Politika

Svaki put

niccolo RSS / 13.05.2017. u 09:41

Čitam vest da se srpski ambassador vraća u Francusku, jer su se stvari promenile. Jasno je da je u pitanju još jedan pokušaj srpske politike da se jebe a da nam ne uđe – pošto s jedne strane moramo da izbesnimo kad puste Haradinaja (ili tako nekog), ali nam ne odgovara da stvarno pogoršamo odnose sa državom poput Francuske, 

onda hajde da kao malo povučemo ambasadora, ali tako da ga brže bolje vratimo posle petnaestak dana, čim se pojavi nekakav izgovor tipa izabran je novi predsednik (iako predsednik nema veze sa sudom, a i da ima izabranog predsednika podržava i sadašnji predsednik, pa nije jasno u čemu se promena sastoji).

 

Kada se malo razmisli čitava srpska politika od raspada sfrj je jedan veliki pokušaj da se jebemo, a da nam ne uđe. Od onda kada nismo učestvovali u ratovima u kojima smo učestvovali, preko 5. oktobra tako da se promeni Milošević a da ostane što više od staroga sistema, do i Rusija i SAD i EU i Kina i sličnih politika koje i ne zaslužuju da se posebno pomenu.

 

Ironija je u tome što nam svaki put uđe.

 

 



Komentari (491)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sugarbaby sugarbaby 08:55 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Dakle, ako smo već povukli ambasadora i doneli odluku da tri meseca ne idemo u Francusku, ne smemo da se predomislimo posle 15 dana.




eto dokaza da su uzaludne sve priče i diskusije i da je Srbija poslednja rupa od diplomatije i pravosudja.
freehand freehand 08:58 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Те правде се непогрешиво држе сви 'независни' судови, укључујући и поменути у Француској.

Veoma je interesantno da isti koji insistiraju na nezavisnosti sudova van Srbije (u kulturnom i civilizovanom svetu, naravno) istovremeno znaju unapred šta će ti sudovi presuditi. I to po pravilu sa političkim argumentima, ili sa izmišljenim pravnim argumentima.
Neobično.
niccolo niccolo 09:00 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Neobično.

To je Blejd odlično definisala
al to je zato sto KOD NAS u banana drzavi sud ima veze sa vladom i zavisi od onoga sto kaze vlada pa siroma projektujemo mislimo tako svuda
freehand freehand 09:17 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

niccolo
Neobično.

To je Blejd odlično definisala
al to je zato sto KOD NAS u banana drzavi sud ima veze sa vladom i zavisi od onoga sto kaze vlada pa siroma projektujemo mislimo tako svuda

Da, više nego odlično, kao paradigma. Jer je slično i kod njih.
Bar u slučajevima važnim za državu. To je ono što hoću da kažem i to je priča o evropskim vrednostima koje i Kolac rado pominje ali ne voli da odgovori na zapitkivanja. O vanrednom stanju u Turskoj i Francuskoj, o kontroli i restrikcijama medija i naročito interneta u zemljama koje polažu ekskluzivno pravo na te vrednosti i onima van kruga. I naročito o pokondirenim malograđanima uvek spremnim da opljunu po državi čiji su građani sa stanovišta "a vidi Francusku", bez razmišljanja i drugog argumenta.
Koliko sam razumeo čitajući obrazloženje francuskog suda razlozi puštanja Haradinaja su proceduralni i to takvi da je jasno da presuda ima političku pozadinu.
Otprilike kao što je presuda međuranodnog suda u Hagu o legalnosti proglašenja nezavisnosti Ksovoa mogla biti samo jedna, a za kladioničare je bilo koja će pravna začkoljica biti iskorištena i koliko će obrazloženje biti bezočno i beobrazno sa stanovišta ruganja upravo "vrednostima".
niccolo niccolo 09:23 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Otprilike kao što je presuda međuranodnog suda u Hagu o legalnosti proglašenja nezavisnosti Ksovoa mogla biti samo jedna, a za kladioničare je bilo koja će pravna začkoljica biti iskorištena i koliko će obrazloženje biti bezočno i beobrazno sa stanovišta ruganja upravo "vrednostima".

Nisam saglasan i smatram da ta presuda upravo pokazuje nerazumevanje međunarodnog prava u nas. U presudi su odlično primetili da proglašenje nezavisnosti neke teritorije uopšte nije pitanje međunarodnog prava. Već da do međunarodnog prava dolazi tek ako druge postojeće države krenu da priznaju i uspostavljaju odnose sa tom teritorijom. U tom smislu obrazloženje nije ni bezočno ni bezobrazno, niti se ruga "vrednostima". Druga je stvar što mi nismo smeli da tužimo one koji su priznali Kosovo i tako povredili naš integritet.
freehand freehand 09:36 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

niccolo
Otprilike kao što je presuda međuranodnog suda u Hagu o legalnosti proglašenja nezavisnosti Ksovoa mogla biti samo jedna, a za kladioničare je bilo koja će pravna začkoljica biti iskorištena i koliko će obrazloženje biti bezočno i beobrazno sa stanovišta ruganja upravo "vrednostima".

Nisam saglasan i smatram da ta presuda upravo pokazuje nerazumevanje međunarodnog prava u nas. U presudi su odlično primetili da proglašenje nezavisnosti neke teritorije uopšte nije pitanje međunarodnog prava. Već da do međunarodnog prava dolazi tek ako druge postojeće države krenu da priznaju i uspostavljaju odnose sa tom teritorijom. U tom smislu obrazloženje nije ni bezočno ni bezobrazno, niti se ruga "vrednostima". Druga je stvar što mi nismo smeli da tužimo one koji su priznali Kosovo i tako povredili naš integritet.

Najlakše mi je da upotrebim argument da je Srbija svoj zahtev za mišljenje (ne sećam se tačno formulacije tog postupka) valjano pripremila sa ozbiljnim pravnim ekspertima iz inostranstva i konsultujući se sa drugim zemljama, a Rusijom i Kinom prevashodno.
I da bi odgovor uvek bio isti, bez obzira kako pitanje/tužba bili formulisani i obrazloženi.
Suština je da je u takvim stvarima politika iznad prava, u čemu države svetionici i izvoznici vrednosti prednjače, a ono u čemu su zaista daleko ispred boranije jeste marketing i celofan u koji takve odluke pakuju.
Na stranu doskorašnja neupitnost ispravnosti takvih odluka.
Ta stkholmska varijanta sindroma niže vrednosti i obožavanja silovatelja ugrađena mentalnimtalasima kočevima iz zemalja uvoznica vrednosti posebna je priča.
niccolo niccolo 09:41 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Pogrešno očekujući da će u svetu u kome je najmoćnija država sveta nastala tako što je proglasila nezavisnost neko proglašenje nezavisnosti da oceni kao protivno međunarodnom pravu.

A ova poslednja rečenica ti je potpuno dukačka, nije doduše da si me iznenadio, ali samo da ostane zabeleženo. Jedna je stvar kad se neko ne slaže oko pravnog ili političkog pitanja, ali je sasvim drugi nivo niskosti kad se zbog neslaganja krene u ad hominem.
freehand freehand 09:49 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Pogrešno očekujući da će u svetu u kome je najmoćnija država sveta nastala tako što je proglasila nezavisnost neko proglašenje nezavisnosti da oceni kao protivno međunarodnom pravu.

Ispravno, obzirom da je moja teza da nije reč o pravu već o politici i moći.
A ova poslednja rečenica ti je potpuno dukačka, nije doduše da si me iznenadio, ali samo da ostane zabeleženo. Jedna je stvar kad se neko ne slaže oko pravnog ili političkog pitanja, ali je sasvim drugi nivo niskosti kad se zbog neslaganja krene u ad hominem.

Da sad preskočim ovo "džukačka" i ne odgovorim ti kako zaslužuje, nego da te zamolim da mi objasniš šta je u toj rečenici netačno i šta ne odgovara realnom stanju?
Pri tome ništa to nije novo, u pitanju je pojava idolopokloničkog obožavanja tuđeg i pljuvanja po svom koju opisuju i Nušić i Sterija. pokodirenost je tu najblaža reč za njen opis.
I ne razumem gde si se (ako jesi) našao u tom pasusu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:45 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Recimo da oslobodimo one što su suđeni za ubistvo Tatona.


E samo je još to trebalo da se desi.
Valjda se zezaš, ali i samo pominjanje tog slučaja od strane Vučića u ovom kontekstu, je mnogo veća glupost od povlačenja ambasadora.
niccolo niccolo 19:17 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Valjda se zezaš

Pa naravno, pominjem taj slučaj ne bismo li se setili kakvo je naše prevosuđe zaista. Iako ljudi više vole da veruju da je problem u tome što je politika umešala prste.
anonymous anonymous 22:11 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje


bladerunner92
00:41 14.05.2017 /
Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje


...Ma to je ta seljacka ogranicena inteligencija koja vlada ovim prostorima...


Jesi li sve ovo sama smislila .....ili ti je neko pomogao ...???



blogov_kolac blogov_kolac 00:21 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Danas je bila inaguracija novog francuskog preCednika, ali naš supreme leader bio je hiljadama kilometara daleko u za njega daleko prijatnijem okruzenju, i sigurno nije zazalio niti ga je bilo blam zbog cele ove akcije.



Zadatak je obavljen bez nepotrebnih pitanja i preispitivanja kakvu korist ili stetu mozemo mi imati od toga, a upravo to je ono sto Rusi najvise cene kod svojih satelita!
blogovatelj blogovatelj 02:08 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Danas je bila inaguracija novog francuskog preCednika, ali naš supreme leader bio je hiljadama kilometara daleko u za njega daleko prijatnijem okruzenju, i sigurno nije zazalio niti ga je bilo blam zbog cele ove akcije.



Gospode Bože, oprosti mi grešnom, ali ne mogu a da ne ukažem na individuu koja se u kadru nalazi između Vučića i Lukašenka.
anonymous anonymous 05:48 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

blogov_kolac
Danas je bila inaguracija novog francuskog preCednika, ali naš supreme leader bio je hiljadama kilometara daleko u za njega daleko prijatnijem okruzenju, i sigurno nije zazalio niti ga je bilo blam zbog cele ove akcije.

Zadatak je obavljen bez nepotrebnih pitanja i preispitivanja kakvu korist ili stetu mozemo mi imati od toga, a upravo to je ono sto Rusi najvise cene kod svojih satelita!


A što bi ga bilo blam ?

Ajd da je bio samo on, ali bilo je tamo mnogo sveta .....

Zaista , onog dela, koji mnogi ne priznaju kao sebi ravne ...

Ali, polako ....
freehand freehand 07:11 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

blogov_kolac
Danas je bila inaguracija novog francuskog preCednika, ali naš supreme leader bio je hiljadama kilometara daleko u za njega daleko prijatnijem okruzenju, i sigurno nije zazalio niti ga je bilo blam zbog cele ove akcije.



Zadatak je obavljen bez nepotrebnih pitanja i preispitivanja kakvu korist ili stetu mozemo mi imati od toga, a upravo to je ono sto Rusi najvise cene kod svojih satelita!

Evo da zaigra i Kočevo srce u grudima, da se ne sekiraš mnogo.
bladerunner92 bladerunner92 10:39 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje



freehand

I naročito o pokondirenim malograđanima uvek spremnim da opljunu po državi čiji su građani sa stanovišta "a vidi Francusku", bez razmišljanja i drugog argumenta.


posto si naravno ovde mislio i na mene da ti odgovorim

ja ne pljujem po drzavi ciji sam gradjanin vec je kritikujem jer na zalost ima toliko razloga za kritiku
Izvini sto mi je malo smesna i neozbiljna prica da je vlada u Parizu u vreme teroristickih napada i haosa predizborne kampanje razmisljala duze od 10 minuta o sudu u gradicu Kolmaru gde je neki zlikovac iz neke banane drzavice zadrzan i uhapsen a onda i o Srbiji koja kao po obicaju nije razmisljala dva koraka bar unapred pa da se zadrzi samo na protestnoj noti vec je dramila i pravila celu predstavu kao sto je povlacenje ambasadora i zabrana odlaska u Francusku diplomatama 3 meseca kao da cemo time da naudimo mnogo Francuskoj.

Lobiranja je bilo sigurno Albanci to i ne kriju da rade i to je legitimno u svetu , to svi rade koji zele nesto da postignu , ima i na internetu da se proveri kad , ko i koliko (samo Anonimni za to treba i malo mozga ;-))

Paradigma je bas ovaj slucaj sa Haradinajem jer pokazuje nas model ponasanja kad su stvari od znacaja za drzavu u pitanju . Ne razmislja se unapred nekoliko koraka (pa da ne dovedes sebe i svoju drzavu u stanje da posle onolikih pretnji i durenja kazes ee puj pike ne vazi) vec se kao po obicaju stihijski i bez plana, vruce glave srlja, preti,da izvinis kurci, glumata i uglavnom je to politika za unutrasnje potrebe za ovaj nesercni i ne bas tako intelignenti narod i tu se i zavrsava sve kako mali Perica zamislja politku.

O nekakvoj promisljenoj, planiranoj spoljnoj politici kamoli strategiji i diplomatiji kad su u pitanju vazna drzavnicka pitanja nema ni govora.

Takodje na ovom slucaju se jasno vidi kako mi (ne) razmisljamo pa svojim cinjenjem ili necinjenjem izazovemo odredjene reakcije i posledice a onda kukamo, proklinjemo, vredjamo i krivi su nam svi drugi sto smo uradili nesto sto je dovelo do toga da ishod bude nepovoljan po nas.

tako da iskreno mislim da je sreca sto Haradinaj nije izucen Srbiji jer oni nisu imali bas nikakav plan sta bi radili u tom slucaju, u kom smeru bi moglo sve da se razvija i tacno ne bi znali sta da rade s njim i s tom novonastalom situacijom.



freehand freehand 10:45 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

za ovaj nesercni i ne bas tako intelignenti narod i tu se i zavrsava sve kako mali Perica zamislja politku.

To sam otprilike i rekao. O malom Perici i mali Perica o ne baš tako inteligentnom narodu.
bladerunner92 bladerunner92 10:46 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje



EmSi
Све је то лепо што си ти написала, но, стоји и чињеница на другом тасу те ваге којом важеш, а то је --- једна правда у овим локалним, како је то популарно да се каже - регионским стварима је за Србе, а друга за све остале.


na zalost prilicno sam sigurna da smo i za to sami krivi
za to je bila isto tako potrebna neka pamet pre 30-ak godina da stvari ne krenu u tom smeru po nas

bladerunner92 bladerunner92 11:00 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje





Freehand

To sam otprilike i rekao. O malom Perici i mali Perica o ne baš tako inteligentnom narodu.


vidis kolko se secam definicje u psihologiji sta je inteligencija je da je inteligencija sposobnost prilagodjavanja datim okolnostima, najprostije. To je doduse bilo davno kad sam ja to ucila mozda se i izmenila.

epa vidis mi se nikako ne prilagodjavamo vec decenijama
nismo vojna sila niti smo bogata drzava znaci tu nemamo sta da ponudimo

to para i sto imamo, necemo da damo to vise volimo da pokrademo i od sopstvenog naroda i strpamo u dzepove i tu otprilike prestaje svaki nas patriotizam (uglavnom se svodi na busanje u junacke grudi i price za napaceni narod, tu pocinje i tu se i zavrsava)

preostaje nam samo mozak i pametno promisljanje kao oruzje da bi se snasli i ne bi nestali kao narod ali to je aaavaaj izgleda ono sto najvise manjka
posto posle decenija s ovakvim mozgom i poretkom stvari Srbija je koliko primecujem sve manja, sve tanja (i neuhranjenija), sve gluplja (zbog odliva mozgova) i sve krezubija.

i tako mali Perica rezonuje

edit: albanci na zalost skapirali sve tri stvari i sta treba da rade
bladerunner92 bladerunner92 11:10 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje


anonymous
Jesi li sve ovo sama smislila .....ili ti je neko pomogao ...???


sine, daj da bacim jos malo zita pa da izmilite svi
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:11 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

bladerunner92



na zalost prilicno sam sigurna da smo i za to sami krivi
za to je bila isto tako potrebna neka pamet pre 30-ak godina da stvari ne krenu u tom smeru po nas




i dalje nisu pametni i opet će dobiti po pičoki. a ovo, "sami krivi", to se niko nikada neće zapitati ovde, a da ima sposobnost da utiče na događaje; da preispitamo svoj odnos i krenemo dalje... samo će se štancati i štancati novi Емсији, Омеге, Анонимуси, i spinovati u blatu gliba, dok, u najboljem slučaju po nas, neko ne prelomi da nas anektira (EU ili Rusija), takve kakvi smo, blatni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:14 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

To je Blejd odlično definisala:
al to je zato sto KOD NAS u banana drzavi sud ima veze sa vladom i zavisi od onoga sto kaze vlada pa siroma projektujemo mislimo tako svuda

То је ментални образац ове власти. Такође и онда мисле да су и сви остали као они, па ако имаш став који је другачији од њиховог, он је такав јер си симптизер друге партије. Они не мисле да је могуће имати став иза којег се не крије лични интерес. Зашто? Зато што они сами тако функционишу: све је одраз личног интереса.
sasaminijature sasaminijature 11:44 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

bladerunner92


freehand

I naročito o pokondirenim malograđanima uvek spremnim da opljunu po državi čiji su građani sa stanovišta "a vidi Francusku", bez razmišljanja i drugog argumenta.


posto si naravno ovde mislio i na mene da ti odgovorim

ja ne pljujem po drzavi ciji sam gradjanin vec je kritikujem jer na zalost ima toliko razloga za kritiku
Izvini sto mi je malo smesna i neozbiljna prica da je vlada u Parizu u vreme teroristickih napada i haosa predizborne kampanje razmisljala duze od 10 minuta o sudu u gradicu Kolmaru gde je neki zlikovac iz neke banane drzavice zadrzan i uhapsen a onda i o Srbiji koja kao po obicaju nije razmisljala dva koraka bar unapred pa da se zadrzi samo na protestnoj noti vec je dramila i pravila celu predstavu kao sto je povlacenje ambasadora i zabrana odlaska u Francusku diplomatama 3 meseca kao da cemo time da naudimo mnogo Francuskoj.

Lobiranja je bilo sigurno Albanci to i ne kriju da rade i to je legitimno u svetu , to svi rade koji zele nesto da postignu , ima i na internetu da se proveri kad , ko i koliko (samo Anonimni za to treba i malo mozga ;-))

Paradigma je bas ovaj slucaj sa Haradinajem jer pokazuje nas model ponasanja kad su stvari od znacaja za drzavu u pitanju . Ne razmislja se unapred nekoliko koraka (pa da ne dovedes sebe i svoju drzavu u stanje da posle onolikih pretnji i durenja kazes ee puj pike ne vazi) vec se kao po obicaju stihijski i bez plana, vruce glave srlja, preti,da izvinis kurci, glumata i uglavnom je to politika za unutrasnje potrebe za ovaj nesercni i ne bas tako intelignenti narod i tu se i zavrsava sve kako mali Perica zamislja politku.

O nekakvoj promisljenoj, planiranoj spoljnoj politici kamoli strategiji i diplomatiji kad su u pitanju vazna drzavnicka pitanja nema ni govora.

Takodje na ovom slucaju se jasno vidi kako mi (ne) razmisljamo pa svojim cinjenjem ili necinjenjem izazovemo odredjene reakcije i posledice a onda kukamo, proklinjemo, vredjamo i krivi su nam svi drugi sto smo uradili nesto sto je dovelo do toga da ishod bude nepovoljan po nas.

tako da iskreno mislim da je sreca sto Haradinaj nije izucen Srbiji jer oni nisu imali bas nikakav plan sta bi radili u tom slucaju, u kom smeru bi moglo sve da se razvija i tacno ne bi znali sta da rade s njim i s tom novonastalom situacijom.






О чему ти размишљаш и шта очекујеш од сподоба који су на челу наше државе?

Да ли ти је можда пало на памет када си о свему овоме размишљала да нам земљу воде постављени болиди којима је гузица на тигању јер су бушни и уцењени онолико?

Да ли си свесна да је СНС формиран у амбасади, где су добили инструкције?

Шта очекујеш да се уради поводом Харадинаја када је Вучић пред изборе у Америци био на погоди чијој трибини?

Износиш закључке као да ти је једини извор информација Дневник.

Поробљени смо годинама, било би ако ништа друго смешно за очекивати да нам власт ради у нашем интересу када су нам представници постављени од стране Амера који су главни креатори албанских жеља, сви су на истој страни.
bladerunner92 bladerunner92 11:52 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

sasaminijature


odgovorila bih ti zaista ali moram da lakiram nokte

a i ja sam mislila da tebi bas odgovara ova vlast posto si propagirao ne izlazenje na izbore
sasaminijature sasaminijature 12:09 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

bladerunner92
sasaminijature


odgovorila bih ti zaista ali moram da lakiram nokte

a i ja sam mislila da tebi bas odgovara ova vlast posto si propagirao ne izlazenje na izbore



Нема потребе за тим надрканим приступом када комунисираш самном, заиста.
Од самог старта си ме погрешно протумачила поводом ове власти, заузела бусију и поливај. Не смета ми уопште али није конструктивно. И тада сам тврдио и сада понављам да ми ова власт јако смета, разликују нам се виђења како је променити. Та разлика не мора бити повод за бесмислена препуцавања, како год изабереш поштујем.

anonymous anonymous 13:52 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Predrag Brajovic
To je Blejd odlično definisala:
al to je zato sto KOD NAS u banana drzavi sud ima veze sa vladom i zavisi od onoga sto kaze vlada pa siroma projektujemo mislimo tako svuda

То је ментални образац ове власти. Такође и онда мисле да су и сви остали као они, па ако имаш став који је другачији од њиховог, он је такав јер си симптизер друге партије. Они не мисле да је могуће имати став иза којег се не крије лични интерес. Зашто? Зато што они сами тако функционишу: све је одраз личног интереса.


Jebote, ja se pitam što me pljuju kad citiram ponekad - Fukoa, Bodrijara....
Verovao sam da je zbog toga što misle da se pravim previše pametan.

Gde mi je ineteligencija ?

Odsad citiram samo Blade....

Daje sjajne definicije...
anonymous anonymous 13:53 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

bladerunner92

anonymous
Jesi li sve ovo sama smislila .....ili ti je neko pomogao ...???


sine, daj da bacim jos malo zita pa da izmilite svi


Tu smo , ne brini.

Pomno pratimo tvoj uradak.
anonymous anonymous 13:55 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje


Predrag Brajovic
To je Blejd odlično definisala:
al to je zato sto KOD NAS u banana drzavi sud ima veze sa vladom i zavisi od onoga sto kaze vlada pa siroma projektujemo mislimo tako svuda

То је ментални образац ове власти. Такође и онда мисле да су и сви остали као они, па ако имаш став који је другачији од њиховог, он је такав јер си симптизер друге партије. Они не мисле да је могуће имати став иза којег се не крије лични интерес. Зашто? Зато што они сами тако функционишу: све је одраз личног интереса.


Dajem ti preporuku.
Da nastaviš i dalje da citiraš ....Blejd.

Kao podršku grafikonima.
anonymous anonymous 14:00 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje


bladerunner92
11:39 15.05.201

Izvini sto mi je malo smesna i neozbiljna prica da je vlada u Parizu u vreme teroristickih napada i haosa predizborne kampanje razmisljala duze od 10 minuta o sudu u gradicu Kolmaru gde je neki zlikovac iz neke banane drzavice zadrzan i uhapsen

Lobiranja je bilo sigurno Albanci to i ne kriju da rade i to je legitimno u svetu , to svi rade koji zele nesto da postignu , ima i na internetu da se proveri kad , ko i koliko (samo Anonimni za to treba i malo mozga ;-))


A eto i mene....

Sa nedostatkom mozga.


Usput

Problem je što se ta ista država (Francuska) nije mnogo uzbudila niti nakon terorističkog napada u Nici.

Pa i pored toga što je poginulo (?) 84-oro ljudi, niko nije odgovarao.

Osim mučenika koji je ostavio vizit kartu, pardon svoja lična dokumenta, na sedištu suvozača.
Da se zna ....brate...

Ali je zato uredno pokupila sve video snimke sa preko 1800 kamera, da se nešto pogrešno ne zaključi .....
freehand freehand 15:26 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

ne izlazenje

Popravi ovo, pojaviće se neki krezubi i neinteligentni da ti kaže da je u pitanju jedna reč i piše se spojeno.
cane cane 21:53 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

U presudi su odlično primetili da proglašenje nezavisnosti neke teritorije uopšte nije pitanje međunarodnog prava. Već da do međunarodnog prava dolazi tek ako druge postojeće države krenu da priznaju i uspostavljaju odnose sa tom teritorijom.


delimicno si u pravu. u presudi jesu odlicno primetili da proglasenje neke nezavisnosti ne (moze da) krsi medjunarodno pravo (jer uopste nije pitanje medjunarodnog vec unutrasnjeg prava.).

medjutim, sud je bio upitan od strane generalne skupstine da li je deklaracija u skladu sa medjunarodnim pravom, a ne da li ga krsi.

dakle. sud je odgovorio na pitanje koje mu nije ni bilo postavljeno. odgovor na postavljeno pitanje verovatno nikad necemo dobiti.

nb: cini mi se da je promena pitanja od strane suda kao i izbegavanje suda da da odgovor na postavljeno mu pitanje pomenuto i u nasem predlogu rezolucije generalne skupstine.

koja je brze bolje izmenjena posle naprasne posete onog pederka ovdasnjem levom drustvu ('retko te vidjam se devojkama') i sundjer bobu.

da slucajno ne ode u generalnu skupstinu.


cane cane 22:09 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Ministar spoljnih poslova a ne zna engleski, to prevazilazi Riplija ali ne i duo Vučić/Dačić.


Dok na primer Ajro, Vols, da ne pricamo o Olandu i Sarkoziju razbijaju...

cane cane 22:20 15.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Pogrešno očekujući da će u svetu u kome je najmoćnija država sveta nastala tako što je proglasila nezavisnost neko proglašenje nezavisnosti da oceni kao protivno međunarodnom pravu.


pa nije bas da nece niko, kao sto je na primer vrhovni sud kanade ocenio da je proglasenje nezavisnosti kvebeka protivno medjunarodnom pravu.

Bili Piton Bili Piton 03:33 16.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

bladerunner92



sine, daj da bacim jos malo zita pa da izmilite svi


Mene si bogme izvukla iz rekluzije samo da bih ti nalupao preporuke. Attagirl.

tasadebeli tasadebeli 07:25 16.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

freehand
ne izlazenje

Popravi ovo, pojaviće se neki krezubi i neinteligentni da ti kaže da je u pitanju jedna reč i piše se spojeno.







Ма јок, ја то само када ми плате.

А ако подигну улог, могу да излобирам ствар код надлежних, па да се и званично призна ово растављено писање као реална ситуација на терену.
freehand freehand 08:07 16.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Bili Piton
bladerunner92



sine, daj da bacim jos malo zita pa da izmilite svi


Mene si bogme izvukla iz rekluzije samo da bih ti nalupao preporuke. Attagirl.


E nek se i ti javno ponosiš preporukama na gomilu neznanja i volje da se njime izdrominira spakovanim u beskrajni niz jeftinih frazetina.
Idi Bili u peršun
Bili Piton Bili Piton 09:25 16.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

freehand


E nek se i ti javno ponosiš preporukama na gomilu neznanja i volje da se njime izdrominira spakovanim u beskrajni niz jeftinih frazetina.
Idi Bili u peršun


Čemu takav jed? Ne mogu baš uvek da se složim s tobom, niti bi ti to prijalo.

Nisam, pravo da ti kažem, pažljivo ni gledao s kim se Blejd raspravljala. Ako si to bio ti onda mi je žao ali te je ušila ovim prilikom i to dosta efektno.
freehand freehand 09:34 16.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Čemu takav jed? Ne mogu baš uvek da se složim s tobom, niti bi ti to prijalo.

Ma kakav jed, pobogu? Nema nikakvog jeda, kažem šta mislim, a iznenadilo me je da ti se to dopalo. Svejedno,

Ne mogu baš uvek da se složim s tobom, niti bi ti to prijalo.


... lepota komunikacije i raspravama na ovom mestu, bar kako ja to doživljavam je u fer neslaganju sa poštovanjem.
Nisam, pravo da ti kažem, pažljivo ni gledao s kim se Blejd raspravljala. Ako si to bio ti onda mi je žao ali te je ušila ovim prilikom i to dosta efektno.

Nije uopšte bitno sa kim se raspravljala nego u matrici koju koristi. A ona je, koliko god joj jedna strana bila ispravna i sjajna, potpuno netačna i rđava sa druge.
Ima, naime, stvari koje država radi bez obzira da li je vodi idealni Aristotelov filozof ili poslednji lažovski smrda kao što je ovaj naš.
Svaka država. I pljuvati po državi zbog toga, sve sa stanovišta visokih "vrednosti" a usput mlatarajući argumentima totalitarista, šovinista, orijentalista o Jupiteru i volu, jači tlači i sličnih u najmanju je ruku besprizorno, a neznanje tu nije opravdanje.
I bez obzira sa kime o tome raspravljaš.
omega68 omega68 16:04 13.05.2017

Опа

Ширимо љубав

Пепе Жалосна сова
sasaminijature sasaminijature 17:14 13.05.2017

Re: Опа

omega68
Ширимо љубав

Пепе Жалосна сова



Срби и Србија, тумор који се мора одстранити да би ЈЕвропа коначно продисала. Да, ми дођемо у пакету хистерије са Русијом.

Петак иде викенд ваља мало запишавати Србију, нису одавно.
niccolo niccolo 18:13 13.05.2017

Re: Опа

Ma Omega je tu aludirao na finale u Madrid između Nadala i Novaka i prvi set koji je ovaj drugi izgubio 6:2.

p.s. Inače smo stavove o tome kad neko za ceo narod kaže da je tumor već iskazivali na nekom skorašnjem blogu.
sasaminijature sasaminijature 18:21 13.05.2017

Re: Опа

p.s. Inače smo stavove o tome kad neko za ceo narod kaže da je tumor već iskazivali na nekom skorašnjem blogu.


Да да, присетио се пошто је и овде кренуло означавање целог народа, сад ће да крене.

Мало дави ова клима која се понавља годинама да смо ми овде ретардирани, примећују се само ружни моментуми, испада да ништа лепог нема.
niccolo niccolo 18:27 13.05.2017

Re: Опа

пошто је и овде кренуло означавање целог народа

Pa osim tebe niko nije označio Srbe kao tumor. Niti kao retardirane. A ti sad razmisli kako vidiš svoje sugrađane...
sasaminijature sasaminijature 18:31 13.05.2017

Re: Опа

Није тако као што ти кажеш,оно друго прикривено јесте. Мислим, можемо и да се правимо шалала
niccolo niccolo 18:36 13.05.2017

Re: Опа

Није тако као што ти кажеш

Pa hajde pošteno, ko je još u komentarima na ovaj tekst rekao za Srbe da su tumor i retardirani?
bladerunner92 bladerunner92 23:44 13.05.2017

Re: Опа

sasaminijature


'Sa je bilo? Gde su ti The chosen one i Emsi? Zagledali se u Evroviziju?
emsiemsi emsiemsi 08:51 14.05.2017

Re: Опа

niccolo
пошто је и овде кренуло означавање целог народа

Pa osim tebe niko nije označio Srbe kao tumor. Niti kao retardirane. A ti sad razmisli kako vidiš svoje sugrađane...

Није изреком, тј. директно !
Тога се изричаоци таквих оцена поприлично плаше - но, истина, када се тако окарактеришу Срби, то добије доста препроука.
sasaminijature sasaminijature 08:51 14.05.2017

Re: Опа

niccolo
Није тако као што ти кажеш

Pa hajde pošteno, ko je još u komentarima na ovaj tekst rekao za Srbe da su tumor i retardirani?



Већ сам рекао да нико није био директан, шта је нејасно?

Твој пост је лепа подлога да се искења Брајовић и Колац, та епидемија да смо кукавни црни гаврани их не попушта. Блог ти је површан и води у том правцу. По чему се твоје закључивање разликује од просечног читаоца Информера? Ту ти је и Гросс који је изнео закључак о амбасадору, логика му је за уџбенике.
emsiemsi emsiemsi 08:54 14.05.2017

Re: Опа

bladerunner92
sasaminijature


'Sa je bilo? Gde su ti The chosen one i Emsi? Zagledali se u Evroviziju?

Не могу да верујем да ти мислиш да ја гледам идиотарије попут Песме Еуровизије !?
Молим извињење !
ПС. А у време када си написала овај пост, синоћ, био на некој вечери у близини Каленића --- био мрак и касно, па нисам могао да купим одлежало месо од агнус говечета што Брајовић препоручује.
niccolo niccolo 08:56 14.05.2017

Re: Опа

Већ сам рекао да нико није био директан, шта је нејасно?

A možda samo ti i tebi slični pogrešno čitate, da li si ikada pomislio na tu mogućnost? Ja recimo ne vidim da se tvrdi da je neko retardiran, ni u jednom od komentara ovih koje si izdvojio, hajde citiraj te komentare iz kojih ti čitaš da su Srbi retardirani, pa da analiziramo.
sasaminijature sasaminijature 08:57 14.05.2017

Re: Опа

bladerunner92
sasaminijature


'Sa je bilo? Gde su ti The chosen one i Emsi? Zagledali se u Evroviziju?



Да приметно је да те из блога у блог зеза погрешно тумачење, ми Срби не пратимо Евровизију. То величање тела и настраности се коси са нашим вредностима.
sasaminijature sasaminijature 09:01 14.05.2017

Re: Опа

niccolo
Већ сам рекао да нико није био директан, шта је нејасно?

A možda samo ti i tebi slični pogrešno čitate, da li si ikada pomislio na tu mogućnost? Ja recimo ne vidim da se tvrdi da je neko retardiran, ni u jednom od komentara ovih koje si izdvojio, hajde citiraj te komentare iz kojih ti čitaš da su Srbi retardirani, pa da analiziramo.



Покушај да схватиш други део коментара који сам написао, можда ти буде јасније о чему говорим.
Прочитај наведене коментаре па ће ти бити јасније.
niccolo niccolo 09:05 14.05.2017

Re: Опа

Покушај да схватиш други део коментара који сам написао, можда ти буде јасније о чему говорим.
Прочитај наведене коментаре па ће ти бити јасније.

Da sam dobio po dolar za svaki komentar dežurnih gnječikuraca poput tebe, spremnih da paušalno opljunu druge blogere, ali nesposobnih da ukažu gde vide to što tvrde, do sada bih bio bogatiji od Karlosa Slima.
sasaminijature sasaminijature 09:47 14.05.2017

Re: Опа

niccolo
Покушај да схватиш други део коментара који сам написао, можда ти буде јасније о чему говорим.
Прочитај наведене коментаре па ће ти бити јасније.

Da sam dobio po dolar za svaki komentar dežurnih gnječikuraca poput tebe, spremnih da paušalno opljunu druge blogere, ali nesposobnih da ukažu gde vide to što tvrde, do sada bih bio bogatiji od Karlosa Slima.



Валави на комплименту! Не знам зашто али Боже мој што бих морао све и да знам.

Исто тако, другачије тумачимо прочитано и поруке које речи одашиљу. Разликујемо се и то је у реду, поштујем. Дави ме тај вајб који се запатио у нашем народу, само се ружне ствари примећују и величају до у бесконачност.
Живот иде даље, ти својим путем ја ћу својим. Свако добро!
niccolo niccolo 13:03 14.05.2017

Re: Опа

Свако добро!

Takođe. Mada bih više voleo da si citirao sporne pasuse, možda sam ja prvi put loše pročitao. A i nekako je ok da oni koji se napadaju znaju šta im se stavlja na teret što bi rekli krivičari...
anonymous anonymous 22:12 14.05.2017

Re: Опа

bladerunner92
sasaminijature


'Sa je bilo? Gde su ti The chosen one i Emsi? Zagledali se u Evroviziju?


Jel ti to reče nešto pametno ...???
anonymous anonymous 22:58 14.05.2017

Re: Опа

sasaminijature
bladerunner92
sasaminijature


'Sa je bilo? Gde su ti The chosen one i Emsi? Zagledali se u Evroviziju?



Да приметно је да те из блога у блог зеза погрешно тумачење, ми Срби не пратимо Евровизију. То величање тела и настраности се коси са нашим вредностима.






Ne mogu prežalit što ne pobijedi đetić.
niccolo niccolo 09:35 15.05.2017

Re: Опа

đetić.

Đetić je još jedan od onih koji misle da je dovoljno da budeš pederčina da bi pobedio na Evroviziji. Da smo dobijali po dolar od svakog pedera koji je mislio da je homoseksualizam dovoljan za pobedu, imali bismo GDP ko Švajcarska (ili barem Crna Gora )...
anonymous anonymous 13:48 15.05.2017

Re: Опа

niccolo
đetić.

Đetić je još jedan od onih koji misle da je dovoljno da budeš pederčina da bi pobedio na Evroviziji. Da smo dobijali po dolar od svakog pedera koji je mislio da je homoseksualizam dovoljan za pobedu, imali bismo GDP ko Švajcarska (ili barem Crna Gora )...


Hvala ti ...što si dopisao komentar.

Umesto mene.

Bili Piton Bili Piton 03:40 16.05.2017

Re: Опа

niccolo
đetić.

Đetić je još jedan od onih koji misle da je dovoljno da budeš pederčina da bi pobedio na Evroviziji. Da smo dobijali po dolar od svakog pedera koji je mislio da je homoseksualizam dovoljan za pobedu, imali bismo GDP ko Švajcarska (ili barem Crna Gora )...


Btw pobedila je najlepša pesma u galaksiji. Potpuno sam pao na dupe.
niccolo niccolo 06:00 16.05.2017

Re: Опа

Da, to sam već čuo od nekoga. Možda ne baš da je najlepša u galaksiji, ali da je odlična svakako.
Bili Piton Bili Piton 09:28 16.05.2017

Re: Опа

niccolo
Da, to sam već čuo od nekoga. Možda ne baš da je najlepša u galaksiji, ali da je odlična svakako.


Classic in the making. Ne preterujem. I to na evroviziji.

Što se "pederčine" tiče, mislim sve isto kao i ti, ali bih ipak odabrao da se izrazim malo manje rapavo.
niccolo niccolo 14:04 16.05.2017

Re: Опа

Pa ja to, razume se, namerno, da izazovem jači efekat komentara...
sugarbaby sugarbaby 16:31 13.05.2017

žalosna sova, hahah


Ширимо љубав



Omega


omega68 omega68 18:02 13.05.2017

Želite li zaista znati kako se živi u Evro

pskoj Uniji?
Dođite u Hrvatsku, čak i neke druge zemlje “Nove Evrope” poput Bugarske i Rumunije. U centru metropola ćete videti ljude kako šeću duž elitnih okupljališta, od restorana do restorana, od elitnih butika do kafe barova.

No sve ovo je samo fasada, jer samo nekoliko desetaka kilometara dalje ćete videti porušene tvornice, videćete prostim okom vidljivo siromaštvo. Videćete kako je Evropska unija slomilanjihove ekonomije i ljude koji uzalud pokušavaju naći posao.

Ono što nećete videti su srećni mladi ljudi, jer su neki od njih zemlju zbog posla napustili privremeno, a drugi zauvijek. Čini se da postoji sloboda govora i da je moguće kritikovati vladu, ali ne previše, dok je kritikovati poslodavca ravno samoubistvu. Ako ikad, ne daj Bože, kažete nešto u prilog Rusije, otvoreno ili ne, ćete dobiti etiketu špijuna, sudionika optuženog za sve smrtne grijehe.

Rekli su nam da Evropska unija znači otvorene granice i da možemo slobodno odmarati po zapadnoj Evropi, ali ko će ići? Iako je prema metodologiji Međunarodne organizacije za rad (ILO sezonski prilagođena stopa nezaposlenosti u decembru u Hrvatskoj iznosila 11,4 posto, to slatka laž službenih statistika Evrostata i vlade. U stvarnosti je nezaposlenost dvostruko veća i najmanje četvrtina radno sposobnog stanovništva ne može naći posao. ko može raditi, granice su mu otvorene. Srećan put!
Ali, ko su oni koji odlaze? Možda menadžeri, tehnolozi i inženjeri? Ne, odnosno, njih ih je vrlo malo. To su radnici koji peru posuđe po restoranima, rade na gradilištima i njeguju umiruće bogate Evropljane po zapadu. Radnici migranti! To je ono što nam je dala Evropska unija, sposobnost da bez vize radimo kao nekvalificirana radna snaga.

Da, otišli suu EU, ali Evropska unija nikako da dođe do njih Još uvijek imaju iste korumpirane vlade, iste korumpirane zvaničnike, a dobili smu i stroge propise, pravila i metodologije Evropske unije.

Uništeni i slomljeni od strane EU, ali se to pravdalo kao nužne privremene nedaće tranzicije. Brisel im daje neke poticaje za razvoj, a što se događa s novcem, niko ne zna. Sav novac završava u džepovima državnih zvaničnika, pa čak i ako se negde potroši, to su uvijek “njihovi” projekti.

Nesposobne vlade dobivaju kredite od Međunarodnog monetarnog fonda ili se zadužuju na tržištima kapitala “po povoljnim uslovima”. Kako to divno zvuči, iako se uvijek lukavo prešućuju diktati nove ekonomske politike, što su uvijek strogi uvjeti koji na kraju uništavaju ekonomiju zemlje.
Penziona reforma u Hrvatskoj, zbog koje su dobili pohvale iz MMF-a i Svjetske banke, prošla je neopaženo, a oni koji su rođeni nakon 1962. će imati penziju da s njom neće preživjeti ni deset dana u mjesecu, ako je uopšte dožive.

Ranije je cijela industrija sistematski uništena, privatizovano je sve što je vrijedilo, a ostatak je izrezano u staro gvožđe. Poljoprivreda je potpuno uništena, kao i sistem visokog obrazovanja. Sada imamo masu nekakvih fakulteta na kojima se za mito izdaju diplome visokog obrazovanja. Sve što možemo ponuditi za izvoz je jeftini nekvalificirani rad.

Bijela kuga i depopulacija prijeti da uništi neke zemlje. Bugara danas ima jedva 9 miliona, dok u Hrvatskoj službeno živi 4,2 miliona ljudi, iako demografi upozoravaju da bi stvarna brojka mogla biti 3,8 miliona. Mladi parovi više ne žele imati decu. Ko može taj bježi i ostavlja decu roditeljima, čime se stvara generacijski jaz. Dijelu mladih ljudi koji rade na Zapadu decu podižu dedovi i bake. Deca ne vide svoje roditelje i to je takođe, cijena ulaska u EU.

Željeli su drugačiji život, ali nije ispalo tako, iako sami sebi još uvijek ne žele priznati da su okrutno prevareni. Utrčali su bezglavo u EU, bez pitanja i vjerovali su zapadnoj propagandi. Nadali su se da će ulaskom u EU živjeti bolje, ali im je život postao nepodnošljiv!
Ulazak u EU je bio koristan za šaku tajkuna, koji su već ranije kao lešinari nacionalnu ekonomiju doveli do ruba bankrota. Uski krug ljudi živi na visokoj nozi, a većina na rubu egzistencije. A kada se bogati nađu u problemima, onda se metodom Superhika namaknu sredstva po modelu uzmi siromašnima, imaju malo, ali ih je puno, pa se taj novac prusmjeri onima koji su preveliki da bi propali.

Primjer Agrokor, “tprevelik da propadne”, stoga će se već nekako naći model kojim će se spasiti gazda, jer prema nekim izvorima kompanija čini 15% hrvatskog ekonomije, a prema advokatima Todorića iz Jutarnjeg lista 3,3%, što opet nije malo. Vjerujte u brojku koju hoćete, ali će tranzicija i ulazak u Evropsku uniju dovesti do toga da će država spašavati posrnulog diva, jer u suprotnom slučaju „neće biti novca za penzije, kao što je svojevremeno zaprijetila Vesna Pusić da će se dogoditi ako na referendumu glasaju protiv ulaska u EU. Sada, kada im je Brisel “velikodušno” dao priliku da im penzione fondove pruzmu privatne firme, svi koji su rođeni 1962. godine i kasnije imaće 27 posto niže penzije, a znatnije smanjenje javnih izdataka počelo bi od 2027. godine jer će uz državu penzije u većem broju početi isplaćivati i privatni penzionskii fondovi.

Izađimo iz Hrvatske na trenutak. U martu 2013 se fotograf, planinar i politički aktivist Plamen Goranov (36) javnim činom samožrtvovanja zapalio ispred opštine Varna. U znak protesta protiv siromaštva, korupcije, nepravde i nebrige vlasti. Ako već njegova zemlja umre, zašto bi on živio? Ova smrt nije bila jedina. Kasnije je još petero ljudi učinilo isto, među njima otac petero dece, Venceslav Vasilev (53), koji je izgubio je posao, a prinudni izvršitelji su mu oduzeli porodično imanje zbog komunalnog duga od 219 evra za vodu. Kada se zapalio, nezaposleni Trajan Petrov je imao samo 26 godina.
Mladi, talentirani i tvrdoglavi spakuju stvari i bježe bez osvrtanja, ostavljajući starce da umru u selima. Tako na primer, dijelovi Hrvatske su doslovno raseljeni, a državni vrh lije krokodilske suze i podsjeća kako je nekada Slavonija hranila cijelu Hrvatsku i dobar dio bivše države, te kako su za vrijeme velike gladi u Hercegovini slavonski seljaci usvajali hiljade hercegovačke dece i spasili ih od sigurne smrti.

Danas Slavonija nalikuje na područje Černobila. Tačni podaci o iseljavanju se kriju, ali su Hrvatsku napustile desetine, ako ne i stotine hiljada ljudi.

Ekonomska kriza se poklopila sa strašnom demografskom katastrofom, a da vlada nije u stanju izraditi jasnu srednjoročnu strategiju demografske obnove. Možda bi i htjela, ali ne smije. Neki tvrde da će do 2050. ili 2060. godine, potpuno nevažno, broj stanovnika u Hrvatskoj pasti ispod 3 miliona ljudi. Ovo su prilično taočne procjene, ako uzmemo broj rođenih, umrlih i iseljenih. Gori od Hrvata su samo Estonci i Litvanci, ako se ne varam. Ova zemlja se nikada nije suočila s ovakvim kolapsom u svojih 1300 godina povijesti, bez obzira u kojoj državnoj zajednici i monarhiji.

Što je još gore, demografsku i ekonomsku krizu prati moralno propadanje. Društvo je sada puno pokvarenije nego u doba bilo koje okupacije, kada su ljudi bili ujedinjeni idejom borbe za oslobođenje.
I što još žele od hrvatskog naroda?

Imali su nekoliko vekova austro-ugarskog i turskog jarma, na što su se već bili navikli. Onda u došli Prvi svjetski rat i Kraljevina Srbija i oslobodila ih, ali očekivanja nisu bila ispunjena. Kasnije su u inat Srbima pjevali u zboru s Nijemcima i Talijanima, koji su pred najezdom Crvene armije i Titovih partizana pobjegli i poručili nam da se snalazimo kako znamo. Onda je došla Titova Jugoslavija koja se 1990. “oslobodila sama sebe”.

Kakva može biti njihova budućnost? U redu, žive dan po dan, što i nije loše, obzirom da cijelu istoriju ako izuzmemu se nekoliko svijetlih primjera, sjedili i čekali da ih neko spasi. Ali kako su došli u ovu situaciju?

Mnogi će reći da je bio rat, da su drugi napredovali dok su oni pet godina ratovali, pa pet godina obnavljali porušeno i kakve sve ne isprike. Laž. Bili su pijuni na geopolitičkoj šahovskoj ploči i kada je propao Sovjetski Savez pobjedonosne, hladne i željne oči su gledale kako se dograbiti kapitala. S ratom i bez njega bi kolaps željezne zavjese otvorio put dominaciji svjetske oligarhije pod izgovorom “globalizacije” i ” slobodnog tržišta”.

Vlasnici multinacionalnih korporacija su trljali ruke od radosti i pred njima se otvorio ogroman i bespomoćna teritorija u kojem su ljude ispranog mozga pokorili s naivnim parolama o demokratiji, slobodama i pravima čovjeka.

Plan oligarhije je zapravo bio vrlo jednostavan, kao svi planovi ranijih osvajača. Osvojeno područje iskoristi, poniziti, uništiti, isisati sve iz njega, a za stanovništvo stvoriti stanje permanentnog ropstva. Plan je bio jednostavan, ali su metode bile puno suptilnije, a nije bilo nikoga da se svemu suprotstavi.

Ranih ’90-ih i kasnije su zemlje bivšeg Istočnog bloka i bivše Jugoslavije, koja nije bila njegov dio, preplavili američki ekonomski savjetnici i kosultanti. Baš kao Pinočeovi “Čikago momci“, grupa ekonomista obučena od strane američkog Ministarstva ekonomije na univerzitetu u Čikaagu kod Miltona Fridmana i Arnolda Harbergera. Bili su dobro obrazovani, uljudni i besprijekorno odeveni ljudi, prema njihovim stavovima nepokolebljive pristalice slobodarske desnice. Međutim, sloboda u ekonomiji je jedna od najnehumanijih teorija koja negira socijalnu državu, kao i bilo kakve državne intervencije uekonomijiu. U stvari, to je neka vrsta ekonomskog darvinizma. Neka u slobodnoj konkurenciji preživje jaki, a slabe će se protjerati među horde beskućnika.
Možda tek sada razumijemo razmjere takozvanog slobodnog tržišta i evropskih normi i pravila. Država bi trebala odustati od finansiranja zdravstva, obrazovanja, a porezni i penzioni fondovi trebaju biti privatni. Ako sami ne odvajate novac za preživljavanje u starosti, onda krivite sami sebe. Ako ste siromašni i bolesni, sjedite i plačite na ulazu neke dobrotvorne ustanove. Vaša deca su samo vaš problem i ne tražite od države da se brine za njih.

U “pristojnim” zemljama zapadne Evrope s jakim socijalnim politikama se ljudi s ovakvim idejama nisu smjeli ni približiti javnoj upravi, jer bi ih odmah pregazili ratoborni sindikati, ali su u bivšim socijalističkim zemljama dočekani sa svim počastima. Plaćalo im se za savjete, a lokalni političari su pred njima ustajali na stražnje noge, začarani frazama o “reformi tržišta”.

Posledica svega je da su zapade kompanije u bescjenje pokupovale doslovno sve strateške sektore. Jedno se vrijeme od tog novca čak živjelo dobro, ali je kasnije sve došlo na naplatu. Naravno prodaja nacionalne imovine se neminovno odrazila na BDP i prihode stanovništva. A kako su samo svi bili sretni zbog “stranih ulaganja”.

Osim toga, ovi su emisari podučili naše zvaničnike kako je za demokratiju dobro da vlada novac poreznih obveznika troši na prozapadne nevladine organizacije. Na kraju su se pretvorili u koloniju pod političkom kontrolom Evropske unije.

No, imaju sada narodu bivših socijalističkih država predivne mogućnosti. Na primjer, mogu napraviti salatu i sve kupiti u supermarketu preko puta. Turski ili jordanski “plastični” paradajz “paprika” iz Holandije, luk iz Kine i sir iz Francuske. Obim hrvatskog uvoza i izvoza voća i povrća je katastrofalan, a oni bagerima zakopavaju tone mandarina, dok rakiju peču krišom u podrumima, kao Al Kapone. Proizvodnja alkohola u privatnom sektoru je strogo regulisana i vjerojatno će u dogledno vrijeme biti zabranjena, a stara izreka kaže da je selo bez rakije, kao selo bez crkve.

Dobro, zašto su pristali na kapitulaciju. Veliku su ulogu odigrali mediji i takozvani tink-tankovi koji se finansirno od strane američkih, a dijelom i evropskih fondova. Sve ove institucije dopunjavaju jedna drugu, a zajednički moto i nit vodilja im je – demokratija. Tako postoje fondacije za demokratske studije i instituti za liberalne strategije, koji nikada ne otkrivaju prave ciljeve.

Ljudi žive u njihovo u zatočeništvu i postali su žrtveni pijun na šahovskoj ploči. Služe interesima drugih i kvare odnose s onima s kojima možemo raditi na obostranu korist. No,njihovi evropski i američki prijatelji ih tapšu po ramenu i govore:

“Bravo, dečki! Imate demokratiju! “.

No, što znači ta demokratija? To nije vladavina naroda, nego moć “demokrata”.
(logicno.com)

Ма шта има везе, ми морамо да срљамо у ЕУробство

niccolo niccolo 18:14 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Agrokor

Ja lepo kažem da će na njemu moći da se zaradi, a vi mi ne verujete...
blogov_kolac blogov_kolac 19:33 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ma dabre... svi ti sto su zavedeni praznim pricama prvo neoprezno usli u NATO a posle i u EU evo sada kukaju i placu, i hoce nazad da budu bogati, slobodni i srecni kao mi, Moldavci, Belorusi... ali im ovi sa Zapada ne daju, i drze ih tu na cistu silu...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:37 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

blogov_kolac
Ma dabre... svi ti sto su zavedeni praznim pricama prvo neoprezno usli u NATO a posle i u EU evo sada kukaju i placu, i hoce nazad da budu bogati, slobodni i srecni kao mi, Moldavci, Belorusi... ali im ovi sa Zapada ne daju, i drze ih tu na cistu silu...


Sine, u Mostaru plata 428 evra a na Žabljaku 503 ?!
Pa to nikad nije bilo!

EDIT:
Al što jes, Gospić otkida.
aureus aureus 19:42 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ma vidi, vidi kako dobro stoje "bečki konjušari".
freehand freehand 20:23 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ma dabre... svi ti sto su zavedeni praznim pricama prvo neoprezno usli u NATO a posle i u EU evo sada kukaju i placu, i hoce nazad da budu bogati, slobodni i srecni kao mi, Moldavci, Belorusi... ali im ovi sa Zapada ne daju, i drze ih tu na cistu silu...

Hoćeš da kažeš da su to te "evropske vrednosti" koje si pominjao?
Može li od Viktora Orbana? Braće Poljaka? Ako već ne od Hrvata i Rumuna?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:14 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

blogov_kolac
Ma dabre... svi ti sto su zavedeni praznim pricama prvo neoprezno usli u NATO a posle i u EU evo sada kukaju i placu, i hoce nazad da budu bogati, slobodni i srecni kao mi, Moldavci, Belorusi... ali im ovi sa Zapada ne daju, i drze ih tu na cistu silu...

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:37 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ajmo sad svi, ruke gore

Oj svijetla maj-ska zo-ro...

:)))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:01 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

hoochie coochie man
Ajmo sad svi, ruke gore

Oj svijetla maj-ska zo-ro...

:)))

Како год било, мислим да ово политички показује колико је исправна била њихова одлука о отцепљењу. Узгред, кад смо се разилазили, Црногорци су имали мању просечну плату од нас. Сада је она 36% већа од наше.

Sapienti sat.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Како год било, мислим да ово политички показује колико је исправна била њихова одлука о отцепљењу. Узгред, кад смо се разилазили, Црногорци су имали мању просечну плату од нас. Сада је она 36% већа од наше.


Ispravna ili neispravna, ne bih ja o tome da razmišljam, hteli su, odvojili su se, srećno.

Nego ovo postavljanje tabelica, grafikona, šta je nemara?

Da se pokaže kako je Crna Gora uspešnija?
Pa nije.
Ne pokazuje se uspeh sa jednim ili par statističkih podataka, mnogo je kompleksnija to stvar.

Ako se išta može uzeti kao pokazatelj poželjnosti, to su migracije stanovništva.
A ako iko bez neke nevolje dolazi u Srbiju onda su to Crnogorci, a suprotan smer je retka pojava osim konobarisanja preko sezone.
Šta to tera ljude da iz boljeg idu ka lošijem, a suprotno neće?

Voleo bih da pročitam racionalna tumačenja, tvoja, o stanju Srbije prvenstveno, a i o Crnoj Gori bih pročitao, imalo bi tu mnogo toga da se piše, lošeg više nego dobrog, znamo to, ali ne vidim u tvojim komentarima želju za racionalnim sagledavanjem, nego želju za senzacijom, pljusne se neki grafikon gde je stub Crne Gore otišao nebu pod oblake, a Srbije u bunaru, i to je kao neki dokaz nečemu.

Daj malo razrade, zašto je to tako, da li je sve do nesposobne vlasti u Srbiji i nesposobnih Srba da izaberu bolju (za razliku od Crnogoraca, podrazumeva se) ili ima još nečega.
A i kad bi razjasnio one migracije, pa recimo kako to da je Crna Gora u vrhu spiska država iz koje se najviše seli, neki čak i u Srbiju, bilo bi zanimnjivo čitati.

Ili opet sledi bombastičan gragfikon?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:27 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Jedino što je realno jeste da Srba svake godine ima za 50-60.000 manje, zbog negativnog priraštaja i ogromne emigracije. Crnogorci imaju pozitivan priraštaj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:34 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Crnogorci imaju pozitivan priraštaj.

Opet samo podatak gde je Crna Gora u prednosti.
Baš ti se ne razrađuje, a ni o smeru seljenja ne bi baš :)

Dobro, ali ima i ovakvih pokazatelja

Mapa Evrope koju je izradio kartograf Jakub Marian otkriva u kojim evropskim zemljama je veliki broj ljudi odlučio da se preseli u inostranstvu. Na vrhu te liste nalazi se Bosna i Hercegovina, a slede Albanija, Makedonija, Portugal, Crna Gora i Moldavija.

Iz tih je zemalja imigrirala gotovo petina tamo rođenog stanovništva.

Oko 1,6 miliona ljudi rođenih u BiH trenutno živi u inostranstvu, a to je oko 43.3 odsto ukupnog stanovništva i pet odsto više od sledeće najgore zemlje na spisku - Albanije.

Iz Makedonije i Crne Gore se odselilo 24.8, odnosno 22.1 odsto stanovništva.

Iz Hrvatske je petina ljudi koji su u njoj rođeni imigrirala u druge zemlje - 20.4 - odsto, dok se iz Srbije iselilo 10.9 odsto stanovništva, što je najmanji procenat u regionu.

Podaci se odnose na mesto rođenja, a ne na državljanstvo ili etničku pripadnost.

Najveći broj građana BiH iselio se u Hrvatsku, najviše državljana Srbije otišlo je u Austriju, a najviše Crnogoraca u Srbiju.

Ovo je deset zemalja s najvećim brojem ljudi koji su se odselili:

Bosna i Hercegovina - 43.3 odsto
Albanija - 38.8 odsto
Makedonija - 24.8 odsto
Portugal - 22.3 odsto
Crna Gora - 22.1 odsto
Moldavija - 21.8 odsto
Hrvatska - 20.4 odsto
Litvanija- 18.9 odsto
Irska - 18.8 odsto
Rumunija - 17.5 odsto


link
freehand freehand 23:34 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Predrag Brajovic
Jedino što je realno jeste da Srba svake godine ima za 40.000 manje, zbog negativnog priraštaja i ogromne emigracije. Crnogorci imaju pozitivan priraštaj.

Znaš li koliko je ljudi iz Rumunije otišlo kad je ušla u EU?
aureus aureus 23:34 13.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Predrag Brajovic
Crnogorci imaju pozitivan priraštaj.

Praktično nulti.
1991 - 615 035
2003 - 620 145
2011 - 620 029
Ovo je pad od čitavih 116 stanovnika u odnosu na posljednji popis!
Ali ipak skoro pet hiljada više nego 1991.
aureus aureus 00:00 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Oko 1,6 miliona ljudi rođenih u BiH trenutno živi u inostranstvu, a to je oko 43.3 odsto ukupnog stanovništva.

Ovo ima smisla ako se gleda na ovaj način. Po posljednjem popisu BiH ima oko 3,53 miliona stanovnika, što je oko 800 hiljada manje nego 1991. (4,36 miliona.)
No, i prije 1991. ljudi su iz BiH odlazali, što u Srbiju i Hrvatsku što u inostranstvo, a najviše je odlazila sirotinja u Njemačku šezdesetih godina.

Ako uzmemo da je tačan podatak od milion i 600 hiljada ŽIVIH ljudi koji su rođeni u BiH, a trenutno žive negdje drugo - onda je tačno da je procenat otprilike 43,3% od broja onih koji su trenutno u BiH.

Ali ne leži vraže, vlasti u Republici Srpskoj smatraju da je popis iz 2013. prenaduvan vjerovatno za par stotina hiljada ljudi, a tih par stotina hiljada su po njihovoj tvrdnji ljudi koji su popisani 2013. iako duže od godinu dana borave van BiH.
Republika Srpska je zato sprovela svoj popis (u skladu sa principom "ne računaj nikoga ko je duže od godinu dana odsutan" ) i ispostavilo se da je ionako mali broj sa zvaničnog popisa još manji. Po njenom sopstvenom popisu, u Republici Srpskoj živi (2013) samo 1 170 342 stanovnika, što je za 58 081 manje nego što je objavila Agencija za statistiku BiH.

Tužne su ove cifre.
Pogotovo što su prije petnaestak godina procjenjivali da u RS živi oko 1,45 miliona ljudi.
I pogotovo ako znamo da trenutno u BiH ima oko milion i pedeset hiljada Srba...a toliko ih je bilo 1931. kad su činili 45% stanovništva!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:11 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Tužne su ove cifre


Ma jesu, a i tekst koji sam preneo je dosta neprecizan.
Ja makar ne kapiram na koji se period odnosi, da li se početak rata uzima kao polazna tačka ili nešto drugo.
Verovatno se može još toga zameriti, ali ideja mije bila, a to se ipak iz podataka, kakvi su takvi su, vidi, da i tamo gde grafikoni rasta idu u nebesa nje baš bajno i sjajno, i da otud ljudi, od nečega, beže.
A od dobra se ne beži, posebno ne u manje dobro.
aureus aureus 00:27 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

hoochie coochie man
Tužne su ove cifre

Ma jesu, a i tekst koji sam preneo je dosta neprecizan.
Ja makar ne kapiram na koji se period odnosi, da li se početak rata uzima kao polazna tačka ili nešto drugo.

Ako piše "Oko 1,6 miliona ljudi rođenih u BiH trenutno živi u inostranstvu", onda možemo zaključiti da se misli na sve periode. Bitno je samo da su ti ljudi negdje živi, a da li su pedesetih otišli u Australiju, šesdesetih u Njemačku, a posle najnovijeg rata na sve strane svijeta - to već nije važno. Ponavljam, bitno je samo da su živi pa makar imali 90 godina.
Da je tih milion i šesto hiljada stanovnika danas u BiH, ona bi umjesto 3,53 miliona imala 5,13 miliona stanovnika. Zapravo, imala bi i malo više - jer onih milion i šesto hiljada koji su rođeni u BiH, a žive van nje, napravilo je u tom inostranstvu potomke, a pravili bi ih i u Bosni i Hercegovini.
Jedino sam malo skeptičan oko onih 800 hiljada koji su otišli prije 1991.
Da li je baš toliko...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:32 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Voleo bih da pročitam racionalna tumačenja, tvoja, o stanju Srbije prvenstveno, a i o Crnoj Gori bih pročitao, imalo bi tu mnogo toga da se piše, lošeg više nego dobrog, znamo to, ali ne vidim u tvojim komentarima želju za racionalnim sagledavanjem, nego želju za senzacijom, pljusne se neki grafikon gde je stub Crne Gore otišao nebu pod oblake, a Srbije u bunaru, i to je kao neki dokaz nečemu.

Čemu dokaz?
Evo ti tri izuzetno važna podatka:
1) Srbija ima najniže plate u Evropi;
2) Srbija ima najveću društvenu nejednakost u Evropi;
3) Srbija ima najmanje rast GDP od osamdesetih naovamo u Evropi.

Ako su ovo tebi nebitni podaci, onda nemam reči.
Ovo su stvari koje te ekonomski definišu.
A ne isprazne priče kako Crnogorci dolaze u Beograd.

Šta, da nije ovde napredna demokratija?
Medijska sloboda?
Bolji putevi?
Bolja infrastruktura?
Zdravstvena zaštita?

Ovo naše je jedan provizorijum, verovatno tipičan "failed state". Mi smo se vratili u Titovo doba, sa SSRNom, KaPeJotom i aktivima mesnih zajednica.

Mi smo jedna nakaradna država.
To pokazuje i donja tabela:



Ne pokazuje se uspeh sa jednim ili par statističkih podataka, mnogo je kompleksnija to stvar.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:48 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ovo je pad od čitavih 116 stanovnika u odnosu na posljednji popis!

ЦГ природни прираштај је мали али позитиван:
PODGORICA - U Crnoj Gori prošle godine rođeno je 7.569 djece, od čega su 50,8 posto dječaka, a 49,1 posto djevojčica. Prema podacima Zavoda za statistiku (MONSTAT), prošle godine umrlo je 6.464 osoba, a od tog broja 3.385 su muškarci, a 3.079 žene. Prirodni priraštaj u 2016. godini je pozitivan i iznosi 1.105.

Број становника на попису одражава и миграционе токове.

Србија има негативан природни прираштај:
U Srbiji najveći negativni prirodni priraštaj u poslednjih 70 godina. Manje nas je za 38.000. U Evropi je od nas lane veću negativnu stopu prirodnog priraštaja imala samo Bugarska. U periodu 1992–2015. ukupan broj umrlih veći je od broja živorođenih za 626.000.

Сваке године нас је сада 40.000 мање због малог броја новорођених. Кад се на то дода број оних који се одселе, њих 10-15.000, испоставља се да у овом ХЦМовом рају годишње нестане и по 50-60.000 људи.
milisav68 milisav68 07:52 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

aureus
Jedino sam malo skeptičan oko onih 800 hiljada koji su otišli prije 1991.
Da li je baš toliko...

Pa imaš oko 2 miliona gastarbajtera iz cele SFRJ, plus (tada) interne migracije ka Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji.

Meni ne deluje preterano.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:31 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

желим да знам како се живи у русији, ал' на руском, не ове британске спинове.
Lionsgate Lionsgate 08:42 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Samo da zakljucim, zamislite da je Brajovic imao intelekta da zavrsi gradjevinu a ne da odustane vec na matisu 1, gde mu bi onda bio kraj, sta bi tek onda na blogu postovao od statistike..

Usput, sto bi rekao nas chika Charlie, sine koliko vremena nas montenigrin utrosi za trazenje po googlu da bi stvorio privid da je u pravu, neopisivo.
niccolo niccolo 08:43 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ne znam za neke duge aspekte, ali što se čeka u saobraćaju i u Moskvi i u Petrogradu pa to je strašno...U Moskvi bez dva sata ne računaš da ćeš stići igde svojim kolima.
Lionsgate Lionsgate 09:00 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ne znam za neke duge aspekte, ali što se čeka u saobraćaju i u Moskvi i u Petrogradu pa to je strašno...U Moskvi bez dva sata ne računaš da ćeš stići igde svojim kolima.

Hajd za saobracaj manje vise, mada kompilacije ludih ruskih vozaca na youtubeu su uvek hit, ali sto u moskovskom metrou sreces uglavnom mracne ljude, to nigde drugde nisam video... to mi nekako najupecatljiviji utisak o obicnom coveku tamo, ne verujem da mu je u zivotu dobro ako tako zraci.
niccolo niccolo 09:03 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

moskovskom metrou

Mislim da sam se jedared samo vozio, pa i nemam nekih iskustava...
alselone alselone 09:05 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ali zato imaju foru da kupe jedni druge kolima na stanicama. Samo stanes na stanicu, prodje auto, mahnes, ako ide u tvom pravcu poveze te za neku sicu. Nas su tako vozili u Sankt Peterburgu od hotela do Ermitaza, sto je nekih 10-15 min voznje, za tipa 200 dinara. A kada sam malo uvezbao naglasak cena je pala na 100.
niccolo niccolo 09:07 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

od hotela do Ermitaza

Ma to može i peške, ako nije -22 naravno
alselone alselone 09:08 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ma to može i peške, ako nije -22 naravno

Kako znas u kom hotelu sam bio? :)

A bilo je ludacki hladno, bili smo za Novu godinu.
emsiemsi emsiemsi 09:09 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Predrag Brajovic

...
A ne isprazne priče kako Crnogorci dolaze u Beograd.
...

Да црногорци долазе у Београд нису испразне приче !
Ја се радујем када црногорци долазе у Београд --- потпуно је логично да ће као битан део српског народа да долазе у своју метрополу.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:14 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Да црногорци долазе у Београд нису испразне приче !
Ја се радујем када црногорци долазе у Београд --- потпуно је логично да ће као битан део српског народа да долазе у своју метрополу.

Ма, Црногорци Србији сад дођу к'о богати Арапи Лондону: сврате да купе неку некретнину. Нормално, кад им је GDP per cаpita бар петнаестак посто већи него у Србији.
niccolo niccolo 09:15 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Kako znas u kom hotelu sam bio? :)

Nemam pojma, Novotel recimo?
alselone alselone 09:16 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

кад им је GDP per cаpita бар петнаестак посто

I sa 15% vecim GDP kupuju nekretnine? Pa to znaci da smo i mi stvarno bogati jer smo samo 15% siromasniji od bogatasa.

alselone alselone 09:17 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Nemam pojma, Novotel recimo?


Holiday Inn St. Petersburg Moskovskye Vorota, 8 km od muzeja.
Lionsgate Lionsgate 09:21 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Ali zato imaju foru da kupe jedni druge kolima na stanicama.

Snalaze se ljudi, kao uostalom i svugde drugde u svetu.

Moj generalni utisak je da se tamo ipak bolje zivi nego u Srbiji ili bilo gde na Balkanu (sem mozda u Sloveniji), daleko vise love je u opticaju, bar do krize sa sankcijama i malom cenom nafte, ima mnogo posla bar u glavnom gradu, dobrih radnih mesta za nekog sa skolom, ovo se odnosi na glavni grad doduse i na period pre 10tak godina. Unutrasnjost Rusije je verovatno potpuno drugacija prica jer se ljudi i tamo bore iz sve snage da dodju u Moskvu ili pobegnu negde na Zapad.

Ali opet utisak o tom mracnom raspolozenju mi je dominantan, a navozao sam se metroima po svetu..
emsiemsi emsiemsi 09:25 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Predrag Brajovic
Да црногорци долазе у Београд нису испразне приче !
Ја се радујем када црногорци долазе у Београд --- потпуно је логично да ће као битан део српског народа да долазе у своју метрополу.

Ма, Црногорци Србији сад дођу к'о богати Арапи Лондону: сврате да купе неку некретнину. Нормално, кад им је GDP per cаpita бар петнаестак посто већи него у Србији.

Ако, ако --- добро дошли !
sugarbaby sugarbaby 09:29 14.05.2017

Re: Želite li zaista znati kako se živi u Evro

Moskvi bez dva sata ne računaš da ćeš stići igde svojim kolima.




za utehu, isto je i u LA, samo su drugačija kola....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana