Gost autor| Tehnologija| Umetnost

Tri greške Miroja

uros_vozdovac RSS / 15.03.2017. u 22:27

gost autor: Sibin Grašić

Advokat Miroje Jovanović je juče napravio tri greške.

17352234_1091061434338843_8304832655901189991_n.png?oh=1121e0a18dcce903e89c78eae0f2e048&oe=596605F3

 

1) Podneo je prigovor na kandidaturu Belog kao "građanin"
2) Javno je to objavio na FB-u i tviteru da pokaže kako je on super kul osomo faca.
3) Nije znao kako internet funkcioniše i koliko su Srbi lud, nebeski, narod.

 

Sled događaja nakon toga bi mogao da bude otprilike ovakav.

 

Vest o tome da nekakav nebitnjaković šalje prigovor na rešenje o kandidaturi koje još nije ni bilo javno se proširila brzinom munje po svim društvenim mrežama.

Anonymous Srbija kače vest i tu u komentarima neko kači mirojev mail, kao i kontakt telefone.
Ti kontakt telefoni i mail kreću dalje da se šire uz poziv da se Miroju na sve načine objasne neke stvari i onda zapravo kreće ludilo.

 

Jadni Miroje je prvo (sudeći po skrinshotovima koje je sam postovao) prijavljen na oko 10.000 raznoraznih spamerskih mailing listi, a nakon toga su krenuli pokušaji hakovanja istog tog maila

Facebook mu je isprijavljivan verovatno par hiljada puta, te mu je sistem automatski ugasio profil.

 

U paraleli sa time, jadnom Miroju stižu stotine SMS-ova, poziva pretnji, želji čestitki, i sl. Neki su čak i naručivali stvari na njegovu adresu i davajući njegove kontakt podatke.

Ovo su sve kratkoročne posledice. Ono što jadni Miroje verovatno nije svestan je da će u skorije vreme krenuti da dobija gomilu pošte i promo materijala koji će biti slati širom sveta.

Jadni Miroje je sve ovo mogao da izbegne samo da se malo ranije informisao kako zapravo internet funkcioniše.
Čak nije morao ni to. Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.

 

Jadni Miroje nažalost ništa nije naučio, pa sada preti svima živima krivičnim prijavama i tvrdi da je Ljubiša Preletačević Beli kriv i odgovoran za dešavanja.

Naravno, smatram da su prenje smrću koje je dobijao ozbiljna stvar i da neko treba da se pozabavi time, ali sa druge strane kao advokat čiji su kontakti javno dostupni ne može da se ljuti na bilo koga jer je podelio njegove brojeve telefona.

---------------

Summa summarum, ovo je odličan case study za psihologiju mase, čačkanje mečke, bespotrebnog kurčenja, funkcionisanje interneta, delotvornost tzv. "Life Ruination" taktika u praksi, i sl.

P.S. Odavno me nešto nije nasmejalo kao ova dešavanja danas.
P.P.S. U gornjim dešavanjima nisam učestvovao, bio sam samo nasmejani posmatrač 1f642.png:)
P.P.P.S Miroje dobrodošao na Internet. Mesto gde se živi #BrzinomSkrinšota

Addendum, pošto sam zaboravio.

Чика Мироје, извините се јавно у стилу "Опростите ми моју ружну прошлост, и људи ће заборавити да постојите за пар недеља".

Љуби Син Сибин #СамоЈако

Tagovi



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

not2old2rock not2old2rock 22:36 15.03.2017

Samo jako!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:50 17.03.2017

Re: Samo jako!

Mi nismo, ovde u NS, preplavljeni toliko ovom Beli-manijom kao BG i Šumadija što su - istina, politika je ignorisana kod mene u kući, premda meni sve to ostavlja dojam kao da su vas BIA/SNS baš ozbiljno naložili, iz više razloga: ponavljanje bot-mantri, ogromna bot-reakcija na netu (takvu infrastrukturu za danonoćno botovanje ima samo SNS), polu-ljakse forma navodnih pošalica, itd... Recimo, nigde ne čujem već koji dan šta u kapmanji rade drugi predsednički kandidati, ali zato ovaj tip neguje nepodeljenu medijsku pažnju (pa skoro da je i na granici brejnvoša njime). Možda grešim, naravno, ali ne delim masovnu simpatiju za ovog lika - izvinjenje fanpitu.
nsarski nsarski 13:08 17.03.2017

Re: Samo jako!

Mi nismo, ovde u NS, preplavljeni toliko ovom Beli-manijom kao BG i Šumadija


Hoćeš da kažeš da je kod "vas" Miroje popularniji?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:29 17.03.2017

Re: Samo jako!

Nemam pojma ko je Miroje, to sam hteo da kažem a još manje ko je Beli, kao da mi i gungula deluje izveštačeno pa je ni ne pratim, a ni ljudi iz mog okruženja (govorim o aktivnom srednjem sloju, mladi ljudi sa porodicama, zaposlenjem) - opet, izvinjavam se ako nekom fanu to slama osećanja. Kod nas je popularniji među, ovako, srednjim staležom SJ, i vidim, Jeremića ima po centru, i dobro, tradicionalno radikalsko-KP nacionalnointeresno jezgro oličeno u podršci AV, i nešto malo Obradovića u koštunicinskim krugovima. Neša Čanak, dobro, za svojom standardno NS-liberalnom podrškom.
nsarski nsarski 13:40 17.03.2017

Re: Samo jako!

Nemam pojma ko je Miroje


That's OK. It's just fine.
Ipak, ovo je blog o Miroju i internetu (piše u naslovu), pa sam pomislio...ah, silly me!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:46 17.03.2017

Re: Samo jako!

To je paradoks u izrazu - govorimo o g. Miroju, a da ni ne znamo ko je taj gospodin. Slučaj!
nsarski nsarski 13:49 17.03.2017

Re: Samo jako!

Slučaj!


Da. Ima ih vise.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:51 17.03.2017

Re: Samo jako!

Zapravo, na severu zemlje je popularnija tkz. Jakovljević - koalicija, ako uzmemo da je Čanak naš Jovanović, onda JJJ-koalicija, "Jakovljevića za predsednika."
mirelarado mirelarado 13:54 17.03.2017

Re: Samo jako!

nsarski
Nemam pojma ko je Miroje


That's OK. It's just fine.
Ipak, ovo je blog o Miroju i internetu (piše u naslovu), pa sam pomislio...ah, silly me!


Izgleda da to Srkijevo okruženje slabo prati dešavanja na internetu. Još ako je štogod iz Šumadije... ta i'te molim vas.
escherichije_colic escherichije_colic 13:59 17.03.2017

Re: Samo jako!

Jedina vrednost Belog i "sarmu probo nisi" jeste u tome što bi možda, eventualno, u nekom utopijskom scenariju- mogao u drugom krugu da objedini sve one kojima je imperativ glasanje protiv Vučića.

Sumnjam da će se to dogoditi jer mi smo narod govna koji se tuče sekirom zbog šljive na međi, a kamo li neće oko tako ozbiljnih pitanja kao što su podržati Jankovića ili Jeremića.

Na primer, gledam ove disciplinovane glasače DSa, i stičem utisak da je to profil ljudi koji bi podržao doslovce i govno, samo ako iza te kandidature stane partijska centrala, pa makar ta centrala bio i jedan nikogović i bitanga poput Šutanovca. Što je najgore, čini se da iza takve partijske discipline ne stoji ništa, doli želja da se fingira neka nazovi-urbanost i drugačijost. Otuda i onaj odvratni snishodljivi spot sa Glogovcem i drugarima. Zbilja, čime je taj Janković zaslužio da se tolika eminentna imena srpske (ili da budemo otvoreni- beogradske) kaldrme založe za njegovu kandidaturu? Obavljanjem funkcije ombudsmana i što se malo pokačio sa Vučićem? U tom slučaju bi Rodoljuba Šabića trebalo izabrati za doživotnog despota a pokojnu Vericu Barać kanonizovati.

Ni ovi što podržavaju Jeremića nisu bolji, budući da su iz tog i takvog članstva DSa nastali. Dakle meritokratija tu ne igra nikakvu ulogu, već prosti i tupadžijski "glasam Jeremića zato što mi je Tadić tako rekao" rezon.

Mislim da se Jankovićevci i Jeremićevci mrze međusobno daleko više nego što mrze Vučića i naprednjake, te da nema šanse da daju jedni drugima podršku u drugom krugu.

Ako Beli prođe u drugi krug, možda će tada dovoljan kritičan broj tih zombifikovanih partijskih navijača da kaže "ko ga jebe, glasaću za budalu". Mada, pazi šta kažem, ako budemo imali sreće da gledamo Belog u drugom krugu, tek tada će se pokazati pravo lice svih tih vođa nazovi-opozicije, jer sam ubeđen da NIKO od njih neće pozvati da se glasa protiv Vučića, već će prosipati neku demagogiju u fazonu "glasajte po savesti" i "mi ne možemo pozvati svoje članove i glasače da učestvuju u sprdnji i parodiji ozbiljnih političkih procesa". Gospodar njima baci pokoju mrvu ispod stola i na lokalu, a oni mu fingiraju opoziciju, i svima lepo. Šljam i đubrad, svi đuture na gomili i zato i treba glasati za budaletinu, iz čistog revolta. Moš misliti, kaže "opasno je da se od ozbiljnih pitanja pravi sprdnja". Ma je li? Nakon što su (svi jednako, u svim mandatima koje su trošili da nas uništavaju) pozapošljavali i najdronjaviju švalerku i najretardiranijeg rođaka po ministarstvima- setilo se naprasno da "nije pametno od ozbiljnih stvari praviti zajebanciju". E pa gotovo sad jebiga, sad gledajte sprdnju do kraja.

Naravno, sve ovo što pišem je običan rant u prazno i jasno je i najslepljem političkom slepcu da ćemo u eventualnom drugom krugu gledati Vučića protiv Šešelja i slušati opet "ne dozvolite da se vrate mračne 90te" preseravanje.
nsarski nsarski 14:11 17.03.2017

Re: Samo jako!

Izgleda da to Srkijevo okruženje slabo prati dešavanja na internetu.


Ili to, ili možda internet ne dobacuje baš tako daleko. Treba razumeti.
princi princi 14:14 17.03.2017

Re: Samo jako!

a kamo li neće oko tako ozbiljnih pitanja kao što su podržati Jankovića ili Jeremića.

Pa da. Ekipa oko Jankovića nema šaje da podrži bilo kog drugog kandidata. Oni kažu da su protiv Vučića, ali su zapravo samo i isključivo za sebe. Pa pogledaj na društvenim mrežama ko najviše napada Belog; ne Vučićevci (oni jadni ne umeju ni rečenicu da sastave) nego mahom i skoro isključivo drugosrbijanci. Juče čitam, krenulo, pa ne znam Beli negira srebrenički genocid, pa je protiv gej brakova, pa je protiv priznavanja Kosova, pa ne znam šta je još na spisku. Ok, drugari, a šta kaže vaš Janković na sva ta pitanja? Hoće li on legalizovati travu, hoće li se on u UN boriti za nezavisnost Kosova?
maksa83 maksa83 14:21 17.03.2017

Re: Samo jako!

Ili to, ili možda internet ne dobacuje baš tako daleko. Treba razumeti.

PrekinIo se op'čki kabl u mutno Dunavo, izele ga ajkule dospele tu kroz pritoku Morave.

U međuvremenu, počelo tako katatonične da ih kreči:

Prekrečen Remedov mural u Novom Sadu

Osveta malog Miroja. Za koji dan će tu da se pojavi umesto toga ikona Vučića obučenog u Bogorodicu kako u naručju nuna i teši uplakanog Miroja.

Valjda će tad od sveta odsečena Fuchsova srednjeslojna ekipa da spozna Miroja i padne ničice pred prizorom.
tadejus tadejus 15:41 17.03.2017

Re: Samo jako!

escherichije_colic
Mislim da se Jankovićevci i Jeremićevci mrze međusobno daleko više nego što mrze Vučića i naprednjake, te da nema šanse da daju jedni drugima podršku u drugom krugu..


mudro zboriš esherihije.. jel ti to sve iz glave?
nego šalu na stranu ja bih se zaista jako iznenadila da drug P dobije više od par procenata, a još imam neke Mladenovčane za priatelje na fb pa od tog živ ostat ne možeš..
al ipak..
a nemam utisak da je ovo gore što zboriš tako kako ti kažeš (to da se J i J mrze i ne podnose)..
ne bre..
ta ekipa (posebno ova oko autobus J-a) radi na principu da je stravičan blam da pred društvom ispadne da nemaš stav ili da ti je stav pogrešan (teško ej reći šta je gore)..
te je stoga u vječnoj panici da provali šta je trenutno ispravan stav i da ga ondak jel i podržava..
and that's all..
mimo imanja odgovarajućeg modnog, filmskog, muzičkog pa i političkog stava nema ti tu nekog ubjeđenja a nekamoli mržnje..
te se stvar tako svede na interese.. odnosno koji li će interes u eventualnom drugom krugu prevagnuti i ko će stoga koga (ne)podržati..

escherichije_colic escherichije_colic 17:57 17.03.2017

Re: Samo jako!

princi

Pa da. Ekipa oko Jankovića nema šaje da podrži bilo kog drugog kandidata. Oni kažu da su protiv Vučića, ali su zapravo samo i isključivo za sebe. Pa pogledaj na društvenim mrežama ko najviše napada Belog; ne Vučićevci (oni jadni ne umeju ni rečenicu da sastave) nego mahom i skoro isključivo drugosrbijanci. Juče čitam, krenulo, pa ne znam Beli negira srebrenički genocid, pa je protiv gej brakova, pa je protiv priznavanja Kosova, pa ne znam šta je još na spisku. Ok, drugari, a šta kaže vaš Janković na sva ta pitanja? Hoće li on legalizovati travu, hoće li se on u UN boriti za nezavisnost Kosova?


Meni je kandidatura tog Jankovića gafčina u rangu nominacije Klintonovice. Bilo koga od onih ljudi iz famoznog spota što su ga "podržali" da su kandidovali (čak i one nepoznate široj javnosti) ja mislim da bi imali veće šanse da nešto urade.

Ili uopšte nije: možda je taj jado i projektovan da uzme tih 5% hardkorovaca, u cilju efikasnijeg rasipanja glasova protiv Vučića. Zapravo ne možda, nego verovatno. Neću uopšte biti iznenađen ako mu Gospodar izmisli neku funkciju posle izbora, sa sve "eto vidite kako nama nisu bitni politički aršini nego ljudski i stručni kvaliteti".
princi princi 18:42 17.03.2017

Re: Samo jako!

Ili uopšte nije: možda je taj jado i projektovan da uzme tih 5% hardkorovaca, u cilju efikasnijeg rasipanja glasova protiv Vučića. Zapravo ne možda, nego verovatno. Neću uopšte biti iznenađen ako mu Gospodar izmisli neku funkciju posle izbora, sa sve "eto vidite kako nama nisu bitni politički aršini nego ljudski i stručni kvaliteti".

Uh, ovo je mnogo sinister scenario, ali nije bez logike. Jer čovek je zaista metiljav, beživotan, ne vidim uopšte na koju foru može dobaciti do 2M glasova. Uz Vladu Georgijeva? Kao da je čitava stvar režirana baš tako da ne uspe.
gedza.73 gedza.73 19:52 17.03.2017

Re: Samo jako!

Mirelado
Izgleda da to Srkijevo okruženje slabo prati dešavanja na internetu. Još ako je štogod iz Šumadije... ta i'te molim vas.

Miroje je prečanin a Beli je iz Šumadije.
Otud malo geografsko nerazumevanje.
zilikaka zilikaka 21:00 17.03.2017

Re: Samo jako!

gedza.73
Mirelado
Izgleda da to Srkijevo okruženje slabo prati dešavanja na internetu. Još ako je štogod iz Šumadije... ta i'te molim vas.

Miroje je prečanin a Beli je iz Šumadije.
Otud malo geografsko nerazumevanje.

Molim da se naglasi da je Srki iz Bačke, kao i Miroje, i da se stvar kao takva posmatra, uzimajući u obzir sve geografske specifičnosti.

mirelarado mirelarado 21:09 17.03.2017

Re: Samo jako!

zilikaka
gedza.73
Mirelado
Izgleda da to Srkijevo okruženje slabo prati dešavanja na internetu. Još ako je štogod iz Šumadije... ta i'te molim vas.

Miroje je prečanin a Beli je iz Šumadije.
Otud malo geografsko nerazumevanje.

Molim da se naglasi da je Srki iz Bačke i da se stvar kao takva posmatra, uzimajući u obzir sve geografske specifičnosti.



Vidiš valjda da pokazujemo veliko razumevanje, uprkos činjenici da je spominjao neke "njih" iz NS. Možda su svi poteki iz Bačke? :))
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:53 17.03.2017

Re: Samo jako!

nsarski
Izgleda da to Srkijevo okruženje slabo prati dešavanja na internetu.


Ili to, ili možda internet ne dobacuje baš tako daleko. Treba razumeti.


pratimo, nego sve neki BG-smor. BG-u se zemlja eventualno prostire na VOJ teritoriju, NBGD, pa kao i da pratiš nešto od lokalne politike. da nema momaka utazbinjenih po Vračaru, ne bismo ni znali, recimo, da se Vučić naziva u slengu - Nedić.

što se murala tiče, čudo da je otišao tako kasno i da se držao toliko, uzev u obzir da je grad despotovina nekolicine sedih glava, pravo čudo da je potrajao toliko.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:01 17.03.2017

Re: Samo jako!

nsarski
Izgleda da to Srkijevo okruženje slabo prati dešavanja na internetu.


Ili to, ili možda internet ne dobacuje baš tako daleko. Treba razumeti.



ma, dobacuje, samo mi je ljan cela ta priča, tako da ignorišemo, što i vama želimo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:35 18.03.2017

Re: Samo jako!

maksa83
Ili to, ili možda internet ne dobacuje baš tako daleko. Treba razumeti.

PrekinIo se op'čki kabl u mutno Dunavo, izele ga ajkule dospele tu kroz pritoku Morave.

U međuvremenu, počelo tako katatonične da ih kreči:

Prekrečen Remedov mural u Novom Sadu

Osveta malog Miroja. Za koji dan će tu da se pojavi umesto toga ikona Vučića obučenog u Bogorodicu kako u naručju nuna i teši uplakanog Miroja.

Valjda će tad od sveta odsečena Fuchsova srednjeslojna ekipa da spozna Miroja i padne ničice pred prizorom.


Jbte, tek sada sam skontao prilog u celosti, pa, talibanski prilog, može se reći. Moram da ponovim pitanje, onako, više harvikajtelovskim glasom: "Who da fuck is Miroe?".
zilikaka zilikaka 11:12 18.03.2017

Re: Samo jako!

E, Srki, danas imate čast da ugostite Vodju. Evo, svojim očima gledala kako je iz Zr pošlo 10 autobusa. Možda ima još koji negde, plus kolone sa drugih lokacija.
Biće prava žurka.
urbana_gerila urbana_gerila 11:25 18.03.2017

Re: Samo jako!

zilikaka
Evo, svojim očima gledala kako je iz Zr pošlo 10 autobusa. Možda ima još koji negde, plus kolone sa drugih lokacija.



kakve sve nepodopštine taj ološ neće smisliti, pa ovo ni najgori nisu sebi dozvoljavali.

ili jesu?
da znam da li da zafrljačim tu kamenicu sad il odma.

zilikaka zilikaka 12:04 18.03.2017

Re: Samo jako!

Ma jok, ne znam ti, al ja sam sebi odavno objasnila da će me nešto iznervirati tačno onoliko koliko mu dozvolim.
Važi uvek i svuda.
urbana_gerila urbana_gerila 12:29 18.03.2017

Re: Samo jako!

zilikaka
Ma jok, ne znam ti, al ja sam sebi odavno objasnila da će me nešto iznervirati tačno onoliko koliko mu dozvolim.
Važi uvek i svuda.



verovatno si sa sobom isti anti-stres pakt sklopila i glede razumevanja pročitanog?
zilikaka zilikaka 12:34 18.03.2017

Re: Samo jako!

verovatno si sa sobom isti anti-stres pakt sklopila i glede razumevanja pročitanog?

Mogu kako hoću.
urbana_gerila urbana_gerila 12:35 18.03.2017

Re: Samo jako!

zilikaka
verovatno si sa sobom isti anti-stres pakt sklopila i glede razumevanja pročitanog?

Mogu kako hoću.


mda, logika je ionako precenjena.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:38 18.03.2017

Re: Samo jako!

da, užas je bio po gradu danas; mi smo pobegli na reku, ali ni tamo nismo bili slobodni, bila je masa nekog polusveta, mitingaši, slike u rangu onih koje su se viđale 1992-1999. po mitinzima sps i srs. deprimirajući likovi - kao da su hrupile horde ljudi ispražnjenih od svake suštine, srećne što su tu da podrže Firera - oni se ispunjavaju u njemu i on se ostvaruje kroz njih. žasu. srećom pa sam bio koncentrisan na ručak u Kabelu (na stadionu lokalne velesile, FK Kabela - ), pa nisam se previše udubljivao u tu kulturu negacije i pomisli da bacim kamen, ili štogođ toplije, za susedni astal.





nukethew0rld nukethew0rld 10:48 22.03.2017

Re: Samo jako!

duplo
nukethew0rld nukethew0rld 11:05 22.03.2017

Re: Samo jako!


kakve sve nepodopštine taj ološ neće smisliti, pa ovo ni najgori nisu sebi dozvoljavali.

ili jesu?
da znam da li da zafrljačim tu kamenicu sad il odma.


Nisu ništa novo izmislili. I ovo su iskopirali od mrskih im "žutih", a oni od njima mrskih "crvenih".
Zašto menjati sistem koji funkcioniše, a boga mi i pobeđuje?
aureus aureus 22:42 15.03.2017

Nisam sve po'vat'o

Mene ova rečenica dosta buni:

"Sled događaja nakon toga bi mogao da bude otprilike ovakav."

- Da li se sve ovo desilo baš kako je čovjek (Sibin Grašić) opisao, ili je samo jedna od mogućih projekcija današnjih dešavanja oko tog nesretnog advokata?

/Inače, ovo je već prenio Brajović kod Filipa Mladenovića, ali ne smeta da se i ovdje malo prokomentariše./
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:59 15.03.2017

Re: Nisam sve po'vat'o

aureus
Mene ova rečenica dosta buni:

"Sled događaja nakon toga bi mogao da bude otprilike ovakav."

- Da li se sve ovo desilo baš kako je čovjek (Sibin Grašić) opisao, ili je samo jedna od mogućih projekcija današnjih dešavanja oko tog nesretnog advokata?

/Inače, ovo je već prenio Brajović kod Filipa Mladenovića, ali ne smeta da se i ovdje malo prokomentariše./


Manje više jeste tako, i Sibin i ja iz nezavisnih izvora vidimo isti sled događaja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 15.03.2017

Re: Nisam sve po'vat'o

Da li se sve ovo desilo baš kako je čovjek (Sibin Grašić) opisao,


Ko bi to mogao da zna, ko ima uvid u sve što se dešava na celom internetu?

Ovakav sled događaja je jedan od mogućih ili verovatnih, a kako se tačno stvar razvijala teško da neko može da pohvata.

aureus aureus 23:12 15.03.2017

Re: Nisam sve po'vat'o

hoochie coochie man
Da li se sve ovo desilo baš kako je čovjek (Sibin Grašić) opisao,


Ko bi to mogao da zna, ko ima uvid u sve što se dešava na celom internetu?

Ovakav sled događaja je jedan od mogućih ili verovatnih, a kako se tačno stvar razvijala teško da neko može da pohvata.



More, kad stvar organizuju Anonimusi () - onda nema greške.
Dobro, ne moraju da organizuju. Dovoljno je da uđu na teren, ulete klizećim startom, i odoše kosti.
highshalfbooze highshalfbooze 23:13 15.03.2017

U pravu si

Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.

Ovom narodu ne smeta što su pokradeni na sve moguće i nemoguće načine. Uopšte ih ne sikira povećanje poreza, ili povećanje akciza, ne sikira ih što gazda potpisuje tajne ugovore i tera ih u dužničko ropstvo, ne sikira ih što rudna bogatstva daju za džabe, što se iz budžeta odvajaju grdne pare za raznorazna arčenja, ne sikira ih čak ni to što državna lutrija radi sa gubitkom. Nikome zbog toga nisu postavili ni jedno slovo na FB.
Ali ih sikira kad jedan čovek, bilo ko da je, iskoristi svoje nesporno zakonsko pravo da podnese žalbu. Bez obzira da li je u pravu ili nije u pravu, on je jednostavno na legalan način koristio svoje građansko pravo.

Edit: i onda se neko ko spori svom neistomišljeniku nesporno pravo kandiduje za predsednika ove banane od države.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 15.03.2017

Re: U pravu si

Ma nije tu bio problem u pravu i podnošenju prigovora, stvar je u tome što je on pokušao da ih zeza, a oni uzvratili
Pa pazi mu poruke

"Sine Luka, dobio si od čike prigovor na kandidaturicu. Reko da te jutros obradujem i razbudim bolje od kafice. Ljubi čika Miroje! #samojako" ...


Prosto mami na fajt.
Pa jbg, zajebao se.
highshalfbooze highshalfbooze 23:23 15.03.2017

Re: U pravu si

Ma nije tu bio problem u pravu i podnošenju prigovora, stvar je u tome što je on pokušao da ih zeza, a oni uzvratili


Koga "njih"?

"Sine Luka, dobio si od čike prigovor na kandidaturicu. Reko da te jutros obradujem i razbudim bolje od kafice. Ljubi čika Miroje! #samojako" ...

Ja ovde ne vidim "njih". Ili je to kraljevski plural ili je to ja = družina... ja = država...

Edit: "Sin Luka" je sada javna ličnost i kao javna ličnost je podvrgnut satiri. I to na isti način koji i on sam upotrebljava. U čemu je tu problem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 15.03.2017

Re: U pravu si

Koga "njih"?


Sve one koji su se našli pozvanim da reaguju.

Izašao si na internet da zezaš nekoga, nema načina da bilo koga sprečiš da zeza tebe, da ograničiš broj ljudi koji će da reaguju.
Tako ta stvar funkcioniše, s tim računaj ako se u to upustaš.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:28 15.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.

Ovom narodu ne smeta što su pokradeni na sve moguće i nemoguće načine. Uopšte ih ne sikira povećanje poreza, ili povećanje akciza, ne sikira ih što gazda potpisuje tajne ugovore i tera ih u dužničko ropstvo, ne sikira ih što rudna bogatstva daju za džabe, što se iz budžeta odvajaju grdne pare za raznorazna arčenja, ne sikira ih čak ni to što državna lutrija radi sa gubitkom. Nikome zbog toga nisu postavili ni jedno slovo na FB.
Ali ih sikira kad jedan čovek, bilo ko da je, iskoristi svoje nesporno zakonsko pravo da podnese žalbu. Bez obzira da li je u pravu ili nije u pravu, on je jednostavno na legalan način koristio svoje građansko pravo.

i svako ima pravo da ga sikira problem po izboru.

Mislim stvarno Miroje... pa kakvo je to ime?
highshalfbooze highshalfbooze 23:33 15.03.2017

Re: U pravu si

Sve one koji su se našli pozvanim da reaguju.

Izašao si na internet da zezaš nekoga, nema načina da bilo koga sprečiš da zeza tebe, da ograničiš broj ljudi koji će da reaguju.


Pa da, tako je. Upravo se o tome radi.

Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.


Mentalitet koga ne smeta kada mu drugi direktno zavuku ruku u džep, ali ga smeta Miroje
highshalfbooze highshalfbooze 23:35 15.03.2017

Re: U pravu si

i svako ima pravo da ga sikira problem po izboru.


Demokratski
aureus aureus 23:35 15.03.2017

Re: U pravu si

hoochie coochie man
Ma nije tu bio problem u pravu i podnošenju prigovora, stvar je u tome što je on pokušao da ih zeza, a oni uzvratili
Pa pazi mu poruke

"Sine Luka, dobio si od čike prigovor na kandidaturicu. Reko da te jutros obradujem i razbudim bolje od kafice. Ljubi čika Miroje! #samojako" ...


Prosto mami na fajt.
Pa jbg, zajebao se.


Metod borbe treba da je prilagođen protivniku.

Ako protiv sebe imaš režim, a ne normalnu vlast, onda se borba ne može voditi isključivo finim sredstvima. (Ni režim se ne služi samo finim sredstvima.)

Ako protiv sebe imaš državni aparat koji sam ne poštuje pravila i zakone, a tebe još kinji i maltretira - udri po cjevanici slobodno!

Niko nije dužan da bude fin sa pokvarenjacima.


P.S. Dakako, ovdje gospodina Miroja Jankovića vidim kao slabo prikrivenog igrača režima.
Izvinjavam se ako griješim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 15.03.2017

Re: U pravu si

Mentalitet koga ne smeta kada mu drugi direktno zavuku ruku u džep, ali ga smeta Miroje


A kakav je Mirojev mentalitet kad mu nije dosta što nekome potura nogu, nego bi još i da zeza.

Nije dorastao onome što je sam započeo pa sad plače.
Ćuti, pokrij se ušima, proćiće brzo, u suprotnom će više boleti.
Nije majka karala sina što se kockao.....
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 15.03.2017

Re: U pravu si

Dakako, ovdje gospodina Miroja Jankovića vidim kao slabo prikrivenog igrača režima.


I ja ga tako vidim.
Ili igrač režima ili nekoko pokušava da im se dodvori.

uros_vozdovac uros_vozdovac 23:41 15.03.2017

Re: U pravu si

hoochie coochie man
Mentalitet koga ne smeta kada mu drugi direktno zavuku ruku u džep, ali ga smeta Miroje


A kakav je Mirojev mentalitet kad mu nije dosta što nekome potura nogu, nego bi još i da zeza.

Nije dorastao onome što je sam započeo pa sad plače.
Ćuti, pokrij se ušima, proćiće brzo, u suprotnom će više boleti.
Nije majka karala sina što se kockao.....

eno vidim malopre Mirojev JMBG `ladno neko izvukao iz one baze Agencije za privatizaciju, za čiji propust državu veselo zabole...

Sećaš se one bae sa preko 5 miliona JMBG građana Srbije, čiji je postupak - zastareo u vrlom tužilaštvu...

Pa još kad se dohvate jmbg... Biće mu veselje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 15.03.2017

Re: U pravu si

Sećaš se one bae sa preko 5 miliona JMBG građana Srbije, čiji je postupak - zastareo u vrlom tužilaštvu...


Da jbt!
I to je stajalo mesecima tako na izvolte, ako se dobro sećam, ko zna ko sad sve to ima.
I evo šta se događa.
Ako ga budu samo zaebavali, dobro je, a i sam je kriv.
highshalfbooze highshalfbooze 23:48 15.03.2017

Re: U pravu si

A kakav je Mirojev mentalitet kad mu nije dosta što nekome potura nogu, nego bi još i da zeza.


Nebitno je kakav je Mirojev mentalitet, moralne, psihičke i druge predispozicije.

Kada se neko kandiduje za predsednika države, taj treba da bude predsednik i budalama i akademicima. To mu je u opisu posla. Šta će sad, budale da stavi van zakona?
zilikaka zilikaka 23:49 15.03.2017

Re: U pravu si

Pa još kad se dohvate jmbg... Biće mu veselje.

Jednom rečju - krenuo golim dupetom medj pijane Turke.
Sad protiv sebe ima hiljade klinaca koji inače vise na internetu, imaju viška vremena i još ih sve to zabavlja.
highshalfbooze highshalfbooze 23:51 15.03.2017

Re: U pravu si

zastareo u vrlom tužilaštvu...

Fijokiran
Atomski mrav Atomski mrav 23:55 15.03.2017

Re: U pravu si

Tako ta stvar funkcioniše, s tim računaj ako se u to upustaš.

Ko sa decom spava, popišan se budi...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:55 15.03.2017

Re: U pravu si

Kada se neko kandiduje za predsednika države,


Sam odlučuje kako će se ponašati, kakvu kampanju voditi, hoće li se zezati ili biti smtno ozbiljan.
Hoće li se Miroju izvinjavati ili zahvaljivati na prigovoru, i šta god mu padne na pamet.
Ostali odlučuju da li će za takvog glasati.

Ali ovde nije tema kandidatura Belog, i kakav je on kandidat.
Ovde se razgovara o funkcionisanju interneta, i da li je Miroje mogao da računa na ovo ili nešto slično, kad je, ne kad podneo prijavu, nego kad je to objavio, na način na koji je objavio.

Ako je smatrao da će ispasti neki pobednik, da će biti mangup koji je nekome doskoćio, a sva je prilika da to jeste mislio, onda je prlično glup.

A kakav je Beli kandidat, kakav bi bio predsednik ako bi bio izabran, to je sasvim druga tema.
angie01 angie01 23:56 15.03.2017

Re: U pravu si


Ovom narodu ne smeta što su pokradeni na sve moguće i nemoguće načine. Uopšte ih ne sikira povećanje poreza, ili povećanje akciza, ne sikira ih što gazda potpisuje tajne ugovore i tera ih u dužničko ropstvo, ne sikira ih što rudna bogatstva daju za džabe, što se iz budžeta odvajaju grdne pare za raznorazna arčenja, ne sikira ih čak ni to što državna lutrija radi sa gubitkom. Nikome zbog toga nisu postavili ni jedno slovo na FB.


eto, ne moram da kucam:)

al, samo dovde:).
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:56 15.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
A kakav je Mirojev mentalitet kad mu nije dosta što nekome potura nogu, nego bi još i da zeza.


Nebitno je kakav je Mirojev mentalitet, moralne, psihičke i druge predispozicije.

Kada se neko kandiduje za predsednika države, taj treba da bude predsednik i budalama i akademicima. To mu je u opisu posla. Šta će sad, budale da stavi van zakona?



ček ti stvarno misliš da je sve ovo Beli lično uradio jer ON treba da bude predsednik.
A izgleda da nije, bar ne lično, po svemu sudeći. Nema ni traga da je ikoga nagovarao da to uradi njemu za ljubav.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:00 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
zastareo u vrlom tužilaštvu...

Fijokiran

zlonamerni bi rekli:

eto tom Miroju ne smeta što su lični JMBG više od 5 meleona građana Srbije dostupni na intenetu svakoj budali, a smeta mu što nedostaje "grupa građana" na obrascu za podršku kandidaturu izvesnog, a nadasve simpatičnog Luke Maksimovića.

Ali oni su zlonamerni jel da? Nama je sasvim cool što Miroju baš to smeta, pa ga nagna na pravnu akciju, zabavlja nas i manir objave, pa da ne ostane neprimećen :)
highshalfbooze highshalfbooze 00:00 16.03.2017

Re: U pravu si

Ovde se razgovara o funkcionisanju interneta, i da li je Miroje mogao da računa na ovo ili nešto slično, kad je, ne kad podneo prijavu, nego kad je to objavio, na način na koji je objavio.

Internet je kao šrafciger, možeš da odviješ šraf, a možeš i da probodeš čoveka. Sve zavisi od onoga ko ga upotrebljava i njegovih prioriteta.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:01 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
Ovde se razgovara o funkcionisanju interneta, i da li je Miroje mogao da računa na ovo ili nešto slično, kad je, ne kad podneo prijavu, nego kad je to objavio, na način na koji je objavio.

Internet je kao šrafciger, možeš da odviješ šraf, a možeš i da probodeš čoveka. Sve zavisi od onoga ko ga upotrebljava i njegovih prioriteta.

jeste baš tako, osim...

da vreme donosi i izvesna pravila, akcije i reakcije, ako očekuješ reakciju y ne čini baš x...
highshalfbooze highshalfbooze 00:05 16.03.2017

Re: U pravu si

ček ti stvarno misliš da je sve ovo Beli lično uradio jer ON treba da bude predsednik.
A izgleda da nije, bar ne lično, po svemu sudeći. Nema ni traga da je ikoga nagovarao da to uradi njemu za ljubav.

Ma ne, naravno. Naravno da ne mislim da ih nije nagovarao. Mislim da ih nije ni sprečavao.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:08 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
ček ti stvarno misliš da je sve ovo Beli lično uradio jer ON treba da bude predsednik.
A izgleda da nije, bar ne lično, po svemu sudeći. Nema ni traga da je ikoga nagovarao da to uradi njemu za ljubav.

Ma ne, naravno. Naravno da ne mislim da ih nije nagovarao. Mislim da ih nije ni sprečavao.


Čak i jeste, ali nebitno, stvar je postala viralna, van moći Belog...

Ima jedna platforma za online dostavu hrane, imaju neke sendviče u ponudi. Sistem je da naručiš online pa te pozovu na telefon da potvrdiš narudžbu.

Sistem je krenuo da umire pod opterećenjem, a svi operatori na telefonu znaju Mirojev broj napamet, žmureći, kad ih probudiš u po noći...

highshalfbooze highshalfbooze 00:11 16.03.2017

Re: U pravu si

da vreme donosi i izvesna pravila, akcije i reakcije, ako očekuješ reakciju y ne čini baš x...

Hm.. vreme, kako je to relativan pojam otkad sam učio u školi, ali evo skoro sam se podsetio.

Medij je poruka

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:11 16.03.2017

Re: U pravu si

svi operatori na telefonu znaju Mirojev broj napamet, žmureći, kad ih probudiš u po noći...


:)))))
Pa kako da se ne smeješ :)
angie01 angie01 00:13 16.03.2017

Re: U pravu si

Sad protiv sebe ima hiljade klinaca koji inače vise na internetu, imaju viška vremena i još ih sve to zabavlja.


deca ce spasiti svet.
highshalfbooze highshalfbooze 00:19 16.03.2017

Re: U pravu si

Sistem je krenuo da umire pod opterećenjem, a svi operatori na telefonu znaju Mirojev broj napamet, žmureći, kad ih probudiš u po noći...


Ubuduće, kada se testira neki servis treba upotrebiti Mirojev test®
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:21 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
Sistem je krenuo da umire pod opterećenjem, a svi operatori na telefonu znaju Mirojev broj napamet, žmureći, kad ih probudiš u po noći...


Ubuduće, kada se testira neki servis treba upotrebiti Mirojev test®

procenjujem ali dobar ti stojim da je Miroju naručeno bar 10k sendviča na adresu :)
highshalfbooze highshalfbooze 00:23 16.03.2017

Re: U pravu si

procenjujem ali dobar ti stojim da je Miroju naručeno bar 10k sendviča na adresu :)

Čuo sam da su mu stizale isporuke dok je bio u MUP-u da podnese prijavu protiv sendviča
nsarski nsarski 00:26 16.03.2017

Re: U pravu si

procenjujem ali dobar ti stojim da je Miroju naručeno bar 10k sendviča na adresu :)


Ili, na primer, 9965 regularnih narudzbina.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:26 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
procenjujem ali dobar ti stojim da je Miroju naručeno bar 10k sendviča na adresu :)

Čuo sam da su mu stizale isporuke dok je bio u MUP-u da podnese prijavu protiv sendviča


jasno jer ispred "sendvič sa kulenom i kačkavaljem" nije stajalo "grupa građana"

pa pojedi ti to, majčin sine, ako smeš, bez suštinske informacije!

Sa`će uakuju servis za online naručivanje, samo zbog ovog užasnog propusta!
narcis narcis 00:56 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
i svako ima pravo da ga sikira problem po izboru.


Demokratski

čekaj, ti stvarno misliš da je tmiroje neki usamljeni lik da to radi iz ideala? ne pada ti na pamet da mu je to stranački zadatak. on je već prijavljivao nekog za nešto, slično ovom. njegova tužba nije nimalo naivna , a čudno ide na ruku njegovom precedničkom kandidatu. elem, ako se tužba privati onda će belom da se stopira prijava i neće moći da učestvuje na izborima.
to je demokracki po tebi?
mislim, al stvarno, t uopće ne vidiš nikakvu manipulaciju vlasti ovde? nije ti ništa sumljivo? ni to da je ovaj drkadžija neko mudo u nazadnjačkoj stranki?
ništa nedemokratski snjiove/ njegove strane, samoje nedemokratski od strane belog i njegovih fanova, nedemokratski su odgovorili na provokaci, koja je jelte demokracki priznata u svet, mislim svako ima pravo da provocira protivnike a protivnici nesmeju da odgovore na provokaciju, el to jeste nedemokracki.
i na kraju da te pitam, da ti nije tmiroje neki rod? ako jeste onda oket, imaš pravo da se žališ.
JJ Beba JJ Beba 01:58 16.03.2017

Re: U pravu si

A kakav je Mirojev mentalitet kad mu nije dosta što nekome potura nogu, nego bi još i da zeza.

Nije dorastao onome što je sam započeo pa sad plače.
Ćuti, pokrij se ušima, proćiće brzo, u suprotnom će više boleti.
Nije majka karala sina što se kockao.....

mudro zboriš HCM

JJ Beba JJ Beba 02:00 16.03.2017

Re: U pravu si

A kakav je Beli kandidat, kakav bi bio predsednik ako bi bio izabran, to je sasvim druga tema.

istina

ali u ćemu je Toma bolji?
emsiemsi emsiemsi 08:03 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.

Ovom narodu ne smeta što su pokradeni na sve moguće i nemoguće načine. Uopšte ih ne sikira povećanje poreza, ili povećanje akciza, ne sikira ih što gazda potpisuje tajne ugovore i tera ih u dužničko ropstvo, ne sikira ih što rudna bogatstva daju za džabe, što se iz budžeta odvajaju grdne pare za raznorazna arčenja, ne sikira ih čak ni to što državna lutrija radi sa gubitkom. Nikome zbog toga nisu postavili ni jedno slovo na FB.
Ali ih sikira kad jedan čovek, bilo ko da je, iskoristi svoje nesporno zakonsko pravo da podnese žalbu. Bez obzira da li je u pravu ili nije u pravu, on je jednostavno na legalan način koristio svoje građansko pravo.

Edit: i onda se neko ko spori svom neistomišljeniku nesporno pravo kandiduje za predsednika ove banane od države.

Само јако и без сикирације !
emsiemsi emsiemsi 08:05 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
Sve one koji su se našli pozvanim da reaguju.

Izašao si na internet da zezaš nekoga, nema načina da bilo koga sprečiš da zeza tebe, da ograničiš broj ljudi koji će da reaguju.


Pa da, tako je. Upravo se o tome radi.

Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.


Mentalitet koga ne smeta kada mu drugi direktno zavuku ruku u džep, ali ga smeta Miroje

Чуди ме да теби не смета то (укључујући и "бунт" Мироја) што спочитавш народу, него ти смета Бели !
Успут --- само јако и без сикирације !
looping looping 08:09 16.03.2017

Re: U pravu si

emsiemsi
highshalfbooze
Sve one koji su se našli pozvanim da reaguju.

Izašao si na internet da zezaš nekoga, nema načina da bilo koga sprečiš da zeza tebe, da ograničiš broj ljudi koji će da reaguju.


Pa da, tako je. Upravo se o tome radi.

Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.


Mentalitet koga ne smeta kada mu drugi direktno zavuku ruku u džep, ali ga smeta Miroje

Чуди ме да теби не смета то (укључујући и "бунт" Мироја) што спочитавш народу, него ти смета Бели !
Успут --- само јако и без сикирације !



emsiemsi emsiemsi 08:09 16.03.2017

Re: U pravu si

highshalfbooze
ček ti stvarno misliš da je sve ovo Beli lično uradio jer ON treba da bude predsednik.
A izgleda da nije, bar ne lično, po svemu sudeći. Nema ni traga da je ikoga nagovarao da to uradi njemu za ljubav.

Ma ne, naravno. Naravno da ne mislim da ih nije nagovarao. Mislim da ih nije ni sprečavao.

За кога ти ботујеш ?
Молим појашњење !
mariopan mariopan 08:43 16.03.2017

Re: U pravu si

hoochie coochie man
Ma nije tu bio problem u pravu i podnošenju prigovora, stvar je u tome što je on pokušao da ih zeza, a oni uzvratili
Pa pazi mu poruke

"Sine Luka, dobio si od čike prigovor na kandidaturicu. Reko da te jutros obradujem i razbudim bolje od kafice. Ljubi čika Miroje! #samojako" ...


Prosto mami na fajt.
Pa jbg, zajebao se.

Tačno tako.

Dala baba banku da se uhvati u kolo a sada daje tri banke da je puste iz kola.

highshalfbooze highshalfbooze 09:19 16.03.2017

Re: U pravu si

За кога ти ботујеш ?
Молим појашњење !


Ja botujem za sebe.

Samo jako i bez sikiracije.
highshalfbooze highshalfbooze 09:33 16.03.2017

Re: U pravu si

čekaj, ti stvarno misliš da je tmiroje neki usamljeni lik da to radi iz ideala?


Nije bitno ko je on, bitno je da je on imao građanska prava da podnese žalbu, i da je imao prava da se na satirički način obrati javnoj ličnosti. Nije bitno to što se tebi ili meni ili bilo kome to ne sviđa. Bitno je da on ili ti ili ja ne smemo da trpimo posledice zbog želje da ostvarimo svoja građanska prava. Kapito?

njegova tužba nije nimalo naivna


Nije tužba, već je žalba. To su dve suštinski različite stvari. I tvoje brkanje pojmova dokazuje da ne razumeš suštinu. Zato, razmisli malo, pa onda upotrebi internet.

ništa nedemokratski snjiove/ njegove strane, samoje nedemokratski od strane belog i njegovih fanova


Kada se odlučujem da glasam za nekoga, onda očekujem da ta osoba uvek pođe od sebe, a ne od drugoga.

na kraju da te pitam, da ti nije tmiroje neki rod? ako jeste onda oket, imaš pravo da se žališ.


Na kraju, možda ti nije jasno, ali nije mi on ništa, celu ovu situaciju posmatram uz kokice fenomenološki. Boli me uvo i za Miroja i za Belog.
kosta.babic kosta.babic 10:05 16.03.2017

Re: zili

Jednom rečju - krenuo golim dupetom medj pijane Turke.

Slatko sam se nasmejao.
highshalfbooze highshalfbooze 10:08 16.03.2017

Re: U pravu si

emsiemsi

Чуди ме да теби не смета то (укључујући и "бунт" Мироја) што спочитавш народу, него ти смета Бели !
Успут --- само јако и без сикирације !

Ne spočitavam ja narodu ništa, bole me uvo za narod.

Postoji jedan čovek koji se zove Lari Flint po kome je Miloš Forman snimio film koji se zove "Narod protiv Larija Flinta". Taj Lari Flint je potrošio milione dolara i ceo svoj život pozivajući se na prvi amandman ustava US koje mu garantuje pravo na slobodu govora. On je rekao sledeće, parafraziraću: "Prvi amandman je pisan za mene, jer ja sam najgori od svih. I ako mene, najgoreg, ustav ove zemlje štiti, onda budite sigurni da će štititi sve vas".
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 16.03.2017

Re: U pravu si

mudro zboriš HCM


Hvala Bebo :)

ali u ćemu je Toma bolji?


Ne znam, ali Dragica ima neku ideju :)

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:32 17.03.2017

Re: U pravu si

Postoji jedan čovek koji se zove Lari Flint ... prvi amandman ustava US


Eh, bio i "Kod nas" (ovde na Blogu) jedan Lari Flint, pa ga izbrisali jer je mnogo propitkivao Kreleta ovdašnjeg ;>

http://blog.b92.net/user/177340/larryflint/

angie01 angie01 13:00 17.03.2017

Re: U pravu si

tyson tyson 19:24 17.03.2017

Re: U pravu si

Nebitno je kakav je Mirojev mentalitet, moralne, psihičke i druge predispozicije.

Kada se neko kandiduje za predsednika države, taj treba da bude predsednik i budalama i akademicima. To mu je u opisu posla. Šta će sad, budale da stavi van zakona?

Pa nije kandidat organizovao "operaciju Miroje"; kakve on sad ima veze s tim?


tyson tyson 19:35 17.03.2017

Re: U pravu si

čekaj, ti stvarno misliš da je tmiroje neki usamljeni lik da to radi iz ideala?

Nije bitno ko je on, bitno je da je on imao građanska prava da podnese žalbu, i da je imao prava da se na satirički način obrati javnoj ličnosti.

Jebote, ova vučićevska kuknjava postaje epidemija.

Ko Miroju, ili bilo kome drugom, to pravo negira?


Nije bitno to što se tebi ili meni ili bilo kome to ne sviđa. Bitno je da on ili ti ili ja ne smemo da trpimo posledice zbog želje da ostvarimo svoja građanska prava.

Apsolutno. Miroje treba da podnese prijavu MUP, a MUP da postupi po zakonu i pravilniku.

Nadam se da postpoji vera u pravnu državu, vladavinu prava i procedure u ovom narodu, pa i kod Miroja. Čovek je avokat, trebalo bi da je upućen u stanje stvari po tom pitanju.


zilikaka zilikaka 19:42 17.03.2017

Re: U pravu si

Čovek je avokat, trebalo bi da je upućen u stanje stvari po tom pitanju.

I tim pre je njegov istup na fejsu bio nepriličan pozivu advokata.

Zamisli kad bi te sudija il pandur po službenoj dužnosti kaznio a onda se na društvenim mrežama seirio zbog toga.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:49 17.03.2017

Re: U pravu si

tyson
čekaj, ti stvarno misliš da je tmiroje neki usamljeni lik da to radi iz ideala?

Nije bitno ko je on, bitno je da je on imao građanska prava da podnese žalbu, i da je imao prava da se na satirički način obrati javnoj ličnosti.

Jebote, ova vučićevska kuknjava postaje epidemija.

Ko Miroju, ili bilo kome drugom, to pravo negira?


Nije bitno to što se tebi ili meni ili bilo kome to ne sviđa. Bitno je da on ili ti ili ja ne smemo da trpimo posledice zbog želje da ostvarimo svoja građanska prava.

Apsolutno. Miroje treba da podnese prijavu MUP, a MUP da postupi po zakonu i pravilniku.

Nadam se da postpoji vera u pravnu državu, vladavinu prava i procedure u ovom narodu, pa i kod Miroja. Čovek je avokat, trebalo bi da je upućen u stanje stvari po tom pitanju.



i nekako Titter postane legitimno mesto da zajebavaš onoga protivu (sic) koga si podneo prijavu, ma da...
highshalfbooze highshalfbooze 23:19 17.03.2017

Re: U pravu si

uros_vozdovac

i nekako Titter postane legitimno mesto da zajebavaš onoga protivu (sic) koga si podneo prijavu, ma da...

Ma batali to, pazi situaciju kad Krkobabić poziva da se glasa za Jankovića

<<LINK>>

Kako su bili ubeđeni da će da nameste brojeve
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:38 17.03.2017

Re: U pravu si

Kako su bili ubeđeni da će da nameste brojeve

Ne, već kao i mnogi što su mislili, da redosled predaje kandidatura određuje i redosled kanididata na listiću.
highshalfbooze highshalfbooze 23:40 17.03.2017

Re: U pravu si

Predrag Brajovic
Ne, već kao i mnogi što su mislili, da redosled predaje kandidatura određuje i redosled kanididata na listiću.


Ali ipak DA

<<LINK>>
arcins arcins 01:03 18.03.2017

Re: U pravu si

tyson
Apsolutno. Miroje treba da podnese prijavu MUP, a MUP da postupi po zakonu i pravilniku.
Nadam se da postpoji vera u pravnu državu, vladavinu prava i procedure u ovom narodu, pa i kod Miroja. Čovek je avokat, trebalo bi da je upućen u stanje stvari po tom pitanju.


Gresis Mike, napomenuo sam juce sta mi je najzanimljivije u celoj prici, ali hajd' jos jedared.
Notar je bio u obavezi da uprilici ispravan dokument, u skladu sa zakonom i uputstvom, da se uveri u identitet stranke i da ga overi i amin. Mislim, mozes ti da odneses notaru sta hoces, no njegovo je da ti obezbedi punovaznost i zakonitost tog papirica. Miroje, kao advokat, ne kao fb queen, je morao to da zna, pa umesto da podnese prijavu protiv notara, sto su izradili Belog i uvalili mu kvarnu robu za ozbiljne novce (12.000 x nekoliko), on puca na glasnika.
Tu bih negde i trazio rupu za proguravanje kandidature, notarsko sranje, jer ono ne bi proslo ni u jednoj normalnoj, cak ni mesnoj zajednici, da se na jednom delu akata zoves ovako a na drugom onako.
tyson tyson 19:53 18.03.2017

Re: U pravu si

arcins
tyson
Apsolutno. Miroje treba da podnese prijavu MUP, a MUP da postupi po zakonu i pravilniku.
Nadam se da postpoji vera u pravnu državu, vladavinu prava i procedure u ovom narodu, pa i kod Miroja. Čovek je avokat, trebalo bi da je upućen u stanje stvari po tom pitanju.


Gresis Mike, napomenuo sam juce sta mi je najzanimljivije u celoj prici, ali hajd' jos jedared.
Notar je bio u obavezi da uprilici ispravan dokument, u skladu sa zakonom i uputstvom, da se uveri u identitet stranke i da ga overi i amin. Mislim, mozes ti da odneses notaru sta hoces, no njegovo je da ti obezbedi punovaznost i zakonitost tog papirica. Miroje, kao advokat, ne kao fb queen, je morao to da zna, pa umesto da podnese prijavu protiv notara, sto su izradili Belog i uvalili mu kvarnu robu za ozbiljne novce (12.000 x nekoliko), on puca na glasnika.
Tu bih negde i trazio rupu za proguravanje kandidature, notarsko sranje, jer ono ne bi proslo ni u jednoj normalnoj, cak ni mesnoj zajednici, da se na jednom delu akata zoves ovako a na drugom onako.

'Tedo' reći, Miroje treba da se žali MUP na uznemiravanje, i sve što trpi od kad je onaj famozni prigovor podneo.

Jer, jel'da, Srbija je pravna država.


narcis narcis 19:59 18.03.2017

Re: U pravu si

Tedo' reći, Miroje treba da se žali MUP na uznemiravanje, i sve što trpi od kad je onaj famozni prigovor podneo.

Jer, jel'da, Srbija je pravna država.


pa žalio se i dobijo policisku zaštitu zbog mogućnosti antentanta, tmiroje je velika političeska figura i postoji ozbiljna mogućnost da neki ludi anonimus baci na njega kofu govana koju je i zaslužio.
mariopan mariopan 19:12 19.03.2017

Re: U pravu si

tyson
Nadam se da postpoji vera u pravnu državu, vladavinu prava i procedure u ovom narodu, pa i kod Miroja. Čovek je avokat, trebalo bi da je upućen u stanje stvari po tom pitanju.


Pa možda on baš zato ne veruje, što je advokat i što je upućen?
violina violina 12:09 20.03.2017

Re: U pravu si

"Sine Luka, dobio si od čike prigovor na kandidaturicu. Reko da te jutros obradujem i razbudim bolje od kafice. Ljubi čika Miroje! #samojako" ...


Bilo bi bolje da Miroju branimo od Miroje
medjutim92 medjutim92 23:21 15.03.2017

Što bi rekao Čarls Barkli..

što ulaziš u frku kad si slabiji?

Jedna od stvari koja će među prvima doći glave ovoj vlasti je ova suvišna bahatost.

Da je ovaj nesrećni Miroje samo uradio šta je namerio, sve bi prošlo ok po njega. Ali vlasti i satelitima je neophodno da na suvišne načine pokažu koliko su samo najjači.

Kurčenje ima cenu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:02 16.03.2017

Re: Što bi rekao Čarls Barkli..

I ne samo cenu!

Ovo je najava ogromne moći društvenih mreža i slobode interneta u budućim političkim borbama na ovim prostorima.

Radja se nova, uticajna generacija klinceza i klinaca, koja će demontirati, da ne kažem razvaliti tromi, korumpirani i bajati politički sistem Srbije!
highshalfbooze highshalfbooze 00:15 16.03.2017

Re: Što bi rekao Čarls Barkli..

Radja se nova, uticajna generacija klinceza i klinaca, koja će demontirati, da ne kažem razvaliti tromi, korumpirani i bajati politički sistem Srbije!

Linčujmo protivnike, kako to preCednički zvuči
angie01 angie01 00:24 16.03.2017

Re: Što bi rekao Čarls Barkli..

Linčujmo protivnike, kako to preCednički zvuči


ne, nego su konacno i to klinci, jer su matorci zatajili, pokazali da se treba suprostaviti opstrukciji u startu.

ti isti klinci su JEDINI danima sedeli ispred kradonacelnikovog kabineta, trazeci odgovore koje je on po sluzbenoj duznosti u obavezi da im da,...svako jutro su u jaknama i kaputima sedeli po hladnoci, opkoljeni policijom,...a od matoraca ni traga,...to je taj odnos snaga u mutnim vremenima.
misha.m misha.m 09:09 16.03.2017

Re: Što bi rekao Čarls Barkli..

highshalfbooze
Radja se nova, uticajna generacija klinceza i klinaca, koja će demontirati, da ne kažem razvaliti tromi, korumpirani i bajati politički sistem Srbije!

Linčujmo protivnike, kako to preCednički zvuči

Izvinite, a gde ste pročitali u Filipovom postu bilo šta što ukazuje na poziv na linč?
angie01 angie01 20:06 19.03.2017

vidi ludaka,

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana