Film| Hobi| Reč i slika| Sport

Zapisi iz nedeljne svaštare

docsumann RSS / 05.03.2017. u 19:40

Nekoliko crtica iz naizgled nepovezanih tema. Tek toliko da ne zaboravim da koristim autorski panel...

brian_shaw.png 

Prvo, ono najsnažnije - Brian Shaw  osvojio je Arnold Strongman Klasik (po treći put, nakon titula iz 2011, 2015). Time je potvrdio da je ne samo jedan od najjačih ljudi današnjice (tu će titulu i dalje  morati da dijeli sve dok se Big Z ne penzioniše. Legendarni Litvanac (8xASK) ove godine nije učestvovao zbog povrijede) već jedan od najjačih u povijesti ljudskog roda. 3 titule na ASK-u i 4 na WSM-u (Wortd Strongest Man) samo su onaj suvostatistički dio argumentacije u tom smislu. A Brajan tek ulazi u zrele snagatorske godine, i ako ga povrijede zaobiđu, barem u onom najdrastičnijem obliku, mogao bi  dobrano da popuni police Atlas i Lousie Cyr trofejima.

Sjećate se Louisa Cyr-a? anhilatora konjskih snaga ;))

Dobri Džin iz Kolorada izdominirao je na ovogodišnjem Klasiku. 3 prva i 2 druga mjesta u 5 disciplina,  u kojima su težine bile tolike da neki od najjačih ljudi na svijetu nisu uspjeli ni da ih pomjere s mjesta, numerički precizno odslikavaju Brajanovu snagu iz različitih uglova.

Često sam na blogu ukazivao na brutalnost koncepta ASK-a, kao takmičenja zamišljenog da bude ultimativni & ekstremni test ljudskog fizikuma. Metoda kojom se  njegove granice utvrđuju više liče na destruktivne eksperimente  iz otpornosti materijala, nego na sportsko nadmetanje. A  organizatorima kao da ni to nije bilo dovoljno dramatično, pa su u nekim disciplinama dodatno podebljane težine u odnosu na prošlogodišnji program.

Recimo u Super Yoke-u takmičari su morali da okvir (jaram)  natovaren  do 700kg (!) prenesu 4m

Shaw-Bale-Tote-Yoke.jpg

Što reče Maks Ver Magnuss, nekadašnji 3xWSM šampion, a današnji glavni sudac na ASK, ovo je takmičenje gdje nema pobjednika, samo preživjelih.

Brajan je jednostavno bio najpreživjeli među preživjelima.

 

Drugi prilog je naizgleda posve koincidencionalne prirode. Kažem naizgled, jer kao što nema nepovezanih tema, tako nema ni slučajnog izbora među njima.

Tako mi  prije neki dan  youtube, glavom i bradom, predloži da odgledam jedno od izdanja emisije Goli Život koje vodi i uređuje  Milomir Marić. Začudih se, jer em što uopšte ne pratim pomenuti serijal (nit bilo koji drugi autorski  rad dotičnog novinara, što naravno više govori o meni nego o njemu), em za gosta emisje, Aleksandra Bilanovića, nikad do tada nisam čuo.

No, dadoh im probnih par minuta za pokušaj da mi privuku pažnju ... vidim lik je autentićni bg dripac, sine, ovo-ono, šeme, ispale i ufuri... nalik nekim zanimljivim likoviima koje sam tokom devedesetih, u svojim divljim danima, imao priliku lično  da upoznam .

I sve se manje-više vrtilo oko muvanja, radova, dilovanja droge po Londonima i Južnim Amerikama, uključuući tu i poznate face među mušterijama,  dok odjednom - BUM -  počinje njegovo svjedočenje o dramatičnom ajahuaska iskustvu u dubokim ladovinama Amazonije.

Interesantno kako lik čiji je verbalni stil ukorjenjen u  znaš-ovo-ono BG uličnom slengu, odjednom počinje da koristi precizan i slikovit jezik, neophodan i istovremeno ključan za prilaz tako nesvakidašnjim fenomenima.

Ono što je možda najzanimljiviji dio njegovog svjedočenja, a koji se  odnosi  na problem subjektivne prirode tih iskustava, što blogokolega zemljanin (s pravom) navodi kao na najslabiju kariku  u smislu šire (univerzalne) verifikacije njihovog značenja - a to je kolektivna predstava učesnika seanse o šetnji tamnošnjim prostorima pod vođstvom šamana. Oni su bukvalno prisustvovali istom događaju, koji se odvijao u zajedničkom mentalnom prostoru, pod vođstvom šaman koji je rukovodio ceremonijom. Naravno, usput je svaki od njih imao i svoje posebne, lične, intimne,  epizode.

To bio ujedno bio i putokaz kako bi se mogli osmisliti i  sprovesti kontrolisani naučni eksperimenti kojim bi se potvrđivala/osporavala trans-subjektivnost  ajahuaska vizija.

Koga interesuje taj dio nek premota na 13:55, mada je Bilanovićevo životno putešestvije zanimljivo za poslušati i zbog  posve drugačijih momenata i razloga. Recimo rad u SDB-u tjekom 90-tih...

I još jedan bitan detalja kojeg sam i sam često navodio na blogu, ovoga puta dat kao lično svjedočenje  - DMT ne samo da nije droga, on je izutetno potentno sredstvo u rješavanju zavisničkog statusa od narkotika u čijoj klopci  zapadni ljudi obično zaglave (kokain, heroin...).

 

Malo bacanje svijetla  na skoro posve zaboravljenu i u tamu utonulu likovnu disciplinu, iskovanu upravo na ovom blogu. Hvala krofnici na osvjažavanju pamćenja.

iza_co_ka.png 

Iza ćoška

 

Nadam se uskoro jednoj novoj hazArt  izložbi. Hazartujete li inače?

 

I za kraj, snimak jednog nekromanserskog pejzaža iz XXL mape za HoMM3 igricu, koju polako privodim kraju. Bar što se ovog  "građevinskog" dijela posla tiče .

 I o ovome opširnije u nekom narednom blogu, kad mapa bude kompletirana.

 

Mislim da je jasno da je ovaj blog nemoguće istrolovati, pa čak ni kad su elektrotehničari u pitanju ;)

 



Komentari (99)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 19:47 05.03.2017

Gantle Giant

Brian Shawn je moj omiljeni strongmen iz aktuelne garniture šampiona i top atleta ovog nezamislivo teškog sporta.
ne samo zbog dostignutog nivoa i rezultata, već zbog njegove srdačnosti, dobroćudnosti, onoga što naš narod zove finim ponašanjem.

inače, nedavno je u njegove ruke dospio trofej koji mu vjerovatno mnogo više znači, od svih osvojenih Cyrova, Atlasa...

vera.nolan2 vera.nolan2 14:31 07.03.2017

Re:

moj omiljeni strongmen ...
takmičenje gdje nema pobjednika, samo preživjelih.


Slutim da će “Stojan Tafra The Terrible“ (Barbarian) imati strongmen look i naravno, biti preživeli pobednik ... a kostimgrafija ? Možda kao
Lousie Cyr, čini se prigodno poluobučen za Heroje, samo da se kompletira stajling
docsumann docsumann 15:16 07.03.2017

Re:

Slutim da će “Stojan Tafra The Terrible“ (Barbarian) imati strongmen look i naravno, biti preživeli pobednik ... a kostimgrafija ? Možda kao


heroji su u toj igrici, nažalost, dati samo svojim avatarima.
njihov prikaz na mapi je tipski i njega je praktično memoguće mjenjati.
nsarski nsarski 21:06 05.03.2017

Trivia

izdanja emisije Goli Život koje vodi i uređuje Milorad Marić

Milomir.

Sitna ispravka koju bih voleo da ne znam.
docsumann docsumann 22:11 05.03.2017

Re: Trivia

nsarski
izdanja emisije Goli Život koje vodi i uređuje Milorad Marić

Milomir.

Sitna ispravka koju bih voleo da ne znam.



a đe me nauči ispravo

sugarbaby sugarbaby 11:16 06.03.2017

Re: Trivia

Milomir.


Da.
Površno ga, ono jedva jedva a dugo znam, njegovu emisiju ne gledam niti bih gledala ni luda ni pijana.
Opet, Miliomir Marić bio je čovek koji mi je - out of blue - pomogao kada mi je bilo najteže u životu ( majka umirala, ja bez dinara, četres kila, leš koji hoda ), nisam ga čak pitala, pogotovu ne molila, sam je, a vrlo brzo misli, shvatio sav očaj i posredno ponudio pomoć: da napišem nešto kad i ako mogu/stignem.
Platio odmah i to oko pet puta više, a sam bio u dugovima.
I to je Milomir Marić.
sasaminijature sasaminijature 11:23 06.03.2017

Re: Trivia

sugarbaby
Milomir.


Da.
Površno ga, ono jedva jedva a dugo znam, njegovu emisiju ne gledam niti bih gledala ni luda ni pijana.
Opet, Miliomir Marić bio je čovek koji mi je - out of blue - pomogao kada mi je bilo najteže u životu ( majka umirala, ja bez dinara, četres kila, leš koji hoda ), nisam ga čak pitala, pogotovu ne molila, sam je, a vrlo brzo misli, shvatio sav očaj i posredno ponudio pomoć: da napišem nešto kad i ako mogu/stignem.
Platio odmah i to oko pet puta više, a sam bio u dugovima.
I to je Milomir Marić.



Хвала на сведочењу!

Олако себи дозволимо да о неком судимо а да нисмо промислили како би ми ходали у његовим чизмама.

Уопште његово дело не желим да правдам...

sugarbaby sugarbaby 12:17 06.03.2017

Re: Trivia

Хвала на сведочењу!




dok je meni moje savesti.

edit

da se razumemo, ne da ne gledam Marića, ja te talk show emisije ne gledam ić, ama nikad; gledam dobre trilere, poneku dramu.
mislim, želela bih da poživim još koju godinu.
nask nask 21:26 05.03.2017

Našlo te

Začudih se


Pa dobar algoritam + beleži guglo, beleži sve u svoj crni notes.

Jbg čak i ljudi mačke odoše iz Srbije i to u Peru.

Evo konkretan predlog za eksperiment, na sam dan izbora zaprašiti celu Srbiju DMT-om.
docsumann docsumann 22:31 05.03.2017

Re: Našlo te

Evo konkretan predlog za eksperiment, na sam dan izbora zaprašiti celu Srbiju DMT-om.




ima u pomenutom intervjuu, između ostalih zanimljivosti, i jedna odlična džanki anegdota, kad je kupovao kokain u tamo nekoj latinoameričkoj zabiti.
i pošto je cijena bila totalno bagatelna, pita on prodavca - a je l' sigurno čist? da ga nisi mješao s nečim?
a lik mu objašnjava da kad bi ga miksao sa bilo čime samo bi ga poskupio.
tolika je to sirotinja, a kokain im praktično džabe.

ne, stvarno, lik je skoz ok. ono mangup, vucibatina, al' koji je prošao ( i probao) svašta u životu, svega se nagledao, i na kraju našao duhovni mir i sredio život, što je za svaku pohvalu.

da ne napominjem da je iskustvo sa ajhuaskom bila ključna prekretnica u njegovoj biografiji.
vera.nolan2 vera.nolan2 07:58 06.03.2017

Re: Našlo te

nask
Evo konkretan predlog za eksperiment, na sam dan izbora zaprašiti celu Srbiju DMT-om.

docsumann
da ne napominjem da je iskustvo sa ajhuaskom bila ključna prekretnica u njegovoj biografiji.

Jaooo... možda je to jedini način da razgrnemo tamu ovog vilajeta
zemljanin zemljanin 21:54 05.03.2017

LOL

Nekoliko crtica iz naizgled nepovezanih tema

zbog toga otvorih blog kad ono
dok odjednom - BUM -DMT



docsumann docsumann 22:25 05.03.2017

Re: LOL


ma da, kad je lik počeo da priča o zajedničkim iskustvima učesnika (bitisanju u istim mentalnim dimenzijama) tokom seanse, odmah si mi pao na pamet - evo odličnog obrasac da se cijela stvar postavi u eksperimentalni okvir.

ako si primjetio, lik čak koristi iste opise (analogije sa TV kanalima) koje sam i sam upotrebljavao u svojim prvim DMT reportažama na blogu.

a mislim da je on ujedno i prava adresa za sve zainteresovane blogere koji žele da iskuse ajahuasku na autentični način na autentičnim lokacijama.



anfieldroad anfieldroad 23:30 05.03.2017

Re: LOL

za sve zainteresovane blogere koji žele da iskuse



Za sve zainteresovane blogere predlog- glasanjem proglasiti "DMT dan" pa organizovati zajedničku "seansu". Pitanja organizacije ne bi trebalo da padnu na leđa samo jednog ( nema na čemu, Doks ; ) )već svih blogera zainteresovanih za diskusiju koja će posle toga biti jasno, na ravnopravnijim osnovama.
Tema očigledno nije ni malo trivijalna, a još manje dosadna.
Zbog čega verovati tamo nekom Doksu ili Marićevom sugovorniku. Hajde da se okušaju skeptici i "vernici" u istoj poluzamračenoj sobi, sa istim pajpom i različitim životnim bekgraundom.

Može ?

docsumann docsumann 23:37 05.03.2017

Re: LOL

Zbog čega verovati tamo nekom Doksu ili Marićevom sugovorniku. Hajde da se okušaju skeptici i "vernici" u istoj poluzamračenoj sobi, sa istim pajpom i različitim životnim bekgraundom.

Može ?


šta može!? mora! tu i nema druge do - hik Rodos, hik salta


a cijenim i da u cijeloj priči, zapravo, i nema vjernika. samo gnostika (onih koji su spoznali, koji znaju, a ne da vjeruju) i naravno - skeptika.
iliti onih koji (još) ne znaju
anfieldroad anfieldroad 23:52 05.03.2017

Re: LOL

a cijenim i da u cijeloj priči, zapravo, i nema vjernika. samo gnostika (onih koji su spoznali, koji znaju, a ne da vjeruju) i naravno - skeptika.
iliti onih koji (još) ne znaju



zato sam vernike stavio pod "..."...da ne kažem pod navodnike...



ako je zajednički pajp tu mač, možda bi "DMT Day" mogao da se blogoorganizuje prekookeanski- globalno, a opet svako u svom sobičku...Pod uslovom da nema varanja...kao jesam majke mi i NIŠTA nisam provalio !
Simultanost je važna zbog diskusije, of course...

ublažena varijanta, organizaciono. A efekat skoro isti.
docsumann docsumann 00:32 06.03.2017

Re: LOL


cijenim (sad s manjom dozom zezanja) da bi grupa blogera u mještovitom sastavu (skeptici i bivši skeptici) trebala organizovano da ode na jedan ajhuaska sešn.

naravno, u obzir dolaze samo genuine destinacije i pravi šamani.

veza i aranžer bi mogao da nam bude upravo gost u Marićevoj emisiji. mogli bi i spionzora za eksperiment da nađemo...napravimo kraći dokumentarac o istom trošku, kao što to ljudi već rade po tjubetima i drugijem medijumima.
pa svi hot utiske pravo u kameru, bez premišljanja i fotošopovanja zapažanja.

nask nask 00:34 06.03.2017

Re: LOL

Je li vi Novljani za vreme Praznika Mimoze ovu koristite?
docsumann docsumann 01:00 06.03.2017

Re: LOL

nask
Je li Novljani za vreme Praznika Mimoze ovu koristite?


a, vidim istraživalo se. cijenim trud , cijenim

sad samo da pazariš bazu, a receptura se takođe da skinuti sa tjubeta

sasaminijature sasaminijature 07:29 06.03.2017

Re: LOL

anfieldroad
a cijenim i da u cijeloj priči, zapravo, i nema vjernika. samo gnostika (onih koji su spoznali, koji znaju, a ne da vjeruju) i naravno - skeptika.
iliti onih koji (još) ne znaju



zato sam vernike stavio pod "..."...da ne kažem pod navodnike...



ako je zajednički pajp tu mač, možda bi "DMT Day" mogao da se blogoorganizuje prekookeanski- globalno, a opet svako u svom sobičku...Pod uslovom da nema varanja...kao jesam majke mi i NIŠTA nisam provalio !
Simultanost je važna zbog diskusije, of course...

ublažena varijanta, organizaciono. A efekat skoro isti.



Квалитетан предлог и могло би то бити веома вредно искуство.

Вредно по оне који учествују а и они који би пратили са стране,да тако кажем.

Иначе, већ сам то рекао Доксу, средином године идем на сеансу Аје па причам искуство. Вероватно ћу и посебан Блог написати, да детаљно опишем како сам отишао, лични утисци о самом путу, начин припреме и на крају наравно сама сеанса како сам је проживео.
zemljanin zemljanin 07:53 06.03.2017

Re: LOL

iliti onih koji (još) ne znaju

pa ne znaš jer (još) nisi probao kavu ... svakodnevno konzumiranje



PS.
ma da, kad je lik počeo da priča o zajedničkim iskustvima učesnika (bitisanju u istim mentalnim dimenzijama) tokom seanse, odmah si mi pao na pamet - evo odličnog obrasac da se cijela stvar postavi u eksperimentalni okvir.


to malo da izguglam ... kao što pričasmo, sigurno su efekti realni za onog ko u tome učestvuje ... ako je to detektovana pojava kao iskustvo ne vidim zašto ne bi bilo moguće to "doživeti" u grupi uz odgovarajuće sugestije ... ali još ne vidim taj eksperimentalni okvir, barem ne na prvu loptu ...
vera.nolan2 vera.nolan2 08:12 06.03.2017

Re: LOL

sasaminijature
Иначе, већ сам то рекао Доксу, средином године идем на сеансу Аје па причам искуство. Вероватно ћу и посебан Блог написати, да детаљно опишем како сам отишао, лични утисци о самом путу, начин припреме и на крају наравно сама сеанса како сам је проживео.

Hrabar korak ka individuaciji
VICE i Galeb Nikacevic Kako sam umro i ponovo se rodio
sasaminijature sasaminijature 09:06 06.03.2017

Re: LOL

vera.nolan2
sasaminijature
Иначе, већ сам то рекао Доксу, средином године идем на сеансу Аје па причам искуство. Вероватно ћу и посебан Блог написати, да детаљно опишем како сам отишао, лични утисци о самом путу, начин припреме и на крају наравно сама сеанса како сам је проживео.

Hrabar korak ka individuaciji
VICE i Galeb Nikacevic Kako sam umro i ponovo se rodio



Хвала на подршци!

Гледао сам Галеба, хвала му што је покушао да мало отшкрине врата.

Тешко је о цело то искуство пренети поготово у нашој средини, зато је његов урадак вредан.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:55 06.03.2017

Re: LOL

sasaminijature
Тешко је о цело то искуство пренети поготово у нашој средини, зато је његов урадак вредан.

Samo napred !
obavezno pogledaj i pročitaj ako nisi i psihijatra Č.H Nikolića, obaveštena sam da treba da izađe novo izdanje
i knjige koje nema davno više u prodaji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:41 06.03.2017

Re: LOL

vera.nolan2
sasaminijature
Тешко је о цело то искуство пренети поготово у нашој средини, зато је његов урадак вредан.

Samo napred !
obavezno pogledaj i pročitaj ako nisi i psihijatra Č.H Nikolića, obaveštena sam da treba da izađe novo izdanje
i knjige koje nema davno više u prodaji.


lepa priča, Vera, potresna.

Konvencionalna istorija nas uči da je otkriće Amerike jedno od najsvetlijih trenutaka čovečanstva (ne može se otkriti zemlja koju nastanjuju ljudi hiljadama godina), a otkriće je početak jednog strašnog zločina. Američki kontinent tada je imao sto miliona stanovnika, što je činilo petinu čovečanstva. Nekoliko decenija kasnije većina ovih ljudi bila je uništena, a njhov svet brutalno opljačkan. Na Jamajci više nema Araukanosa. Nisu mogli da izdrže torturu. Celo pleme je izvršilo kolektivno samoubistvo. Priča o divljacima i kanibalima koje treba civilizovati nije antropološki podatak. To je politički program. Moje prijatelje sada tražim skrivene duboko u šumama. Srećan sam što mogu da učim od njih. Mislim pre svega na rafinirani psihoterpijski sistem koji njihovi šamani primenjuju hiljadama godina, a koji zapadna kultura tek sada otkriva. Pokušavam da ga prenesem u izvornoj formi u ovaj deo sveta, sa neizvesnom nadom da ću možda moći da pomognem rehabilitaciji tih divnih ljudi koji su odavno postali moji prijatelji. I ovim što sada pričam vama, ispunjavam taj zadatak. Neću se umoriti da o tome govorim iznova i iznova. Ako se to može nazvati misijom, to je moja misija.


možda Docs, kao i Morison, dolazi u neki duhovni kontakt sa svim istrebljenim predacima Univerzalnog Čovečanstva (=Universal Humankid, coined by Nicholas Berdiayev).


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:44 06.03.2017

Re: LOL

anfieldroad



ako je zajednički pajp tu mač..


zašto bi bio tu mač, na vrhu Vračara, s pogledom u nebo - evo, ja obećavam da ni pod kojim okolnostima neću napadati ženske člankinje sesije!

jedino da se nakrpimo da budemo svi u Begeu, i ko će nam punjenje za lulu mira, putovanja i kosmosa donjet'? :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:24 06.03.2017

Re: LOL

Hajde da se okušaju skeptici i "vernici" u istoj poluzamračenoj sobi, sa istim pajpom i različitim životnim bekgraundom.



ja mislim da je lepši ambijent da bude na krovu i gde se vidi ceo ist. Vračar, koji nam je dušu i dao i u beli svet nas otpremio. :)
jedi-knight jedi-knight 14:43 06.03.2017

Re: LOL

veza i aranžer bi mogao da nam bude upravo gost u Marićevoj emisiji. mogli bi i spionzora za eksperiment da nađemo...napravimo kraći dokumentarac o istom trošku, kao što to ljudi već rade po tjubetima i drugijem medijumima.
pa svi hot utiske pravo u kameru, bez premišljanja i fotošopovanja zapažanja.


Docsu sam vec javio, a sada javljam i ostalima. Bili je moj dobar drug i bas smo danas caskali na fejsu. Trenutno je u Peruu. Ko je zainteresovan, bice mi zadovoljstvo da ucestvujem u organizaciji ekspedicije, a Bili nije problem
angie01 angie01 15:42 06.03.2017

Re: LOL

a Bili nije problem



anfieldroad anfieldroad 17:46 06.03.2017

Re: LOL



Pa sad...sledeći korak je spisak putnika ( dal na Vračar dal u Peru...) Stavljam dakle svoj nick na spisak. Pod brojem dva.

2) Anfield

ne zbog blizine nego zbog iskustva...savetujem ipak Vračar ( ili nešto slično )...Mislim da mi zapadnjaci lakše podnosimo instant efekat nego 8-časovno tripozno iskustvo na 6 soma metara nadmorske. Ovako, dva puta po 10 minuta i sve je na tacni ionako...Inače krov je odlična ideja. Zvuci velegrada umesto muzike
Naravno, neka vrsta "šaman"- vodiča, svakako...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:13 06.03.2017

Re: LOL

anfieldroad


Pa sad...sledeći korak je spisak putnika ( dal na Vračar dal u Peru...) Stavljam dakle svoj nick na spisak. Pod brojem dva.

2) Anfield

ne zbog blizine nego zbog iskustva...savetujem ipak Vračar ( ili nešto slično )...Mislim da mi zapadnjaci lakše podnosimo instant efekat nego 8-časovno tripozno iskustvo na 6 soma metara nadmorske. Ovako, dva puta po 10 minuta i sve je na tacni ionako...Inače krov je odlična ideja. Zvuci velegrada umesto muzike
Naravno, neka vrsta "šaman"- vodiča, svakako...


3) Srke
- možemo da podelimo uloge, da ja radim kao vodič a Doks kao šaman! solomonsko rešenje! :)

ako ne daju devojke krov, možemo i kod mene na livadu. al' to ti je na Fruškoj, to su kao Andi (Fruška su naši Andi) :)

sasaminijature sasaminijature 19:10 06.03.2017

Re: LOL

vera.nolan2
sasaminijature
Тешко је о цело то искуство пренети поготово у нашој средини, зато је његов урадак вредан.

Samo napred !
obavezno pogledaj i pročitaj ako nisi i psihijatra Č.H Nikolića, obaveštena sam da treba da izađe novo izdanje
i knjige koje nema davno više u prodaji.


Хвала на линковима, упознат сам са делом гоподина Николића, није вишак шта год да се прочита.

За мене одлазак У Ј. Америку на сеансу код Шамана је природан след ставри, ако могу тако да формулишем.

Имао сам ту срећу да сам се већ пре двадесете сусрео са Кастнедом па касније сличним штивом на пољу метафизике и све од тог момента је само путовање.

Кажем природно јер после свега прочитаног и начина на који живим свој живот, ово дође као логичан степеник у право време.

Ако све буде као што се планира путујем у јуну или јулу, већ увелико траје пост и припрема за све то.

Веома је битна припрема у целој причи...

Na temu u kojoj smo evo i moja muzička podloga, fenomenalan spot...

emsiemsi emsiemsi 19:19 06.03.2017

Re: LOL

docsumann

ma da, kad je lik počeo da priča o zajedničkim iskustvima učesnika (bitisanju u istim mentalnim dimenzijama) tokom seanse, odmah si mi pao na pamet - evo odličnog obrasac da se cijela stvar postavi u eksperimentalni okvir.

ako si primjetio, lik čak koristi iste opise (analogije sa TV kanalima) koje sam i sam upotrebljavao u svojim prvim DMT reportažama na blogu.

a mislim da je on ujedno i prava adresa za sve zainteresovane blogere koji žele da iskuse ajahuasku na autentični način na autentičnim lokacijama.




Мислим да би им било корисније да узму лопате и мотике у шаке ... да видиш онда врхунаца и димензија !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:30 06.03.2017

Re: LOL

Ради један мој другар исто Перу, професор-дизајнер. Не знам како се баш квалификовао са пар путовања и сесија, а они Индијанци живе онолике хиљаде година тамо - ал' добро, уметник је, другар, волим га па га не осуђујем.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:35 06.03.2017

Re: LOL

emsi



Мислим да би им било корисније да узму лопате и мотике у шаке ... да видиш онда врхунаца и димензија !


Ја шљакао земљу мало на нашим, Фрушким Андима, на ганџи, руку на срце, раскрварио своје арт-шаке, када погледам на крају дана - уморног тела да ашов нит' мотику не могу подићи, кад оно, једно 8 квадрата култивисао тек! Ал' леп је осећај када човек ради на својој земљи. Како је моја прабаба Даница држала 5 'ектара сама, жив нисам!
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:45 06.03.2017

Re: LOL

Ја шљакао земљу мало на нашим, Фрушким Андима, на ганџи, руку на срце, раскрварио своје арт-шаке, када погледам на крају дана - уморног тела да ашов нит' мотику не могу подићи, кад оно, једно 8 квадрата култивисао тек! ... Како је моја прабаба Даница држала 5 'ектара сама, жив нисам!

Za 5 hektara treba koka, gandža nije dovoljna.
zemljanin zemljanin 21:00 06.03.2017

Re: LOL

docsumann


nemam ja, još uvek, dovoljno znanja u toj oblasti a dodatno nisam baš toliko motivisan za temu da bih isčitao jako puno materijala, delom iz psihologije + sve moguće radove na DMT temu ... a spremamo se I za "cvetanje trešanja" tj. Japan ... ali sam u kontaktu sa Dr. J. Norden pa sam je zamolio da se čujemo tokom nedelje pa ću videti šta ona ima da kaže ... ona je između ostalog I neuroscientist i psiholg a ima i kliničku praksu + što je u samom svetskom vrhu u svojim oblastima ... pa kad se ispričamo - eto mene
nask nask 22:04 06.03.2017

Re: LOL

a, vidim istraživalo se.


Pa to je stvar elementarne pristojnosti da se sagovornik, u svim svojim pojavnim oblicima , sasluša. Inače samo držimo govore.

Nego da te gnjavim malo, je li ovo to. Ako je to to onda se čudim da ga ove Haške birokrate još nisu zabranile.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:32 06.03.2017

Re: LOL

zemljanin
docsumann


nemam ja, još uvek, dovoljno znanja u toj oblasti a dodatno nisam baš toliko motivisan za temu da bih isčitao jako puno materijala, delom iz psihologije + sve moguće radove na DMT temu ... a spremamo se I za "cvetanje trešanja" tj. Japan ... ali sam u kontaktu sa Dr. J. Norden pa sam je zamolio da se čujemo tokom nedelje pa ću videti šta ona ima da kaže ... ona je između ostalog I neuroscientist i psiholg a ima i kliničku praksu + što je u samom svetskom vrhu u svojim oblastima ... pa kad se ispričamo - eto mene


Нема везе, ми смо Срби а то значи да не признајемо њена сазнања ако су негативна - признајемо само Веру Нолан и Енфилда од комонвелтских ауторитета!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:18 06.03.2017

Re: LOL

4) Ja.
Ja ne volim da putujem, neki put je besmisleno.
Vračar.

Dobar je Galeb.
docsumann docsumann 07:03 07.03.2017

Re: LOL


par natuknica.

dakle, kad birate mjesto za DMT izlet, ne trežite ga po kriterijumu za dobre žurke (vež više za neki chill out).
ugodna atmosfera je poželjna, ali mir i izolacija su ključ.
prijatno osjetljena prostorija u potkrovlju, može čak i podrum, ali bitno je da poslije možeš da izađeš na vazduh i izduvaš sve one nagomilane utiske.

a kao što Galeb reče, DMT je više kao furiozno montiran trejler koji te šokira, a ajahuaska je cjelovečenji film koji ti promjeni život.
doduše meni je to uradio i DMT, al' to je možda zbog moje ranije zainteresovanosti za metafizička pitanja.

za DMT je ključno da je jak, da tri snažno povučena dima skoro trenutno dovode do brejktu efekta. da se ne ostane samo u magičnom kaledioskopskom predvorju, već prođe skroz na drugu stranu. za to je potreban pajp komander, onaj ko će ti pridržavati i zapaliti lulu.

i napominjem zadnjih 5-6 godina, imao sam samo 2 puta tu priliku.
docsumann docsumann 07:19 07.03.2017

Re: LOL

Nego da te gnjavim malo, je li ovo to. Ako je to to onda se čudim da ga ove Haške birokrate još nisu zabranile.


postoje više baza za ekstrakciju DMT. cijenim da je ova mimoza jedna od njih.

recimo u Amazoniji , u različitim zajednicama, imaju oko 80 različitih receptura za ajahuasku.
ajahuaska se u osnovi sastoji od biljke koja sadrživ visok procenat DMT-a i inhibitora monoaminoksidaze, enzima koji razlaže DMT u našem digestivnom sistemu.

pitanje je kako uopšte zabraniti nešto što tvoj organizam već sadrži, kao uostalom i mnoge vrste biljaka i životinja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:56 07.03.2017

Re: LOL

docsumann


dakle, kad birate mjesto za DMT izlet, ne trežite ga po kriterijumu za dobre žurke (vež više za neki chill out).
ugodna atmosfera je poželjna, ali mir i izolacija su ključ.
prijatno osjetljena prostorija u potkrovlju, može čak i podrum, ali bitno je da poslije možeš da izađeš na vazduh i izduvaš sve one nagomilane utiske.

a kao što Galeb reče, DMT je više kao furiozno montiran trejler koji te šokira, a ajahuaska je cjelovečenji film koji ti promjeni život.
doduše meni je to uradio i DMT, al' to je možda zbog moje ranije zainteresovanosti za metafizička pitanja.

za DMT je ključno da je jak, da tri snažno povučena dima skoro trenutno dovode do brejktu efekta. da se ne ostane samo u magičnom kaledioskopskom predvorju, već prođe skroz na drugu stranu. za to je potreban pajp komander, onaj ko će ti pridržavati i zapaliti lulu.



То се зове - Лула Мира!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:04 07.03.2017

Re: LOL

docsumann

par natuknica.

dakle, kad birate mjesto za DMT izlet, ne trežite ga po kriterijumu za dobre žurke (vež više za neki chill out).
ugodna atmosfera je poželjna, ali mir i izolacija su ključ.
prijatno osjetljena prostorija u potkrovlju, može čak i podrum, ali bitno je da poslije možeš da izađeš na vazduh i izduvaš sve one nagomilane utiske.


Onda bolje na vikendaji kod mene, ima soba u potkrovlju, a ispred terasica s koje se vide svete limanske obale, samo sto su deca pocerala kljuc. Okolo je vrt. Ja sljakam do sredine juna posle idemo u drugoj polovini meseca s klincima u Catalonia-u na odmor, znaci taman u dane Exita, da spojimo lepo s dushekorisnim. :)
jedi-knight jedi-knight 08:26 07.03.2017

Re: LOL

Srđan Fuchs
docsumann

par natuknica.

dakle, kad birate mjesto za DMT izlet, ne trežite ga po kriterijumu za dobre žurke (vež više za neki chill out).
ugodna atmosfera je poželjna, ali mir i izolacija su ključ.
prijatno osjetljena prostorija u potkrovlju, može čak i podrum, ali bitno je da poslije možeš da izađeš na vazduh i izduvaš sve one nagomilane utiske.


Onda bolje na vikendaji kod mene, ima soba u potkrovlju, a ispred terasica s koje se vide svete limanske obale, samo sto su deca pocerala kljuc. Okolo je vrt. Ja sljakam do sredine juna posle idemo u drugoj polovini meseca s klincima u Catalonia-u na odmor, znaci taman u dane Exita, da spojimo lepo s dushekorisnim. :)


A ko ce da bude saman?
Imam par predloga, ali njima ne preba pajp da ti izazovu halucinacije, a i povracanje. Samo pitam...
docsumann docsumann 08:34 07.03.2017

Re: LOL

jedi-knight
Srđan Fuchs
docsumann

par natuknica.

dakle, kad birate mjesto za DMT izlet, ne trežite ga po kriterijumu za dobre žurke (vež više za neki chill out).
ugodna atmosfera je poželjna, ali mir i izolacija su ključ.
prijatno osjetljena prostorija u potkrovlju, može čak i podrum, ali bitno je da poslije možeš da izađeš na vazduh i izduvaš sve one nagomilane utiske.


Onda bolje na vikendaji kod mene, ima soba u potkrovlju, a ispred terasica s koje se vide svete limanske obale, samo sto su deca pocerala kljuc. Okolo je vrt. Ja sljakam do sredine juna posle idemo u drugoj polovini meseca s klincima u Catalonia-u na odmor, znaci taman u dane Exita, da spojimo lepo s dushekorisnim. :)

A ko ce da bude saman?
Imam par predloga, ali njima ne preba pajp da ti izazovu halucinacije, a i povracanje. Samo pitam...


mislim da je došlo do malog nesporazuma.
paralelno smo pričali i o odlasku na autentičnu ajahuaska ceremoniju i upriličavanje jednog ovdašnjeg DMT izleta, takodakažem.

pošto sam već dva puta (po dva puta) odlazi u DMT svijet, ajahuaska je neki moj lični zacrtani zadatak za uraditi zaživota.

naravno, da se neće svako tek tako odlučiti za odazak u Južnu Ameriku na desetak dana. sama priprema i ceremonija zahtjevaju 4-6 dana, a gdje je put, dolazak na prvo urbano odredište, pa onda odlazak na ciljanu destinaciju ...

ali DMT može da pokrene stvari u čovjeku, pobudi znatiželju, očepi vidike...

vera.nolan2 vera.nolan2 09:14 07.03.2017

Re: LOL

- признајемо само Веру Нолан и Енфилда од комонвелтских ауторитета!

Srki dragi, veoma je važno spoznavati biološku prirodu i uslovljenost čoveka i moguća psihološka stanja svesti ... dato nam ustrojstvo sveta i našu ulogu i mogućnosti u njemu ...(ne)ograničenost ljudske percepcije ... jer je to jedini način da popravljamo društvo i zaštitimo tanku civilizacijsku pokoricu koju svaka "uslovljena i iznuđena kriza" malo pa zagrebe, a ispod nje iskoči ljudska-? zver ...
Kako ćemo praviti Otvoreno društvo i otvoriti um za promene, ako ne poznajemo sopstvenu psihu i manipulacije i "politčkih elita" ...

Takvi doživljaji imaju duhovnu i moralnu i razvojnu implikaciju i naravno, podržavam stručni i naučni pristup, ali nikako samo kao znanja koja ostaju u krugu "elita" i zloupotrebu ...
Za sada, malo ih je koji su i sami hrabri i kadri da zavire u svetove koji su dostupni samo umetnicima i vizionarima. Malo li je velikih dela koja su nastala pod uticajem opijata ... što ne znači da će opijeni vizijama bez talenta išta stvoriti
docsumann docsumann 09:27 07.03.2017

Re: LOL

And the weird thing about DMT is it does not affect what we ordinarily call the mind. The part that you call you—nothing happens to it. You're just like you were before, but the world has been radically replaced—100 percent—it's all gone, and you're sitting there, and you're saying, "Jesus, a minute ago I was in a room with some people, and they were pushing some weird drug on me, and, and now, what's happened? Is this the drug? Did we do it? Is this it?"


Terence McKenna

i još malo:

Why this is not four-inch headlines on every newspaper on the planet I cannot understand, because I don't know what news you were waiting for, but this is the news that I was waiting for." —Terence McKenna on DMT

nask nask 10:02 07.03.2017

Re: LOL

pitanje je kako uopšte zabraniti nešto što tvoj organizam već sadrži, kao uostalom i mnoge vrste biljaka i životinja.


Pa gotovo sve zabranjene substance bivaju prizvedene od ljudskog organizma pa je opet krivično delo iste proizvoditi i/ili prodavati. Kako bi inače narko-biznis, kao jedna od najznačajnijih privrednih grana, uopšte opstao.

The part that you call you—nothing happens to it. You're just like you were before, but the world has been radically replaced—100 percent—it's all gone, and you're sitting there


Znači you tj. me je invarijantan, po Terensu, dobro je to znati.
anfieldroad anfieldroad 10:24 07.03.2017

Re: LOL

mislim da je došlo do malog nesporazuma.



da da...zato sam predložio "Vračar" odnosno DMT- za početak. Andi su takođe iza ćoška, ali bolje je putovanje započeti prvim korakom ( nego drugim...). Sorry Doks, ali tvoj Andi-trip plan je long-term. Ja sam više za instant rešenja. Poenta i jeste da ljudi mogu da ukače tvoje blogopripovesti o deemte. Da ih zapravo dožive lično.

Sa druge strane, više verujem hemičarima u belim mantilima i latex-rukavicama nego indijanskim etno-tour šamanima ( kritiku očekujem i prihvatam unapred... )



Mini-Sasha, svaka čast btw. Očekujemo blog na jesen ! Ali pazi, duuug je let do tamo i nazad. Infrastruktura očaj živi...Iako nisi tražio nikakav savet, predlažem ti da se čuješ sa Jedijem i njegovim ortakom. Tamo je svaka pomoć- ogromna pomoć! Bio sam u divljini J. Amerike...video. Od ultraultra luxuza do apsolutne katastrofe...neeeezgodno za nas zmijomrsce evropejske...


docsumann docsumann 11:05 07.03.2017

Re: LOL

Pa gotovo sve zabranjene substance bivaju prizvedene od ljudskog organizma


hošeš reči da naš organizam spontano proivodi opijum, kokain, metaamfitamin??
docsumann docsumann 11:08 07.03.2017

Re: LOL

Sa druge strane, više verujem hemičarima u belim mantilima i latex-rukavicama nego indijanskim etno-tour šamanima ( kritiku očekujem i prihvatam unapred... )


heh, taj DMT obično nastaje u kućnoj radinosti običnih laika.
lako ga je naći na tjubu (ukucaš samo - how to make DMT).
ključna stvar je kako doći do praha korjena mimoze koju je nask kačio gore.
anfieldroad anfieldroad 11:32 07.03.2017

Re: LOL

heh, taj DMT obično nastaje u kućnoj radinosti običnih laika.



o, veruj mi da to znam...Iz prve ruke. Kao pridruženi član...non-chemist member...svjedok-suradnik...


Nebitno, poenta je u lakoći izvjedbe. Prvi korak ! Kad Kinezi kažu mora da je tačno ! Ili bar liči na tačno...kao jeftino tačno...China Rolex mode

Potkrovlje u blizini terase. Hmmmm...Ta Fruška ne zvuči loše.
sasaminijature sasaminijature 11:55 07.03.2017

Re: LOL

Mini-Sasha, svaka čast btw. Očekujemo blog na jesen ! Ali pazi, duuug je let do tamo i nazad. Infrastruktura očaj živi...Iako nisi tražio nikakav savet, predlažem ti da se čuješ sa Jedijem i njegovim ortakom. Tamo je svaka pomoć- ogromna pomoć! Bio sam u divljini J. Amerike...video. Od ultraultra luxuza do apsolutne katastrofe...neeeezgodno za nas zmijomrsce evropejske...


Пази Блог пада сигурно!

Хвала на саветима, све то добро дође. Дефинитивно ћу се чути са Jedi-im ортаком, слушао сам га прошле године. Скроз је ок, личимо пошто ми је оставио утисак особе која све ради до коске или-или нема средине а то је јако битно за нека искуства.

Иначе бураз ми је већ био па ми је донекле олакшано.

Ово што ми напомињеш за само путешествије то ми је најмања брига, буквално сам свашта прошао у животу па ми те прашуме нису стране и тешко да ће ми бити оптерећење. Нисам ни Тарзан али ни класичан европски тип.

Хвала на добрим таласима у сваком случају. Ако све буде ок протекло па да се пише блогић а ко буде желео више детаља може и уживо варијанта.
docsumann docsumann 13:04 07.03.2017

Re: LOL

aj' da na neki način povežem dvije glavne priče ovog bloga - dmt & dizanje tegova.

nakon jednog od tih par puta kad sam iskoračio na drugu stranu, imao sam snažan utisak o tome kako smo mi samo eterična, neuhvatljiva mentalna supstanca.
mi smo naša svijet. psiha i ništa drugo.
tijelo, frizura, odijelo, sve je to tako efemerno. da ne spominjem kuće, novac, automobile...

a tad sam baš bio u treningu, vidno napucan, i nekako su mi se svi moji mišići dučinilči posve nebitnm (što valjda i jesu).

naravno, već slijedećeg dana sam nastavio sa treningom
docsumann docsumann 13:07 07.03.2017

Re: LOL

The part that you call you—nothing happens to it. You're just like you were before, but the world has been radically replaced—100 percent—it's all gone, and you're sitting ther




Znači you tj. me je invarijantan, po Terensu, dobro je to znati.


ono o čemu Mekena tu govori je da se pri DMT vizijama ti zadržavaš svoju svakodnevnu svijest. i dalje si ovaj svakodnevni, dobri stari TI.

ono što se dramtično, fundamentalno i na nezamisliv način mjenja je svijet u kome prisustvuješ.

neke druge supstance utiču upravo na to TI.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:45 07.03.2017

Re: LOL

jedi-knight

A ko ce da bude saman?
Imam par predloga, ali njima ne preba pajp da ti izazovu halucinacije, a i povracanje. Samo pitam...


Ман Ша, Докс, то је барем јасно.

Иначе, испод репетитора преминуо је Саша Зуровац - "на морскоме плавом жалу..." лик-извођач.
nask nask 13:52 07.03.2017

Re: LOL

hošeš reči da naš organizam spontano proivodi opijum, kokain, metaamfitamin??


Da, vrlo često pravimo identične molekule ili sa malim varijacijama koji deluju na iste receptore i na istovetan način sa vrlo sličnim efektima. Pričam o substancama koje inače postoje u jednom ili drugom obliku u prirodi, designers drugs odstupaju od prethodno rečenog.


aj' da na neki način povežem dvije glavne priče ovog bloga - dmt & dizanje tegova


Evo da počnemo sa amigdalom na primer.
docsumann docsumann 14:17 07.03.2017

Re: LOL

Pričam o substancama koje inače postoje u jednom ili drugom obliku u prirodi, designers drugs odstupaju od prethodno rečenog.


ok, znači aktivna supstanca lista koke, maka, THC ??

zemljanin zemljanin 18:04 07.03.2017

Re: LOL

Srđan Fuchs
zemljanin
docsumann


nemam ja, još uvek, dovoljno znanja u toj oblasti a dodatno nisam baš toliko motivisan za temu da bih isčitao jako puno materijala, delom iz psihologije + sve moguće radove na DMT temu ... a spremamo se I za "cvetanje trešanja" tj. Japan ... ali sam u kontaktu sa Dr. J. Norden pa sam je zamolio da se čujemo tokom nedelje pa ću videti šta ona ima da kaže ... ona je između ostalog I neuroscientist i psiholg a ima i kliničku praksu + što je u samom svetskom vrhu u svojim oblastima ... pa kad se ispričamo - eto mene


Нема везе, ми смо Срби а то значи да не признајемо њена сазнања ако су негативна - признајемо само Веру Нолан и Енфилда од комонвелтских ауторитета!


ma za mene je to isto kao I efekti zaljubljenosti, samo što još nismo našli supstancu koja bi davala iste ili jače efekte (ako je moguće) ... "spor" je na tumačenju, entietima i sl. ... ali vidim da se za par meseci neće moći živeti od DMT klana u formiranju
docsumann docsumann 18:37 07.03.2017

Re: LOL

ma za mene je to isto kao I efekti zaljubljenosti, samo što još nismo našli supstancu koja bi davala iste ili jače efekte (ako je moguće)



koliko sam čitao, zaljubljenost ima efekat nalik dejstvu kokainu.
kažu naučnici - isti receptori, hormonski odziv, dopaminski fleš, ista ekscitacija... samo s produžnim dejstvom.

dakle nema veze s DMT-em
angie01 angie01 22:39 05.03.2017

majstore, lepotice, carice,...

docsumann docsumann 23:19 05.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

angie01


majstorice, ljepotice, carice

angie01 angie01 23:37 05.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

moze, doks, kako vise volis,...ja se ravnala time, kako se lakse skandira:).

docsumann docsumann 23:46 05.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

.ja se ravnala time, kako se lakse skandira:).


aaa, to. pa to je bar jasno - Srbija, Srbija
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:11 06.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

to je bio onaj skok sa Olimpijade u Riu koji je završio prestupom a bio je za zlato, pa je posle bila neraspoložena Iva... kako se lepo razvija njena karijera, lepa životna priča, puna primera za klince, i ona je običan, neopterećen lik slavom.
emsiemsi emsiemsi 19:20 06.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

angie01

Има подочњаке к'о Чеда, а наша !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:10 06.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

emsiemsi
angie01

Има подочњаке к'о Чеда, а наша !


Одрасти ти у паклу а постани Краљица Спорта. И не имао подочњаке. То су подочњаци од прекомерног рада и самосастрадавања. Код Чеде не бих баш залазио у узроке.
emsiemsi emsiemsi 20:47 06.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

Srđan Fuchs
emsiemsi
angie01

Има подочњаке к'о Чеда, а наша !


Одрасти ти у паклу а постани Краљица Спорта. И не имао подочњаке. То су подочњаци од прекомерног рада и самосастрадавања. Код Чеде не бих баш залазио у узроке.

Свака јој част !
Успут --- ја сам рутински радио по 36 сати у цугу !
Могло се и без травуљина.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:54 06.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

emsiemsi



Свака јој част !
Успут --- ја сам рутински радио по 36 сати у цугу !
Могло се и без травуљина.


Ја тако радим и дан-дањи, када заређа ред Јудејске пустиње, па ред Јерусалима, па ноћна служба у Витлејему, па ноћна служба на Христовом гробу. Травка је после, с другарима Индијанцима, уз сауну, а и да заборавиш колико је људски незахвалан и претворан...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:55 06.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

Није исто радити с људима и с машинама - премда је слично каткад, само што човека не можеш да залемиш када ти не одговара његов дизајн.
emsiemsi emsiemsi 07:57 07.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

Srđan Fuchs
Није исто радити с људима и с машинама - премда је слично каткад, само што човека не можеш да залемиш када ти не одговара његов дизајн.

Изгледа да мислиш да смо ми инжењери неки самотњаци који не радимо (и) са људима.
docsumann docsumann 08:36 07.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

Успут --- ја сам рутински радио по 36 сати у цугу !


heh, kod nas u brodogradilištu po tri mjeseca bez vikenda (ni subote ni nedelje)
al' da, jesmo odlazili kući u 5-6 popodne i spavali preko noći
emsiemsi emsiemsi 21:36 07.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

docsumann
Успут --- ја сам рутински радио по 36 сати у цугу !


heh, kod nas u brodogradilištu po tri mjeseca bez vikenda (ni subote ni nedelje)
al' da, jesmo odlazili kući u 5-6 popodne i spavali preko noći

Ја сам 4 године радио 2 посла --- пре подне се бавио науком, а поподне и ноћу, те викендима радио за паре.
Пуне 4 године ни једног јединог слободног дана.
Успут --- о Боже ми прости, скоро к'о Вучић !
docsumann docsumann 22:00 07.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

Пуне 4 године ни једног јединог слободног дана.


znao sam da mora da postoji neki razlog ...
emsiemsi emsiemsi 07:39 08.03.2017

Re: majstore, lepotice, carice,...

docsumann
Пуне 4 године ни једног јединог слободног дана.


znao sam da mora da postoji neki razlog ...

Да, јбт.
И ја сам се питао. Фала што си ми помогао да прогледам.
mirelarado mirelarado 23:52 05.03.2017

Jedan eksponat...

...za hazArt izložbu:

docsumann docsumann 00:27 06.03.2017

Re: Jedan eksponat...

mirelarado
...za hazArt izložbu:



uh, mirela, ovo je prejako (samim tim u duhu bloga)

i jedno teorijsko pitanje, anfi tu dođe kao vodeći teoretičar pravca - da li su vajarska dijela prirode hazarti?

no, u šta ga god svrtali, ovo je zaista moćno!
mirelarado mirelarado 01:25 06.03.2017

Re: Jedan eksponat...

da li su vajarska dijela prirode hazarti?


Za kamene skulpture sam Mikalenđelo tvrdio je da jesu.
mirelarado mirelarado 01:28 06.03.2017

Re: Jedan eksponat...

uh, mirela, ovo je prejako (samim tim u duhu bloga)


Evo i jedna drvena prejakost. :)


docsumann docsumann 07:44 06.03.2017

Re: Jedan eksponat...

Evo i jedna drvena prejakost. :)


da, jaka brada, izražajne crte "lica"

angie01 angie01 10:16 06.03.2017

Re: Jedan eksponat...

nadzornik Stoun,...ili Predator
anfieldroad anfieldroad 18:04 06.03.2017

Re: Jedan eksponat...

mirelarado
da li su vajarska dijela prirode hazarti?


Za kamene skulpture sam Mikalenđelo tvrdio je da jesu.




Sve je priroda. Tako da teoretski, šta god fotkao jeste deo prirode ( nekad ljudskih ruku delo, nekad drugih živih bića, a najčešće hemijskih procesa- rđe, razlivene masti i prašine, pa svetla i senke...itd itd ) Poenta hazarta je u slučajnosti, onoj neočekivanoj slučajnosti pronađenoj intuicijom, nadahnućem ili dlakom na objektivu. Najbolji hazarti zapravo "nastaju" tek naknadnim pregledom slika.

Staro je pitanje oko hazarta ipak bilo da li je dozvoljeno kropovanje, obrada gotove slike i sl...Obe škole mišljenja imaju jake argumente...ja ne znam, tu ključnu dilemu moramo zajednički da razjasnimo...pre izložbe i konačnog oblika Manifesta slučajne umetnosti

mirelarado mirelarado 20:47 06.03.2017

Re: Jedan eksponat...

anfieldroad
mirelarado
da li su vajarska dijela prirode hazarti?


Za kamene skulpture sam Mikalenđelo tvrdio je da jesu.




Sve je priroda. Tako da teoretski, šta god fotkao jeste deo prirode ( nekad ljudskih ruku delo, nekad drugih živih bića, a najčešće hemijskih procesa- rđe, razlivene masti i prašine, pa svetla i senke...itd itd ) Poenta hazarta je u slučajnosti, onoj neočekivanoj slučajnosti pronađenoj intuicijom, nadahnućem ili dlakom na objektivu. Najbolji hazarti zapravo "nastaju" tek naknadnim pregledom slika.

Staro je pitanje oko hazarta ipak bilo da li je dozvoljeno kropovanje, obrada gotove slike i sl...Obe škole mišljenja imaju jake argumente...ja ne znam, tu ključnu dilemu moramo zajednički da razjasnimo...pre izložbe i konačnog oblika Manifesta slučajne umetnosti



Sve je to tačno. Trebalo bi istražiti i koliko ugao pod kojim se fotografiše, perspektiva itd utiču na umetnički efekat neke od navedenih prirodnih tvorevina.

Mislila sam na čuvenu anegdotu koja kaže da je Mikelanđelo, upitan o vajarstvu, odgovorio: "Ugledaš kameni blok, pomisliš na lik, lik koji je već u tom kamenu, treba samo da ga ogoliš."
anfieldroad anfieldroad 10:34 07.03.2017

Re: Jedan eksponat...



da, naravno...to je video ( ili bar rekao Mikelanđelo ). Ovde se ipak radi o nama običnima. Nisam se jasno odredio prema gornjoj slici- Stone Age Koza- po meni NIJE hazart. To je sjajna slika neverovatne prirodne formacije. Ima elemente hazarta ( asocijativnost, igru svetlo-senka...) ali ubeđen sam da je fotka napravljena baš zato što kamenje LIČI na kozu. I to baš na mestu na kom bi se divokoza i inače u prirodi našla...zato sam ( a i zbog Mamut- kore drveta ) pomenuo kropovanje i uopšte fotošopiranje fotki. Da li tako fotka postaje hazart, naknadno ? Po meni ne. Ali...ko je ikad slušao teoretisanja lažnih proroka ?
Osim većeg dela čovečanstva...naravno...
docsumann docsumann 11:11 07.03.2017

Re: Jedan eksponat...

mislim da je kropovanje ok, ako si fotku pravio s unaprijed smišljenoim namjerom da ugrabiš taj viđeni momenat.
poonekad na slici to ne ispadne onako kako si "zahvatao" ili namjeravao da uslikaš.

bitno je da si ga zabilježio nedirnutnog, a naknadno ćeš ga ekstrakovati u željenom formatu.
anfieldroad anfieldroad 05:05 08.03.2017

Re: Jedan eksponat...



Slažem se. Ne treba biti rigidan ni u životu ni u umetnosti... Ako je hazart ono što jeste, na prvi pogled ( a to je ipak manje više jasno- npr. fotka iz naslovnog texta " Iza ugla " jeste, Divokoza nije ) onda su određene ispravke u pripremi za javno objavljivanje- dozvoljene.
kick68 kick68 01:50 06.03.2017

A

gde su khm, khm...u helankama?


docsumann docsumann 05:09 06.03.2017

Re: A

gde su khm, khm...u helankama?


odmaraju, vidaju ljute rane...

nisu trenutno u fokusu

al' zato ima ko jeste. potonjih par godina na strongman sceni pojavilo se jedno novo lice - Mateusz Kieliszkowski.
mladić iz Poljske star (iliti bolje rečeno mlad) svega 22 godine, što je za ovaj vid takmičenja gotovo pa kadetski uzrast.
sa 193 cm i 147 kg, djeluje vitko među ovim extra teškašima. al' mu to ne smeta da se ravnopravno nosi sa samom elitom svjetske strongmen scene.
štaviše, Mateus jeste elita,



stefan.hauzer stefan.hauzer 11:24 06.03.2017

.

nisam snažan, ali umem da slomim tanano srce



(u maju dolazi nam Wovenhand:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:05 06.03.2017

Re: .

stefan.hauzer
nisam snažan, ali umem da slomim tanano srce



(u maju dolazi nam Wovenhand:)


wow, ne zezaj i u NS dolaze! hopahopahej!
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:41 06.03.2017

Re: .

wow, ne zezaj i u NS dolaze!

da, 18.5 u kineskoj četvrti:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:04 06.03.2017

Re: .

Таман ћу госпоју да изненадим - за 4 банке живота и 1 банку партнерства...

Ај' дајте инкогнито неке датуме када ко стиже у Беге а 'оће да се дружи са Индијанцима-Винчанцима :), па да видим 'оћемо ли правити у предграђу Новог Сада односно на Врачару, или овде код нас у граду, на Андима.

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:53 07.03.2017

Re: .

znam da voliš Kejva, on dolazi na jesen. Šta se još dešava, pojma nemam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:33 07.03.2017

Re: .

gleam Kejva i Piksiz na leto u Tlv. zanimljivo da su mi Piksiz vise vezani za Tlv ljubavi nego za Bgd. jebi ga, prelomne godine, mnogo lepo sam se ljubio, worldwide, uz Piksize u Tlv. drago mi je da cu ih tamo videti.
docsumann docsumann 16:06 06.03.2017

kugla od 253kg

ovako je izgledalo obaranje rekorda nakon zvaničnog programa



za mene je ovo srž nevjerovatnosti strongmen takmičenja. misim, i teg od 250 kg nije jednostavno podići (de lako, matori), al' tek kuglu
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:50 07.03.2017

Re: kugla od 253kg

Imam osećaj kako njihovo srce teže izdržava ove nadljudske napore, nego njihovo telo.
docsumann docsumann 12:03 07.03.2017

Re: kugla od 253kg

stefan.hauzer
Imam osećaj kako njihovo srce teže izdržava ove nadljudske napore, nego njihovo telo.


to je još izraženija na WSM-u, gdje ima dosta trčanja sa teretom. ASK je više ultimat heJvi-statičko nadmetanje.

EDIT: da dodam, najveći stres pri ekstremnim liftovima, ono na granici izvodljivosti, tj. teorijskoj izdržljivosti ljudfskog organizma trpi centralni nervni sistem.
njemu je potrebno čak više dana oporavka da se rifrešuje i unormali, nego samim mišićima.
nikvet pn nikvet pn 11:49 08.03.2017

Re: kugla od 253kg

docsumann
centralni nervni sistem.
njemu je potrebno čak više dana oporavka da se rifrešuje i unormali, nego samim mišićima.


Ово је на први поглед изненађујуће али сасвим тачно. Памтим коње или псе (утрениране) после екстремних напрезања. Изгледали су летаргично (нирвана?) без реакције на спољне ексцитације. Физички опоравак иде брже од психичког.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana