Gost autor| Tehnologija| Umetnost

Tri greške Miroja

uros_vozdovac RSS / 15.03.2017. u 22:27

gost autor: Sibin Grašić

Advokat Miroje Jovanović je juče napravio tri greške.

17352234_1091061434338843_8304832655901189991_n.png?oh=1121e0a18dcce903e89c78eae0f2e048&oe=596605F3

 

1) Podneo je prigovor na kandidaturu Belog kao "građanin"
2) Javno je to objavio na FB-u i tviteru da pokaže kako je on super kul osomo faca.
3) Nije znao kako internet funkcioniše i koliko su Srbi lud, nebeski, narod.

 

Sled događaja nakon toga bi mogao da bude otprilike ovakav.

 

Vest o tome da nekakav nebitnjaković šalje prigovor na rešenje o kandidaturi koje još nije ni bilo javno se proširila brzinom munje po svim društvenim mrežama.

Anonymous Srbija kače vest i tu u komentarima neko kači mirojev mail, kao i kontakt telefone.
Ti kontakt telefoni i mail kreću dalje da se šire uz poziv da se Miroju na sve načine objasne neke stvari i onda zapravo kreće ludilo.

 

Jadni Miroje je prvo (sudeći po skrinshotovima koje je sam postovao) prijavljen na oko 10.000 raznoraznih spamerskih mailing listi, a nakon toga su krenuli pokušaji hakovanja istog tog maila

Facebook mu je isprijavljivan verovatno par hiljada puta, te mu je sistem automatski ugasio profil.

 

U paraleli sa time, jadnom Miroju stižu stotine SMS-ova, poziva pretnji, želji čestitki, i sl. Neki su čak i naručivali stvari na njegovu adresu i davajući njegove kontakt podatke.

Ovo su sve kratkoročne posledice. Ono što jadni Miroje verovatno nije svestan je da će u skorije vreme krenuti da dobija gomilu pošte i promo materijala koji će biti slati širom sveta.

Jadni Miroje je sve ovo mogao da izbegne samo da se malo ranije informisao kako zapravo internet funkcioniše.
Čak nije morao ni to. Mogao je samo da da stavi prst na čelo i da razmisli par sekundi o mentalitetu našeg naroda.

 

Jadni Miroje nažalost ništa nije naučio, pa sada preti svima živima krivičnim prijavama i tvrdi da je Ljubiša Preletačević Beli kriv i odgovoran za dešavanja.

Naravno, smatram da su prenje smrću koje je dobijao ozbiljna stvar i da neko treba da se pozabavi time, ali sa druge strane kao advokat čiji su kontakti javno dostupni ne može da se ljuti na bilo koga jer je podelio njegove brojeve telefona.

---------------

Summa summarum, ovo je odličan case study za psihologiju mase, čačkanje mečke, bespotrebnog kurčenja, funkcionisanje interneta, delotvornost tzv. "Life Ruination" taktika u praksi, i sl.

P.S. Odavno me nešto nije nasmejalo kao ova dešavanja danas.
P.P.S. U gornjim dešavanjima nisam učestvovao, bio sam samo nasmejani posmatrač 1f642.png:)
P.P.P.S Miroje dobrodošao na Internet. Mesto gde se živi #BrzinomSkrinšota

Addendum, pošto sam zaboravio.

Чика Мироје, извините се јавно у стилу "Опростите ми моју ружну прошлост, и људи ће заборавити да постојите за пар недеља".

Љуби Син Сибин #СамоЈако

Tagovi



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 06:37 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

alselone
Izdvojen uzvičnik katkad je vizuelno jači nego pribijen uz zadnje slovo.


Ne bih se slozio, ali ima ljudi koji stavljaju tri uzvicnika jer misle da to onda znaci kako je jos glasnije i vaznije tako.


Previdio si riječ "katkad".
Uglavnom nije, slažem se.

Ali u slučaju Belog jeste.
Jer Beli
neigra
popravilima.
alselone alselone 06:40 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

Ali u slučaju Belog jeste.
Jer Beli
neigra
popravilima.


Pa dobro, ako je sprdnja i karikiranje onda je OK.
Ako neko ozbiljno pise tako onda je to jezicka nekultura.
aureus aureus 06:45 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

alselone
.
Ako neko ozbiljno pise tako onda je to jezicka nekultura.


Spremi se za fajt sa emsiemsi.
On svuda piše tako.

alselone alselone 06:49 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

On svuda piše tako.


У шоку сам !!!!!!1
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:51 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

tvoj je dečko, brajoviću, srećan čovek.

Moj dečko je srećan jer redovno mogu da mu dam dobar komad mesa.
Mislim da si ga i ti zaslužio.
mariopan mariopan 07:39 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

alselone
Izdvojen uzvičnik katkad je vizuelno jači nego pribijen uz zadnje slovo.


Ne bih se slozio, ali ima ljudi koji stavljaju tri uzvicnika jer misle da to onda znaci kako je jos glasnije i vaznije tako.

Ја сам намерно занемарила правила и писала са размаком јер ми се чинило да се без размака узвичник не види. Или ми требају друге наочаре? Па кад сам видела како рибате грешне блогере који то исто раде вратила сам се у "нормалу"!

(Види колицки је!)
aureus aureus 07:46 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

mariopan

Ја сам намерно занемарила правила и писала са размаком јер ми се чинило да се без размака узвичник не види.
(Види колицки је!)


Kako je ovo simpatično!
urbana_gerila urbana_gerila 08:30 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

Predrag Brajovic
Moj dečko je srećan jer redovno mogu da mu dam dobar komad mesa. Mislim da si ga i ti zaslužio.


jbg, brajoviću, nisam ti ja za te mek ko duša kerefeke, ali je lepo što misliš na mene.
nsarski nsarski 13:27 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

Predrag Brajovic
Miroje živi u jednom svetu u kome je potpuno zaštićen

Da.
Postoje dve Srbije: ova Mirojeva i ona "naša".
Nismo mi ni u istoj galaksiji.

Glupan.
Pretežna odlika ovih kadrova.


Ja mislim da Miroje nema ni jednu grešku, a svakako ne tri: on je idealni odlivak iz kalupa u kome je napravljen.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:10 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

nsarski
Predrag Brajovic
Miroje živi u jednom svetu u kome je potpuno zaštićen

Da.
Postoje dve Srbije: ova Mirojeva i ona "naša".
Nismo mi ni u istoj galaksiji.

Glupan.
Pretežna odlika ovih kadrova.


Ja mislim da Miroje nema ni jednu grešku, a svakako ne tri: on je idealni odlivak iz kalupa u kome je napravljen.

e pa dovraga ipak ima, iz te štancne mnogo šta ispadne, ali Miroju se zalomilo...

angie01 angie01 17:40 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

Vućiću, narod ti je gladan!


hebote, kolika 'cka treba da budes, pa makar te i dovezli autobisom i da si vec pojeo sendvic, pa da tapses kada ovaj klovn odgovara losom replikom iz uobicajenog scenarija coveku koji vice da je gladan,...znaci fuj stoko, nista nije slucajno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:52 17.03.2017

Re: Osnovna Greška

angie01
Vućiću, narod ti je gladan!


hebote, kolika 'cka treba da budes, pa makar te i dovezli autobisom i da si vec pojeo sendvic, pa da tapses kada ovaj klovn odgovara losom replikom iz uobicajenog scenarija coveku koji vice da je gladan,...znaci fuj stoko, nista nije slucajno.

taman.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:41 18.03.2017

Re: Osnovna Greška

krkar
Истина, можда би било боље, како неки кажу, да заврши на курвању !


Daj ženin telefon


Шта је, Кркоје, и курвање мораш преко везе?
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:36 18.03.2017

Re: Osnovna Greška

angie01
Vućiću, narod ti je gladan!


hebote, kolika 'cka treba da budes, pa makar te i dovezli autobisom i da si vec pojeo sendvic, pa da tapses kada ovaj klovn odgovara losom replikom iz uobicajenog scenarija coveku koji vice da je gladan,...znaci fuj stoko, nista nije slucajno.

Препричана ми сцена данас са Ђерма. Пет штандова СНС, активисти који салећу пролазнике да потпишу да ће да гласају за Вучића и људи који избегавајући поглед гледају да прођу што брже. Нико не каже 'девојко/младићу, како те није срамота?'
eloy eloy 10:01 16.03.2017

a možda je sve to




p.s i obucite se slojevito



blogov_kolac blogov_kolac 12:38 16.03.2017

pravda za Miroja!

U slucaju ovog sirotog Miroja mi prisustvujemo jednom novom obliku "javnog linca" i to se mora jasno i glasno istaci, pa ovakve pojave i metode nikako ne treba ignorisati, pogotovo ne ohrabrivati, jer ne bi valjalo da zazive kao nekakva buduca opsteprihvacena praksa. Ono sto ipak jeste nekakva "sreca u nesreci" u ovom prvom ovakvom srbskom slucaju internet "toplog zeca" na kojem cemo su uciti, sto njena prva zrtva/zamorcic nije nikakvo nevinasce, i tu nikako ne mislim na onu narodnu "sto je cackao mecku", nego nesto mnogo dublje...

U jednom od poznatijih americkih rasistickih viceva covek na proputovanju pokusava da kupi kartu u parteru u nekom bioskopu na americkom jugu, i prodavac ga prekida sa "a vi niste odavde?", i objasnjava mu da karte u parteru kupuju crnci, a on kao belac bi trebao da kupi kartu na spratu, za galeriju. Tokom filma njemu se pripišalo i dok se raspitivao gde je WC cuo je opet ono "a vi niste odavde?" uz dodatno pojašnjenje da na spratu nema toaleta vec se jednostavno piša sa ruba galerije dole na parter. I sta ce on, pa krene da piša po parteru kad iz pozadine se opet javlja neko sa onim "a vi niste odavde?", on se okrene, kad mnogi krenu da mu dobacuju "šaraj! šaraj!"... E, ovaj nas Miroje, da upotrebim metaforu iz ovog vica, pre nego sto ce zazaliti zbog svoje akcije, tacno je znao gde da kupi karti, i jos pre pocetka projekcije krenuo je da piša po onima dole u parteru i pritom još da šara! Drugim recima, svojom inicijativom za odbijanje kandidature Preletavcevica pokusao je da se "popiša u lice" svim onim hiljadama ljudi koji su svojim potpisom podrzali tu kandidaturu, a kako smo bili izvestavani zadnjih dana upravo je njegova kandidatura bila indirektno minirana uz pomoc nedovoljno raspolozivih notara pa su mnogi satima morali da cekaju da daju svoj potpis, a mnogi to nisu ni docekali.

Takodje, treba demistifikovati i to upustvo RIK o obavezi da se stavi "grupa gradjana" pored naziva predlagaca, sto je ovaj Miroje uzeo kao proceduralni osnov za svoje osporavanje kandidature Belog. Ovo uputstvo je doneto svojevremeno iz sasvim opravdanih razloga, ali sa slucajem kandidature Belog to nema dodirnih tacaka, i onda je na RIK bilo da to i potvrdi. Naime, zamislite da neka fantomska grupa gradjana "Naprednjaci" kandiduje za predsednika zenu koja se zove AleksandrA VuKic, i u funkcionalno polupismenoj Srbiji gde superpremija jedne nagradne igre mora tri puta da se izvlaci jer su krajnje jednostavna pravila bila previse komplikovana, mozete zamisliti koliko bi glasova dobila ta AleksandrA VuKic koju predlazu Naprednjaci, kada pod pretnjom suspenzije ne bi morala da doda "grupa gradjana Naprednjaci" cime bi se drasticno smanjio procenat onih koji bi bili u zabludi da glasaju za SNS i njenog kandidata. U slucaju ovog Luke Maksimovica nije sporno da su i "Ljubisa Preletavcevic Beli" i "Sarmu probo nisi" njegove autenticne odrednice, pa "grupa gradjana" nista dodatno sustinski ne pojasnjava, i ne bi imalo nikakvog smisla da se RIK poziva na svoje upustvo u ovom konkretnom slucaju (koje nema zakonsku vaznost) koje je doneto za sasvim drugaciji tip nezeljenih kandidatura.

A ovaj Miroje je hteo da se na njegovu licnu tuzbu ponisti preko 12.000 potpisa za koje cela Srbija zna da su korektno prikupljene od ljudi koji su tacno znali koga podrzavaju svojim potpisom, a sa druge strane znamo da je Vucic prvog dana navodno skupio 60.000 "regularno overenih" potpisa iako je to bukvalno fizicki bilo neizvodljivo s obzirom na proceduru i broj raspolozivih notara, a tri kandidature su na volseban nacin podnete iako niko ziv ne zna gde su ih ti kandidati prikupljali i overavali, poput za siru javnost skroz anonimnih kandidata Parovica, Stamatovica, Vucetica.
blogov_kolac blogov_kolac 13:30 16.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Inace, generalno uzev, obicnim smrtnicima koji svojim neznanjem navuku na sebe virtuelni perfect storm se ne treba sprdati zbog nepoznavanja surovih zakonitosti funkcionisanja interneta. Dacu dva primera iz prethodnih meseci koje sam saznao. U nekoj meksickoj zabiti, ponosni otac objavi na Fejsu da ce organizovati svecanost povodom 15og rodjendana svoje cerke jedinice, i da ce pritom biti organizovano prigodno takmicenje lokalnih bendova, i da su svi dobrodosli da prisustvuju, i to sve bas na nacin kako se to i ocekuje od jedne dobrostojece meksicke seljacine (sa sve presrecnom cerkom i ponosnom zenom kako statiraju cutke u pozadini).

POSLEDICA: u svoj onoj guzvi oko Trampa u susedstvu, i unutrasnjeg rata sa narko-kartelima koji divlja, ovaj javni poziv je bas bilo ono sto je prosecni meksicki korisnik interneta zeleo da cuje, tako da je cela ta oblast bila spamovana sa preko milion "rezervacija" hotela i motela, kao i voznih, autobuskih i avionskih karti na dan pomenutog rodjendana, televizijske stanice imale vanredne emisije o tome ko namerava sve da putuje... itd... opsta sprdnja na nacionalnom nivou.

Ili jedan naoko jos unerbesniji italijanski slucaj, da se nije kojim slucajem zavrsio kako se zavrsio. Valjda da napakosti svom bivsem momku, ili ne znam sta je tada uopste mislila, jedna mlada Italijanka poslala mu je mini klip uradjen mobilnim telefonom gde je izvesni organ svog novog decka koristila kao mikrofon. A taj njen bivsi decko bio neki kreten, pa je taj lascivni kratki klip namenjen samo njemu prosledio brojnim porno sajtovima sa punim podacima o glavnoj zenskoj ulozi u njemu. Takve stvari obicno ne dobiju neki veci publicitet i brzo padnu u zaborav, ali je ovde problem bila replika devojke koja je postala viralna, i sto bi se reklo velika internet senzacija/hit, i cvrsto drzeci ranije opisani "mikrofon" rekla je nesto u stilu: "snimas me? Bravo!". U Italiji je ta fraza postala jako popularna (nesto kao kod nas npr ono "A gde je pecat?" ), a sirota devojka je pokusala prvo da se zastiti sudski, i ironicno dobila je proces ali uz cinicnu obavezu da plati troskove sudjenja (nije mala suma, nesto tipa 10-20 hiljada evra), a mozete zamisliti koliko je to sprecilo objavljivanje spornog klipa. I na kraju je pod teretom "slave" promenila posao, zatim grad, i na kraju se ubila! Tek posle njenog samoubistva italijanska javnost se ozbiljnije posvetila tom slucaju, i sada se na EU nivou donose neki propisi koju su krsteni nesto kao "pravo na zaborav" gde bi ljudi mogli da se postede ovakvih internet golgota pa makar ih formalno sami izazvali.
maksa83 maksa83 13:38 16.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Svi ti tvoji slučajevi nemaju veze sa ovim. Mirojev slučaj najviše podseća na slučaj izvesnog Aarona Barra, CEO-a firme HBGary Federal koja se bavi cyber sigurnošću, a jedan od klijenata joj je i federalna vlada. Aaron Bar je naime umislio da je opak haker i da će se infiltrirati u Anonymous i raskrinkati im i objaviti identitete, i to je slavodobitno objavio (big mistejk).

Rezultat je da mu je momentalno hakovano i objavljeno 50000 mejlova, sajt firme izbušen, a njemu otet svaki social media account koji je imao. Nisu poštedeli čak ni njegov World of Warcraft nalog. Poor Aaron.
tadejus tadejus 13:42 16.03.2017

Re: pravda za Miroja!

maksa83
social media account ..


ja mislim da bi raskrinkavanje mirojeve intimne prepiske više boljelo nas no njega (mislim dobro, može biti bi i njega zaboljelo al od nas mnogi garant ne bi ni pretekli)..
evo ja se stresem kad pomislim o čemu li se taj intimno dopisuje a i sa kim.. ite bre ljudi..
blogov_kolac blogov_kolac 13:53 16.03.2017

Re: pravda za Miroja!

maksa83
Svi ti tvoji slučajevi nemaju veze sa ovim.

Pa sta mislim o konkretnom Mirojevom slucaju detaljno sam opisao bio u prvom postu, a ova druga dva slucaja sam kasnije pomenuo kao ilustraciju da ukoliko se stvari otmu svakoj kontroli, da se onda ne treba previse nasladjivati tudjom internet nesrecom, pa makar je "kaznjenik" sam izazvao.
maksa83 maksa83 14:10 16.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Pa sta mislim o konkretnom Mirojevom slucaju detaljno sam opisao bio u prvom postu, a ova druga dva slucaja sam kasnije pomenuo kao ilustraciju da ukoliko se stvari otmu svakoj kontroli, da se onda ne treba previse nasladjivati tudjom internet nesrecom, pa makar je "kaznjenik" sam izazvao.

Ja imam malo drugačiji stav o tome, oličen u "kako seješ - tako žanješ", začinjen sa "nemoj međede u duboku reku 'de su krokodili, najebačeš". Moja profesorka fizike iz srednje je imala običaj da kad neko pravi sranja na času izgrednika izvede na tablu, posegne u svoju torbu i iz nje izvadi ono što je zvala "one moje kozačke zbirke" i zavali izgrednika skoro rešivim zadatkom, što je po pravilu rezultovalo jedinicom u dnevniku, a što bi ona uvek propratila sa "Mićo, što se gnjuraš kad ti dupe viri?". Kolektivne izgrede je rešavala sklonite-sve-sa-klupa-izvadite-samo-papir-i-olovku blic kontrolnim iz istih tih kozačkih zbirki. Treba li reći da je posle par takvih pokaznih vežbi na njenim časovima bilo malo izgreda.

Rulja koja se navrzne je uvek neprijatna, u kom god obliku, mogu da ti iskopam bar 10-ak primera ozbiljnog cyber bullyinga nedužnih, npr. pogledaj samo doxing examples.

Sad me izvini, odo' da otplačem nad prepodobnim čika Mirojem.
arcins arcins 14:39 16.03.2017

Re: pravda za Miroja!

blogov_kolac
.....indirektno minirana uz pomoc nedovoljno raspolozivih notara.......


Da li ti je, mozda, palo na pamet da bi notari morali biti upoznati sa materijom koju obradjuju, odn. zakonima, uputstvima itd., a koji regulisu pomenuti predmet.
Meni je taj deo price vrlo zanimljiv. Osljarenje za tricavih par stotina hiljada dinara za dan, bez ikakvih konsekvenci. Divno!
angie01 angie01 22:46 16.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Moja profesorka fizike iz srednje je imala običaj da kad neko pravi sranja na času izgrednika izvede na tablu, posegne u svoju torbu i iz nje izvadi ono što je zvala "one moje kozačke zbirke" i zavali izgrednika skoro rešivim zadatkom, što je po pravilu rezultovalo jedinicom u dnevniku, a što bi ona uvek propratila sa "Mićo, što se gnjuraš kad ti dupe viri?". Kolektivne izgrede je rešavala sklonite-sve-sa-klupa-izvadite-samo-papir-i-olovku blic kontrolnim iz istih tih kozačkih zbirki. Treba li reći da je posle par takvih pokaznih vežbi na njenim časovima bilo malo izgreda.


pa to nam treba....profesorka za preCenika!
predatortz predatortz 08:20 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Moja profesorka fizike iz srednje je imala običaj da kad neko pravi sranja na času izgrednika izvede na tablu, posegne u svoju torbu i iz nje izvadi ono što je zvala "one moje kozačke zbirke" i zavali izgrednika skoro rešivim zadatkom, što je po pravilu rezultovalo jedinicom u dnevniku, a što bi ona uvek propratila sa "Mićo, što se gnjuraš kad ti dupe viri?".


Ovakve stvari su, najčešće, prof'sorkama jedini oblik seksualnog uzbuđenja. Ono, nevešto prikrivena težnja za dominacijom. Imao sam profesorku koja je često potezala Demidoviča kao nešto što treba da zaustavi svaki pokušaj individualizma, ili pokušaj izlaska iz kalupa.
Nekako, uvek mi je bila tužna osoba. Posle sam saznao, takav joj je bio i život.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:34 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Svi ti tvoji slučajevi nemaju veze sa ovim. Mirojev slučaj najviše podseća na slučaj izvesnog Aarona Barra, CEO-a firme HBGary Federal koja se bavi cyber sigurnošću, a jedan od klijenata joj je i federalna vlada. Aaron Bar je naime umislio da je opak haker i da će se infiltrirati u Anonymous i raskrinkati im i objaviti identitete, i to je slavodobitno objavio (big mistejk).

Rezultat je da mu je momentalno hakovano i objavljeno 50000 mejlova, sajt firme izbušen, a njemu otet svaki social media account koji je imao. Nisu poštedeli čak ni njegov World of Warcraft nalog. Poor Aaron.

Internet je, dakle, ultimativni dokaz da su ljudi dobri.
Jer da nisu takvi internet ne bi ni postojao.


maksa83 maksa83 10:09 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Ovakve stvari su, najčešće, prof'sorkama jedini oblik seksualnog uzbuđenja.

Zanimljivo što si upotrebio baš tu reč, Bilja (profesorka) je i pored tih zlih zadataka za nemirne bila veliki laf, zaebant, ex rukometašica i mrrrrrak riba. Mra-k. Što je nas, obuzete adolescentskim nagonima mladih pavijana, vrlo defokusiralo najblaže rečeno.

Ono, nevešto prikrivena težnja za dominacijom. Imao sam profesorku koja je često potezala Demidoviča


Ma Demidovič je bio mejnstrim spram tih njenih "kozačkih zbirki" koje niko nije mogao da nabavi a koje su verovatno nastale u sibirskim gulazima tako što su ih tamo po kazni pisali zatočeni naučnici koji su nešto loše guknuli o drugu Staljinu. Ono, kao kad zatvorenici pletu korpe i stolice od trske pa ih kunu, pa kad sedneš na nju ona te ubode ili se prevrne, tako i te njihove zbirke.
maksa83 maksa83 10:11 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Internet je, dakle, ultimativni dokaz da su ljudi dobri.

Meni je dokaz da je rulja najčešće glupa (moja empirijska formula za IQ rulje je: "prosečan IQ svih članova podeljen sa brojem članova" ) i destruktivna. E sad, ponekad pod taj voz podleti i neko ko je nekog drugog hteo da gurne pa se sapleo i upao umesto njega.

gedza.73 gedza.73 11:55 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Maksa
tih njenih "kozačkih zbirki" koje niko nije mogao da nabavi a koje su verovatno nastale u sibirskim gulazima tako što su ih tamo po kazni pisali zatočeni naučnici koji su nešto loše guknuli o drugu Staljinu.


Kaže mi klinac da ovo 'nosi' u školu.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:07 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Treba li reći da je posle par takvih pokaznih vežbi na njenim časovima bilo malo izgreda.


Tjah, kad niste imali luđake u razredu. Kod mene je došla mlada profesroka, prva godina da radi, pa krenula previše oštro (za njen predmet - koji niko nije doživljavao kao bitan i ozbiljan). Onima kojima učenje nije problem, nema problema, ali ima i drugačijih - pa je jedan takav ustao da "odgovara" a u ruci nožekanja kao iz kaubojaca

Pita ga profesorka šta je to - "Rezač za grlo!"

Naravno, pobledela, pobegla sa časa i napravila scenu kod direktora. Ali ceo razred solidaran, niko nož nije video - pomenulo se i to da je možda pobrkala grickalicu za nokte ;> A skoro ceo razred fina deca, odlični učenici, neće valjda - misle profesori - takvi da lažu! ☻

Na kraju joj niko od profesora nije poverovao, ona jadna morala da ode na oporavak par nedelja, i kada se vratila bila med i mleko. Ali samo s našim razredom. Sledećih godina svi su čupali kose zbog nje, a nas tretirala kao rod rođeni ;>


svarog svarog 12:36 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Bitange
princi princi 13:23 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Ma Demidovič je bio mejnstrim spram tih njenih "kozačkih zbirki" koje niko nije mogao da nabavi a koje su verovatno nastale u sibirskim gulazima tako što su ih tamo po kazni pisali zatočeni naučnici koji su nešto loše guknuli o drugu Staljinu. Ono, kao kad zatvorenici pletu korpe i stolice od trske pa ih kunu, pa kad sedneš na nju ona te ubode ili se prevrne, tako i te njihove zbirke.

Čoveče, taj stari SSSR, kakva je to država bila! Bio neki baja, Sokolovski, koga je Staljin poslao u neki sibirski gulag, u neku pripizdinu i on se odande vrati sa brand new parcijalnim diferncijalnim jednačinama granične ravnoteže u zrnastim materijalima, sve pomoću metoda karakteristika svedeno na sisteme običnih diferencijalnih jednačina i spremno za metodu konačnih razlika. Englezi i Ameri se posle oduševljavali, prevodili knjigu, :)))))).

Sine, ono, lopataš, kopaš ugalj, i između dve ture utovara ti ono svodiš parcijalne na obične diferencijalne jednačine. To je spirit!
maksa83 maksa83 13:30 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Sine, ono, lopataš, kopaš ugalj, i između dve ture utovara ti ono svodiš parcijalne na obične diferencijalne jednačine. To je spirit!

Ima onaj ruski vic kada SSSR odluči da uzdigne kulturni i intelektualni nivo zatvorenika tako što im u pauzama lopatanja drži razna predavanja, i dovedu tako nekog profana fizike iz srednje škole i on im nešto priča, priča, piše, briše, izvodi i ne uspeva, popizdi i baci kredu na pod i kaže iznervirano "ne razumem zašto se ovo ne slaže", a zatvorenici u glas: "u trećem redu fali Ridbergova konstanta!".
martin_krpan martin_krpan 13:33 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

predatortz
Moja profesorka fizike iz srednje je imala običaj da kad neko pravi sranja na času izgrednika izvede na tablu, posegne u svoju torbu i iz nje izvadi ono što je zvala "one moje kozačke zbirke" i zavali izgrednika skoro rešivim zadatkom, što je po pravilu rezultovalo jedinicom u dnevniku, a što bi ona uvek propratila sa "Mićo, što se gnjuraš kad ti dupe viri?".


Ovakve stvari su, najčešće, prof'sorkama jedini oblik seksualnog uzbuđenja. Ono, nevešto prikrivena težnja za dominacijom. Imao sam profesorku koja je često potezala Demidoviča kao nešto što treba da zaustavi svaki pokušaj individualizma, ili pokušaj izlaska iz kalupa.
Nekako, uvek mi je bila tužna osoba. Posle sam saznao, takav joj je bio i život.


Predatorz, otkud ovakav post od tebe?

Saglasan!
princi princi 13:35 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Pa da. Ovi se oduševljavali Dancigom i linearnim programiranjem koje su šatro smislili za logistiku u WW2, pa objavili krajem 40ih... Sine, Kantorović to iz glave rešavao još 30ih godina. Slična priča i za centrifugu, geotehničku. Rusi ta modelska ispitivanja radili 30ih godina, i onda onaj Andrew Schofield, što sam delio s njim kanciš u C.u, otkrio te papire na konferenciji u Moskvi. Čovek otvorio centrifugu, prvou Cambridgeu, posle i u Vicksburgu, ali ga Ameri stalno sumnjičili da je ruski špijun. Inače, preveo tog Sokolovskog sa ruskog na engleski.
princi princi 13:37 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Kad će već jednom neko da napiše poštenu knjigu o tom čoveku. Mislim, Stalji.
zilikaka zilikaka 13:38 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Sine, ono, lopataš, kopaš ugalj, i između dve ture utovara ti ono svodiš parcijalne na obične diferencijalne jednačine. To je spirit!

Šta ti misliš da je onaj vic za Plankovu konstantu slučajno nastao?
princi princi 13:49 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

zilikaka
Sine, ono, lopataš, kopaš ugalj, i između dve ture utovara ti ono svodiš parcijalne na obične diferencijalne jednačine. To je spirit!

Šta ti misliš da je onaj vic za Plankovu konstantu slučajno nastao?

Inače, ta istorija SSSRa je totalno fascinantna. Ima priča o onoj doktorskoj zaveri (navodno, doktori Jevreji su se urotili da pobiju kompletan Politbiro). Berija je podržao zaveru kako bi skrenuo pažnju sa druge, a koju mu je, navodno, spremio sam Staljin (nije mu se svidelo kako je Berija raširio krilca). Ta doktorska zavera je trebalo da se razvije u full blown i proper pogrom Jevreja, ali je Staljinova smrt oduzela momentum ideji. Posle je Nikita rekao da je sve bila nameštaljka.
princi princi 13:49 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Fascinantan lik, Stalja. Volim Vladu, ali Stalja mi je, ipak, nekako No 1.
emsiemsi emsiemsi 14:17 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

princi
Ma Demidovič je bio mejnstrim spram tih njenih "kozačkih zbirki" koje niko nije mogao da nabavi a koje su verovatno nastale u sibirskim gulazima tako što su ih tamo po kazni pisali zatočeni naučnici koji su nešto loše guknuli o drugu Staljinu. Ono, kao kad zatvorenici pletu korpe i stolice od trske pa ih kunu, pa kad sedneš na nju ona te ubode ili se prevrne, tako i te njihove zbirke.

Čoveče, taj stari SSSR, kakva je to država bila! Bio neki baja, Sokolovski, koga je Staljin poslao u neki sibirski gulag, u neku pripizdinu i on se odande vrati sa brand new parcijalnim diferncijalnim jednačinama granične ravnoteže u zrnastim materijalima, sve pomoću metoda karakteristika svedeno na sisteme običnih diferencijalnih jednačina i spremno za metodu konačnih razlika. Englezi i Ameri se posle oduševljavali, prevodili knjigu, :)))))).

Sine, ono, lopataš, kopaš ugalj, i između dve ture utovara ti ono svodiš parcijalne na obične diferencijalne jednačine. To je spirit!

Ја нисам лопатао и копао угаљ, него сам поправљао веш машину --- нишка ЕИДА --- и тада ми је нешто синуло - необјашњиво.
У том тренутку су ми многе ствари које су ми током студија остајале нејасне, одједанпут, из чиста мира, почеле да се "кристализују".
Успут --- а требало је само да се нашпанјује каиш на мотору.
princi princi 14:21 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Ја нисам лопатао и копао угаљ, него сам поправљао веш машину --- нишка ЕИДА --- и тада ми је нешто синулу - необјашњиво.
У том тренутку су ми многе ствари које су ми током студија остајале нејасне, одједанпут, из чиста мира, почеле да се "кристализују".
Успут --- а требало је само да се нашпанјује каиш на мотору.

Emsi, majstore! Legalize!
emsiemsi emsiemsi 14:27 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

princi
Ја нисам лопатао и копао угаљ, него сам поправљао веш машину --- нишка ЕИДА --- и тада ми је нешто синулу - необјашњиво.
У том тренутку су ми многе ствари које су ми током студија остајале нејасне, одједанпут, из чиста мира, почеле да се "кристализују".
Успут --- а требало је само да се нашпанјује каиш на мотору.

Emsi, majstore! Legalize!

Оћу --- чим ти напишеш књигу о Стаљину.
Успут --- без све зајебанције, ја ћу овај пута да идем на гласање и одгласаћу као и моја млађа ћера која први пута учествује на председничким изборима. Но, нећу да кажем за кога ћу да гласам.
Успут 2 --- само јако и без сикирације !
predatortz predatortz 14:34 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Predatorz, otkud ovakav post od tebe?


Ih, pa ja sam bio učenik-disident!
Od rane mladosti pičim svesno desno, a to nije bilo u modi onih godina.
Jednom me i u Komitet vodilo, da vide ko vrši zapadnu propagandu među omladincima.
martin_krpan martin_krpan 18:22 17.03.2017

Re: pravda za Miroja!

predatortz
Predatorz, otkud ovakav post od tebe?


Ih, pa ja sam bio učenik-disident!
Od rane mladosti pičim svesno desno, a to nije bilo u modi onih godina.
Jednom me i u Komitet vodilo, da vide ko vrši zapadnu propagandu među omladincima.


To je zanimljivo. Pogotovo je zanimljivo to što Karl Marks nikada nije razvijao univerzalno-istorijski koncept uniformisanog mass-degenerika (na mnogo mjesta se i ograđivao od toga), već individualca u njegovom realnom životnom procesu, tj. u njegovoj ekonomskoj i socijalnoj egzistenciji.
krkar krkar 01:37 18.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Kad će već jednom neko da napiše poštenu knjigu o tom čoveku. Mislim, Stalji.




Seek no further
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 05:04 18.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Seek no further


Ajd kad kažeš

http://wikisend.com/download/672618/SSMStalin.pdf
narcis narcis 08:35 18.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:58 19.03.2017

Re: pravda za Miroja!

Takođe dobre i zanimljive:


Stalin, Edvard Radzinsky (Эдвард Радзинский)


http://wikisend.com/download/995824/RadzinskyStalin.rar

NB - a kad sam u ordinaciji...

http://wikisend.com/download/160896/SSMYoungStalin.rar
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:20 19.03.2017

Re: pravda za Miroja!

A glede naučnika pod Staljinom:

Simon Ings - Stalin and the Scientists: A History of Triumph and Tragedy (2016)

http://wikisend.com/download/529972/SimonIngsSandS.rar
tadejus tadejus 13:04 16.03.2017

a jel samo ja ne kapiram foru

šta je tako strašno što više neće imati nalog na fb?
ozbiljno.. who the fuck cares?
ako e i telefon u pitanju, opet, who cares, ne znam više koliko mi je telefonskih imenika spalio jebeni mts..
i još ako će mu stići i nešto na kućnu adresu..
ne vidim ja nešto da se taj miroje mnogo napatio.. beš mi sve ako iz ovoga još i ne avanzuje.. u službi.. razumije se..
zilikaka zilikaka 13:29 16.03.2017

Re: a jel samo ja ne kapiram foru

još ako će mu stići i nešto na kućnu adresu..


Što kažeš. Nadam se da su se setili bar da ga prijave za reklamni materijal svih proizvodjača zubarskog alata, il opreme za reparaciju ventila većih od 10 coli, pa raznorazni aditivi za pekarsku industriju, opreme za spajanje optičkih kablova il za podizanje teških tereta, raznih boja i vlakana za tekstilnu industriju, pa onda zavarivanje pod vodom....


Ihaaaj, ima tu toliko da se mnogo od mene upućeniji ne bi sami svega setili ni za nedelju dana, al kad se udruže snage...

A njemu se pruža prilika da se upozna sa potpuno novim oblastima, proširi vidike i probere od onolike ponude.

Možda tom prilikom otkrije radost saznanja. Možda i sebe nadje u nečemu od ponudjenog.

...a za časove odmora i dokolice biće mu obezbedjena podrška verovatno više stotina porno sajtova, kao i privilegija članstva u sado-mazo, gej i drugim klubovima.

U svakom slučaju, obećava dinamičan život.

tadejus tadejus 13:32 16.03.2017

Re: a jel samo ja ne kapiram foru

zilikaka
obećava dinamičan život.


skeptik sam..
mislim da će omladini miroje da dosadi za tri i po dana (ako i toliko potraje interes)..
dočim služba umije čovjeka da miluje duuuuugo i nježno..
ne deluje meni da će miroje iz ove priče izaži suze roneći
krkar krkar 14:44 16.03.2017

Re: a jel samo ja ne kapiram foru

skeptik sam..
mislim da će omladini miroje da dosadi za tri i po dana (ako i toliko potraje interes)..
dočim služba umije čovjeka da miluje duuuuugo i nježno..
ne deluje meni da će miroje iz ove priče izaži suze roneći


A ja ti garantujem da će Miroje morati da se seli jer će mu još dugo na kućnu adresu stizati sve što ikom ikad padne na pamet.
zilikaka zilikaka 14:59 16.03.2017

Re: a jel samo ja ne kapiram foru

mislim da će omladini miroje da dosadi za tri i po dana (ako i toliko potraje interes)..

Ma hoće omladina (dok se nedajbože ne zaglavi u neku dosadu pa od muke posegne za starim dražima), nego svi oni širom sveta koji plasiraju sve i svašta, a koji su Miloja uknjižili kao vrlo zainteresovanog.

Oni i sutra treba leba da jedu. I decu da rane.
zilikaka zilikaka 17:36 16.03.2017

Re: a jel samo ja ne kapiram foru

A ja ti garantujem da će Miroje morati da se seli jer će mu još dugo na kućnu adresu stizati sve što ikom ikad padne na pamet.

Vidiš, mislim se nešto, da li Miroje ima uvida u standardne navoje koji se koriste za ronilačku opremu. Ume to da zatreba.

I uopšte, ako ponestane ideja, samo se zvirne na neki sajt o standardima. Može i domaći. Otvaraju se čitava polja.

krkar krkar 19:39 16.03.2017

Re: a jel samo ja ne kapiram foru

Vidiš, mislim se nešto, da li Miroje ima uvida u standardne navoje koji se koriste za ronilačku opremu. Ume to da zatreba


Rešiste li ono? Je li ipak BSP konus?
zilikaka zilikaka 19:57 16.03.2017

Re: a jel samo ja ne kapiram foru

Rešiste li ono? Je li ipak BSP konus?

Nije.

Zapravo mogo bi biti neki, aproksimativno, 7/16 al te mere nismo nigde našli.
Opet, majstori strugari odradili po mustri.

Al smo za to vreme ispregledali silne standardne profile. Ima toga da ne veruješ.
Zato i mislim da nije loše takva saznanja proširiti.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 13:42 16.03.2017

Anketa

Ako se domaćin ne ljuti, samo da javim da sam uradio update prethodne ankete tj. napravio novu tako da sada obuhvata samo kandidate koje je potvrdio RIK:

Anketa je ovde, pa izvolite.


Preneo sam rezultate iz prethodne (ukupne brojeve), ali nisam mogao da prenesem i ko je glasao (naravno jer je tajno), pa sad ko hoće, može dvaput. Ionako je anketa zabava.
urbana_gerila urbana_gerila 13:47 16.03.2017

Re: Anketa

Dragan Pleskonjic
napravio novu tako da sada obuhvata samo kandidate koje je potvrdio RIK


koji se to kandidat, koga je potvrdio rik, vika - neko drugi?

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 13:53 16.03.2017

Re: Anketa

urbana_gerila

koji se to kandidat, koga je potvrdio rik, vika - neko drugi?



Da, sad vidim da je trebalo da stoji "Neko dvanaesti" jer ih ima 11 ali hajde da ne teramo mak na konac.

P.S. Evo ispravljeno ipak.
urbana_gerila urbana_gerila 13:55 16.03.2017

Re: Anketa


Dragan Pleskonjic
Da, sad vidim da je trebalo da stoji "Neko dvanaesti" jer ih ima 11 ali hajde da ne teramo mak na konac.


majok, ni to, sve je već obuhvaćeno onim - poništiću listić.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 13:56 16.03.2017

Re: Anketa

urbana_gerila

majok, ni to, sve je već obuhvaćeno onim - poništiću listić.


Ali ipak da vidimo kol'ko ih poništava, a kol'ko dopisuje.
urbana_gerila urbana_gerila 13:58 16.03.2017

Re: Anketa


Dragan Pleskonjic
P.S. Evo ispravljeno ipak.



p.s.
nisi morao da ispravljaš, gunđam jer si mi izbacio tita koji se najbolje kotirao u toj kategoriji.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 14:00 16.03.2017

Re: Anketa

urbana_gerila
gunđam jer si mi izbacio tita koji se najbolje kotirao u toj kategoriji.


Mora da je bio opravdano sprečen da se kandiduje.
urbana_gerila urbana_gerila 14:03 16.03.2017

Re: Anketa

Dragan Pleskonjic
urbana_gerila
gunđam jer si mi izbacio tita koji se najbolje kotirao u toj kategoriji.


Mora da je bio opravdano sprečen da se kandiduje.



bira društvo, ko i uvek.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:36 16.03.2017

Re: Anketa

Anketa je ovde, pa izvolite.

А је л' имају право да гласају они који немају право да гласају?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 22:17 16.03.2017

Re: Anketa

marco_de.manccini
А је л' имају право да гласају они који немају право да гласају?

Naravno! Zašto ograničiti to pravo?
not2old2rock not2old2rock 09:14 17.03.2017

Re: Anketa

Dragan Pleskonjic


Anketa je ovde, pa izvolite.



angie01 angie01 14:42 16.03.2017

By Vladimir Zivic:

Lionsgate Lionsgate 17:04 16.03.2017

Licno iskustvo

2006-te koleginica i ja pokretali firmu u Beogradu, zavrsili sve oko papira, kancelarije, opreme, web-a, ostalo jos da nadjemo ljude za rad. I zajebemo se, damo oglas u Politici i na web sajtu lokalnog tragaca za posao.

Krenulo je sledeceg dana, prvo su poceli da zvone telefoni, raznorazne agencije za finansijske usluge, preduzeca za kancelarijski materijal, stovarista gradjevinskog materijala... kasnije tog dana su nam pocele stizati i ponude od tih i slicnih firmi na email adresu a sledece nedelje i stampani materijal postom. I tako 2-3 godine... a i danas stigne po koji reklamni mail (iako firma u Srbiji vise ne postoji zadrzao sam web adresu i mailove).

Znaci Miroju sledi nesto slicno, samo sto je on postao globalno prepoznatljiv
aureus aureus 17:08 16.03.2017

Sirotinja mora da se snalazi

Nemaju svi Informer, Kurir i Pink. Toplog zeca mnogi ljudi (nezasluženo) prolaze kroz te medije. Nema uopšte slobodnih medija (a nema ni valjanih institucija) preko kojih politički život može da se odvija na normalan način.

Sirotinja mora nekako da se snalazi.

sasaminijature sasaminijature 19:03 16.03.2017

Miroje, decko koji obecava

Da zaspim na tvojim neznim grudima
Da zaspim na tvojim tvrdim grudima
Jer ja sam tvoj
Ti si moj


narcis narcis 19:21 16.03.2017

Re: Miroje, decko koji obecava

sasaminijature
Da zaspim na tvojim neznim grudima
Da zaspim na tvojim tvrdim grudima
Jer ja sam tvoj
Ti si moj



šta tibi u praznu kuću
sasaminijature sasaminijature 19:25 16.03.2017

Re: Miroje, decko koji obecava

šta tibi u praznu kuću

Само кликни и кренуТће песма, Ојха
narcis narcis 19:23 16.03.2017

sag javilo

entervu druga gospodina belog odletačevića na N1
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 16.03.2017

Re: sag javilo

narcis
entervu druga gospodina belog odletačevića na N1


Gledam ga.
On je zapravo dobar, lepo vaspitan dečko.
emsiemsi emsiemsi 20:32 16.03.2017

Re: sag javilo

hoochie coochie man
narcis
entervu druga gospodina belog odletačevića na N1


Gledam ga.
On je zapravo dobar, lepo vaspitan dečko.

Вот евер !
Мени је важно да не морам да слушам прежвакане фразетине будалчина, те да ћу, овај пута, отићи на бирачко место радостан што се налазим на заједничком фону са младим људима.
narcis narcis 22:30 16.03.2017

Re: sag javilo

hoochie coochie man
narcis
entervu druga gospodina belog odletačevića na N1


Gledam ga.
On je zapravo dobar, lepo vaspitan dečko.

sivido, meni to oma upalo u oko. neverovatno kako je provalio da treba da bude fin pristojan.ima mozak dečko.
s druge strane , kako izvešćavaju njegovi ljudi u mldenovcu u parlamenatu rade pravi poso, kao prava politički odgovorna stranka.
što opet daje mogućnost da bi on kao precednik radi kako treba i da to ne bi bila sprdnja.
sag, nema šamsone da pobedi, ubiće ga vučić, bukvalno, ako bude postojaa i najma nja šamsa da ga pobedi.
mariopan mariopan 23:06 16.03.2017

Re: sag javilo da vučić oće uapsi šabića

narcis
http://insajder.net/sr/sajt/vazno/3631/Tu%C5%BEila%C5%A1tvo-preti-%C5%A0abi%C4%87u-krivi%C4%8Dnim-gonjenjem.htm

Јел пуши господин Шабић?
Шта да му носимо у ћузу да чита?
narcis narcis 23:14 16.03.2017

Re: sag javilo da vučić oće uapsi šabića

mariopan
narcis
http://insajder.net/sr/sajt/vazno/3631/Tu%C5%BEila%C5%A1tvo-preti-%C5%A0abi%C4%87u-krivi%C4%8Dnim-gonjenjem.htm

Јел пуши господин Шабић?
Шта да му носимо у ћузу да чита?

nije ovo za zezanje. prvo je izbacio jankovića iz slzžbe sad se sprema i ovog da uapsi, ne bi se ja zezao sa ovime.
ovo jeste fašizacija srbije na delu.
aureus aureus 23:26 16.03.2017

Re: sag javilo da vučić oće uapsi šabića

narcis

ovo jeste fašizacija srbije na delu.


Upravo tako.

Najzanimljivije je što signala da se to dešava ima na svakom koraku, ali postoji ljudska sklonost da se oni zanemaruju. To je ona reakcija "znam, ali"...ali se nadam da nije baš tako. "Možda i neće biti tako strašno. Sigurno pretjerujemo, čuj fašizacija?"

Nada je loš saveznik, i ne treba je ni zvati u pomoć ako već nešto možeš i sam da uradiš.
2. aprila na izbore svi.

princi princi 23:55 16.03.2017

Re: sag javilo

hoochie coochie man
narcis
entervu druga gospodina belog odletačevića na N1


Gledam ga.
On je zapravo dobar, lepo vaspitan dečko.

I on? Kako mu se zove pas?
mariopan mariopan 09:32 17.03.2017

Re: sag javilo da vučić oće uapsi šabića

narcis
mariopan
narcis
http://insajder.net/sr/sajt/vazno/3631/Tu%C5%BEila%C5%A1tvo-preti-%C5%A0abi%C4%87u-krivi%C4%8Dnim-gonjenjem.htm

Јел пуши господин Шабић?
Шта да му носимо у ћузу да чита?

nije ovo za zezanje. prvo je izbacio jankovića iz slzžbe sad se sprema i ovog da uapsi, ne bi se ja zezao sa ovime.
ovo jeste fašizacija srbije na delu.

Наравно да јесте.
Ово нам је показна вежба шта све АВ може а може све....па држ' се народе глупави и дозволи бахатој будали да ради шта хоће и у следећем мандату?
mariopan mariopan 19:30 19.03.2017

Re: sag javilo da vučić oće uapsi šabića

duplo
aureus aureus 19:58 16.03.2017

Држава узвраћа ударац!

Два дана пред изборе због предизборне ћутње биће суспендован Твитер, а објављивање статуса на Фејсбуку биће због онемогућавања злоупотребе ограничено на један статус дневно. На дан избора неће радити Вибер и Ватсап, а након избора грађани ће од државе на своју кућну адресу добијати пицу сваки дан.

Шта сад кажеш, сиротињо?
maksa83 maksa83 20:14 16.03.2017

Re: Држава узвраћа ударац!

а након избора грађани ће од државе на своју кућну адресу сваки дан добијати пицу.

Ne reci Jorgovanka Tabaković, reci Nela Kuburović.
aureus aureus 21:14 17.03.2017

Re: Држава узвраћа ударац!

На последњим изборима у Црној Гори био је "суспендован" и Вибер и Ватсап, у послеподневним часовима на сам дан избора.

Дакле, има држава итекако моћ да узврати.
Шта је све у Турској било забрањено или је још увијек.

Овај блог просто намеће питање: власт контролише традиционалне медије и кориси их против опозиције на један бруталан начин, шта ће опозиција урадити ако власт почне прљаво да игра на интернету и у мобилној телефонији?
tyson tyson 20:30 19.03.2017

Re: Држава узвраћа ударац!

Овај блог просто намеће питање: власт контролише традиционалне медије и кориси их против опозиције на један бруталан начин, шта ће опозиција урадити ако власт почне прљаво да игра на интернету и у мобилној телефонији?

Na internetu odavno igraju prljavo.

A blog nameće pitanje ne šta će opozicija uraditi, već šta će narod uraditi; angažovani pojedinci. Jer, opozicija nema veze sa sudbinom nesrećnog Miroja.


narcis narcis 21:29 19.03.2017

Re: Држава узвраћа ударац!

Jer, opozicija nema veze sa sudbinom nesrećnog Miroja.

a miroje počo d preti da će da puca na ljude, vido na fejzu malopre
aureus aureus 23:36 19.03.2017

Re: Држава узвраћа ударац!

tyson
Овај блог просто намеће питање: власт контролише традиционалне медије и кориси их против опозиције на један бруталан начин, шта ће опозиција урадити ако власт почне прљаво да игра на интернету и у мобилној телефонији?

Na internetu odavno igraju prljavo.

Slažem se. Ali bi mogli da igraju još prljavije.

A blog nameće pitanje ne šta će opozicija uraditi, već šta će narod uraditi; angažovani pojedinci.

I s ovim se slažem, ali odgovor još nemamo ni kad je u pitanju politička opozicija ni angažovani pojedinci.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:44 16.03.2017

:(

Jao, kad vidim da je neko tako ubedljivo pobedio na internetu, a onda na izborima 2-3%, uvek se razočaram kao da je prvi put /umetnuti tugaljivi narodnjak ovde/
princi princi 20:52 16.03.2017

Re: :(

uvek se razočaram kao da je prvi put

:(, underperformera kastrirati.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:53 16.03.2017

Re: :(

:(, underperformera kastrirati.

Ima sasvim dovoljno bezmudih političara
aureus aureus 00:40 17.03.2017

Miroje iz sanatorijuma

Beli predviđa da će u slučaju njegove pobjede, Miroje prigovarati iz sanatorijuma:



Spot ujedno budi nadu jer postaje jasno da i u Srbiji ima ljudi sa vizijom.
Glas za Belog je glas za Srpsku svemirsku agenciju.
angie01 angie01 01:31 17.03.2017

Re: Miroje iz sanatorijuma

zovitemegrunf zovitemegrunf 11:25 17.03.2017

Re: Miroje iz sanatorijuma


aureus


Glas za Belog je glas za Srpsku svemirsku agenciju.


Neka bude: Srpska intergalaktička svemirska agencija

alselone alselone 03:38 17.03.2017

Falio sam dva dana pa dodgovorim

na svasta sto sam procitao od jedared.

Beli stvarno nije smesan, ali jeste lepo vaspitan i fin momak. Ali ima ko jeste. Onaj njegov kolega Nebojsa Prilepak. Znaci, car. Gledao sam malopre neki njihov intervju, neko okacio kod Felipea. Verovatno im je on idejni vodja i smislja te fore.

Miroje, znaci, debilcina i jako mi je drago sto su ga napunili glavicima. Mala pedercina, em podnosi prigovor, em zajebava. Da je samo bio gazdina dzukela ne bi mu se nista desilo. Nego on jos hoce i smeker da bude. Lepo.

Profesore pisao o Americkim pivima na nekom drugom blogu. Jeste, male pivare prave odlicna piva ali sve vise jededu govna. Ne moz covek sesti i popiti normalno pivo, sve neka gej sa ukusima. Ovo je iz menija bara gde sam juce bio:
- A crisp wheat ale with a tart cherry twist.
- INDIA PALE ALE WITH PINEAPPLE
- DOUBLE IPA WITH WATERMELON
- SESSION IPA WITH MANGO
- INDIA PALE ALE WITH GRAPEFRUIT
- INDIA PALE ALE WITH HABANERO PEPPERS ADDED (?!)
- CURRY EXPORT STOUT
- IMPERIAL PORTER WITH COFFEE AND VANILLA

Koja serija budalastina. OK, ima i po koje normalno, ali ova suluda naviru sve vise.

P.S. Samo da javim koga zanima, porodio mi se ker, dva steneta smo dobili, decaka i devojcicu. :)
aureus aureus 03:53 17.03.2017

Re: Falio sam dva dana pa dodgovorim

alselone

1. Beli stvarno nije smesan, ali jeste lepo vaspitan i fin momak.
2. Miroje, znaci, debilcina i jako mi je drago sto su ga napunili glavicima.


Napunili su ga glavićima
jer se zezao s finim mladićima.

alselone alselone 04:23 17.03.2017

Re: Falio sam dva dana pa dodgovorim

Napunili su ga glavićima
jer se zezao s finim mladićima.


Pa da, tako to ide i u realnom i u virtuelnom zivotu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana