Društvo

Albanci-jedan baš fin svet

kosta.babic RSS / 20.08.2017. u 18:43

Moram da pomenem G.Crosa jer nam je bacio kosku i zaključao blog.

 

Bože kako su fini i miroljubivi njegovi prijatelji Albanci sa kosova.Oni bi eto svoje Kosovo naravno bez Srba. 

Samo treba da zaboravimo zverstva OVK i da nikog ne tužimo.

Dobro bi bilo da zaboravimo spaljenu Bogorodicu Ljevišku i sve spaljene crkve i manastire na kosovu.

Bilo bi sasvim demokratski da zaboravimo otete i prognane.

Takođe i "Žutu kuću" i trgovinu Srpskim ljudskim organima. 

Srpsku decu pokošenu rafalima bezumnika a verujemo gospodinu Vokeru.

 

 https://www.youtube.com/watch?v=-5lyKJ7DTWQ&t=14s

Pa kog ne mrzi neka pogleda

Često sam bivao po Kosovu.Upoznao mnogo ljudi i Albanaca i Srba i niko nije tvrdio Kosovo je samo naše.

Pominjali su do duše strah u Srpskim enklavama.

 http://blog.b92.net/text/27187/Suvenir-sa-Koritnika/

 Taj strah Albanski živalj nikad nije pominjao.

Mislim da bi trebalo kao pristojni ljudi da zaboravimo da je posle drugog sv.rata Josip Broz zvani TITO zabranio povratak Srbima koji su pobegli od šiptarskog terora a njihove kuće naselio ljudima iz Albanije.

Dobro bi bilo da  pošteni Amerikanci  zaborave da njihovu decu snabdeva drogom šiptarska mafija čiji su deo i aktuelni kosovski političari. 

Suviše se mafijaških interesa steklo na Kosovu.Sa obe strane.

A moglo bi bolje. 



Komentari (250)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 18:48 20.08.2017

....

Često sam bivao po Kosovu.Upoznao mnogo ljudi i Albanaca i Srba i niko nije tvrdio Kosovo je samo naše.


Usput

G.Cross
Kad je pozivao na unutrašnji dijalog Predsednik Vucic je rekao “ Da bismo postigli dobar dogovor svako mora nesto da izgubi”.

Mislim da je to totalno pogrešno, da bismo dobili dobar dogovor svako nešto mora da dobije.


karabasbarabas karabasbarabas 19:09 20.08.2017

Spusti vile Matija

Ako neko zeli da otvori drugi blog za komentare ili cak kontrablog to je u redu.


Bolje da si se strpio malo da covek otkljuca komentare, nece jos dugo.

'vako je ispalo nekako... Krlavo.
kosta.babic kosta.babic 19:15 20.08.2017

Re: Spusti vile Matija

karabasbarabas
Ako neko zeli da otvori drugi blog za komentare ili cak kontrablog to je u redu.


Bolje da si se strpio malo da covek otkljuca komentare, nece jos dugo.

'vako je ispalo nekako... Krlavo.

Neće skoro d'otključa.Otputovo poslom u neki lepši deo sveta.
mariopan mariopan 22:25 22.08.2017

Re: Spusti vile Matija

kosta.babic
karabasbarabas
Ako neko zeli da otvori drugi blog za komentare ili cak kontrablog to je u redu.


Bolje da si se strpio malo da covek otkljuca komentare, nece jos dugo.

'vako je ispalo nekako... Krlavo.

Neće skoro d'otključa.Otputovo poslom u neki lepši deo sveta.


Možda hoće skoro da otključa? Crosa poštujem, nije ostrašćen i verovatno je nešto lepo doživeo tamo pa piše o tome?

Ne verujem da će da me nagovara da nešto od toga što ti nabrajaš - zaboravim?
blogovatelj blogovatelj 19:26 20.08.2017

Zašto se posle iščuđavaš

Posle ti je čudno kad ljudi ne žele da pričaju normalno sa tobom?
Nije ti palo na pamet da na tvoje nenormalne konstatacije nužno slede i podjebavajući odgovori?
Gde je Kros ikada ovo pomenuo, magarče?

Samo treba da zaboravimo zverstva OVK i da nikog ne tužimo.
Dobro bi bilo da zaboravimo spaljenu Bogorodicu Ljevišku i sve spaljene crkve i manastire na kosovu.
Bilo bi sasvim demokratski da zaboravimo otete i prognane.
Takođe i "Žutu kuću" i trgovinu Srpskim ljudskim organima.
Srpsku decu pokošenu rafalima bezumnika a verujemo gospodinu Vokeru.


Ti čoveče nisi naučio za svog života da razumeš pročitano. Još Krosov blog i nije stilski težak.
kosta.babic kosta.babic 19:32 20.08.2017

Re: Zašto se posle iščuđavaš

blogovatelj
Posle ti je čudno kad ljudi ne žele da pričaju normalno sa tobom?
Nije ti palo na pamet da na tvoje nenormalne konstatacije nužno slede i podjebavajući odgovori?
Gde je Kros ikada ovo pomenuo, magarče?

Samo treba da zaboravimo zverstva OVK i da nikog ne tužimo.
Dobro bi bilo da zaboravimo spaljenu Bogorodicu Ljevišku i sve spaljene crkve i manastire na kosovu.
Bilo bi sasvim demokratski da zaboravimo otete i prognane.
Takođe i "Žutu kuću" i trgovinu Srpskim ljudskim organima.
Srpsku decu pokošenu rafalima bezumnika a verujemo gospodinu Vokeru.


Ti čoveče nisi naučio za svog života da razumeš pročitano. Još Krosov blog i nije stilski težak.

Blogi.Jesi li ikad bio na Kosovu?Da li su ti ljudi pričali šta im se događa?Da li si video autobuse sa zavarenom žicom na prozorima koji prevoze decu do škole?
Ne seri.
milanb milanb 21:27 20.08.2017

Re:

Samo treba da zaboravimo zverstva OVK i da nikog ne tužimo.
Dobro bi bilo da zaboravimo spaljenu Bogorodicu Ljevišku i sve spaljene crkve i manastire na kosovu.
Bilo bi sasvim demokratski da zaboravimo otete i prognane.
Takođe i "Žutu kuću" i trgovinu Srpskim ljudskim organima. 


Једног дана, Срби ће све ово заборавити.
anonymous anonymous 23:03 20.08.2017

Re: Zašto se posle iščuđavaš

blogovatelj
Posle ti je čudno kad ljudi ne žele da pričaju normalno sa tobom?
Nije ti palo na pamet da na tvoje nenormalne konstatacije nužno slede i podjebavajući odgovori?
Gde je Kros ikada ovo pomenuo, magarče?

Ti čoveče nisi naučio za svog života da razumeš pročitano. Još Krosov blog i nije stilski težak.


Da se podsetimo.


Filip Mladenović
03:37 20.08.2017
Glavni nedostatak bloga:
Umesto da se raspravlja - polemiše - piše - komentariše o temi bloga, to se često radi o - autoru bloga, što je jalovo i deplasirano, tj. dosadno i u korist odumiranja bloga B92.



blogovatelj blogovatelj 04:26 22.08.2017

Re: Zašto se posle iščuđavaš

Blogi.Jesi li ikad bio na Kosovu?


Mnogo puta. Par puta godišnje u svakom smeru sve do demonstracija 1981. Posle ćale više nije hteo tuda da vozi. Relacija Raška - Mitrovica - Vučitrn - Priština - Uroševac - Kačanik - Skoplje.
Plus sam proveo kumulattivno barem jedno osam godina svog života u zapadnoj Makedoniji, koja je, jelte, prepuna Albanaca.
U drugim delovima Kosova na žalost nisam bio, ali imam želju. I ići ću, sasvim sigurno.
A što ti misliš da si pametan ako si bio na Kosovu? Jesi proveo desetak godina svog života među Albancima?
Vidiš da sam ti postavio elementarno pitanje na koje ne želiš da odgovoriš. Gde je Kros pomenuo ono što sam citirao? Nigde. to su samo tvoje halucinacije, tu ne pomaže duži boravak na Kosovu.
blogovatelj blogovatelj 04:31 22.08.2017

Re: Zašto se posle iščuđavaš

Da se podsetimo.


Puši ga, paore.
Vidiš da ne razume elementarne stvari kad nešto pročita. Šta da pričam sa njim, majke ti? Postavim citat i pitam ga da mi kaže gde je Kros u svom blogu to pomenuo, on kao najveći kreten odgovara "ne seri"
A ti si upao u fazon da budeš pravednik i boriš se protiv mrskih judeomasonskih korporacija i to ti je cilj bitisanja na blogu, tako da ni sa tobom nemam šta da raspravljam, dovoljno je da ti kažem da si majmun.
Zato sam uostalom i ekstremno proredio dolaženje ovde, koji ćete mi kurac, realno. Jedino mi krivo što onda manje čitam šta pametni pišu, ali jebi ga, ima Fejs, pronađem ih kojekuda.
kosta.babic kosta.babic 07:11 22.08.2017

Re: blogovatelj

Vidiš da sam ti postavio elementarno pitanje na koje ne želiš da odgovoriš. Gde je Kros pomenuo ono što sam citirao? Nigde. to su samo tvoje halucinacije, tu ne pomaže duži boravak na Kosovu.

Ne znam dal ga pušiš il ga duvaš il ti promaja struji kroz glavu?
Nigde u svom blogu nisam polemisao sa stavovima g.crossa.Mogu o tome da pričam jedino sa njim ako otvori blog.Pomenuo sam ga samo u uvodu.
"Moram da pomenem G.Crosa jer nam je bacio kosku i zaključao blog".Sve ostalo uljučujući tvoje partizanske insinuacije su isključivo plod tvoje mašte.Uostalom sam Cross je rekao da nema ništa protiv ako neko otvori svoj blog i iznese svoje stavove.
Inače Albanci među kojima si ti živeo su izumrli.Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.Bratstvo-jedinstvo je odavno zaboravljeno na ovim prostorima osim u vašim partizanskim glavama.Na ovim ex Ju prostorima aktuelna je nova maksima -Srbi su krivi za sve.
cassiopeia cassiopeia 09:49 22.08.2017

Re: blogovatelj

Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.



Jao, bre, Kosta, ti stvarno veruješ u ovo?

Ja mogu bar tri primera da ti navedem da to nije tačno. Iz ličnog iskustva.
Da nemam poštovanja prema tvojim godinama i sedoj glavi rekla bih ti da kenjaš.
emsiemsi emsiemsi 10:14 22.08.2017

Re: blogovatelj

cassiopeia
Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.



Jao, bre, Kosta, ti stvarno veruješ u ovo?

Ja mogu bar tri primera da ti navedem da to nije tačno. Iz ličnog iskustva.
Da nemam poštovanja prema tvojim godinama i sedoj glavi rekla bih ti da kenjaš.

Коста не кења.
Тако је како, на жалост, Коста каже.
А не како ти кажеш - на жалост.
kosta.babic kosta.babic 10:23 22.08.2017

Re: cassiopeia

cassiopeia
Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.



Jao, bre, Kosta, ti stvarno veruješ u ovo?

Ja mogu bar tri primera da ti navedem da to nije tačno. Iz ličnog iskustva.
Da nemam poštovanja prema tvojim godinama i sedoj glavi rekla bih ti da kenjaš.

Ajd sad ja tebe da pitam. Gde si slavila oslobođenje Knina? Na licu mesta ili uz Tomsonov koncert na TVu?
cassiopeia cassiopeia 10:26 22.08.2017

Re: cassiopeia

kosta.babic

Ajd sad ja tebe da pitam. Gde si slavila oslobođenje Knina? Na licu mesta ili uz Tomsonov koncert na TVu?


Sram te bilo!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:53 22.08.2017

Re: Re:

milanb
Samo treba da zaboravimo zverstva OVK i da nikog ne tužimo.
Dobro bi bilo da zaboravimo spaljenu Bogorodicu Ljevišku i sve spaljene crkve i manastire na kosovu.
Bilo bi sasvim demokratski da zaboravimo otete i prognane.
Takođe i "Žutu kuću" i trgovinu Srpskim ljudskim organima. 


Једног дана, Срби ће све ово заборавити.


deo Srba je zaboravio već, deo nije. deo koji je zaboravio se odnosi nehajno i sa indignacijom, gnušanjem i nipodaštavanjem prema Srbima koji nisu zaboravili, a deo Srba koji nije zaboravio se odnosi sa agresijom i mržnjom prema delu Srba koji je zaboravio. sve u svemu, pičvajz pun nasilja: intelektualnog, duhovnog, fizičkog, mentalnog, verbalnog, kulturološkog, svake vrste, rečju.

kod Albanaca je isto tako: postoji deo ljudi koji žele mir s nama, i postoji taj mračnjački, ratnički lobi, pun pretnje i mržnje... nekada se može desiti da ćete u istom sokaku sresti Albance željne da se izrazgovaraju sa vama i napiju Skenderebeua, a već na kraju šora će biti Albanci koji će želeti da vas ubiju, i rasprodaju vaše organe po crnim berzama sveta.

make weed, cognac, kaimak, and shunka, not war! and bring us PJ Harvey!

maksa83 maksa83 10:55 22.08.2017

Re: blogovatelj

Коста не кења.
Тако је како, на жалост, Коста каже.
А не како ти кажеш - на жалост.

Kosta ipak kenja, a ti nisi u pravu.

Evo recimo ovde imaš bar jednog, a ako imaš jednog onda možda imaš još jednog, i možda još jednog...
emsiemsi emsiemsi 11:00 22.08.2017

Re: blogovatelj

maksa83
Коста не кења.
Тако је како, на жалост, Коста каже.
А не како ти кажеш - на жалост.

Kosta ipak kenja, a ti nisi u pravu.

Evo recimo ovde imaš bar jednog, a ako imaš jednog onda možda imaš još jednog, i možda još jednog...

Коста не кења !
Не кењаш ни ти !
Није проблем овога којега си линковао, знам и ја таквих.
Није то спорно.
maksa83 maksa83 11:18 22.08.2017

Re: blogovatelj

Коста не кења !
Не кењаш ни ти !
Није проблем овога којега си линковао, знам и ја таквих.
Није то спорно.

Pa jeste baš to sporno.

Kosta kaž... pardon, kenja:

Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.

... što prosto nije istina, odn. - kenja.


Im'o sam u suton pok. države u vojsci Šipca iz Suve Reke koji me je pokrivao svojim ćebetom kad se vratim sa požarstva i sa kojim sam učio da pevam njihove narodnjake, a imao sam i par komada koji su večito ćućorili u grupi i koje nikako ne bih ostavio iza leđa kada se pojavi bojeva municija. Jedan od njih mu je jednom prikenjao što se druži sa Škijom i ovaj ga oduvao, ali ovaj ništa više nije smeo da mu kaže pošto je ovaj mogao da veže oko njega banderu u čvor sa sve mašnom. Prostodušan jak tip sa vrha brda kome si smeo da uradiš i kažeš bilo šta osim da mu ugasiš Ljambadu na tranzistoru, netaknut tom iredenta pričom.

emsiemsi emsiemsi 11:37 22.08.2017

Re: blogovatelj

maksa83
Коста не кења !
Не кењаш ни ти !
Није проблем овога којега си линковао, знам и ја таквих.
Није то спорно.

Pa jeste baš to sporno.

Kosta kaž... pardon, kenja:

Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.

... što prosto nije istina, odn. - kenja.


Im'o sam u suton pok. države u vojsci Šipca iz Suve Reke koji me je pokrivao svojim ćebetom kad se vratim sa požarstva i sa kojim sam učio da pevam njihove narodnjake, a imao sam i par komada koji su večito ćućorili u grupi i koje nikako ne bih ostavio iza leđa kada se pojavi bojeva municija. Jedan od njih mu je jednom prikenjao što se druži sa Škijom i ovaj ga oduvao, ali ovaj ništa više nije smeo da mu kaže pošto je ovaj mogao da veže oko njega banderu u čvor sa sve mašnom. Prostodušan jak tip sa vrha brda kome si smeo da uradiš i kažeš bilo šta osim da mu ugasiš Ljambadu na tranzistoru, netaknut tom iredenta pričom.


Овим болдованим си све рекао.
Немам шта да додам.
kosta.babic kosta.babic 13:05 22.08.2017

Re: cassiopeia

Ja mogu bar tri primera da ti navedem da to nije tačno. Iz ličnog iskustva.

Tri primera odakle? Iz Beograda,Zagreba,Londona?

Da nemam poštovanja prema tvojim godinama i sedoj glavi rekla bih ti da kenjaš.

Da nemam poštovanja prema tebi rekao bih ti nešto još puno gore.
kosta.babic kosta.babic 13:30 22.08.2017

Re: blogovatelj

Puši ga, paore.

Na ovom bi ti i krkar pozavideo.
kosta.babic kosta.babic 13:36 22.08.2017

Re: Maksa83

Kosta ipak kenja, a ti nisi u pravu.

Kosta ipak ne kenja a jedna lasta ne čini proleće!
cassiopeia cassiopeia 14:05 22.08.2017

Re: cassiopeia

Tri primera odakle? Iz Beograda,Zagreba,Londona?


Sa Kosova.

A za ovo drugo... uvrediti me može samo onaj do koga mi je stalo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:17 22.08.2017

Re: blogovatelj

Prostodušan jak tip sa vrha brda kome si smeo da uradiš i kažeš bilo šta osim da mu ugasiš Ljambadu na tranzistoru, netaknut tom iredenta pričom.



Мој bromance звао се -- надам се и данaс -- Сефедин Кељменди, и покривао ми је, као што су и тебе, и давао сланину, и копао уместо мене ровове... мислим, свашта ми је радио. Верујем да ме је слично волео и извесни Ука Африм. Већ за остале, не бих се заклео. Бррр. Сефедин и Ука били су сиромашци, први дрвосеча, који ми је признао, да је сјајно што у војсци једе четири пута дневно а не мора да ради.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:37 22.08.2017

Re: cassiopeia


Da nemam poštovanja prema tvojim godinama i sedoj glavi rekla bih ti da kenjaš.

Ajd sad ja tebe da pitam. Gde si slavila oslobođenje Knina? Na licu mesta ili uz Tomsonov koncert na TVu?

Показна вежба зашто не треба имати поштовања према годинама и седој глави. Старос'--мудрос', кажу наши стари, али... само код оних који су и пре тога били мудри. Овај примерак, рекао бих, није.
emsiemsi emsiemsi 16:54 22.08.2017

Re: cassiopeia

kosta.babic
cassiopeia
Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.



Jao, bre, Kosta, ti stvarno veruješ u ovo?

Ja mogu bar tri primera da ti navedem da to nije tačno. Iz ličnog iskustva.
Da nemam poštovanja prema tvojim godinama i sedoj glavi rekla bih ti da kenjaš.

Ajd sad ja tebe da pitam. Gde si slavila oslobođenje Knina? Na licu mesta ili uz Tomsonov koncert na TVu?

Коста, да ли си сам смислио ово питање или ти је неко дошапнуо ?!
Касиопеја није кркан - далеко од тога.
kosta.babic kosta.babic 16:56 22.08.2017

Re:Brajovic

Показна вежба зашто не треба имати поштовања према годинама и седој глави. Старос'--мудрос', кажу наши стари, али... само код оних који су и пре тога били мудри. Овај примерак, рекао бих, није.

Brajoviću. Ako hoćeš da se udvaraš gospođama sa bloga nemoj preko mene.Suviše sam mator a mogao bih i da te pošaljem u pizdu materinu.
maksa83 maksa83 17:30 22.08.2017

Re: blogovatelj

Сефедин и Ука били су сиромашци

Ovaj je bio mica, ne krupan ko međed, ali jak ko stena - sam dizao i prebacivao nešto što inače rade dvojica, pošto je radio na građevinama pre vojske. Uopšte nije govorio srpski i ja sam mu - nekako - bio vodič kroz tu misteriju zvanu JNA. Npr. naučio sam da je kod njih ooogromna sramota glasno prdnuti, a možeš da zamisliš na šta je to ličilo kad ostaviš gomilu bilmeza osamnaestogodišnjaka iz raznih krajeva i slojeva same + ih krkaš pasuljem non stop. Njega je to glasno prđenje uz ha-ha-ha izluđivalo (po njemu je to sramota, i treba da odeš u wc da to uradiš), tako da sam tada naučio da se na njinom "ne prdi" kaže "mos perde". A kako se ozari kad čuje Ljambadu...
vcucko vcucko 19:01 22.08.2017

Re: blogovatelj

Predrag Brajovic


Мој bromance звао се -- надам се и данaс -- Сефедин Кељменди, и покривао ми је, као што су и тебе, и давао сланину, и копао уместо мене ровове... мислим, свашта ми је радио.

Bez uvrede, ali ovo meni liči na pravu ljubav, onu punu i putenu. Doduše verovatno neuzvraćenu, ali takve su najjače.
Mislim, sam si opisao...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:26 22.08.2017

Re: blogovatelj

Bez uvrede, ali ovo meni liči na pravu ljubav, onu punu i putenu.

Зашто увреда?
Модеран човек треба да је ослобођем стега полности, ејџизма, националне, религијске и расне подељености.
У том смислу ни твоја примедба није увредљива.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:46 22.08.2017

Re: blogovatelj

Im'o sam u suton pok. države u vojsci Šipca iz Suve Reke

Ja mogu bar tri primera da ti navedem da to nije tačno


Čudo jedno kako se pametni ljudi upecaju na ovo.
Znam slučaj, znam čoveka, poznavao sam nekog, imam prijatelja...

Pa naravno da postoje svakakvi pojedinačni primerci u svim skupovima, ali oni ne definišu skupove, a nacije su skup.
Naravno da postoje divni ljudi među svim narodima, kao i što postoje bagre među tim istim narodima, ali navođenje jednih ili drugih primera ništa o narodima ne govori, pa malo čudi pokušaj da se iz svog ličnog iskustva, koje je zapravo predstavlja zanemarljiv, tj. nepostojeći uzorak, opiše nacija.

Sve nacije imaju svoje specifičnosti, to ih i odvaja od drugih, bez tih specifičnosti ne bi ni postojala.
Albanska se definiše i time da su joj interesi direktno suprotstavljeni srpskim, da te interese trenutno ostvaruje mimo onoga što se uglavnom smatra pravednošću, principijelnošću, i to, logično je, iritira Srbe, makar one Srbe kojima je stalo do interesa sopstvene nacije.

To što postoji neko iz te nacije ko super svira džez (ili šta li se već svira u Maksinom klipu) uopšte ne menja tu činjenicu.
Kao što ne menja činjenicu da je albanska nacija jedna od retkih u Evropi u kojoj krvna osveta još uvek nije sasvim iskorenjena, nacija koja je svoj jezik standardizovala tek nedavno, valjda poslednja u Evropi, nacija čija kultura i nije otavila neke naročite tragove do sad, nacija koju su u vremnu kad su srpska i ostale nacije pravile svoje države smatrali poludivljim plemenom, nacija kojutrenutno vode vrlo vrlo sumnjivi tipovi, i slične kolektivne karakteristike...

Može se ovo shvatiti kao albanofobija, ali nije to u pitanju, u pitnju su činjenice koje se ne mogu osporiti nespornim pozitivnim ličnim iskustvima.
docsumann docsumann 22:02 22.08.2017

Re: blogovatelj

Može se ovo shvatiti kao albanofobija, ali nije to u pitanju, u pitnju su činjenice koje se ne mogu osporiti nespornim pozitivnim ličnim iskustvima.


sori bat, meni je jedina činjenica ovdje upravo - albanofobija


EDIT: i neću da navodim pozitivne kontraprimjere, već naprotiv, da prenesem svedočenje koje sam večeras čuo od drugara koji živi u Dablinu, i koji je imao vrlo loše iskustvo sa odlaskom u Ulcinj ovo ljeto.
na njegovo pitanje na srpskom da li je tu ulaz u stari grad, dobio je odgovor - Ne, iako je ulaz ustvari stvarno bio tu (iza ugla).
poslije tog nazovi ekcesa, on i žena su produžili za Petrovac.

no, donositi sud o nacijama na osnovu ličnih primjerima je kao opisivati more kapljicama vode.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 22.08.2017

Re: blogovatelj

sori bat, meni je jedina činjenica ovdje upravo - albanofobija


Ma nije, stvarno nije.
Ne misliš valjda da ja nemam lično pozitivno iskustvo sa Albacima?
Pa pisao sam ovde o kafi u kafiću u Suvoj Reci 2000. godine, dakle odmah posle rata, i super iskustvu sa Albancem konobarom, dečkom koji čak ne zna srpski.
Ali to ne menja ono o čemu sam piaso.
Probaj da osporiš nešto.
To o krvnoj osveti, o standardizaciji jezika, o Berliskom kongresu u stavu velikih sila, o postojanju ili nepostojanju značajnih istorijskim tragova albanske kulture, pisane, graditeljske...

Što je albanofobija ako se to kaže?

EDIT:

Evo i ja jedan da navedem, kontra mom pisanju

Jednom Albancu iz Ulcinja sam, u vreme kad sam radio neki drugi posao, učinio neku poslovnu uslugu. Dao sam mu robu bez nekih čvrstih garancija jer nije mogao da ih obezbedi, bankarske su mu skupe a on već bio zadužen, pa je robu dobio skoro na reč.
Ponudio mi da se revanšira tako što će moja žena i, tada mala, deca letovati kod njega.
Insistirao je i one su otišle.
Bio je više nego korektan, ali i to se dešavalo ubrzo posle rata, a u Ulcinju se srpski skoro nije mogao ni čuti. Nije im bilo prijatno i zamolile su ga da ih odveze negde severnije u CG, razumeo je i odvezao ih je.
Sjajan čovek, sa kojim sam dugo održavao kontakt, ali ga više nemam, na žalost.
Ali ni to ne utiče ne ono gore.
docsumann docsumann 22:14 22.08.2017

Re: blogovatelj

Probaj da osporiš nešto.


ne pada mi na pamet.
ne zato što ne bih bio u stanju, već zato što bi nas to uvuklo u mučno prepiranje po blogu, u kojem stvarno ne želim da učestvujem.

nadam se da me razumješ.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 22.08.2017

Re: blogovatelj

nadam se da me razumješ.


Svakako.
Pročitaj i moj edit, kad si već tu :)
docsumann docsumann 22:25 22.08.2017

Re: blogovatelj


pročitao
mariopan mariopan 22:34 22.08.2017

Re: blogovatelj

hoochie coochie man

Sve nacije imaju svoje specifičnosti, to ih i odvaja od drugih, bez tih specifičnosti ne bi ni postojala.
Albanska se definiše i time da su joj interesi direktno suprotstavljeni srpskim, da te interese trenutno ostvaruje mimo onoga što se uglavnom smatra pravednošću, principijelnošću, i to, logično je, iritira Srbe, makar one Srbe kojima je stalo do interesa sopstvene nacije.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 22.08.2017

Re: blogovatelj

Mariopan


milisav68 milisav68 22:48 22.08.2017

Re: blogovatelj

Мој bromance звао се -- надам се и данaс -- Сефедин Кељменди, и покривао ми је, као што су и тебе, и давао сланину, и копао уместо мене ровове... мислим, свашта ми је радио. Верујем да ме је слично волео и извесни Ука Африм. Већ за остале, не бих се заклео. Бррр. Сефедин и Ука били су сиромашци, први дрвосеча, који ми је признао, да је сјајно што у војсци једе четири пута дневно а не мора да ради.

Imao sam i ja jeddnog druga u vojsci, Milutin se zvao, a dobar čovek.Što je taj voleo da pomaže ljudima čudo jedno - da ne poveruješ.

A imao sam i jednog Maksu, doduše, on bio komunista...
milisav68 milisav68 22:48 22.08.2017

Re: blogovatelj

Мој bromance звао се -- надам се и данaс -- Сефедин Кељменди, и покривао ми је, као што су и тебе, и давао сланину, и копао уместо мене ровове... мислим, свашта ми је радио. Верујем да ме је слично волео и извесни Ука Африм. Већ за остале, не бих се заклео. Бррр. Сефедин и Ука били су сиромашци, први дрвосеча, који ми је признао, да је сјајно што у војсци једе четири пута дневно а не мора да ради.

Imao sam i ja jeddnog druga u vojsci, Milutin se zvao, a dobar čovek.Što je taj voleo da pomaže ljudima čudo jedno - da ne poveruješ.

A imao sam i jednog Maksu, doduše, on bio komunista...
zilikaka zilikaka 23:03 22.08.2017

Re: blogovatelj

koji je imao vrlo loše iskustvo sa odlaskom u Ulcinj ovo ljeto.

A ja sam u tom istom Ulcinju, u starom gradu doživela da nas meštatin, stariji gospodin sa ulice uvuče u kuću insistirajući da nas ugosti, i to posle svega nekoliko neobaveznih rečenica koje smo prethodno razmenili neobavezno.
Neću preterati ako kažem da nikad nisam kod nekog nepoznatog bila tako primljena.
Čovek Albanac, stara porodica iz centra staroog grada. Ostali smo kod njih celo prepodne i bilo izuzetno prijatno.
I to se sve desilo '99. kad je moglo biti milion razloga da se mrzimo.


blogovatelj blogovatelj 01:34 23.08.2017

Re: blogovatelj

Мој bromance звао се -- надам се и данaс -- Сефедин Кељменди


Ja sam imao dvojicu, a jedan isto bio Keljmendi, Behar se zvao.
docsumann docsumann 06:03 23.08.2017

Re: blogovatelj


stani bre, svi prijavljuju neke ortake Albance, ono vojska, krv, znoj i sukrvica, honor & loyality ...prava muška ljubav.

a je l' ko imao koju družbenicu Albanku u životu. što bi rekao Srks - kako se ljube?
maksa83 maksa83 06:43 23.08.2017

Re: blogovatelj

To što postoji neko iz te nacije ko super svira džez (ili šta li se već svira u Maksinom klipu) uopšte ne menja tu činjenicu.

Uopšte nije poenta kako tip svira džez (ne znam ni da li svira, i kako), nego u onome što je rekao, a što je (za one koje je mrzelo da kliknu, što ne osuđujem, i sam biram na čije i kad ću linkove da kliknem), skraćeno:

"Iz Prištine su prvo otišli Albanci, pa su se vratili, a onda su otišli Srbi, i došli umesto njih neki drugi Albanci, i ta stvar je stvorila jedan kulturni debalans i vakum, što je šteta. Verujem da se ista stvar desila sa svim drugim ratom pogođenim gradovima - Sarajevom, Beogradom."

Inače, ja bih se (da ne citiram) složio sa jedno 70% onoga što si napisao - niko ne kaže da mi i oni nemamo jedan ozbiljan lebensraum problem tu gde se sudaramo, nego da je ovo kostino:

Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.


...kenjaža.

Kao što i jeste.

nacija koju trenutno vode vrlo vrlo sumnjivi tipovi



Daobog našu vode zvezde sjajne. Ministar zdravstva nam je tip koji je ubijao pacijente za račun mafije. Jebotebog!

Albanski Premijer je Edi Rama, slikar. Inače, imaju frapantnu količinu žena u vladi:

http://www.kryeministria.al/en

Oni se trenutno ubijaju od ulaganja u infrastrukturu, i verovatno će za jedno 5 godina po pitanju morskog turizma da sazuju Crnu Goru, pogotovo ako Crnogorci nastave sa tom sjajnom praksom, tipa 50 eurocenti za tuširanje na plaži, 15 eur ufur, isl.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:33 23.08.2017

Re: blogovatelj

docsumann


a je l' ko imao koju družbenicu Albanku u životu. što bi rekao Srks - kako se ljube?



bogme, Tirana je hot skroz, sve se gleduckaju, pa se dodiruju prstima, pa kada hoćeš nešto da objasniš a one ti probiju auru (uđe u 30-ocentimetarski šesn'esterac, pa kao baš te dodiruje vrhom napupelih grudi)... nije bilo lako!

da sam veći hustlah na delima neg' na rečima, mogao bih i anatomski precizno da odgovorim na ovaj upit!
alselone alselone 07:51 23.08.2017

Re: blogovatelj

Daobog našu vode zvezde sjajne. Ministar zdravstva nam je tip koji je ubijao pacijente za račun mafije. Jebotebog!


Pa dobro. Njihovu vode kriminalci i ratni zlocinci. Nasu su male mace za njihove, da ne preterujemo.
maksa83 maksa83 08:00 23.08.2017

Re: blogovatelj

Pa dobro. Njihovu vode kriminalci i ratni zlocinci. Nasu su male mace za njihove, da ne preterujemo.

A pa pričamo o različitim stvarima. Kosovo je (ko stoji da sedne, ko sedi da legne, pošto ovo srpskom uhu nije milo) po svoj prilici privremena tvorevina sa privremenom upravom (koja jeste sve go kriminalac), i ono će postati deo Albanije kad tad. Da l' za 10 ili 50 godina, nije bitno, te granice su trenutno papirne, kao što je i naše "odsustvo granica" (kosovojesrbija) papirno.

Kome nije jasno šta se desilo i šta će da se desi treba da pogleda Vojvodinu. Raspala se AU Imperija - mi dobili Vojvodinu. Raspala se SFRJ Imperija - Albanija dobija Kosovo. Postoji dobar razlog što nema grđeg i nadrkanijeg stvora od mađarskog pograničnog službenika.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:09 23.08.2017

ozbiljni državotvorci

maksa83

A pa pričamo o različitim stvarima. Kosovo je (ko stoji da sedne, ko sedi da legne, pošto ovo srpskom uhu nije milo) po svoj prilici privremena tvorevina sa privremenom upravom (koja jeste sve go kriminalac), i ono će postati deo Albanije kad tad. Da l' za 10 ili 50 godina, nije bitno, te granice su trenutno papirne, kao što je i naše "odsustvo granica" (kosovojesrbija) papirno.



i ranije, dok smo mi u fazonu "oćekaki-nećekaki", ovi su svu kintu od gudre ulili u kupovinu decision-making ličnosti, sve do ličnosti VPOTUS-a. ono što nas boli je, ne toliko sudbina vekovnih ognjišta i življa - i Aca i Ica su ateisti i utilitaristi i boli ih uvo za to; već sudbina ogromne količine nekretnina koje posed/ovasmo/ujemo tamo. plus resursi, naravno. i zapadna Makedonija će slično završiti.
alselone alselone 08:12 23.08.2017

Re: blogovatelj

A pa pričamo o različitim stvarima. Kosovo je (ko stoji da sedne, ko sedi da legne, pošto ovo srpskom uhu nije milo) po svoj prilici privremena tvorevina sa privremenom upravom (koja jeste sve go kriminalac), i ono će postati deo Albanije kad tad. Da l' za 10 ili 50 godina, nije bitno, te granice su trenutno papirne, kao što je i naše "odsustvo granica" (kosovojesrbija) papirno.


Moguce, ali opet moze i drugacije. Nemoj prenebregnuti Milov efekat, tj. zelju kriminalne klike da ima svoju malu, privatnu knezevinu. Iz te knezevine moze da se rodi zasebna drzava u jednom momentu.

Znas sta je meni najsmesnije u svemu. Sto pored svih raspadanja i secenja, insistira se na celovitoj Bosni, koliko god to bila vestacka tvorevina.
maksa83 maksa83 08:23 23.08.2017

Re: blogovatelj

Moguce, ali opet moze i drugacije. Nemoj prenebregnuti Milov efekat, tj. zelju kriminalne klike da ima svoju malu, privatnu knezevinu. Iz te knezevine moze da se rodi zasebna drzava u jednom momentu.

Ma fora je što je baš ta kneževina skroz stvarna i nepapirna, upravo se ona proteže svuda gde ima albanskog ... življa! Za taj biznis ti trebaju i luke i put ka Istoku.
alselone alselone 08:29 23.08.2017

Re: blogovatelj

Ma fora je što je baš ta kneževina skroz stvarna i nepapirna, upravo se ona proteže svuda gde ima albanskog ... življa! Za taj biznis ti trebaju i luke i put ka Istoku.


Hm... verovatno si u pravu. Jebaće nam Ššššš...ampite kevu. Neko je spominjao Ulcinj. Jedna od zanimljivih stvari desila se 2014. Tada je izbor za Mis Albanije odžan u gradu Ulqin. Ne, nije sa planete Naboo iako tako zvuči. To je grad u drugoj državi.

Plasim se dana kada Sauronovo oko skloni fokus odavde i kad Milo odradi sve prljave stvari zbog kojih ga drže i čuvaju.
maksa83 maksa83 08:34 23.08.2017

Re: blogovatelj

Plasim se dana kada Sauronovo oko skloni fokus odavde i kad Milo odradi sve prljave stvari zbog kojih ga drže i čuvaju.

Ma zotri Miljo ih je ućljanio u NjATO, i ška probljem, on će da ima svoj malji Knježevina i da vljada dok je živ, a ako dođe stani pani zapaliće u neki Sinjgapur i krckaće to nešto malo desetina miliona eurodukata što je teškm radom uštedeo i boljgaqrAc...
alselone alselone 08:38 23.08.2017

Re: blogovatelj

Ma zotri Miljo ih je ućljanio u NjATO, i ška probljem, on će da ima svoj malji Knježevina i da vljada dok je živ, a ako dođe stani pani zapaliće u neki Sinjgapur i krckaće to nešto malo desetina miliona eurodukata što uštedeo i boljgaqrAc...


Boli njega patka, ali ne mislim ja na njega, nego na Albance koji ce zeleti Ulqin u svojoj knezevini po svaku cenu. Za sada ih drze i pomalo priprete kad treba. Al to je sad u naletu i puno pravednickog gneva, oslobadja svoja vekovna ognjista i zivalj.
docsumann docsumann 10:08 23.08.2017

Re: blogovatelj


nije Milu baš tako laća situacija kako to možda izgleda iz perspektive skoro 30-to godišnje neokrznute vladavine.
potonje izbore su jedva pretekli, i pored svih izbornih marifetluka koje DPS već tradicionalno baštini. 1 mandat je odlučivao.
DPS na vlast održavaju upravo stranke nacionalnih manjina, od kojih najproblematičniji odnos imaju sa Bošnjačkom Partijom (najjačom nacionalno-manjinskom strankom).

predstoji nam (u Septembru) tzv. suđenje vijeka, za slučaj "državni udar".
tu tek postoji gomila kontroverzi, sumnjivih svjedoka, povučenih izjava, odnosno ima svega sem ozbiljnih dokaza.

al' otom potom.

pravo suđenje vijeka bilo bi ono u kojem bi se M.Đ. našao na optuženičkoj klupi.

tyson tyson 12:24 23.08.2017

Re: blogovatelj

a je l' ko imao koju družbenicu Albanku u životu. što bi rekao Srks - kako se ljube?

Im'o ja, iz Valone. Još uvek je nisam prežalio, takoreći. Baš je dobra devojka bila, prilika što bi rekle babe.

A drugarica i skoro-pa-prijateljica nekoliko, sa Kosova; osobe k'o i sve druge, fino smo se slagali, nismo se prepirali na osetljive teme, jednostavno smo kao odrasli ljudi razumeli da o nekim stvarima možemo imati drugačije mišljenje i to smo prihvatali bez neke drame.


tasadebeli tasadebeli 14:55 23.08.2017

Re: blogovatelj

docsumann

stani bre, svi prijavljuju neke ortake Albance, ono vojska, krv, znoj i sukrvica, honor & loyality ...prava muška ljubav.



Ех, те осамдесете... Нови вал, ми плешемо, младост која не оправдава бесвест...







kosta.babic kosta.babic 17:50 23.08.2017

Re: brajović

Predrag Brajovic
Prostodušan jak tip sa vrha brda kome si smeo da uradiš i kažeš bilo šta osim da mu ugasiš Ljambadu na tranzistoru, netaknut tom iredenta pričom.



Мој bromance звао се -- надам се и данaс -- Сефедин Кељменди, и покривао ми је, као што су и тебе, и давао сланину, и копао уместо мене ровове... мислим, свашта ми је радио. Верујем да ме је слично волео и извесни Ука Африм. Већ за остале, не бих се заклео. Бррр. Сефедин и Ука били су сиромашци, први дрвосеча, који ми је признао, да је сјајно што у војсци једе четири пута дневно а не мора да ради.

Kako je lako biti naivan. Danas bi te njihova deca preklala kao jagnje.
kosta.babic kosta.babic 18:20 23.08.2017

Re: emsi

Коста, да ли си сам смислио ово питање или ти је неко дошапнуо ?!
Касиопеја није кркан - далеко од тога.

Pitanje je tvoje ja ga samo primenjujem na idiote.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:12 23.08.2017

Re: blogovatelj

nego da je ovo kostino:

Porasli su neki novi koji veruju da je samo mrtav Srbin dobar Srbin.



...kenjaža.

Kao što i jeste.


To da.
Albanski Premijer je Edi Rama, slikar. Inače, imaju frapantnu količinu žena u vladi:


Neki njihov Mihailo Obrenović :)


A ta količina žena u vladi mi deluje baš nabudženo, broj radi broja, da fascinira, da prikrije stvarnost.

Veoma, ali veoma dobra opaska je ova Docsova, koliko Albanki poznajete.
Znam da je cilj opaske bio druge vrste, ali je pitanje mnogo dobro.

Napabirči se na silu par komada, i ja sam o tome razmišljao, i zaista, dosta Albanaca sam upoznao, ali malo Albanki.
Ne znam da li sam i jednu, ali da ne grešim dušu, možda se neka i omakla.

Sve mi se čini da je to posledica onoga o čemu sam pisao, stanje svesti tog kolektiva koje se najbolje opisuje rečju primitivizam, ali pošto je ta reč politički nepodobna (nekorektna je moderan termin) onda možda da upotrebim patrijahalnost ili tako neku, malo mekšu, reč.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 23.08.2017

Re: brajović

Danas bi te njihova deca preklala kao jagnje.


A ti poznaješ decu ljudi o kojima Braja govori?
tyson tyson 21:45 23.08.2017

Re: blogovatelj

Sve mi se čini da je to posledica onoga o čemu sam pisao, stanje svesti tog kolektiva koje se najbolje opisuje rečju primitivizam, ali pošto je ta reč politički nepodobna (nekorektna je moderan termin) onda možda da upotrebim patrijahalnost ili tako neku, malo mekšu, reč.

Šta je to uopšte "primitivizam", i ko je autoritet da ga proglašava?

U ovom konkretnom slučaju, ti što žive "patrijarhalni" život, žive onako kako njima odgovara. Ko smo mi da sudimo? Treba se uzdržavati od takve arogancije, jer je na korak od fašizma/rasizma (da, baš tako).


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 23.08.2017

Re: blogovatelj

Šta je to uopšte "primitivizam", i ko je autoritet da ga proglašava?


A kako, nego primitivno, zvati društvo u kome postoji ovako nešto
Za ono koji ne klikću delić....
Suprug i sin su mi odsekli kosu nožem. Takav je zakon tamo odakle dolazim, tako se kažnjavaju neverne žene......


Zar normalan um nije dovoljan autoritet da to proglasi primitivizmom?

U ovom konkretnom slučaju, ti što žive "patrijarhalni" život, žive onako kako njima odgovara.

To se uvek i za svakoga može reći, a ipak često ne nastupamo tako, nego ubeđujemo žene da je šamar dobijen od muža nasilje i onda kad one to smatraju normalnim postupanjem.
Niko, posebno ne Vesna Stanojevuić, ne kaže, pa dobro, ako njima tako odgovara super, nego ih ubeđuje da to nije normalno.

Mislim, shvatam ja šta ti zapravo govoriš, ali mi se čini da je ta politička korektnost postala ozbiljna prepreka iskrenosti.

Postoji li u Albaniji taj fenomen virdžina još uvek, postoji, postoji li krvna osveta, postoji.
Pa zar to nije odlika primitivnijih društava, što se bojati tog izraza, i upotrebu tog izraza zvati fašizmom?


principessa_etrusca principessa_etrusca 06:21 24.08.2017

Re: blogovatelj

U ovom konkretnom slučaju, ti što žive "patrijarhalni" život, žive onako kako njima odgovara. Ko smo mi da sudimo? Treba se uzdržavati od takve arogancije, jer je na korak od fašizma/rasizma (da, baš tako).

Невезано за Албанце, молим те погледај овај текст где сам описала један свој мали сусрет са светом у коме жена стрепи за свој живот јер је била жртва мушког злостављања.

Да ли ми имамо право да понављамо да су све културе једнаке (једнако вредне) и да свака заједница може по свом нахођењу да злоставља своје чланове?
alselone alselone 06:36 24.08.2017

Re: blogovatelj

погледај овај текст


Zaista kompleksan tekst u kom baratas apstraktnim pojmovima i koji vrvi od referenci!

docsumann docsumann 07:32 24.08.2017

Re: brajović

Danas bi te njihova deca preklala kao jagnje.



eto zašto insistiram na tome da je karnivorstvo izvor zla najstrašnijeg.

ne koljite jagnjad (i ostale životinje), pa ta djeca neće znati načina kako da vas prekolju
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:44 24.08.2017

Re: blogovatelj

alselone
погледај овај текст


Zaista kompleksan tekst u kom baratas apstraktnim pojmovima i koji vrvi od referenci!


Знам Алсе, твој рекорд је недостижан за мене.
tyson tyson 07:48 24.08.2017

Re: blogovatelj

Невезано за Албанце, молим те погледај овај текст где сам описала један свој мали сусрет са светом у коме жена стрепи за свој живот јер је била жртва мушког злостављања.

Да ли ми имамо право да понављамо да су све културе једнаке (једнако вредне) и да свака заједница може по свом нахођењу да злоставља своје чланове?

Samo mi molim te objasni kako smo od tzv. tradicionalnih vrednosti - žena koje ne žele da se upuštaju u odnose sa muškarcima pre i izvan braka - došli do zlostavljanja?


anonymous anonymous 09:28 24.08.2017

Re: Zašto se posle iščuđavaš


blogovatelj
05:31 22.08.2017


Puši ga, paore.



dovoljno je da ti kažem da si majmun.



koji ćete mi kurac, realno.


Preporuka: 15

cassiopeia cassiopeia 10:22 24.08.2017

Re: emsi

kosta.babic
Коста, да ли си сам смислио ово питање или ти је неко дошапнуо ?!
Касиопеја није кркан - далеко од тога.

Pitanje je tvoje ja ga samo primenjujem na idiote.


Čitaj, Kosta, ti si bezobrazan, nekulturan i nemam reči!
Za ova baljezganja ti treba oduzeti autorsku i veruj da ću poslati mail tamo gde treba. Jbg, zaleteo si se i pazi kako ćeš da sletiš.
Pozdrav!
kosta.babic kosta.babic 10:40 24.08.2017

Re: cassiopeia

cassiopeia
kosta.babic
Коста, да ли си сам смислио ово питање или ти је неко дошапнуо ?!
Касиопеја није кркан - далеко од тога.

Pitanje je tvoje ja ga samo primenjujem na idiote.


Čitaj, Kosta, ti si bezobrazan, nekulturan i nemam reči!
Za ova baljezganja ti treba oduzeti autorsku i veruj da ću poslati mail tamo gde treba. Jbg, zaleteo si se i pazi kako ćeš da sletiš.
Pozdrav!

Mislim da si ti prva počela
rekla bih ti da kenjaš.

Sreća da si fina pa to nisi rekla nego napisala.
Ne znam zašto ste svi ljubomorni na moju autorsku,meni sve jedno nisam je platio pa mi neće biti žao ni ako mi je oduzmu.
anonymous anonymous 10:40 24.08.2017

Re: emsi

cassiopeia
kosta.babic
Коста, да ли си сам смислио ово питање или ти је неко дошапнуо ?!
Касиопеја није кркан - далеко од тога.

Pitanje je tvoje ja ga samo primenjujem na idiote.


Čitaj, Kosta, ti si bezobrazan, nekulturan i nemam reči!
Za ova baljezganja ti treba oduzeti autorsku i veruj da ću poslati mail tamo gde treba. Jbg, zaleteo si se i pazi kako ćeš da sletiš.
Pozdrav!


Nadam se da je ovo tvoj principijelan stav.

I da ćeš na sličan način postupiti i u svakoj drugoj situaciji kada i neko drugi nastupi agresivno, bahato, uvredljivo , omalovažavajuće, ponižavajuće - prema sagovorniku ili drugima načelno.

U protivnom tvoj čin ne bi imao moralni legitimitet.

I svedočio bi samo o ličnoj povredjenosti i osvetoljubivosti.

cassiopeia cassiopeia 10:56 24.08.2017

Re: cassiopeia

Ne znam zašto ste svi ljubomorni na moju autorsku,meni sve jedno nisam je platio pa mi neće biti žao ni ako mi je oduzmu.


Odakle ti ideja da sam ja ljubomorna?

Nepismen si i ovim blogom vređaš ceo jedan narod. A usput vređaš bilo koga ko ti kaže da nisi u pravu.
Što se mene tiče kvalitet tvog pisanja nije za ovo mesto. Neko se zajebao u proceni.
cassiopeia cassiopeia 10:59 24.08.2017

Re: emsi

I svedočio bi samo o ličnoj povredjenosti i osvetoljubivosti.


Uvrediti me može samo onaj ko me zna i koga ja znam, onaj do koga mi je stalo.

Napisala sam i Kosti - kvalitet njegovih tekstova i način komunikacije nisu za ovo mesto.

Što se tiče drugih, ostavi meni da odlučim na koji način ću reagovati. Tvoja je sloboda da to nazoveš imenom kojim želiš.
anonymous anonymous 11:04 24.08.2017

Re: emsi

cassiopeia
I svedočio bi samo o ličnoj povredjenosti i osvetoljubivosti.


Uvrediti me može samo onaj ko me zna i koga ja znam, onaj do koga mi je stalo.

Napisala sam i Kosti - kvalitet njegovih tekstova i način komunikacije nisu za ovo mesto.

Što se tiče drugih, ostavi meni da odlučim na koji način ću reagovati. Tvoja je sloboda da to nazoveš imenom kojim želiš.


Svoju slobodu sam i demonstrirao i nadam se da njom nisam ni na koji način tvoju -doveo u pitanje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:40 24.08.2017

Re: emsi

Svoju slobodu sam i demonstrirao i nadam se da njom nisam ni na koji način tvoju -doveo u pitanje.


a bre, Kosta, stvarno si sila kada si uspeo Cassi da iznerviraš. nego, ovo, profesore, ovo je ključno da se ja vratim postmodernoj Levici! nedovođenje svojom slobodom u pitanje slobodu drugoga! ključno! u Postmoderni je uvek: "ti moraš... jer sam ja!"
anonymous anonymous 12:47 24.08.2017

Re: emsi

Srđan Fuchs
Svoju slobodu sam i demonstrirao i nadam se da njom nisam ni na koji način tvoju -doveo u pitanje.


a bre, Kosta, stvarno si sila kada si uspeo Cassi da iznerviraš. nego, ovo, profesore, ovo je ključno da se ja vratim postmodernoj Levici! nedovođenje svojom slobodom u pitanje slobodu drugoga! ključno! u Postmoderni je uvek: "ti moraš... jer sam ja!"


Srki,kome se obraćaš ?
Ko je profesor ?

Šta je to " postmoderna levica " ?
kosta.babic kosta.babic 12:56 24.08.2017

Re: cassiopeia

Nepismen si i ovim blogom vređaš ceo jedan narod. A usput vređaš bilo koga ko ti kaže da nisi u pravu.
Što se mene tiče kvalitet tvog pisanja nije za ovo mesto. Neko se zajebao u proceni.

Bože koji kompleksi.
Ne vređam nikog samo odgovaram istom merom onima koji mene pokušavaju da vređaju.
Ono što nećeš da priznaš je da sam govorio samo istinu doduše sa dozom sarkazma ali šta ću takav sam kad popizdim.
Pogledaj kad te molim
https://www.youtube.com/watch?v=-5lyKJ7DTWQ&t=14s
pa mi reci šta to ova deca i ovi ljudi lažu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:14 24.08.2017

Re: emsi

anonymous


Srki,kome se obraćaš ?
Ko je profesor ?

Šta je to " postmoderna levica " ?

ti! Mad Professor!



ma, fuko/derida, i ta ekipa... nametanje svog misaonog koncepta drugome pod optužbom da si ti glup ili fašista.
anonymous anonymous 13:24 24.08.2017

Re: emsi

Srđan Fuchs
anonymous


Srki,kome se obraćaš ?
Ko je profesor ?

Šta je to " postmoderna levica " ?

ti! Mad Professor!

ma, fuko/derida, i ta ekipa... nametanje svog misaonog koncepta drugome pod optužbom da si ti glup ili fašista.




Koga sam ja to optužio da je fašista ?
I ....kako se to nekome nameće misaoni koncept ?
emsiemsi emsiemsi 13:32 24.08.2017

Re: emsi

cassiopeia
kosta.babic
Коста, да ли си сам смислио ово питање или ти је неко дошапнуо ?!
Касиопеја није кркан - далеко од тога.

Pitanje je tvoje ja ga samo primenjujem na idiote.


Čitaj, Kosta, ti si bezobrazan, nekulturan i nemam reči!
Za ova baljezganja ti treba oduzeti autorsku i veruj da ću poslati mail tamo gde treba. Jbg, zaleteo si se i pazi kako ćeš da sletiš.
Pozdrav!

Немој да шаљеш мејл !
Нећеш се осећати боље.
Овај мој став нема везе са Костом.
anonymous anonymous 13:43 24.08.2017

Re: cassiopeia

cassiopeia
Ne znam zašto ste svi ljubomorni na moju autorsku,meni sve jedno nisam je platio pa mi neće biti žao ni ako mi je oduzmu.


Odakle ti ideja da sam ja ljubomorna?

Nepismen si i ovim blogom vređaš ceo jedan narod. A usput vređaš bilo koga ko ti kaže da nisi u pravu.
Što se mene tiče kvalitet tvog pisanja nije za ovo mesto. Neko se zajebao u proceni.


Ima na novim talasima i nepismenijih od Koste, a od kojih se to i ne bi baš očekivalo .

Pa im niko to nije prebacio.

A oni koji vredjaju druge , pa i cele narode ....ne mogu ni da se prebroje.

Primećujem, ...onako sa strane ....uvek je samo Kosta - target .
docsumann docsumann 14:01 24.08.2017

Re: cassiopeia

uvek je samo Kosta - target .


ne bih ja to targetovao personalno, već na konkretan blog.

recimo upravo ovaj.
emsiemsi emsiemsi 14:03 24.08.2017

Re: cassiopeia

docsumann
uvek je samo Kosta - target .


ne bih ja to targetovao personalno, već na konkretan blog.

recimo upravo ovaj.

Костин ?
docsumann docsumann 14:09 24.08.2017

Re: cassiopeia

emsiemsi
docsumann
uvek je samo Kosta - target .


ne bih ja to targetovao personalno, već na konkretan blog.

recimo upravo ovaj.

Костин ?


da
anonymous anonymous 14:11 24.08.2017

Re: cassiopeia

docsumann
uvek je samo Kosta - target .


ne bih ja to targetovao personalno, već na konkretan blog.

recimo upravo ovaj.


Ja govorim o targetiranju Koste ( baš personalno ) - u kontinuitetu .
cassiopeia cassiopeia 14:11 24.08.2017

Re: emsi

emsiemsi

Немој да шаљеш мејл !
Нећеш се осећати боље.
Овај мој став нема везе са Костом.


Emsi, ne radi se o tome da li ću se ja osećati bolje ili ne. Zapravo, uopšte se ne radi o meni.
Ovaj blog je greška.
Staviti ceo narod na tapet zbog pojedinaca koji su činili zlo je pogrešno. Taj isti Kosta se, sigurna sam, vređa kad takve kvalifikacije upućuju Srbima i satanizuju ceo narod zbog onih nečovečnih među nama.
Prignajem da jeste glupo sa moje strane tražiti od bilo koga da Kosti uzme autorsku. Ali nije glupo da mu skrenem pažnju da je ovaj blog promašaj i da način na koji ovde komunicira sa nama je sve, samo ne ok.
Toliko od mene na ovu temu.
anonymous anonymous 14:21 24.08.2017

Re: emsi

cassiopeia
emsiemsi

Немој да шаљеш мејл !
Нећеш се осећати боље.
Овај мој став нема везе са Костом.


Ovaj blog je greška.
Staviti ceo narod na tapet zbog pojedinaca koji su činili zlo je pogrešno. Taj isti Kosta se, sigurna sam, vređa kad takve kvalifikacije upućuju Srbima i satanizuju ceo narod zbog onih nečovečnih među nama.
Prignajem da jeste glupo sa moje strane tražiti od bilo koga da Kosti uzme autorsku. Ali nije glupo da mu skrenem pažnju da je ovaj blog promašaj i da način na koji ovde komunicira sa nama je sve, samo ne ok.


Nije glupo da mu skreneš pažnju, da smatraš, da je ovaj blog promašaj.

I ja bih mu zamerio na nekim formulacijama.

Ali je sigurno glupo, da mu napišeš :

Da nemam poštovanja prema tvojim godinama i sedoj glavi rekla bih ti da kenjaš.
.

....a od toga je sve počelo.


emsiemsi emsiemsi 14:53 24.08.2017

Re: emsi

cassiopeia
emsiemsi

Немој да шаљеш мејл !
Нећеш се осећати боље.
Овај мој став нема везе са Костом.


Emsi, ne radi se o tome da li ću se ja osećati bolje ili ne. Zapravo, uopšte se ne radi o meni.
Ovaj blog je greška.
Staviti ceo narod na tapet zbog pojedinaca koji su činili zlo je pogrešno. Taj isti Kosta se, sigurna sam, vređa kad takve kvalifikacije upućuju Srbima i satanizuju ceo narod zbog onih nečovečnih među nama.
Prignajem da jeste glupo sa moje strane tražiti od bilo koga da Kosti uzme autorsku. Ali nije glupo da mu skrenem pažnju da je ovaj blog promašaj i da način na koji ovde komunicira sa nama je sve, samo ne ok.
Toliko od mene na ovu temu.

Респектујем твоје гледиште.
Но, масу пута смо се већ договорили (или нисмо) да се не мора сваки пута наводити дисклејмер да би било јасно да се не мисли на свакој појединог, колико год их има, појединца некога народа.
Ја не мислим да Коста мисли да је сваки поједини Албанац кољач.
freehand freehand 14:56 24.08.2017

Re: emsi

Ја не мислим

tyson tyson 18:22 24.08.2017

Re: emsi

Ја не мислим да Коста мисли да је сваки поједини Албанац кољач.

A bila bi fora da nam Kosta kaže šta misli, umeto što se zabavlja gledajući nas kako kroz 230+ komentara nagađamo, i s vremena na vreme ispali poneku psovku/uvredu.


kosta.babic kosta.babic 18:55 24.08.2017

Re: emsi

Emsi, ne radi se o tome da li ću se ja osećati bolje ili ne. Zapravo, uopšte se ne radi o meni.
Ovaj blog je greška.

Ako ćemo o reškama mislim da si tinajvća.Greška prirode.
Staviti ceo narod na tapet zbog pojedinaca koji su činili zlo je pogrešno. Taj isti Kosta se, sigurna sam, vređa kad takve kvalifikacije upućuju Srbima i satanizuju ceo narod zbog onih nečovečnih među nama.

Izgleda da imaš bar dve vijuge.
Da li si slučajno pogledala moj dokumentarac ili pričaš napamet?
anonymous anonymous 19:12 24.08.2017

Re: emsi

tyson
Ја не мислим да Коста мисли да је сваки поједини Албанац кољач.

A bila bi fora da nam Kosta kaže šta misli, umeto što se zabavlja gledajući nas kako kroz 230+ komentara nagađamo, i s vremena na vreme ispali poneku psovku/uvredu.




Ali Tajsone,

Uopšte nije bitno da li si ti nekog hteo ili mislio da udariš u stomak ili glavu.
Sudija vidi udarac i to komentariše - sudi.

Imamo jedan tekst pred sobom i što više pogrešnih ili ne tumačenja ima to bi diskusija trebalo da bude bogatija i kvalitetnija.

Da nema vredjanja.

Baš me briga šta Kosta ima u glavi ili neki tamo Albanac.
Dobili smo predložak za komentarisanje i po meni - za razmišljanje o kosovskom problemu i mogućim varijantama rešenja.

A time se niko zapravo ne bavi, već bi svi da dokažu da je Kosta jedan skot, koji za sve zločine okrivljuje sve Albance.

I ....

Šta dobijamo time što iz bloga u blog dokazujemo za ponekog da je skot, zato što ne misli onako kako mi smatramo da bi trebalo to da radi.

...???
cassiopeia cassiopeia 19:21 24.08.2017

Re: emsi

Ako ćemo o reškama mislim da si tinajvća.Greška prirode.

Izgleda da imaš bar dve vijuge.


Više mi nije krivo što sam te prijavila.


tyson tyson 21:04 24.08.2017

Re: emsi

anonymous
Ali Tajsone,
(...)
Imamo jedan tekst pred sobom i što više pogrešnih ili ne tumačenja ima to bi diskusija trebalo da bude bogatija i kvalitetnija.

Ne delim to mišljenje. Ja nemam vremena za takvo pucanje u prazno po blogovima, pa ko pogodi. Isto tako, mislim da i autora bloga treba ispoštovati, ne trolovati mu blog (što ovde, na Blogu B92, postaje zamoran običaj), već se držati teme i polemisati o njoj.

Dobili smo predložak za komentarisanje i po meni - za razmišljanje o kosovskom problemu i mogućim varijantama rešenja.

Evo, ponovo sam pročitao osnovni tekst bloga, i priznajem i dalje mi nije jasno šta je zapravo ovde tema za komentarisanje. I dalje je centralno mesto zauzima niz poznatih opštih mesta, bez jasnog stava; makar je to moj utisak. Šta je osnovni predložak, o čemu bi trebalo, po mišljenju autora, da pričamo? Ne razumem zašto je tako teško da se kaže, šta je dođavola problem?!

Na stranu to što je autor "zaboravio" u tagove da ubaci "Eksperiment u blogovanju", jer je uočljivo uporno nastojanje da ustanovi koliko je Uprava spremna da mu toleriše stil "raspravljanja" sa neistomišljenicima nalik krkarovom.

Pa umesto toga imamo standardni raspon već toliko puta prežvakanih tema kada se pomene Kosovo, i naravno seriju uvreda. Farma; tabloid. Što se uklapa u programsku koncepciju i uređivačku politiku B92 - nije bitan sadržaj, bitno je da se gleda/čita/posećuje. Pa nije ni čudo što propadaju; diletanti.

emsiemsi emsiemsi 10:36 25.08.2017

Re: emsi

tyson
...
Evo, ponovo sam pročitao osnovni tekst bloga, i priznajem i dalje mi nije jasno šta je zapravo ovde tema za komentarisanje.
...

Па добро !
Прочитај још који пута.
Ако ти ни тада не буде било јасно, признај себи да не може свако све да схвати.
Успут --- ја сам схватио да Коста, трапаво или нетррапаво, жели да каже да у односима Срба и Албанаца није све тако сјајно ('знам ја неколико Албанаца и једну Албанку'), напротив.
За то нам је понудио неке клипове (филмиће).
Оно што је још рекао, а што је највише узбиудило танкоћутне, је да расту неке генерације у којима има појединаца који би нас Србе клали зубима.
Не знам зашто се било ко на то (превише) узбуђује, када то уопште није никаква новост - тога има свуда у свету, а (макар) су Срби били изложени разноразним маштовитим клањима.
freehand freehand 18:50 25.08.2017

Re: emsi

Izgleda da imaš bar dve vijuge.

Bar dve više od domaćina, u tom slučaju.
49 41 49 41 22:56 20.08.2017

Pojas Gaze

je davno preseljen na Balkan.

Prosledio davno, znamo se iz studentskih dana; lekar, specijalista.
Njihovo groblje je bar sacuvano.
https://youtu.be/3nEOz53yZUY
druga nisu.

https://youtu.be/3nEOz53yZUY

Establishment (Pandorina kutija) ISISA, je davno otvorena na Balkanu, Kosovu...
Sad nek trose milijarde dolara Am & Ruje.

Ne trpati u isti kos(h) ljude, neljude, politikante, svetske decoubice icije!
https://youtu.be/LOJ3QVUmMgs
https://youtu.be/LOJ3QVUmMgs

eloy eloy 08:34 21.08.2017

Re: Pojas Gaze

Mislim da je to totalno pogrešno, da bismo dobili dobar dogovor svako nešto mora da dobije.


Neko dobije kuću,stan,sedmicu na lotou, nasledstvo.....

Neko dobije kamen u bubregu,karcinom,infarkt,kaznu za parkiranje.....

Nije da niko ništa ne dobije.



suština svega je ipak:
Zadržavanjem sadašnjeg stanja ljudi sa obe strane stalno gube.
Osim bandi vucibatina sa obe strane koje se basnoslovno bogate sa svakim danom koji prolazi.
alselone alselone 08:41 21.08.2017

Kad neko kaže "živalj" odmah pomislim na

stoku. To mi tako nekako zvuči.

Setim se i filma The Road gde se spominje Human Cattle, ali to je već film o postaapokaliptičnom periodu.

Rekao sam da neću, ali moram - jako je ovo plitko i glupavao. Supermode, jesi hteo primere i komentare. Vidi ovo, krava te ubola. Samo bazna higijena je dovoljna, lako ćemo za Armani odelo i parfeme kasnije, sto ih spominjasmo tamo na blogu.

P.S. Uglavnom, Omegu su banovali za manje.
Pravda za Omegu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana