Biz| Budućnost| Društvo| Ekonomija| Eksperimenti u blogovanju

Šta biste uradili sa milion evra?

Dragan Pleskonjic RSS / 03.07.2017. u 16:45

Letnje vreme, pa evo malo letnjih tema za razmišljanje i maštanje. 

Slika sa Interneta
Slika sa Interneta

Recimo da vam se posreći, pa dobijete na lutriji ili u nasledstvo od bogatog ujaka iz inostranstva ili na neki treći način, milion evra, dolara ili neki čak višestruko veći iznos u „čvrstoj valuti". Možda ne milion nego par stotina, ali možda i nekoliko miliona.

Šta biste uradili sa tim novcem?

Da li biste stavili u slamaricu i lagano krckali, stavili u banku, kupili nekretnine, podelili rodbini i prijateljima?

Po mom dosadašnjem uvidu, apsolutna većina razmišlja na jedan od gore navedenih načina. Pitanje je da li biste uložili u biznis, možda da razvijete biznis od svoje ideje ili da uložiti u nečiju ideju i zajedno napravite nešto novo?

Da li ste razmišljali da biste uložili u perspektivni startup koji pokreću sjajni i inovativni mladi ljudi sa odličnom idejom? Možda vam ovo nije ni palo na pamet?

Iz onoga što sam video u proteklih par godina, razgovarajući sa velikim brojem mladih (i ne tako mladih), sazano sam da ima tako pametnih ljudi u Srbiji sa inovativnim idejama koji jure novac po svetu da bi ostvarili svoje snove. Neki od njih će napraviti novi Nordeus, Seven Bridges Genomics... Mislite o tome, ako vam se sklope kockice i budete imali priliku da investirate. Možda već sada imate nešto?

Gde naći te mlade ljude sa idejama? Pa tu su svuda oko nas. Idu okolo pitaju, prezentuju svoje ideje i biznis planove (pitch-uju). Ako ste zainteresovani, lako ćete ih naći. Sada i u Srbiji postoji startup ekosistem u razvoju i nekoliko startup zajednica kojima se možete obratiti. Bolje da kajmak pokupite vi nego neko izdaleka. ;-)

Potrebno malo više vere u domaću pamet i njene sposobnosti. Na zapadu izgleda više veruju u naše talente nego mi ovde.

Atačmenti



Komentari (344)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 09:22 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

zilikaka
Evo, ja pošteno priznajem, mene zabavlja.

docsumann
poštujem cerskog zbog njegove individualnosti, erudicije, intelektualne autentičnosti i ličnog integriteta.




Драгоцен је Церски, погасио ботове очас.
angie01 angie01 09:53 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

poštujem cerskog zbog njegove individualnosti, erudicije, intelektualne autentičnosti i ličnog integriteta.


isto, meni je cerski uvek bio simpa,...jos i vise, kada krene neko grupno bacanje kamenja u njegovom pravcu,podsmevanje i sl....sto se tice stvari koje ne kapiram bas, da se tako izrazaim-pa niko ni ne trazi odobrenje ni od koga da u svom zivotu bude to sto jeste, ako time nikoga ne ugrozava.


đon-pristup/nastup u komunikaciji s neistomišljenicima, naravno da ne odobravam. too isključiv, isuviše rough, za moj ukus.


uvek bila protiv, malo mi cudno da se ovaj pristup, jos i gori, ne spocitava drugim ucesnicima, koji ga koriste mnogo cesce i iz licnog zadovoljstva.


takođe pokušavam da se distanciram od međusobnih odnosa bloge vs. bloger (nerjetko se dešavalo da dvoje meni simpatičnih osoba uleti u fajt)


s jedne strane, da, ok,...s druge, tu si, video si,... cesto se u tim fajtovima neki simpaticni pokazu bas gadno, nekorektno, bedno, pa onda to okretanje glave- ne tvoje, nego generalno- prakticno znaci da je to sve ok, da moze,...tako se nekako ustalilo, prihvatilo, cak je i pozeljno, jer je nekima zabavno, od kada moderacija na takve stavri ne reaguje, ili pak retko, selektivno.
angie01 angie01 09:57 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Ne mislim takođe ni da to što je čovek u godinama treba da mu daje neku marginu, naprotiv, takve stvari tolerišeš eventualno deci koja nisu stigla da izgrade soc. inteligenciju pa su malo eto-tako-jebiga dok ne nauče šta i kako. Kad se mator čovek tako ponaša - krindž.


vazi, al nisam primetila da si do sada ovako reagovao na mnogo gore izlive kojecega- ovim ne pravdam nikog, samo primecujem da si nesto selektivan u osetljivosti filinga.
eloy eloy 09:59 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

skuplja ekipa Filip, cerski, gavrilo..


Koje su druge ekipe ? Kompletiraj priču da znam poredak u svemiru.
angie01 angie01 10:00 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Malo ko je sebe predstavio kao lika koji ne samo što sve zna, ume i može


cekaj bre, pa to nije taj bloger.
docsumann docsumann 10:19 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

cesto se u tim fajtovima neki simpaticni pokazu bas gadno, nekorektno, bedno, pa onda to okretanje glave- ne tvoje, nego generalno- prakticno znaci da je to sve ok, da moze,


jeste, tu si u pravu.

al' opet, ne poznaješ te ljude baš toliko prisno i dobro da bi osjećala i ličnu odgovornost i potrebu da se umješaš. na znaš šta se sve tu izdešavalo i mimo ovih stranica

tek nekoliko blogera poznajem lično.

za zuru stavljam ruku u vatru, ako treba, a za riply dajem krv iz vratne žile
maksa83 maksa83 10:35 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

vazi, al nisam primetila da si do sada ovako reagovao na mnogo gore izlive kojecega- ovim ne pravdam nikog, samo primecujem da si nesto selektivan u osetljivosti filinga.

Moj filing, moja šauma.

Možeš biti drkadžija, ali budi zabavan drkadžija i/ili priloži nešto komjunitiju ponekad, daj neku informaciju, saznanje, nešto.

Za konstantno budalesanje budalesanja radi mo'š biti samo zajebavan, i to do tačke kad ne postaneš nesnosan toliko da od tebe ne može ništa drugo da se vidi, a onda se pridruži ostalim neizbaždarenima u pletenoj javascript korpi sa debelim poklopcem.
angie01 angie01 10:43 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

al' opet, ne poznaješ te ljude baš toliko prisno i dobro da bi osjećala i ličnu odgovornost i potrebu da se umješaš. na znaš šta se sve tu izdešavalo i mimo ovih stranica


uopste se ne radi o tome, da l nekog poznajem, znam ovo/ono- nego da je mesto gde dolazim prekriveno govnima posle takvih razmena misljenja, koja su sve, samo ne to-zameram pristajanje na to,...nekome je bas zabavno i cool, neko nece da se uplice, neko je zadovoljna sto nije on dokacen,...dopisi,....ali kako god okrenes nije ok i fakat onda, ma sta drugo komentarisali, u tim govnima stojimo.

najludji mi je fazon, kada na jednom blogu prsti srca, a na drugom, isti ti-sto nije ni bitno- razmenjuju cvetice i leptirice sa nekim drugim- kao da smo u kafani, gde se u nekom cosku ljudi tuku, curi pljuvacka, sevaju nozevi, nekog sutiraju na zemlji, a u drugom uglu se neka grupa divno zabavlja, ignorisuci nedaleko desavanja sa indignacijom, jer je to sve nedostojno njih, a i sta ih se tice, povremeno se nasale na racun nekog iz susednog ugla i smeulje,....a desi se da i neko od ucesnika iz tuce, pridje da nazdravi sa njima.

ja poznajem dosta blogera i bez obzira sta o kome mislila, isti su mi u pomenutoj sceni.

to jeste posao za moderaciju, jer se pokazalo nerealnim ocekivati od ljudi da sami urede svoje invajermente.
angie01 angie01 10:46 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

ali budi zabavan drkadžija


daj primer,...
maksa83 maksa83 10:48 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

to jeste posao za moderaciju, jer se pokazalo nerealnim ocekivati od ljudi da sami urede svoje invajermente.

Znaš kako ide onaj vic:

Q: Mujo, šta bi radio kad bi ti polomili ruku na tri mesta?
A: Ne b' ti ja više išo na ta tri mesta...

Kukanje na invajorment je deplasirano, u rangu sa a-što-se-ti-lolo-ne-potpišeš-imenom-i-prezimenom Krlovim budalesanjem. Ako ne možeš da promeniš svoj invajronment - promeni svoj invajronment. Simpl šit.

emsiemsi emsiemsi 10:49 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

angie01
al' opet, ne poznaješ te ljude baš toliko prisno i dobro da bi osjećala i ličnu odgovornost i potrebu da se umješaš. na znaš šta se sve tu izdešavalo i mimo ovih stranica


uopste se ne radi o tome, da l nekog poznajem, znam ovo/ono- nego da je mesto gde dolazim prekriveno govnima posle takvih razmena misljenja, koja su sve, samo ne to-zameram pristajanje na to,...nekome je bas zabavno i cool, neko nece da se uplice, neko je zadovoljna sto nije on dokacen,...dopisi,....ali kako god okrenes nije ok i fakat onda, ma sta drugo komentarisali, u tim govnima stojimo.

najludji mi je fazon, kada na jednom blogu prsti srca, a na drugom, isti ti-sto nije ni bitno- razmenjuju cvetice i leptirice sa nekim drugim- kao da smo u kafani, gde se u nekom cosku ljudi tuku, curi pljuvacka, sevaju nozevi, nekog sutiraju na zemlji, a u drugom uglu se neka grupa divno zabavlja, ignorisuci nedaleko desavanja sa indignacijom, jer je to sve nedostojno njih, a i sta ih se tice, povremeno se nasale na racun nekog iz susednog ugla i smeulje,....a desi se da i neko od ucesnika iz tuce, pridje da nazdravi sa njima.

ja poznajem dosta blogera i bez obzira sta o kome mislila, isti su mi u pomenutoj sceni.

to jeste posao za moderaciju, jer se pokazalo nerealnim ocekivati od ljudi da sami urede svoje invajermente.

Има којечега у овоме што пишеш. Ја бих само издвојио, онако како ја то дефинишем --- чопорашење.
Оно што је занимљиво, склоност ка чопорашењу је поприлично присутна код људи који покушавају да буду ноблес, тј. најдругачији.
Што се тиче посла модерације (не знам зашто је у психи људи толико присутна тежња ка коришћењу еуфемизама, када имамо тако диван термин - цензура, те изведеницу - цензор), ту сам противан - јер, уколико ми сами нисмо у стању да се изборимо са сероњама који простор засипају говнима, онда и треба да се ваљамо у истим.
angie01 angie01 11:08 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Kukanje na invajorment je deplasirano, u rangu sa a-što-se-ti-lolo-ne-potpišeš-imenom-i-prezimenom Krlovim budalesanjem. Ako ne možeš da promeniš svoj invajronment - promeni svoj invajronment. Simpl šit.


prvo- nije kukanje, kazem sta mislim, drugo- to sto kazem se tice nekih bazicnih stavri, nista ekstremno, nista izvoljevanje,...najobicnije- ne mahanjem tintilikom, ne strcanje pljuvackom izmedju zuba i zadenute cackalice,...tipa, je l mozes normalan da dodjes da sednes za sto i pricas...bez da se legitimises:), jer to vec radis svojim ponasanjem u dovoljnoj meri-'naci, nista krlo prenemaganje.


: Ne b' ti ja više išo na ta tri mesta...


pa to ti pricam- onoliko normalnog sveta otislo zbog toga- sad, ako je to ideja...
antioksidant antioksidant 13:00 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

documann
za zuru stavljam ruku u vatru, ak

od tecnosti bolja je piva ili bevanda :)
zilikaka zilikaka 14:33 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Ne mora niko da se izjašnjava pred kolektivom što se mene tiče


E, nemoj sad da nam kvariš, a taman nas krenulo
Ajem Zilikaka endajemen alkoholik.
docsumann docsumann 15:37 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Ajem Zilikaka endajemen alkoholik.


Pušio sam DMT 600 puta za tri godine

za one koji slučajno otvore link
pa ugledaju naslovnu fotku...samo da kažem
liči...malo
no, to je tek druga, treća sekunda.
onda svijet potpuno iščezne
i počinje totalno ludilo...

a i rezolucija na slici je očajna
alselone alselone 18:30 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Ja ne znam da li ste citali iste blogove kao i ja, ili sto sam afektovana strana pa mi je dogadjaj mnogo upecatljiviji, ali meni je Maksa ovde jedini realan.

Bre cerski ima ponasanje psihopate i manijaka. Samo sam rekao coveku da je mozda pogresio kada je rekao da koristim G+ i napalio se totalno. Dolazim uvece na blog, kod princija rasulo, redjaju se njegovi komentari meni u kojima mi spominje puno ime, sliku itd. a manijaka nikad upoznao nisam. E, sad, posebno manijacki momenat je sto nije mogao da stane. Javim princiju "brisi budalu gde mi spominje ime i sliku", on javi da je obrisao, ja pogledam ponovo - ono i dalje tamo.

Gledali smo odvojene komentare!

Psiho ih je redjao, ne birajuci na koji tred odgovara.

Slicno se poneo i ovde, pa sam javio i Plekiju da brise. Na dva bloga jebote! I to samo zbog "mislim da si pomesao" komentara.

U principu mene zabole za internet trolove, kakvih je ovde gomila, ali ako ti se psihopata uhvati na grbacu pa krene da te prati, istrazuje, to ne deluje uopste prijatno. Naravno, to je mozda u ovom slucaju vama smesno i zanimljivo jer je to cerski, krkobabicevog godista, koji spava u sarkofagu, ali ja pricam o pojavi, ne o implementaciji.
emsiemsi emsiemsi 18:48 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

alselone
Ja ne znam da li ste citali iste blogove kao i ja, ili sto sam afektovana strana pa mi je dogadjaj mnogo upecatljiviji, ali meni je Maksa ovde jedini realan.

Bre cerski ima ponasanje psihopate i manijaka. Samo sam rekao coveku da je mozda pogresio kada je rekao da koristim G+ i napalio se totalno. Dolazim uvece na blog, kod princija rasulo, redjaju se njegovi komentari meni u kojima mi spominje puno ime, sliku itd. a manijaka nikad upoznao nisam. E, sad, posebno manijacki momenat je sto nije mogao da stane. Javim princiju "brisi budalu gde mi spominje ime i sliku", on javi da je obrisao, ja pogledam ponovo - ono i dalje tamo.

Gledali smo odvojene komentare!

Psiho ih je redjao, ne birajuci na koji tred odgovara.

Slicno se poneo i ovde, pa sam javio i Plekiju da brise. Na dva bloga jebote! I to samo zbog "mislim da si pomesao" komentara.

U principu mene zabole za internet trolove, kakvih je ovde gomila, ali ako ti se psihopata uhvati na grbacu pa krene da te prati, istrazuje, to ne deluje uopste prijatno. Naravno, to je mozda u ovom slucaju vama smesno i zanimljivo jer je to cerski, krkobabicevog godista, koji spava u sarkofagu, ali ja pricam o pojavi, ne o implementaciji.

Наравно да није нити мало пријатно, рекао бих, чак, да је и непријатно.
Но, пошто наслућујем да си млађи од мене, не због икаквог праћења, него само што прочитам понешто од онога што напишеш - знам да ћеш ти, као и сви ми, доживети још икс пута нешто што личи на праћење - ипак је ово информатичка ера, 21. век и трећи миленијум.
Оно што је моје правило у животу је --- да прекинем комуникацију са неким људима, али само са своје стране - дакле, томе ни по коју цену не пишем - говорим ишта --- јер нема даље. Сваки даљи контакт са моје стране је апсолутно неугодан за тога на другој страни - а мени како буде.
Према томе, рецепт је веома једноставан - са своје стране прекинеш - и милина. Ја то тешко урадим како у животу, тако и на блогу, јер свима дајем по неколико пута шансу, на тај начин елиминишући могућу грешку, односно, да будем прецизнији - редукујући грешку на најмању могућу меру. Но, када то урадим, онда сам урадио --- даље нема.
docsumann docsumann 19:02 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

pojma nisam imao za ta dešavanj na princijeviom blogu. sad otvorih (i oma zatvorih)...
vidim da mi dijalog izgleda kao da sam neke replike preskočio.

što i nije tako loše



zilikaka zilikaka 19:43 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

ali ako ti se psihopata uhvati na grbacu pa krene da te prati, istrazuje, to ne deluje uopste prijatno.

To stoji. Ne znam da je nekad pre imao tu vrstu ispada.

Znaš kako, treba uzeti u obzir i motiv zbog kojeg svako od nas ovde visi. Ja dođem ko u lokalnu birtiju, pa pojava takvih likova pruži onu dozu brze i jeftine zabave koja u malim dozama ume da osveži.

To praćenje je drugi par opanaka i nije prvi put da neko nekog prati i istražuje a onda ovde plasira podatke.
Za tako nešto i doktori imaju naziv, al kako god, nije retka pojava.

Znam da je potpuno drugi osećaj kad si sam predmet takvog interesovanja al mislim da osim konkretnih postova, nastalih tokom emotivnog rastrojstva, neće biti drugih posledica.

Al on će nam zato neki sledeći put pričati kako je osvajao K2.
maksa83 maksa83 19:48 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

To praćenje je drugi par opanaka i nije prvi put da neko nekog prati i istražuje a onda ovde plasira podatke.

Ako se neko pita kako se to zove, termin je "doxing".

Najnoviji slučaj je od danas/juče kad je CNN zapretio doxovanjem nekom trampojubivom tipu koji je nacrtao neke CNN-uvredljive slike a srpska uzdanica Trumpo (njega neće sjebati ni Kongres ni FBI, nego tviter, verujem da je njegov telefon najveća noćna mora njegovog PR tima) objavio na svom twitteru koji već ulazi u legendu. I tip se pokrio ušima i izvinUo. Koliko god Trumpo i taj trumpoljub bili ... ono što su, to je loš PR za CNN, ako mene pitaš.
docsumann docsumann 19:50 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

To praćenje je drugi par opanaka i nije prvi put da neko nekog prati i istražuje a onda ovde plasira podatke.


pa šta!? evo, cerski sluša neki softić od metala.

mora da se uželio kvalitetnog dernjanja, pa se zato remanifestovao


u to ime, i na toj i toj adresi...

alselone alselone 20:58 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Za mene nije Cerski ovde problem. Ja njega nikad ozbiljno nisam shvatao, sta vise, mislio sam da je on koncept a ne osoba, nesto kao Evdokija i Djina. Da bi ludillo bilo vece, slao je on meni i poruke uz sve ovo, u kojima mi je govorio kako sam mu drag kao bloger, ako budem putovao da se javim itd.

Meni je ovde bilo cudno sto mu ljudi koje znam ili "znam" aplaudiraju za te distorzije svesti, sto mu salju cvectice u sred rastrojstva. Samo je falila jos Mira da mu napise kako je tog dana bas bilo lepo u Beogradu, dok je u provinciji blato do kolena i seljaci se bodu nozevima.

milisav68 milisav68 21:43 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

alselone
Meni je ovde bilo cudno sto mu ljudi koje znam ili "znam" aplaudiraju za te distorzije svesti, sto mu salju cvectice u sred rastrojstva.

Pa kad ne pratiš "seriju o Džordžu".

Sad ozbiljno.

I mene je iznenadila reakcija, i uopšte kompletna situacija, kao ja hodam po vodi, i pišam okolo, a oni nezapišani aplaudiraju, kao - sve je to kul - vratio se - cerski - jbote.

Moram i jedno amatersko-psihološko pitanje.

A šta koj qrac tražiš na blogu B92 kad si toliko uspeo u životu.

Jel treba da stavimo brkove, pa da čujemo priču o sexu sa....Sidni Kraford.
angie01 angie01 21:45 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Meni je ovde bilo cudno sto mu ljudi koje znam ili "znam" aplaudiraju za te distorzije svesti, sto mu salju cvectice u sred rastrojstva. Samo je falila jos Mira da mu napise kako je tog dana bas bilo lepo u Beogradu, dok je u provinciji blato do kolena i seljaci se bodu nozevima.


evo ja sam postavila cvetic, jer mi je cerski drag bloger od pre- nisam pomno pratila sve njegove komentare, ili sta god je pisao, ali nikada nisam primetila nesto od ovoga sto opisujes- nisam bila kod princija,...odmah sam rekla da nisam ni shvatila u cemu je konflikt i da ga savakako smatram nepotrebnim- kao i uvek,...znaci, ne podrzavam stvari koje si sada razjasnio, a koje su se i ranije desavale na razne nacine, (skoro uvek reagujem kada vidim, cak i kada se radi o nekome ko se meni licno zamerio nicim izazvan), a i u skorije vreme na neke upakovane nacine, kroz jetke, zlurade podjebavajuce komentare par blogera- gde nisam primetila da to nekom smeta, valjda zbog targetiranih kolega- na to sam reagovala u nastavku, na selektivnost u primecivanju i reagovanju na stvari koje nisu ok,...znaci, to sa moje strane nisu bile ni ovacije ni tapsanje ni odobravanje.

(generalno, ne mislim da je cerski zlonameran- pojma nemam zasto je ovo uradio.)
docsumann docsumann 22:20 05.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

(generalno, ne mislim da je cerski zlonameran- pojma nemam zasto je ovo uradio.)


ubjeđen sam da nije.
a đe da znam šta je cerski imao na umu. i kako to uopšte izgleda .

cerski kao koncept, kažeš. može, pa tako ima jedan cerski kojem ja ponovo šaljem smajlija za dobrodošlicu i taj drugi cerski o kojem als priča, čije postupke ne kapiram.

inače, pokušavam da se distanciram iz tuđih ličnih odnosa o kojima sliku "stičem" putem nekoliko pisanih redova u blog komentarima.
emsiemsi emsiemsi 05:10 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

alselone
Za mene nije Cerski ovde problem. Ja njega nikad ozbiljno nisam shvatao, sta vise, mislio sam da je on koncept a ne osoba, nesto kao Evdokija i Djina. Da bi ludillo bilo vece, slao je on meni i poruke uz sve ovo, u kojima mi je govorio kako sam mu drag kao bloger, ako budem putovao da se javim itd.

Meni je ovde bilo cudno sto mu ljudi koje znam ili "znam" aplaudiraju za te distorzije svesti, sto mu salju cvectice u sred rastrojstva. Samo je falila jos Mira da mu napise kako je tog dana bas bilo lepo u Beogradu, dok je u provinciji blato do kolena i seljaci se bodu nozevima.


Знам да до мога мишљења не држиш претерано (или нимало), но, ипак ћу да се надовежем на твој коментар, јер --- мислим да није проблем на људима које знаш (или не знаш) који аплаудирају церском, него, добрим делом је проблем у теби ... због тога што си цео случај (ипак) предимензионирао, чак и да те је поменути пратио (или "пратио" ).
Ово је само типизирани фајтић каквих има колико год хоћеш и у којем је аплаудирање било минорно (у односу нпр, када било ко други почне да малтретира мене или делимично мени сличне - или покуша, пошто мени то одавно више нико не може да ради, мислим, то малтретирање). Да ти илуструјем линију којом размишљам ... да сам ја убеђен да је неки блогер зао и малтретира другога, ја бих га послао у пичку материну - и шлус. (јел тако кркане ?). Једноставно си све предимензионирао због црте егоцентичности коју, као и сви ми - истина неки много мање - носимо у себи.

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 05:27 06.07.2017

Molba

Pošto opet moram hitno da putujem, neću biti u mogućnosti da redovno pratim šta se ovde dešava i eventualno reagujem. Ne bih da zaključavam ovaj post za komentare, pa bih zato zamolio za uljudno i konstruktivno komentarisanje i sve ostalo.

Hvala.
freehand freehand 08:19 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

To praćenje je drugi par opanaka i nije prvi put da neko nekog prati i istražuje a onda ovde plasira podatke.

Nije. Ni autovanje, ni stalkovanje, ni uvođenje elemenata iz privatnog života u blogovanje bez dozvole onih čiji se podaci objavljuju.
I sklon sam da mislim da je Cerski u ovome - mada je apsolutno nedopustivo to što je uradio i trebalo je to i uklloniti i sankcionisati - najbenigniji slučaj. Zato što pretpostavljam da mu je ispad služio kao nekakav kvazinaučni eksperiment, da pokaže svima koliko su na web-u izloženi a toga, zaboga, nisu svesni.
Pa će veliki Cerski to sad da dokaže očas posla.
Ukratko, ne bih rekao da je imao ikakve zle namere usmerene na ličnost, za razliku od raznoraznih drugara i braće ovde sa metastazama na karakteru koja se bave špijanjem i njuškanjem ne bi li podatke i "podatke" plasirali u cilju diskvalifikacije i difamacije drugih u trenucima sopstvene diskutantske impotencije.

emsiemsi emsiemsi 08:29 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

freehand
To praćenje je drugi par opanaka i nije prvi put da neko nekog prati i istražuje a onda ovde plasira podatke.

Nije. Ni autovanje, ni stalkovanje, ni uvođenje elemenata iz privatnog života u blogovanje bez dozvole onih čiji se podaci objavljuju.
I sklon sam da mislim da je Cerski u ovome - mada je apsolutno nedopustivo to što je uradio i trebalo je to i uklloniti i sankcionisati - najbenigniji slučaj. Zato što pretpostavljam da mu je ispad služio kao nekakav kvazinaučni eksperiment, da pokaže svima koliko su na web-u izloženi a toga, zaboga, nisu svesni.
Pa će veliki Cerski to sad da dokaže očas posla.
Ukratko, ne bih rekao da je imao ikakve zle namere usmerene na ličnost, za razliku od raznoraznih drugara i braće ovde sa metastazama na karakteru koja se bave špijanjem i njuškanjem ne bi li podatke i "podatke" plasirali u cilju diskvalifikacije i difamacije drugih u trenucima sopstvene diskutantske impotencije.


Сагласан !
Но, треба, ипак, имати за такве и понешто разумевања - не може свако (једноставно) да поднесе да га други зезају.
Но, на жалост, постоје нарцисоини људи, који су, поред свога (мога) разумевања и есенцијално зли - њима помоћи нема уз све разумевање. Они не да се зезају, него се изживљавају - а посебно када осете да су "јачи". Нормално, када су "слабији", побегну као п**ке.
freehand freehand 08:35 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Сагласан !
Но, треба, ипак, имати за такве и понешто разумевања - не може свако (једноставно) да поднесе да га други зезају.
Но, на жалост, постоје нарцисоини људи, који су, поред свога (мога) разумевања и есенцијално зли - њима помоћи нема уз све разумевање. Они не да се зезају, него се изживљавају - а посебно када осете да су "јачи". Нормално, када су "слабији", побегну као п**ке.


I ja sa tobom, do reči.
Imali bi o tome i Filip i Kosta Bibić šta da kažu.
tyson tyson 11:41 06.07.2017

Re: zelim vam izvanredno leto !

nisam bas shvatila u cemu je konflikt

U glavi.


tyson tyson 11:54 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Ja dođem ko u lokalnu birtiju, pa pojava takvih likova pruži onu dozu brze i jeftine zabave koja u malim dozama ume da osveži.

Pa da, ali nisam siguran da je osnovna koncepcija Bloga B92 (bila) da bude birtija za brzu i jevtinu zabavu.

A cijenim svakako ne upravo ovog Pleskonjićevog bloga - a vidi u šta se pretvorio.


arianna arianna 12:04 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

vidi u šta se pretvorio.




to se zna: blog je odavno postao "sveska u kocke i jogurt u trougao"
emsiemsi emsiemsi 12:10 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

arianna
vidi u šta se pretvorio.




to se zna: blog je odavno postao "sveska u kocke i jogurt u trougao"

Ниси у праву !
zilikaka zilikaka 12:50 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Pa da, ali nisam siguran da je osnovna koncepcija Bloga B92 (bila) da bude birtija za brzu i jevtinu zabavu.

A cijenim svakako ne upravo ovog Pleskonjićevog bloga - a vidi u šta se pretvorio.

Cilj B92 sigurno nije bio takav al gledaj to malo drugačije.
Sazidaš pozorište i u dklopu zgrade kafanicu da gledaoci i glumci svrate. Al otvoriš ulaz s ulice, pa ljudi počnu da dolaze u kafanu samo zbog kafane.
Sličnih primera iz života koliko hoćeš.

A Plekijeva tema jeste zanimljiva negu su retki primeri da se bilo koja tema ne završi il svadjom i pljuvanjem il kuvanjem.
To je do nas i do autora, ako nam dozvoli
angie01 angie01 14:11 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Cilj B92 sigurno nije bio takav


svako ozbiljno sastajaliste ovakve vrste, ima ekipu koja brine da se stvari ne otrgnu kontroli, kao sto je to nekda bilo i ovde,...cak je i disklejmer slican, jer on pokriva moguce situacije koje remete normalnu komunikaciju.


Al otvoriš ulaz s ulice, pa ljudi počnu da dolaze u kafanu samo zbog kafane.


pa da, al ako se ti neki slucajni namernici ne uklope u koncept, remete normalno funkcionasanje, - budu i odstranjeni iz objekta...jer je nenormalno da se pokupe oni ok, jer im nije da bas piju pice i caskaju u skenjanoj atmosferi- kao sto se ovde dogodilo,...a neki jos i zagovaraju da je to upravo prirodna stvar.


U glavi.



tajsone, svratila sam da pogledam u cemu je stvar i u vrlo povrsnom preletanju sam skapirala da je verovatno ono diskutabilno obrisano, a i da je okrivljeni prvi bio cascavan...kao i neki drugi blogeri, koji vec dugo ne dolaze, pa ne mogu ni da se brane- sve u svemu, selektivno, neprincipijelno prozivanje,...a ispada i da bas volimo, sem kada smo mi u pitanju....ovo sve generalno, nikome se konkretno ne obracam.


domacinu se izvinjavam na ucestvovanju u trolovanju,...eto mi ni meleonce ne mozemo da potrosimo bez sranja.
alselone alselone 14:37 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

sankcionisati


Sankcionisati ne znaci primeniti sankciju (kaznu, kaznenu meru). Sankcionisati znaci odobriti, potvrditi, ozakoniti.
alselone alselone 14:47 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

- Ne mislim da je to bilo pretece. Uostalom, kako je tako nesto moguce. Jedino ako se doveze onim motoricima sto americki penzosi i obese stoka voze po Volmartu. Onda dodje i pogazi me po nozi. Zezam se. Kao sto je Maksa objasnio, ovakve stvari znaju da budu pretece i neprijatne, a i nisu dozvoljene.
- Mislim da je bilo manijacki posto nije mogao da se smiri, samo je ostavljao komentare na dva bloga plus slao PP-ove
- Mislim da je bilo i infantilno posto je pretio slikom, govorio kako je slika ruzna (). Ovo mi je takodje prilicno manijacki stil.
- To da je bio eksperiment nije tacno jer je njega trigerovalo to sto sam mu rekao da gresi kako koristim G+, a posto on jelte nikad ne gresi, to ga je jako povredilo (manijak!) i odlucio je da postavi moj privatni G+ profil ovde kako bi dokazao da ne gresi. Kasnije se je pokusao to da prikaze kao eksperiment.

Ovo je samim tim i moje poslednje javljanje na temu, jer kako i corava koka nekad ubode, tako je i MC ovde u pravu - vec sam mu previse dao na znacaju.
freehand freehand 15:16 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Cilj B92 sigurno nije bio takav al gledaj to malo drugačije.
Sazidaš pozorište i u dklopu zgrade kafanicu da gledaoci i glumci svrate. Al otvoriš ulaz s ulice, pa ljudi počnu da dolaze u kafanu samo zbog kafane.
Sličnih primera iz života koliko hoćeš.

Ovo poređenje bloga sa kafanom prilično je iritantna stvar, tim više što je postala opšte mesto.
Onoliko bureka.rs i piva.rs, vicoteka i smehoteka za loše viceve i srba.rs i hrvata.hr za majkopsovanje i nadizanje mlohavih šovinističkih spolovila. Čemu od mesta kome to nije ni svrha ni namena praviti još jedno takvo?
zilikaka zilikaka 16:42 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

ovo poređenje bloga sa kafanom prilično je iritantna stvar, tim više što je postala opšte mesto.
Onoliko bureka.rs i piva.rs, vicoteka i smehoteka za loše viceve i srba.rs i hrvata.hr za majkopsovanje i nadizanje mlohavih šovinističkih spolovila. čemu od još jednog mesta kome to nije ni svrha ni namena praviti još jedno takvo?


Sve ono nabrojano ne posećujem do mere da pojma nemam šta se tamo dešava al mi se javlja da i nema potrebe da proverim.
S druge strane kafana jeste jedno svrsishodno javno mssto i ne vidim šta u njoj ima loše.

Ako postaviš neke repere i spram njih porediš, poso je jedna od gorih mogućnosti a kafana je sasvim ok. Tu svratiš kad hoćeš i možeš, sedneš za sto koji sam biraš, divaniš s ljudima il slušaš šta oni divane...
Nekad čuješ neke vesti, nekad (ovo je najveće od svih "nekada") samo ubiješ vreme na sebi zabavan način, nekad naučiš nešto novo, il potvrdiš svoje znanje slušajući kako neko lupa...
Neko se posvadja, neko zbliži, polete i pepeljare i stolice, sve ko u realnom životu na mestu koje posećuje odredjeni ograničen krug ljudi.

Naravno, ono što nas ponovo ovde vraća su kolege od kojih svašta možeš da čuješ i saznaš i to na pitak način. Il koji umeju da zabave.

Smatrati blog mestom za ozbiljnu akademsku diskusiju nema smisla.
Prvo jer bismo onda morali da pravimo kvalifikacije za učešće u njoj a drugo što bi to bilo dosadno do zla boga.
emsiemsi emsiemsi 16:51 06.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

zilikaka
ovo poređenje bloga sa kafanom prilično je iritantna stvar, tim više što je postala opšte mesto.
Onoliko bureka.rs i piva.rs, vicoteka i smehoteka za loše viceve i srba.rs i hrvata.hr za majkopsovanje i nadizanje mlohavih šovinističkih spolovila. čemu od još jednog mesta kome to nije ni svrha ni namena praviti još jedno takvo?


Sve ono nabrojano ne posećujem do mere da pojma nemam šta se tamo dešava al mi se javlja da i nema potrebe da proverim.
S druge strane kafana jeste jedno svrsishodno javno mssto i ne vidim šta u njoj ima loše.

Ako postaviš neke repere i spram njih porediš, poso je jedna od gorih mogućnosti a kafana je sasvim ok. Tu svratiš kad hoćeš i možeš, sedneš za sto koji sam biraš, divaniš s ljudima il slušaš šta oni divane...
Nekad čuješ neke vesti, nekad (ovo je najveće od svih "nekada" samo ubiješ vreme na sebi zabavan način, nekad naučiš nešto novo, il potvrdiš svoje znanje slušajući kako neko lupa...
Neko se posvadja, neko zbliži, polete i pepeljare i stolice, sve ko u realnom životu na mestu koje posećuje odredjeni ograničen krug ljudi.

Naravno, ono što nas ponovo ovde vraća su kolege od kojih svašta možeš da čuješ i saznaš i to na pitak način. Il koji umeju da zabave.

Smatrati blog mestom za ozbiljnu akademsku diskusiju nema smisla.
Prvo jer bismo onda morali da pravimo kvalifikacije za učešće u njoj a drugo što bi to bilo dosadno do zla boga.

Ја у кафане не идем, осим под морање - због других.
А на блогу дискутујем озбиљно.
tyson tyson 21:20 06.07.2017

Toxic waste

tajsone, svratila sam da pogledam u cemu je stvar i u vrlo povrsnom preletanju sam skapirala da je verovatno ono diskutabilno obrisano, a i da je okrivljeni prvi bio cascavan...

Jeste, obrisano je, ali nisi u pravu - "okrivljeni" uopšte nije bio čašćavan ničim, u predmetnom slučaju.

Ja kad ga ovde pominjem, ne uzimam u obzir samo taj sumanuti incident, već celokupni recentni opus.

Kao što rekoh kod princija na blogu, da se ja pitam znao bih šta sa takvima na ovom Blogu da radim. Ali to sam samo ja.


freehand freehand 09:28 07.07.2017

Re: Toxic waste

Kao što rekoh kod princija na blogu, da se ja pitam znao bih šta sa takvima na ovom Blogu da radim. Ali to sam samo ja.

Pa onda "Ua moderacija!" i "A gde je sloboda javne reči!"
No meni se čini da ovde ima većih problema od Cerskog, kome je ovo, koliko znam, prvi ispad ove vrste i takvo žestoko kršenje disklejmera. Šta, naime, sa upornim i namernim trolovima i proganjanjima blogera i autora?
Šta sa besramnim vulgarnostima i direktnim primitivnim vređanjem neistomišljenika?
Vredi li to grupnog kerebečenja u prvom i osiguranih nekoliko stotina komentara u drugom slučaju?
angie01 angie01 09:57 07.07.2017

Re: Toxic waste

"okrivljeni" uopšte nije bio čašćavan ničim, u predmetnom slučaju.


ups, izvini, zaboravila sam, da se onda ne racuna.:)
tyson tyson 10:44 07.07.2017

Re: Toxic waste

No meni se čini da ovde ima većih problema od Cerskog, kome je ovo, koliko znam, prvi ispad ove vrste i takvo žestoko kršenje disklejmera. Šta, naime, sa upornim i namernim trolovima i proganjanjima blogera i autora?

Kao što rekoh, ne govorim o konkretnom ispadu već generalnom doprinosu. Jedan Žika Obretković je možda koristan za blog (možda i ne), ali šta kad počne da zauzima previše prostora, da pravi previše buke i maltretira ljude? Šta kad ih dođe još, kad ih bude jednostavno previše?

I sa ovima drugima, iz druge citirane rečenice, zna se šta se radi ako mene pitaš. Iako se, naizgled, gomilaju komentari, ti trolovi zapravo smanjuju posećenost. To su osnovna pravila internet komunikacije.

Toliko se danas šuma generiše na Blogu B92, da je vrlo blizu nečitljivosti. Praćenje Bloga B92 postaje sve više besmisleno; isuviše vremena se utroši na beskrajno listanje komentara koji su ništa drugo do skup bajtova, smeće koje zauzima prostor na disku. A vreme je novac, i bukvalno.

Šum takođe, očigledno, demotiviše autore i komentatore koji bi inače imali nešto pametno, korisno, ili duhovito da kažu - dakle da kvalitetno doprinesu Blogu, i na taj način ga brendiraju na tržištu. A takvi ubrzo i odu, da se nikada ne vrate. Veliki je internet.


(Vreme je novac, ali i više od toga. Znamo i da se mnogi korisnik zapravo loguje sa posla, u radno vreme, koje onda biva potpuno neracionalno utrošeno na besomučno listanje ili, nedajbože, čitanje stotina ispraznih komentara. Koliko radnih sati bačenih u vetar! Onda korisnici, neminovno, posle određenog vremena počnu da sve manje prate Blog B92 i, posledično, više vremena provode radeći, što čoveka iscrpljuje fizički i duhovno, pa odu kući nervozni, viču na decu i biju žene, porodica se rastače, onda se plačući izvinjavaju, okreću se alkoholu, sektama, jogi, obećavaju da će se promeniti, postaju vegetarijanci što negativno utiče na promet i prodaju mesa i samim tim na stočni fond Srbije, fabrike koncentrata za uzgoj stoke i pilića su onda primorane da proizvod plasiraju u izvoz gde nisu konkurentni, smanjuju proizvodnju, zatvaraju pogone, otpuštaju radnike koji gube platežnu moć, manje novca se troši, dakle i manje poreza se sakupi, država postaje siromašnija, rad Vlade se sve više kritikuje, narod počne da se buni, govorimo o najnaoružanijem narodu u Evropi koji možda ne zna da radi ali zna da se bije, a svega toga ne bi bilo da moderatori Bloga angažovanije rade svoj posao i onda čovek mora da se zapita za koga zapravo radi Blog B92, ko stoji iza njega i sa kakvim namerama)*





* Nisam odoleo cerski momentu
freehand freehand 10:52 07.07.2017

Re: Toxic waste

(Vreme je novac, ali i više od toga. Znamo i da se mnogi korisnik zapravo loguje sa posla, u radno vreme, koje onda biva potpuno neracionalno utrošeno na besomučno listanje ili, nedajbože, čitanje stotina ispraznih komentara. Koliko radnih sati bačenih u vetar! Onda korisnici, neminovno, posle određenog vremena počnu da sve manje prate Blog B92 i, posledično, više vremena provode radeći, što čoveka iscrpljuje fizički i duhovno, pa odu kući nervozni, viču na decu i biju žene, porodica se rastače, onda se plačući izvinjavaju, okreću se alkoholu, sektama, jogi, obećavaju da će se promeniti, postaju vegetarijanci što negativno utiče na promet i prodaju mesa i samim tim na stočni fond Srbije, fabrike koncentrata za uzgoj stoke i pilića su onda primorane da proizvod plasiraju u izvoz gde nisu konkurentni, smanjuju proizvodnju, zatvaraju pogone, otpuštaju radnike koji gube platežnu moć, manje novca se troši, dakle i manje poreza se sakupi, a svega toga ne bi bilo da moderatori Bloga angažovanije rade svoj posao i onda čovek mora da se zapita za koga zapravo radi Blog B92, ko stoji iza njega i sa kakvim namerama*)


Takoe, ali se smanjenjem potrošnje mesa pa posledično i uzgoja stoke smanjuje i potorošnja energije čime se direktno smanjuje pritisak na njenu proizvodnju što dovodi do smanjenja potrošnje energenata, čega je posledica smanjenje emitovanja štetnih gasova i iscrpljivanje neobnovljivih resursa,, čime se priroda obnavlja što dovodi do toga da je i čovek zdraviji a gde je zdravlje tu je i sreća, i zašto bi, zbaoga, srećan čovek tukao porodicu?
Da se troluje, dakle, u cilju zaštite životne sredine i uvećavanja opšteg nivoa sreće u čovečanstvu!
emsiemsi emsiemsi 10:54 07.07.2017

Re: Toxic waste

tyson
No meni se čini da ovde ima većih problema od Cerskog, kome je ovo, koliko znam, prvi ispad ove vrste i takvo žestoko kršenje disklejmera. Šta, naime, sa upornim i namernim trolovima i proganjanjima blogera i autora?

Kao što rekoh, ne govorim o konkretnom ispadu već generalnom doprinosu. Jedan Žika Obretković je možda koristan za blog (možda i ne), ali šta kad počne da zauzima previše prostora, da pravi previše buke i maltretira ljude? Šta kad ih dođe još, kad ih bude jednostavno previše?

I sa ovima drugima, iz druge citirane rečenice, zna se šta se radi ako mene pitaš. Iako se, naizgled, gomilaju komentari, ti trolovi zapravo smanjuju posećenost. To su osnovna pravila internet komunikacije.

Toliko se danas šuma generiše na Blogu B92, da je vrlo blizu nečitljivosti. Praćenje Bloga B92 postaje sve više besmisleno; isuviše vremena se utroši na beskrajno listanje komentara koji su ništa drugo do skup bajtova, smeće koje zauzima prostor na disku. A vreme je novac, i bukvalno.

Šum takođe, očigledno, demotiviše autore i komentatore koji bi inače imali nešto pametno, korisno, ili duhovito da kažu - dakle da kvalitetno doprinesu Blogu, i na taj način ga brendiraju na tržištu. A takvi ubrzo i odu, da se nikada ne vrate. Veliki je internet.


(Vreme je novac, ali i više od toga. Znamo i da se mnogi korisnik zapravo loguje sa posla, u radno vreme, koje onda biva potpuno neracionalno utrošeno na besomučno listanje ili, nedajbože, čitanje stotina ispraznih komentara. Koliko radnih sati bačenih u vetar! Onda korisnici, neminovno, posle određenog vremena počnu da sve manje prate Blog B92 i, posledično, više vremena provode radeći, što čoveka iscrpljuje fizički i duhovno, pa odu kući nervozni, viču na decu i biju žene, porodica se rastače, onda se plačući izvinjavaju, okreću se alkoholu, sektama, jogi, obećavaju da će se promeniti, postaju vegetarijanci što negativno utiče na promet i prodaju mesa i samim tim na stočni fond Srbije, fabrike koncentrata za uzgoj stoke i pilića su onda primorane da proizvod plasiraju u izvoz gde nisu konkurentni, smanjuju proizvodnju, zatvaraju pogone, otpuštaju radnike koji gube platežnu moć, manje novca se troši, dakle i manje poreza se sakupi, a svega toga ne bi bilo da moderatori Bloga angažovanije rade svoj posao i onda čovek mora da se zapita za koga zapravo radi Blog B92, ko stoji iza njega i sa kakvim namerama*)





* Nisam odoleo cerski momentu

Још један испразан коментар оних који би да дугачијима зачепе уста. Из таквих карактера се генеришу идеје и имплементације о буквалном чепљењу уста другима.
За млађе који не памте предивно време 'драгога друга Тите' - овакве дифамације су биле увод у нешто много злокобније.
Но, у основу, ово је коментар који, по моме суду, изричу посесивне егоцентричне личности, а све у тобожњој бризи за општије интересе.
Мислим да си ти, у основи, тип личности који је рођен да служи разноразним идеологија и то као нешто што има апсолутно инвалидну друштвену функцију - функцију цензора.
tyson tyson 11:18 07.07.2017

Re: Toxic waste

Мислим да си ти, у основи, тип личности који је рођен да служи разноразним идеологија и то као нешто што има апсолутно инвалидну друштвену функцију - функцију цензора.

Ja sam ovde nebitan. Bitan je Blog B92, koji odlazi u qrac.





maksa83 maksa83 11:19 07.07.2017

Re: Toxic waste

Ne sudi, jer ko sudi biće mu suđeno.

Ko sludi biće mu sluđeno.

P.S. Čarli da proveri, mislim da mu je criknula dioda za sarkazam. Ili meni ili njemu.

emsiemsi emsiemsi 11:36 07.07.2017

Re: Toxic waste

maksa83
Ne sudi, jer ko sudi biće mu suđeno.

Ko sludi biće mu sluđeno.

P.S. Čarli da proveri, mislim da mu je criknula dioda za sarkazam. Ili meni ili njemu.


Ма, нема везе.
Ја нисам један од оних који ће икада, под било којим изговором, разлогом или образложењем предложити да се било ко ућутка ... шта ћу када сам такав.
Но, када бих хтео да о томе разглабам зашто сам написао претходни коментар, могао бих да то наведем --- но, не сматрам да је то битно.
Успут --- пошто теби не може да се пошаље приватна порука, морам овде поновно да напишем да не би било лоше да ми даш сугестију да се мало бачим у проучавање 'прављења' апликација за мобилне платформе, тј. за моб. телефоне.
Што се тиче сарказма, нисам присталица сарказма, њега убијам не диодом, него блок - кондензатором.
За мене је суштина, тј. залажем се за директну комуникацију као и за употребу синтаксе која јасно артикулише семантику уз што мање коришћења еуфемизама.
maksa83 maksa83 11:58 07.07.2017

Re: Toxic waste

Успут --- пошто теби не може да се пошаље приватна порука, морам овде поновно да напишем да не би било лоше да ми даш сугестију да се мало бачим у проучавање 'прављења' апликација за мобилне платформе, тј. за моб. телефоне.

Nauči Javu (diskasting, pa ako te ne mrzi pogledaj Kotlin, mnogo pristojniji jezik, a i pravili ga braća Rusi u Sankt Putinsburgu), skini Android Studio, otkucaj na guglu Android Programming Tutorial i izaberi neki koji odgovara tvom stilu učenja i nivou znanja.

За мене је суштина, тј. залажем се за директну комуникацију као и за употребу синтаксе која јасно артикулише семантику уз што мање коришћења еуфемизама.

To se zove COBOL, i iako još uvek postoji nemali legacy u bankarskom sektoru, računa se u promašene ideje.
tyson tyson 12:00 07.07.2017

Re: Toxic waste

За мене је суштина, тј. залажем се за директну комуникацију као и за употребу синтаксе која јасно артикулише семантику уз што мање коришћења еуфемизама.

Inženjer, vidi se. Lenjiraš


emsiemsi emsiemsi 12:25 07.07.2017

Re: Toxic waste

maksa83
Успут --- пошто теби не може да се пошаље приватна порука, морам овде поновно да напишем да не би било лоше да ми даш сугестију да се мало бачим у проучавање 'прављења' апликација за мобилне платформе, тј. за моб. телефоне.

Nauči Javu (diskasting, pa ako te ne mrzi pogledaj Kotlin, mnogo pristojniji jezik, a i pravili ga braća Rusi u Sankt Putinsburgu), skini Android Studio, otkucaj na guglu Android Programming Tutorial i izaberi neki koji odgovara tvom stilu učenja i nivou znanja.

За мене је суштина, тј. залажем се за директну комуникацију као и за употребу синтаксе која јасно артикулише семантику уз што мање коришћења еуфемизама.

To se zove COBOL, i iako još uvek postoji nemali legacy u bankarskom sektoru, računa se u promašene ideje.

О, лепо, лепо --- пошто јаву и цобол знам (шалим се ово за цобол, но, није ми непознато), али, битан ми је овај линк за андроид студио.
Везано за напомену мога поимања синтаксе и семантике --- то долази од мога искуства које ми каже да мноштво синтаксе одступа до те мере од правога значења, да је то страшно. Но, ја сам толико извежбан да мене тешко више било ко може да превари изричајем, јер ја непогрешиво знам ко ми жели 'добар дан', а ко ме шаље ко зна куда истим исказом.
А еуфемизми су посебна мора, међутим, знам да би многим људима живот био веома отежан уколико би морали да користе основна значења некога појма, па тако и користе термин модератор, уместо одговарајућег термина цензор.
tyson tyson 12:54 07.07.2017

Re: Toxic waste

па тако и користе термин модератор, уместо одговарајућег термина цензор.

Moderator na blogu nije samo cenzor, već mu je posao i da usmerava razgovor u željenom pravcu, moderiše. Zato je i autor bloga takođe i moderator, t.j. ima iste mogućnosti u tehničkom smislu kao i moderator/administrator bloga.


bladerunner92 bladerunner92 13:04 07.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

alselone

Samo je falila jos Mira da mu napise kako je tog dana bas bilo lepo u Beogradu, dok je u provinciji blato do kolena i seljaci se bodu nozevima.


Ja samo čekam da Mira napiše neki blog na temu - Beogradsko proleće je, beogradski vetrić ćarlija a moja beogradska frizura tužna uz zvuke moje beogradske gitare dok beogradske lutalice lutaju beogradskim ulicama.

inače moram da kažem moj utisak, pošto je mnogo vas reklo ovde da misle da Cerski nije bio zlonameran da je komentar bio itekako s lošom namerom i nesuvisao - na kraju mu je čak napisao imaš PP. Mislim ako već nije imao lošu nameru a slao mu je PP zašto mu sve što je imao nije rekao u PP-u?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 13:14 07.07.2017

Tema: Ako nekog zanima

Osnovna namera ovog teksta na blogu je bila da se proveri da li (lokalno) postoji mogućnost i spremnost za investiranje u nove (uglavnom mlade) preduzetnike sa inovativnim idejama u Srbiji, pa i u regionu. Njima bi podrška značila.

Kao što pomenuh u jednom komentaru: ako je neko od blogera ili "slučajnih prolaznika" ovde zainteresovan da prisustvuje događajima na kojima preduzetnici (tj. startup-i) prezentuju svoje ideje (pitch) ili da ih povežemo sa njima kako bi pogledali detaljnije, javite se mailom, porukom ili na drugi način.

I da opet kažem: desilo se da sam opet morao hitno da putujem ovih dana. Zato nemam dovoljno ni tehničkih ni vremenskih mogućnosti da redovno pratim šta se ovde dešava i eventualno reagujem. Nisam želeo da zaključavam ovaj post za komentare, pa bih zato opet zamolio za uljudno i konstruktivno komentarisanje i sve ostalo.

Hvala puno na razumevanju.
eloy eloy 13:51 07.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

U principu mene zabole za internet trolove, kakvih je ovde gomila, ali ako ti se psihopata uhvati na grbacu pa krene da te prati, istrazuje, to ne deluje uopste prijatno. Naravno, to je mozda u ovom slucaju vama smesno i zanimljivo jer je to cerski, krkobabicevog godista, koji spava u sarkofagu, ali ja pricam o pojavi, ne o implementaciji.


Sad bar možeš slobodno da staviš sliku i puno ime i rešio si problem sa starcem Fočom od sedamdeset ljeta. Da li će textovi i komentari da ti budu britka sablja posle toga - sumnjam. Jbg to je ta formula:
(društvene mreže + uslovna anonimnost) - (samokontrola + domaće vaspitanje) / virtualna hrabrost = kenjam po svima i svemu.

Nađeš starca ko što je on tebe i u četiri oka uz kaficu u suprotnom menjaj nick u KUKUSIGAMENI 2
Il mu ponudi tih 1 milion $ da te pusti na miru.
blogovatelj blogovatelj 07:31 10.07.2017

Re: lupaas ko maksim po diviziji

Ma ne Alse, to on pedagoski. Sine, al' se skuplja ekipa Filip, cerski, gavrilo..


Skoro se mjesec dana nisam logovao.
Mnogo propustam.
dj.dule dj.dule 17:18 03.07.2017

3x1/3

1/3 bih stavio sa strane, oročeno u kešu (ako može sa kamatom koja je veća od inflacije)
1/3 bih uložio u neku nekretninu

Ostatak u biznis. E sad, u koji tačno, to je pravo pitanje. Svi mi smo zaluđeni pričama o US startapima (ima jako lepo istraživanje HBRa koje kaže da taj model, osim za investitore, ali ja sam više za Nemački model malih stabilnih firmi. Mada 330K je odlična količina novca da se napravi čudo uz nešto znanja :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:22 03.07.2017

Raspodela

- 20 porodica rodbine i prijatelja po 5.000
- 100 prijatelja po 500
- Zemlja za skautski centar i osnovna oprema 150.000
- 4 StartUpa po 25.000
- Proslava, provod, put oko sveta 100.000
- Ostatak u 5 stanova u 5 zemalja

Milionče
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 18:18 03.07.2017

Re: Raspodela

Milutin Milošević
- 20 porodica rodbine i prijatelja po 5.000
- 100 prijatelja po 500
- Zemlja za skautski centar i osnovna oprema 150.000
- 4 StartUpa po 25.000
- Proslava, provod, put oko sveta 100.000
- Ostatak u 5 stanova u 5 zemalja

Milionče


Dobra početna ideja. :)
NNN NNN 19:03 03.07.2017

Re: Raspodela

Milutin Milošević
- 20 porodica rodbine i prijatelja po 5.000
- 100 prijatelja po 500
- Zemlja za skautski centar i osnovna oprema 150.000
- 4 StartUpa po 25.000
- Proslava, provod, put oko sveta 100.000
- Ostatak u 5 stanova u 5 zemalja

Milionče

takoe Milutine prijatelju stari
draganstankovic draganstankovic 17:56 04.07.2017

Re: Raspodela

Dragan Pleskonjic
Milutin Milošević
- 20 porodica rodbine i prijatelja po 5.000
- 100 prijatelja po 500
- Zemlja za skautski centar i osnovna oprema 150.000
- 4 StartUpa po 25.000
- Proslava, provod, put oko sveta 100.000
- Ostatak u 5 stanova u 5 zemalja

Milionče


Dobra početna ideja. :)

Zao mi je ali nije.
5 stanova kpji se izdaju su optereceni tzv ugovorom o najmu, pa samim tim na tzv slobodnoj prodaju ne vrede vise od 30% trzisne vrednosti a manje od 10% intrisicne vrednost.

Moj zakljucak ne uzima lokalne parametre (5 zemalja nije isto sto i 5 drzava) a bome ni drzave nisu pomenute tako da je u slucaju zahteva za finansiranje kod bilo koje evropske kreditne cq. poslovne banke vrednost svih 5 stanova bila nula u dispozitivu zahteva za kredit.

Ako su stanovi izdati onda su kao sto rekoh optereceni obavezom koja neminovno smanjuje njihovu vrednost na slobodnom trzistu, na drugoj strani ako su prazni oni ne donose APSOLUTNO NIKAKAV PRIHOD i formiraju u Bilansu tzv. NEGATIVNI KAPITAL.

Da ne duzim, koliko vidim finansijski management u ovom gazda Milutinovom slucaju je dizastrozan da ne velim skandalozan, bre!

Ako bih zauzeo moju profesionalnu poziciju jedinog Srbina sa POLOZENIM DRZAVNIM AUKCIONARSKIM ISPITOM, ja bih gazda Milutinovih 5 stanova ponudio za € 1 po stanu sa objasnjenjem nedostaka informacija a udarac cekicem uz "PRODATO"bi bio na oko € 5.000 po stanu.
Naravno garantujem da bi i Sotheby's kada bui se bavili prodajom nekretnina ucinili isto.

Milutine stari druze zao mi je ali .......

Pozdrav Milutine i razmisli o stanju.

Kad su pare u pitanju ovaj svet je krvolocan, bre !

cerski
freehand freehand 17:27 03.07.2017

Imam

... razvijenu ideju do 400.000
Preko toga - sve u zlato i pravac Kazablanka.
To vam je u Švajcarskoj, znate.
AlexDunja AlexDunja 17:42 03.07.2017

moj sin je rekao

kada, ne ako,
zaradi prvi milion, daće ga open source zajednici:))
gedza.73 gedza.73 17:42 03.07.2017

Problem

pa dobijete na lutriji ili u nasledstvo

Dobijete.
Kad se ne oznojiš i debelo ne potrudiš za nešto već to nešto dobiješ u celom zbiru na kraju ipak više izgubiš.

a u vezi teme

Potrebno malo više vere u domaću pamet i njene sposobnosti. Na zapadu izgleda više veruju u naše talente nego mi ovde.

uništeno poverenje + razjeban sistem + sirotinja taman ovo što imamo.

Pitanje je da li biste uložili u biznis

u posao da. da li samo onda znaš da ceniš kad si nešto 'dobio' bez obaveze, koliko ti pomaže a koliko odmaže ako preskočiš olako onaj najteži, prvi stepenik...
angie01 angie01 17:47 03.07.2017

Re: Problem

bogtemazo, gedzo, ti bre skljocas (problematicno ti je) i u trosenju zamisljenih para:))...opusti se, ulozi, provedi se, obraduj nekog...
gedza.73 gedza.73 17:48 03.07.2017

Re: Problem

provedi se, obraduj nekog...

ne mogu. naljutiće mi se žena
NNN NNN 18:45 03.07.2017

Re: Problem

gedza.73
provedi se, obraduj nekog...

ne mogu. naljutiće mi se žena

- Fato, dobio sam milion maraka, pakuj stvari!
- Gde idemo?
- Ja nigde.
sugarbaby sugarbaby 18:48 03.07.2017

Re: Problem

- Fato, dobio sam milion maraka, pakuj stvari!
- Gde idemo?
- Ja nigde.




ccc, ti muskarci!
emsiemsi emsiemsi 20:37 03.07.2017

Re: Problem

gedza.73
provedi se, obraduj nekog...

ne mogu. naljutiće mi se žena

Не мора жена (баш) све да зна !
Зашто бих је нервирао ?
gedza.73 gedza.73 21:34 03.07.2017

Re: Problem

Не мора жена (баш) све да зна !
Зашто би је нервирао ?

žene su to. one znaju šta misliš pre nego što si pomislio. lesli Eldridž sindrom.
sugarbaby sugarbaby 18:47 03.07.2017

..


put oko sveta, ne moram bas da pogodim sve vukojebine, ali fjordove, topla mora, jedno desetak gradova sa po mesec dana u de lux hotelima, mislim ne bih se zbunila.
NNN NNN 19:11 03.07.2017

to je bar lako

oko 1/2 bližoj i daljoj familiji, prijateljima i u humanitarne svrhe,
ostalo bih uložio u svoje slobodno vreme

(teži deo je doći u tu situaciju)
alselone alselone 19:44 03.07.2017

Re: to je bar lako

ostalo bih uložio u svoje slobodno vreme


Majstore! Ovo jos niko nije rekao a upravo je ono sto bih ja radio. Trosio bih pare da kupim vreme, dok sada trosim vreme da kupim pare.

Kako se trose pare da kupis vreme? Tako sto ne radis apsolutno nista osim onoga sto zelis, tako da imas puna svoja 24 sata u danu.
docsumann docsumann 19:51 03.07.2017

Re: to je bar lako

Kako se trose pare da kupis vreme? Tako sto ne radis apsolutno nista osim onoga sto zelis, tako da imas puna svoja 24 sata u danu.


podržavam


EDIT: tako ću moći da budem vegetarijanac 24 sata dnevno
alselone alselone 20:06 03.07.2017

Re: to je bar lako

podržavam


Malo sam naceo tu temu oko subjektivnog protoka vremena. U principu protok vremena se subjektivno ocenjuje preko novonaucenih stvari. Zato su tako sporo prolazili raspusti na selu, jer je svaki dan bio nova avantura prilikom koje se toliko novog naucilo, i iz istog razloga zivot brzo prodje posle tridesete jer se malo novih stvari nauci jer zivot postane beskrajan niz naucenih rutina.

Da banalizujem filozofiju do kraja. Prilikom registracije kola agencija moze da ode i sredi papire za 500 dinara. Znaci, za 500 dinara moze da se kupi 2 sata zivota u kojima to vreme moze da se provede sa decom, uz knjigu, na pecanju, u tucu na pecanju, u lovu, kuvanju itd. I onda vreme prodje sporije.

P.S. Znam da nekim ljudima u Srbiji 500 ili 1000 din znaci mnogo, nazalost.
draganstankovic draganstankovic 23:18 03.07.2017

Re: to je bar lako

NNN
oko 1/2 bližoj i daljoj familiji, prijateljima i u humanitarne svrhe,
ostalo bih uložio u svoje slobodno vreme

(teži deo je doći u tu situaciju)

YES< YES< YES
Jedina pametna ideja koju sam procitao u vezi sa novcem i odnosu novca prema vremenu

Ja sam to uradio pre skoro 40 i slovima cetrdesetdeset godina, da budem tacan od 1980 na ovmo.

Vreme je sloboda a finansijska disciplina kao i disciplina u ucenju
LIFE LONG LEARNIG donosi NENADMASNU SLOBODU I SRECU.


cerski
floki floki 19:13 03.07.2017

...

Da mi padne s neba ili da dobijem, 25% od te sume bih ostavio nekako vec sa strane, za ostatak kupio nekretnine i dao ih pod kiriju. Od tih para bih pomagao bolesnu i siromasnu decu po Srbiji. Mislim da je to bolje nego odjednom dati pare nekome kao kratkorocnu pomoc.
nsarski nsarski 19:14 03.07.2017

Mana

Pleki, ovaj tvoj hipotetični scenario ima jednu fundamentalnu manu.
Naime, imam milion evra...hm, šta s tim? Investiram dobro i onda imam dva miliona evra...hm, šta onda s tim? Pa, opet investiram i profitiram i imam n miliona evra...hm, a šta dalje s tim?
Dakle, kad imam lovu, onda napravim još love, pa još, pa još...i..
I? A kad ćeš živeti?
Lova služi da se napravi još love - i ceo život tako prođe. U čemu je onda poenta? Da se skijaš po njoj? U tome je mana.

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 19:18 03.07.2017

Re: Mana

nsarski
Pleki, ovaj tvoj hipotetični scenario ima jednu fundamentalnu manu.


Daaaa.

Onda kupiš veći brod, pa fabriku za preradu ribe, pa....

I onda ideš na pecanje.
nsarski nsarski 19:26 03.07.2017

Re: Mana

Onda kupiš veći brod, pa fabriku za preradu ribe, pa....

Ali, da unesemo i malo ozbiljnosti u ovaj razgovor. Kada bih na neki način stekao milion evra, još bih možda i znao šta bih s tim i kako bi to trošio. Sa dva već ne bih znao, a sa, recimo, 30 miliona evra ne bih imao pojma. Verovatno bih se neprestano brinuo da ih ne izgubim. Što je, jelte, odlična životna zanimacija - ta briga.
Nismo mi, sirotinja, psihološki konstruisani da se sa tako velikom lovom nosimo. Dobitak velike love je podjednako šok, kao što bi bio šok da padnemo na prosjački štap i ishranu iz kontejnera.
cassiopeia cassiopeia 19:58 03.07.2017

Re: Mana

Dobitak velike love je podjednako šok, kao što bi bio šok da padnemo na prosjački štap i ishranu iz kontejnera.


Što, u neku ruku, i potvrđuju česti slučajevi da dobitnici velikih para na lutriji vrlo brzo ostanu bez istih (manja šteta) i još brže upropaste brakove, posvađaju se sa familijom, propiju... Zašto ovo pišem? Skoro sam naletela na članak koji se bavio baš tom temom. Gde su i šta rade bivši dobitnici na lotou.

Ja bih uložila u posao. Veći deo. Imam ideju, fale mi novci.
Ostatak, usrećila sebi drage ljude, putovala, platila edukaciju u tome što želim da radim...
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 20:04 03.07.2017

Re: Mana

cassiopeia
Što, u neku ruku, i potvrđuju česti slučajevi da dobitnici velikih para na lutriji vrlo brzo ostanu bez istih (manja šteta) i još brže upropaste brakove, posvađaju se sa familijom, propiju... Zašto ovo pišem? Skoro sam naletela na članak koji se bavio baš tom temom. Gde su i šta rade bivši dobitnici na lotou.


To istraživanje je delom finansirala i moja firma. Mi pravimo softver za lutrije, ali ne za lutrije u ovom/tom delu sveta (Balkan).

Napomena: Ovde ne pišem u ime firme nego u svoje lično ime!

Ja bih uložila u posao. Veći deo. Imam ideju, fale mi novci.
Ostatak, usrećila sebi drage ljude, putovala, platila edukaciju u tome što želim da radim...


Ispravno!

Dve su prave radosti u životu u tom smislu:
- radost stvaranja
- radost pomaganja drugima.

One ispunjavaju ljudsku dušu.
emsiemsi emsiemsi 20:40 03.07.2017

Re: Mana

Dragan Pleskonjic
nsarski
Pleki, ovaj tvoj hipotetični scenario ima jednu fundamentalnu manu.


Daaaa.

Onda kupiš veći brod, pa fabriku za preradu ribe, pa....

I onda ideš na pecanje.

А зашто цео тај круг када већ сада пецам (мислим, ја не пецам, то ме смара горе него кркара) ?!
cassiopeia cassiopeia 20:49 03.07.2017

Re: Mana

To istraživanje je delom finansirala i moja firma.


Super! Meni ta tema nekako uvek bila zanimljiva, počev od toga da se u Americi često zna dobitnik, čini mi se da je skoro pravilo da se ljudi javno izjasne da su oni baš ti. Kod nas ne znam za slučaj da je neko otkrio identitet.

Dve su prave radosti u životu u tom smislu:
- radost stvaranja
- radost pomaganja drugima.

One ispunjavaju ljudsku dušu.


zilikaka zilikaka 22:06 03.07.2017

Re: Mana

Nismo mi, sirotinja, psihološki konstruisani da se sa tako velikom lovom nosimo. Dobitak velike love je podjednako šok, kao što bi bio šok da padnemo na prosjački štap i ishranu iz kontejnera.


Već sam ovo pričala al pravo mesto za ponoviti.

Negde krajem osamdesetih, još mirno doba, stara Juga, proglasilo se da već dugo nije niko dobio premiju na LOTO i da je dobitak 3 miliona maraka.
Jedno od uplatnih mesta bilo tačno preko od mog faksa, i kako mi se namestilo nešto slobodnog vremena, rešim da se igram.

Ispred se otego red, jedno 20 ljudi čeka, svi drže po denjak listića.
Ajd, na stranu verovatnoća, nije važno igramo se, nego tako čekajući počnem da razmišljam šta bih ja s tolikim parama.
Za ono vreme i stepen poznavanja sveta, sve svoje potrebe (kuća, auto, sređivanje, letovanja...) namiraila sa pola miliona, onako baš komotno. Posle mislim, ajd još pola za ispomoći, poklone, i sitan trošak.
E, al ostadoše ona dva. To bih kao prenela preko (ilegalno) i turila u neku banku, il bih tamo uložila u neki poso.

...prvo shvatim da pojma nemam kako te stvari funkcionišu i kako nemam nikog ko bi to znao a da mu verujem.
Al dobro, i to je rešivo, nego mi onaj drugi deo bio nezgodan.
Ja sa tolikim parama više ne bih pripadala svetu iz kojeg sam potekla. Jako bih se od njih razlikovala i sigurno bismo se udaljili.
Svako novo poznanstvo bi bilo opterećeno činjenicom da ja imam previše para.
Dobro, mislim se, onda bih tražila društvo sebi sličnih, al me tek to porazilo jer u to vreme se baš nije znalo za tajkune i sticanje preko noći nego sam podrazumevala da bih napolju tražila društvo dece industrijalaca.

I kud ću ja sa njima kad je njima još deda imao po milion maraka i fabrike a ja potpuni skorojević. Nikad se ne bih uklopila.

I tako prošlo jedno pola reda ispred mene, ja se okrenem i napustim sve. Shvatila da to nije za običan svet.

...sad bih možda drugačije razmišljala, u krajnjem slučaju se trudila da pored lične komocije uradim nešto korisno.
Mislim da bih osnovala fond za stipendiranje vredne i pametne dece a koja baš nemaju uslov za školovanje.
Al i to pod uslovom da oni jednom istom tom fondu bar vrate uloženo.
Tako bi pare imale smisao.

A ostalo...
pa zadržala bih taman toliko da mogu da radim ako hoću ali da ne moram ako mi presedne.
Ono sa stanovima po raznim zemljama nije loše.



Mada, takav neko u ovom okruženju lako može postati žrtva nekih otmica, iznuda... pa da mu osim gubitka para totalno presedne život.
Jukie Jukie 05:37 04.07.2017

Re: Mana

nsarski
Onda kupiš veći brod, pa fabriku za preradu ribe, pa....

Ali, da unesemo i malo ozbiljnosti u ovaj razgovor. Kada bih na neki način stekao milion evra, još bih možda i znao šta bih s tim i kako bi to trošio. Sa dva već ne bih znao, a sa, recimo, 30 miliona evra ne bih imao pojma.

Da stvarno imam mnooogo para pa da znam da neću moći da ih potrošim, mislim da bih kupio parče močvare i napravio turistički centar da ljudi dolaze i gledaju životinje, sa malom klinikom za rehabilitaciju wildlife-a, ali malom tako da ne isisa sve pare, i tamo bi se i edukovali novi wildlife rehabilitatori koji onda mogu da odu i stvaraju svoje klinike gde hoće

Na taj način: turistima lepo, još plaćaju karte (po kliznoj ceni), novim wildlife rehabilitatorima lepo, zanimljivo im je i stiču praksu, wildlifeu je lepo jer dobija medicinsku negu plus ptice selice imaju gde da slete na seobi, meni naravno lepo jer imam svoje parče raja
draganstankovic draganstankovic 07:40 04.07.2017

Re: Mana

Dakle, kad imam lovu, onda napravim još love, pa još, pa još...i..
I? A kad ćeš živeti?



cerski
vcucko vcucko 09:27 04.07.2017

Re: Mana

cassiopeia
[

Super! Meni ta tema nekako uvek bila zanimljiva, počev od toga da se u Americi često zna dobitnik, čini mi se da je skoro pravilo da se ljudi javno izjasne da su oni baš ti. Kod nas ne znam za slučaj da je neko otkrio identitet.


Mentalitetno - sistemske razlike.

Tamo je već genetski usađen cilj biti bolji / imati više. Samim tim bi bilo besmisleno kriti, jer ostvaruješ opšte prihvaćen cilj. Plus postoje već razrađeni (čak vekovno) sistemi i mehanizmi za nešto što je možda rogobatno, ali najlakše opisati kao: to deal with it.

Kod nas, iako već sitnimo drugu deceniju nekakvog kapitalizma, i dalje smo mentalno Titini Sirotanovići. Ono, izađe čovek na TV, izvrne džepove i zavapi: "nemam, dabogda crko ako lažem, nemam deci za leba" i to bude prihvaćeno kao prava stvar, moralna i ljudska gromada. Ameri bi na takvu izjavu poslali tročlanu ekipu psihijatar + policajac + šinter

Kod nas je dobitak eksces plus ne postoje mehanizmi zaštite itd. - naravno da se kriju. I verovatno plate nekom da ostanu skriveni (nekome moraš da platiš, most/ćuprija).
disident79 disident79 11:38 04.07.2017

Re: Mana


300.000 vrhunska nekretnina u Srbiji(poslovni prostor) sa 5% povrata godišnje uz sve troškove - mesečna kirija cca 1300-1400 EUR neto kad se odbiju porezi na dohodak i imovinu bruto oko 1700EUR.

150.000 EUR berza - NIS, Aerodorom, Telekom, obveznice.. Samo sigurica(dividenda oko 7-8 posto dinarska) + potencijalni rast akcija

150.000 EUR - projektno finansiranje sa većim rizikom - IT startupi i slično

300.000 EUR - lokalna političko-građanska organizacija

100.000 EUR - klasična potrošnja :)

draganstankovic draganstankovic 18:00 04.07.2017

Re: Mana

Dragan Pleskonjic: Dve su prave radosti u životu u tom smislu:
- radost stvaranja
- radost pomaganja drugima.

One ispunjavaju ljudsku dušu.

Bravados bre !

cerski
zilikaka zilikaka 19:43 04.07.2017

Re: Mana

150.000 EUR berza - NIS, Aerodorom, Telekom, obveznice.. Samo sigurica(dividenda oko 7-8 posto dinarska) + potencijalni rast akcija


Nisam sigurna da ti ovde valja računica.
Osim ako imaš BAŠ insajderskih informacija.
Nedavno sam bila svedok da je ostvarena dobit trgovinom akcijama Aerodroma, al pošto znam igrača i okolnosti, bila je čista politička dojava.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 19:44 03.07.2017

Suma sumarum

Na gornjim slikama su ljudi koji su pre nekoliko godina osnovali:

• Nordeus
• Seven Bridges Genomics
• Manage WP / Devana.

Ljudi su to uradili iz Srbije, svojim idejama, znanjem i novcem, u početku. Koliko znam niko odavde nije uložio u njih ni dinara, osim njih samih.

Da su ti momci došli do ljudi koji imaju novac, ne verujem da bi im dali. Kao što ni meni nisu ovde.

E sada su to velike i uspešne firme na globalnom nivou.

Naravoučenije: Ako vam dođe neki mladić/devojka ili tim, kaže da ima dobru ideju i traži investiciju, dobro razmislite pre nego ga 'ladno otpilite.

Ako pak imate novac slobodan za investiranje, pitajte, uputićemo vas na neke opcije.
maksa83 maksa83 20:10 03.07.2017

Re: Suma sumarum

Naravoučenije: Ako vam dođe neki mladić/devojka ili tim, kaže da ima dobru ideju i traži investiciju, dobro razmislite pre nego ga 'ladno otpilite.

Da dodam i da igru Hellion finansira ovdašnja firma u kojoj ima para i brata Andreja.
NNN NNN 20:27 03.07.2017

Re: Suma sumarum

Seven Bridges Genomics
Znam nekoliko njih koji sada rade tamo,
super su likovi + što su vrlo stručni
(da imam firmu, rado bih ih posedovao )
maksa83 maksa83 20:09 03.07.2017

a sa milijardu?


Ja bih odvojio 200 miliona i dao Gaju Ričiju da snimi Boj na Kosovu.

Miloša Obilića da igra Jason Statham a Murata Jason Momoa.

(Jason se može izvaditi ispred zagrade).
cassiopeia cassiopeia 20:12 03.07.2017

Re: a sa milijardu?

Jason Statham




p.s. nek' izvini Mads Mikkelsen
maksa83 maksa83 20:19 03.07.2017

Re: a sa milijardu?

p.s. nek' izvini Mads Mikkelsen

On može Cara Lazara.
cassiopeia cassiopeia 20:40 03.07.2017

Re: a sa milijardu?

maksa83
p.s. nek' izvini Mads Mikkelsen

On može Cara Lazara.


Znala sam da si *duševan

* Tačno mi se namestilo da prenesem jednu glupost sa interneta.

Moja baba koja mi i nije rođena baba nego je mojoj strini ujnina sestra od tetke, ume da baja.
Ona baja u pasulj, u soc od kafu, u pileća crevca i u topljeno olovo.
Ume da radi prosto vrtanje ko nikoj drugi u celem okrugu.
Al najvole da gleda sudbinu u ogledalo duše.
Ako je čoek duševan, štoćereći ako ima dušu, moja baba (koja nije baš prava baba kao što je ranije objašnjeto) ume po osnovu njegoveg odraza od ogledalo da čita sudbinu, ki što moj ćale ume da iščita novine od a do š za po sata, ili od a do ž ako su latinične.
Kad čovek ima dušu, onda ona kaže da se u ogledlo nešto razbistri, kao što se razbistri fleka na odelu s venišem, ili ona voda pod pritisak što izađe bela pa se posle slegne.
Razbistri se u ogledalo i prošlos, i budućnos, i ne samo ovi tren što se samo jedini on vidi kod ljudi koji nemu dušu.
I onda im ta moja baba, što nije baš prava mi baba, čita sudbine. Sve gi kaže: i kuj će im dođe na svinjsku daću, i šta će im donese, i ko će zaradi praseći virus u selo, i ko da se ne pentra po merdevine jer će se strmekne, i sve tako ... Preicznost zagarantovana!
E, to gledanje je dvostruki pokazatelj, kaže baba, jer s jednu stranu pokazuje sudbine, a druge strane dušu.
Jer, ako se čoek pogleda u ogledalo, a ono se ne razbistri, to znači da taj kuj gleda i nema dušu.
Pa koj želi da mu se primeni duševni detektor nek se javi mojoj babi, koja mi baš i nije prava, da mu ona to u detalje utvrdi.
Samo nemojte nedeljom, tad ne radi, zbog greha.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana