Film| Kućni ljubimci| Literatura

Putevi radikalizacije

princi RSS / 19.08.2017. u 13:59

Ovog jutra nudim na uvid novi tekst, iz Voxa, o putevima radikalizacije mladih. Zašto se ljudi radikalizuju, zašto postaju deo ISISa ili KKK, svejedno? Naravno, kao što je dosta nas ovde pričalo svih ovih godina, radikalizacija klinaca nema ništa s religijom. Da nema Kurana, našli bi albume Judas Priest ili nekakve opskurne mudrace. Islam je potpuno efemeran u čitavom tom problemu. Ali radikalizacija itekako ima sa problemima ljudi, kako društvenim tako i ličnim. 

Društveni problemi se pre svega odnose na očekivanja ljudi. Primerice, kako se to u tekstu navodi, Ameri se uzdižu sa idejom da su svi u nekoj vrsti reda ka vrhu društvene lestvice, da imaju big mansions, da putuju po svetu kao gazde, da ih ne drže banke i kreditori za dugove... Naravno, stvarnost je potpuno drugačija, i sudar sa tom stvarnošću mnoge ljude vodi u radikalizaciju, u ideju da ne žive u svojoj zemlji, zemlji koja im je obećana, tj da im je ista oteta. Slična stvar je i evropskim Muslimanima. Dodajte na to izazove odrastanja, seksualne frustracije i slično, u kombinaciji sa modernim gadgetima dobijate opasnu i zapaljivu smesu koja se manifestuje kao ISIS odnosno KKK.

Često se kaže kako je religija glavni uzrok radikalizacije. Međutim, kao što vidimo, zajednička nit svom radikalizmu je ova ili ona vrsta gubitka svrhe, cilja u životu. Ideja svrhe, životnog cilja je, onako, po mom nekom sudu, dosta religijska. Odatle bih rekao da su pozivi na ukidanje islama, judeizma, budizma, hrišćanstva, religija, zapravo, prilično naivni i kontraproduktivni. Ljudi ne mogu opstati bez vere u smisao postojanja. Bez nje su izgubljeni. Meni se pre čini da je rešenje u formulisanju nekakve globalne religije, tj religije koja bi bila zajednička svim ljudima (vera u ljudska prava i ljudske slobode u tom smislu sasvim ispunjavaju tu funkciju, ali su, po mom sudu, malo previše apstraktna i nedovoljno isključiva, tj kao što vidimo ne mogu istisnuti i zameniti primitivnije forme verovanja).

Elem, da ne kenjam previše, evo teksta pa uživajte



Komentari (581)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:06 20.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

stefan.hauzer
odošmo u preveliku digresiju, ali postavljaš stvari takve kao da su Palestinci imali mogućnost izbora. Nisu. Život u nacionalnoj državi Izrael nije bio stvar izbora.


Pa i nije digresija, mi smo kora svih nesloga na Zapadu - imali su choice do 1967. i 1992-95., te 1999-2001., but they 've chosen the language of force. Rabin je Netanjahua i Hamas/džihad nazivao Saajanim - mutual helpers, i nije im pridavao značaja, nažalost, što ga je koštalo života.
emsiemsi emsiemsi 19:11 20.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

docsumann

kod ljudi je sve pitanje vjere, pa makar to bila vjera u sopstveno "znanje"

Србин је мио које год вере био !
Шалим се !
Ништа се суштински не мења, само се ствари одвијају на вишем технолошком нивоу.
Наравно, рекао сам ово много пута, но, није ми тешко и да понављам.
Мржња, љубав, сигурност, страх, ... додати по избору, је нешто што је људској врсти иманентно. Ништа не може да се уради по том питању док људи буду људи.
Према томе, биће ратова, мирења, јачи ће да газе слабије, кругови ће се затварати на свом почетку.
На срећу, још увек има добрих људи.
Истина, ни гамади и ђубради не недостаје.
myredneckself myredneckself 19:57 20.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

Naravno, stvarnost je potpuno drugačija, i sudar sa tom stvarnošću mnoge ljude vodi u radikalizaciju, u ideju da ne žive u svojoj zemlji, zemlji koja im je obećana, tj da im je ista oteta. Slična stvar je i evropskim Muslimanima. Dodajte na to izazove odrastanja, seksualne frustracije i slično, u kombinaciji sa modernim gadgetima dobijate opasnu i zapaljivu smesu koja se manifestuje kao ISIS odnosno KKK.

Ne znam šta da kažem, ovolika agresivnost, ludilo i, uopšte, stanje stvari na Zemlji u fazi ljudskog razvoja koja se do sada smatra najnaprednijom, danas je luđe od zakona džungle.
Prema tome ako ima boga, on mora da ima opasne dileme, u smislu džabe sam krečio, i onda...klik, booom, iz prašine ste postali, u nju ćete se vratiti, ili tako nešto, tome slično...ova dosadna kiša u NS, zahlađenje, te vremenske oscilacije ubijaju, i utiču danas na mene.
A pride, gloomy je Sunday...
Jaril Jaril 04:47 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

docsumann
Mislim, pa zlato uostalom, bez čoveka to je metal bez ikakve vrednosti i značaja.


Čovjek je mjjera svih stvari, onih koje jesu da jesu, i onih koje nisu da nisu
,

kad već dovatismo Platona, da spomenemo i njegove neistomišljenike


Од овог твог коментара ми нешто топло око срца. Озбиљно.
А није ми упала сиса у супу.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:02 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

myredneckself

Ne znam šta da kažem, ovolika agresivnost, ludilo i, uopšte, stanje stvari na Zemlji u fazi ljudskog razvoja koja se do sada smatra najnaprednijom, danas je luđe od zakona džungle.
Prema tome ako ima boga, on mora da ima opasne dileme, u smislu džabe sam krečio, i onda...klik, booom, iz prašine ste postali, u nju ćete se vratiti, ili tako nešto, tome slično...ova dosadna kiša u NS, zahlađenje, te vremenske oscilacije ubijaju, i utiču danas na mene.
A pride, gloomy je Sunday...


Mi se našli juče, po gloomy Sunday-u, tri drugara: IDF-ov bivši IT-operater inače hidro-inženjer po obrazovanju i softverski inženjer po profesiji; onda diplomata iz Uorld đuiš kongresa, pravnik po obrazovanju inače bivši DS (digresija, bio je u DS-ovom podmlatku godinama, nije ga niko pogledao, a onda kada se pročulo da je primljen u diplomatsku kancelariju druge najznačajnije đuiš institucije posle države, okrenuo ga Pajtela da se vide, on se zahvalio i rekao: "Hvala na pozivu, bio sam vam u stranci od punoletstva do formativnih godina na raspolaganju, niste me udostojili razgovora, sada sam u konfliktu interesa i ne mogu da radim za stranku, nažalost, oprostite." ); i ja, grešni Rab božji, Srkas, mistični hazan nefunkcionalne NS sinagoge u večnosti. Sva trojica smo u ovom momentu Novosađani; prvi je NS zet, žena mu iz stare i čestite NS kuće, kao i moja, te su ovde u svojstvu štićenika Rotšildove fondacije jer žena radi istraživanje na polju vojvođanskih Jevreja, a potonji je iz stare čestite subotičke advokatske kuće čija porodica je, nadživevši stihiju II sv. rata, prešla da živi u NS. Uglavnom, ćaskali mi o tome kako bi se dala skrenuti neka lova ka našem, NS IT-sektoru, i tako, cugali lagano nedeljno vops u Mazutu, u Miletićevoj. Kako smo sva trojica ljudi Judejci, uživali smo u kišnoj nedeljnoj večeri pre nego što nas posao i obaveze ponovo vrate u pustinjske predele, gde će ova kiša delovati kao nedosežni san. Izađosmo tako, još malo u kišnu noć i u šetnju kroz meni najdražu gradsku ulicu, Miletićevu.

Još od vremena vojne službe u ranoj mladosti, na tačno polovini svog sadašnjeg životnog veka, malo niže niz ulicu, u Vojvode Bojovića, voleo sam Miletićevu - voleo sam taj ulazak kroz nju u centar, te lepe starinske neoklasične, artnovo i bauhaus zgrade, razmišljao o životnim sudbinama stanara tih zgrada - u Miletićevoj su živeli i mnogobrojni ugledni Srbi, Jevreji, Mađari, i drugi, oci razvoja ovog grada, ali Miletićeva je i bila meta jednog od najžešćih udara tokom Racije. I tako i danas, sa tihom radošću sam mislio kako sam čeznuo za ljubavlju i porodicom, pre 21 godinu, ni ne sluteći da će oni doći upravo ovde, u ovom gradu, otelotvoriti se iz ovih kuća. Moja dva drugara su išla par koraka iza mene ćaskajući nešto na engleskom dok sam ja sanjario. U tom momentu, misli mi prekide prizor užasno agresivno parkiranog Audija sa BG tablicama, na nepropisnom mestu i tako da preprečuje prolaz pešacima. Podigao sam pogled i s druge strane ulice ugledao izuzetno napadno postavljenog tipa, sa desnom rukom zavučenom pod pojas gornjeg dela neke izrazito ružne trenerke. Gledao je prema nema sa izrazom neopisive agresivnosti, crte njegovog lica su bile deformisane od tragova delovanja mržnje po njemu. Kada smo mu prišli dovoljno blizu, video sam da iz njegove gadne trenerke viri kundak revolvera. Pogledao sam na tren drugare, u licu diplomate sam video rezigniranost i setu i izraz koji kao da govori: "Srki, prođi samo, pusti budalu." Na liku drugara iz IDF-a sam video pretnju, poput vuka spremnog da skoči - on i jeste inače jedan Volkovič, iz Kijeva rodom. Pogledao sam opet u bakija, i video da njegov revolver već napola štrči vani. Tada sam primetio još jednog takvog čelavca nekih dvadesetak metara podalje. "Go, go, go!"; asertivno i agresivno je zarežao baki na nas. Tada sam ugledao da iz kuće pred kojom su stajali izlaze neka dvojica, "gospoda", jedan mi je zaličio na onog političara Gašića, i taj je hodao u pratnji jednog sedog čoveka bele brade. "Je l' sve okej?"; upitao sam. Ovaj je još jednom vrisnuo, "go!"; i mi smo već pošli po inerciji. Okrenuo sam se još jednom da vidim likove "gospode", ali nažalost više nisam mogao da ih razaznam. Posle sam bio kivan na sebe što nisam ništa rekao ovom čelavcu: "Od koga bre ti čuvaš Novi Sad, od Novosađana?" Ili nešto nalik tome, bio sam ljut na sebe zbog nereagovanja.
maksa83 maksa83 08:14 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

Ili nešto nalik tome, bio sam ljut na sebe zbog nereagovanja.

Leto, vrućina, dan fudbalskog derbija. Životinje u šumi krenule da se opskrbe pivom za tu zgodu, i napravi se ogroman red ispred radnje. Staje zeka u red. Čekaju oni tako, kad - paf - evo lije, ulazi preko reda. Zeka: "hej! stani! ne možeš tako, stani u red!" Lija izvije glavu: "Ša bilo? Ko je to rekao?" Zeka se pogne i zaćuti, i izlazi lija sa dve gajbe piva. Malo kasnije eto vuka, ulazi i u on preko reda, zeka: "Hej! Sram te bilo!". Vuk: "šta je bre miševi, ko je to rekao!", zeka ćuti, i ode i vuk sa dve gajbe piva. Malo kasnije ponovi se ista stvar sa medom, zeka nešto prozbori, meda drekne: "Ko je to rekao!", tišina. I dođe zeka na red, kaže "dajte dve gajbe piva", kaže prodavac "nema, ostalo 4 flaše", zeka "dobro daj te 4 flaše", i ode kući.

Seda pred TV, pali ga, otvara jedno pivo, popije, drugo, treće ... i posle četvrtog obriše usta i drekne:

"Šta bre ko je rekao! Zeka je rekao!"

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:55 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

Tako nekako, baš sam bio ljut na zeku, al' slutim da nisam jedini zeka na derbiju u čudnoj šumi. I kontrast mira i pitomosti mojih beba zekana i mame zečice u kući, i ta agresija dole na ulici. Nekako, zlo i nasilnost te uvek iznenade svojom glupošću, nikada nisi spreman da odreaguješ u trenu kada se događa kako dolikuje.

maksa83 maksa83 09:00 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

Pa, to ti je priroda Zla. Agresivno i tupo. A kad se uspostavi kao establišment možeš samo da se sklanjaš u nadi da mu se nećeš naći na radaru, ili budeš kamikaza, ili se odseliš.

Hoću reći, nema 'leba ovde, za duga vremena.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:05 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

Nego, kako ti, lave?! Ti bakija pravo za toku, glavom u čelo, i dok prvi baki pada ti njegovom tokom skidaš, preciznim hicem, toku u ruci drugog bakija, i dok na jednom držiš nogu a drugog na nišanu, Gašiću, paleći cigaretu u rubu usana još uvek usijanim grlom toke, šeretski kažeš: "vučiću, sledeći put u NS bez obezbeđenja, je l' jasno?"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:07 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

maksa83
Pa, to ti je priroda Zla. Agresivno i tupo. A kad se uspostavi kao establišment možeš samo da se sklanjaš u nadi da mu se nećeš naći na radaru, ili budeš kamikaza, ili se odseliš.

Hoću reći, nema 'leba ovde, za duga vremena.


I ja sam se tako osećao juče, al' ovo je i moj grad, i tvoj, nije samo njihov. Zašto da se sklanjam?
maksa83 maksa83 09:09 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

I ja sam se tako osećao juče, al' ovo je i moj grad, i tvoj, nije samo njihov. Zašto da se sklanjam?

Valjda ti znaš što si se sklonio?
tyson tyson 09:35 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

Seda pred TV, pali ga, otvara jedno pivo, popije, drugo, treće ... i posle četvrtog obriše usta i drekne:

"Šta bre ko je rekao! Zeka je rekao!"

E, takve zeke, duboko isfrustrirane i nezadovoljne svojim životom, su idealan materijal za radikalizaciju.

Jebiga, to nam je nekako u prirodi; niko ne voli da bude slabić.

emsiemsi emsiemsi 09:50 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

Srđan Fuchs
ovo pitanje je metaideološko, i samim tim, univerzalno ljudsko.

Приметио сам да се много користи мета (метаово, метаоно, итд.), у смилу ... до јаја.
Може ли да се смањи мало то или је то сада постало помодарство !?
princi princi 09:53 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

tyson
Seda pred TV, pali ga, otvara jedno pivo, popije, drugo, treće ... i posle četvrtog obriše usta i drekne:

"Šta bre ko je rekao! Zeka je rekao!"

E, takve zeke, duboko isfrustrirane i nezadovoljne svojim životom, su idealan materijal za radikalizaciju.

Jebiga, to nam je nekako u prirodi; niko ne voli da bude slabić.


Da, i meni se čini da je sve to što se nama i svetu dešava duboka posledica tehnološkog napretka i skoro mistične veze medija i ljudskog razvoja. Ima Donald Fagen, u svojoj fenomenalnoj Eminent hipsters, priču o tv babies. To su ljudi rođeni posle 1960. kojima je TV, praktično, treći (a mnogima i jedini) roditelj. Njihove glave rade sasvim drugačije, njihove sinapse su sasvim drugačije povezane, oni drugačije slušaju muziku, oni drugačije čitaju, njihova životna očekivanja, njihove životne aspiracije su drugačija, skroz gledaju svet drugim očima. Addicti TVa.

Ovo što mi danas gledamo nisu TV babies. Ovo su Facebook, twitter babies.
docsumann docsumann 10:21 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

emsiemsi
Srđan Fuchs
ovo pitanje je metaideološko, i samim tim, univerzalno ljudsko.

Приметио сам да се много користи мета (метаово, метаоно, итд.), у смилу ... до јаја.
Може ли да се смањи мало то или је то сада постало помодарство !?


evo jedna čerevićanka na datu temu:



čudnog li nekog svijeta
posvud meta meta

meta-ovo, meta-ono
meta kristal
meta govno

svi putevi i sve staze
vode nas do metastaze
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:56 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

tyson

E, takve zeke, duboko isfrustrirane i nezadovoljne svojim životom, su idealan materijal za radikalizaciju.

Jebiga, to nam je nekako u prirodi; niko ne voli da bude slabić.



a) nije ovaj zeka veverica pa da dopusti da ga odvuče radikalizacija tek tako, to je stari zeka, iz kopa tribine, sa šipke;

b) sklonio sam se podsvesno, u tom momentu, kada sam se vratio kući docnije, i uspavljivao zekane, shvatio sam da ništa nije vredno korupcije njihovog mira, zaštićenosti i dobrote;

c) ne može bez meta-, nauči jezik pravoslavne braće Grka;

d) imamo valjda mi neku sopstvenu volju, sposobnost da isključimo loše programe, ili smo predeterminisani u svemu?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:07 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

maksa83
I ja sam se tako osećao juče, al' ovo je i moj grad, i tvoj, nije samo njihov. Zašto da se sklanjam?

Valjda ti znaš što si se sklonio?


Oslobodi li se ti konačno? ☻
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:40 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?


Ovo što mi danas gledamo nisu TV babies. Ovo su Facebook, twitter babies.


Mladi palestinski lone wolves pred napade na izraelske mete, često samoubilačkog ishoda, ostavljaju statuse na fb na kojima posthumno dobijaju na hiljade lajkova.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:46 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

emsiemsi
Srđan Fuchs
ovo pitanje je metaideološko, i samim tim, univerzalno ljudsko.

Приметио сам да се много користи мета (метаово, метаоно, итд.), у смилу ... до јаја.
Може ли да се смањи мало то или је то сада постало помодарство !?


Šta kažeš, recimo, na izraz: "Rana jerusalimska Crkva je metaetnička, nadnacionalna, i u tom svom ranom svojstvu je - anacionalna." To Srbz&Kroatz najbolje obožavaju kada čuju od mene, kada krene para na etnofiletističke uši da im izlazi.
myredneckself myredneckself 21:31 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

Srđan Fuchs
"Od koga bre ti čuvaš Novi Sad, od Novosađana?"

Auh, kao scene iz krimi filma.

A pitanje? Pa, liči na staro, požutelo, novosadsko ljubavno pismo Begešu.
Danas je mladima BG in.
Bojim se da Novi Sad uskoro neće imati ko da čuva, a ne znam ni da li će čuvara stare vatre biti dovoljno, da po ko zna koji put zalegnu.
tasadebeli tasadebeli 23:03 21.08.2017

Re: Зека и Тигар

Srđan Fuchs

"Od koga bre ti čuvaš Novi Sad, od Novosađana?" Ili nešto nalik tome,



Ти си бре, Срки, глуп скоро као и ја! Без увреде, не мислим то стварно, него си ме разочарао... Као да, бре човече, не знаш где живиш... К'о да си од јуче.


Басна о Зеки и Тигру

Спуштам се од "Драгише Мишовић" својевремено ка Звездином стадиону и тамо код Арканове куће осетим мирис исти као и мирис који осетиш када чекаш трамвај преко пута школе Петар Драпшин, на Дорчолу, испод Калиша, ЗОО врта.

Смрде велике мачке све у шеснаест.

А мени не сине уопште да је иза тог каменог зида двориште и кућа познатог београдског посластичара.

Стојим тако испод тог зида једно пет мунута, миришким, миришким, питам се ко се то није купао месецима од мојих суграђана Београђана... Дисмр горе него у бусу ГСБ...

Наставим даље низ улицу и када сам стигао до главног улаза у двориште, налетим на два типа, један у фармеркама и јакни, држи хеклер у руци, други у оделу, завукао руку под сако... Овај у оделу пита:"Ко је л'овај?" И показује прстом на мене. "Ма јок," каже, "нема везе, ово је нека будала." И покаже ми руком да прођем.

И ја тек онда сконтам чија је то кућа и да су ме током оних пет минута мирисања тигрових миомириса из дворишта, у ствари, све време снимали са врха куће и камерама, па онда изашли из дворишта да провере шта се ја ту толико задржавам.

Замало да нахебем због љубави према животињама. (Одувек сам много волео да идем у Зоолошки врт.)

Ал' сам зато данас захвалан господину у оделу на изванредној процени ситуације.

И ти да будеш захвалан том господину са проређеном косом у тренерци (с флекама од чварака?) на његовој доброј процени ситуације.

П.С. - Мене су и оне Милове гориле с хеклерима такође терале даље од плаже у Милочеру и исто ми говориле:"Гоу, гоу!"

Што ти је школовани кадар... Знају језике.


Наравоученије: Не зајебавај се, Срки... Пусти ти Максу, лако је њему да се кувчи овде на Блогу. Да га видим ја на асфалту...

Него, буди ти и даље Зека, брате, да бисмо могли и даље да се дружимо овде са тобом.



tasadebeli tasadebeli 23:42 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

maksa83

Pa, to ti je priroda Zla. Agresivno i tupo.



Не слажем се са другим делом друге реченице.

Агресивно? Да.

Тупо? Не.

Напротив, врло, врло интелигентно.

И има избор. Може по потреби да се представља и као Зло, али ако му треба, може да се представља и као Добро. Што оно обично врло интелигентно и чини.

Док Добро може само да нам се представља као Добро и нема ништа друго у избору.

А тупаве силеџије су само инструмент Зла које буду заведене лажним представљањем Зла. Никако те силеџије нису и Зло само по себи.

Хоћу рећи, само Зло је много софистицираније од ћелавца у тренерци са утоком за појасом.
tyson tyson 23:52 21.08.2017

Re: Шта би било кад би било?

a) nije ovaj zeka veverica pa da dopusti da ga odvuče radikalizacija tek tako, to je stari zeka, iz kopa tribine, sa šipke;

Mator si ti i za radikalizaciju, i za bilo kakvu intervenciju neke druge vrste; ne možeš starog psa naučiti novim trikovima


stefan.hauzer stefan.hauzer 19:30 20.08.2017

.

emsiemsi emsiemsi 19:35 20.08.2017

Re: .

stefan.hauzer
umro Jerry Lewis.



Слава му !
myredneckself myredneckself 11:15 21.08.2017

Re: .

stefan.hauzer
umro Jerry Lewis.




Videla ja noćas da si postavio, rastužilo me. Pomislim prvo na typewritera, ali bila umorna od vilovanja noćom kažem ujutro ću, ako me neko ne pretekne, kad ono medjutim...
Odlaze poslednji bardovi jedne epohe. R.I.P.
Jaril Jaril 06:50 21.08.2017

200.

Кажем ја, ренесанса коментарисања.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:32 21.08.2017

Re: 200.

Je l' ovo isti Unkle?
Jaril Jaril 17:21 21.08.2017

Re: 200.

Srđan Fuchs
Je l' ovo isti Unkle?

Јесте. -линк-
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:01 21.08.2017

*

Nego, Pajiću, da nam pošalješ slike današnjeg pomračenja. Ipak kod tebe najavljuju do 90%.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:25 21.08.2017

Re: *

Neka ne izlazi iz kuće, rekli su kod nas u novinama da se spremaju vanzemaljci-biljke preobučeni u tela belih suprematista da preuzmu Amer'ku večeras!

nsarski nsarski 09:54 22.08.2017

Re: *

stefan.hauzer
Nego, Pajiću, da nam pošalješ slike današnjeg pomračenja. Ipak kod tebe najavljuju do 90%.


bene_geserit bene_geserit 06:28 22.08.2017

Percepcija

Teza clanka je da su right-wing teroristi gori od islamista a da ne pominjemo ove left-wing i da je Trampova predizborna retorika i izbor za predsednika tome doprineo, pa ko velim, mora da je istina cim pise na Internetu.

Mora da su strasni right-wing teroristi u USA napravili nevidjena sranja odkad se Tramp ozbiljno pojavio u politici (to bi bila cela 2016 i evo vec skoro 8 meseci 2017-te).
Eno onaj islamista pobi sav onaj narod u gay-klubu, blm-ovci pobise one policajce, a sta je najgori akt koji su right-wing teroristi napravili za Trampova vakta evo godinu i 8 meseci?

Posto su gori od islamista mora da su pobili negde vise od 53-je.
Ili makar 40, 30, 20, ili makar 10?
Cekaj valjda je neko postigao makar 5, ne mora da bude policajaca, kao onaj blm-ovac, mada je realno teze pobiti policajce nego obican narod.
Makar 4?

Evo da olaksamo dalje, priznaje se i brojanje kao u onom clanku sa mapom sto je princi linkovao gde su tata i sin ubili 2 policajca pri pljacki banke, sto je naravno right-wing terorizam jer su ih ubili ne zato sto su ih ovi navatali pri pljacki nego sto su bili clanovi nekog right-wing kluba ili cega vec. Klasican right-wing terorizam.
3?
2?

Mislim ako smo dosli 2 to je vec teritorija za pokrivanje sa usima i cutanje ovih sto postuju gluposti.
Ako je uopste bilo igde 2 zrtve u sta sumnjam.

Ako je maksimum sto su postigli 1 zrtva, ili su ti right-wing teroristi beznadezno nesposobni (ali naravno ipak opasniji od ISISa i left-wing terorista zajedno), ili
je u pitanju medijska histerija.
alselone alselone 07:29 22.08.2017

Re: Percepcija

bene_geserit
Teza clanka je da su right-wing teroristi gori od islamista a da ne pominjemo ove left-wing i da je Trampova predizborna retorika i izbor za predsednika tome doprineo, pa ko velim, mora da je istina cim pise na Internetu.

Mora da su strasni right-wing teroristi u USA napravili nevidjena sranja odkad se Tramp ozbiljno pojavio u politici (to bi bila cela 2016 i evo vec skoro 8 meseci 2017-te).
Eno onaj islamista pobi sav onaj narod u gay-klubu, blm-ovci pobise one policajce, a sta je najgori akt koji su right-wing teroristi napravili za Trampova vakta evo godinu i 8 meseci?

Posto su gori od islamista mora da su pobili negde vise od 53-je.
Ili makar 40, 30, 20, ili makar 10?
Cekaj valjda je neko postigao makar 5, ne mora da bude policajaca, kao onaj blm-ovac, mada je realno teze pobiti policajce nego obican narod.
Makar 4?

Evo da olaksamo dalje, priznaje se i brojanje kao u onom clanku sa mapom sto je princi linkovao gde su tata i sin ubili 2 policajca pri pljacki banke, sto je naravno right-wing terorizam jer su ih ubili ne zato sto su ih ovi navatali pri pljacki nego sto su bili clanovi nekog right-wing kluba ili cega vec. Klasican right-wing terorizam.
3?
2?

Mislim ako smo dosli 2 to je vec teritorija za pokrivanje sa usima i cutanje ovih sto postuju gluposti.
Ako je uopste bilo igde 2 zrtve u sta sumnjam.

Ako je maksimum sto su postigli 1 zrtva, ili su ti right-wing teroristi beznadezno nesposobni (ali naravno ipak opasniji od ISISa i left-wing terorista zajedno), ili
je u pitanju medijska histerija.


Ono sto predator radi povodom rata u Bosni, ti radis povodom unutrasnje americke politike.
bene_geserit bene_geserit 07:32 22.08.2017

Re: Percepcija

Pa sta radim?
Zaboravi na svoju percepciju formiranu laznom medijskom propagandom.
I reci mi, sta su ti strasni rigth-wing teroristi, gori od svega na svetu, uspeli da urade za Trampova vakta?

Ili su napravili razna sranja (samo mi izdvoj najgore) ili tvoja precepcija nije u skladu sa stvarnoscu.
alselone alselone 07:47 22.08.2017

Re: Percepcija

Pa sta radim?


Ne, zapravo sam ti dao kompliment.
Prikazujes drugu stranu medalje, utemeljeno, racionalno, argumentima. Ponekad se slazem, ponekad ne, ali ne mogu da ti osporim kvalitet diskusije.
floki floki 08:23 22.08.2017

Re: Percepcija

Ono sto predator radi povodom rata u Bosni, ti radis povodom unutrasnje americke politike.


Cekaj, sta fali Predinim stavovima povodom rata u Bosni?

alselone alselone 08:33 22.08.2017

Re: Percepcija

Cekaj, sta fali Predinim stavovima povodom rata u Bosni?


Nista. Cenim ih, rekao sam mu to par puta.
tyson tyson 09:40 22.08.2017

Re: Percepcija

Mora da su strasni right-wing teroristi u USA napravili nevidjena sranja odkad se Tramp ozbiljno pojavio u politici (to bi bila cela 2016 i evo vec skoro 8 meseci 2017-te).
Eno onaj islamista pobi sav onaj narod u gay-klubu, blm-ovci pobise one policajce, a sta je najgori akt koji su right-wing teroristi napravili za Trampova vakta evo godinu i 8 meseci?

Ali nisu akti terorizma ili ekstremizma isključivo oni sa ljudskim žrtvama; znamo i po sopstvenom iskustvu, iz ratova 1990-ih i ranije, da izazivanje straha i iskazivanje netrepeljivosti sa ciljem, u krajnjoj instanci, ukljanjanja određene grupacije ljudi može da ima i druge podjednako efikasne oblike. Kako, na primer, stojimo sa napadima na verske objekte u SAD u 2016/17.?

bene_geserit bene_geserit 09:55 22.08.2017

Re: Percepcija

Ne znam to ostavljam tebi da nadjes.
Ono sto znam je da su right-wing teroristi ubili 5 a left-wing teroristi 13 ljudi u 2016/17 godini.
bene_geserit bene_geserit 07:21 22.08.2017

Radovanje

Vidim ima budala koje se raduju sto je Tramp otkacio Bannon-a.
Nisam bas siguran zbog cega, Bannon je bio poslednji izolacionista u Trampovom timu. Ovi sto su ostali isto su mogli i kod Hilari u tim.
Odlazak Bannon-a samo znaci da su se sanse za vojno resavanje konflikta po svetu postaje puuuuuno verovatnije (sto vec vidimo u Afganistanu). Nadam se da necemo to da gledamo i po Severnoj Koreji ili Iranu.

Ima i onih sto se raduju sto su CEO-ovi Google/Facebook/Paypal cega god poceli da vrse cenzuru desnog sadrzaja i da odbijaju pruzanje usluga onima ciji im se stavovi ne svidjaju. Sto je logicno, de ces lepse nego da takvi velikani, na osnovu kriterijuma koje sami odrede i koji nikako nisu na prodaju, krenu da vrse cenzuru. Nema sanse da ce da dodje do zloupotreba toga u buducnosti, koja ce da potkaci i ove sto se ubise od radovanja. I nema sanse da bi npr. krenuli da saradjuju sa vladom u cilju sprecavanja slobode govora, o wait to se vec desilo samo u Kini, tako da kao da nije.

Ima ih i sto se raduju i sto je krenula kampanja za ogranicenje slobode govora i revizije prvog amandmana. Sve je to za nase dobro, drzava hoce samo da spreci ove sa kukuljicama i krstovima da sire "govore mrznje". Nema sansi da ce drzava to da zloupotrebi kada joj zatreba, i da hate speech malo sire definise sta god da joj smeta, i da ce to da potkaci jednom i ove sto se sad raduju.

Raduju se neki i sto ruse spomenike iz vremena gradjanskog rata u USA, spomenike Kolumbu, reimenuju ulice nazvane po founding fathers, a ima ih i koji predlazu da se rusi spomenik na Mount Rushmore-u. I treba sve su to rasisti i vlasnici robova, simboli bele supremacije. Sve da ih zamenimo spomenicima repera i nba igraca, da se zna sta su prioriteti u zivotu.
alselone alselone 07:28 22.08.2017

Re: Radovanje

bene_geserit
Vidim ima budala koje se raduju sto je Tramp otkacio Bannon-a.
Nisam bas siguran zbog cega, Bannon je bio poslednji izolacionista u Trampovom timu. Ovi sto su ostali isto su mogli i kod Hilari u tim.
Odlazak Bannon-a samo znaci da su se sanse za vojno resavanje konflikta po svetu postaje puuuuuno verovatnije (sto vec vidimo u Afganistanu). Nadam se da necemo to da gledamo i po Severnoj Koreji ili Iranu.

Ima i onih sto se raduju sto su CEO-ovi Google/Facebook/Paypal cega god poceli da vrse cenzuru desnog sadrzaja i da odbijaju pruzanje usluga onima ciji im se stavovi ne svidjaju. Sto je logicno, de ces lepse nego da takvi velikani, na osnovu kriterijuma koje sami odrede i koji nikako nisu na prodaju, krenu da vrse cenzuru. Nema sanse da ce da dodje do zloupotreba toga u buducnosti, koja ce da potkaci i ove sto se ubise od radovanja. I nema sanse da bi npr. krenuli da saradjuju sa vladom u cilju sprecavanja slobode govora, o wait to se vec desilo samo u Kini, tako da kao da nije.

Ima ih i sto se raduju i sto je krenula kampanja za ogranicenje slobode govora i revizije prvog amandmana. Sve je to za nase dobro, drzava hoce samo da spreci ove sa kukuljicama i krstovima da sire "govore mrznje". Nema sansi da ce drzava to da zloupotrebi kada joj zatreba, i da hate speech malo sire definise sta god da joj smeta, i da ce to da potkaci jednom i ove sto se sad raduju.

Raduju se neki i sto ruse spomenike iz vremena gradjanskog rata u USA, spomenike Kolumbu, reimenuju ulice nazvane po founding fathers, a ima ih i koji predlazu da se rusi spomenik na Mount Rushmore-u. I treba sve su to rasisti i vlasnici robova, simboli bele supremacije. Sve da ih zamenimo spomenicima repera i nba igraca, da se zna sta su prioriteti u zivotu.


Svedoci smo aktivnog povecanja drzavne represije i smanjenja ljudskih prava, kao posle 9/11 (digresija. Kada sam bio u Belorusiji daju mi 911 sobu. Reko - je l' ovo predsednicki apartman kod vas? Smejali smo se obojica, nisu se naljutili :) ).
emsiemsi emsiemsi 07:40 22.08.2017

Re: Radovanje

alselone
bene_geserit
Vidim ima budala koje se raduju sto je Tramp otkacio Bannon-a.
Nisam bas siguran zbog cega, Bannon je bio poslednji izolacionista u Trampovom timu. Ovi sto su ostali isto su mogli i kod Hilari u tim.
Odlazak Bannon-a samo znaci da su se sanse za vojno resavanje konflikta po svetu postaje puuuuuno verovatnije (sto vec vidimo u Afganistanu). Nadam se da necemo to da gledamo i po Severnoj Koreji ili Iranu.

Ima i onih sto se raduju sto su CEO-ovi Google/Facebook/Paypal cega god poceli da vrse cenzuru desnog sadrzaja i da odbijaju pruzanje usluga onima ciji im se stavovi ne svidjaju. Sto je logicno, de ces lepse nego da takvi velikani, na osnovu kriterijuma koje sami odrede i koji nikako nisu na prodaju, krenu da vrse cenzuru. Nema sanse da ce da dodje do zloupotreba toga u buducnosti, koja ce da potkaci i ove sto se ubise od radovanja. I nema sanse da bi npr. krenuli da saradjuju sa vladom u cilju sprecavanja slobode govora, o wait to se vec desilo samo u Kini, tako da kao da nije.

Ima ih i sto se raduju i sto je krenula kampanja za ogranicenje slobode govora i revizije prvog amandmana. Sve je to za nase dobro, drzava hoce samo da spreci ove sa kukuljicama i krstovima da sire "govore mrznje". Nema sansi da ce drzava to da zloupotrebi kada joj zatreba, i da hate speech malo sire definise sta god da joj smeta, i da ce to da potkaci jednom i ove sto se sad raduju.

Raduju se neki i sto ruse spomenike iz vremena gradjanskog rata u USA, spomenike Kolumbu, reimenuju ulice nazvane po founding fathers, a ima ih i koji predlazu da se rusi spomenik na Mount Rushmore-u. I treba sve su to rasisti i vlasnici robova, simboli bele supremacije. Sve da ih zamenimo spomenicima repera i nba igraca, da se zna sta su prioriteti u zivotu.


Svedoci smo aktivnog povecanja drzavne represije i smanjenja ljudskih prava, kao posle 9/11 (digresija. Kada sam bio u Belorusiji daju mi 911 sobu. Reko - je l' ovo predsednicki apartman kod vas? Smejali smo se obojica, nisu se naljutili :) ).

Дај два примера тога активног повећања !

bene_geserit bene_geserit 08:14 22.08.2017

Re: Radovanje

Evo kako cela stvar izgleda iz libertarijanske perspektive.
maksa83 maksa83 08:27 22.08.2017

Re: Radovanje

Vidim ima budala koje se raduju sto je Tramp otkacio Bannon-a.

Luđe su samo budale koje se lože na Bannona.

Kad ga je otkačilo otišao na breitbart.com da vidim šta tamošnja raja misli. Majko mila, koja je to količina hejta i toksina, saćedavamsenajebemokeveliberalne, i ostale stormfront retorike po komentarima. Mrak. Toga je Bannon urednik, i ta ekipa se oko njega skuplja.

A što se tiče tog lamenta desničara čije su ljuCke slobode ugnjetene, to je sad već bajato, i to pitanje se postavlja od kad su ljudi krenuli da izlaze iz feudalizma, "da li liberali treba da budu beskonačno tolerantni prema konzervativcima ako znamo da bi ih konzervativci, ako dođu na vlast, pojeli za doručak?", i odgovor je sažeo Poper, pa da ga ne prepisujem: Paradox of tolerance (Koga mrzi da klikne - "beskonačna tolerancija je nemoguća, pošto neumitno vodi ka ukidanju tolerancije" ).

Ne, ne možeš (*) da ložiš raju i podbunjuješ druge budale kako je tvoja rasa super a druge inferiorne, i kako ćete da vratite te stvari na njihovo mesto. Dogovorili smo se vremenom kao civilizacija da je to pogrešno. Da si u stanju da razumeš zašto i kako je to pogrešno ne bi bio tu 'de si i to šta si, tako da - deal with it. Zgutaj, jbg.

(*) Ovo "ti" nisi ti bene_geserit nego neznana budala sa M4 u ruci i Generalom Lijem u srcu, i njegov Internet-ratnik pandan.

bene_geserit bene_geserit 08:50 22.08.2017

Re: Radovanje

Irelevantno je sta ti mislis o tome kako je USA ustav postavio stvari sto se tice slobode govora (daleko sire shvaceno nego u Evropi).
Bitno je samo sta pise u Ustavu. Za njegovu interpretaciju je mahom zaduzen sudski sistem (prepun levicara btw).
Ako ti se ne svidja sta pise u Ustavu (i amandmanima) postoji procedura za promenu pa izvolte.
bene_geserit bene_geserit 08:54 22.08.2017

Re: Radovanje

emsiemsi emsiemsi 09:01 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
Vidim ima budala koje se raduju sto je Tramp otkacio Bannon-a.

Luđe su samo budale koje se lože na Bannona.

Kad ga je otkačilo otišao na breitbart.com da vidim šta tamošnja raja misli. Majko mila, koja je to količina hejta i toksina, saćedavamsenajebemokeveliberalne, i ostale stormfront retorike po komentarima. Mrak. Toga je Bannon urednik, i ta ekipa se oko njega skuplja.

A što se tiče tog lamenta desničara čije su ljuCke slobode ugnjetene, to je sad već bajato, i to pitanje se postavlja od kad su ljudi krenuli da izlaze iz feudalizma, "da li liberali treba da budu beskonačno tolerantni prema konzervativcima ako znamo da bi ih konzervativci, ako dođu na vlast, pojeli za doručak?", i odgovor je sažeo Poper, pa da ga ne prepisujem: Paradox of tolerance (Koga mrzi da klikne - "beskonačna tolerancija je nemoguća, pošto neumitno vodi ka ukidanju tolerancije" ).

Ne, ne možeš (*) da ložiš raju i podbunjuješ druge budale kako je tvoja rasa super a druge inferiorne, i kako ćete da vratite te stvari na njihovo mesto. Dogovorili smo se vremenom kao civilizacija da je to pogrešno. Da si u stanju da razumeš zašto i kako je to pogrešno ne bi bio tu 'de si i to šta si, tako da - deal with it. Zgutaj, jbg.

(*) Ovo "ti" nisi ti bene_geserit nego neznana budala sa M4 u ruci i Generalom Lijem u srcu, i njegov Internet-ratnik pandan.


Поприлично је зезнуто то око "лево" и "десно".
Пре неголи се запуца из једнога табора на други, не би било лоше да се свако од нас подсети да су и у другом табору људи.
Можда би тада споразумневање лакше ишло.
Успут --- ја нисам нити у једном табору па ми је много лакше.
maksa83 maksa83 09:05 22.08.2017

Re: Radovanje

Irelevantno je sta ti mislis o tome kako je USA ustav postavio stvari sto se tice slobode govora (daleko sire shvaceno nego u Evropi).
Bitno je samo sta pise u Ustavu. Za njegovu interpretaciju je mahom zaduzen sudski sistem (prepun levicara btw).
Ako ti se ne svidja sta pise u Ustavu (i amandmanima) postoji procedura za promenu pa izvolte.

Naravno da je potpuno irelevantno šta ja mislim pošto ja ne živim tamo ('de mi je Fuchs), ja samo pokušavam da ti objasnim zašto desnica doživljava tamo to što doživljava, i kako i zašto je A Naša Desničarska Prava?! kuknjava deplasirana, i sa koje strane i zašto dolazi pritisak koji će možda promeniti Ustav i doneti Amandmane, ili možda i neće. To su trenutne društvene fluktuacije izazvane odnosima snaga raznih faktora, i ako se uhvatiš za "ali, ali ... ovo je Ustav!" udaraćeš u zidove i neće ti biti jasno zašto se povređuješ.

maksa83 maksa83 09:08 22.08.2017

Re: Radovanje

Пре неголи се запуца из једнога табора на други, не би било лоше да се свако од нас подсети да су и у другом табору људи.

Pa, jes', ali u jednom od tih tabora su ljudi koji misle da je bolj ljud zato što ga mama rodila belog i da ga to čini toliko specijalnim da onaj drugi koji nije beo treba malo da se skloni kad on prolazi, a i da to što smeju da sede u istom autobusu sa njim i idu sa njegovom decom u istu školu nije baš normalno.
bene_geserit bene_geserit 09:10 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
i ako se uhvatiš za "ali, ali ... ovo je Ustav!" udaraćeš u zidove i neće ti biti jasno zašto se povređuješ.

A, onda izvini.
Necemo valjda da se drzimo Ustava i zakona ko pijan plota.
emsiemsi emsiemsi 09:13 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
Пре неголи се запуца из једнога табора на други, не би било лоше да се свако од нас подсети да су и у другом табору људи.

Pa, jes', ali u jednom od tih tabora su ljudi koji misle da je bolj ljud zato što ga mama rodila belog i da ga to čini toliko specijalnim da onaj drugi koji nije beo treba malo da se skloni kad on prolazi, a i da to što smeju da sede u istom autobusu sa njim i idu sa njegovom decom u istu školu nije baš normalno.

Таквих будалчина има у оба табора.
Успут --- у оба табора има и будалчина које проналазе неке атрибуте којим дисквалификују другачијемислеће. Зато и јесу у табору.
Едит на успут --- мислим, у данашње време се сврставати у таборе !? Страшно !
predatortz predatortz 09:13 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
Пре неголи се запуца из једнога табора на други, не би било лоше да се свако од нас подсети да су и у другом табору људи.

Pa, jes', ali u jednom od tih tabora su ljudi koji misle da je bolj ljud zato što ga mama rodila belog i da ga to čini toliko specijalnim da onaj drugi koji nije beo treba malo da se skloni kad on prolazi, a i da to što smeju da sede u istom autobusu sa njim i idu sa njegovom decom u istu školu nije baš normalno.


Nije normalno. Kao što, po meni, nije normalno da na granicama EU neka deca čekaju po deset sati u koloni za ne EU građane, dok deca EU građana te granice prelaze skoro bez ikakvog čekanja. I takvi misle da su oni i njihova deca posebniji jer ih je majka rodila u Dojčlandu, recimo.
floki floki 09:15 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
Пре неголи се запуца из једнога табора на други, не би било лоше да се свако од нас подсети да су и у другом табору људи.

Pa, jes', ali u jednom od tih tabora su ljudi koji misle da je bolj ljud zato što ga mama rodila belog i da ga to čini toliko specijalnim da onaj drugi koji nije beo treba malo da se skloni kad on prolazi, a i da to što smeju da sede u istom autobusu sa njim i idu sa njegovom decom u istu školu nije baš normalno.


hehe, isto tako imas jedan veliki tabor zvani USA koji misli da, posto su oni tamo rodjeni imaju pravo da prave atomske bombe i bace ih na nekog ako oni vide potrebu za tim, ali drugi, koji su rodjeni, na primer u Iranu ili Severnoj Koreji nemaju pravo na to da prave iste takve bombe...
princi princi 09:17 22.08.2017

Re: Radovanje

Odlazak Bannon-a samo znaci da su se sanse za vojno resavanje konflikta po svetu postaje puuuuuno verovatnije (sto vec vidimo u Afganistanu). Nadam se da necemo to da gledamo i po Severnoj Koreji ili Iranu.

Pa naravno. Vojna hunta vas je iskoristila sve, kao mlade pavijane. Sad možete na miru da nastavite sa vašim zero hedge bulažnjenjima.
predatortz predatortz 09:17 22.08.2017

Re: Radovanje

floki
maksa83
Пре неголи се запуца из једнога табора на други, не би било лоше да се свако од нас подсети да су и у другом табору људи.

Pa, jes', ali u jednom od tih tabora su ljudi koji misle da je bolj ljud zato što ga mama rodila belog i da ga to čini toliko specijalnim da onaj drugi koji nije beo treba malo da se skloni kad on prolazi, a i da to što smeju da sede u istom autobusu sa njim i idu sa njegovom decom u istu školu nije baš normalno.


hehe, isto tako imas jedan veliki tabor zvani USA koji misli da, posto su oni tamo rodjeni imaju pravo da prave atomske bombe i bace ih na nekog ako oni vide potrebu za tim, ali drugi, koji su rodjeni, na primer u Iranu ili Severnoj Koreji nemaju pravo na to da prave iste takve bombe...


Ma, ajde što misle da imaju pravo... Nego ih i bace, počine najklasičniji genocid, dotad neupamćen, pa svoje neimanje muda da krenu u invaziju još nazivaju opravdanim aktom rata.
bene_geserit bene_geserit 09:24 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
ja samo pokušavam da ti objasnim zašto desnica doživljava tamo to što doživljava, i kako i zašto je A Naša Desničarska Prava?! kuknjava deplasirana, i sa koje strane i zašto dolazi pritisak koji će možda promeniti Ustav i doneti Amandmane, ili možda i neće.

A zbog cega pokusavas da objasnis stvari o kojima pojma nemas?
Pritisak dolazi iskljucivo i jedino od strane krupnog kapitala (i od njega kontrolisanih politicara) kome odgovara identity policies i podela ljudi na grupe jer se onda bave glupostima umesto npr. time ko capa pare, i odgovara im globalizam (jel potrebno objasnjenje zbog cega?).
Tako da su im se trenutno interesi poklopili sa levicarima.

A pritisak se ostvaruje kroz podrsku policije left-wing kontra-demonstrantima (od toga da im dozvole da razbijaju dozvoljena okupljanja, dozvole im da nose maske na kontra-mitinzima iako je zakonom zabranjeno, a da ne pominjemo kese sa urinom, improvizovane bacace plamena i ostalo sto ne vidis na slikama po msm gde us kontra-demonstranti obicno neka deca sto u ruci drze cvet) i potpunu medijsku kontrolu dogadjaja (gde ces recimo uvek da vidis slike naoruzanih right-wing demonstranata a to sto ovi iz Redneck Revolt-a npr. takodje uvek imaju oruzje, toga nekako uvek nema na slikama).
bene_geserit bene_geserit 09:26 22.08.2017

Re: Radovanje

princi
Vojna hunta vas je iskoristila sve, kao mlade pavijane. Sad možete na miru da nastavite sa vašim zero hedge bulažnjenjima.

U kom smislu nas je iskoristila kad je protivkandidat bila Klintonova?
floki floki 09:27 22.08.2017

Re: Radovanje

rekoh ja da i bace ako vide potrebu za tim - bas to sto ti kazes...

pre neki dan izadje clanak u spiegel-u kako rosneft pomaze venecueli da ne bankrotira sada... i autor kaze na jednom mestu kako niko ne bi smeo osim USA da petlja bilo sta po venecueli jer je to "prirodna zona americkog interesa" jer je blizu USA...

e, ali istovremeno (makso, izvini, pominjem mrske) rusi, kinezi, dopisi po zelji nemaju pravo na to da nesto smatraju svojom zonom prirodnog interesa (nebitno ovde sta ja mislim o svemu tome)...

jedni sebi daju za pravo da nesto mogu, ali drugima isto to pravo osporavaju i pri tome se zovu civilizacijom i slobodnim svetom... serem se u ton film
bene_geserit bene_geserit 09:31 22.08.2017

Re: Radovanje

Onaj koji je najjaci radi sta hoce, lupa cuske gde hoce i sebe zove kako hoce.
Otkad je sveta i veka. Sta je tu novo?
predatortz predatortz 09:33 22.08.2017

Re: Radovanje


jedni sebi daju za pravo da nesto mogu, ali drugima isto to pravo osporavaju i pri tome se zovu civilizacijom i slobodnim svetom... serem se u ton film


Štite "američki način života" paleći tuđu decu napalmom hiljadama milja od Amerika.
Ne vidim ja neku veliku, suštinsku, razliku između onoga što je radio Hitler, i onoga što su Ameri radili u Vijetnamu i drugim zemljama.
floki floki 09:34 22.08.2017

Re: Radovanje

bene_geserit
Onaj koji je najjaci radi sta hoce, lupa cuske gde hoce i sebe zove kako hoce.
Otkad je sveta i veka. Sta je tu novo?


pa naravno da nije nista novo, tako je (na zalost) uvek bilo i verovatno ce biti, samo je mnogo smor kad neko krene da palamudi i obrazlaze sve to nekim visim ciljevima, borbom za demokratiju, ljudska prava i sta ti ja znam...
predatortz predatortz 09:34 22.08.2017

Re: Radovanje

bene_geserit
Onaj koji je najjaci radi sta hoce, lupa cuske gde hoce i sebe zove kako hoce.
Otkad je sveta i veka. Sta je tu novo?


Ništa! Ama baš ništa.
Čude me samo pametni ljudi, koji za to pokušavaju da nađu opravdanje.
princi princi 09:38 22.08.2017

Re: Radovanje

bene_geserit
princi
Vojna hunta vas je iskoristila sve, kao mlade pavijane. Sad možete na miru da nastavite sa vašim zero hedge bulažnjenjima.

U kom smislu nas je iskoristila kad je protivkandidat bila Klintonova?

Pa da, kod Klintonke nema šanse da bi ovako 'ladno preuzeli vlast bez izbora. Stvarno ne razumem šta me pitaš.
bene_geserit bene_geserit 09:40 22.08.2017

Re: Radovanje

Ti se zezas jel tako?
Sa Klintonovom ne bi morali ni da preuzimaju vlast, imali bi je od pocetka.
nsarski nsarski 09:43 22.08.2017

Re: Radovanje

Čude me samo pametni ljudi, koji za to pokušavaju da nađu opravdanje.


Kad bi ljudi znali koliko malo pameti upravlja svetom, umrli bi od straha. (Andrić).

tyson tyson 09:53 22.08.2017

Re: Radovanje

pre neki dan izadje clanak u spiegel-u kako rosneft pomaze venecueli da ne bankrotira sada... i autor kaze na jednom mestu kako niko ne bi smeo osim USA da petlja bilo sta po venecueli jer je to "prirodna zona americkog interesa" jer je blizu USA...
(...)
jedni sebi daju za pravo da nesto mogu, ali drugima isto to pravo osporavaju i pri tome se zovu civilizacijom i slobodnim svetom... serem se u ton film

Ne razumeš poruku i emotivno reaguješ, čini mi se.

A poruka je prilično real-politička: Neki mogu da imaju "prirodne zone interesa" jer su dovoljno jaki da to proglase i sprovedu u delo, i doljvoljno su jaki da spreče ostale sa sličnim ambicijama, ako požele.

To je i dalje civilizovani i slobodni svet, ali neke stvari su jednostavno nepromenjive (ili , 'ajde, teško promenjive). Milenijumi ljudske istorije nas uče da su jaki sprečavani u svojim namerama i poduhvatima samo od strane jačih.


princi princi 09:54 22.08.2017

Re: Radovanje

bene_geserit
Ti se zezas jel tako?
Sa Klintonovom ne bi morali ni da preuzimaju vlast, imali bi je od pocetka.

Ma da, baš kao što su je imali i pod Obamom. Tebi, izgleda, još uvek nije jasno šta se desilo.
bene_geserit bene_geserit 09:59 22.08.2017

Re: Radovanje

Pa Klintonova je Obamu uvela u rat u Libiji, sta ces vise od toga. Ona je bila predstavnik vojne hunte kod Obame.
predatortz predatortz 10:04 22.08.2017

Re: Radovanje


Kad bi ljudi znali koliko malo pameti upravlja svetom, umrli bi od straha. (Andrić).


Da se primetiti. Mislim da ovo nikad nije bilo tako ogoljeno kao danas.

Međutim, razmišljam o temi bloga - radikalizaciji.

Nismo li svi mi, beli ljudi, sa pristojnim poslovima, finim manirima, puni uvažavanja za svoje supruge, decu, komšije, lica sa posebnim potrebama, seksualnim i drugim manjinama... - nismo li zapravo mi najviše radikalizovani?

Zašto?

Pa, nekako ispada da smo upravo mi ti koji su najviše zla naneli a i dalje za sebe mislimo da smo najpošteniji, bogom dani, najcivilizovaniji...

Dakle, da li se mi rađamo radikalizovani?
emsiemsi emsiemsi 10:05 22.08.2017

Re: Radovanje

tyson
pre neki dan izadje clanak u spiegel-u kako rosneft pomaze venecueli da ne bankrotira sada... i autor kaze na jednom mestu kako niko ne bi smeo osim USA da petlja bilo sta po venecueli jer je to "prirodna zona americkog interesa" jer je blizu USA...
(...)
jedni sebi daju za pravo da nesto mogu, ali drugima isto to pravo osporavaju i pri tome se zovu civilizacijom i slobodnim svetom... serem se u ton film

Ne razumeš poruku i emotivno reaguješ, čini mi se.

A poruka je prilično real-politička: Neki mogu da imaju "prirodne zone interesa" jer su dovoljno jaki da to proglase i sprovedu u delo, i doljvoljno su jaki da spreče ostale sa sličnim ambicijama, ako požele.

To je i dalje civilizovani i slobodni svet, ali neke stvari su jednostavno nepromenjive (ili , 'ajde, teško promenjive). Milenijumi ljudske istorije nas uče da su jaki sprečavani u svojim namerama i poduhvatima samo od strane jačih.



М'да !
Прилично банална тврдња некога ко је учен да политкоректно мисли.
Слобода је, не мораш (више) да оправдаваш идиотарије.
Успут --- јаки нису слободни и цивилизовани самим тиме што су јаки.
floki floki 10:07 22.08.2017

Re: Radovanje

tyson
pre neki dan izadje clanak u spiegel-u kako rosneft pomaze venecueli da ne bankrotira sada... i autor kaze na jednom mestu kako niko ne bi smeo osim USA da petlja bilo sta po venecueli jer je to "prirodna zona americkog interesa" jer je blizu USA...
(...)
jedni sebi daju za pravo da nesto mogu, ali drugima isto to pravo osporavaju i pri tome se zovu civilizacijom i slobodnim svetom... serem se u ton film

Ne razumeš poruku i emotivno reaguješ, čini mi se.

A poruka je prilično real-politička: Neki mogu da imaju "prirodne zone interesa" jer su dovoljno jaki da to proglase i sprovedu u delo, i doljvoljno su jaki da spreče ostale sa sličnim ambicijama, ako požele.

To je i dalje civilizovani i slobodni svet, ali neke stvari su jednostavno nepromenjive (ili , 'ajde, teško promenjive). Milenijumi ljudske istorije nas uče da su jaki sprečavani u svojim namerama i poduhvatima samo od strane jačih.



ma malo sam ja omatorio da emotivno na sve to reagujem, to ti se pogresno cini, samo pisem da mi se to ne dopada a vec odavno sam oguglao...

meni je sve to jasno sto ti pises oko real-politike, ali cu uvek protiv toga jer smatram da je uzasno lose po ceo svet...

samo su mi bilo kakva mrsomudjenja koja pokusavaju da to opravdaju, na bilo koji nacin, jako bljutava..

a ovo sto si ti sada napisao meni zvuci ne kao razumevanje, nego opravdanje... izvinjavam se ako sam to sto si ti napisao pogresno razumeo



maksa83 maksa83 10:11 22.08.2017

Re: Radovanje

A, onda izvini.
Necemo valjda da se drzimo Ustava i zakona ko pijan plota.

Mi hoćemo, vi nećete.

Tj. držaćete se Ustava koliko i Povelje Ujedinjenih Nacija.
maksa83 maksa83 10:12 22.08.2017

Re: Radovanje

samo su mi bilo kakva mrsomudjenja koja pokusavaju da to opravdaju, na bilo koji nacin, jako bljutava..

Ko opravda, šta, i gde?
maksa83 maksa83 10:19 22.08.2017

Re: Radovanje

Dakle, da li se mi rađamo radikalizovani?

Rađamo se uslovljeni da pripadamo Plemenu - kome god - Belcima, Srbima, Feministkinjama, Zvezdašima, Linuxovcima, Motoristima... Onog trenutka kad nešto postane tribalno i počne da nas definiše razum odlazi ćao. To je evolutivna tekovina. Treba biti pomalo lud i ne razmišljati previše kad treba da se navali na mamuta, jer neki ćete da ne preživite a neki ćemo da jedemo.

To važi čak i za normalne jedinke (kako god to društvo definisalo u datom trenutku) - tj. pogotovo važi normalne jedinke.

floki floki 10:23 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
samo su mi bilo kakva mrsomudjenja koja pokusavaju da to opravdaju, na bilo koji nacin, jako bljutava..

Ko opravda, šta, i gde?


sorry ako nisam bio dovoljno precizan, nisam imao skoro nijedan konkretan primer opravdavanja kada sam ovo napisao - osim sto mi je ovo sto tyson napisao zazvucalo kao opravdanje...

generalno sam mislio na to da ce neko (real-politkom, civlizacijom, demokratijom, ljudskim pravima...) da opravdava situaciju, da, na primer, ameri obore neku vlast u nekoj drugoj zemlji ili je izbombarduju i razvale totalno, ali ce u isto vreme, na primer, da palamudi kako su eto rusi necivilizovani jer su se drznuli da opale par samara onoj napujdanoj budali iz gruzije onomad...

meni je sve to golo sranje... a amere (vlast, da budem precizniji) smatram najgorima trenutno bas zato sto su najjaci i glavne kolovodje kod takvih sranja po svetu
maksa83 maksa83 10:27 22.08.2017

Re: Radovanje

Kad bi ljudi znali koliko malo pameti upravlja svetom, umrli bi od straha. (Andrić).


"Kompjutere su smislili u Vatikanu, da zaposle pametne ljude glupostima kako se ne bi bavili ključnim stvarima."

pok. Zoran Životić, čovek koji je mogao da ujutru sedne, i u C-u do uveče napravi šta 'oćeš.

floki floki 10:30 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
Dakle, da li se mi rađamo radikalizovani?

Rađamo se uslovljeni da pripadamo Plemenu - kome god - Belcima, Srbima, Feministkinjama, Zvezdašima, Linuxovcima, Motoristima... Onog trenutka kad nešto postane tribalno i počne da nas definiše razum odlazi ćao. To je evolutivna tekovina. Treba biti pomalo lud i ne razmišljati previše kad treba da se navali na mamuta, jer neki ćete da ne preživite a neki ćemo da jedemo.

To važi čak i za normalne jedinke (kako god to društvo definisalo u datom trenutku) - tj. pogotovo važi normalne jedinke.



ja licno mislim da se ne radjamo radikalizovani (nisam siguran, naravno) nego da se tako oblikujemo jos od malena...
emsiemsi emsiemsi 10:33 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
Kad bi ljudi znali koliko malo pameti upravlja svetom, umrli bi od straha. (Andrić).


"Kompjutere su smislili u Vatikanu, da zaposle pametne ljude glupostima kako se ne bi bavili ključnim stvarima."

pok. Zoran Životić, čovek koji je mogao da ujutru sedne, i u C-u do uveče napravi šta 'oćeš.


Фала драгом богу који је измислио C#, па више нема потребе акања са поинтерском аритметиком.
emsiemsi emsiemsi 10:35 22.08.2017

Re: Radovanje

floki
maksa83
Dakle, da li se mi rađamo radikalizovani?

Rađamo se uslovljeni da pripadamo Plemenu - kome god - Belcima, Srbima, Feministkinjama, Zvezdašima, Linuxovcima, Motoristima... Onog trenutka kad nešto postane tribalno i počne da nas definiše razum odlazi ćao. To je evolutivna tekovina. Treba biti pomalo lud i ne razmišljati previše kad treba da se navali na mamuta, jer neki ćete da ne preživite a neki ćemo da jedemo.

To važi čak i za normalne jedinke (kako god to društvo definisalo u datom trenutku) - tj. pogotovo važi normalne jedinke.



ja licno mislim da se ne radjamo radikalizovani (nisam siguran, naravno) nego da se tako oblikujemo jos od malena...

Ја, ипак, мислим (немам доказа) да се тако рађамо, јер само неке будалчине од свих се (и) радикализују током живота.
Јер, да није тако, зашто се све будалчине не би радикализовале ?!
maksa83 maksa83 10:37 22.08.2017

Re: Radovanje

ja licno mislim da se ne radjamo radikalizovani (nisam siguran, naravno) nego da se tako oblikujemo jos od malena...

Ja mislim da se rađamo sa instinktom pripadnosti Čoporu, i da je to još uvek osnovna jedinica ljuCkog udruživanja. To što imaš neke šire okvire tipa Država, Mesna Zajednica, je nebitno, mada može da posluži za Čoporizacijju. Oblikovanjem od malena i/ili formativnih godina ti se izabere okvir tog Čopora, i onda budeš Zvezdaš, Hajdukovac sa Liona, Srbin, Hrvat, militantni Filatelista, ekstremna Hobi Pletilja...

Ili što reče pok. George Carlin:

“People are wonderful. I love individuals. I hate groups of people. I hate a group of people with a 'common purpose'. 'Cause pretty soon they have little hats. And armbands. And fight songs. And a list of people they're going to visit at 3am. So, I dislike and despise groups of people but I love individuals. Every person you look at; you can see the universe in their eyes, if you're really looking.”
maksa83 maksa83 10:38 22.08.2017

Re: Radovanje

Фала драгом богу који је измислио C#, па више нема потребе акања са поинтерском аритметиком.

Neko je u nečemu morao da pravi i taj C#. Ges d njuz - najverovatnije ga je pravio u C-u.

Živimo u civilizaciji pogonjenoj C-om (sve što mrda) i natkriljenoj Fortranom (sve što stoji).
emsiemsi emsiemsi 10:40 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
Фала драгом богу који је измислио C#, па више нема потребе акања са поинтерском аритметиком.

Neko je u nečemu morao da pravi i taj C#. Ges d njuz - najverovatnije ga je pravio u C-u.

Živimo u civilizaciji pogonjenoj C-om (sve što mrda) i Fortranom (sve što stoji).

Нормално !
Сагласан !
floki floki 11:13 22.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
ja licno mislim da se ne radjamo radikalizovani (nisam siguran, naravno) nego da se tako oblikujemo jos od malena...

Ja mislim da se rađamo sa instinktom pripadnosti Čoporu, i da je to još uvek osnovna jedinica ljuCkog udruživanja. To što imaš neke šire okvire tipa Država, Mesna Zajednica, je nebitno, mada može da posluži za Čoporizacijju. Oblikovanjem od malena i/ili formativnih godina ti se izabere okvir tog Čopora, i onda budeš Zvezdaš, Hajdukovac sa Liona, Srbin, Hrvat, militantni Filatelista, ekstremna Hobi Pletilja...

Ili što reče pok. George Carlin:

“People are wonderful. I love individuals. I hate groups of people. I hate a group of people with a 'common purpose'. 'Cause pretty soon they have little hats. And armbands. And fight songs. And a list of people they're going to visit at 3am. So, I dislike and despise groups of people but I love individuals. Every person you look at; you can see the universe in their eyes, if you're really looking.”


skroz moguce, mozda je to sa instinktom prezivljavanja, koji se onda jednostavno lakse sprovodi u delo u coporu...

kako god...

super bi bilo kad bi se ljud sto vise udruzivali oko dobrih stvari koje ne stete drugim ljudima, samo, jbg...
bladerunner92 bladerunner92 11:26 22.08.2017

Re: Radovanje



Maxa
Vidim ima budala koje se raduju sto je Tramp otkacio Bannon-a.


Luđe su samo budale koje se lože na Bannona.


Da, kažu da se sad Trump stavio na stranu Wall street bankara i korporacija kad je otpustio Banona pa sad Bene misli kako će sad doći "lakše" do vojne intervencije negde u svetu .Samo ne znam odakle mu ideja da bi SA Banonom to bilo sprečeno kad je on far right krilo koje je po diflotu militantno.
On je kao Trampov strateg najviše i uticao od početka da ispliva, zagovara se i toliko se razvije ta white supremacist ideja. Prosto mi je neverovatno da je u 21. veku bilo "normalno" da američki predsednik otvoreno priča protiv emigranata , muslimana i crnaca što je samo dalo opravdanje ko zna kojem broju naoružanih manijaka, rednecka , rasista i primitivaca da izmile i povampire se .A pre 50-60 godina su se predsednici Kenedi i Lindon Jhonson sa Great society borili da se tako nešto iskoreni. Sramota za Ameriku. Kad se doda na to (a moje površno mišljenje ili zaključak je da je to jedan od najbitnijih razloga ako ne i najbitniji kod odredjenog broja glasača za Trampa, a izvodim ga na osnovu ponašanja moje familije u Americi koji su glasali za Trampa, što je potpuno iznenadjujuće s obzirom na to kakvi su ljudi i emigranti) je da je "real feel" da je ekonomija Amerike godinama u padu (milion puta sam čula kako "Amerika nije ono što je bila" i kako se sve teže živi tamo) . Oni su glasali za Trampa ne zbog priče o emigrantima i crncima i muslimanima jer njima oni ne smetaju prilično sam sigurna u to ,već zbog priče odnosno ideje da će im doneti neku promenu u smislu da više ta Wall street korporativna Amerika neće da se sve više bogati a da narod sve više siromaši.

Drugo, ne vidim kako uopšte može iz bilo kog razloga da se relativizuje i opravdava ovakvo otvoreno podsticanje i zagovaranje fašizma koji je po diflotu i rasistički i da se podstiču ovakvi manijaci.To što oni (još uvek) nisu ubili nikog ili su ubili "samo" Header (pošto je Bene postovao kako eto oni ne ubiše nikog do sad a crnci i crnačke majke jesu pa je valjda onda ok da se rasizam razvija) ne znači da pojava tako nečeg nije opasna ,primitivna, sramotna i da ne vraća civilizaciju unazad. Meni je kod svih tih far right fašista, rasista, nacionalsita zajednički, kad razmišljam o njima, nedovoljan razvoj – prvo intelektualni,pa duhovni, socijalni i koji god hoćeš na dalje. A ne znam kako onda umnožavanje takvih pojedinaca ili takvi na vlasti može da bude dobro za društvo u kome živi Bene al dobro on valjda ima neku logiku.

i samo da okačim ovaj film koji je napravilo Ministartsvo za Rat Amerike '43 godine , zanimljivi su i komentari ispod zato sam izabrala baš ovaj klip. Može lako da se uporedi kakva je bila Amerika tad i sad i kako je ipak u velikoj vezi socijalni tj ekonomski razvoj sa razvojem društva i ljudskih prava.


princi princi 13:03 22.08.2017

Re: Radovanje

Rađamo se uslovljeni da pripadamo Plemenu - kome god - Belcima, Srbima, Feministkinjama, Zvezdašima, Linuxovcima, Motoristima... Onog trenutka kad nešto postane tribalno i počne da nas definiše razum odlazi ćao. To je evolutivna tekovina. Treba biti pomalo lud i ne razmišljati previše kad treba da se navali na mamuta, jer neki ćete da ne preživite a neki ćemo da jedemo.

Ili rečima pesnika (slušao jutros u gymu),

I'm an American soldier, an American
Beside my brothers and my sisters
I will proudly take a stand
When liberty's in jeopardy
I will always do what's right
I'm out here on the front lines
sleep in peace tonight
American soldier, I'm an American soldier



'Cause freedom don't come free (ovo zadnje me dotuklo)
emsiemsi emsiemsi 13:27 22.08.2017

Re: Radovanje

princi
Rađamo se uslovljeni da pripadamo Plemenu - kome god - Belcima, Srbima, Feministkinjama, Zvezdašima, Linuxovcima, Motoristima... Onog trenutka kad nešto postane tribalno i počne da nas definiše razum odlazi ćao. To je evolutivna tekovina. Treba biti pomalo lud i ne razmišljati previše kad treba da se navali na mamuta, jer neki ćete da ne preživite a neki ćemo da jedemo.

Ili rečima pesnika (slušao jutros u gymu),

I'm an American soldier, an American
Beside my brothers and my sisters
I will proudly take a stand
When liberty's in jeopardy
I will always do what's right
I'm out here on the front lines
sleep in peace tonight
American soldier, I'm an American soldier



'Cause freedom don't come free (ovo zadnje me dotuklo)

Нормално да се за слободу морамо борити !
Јеботе - па то је саморазумљиво.
Ух, одох мало да одџоњам - уби овај годишњи одмор.
pnbb pnbb 14:03 22.08.2017

Re: Radovanje

Živimo u civilizaciji pogonjenoj C-om (sve što mrda) i natkriljenoj Fortranom (sve što stoji).

ovi mejnfrejmovi po bankama ovde, to sve kobol
tyson tyson 16:08 22.08.2017

Re: Radovanje

princi
I'm an American soldier, an American
Beside my brothers and my sisters
I will proudly take a stand
When liberty's in jeopardy
I will always do what's right
I'm out here on the front lines
sleep in peace tonight
American soldier, I'm an American soldier

'Cause freedom don't come free (ovo zadnje me dotuklo)

To je to, i pesma i spot; 'murica.

bene_geserit bene_geserit 17:51 22.08.2017

Re: Radovanje

bladerunner92
Da, kažu da se sad Trump stavio na stranu Wall street bankara i korporacija kad je otpustio Banona pa sad Bene misli kako će sad doći "lakše" do vojne intervencije negde u svetu .Samo ne znam odakle mu ideja da bi SA Banonom to bilo sprečeno kad je on far right krilo koje je po diflotu militantno.

Zbog cega uopste pises ovako besmislen komentar?
Procitaj molim te nesto, bilo sta, o temi, pa probaj ponovo.
bladerunner92 bladerunner92 01:38 23.08.2017

Re: Radovanje

bene

Zbog cega uopste pises ovako besmislen komentar?


jooj mrzi me sad da ti objansjavam to

Ali me ne mrzi da ti kazem da ta Amerika mnogo vise pripada tim crncima i crnackim samohranim majkama nego sto ce tebi ikad, sta god ti tako fin i beo mislio u svojoj glavi. I da bih bas volela da uzbujaju bas dobro ovi Banonovi koji o tebi dodjosu , emigrantu koji je doso iz neke propale zaostale pripizdine da im uzme posao misle taman kako ti mislis o crnackim majkama, pa da odes u Tenesi ili Alabamu , udjes u bar i pozelis im dobar dan sa akcentom i narucis pivo. Vec te vidim u ulozi Ice T-ja u onom filmu Surviving the game. Eventualno bi ti dali vecu prednost posto imate i nesto zajednicko -- ne volite crnce i crnacke samohrane majke.
I kad smo kod filmova da te podsetim na Straw dogs rimejk iz 2011 i The Hills have eyes, tim redom ih pogledaj -- ostvarenja ko stvorena za tebe.
blogovatelj blogovatelj 02:25 23.08.2017

Re: Radovanje

Štite "američki način života" paleći tuđu decu napalmom hiljadama milja od Amerika.


U Vijetnamu je tokom rata poginulo dva miliona Vijetnamaca i 40.000 američkih vojnika za desetak godina napalm vojevanja. Tako bar piše na odjavnoj špici filma JFK.
blogovatelj blogovatelj 02:26 23.08.2017

Re: Radovanje

pa naravno da nije nista novo, tako je (na zalost) uvek bilo i verovatno ce biti, samo je mnogo smor kad neko krene da palamudi i obrazlaze sve to nekim visim ciljevima, borbom za demokratiju, ljudska prava i sta ti ja znam...


Pajić, na primer.
bene_geserit bene_geserit 04:54 23.08.2017

Re: Radovanje

Ja reko necu da se kacim za besmislen komentar, ali ne vredi ...
bladerunner92
... otpustio Banona pa sad Bene misli kako će sad doći "lakše" do vojne intervencije negde u svetu. Samo ne znam odakle mu ideja da bi SA Banonom to bilo sprečeno kad je on far right krilo koje je po diflotu militantno.

1. Da je Bannon protivnik intervenisanja po svetu i onaj ko je drzao Trampa na pravom putu sto se toga tice, ne mislim samo ja, vec i ostatak sveta. Sto bi i ti znao/znala da bilo sta pratis. Evo recimo procitaj ovo, to ti je Politico, tvoji levicari, pa nece da te zulja.

2. To sto su neki od ovih sto proglasavaju za far right svakoga ko sa njima ne ide da rusi spomenike proglasili Bannona za nekakav far right, nema veze sa zdravim mozgom. Kada prihvatis tako neku glupost za istinu ne bi bilo lose da malo pogledas sta su neciji stavovi, brukas se bezveze.
Andrew Breitbart, jevrej, je verovatno osnivao sa njim Breitbart News zbog njegovih anti-semitskih stavova?

bladerunner92
On je kao Trampov strateg najviše i uticao od početka da ispliva, zagovara se i toliko se razvije ta white supremacist ideja. Prosto mi je neverovatno da je u 21. veku bilo "normalno" da američki predsednik otvoreno priča protiv emigranata , muslimana i crnaca što je samo dalo opravdanje ko zna kojem broju naoružanih manijaka, rednecka , rasista i primitivaca da izmile i povampire se. ... ne vidim kako uopšte može iz bilo kog razloga da se relativizuje i opravdava ovakvo otvoreno podsticanje i zagovaranje fašizma koji je po diflotu i rasistički i da se podstiču ovakvi manijaci.

To naglo "jacanje, izmilivanje i podsticanje" fasizma/rasizma/cega vec mozes da dokumentujes cime?
- levi teroristi su ubili 13 ljudi 2016/17 (za Trampova vakta), desni teroristi 5
- jel imas neku statistiku koja govori o napadima na verske objekte ili necemu drugom
- da li su KKK odjednom krenuli da drze demonstracije, sto je inace bilo neuobicajeno za USA
Da li imas bilo sta sto moze da podrzi tu tvrdnju osim histerije placenih medija i politicara?

A "američki predsednik otvoreno priča protiv emigranata, muslimana i crnaca" je dobio daleko vise glasova latino i crnaca nego sto je GOP kandidat dobio na prethodnim izborima. Mora da ga nisu culi kada je to pricao?
bladerunner92
To što oni (još uvek) nisu ubili nikog ili su ubili "samo" Header (pošto je Bene postovao kako eto oni ne ubiše nikog do sad a crnci i crnačke majke jesu pa je valjda onda ok da se rasizam razvija) ne znači da pojava tako nečeg nije opasna, primitivna, sramotna i da ne vraća civilizaciju unazad. Meni je kod svih tih far right fašista, rasista, nacionalsita zajednički, kad razmišljam o njima, nedovoljan razvoj – prvo intelektualni, pa duhovni, socijalni i koji god hoćeš na dalje. A ne znam kako onda umnožavanje takvih pojedinaca ili takvi na vlasti može da bude dobro za društvo u kome živi Bene al dobro on valjda ima neku logiku.

"Umnozavanje" "takvih" pojedinaca - koje ne mozes da dokumentujes, "takvi" na vlasti za koje glasaju latino i crnci, rasizam koji se "razvija" sto opet ne mozes nicim da potvrdis.
I usput, zasto li mi deluje da od svih zrtava terorizma u poslednje vreme ti znas ime samo Header. Nesto mi deluje da ti oni murjanci sto su ih pobili blm-ovci ili razne zrtve islamista nisu toliko srcu prirasle. Jel znas ime makar jos nekom od njih?
bladerunner92 bladerunner92 08:49 23.08.2017

Re: Radovanje

bene_geserit

pa i ja rekoh da ne nastavljam besmislenu polemiku sa nekim ko toliko nije svestan svoje nesvesti ali moraću samo par stvari:

1. Da je Bannon protivnik intervenisanja po svetu i onaj ko je drzao Trampa na pravom putu sto se toga tice, ne mislim samo ja, vec i ostatak sveta. Sto bi i ti znao/znala da bilo sta pratis. Evo recimo procitaj ovo, to ti je Politico, tvoji levicari, pa nece da te zulja.

izvini šta si ti tačno u ovom članku video što toliko pokazuje da je Banon protivnik intervenisanja po svetu i onaj ko je drzao Trampa na pravom putu (šta god to navodno držanje čoveka kao što je Tramp na pravom putu , značilo i ma koliko bilo verovatno) osim jedne rečenice Bannon was a regular participant in national security debates, often as an opponent of military action and a harsh critic of international bodies like the United Nations and the European Union dakle, da je redovno prisustvovao debatama o nacionalnoj bezbednosti gde se nije slagao sa vojnim akcijama -- for all the wrong reasons - ne zato što je mnogo fin i dobar nego jer mu curila bala na ustima da sredi kući ove crnce, crnačke majke , emigrante, mexikance i muslimane .A odmah u istoj rečenici i da je protiv EU i UN , pa dalje niže da je podržavao evropske nacionalističke pokrete i Brexit a ako pročitaš članak dole i da je protiv Kine. Sad, dobro to je i stvar ukusa , moje mišljenje je da su i UN i EU da kažem ipak neka civilizacijska tekovina ne moraju svi tako da misle a naročito razumem da ti razumeš Banona zašto tako misli i da se slažeš s njim

Drugo to da je on far right čitam po većini članaka nisam ja izmislila

[url=http://www.politico.com/story/2017/08/18/foreign-policy-hawks-rise-after-bannon-departure-241812]THE RIGHT WING
Donald Trump Kicked a Hornet's Nest When He Fired Steve Bannon [/url]

treće
To naglo "jacanje, izmilivanje i podsticanje" fasizma/rasizma/cega vec mozes da dokumentujes cime?

Šarlotsvilom i ishodom u Šarlotsvilu ( vidiš sad se ja pitam da li je moguće da si zaista postavio ovako besmisleno pitanje)

četvrto
A "američki predsednik otvoreno priča protiv emigranata, muslimana i crnaca" je dobio daleko vise glasova latino i crnaca nego sto je GOP kandidat dobio na prethodnim izborima. Mora da ga nisu culi kada je to pricao?


Ne zaboravi da je Hillary iako je bila pogrešan kandidat osvojila koliko se sećam oko 2,5 miliona glasova VIŠE od Trampa. Tramp nije dobio izbore već ih je Hilari izgubila. Ljudi su glasali za promenu ne za Trampa.
plausibel plausibel 08:53 23.08.2017

Re: Radovanje

Ili rečima pesnika (slušao jutros u gymu),


maksa83 maksa83 10:06 23.08.2017

Re: Radovanje

'Cause freedom don't come free (ovo zadnje me dotuklo)

Je l' znaš inače da je taj Toby Keith treći najbogatiji gitarosvirač na svetu, sa nekih 320 milki, dakle sa više kinte od Kleptona i Džimija Pejdža i Brusa Springstina.

Ispred njega su po kinti samo Keith Richards i Jimmy Buffet. Da, znam da za ovog poslednjeg skoro niko nije čuo.
emsiemsi emsiemsi 10:11 23.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
'Cause freedom don't come free (ovo zadnje me dotuklo)

Je l' znaš inače da je taj Toby Keith treći najbogatiji gitarosvirač na svetu, sa nekih 320 milki, dakle sa više kinte od Kleptona i Džimija Pejdža i Brusa Springstina.

Ispred njega su po kinti samo Keith Richards i Jimmy Buffet. Da, znam da za ovog poslednjeg skoro niko nije čuo.

Ја сам (само) чуо !
princi princi 12:53 23.08.2017

Re: Radovanje

maksa83
'Cause freedom don't come free (ovo zadnje me dotuklo)

Je l' znaš inače da je taj Toby Keith treći najbogatiji gitarosvirač na svetu, sa nekih 320 milki, dakle sa više kinte od Kleptona i Džimija Pejdža i Brusa Springstina.

Ispred njega su po kinti samo Keith Richards i Jimmy Buffet. Da, znam da za ovog poslednjeg skoro niko nije čuo.

Pa da. Gledam ovo gore kako je sročio, ni Leni Riefenstahl ne bi bolje.
bene_geserit bene_geserit 18:00 23.08.2017

Re: Radovanje

bladerunner92
šta si ti tačno u ovom članku video što toliko pokazuje da je Banon protivnik intervenisanja po svetu i onaj ko je drzao Trampa na pravom putu (šta god to navodno držanje čoveka kao što je Tramp na pravom putu , značilo i ma koliko bilo verovatno) osim jedne rečenice

Naravno "jedna recenica", i sve ostale recenice, i naslov clanka, ajde ne davi majke ti. Ako vec pojma nemas o necemu i tema te ne zanima i nisi nista procitao/la o tome, zbog cega uopste komentarises?
bladerunner92
To naglo "jacanje, izmilivanje i podsticanje" fasizma/rasizma/cega vec mozes da dokumentujes cime?

Šarlotsvilom i ishodom u Šarlotsvilu ( vidiš sad se ja pitam da li je moguće da si zaista postavio ovako besmisleno pitanje)

Ovo je toliko besmisleno da ne znam ni zbog cega repliciram.
Po toj logici kada je onaj Sandersov simpatizer probao da pobije gomilu GOP kongresmena (i samo srecom su ga ubili pre nego je to ostvario) to je dokaz o jacanju, izmilivanju i potsticanju fundamentalizma kod Sandersovih glasaca?

Ludaka i levih i desnih ima. Imas statistiku i zvanicnu i nezvanicnu.
Pa izvoli nadji statisticke dokaze da je fasizam/rasizam i sta vec ojacao i rasirio se.

A vidim i dalje brojis popular vote, pobeda Trampa bas boli?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana