Religija| Sex| Zabava

Ričard III

albicilla RSS / 02.04.2017. u 18:57

"Iskvario se ovaj svet toliko

Da carić grabi tamo plen

Gde ne sme orao ni da sleti.

Budući da je dobio plemstvo svaki gejak, to je i mnogi plemić gejak postao".

richard+iii2.png 

“The world is grown so bad, that wrens make prey where eagles dare not perch.

Since every Jack became a gentleman,

There's many a gentle person made a Jack.”

(Act I, Scene III - William Shakespeare's Richard III)

Tagovi



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jukie Jukie 14:38 03.04.2017

Re: #NotMyPresident

alselone
Koristeći takav statistički model koji radi sa 25 odsto, nastavnici bi mogli već za Dan primirja u Prvom svetskom ratu (11. novembar) da zaključe deci ocene za kraj školske godine
e to nije lako sebi u glavi postaviti da izgleda logično


Nije tako. Nego zamisli da pogledas ocene jednog razreda. Svi djaci imaju po 10 ocena i ima 30 djaka. I zamisli da ti vidis sve ocene samo 10 djaka, ali medju tim djacima ima i odlikasa, i ponavljaca, i sredjih i svih klasa, iz grada, sa sela, iz bogate porodice, iz siromasne, iz ovog kraja grada, iz onog kraja grada, decaci, devojcice itd, sto je najvaznije - kakve su ocene imali prosle godine, kakve pretprosle, kakve tri godine unazad itd.

A za preostale djake imas sve informacije osim ocena iz ove godine. Lako bi procenio prosecnu ocenu na nivou razreda. Veoma lako. I ne bi ti trebalo 29 djaka za to. Uhvatio bi veliku tacnost i sa njih par, samo da budu reprezentaitivni.


Ali tebi ne treba prosečna ocena na nivou razreda, tebi treba prosečna ocena jednog učenika, jer uzimaš da je prosečna ocena na nivou razreda po svakom urađenom zadatku otprilike konstantna (npr. 3,33). I onda posle dva meseca ti bi trebalo da možeš da odrediš koju ocenu određeni đak zaslužuje na kraju školske godine. U toku školske godine imaš npr. osam ocena dakle 2 ocene su 25%.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:55 04.04.2017

Re: #NotMyPresident

Nije još zvanično prebrojano ni celih 30%



JE l' se ovde generalno kapira sta znaci uzorak i kako statistickom modelu ne treba 100%. To sto dolazi NS i BG kasnije jer su najveci je vec ukljuceno u model.


Da, Holandjani zatvore biracka mesta u 21h a u 21.01h izbace rezultate na uzorku.

Konacni rezultati skoro u dlaku.
jednatanja jednatanja 21:31 02.04.2017

Oficijalne brojke

Troje mojih poznanika su sprečeni danas od strane Konzulata u Diseldorfu, Nemačka da glasaju iako su se na vreme i uredno prijavili. Ako ih ja znam troje, koliko ih je..Stiglo naređenje, pa to ti je...ovo je krađa ljudi, nije narod glup...
Atomski mrav Atomski mrav 00:15 03.04.2017

Re: Oficijalne brojke

Rezultati glasanja u Oslu:

aureus aureus 00:31 03.04.2017

Re: Oficijalne brojke

Oslo da se proglasi za glavni grad Srbije.

Još bolje, da svi Srbi odu u Norvešku, a Norvežani u Srbiju.

albicilla albicilla 21:38 02.04.2017

Danas

...je oko milion mrtvih dusa glasalo za Gebelsa
zilikaka zilikaka 22:22 02.04.2017

Re: Danas

albicilla
...je oko milion mrtvih dusa glasalo za Gebelsa

Nije. Garant.

Ja bih prva volela da su vešto pokrali jer onda imaš laku metu - tehnički problem kako sprečiti kradju.
Ovo je slika onog kako jeste.

...osim ako pod mrtvim dušama ne podrazumevamo različito.

A inače, malo smo se zatrčali. Ljudi su uglavnom oportunisti.
not2old2rock not2old2rock 22:31 02.04.2017

Re: Danas

albicilla
...je oko milion mrtvih dusa glasalo za Gebelsa


Drugar 130-140 kg. mogao bi po biračkog odbora u zubima da nosi, sedeo na biračkom mestu sa nekim ženicama, javio mi: Beli-118, Janković-189, AV-439, Šeki-27
sugarbaby sugarbaby 08:44 03.04.2017

Re: Danas

Ovo je slika onog kako jeste.


Nije realno kako blogeri razmišljaju, makar neki: Vučić je već pet godina na vlasti i upravo je osigurao novih pet, ali to nimalo ne utiče na pojedine da "analiziraju" situaciju tipa "ipak su se stvari promenile", "ne može on još dugo", "dolaze izbori u Beogradu, eto nove prilike", etc

Pa im još Janković "nada" za obrt, promenu....
Kako se zove otsustvo veze sa stvarnošću?

freehand freehand 08:49 03.04.2017

Re: Danas

Kako se zove otsustvo veze sa stvarnošću?

Da pitaš nekog sa odgovarajućom kvalifikacijom?
sugarbaby sugarbaby 13:01 03.04.2017

Re: Danas

Da, tvoj kandidat mora kod stručnog lica, mož i tebe da povede, ne bi ti uopšte škodilo, naprotiv, pucaš od muke.

A pazi ovo:

Saša Janković @Kihot_ex_of je ČIST KRETEN.
Ne samo da neće da čestita Vučiću pobedu, a hoće PRISTOJNU Srbiju,
on preti blokiranjem onih koji ga prati a blokirao već pola iste Srbije.

ČOVEK NIJE NORMALAN a hteo da bude PREDSEDNIK.




freehand freehand 13:06 03.04.2017

Re: Danas

sugarbaby
Da, tvoj kandidat mora kod stručnog lica, mož i tebe da povede, ne bi ti uopšte škodilo, naprotiv, pucaš od muke.

A pazi ovo:

Saša Janković @Kihot_ex_of je ČIST KRETEN.
Ne samo da neće da čestita Vučiću pobedu, a hoće PRISTOJNU Srbiju,
on preti blokiranjem onih koji ga prati a blokirao već pola iste Srbije.

ČOVEK NIJE NORMALAN a hteo da bude PREDSEDNIK.


Dobro, samo nemoj da se žestiš.
sugarbaby sugarbaby 13:10 03.04.2017

Re: Danas

Dobro, samo nemoj da se žestiš.


Dil.



urbana_gerila urbana_gerila 15:39 03.04.2017

Re: Danas


sugarbaby
Saša Janković @Kihot_ex_of je ČIST KRETEN.




jbt, stičem i dojam i utisak da je pokušao da ti mazne gornji krevet.
sugarbaby sugarbaby 08:19 04.04.2017

Re: Danas

jbt, stičem i dojam i utisak da je pokušao da ti mazne gornji krevet.


Ko mi je uklonio odgovor na ovaj komentar najveće budale urbanog?

Saša Janković na sva usta priča O PRISTOJNOJ SRBIJI, SRBIJI PRISTOJNIH LJUDI, a sam se tako NE ponaša: odbio da čestita pobedu (pa to samo još u Africi!), blokira ljude na tviteru, čak i preti NOVI blokiranjem.
KAKO ON ZAMIŠLJA DA BUDE PREDSEDNIK SVIH SRBA U SRBIJI?
Nije normalan, opet ću reći.






alselone alselone 21:53 02.04.2017

Pitanje za sokirane

da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?

Sa sve:
- brojem clanova koje SNS ima
- tradicionalnim raspolozenjem prosecnog glasaca
- Pink, Informer agresivnom + svi ostali samo manje agresivnom kampanjom
- Cemernom ponudom opozicionih stranaka

itd.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:06 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Pitanje za sokirane
da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?


Evo, ja priznajem da jesam. Ustvari, više nekakva nada, čak i malo vere, pre nego očekivanje. Ne znam da li se to računa. Jebeš ga, ja sam čovek optimista. I budala, verovatno.
alselone alselone 22:11 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Ne znam da li se to računa.


Ti si se nadao i da ce Zlobaba dobiti i nisi znao par kljucnih detalja vezanih za njenu kampanju. Ti si izvan kategorije.
Jukie Jukie 22:11 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Ja sam očekivao drugi krug. Tj. ne 50+ odsto za Vučića. Očekivao sam da će ga penzioneri kazniti što im je gricnuo od penzije. Ko zna, možda su pomrli od gladi pa je glasala samo omladina
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

alselone
Ne znam da li se to računa.


Ti si se nadao i da ce Zlobaba dobiti i nisi znao par kljucnih detalja vezanih za njenu kampanju. Ti si izvan kategorije.


Ma zavuko mi Putin kajlu! I ovi čobani, prvoamerikanci!
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:18 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Jukie
Ja sam očekivao drugi krug. Tj. ne 50+ odsto za Vučića. Očekivao sam da će ga penzioneri kazniti što im je gricnuo od penzije. Ko zna, možda su pomrli od gladi pa je glasala samo omladina


E, tu je greška. Ja kad god sam pitao ove moje penzose u Beogradu, kojima je ova skotina ukrala deo penzije (samo ćaletu, kevi nisu, jer joj je penzija 200 evra), oni su uglas vikali kako im to nije ukradeno, nego im je prethodna vlast dala previše i sad su samo vratili. Mislim, da ne poveruješ.
narcis narcis 22:19 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Jukie
Ja sam očekivao drugi krug. Tj. ne 50+ odsto za Vučića. Očekivao sam da će ga penzioneri kazniti što im je gricnuo od penzije. Ko zna, možda su pomrli od gladi pa je glasala samo omladina

omlatina koju nitko nije video na glasačkom mestu
alselone

nisam obraćao pažnju na racio,ustvari nadao sam se da će onih 40% nemamzakogdaglasam da se priseti da treba za sebe da glasa, ali nije
i što sam sag ja dužan da se borim za bolje sutra ovom bašibozluku od 40%
i skojim pravom da im se mešam u život
mene je samo 16% + 9% +4%, nema me ni trećina, više sam četvrtina
angie01 angie01 23:24 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?


s obzirom na lose stanje za vecinu, bilo je za ocekivati da ce vise ljudi da izadje, s obzirom da je ponuda bila dovoljno sarenolika, a i sa novim kandidatima, sto je obicno falilo za podsticaj,...ovako je batica pobedio sa nesto manje od trecine gradjana sa pravom glasanja...i to jos sa onolikim trikovima i mediskom pokrivenoscu 100%.
freehand freehand 23:28 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

angie01
da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?


s obzirom na lose stanje za vecinu, bilo je za ocekivati da ce vise ljudi da izadje, s obzirom da je ponuda bila dovoljno sarenolika, a i sa novim kandidatima, sto je obicno falilo za podsticaj,...ovako je batica pobedio sa nesto manje od trecine gradjana sa pravom glasanja...i to jos sa onolikim trikovima i mediskom pokrivenoscu 100%.

Ma daj bre, ta se sigurica zajedno sa velikom mudrošću sa visine topi na par odsto. I ovo je zaista veliko sranje koje se svodi na činjenicu da je medijski prostor prosto zatrpan a da sem interneta praktično nije bilo načina ni resursa za mobilizaciju. Ali samo par procenata. I to sa sigurnošću nije mogao niko da tvrdi.

P.S. I ti se procenti tope:


Evo izvora
aureus aureus 23:35 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

freehand

Ma daj bre, ta se sigurica zajedno sa velikom mudrošću sa visine topi na par odsto. I ovo je zaista veliko sranje koje se svodi na činjenicu da je medijski prostor prosto zatrpan a da sem interneta praktično nije bilo načina ni resursa za mobilizaciju. Ali samo par procenata. I to sa sigurnošću nije mogao niko da tvrdi.

Kojih par procenata? 18 posto preko 50.

"Ja sam predsednik, 67,97 odsto, zaista neverovatno", prokomentarisao je Beli u svom stilu.

Sutra će otići da preuzme dužnost.

Evo izvora

A, lukavče! I ja gledam taj izvor (u sportskoj nadi da će se nešto promijeniti).
angie01 angie01 23:41 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Ma daj bre,


ne razumem te bas najbolje,...


edit-
A, lukavče! I ja gledam taj izvor


i ja.
freehand freehand 23:43 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

angie01
Ma daj bre,


ne razumem te bas najbolje,...

Da se ne pecaš. Gospodin Kros je počeo da botuje sve u 16.
angie01 angie01 23:52 02.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Da se ne pecaš.


...vise se osecam da smo u mrezi.


dobro.

Резултати избора још увек пристижу. Ово није пројекција на узорку – коначни резултати се могу разликовати.
Atomski mrav Atomski mrav 00:16 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

emsiemsi emsiemsi 06:22 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

srdjan.pajic
Pitanje za sokirane
da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?


Evo, ja priznajem da jesam. Ustvari, više nekakva nada, čak i malo vere, pre nego očekivanje. Ne znam da li se to računa. Jebeš ga, ja sam čovek optimista. I budala, verovatno.

Ја мислим да ниси будала !
sugarbaby sugarbaby 06:40 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

I budala, verovatno.


Pa evo jutros čitam još jednu:

I Janković proglasio pobedu: Srbija više nije ista

Predsednički kandidat Saša Janković izjavio je da je izborni dan bio "veliki i značajan" i da će to možda biti neobično, ali da on mora da proglasi pobedu.

On je istakao da proglašava pobedu pristojnih, finih ljudi, pravila, principa i vrednosti za koje se on i njegov tim borio od prvog dana.

Čist fašizam.
anonymous anonymous 06:53 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

alselone
Ne znam da li se to računa.


Ti si se nadao i da ce Zlobaba dobiti i nisi znao par kljucnih detalja vezanih za njenu kampanju. Ti si izvan kategorije.



sugarbaby sugarbaby 07:05 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

alselone
21:53 02.04.2017
Pitanje za sokirane
da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?

Sa sve:
- brojem clanova koje SNS ima
- tradicionalnim raspolozenjem prosecnog glasaca
- Pink, Informer agresivnom + svi ostali samo manje agresivnom kampanjom
- Cemernom ponudom opozicionih stranaka

itd.


beživotni janković sa onim šutanovcem, jeremić bez stranke, beli s marsa, a sns i sps uigrani sve u 16, plus pisma/poljupci iz velikog sveta! i sada ne mogu da veruju! brate?!


anonymous anonymous 07:10 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

sugarbaby
alselone
21:53 02.04.2017
Pitanje za sokirane
da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?

Sa sve:
- brojem clanova koje SNS ima
- tradicionalnim raspolozenjem prosecnog glasaca
- Pink, Informer agresivnom + svi ostali samo manje agresivnom kampanjom
- Cemernom ponudom opozicionih stranaka

itd.


beživotni janković sa onim šutanovcem, jeremić bez stranke, beli s marsa, a sns i sps uigrani sve u 16, plus pisma/poljupci iz velikog sveta! i sada ne mogu da veruju! brate?!



Баш тако !



anonymous anonymous 07:11 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

emsiemsi
srdjan.pajic
Pitanje za sokirane
da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?


Evo, ja priznajem da jesam. Ustvari, više nekakva nada, čak i malo vere, pre nego očekivanje. Ne znam da li se to računa. Jebeš ga, ja sam čovek optimista. I budala, verovatno.

Ја мислим да ниси будала !


Е па,...ако ти кажеш ...
anonymous anonymous 07:13 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

angie01
da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?


s obzirom na lose stanje za vecinu, bilo je za ocekivati da ce vise ljudi da izadje, s obzirom da je ponuda bila dovoljno sarenolika, a i sa novim kandidatima, sto je obicno falilo za podsticaj,...ovako je batica pobedio sa nesto manje od trecine gradjana sa pravom glasanja...i to jos sa onolikim trikovima i mediskom pokrivenoscu 100%.


...и то још ...са вашим нереалним очекивањима...
sugarbaby sugarbaby 07:26 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Баш тако !


albicilla albicilla 07:50 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

alselone
da li ste zaista ocekivali da rezultati budu drugaciji?

Sa sve:
- brojem clanova koje SNS ima
- tradicionalnim raspolozenjem prosecnog glasaca
- Pink, Informer agresivnom + svi ostali samo manje agresivnom kampanjom
- Cemernom ponudom opozicionih stranaka

itd.


Do dan-dva pred izbore - nisam

Ali imam dosta mladjih ljudi medju FB kontaktima, mladjih +/-30, i znam njihovo raspolozenje

To mi je bilo dalo nadu u poslednjem trenutku

Sad po kuci trazim onaj najveci kofer, s kojim sam se pre 15 godina vratio u ovu zemlju

Pakujem Roman o Londonu i idem u Pizdu Materinu
alselone alselone 08:00 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Sad po kuci trazim onaj najveci kofer, s kojim sam se pre 15 godina vratio u ovu zemlju


Bas pricam koleginici sa posla sta je DOS uradio tvojoj generaciji. Puno puta sam na blogu procitao price ljudi koji su otisli zbog Slobe, napravili zivote napolju, onda se vratili zbog DOS-a koji ih je razocarao i dodatno upropastio zemlju, prakticno i otvorio vrata radikalima i SPS-u da se vrate. I sad lebdite u nekom medjuprostoru.

Iskreno mi je zao.
Jukie Jukie 09:11 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

narcis
Jukie
Ja sam očekivao drugi krug. Tj. ne 50+ odsto za Vučića. Očekivao sam da će ga penzioneri kazniti što im je gricnuo od penzije. Ko zna, možda su pomrli od gladi pa je glasala samo omladina

omlatina koju nitko nije video na glasačkom mestu


Pa ko radi kao bot, i ko je išao na Vučićeve mitinge za sendvič?

Ne idu penzioneri od 80 godinica, nego ide radno sposobno stanovništvo.

Pošto stariji ljudi teže barataju internetom, botovi su valjda baš ta omladina za koju se mi ovde nadamo da je antivučićevska.

A njima je u cilju da Vučić pobedi pa će valjda da mrdnu tur da i fizički ubace listić u kutiju, bilo da je bugarski voz ili da jednostavno shvate da ako V. ne pobedi nema više sendviča

A ko je dobar bot, onaj ko ume sto puta da napiše istu rečenicu ili isto ili sasvim malo različito. "Dobri đaci" koji redovno rade sve domaće zadatke bez bunta su idealni za botove.
angie01 angie01 09:25 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

...и то још ...са вашим нереалним очекивањима...


njaobre, znam da slavis i jos ti frka da to radis otvoreno,

al ne znam kako citas napisano- ja licno nisam ocekivala nista, narocito zbog totalne neravnopravnosti u izbornim kampanjama sto se uslova tice- sto ne znam da l je uopste regularno,...ali s obzirom da je vecini gradjana ove sjebane zemlje lose i to jako, nekako bi mi bilo narmalno da su barem iskoristili svoja gradjanska prava i izadju da glasaju.
vcucko vcucko 10:54 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

sugarbaby
I budala, verovatno.


Pa evo jutros čitam još jednu:

I Janković proglasio pobedu: Srbija više nije ista

Predsednički kandidat Saša Janković izjavio je da je izborni dan bio "veliki i značajan" i da će to možda biti neobično, ali da on mora da proglasi pobedu.

On je istakao da proglašava pobedu pristojnih, finih ljudi, pravila, principa i vrednosti za koje se on i njegov tim borio od prvog dana.

Čist fašizam.

Ako si to tek jutros uočila, dobro ti jutro

Inače ta mantra se ne menja još od prvih izbora '90., devetog marta '91. i svih pripadajućih mitskih događanja. "Mi" fini i kulturni i "oni" zatucani i krezubi. Skoro tri decenije posle, i dalje ništa shvatili, ništa promenili. Onda se čude, eto šokirani su.

Oktobra 2000. se poklopilo svašta nešto. Sve urušeno, narod skoro pa gladan. Spolja zenit apsolutne zapadne dominacije, nijedne druge strane na vidiku. Na tom talasu je ta opcija zajahala i uradila šta je uradila. Dovoljno da će većina raje, koja je takva kakva je i ne pretvara se da je nešto drugo, da glasa i za crnog đavola, samo da se ti "fini i kulturni" ne vrate i ne zajašu ponovo.

U Srbiji svaka vlast u svakom trenutku može da računa na recimo milion i po glasova, sigurnih. Plus realnost koja glasi max. 5 miliona glasača, a ne 6,7 koliko je službeno, to znači vlast koja je manje-više nesmenjiva na izborima. Ti "fini i kulturni" su i to uspeli, naime da izgube vlast na izborima

A propos fašizma, ovde su pobrkani pojmovi levica-desnica. Pobogu, SNS je populistička levica i ništa drugo. To što vođe šuruju sa kojekakvima što idu po svetu i traže pogodne "ljudske resurse" (čitaj robove), a koji su po definiciji desno, to je drugi par rukava. To je karakteristika levice kao takve. Proglašavati sebe predsednikom "finih i kulturnih", to levica ne radi. Bar ne javno.
sugarbaby sugarbaby 13:06 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Ako si to tek jutros uočila


jok mori.



Inače ta mantra se ne menja još od prvih izbora '90., devetog marta '91. i svih pripadajućih mitskih događanja. "Mi" fini i kulturni i "oni" zatucani i krezubi. Skoro tri decenije posle, i dalje ništa shvatili, ništa promenili. Onda se čude, eto šokirani su.



emsiemsi emsiemsi 13:31 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

alselone
Sad po kuci trazim onaj najveci kofer, s kojim sam se pre 15 godina vratio u ovu zemlju


Bas pricam koleginici sa posla sta je DOS uradio tvojoj generaciji. Puno puta sam na blogu procitao price ljudi koji su otisli zbog Slobe, napravili zivote napolju, onda se vratili zbog DOS-a koji ih je razocarao i dodatno upropastio zemlju, prakticno i otvorio vrata radikalima i SPS-u da se vrate. I sad lebdite u nekom medjuprostoru.

Iskreno mi je zao.

Ма, то је од случаја до случаја !
Ја сам се вратио 91. када се одлазило, као и 98. Какав курчеви Слоба и курчеви ДОС ?
Свако има своју причу.
Но, то није разлог да се не буде оптимиста да ће једном, ипак, унаточ свему, бити боље.
Мени се за мене јебе, боли ме љуљи - но, размишљам нешто, дужност нас сениора да младима оставимо макар ишта да би могли да се врате.
Ми сениори смо се доказали, тј. показали смо да нисмо ни за курац.
Према томе - мало оптимизма и вере у нашу децу не би било згорега.

alselone alselone 17:25 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Но, то није разлог да се не буде оптимиста да ће једном, ипак, унаточ свему, бити боље


Ovo nije poenta, ljudi i jesu optimisti, pa eto zivot propustise i provedose u govnetu koje zovu rodnom grudom samo zbog optimizma, a od optimizma dobijes o. U dupe.
narcis narcis 17:37 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

alselone
Но, то није разлог да се не буде оптимиста да ће једном, ипак, унаточ свему, бити боље


Ovo nije poenta, ..., a od optimizma dobijes o. U dupe.

od moje 32. se nado da će bidne bolje i... nitkad bolje, toj samsi ukapiro juče, ušta mi prođoše 27 godine? da mi danas kroji život isti onaj od pre 27g. e pa ja više nemam tolko godine ispred sebe. ispred mene je statistički zadnja dekada, po njojzi srblji muški živu u proseku 72 godine a žemski 80i nešto( 85 mislim).
emsiemsi emsiemsi 18:47 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

narcis
alselone
Но, то није разлог да се не буде оптимиста да ће једном, ипак, унаточ свему, бити боље


Ovo nije poenta, ..., a od optimizma dobijes o. U dupe.

od moje 32. se nado da će bidne bolje i... nitkad bolje, toj samsi ukapiro juče, ušta mi prođoše 27 godine? da mi danas kroji život isti onaj od pre 27g. e pa ja više nemam tolko godine ispred sebe. ispred mene je statistički zadnja dekada, po njojzi srblji muški živu u proseku 72 godine a žemski 80i nešto( 85 mislim).

Па шта !?
Колико год да ти је остало, живи као човек, а не као пичка !
Нема кукања !
Браћа Енглези то лепо кажу --- дон'т гив ап !

albicilla albicilla 19:01 03.04.2017

Re: Pitanje za sokirane

Па шта !?
Колико год да ти је остало, живи као човек, а не као пичка !
Нема кукања !
Браћа Енглези то лепо кажу --- дон'т гив ап !


mogu oni to da kazu kad imaju za sta da se uhvate - prvo su demokratiju gajili 400 godina

ove nemamo ni 30 u kontiuitetu
alselone alselone 22:02 02.04.2017

Prigodna numera - nasa prevashodnost

highshalfbooze highshalfbooze 23:20 02.04.2017

Re: Prigodna numera - nasa prevashodnost

alselone

ova cela situacija je nepodnošljiva koliko i ova muzička numera
albicilla albicilla 07:54 03.04.2017

Re: Prigodna numera - nasa prevashodnost

highshalfbooze
alselone

ova cela situacija je nepodnošljiva koliko i ova muzička numera


Mislim da je numera potpuno adekvatna i evo, ovde i sada, predlazem je za novi drzavnu himnu
aureus aureus 22:36 02.04.2017

Buni me nesto drugo

Da se malo našalim:

Mene buni razlika u procentima.

Prije izvjesnog vremena na ovom blogu Vučić je dobio 3% glasova, a sad se priča o nekoj njegovoj pobjedi.

Kako to objasniti?

petargli petargli 22:46 02.04.2017

i jopet ...

Sam pao, sam se ubio!
aureus aureus 22:51 02.04.2017

Re: i jopet ...

petargli
Sam pao, sam se ubio!

Ti si dobro proš'o.

Parović takođe pao, i sad mora da vrati 29 miliona dinara što je dobio za kampanju.
Čanak ne mora. Ostaće mu za kafanu i svirače.
petargli petargli 22:58 02.04.2017

Re: i jopet ...

narod, a sa njim i parovic, i ja, naravno ... :)
aureus aureus 23:00 02.04.2017

Re: i jopet ...

petargli
narod, a sa njim i parovic, naravno ... :)

Narod je ponovo pokazao zadovoljavajuću mjeru mazohizma.
petargli petargli 00:23 03.04.2017

Re: i jopet ...

upravo sam to hteo reci mojim inicijalnim postom ...
eloy eloy 00:22 03.04.2017

----

49 41 49 41 00:52 03.04.2017

Teci, teci Dunave

Charobnjak, a tako maleni.
https://youtu.be/A7pptFVwkl4

A toliko zvukova i lepote oko nas.
https://youtu.be/hqtIxCydT5w
NNN NNN 09:38 03.04.2017

Koliko je narodu ovde dobro

kada i dalje glasa za vlast


Pre oko mesec dana pričam ljudima da me ovi izbori najviše podsećaju na predsedničke 1992.
(tad je milošević dobio nešto preko 50%, a Panić nešto preko 30%)
i sada imamo apsolutistu da potpunom kontrolom medija i institucija protiv zvanično nestranačkih kandidata (tada je Panić bio 3 u 1
i nada prodemokratski orjentisanim građanima i amerikanac i kovn )
a milošević je upravo uz sebe imao "uspehe" kao što su rat i sankcije
i stoka glasa za diktaturu!

ljudi mi kažu "uh, pa 2000. smo morali da čekamo 8 godina "

49 41 49 41 15:44 03.04.2017

Radovan III

https://youtu.be/sTC4kS0Z5rg
sugarbaby sugarbaby 17:00 04.04.2017

Ma,

da mi je znati ko organizuje studentske proteste?
anybody knows?

Atomski mrav Atomski mrav 19:38 04.04.2017

Re: Ma,

Organizuje ih rahmetli Rokfeler, posthumno. Ostavio grdnu lovu testamentom da se Srbija sjebe do koske.
sugarbaby sugarbaby 07:39 05.04.2017

Re: Ma,

Organizuje ih rahmetli Rokfeler, posthumno. Ostavio grdnu lovu testamentom da se Srbija sjebe do koske.


:)))

sve dok nije rahmetli Harms, posthumno.

nego, čitam juče: "Dragi mladi ljudi na BG ulicama, izrazite slobodno vaš protest zbog nefer izbora; samo nenasilno i ne dopustite provokacije. To je vaše pravo!", objavio je drugoplasirani presednički kandidat Saša Janković na Tviteru.

vau, francuski sobar.



a danas čitam da formira pokret, možda stranku. eto vam ga sav!




emsiemsi emsiemsi 09:45 05.04.2017

Re: Ma,

sugarbaby
Organizuje ih rahmetli Rokfeler, posthumno. Ostavio grdnu lovu testamentom da se Srbija sjebe do koske.


:)))

sve dok nije rahmetli Harms, posthumno.

nego, čitam juče: "Dragi mladi ljudi na BG ulicama, izrazite slobodno vaš protest zbog nefer izbora; samo nenasilno i ne dopustite provokacije. To je vaše pravo!", objavio je drugoplasirani presednički kandidat Saša Janković na Tviteru.

vau, francuski sobar.




a danas čitam da formira pokret, možda stranku. eto vam ga sav!





Нисам гласао за поменутога јер сам гласао јако и без сикирације, но, свеједно --- мислиш ли да тај поменути нема право да изнесе свој став у вези поменутог протеста, нити да има право да формира странку ?
Шта је то што му више предбацујеш ?
urbana_gerila urbana_gerila 10:58 05.04.2017

Re: Ma,

emsiemsi
sugarbaby
Organizuje ih rahmetli Rokfeler, posthumno. Ostavio grdnu lovu testamentom da se Srbija sjebe do koske.


:)))

sve dok nije rahmetli Harms, posthumno.

nego, čitam juče: "Dragi mladi ljudi na BG ulicama, izrazite slobodno vaš protest zbog nefer izbora; samo nenasilno i ne dopustite provokacije. To je vaše pravo!", objavio je drugoplasirani presednički kandidat Saša Janković na Tviteru.

vau, francuski sobar.




a danas čitam da formira pokret, možda stranku. eto vam ga sav!





Нисам гласао за поменутога јер сам гласао јако и без сикирације, но, свеједно --- мислиш ли да тај поменути нема право да изнесе свој став у вези поменутог протеста, нити да има право да формира странку ?
Шта је то што му више предбацујеш ?




unapred se radujem akademskom sučeljavanju argumenata.
sugarbaby sugarbaby 17:13 05.04.2017

:))))

sad prošla komentare dva bloga o studentskim protestima, pa kaos!



jedan se okončava (za sada) kosmičkom dilemom da li je bolji rdjav ili kriv kurac.
na drugom krkar uživa da ga tes kara.

emsiemsi emsiemsi 18:31 05.04.2017

Re: :))))

sugarbaby
sad prošla komentare dva bloga o studentskim protestima, pa kaos!



jedan se okončava (za sada) kosmičkom dilemom da li je bolji rdjav ili kriv kurac.
na drugom krkar uživa da ga tes kara.


Шта ти мислиш о тој космичкој дилеми !?
Или ти је свеједно ?
sugarbaby sugarbaby 12:23 06.04.2017

ajaoojjj

topli šmrk se oglasio jer on zna šta je demokratija.
sugarbaby sugarbaby 12:51 06.04.2017

još me samo jedna stvar interesuje

osim one
"ima li života pre smrti" :

"ima li posta bez dvaes tries pedeset komentara emsija i ovog nekog aureusa?"
emsiemsi emsiemsi 13:55 06.04.2017

Re: još me samo jedna stvar interesuje

sugarbaby
osim one
"ima li života pre smrti" :

"ima li posta bez dvaes tries pedeset komentara emsija i ovog nekog aureusa?"

Ја се извињавам, но, ниси ми одговорила на питање повезано са дилемом око кривог и рђавог !?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana