Istorija| Kultura| Ljubav| Moj grad| Muzika

Слушам Darkwood-a Dub

Srđan Fuchs RSS / 01.12.2017. u 19:07

Ja poskakujem mlaad

Svake noći sam 

 

 

 Постојао је један тренутак у времену када је Миља значила нешто на културној мапи Београда. Ја сам одрастаао у том времену. Били су то неки дивни дани када сам сретао у ноћном бусу са Трга масу дивних ликова: Вучу из Дарквуда, Романа из Плејбоја (заправо тада још Еуфорије), Милицу М. панкерку, Ивану (нашу Клару) доле с доње Миље, Милоша Томина, Владу Марјанца, Ирену, свог властитог рођеног бураза, екипицу са ФДУ, Гобу и Крцу из. Дефинит Чојс... Јако сам волео све те људе, чинили су, некако да је Миља на мапи Свемира, били су сви тако млади, лепи, елоквентни, глобални и суперкул.

 

Немам појма где су сви ти људи, али их носим увек с љубављу у себи, били су сви нека другачија  могућа Србија - Србија нежности и другарства. Било је могуће да будемо сјајни, иако је око нас владала посвемашња шабана.

 

 



Komentari (109)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 19:29 01.12.2017

apdejt

Darkvud Dab ne postoji, rasturili su se pre par godina zato što su popižđeli na Vuču (to se akumuliralo, pa kulminiralo) i zahvalili mu se na saradnji. Našli su neku pevaljku u međuvremenu i trebalo je da snime nešto sasvim drugo, pod novim imenom. Za sad od toga izgleda ništa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:36 01.12.2017

Miljina strana

Zapravo, uzeli su Vuči prava na kulturnu svojinu - uvek je postojao taj rift izmeđ' nas Šabana s Milje i lepih momaka s Vračara. Uostalom, kao što i ovde postoji između vas i mene. Vuča ih je utužio - i dobio parnicu. No, u svakom slučaju, to se završilo tužno. Bojan i Lav su videli jedno, Vuča druga, Vlidi se povukao, i tako je završena ta priča. Vuča je bio srce, motor Darkvuda. Uostalom, Darkvud je naša šuma, a ne Zvezdarska.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:44 01.12.2017

Re: Miljina strana

Заправо више је овај спот мор лајкли -

maksa83 maksa83 20:09 01.12.2017

Re: Miljina strana

Zapravo, uzeli su Vuči prava na kulturnu svojinu - uvek je postojao taj rift izmeđ' nas Šabana s Milje i lepih momaka s Vračara.

Niko od njih nije sa Vračara.
Vlidi se povukao, i tako je završena ta priča.

Kakav bre Vlidi, Vlidi je iz voza ispao 2008., sa Vučom su raskinuli pre godinu i nešto.

Vuča je bio srce, motor Darkvuda.

Posao tog motora je bio da piše reči. Motor je fantazirao i nepisao reči, i generalno bio slaba karika na koju nisi mogao da računaš.


Osim što ih pola znam idem na manje više sve njihove koncerte od 1990. kad je to bilo pedes' duša u SKC-u, preko brodovlja i splavovlja sa po sto dvesta ljudi pa do pa do k'o oko punog Mixerhausa.

Ispratio sam i celu njihovu dramu sa sve padanjem Miladina ranih devedesetih zbog belog (koristio i distribuirao, ovo drugo ga je saplelo) koji je bio po meni bolji bunjar od Lava, što kažu sa ritmom u krvi, ali su ga loše navike činile nestabilnim i na kraju potopile tj. odvele u smeštaj o trošku države. Nemam pojma šta je sa njim sada, ako je živ uopšte.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:12 01.12.2017

Re: Miljina strana

Miki Ristić? Ne zajebavaj da je ta priča?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:18 01.12.2017

Re: Miljina strana


Posao tog motora je bio da piše reči. Motor je fantazirao i nepisao reči, i generalno bio slaba karika na koju nisi mogao da računaš.


Gluposhci.
maksa83 maksa83 20:20 01.12.2017

Re: Miljina strana

Miki Ristić? Ne zajebavaj da je ta priča?

Ne, Miladin, prvi bubnjar Darkvuda koji je pao zbog gudre pre '95. i kog je zamenio Lav.

Miki Ristić živ i zdrav (zbog kog u VIII bgd nisi mogao da dođeš do ribe, pola se palilo na njega i to priznavalo, a pola se palilo ali nije priznavalo, a nama pilićima šta ostane), dumbara taj bas od nultog dana do dana današnjeg, mada mi je jedan zajednički prijatelj tvrdio tada na njihovim početcima da nijedan bend u kome Miki ne svira gitaru nema šanse da opstane, za šta se ispostavilo da nije tačno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:21 01.12.2017

Re: Miljina strana

Ne, bubnjar kažeš, nije to Miki, njega smo uvek voljeli, u emocionalnom sklopu uzdizanja lokalnog šabanstva.

maksa83 maksa83 20:22 01.12.2017

Re: Miljina strana

Srđan Fuchs

Posao tog motora je bio da piše reči. Motor je fantazirao i nepisao reči, i generalno bio slaba karika na koju nisi mogao da računaš.


Gluposhci.

Tako ti je to bilo, prijatelju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:24 01.12.2017

Re: Miljina strana

Ne, Miladin, prvi bubnjar Darkvuda koji je pao zbog gudre pre '95. i kog je zamenio Lav.


Ne sećam se ovog lika iz nekog razloga... Čekaj, je l' Miladin Utvar iz KZU?
maksa83 maksa83 20:26 01.12.2017

Re: Miljina strana

Ne sećam se ovog lika iz nekog razloga... Čekaj, je l' Miladin Utvar iz KZU?

Ne, ni nalik - Uti je Ramon klon, Miladin je izgledao kao pravi drug dealing Cholo - mršav, obrijana glava, bradica. Lupao od devedesete do recimo devedeset npr. pete, možda i kraće.
4krofnica 4krofnica 20:52 01.12.2017

Re: Miljina strana

idem na manje više sve njihove koncerte od 1990. kad je to bilo pedes' duša u SKC-u, preko brodovlja i splavovlja sa po sto dvesta ljudi pa do pa do k'o oko punog Mixerhausa.


da se prijavim kao +1 grupi. jel' mikser onaj drugi dan posle nove godine, tj ovaj



bilo je sjajno. kad zanemarim izlete sa Biserom i Vasilom i Sava Centrom, tako želim da ih pamtim.

ko nije bežao sa časova da bi produžio boravak u toj bašti SKC-a, nije živeo. :)
dok su oni ugovarali Darkvude, ja sam se u toj bašti ložila na (debelog) Bojana, gitaristu. imao je farbanu crvenu kosu, podignut nos i bend 'voodoo' koji je imao zvuk sličan Cocteau Twins. imam još tu kasetu (nisu izdali ništa, nego mi je neko nasnimio). to mi je 2nd crush u životu. prvi je bio Dejan u prvom, nema ga više.

srx, moja asocijacija na Milju i to vreme je devojka koja se tako zove, sretali smo se na akademiji tj Rupi. mesecima je nosila sečeno cveće koje joj je virelo iz zadnjeg dzepa pantalona...zašto, imaš jednom da pogodiš.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 01.12.2017

Re: Miljina strana

Ovo mi je abnormalno poznato! Inače je moja prva gajba u TLV bila s nekim ribama, proteranim iz Florida State. Jedna od riba je donela neki LSD i miksetu iz Majamija, i onda sam ja izmiksovao Nedaleko Odavde i pevao kao karioke sa prozora u centru dugre... Dok nas nije murija sa'vatala jedan dan zbog LSD-ja na gaj'i. Pa sam ja posle morao da idem da je vadim iz murije pošto su bili njeni otisci na bočici. Pa mi ložili muriju da nemamo pojma čija je šufla, uglavnom oslobodili nas jer su videli da smo bezazleni i lupetamo.
sevarlica sevarlica 08:23 02.12.2017

Re: Miljina strana

Osim što ih pola znam idem na manje više sve njihove koncerte od 1990. kad je to bilo pedes' duša u SKC-u, preko brodovlja i splavovlja sa po sto dvesta ljudi pa do pa do k'o oko punog Mixerhausa.


Misliš kad su imali više publike na predstavi trainspotting
docsumann docsumann 08:30 02.12.2017

Re: Miljina strana

srx, moja asocijacija na Milju i to vreme je devojka koja se tako zove, sretali smo se na akademiji tj Rupi. mesecima je nosila sečeno cveće koje joj je virelo iz zadnjeg dzepa pantalona...zašto, imaš jednom da pogodiš.


je l' bila malo punačkija.
sa izvučenim ljubičastim i roze pramenovima...bio sam dobar drug s njenom drugaricom.

jednom prilikom (92-94??) one su puštale muziku na Akademiji, pa sam dobio pravo na jednu muzičku želju...ovu

vrabac_onaj vrabac_onaj 09:29 02.12.2017

Re: Miljina strana

maksa83
Miladin, prvi bubnjar Darkvuda


ne baš, pre njega je bio Blaža, tj. Blažo.

inače, darkvudi su danas deo regularnog repertoara u IDEA samiškama po Beogradu ("zapremina cegera ipak nije dovoljna" i "idemo na kasu" - moji omiljeni hitovi).
4krofnica 4krofnica 09:50 02.12.2017

Re: Miljina strana

je l' bila malo punačkija.
sa izvučenim ljubičastim i roze pramenovima...


baš ta. :)

srećem ponekad likove iz tog vremena i sa tog mesta, prepoznajemo se onako, na rubu svesti, kad opipavaš da ti je nešto blisko ali opet potpuno strano.

moja sestra nikada tamo nije bila, mislila je da se ko zna šta dešava: neke satanističke orgije sa pucanjem u venu, nju sam ložila da svi moramo da budemo u crnom tamo i da imamo tajne šifre kad ulazimo :)) u stvari, Rupa je stvarno bila olinjala rupa sa ponekim svetlom na šanku, kod dj sobice + odsjaj od flipera kod garderobe.


maksa83 maksa83 09:53 02.12.2017

Re: Miljina strana

ne baš, pre njega je bio Blaža, tj. Blažo.

Skroz moguće, oni su valjda počeli tamo krajem osamdesetih kao nešto sasvim drugo - dva bubnjara, dva basa... ja ih pratim tek od devedesete.

inače, darkvudi su danas deo regularnog repertoara u IDEA samiškama po Beogradu ("zapremina cegera ipak nije dovoljna" i "idemo na kasu" - moji omiljeni hitovi).

Sad znam i u koju IDEU ideš. :)))

Meni taj njihov eksperiment sa Biserom ništa nešto ne prija, mislim da su prosto izgubili zamah i da više ne znaju šta će sa sobom, doduše ja volim malo sirovije i sa manje elektronike. A i o Biseri bi mogli svašta da kažu...

Svejedno, kad bi sutra napravili koncert 98% bih opet otišao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:24 02.12.2017

Re: Miljina strana

ovom blogu falio je još samo Spira da kaže "ko zna? možda osta-će-moo ovde sve do jutra ko zna? a napolju je lepo događa se nešto gori guma"
myredneckself myredneckself 11:28 02.12.2017

Слушам Darkwood-a Dub

krofnica
...kad zanemarim izlete sa Biserom i Vasilom i Sava Centrom, tako želim da ih pamtim.


Mi iz provincije, u NS, bili srećni i s ovom kombinacijom. Mislim da je bila 2011.g.
Eee, nisam imala društvo za Darkvude, (sve to omatorilo) pa, sedele jedna drugarica i ja u prvom redu u StudiuM. Na početku neki glas od nazad drekne, pokidaj ćelavi, a on krene po stejdžu s onim njegovim plesnim koracima, u baggy farkama, djevojke uzdišu, a ja se skroz primila, tapkam nogom i ulazim u atmosferu.
Kad, posle dvadesetak minuta čujem tišinu pored sebe i pogledam, a moja druga lagano ćori, zakuntala žena, bila nešto umorna...
Posle živnula kad je čula daaan, suncem obasjaaaan...
Ipak, bilo super, šteta što ih više nema.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:34 02.12.2017

Re: Miljina strana

Skroz moguće, oni su valjda počeli tamo krajem osamdesetih kao nešto sasvim drugo - dva bubnjara, dva basa... ja ih pratim tek od devedesete.


Ma nebitna trivija, igrom slučaja sam se družio sa njegovom sestrom. Mislim da je bio bubnjar sve negde do pred kraj 1991.

Sad znam i u koju IDEU ideš. :)))


Pa u onu u Svetog Nidže, ta mi je najbliža, samo se spustim "tajnim stepeništem" (kako ga zove moje mladunče).
Mada za neku ozbiljniju nabavku siđem do bratskog&pravoslavnog Vera, mnogo je veči izbor.

Što se tiče Darkvuda, meni je pod stare dane počelo da smeta ono o čemu mi je decenijama drobio kum a kasnije i žena (a ja im ogovarao kako to nema veze i kako "nemaju pojma i ne shvataju" ), naime Vuča NE ZNA DA PEVA.
Uviđao sam ja to i ranije naravno, nisam baš toliko "gluv", ali mi nije smetalo.
Sada mi smeta.
docsumann docsumann 12:14 02.12.2017

Re: Miljina strana


ja sam demonstarivno napustio njihov cert u HN-u, i to u klubu HN pozorišta.
u mome dvorištu, takoreći...mislim da je bio u sklopu jednog od stripskih festivala.
naime, bend nije bio zadovoljan markom flaširane vode koju su imali na raspolaganju u bejstejdžu.
lupam sad, ono, nećemo da pijemo ROSU ili...trejalo je skoro sat vremena dok im nisu pronašli, kupili i donjeli traženu "berbu".
i tek kad je počelo za mene je bilo gotovo
docsumann docsumann 12:15 02.12.2017

Re: Miljina strana

vrabac_onaj


vrabac iz pepela



feniks-dživdžan

c_h.arlie c_h.arlie 12:45 02.12.2017

Re: Miljina strana

vrabac_onaj
Skroz moguće, oni su valjda počeli tamo krajem osamdesetih kao nešto sasvim drugo - dva bubnjara, dva basa... ja ih pratim tek od devedesete.


Ma nebitna trivija, igrom slučaja sam se družio sa njegovom sestrom. Mislim da je bio bubnjar sve negde do pred kraj 1991.

Sad znam i u koju IDEU ideš. :)))


Pa u onu u Svetog Nidže, ta mi je najbliža, samo se spustim "tajnim stepeništem" (kako ga zove moje mladunče).
Mada za neku ozbiljniju nabavku siđem do bratskog&pravoslavnog Vera, mnogo je veči izbor.

Što se tiče Darkvuda, meni je pod stare dane počelo da smeta ono o čemu mi je decenijama drobio kum a kasnije i žena (a ja im ogovarao kako to nema veze i kako "nemaju pojma i ne shvataju" ), naime Vuča NE ZNA DA PEVA.
Uviđao sam ja to i ranije naravno, nisam baš toliko "gluv", ali mi nije smetalo.
Sada mi smeta.

Da.
Ja ne volim digitalno vreme muzike, tj. ne volim 'perfektan' zvuk.
Zato i slušam uglavnom starije verzije sa tjuba.
Ja sam čovek analognog vremena.
Više volim da čujem npr. 'The Band' sa vudstoka, nego neku današnju perfekciju snimljenu u studiju.
Verovatno je problem sa mnom - da verovatno, sigurno.
Istina, ja volim bas i zato mi je bas buster uvek uključen - ali bas sa ostalim instrumentima, a ne ono silovanje kod 'Discipline kičme'.
(Pođem ja jednom tako u SKC sa sestričinom na tu 'Disciplinu kičme', izdržao sam čitavih 10 minuta - i kažem sestrični ... odoh ja u garažu (u Masarikovoj) da slušam radio u kolima.)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:32 02.12.2017

Re: Miljina strana

naime, bend nije bio zadovoljan markom flaširane vode koju su imali na raspolaganju u bejstejdžu.


Uh...

Nikad nisam bio veliki fan, ali poštujem rad i slušao sam ih par puta u Banjaluci kad su svirali. Pamtim koncert na Kastelu na otvorenom - sjajna atmosfera.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:43 02.12.2017

Re: Miljina strana

- sjajna atmosfera.

Da, i ja to pamtim. Pre ovog poslednjeg tripa, bili su odličan bend za atmosferu i ples. Što zbijeniji prostor to bolja žurka. Disko, disko, disko u tebi se narod stisko! Ja beležim svoj poslednji Egzit, pre nekih pet-šest-sedam godina, na nekom omanjem opskurnom stejdžu, gde su sasvim nenajavljeno odradili svirku za tridesetak ljudi koji ne silaze u jamu didžejeva, i bilo samo jako, mlaznjak i to. Iako to leto pamtim po slušanju ovog hipsterskog sranja, ne da je bilo dobro:

vrabac_onaj vrabac_onaj 14:45 02.12.2017

Re: Miljina strana

docsumann
vrabac_onaj


vrabac iz pepela



feniks-dživdžan



PokOjni Toza!

E da evo ga, Blažo za bunjevima:

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:48 02.12.2017

Re: Miljina strana

PokOjni Toza!


Kada si radikalni desničarski mislilac, dobro da si i onoliko poživeo
docsumann docsumann 15:10 02.12.2017

Re: Miljina strana

bojan ljubomir jugovic
naime, bend nije bio zadovoljan markom flaširane vode koju su imali na raspolaganju u bejstejdžu.


Uh...

Nikad nisam bio veliki fan, ali poštujem rad i slušao sam ih par puta u Banjaluci kad su svirali. Pamtim koncert na Kastelu na otvorenom - sjajna atmosfera.


nije da ne cijenim, al' neki red mora da se zna




EDIT:
inače u sklopu prvog HNSF-a, Disciplina je premijerno nastupala u Crnoj Gori!
kardinalnom greškom organizatora taj koncert je em bio slabo medijski propraćen i izreklamiran, em je održan na ljetnoj pozornici umjesto u amfiteatru kluba pozorišta.

sjećam se da sam cijelo vrijeme njihovog nastupa samo pratio šta bubnjar radi i kako ga izuva

inače, ne kapiram ( ne kažem da je sranje ) ulogu ove nove (potonje) pjevačice u DK.

Gofi Bejbe je bila carica. to mi je ujedno i najbolja inkarnacija Disćipicine.


docsumann docsumann 15:19 02.12.2017

Re: Miljina strana

stefan.hauzer
PokOjni Toza!


Kada si radikalni desničarski mislilac, dobro da si i onoliko poživeo


ma, obučeno je to i poligraf da prevari a ne nejaku nam moderaciju i loš blogo-softver
maksa83 maksa83 15:49 02.12.2017

Re: Miljina strana

Što se tiče Darkvuda, meni je pod stare dane počelo da smeta ono o čemu mi je decenijama drobio kum a kasnije i žena (a ja im ogovarao kako to nema veze i kako "nemaju pojma i ne shvataju" ), naime Vuča NE ZNA DA PEVA.
Uviđao sam ja to i ranije naravno, nisam baš toliko "gluv", ali mi nije smetalo.

Ja sam uviđao od nultog dana, ali kad se to potegne sa nekim "iznutra" kažu "ma jeste, ne zna ali ... bez njeeega to nekako ne bi bilo to". Mene je taj njegov vokal sa rasponom od pola oktave isto nervirao ali mi je sve zajedno bilo ... dobro.

Ovi ostali znaju svoj posao. Pored Lava koji je precizna ritam mašina, sećam se tamo negde kad smo bili klinci (tipa kraj 1. srednje) imali smo koncert u Dadovu, neki kao battle of the bands (mošmisliti) i bilo je tu nekih 4-5 tih ... bendova :))), ovi moji drugari i ja smo svirali 4 pesme (ja 2 lupao bubnjeve, 2 pevao, pošto sam ja tad znao otpr. 6 akorda a ova dva moja drugara su svirali kudikamo ozbiljnije ... e da, to moje bubnjanje je, prema oceni publike, bilo ... blago rečeno ne baš stelarno :))) (neki Ramonesi koje nikad nisam podnosio, a da blam bude veći Ramones su muzički najprostija drndemrnde muzika koja postoji)) a pevanje je prema oceni te iste publike bilo vrlo pohvaljeno (neki Clash i ne mogu da se setim šta još). U jednom od tih preostalih bendova su bili i taj moj drugar koji je kasnije sedeo iza mene u srednjoj na gitari, i Miki sa basom, svirali i Hey Joe. Ovaj gitarista nije umeo da odsvira Hey Joe solo i svirao ga je Miki na basu, i to apsolutno fenomenalno, dakle on je taj bas sazuvao i tad dok smo bili pilići. Miki je posle postao Darkwood Dub a ovaj drugar koji je pored njega svirao gitaru je posle postao neki strašno viđen DJ (DJ Puki, ko prati, ja o toj tkc-nc-tkc-nc-tkc-nc... sceni nemam pojma, puštao muziku po Ibicama i sl., viđen, tražen, plaćen, itd.). E da i Miki i on su tada - u tom 1. srednje bili muzičke enciklopedije u 12 tomova, a pazi, vreme pre PC-ja i Interneta gde ti nije sve na klik-klik-klik.

Od ova moja dva drugara jedan je svirao baš ozbiljno i do pre nekoliko godina čak imao i bluz bend sa originalnim numerama sa sve Dobro steel gitarom i ženskim vokalom itd itd. Fuchsu će možda biti zanimljivo i da je posle završio u MOSAD-u, a u međuvremenu svirao po barovima u Izraelu.

Eeehmladosti...
4krofnica 4krofnica 16:14 02.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

Kad, posle dvadesetak minuta čujem tišinu pored sebe i pogledam, a moja druga lagano ćori, zakuntala žena, bila nešto umorna...



:))) e tako je bilo na njihovoj svirci u Sava Centru, samo da se kunta. :)

A to sa Biserom, ne zbog nekog mejnstrima*, samo mi nije leglo. Sa Vasilom kad su imali izlet, bio je koncert u Barutani i zaista nemam pojma što je čovek bio sve vreme na stejdzu, za klavijaturama. prosto se nije čuo.

*o prelasku na mejnstrim govori i Vuča u ovom klipu gore (ja sam od retkih koji klikću na linkove) zapravo ne znam da li su to njegove reči jer je skoro citirao velikog gurua stripa Moebiusa, a on kao veliki strip fan sigurno zna za njegove intervjue... i istina je da nema nikakvog smisla obraćati se malom broju ljudi jer to nije cilj bilo kakve umetnosti. uostalom, svi bendovi koje većina ovde sluša nisu nikakva alternativa, čim su se probili do nas. :)

ovo što doks spominje za bekstejdz: mogu da potvrdim takve priče jer su moji drugari čekićali sa njima po bekstejdzu, dok su čekali svoj red, pričali mi da se razmaženo ponašaju kao..šta znam, da su stonsi. :)



maksa83 maksa83 16:37 02.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

dok su čekali svoj red, pričali mi da se razmaženo ponašaju kao..šta znam, da su stonsi. :)

Pa da ka tebi od rane adolescencije u paraboli lete gaćice kao konfete u Americi on Fourth of July i da se devojčicama vokabular svede na 3 promucane reči kad treba da pričaju sa tobom...

Ima jedan klip sa Hetfildom gde on reminiscira njihovu karijeru (ne Darkvuda :))) i kaže kako su se tamo oko Black Albuma stvari potpuno otele kontroli - svi ti ljud, publika, ovacije, histerija učine da potpuno izgubiš dodir sa realnošću, sobom, svetom oko sebe, poprimiš u svojoj glavi neke potpuno nadrealne dimenzije...
c_h.arlie c_h.arlie 16:53 02.12.2017

Re: Miljina strana

maksa83

...
Ovi ostali znaju svoj posao. Pored Lava koji je precizna ritam mašina, sećam se tamo negde kad smo bili klinci (tipa kraj 1. srednje) imali smo koncert u Dadovu, neki kao battle of the bands (mošmisliti) i bilo je tu nekih 4-5 tih ... bendova :))), ovi moji drugari i ja smo svirali 4 pesme (ja 2 lupao bubnjeve, 2 pevao, pošto sam ja tad znao otpr. 6 akorda a ova dva moja drugara su svirali kudikamo ozbiljnije ... ...
Eeehmladosti...

Da li je moguće da ti i sada dobro lupaš zbog toga lupanja još u srednjoj školi ?
No, na stranu lupanje, nego, reci ti nama da li su i tebi doletele koje gaćice tokom karijere.
To je ono što je u muzici najbitnije.
maksa83 maksa83 16:59 02.12.2017

Re: Miljina strana

Da li je moguće da ti i sada dobro lupaš zbog toga lupanja još u srednjoj školi ?
No, na stranu lupanje, nego, reci ti nama da li su i tebi doletele koje gaćice tokom karijere.
To je ono što je u muzici najbitnije.

Čarlivoje, ne seri.
blogovatelj blogovatelj 17:03 02.12.2017

Re: Miljina strana

Istina, ja volim bas i zato mi je bas buster uvek uključen - ali bas sa ostalim instrumentima, a ne ono silovanje kod 'Discipline kičme'.


Disciplina je srpska reinkarnacija Hendriksa, u onoj meri u kojoj je moguće reinkarnirati Hendriksa.
Ovim si dokazao da niti razumeš Disciplinu, niti analognog Hendriksa, niti savršenu digitalnu muziku. Nije da nisam znao i ranije.
Evo ti pilulica, budi miran dok odrasli pričaju.


docsumann docsumann 17:09 02.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

šta znam, upozno sam neke aktere naše rok scene.
ima ih svakakih.

Caneta sam recimo znao iz obje inkarnacije (ono od kad se odreko Sotone, al i ono od prije)

meni u mnogo finom sjećanju ostao Zoran Živković (basista DLM), potpuno opušten lik, zanimljiv, tih, muzički načitan...imao sjajnu džidžu

Peđa iz Direktora takođe gotivan lik, samo drugačiji temperament (iskonski panker u duši). on je žešći HN fan.


dobro, Rambo se ne računa, domaći, al' zato Trut -


maksa83 maksa83 17:13 02.12.2017

Re: Miljina strana

Čarlivoje
a ne ono silovanje kod 'Discipline kičme'.
(Pođem ja jednom tako u SKC sa sestričinom na tu 'Disciplinu kičme', izdržao sam čitavih 10 minuta - i kažem sestrični ... odoh ja u garažu (u Masarikovoj) da slušam radio u kolima.)


docsumann docsumann 17:14 02.12.2017

Re: Miljina strana

Disciplina je srpska reinkarnacija Hendriksa, u onoj meri u kojoj je moguće reinkarnirati Hendriksa.


da se ponovim - taj prvi engleski album je po meni vrhunac njihove karijere.



blogovatelj blogovatelj 17:18 02.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

meni u mnogo finom sjećanju ostao Zoran Živković (basista DLM), potpuno opušten lik, zanimljiv, tih, muzički načitan...imao sjajnu džidžu


Sad ih pomenuh, nisam ovo bio video. Najbolji srpski bend devedesetih. A basista im je najbolji član benda bez premca.
blogovatelj blogovatelj 17:21 02.12.2017

Re: Miljina strana

da se ponovim - taj prvi engleski album je po meni vrhunac njihove karijere.


Slažem se u potpunosti. Imao sam prilike sredinom devedesetih da ih slušam na tonskoj probi pred kragujevački koncert. Improvizovali su i zezali se. Nešto nestvarno. Nije se znalo ko je od njih troje savršeniji.

PS. Kraj milenijuma, pardon, nije sredina devedesetih. Prošle su sankcije odavno kad su došli u KG da sviraju.

PPS. Ili početak trećeg milenijuma? Zabagovao sam skroz, mator čiča. U svakom slučaju pre 2002. jer sam tada otišao u Kanadu.
4krofnica 4krofnica 17:23 02.12.2017

Re: Miljina strana

stefan.hauzer
Iako to leto pamtim po slušanju ovog hipsterskog sranja, ne da je bilo dobro:


e, da



:)

maksa83 maksa83 17:27 02.12.2017

Re: Miljina strana

da se ponovim - taj prvi engleski album je po meni vrhunac njihove karijere.


Koja je izmislio desert/stoner rock 20 godina pre nego što je to dobilo fensi ime:


c_h.arlie c_h.arlie 17:49 02.12.2017

Re: Miljina strana

blogovatelj
Istina, ja volim bas i zato mi je bas buster uvek uključen - ali bas sa ostalim instrumentima, a ne ono silovanje kod 'Discipline kičme'.


Disciplina je srpska reinkarnacija Hendriksa, u onoj meri u kojoj je moguće reinkarnirati Hendriksa.
Ovim si dokazao da niti razumeš Disciplinu, niti analognog Hendriksa, niti savršenu digitalnu muziku. Nije da nisam znao i ranije.
Evo ti pilulica, budi miran dok odrasli pričaju.



Vukao si šerpe po prašini dok se slušala muzika.
Usput, evo jedna za tebe i ostalo veselo društvo.


vrabac_onaj vrabac_onaj 17:56 02.12.2017

Re: Miljina strana

c_h.arlie

Usput, evo jedna za tebe i ostalo veselo društvo.


Sine, Igil - gusle sa dve žice!
Pa onda recite da Omega lupa gluposti!
docsumann docsumann 17:57 02.12.2017

Re: Miljina strana

Koja je izmislio desert/stoner rock 20 godina pre nego što je to dobilo fensi ime:


a je l' znaš kako je nastala kovanica desert rock?

može pomoć pola-pola
docsumann docsumann 17:59 02.12.2017

Re: Miljina strana

Sine, Igil - gusle sa dve žice!


to je već presviravanje
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:04 02.12.2017

Re: Miljina strana

docsumann
Sine, Igil - gusle sa dve žice!


to je već presviravanje


Pa kad jade ne umeju sa jednom pa im trebaju dve :)

Nego Čarli, hvala na ovom otkriću (mada nisi u pravu kada je Disciplina u pitanju), malo pogledah i evo gde nastupaju sa Levinom. Kad smo već kod basista.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:08 02.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

dobro, Rambo se ne računa, domaći, al' zato Trut -



Haha, pravim neku anketu među muzičarima i Rambo mi odgovara "No, problemo, samo me podsjeti mejlom iza četvrtka" :)) samo radi
docsumann docsumann 18:10 02.12.2017

Re: Miljina strana

Pa kad jade ne umeju sa jednom pa im trebaju dve :)


a ko umje, njemu dvije

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:11 02.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

O Canetu ima toliko anegdota da bi mogao jedan blog samo o tome.

Bio negdje u kafani tokom ljeta i naručio hladno pivo. Konobar donese, Cane uzme flašu u ruku i kaže mu: "Ovo tebi hladno? [pokazuje ispruženu šaku] Vidi čoveče - opekotine."
docsumann docsumann 18:17 02.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

kad samo kod Caneta, Manza (Manzanera, prvi bubnjar brejkersa) je takođe dobar tip.
sjećam se da smo kod jednog zajedničkog prijatelja, preslušavali koncert sa Metalikine turneje povodom Crnog Albuma, i jednoglasno konstataovali da su odradili odličan posao...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:22 02.12.2017

Re: Miljina strana

ovi moji drugari i ja smo svirali 4 pesme


Uf, čovječe vi ste imali svjetski repertoar, mi smo, sa par stranih izuzetaka, samo izvodili "domaćicu":

Lutku imam ja, Sunca sin, Hoću da znam, Obrati pažnju na poslednju stvar, Odlazak u noć, Kao ti i ja, Užas je moja furka, A šta da radim, Balkan, Stanje šoka, Guzonjin sin, Bos il' hadžija, Lutka sa naslovne strane (ne od RČ već ZP), Jesen, Srce, Pakleni vozači, Rahela, Amerika (Džukele), Jedina moja, Vodarica...

Repertoar napaljenih tinejdžera

Edit: evo sad mi Libor dopunjava spisak: Dosta,dosta, dosta (Boye), Fa Fa Fa (hebote koliko Azrinih stvari, ovim se de facto svrstavam u najtvrdokornije Azrine fanove na blogu B92), Zlatni papagaj, Abid
maksa83 maksa83 18:29 02.12.2017

Re: Miljina strana

Uf, čovječe vi ste imali svjetski repertoar, mi smo, sa par stranih izuzetaka, samo izvodili "domaćicu":

E pa ta vaša domaća je bila kudikamo ozbiljnija muzika za izvesti, ovi naši Ramonsi i Kleš su proste drnde-drnde-drnde kvinte (pauerakordi što bi rekla ova deca danas).
c_h.arlie c_h.arlie 18:35 02.12.2017

Re: Miljina strana

vrabac_onaj
docsumann
Sine, Igil - gusle sa dve žice!


to je već presviravanje


Pa kad jade ne umeju sa jednom pa im trebaju dve :)

Nego Čarli, hvala na ovom otkriću (mada nisi u pravu kada je Disciplina u pitanju), malo pogledah i evo gde nastupaju sa Levinom. Kad smo već kod basista.


Pokušao sam da budem jasan, no Maksa pizdi.
Ja sam rekao da obožavam bas - ali bas u svojoj ulozi.
Ako nekome posle ovoga ne bude jasno šta sam time mislio, šta da se radi.


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:41 02.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

kad samo kod Caneta, Manza (Manzanera, prvi bubnjar brejkersa) je takođe dobar tip.


Oni su, kao i Koja sa DK, nekako opstali u ovom vremenu - ostali doslijedni sebi i beskompromisno istrajali u tome što rade. Slušao sam ih prošle godine u BL i nema tu puno praznog hoda, stvar smjenjuje stvar, rutinirano derindžanje sa sasvim solidnom energijom, nema prevare. Respekt!
maksa83 maksa83 19:21 02.12.2017

Re: Miljina strana

Pokušao sam da budem jasan, no Maksa pizdi.


maksa83 maksa83 19:24 02.12.2017

Re: Miljina strana

Ako nekome posle ovoga ne bude jasno šta sam time mislio, šta da se radi.

Onakvog čoveka si naš'o da falsifikuješ.

c_h.arlie c_h.arlie 21:00 02.12.2017

Re: Miljina strana

maksa83
Ako nekome posle ovoga ne bude jasno šta sam time mislio, šta da se radi.

Onakvog čoveka si naš'o da falsifikuješ.


Da, da !


blogovatelj blogovatelj 23:21 02.12.2017

Re: Miljina strana

Kad smo već kod basista.


Ja tog baticu znam sa ovog videa.


anfieldroad anfieldroad 12:18 03.12.2017

Re: Miljina strana

inače, ne kapiram ( ne kažem da je sranje ) ulogu ove nove (potonje) pjevačice u DK.



NajNajManja* ?
Super osoba i pevaljka. Pojavila se tako što se kod Fleke* u Šišmišu* telefonski uključila u program i rekla da "super peva". Onda je i otpevala Mercedes benz od Dženiske i oduvala etar.

Zašto je kod Koje ?
E to već ne znam, ali drago mi je što jeste.

* NajNajManja- umetničko ime koje joj je dao sam Fleka. Inače Manja. Ona je mrzela to Flekino ime.
* Šišmiš- radio emisija na pokojnom Radiju 92. Ko ne zna- taj ne zna.
* Fleka- e jbi ga...isto kao red iznad





silver silver 13:11 03.12.2017

Re: Слушам Darkwood-a Dub

Ima jedan klip sa Hetfildom gde on reminiscira njihovu karijeru (ne Darkvuda :))) i kaže kako su se tamo oko Black Albuma stvari potpuno otele kontroli - svi ti ljud, publika, ovacije, histerija učine da potpuno izgubiš dodir sa realnošću, sobom, svetom oko sebe, poprimiš u svojoj glavi neke potpuno nadrealne dimenzije...


"Some kind of monster" je meni bio strašan film/dokumentarac koji je odlično odslikao i objasnio tu Hetfield/Ulrich dinamiku u bendu, Hetfieldovu borbu sa zavisnošću i tu njegovu ličnu priču koja ga je definisala (odrastanje u religioznoj porodici, gubitak majke u ranoj mladosti), smrt Cliffa Burtona, odlazak Jasona Newsteda i Larsov razgovor sa Daveom Mustaineom, cenu koju su platili kao ljudi i bandmates zbog odsustva komunikacije sve dok nisu došli do ivice, do potencijalnog raspada.
docsumann docsumann 13:15 03.12.2017

Re: Miljina strana

* Šišmiš- radio emisija na pokojnom Radiju 92. Ko ne zna- taj ne zna.


heh, pajz epizodu...iz kako je red, tamo neke 91-92

mi kod druga iz HN-a na gajbi u BG-u, napolju zima, pa upalismo đoint...a na radiju ide Šišmiš (nači ponedeljak? il griješim)
i ovaj moj dileja drug javlja se u program, sa malo iskrikiranim glasom ... poslije par izfulavanih Alo? Alo? Alo, ko je to? Alo'
kreće - Dobro veče, mi smo mladi narkomani iz Herceg Novog...

poslije su to u špicu ubacili
tadejus tadejus 18:13 03.12.2017

Re: Miljina strana

maksa83
Ako nekome posle ovoga ne bude jasno šta sam time mislio, šta da se radi.

Onakvog čoveka si naš'o da falsifikuješ.


papak..
nego da te pitam, šta si ti onomad bio rekao sproću nintendo switch-a..
uradih neki omanji research na temu i koliko zbiram sve switch je trenutno najbolja opcija za malu djecu..
ako se dobro sjećam ti si mu spočitao što ima malo igrica, al to što trenutno ima je meni dovoljno, dok to izgustiraju pojaviće se nešto novo..
ako nije bila još neka problematika pomenuta?

maksa83 maksa83 22:15 03.12.2017

Re: Miljina strana

nego da te pitam, šta si ti onomad bio rekao sproću nintendo switch-a..

Ne sećam se da sam rekao nešto loše, mislim da je tehnologija i izvedba te sprave briljantna, samo sam rekao da uspeh i konačni kvalitet platforme zavisi od toga koliko će softvera za to da se napravi. Dodatno sam izrazio nezadovoljstvo industrijom igara generalno pošto su sa novim modelima prodaje, DLC-jeva, mikro-transakcija, itd. u poslednjih nekoliko godina izgubili i poslednje grame skrupula, i industrijom igara za konzole partikularno pošto su im cene sulude.
NNN NNN 23:29 03.12.2017

Re: Miljina strana

Vuča
Kad već ukopavamo čoveka, da se pridružim toplom zecu...

Elekrtopionir je izašao tek ujesen '99. (je l' ima neko da nije imao taj album?), ali su stvari bile gotove mnogomnogo pre, još tamo negde u maju '98. bio neki koncert, čini mi se na Trgu "free b92" (jbg, pičkousti uvek voleo da gasi neistomišljeničke medije) i još na tom koncertu su oni izveli 5-6 stvari koje su kasnije bile na Elektorpioniru.
...i jedan ortak koji je bio dobar s Vučom, mu traži snimak dima da sluša, i onaj mu da neko 20. koleno kopijine kopje kopiju, plašeći se da ovaj valjda ne objavi negde?!
Oduvek je bio ljuti profesionalac
tasadebeli tasadebeli 00:32 04.12.2017

Re: Miljina strana

vrabac_onaj
docsumann
vrabac_onaj


vrabac iz pepela



feniks-dživdžan



PokOjni Toza!





Фала богу, те немаш хабсбуршке крви у себи. Ни капљицу.

Мени ова ваша жвака почев од уводног текста, па са све коментарима, мућо интересанте јербо сам изгледа по 7-8, десетак и више година старији од свих вас овде (сем Чарлија и друга Елојице?), па се нешто и нисам интересирао тада за ту причу


Постојао је један тренутак у времену када је Миља значила нешто на културној мапи Београда. Ја сам одрастаао у том времену.



Лепо ми сада док читам.


Сам' немојте да се свађате, к'о бога вас молим. Нећу моћи онда даље да пратим жваку, згадило ми се пичкарање на Блогу.

Срки,


Углавном, ДД купили моју наклоност тек са овим, а не десет година раније док су они били још увек пионири, а ја још увек омладинац.


Јбг, кад сам као пионир био електро, па слушао Kraftwerk, Yello, They might be giants, OMD,...



Ма за све су криви још







и дотична госпоја



sevarlica sevarlica 09:33 04.12.2017

Re: Miljina strana

Koja je izmislio desert/stoner rock 20 godina pre nego što je to dobilo fensi ime:


i ko je smislio drum&basse mnogo pre svih, i to u vremenu kad gitarski (rock) bendovi imaju sve više ljudi i instrumenata u postavi. Čovek napravi bend sa bubnjem i basom , prtz-
tadejus tadejus 12:11 04.12.2017

Re: Miljina strana

maksa83
nego da te pitam, šta si ti onomad bio rekao sproću nintendo switch-a..

Ne sećam se da sam rekao nešto loše, mislim da je tehnologija i izvedba te sprave briljantna, samo sam rekao da uspeh i konačni kvalitet platforme zavisi od toga koliko će softvera za to da se napravi. Dodatno sam izrazio nezadovoljstvo industrijom igara generalno pošto su sa novim modelima prodaje, DLC-jeva, mikro-transakcija, itd. u poslednjih nekoliko godina izgubili i poslednje grame skrupula, i industrijom igara za konzole partikularno pošto su im cene sulude.


da, tako sam i zapamtila..
a cijene.. pa jesu kretenske, al masa stvari se prodaje po kretenskim cijenama pa mi je to još i manji issue..
ono što je meni nevjerovatno je da je jedno 80% igrica izrazito nasilno.. smisao igrice je klanje i ubijanje..
stvarno ne kapiram u čemu je fora..
a onda paralelno moram zube da otupim sa srednjim da nekoga ne bi mlatnuo u školi pošto je jbg na mater a dovoljno je poboravio u Srbiji da misli da kad te neko nako malo nervira ti ga lijepo dandarom preko usta pa nek vidi šta će..
a ovde je to jelda strogo zabranjeno..
i ja ne znam onda kakva je to šizofrenija..
kao na ekranu udri zakolji a ovamo samo cvijeće i ptičice..
kako, zašto.. ništa mi nije jasno.. ni jedno a ni drugo..
maksa83 maksa83 14:08 04.12.2017

Re: Miljina strana

ono što je meni nevjerovatno je da je jedno 80% igrica izrazito nasilno.. smisao igrice je klanje i ubijanje..

Tržište je segmentirano i isprofilisano. Imaš decu (koja igraju ono što nagovore rodirelje da im kupe), domaćice (casual gaming, candie crush sage i ostale zume), i ono što zovu whales - to su ti muškarci između 30 i 40 godina koji čine gro igračke populacije i najlakše vade pare iz džepa. Njima ne možeš da prodaš Plants vs Zombies, ni Lego Batman, ni neke mnogo pametne igre nego mora da se krka i roka. Prethodna uspešna Nintendo konzola (Wii) je ciljala dnevnu sobu i bila je "clean family fun", i nije bilo šanse da ovi puste ikakve tuća-maćevanje-tokyo-gore-tras-gaće-tras-dole nepodopštine na stor. U međuvremenu ih je prešišao Sony (+ PC Gaming) koji se ne opterećuje tim stvarima pa je zahvatio mnogo veće tržište i onda su verovatno i oni morali da legnu na rudu.

a dovoljno je poboravio u Srbiji da misli da kad te neko nako malo nervira ti ga lijepo dandarom preko usta pa nek vidi šta će..

Eto vidiš da i odrastanje u Srbiji ima svojih prednosti.
tadejus tadejus 14:39 04.12.2017

Re: Miljina strana

maksa83
U međuvremenu ih je prešišao Sony (+ PC Gaming) koji se ne opterećuje tim stvarima pa je zahvatio mnogo veće tržište i onda su verovatno i oni morali da legnu na rudu.

switch je i dalje family friendly kad im odeš u store..
bar u poređenju sa sony i xboxom.. istina, sony lijepo i kaže da je ya teen+ al baš pretjeraše..
na switchu je ipak bože pomozi..
to + praise za tehničke detalje me je i navelo da zaključim da je to najbolji izbor za djecu..

a agresije što se tiče..
nisam naravno za te naše fazone kad odmah prijeti batinama čim te neko poprijeko pogleda al i ovde se pretjeruje..
baš ništa nije dozvoljeno i djeca koja su iz drugih kultura mogu malo ko bosi po trnju da prođu.. jedan mali polu Italijan polu Hrvat (da ne kažem Ustaša), mama skroz OK žena, dijete djeluje skroz normalno ali zapatio u školi 2 reporta, 1 za bullying 1 za homofobia i sad će imati ozbiljan problem da dobije ikakvu pristojnu školu (private included) a ako fasuje i treći bolje je da se isele iz zemlje..
a ovaj moj srednji junoša je sa jedva tri godine opalio servirku u vrtiću (inače puniju ženu) punim dlanom i iz sve snage po dupetu..
a otada nije išlo na bolje..
tako da će bidne veselo dok junošu ne iškolujemo..
maksa83 maksa83 14:57 04.12.2017

Re: Miljina strana

nisam naravno za te naše fazone kad odmah prijeti batinama čim te neko poprijeko pogleda al i ovde se pretjeruje..

Verovatno je to neko klatno koje je krenulo na drugu stranu, pošto su oni (koliko se prisećam) bili na vr' liste zemalja po school bullying problemima, i onda se krenulo u neku tvrdu regulaciju.
a ovaj moj srednji junoša je sa jedva tri godine opalio servirku u vrtiću (inače puniju ženu) punim dlanom i iz sve snage po dupetu..

Ako ga posle toga nisi odvela negde da mu nešto kupiš za nagradu onda bolje da ne kažem šta mislim o tebi kao majki..
tadejus tadejus 15:16 04.12.2017

Re: Miljina strana

maksa83

Ako ga posle toga nisi odvela negde da mu nešto kupiš za nagradu onda bolje da ne kažem šta mislim o tebi kao majki..


što ja, otac mu je tim povodom pobrao takav respect u vrtiću, on je valjda trebalo da nagrađuje (mada fakat, i mene su gledale s poštovanjem, kao ti baš znaš muško da odabereš..)
maksa83 maksa83 15:19 04.12.2017

Re: Miljina strana

(mada fakat, i mene su gledale s poštovanjem, kao ti baš znaš muško da odabereš..)

To sam i ja onomad konstatovao. Jesi rekla čoveku da uzme da gleda Into The Badlands?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:30 04.12.2017

Re: Miljina strana

vrabac_onaj
docsumann
vrabac_onaj


vrabac iz pepela



feniks-dživdžan



PokOjni Toza!

E da evo ga, Blažo za bunjevima:



Џивке је либерални десничар! Солид ез д Блек Ерт, Солид аз а Рок! Човече, који раритет од снимка! Руке од гранита, срце као лава!

ecce-florian ecce-florian 19:48 04.12.2017

Re: Miljina strana

@maxa
(ja 2 lupao bubnjeve, 2 pevao, pošto sam ja tad znao otpr. 6 akorda a ova dva moja drugara su svirali kudikamo ozbiljnije ... e da, to moje bubnjanje je, prema oceni publike, bilo ... blago rečeno ne baš stelarno :))) (neki Ramonesi koje nikad nisam podnosio, a da blam bude veći Ramones su muzički najprostija drndemrnde muzika koja postoji))

nije lepo da neki vredja Marky-ja , evo netju da pustim ponovo Misfits

ps
jbt koji ste vi matorci
maksa83 maksa83 22:18 04.12.2017

Re: Miljina strana

nije lepo da neki vredja Marky-ja , evo netju da pustim ponovo Misfits

E, sav pank je drnde-drnde-drnde prost, i to je okej, deo njegove ogoljenosti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:03 05.12.2017

Re: Miljina strana

Miki Ristić

meni je on uvek izgledao kao vulinov mlađi brat, obojica imaju tu smešnu šatro dark facu, blago ženskastu, kao piter marfiz grupiz.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:31 01.12.2017

Mi smo jedna gomila mladića



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:00 01.12.2017

Стрејт Еџ Мадафаках



docsumann docsumann 08:35 02.12.2017

Re: Стрејт Еџ Мадафаках


Aca Čojs u, meni, još boljem bendu...



BG HC je bio svjetski tih 90-tih
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:07 01.12.2017

Фул риспект

Ту је наравно и Маријана из Дел Арно Бенда (особа у белој мајици, сингерка, моја прва љубав )

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 01:42 02.12.2017

Re: Фул риспект

Odlična, odvrtio tri puta u ovaj kasni sat!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:15 01.12.2017

Још један бенд

Који је културно и емоционално гравитирао к нама:

docsumann docsumann 14:18 02.12.2017

Re: Још један бенд


iz te ekipe... možda prvi srpski post hc bend (??)...



bubnjar, Marko Šlajm, (na slici - skroz ozgo), bješe mnogo vickast lik. pisao neke uvrnute kratke priče.

Probudio sam se pored nidnže u svom krevetu...
docsumann docsumann 15:34 02.12.2017

Re: Још један бенд


vidi ga Kojot kakav je bucko bio.
on i Nino (do njega s desne strane) bili su ubistven gitaristički dvojac.


eloy eloy 20:51 01.12.2017

Stigo

Stigo si Lisac živ i zdrav, baš si me obradovao ! Rekoh ti da se ne sekiram za tebe.

Pozdrav !!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:39 01.12.2017

Re: Stigo

eloy
Stigo si Lisac živ i zdrav, baš si me obradovao ! Rekoh ti da se ne sekiram za tebe.

Pozdrav !!


Бро! Мало си ме дирнуо да си се тако заправо бринуо за мене.

Било је ненормално лепо и савршено опасно, но, све је лепо ка'ци Изновогасада!

eloy eloy 22:52 01.12.2017

Re: Stigo

eloy eloy 10:53 02.12.2017

Re: Stigo

Мало си ме дирнуо да си се тако заправо бринуо за мене.


Lisac u ledu izvučen iz Dunava - uvršten u fotografiju godine.


NNN NNN 01:31 02.12.2017

Šutnuo si me u 90-te

ali onaj bolji deo
docsumann docsumann 08:32 02.12.2017

najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih


blogovatelj blogovatelj 17:15 02.12.2017

Re: najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih

najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih


Meni je muzika devedestih, globalna i srpska, uvek asocijacija na rat. Sav taj grandž plus sve ono što se slušalo od ovdašnjih bendova u to vreme. I dan danas kad ma šta od te muzike da čujem krene neka mučnina. Sve Nirvane, Perl džemovi i ostalo.
Početak devedesetih su mi obeležila tri benda. Samo to sam mogao da slušam i ništa više. RHCP, Feit nou mor i DLM.
docsumann docsumann 17:22 02.12.2017

Re: najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih

Samo to sam mogao da slušam i ništa više. RHCP, Feit nou mor i DLM.


UDS, RATM, Primus, Janes Adiction, Pearl Jam...

nemam pojma, meni se dopadao taj mračni prizvuk muzike 90-tih...



samo da ima gruva
Atomski mrav Atomski mrav 23:37 02.12.2017

Re: najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih

RHCP


Samo do (i uključujući) albuma Blood Sugar Sex Magik.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:43 02.12.2017

Re: najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih

RHCP

Имају једну стварно добру песму. Само не знам зашто је изнова и изнова снимају.
blogovatelj blogovatelj 03:32 03.12.2017

Re: najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih

Имају једну стварно добру песму. Само не знам зашто је изнова и изнова снимају.


To je tek umetnost. For more details see Elvis Presley and ACDC.
Šalu na stranu, jesu tokom godina postajali sve monotoniji i monotoniji, ali to ne umanjuje veličinu njihovih ranih radova. Ne može se biti u rok muzici i šou biznisu biti aktuelan i nov decenijama. To niko nije uradio, nisu ni oni izuzeci od toga.
blogovatelj blogovatelj 03:33 03.12.2017

Re: najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih

Samo do (i uključujući) albuma Blood Sugar Sex Magik.


Californication je divan album. Za ostalo videti moj odgovor Marku.
docsumann docsumann 08:50 03.12.2017

Re: najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih


meni je i One Hot Minute bio odličan

docsumann docsumann 08:57 03.12.2017

Re: najautentičnija zvučna slika BG-a 90-tih

blogovatelj
Имају једну стварно добру песму. Само не знам зашто је изнова и изнова снимају.


To je tek umetnost. For more details see Elvis Presley and ACDC.
Šalu na stranu, jesu tokom godina postajali sve monotoniji i monotoniji, ali to ne umanjuje veličinu njihovih ranih radova. Ne može se biti u rok muzici i šou biznisu biti aktuelan i nov decenijama. To niko nije uradio, nisu ni oni izuzeci od toga.


ugrabi svojih 13 minuta...pokaži šta znaš



au, koja stvarčina

cijenim da bi Pepersi voljeli da je njihova

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana