Budućnost| Društvo| Politika| Život| Životni stil

Ne verujemo ti ─ i ne plašimo te se Aleksandre Vučiću!

Nebojša Milenković RSS / 25.03.2017. u 19:42

19092.jpg

Dragi prijatelji, dame i gospodo,

Uvaženi Gospodine Predsedniče Republike,

Slobodne građanke i građani Novog Sada,

Čovek je prestao da se plaši. Tako počinje svaka revolucija, kaže poljski pesnik.

Najpre je u ime svih nas godinama hrabar bio Saša Janković. Sa njim Rodoljub Šabić. Pa Lokalni front. Pa Udruženje potrošača u Nišu. Pa Ne davimo Beograd. Pa Podrži RTV… I tako redom. Svi ovi hrabri ljudi danas podržavaju Sašu Jankovića. Hrabrost je kao i strah, širi se poput virusa ─ zato je Aleksandar Vučić toliko nervozan poslednjih nedelja. Nervozan je i uplašen zato što vidi da ga se više ne plašimo!

Ne verujemo ti ─ i ne plašimo te se Aléksándre Vučiću!

Ništa ti ne verujemo i uopšte te se ne plašimo!

Ne verujemo ti zato što ne želiš da u državi koju bi da vodiš žive slobodni građani – a ne podanici i poslušnici!

Zato suština ovih izbora nije u političkim programima – već u odbrani prava na ličnoi dostojanstvo društva u kom živimo.

I zato ćemo izabrati najpristojnijeg!

Na šta liči zemlja u kojoj iz izbornog štaba predsednika Vlade mogu da izjave kako supruga jednog od predsedničkih kandidata rukovodi  narko tržištem?! A samo par meseci ranije, isti taj premijer podržao je kandidaturu tobožnjeg šefa narko tržišta za generalnog sekretara Ujedinjenih nacija? Kakva je to zemlja?!? Čija je to zemlja?!

Gde to, u uređenom svetu, premijer počinje kampanju tako što kaže da se kandidovao jer neće da ima predsednika koji će da mu zvoca!? Kom to još premijeru pres konferencije služe za to da kleveće, blati i vređa svoje političke oponente? Ili da se obračunava s građanima koji na društvenim mrežama, jer nemaju gde drugo, govore ono što misle o njemu i njegovoj vladavini?!

Ponekad, kad ga ubede kako je ipak preterao, počne da glumata kako se izvinjava ─ pri čemu uopšte ne znate da li više vređa onda kada vređa  ili onda kad se navodno izvinjava?!?

Zato mi ne biramo između Jankovića i Vučića ─ nego između dva civilizacijska modela: Između pristojnosti i bahatosti. Odbrane ličnog i građanskog dostojanstva ili nastavka svakodnevnog ponižavanja. A danas su u Srbiji poniženi svi: poniženi su radnici, poniženi su penzioneri, poniženi su poljoprivrednici, poniženi su lekari, poniženi su bibliotekari, i policajci koji čuvaju izborne plakate, učitelji, intelektualci ─ poniženi su čak i oni nesrećni ljudi koje, za sendvič i dnevnicu, kao putujući cirkus vodaju autobusima od grada do grada da se dive Vođi.

Od svih ovih poniženja, godinama već, najdoslednije nas brani Saša Janković. U svakoj drugoj zemlji, zbog onog što je na zaštiti institucija i poštovanju zakona Saša Janković do sada uradio ─ u najmanju ruku dobio bi orden! U Vučićevoj Srbiji (to on misli da je njegova) Janković je najpodlije blaćen zato što se osmelio da pošteno i savesno radi svoj posao. Zato što je zaista bio Zaštitnik građana. A čiji bi drugo?! 

Kakvo je to društvo čiji navodni boljitak i opšti procvat osećaju i MMF, i Svetska banka, i Dragan J. Vučićević i Nebojša Krstić ─ jedino ga ne osećaju njegovi građani!?

Kako je moguće da se, bežeći od sveopšteg procvata, iz Srbije svake godine iseli čitav jedan grad?!

Sa Sašom Jankovićem kao predsednikom dobijamo čoveka koji zna da država postoji zbog građana ─ a ne obratno!  Pored građana, Sašu Jankovića za predsednika je predložio i sam Aléksándar Vučić. Njegovi tabloidi, njegovi toaletoidi i ostalo smeće koje se kupuje na trafikama ali nisu novine.

Sateliti vlasti u Saši Jankoviću prepoznali su najveću pretnju proizvodnji straha, kršenju zakona i življenju u lažima i medijskom blatu.

Srbijom danas ne vlada čak ni Vučić. Srbijom danas vlada samo strah. Ljudi se plaše za sebe, za posao, za svoju decu u koju će već koliko sutra gledati samo preko skajpa. Tužna je zemlja u kojoj niko ne poznaje nekoga ko se zaposlio preko biroa rada a ne preko političke stranke. Tužna je ona zemlja u kojoj su roditelji srećni dok u sopstvenu decu gledaju samo preko skajpa.

Zato nam treba predsednik zbog kog će da se vraćaju ─ a ne od kog će da beže!

Zato predsednik mora da bude onaj koji hrabri društvo ─ a ne onaj koji ga plaši!

Zato što je svojim javnim delovanjem pokazao kako se poštuju zakoni i kako se grade institucije ─ mi, slobodni građani Srbije, Sašu Jankovića već smo izabrali za Predsednika!  Na izborima to samo treba da potvrdimo.

Novi predsednik Srbije mora da bude ličnost koja će čitavim svojim javnim i političkim delovanjem biti istinski i suštinski Zaštitnik građana ─ a ja za nekog boljeg, čestitijeg, i doslednijeg zaštitnika građana od Saše Jankovića jednostavno ne znam!

Govor na današnjem mitingu Saše Jankovića u Novom Sadu

Foto: Nikola Stojanović 

Snimak kompletnog skupa možete pogledati ovde:

 



Komentari (387)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:24 26.03.2017

Re: Znaš li ....

A mozda si i genije, ne kazem.


Čisto sumnjam, ali mi lepo zvuči.

Ma, naravno, ja se ovo (kao pravi Srbin) kurčim zapravo minimalnim pomakom koji sam napravio u petak, kad sam se konačno domogao odgovarajućeg instrumenta, i dovoljnog broja slobodnih dana da mogu da uradim nešto zanimljivo i meni interesantno.

A i teram malo šegu sa Milančetom od pre ko zna koliko blogova kad je on iz čista mira potegao one neke kartice sa mnogo teraflopsova i neki misteriozni projekat na tavanu, i koliko će para to da donese (ja svoju računicu nisam još napravio, ali cenim, ako uspem da otplatim kredit za kuću i kupim si nelinearni network analyzer da zaokružim lab, dobro sam prošao, Tesla može da čeka sledeći prodor).


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:38 25.03.2017

Nebojsa, oprosti

Iz kog razloga bi se imali bojati Ace, i zasto je neki akcenat na tome? Zato sto vice dok prica, zato sto je okruzen kriminalcima? Pa nismo ni mi, naprotiv, neke specificne veverice. Vikanje siledzija je psiholosko. Pokusaj ti da se izvices na siledziju i videces zanimljiv rezultat. U stvari, siledzije poput Vucica, i naseg Krkara, najvise iznenadi kada ih na njihovu bahatost neko iskulira i izignorise njihovu agresiju i nasilnost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:49 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Hej da, malo si previse u fazonu "sliku svoju ljubim". Narcis, Boris Tadic, Che Jo prica. Ja u zivotu ne bih stavio sliku sebe. Je l' ti nedostaje ljubav u zivotu pa trazis od nas da ti pridodamo?
sasaminijature sasaminijature 20:50 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Куку, шта ти би што се попиша овако по човеку?
anonymous anonymous 21:06 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Srđan Fuchs
Hej da, malo si previse u fazonu "sliku svoju ljubim". Narcis, Boris Tadic, Che Jo prica. Ja u zivotu ne bih stavio sliku sebe. Je l' ti nedostaje ljubav u zivotu pa trazis od nas da ti pridodamo?


Ovo ti je bezvezan i nepotreban komentar.
emsiemsi emsiemsi 21:10 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

sasaminijature
Куку, шта ти би што се попиша овако по човеку?

Ма, нема везе - наши смо !
sugarbaby sugarbaby 21:14 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Ovo ti je bezvezan i nepotreban komentar.


pa i nije, uvek je bilo sliku svoju ljubim.
ali i to je bolje nego da je sad - uz onoliki hvalospev kosmičkih razmera - još nanizao i slike zaštitnika.


anonymous anonymous 21:17 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

sugarbaby
Ovo ti je bezvezan i nepotreban komentar.


pa i nije, uvek je bilo sliku svoju ljubim.
ali i to je bolje nego da je sad - uz onoliki hvalospev kosmičkih razmera - još nanizao i slike zaštitnika.




Ja se samo iskreno nadam, da će se jednom,.... konačno,... komentarisati tekst, a ne autor.

Ili bar, svesno , razdvojiti ove dve stvari.
sasaminijature sasaminijature 21:20 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

emsiemsi
sasaminijature
Куку, шта ти би што се попиша овако по човеку?

Ма, нема везе - наши смо !


Мислиш, удри јаши сви смо наши!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:21 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Nisam, samo primecujem to insistiranje na sebi, koje je nezdravo. Kazem mu kao svojoj zeni sto bih rekao. Opustena kritika. Gremlini tonizgrizu pa izgleda lose. Ja nikada ne stavljam sebe, umanjujem se uvek pred ljudima, vazna je prica, ja nisam bitan. Vole me zena, deca, prijatelji i Bog. I min. turizma. Ostalo je nebitno. Cisti budizam i indijanstvo.
sugarbaby sugarbaby 21:23 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

o fotki se radilo a ti si komentarisao upravo tu srkijevu opasku pa ja dodala jer mislim kao fuks.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:23 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti


Ovo ti je bezvezan i nepotreban komentar.

Dobro, mozda sam preterao, ali iz fazona ljubavi. Izvini bro.
emsiemsi emsiemsi 21:28 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Srđan Fuchs
Nisam, samo primecujem to insistiranje na sebi, koje je nezdravo. Kazem mu kao svojoj zeni sto bih rekao. Opustena kritika. Gremlini tonizgrizu pa izgleda lose. Ja nikada ne stavljam sebe, umanjujem se uvek pred ljudima, vazna je prica, ja nisam bitan. Vole me zena, deca, prijatelji i Bog. I min. turizma. Ostalo je nebitno. Cisti budizam i indijanstvo.

Ауууу, лебе мекани !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:37 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Па не стављам, мајке ми моје Јелице. Добро, овде се мало прсим, али добро, волимо се, и мрзимо, и ја не доживљавам ово као неку специјалну причу.
abraham_linkoln abraham_linkoln 23:15 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Srđan Fuchs
Hej da, malo si previse u fazonu "sliku svoju ljubim". Narcis, Boris Tadic, Che Jo prica. Ja u zivotu ne bih stavio sliku sebe. Je l' ti nedostaje ljubav u zivotu pa trazis od nas da ti pridodamo?


Ovo ti je bezvezan i nepotreban komentar.


Ne samo bezvezan i nepotreban nego još i glup!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:26 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Nebojsa, oprosti
Iz kog razloga bi se imali bojati Ace, i zasto je neki akcenat na tome?


Smatraću ovo vaše pitanje retoričkim, pa na njega neću odgovarati...
anonymous anonymous 23:29 25.03.2017

Re: Nebojsa, oprosti

Nebojša Milenković
Nebojsa, oprosti
Iz kog razloga bi se imali bojati Ace, i zasto je neki akcenat na tome?


Smatraću ovo vaše pitanje retoričkim, pa na njega neću odgovarati...


Nema problema.

S obzirom da si na sva ostala pitanja - odgovorio.
aureus aureus 21:23 25.03.2017

Impresije u pet tačaka

Odgledao sam video sa današnjeg skupa.
Impresije:

1. Po meni pravi motivišući govor održala je Srbijanka Turajlić. Toliki muškarci među govornicima, a najzapaljivija - Srbijanka.
Ništa bez žena u ovoj Srbiji!

2. Kad smo kod ženske čeljadi, primjetio sam nekoliko izrazito zgodnih djevojaka u publici. Prave slatkice.
Je su l' Novosađanke sve takve?

3. Generalno, bez svake sumnje, fin i pristojan svijet je bio na bini i ispred nje (znam, odmah će se sad javiti neko i pitati "a Šutanovac?" ).
Ali protivnik nije baš fin, stoga bih fine podsjetio da bi trebalo da se spreme za fajt*. Protiv sebe nemaju vlast, već režim. Prljav, pokvaren, Mordor.

4. Duda Ivković baš zapeo da Saša Janković bude predsjednik.
Hoće da Jugoslavija bude šampion svijeta, hoće da Olimpijakos bude prvak Evrope, hoće da Saša Janković bude predsjednik Srbije...Ma više i taj Duda!
Protivnik je, k'o što znamo baš jak, ali kad je s nama Duda - moguća su čuda.

5. Mladi politički as Saša Janković je održao prekratak govor. Vidi se da se smorio u kampanji. Nije lako obići tri grada dnevno i stalno nešto pričati.


EDIT* - Priprema za borbu. Budi dobar i pravedan, ali nemoj da si šonja - Budi k'o Gandalf:

sugarbaby sugarbaby 21:39 25.03.2017

Re: Impresije u pet tačaka

Mladi politički as Saša Janković je održao prekratak govor.




prekratak iz opreza, da ne saznamo koliko nema šta da kaže taj mladi as i nije čudo da je stari as srbijanka izdominirala: praksa čini čuda.

lično, nisam gledala snimak mitinga niti ću, jer volim sebe više nego, recimo, autor posta/bloga - čak i mnogo više što je već u sferi nemogućeg.


sasaminijature sasaminijature 21:42 25.03.2017

Re: Impresije u pet tačaka

Po meni pravi motivišući govor održala je Srbijanka Turajlić


Крв ти Исусову!

Зар постоје лица на кога србијанка може да остави утисак!?!

Одох у ладан Дунав
aureus aureus 21:47 25.03.2017

Re: Impresije u pet tačaka

sasaminijature

Одох у ладан Дунав

Pa idi.
vcucko vcucko 23:00 25.03.2017

Re: Impresije u pet tačaka

sasaminijature
Po meni pravi motivišući govor održala je Srbijanka Turajlić


Крв ти Исусову!

Зар постоје лица на кога србијанка може да остави утисак!?!

Одох у ладан Дунав

Kaže se u ladno Dunavo
Jukie Jukie 08:13 26.03.2017

Re: Impresije u pet tačaka

Idem sada, idem!

Ideš, ali kuda?

Da u Dunav skočim.

Valjda nisi luda?

(J.J.Zmaj, Kafina)
anonymous anonymous 21:31 25.03.2017

Ko je ....

i kakva je ...opozicija ?





Koga mrzi da sve odgleda, predlažem da odgleda nakon 32,40 min.
sasaminijature sasaminijature 21:37 25.03.2017

Re: Ko je ....

anonymous
i kakva je ...opozicija ?





Koga mrzi da sve odgleda, predlažem da odgleda nakon 32,40 min.



Горка пилула о којој данима причам али доста њих још није спремно да је попије.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:38 25.03.2017

Re: Ko je ....

Јбте не могу, лик је фул депресија.
anonymous anonymous 21:42 25.03.2017

Re: Ko je ....

Srđan Fuchs
Јбте не могу, лик је фул депресија.



Prepusti se svom uživanju.

I samo opušteno,bez komentara.
aureus aureus 21:45 25.03.2017

Re: Ko je ....

Srđan Fuchs
Јбте не могу, лик је фул депресија.

Mudro zboriš, Srđane, mudro.

Izdrž'o sam 40 sekundi.
docsumann docsumann 21:53 25.03.2017

Re: Ko je ....

Горка пилула о којој данима причам али доста њих још није спремно да је попије.


pa dobro, može lek i rektalno da se uzima
sasaminijature sasaminijature 22:33 25.03.2017

Re: Ko je ....

docsumann
Горка пилула о којој данима причам али доста њих још није спремно да је попије.


pa dobro, može lek i rektalno da se uzima



Како год, зрели смо за колективну катарзу...
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:15 26.03.2017

Re: Ko je ....

sasaminijature
docsumann
Горка пилула о којој данима причам али доста њих још није спремно да је попије.


pa dobro, može lek i rektalno da se uzima



Како год, зрели смо за колективну катарзу...


Jeste, zreli ste, a evo i prigodna muzička numera.



eloy eloy 03:08 26.03.2017

Re: Ko je ....

pa dobro, može lek i rektalno da se uzima


+

Како год, зрели смо за колективну катарзу

=


KOLEKTIVNA REKTALNA KATARZA
docsumann docsumann 10:14 26.03.2017

Re: Ko je ....

KOLEKTIVNA REKTALNA KATARZA


sažmi!

KOLERKTALRZA, kolerktalrzičan/na, kolerktalrisati (kolerktalrizirati), kolerktalrizovano...

extra hejvi za izgovaranje, al' zato dušu dalo za brzalice.
no, ne treba pretjerivati sa brzinom ponavljanja (niti njihovim brojem) pošto postoji realna opasnost od frakture jezika, obično negdje na 0,024 - 0,028 metara od njegovog vrha


UPOZORENJE:
ne pokušavajte to (zabrzavrazanje) sa upaljenim upaljačem pored otvorene plinske boce.




sasaminijature sasaminijature 10:15 26.03.2017

Re: Ko je ....

eloy
pa dobro, može lek i rektalno da se uzima


+

Како год, зрели смо за колективну катарзу

=


KOLEKTIVNA REKTALNA KATARZA



Другови и другарице! Прија ваш приступ теми и од семафора се види, просто боде очи да је примена неминовна, само да се још усагласимо којом методом.

Моје искуство је можда мало неконвенционално, ипак за тренутак се измакните до семафора да погледате ствар обухватније, шире, ако на тако нешто смем да позовем.

Ја сам имо чист лабараторијски приступ проблему трансформације енергије у два стомака. Један је био пандин а други Хомеров. Наизглед неспојиво, али само споља. Када се удубите врло лако се стиже до закључка да процес варења бамбуса у пандином стомаку повлачи са собом индентичне процесе као и деловање митохондрија приликом разлагања енергије добијене приликом конзумирања крофни у Хомеровом стомаку.

Да вас сада на замарам са прегршт информација и резултата, упоредним проматрањем та два процеса долази се до врло битног закључка;

Мимо побројаних примена, да кажем конзумације пилула, до истих ефеката се може доћи ако се хомеопатски у слова камуфлирају наше мисли. Само се мора пазити на количину, однос једно слово = једна мисао. Крајни ефекат је исти.
eloy eloy 19:20 26.03.2017

Re: Ko je ....

opasnost od frakture jezika


fraktura je pojam za koštani sistem za mišiče je pandam ruptura.
eloy eloy 19:25 26.03.2017

Re: Ko je ....

Моје искуство је можда мало неконвенционално, ипак за тренутак се измакните до семафора да погледате ствар обухватније, шире, ако на тако нешто смем да позовем


Sjajno a jesi li imao razmišljanja o metodologiji antisušenja kičme po ugledu na procese u prirodi kao recimo:

sugarbaby sugarbaby 21:51 25.03.2017

meni najgore

kad SJ složi umiljatu/slatku facu.

emsiemsi emsiemsi 21:52 25.03.2017

Re: meni najgore

sugarbaby
kad SJ složi umiljatu/slatku facu.


За кога ти предлажеш да гласамо ?
sugarbaby sugarbaby 21:55 25.03.2017

Re: meni najgore

За кога ти предлажеш да гласамо ?


Vidi, opet ću ti reći: Za Vuka Jeremića!
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:36 25.03.2017

protestujem

zbog Srdjana. Naprosto nije ok, jesi Nebojša ali ipak nisi Krstić.
freehand freehand 22:40 25.03.2017

Re: protestujem

uros_vozdovac
zbog Srdjana. Naprosto nije ok, jesi Nebojša ali ipak nisi Krstić.

Napiši blog, čoveče. Narod protiv Mebojše Milenkovića. Da se opet skupi sav pristojni svet koji nikad ne banuje, nikad ne briše, nikad ne laže, ne ogovara, ne vodi abrove a voli da govori u prvom licu množine.
urbana_gerila urbana_gerila 22:48 25.03.2017

Re: protestujem

uros_vozdovac
zbog Srdjana.


nisi u pravu, fuchs atakom na sličku minira milenkovićev foto-oglas kojim traži stilistu koji neće upariti teget šulju sa crnim farkama i braon kaišem - ban, moNUmentalni!
abraham_linkoln abraham_linkoln 23:18 25.03.2017

Re: protestujem

nisi u pravu, fuchs atakom na sličku minira milenkovićev foto-oglas kojim traži stilistu koji neće upariti teget šulju sa crnim farkama i braon kaišem


Zlonamerno, glupo, tendenciozno + fali još samo da mu tražite i krvnu sliku: ondnos leukocita i lipidski status.

Ono što mi se dopada je što autor bloga, koliko vidim, ne odgovara - mada ja na njegovom mestu svakako ne bih ćutao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:22 25.03.2017

Re: protestujem

Ono što mi se dopada je što autor bloga, koliko vidim, ne odgovara -


Ne odgovara, ali banuje :)

Sujeta, čista sujeta.
To ga je valjda i nateralo da na blogu o predsedničkom kandidatu stavi....svoju sliku.

Meni je Srkijev komentar zvučao sasvim benigno, čak dobronamerno, i pre nego što je Srki to i napisao.
I kliknuo sam mu preporuku odmah.
urbana_gerila urbana_gerila 23:22 25.03.2017

Re: protestujem

abraham_linkoln
nisi u pravu, fuchs atakom na sličku minira milenkovićev foto-oglas kojim traži stilistu koji neće upariti teget šulju sa crnim farkama i braon kaišem


Zlonamerno, glupo, tendenciozno + fali još samo da mu tražite i krvnu sliku: ondnos leukocita i lipidski status.

Ono što mi se dopada je što autor bloga, koliko vidim, ne odgovara - mada ja na njegovom mestu svakako ne bih ćutao.



deda, mora da si i ti u kampanji, mnogo si nervozan.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:28 25.03.2017

Re: protestujem

Ono što mi se dopada je što autor bloga, koliko vidim, ne odgovara - mada ja na njegovom mestu svakako ne bih ćutao.


Nemam na šta da odgovaram - baš kao što nemam šta ni da dodam.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:31 25.03.2017

Re: protestujem

Ono što mi se dopada je što autor bloga, koliko vidim, ne odgovara -


Ne odgovara, ali banuje :)


Dragi prijatelju,

banujem samo onda i jedino onda kada neko reši da vlastito smeće istovara u mom dvorištu. Ni sam to ne činim, pa ne znam zašto bih tolerisao na vlastitom blogu. Argumenti, diskusija jesu uvek ono što me raduje - a što se botova tiče, žao mi je, ali sendviče će morati da zarade na nekom drugom mestu.

Srdačno,
Novi NM
anonymous anonymous 23:31 25.03.2017

Re: protestujem

Nebojša Milenković
Ono što mi se dopada je što autor bloga, koliko vidim, ne odgovara - mada ja na njegovom mestu svakako ne bih ćutao.


Nemam na šta da odgovaram - baš kao što nemam šta ni da dodam.


Ja sam te onda izgleda jedini - pogrešno procenio.


Milan Novković Milan Novković 23:39 25.03.2017

Re: protestujem

Nebojša Milenković
Ono što mi se dopada je što autor bloga, koliko vidim, ne odgovara - mada ja na njegovom mestu svakako ne bih ćutao.


Nemam na šta da odgovaram - baš kao što nemam šta ni da dodam.

Banovanje not cool, na to bi morao odgovoriti, pogotovo bližnjega svoga.

To vikinzi nikad ne bi uradili, niti bi im Valhalla otvorila vrata (ovo mi je sad Urbani asocijacija

Izaći siledžijama na crtu ne isključuje zezanje pred bitku, niti sitno koškanje u "domaćim" redovima

urbana_gerila urbana_gerila 23:42 25.03.2017

Re: protestujem

Nebojša Milenković
a što se botova tiče, žao mi je, ali sendviče će morati da zarade na nekom drugom mestu.


nisam slepac, ali mislim da sam zaslužio onaj pleteni šal sa futoške pijace?
freehand freehand 23:44 25.03.2017

Re: protestujem

Banovanje not cool, na to bi morao odgovoriti, pogotovo bližnjega svoga.

Jesi li probao banovanom to da objasniš nekad?
Milenković može da bude simpatičan ili nesimpatičan, možeš sa njim da se slažeš ili ne slažeš, ali je uvek principijelan. Ima svoja pravila.
A svakako se ne bavi tuđom privatnošću niti je gnjida koja ogovara banovanog kad mu oduzme pravo da se javi.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:33 26.03.2017

Re: protestujem

Milenković može da bude simpatičan ili nesimpatičan, možeš sa njim da se slažeš ili ne slažeš, ali je uvek principijelan. Ima svoja pravila.
A svakako se ne bavi tuđom privatnošću niti je gnjida koja ogovara banovanog kad mu oduzme pravo da se javi.


Uz informaciju da sam Srđana odbanovao - zahvaljujem ti se na ovom objašnjenju kom nemam šta dodati - ali ni oduzeti.

Bio nekome simpatičan ili ne - ja svoje smeće nikada ne odlažem u tuđem dvorištu - pa sam, moguće, osetljiviji kada drugi to čine u mom.

Pozdrav,
Novi
urbana_gerila urbana_gerila 00:39 26.03.2017

Re: protestujem

Nebojša Milenković
Milenković može da bude simpatičan ili nesimpatičan, možeš sa njim da se slažeš ili ne slažeš, ali je uvek principijelan. Ima svoja pravila.
A svakako se ne bavi tuđom privatnošću niti je gnjida koja ogovara banovanog kad mu oduzme pravo da se javi.


Uz informaciju da sam Srđana odbanovao - zahvaljujem ti se na ovom objašnjenju kom nemam šta dodati - ali ni oduzeti.

Bio nekome simpatičan ili ne - ja svoje smeće nikada ne odlažem u tuđem dvorištu - pa sam, moguće, osetljiviji kada drugi to čine u mom.

Pozdrav,
Novi




ban je, nakon što je postao dostupan javnosti, stekao naviku nestajanja...
alselone alselone 10:08 26.03.2017

Re: protestujem

freehand

Milenković može da bude simpatičan ili nesimpatičan, možeš sa njim da se slažeš ili ne slažeš, ali je uvek principijelan. Ima svoja pravila.


Principijelan kazes? Pa kako mozes biti bas toliko gnjidav?
Pa i bez prave arhive moze da se pronadje kako si malo-malo pritrcavao Nebojsi i na njegovim i drugim blogovima, godinama, jos dok je bio kod Ceda a pogotovo od tada, spocitavajuci mu bas tu neprincipijelnost spominjuci mu Cedu, Vucica, Tadica i ceo tvoj smaracki opus na temu "promenio si misljenje". Jebala te promena misljenja. I sada kada "neprijatelj tvog neprijatelja" postaje tvoj prijatelj, priznajes mu ono za sta si ga do juce napadao.

B-rate!

aureus aureus 23:40 25.03.2017

Kamuflaža

Zapala mi je za oko izvanredna čitanost ovog bloga.
Za samo tri sata postao je čitaniji od svih koji su tu tri dana.

U naslovu stoji "Aleksandar Vučić" - možda je Google Search doveo tolike čitaoce?

Hmmm...ali ako bismo nešto promijenili u tom imenu...samo šta? Sjetio sam se!

Vučić je jedini Aleksandar koga niko ne zove Saša.
- Neka bude Saša Vučić.
Kad na fotelju jurišaju Saša Janković i Saša Radulović, što ne bi i Saša Vučić?
Ovako kamufliran možda privuče ponekog intelektualca pošto vidim da mu smeta što ga intelektualna elita ne podržava.
nask nask 00:06 26.03.2017

Re: Kamuflaža

A Sale? Saško? Sašica? Ša?
aureus aureus 00:08 26.03.2017

Re: Kamuflaža

nask
A Sale? Saško? Sašica? Ša?

Nemoj to, previše je simpatično.

Ipak je riječ o Vučiću.
mirelarado mirelarado 00:11 26.03.2017

Re: Kamuflaža

aureus
nask
A Sale? Saško? Sašica? Ša?

Nemoj to, previše je simpatično.

Ipak je riječ o Vučiću.


Možda Al?


nask nask 00:12 26.03.2017

Re: Kamuflaža

Nemoj to, previše je simpatično.

Ipak je riječ o Vučiću.


Pa da uobrazi, razumeš.
aureus aureus 00:19 26.03.2017

Re: Kamuflaža

mirelarado
aureus

Nemoj to, previše je simpatično.
Ipak je riječ o Vučiću.


Možda Al?

Ali Vučić ibn Šešelj el Zajeb?
Abu Alek ibn Toma el Esenes?

Stvarno ima dosta mogućnosti. Ko bi se odlučio...
emsiemsi emsiemsi 06:49 26.03.2017

Re: Kamuflaža

mirelarado
aureus
nask
A Sale? Saško? Sašica? Ša?

Nemoj to, previše je simpatično.

Ipak je riječ o Vučiću.


Možda Al?



Успут --- зашто се сада говори Ааа-лександар !?
Мало се отегне почетно А, па се онда заједно каже онај материјал лексан плус дар ... спојено.
Мени та асиметрија није логична.
Да ли је то исправно.
mirelarado mirelarado 07:58 26.03.2017

Re: Kamuflaža

emsiemsi
mirelarado
aureus
nask
A Sale? Saško? Sašica? Ša?

Nemoj to, previše je simpatično.

Ipak je riječ o Vučiću.


Možda Al?



Успут --- зашто се сада говори Ааа-лександар !?
Мало се отегне почетно А, па се онда заједно каже онај материјал лексан плус дар ... спојено.
Мени та асиметрија није логична.
Да ли је то исправно.



To AaaлЕксандар спада у ту акценатску афектацију коју, нажалост, језикословци аминују (позивајући се на неко будибогснама правило о акцентовању полусложеница). Највише се форсира на телевизији, почев од саме те речи коју и на шпици изговарају као телЕвизијааа... Мислим да то на дужи рок неће опстати јер се у говору не прима. Још нисам чула (надам се и да нећу) да неко каже да је нешто видео на телЕвизији.

Изгледа да и АаалЕксандар некоме помпезније звучи. По мени, то име се изговара АлексАндар и шлус!

Наш блогоколега газда Милутин својевремено је врло занимљиво говорио и о томе:


emsiemsi emsiemsi 08:11 26.03.2017

Re: Kamuflaža

mirelarado

...

Изгледа да и АаалЕксандар некоме помпезније звучи. По мени, то име се изговара АлексАндар и шлус!


Нормално !
Фала на објашњењу и само јако !
Jukie Jukie 08:18 26.03.2017

Re: Kamuflaža

aureus
nask
A Sale? Saško? Sašica? Ša?

Nemoj to, previše je simpatično.
Ipak je riječ o Vučiću.

Da li ste kao mali igrali igru "dragi vučiću"?

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:21 26.03.2017

Re: Kamuflaža

Успут --- зашто се сада говори Ааа-лександар !?
Мало се отегне почетно А, па се онда заједно каже онај материјал лексан плус дар ...


Pri tom je, svaki drugi Aleksandar - normalno: Aleksandar
jedino je Aaa-leksA-ndaR - Aaa-leksA-ndaR
anonymous anonymous 09:28 26.03.2017

Re: Kamuflaža

Nebojša Milenković
Успут --- зашто се сада говори Ааа-лександар !?
Мало се отегне почетно А, па се онда заједно каже онај материјал лексан плус дар ...


Pri tom je, svaki drugi Aleksandar - normalno: Aleksandar
jedino je Aaa-leksA-ndaR - Aaa-leksA-ndaR


Ako ignorišeš ključna pitanja povodom tvog političkog nastupa,a baviš se nevažnim i beznačajnim detaljima - i to govori i ima težinu.
angie01 angie01 00:00 26.03.2017

Molba, Novom Nebojsi,

da odkljuca Srksa, nije Srki zlonameran, samo je malo razbarusen.
nask nask 00:10 26.03.2017

Re: Molba, Novom Nebojsi,

Ja da sam Srki ja bih sad povukao antisemi... khm.

Pravda za razbarušene.

Jebeš sve ako i među nama humor umre.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:30 26.03.2017

Re: Molba, Novom Nebojsi,

Molba, Novom Nebojsi,
da odkljuca Srksa, nije Srki zlonameran, samo je malo razbarusen.


Na zahtev naroda, Srđana sam otključao.
Moguće da sam njegov "humor", ili humor
pogrešno shvatio - u svakom slučaju doza
neumesnosti jeste postojala.
nask nask 00:39 26.03.2017

Re: Molba, Novom Nebojsi,

angie01 angie01 01:12 26.03.2017

Re: Molba, Novom Nebojsi,

Srđana sam otključao.


Hvala, ( mora cvetic:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:48 26.03.2017

Re: Molba, Novom Nebojsi,

Na zahtev naroda, Srđana sam otključao.


Pa ti nisi samo lep, ti si i velikodušan!
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:49 26.03.2017

Re: Molba, Novom Nebojsi,

Nebojša Milenković
Molba, Novom Nebojsi,
da odkljuca Srksa, nije Srki zlonameran, samo je malo razbarusen.


Na zahtev naroda, Srđana sam otključao.
Moguće da sam njegov "humor", ili humor
pogrešno shvatio - u svakom slučaju doza
neumesnosti jeste postojala.

Hvala!

I jeste postojala.

princi princi 00:13 26.03.2017

Nešto ste se svi uplavili

k'o, ne daj bože, radikali.

Nego, neko pomenu silne političare koje je NS iznedrio u poslednjih sad već boga mi 30ak godina. Po kom kriterijumu su birani govornici? Mislim, ti si bio prominentan član ledepea, kandidat, da li za gradsku da li za pokrajinsku skupštinu, ne sećam se, nije ni bitno. Otkud ti na bini, kad je Janković direktno zamolio Čedu Jovanovića, tvog nekadašnjeg partijskog šefa, da ga ne podržava? Onda, sećam se da si, tu nedavno, na FBu bio vrlo kritičan prema podršci DSa Jankoviću. Jel moguće da Janković u NSu nema nikog "bližeg" od tebe?

Vidim da je bilo dosta parola, vatrenih pokliča. Kakav je tvoj stav prema Jankovićevim konkretnim političkim stavovima u odnosu na Kosovo, na primer? Ili Bosnu? Jel si probao da udeneš problem legalizacije gej brakova ili lakših narkotika? Ovo drugo bi strašno doprinelo i samom Novom Sadu, jer se tamo stalno neke bande tuku oko prevlasti nad tim tržištem. Legalizacija bi dosta tih problema rešila, a i napunila bi budžet.
nask nask 00:15 26.03.2017

Re: Nešto ste se svi uplavili

Legalizacija bi dosta tih problema rešila, a i napunila bi budžet.


Ali bi nam smanjila borbenu gotovost.



Mada ne i Srkijevu, on je uvek u stanju pune borbene gotovosti.
angie01 angie01 01:16 26.03.2017

Re: Nešto ste se svi uplavili

Vidim da je bilo dosta parola


ma, je l si video Biseru, pusti parole.
princi princi 01:50 26.03.2017

Re: Nešto ste se svi uplavili

angie01
Vidim da je bilo dosta parola


ma, je l si video Biseru, pusti parole.

Sad se ložim na Meri Cetinić i Makadam (obrati pažnju na tekst).

nask nask 01:57 26.03.2017

Re: Nešto ste se svi uplavili

Princi balerina.

Pa jel liči?
angie01 angie01 01:59 26.03.2017

Re: Nešto ste se svi uplavili

strofu jos razumem, al refren nikako ne razbiram.

necu vise da trolujem ovaj blog- jer nije za trolovanje,...izvini Milenkovicu.
omega68 omega68 00:21 26.03.2017

другосрбијанци

да бог да очи повадили
princi princi 00:23 26.03.2017

Re: другосрбијанци

omega68
да бог да очи повадили

Omega, de si Srbine! Ko je tvoj kandidat? Obradović?
urbana_gerila urbana_gerila 00:24 26.03.2017

Re: другосрбијанци

omega68
да бог да очи повадили


dejs, brate omega, si dobro?
omega68 omega68 00:35 26.03.2017

Re: другосрбијанци

не, тебра, не постоји таква опција која би ме задовољила.
Кад би било нешто као Карађорђе 2017., можда.
( Знаш да је убио брата због силовања ... дакле само правда ни по бабу ни по стричевима...)
omega68 omega68 00:36 26.03.2017

Re: другосрбијанци

brate omega, si dobro?

никад боље за истрагу домаћих издајника
urbana_gerila urbana_gerila 00:42 26.03.2017

Re: другосрбијанци

omega68
brate omega, si dobro?

никад боље за истрагу домаћих издајника




da znam da te mogu zezam.
nask nask 00:57 26.03.2017

Re: другосрбијанци

Ima dokumentarac o omegi.



emsiemsi emsiemsi 08:26 26.03.2017

Re: другосрбијанци

omega68
не, тебра, не постоји таква опција која би ме задовољила.
Кад би било нешто као Карађорђе 2017., можда.
( Знаш да је убио брата због силовања ... дакле само правда ни по бабу ни по стричевима...)

Мене би једна задовољила, али она не мари за то !
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:50 26.03.2017

Re: другосрбијанци

omega68
brate omega, si dobro?

никад боље за истрагу домаћих издајника

Može, samo kad dođete po mene, idemo prvo na pivo :)
milisav68 milisav68 11:38 26.03.2017

Re: другосрбијанци

uros_vozdovac
omega68
brate omega, si dobro?

никад боље за истрагу домаћих издајника

Može, samo kad dođete po mene, idemo prvo na pivo :)

Domaći izdajnici ne piju pivo.
looping looping 06:19 26.03.2017

1

Ništa ti ne verujemo i uopšte te se ne plašimo!

Zato predsednik mora da bude onaj koji hrabri društvo ─ a ne onaj koji ga plaši!

Ta fora sa strahom od bivših Radikala nije prošla ni 2012,ni 2014...
Zbog čega bi danas to upalilo?
Mislim pitam čisto zato što se i meni (kao i omegi) čini da svi rade za Vučića (neki svesno, neki nesvesno).

Loša je ta taktika "Glasajte za mene jer AV ne valja" osim ako nisu u pitanju sarkazam i humor kao kod Belog gde on ima veću širinu i kaže "Glasajte za mene jer niko ne valja" .
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:31 26.03.2017

Како даље?

Србијанка је истакла једну очигледну и изузетно значајну ствар која недостаје у Србији: спремност на једну врсту активизма. Она је позвала да се зађе међу непознате, разговара и објашњава зашто је СЈ ( или неко други) кандидат за кога треба гласати.

Тога у Србији скоро да нема, а потребније је него игде другде због потпуне медијске блокаде.

Већина се међутим држи своје зоне удобности и круга својих истомишљеника и зато у Србији треба најмање деценија да се нека нова идеја исфилтрира до ширих слојева. Зато Вучић можда заиста и има тих 50% које му приписују.
Lionsgate Lionsgate 06:58 26.03.2017

Re: Како даље?

Србијанка је истакла једну очигледну и изузетно значајну ствар која недостаје у Србији: спремност на једну врсту активизма. Она је позвала да се зађе међу непознате, разговара и објашњава зашто је СЈ ( или неко други) кандидат за кога треба гласати.

A Srbijanka je osoba koja ce da nekog ubedi da promeni misljenje? Sutanovac ili neko drugi oko S.Jankovica? XXI je vek, vreme kad je i 60% Srbije online, zajebant Beli je valjda onoj okostaloj masi okupljenoj oko DSa a koja sebe zove intelektualna elita Srbije objasnio sta je "sici u narod" ako vec nisu u stanju da bace pogled preko bare i shvate kako je Tramp oduvao Klintonku.

Zna svaki normalan covek u Srbiji sta radi Gospodar Vucic, zna za njegove marifetluke, despotiju, zna i za kriminal i stranacku pljacku Srbije ali zna i da iza S.Jankovica stoji DS a zna kakvi su i oni bili. Znaci dok se ne nadje neko i nesto sto nije uprljano, nesto cisto da se beli, tesko ce Gospodar biti skinut, pre ce sam sebe da saplete negde uz put.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:08 26.03.2017

Re: Како даље?

Zna svaki normalan covek u Srbiji sta radi Gospodar

Нисам сигурна.

Када проведем неколико дана у Србији и само у пролазу ухватим нешто од телевизијског програма, увек се изненадим о ком обиму испирања мозга се ту ради. А има људи који само на томе формирају цел свој поглед на свет.

И одатле оно "он мора тако', "они пре њега су упропастили" или "сви су исти". А ти људи нису ни поткупљени, е кажем да су они много бистри, али и они гласају.

И то што ти можда не знаш никога ко гласа за Вучића, говори само о томе да је твој узорак веома ограничен.
anonymous anonymous 08:27 26.03.2017

Re: Како даље?

principessa_etrusca
Србијанка је истакла једну очигледну и изузетно значајну ствар која недостаје у Србији: спремност на једну врсту активизма. Она је позвала да се зађе међу непознате, разговара и објашњава зашто је СЈ ( или неко други) кандидат за кога треба гласати.

Тога у Србији скоро да нема, а потребније је него игде другде због потпуне медијске блокаде.

Већина се међутим држи своје зоне удобности и круга својих истомишљеника и зато у Србији треба најмање деценија да се нека нова идеја исфилтрира до ширих слојева. Зато Вучић можда заиста и има тих 50% које му приписују.


To što Turajlićka i autor bloga rade je čisto - zamajavanje naroda.

Lepi motivacioni govori, bez svih onih pratećih resursa koji donose pobedu u političkom nadmetanju su jednostavno neplodonosni.

Oni samo stvaraju lažnu nadu i vode novom razočaranju biračkog tela, čiji energetski potencijal smanjuju i prazne.

Pre bilo kakvog pokušaja stvarne promene, prethodno treba dekonstruisati dvostruki simulakrum.

Prvi - da je AV taj koji vlada Srbijom, svojom bahatošću i uz podršku krezubih birača.

Drugi - da će naredna vlast biti pristojna, uvažavati ljudska prava i voditi prosperitetu....shodno imidžu kojim se predstavljaju oponenti.

Kada se prethodno dekodira, sklon sam mišljenju, da i u senci sadašnje vlasti kao i prisutnih oponenata čuči ista interesna transpartijska grupacija koja čeka da se cirkus završi,a ona nastavi svoj posao.

Kakav , ne znamo.

To samo vreme može da pokaže, jer transparentnosti nema.




Jukie Jukie 08:37 26.03.2017

Re: Како даље?

principessa_etrusca
Србијанка је истакла једну очигледну и изузетно значајну ствар која недостаје у Србији: спремност на једну врсту активизма. Она је позвала да се зађе међу непознате, разговара и објашњава зашто је СЈ ( или неко други) кандидат за кога треба гласати.

Тога у Србији скоро да нема, а потребније је него игде другде због потпуне медијске блокаде.

Већина се међутим држи своје зоне удобности и круга својих истомишљеника и зато у Србији треба најмање деценија да се нека нова идеја исфилтрира до ширих слојева. Зато Вучић можда заиста и има тих 50% које му приписују.

Tačno, ja recimo već nedelju dana čekam da slučajno natrčim na bilo koje objašnjenje zašto bih ja trebalo da glasam za Jeremića, koji mi je ostao kada sam preškrabao kandidate sa sledećim karakteristikama:
-nikad čuo za njih
-Šešelj (ne treba objašnjenje)
-dverovci (potenciraju zastarelu srednjevekovnu tradiciju, ćirilicu, veliki broj dece, otvoreno su protiv drugih etničkih grupa i lgbt)
-potpuno neozbiljni, šta ako slučajno dođu na vlast, ja volim kada je sve lepo ljubazno i organizovano
-plaše me kad ih vidim
-ne bi bili sposobni da mesec dana predaju sedmacima a da ih deca žive ne pojedu
-otvoreno su se javno založili za istrebljenje grlice
-neki se nalaze u više od jedne karakteristike

I niko od mojih ljudi na Fejsu ne pominje Jeremića i nijednu njegovu osobinu tako da i dalje nemam nikakav stav o njemu.

-Da glasam za nepoznate ljude koji imaju manje od 1 odsto glasača, ne ovaj put
-protiv Šešelja sam glasao decenijama, neću sad da se menjam
-dverovci mislim da bi bili korisni kao članovi nekog veća ako bi dostavili neke argumente za neku svoju ideju, da se dalje o njoj razmišlja, ali za predsednika nisu
-posle inicijalne oduševljenosti izmotavanjem rejting Belija ove nedelje opada
-Radulovića smo videli u skupštini, nije mnogo zabavno, drago mi je da je Krugolina doživela parlamentarno iskustvo
-dva kandidata su se založila za istrebljenje grlice, automatski se brišu
-Saša Janković je onaj koga bi 13-godišnjaci rastrgli, tiho guguće (tiše i od grlice) a i onaj zombi-pričamo sa zatvorenim ustima-"we are the Borg-you will be assimilated" spot me je prestrašio
tasadebeli tasadebeli 08:56 26.03.2017

Re: Како даље?

Jukie

-dva kandidata su se založila za istrebljenje grlice, automatski se brišu






Јуки, хвала ти за овај смех у тмурно недељно јутро!




Није баш грлица, али нема везе...



Lionsgate Lionsgate 09:32 26.03.2017

Re: Како даље?

то што ти можда не знаш никога ко гласа за Вучића, говори само о томе да је твој узорак веома ограничен.

Pola firme u kojoj sam radio bilo je u SNSu i njegovim koalicionim partnerima, a u zadnje 4 godine koliko vise nisam tami i druga polovina je u SNSu. A znao sam i jos par desetina ljudi iz drugih javnih preduzeca koji su sad uglavnom clanovi SNSa, zanimljivo je kad nekad zaredjam po facebook stranicama tih ljudi pa vidim da su sad frendovi sa vidjenijim ljudima iz SNSa. Jbt, kad razmislim ja sad u Srbiji znam mnogo vise ljudi koji na neki nacin zavise od SNSa.

Kao sto rekoh, danas je 60 procenata Srbije online, tako da istina stize svuda, cak i na Vrsku chuku. Druga stvar je sto Srbijanka zivi u XX veku.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:39 26.03.2017

Re: Како даље?

Lionsgate
то што ти можда не знаш никога ко гласа за Вучића, говори само о томе да је твој узорак веома ограничен.

Pola firme u kojoj sam radio bilo je u SNSu i njegovim koalicionim partnerima, a u zadnje 4 godine koliko vise nisam tami i druga polovina je u SNSu. A znao sam i jos par desetina ljudi iz drugih javnih preduzeca koji su sad uglavnom clanovi SNSa, zanimljivo je kad nekad zaredjam po facebook stranicama tih ljudi pa vidim da su sad frendovi sa vidjenijim ljudima iz SNSa. Jbt, kad razmislim ja sad u Srbiji znam mnogo vise ljudi koji na neki nacin zavise od SNSa.

Razumljivo: svi ćemo da se učlanimo u SNS.
Poreski inspektori u predsedničkoj kampanji
gedza.73 gedza.73 09:50 26.03.2017

Re: Како даље?

Pola firme u kojoj sam radio bilo je u SNSu i njegovim koalicionim partnerima, a u zadnje 4 godine koliko vise nisam tami i druga polovina je u SNSu.

A znao sam i jos par desetina ljudi iz drugih javnih preduzeca koji su sad uglavnom clanovi SNSa,

zanimljivo je kad nekad zaredjam po facebook stranicama tih ljudi pa vidim da su sad frendovi sa vidjenijim ljudima iz SNSa.

Jbt, kad razmislim ja sad u Srbiji znam mnogo vise ljudi koji na neki nacin zavise od SNSa.


Razlog zbog kog me zabole ko će da bude predsednik ili vlast u Srbiji.

Ceo sistem je DS (DOS) zadržao od Miloševića i još ga podigao na 'viši' nivo.
Partijsko zapošljavanje, nenormalno povećanje državne administracije, zavisnost ljudi od članstva u stranci.

Sad mi botovi zapenušano objašnjavaju kako je smak sveta ako pobedi XXX a ne YYY.

Svi su isti. Nijanse su samo u stajlingu.
emsiemsi emsiemsi 09:54 26.03.2017

Re: Како даље?

Lionsgate
Србијанка је истакла једну очигледну и изузетно значајну ствар која недостаје у Србији: спремност на једну врсту активизма. Она је позвала да се зађе међу непознате, разговара и објашњава зашто је СЈ ( или неко други) кандидат за кога треба гласати.

A Srbijanka je osoba koja ce da nekog ubedi da promeni misljenje? Sutanovac ili neko drugi oko S.Jankovica? XXI je vek, vreme kad je i 60% Srbije online, zajebant Beli je valjda onoj okostaloj masi okupljenoj oko DSa a koja sebe zove intelektualna elita Srbije objasnio sta je "sici u narod" ako vec nisu u stanju da bace pogled preko bare i shvate kako je Tramp oduvao Klintonku.

Zna svaki normalan covek u Srbiji sta radi Gospodar Vucic, zna za njegove marifetluke, despotiju, zna i za kriminal i stranacku pljacku Srbije ali zna i da iza S.Jankovica stoji DS a zna kakvi su i oni bili. Znaci dok se ne nadje neko i nesto sto nije uprljano, nesto cisto da se beli, tesko ce Gospodar biti skinut, pre ce sam sebe da saplete negde uz put.

Бели Само јако !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana