko to radi.

izgleda, ali tako dobro ide uz "naša govna ne smrde, ali vidi ova Britanska kakva su"
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:41 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

uros_vozdovac
vrabac_u_steni
a ja mislim da jeste opravdanje.


"iskrivljivanje" stvarnosti ne može biti dobro, pre svega za onog ko to radi.

izgleda, ali tako dobro ide uz "naša govna ne smrde, ali vidi ova Britanska kakva su"


moj utisak je da se ovde (u inicijalnom Tasinao tekstu) kaže nešto drugo.
naša govna smrde isto koliko i britanska, ali izgleda da to neko neće da prizna.
pri tome, već sam rekao, odnosno prvi komentar koji sam ovde ostavio je bio u fazonu "šta koj moj kukaš?".

dakle, mi treba da se pozabavimo našim govnima, a engleze ko jebe nek pričaju šta hoće o nama, ne zanima me.
narcis narcis 20:43 26.02.2017

Re: Zakljucak

Са цртицом.

e jebiga taso, onaj tamo nema pojma šta značu reči koje zloupotrebljava a ti ništa , a ovde čoveku crticu iz oka vadiš, nije to ni drugarski ni komunistički ... druže taso.
gedza.73 gedza.73 20:45 26.02.2017

Re: Zakljucak

Juki, to ti japanski poslužavnik.
A vidi naš, sprski meni, tzv. sindikalni. Pravosudni.



a vid' ruke



Brate mili kakav šljam.
narcis narcis 20:46 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

dakle, mi treba da se pozabavimo našim govnima, a engleze ko jebe nek pričaju šta hoće o nama, ne zanima me.

a ne druže dživdžane, mi trebamo i moramo da dokažemo da njina, ingliška, govna smrdu gore nego naša, naša miomirišu , onako svetosavski
(jebaće mi majku nacoši sag)
narcis narcis 20:47 26.02.2017

Re: Zakljucak

gedza.73
Juki, to ti japanski poslužavnik.
A vidi naš, sprski meni, tzv. sindikalni. Pravosudni.


naš lepši samo se yukiyev slaže u rodu i broju, a znam pravopis a?
tasadebeli tasadebeli 20:50 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

uros_vozdovac
tasadebeli
sweet64
Ради се о томе да то наше српско говно (за које све статистике кажу да се у свакој држави сматра нормалним када се креће до 10% становништва - ти волиш статистике)


Statistika je u našem slučaju malo neumoljivija (znam, odvratna konstrukcija), suviše si lako stavio znak jednakosti između naših i njihovih 10 %, ili drugačije rečeno, razlika kvalitativna je u onih preostalih 90 %.




Мислиш да је тих 90% узрок због чега онда тих њихових 10% гована некако лепше мирише од наших 10% гована?


Не верујем...


У ствари, да будем прецизан, мислим да је смрад подједнако велики и код нас и код њих без обзира какви су оних преосталих наших 90% и њихових 90%.


pa vidi Taso od mog Beograda do Londre brat bratu 2k kilometara, pa puka geografija tvrdi da meni 10% govana smrdi gore nego njihovih, ma nek je i 100% govana.


A sa druge strane razumem da postoji pojava da "naša govna, kakva su da su, su bolja od stranih"




Не, брате Уроше, машиш поенту читавог овог поста...

Шта је са вама, људи, па да ли ико чита коментаре са разумевањем? Лепо написах Браји одмах на почетку да никога не оправдавам.

Колико пута то треба да поновим?


Ја се само питам зашто Би-Би-Си сваки пут са наслађивањем извештава своје свеколико пучанство о српским говнима док то исто нисам приметио да Би-Би-Си ради за нека друга говна.

Нити сам приметио да РТС са наслађивањем извештава сваког викенда о истим таквим енглеским говнима.

То је оно због чега је овај пост постављен.

Никакви навијачи, школе, наставници, ђаци, фудбал... Боли ме, бре уво за то.

Може ли мени неко, било ко, да сувисло објасни зашто Би-Би-Си и остали медији у Британији са правом насладом извештавају о расизму у Србији док се истовремено не може видети ниједна једина реч о расизму Јевреја у Израелу који навијају за Беитар Јерусалим?

То је оно што сам поставио као питање у овом посту.


И коме је то у интересу већ деценијама да се код оних људи који широм света о Србији не знају ама баш ништа ствара једна медијски конструисана лажна слика Србије као примитивне расистичке, нацистичке средине склоне насиљу на основу понашања маргиналних друштвених група.


Пази, чак и поред оваквих стереотипних порука намењених свеколиком потрошачком пучанству широм света, ја и даље не мислим да су сви Енглези као навијачи Јединства из Манчестера иако бих у некој поједностављеној слици света на коју нас медији навикавају могао то да мислим.







Зашто онда Би-Би-Си настоји да у свакој прилици убеди свеколико глобално пучанство (јер Би-Би-Си вести преузимају многи други медији широм света, па и српски медији у великим количинама) да су сви Срби исти као и Радови навијачи.


Ово је, у ствари, само тужна прича о лицемерју и о двоструким аршинима.


А мајмуни су они који пристају на ту лицемерну причу са двоструким аршинима.


И то је, изгледа ми, одговор на оно моје питање из наслова овог поста.


П.С. - И престаните, забога, да помињете Бриса Татона јер бих и ја као одговор на то могао да побројим много њих убијених, избодених ножевима, претучених и умлаћених сваки пут кад су се енглески навијачи појавили на континенту у последњих петнаестак година, али није то тема овога поста.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:53 26.02.2017

Re: Zakljucak

gedza.73
Juki, to ti japanski poslužavnik.
A vidi naš, sprski meni, tzv. sindikalni. Pravosudni.



a vid' ruke



Brate mili kakav šljam.


nemoj sad to, nije primereno, ti su podržali "građanskog" kandidata.
gedza.73 gedza.73 20:53 26.02.2017

Re: Zakljucak

naš lepši samo se yukiyev slaže u rodu i broju, a znam pravopis a?

Bogatiji, oku ugodniji.

A pazi bolide u pozadini koji slikaju



vrabac
nemoj sad to, nije primereno, ti su podržali "građanskog" kandidata.


pomisliš li nekad da smo zaglavljeni u četvrtoj, petoj sezoni 'Lost' serije.
Čistilište. Gde god da kreneš vrate te nazad
tasadebeli tasadebeli 20:53 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

uros_vozdovac
vrabac_u_steni
a ja mislim da jeste opravdanje.


"iskrivljivanje" stvarnosti ne može biti dobro, pre svega za onog ko to radi.

izgleda, ali tako dobro ide uz "naša govna ne smrde, ali vidi ova Britanska kakva su"



Ево, рекох ти шта мислим о коментарисању нечега, а без разумевања прочитаног.


Овде изгледа више нико и не чита.


Сви би само да учитавају...

Ко на Фарми и у Паровима...


Супер нам је овај Блог Б92.
narcis narcis 20:56 26.02.2017

Re: Zakljucak

A pazi bolide u pozadini koji slikaju

a možda smo i zahvaljujući tim bolidima i saznali za ovu .... jebemliga kako da ovo nazovem, nedostaju mi rečovi.
narcis narcis 20:58 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Супер нам је овај Блог Б92.

Davie Davie 21:15 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Сви би само да учитавају

Tebi niko nista ne ucitava, ti si osvedoceni (bar na blogu) ultranacionalista. Kao fora osudjujes "navijace" Rada ali odmah napadas britansku novinarsku masinu. Nisi ti ovaj blog napisao da bi rekao da u nasem gradu i na stadionima caruje djubrad ispranih fasistickih mozgova i da to osudjujes, napisao si da bi ispljuvao one koji ukazuju da je tvoje dvoriste puno govana. I sta su napisali sto nije istina?

U toj Engleskoj su svoje djubre sa stadiona smestili na dugogodisnje robije, u Srbiji cak ni oni koji su ubili Brisa Tatona nisu osudjeni od javnosti ako vec jesu na misice od pravosudja, godinama takvi kao ti nalaze opravdanje za taj sljam.

Ti si neverovatan lik ovoga bloga, zapocnes nekakvu raspravu i totalno se ogolis sa svojim shvatanjima a onda to preokrenes u zajebavanje, kao zezao si se, samo si provocirao, nisi mislio ozbiljno, kad bi se samo zajebavali. I onda obrises blog, sto ce verovatno biti sa ovim. Zato print_screen, da imamo dokaz ko poducava decu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:25 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Davie
ti si osvedoceni (bar na blogu) ultranacionalista.


Čiko, je l' mogu i ja to da budem? Evo, do sad su to HCM i Tasa.

Je l' mogu i ja, molim te! To mora da je nešto mnogo zanimljivo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...


Je l' mogu i ja, molim te! To mora da je nešto mnogo zanimljivo.


Ako neće da te proglasi, evo daću ti ja moju titulu, ne znam šta ću s njom :)
tasadebeli tasadebeli 21:32 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Davie

Kao fora osudjujes "navijace" Rada ali odmah napadas britansku novinarsku masinu.



Зато што британска новинарска машина и јесте тема овога поста, а не навијачи Рада.


Иначе, видим по остатку твог коментара како ми ти ама баш ништа не учитаваш.

I onda obrises blog,


Један једини пост сам обрисао и то онај који је требало да ода почаст ослободиоцима Београда 1944, али су га неки примитивни ликови који воле исто овако да учитавају као и ти толико усрали својим нискостима, на шта се надовезала идиотска модерација овога Блога Б92 са својим брисањем коментара, да сам на крају решио да тај пост обришем и да га окачим поново, само овај пут закључаног за коментарисање.

Нису ти мртви људи заслужили да се помињу уз онакве нискости.


А ти сад слободно настави да принтскринујеш.

Немој само да заборавиш да то све дојавиш и однесеш доказе "тамо где треба".


П.С. - Ево теби једне мале главоломке за размишљање...

u Srbiji cak ni oni koji su ubili Brisa Tatona nisu osudjeni od javnosti ako vec jesu na misice od pravosudja,



Јеси ти сигуран да су баш ти што леже затворске казне убили Бриса Татона?

Ја, богами, знам другачију причу... Из прве руке... Само што је тада ту у игри опет била и медијска слика Србије о којој овде причамо. Па је држава била решила да нађе жртвене јагањце.


Шта је оно беше Ли Харви Освалд викао одмах по хапшењу?


"I'm just a patsy!"
tasadebeli tasadebeli 21:42 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Davie

Ti si neverovatan lik ovoga bloga,




Davie Davie 23:26 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Јеси ти сигуран да су баш ти што леже затворске казне убили Бриса Татона?

Ја, богами, знам другачију причу... Из прве руке... Само што је тада ту у игри опет била и медијска слика Србије о којој овде причамо. Па је држава била решила да нађе жртвене јагањце.


I sta rekoh? Teorija zavere svugde i oko svakog postenog ultranacionalistickog huligana koji zivi u ovom gradu. Ok, ubio je Francuz sam sebe, ko ga jebe, nije vazno sto ga je taj dan mlatilo i jurilo 10 Tasinih istomisljenika sa beogradskih fudbalskih tribina. I onda se nadje kapitalisticka, cionisticka i anglosaksonska bagra da pise o rasistima po beogardskim stadionima. U dva razlicita posta u jednom istom blogu tri razlicita misljenja, te rasisti, te nepravedno ocrnjeni, te teorija zevere.

Sto se brisanja tice, nisi ti brisao samo postove pojedinih blogera, brisao si i ceo blog. "Idiotska moderacija" bloga ti je dala pravo da pises ovde pa o tebi potpuno govori kad tako pises o svojim domacinima.
nask nask 23:40 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Batice vidi kako sam ga razvalio torpedima i artiljerijom. Jes da je Nassau, Švabo, ni kriv ni dužan. Kad naiđem na neki HMS nagrdiću ga samo tako, sve u tvoje zdravlje.



Inače dotični bojni brod je uništen razaračem Изяслав, isključivo plovim i delujem po mrskom nam neprijatelju ruskim razaračima.


Може ли мени неко, било ко, да сувисло објасни зашто Би-Би-Си и остали медији у Британији са правом насладом извештавају о расизму у Србији док се истовремено не може видети ниједна једина реч о расизму Јевреја у Израелу који навијају за Беитар Јерусалим?


1. BBC stoji za British Broadcasting Corporation
2. BBC ne stoji za Balkans Broadcasting Corporation
3. Slovo C iz skraćenice BBC nije slovo C српске ћирилице

Jel treba još?
tasadebeli tasadebeli 23:56 26.02.2017

Re: E, bre, Taso...

nask

Jel treba još?



Не.

Што се мене тиче, ово је сасвим довољно.

И све ми је јасно.
tyson tyson 00:16 27.02.2017

Vremeplov

Може ли мени неко, било ко, да сувисло објасни зашто Би-Би-Си и остали медији у Британији са правом насладом извештавају о расизму у Србији док се истовремено не може видети ниједна једина реч о расизму Јевреја у Израелу који навијају за Беитар Јерусалим?
(...)
И коме је то у интересу већ деценијама да се код оних људи који широм света о Србији не знају ама баш ништа ствара једна медијски конструисана лажна слика Србије као примитивне расистичке, нацистичке средине склоне насиљу на основу понашања маргиналних друштвених група.
(...)
Зашто онда Би-Би-Си настоји да у свакој прилици убеди свеколико глобално пучанство (јер Би-Би-Си вести преузимају многи други медији широм света, па и српски медији у великим количинама) да су сви Срби исти као и Радови навијачи.

Ne može niko da ti objasni, jer si izrekao tvrdnje koje same po sebi zvuče, da se blago izrazim, prilično nesuvislo:

1) Da BBC i ostali mediji u Velikoj Britaniji sa nasladom izveštavaju o rasizmu u Srbiji;

2) Da uopšte ne izveštavaju o rasizmu Jevreja u Izraelu koji navijaju za Beitar Jerusalim;

3) Da, štaviše, ni svetski "mainstream" mediji uopšte ne izveštavaju o sličnim pojavama u drugim državama, i da

4) Britanski mediji organizovano i namerno sistematski šire lošu sliku o Srbiji i Srbima.

Mislim, šta čovek da ti kaže na sve to? Kakvu smislenu raspravu na tu temu očekuješ?

Još si tu i takvu teoriju izneo u formi dogme, očekuješ da je čitaoci uzmu zdravo za gotovo te da ti "objasne zašto i ko to radi"? I čudi te što čitaoci u skoro 120 komentara kao gubavca zaobilaze da se upuste u tu avanturu? Zaista?

A meni se čini da je većina ljudi ovde dovoljno matora da se još uvek sećaju vokabulara i teorija kojima su nam iz studija RTS i sa strana "Politike Ekspres" i sličnog štiva ispirali mozak 1990-ih razni Komrakovi, Štule, Bijelići, Šundići i ostali bardovi, pa imaju refleksnu reakciju.

Milsim, jebote:

Ко је то чијим интересима одговара да се сваки инцидент у Србији који изазову маргиналне друштвене групе искористи за представљање Србије онима који о њој скоро ништа и не знају као једне грозне нецивилизоване средине и друштва које је склоно расизму и насиљу иако, у ствари, то није уопште друштвени мејнстрим у Србији?

Зашто то тако иде већ деценијама?

И зашто увек, али баш увек, у томе предњаче британски медији?

Зашто никада, али баш никада, ти „светски медији" не брује, одзвањају, звоне на узбуну и шта ти ја знам када су у питању маргиналне групе у неким другим земљама и народима него вести о томе налазимо сасвим спорадично и ретко?




Atomski mrav Atomski mrav 14:12 27.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Ја се само питам зашто Би-Би-Си сваки пут са наслађивањем извештава своје свеколико пучанство о српским говнима док то исто нисам приметио да Би-Би-Си ради за нека друга говна.

Jbt, pa piši BBC-u i žali se. Šta se prenemažeš ovde?
Atomski mrav Atomski mrav 14:16 27.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Зато што британска новинарска машина и јесте тема овога поста, а не навијачи Рада.

A zašto navijači Rada nisu tema? Toliko si u tekstu "marginalizovao" tu bagru kao da su se neka deca tamo igrala i razbila prozor a BBC jedva dočekao da oplete po nama u celosti.
tasadebeli tasadebeli 15:59 27.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Atomski mrav
Ја се само питам зашто Би-Би-Си сваки пут са наслађивањем извештава своје свеколико пучанство о српским говнима док то исто нисам приметио да Би-Би-Си ради за нека друга говна.

Jbt, pa piši BBC-u i žali se. Šta se prenemažeš ovde?



Добро, рекао си то исто и у прва три коментара овде.

Што се понављаш?


Јеси се ти то нешто мнного изнервирао због онога што ја пишем овде у овом посту и коментарима или си само излапео, па се понављаш?



Ако си се изнервирао, за то ме право да ти кажем заболе...


А ако си излапео, знам један одличан лек за заборављање.

Нарочито се добро тај лек показао код оних којима је медијски испран мозак.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:52 27.02.2017

Re: E, bre, Taso...

A zašto navijači Rada nisu tema?


Jbg ovo ti je stvarno glupo.
Što nije tema ovo nego ono.
Pa eto, odlučio da to bude tema a ne ono drugo, i šta je tu problem?

Mnogo je blogova ovde sa temama o kojima ja mislim da su bezvezne, da o tome nema smisla pisati pored drugih, po meni, važnijih, ali nikad nikome nisam rekao, a što pišeš o ovome a ne o onome.

Eno bloga, još uvek aktivnog, o fudbalu, navijačima, pa što i ovaj mora da bude o tome?
cane cane 19:19 27.02.2017

Re: Zakljucak

Tako nastavnik koji javno opravdava ovo sranje o kom pise ne bi ni u snu mogao biti nastavnik mojoj deci.


pa ja da sam na tasinom mestu, ni meni ne bi stalo da budem nastavnik deci nekog ko sebe naziva 'Davie'... sta god to znacilo.

kroket?

cane cane 19:22 27.02.2017

Re: Zakljucak

Inace ova diskusija nema smisla, niti ces ti mene ubediti u tvoj crno beli svet niti ja tebe u moj crveno beli. A necemo promeniti ni danasnju presvucenu radikalsku drzavnu vlast, tako da je ovo gubljenje vremena.


sto li si je onda pocinjao...?




vcucko vcucko 19:44 27.02.2017

Re: Zakljucak

cane

pa ja da sam na tasinom mestu, ni meni ne bi stalo da budem nastavnik deci nekog ko sebe naziva 'Davie'... sta god to znacilo.

kroket?




cane cane 20:46 27.02.2017

Re: Zakljucak

vcucko


his name is not daive, his name is davie

jos malo pa dave...z.

tasadebeli tasadebeli 21:25 27.02.2017

Re: E, bre, Taso...

hoochie coochie man

Eno bloga, još uvek aktivnog, o fudbalu, navijačima, pa što i ovaj mora da bude o tome?



Не вреди; Хучи, џабе причаш...

Погледај само колико пута сам ја то исто написао у коментарима, али није помогло.

Чудо је та идеолошка заслепљеност која настаје као последица медијског испирања мозга.

Колико њих је само овде (не сви, наравно!) схватило да је тема овог поста фудбал, навијачи и "навијачи", хулигани који раде прљаве послове за структуре државне безбедности, корумпиране државне институције,...

А лепо им рекох да о томе већ причамо тамо код Бориса, па ко воли, нека се тамо прикључи.

Па су још и учитавали како се овим постом оправдава чин оних будалетина са Радовог стадиона који су вређали Партизановог играча. ()

Џабе им објашњавамо, брате!


На крају сам морао због појединих (опт наглашавам, не свих!) коментатора експлицитно да кажем да је ово пост о медијима, нашим огледалцима, да не кажем зрцалима... И о мајмунима.

И опет џабе.


Погледај само колико њих је у разреду одмах дигло два прста на оно моје питање из наслова поста.


Лепо каже Анонимни...

Какав црни дијалог.

Са таквима? Нема шансе.


Знаш и сам како то функционише код таквих? Показали су нам тај свој рецепт више пута...


Нема ту дијалога.




tasadebeli tasadebeli 22:03 27.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Davie

I sta rekoh? Teorija zavere svugde i oko svakog postenog ultranacionalistickog huligana



А ти знаш целу причу изнутра?

Ја знам. Волео бих да не знам, али ето игром случаја знам.

Зато и написах то што написах.


Sto se brisanja tice, nisi ti brisao samo postove pojedinih blogera, brisao si i ceo blog.



То и рекох... Пост, блог, не знам како се то назива. Обрисао сам само један читав са све примитвним коментарима и окачио га опет, али закључао могућност за коментарисање.


"Idiotska moderacija" bloga ti je dala pravo da pises ovde pa o tebi potpuno govori kad tako pises o svojim domacinima.



Ту модерацију која је мени дала могућност да пишем овде, а која на жалост више није са нама, никада не бих тако назвао. За ту модерацију и данас имам исто онолико поштовања колико сам имао и када смо први пут ступили у контакт.


Идиоти су они који су на том мом посту о 20. октобру обрисали поједине коментаре, а да ме нису претходно консултовали као домаћина тог блога.


Такве људе обично сматрам непристојнима и неваспитанима.


А непристојне и неваспитане око себе обично називам идиотима и будалетинама.


Јеси ли сад мало боље разумео, идиоте један?
tasadebeli tasadebeli 22:23 27.02.2017

Re: Vremeplov

tyson

Ne može niko da ti objasni, jer si izrekao tvrdnje koje same po sebi zvuče, da se blago izrazim, prilično nesuvislo:

...

Mislim, šta čovek da ti kaže na sve to? Kakvu smislenu raspravu na tu temu očekuješ?

Još si tu i takvu teoriju izneo u formi dogme, očekuješ da je čitaoci uzmu zdravo za gotovo te da ti "objasne zašto i ko to radi"? I čudi te što čitaoci u skoro 120 komentara kao gubavca zaobilaze da se upuste u tu avanturu? Zaista?



Схватио и разумео.


Једино ме не чуди то што ти кажеш да ме чуди.


Чуди ме нешто друго.


Ако је све то тако како ти кажеш и ако је несувисло и без мозга и подсећа на нека времена Миле Штуле и осталих, зашто се толики број њих, па ето и ти међу њима, осетио позваним да овде уопште нешто и коментарише?


Хоћу да кажем, ја кад налетим на нешто што сматрам несувислим булажњењем, лупетањем глупости које ме само нервирају, на нешто што видим само као подсећање на нека раздобља мог живота којих најрадије не бих да се сећам и слично, ја онда уопште и не реагујем на то.

Само се окренем и одем.

Као да то не постоји.

Разумеш?


Откуд онда овде тих 120 коментара?

У ствари, одузми ту оних десетак коментара који су за мене стварно имали неког смисла постојања на овом мом посту због саме садржине попут оних Врапчевих, Мирелиних, Хучијевих, Анонимусових, теткиних...

Одакле онда ових, сада већ, 180 коментара људи који све то што сам написао сматрају несувислим и глупошћу?

Откуд онда тај порив да се људи уопште и јаве и коментаришу те глупости?

(Нећу ти поставити питање откуд појединима још и порив да коментаришу личност и карактер аутора поста, а не оно што пише у самом посту. Такви примитивци и идиоти ме не занимају.)

Дакле, Тајо друже, почни од себе.

Који је твој порив уопште и био да се јављаш овде ако је све ово што сам ја написао у посту и својим коментарима несувисло.

Немој само да ми кажеш да су се сви ти људи јављали овде из поштовања према личности аутора поста.

У то ти нећу поверовати.


(Јер, поред заинтересованости за неку тему, поштовање према личности аутора поста је још једини мој мотив да уопште и коментаришем туђе постове на овом Блогу. А пошто је овде на овом мом посту све тако несувисло, заинтересованости не би ни требало да буде, зар не?)
tyson tyson 00:23 28.02.2017

Re: Vremeplov

tasadebeli
tyson

Ne može niko da ti objasni, jer si izrekao tvrdnje koje same po sebi zvuče, da se blago izrazim, prilično nesuvislo:

...

Mislim, šta čovek da ti kaže na sve to? Kakvu smislenu raspravu na tu temu očekuješ?

Još si tu i takvu teoriju izneo u formi dogme, očekuješ da je čitaoci uzmu zdravo za gotovo te da ti "objasne zašto i ko to radi"? I čudi te što čitaoci u skoro 120 komentara kao gubavca zaobilaze da se upuste u tu avanturu? Zaista?



Схватио и разумео.


Једино ме не чуди то што ти кажеш да ме чуди.


Чуди ме нешто друго.


Ако је све то тако како ти кажеш и ако је несувисло и без мозга и подсећа на нека времена Миле Штуле и осталих, зашто се толики број њих, па ето и ти међу њима, осетио позваним да овде уопште нешто и коментарише?


Хоћу да кажем, ја кад налетим на нешто што сматрам несувислим булажњењем, лупетањем глупости које ме само нервирају, на нешто што видим само као подсећање на нека раздобља мог живота којих најрадије не бих да се сећам и слично, ја онда уопште и не реагујем на то.

Само се окренем и одем.

Као да то не постоји.

Разумеш?


Откуд онда овде тих 120 коментара?

У ствари, одузми ту оних десетак коментара који су за мене стварно имали неког смисла постојања на овом мом посту због саме садржине попут оних Врапчевих, Мирелиних, Хучијевих, Анонимусових, теткиних...

Одакле онда ових, сада већ, 180 коментара људи који све то што сам написао сматрају несувислим и глупошћу?

Откуд онда тај порив да се људи уопште и јаве и коментаришу те глупости?

(Нећу ти поставити питање откуд појединима још и порив да коментаришу личност и карактер аутора поста, а не оно што пише у самом посту. Такви примитивци и идиоти ме не занимају.)

Дакле, Тајо друже, почни од себе.

Који је твој порив уопште и био да се јављаш овде ако је све ово што сам ја написао у посту и својим коментарима несувисло.

Немој само да ми кажеш да су се сви ти људи јављали овде из поштовања према личности аутора поста.

У то ти нећу поверовати.


(Јер поред заинтересованости за неку тему поштовање према личности аутора поста је још једини мој мотив да уопште и коментаришем туђе постове на овом Блогу. А пошто је овде на овом мом посту све тако несувисло, заинтересованости не би ни требало да буде, зар не?)

Ajd na brzaka.

Da znaš da se i sam pitam šta tražim ovde, ali zaista. Valjda sam zbog toga i ostavio samo, koliko, 2-3 komentara.

Ne odgovara mi tvoj stil pisanja. Preopširan si za moje ograničeno vreme; često patetičan. Očajan si u definisanju teme bloga i fokusiranju na nju u raspravi. Koristiš površne, proste metode manipulacije u diskusiji. Kukaš i izigravaš žrtvu gore od Vučića, a to je zaista teško stići i prestići. A i stavovi su ti često iritirajući - sve ovo je, naravno, subjektivni doživljaj - kao na primer sad ovo sa zlom, organizovanom britanskom i svetskom štampom; toliko iritirajući da zavređuju reakciju. Zato sam valjda i ostavio tih par komentara, iako zbog svega nabrojanog, priznajem, retko i otvorim tvoje blogove čak i u časovima dokolice. Jebiga, pitao si me pa da ti iskreno odgovorim.

Eto, i citiranim svojim komentarom pokazuješ koliko si neiskusan domaćin bloga; sad posle svega raspravljamo o tome što su se ljudi uopšte javljali ovde, zašto komentarišu blogove. Koja je ovo po redu tema koju si pokrenuo samo u ovom blogu?! I šta uopšte hoćeš; napišeš blog, a onda se pitaš zašto ljudi uopšte čitaju i komentarišu?!

A za to zašto su ljudi komentarisali, moraćeš da pitaš njih; što bismo gubili vreme nagađajući. Samo, i tu posmatraš svet po sebi, a ljudi su svakojaki. Ti ne bi nešto čitao ili komentarisao, drugi ljudi bi.

Ja koliko mogu da vidim, gro njih je ovde "promašilo temu", po tvojim merilima, što je i bila jedna od poruka mog komentara na koji odgovaraš. Ne vidim i dalje da su ljudi voljni da pričaju na temu koju uporno pokušavaš da nametneš, a i oni koji se jave o tome mahom se suštinski ne slažu sa tvojom teorijom (o teoriji vidi moj komentar gore).

Što bi se reklo u srpskom narodu, kad ti celo selo kaže da si pijan, idi kući, lezi, odmori se.




tasadebeli tasadebeli 00:42 28.02.2017

Re: Vremeplov

tyson

Da znaš da se i sam pitam šta tražim ovde,



Па то те и ја питам.


Зато ми је ово што си ми и дао као одговор потпуно нелогично...

Прво иде:

Ne odgovara mi tvoj stil pisanja. Preopširan si za moje ograničeno vreme; često patetičan. Očajan si u definisanju teme bloga i fokusiranju na nju u raspravi. Koristiš površne, proste metode manipulacije u diskusiji. Kukaš i izigravaš žrtvu gore od Vučića, a to je zaista teško stići i prestići. A i stavovi su ti često iritirajući - sve ovo je, naravno, subjektivni doživljaj - kao na primer sad ovo sa zlom, organizovanom britanskom i svetskom štampom;

iako zbog svega nabrojanog, priznajem, retko i otvorim tvoje blogove čak i u časovima dokolice.



па онда иде ово:


toliko iritirajući da zavređuju reakciju. Zato sam valjda i ostavio tih par komentara,







Завређује реакцију нешто што само по себи нема никакву вредност? Допушташ себи да те иритира нешто што и иначе сматраш глупостима и несувислим булажњењем? И иначе га заобилазиш у широком кругу, али си ето баш сада случајно навратио?



Можда сам ја пијан, али ко је овде луд, јбт!



Или можда ти, и још понеки овде на овом Блогу Б92, мислиш да је сав тај простор Блога, који и иначе функционише код сваког од нас по принципу слободне воље укључивања и искључивања, искључиво само твој простор који мора (МОРА!) да изгледа искључиво онако како си замислио?


Е, па онда... Можда ћу те разочарати.

Није тако.


Неће то да може...



Ne vidim i dalje da su ljudi voljni da pričaju na temu koju uporno pokušavaš da nametneš,




Никоме ја ништа овде не намећем.

Већ сам се захвалио свима који су се овде јављали. Свакоме према свецу и тропару.

А људи углавном сами себи наметну то о чему ће писати у својим коментарима.


То си вероватно и сам приметио.



EDIT:
Jebiga, pitao si me pa da ti iskreno odgovorim.



Ма наравно, нема потребе да ми се извињаваш.

Нисам ја неке увредљиве природе. А и са сујетом сам се одавно опростио.

Не брини. не може мене да помери то што си написао.

Спавај мирне савести.
bene_geserit bene_geserit 06:29 28.02.2017

Re: Zakljucak

Davie
Nastavnik moze da misli sta hoce ali ne sme javno ispoljavati svoj stav (ovaj blog to i jeste) koji odudara od javnih normi.

Nastavnik u skoli ne bi trebao da se bavi bilo kakvom politikom i da ispoljava bilo kakve politicke stavove a privatno moze da ima stavove kakve god zeli o cemu god zeli i da ih ispoljava javno koliko god hoce (dokle god ne prekrsi zakon) kao i bilo ko drugi.
A da ne pominjem sto Tasa ovde nije pod imenom i prezimenom i imenom skole u kojoj predaje vec anoniman.

Mada vidim ima ovde dosta ovih sto bi stavove koji odudaraju od "javnih normi" (gde su iste ono sto oni misle da je ispravno) kaznjavali samo tako.
CultMarxisti.
Evo ovde kod mene - obrazovne ustanove legla hipika i komunjara, umesto da se bave obrazovanjem dece bave se indokrinacijom i propagandom, kada na izborima pobedi opcija koja im se ne svidja oni organizuju sobe za plakanje i odlazu ispite i nude psihijatrisjku pomoc studentima, kada konzervativni studenti organizuju nesto za sebe ovi prave nasilne demonstracije ne dozvoljavajuci slobodu govora.

Neverovatno koliko liberali silom hoce da nametnu svoje moronske stavove svima.
Alo kreteni, ima ljudi koji ne misle kao vi.
Vama niko ne brani da svoje gluposti propagirate okolo. Niko vam ne razbija govore i skupove. Niko vam ne namece drugaciju ideologiju od vase kao "javne norme" i "civilizacijsko dostignuce". Odjebite vise.
emsiemsi emsiemsi 07:23 28.02.2017

Re: Zakljucak

Davie
Nije samo srpski fudbal dno, dno je i srpska prosveta uz nastavnike pritajene ultradesnicare. Zato ispisimo decu iz skola gde predaju Tasa i njegove kolege po nazorima, oni prave radove navijace.

Глупости, да не кажем - идиотарија !
Камо среће да је више Учитеља као што је ТасаДебели.
emsiemsi emsiemsi 07:25 28.02.2017

Re: Zakljucak

Davie
Nastavnik moze da misli sta hoce ali ne sme javno ispoljavati svoj stav ( ovaj blog to i jeste) koji odudara od javnih normi. Ti i Tasa braca po idejnom ocu, za sebe uvek imate opravdanje jer je neko u zivotu los prema vama.

Tako nastavnik koji javno opravdava ovo sranje o kom pise ne bi ni u snu mogao biti nastavnik mojoj deci.

Да ли се ти дрогираш ?
Таса оправдава ово срање ?!
Знаш ли ти да читаш. Ако знаш, читај са разумевањем.
emsiemsi emsiemsi 07:42 28.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Davie
Сви би само да учитавају

Tebi niko nista ne ucitava, ti si osvedoceni (bar na blogu) ultranacionalista. Kao fora osudjujes "navijace" Rada ali odmah napadas britansku novinarsku masinu. Nisi ti ovaj blog napisao da bi rekao da u nasem gradu i na stadionima caruje djubrad ispranih fasistickih mozgova i da to osudjujes, napisao si da bi ispljuvao one koji ukazuju da je tvoje dvoriste puno govana. I sta su napisali sto nije istina?

U toj Engleskoj su svoje djubre sa stadiona smestili na dugogodisnje robije, u Srbiji cak ni oni koji su ubili Brisa Tatona nisu osudjeni od javnosti ako vec jesu na misice od pravosudja, godinama takvi kao ti nalaze opravdanje za taj sljam.

Ti si neverovatan lik ovoga bloga, zapocnes nekakvu raspravu i totalno se ogolis sa svojim shvatanjima a onda to preokrenes u zajebavanje, kao zezao si se, samo si provocirao, nisi mislio ozbiljno, kad bi se samo zajebavali. I onda obrises blog, sto ce verovatno biti sa ovim. Zato print_screen, da imamo dokaz ko poducava decu.

Откуда ти то да у Србији убице Татона нису осуђене од јавности ?!
Осуђујеш Тасу за ултранационализам, а сам делујеш као нациста.
Такви као ти су били добровољци у СС дивизијама.
Ужас --- још један који би вешао другачије мислеће.
Гамад титовска, што неко рече, пост-скојевска.
emsiemsi emsiemsi 07:47 28.02.2017

Re: E, bre, Taso...

nask
Batice vidi kako sam ga razvalio torpedima i artiljerijom. Jes da je Nassau, Švabo, ni kriv ni dužan. Kad naiđem na neki HMS nagrdiću ga samo tako, sve u tvoje zdravlje.



Inače dotični bojni brod je uništen razaračem Изяслав, isključivo plovim i delujem po mrskom nam neprijatelju ruskim razaračima.


Може ли мени неко, било ко, да сувисло објасни зашто Би-Би-Си и остали медији у Британији са правом насладом извештавају о расизму у Србији док се истовремено не може видети ниједна једина реч о расизму Јевреја у Израелу који навијају за Беитар Јерусалим?


1. BBC stoji za British Broadcasting Corporation
2. BBC ne stoji za Balkans Broadcasting Corporation
3. Slovo C iz skraćenice BBC nije slovo C српске ћирилице

Jel treba još?

Браво човече !
Кратко, јасно, језгровито !
Има ли ишта нејасно у овим твојим речима ?
tasadebeli tasadebeli 08:05 28.02.2017

Re: Zakljucak

bene_geserit
Davie
Nastavnik moze da misli sta hoce ali ne sme javno ispoljavati svoj stav (ovaj blog to i jeste) koji odudara od javnih normi.

Nastavnik u skoli ne bi trebao da se bavi bilo kakvom politikom i da ispoljava bilo kakve politicke stavove a privatno moze da ima stavove kakve god zeli o cemu god zeli i da ih ispoljava javno koliko god hoce (dokle god ne prekrsi zakon) kao i bilo ko drugi.
A da ne pominjem sto Tasa ovde nije pod imenom i prezimenom i imenom skole u kojoj predaje vec anoniman.

Mada vidim ima ovde dosta ovih sto bi stavove koji odudaraju od "javnih normi" (gde su iste ono sto oni misle da je ispravno) kaznjavali samo tako.
CultMarxisti.
Evo ovde kod mene - obrazovne ustanove legla hipika i komunjara, umesto da se bave obrazovanjem dece bave se indokrinacijom i propagandom, kada na izborima pobedi opcija koja im se ne svidja oni organizuju sobe za plakanje i odlazu ispite i nude psihijatrisjku pomoc studentima, kada konzervativni studenti organizuju nesto za sebe ovi prave nasilne demonstracije ne dozvoljavajuci slobodu govora.

Neverovatno koliko liberali silom hoce da nametnu svoje moronske stavove svima.
Alo kreteni, ima ljudi koji ne misle kao vi.
Vama niko ne brani da svoje gluposti propagirate okolo. Niko vam ne razbija govore i skupove. Niko vam ne namece drugaciju ideologiju od vase kao "javne norme" i "civilizacijsko dostignuce". Odjebite vise.




Немој да се нервираш. Није то нешто што нисмо могли очекивати.


Знамо их какви су, довољно су се до сада показали.


Сети се само како су у последњих 15 година прогањали неке наше колеге због онога што људи раде у своје слободно време (мислим на сасвим легалне ствари за које ниједан други грађанин ове земље не би могао да буде прогањан) иако те колеге ни једну једину реч о томе нису проговарали на својим часовима у школи, пред децом јер су људи поштовали закон.

Али ето... Нису им били морално-политички подобни јер ови наши постскојевци мисле да се тај закон који важи за школске учиионице, односи и на наше приватне животе.


Дакле, они би да нас контролишу шта радимо и у слободно време.


То се у мом речнику зове тоталитаризам. (ЛИНК)


Само што су на себе налепили лажну етикету "либерал", па мисле да су се тиме сакрили и да им се то може.


Е, неће да може...



Иако они још увек мисле да живимо у оно доба морално-политичких подобности и вероватно помишљају:


"Ех, да ми само неко да моћ (МОООООЋ!), све би ја то пострељао!"


Није ни чудо што тако мисле када узмеш у обзир чињеницу ко су им идеолошки (некима од њих, богами, и биолошки) преци.



Али више није тако... Као у доба њихових предака.


Данас могу само да држе своју патку у руци и да пишу писма престоничком листу. (Што овај Блог Б92 реално гледано и јесте. Само у електронском облику.)




Ова последња реченица у коментару ти је најбоља порука за те наше "либерале".





emsiemsi emsiemsi 08:13 28.02.2017

Re: Vremeplov

tyson
tasadebeli
tyson

Ne može niko da ti objasni, jer si izrekao tvrdnje koje same po sebi zvuče, da se blago izrazim, prilično nesuvislo:

...

Mislim, šta čovek da ti kaže na sve to? Kakvu smislenu raspravu na tu temu očekuješ?

Još si tu i takvu teoriju izneo u formi dogme, očekuješ da je čitaoci uzmu zdravo za gotovo te da ti "objasne zašto i ko to radi"? I čudi te što čitaoci u skoro 120 komentara kao gubavca zaobilaze da se upuste u tu avanturu? Zaista?



Схватио и разумео.


Једино ме не чуди то што ти кажеш да ме чуди.


Чуди ме нешто друго.


Ако је све то тако како ти кажеш и ако је несувисло и без мозга и подсећа на нека времена Миле Штуле и осталих, зашто се толики број њих, па ето и ти међу њима, осетио позваним да овде уопште нешто и коментарише?


Хоћу да кажем, ја кад налетим на нешто што сматрам несувислим булажњењем, лупетањем глупости које ме само нервирају, на нешто што видим само као подсећање на нека раздобља мог живота којих најрадије не бих да се сећам и слично, ја онда уопште и не реагујем на то.

Само се окренем и одем.

Као да то не постоји.

Разумеш?


Откуд онда овде тих 120 коментара?

У ствари, одузми ту оних десетак коментара који су за мене стварно имали неког смисла постојања на овом мом посту због саме садржине попут оних Врапчевих, Мирелиних, Хучијевих, Анонимусових, теткиних...

Одакле онда ових, сада већ, 180 коментара људи који све то што сам написао сматрају несувислим и глупошћу?

Откуд онда тај порив да се људи уопште и јаве и коментаришу те глупости?

(Нећу ти поставити питање откуд појединима још и порив да коментаришу личност и карактер аутора поста, а не оно што пише у самом посту. Такви примитивци и идиоти ме не занимају.)

Дакле, Тајо друже, почни од себе.

Који је твој порив уопште и био да се јављаш овде ако је све ово што сам ја написао у посту и својим коментарима несувисло.

Немој само да ми кажеш да су се сви ти људи јављали овде из поштовања према личности аутора поста.

У то ти нећу поверовати.


(Јер поред заинтересованости за неку тему поштовање према личности аутора поста је још једини мој мотив да уопште и коментаришем туђе постове на овом Блогу. А пошто је овде на овом мом посту све тако несувисло, заинтересованости не би ни требало да буде, зар не?)

Ajd na brzaka.

Da znaš da se i sam pitam šta tražim ovde, ali zaista. Valjda sam zbog toga i ostavio samo, koliko, 2-3 komentara.

Ne odgovara mi tvoj stil pisanja. Preopširan si za moje ograničeno vreme; često patetičan. Očajan si u definisanju teme bloga i fokusiranju na nju u raspravi. Koristiš površne, proste metode manipulacije u diskusiji. Kukaš i izigravaš žrtvu gore od Vučića, a to je zaista teško stići i prestići. A i stavovi su ti često iritirajući - sve ovo je, naravno, subjektivni doživljaj - kao na primer sad ovo sa zlom, organizovanom britanskom i svetskom štampom; toliko iritirajući da zavređuju reakciju. Zato sam valjda i ostavio tih par komentara, iako zbog svega nabrojanog, priznajem, retko i otvorim tvoje blogove čak i u časovima dokolice. Jebiga, pitao si me pa da ti iskreno odgovorim.

Eto, i citiranim svojim komentarom pokazuješ koliko si neiskusan domaćin bloga; sad posle svega raspravljamo o tome što su se ljudi uopšte javljali ovde, zašto komentarišu blogove. Koja je ovo po redu tema koju si pokrenuo samo u ovom blogu?! I šta uopšte hoćeš; napišeš blog, a onda se pitaš zašto ljudi uopšte čitaju i komentarišu?!

A za to zašto su ljudi komentarisali, moraćeš da pitaš njih; što bismo gubili vreme nagađajući. Samo, i tu posmatraš svet po sebi, a ljudi su svakojaki. Ti ne bi nešto čitao ili komentarisao, drugi ljudi bi.

Ja koliko mogu da vidim, gro njih je ovde "promašilo temu", po tvojim merilima, što je i bila jedna od poruka mog komentara na koji odgovaraš. Ne vidim i dalje da su ljudi voljni da pričaju na temu koju uporno pokušavaš da nametneš, a i oni koji se jave o tome mahom se suštinski ne slažu sa tvojom teorijom (o teoriji vidi moj komentar gore).

Što bi se reklo u srpskom narodu, kad ti celo selo kaže da si pijan, idi kući, lezi, odmori se.





Ниси у праву !
Село почесто није валидно за параметризацију.
Што би се рекло --- рекао си Таси шта мислиш о њему (и његовом писању) и на томе би требало да станеш.
Пусти ти шта село каже. И ми сељаци, понекада, би да сами кажемо коју, а не да село прича у име нас.
Успут --- држи се ТасоДебели (без обзира колико дуги су твоји коментари) !
tasadebeli tasadebeli 08:19 28.02.2017

Re: Vremeplov

emsiemsi


Što bi se reklo u srpskom narodu, kad ti celo selo kaže da si pijan, idi kući, lezi, odmori se.




Ниси у праву !
Село почесто није валидно за параметризацију.





Емси, јеси приметио да то шта село каже овде непрестано понављају они који нама, нишчима духом, пребацују да нам је животна филозофија паланачка?


Занимљив феномен, јел' да?



Пусти ти шта село каже. И ми сељаци, понекада, би да сами кажемо коју, а не да село прича у име нас.






Успут --- држи се ТасоДебели (без обзира колико дуги су твоји коментари) !




uros_vozdovac uros_vozdovac 08:22 28.02.2017

Re: Vremeplov

tasadebeli
emsiemsi



Get a room vas dvojica :)
tasadebeli tasadebeli 08:31 28.02.2017

Re: Vremeplov

uros_vozdovac
tasadebeliemsiemsi



Get a room vas dvojica :)




Ма волемо ми и утроје... И групњак...


Нисмо Емси и ја избирљиве природе као неки наши овдашњи "либерали".


Atomski mrav Atomski mrav 10:01 28.02.2017

Re: E, bre, Taso...

Што се понављаш?

Zato što je ponavljanje majka mudrosti.
I ti se ponavljaš, Taso, iz teksta u tekst. Samo kukaš i prenemažeš se.
I vređaš, dabome. A posle kukaš i prenemažeš se kako tebe drugi vređaju.
Tolike godine si sprcao u dupe... a ponašaš se poput dece kojoj predaješ u školi.
tyson tyson 11:24 28.02.2017

Na mom blogu da ne dolaze više...

tasadebeli
tyson

Da znaš da se i sam pitam šta tražim ovde,


Па то те и ја питам.

Зато ми је ово што си ми и дао као одговор потпуно нелогично...

Прво иде:

Ne odgovara mi tvoj stil pisanja. Preopširan si za moje ograničeno vreme; često patetičan. Očajan si u definisanju teme bloga i fokusiranju na nju u raspravi. Koristiš površne, proste metode manipulacije u diskusiji. Kukaš i izigravaš žrtvu gore od Vučića, a to je zaista teško stići i prestići. A i stavovi su ti često iritirajući - sve ovo je, naravno, subjektivni doživljaj - kao na primer sad ovo sa zlom, organizovanom britanskom i svetskom štampom;

iako zbog svega nabrojanog, priznajem, retko i otvorim tvoje blogove čak i u časovima dokolice.


па онда иде ово:

toliko iritirajući da zavređuju reakciju. Zato sam valjda i ostavio tih par komentara,

Завређује реакцију нешто што само по себи нема никакву вредност? Допушташ себи да те иритира нешто што и иначе сматраш глупостима и несувислим булажњењем? И иначе га заобилазиш у широком кругу, али си ето баш сада случајно навратио?

Можда сам ја пијан, али ко је овде луд, јбт!

Или можда ти, и још понеки овде на овом Блогу Б92, мислиш да је сав тај простор Блога, који и иначе функционише код сваког од нас по принципу слободне воље укључивања и искључивања, искључиво само твој простор који мора (МОРА!) да изгледа искључиво онако како си замислио?

Е, па онда... Можда ћу те разочарати.

Није тако.

Неће то да може...


Ne vidim i dalje da su ljudi voljni da pričaju na temu koju uporno pokušavaš da nametneš,


Никоме ја ништа овде не намећем.

Већ сам се захвалио свима који су се овде јављали. Свакоме према свецу и тропару.

А људи углавном сами себи наметну то о чему ће писати у својим коментарима.

То си вероватно и сам приметио.



EDIT:
Jebiga, pitao si me pa da ti iskreno odgovorim.



Ма наравно, нема потребе да ми се извињаваш.

Нисам ја неке увредљиве природе. А и са сујетом сам се одавно опростио.

Не брини. не може мене да помери то што си написао.

Спавај мирне савести.

Sunce ti poljubim; kakve sve ovo veze ima sa huliganima, domaćom, bitanskom i svetskom štampom, fudbalom?

Hajde ne bilo ti teško lepo otvori novi blog, pa da pokušamo tu da se držimo teme i da odgovorimo na sve tvoje dileme iskazane u ovom, i drugim sličnim komentarima...?

Uzgred,

Или можда ти, и још понеки овде на овом Блогу Б92, мислиш да је сав тај простор Блога, који и иначе функционише код сваког од нас по принципу слободне воље укључивања и искључивања, искључиво само твој простор који мора (МОРА!) да изгледа искључиво онако како си замислио?

Е, па онда... Можда ћу те разочарати.

Није тако.

Nećeš me razočarati, pošto ne mislim tako.

Ali to je ta površna, iritirajuća tehnika manipulacije u razgovoru - postaviš pitanje, pa sam odgovoriš na njega onako kako tebi odgovara, uzgred etiketirajući sagovornika. De bre Taso, pa nisi od juče na blogu, kao ni većina ljudi ovde; nismo deca...

Da stvari budu još šizofrenije, pri tom ti mene uporno ispituješ štakojqrac tražim kod tebe na blogu, u isto vreme propovedajući da Blog "који и иначе функционише код сваког од нас по принципу слободне воље укључивања и искључивања" nije "искључиво само твој простор који мора (МОРА!) да изгледа искључиво онако како си замислио"

Deder, otvori novi blog pa da nastavimo diskusiju. Odletesmo daleko od teme - to može tako samo kod krkara - a i previše se suza nakupilo na ovom blogu, bojim se oštetiće mi monitor.



tasadebeli tasadebeli 15:35 28.02.2017

Re: Na mom blogu da ne dolaze više...

tyson

Deder, otvori novi blog pa da nastavimo diskusiju. Odletesmo daleko od teme - to može tako samo kod krkara - a i previše se suza nakupilo na ovom blogu, bojim se oštetiće mi monitor.




Испуњавам ја свима жеље...
svarog svarog 21:09 26.02.2017

greska

U svakoj drzavi, svakom gradu i svakom drustvu moze da se desi bilo kakva gnusoba. Ono sto ih razlikuje je kako to drustvo i drzavne institucije reaguju na te gnusobe.
Mi smo u ovom slucaju imali situaciju da igraci Rada skacu na igraca Partizana zato sto je njihovim navijacima pokazao prst! Jebote! Imamo da clan (ili funkcionerka?) kluba (Rad) brani igraca i optuzuje zrtvu! I sta jos imamo: da institucije drzave nece prstom da mrdnu ni po jednom osnovu (kao ni milion puta do sada).
To su poruke koje su meni vazne, a ne sta neko englesko djubre pise da bi se njihovi tamo zgubidani, narkomani i trash bolje osecali. I to ne zato sam evropejac nego zato sam nacionalista
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:12 26.02.2017

Re: greska

svarog
U svakoj drzavi, svakom gradu i svakom drustvu moze da se desi bilo kakva gnusoba. Ono sto ih razlikuje je kako to drustvo i drzavne institucije reaguju na te gnusobe.
Mi smo u ovom slucaju imali situaciju da igraci Rada skacu na igraca Partizana zato sto je njihovim navijacima pokazao prst! Jebote! Imamo da clan (ili funkcionerka?) kluba (Rad) brani igraca i optuzuje zrtvu! I sta jos imamo: da institucije drzave nece prstom da mrdnu ni po jednom osnovu (kao ni milion puta do sada).
To su poruke koje su meni vazne, a ne sta neko englesko djubre pise da bi se njihovi tamo zgubidani, narkomani i trash bolje osecali. I to ne zato sam evropejac nego zato sam nacionalista


To.

tasadebeli tasadebeli 21:16 26.02.2017

Re: greska

svarog
U svakoj drzavi, svakom gradu i svakom drustvu moze da se desi bilo kakva gnusoba. Ono sto ih razlikuje je kako to drustvo i drzavne institucije reaguju na te gnusobe.
Mi smo u ovom slucaju imali situaciju da igraci Rada skacu na igraca Partizana zato sto je njihovim navijacima pokazao prst! Jebote! Imamo da clan (ili funkcionerka?) kluba (Rad) brani igraca i optuzuje zrtvu! I sta jos imamo: da institucije drzave nece prstom da mrdnu ni po jednom osnovu (kao ni milion puta do sada).
To su poruke koje su meni vazne, a ne sta neko englesko djubre pise da bi se njihovi tamo zgubidani, narkomani i trash bolje osecali. I to ne zato sam evropejac nego zato sam nacionalista




Онда ти, брате, напиши текст о томе шта је то теби важно у овом случају, па ћемо да га окачимо овде.

Ево ја ћу да ти будем домаћин.


Јер то што је теби важно у овом случају свакако није тема овог мог поста.
svarog svarog 21:18 26.02.2017

Re: greska

Da ne ostane samo na smecu, ima ovde i ljudi
svarog svarog 21:19 26.02.2017

Re: greska

Јер то што је теби важно у овом случају свакако није тема овог мог поста.


Nema problema,slobodno obrisi ako mislis da je trol. Ja se necu ljutiti
gedza.73 gedza.73 21:24 26.02.2017

Re: greska

Јер то што је теби важно у овом случају свакако није тема овог мог поста.

Ali treba da bude važno nama. Ovo što je Svarog napisao dovelo bi da se mi, u svojoj zemlji, osećamo sigurno i da budemo zaštićeni od kriminalaca i siledžija.

Da grupa tinejdžera ne sretna momka na ulici u dresu drugog tima i izbodu ga nožem ili da dečko koji ima preko dvesta prijava bude i dalje na slobodi pa tako uveren u sebe, svoju snagu i moć prebije momka bejzbol palicom u kafiću preko puta srednje škole i od njega napravi invalida.

narcis narcis 21:27 26.02.2017

Re: greska

gedza.73
Јер то што је теби важно у овом случају свакако није тема овог мог поста.

Ali treba da bude važno nama. Ovo što je Svarog napisao dovelo bi da se mi, u svojoj zemlji, osećamo sigurno i da budemo zaštićeni od kriminalaca i siledžija.

Da grupa tinejdžera ne sretna momka na ulici u dresu drugog tima i izbodu ga nožem ili da dečko koji ima preko dvesta prijava bude i dalje na slobodi pa tako uveren u sebe, svoju snagu i moć prebije momka bejzbol palicom u kafiću preko puta srednje škole i od njega napravi invalida.


tasadebeli tasadebeli 21:36 26.02.2017

Re: greska

svarog
Јер то што је теби важно у овом случају свакако није тема овог мог поста.


Nema problema,slobodno obrisi ako mislis da je trol. Ja se necu ljutiti



Ма јок, ово се ионако претворило у причу о свему, само не о ономе што и јесте тема...


Али онај мој предлог да напишеш текст о ономе о чему ти је коментар стоји.


То што си рекао јесте тачно и потпуно се слажем са тим.

И радо бих те угостио са таквим текстом.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 26.02.2017

Re: greska

Ovo što je Svarog napisao dovelo bi da se mi, u svojoj zemlji, osećamo sigurno i da budemo zaštićeni od kriminalaca i siledžija.


Kapiram šta ti je ideja, ali kad bismo malo hladnije to pogledali videli bismo da stvari i ne stoje baš ovako kako ih je svarog opisao.
Hjad malo da analiziramo
Mi smo u ovom slucaju imali situaciju da igraci Rada skacu na igraca Partizana zato sto je njihovim navijacima pokazao prst! Jebote! Imamo da clan (ili funkcionerka?) kluba (Rad) brani igraca i optuzuje zrtvu


Nekoliko igrača i jedna funkcionerka na fejsbuku.
Nije malo ali ipak nedovoljno da se za njih kaže, srpsko društvo.
imamo i
da institucije drzave nece prstom da mrdnu ni po jednom osnovu


Ne pratim baš, ali je nešto urađeno, suspendovan je stadion ako se ne varam.
Da li je dovoljno, nije.
Ali to što nema jače reakcije u smislu hapšenja počinilaca se ne može pripisati nekom raširenom rasizmuu Srbiji već pre problemu sa spregom vlasti i kriminala u tim navijačkim grupama.
O tome evo ima i jedan blog.

Problem sa fudbalom je ogroman, ali neobjektivno je reći da je problem sa rasizmom u Srbiji veliki.
gedza.73 gedza.73 21:47 26.02.2017

Re: greska

Ali to što nema jače reakcije u smislu hapšenja počinilaca se ne može pripisati nekom raširenom rasizmuu Srbiji već pre problemu sa spregom vlasti i kriminala u tim navijačkim grupama.

Nisam uopšte mislio na rasizam već mi se čini kao da se vraćamo u vreme kad je snimano 'Vidimo se u čitulji'. Kriminalci su heroji, uživaju političku podršku, 'face' koje voze dobra kola a ne moraju da rade...

Loš obrazac. Obiće nam se o glavu ako im se malo ne 'skrate rogovi'
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:52 26.02.2017

Re: greska

isam uopšte mislio na rasizam već mi se čini kao da se vraćamo u vreme kad je snimano 'Vidimo se u čitulji'. Kriminalci su heroji, uživaju političku podršku, 'face' koje voze dobra kola a ne moraju da rade...

Loš obrazac. Obiće nam se o glavu ako im se malo ne 'skrate rogovi'


Tu bismo se složili, ali meni je rasizam prva misao na ovoj temi, pa sve čitam kroz tu prizmu.
svarog svarog 23:46 26.02.2017

Re: greska

Nekoliko igrača i jedna funkcionerka na fejsbuku.


Još jedna, blago rečeno, čudna izjava, ovoga puta stigla je od predsednika Zajednice superligaša Dragomira Lazovića, koji je u izjavi za ''Informer'' istakao ''korektnost'' navijača Rada, izuzev ''jednog ili dvojice neodgovornih pojedinaca'', ali i ''preteranu reakciju'' Evertona.

''Ono što se desilo na Banjici u nedelju jeste nemili incident, ali svakako je i Evertonova reakcija bila preterana. Mislim da treba da se smire strasti, da se okrenemo fudbalu i sportu. Radovi navijači su korektni, a ne bi bilo u redu da svi ispaštaju zbog ispada jednog ili dvojice neodgovornih pojedinaca'', poručio je on.


Nije drustvo, ovaj spada u institucije

Ne mislim ja na rasizam, mi za hiljadu godina ne mozemo ni prici Englezima po rasizmu, nego na drustveno neprihvatljive/zakonom zabranjene radnje koje prolaze bez sankcija.

Da se vratim na temu, koliko bi mogli da spinuju ti engleski mediji kad bi kod svakog takvog dogadjaja kljucni ljudi u toj situaciji jasno i bez ako i ali osudili takvo ponasanje i kad bi se nedugo potom dobio i zvanican (sudski) epilog

A medijima pa i engleskim sva moc dolazi od citalaca/gledalaca. Jedini pravi lek je isklj.
Atomski mrav Atomski mrav 14:19 27.02.2017

Re: greska

Ма јок, ово се ионако претворило у причу о свему, само не о ономе што и јесте тема...

Pa kad si napisao tekst tako što si fokus prebacio na ono što nije suština, a to ti nije prvi put.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana