Reč i slika

Kako izvestava sajt B92 (naslovna strana)

Spiridon RSS / 07.04.2017. u 08:07

04101152c95f8260f8019405ac7804bf1b3c7cfb833cba8c6f8f465886577b48584f635f.jpg

 a cemu se pridaje paznja na nekim drugim sajtovima ...

 

FPbUMxs.jpg 

 



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 08:15 07.04.2017

..

Mislim da je bitno da se na ovo skrene paznja obzirom da je ovaj blog deo sajta b92.

I da se odmah ogradim sa konstatacijom da svako ima pravo na svoje prioritete.


Ali da se zna!!!


Jukie Jukie 08:26 07.04.2017

Re: ..

Kad smo kod vesti, izgleda da Amerika bombarduje Severnu Koreju ili tako nešto
(kad uključiš na pola vesti pa ne znaš o čemu se radi)
edit: izgleda da je to bila Sirija
bio sam siguran da je Severna Koreja?
cassiopeia cassiopeia 08:27 07.04.2017

Re: ..

B92 odavno nije što je bila. I to je cela istina.

Zaslugom Aleksandra Vučića i njegove vlade donet je zakon o medijima koji omogućava jednom vlasniku da ima dve nacionalne frekvencije. Grk je time ozvaničio vlasništvo nad B92 i Prvom TV. I veliki je prijatelj dotičnog.

Ova vest u ćošku je samo zato da neprijatelji ne kažu kako ne izveštavaju o trenutno najvažnijim dešavanjima.
cassiopeia cassiopeia 08:34 07.04.2017

Re: ..

I da se odmah ogradim sa konstatacijom da svako ima pravo na svoje prioritete.


Ali da se zna!!!


Plašim se da neće dugo poživeti ovaj tvoj blog.

Zna se odavno šta je B92 sada. Eno i Goran Dimitrijević (prezenter vesti) je prešao zvanično na Prvu TV. Informativa, nekad udarna na B92, praktično više ne postoji.
Spiridon Spiridon 08:35 07.04.2017

Re: ..

B92 odavno nije što je bila. I to je cela istina.


cisto da se naglasi!
tasadebeli tasadebeli 08:56 07.04.2017

Re: ..

Spiridon
Mislim da je bitno da se na ovo skrene paznja obzirom da je ovaj blog deo sajta b92.

I da se odmah ogradim sa konstatacijom da svako ima pravo na svoje prioritete.


Ali da se zna!!!






Еххх!

Хебига!

Могли смо и да се договоримо.

Па да ја не качим оно тамо ако ти качиш ово овде.

Сад, шта је, ту је...

А ионако је то само илустрација ове твоје констатоване ограде о приоритетима.
Spiridon Spiridon 09:34 07.04.2017

Re: ..

Еххх!

Хебига!

Могли смо и да се договоримо.

Па да ја не качим оно тамо ако ти качиш ово овде.

Сад, шта је, ту је...

А ионако је то само илустрација ове твоје констатоване ограде о приоритетима.


nema veze majstore, meni licno je vest koju si ti preneo puno interesantnija i inspirativnija za razgovor ali ja ne zivim i ne radim u Srbiji.


tasadebeli tasadebeli 09:46 07.04.2017

Re: ..

Spiridon
Еххх!

Хебига!

Могли смо и да се договоримо.

Па да ја не качим оно тамо ако ти качиш ово овде.

Сад, шта је, ту је...

А ионако је то само илустрација ове твоје констатоване ограде о приоритетима.


nema veze majstore, meni licno je vest koju si ti preneo puno interesantnija i inspirativnija za razgovor ali ja ne zivim i ne radim u Srbiji.






Е, хвала ти. Већ сам размишљао да ли да обришем оно тамо у потпуности, али ме једино спречавало то што сам већ једаред избрисао један свој пост у потпуности овде на Блогу, па доживех осуду због тога...


Да, и мени је та вест много интересантнија и инспиративнија иако живим и радим у Србији.


Шта ћу, убедили су ме у последњих петнаестак година да Србија не може да буде мимо света.
Spiridon Spiridon 09:54 07.04.2017

Re: ..

Да, и мени је та вест много интересантнија и инспиративнија иако живим и радим у Србији.


sada ce jos da te osude za elitizam =))
tasadebeli tasadebeli 09:56 07.04.2017

Re: ..

Spiridon
Да, и мени је та вест много интересантнија и инспиративнија иако живим и радим у Србији.


sada ce jos da te osude za elitizam =))







Осуда осуду стиже...





EDIT: Сад се сетих оне серије текстова коју је започео Борис... (ЛИНК)


Овај твој пост иде у ту антологију коју "правим" овде на Блогу Б92.


Врло, врло занимљива тема, али за нека мирнија времена и за мало хладније главе.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:34 07.04.2017

Re: ..

Jukie
Kad smo kod vesti, izgleda da Amerika bombarduje Severnu Koreju ili tako nešto
(kad uključiš na pola vesti pa ne znaš o čemu se radi)
edit: izgleda da je to bila Sirija
bio sam siguran da je Severna Koreja?


Pa Kinezi (to glede S.Koreje) su gospoda čoveci ;> za Putina i njegovog Aleksu Trampa. Tj. ne prave takve dogovore - e, pošto smo prvi deo malo bili aljkavi, pa sada ne smeju tek tako da se ukidaju sankcije, kada bi to preteglo na tasu za impičment. Nego, ajde Aleksa, ti se kao naljutiš, pa udariš nešto boNbi na praznu bazu, a ja ću na vreme da ih obavetim da je isprazne od ljudstva i naoružanja i svega bitnog.

A onda će da padne Veliki USA-RU Dogovor o sređivanju stanja u Sirji, čija će ključna tačka biti - Ukidanje sankcija Rusiji.

Elementary - obaška maestralno, radi ih Putin sve u šesnajest ;>

*

NB - A ne znam u čem je stavr sa ovim otkrivanjem Tople Vode glede B92? Pa taki su već - aman, iha-haj. Obaška - Danas, Jeste, nasovna udarna, ali tih novina već dugo-dugo-dugo (još od Borisa ;> ) jedva može da se nađe na kioscima, ono malo što pristigne se nagura ispod i iza brojnog Senzacionalno đubreta. A on-line Danas, pa konstantno spor i nikakav odziv, možda i stoga što nemaju pare za normalnog provajdera, ali pobogu pet godina i kusur tako, pa koja to Centrala tako često greši?
loader loader 11:45 07.04.2017

Re: ..

cassiopeia
B92 odavno nije što je bila. I to je cela istina.

Zaslugom Aleksandra Vučića i njegove vlade donet je zakon o medijima koji omogućava jednom vlasniku da ima dve nacionalne frekvencije. Grk je time ozvaničio vlasništvo nad B92 i Prvom TV. I veliki je prijatelj dotičnog.

Ova vest u ćošku je samo zato da neprijatelji ne kažu kako ne izveštavaju o trenutno najvažnijim dešavanjima.


loader loader 11:47 07.04.2017

Re: ..

Plašim se da neće dugo poživeti ovaj tvoj blog.


Poživeće ovaj blog ... ... jer je dokaz demokratije u Srbiji, a nije opasan po režim laži.

Na žalost , tako je.
Inače, što se izbora teme tiče, tj. ovog posta, s moje strane samo pozitivna daštanja.



highshalfbooze highshalfbooze 08:26 07.04.2017

Sigurna taktika

Odavno se B92 priklonio struji idenja niz dlaku. Ali su počeli da žmure pred nečim što se evidentno događa. Ne treba da budu priklonjeni nekoj strani, ali da barem konstatuju događaj. Znači da su se priključili buljuku sredstava dezinformisanja u želji da kreiraju netačnu sliku stanja u društvu. I to sa našim parama.
cassiopeia cassiopeia 08:30 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

I to sa našim parama.


Kako misliš sa našim parama? B92 i Prva TV su komercijalne televizije, ne finansiraju se od pretplate. Njima reklame donose novac, a reklamne agencije su pod šapom A.V. Onda Grku nije u interesu da ostane bez reklama. Njega ništa drugo osim novca ni ne zanima.
Spiridon Spiridon 08:36 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

Odavno se B92 priklonio struji idenja niz dlaku.


zapazanje koje se ne sme ignorisati!
narcis narcis 09:20 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

Kako misliš sa našim parama?

pa snaše pare, svi mediji dobijaju nekakvu pomoć od "nas" države, narfno samo podobni. svreme na vreme se objavi , kad neki nedoniju lovu jer su nepodobni. javna tajna.
cassiopeia cassiopeia 09:27 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

pa snaše pare, svi mediji dobijaju nekakvu pomoć od "nas" države, narfno samo podobni. svreme na vreme se objavi , kad neki nedoniju lovu jer su nepodobni. javna tajna.


Aaa, to. Mislila sam na zvanične tokove novca. Nezvanično ima svačega, u pravu si.
highshalfbooze highshalfbooze 11:00 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

Kako misliš sa našim parama?

Ако користе, а користе, јавне фондове - то су наше паре.
Ако користе, а користе, јавне фреквенције - то су јавна добра која се сервисирају из јавних фондова - а то су наше паре и наша добра.
Јавна добра и јавне паре се дају средствима информисања да би испунили уставну обавезу информисања грађана Србије.

Али ту је << Reddit >> link
anonymous anonymous 11:39 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

highshalfbooze
Kako misliš sa našim parama?

Ако користе, а користе, јавне фондове - то су наше паре.
Ако користе, а користе, јавне фреквенције - то су јавна добра која се сервисирају из јавних фондова - а то су наше паре и наша добра.
Јавна добра и јавне паре се дају средствима информисања да би испунили уставну обавезу информисања грађана Србије.

Али ту је > link


E, sad se... - za sve pare.

Možda i CNN, troši naše pare.

One koje je Sloba sakrio,a oni pronašli , pa se prave ludi.
narcis narcis 12:12 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

cassiopeia
pa snaše pare, svi mediji dobijaju nekakvu pomoć od "nas" države, narfno samo podobni. svreme na vreme se objavi , kad neki nedoniju lovu jer su nepodobni. javna tajna.


Aaa, to. Mislila sam na zvanične tokove novca. Nezvanično ima svačega, u pravu si.

nisu nezvanični već zvanični, svremena na vreme se objavi kao žal što nisu dobili pare , on kad se promeni vvlas pa nekadašnji miljenici ostanu bez podršku.
ja sam za to saznao samo preko textova koji se pojave u medijima,a mogo bi nešto na ovu temu da kaže i neko ko je bliži medijima.
bilo kako bilo mediji, prifatni, dobijaju lovu od države već prema simpatijama vladara, trenutnog.
ja san antiprotivan da se prifatnim medijima daje bilo kakva kinta ,al šata ja znan :(
čuo san da niške narodne novine dobijaju kintu od grada, e sag ja sve pito koj smo kkurac ondak prodavali prifatniku te novine , što nisu ostale u grackom vlasništvu, al me napraviše na budalu.
tako biloi da su nišketelevizije dobijale pare od grada prema ukusu trenutne vlasti.
pa eno onomad je i bio skandal kad je gašić pare za medije dao firmi u vlasništvu njegove žene, pa i u blgariju je izbio skandal kad je vlas dala pare dobivene od EU za pomoć medijima pa precednik, štali, dao pare na blgarsu varijantu pinka, sve pare miliondva evrova.
daklem moj zaključak proizveden iz tih informacija jeda su medij prifatni samo u onom delu da gazde rade šta oće a pare uzimlju od narod da bi radili to što oće.
highshalfbooze highshalfbooze 12:51 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

anonymous

E, sad se... - za sve pare.

Možda i CNN, troši naše pare.

One koje je Sloba sakrio,a oni pronašli , pa se prave ludi.


Ne razumem opasku. Hajde da pojasnim.
Iz budžeta, znači od para koje daju građani, se izdvajaju sredstva za informisanje. Stvarno ne mogu da tražim sad koliko je predviđeno budžetom da se izdvoji za informisanje ove godine. Za ta sredstva konkurišu informativne kuće - tzv. mediji, a ko će da dobije ili neće da dobije naše pare odlučuju partijski kadrovi.
Što se tiče nacionalne frekvencije, to spada u nacionalno dobro. To jeste etar, ne košta ništa, ali postoje regulatorna tela koja se bave tim etrom i određuju pravila, a ta regulatorna tela plaćaju građani Srbije.
Sasvim bi logično bilo očekivati da građani, koji plaćaju sve to, ostvare svoje ustavno pravo da budu informisani.
Sa druge strane ta očekivanja su sasvim iluzorna znajući da jedan Baron Minhauzen drži sve to pod kontrolom. Za naše pare.
Nadam se da sam sada bio jasniji.
karabasbarabas karabasbarabas 15:53 07.04.2017

Re: Sigurna taktika

highshalfbooze
Kako misliš sa našim parama?

Ако користе, а користе, јавне фондове - то су наше паре.
Ако користе, а користе, јавне фреквенције - то су јавна добра која се сервисирају из јавних фондова - а то су наше паре и наша добра.
Јавна добра и јавне паре се дају средствима информисања да би испунили уставну обавезу информисања грађана Србије.

Али ту је > link

Jee, udarilo front page reddita!
Isto kao i macka koja ulazi u kucu natraske i jogurt neobicnog oblika.
Probila se istina!
mariopan mariopan 12:06 09.04.2017

Re: Sigurna taktika

highshalfbooze
Odavno se B92 priklonio struji idenja niz dlaku. Ali su počeli da žmure pred nečim što se evidentno događa. Ne treba da budu priklonjeni nekoj strani, ali da barem konstatuju događaj. Znači da su se priključili buljuku sredstava dezinformisanja u želji da kreiraju netačnu sliku stanja u društvu. I to sa našim parama.

Пази, први дан протеста који је ПРВИ у постпетооктобарској Србији а нико не зна да се десио. Живим код Таша на километар од дешавања (ваздушним путем) и не знам да се нешто догађа док нисам укључила комп.
Јављам деци шта се дешава а они не знају ништа о томе док нису укључили компјутере.
Значи тотални мрак.
Они су мислили ако затворе очи нестаће оних 30-40 000 младих на улицама?
Е па неће!

Сумњиво ми је да се ДАНАС не може наћи на киосцима ни у рано јутро јер продавци тврде да је распродат.
Ок, ако јесте свака част грађанима који су га купили јер знају за блокаду и то је њихов допринос и отпор тиранији, али шта ако га нису купили грађани него је сакривен и нама купцима кажу да га нема да би нас одвратили од куповине?

Ништа им не верујем на све су спремни, лажи, подвале, њима је то природно као дисање.
milisav68 milisav68 14:03 09.04.2017

Re: Sigurna taktika

mariopan
Сумњиво ми је да се ДАНАС не може наћи на киосцима ни у рано јутро јер продавци тврде да је распродат.
Ок, ако јесте свака част грађанима који су га купили јер знају за блокаду и то је њихов допринос и отпор тиранији, али шта ако га нису купили грађани него је сакривен и нама купцима кажу да га нема да би нас одвратили од куповине?

Ништа им не верујем на све су спремни, лажи, подвале, њима је то природно као дисање.

Pa kad je napravljen monopol sa kioscima, ništa nije nemoguće.

A kad smo pričali demokratama ovde na blogu da im ne valja posao, rečeno nam je da ne znamo da vodimo dijalog.

E sad svi zajedno kusamo ono što su oni zapržili.
princi princi 13:13 07.04.2017

Donald J.

Trump, the man who just over a month ago wanted to bar entry of all Syrian refugees into the United States, now wants us to think that he cares deeply about Syrian children. I don’t believe it.

Super članak za sve tantuze koji su pričali kako je Trump super opcija jer nas budala neće ugurati u svetski rat.

The US bombing of a Syrian airfield is flip-floppery at its worst. And it signals to America’s foes that Trump can be easily dragged into military quagmires
tasadebeli tasadebeli 13:20 07.04.2017

Re: Donald J.

princi
Trump, the man who just over a month ago wanted to bar entry of all Syrian refugees into the United States, now wants us to think that he cares deeply about Syrian children. I don’t believe it.

Super članak za sve tantuze koji su pričali kako je Trump super opcija jer nas budala neće ugurati u svetski rat.

The US bombing of a Syrian airfield is flip-floppery at its worst. And it signals to America’s foes that Trump can be easily dragged into military quagmires



Јави се слободно са овим и тамо код мене ако хоћеш.

Примереније је тамо код мене него овде на овом Спирином посту.

Не бих ја ни Кркиши забранио да дође тамо ако жели.

(Ни Лаву, ни Таји,... У, јбт, кол' ки списак!)

Нисам ја неко злопамтило.
princi princi 14:03 07.04.2017

Re: Donald J.

Нисам ја неко злопамтило.

Možda ti nisi, ali ja jesam.
angie01 angie01 14:42 07.04.2017

Re: Donald J.

M. Dragojlovic‏ @MilojkoDragojl2 22h22 hours ago

Napad rezima na jedini dnevni list koji objektivno informise. Svi oglasivaci otkazuju ugovore. Kupite ga. Molim rt
docsumann docsumann 15:55 07.04.2017

Re: Donald J.

princi
Нисам ја неко злопамтило.

Možda ti nisi, ali ja jesam.


nisam zlopamtilo ... samo sam užasno osvetoljubiv i imam slonovsko pamćenje
princi princi 16:14 07.04.2017

Re: Donald J.

Ma, zajebavam malo Tasmanija, kakvo crno zlopamtilo, zabole me uvo.
tasadebeli tasadebeli 16:38 07.04.2017

Re: Donald J.

princi
Нисам ја неко злопамтило.

Možda ti nisi, ali ja jesam.



Окет.

Понуђен к'о почашћен.

А понуда и даље важи ако се предомислиш.
tasadebeli tasadebeli 16:38 07.04.2017

Re: Donald J.

princi
Ma, zajebavam malo Tasmanija, kakvo crno zlopamtilo, zabole me uvo.



Е, јбг!

Кад идем на прву лопту...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:53 10.04.2017

Re: Donald J.

Super članak za sve tantuze koji su pričali kako je Trump super opcija jer nas budala neće ugurati u svetski rat.

od kad to predsednik us sam i ekskluzivno odlučuje o spoljnoj politici us??
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:06 11.04.2017

Re: Donald J.

Nego kad smo kod USA: i tamo je zaista sve moguće



nego mene nešto drugo žulja.
Jebote, niko ne reaguje na ovakvu scenu, osim što se vadi telefon i odmah kreće da snima. Nema da ustane i pomogne čoveku, nego snima, a zatim izbaci link na net. Sad zamisli koliko će ovaj snimak pomoći čoveku da odere United za masnu lovu? I sad šta je realna pomoć? Satisfakcija nakon sudskog poravnjanja ili da li je ta satisfakcija dovoljna da zameni onaj trenutak kada su ga otpremali kao prtljag iz aviona, a ostali snimali to? I na kraju se sve to pretvori u trenutak kada si deo šale u okviru Jimmy Kimmel nastupa.


Sve više mi idu na tuki ovi politički osvešćeni komičari!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:34 11.04.2017

Re: Donald J.

Jebote, niko ne reaguje na ovakvu scenu, osim što se vadi telefon i odmah kreće da snima.

pa to imaš i u srpskim srednjim školama, pet debila uništavaju šestog, ostali snimaju. ostalih ima mnogo više od pet, ugazili bi ih, ali zabole ih. to je taj opšti nedostatak empatije i ubijenost u pojam, jer ako reaguješ, proćićeš isto tako. da se podigao ostatak putnika, ovo bi se sprečilo, samo što individualac to ne kapira. tako smo trenirani poslednjih cca 50 godina.
Spiridon Spiridon 18:43 11.04.2017

Re: Donald J.

BebaOdLonchara
Jebote, niko ne reaguje na ovakvu scenu, osim što se vadi telefon i odmah kreće da snima.

pa to imaš i u srpskim srednjim školama, pet debila uništavaju šestog, ostali snimaju. ostalih ima mnogo više od pet, ugazili bi ih, ali zabole ih. to je taj opšti nedostatak empatije i ubijenost u pojam, jer ako reaguješ, proćićeš isto tako. da se podigao ostatak putnika, ovo bi se sprečilo, samo što individualac to ne kapira. tako smo trenirani poslednjih cca 50 godina.



brateee ... nacosi

ja kad bih reagovao (i verovatno nayebao) svi bi me drkali i bilo bi "ko te terao da se mesas" ili "sto ne gledas svoja posla" ...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:34 11.04.2017

Re: Donald J.

"ko te terao da se mesas" ili "sto ne gledas svoja posla" ...

pa da, ali ako se ne bi samo ti iscimao nego i ostatak ekpie punog aviona, ili bar pola dece u školskom dvorištu, siledžije bi prestale da budu siledžije, jer bi najebavale od većine redovno. postali smo opasne sise svi redom, na svim meridijanima.
Spiridon Spiridon 20:35 11.04.2017

Re: Donald J.

postali smo opasne sise svi redom, na svim meridijanima.


apsolutno tacno
eloy eloy 14:58 07.04.2017

slutiš ?

Spiridon Spiridon 20:32 07.04.2017

Re: slutiš ?

eloy



prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve. Pa cak i ovde na blogu. Sto bi Djole Balasevis rekao:

Na barikadama su opet zastave
svet ide k'o na praznike
i decu izvode s' jutarnje nastave
da vide gladne radnike (uz puno postovanje)
alselone alselone 20:39 07.04.2017

Re: slutiš ?

prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve


MIslim da su ljudi ovde davo alalili B92, pa im ovo sto si postavio ne predstavlja nikakvo iznenadjenje.
narcis narcis 20:47 07.04.2017

Re: slutiš ?

prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve.

ljudi ne očekuju više od nijednog srpskog medija istinu , prešli su na internet i tamo nas razne alđazire i ostali obaveštavaju o tome šta se dešava usrpiji.
deli ti živiš crni spiro, u neku vuojebinu izgleda.
narcis narcis 21:17 07.04.2017

Re: slutiš ?

A priznaćeš malo je čudno da seremo po njihovom dvorištu na njiha same,iako imaš argumente. Ipak su tolerantni.

a što da ne ožemo da ih kritikujemo, oni su javno glasilo i služe da obveštavaju narod, kad se toga ne pridržavaju onda javnost ima svako pravoda im se posere u dvorište. nemaju pra vo da prećutkuju ovakvu vrstu dešavanja, da imamo zakone i volju da te zakone primenjujemo ovo prećutkivanje bi bilo dovoljno da izgube licencu.
highshalfbooze highshalfbooze 22:11 07.04.2017

Re: slutiš ?

Spiridon

prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve.


Ма откуд смеју, откад си окачио насловну страну Данаса, сви им отказују рекламе.
[url=http://www.danas.rs/drustvo.55.html?news_id=343086&title=Redakcija+Danasa+o+podr%c5%a1ci+na+dru%c5%a1tvenim+mre%c5%beama]
<< линк >>[/url]
narcis narcis 22:49 07.04.2017

Re: slutiš ?

highshalfbooze
Spiridon

prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve.


Ма откуд смеју, откад си окачио насловну страну Данаса, сви им отказују рекламе.
[url=http://www.danas.rs/drustvo.55.html?news_id=343086&title=Redakcija+Danasa+o+podr%c5%a1ci+na+dru%c5%a1tvenim+mre%c5%beama][url=http://www.danas.rs/drustvo.55.html?news_id=343086&title=Redakcija+Danasa+o+podr%c5%a1ci+na+dru%c5%a1tvenim+mre%c5%beama]
>[/url]

[/url] jebeš ga neće ni da linkuje zbog cenzure
narcis narcis 22:51 07.04.2017

Re: slutiš ?

narcis
highshalfbooze
Spiridon

prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve.


Ма откуд смеју, откад си окачио насловну страну Данаса, сви им отказују рекламе.
[url=http://www.danas.rs/drustvo.55.html?news_id=343086&title=Redakcija+Danasa+o+podr%c5%a1ci+na+dru%c5%a1tvenim+mre%c5%beama][url=http://www.danas.rs/drustvo.55.html?news_id=343086&title=Redakcija+Danasa+o+podr%c5%a1ci+na+dru%c5%a1tvenim+mre%c5%beama]
>[/url]

[/url] jebeš ga neće ni da linkuje zbog cenzure
na pregled radi link a kad se postuje više ne radi
mirelarado mirelarado 23:00 07.04.2017

Re: slutiš ?

narcis narcis 23:02 07.04.2017

Re: slutiš ?

mirelarado
Ради ли сад?

radi, sag
mirelarado mirelarado 23:11 07.04.2017

Re: slutiš ?

narcis
mirelarado
Ради ли сад?

radi, sag


Добро, с'г.
narcis narcis 23:16 07.04.2017

Re: slutiš ?

mirelarado
narcis
mirelarado
Ради ли сад?

radi, sag


Добро, с'г.


eloy eloy 07:47 08.04.2017

,

,
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:18 09.04.2017

Re: slutiš ?

prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve. Pa cak i ovde na blogu. Sto bi Djole Balasevis rekao:


Pa kad ovde mahom komentarišemo mi, dokoni gastosi i ovi IT-jevci iz mehura, (dobro i gojazni tasa i onaj minijaturni saša koji zatrpaše blogove sa svojim čaršaf komentarima za lomljenje točkića na mišu, ali nebitno) koje si onomad onako mučki napičkarao, da nam je malo truba da mi tu sad kao nešto kenjamo (bar meni, ajde dobro, da ne koristim množinu, verujem da se princi nije osetio prozvanim pošto on uvek ima nešto pametno i korisno da napiše, nebitno šta drugi misle o tome, kao i njegov najboljl ortak, Milanče ).

A i šta ima da se kaže, i šta te tu čudi? Privatnici. Veži konja gde ti gazda kaže. Meni i dalje stižu vesti avtamacki sa b92, iako ih ne čitam već godinama, plus kad sam pokušao da se odjavim, nije bilo moguće, jer imaju neku grešku u softveru, tako da sam na kraju namestio filter da briše te vesti sa b92, i potpuno mi ne nedostaju). Jedino kad sam se kao malo iznervirao je bilo ono kompletno kretensko zaključavanje svih blogova za komentarisanje u vreme nazovi izborne nazovi tišine. Mislim, stvarno...






princi princi 08:20 09.04.2017

Re: slutiš ?

bar meni, ajde dobro, da ne koristim množinu, verujem da se princi nije osetio prozvanim pošto on uvek ima nešto pametno i korisno da napiše, nebitno šta drugi misle o tome, kao i njegov najboljl ortak, Milanče

A ne, druže, to si ti mene pobrkao sa svojom i mojom drugaricom Višnjom, .

Nego, mora da te mnogo obradovalo ovo ludakovo rokanje Sirije. Al' će sad da se lemi, jebote..., a?
emsiemsi emsiemsi 10:01 09.04.2017

Re: slutiš ?

srdjan.pajic
prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve. Pa cak i ovde na blogu. Sto bi Djole Balasevis rekao:


Pa kad ovde mahom komentarišemo mi, dokoni gastosi i ovi IT-jevci iz mehura, (dobro i gojazni tasa i onaj minijaturni saša koji zatrpaše blogove sa svojim čaršaf komentarima za lomljenje točkića na mišu, ali nebitno) koje si onomad onako mučki napičkarao, da nam je malo truba da mi tu sad kao nešto kenjamo (bar meni, ajde dobro, da ne koristim množinu, verujem da se princi nije osetio prozvanim pošto on uvek ima nešto pametno i korisno da napiše, nebitno šta drugi misle o tome, kao i njegov najboljl ortak, Milanče ).
...

Кењај слободно - наши смо !
Успут --- да ли хроничари блога знају како је дошло до свађе (типично српски) између Принција и Милана Новковића ?
Успут 2 --- Пешчаник је смешно место на коме се скупљају искључиви и фрустрирани људи.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:57 09.04.2017

Re: slutiš ?

princi
bar meni, ajde dobro, da ne koristim množinu, verujem da se princi nije osetio prozvanim pošto on uvek ima nešto pametno i korisno da napiše, nebitno šta drugi misle o tome, kao i njegov najboljl ortak, Milanče

A ne, druže, to si ti mene pobrkao sa svojom i mojom drugaricom Višnjom, .

Nego, mora da te mnogo obradovalo ovo ludakovo rokanje Sirije. Al' će sad da se lemi, jebote..., a?


Pa nisam džabe kupovao onolike osciloskope i analizatore mreža prošlog meseca. U Trampa (i urođeni instinkt naših zemljaka koga treba podržati kad je u pitanju mir u svetu) čovek može da se uzda, ne treba nikakvo proučavanje trendova na tržištu radi uočavanja poslovnih prilika. A biće i za vas građevince posla, ne sekiraj se.

I, dobro, gde je ta Višnja? Jebi ga, kad nisam na fejsbuku, pa ne znam ko je sad sa kim i u kakvim odnosima. A ni Nemirka od Kičinera nema, nadam se da bar na fejsbuku žari i pali, neobuzdano, ako su mu ovde trajno zabranili pristup.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:59 09.04.2017

Re: slutiš ?

Пешчаник је смешно место на коме се скупљају искључиви и фрустрирани људи.


Tačno, jer razloga za frustraciju nema, niti ga je ikad bilo.
angie01 angie01 16:20 09.04.2017

Re: slutiš ?

A ni Nemirka od Kičinera nema, nadam se da bar na fejsbuku žari i pali, neobuzdano, ako su mu ovde trajno zabranili pristup.


Pajicu, blogi se vratio:)))
princi princi 16:55 09.04.2017

Re: slutiš ?

Jebi ga, kad nisam na fejsbuku, pa ne znam ko je sad sa kim i u kakvim odnosima.

Da, da, znam, viđeno već, i ti si od onih dobroćudnih kobrica što se ne razumeju u politiku a i blogove čitaju samo na preskok, .
emsiemsi emsiemsi 18:28 09.04.2017

Re: slutiš ?

princi
Jebi ga, kad nisam na fejsbuku, pa ne znam ko je sad sa kim i u kakvim odnosima.

Da, da, znam, viđeno već, i ti si od onih dobroćudnih kobrica što se ne razumeju u politiku a i blogove čitaju samo na preskok, .

Ја признајем да прескачем делове излагања ТасеДебелог, блоговог колца и Милана Новковића --- јебига, нисам свемогућ.
emsiemsi emsiemsi 18:30 09.04.2017

Re: slutiš ?

angie01
A ni Nemirka od Kičinera nema, nadam se da bar na fejsbuku žari i pali, neobuzdano, ako su mu ovde trajno zabranili pristup.


Pajicu, blogi se vratio:)))

Ееее, стварно !
Па где је тај човек да га приупитам да ли Тојота још увек своје активности заснива на каизен парадигми и гемби као основном репозиторијуму свога енвајермента !?
tyson tyson 19:59 09.04.2017

Re: slutiš ?

prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve. Pa cak i ovde na blogu

Vidi se da si u dijaspori Odavno su od B92 svi kojima je do informacije digli ruke. B92 je prs'o u svakom pogledu, od pismenosti i tehničke ispravnosti vesti, preko uređivačkih kriterijuma, pouzdanosti i preciznosti informacija, do čiste cenzure, manipulacije i propagandnog delovanja za režim.

Spiridon Spiridon 20:03 09.04.2017

Re: slutiš ?

tyson
prosto neverovatno, ocekivao sam vise komentara na ovu vest. Ljude izgleda zaista boli qrac za sve. Pa cak i ovde na blogu

Vidi se da si u dijaspori Odavno su od B92 svi kojima je do informacije digli ruke. B92 je prs'o u svakom pogledu, od pismenosti i tehničke ispravnosti vesti, preko uređivačkih kriterijuma, pouzdanosti i preciznosti informacija, do čiste cenzure, manipulacije i propagandnog delovanja za režim.



da, ali sta onda trazimo po ovom blogu?

reci mi za neko drugo mesto gde bez cenzure mozes da napises kada te "nesto svrbi" i da to procita par hiljada ljudi? Ja se odmah saltujem tamo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:14 09.04.2017

Re: slutiš ?

angie01
A ni Nemirka od Kičinera nema, nadam se da bar na fejsbuku žari i pali, neobuzdano, ako su mu ovde trajno zabranili pristup.


Pajicu, blogi se vratio:)))


Nisam video. Dobro, priznajem da čitam blogove i komentare na preskok, ako i toliko, a pogotovu kad navalim da skrolujem preko Tasinih i minisaletovih komentara (i Milančetovih, samo ako su duži od 5 redova i u njima se pominje PCR, i deep gov, umesto grafičkih kartica i muvanja na berzi) ko zna koliko još nevinih usput preskočim dok konačno savladam i zaustavim točkić. Ali kao da je pa mnogo važno kako ja čitam komentare, nego eto, ne videh da je blogi pušten ponovo među ljude.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:19 09.04.2017

Re: slutiš ?

i da to procita par hiljada ljudi?


Dobro, da ne preterujemo, to je davno poznati bag u softveru, a verovano i vlasnici muvaju sa tim, da bi izgledali kao relevantan medijum. Ako nas ovde ima više od dvaes' koji, kao, čitamo, i kenjamo, i svaki pristup se broji kao novo čitanje, evo ovde me seci!

blogovatelj blogovatelj 06:51 10.04.2017

Re: slutiš ?

Па где је тај човек да га приупитам да ли Тојота још увек своје активности заснива на каизен парадигми и гемби као основном репозиторијуму свога енвајермента !?


Kako je, Čarli? Može li se u otadžbini?

Evo ti malo kaizen nauke, nešto što se zove muda. Japanci nemaju dva, nego 5+2.

emsiemsi emsiemsi 06:58 10.04.2017

Re: slutiš ?

blogovatelj
Па где је тај човек да га приупитам да ли Тојота још увек своје активности заснива на каизен парадигми и гемби као основном репозиторијуму свога енвајермента !?


Kako je, Čarli? Može li se u otadžbini?

Evo ti malo kaizen nauke, nešto što se zove muda. Japanci nemaju dva, nego 5+2.


Фала на питању --- издржава се !
Успут --- покушао сам нашим неким људима да објасним основе каизен парадигме. Пошто су то толико једноставне ствари, готово никога нису занимале. Глупи јапанци. Нашем човеку је потребно увек, и на сваком месту, нешто монументално.
Успут 2 --- како ти, како наши остали у Расејању ? Мучи ли вас носталгија ?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:57 10.04.2017

Re: slutiš ?

Нашем човеку је потребно увек, и на сваком месту, нешто монументално.

I posle kažu emsiemsi, trabunja. Druže, zakivaš!




Ovog prijatnog aprilskog jutra ide nešto uvekzeleno za ekipu u rasejanju:

emsiemsi emsiemsi 12:49 10.04.2017

Re: slutiš ?

stefan.hauzer
Нашем човеку је потребно увек, и на сваком месту, нешто монументално.

I posle kažu emsiemsi, trabunja. Druže, zakivaš!




Ovog prijatnog aprilskog jutra ide nešto uvekzeleno za ekipu u rasejanju:


Оооо, фала, фала !
Јеботе !
narcis narcis 13:12 10.04.2017

Re: slutiš ?

Успут --- покушао сам нашим неким људима да објасним основе каизен парадигме.

ma macmac kaži ti njima ovako, da te ljucki razumedu
tyson tyson 20:21 10.04.2017

Re: slutiš ?

da, ali sta onda trazimo po ovom blogu?

Pa jedni druge.

Mada, čini mi se da ni to neće još dugo... I Blog je odavno u krizi.

reci mi za neko drugo mesto gde bez cenzure mozes da napises kada te "nesto svrbi" i da to procita par hiljada ljudi? Ja se odmah saltujem tamo.

Ma, par hiljada je ništa. Kap u moru. Čak i za jednu Srbiju. Više ljudi pročita grafit na Brankovom mostu u Beogradu.


narcis narcis 00:57 11.04.2017

Re: slutiš ?

da, ali sta onda trazimo po ovom blogu?


Pa jedni druge.

tasadebeli tasadebeli 05:23 11.04.2017

Re: slutiš ?

narcis
da, ali sta onda trazimo po ovom blogu?


Pa jedni druge.











alselone alselone 07:17 11.04.2017

Re: slutiš ?

Pa jedni druge.


Sami sebe (a, kakva moderna mudrost).
vcucko vcucko 08:07 11.04.2017

Re: slutiš ?

tasadebeli
narcis
da, ali sta onda trazimo po ovom blogu?
Pa jedni druge.




narcis narcis 11:11 11.04.2017

Re: slutiš ?

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:46 11.04.2017

Re: slutiš ?

alselone
Pa jedni druge.


Sami sebe (a, kakva moderna mudrost).


Spira je razbio sa ovim blogom!





Spiridon Spiridon 14:33 11.04.2017

Re: slutiš ?

Spira je razbio sa ovim blogom!


=)) zajebavas
narcis narcis 18:49 11.04.2017

Re: slutiš ?

Spiridon
Spira je razbio sa ovim blogom!


=)) zajebavas

majok, samo te zeza
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:38 08.04.2017

*

Ne brini se Spiro, mislimo o ovome.

Meni je zanimljivo to da ovaj blog opstaje, a pre svega zahvaljujući sreći da je postao nevidljiv i sveden na par opskurnih grupa autora/komentatora, koji se i dalje trude da ovo mesto održe relevantnim.


I ta borba je ustvari i najbolja zabava ovog mesta, pogotovo kada se pojave stari lavovi, koji su iznedrili ovu platformu, i vrcavo dobace nama preostalima: kako je ovo učmalo mesto zaboravljenih figura i zaludnih poluteoretičara. Hvala za svu zabavu ljudi:)


NNN NNN 10:46 08.04.2017

Ne pratim

nešto informativne medije
(ionako na TV gledam samo sport i (crtane) filmove)
kada me nešto zanima pojurim na netu,
a kod nas se može u vestima videti da npr. u Francuskoj 2 hiljade seljaka protestvuje zbog nekog zakona,
ali ne može da se vidi da desetine hijada ljudi protestvuje u Srbiji.
B92 se samo uklopio u tu tužnu iskrivljenu sliku.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:58 08.04.2017

Re: Ne pratim

B92 se samo uklopio u tu tužnu iskrivljenu sliku.


Pa kada više nije sorošev medij, instaliran direktno od Amerikanaca, nego je prešao u ruke nama bratskog naroda grčkog i ovo nije iskrivljena slika, nego filtrirana: zato što nam Amerikanci kvare decu i hoće ostatak našeg naroda da podrede Sorošu. S druge strane, Vučić sarađuje sa njima jer smo mi mali i ne dozvoljava da nas gaze još više!

Ako me ovo ne preporuči za novog političkog analitičara na b92, ne znam šta će
Spiridon Spiridon 11:26 08.04.2017

Re: Ne pratim

stefan.hauzer
B92 se samo uklopio u tu tužnu iskrivljenu sliku.


Pa kada više nije sorošev medij, instaliran direktno od Amerikanaca, nego je prešao u ruke nama bratskog naroda grčkog i ovo nije iskrivljena slika, nego filtrirana: zato što nam Amerikanci kvare decu i hoće ostatak našeg naroda da podrede Sorošu. S druge strane, Vučić sarađuje sa njima jer smo mi mali i ne dozvoljava da nas gaze još više!

Ako me ovo ne preporuči za novog političkog analitičara na b92, ne znam šta će


Istina je da je Blog b92 i dalje jedno od retkih mesta gde moze kvalitetno da se razmeni misljenje. Nekim cudom je opstao. Ili su ga namerno pustili da bi ga koristili kao izvor informacija. Princi kad napise komentar, Beta je vec u pripravnosti.
eloy eloy 11:27 08.04.2017

,

,
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:55 08.04.2017

Re: Ne pratim

Nekim cudom je opstao. Ili su ga namerno pustili da bi ga koristili kao izvor informacija.


Ili ga možda koriste u slučaju neke tamo neosnovane, a kakve drugačije, optužbe za cenzuru. Otprilike isto onoliko koliko pokrivaju proteste.

Misli o tome





Kad smo kod princija, od pre neki dan, samo slušam Station to Station
docsumann docsumann 15:00 08.04.2017

Re: Ne pratim


novi TC

emsiemsi emsiemsi 15:05 08.04.2017

Re: Ne pratim

stefan.hauzer
B92 se samo uklopio u tu tužnu iskrivljenu sliku.


Pa kada više nije sorošev medij, instaliran direktno od Amerikanaca, nego je prešao u ruke nama bratskog naroda grčkog i ovo nije iskrivljena slika, nego filtrirana: zato što nam Amerikanci kvare decu i hoće ostatak našeg naroda da podrede Sorošu. S druge strane, Vučić sarađuje sa njima jer smo mi mali i ne dozvoljava da nas gaze još više!

Ako me ovo ne preporuči za novog političkog analitičara na b92, ne znam šta će

Нормално !
emsiemsi emsiemsi 15:06 08.04.2017

Re: Ne pratim

Spiridon
stefan.hauzer
B92 se samo uklopio u tu tužnu iskrivljenu sliku.


Pa kada više nije sorošev medij, instaliran direktno od Amerikanaca, nego je prešao u ruke nama bratskog naroda grčkog i ovo nije iskrivljena slika, nego filtrirana: zato što nam Amerikanci kvare decu i hoće ostatak našeg naroda da podrede Sorošu. S druge strane, Vučić sarađuje sa njima jer smo mi mali i ne dozvoljava da nas gaze još više!

Ako me ovo ne preporuči za novog političkog analitičara na b92, ne znam šta će


Istina je da je Blog b92 i dalje jedno od retkih mesta gde moze kvalitetno da se razmeni misljenje. Nekim cudom je opstao. Ili su ga namerno pustili da bi ga koristili kao izvor informacija. Princi kad napise komentar, Beta je vec u pripravnosti.

Еееее, видећеш када се ја распишем !
Јеботе !
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:02 08.04.2017

Re: Ne pratim

Princi kad napise komentar, Beta je vec u pripravnosti.



meni jedino ostaje neobjašnjivo kako opstaju kesić, koji postoji da bi kljucao vučića, i ivan ivanović, koji ne zaostaje po tom pitanju? doduše, gledanost i količina reklama u obe emisije mogu da budu solidan odgovor. po koju cenu to puši vučić? onako se pitam u subotnje kasno popodne...
princi princi 15:15 08.04.2017

Sine, ovo Saudijci izgleda

platili ovoj budali (što su ga ove još veće budalčine zvale "čovek s ozbiljnim parama" ) da ispali ovih 60 tomahaka. Ameri istih imaju još par hiljada, a Trumpu, čoveku, nikad dosta para... Neka nam je svima bog na pomoći.
Kazezoze Kazezoze 15:51 08.04.2017

Medijski mrak

Gledajući jutros na YT Jokićeve majstorije sa sinoćne tekme, sa strane mi u ponudi izađe jučerašnja emisija veče sa Ivanom Ivanovićem. Verovatno bih preskočio tu ponudu da me nisu privukli gosti emisije. Naime, Ivanović je u goste pozvao voditelja i reportere informativnog programa Tv prve RTS-a. Taj voditelj (ne znam kako se zove) je upravo prešao sa b92 u 1. TV. Ko je pratio vesti na b92, znaće o kome je reč.

Mislio sam da će Ivanović da pokrene sa svojim gostima temu studentskih protesta, ali o tome nisu smeli ni da zucnu. Kao da se u Srbiji ništa ni ne događa, totalni medijski mrak.
Velike zvezde srpske Tv, koji su snimali reportaže po svim delovima sveta od atomske katastrofe u Japanu, do helikopterskih izveštaja o poplavama u Srbiji i raznih otvaranja fabrika u vreme Vučićeve kampanje, su se pravili da nema nikakvih protesta, iako je svima jasno da da bi stigli u emisiju morali su proći pored studenata sa pištaljkama.
Izgleda da je i sam Ivanović dobio kancelariju i da zbog toga nije smeo da sere o Vučiću i protestima.

Sad sam pokušao naći tu emisiju, ali ju je Ivanović u međuvremenu izbrisao. Pička jajarska.
aureus aureus 17:18 08.04.2017

Re: Medijski mrak

Zato Kulačin i Vidojković na televiziji Šabac nemaju nikakvih kočnica.
"Dobar, loš, zao" je u ovom momentu vjerovatno najbolja humoristično-satirična emisija u Srbiji, a i šire. Zdrava brutalna kritika režima, bez mrsomuđenja, što bi rekao jedan poznati domaći glumac.

E, ali TV Šabac je lokalni medij.
Doduše, Vidojković bi bio jednako lajav na bilo kojoj televiziji, kad bi ga pustili.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:18 08.04.2017

Re: Medijski mrak

Zato Kulačin i Vidojković na televiziji Šabac nemaju nikakvih kočnica

ima još tih lokalnih, ili se samo prikazuju na youtube-u. mene samo iznenađuje što se svi nešto iščuđavamo da niko ne priča o protestu? čovek se kalio 90tih, i ima sreću što više nije "faktor nestabilnosti" na žalost naših novinara. mada, moram da se prisetim onih par dana-nedelja kada je đilkoš devastirao bulevar, niko (ni-ko) nije smeo da pisne na tu temu. uvek postoji način, samo što su novinari uglavnom šupci i jajare (svuda). btw, zar N1 ne pokriva proteste?
emsiemsi emsiemsi 19:25 08.04.2017

Re: Medijski mrak

BebaOdLonchara
Zato Kulačin i Vidojković na televiziji Šabac nemaju nikakvih kočnica

ima još tih lokalnih, ili se samo prikazuju na youtube-u. mene samo iznenađuje što se svi nešto iščuđavamo da niko ne priča o protestu? čovek se kalio 90tih, i ima sreću što više nije "faktor nestabilnosti" na žalost naših novinara. mada, moram da se prisetim onih par dana-nedelja kada je đilkoš devastirao bulevar, niko (ni-ko) nije smeo da pisne na tu temu. uvek postoji način, samo što su novinari uglavnom šupci i jajare (svuda). btw, zar N1 ne pokriva proteste?

Да !
Јеботе, да ће курир бити врело са којега се напајам и пратим њихов лајв стрим, не бих веровао.
Алал им вера !
Boris Drenca Boris Drenca 18:59 08.04.2017

Ne razumem

Ne razumem nikako zamerke poput ove.

Vest je objavljena i na dovoljno vidnom mestu je . Ako se dobro sećam ove naslovne sajta u tom trenutku je prošlo već više sati od kraja protesta. Vesti se na naslovnoj menjaju, bar, na pola sata. Što se Danasa tiče oni su dnevna novina koja je prelomljena i odštampana veče pre tako da su stvari neuporedive.

Generalno mi je zanimljiva pojava da se pljuju mediji koji 'ne objavljuju vesti sa protesta'. Iako oni to sasvim profesionalno rade. Tužno je što ljudima nisu potrebni profesionalni mediji već propagandni servisi. Znači ako vi niste videli vest na B92 u trenutku kada je bila prva znači da je B92 nije ni objavio.

Ipak mislim da je u trenutku u kome ste napravili screen shot važniji američki napad na Siriju. Protest je najvažnija vest od pre nekoliko sati.




emsiemsi emsiemsi 19:24 08.04.2017

Re: Ne razumem

Boris Drenca
Ne razumem nikako zamerke poput ove.

Vest je objavljena i na dovoljno vidnom mestu je . Ako se dobro sećam ove naslovne sajta u tom trenutku je prošlo već više sati od kraja protesta. Vesti se na naslovnoj menjaju, bar, na pola sata. Što se Danasa tiče oni su dnevna novina koja je prelomljena i odštampana veče pre tako da su stvari neuporedive.

Generalno mi je zanimljiva pojava da se pljuju mediji koji 'ne objavljuju vesti sa protesta'. Iako oni to sasvim profesionalno rade. Tužno je što ljudima nisu potrebni profesionalni mediji već propagandni servisi. Znači ako vi niste videli vest na B92 u trenutku kada je bila prva znači da je B92 nije ni objavio.

Ipak mislim da je u trenutku u kome ste napravili screen shot važniji američki napad na Siriju. Protest je najvažnija vest od pre nekoliko sati.





Сјајни су то професионалци које браниш !
Нема зезања !
Spiridon Spiridon 21:17 08.04.2017

Re: Ne razumem

Ne razumem nikako zamerke poput ove.

Vest je objavljena i na dovoljno vidnom mestu je . Ako se dobro sećam ove naslovne sajta u tom trenutku je prošlo već više sati od kraja protesta. Vesti se na naslovnoj menjaju, bar, na pola sata. Što se Danasa tiče oni su dnevna novina koja je prelomljena i odštampana veče pre tako da su stvari neuporedive.


slusaj, ako ti je dobro onda nista.

meni je zapalo za oko, a realno me nista od svega toga ne pogadja. Posmatram analiticki.

vest se povremeno stidljivo pojavljuje na naslovnoj ... bas kako sam postavio na naslovnoj.
aureus aureus 01:45 09.04.2017

Re: Ne razumem

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:59 09.04.2017

Re: Ne razumem

slusaj, ako ti je dobro onda nista.


. Peščanik razbija. Jedna od retkih stvari zbog kojih sam mislio da ima neke nade za Srbiju.

Nego, evo jedna arhivska.

princi princi 08:18 09.04.2017

Re: Ne razumem

srdjan.pajic
slusaj, ako ti je dobro onda nista.


. Peščanik razbija. Jedna od retkih stvari zbog kojih sam mislio da ima neke nade za Srbiju.

Nego, evo jedna arhivska.


Dobro, možda nije baš sve tako crno. Ljudski je nadati se da će ovogodišnja berba novih Srđana Pajića biti manje dosadna i smorna od originala, .

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana