Društvo| Ekologija| Ljudska prava| Politika| Tehnologija

Хигијенске гумице Блога Б92

tasadebeli RSS / 11.12.2017. u 11:23
Пошто на последњем Сркијевом посту под називом "Садатова крагна" коментари нестају као људи у Стаљиновој Русији, решио сам да послушам савет једног од добронамерних људи са овог Блога Б92 и да се вратим мојој омиљеној разоноди, копипејстовању сопствених и туђих коментара са Сркијевог поста у нади да ћу их тако сачувати од немилосрдног бездана у које их бацају хигијенске гумице Блога Б92.
 
 
b2ba4a5d7f9b466b52e37a57b7def079_500.jpg 
 
 Одмах на почетку да ставим до знања да ја овде на овом посту као модератор нећу ништа брисати, тако да ако неки од ваших евентуалних коментара и нестане, да знате да су опет радиле хигијенске гумице Блога Б92 укрштене са крволочним кунама.
 
 
 
EDIT: Ех, да! Расејанко! Извињавам се! (Можда је то ипак мало незгодна реч у овом моменту - расејанко. Можда боље да кажем само да сам заборавне природе.) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Коментар 1:
 
 
 "Јеси ти приметио, друг Елојица, колико на Блогу Б92 има вишеструких никнејмова све једно те истих корисника, да не кажем вишеструких корисничких имена?

К'о кусих паса.

Хм, да...

Кусих... Паса...

И док се та разноразна корисничка имена шврћкају неометано по Блогу Б92, недодирљиви у својим папучама и уживајући у својим фотељама испред монитора као они прави истински криптопромотери микролошког фашизма, овамо се с друге стране банују некакве омеге, драгошевци, шугарбејби, емсији,...

То да се Власи не досете, а?

И шта кажеш, Блог Б92 "интелектуални миље"? "Крем де ла крем"?

Јесте, нема збора. Да не кажем Збора.

Све је то интелигентно, образовано,... Баш оставља такав добар утисак о себи читајући књиге попут The Three-Body Problem и осталу високоумну лепу књижевност док сујета шика у небо к'о пубертетски хормони у плафон.

А уједно, све то и мудро и васпитано у пичку материну, е!

Док се истовремено из све снаге згражава над простотом и примитивизмом народа у којем се родило.

Шта да ти кажем, друг Елојица...

Ко ужива у томе нека ужива. К'о прасе у блату. Или к'о Енглез на Егзиту. Свеједно, исто му је то.

На крају крајева, није то забрањено.

Али се с правом ту поставља питање ко је ту пилићар и сеоска лопужа. Да ли је то онај на кога се стално указује прстом или су то они који на Блогу Б92 непрестано вичу:

"Држ те лопова!"

(љотићевца, фашистичку џукелу, неморалног и неподобног просветног радника, идеолога паланке,... Шта год већ.)

Ете, Средоје и ја пошли да прошетамо по месечину, па к'о велимо напуштена имовина и тако то, што би рекли они класични српски сеоски пилићари у оном популарном чувеном домаћем филму о Цанету Курбли и страним и домаћим непријатељима.

Еееее... Ццццц...

Свега има на овом свету.

И тешко се то пере, мој друг Елојица.

Такорећи, никада. Никада се то не опере.

Остане за вјеки вјеков.

Уписано.

У народу.

Са месечином или без ње."

 

 

Коментар 2:
 
 
"Vidim da ste svi ovde stari znanci i da se prckate i jebuckate međusobno što je i postalo suština ovoga bloga. ,,Borba crnaca u tunelu,,. No to je tema za razmišljanje tvorca i vlasnika bloga, a kolko me se dojmi izgleda da čekaju da sam blog sebe dovede do apsurda kako bi u skladu sa svojom osnivačkom misijom pokazali koliko su bili u pravu. I to je ok. Prirodni procesi su neumoljivi. 

Da često se pitam koj će vam moj nickovi kad se svi znate.

Višak smo nas nekolicina sa strane koje zabavlja ova vaša sprdačina i to najčešće kada je napolju meteoalarm pa se ima viška vremena.

I nemoj da se čudiš - jeste ovde ,,Creme de la creme,, intelektualnog miljea koji obitava na ovim ex YU prostorima, a drugo je pitanje kakav je taj milje. O tome bi se olala moglo diskutovati - pod uslovom da se svima otvori mogućnost da mogu da pišu bez dirigovanih pravila moderacije. Ovako sve ovo nema smisla - i otuda potreba za sprdnjom i zajebancijom. "

 

Коментар 3:

meni su ta neka razočaravanja malo smor postala - kao da je blog, crkva, vojska, elita, društvo, radnički narod... u Srbiji bilo šta drugačije od preseka života u toj zemlji? tako da ne vidim čemu sva ta nadrndavanja, foliranja, umišljanja, drame, patetika... takva je nekada bila i Akademija - činila se da je vrh, a tamo je jednako bilo i sjajnih ljudi i kretena.

 

Коментар 4:

"Bila nekad ? A danas je drugačije ?

tako da ne vidim čemu sva ta nadrndavanja, foliranja, umišljanja, drame, patetika...

Zato što je izbor ,,sjajnih ljudi,, sa ,,vip,, statusom na blogu koji kreiraju atmosferu bloga krajnje problematičan, subjektivan,nerealan,dirigovan,izmanipulisan,precenjen i u službi određenog dizajna vlasnika kome to pravo niko ne može osporiti u kontekstu demokratskih principa tržišne ekonomije i vlasničkih prava.

Drugačijem mišljenju pripada isto pravo pod uslovom da je borba ravnopravna.

A da li je borba ravnopravna dok je olovka i gumica samo u rukama ,,vas odabranih,,?

Nemoj samo da pitaš zašto smo onda ovde. Ovde smo da dok možemo i dok nas demokratija vlasničkih prava definitivno ne obriše i najuri pokušamo da skrenemo pažnju da ovde nije baš kao što ti reče ,,narod još crnji i gori,, i baš toliko glup i naivan kao što bi nekome odgovaralo.

Ti možeš ovo da obrišeš kao i nekoliko komentara pre ovoga i da kreiraš svoj zagrljaj po zadatku, zbunjuje samo vaša kuknjava što ovo mesto umire lagano gušeći se u vlastitom saftu koji ste sami osmislili."

 

Коментар 5:

A ti si taj procenitelj emocija - jel to ono Rudankino tvoje emocije su sveti dim a tuđe emocije su pičkin dim ?
Dok je ovakve koncepcije bloga i gumica u vašim rukama - nema ovde pravog dijaloga.
I niko nikoga ne proganja - samo je sve FEJK!

P.S čast izuzecima"

 

Коментар 6:

- Ne mogu da verujem da si otvorio drugi niknejm da se zajebavaš, profesore

- То си тек сада схватио и увредио се? А смејао си се на тај мој први коментар са новим никнејмом Ниси ми баш јасан...


- Ja sam jako razočaran, profesore, ne u tebe kao tebe i u tvoju ideologiju kejdzibiizma - ideologija kao ideologija

- Ево га опет! Удри, бајо, пљуни, па залепи!


- već da si otvorio drugi niknejm da se zajebavaš sa ljudima ovde.

- Не буди лицемеран! И сам знаш колики број њих овде, тзв. блогера Б92, ради то исто.

А сада те је потресло што сам то и ја урадио?

Е? Ма није можно?

Још сам ја, барем, одмах у првом коментару дао сасвим јасне назнаке да сам то ја. Нисам се сакривао иза тог дуплог никнејма као већина ових "поштењачина" међу блогерима.

Уосталом, не брини, тај мој дупли никнејм је и био отворен само за ту сврху, да се јасно покаже количина лицемерја која се ваља овим Блогом Б92.

Добра страна свега тога на Блогу Б92: Теши ме једино што је у питању мали број људи који се уопште и окупља овде, па онда и није толико битно за неку ширу слику Србије, у целини.

Лоша страна свега тога на Блогу Б92: Додуше, јесте да су ти окупљени на Блогу Б92 и око Блога Б92 углавном некакав "интелектуални миље и крем де ла крем" Србије (што рече Елој). На жалост, то само показује колико нам је тужна, јадна и бедна слика оне образоване Србије која би требало да вади ову земљу из гована, а не да се представља около као увређена оперска примадона коју овај народ не заслужује јер су, боже мој, много бољи од тог народа. (Не знам само у чему су то бољи. У оном обичном домаћем васпитању свакако нису.)

Али нека те не секира мој други никнејм. Рекох већ, нећу га више користити, обавио је он своју функцију.

- Možda bi trebao da uzmeš u obzir da je vreme da o'ladiš malo od bloga?

- Ти си тај који то треба да процењује? Подсетићу те на оне кључне ствари које су на овом твом посту изашле у први план:

"Višak smo nas nekolicina sa strane koje zabavlja ova vaša sprdačina i to najčešće kada je napolju meteoalarm pa se ima viška vremena.

I nemoj da se čudiš - jeste ovde ,,Creme de la creme,, intelektualnog miljea koji obitava na ovim ex YU prostorima, a drugo je pitanje kakav je taj milje. O tome bi se olala moglo diskutovati - pod uslovom da se svima otvori mogućnost da mogu da pišu bez dirigovanih pravila moderacije. Ovako sve ovo nema smisla - i otuda potreba za sprdnjom i zajebancijom."


"A ti si taj procenitelj emocija - jel to ono Rudankino tvoje emocije su sveti dim a tuđe emocije su pičkin dim ?
Dok je ovakve koncepcije bloga i gumica u vašim rukama - nema ovde pravog dijaloga.
I niko nikoga ne proganja - samo je sve FEJK!

P.S čast izuzecima"


EDIT: Тек сада видим да је онај мој коментар у којем сам већ једном окачио кључне ствари са овог твог поста (још синоћ) у међувремену нестао.

Радила гумица, а? ВИП статус чини своје...

И ето тако, драги мој Срки, дођосмо полако и на Блогу Б92 до дезена Садатове кравате од пре 40 година.

Кажем ја лепо, излог јефтиних слаткиша. То је Блог Б92. И то од самих својих почетака, па до данас. (Част изузецима, што рече већ цитирани Елој.)

 

 


 

 

 

 

Tagovi



Komentari (205)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 11:25 11.12.2017

Тастер

kosta.babic kosta.babic 14:42 11.12.2017

Re: Хигијенске гумице Блога Б92

док сујета шика у небо к'о пубертетски хормони у плафон.


"Vidim da ste svi ovde stari znanci i da se prckate i jebuckate međusobno što je i postalo suština ovoga bloga. ,,

Dok je ovakve koncepcije bloga i gumica u vašim rukama - nema ovde pravog dijaloga.
I niko nikoga ne proganja - samo je sve FEJK!

ВИП статус чини своје...

Кажем ја лепо, излог јефтиних слаткиша. То је Блог Б92. И то од самих својих почетака, па до данас. (Част изузецима, што рече већ цитирани Елој.)


A kad smo već kod toga, nema nam krkara. Da li juri neosedlane konje po Tirgiziji ili nedo bog ore nebeske njive?

I naravno draže mi je da me neko na blogu napuši ili nahrani govnima nego da me smara visokoumnom kvazi intelektualnom kritikom.

Pisao sam već o tome da je VIP status sranje i da bi svi trebalo da dobiju pravo da pišu.
Za mene je ovo ipak jedini način za komunikaciju sa pametnim ljudima
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:45 11.12.2017

Re: Хигијенске гумице Блога Б92

Za mene je ovo ipak jedini način za komunikaciju sa pametnim ljudima


zasto me ova tvoja izjava uopste ne cudi...

c_h.arlie c_h.arlie 18:16 11.12.2017

Re: Хигијенске гумице Блога Б92

kosta.babic

...

A kad smo već kod toga, nema nam krkara. Da li juri neosedlane konje po Tirgiziji ili nedo bog ore nebeske njive?

I naravno draže mi je da me neko na blogu napuši ili nahrani govnima nego da me smara visokoumnom kvazi intelektualnom kritikom.

Pisao sam već o tome da je VIP status sranje i da bi svi trebalo da dobiju pravo da pišu.
Za mene je ovo ipak jedini način za komunikaciju sa pametnim ljudima

Kosta,
slažem se u dobroj meri sa boldovanim.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:12 13.12.2017

Re: Хигијенске гумице Блога Б92

I naravno draže mi je da me neko na blogu napuši ili nahrani govnima nego da me smara visokoumnom kvazi intelektualnom kritikom.

Шта тек рећи за твоје релативизовање под плаштом простодушности и једноставности!
tadejus tadejus 11:30 11.12.2017

taso leba ti

smanji doživljaj sa ovim slikama, ja radim sa muškim svijetom a ekran je golem..

cassiopeia cassiopeia 12:00 11.12.2017

Re: taso leba ti

tadejus
smanji doživljaj sa ovim slikama, ja radim sa muškim svijetom a ekran je golem..



Reci da radiš neko istraživanje...uticaj korišćenja kondoma na porast troškova nečega ili smanjenje


Tasa


Taso, ti mnogo ozbiljno shvataš ovo mesto. Pojede se čoveče, nije ti to dobro. Što reče Tadejus, smanji doživljaj. Mnogo žuči ni oko čega. Previše značaja daješ virtuelnim ljudima, prepiskama, mišljenjima...
tasadebeli tasadebeli 12:42 11.12.2017

Re: taso leba ti

tadejus
smanji doživljaj sa ovim slikama, ja radim sa muškim svijetom a ekran je golem..




Па ти немој да блогујеш током свог радног времена.

Зато нам и иде тако како нам иде... Никако.

Нико не ради оно што треба да ради, него се сви само зајебавају у свом животу чекајући да им све падне с неба.

Ја, рецимо, када држим час, не пишем по Блогу Б92, нити читам шта други пишу. Немам ја времена у школи за то.

Ја то само у слободно време, када сам код куће...


tasadebeli tasadebeli 12:56 11.12.2017

Re: taso leba ti

cassiopeia
tadejus
smanji doživljaj sa ovim slikama, ja radim sa muškim svijetom a ekran je golem..



Reci da radiš neko istraživanje...uticaj korišćenja kondoma na porast troškova nečega ili smanjenje


Tasa


Taso, ti mnogo ozbiljno shvataš ovo mesto. Pojede se čoveče, nije ti to dobro. Što reče Tadejus, smanji doživljaj. Mnogo žuči ni oko čega. Previše značaja daješ virtuelnim ljudima, prepiskama, mišljenjima...





tadejus tadejus 14:35 11.12.2017

Re: taso leba ti

tasadebeli
tadejus
smanji doživljaj sa ovim slikama, ja radim sa muškim svijetom a ekran je golem..


Па ти немој да блогујеш током свог радног времена.


aj bogati taso ne budali..
što bi rekao jedan moj kolega ovde, what do you want from me, I only work here..
c_h.arlie c_h.arlie 18:19 11.12.2017

Re: taso leba ti

cassiopeia
tadejus
smanji doživljaj sa ovim slikama, ja radim sa muškim svijetom a ekran je golem..



Reci da radiš neko istraživanje...uticaj korišćenja kondoma na porast troškova nečega ili smanjenje


Tasa


Taso, ti mnogo ozbiljno shvataš ovo mesto. Pojede se čoveče, nije ti to dobro. Što reče Tadejus, smanji doživljaj. Mnogo žuči ni oko čega. Previše značaja daješ virtuelnim ljudima, prepiskama, mišljenjima...

Ja isto shvatam ovo mesto ozbiljno.
Ukoliko neki moj komentar dobije više od jedne preporuke, ja zaspem kao beba.
Ukoliko ne dobije niti jednu preporuku, pre negoli zaspem, prevrćem se 5 do 10 minuta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:22 11.12.2017

Re: taso leba ti

koliko neki moj komentar dobije više od jedne preporuke, ja zaspem kao beba.


Pa što ne kažeš?
Evo, kliknuo.
:)
c_h.arlie c_h.arlie 18:23 11.12.2017

Re: taso leba ti

tadejus
tasadebeli
tadejus
smanji doživljaj sa ovim slikama, ja radim sa muškim svijetom a ekran je golem..


Па ти немој да блогујеш током свог радног времена.


aj bogati taso ne budali..
što bi rekao jedan moj kolega ovde, what do you want from me, I only work here..

Lako je tebi - ti si ekonomista.
Danas pričaš jedno, sutra drugo - i to potpuno suprotno od prethodnoga.
No, što je meni fascinantno kod vas ekonomista - i jedno i drugo pričate sa istim žarom, potpuno uvereni u svoju nepogrešivost.
c_h.arlie c_h.arlie 18:24 11.12.2017

Re: taso leba ti

hoochie coochie man
koliko neki moj komentar dobije više od jedne preporuke, ja zaspem kao beba.


Pa što ne kažeš?
Evo, kliknuo.
:)

Fala ti k'o bratu !
Vratiću ti čim uzmognem.
maksa83 maksa83 18:31 11.12.2017

Re: taso leba ti

Fala ti k'o bratu !

Evo i ja kliknuo, ali pazi sad da se ne uspavaš od duple doze, i nemoj da mešaš sa alkoholom!
c_h.arlie c_h.arlie 18:36 11.12.2017

Re: taso leba ti

maksa83
Fala ti k'o bratu !

Evo i ja kliknuo, ali pazi sad da se ne uspavaš od duple doze, i nemoj da mešaš sa alkoholom!

Ja alkohol ne pijem (Srbin koji ne pije - pa gde to ima ?!).
A tebi hvala gde čuo i ne čuo za preporuku.
I tebi ću da vratim vrlo uskoro.
A sada odoh da pojedem slatko od dunja koje mi je žena skuvala sinoć - da mi učini.


zilikaka zilikaka 18:38 11.12.2017

Re: taso leba ti

Evo, kliknuo.

Evo i ja kliknuo,


Kliknula i ja, al nisam sigurna da je to dobro za kolegu.

Duga je zima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 11.12.2017

Re: taso leba ti

I tebi ću da vratim vrlo uskoro.


Ne moraš njemu, on to sam sebi isklikće kolko mu treba.
Tako kažu :)
alselone alselone 18:44 11.12.2017

Re: taso leba ti

maksa83



Poco sam konacno da citam TBP, i taman sam se primio ko saucesce, kad ono krenuo neki smor deo gde tripuje nesto u VR odelu ko Homer kada se najede cilija.



Tako je postavio dobar zaplet da se plasim da ga ne upropasti. Pisci to cesto rade (u knjigama i na filmovima). Postave kompleksan zaplet, i onda sami ne znaju kako da se ispetljaju pa naprave sranje od obecavajuce knjige ili filma.

Po nivou tvog odusevljenja od "Triput sam video Tita", nadam se i verujem da nije tako.

alselone alselone 18:46 11.12.2017

Re: taso leba ti

E, da, i Docs, za tebe info.

Borio sam se jedno sat, dva, da se prebacim na engleski, onoliko da mogu da "otplovim". I jesam. Trebalo mi je toliko da ne citam svesno nego mehanicki.

Pricali smo onomad o tome, i moguce je. :)
maksa83 maksa83 18:54 11.12.2017

Re: taso leba ti

Poco sam konacno da citam TBP, i taman sam se primio ko saucesce, kad ono krenuo neki smor deo gde tripuje nesto u VR odelu ko Homer kada se najede cilija.

Sad više ne znam gde je šta pa aj tread softli da ti ne izflokijujem , ali meni je onaj početak u onoj stanici bio priličan smor, a i to na početku sa VR-om mi je bio smor, ali se posle rasplete šta je to i čemu služi. Knjige se posle ubrzavaju.

Po nivou tvog odusevljenja od "Triput sam video Tita", nadam se i verujem da nije tako.

Da, bojao sam se da će sva ta zajebancija prepumpati očekivanja, ali prosto - toliko stvari o kojima ljudi ovde špekulišu je tamo dotaknuto da ne mogu da odolim.
Milan Novković Milan Novković 19:01 11.12.2017

Re: taso leba ti

maksa83
Poco sam konacno da citam TBP, i taman sam se primio ko saucesce, kad ono krenuo neki smor deo gde tripuje nesto u VR odelu ko Homer kada se najede cilija.

Sad više ne znam gde je šta pa aj tread softli da ti ne izflokijujem...

Meni je sveža memorija pamćemnja - he ain't seen nothing yet

I dobro, mora da istrpi i "filozofske" delove
maksa83 maksa83 19:28 11.12.2017

Re: taso leba ti

A sada odoh da pojedem slatko od dunja koje mi je žena skuvala sinoć - da mi učini.

Ovo na slici je kompot?!
c_h.arlie c_h.arlie 19:41 11.12.2017

Re: taso leba ti

maksa83
A sada odoh da pojedem slatko od dunja koje mi je žena skuvala sinoć - da mi učini.

Ovo na slici je kompot?!

Nešto između !
Doneo mi dobar komšija desetak dunja i ja ih rasporedio kojekude po kući.
No, kako ni dunje nisu kao što su nekada bile (da mogu da izdrže na šifonjeru celu zimu), počele su da trunu - pomalo.
Pa sam ja zamolio ženu, pre nego strunu potpuno, da ih skuva sa malo dodanog šećera - i to u ovakvim povećim komadima, jer ja tako volim.
Naravno, da neko ne bi krivo shvatio - trule delove je odstranila.
I naravno, mojoj ženi takvoj kakva jeste - ne bi teško da mi učini.
Istina, kod mene je popričično toplo, a dunje su nekada čuvane na šifonjerima u hladnim prostorijama.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:41 11.12.2017

Re: taso leba ti

da odoh da pojedem slatko od dunja koje mi je žena skuvala sinoć - da mi učini.


Carli jel ti zena ucila kuvanje (k)od Boldrika?

c_h.arlie c_h.arlie 19:44 11.12.2017

Re: taso leba ti

apacherosepeacock
da odoh da pojedem slatko od dunja koje mi je žena skuvala sinoć - da mi učini.


Carli jel ti zena ucila kuvanje (k)od Boldrika?

E, da !
Moja žena je naučila kuvanje kada se udala za mene - i to sve radi mene.
Pre toga je to uopšte nije zanimalo.
Milan Novković Milan Novković 21:05 11.12.2017

Re: taso leba ti

alselone
maksa83



Poco sam konacno da citam TBP, i taman sam se primio ko saucesce, kad ono krenuo neki smor deo gde tripuje nesto u VR odelu ko Homer kada se najede cilija.



Tako je postavio dobar zaplet da se plasim da ga ne upropasti. Pisci to cesto rade (u knjigama i na filmovima). Postave kompleksan zaplet, i onda sami ne znaju kako da se ispetljaju pa naprave sranje od obecavajuce knjige ili filma.

Po nivou tvog odusevljenja od "Triput sam video Tita", nadam se i verujem da nije tako.


Sale, knjiga je po tvom ukusu, baš, ali ima tih, jelte, "filozofskih" delova -sića neka, pešest stotina strana, max - nego si ti Young Turk, mi matori smo ta filozofiranja već videli n puta na drugim mestima pa pičimo preko toga ko olimpijska zlata u bobu (jel tako bejaše bobsleigh na srpskom, ovu reč nisam koristio preko 30 godina)
alselone alselone 21:08 11.12.2017

Re: taso leba ti

Čini mi se da jeste, do sada me je prilično zainteresovala, OK ako izuzmem ovaj smor deo. Zato sam i rekao da bih se jako razočarao ako rasplet bude glup.

A bobsled jeste bob.

Moja prva asocijacija na bob.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:50 11.12.2017

Re: taso leba ti

Ja alkohol ne pijem (Srbin koji ne pije - pa gde to ima ?!).
...
A sada odoh da pojedem slatko od dunja koje mi je žena skuvala sinoć - da mi učini.


Eto šta nedostatak alkohola učini od čoveka - to je kompot ;>
Atomski mrav Atomski mrav 23:09 11.12.2017

Re: taso leba ti

Kliknula i ja, al nisam sigurna da je to dobro za kolegu.

Polako, bre - predoziraće se!
Atomski mrav Atomski mrav 23:11 11.12.2017

Re: taso leba ti

Moja prva asocijacija na bob.


Kakav genijalan film!

dirtyharry dirtyharry 12:00 11.12.2017

Prolomiti ili promoliti

Ne znam šta ti Tasko kažeš na to?

Evo ovde.
tasadebeli tasadebeli 12:57 11.12.2017

Re: Prolomiti ili promoliti

dirtyharry
Ne znam šta ti Tasko kažeš na to?

Evo ovde.





dirtyharry dirtyharry 14:52 11.12.2017

Re: Prolomiti ili promoliti

Eh, promenili banditi, da prikriju svoju nepismenost, ili ja pak neki preostali pismeni prolomio glavu i opravio naslov
Черевићан Черевићан 14:16 11.12.2017

излогом јефтиних слаткиша

stari znanci koji se prckaju i jebuckaju međusobno

на Блогу, свашта посве је нормално
(често мозга шеве не/потребан штрц),
ни случајно живцима немојте пратити
воајерски кибицујте к'о и сваки прц,

но биће и оних који се ....навуку
неопходни богме куртони су тада,
не класични они (што и спасти хоће)
већ ментални, да мир Вама влада

Ribozom Ribozom 14:21 11.12.2017

A zasto...

...Taso ne napises blog o Vucicu.

Mislim ta borba sa vetrenjacama na blogu, moderacijom, duplim nikovima, NVO, pr marketingu...cemu sve to?

Vlast, novac i moc je kod ovog navedenog gore.
Eto mene smara to proganjanje po blogu, ispravljanje krivih Drina.
Nemam dva nicka, nikad banovan, par puta izbrisan komentar. Verovatno su mi neki stavovi ekstremniji i vrlo drugaciji od vasih, ali tu sam.

Ja volim ekonomske teme, a one se maksimalno izbegavaju u medijima (ili su ispinovane), a sem Pricija, niko se nije ni bavio time. Zato i ti imas zasluge za unistavanje bloga, ipak si i ti autor.

Kad vec neces da me banujes, kako si gore rekao, dodao bih da mi smetaju ruzne reci koje ponekad koristis, ali necu da diskutujem o tome. :)
edit:



tadejus tadejus 14:34 11.12.2017

Re: A zasto...

Ribozom
...Taso ne napises blog o Vucicu.

Mislim ta borba sa vetrenjacama na blogu, moderacijom, duplim nikovima, NVO, pr marketingu...cemu sve to?

Vlast, novac i moc je kod ovog navedenog gore.
Eto mene smara to proganjanje po blogu, ispravljanje krivih Drina.
Nemam dva nicka, nikad banovan, par puta izbrisan komentar. Verovatno su mi neki stavovi ekstremniji i vrlo drugaciji od vasih, ali tu sam.

Ja volim ekonomske teme, a one se maksimalno izbegavaju u medijima (ili su ispinovane), a sem Pricija, niko se nije ni bavio time. Zato i ti imas zasluge za unistavanje bloga, ipak si i ti autor.

Kad vec neces da me banujes, kako si gore rekao, dodao bih da mi smetaju ruzne reci koje ponekad koristis, ali necu da diskutujem o tome. :)




eh gdje je sada princi da primjeti pošto je bitcoin..
eh eh
Ribozom Ribozom 14:51 11.12.2017

Re: A zasto...

Izvini, tebe sam zaboravio. Pa pisi onda
No ti se ne bavis time na blogu, nego licnom opisu kulturnog soka kod gastosa.
Sve te faze od 'sta ko radi ovde u firmi' preko 'vi's sto sam se uklopila, bas sam se uklopila' pa do 'kakve gace mora da nosi supernanny' smo izguslali 'iljadu puta i deo su puta svake gastoske samospoznaje. Kjedelig :)
tadejus tadejus 14:54 11.12.2017

Re: A zasto...

Ribozom
Izvini, tebe sam zaboravio. Pa pisi onda
No ti se ne bavis time na blogu, nego licnom opisu kulturnog soka kod gastosa.
Sve te faze od 'sta ko radi ovde u firmi' preko 'vi's sto sam se uklopila, bas sam se uklopila' pa do 'kakve gace mora da nosi supernanny' smo izguslali 'iljadu puta i deo su puta svake gastoske samospoznaje. Kjedelig :)


ma kakiš.. možda ima malo i toga li ne previše, ako ništa a ono stoga što meni nije prvi put da se uklapam u stranu sredinu, no četvrti..
dobro, ako BG ne računam u stranu sredinu onda treći..

to za nanny je posebno heavy učitavanje, šta sam tela nije doprlo ni izdaleka, al dobro..

a o bitcoinu stvarno ne znam, a ne volim da kenjam o stvarima o kojima ne znam.. morala bih znati mnogo više da bih rekla šta mislim šta će dalje da se desi, da se kladim rekla bih da će stvar da pukne al nikad se ne zna
Ribozom Ribozom 15:13 11.12.2017

Re: A zasto...

no četvrti..

ma previse je veruj mi..
Za nanny je kao sto se vidi sala/komika, zao mi je sto nisam mogao da ucestvujem u diskusiji gde je tvoj stav opet bio odraza kulturnog soka.

Jesi li primetila da bitcoin nisam nigde spomenuo.

qq. vrednici gastoski kuckamo u radno vreme :)
tadejus tadejus 15:19 11.12.2017

Re: A zasto...

Ribozom
no četvrti..

ma previse je veruj mi..
Za nanny je kao sto se vidi sala/komika, zao mi je sto nisam mogao da ucestvujem u diskusiji gde je tvoj stav opet bio odraza kulturnog soka.

Jesi li primetila da bitcoin nisam nigde spomenuo.

qq. vrednici gastoski kuckamo u radno vreme :)


čuj, plaćaju me, neću valjda još i da radim za njih..

nego čekaj, šta si ti razumio da je moj stav po pitanju nanny..
da kratim muku, moj stav je da nije ok da čitav život rintam kao konj i da kad budem imala 70+ godina neko od mene pride očekuje da budem i full time nanny mojim unucima i unukama..
ja to od svoje mame nisam i ne bih tražila..
i ne smtram da je ok da se traži..
i kakve sam sreće garant ću biti full time nanny u 80oj i ako mognem uradiću al prosto smatram da nije u redu da se to očekuje..
tj. bila bih razočarana u svoje odgojne sposobnosti ako to moji sinovi od mene budu tražili.. a ja ću ako mognem da ponudim..
ne znam dal me sad razumiješ..
a to učitavanje u nobles, ja stvarno ne mogu da vjerujem..
ja ako nešto nisam onda nisam fakin nobles.. i prosto mi je nevjerovatno da me neko tako doživljava..
a London je prosto skup grad i to je prosto tako.. nema veze sa noblesom.. prosto je sasvim jedan drugi da ne kažem monetarni svijet..
sve je pomnoženo nekim suludim ciframa
tadejus tadejus 15:23 11.12.2017

Re: A zasto...

Ribozom

Jesi li primetila da bitcoin nisam nigde spomenuo.


a o bitcoinu sam pokušala da odgledam doku na netflixu al je baš nako smorno propagandni pa sam zakuntala na jedno dve trećine..
čini mi se da nisu baš pretjerano objašnjavali kakva je ideja iza bt, osim neke kao utopističko anarhističke koja baš i ne pije previše vode..
kad bih razumjela sve mogućnosti, sve potencijale, svrhu uopšte, onda bih mogla bar da kažem ima li tu kakve stvarne vrijednosti (mimo blockhcain koji je kanda ipak ima)..
ali opet je tu element krajnje moći države čini mi se presudan..
mada i tu bi se moglo zamisliti neka zaista nadnacionalna stvarnost..
ne znam ka što rekog ni blizu dovoljno te se ograđujem..
maksa83 maksa83 15:24 11.12.2017

Re: A zasto...

a to učitavanje u nobles, ja stvarno ne mogu da vjerujem..

Vidiš, tako ni ja nisam mogao da verujem da mi ti objašnjavaš da ja maltretiram babe koje mi odgajaju decu, a u vrtiće sam sasuo para za jedna ne skroz loša nova kola.
Ribozom Ribozom 15:29 11.12.2017

Re: A zasto...

Stav ti je tako jako ukopan. Moj nije suprotan i nije vazan, ali to izjasnjavanje... pritom opet odraz kulturnog soka.

Izvini, ali ne mogu...
Atomski mrav Atomski mrav 15:30 11.12.2017

Re: A zasto...

a London je prosto skup grad i to je prosto tako.. nema veze sa noblesom.. prosto je sasvim jedan drugi da ne kažem monetarni svijet..
sve je pomnoženo nekim suludim ciframa


Ribozom živi u Norveškoj. You're preaching to the choir.
tadejus tadejus 15:33 11.12.2017

Re: A zasto...

Ribozom
Stav ti je tako jako ukopan. Moj nije suprotan i nije vazan, ali to izjasnjavanje... pritom opet odraz kulturnog soka.


misliš odraz kulturnih predrasuda, šta li? baš ne razumijem šta si teo..
al nemoj brate da se naprežeš.. ako ti se ne piše.. nemoj da pišeš..
tadejus tadejus 15:33 11.12.2017

Re: A zasto...

Atomski mrav
a London je prosto skup grad i to je prosto tako.. nema veze sa noblesom.. prosto je sasvim jedan drugi da ne kažem monetarni svijet..
sve je pomnoženo nekim suludim ciframa


Ribozom živi u Norveškoj. You're preaching to the choir.


znam..
Ribozom Ribozom 17:00 11.12.2017

Re: A zasto...

misliš odraz kulturnih predrasuda, šta li? baš ne razumijem šta si teo...

Ne, nisu kulturne predrasude, kulturni sok je.

al nemoj brate da se naprežeš.. ako ti se ne piše.. nemoj da pišeš..


U medjuvremenu sam dobio 5 preporuka na komentar, a ja na to gledam kao 'hocemo fajt', pa necu da te izribam sada :), da ne priustim zadovoljstvo preporuciocima.

tadejus tadejus 17:22 11.12.2017

Re: A zasto...

Ribozom
misliš odraz kulturnih predrasuda, šta li? baš ne razumijem šta si teo...

Ne, nisu kulturne predrasude, kulturni sok je.

al nemoj brate da se naprežeš.. ako ti se ne piše.. nemoj da pišeš..


U medjuvremenu sam dobio 5 preporuka na komentar, a ja na to gledam kao 'hocemo fajt', pa necu da te izribam sada :), da ne priustim zadovoljstvo preporuciocima.


pa te izribaj živ bio..
pošto ja zaista ne razumijem o čemu govoriš po konkretnom pitanju..
ja sam djecu (svo troje) rodila u Srbiji, i tu formirala stav o tome ko treba da ih čuva, ko da odgaja, ko da pere guze, ko da se igra i vodi u šetnje..
tako da mi se tu zaista nikako ne uklapa priča o kulturnom šoku..


gastrolske priče što se tiče..
to vidim ovako..
ti živiš u jednoj od nacionalno najosvještenijih zemalja na svijetu..
ne što su Norvežani veći nacionalisti od Poljaka ili recimo Ruanđana, nego što su rijetka nacija koja je duboko nacionalno nesigurna a paralelno veoma bogata, pa to proizvede prilike u koje se je jako teško uklopiti ako si Srbin..
pa onda i u mojim redovima učitavaš neko joj što sam se uklopila a toga ovde nema..
ja radim sa 15ak različitih nacija..
djeca mi u školu idu sa 20ak.. možda više.. oko 50% škole nisu Britanci ili su bar djeca iz mješanih brakova..
ovde su prosto svi stranci, nemaš u šta da se uklopiš, ne moraš, niko od tebe to ne očekuje, štaviše..
tako da brate vjerovao ili ne ali u tvojim je to očima, i brate ako i dalje smeta to što ti brat Norvežanin ni u ludilu ne pušta da se osjećaš kao kod kuće.. a pa jebajga.. preseli se čovječe.. jedan je život..
eto tak ti ja to vidim
Ribozom Ribozom 17:24 11.12.2017

Re: A zasto...

@atomski mrav
Ja sam utucen zbog najprodavanije knjige za bozic:

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:38 11.12.2017

Re: A zasto...

tu formirala stav o tome ko treba da ih čuva, ko da odgaja, ko da pere guze, ko da se igra i vodi u šetnje..


A zar i za to mora da se ima stav? :)

Malo se šalim, ali malo ima i istine.
To "imam stav" liči malo na propisani kalup, pa se postavlja pitanje ko to propisuje. Možda nova sredina, možda težnja da joj se skroz pripadne...
Kažem možda, a to znači da možda i nije tako.

Hiljade je tu raznih situacija, afiniteta, želja, i svaka može biti sasvim normalna, pa stav tu često bude višak, a zna i da zasmeta.

tadejus tadejus 17:48 11.12.2017

Re: A zasto...

hoochie coochie man

A zar i za to mora da se ima stav? :)

Malo se šalim, ali malo ima i istine.
To "imam stav" liči malo na propisani kalup, pa se postavlja pitanje ko to propisuje. Možda nova sredina, možda težnja da joj se skroz pripadne...
Kažem možda, a to znači da možda i nije tako.

Hiljade je tu raznih situacija, afiniteta, želja, i svaka može biti sasvim normalna, pa stav tu često bude višak, a zna i da zasmeta.


o isuse koliko vas je mizoginih..
kaži im da ne treba žena da im skapava služeći ih čitav život i to kao da si štapom u sred osinjaka zadžarao..
prosto je smješno šta sve niste u stanju da istresete..
ladno me sad optužuješ da se uklapam u kalup a čarli me je ladno optužio da se polomih da budem različita..
sve na istu temu..
aman, kako vam ljudi ne dosadi..
freehand freehand 17:52 11.12.2017

Re: A zasto...

ladno me sad optužuješ da se uklapam u kalup a čarli me je ladno optužio da se polomih da budem različita..
sve na istu temu..
aman, kako vam ljudi ne dosadi..

Pa dobro, sve je ok dok su tu reflektori i kamere. :)
tadejus tadejus 17:57 11.12.2017

Re: A zasto...

freehand
ladno me sad optužuješ da se uklapam u kalup a čarli me je ladno optužio da se polomih da budem različita..
sve na istu temu..
aman, kako vam ljudi ne dosadi..

Pa dobro, sve je ok dok su tu reflektori i kamere. :)


ne, meni uopšte nije ok.. baš mi je jako blizu da kažem daj zajebi natezanja sa mizoginim debilčinama svaki put kad bi da napišem bilo šta o fakin bilo čemu..
i sad još kao sama sam to tražila..
pa jes, mini suknja do p da izvineš, jasna stvar
freehand freehand 18:02 11.12.2017

Re: A zasto...

pa jes, mini suknja do p da izvineš, jasna stvar

Dobro, ako ti je lakše da imputiraš šta bih ja tu sad mogao sem da kažem - mašala.

A možeš i da pročitaš ovaj niz u kome sve vreme pitaš "A šta sam rekla a šta sam kazala a odakle ovo a odakle ono" sve zauzimajući adekvatne stavove i poze.
A i ta etiketa na kojoj piše "mizoginija" je prilično glupa, kad je trošiš bez veze.
Sa tolikim mahanjem gubi i na vrednosti i na snazi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:04 11.12.2017

Re: A zasto...

o isuse koliko vas je mizoginih..


Eto, opet kalup.
Sve strpamo u mizoginiju i evo nas modernih.
Kakva bre mizoginija, kakvo skapavanje žena, veze blage sa tim nema.

Kažem samo da postoje mnoge situacije kojima bi neki "stav" mogao da liči, i da stvarno bude smetnja normalnim, skladnim poodičnim odnosima.

Baba i deda, na primer, mogu, hoće, žele da čuvaju svoje unuke, dovoljno su zdravi, obrazovani, pametni, deci je kod njih lepo i žele da budu sa njima, ali snajka (naprimer snajka) kaže, e ne može, ja imam stav.
I šta taj stav kome dobro donosi?
I gde vidiš mizoginiju?

I ne optužujem te ni za šta.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:05 11.12.2017

Re: A zasto...

natezanja sa mizoginim debilčinama


A da se ti malo kontrolišeš, a?

zemljanin zemljanin 18:16 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus

nisam ispratio te komentare oko nanny ali generalno podrzavam tvoj stav ... babe, dede i ostala familija su uvek dobrodosli, da deca odu i da oni dodju ali nikako full time ... takodje i to cuvanje i sl. ... e sad sredina tj kultura i obicaji definitvno doprinose ... stav svako moze imati jedino je razlika kako se do stava doslo ... cini se da nisi osoba koja tek tako usvaja zajednicke stavove ... a niko jos nije svima ugodio tako da
c_h.arlie c_h.arlie 18:28 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus

...

a o bitcoinu stvarno ne znam, a ne volim da kenjam o stvarima o kojima ne znam.. morala bih znati mnogo više da bih rekla šta mislim šta će dalje da se desi, da se kladim rekla bih da će stvar da pukne al nikad se ne zna

Ja se izvinjavam, no, morao sam ovo da boldujem.
c_h.arlie c_h.arlie 18:31 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus

...
a to učitavanje u nobles, ja stvarno ne mogu da vjerujem..
ja ako nešto nisam onda nisam fakin nobles.. i prosto mi je nevjerovatno da me neko tako doživljava..
a London je prosto skup grad i to je prosto tako.. nema veze sa noblesom.. prosto je sasvim jedan drugi da ne kažem monetarni svijet..
sve je pomnoženo nekim suludim ciframa

Ja sam te isto tako ukapirao.
No, sada mi je baš drago što vidim da to nije tako.
tyson tyson 18:32 11.12.2017

Re: A zasto...

o isuse koliko vas je mizoginih..

Vreme aktivacije je sve kraće i kraće...


c_h.arlie c_h.arlie 18:33 11.12.2017

Re: A zasto...

maksa83
a to učitavanje u nobles, ja stvarno ne mogu da vjerujem..

Vidiš, tako ni ja nisam mogao da verujem da mi ti objašnjavaš da ja maltretiram babe koje mi odgajaju decu, a u vrtiće sam sasuo para za jedna ne skroz loša nova kola.

Pa i ti si onda nobles.
Moja deca su išla u redovne vrtiće.
maksa83 maksa83 18:39 11.12.2017

Re: A zasto...

Pa i ti si onda nobles.
Moja deca su išla u redovne vrtiće.

To je zato što si ti dobar i pametan čovek, a ja loš i glup.

Uzgred, najbolje potrošene pare ikad.

Inače, mogao sam da stavim eur 100 da će te to trigerovati.
c_h.arlie c_h.arlie 18:46 11.12.2017

Re: A zasto...

hoochie coochie man
tu formirala stav o tome ko treba da ih čuva, ko da odgaja, ko da pere guze, ko da se igra i vodi u šetnje..


A zar i za to mora da se ima stav? :)

Malo se šalim, ali malo ima i istine.
To "imam stav" liči malo na propisani kalup, pa se postavlja pitanje ko to propisuje. Možda nova sredina, možda težnja da joj se skroz pripadne...
Kažem možda, a to znači da možda i nije tako.

Hiljade je tu raznih situacija, afiniteta, želja, i svaka može biti sasvim normalna, pa stav tu često bude višak, a zna i da zasmeta.


Ma, ne mora da se ima stav.
No, to je naša tadejus - ja sam procenio da njoj stav nije presudno bitan, nego da je njoj veoma važno da bude najdrukčija.

c_h.arlie c_h.arlie 18:48 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus
freehand
ladno me sad optužuješ da se uklapam u kalup a čarli me je ladno optužio da se polomih da budem različita..
sve na istu temu..
aman, kako vam ljudi ne dosadi..

Pa dobro, sve je ok dok su tu reflektori i kamere. :)


ne, meni uopšte nije ok.. baš mi je jako blizu da kažem daj zajebi natezanja sa mizoginim debilčinama svaki put kad bi da napišem bilo šta o fakin bilo čemu..
i sad još kao sama sam to tražila..
pa jes, mini suknja do p da izvineš, jasna stvar

Tooooo !
To je naša tadejus.
Rokaj samo, valja se !
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:50 11.12.2017

Re: A zasto...

Ma, ne mora da se ima stav.


Koji je ispravan za svaku situaciju?

edit
Pogrešno čitanje
Umesto ma, ne mora, pročitao, ma ne, mora..
tadejus tadejus 19:12 11.12.2017

Re: A zasto...

zemljanin
a niko jos nije svima ugodio tako da


Eh da.. Samo što se tebi neće nakačiti niko kad to napišeš a meni će čopor.. Čvrsto ubjedjen da je objektivan..
Ja samo ne znam šta bi bilo da umjesto djece kažem da recimo imam pudlu..
Pa to bi implodirali po blogu ko u sauthparku kad prestanu da prde
freehand freehand 19:17 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus
zemljanin
a niko jos nije svima ugodio tako da


Eh da.. Samo što se tebi neće nakačiti niko kad to napišeš a meni će čopor.. Čvrsto ubjedjen da je objektivan..
Ja samo ne znam šta bi bilo da umjesto djece kažem da recimo imam pudlu..
Pa to bi implodirali po blogu ko u sauthparku kad prestanu da prde

Aj za svaki slučaj - mada ni reč nisam napisao o tvom stavu: sa njim se (stavom) slažem potpuno, apsolutno i bezuslovno.
U najmanju ruku da si ti (ako ti muž i deca to dozvole ali to je već suvereno pitanje tvog domaćinstva i unutrašnje organizacije) neprikosnovena u odlukama po pitanjima tvog života.
Eto, da bar tu ne bude zabune.
c_h.arlie c_h.arlie 19:25 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus
zemljanin
a niko jos nije svima ugodio tako da


Eh da.. Samo što se tebi neće nakačiti niko kad to napišeš a meni će čopor.. Čvrsto ubjedjen da je objektivan..
Ja samo ne znam šta bi bilo da umjesto djece kažem da recimo imam pudlu..
Pa to bi implodirali po blogu ko u sauthparku kad prestanu da prde

Ja ti ne bih ništa rekao da imaš psa (psa koji liči na psa) ili mačka.
Za pudlicu ne garantujem.
milisav68 milisav68 20:22 11.12.2017

Re: A zasto...

Ribozom
U medjuvremenu sam dobio 5 preporuka na komentar, a ja na to gledam kao 'hocemo fajt', pa necu da te izribam sada :), da ne priustim zadovoljstvo preporuciocima.

Ima i takvih?


milisav68 milisav68 20:43 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus
zemljanin
a niko jos nije svima ugodio tako da


Eh da.. Samo što se tebi neće nakačiti niko kad to napišeš a meni će čopor..

A jel si se nekad zapitala zašto je to tako?

Evo, ja ću da te podsetim, da kad si počela da se javljaš ovde, moj dobronameran komentar je bio, da tu i tamo lupiš enter, da bi ti komentari bili kolko toliko čitljivi.

I ti si skočila na mene kao da sam ti pobio celu familiju.

A danas, entera (u tvojim komentarima) koliko hoćeš.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:43 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus


ne, meni uopšte nije ok.. baš mi je jako blizu da kažem daj zajebi natezanja sa mizoginim debilčinama svaki put kad bi da napišem bilo šta o fakin bilo čemu..
i sad još kao sama sam to tražila..
pa jes, mini suknja do p da izvineš, jasna stvar


Aman! Nije mini suknja za svakoga, a još manje helanke.

Ali ste toliko navalile na tu "no shame in any body" prevaru, pa sve krenule da nosite mini suknje i tesne helanke, što grđe to bolje - a onda se nešto kao išćuđavate kako više niko nema strpljenja spram žeMskinja ;>

Pitanje stila a ne mizoginije.

Ubr, isto tako i na Blogu - nix muško žeMsko, nego samo Stil, to je čovek! ( reče onaj Pajac )


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:46 11.12.2017

Re: A zasto...

milisav68
tadejus
a meni će čopor..

A jel si se nekad zapitala zašto je to tako?




pa to valjda zbog one pudle - osete miris, pa... ☻
tadejus tadejus 21:49 11.12.2017

Re: A zasto...

milisav68

I ti si skočila na mene kao da sam ti pobio celu familiju.

A danas, entera (u tvojim komentarima) koliko hoćeš.


Brate ala lažeš pa još i glupo..
Pogledaj samo na ovom blogu koliko je komentara direktnog pljuvanja po meni..
Pa da je istina da ja skačem i ubijam za fakin enter dal bi me bilo ovde poslije 10 godina ovakve pljuvačine?
Stil pisanja mi je gotovo isti, na maksino insistiranje sam dodala kvačice..
maksa83 maksa83 21:54 11.12.2017

Re: A zasto...

Stil pisanja mi je gotovo isti, na maksino insistiranje sam dodala kvačice..

maksa se zahvaljuje.

no man/girl left behind!

tadejus tadejus 21:55 11.12.2017

Re: A zasto...

Dont Fear The Reaper

Ubr, isto tako i na Blogu - nix muško žeMsko, nego samo Stil, to je čovek! ( reče onaj Pajac


Da eto tako je, ja baš nemam stila a i loš sam čovjek a vi ste svih desetorica il vas je više ispravni, dobri i pošteni pa ste mi objasnili..
Zahvaljujem..
alselone alselone 21:56 11.12.2017

Re: A zasto...

komentara direktnog pljuvanja po meni..


Bu-hu.
Sto tebi naravno nije strano, jelte. Da iz obicnog razgovora predjes u najgore licno pljuvanje.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:03 11.12.2017

Re: A zasto...

Stil pisanja mi je gotovo isti, na maksino insistiranje sam dodala kvačice..


Nisam pratio, ali prije neki dan si rekla da si doktorirala. Pa bogami kao doktor nauka koji bloguje, red je instalirati dijakritike
maksa83 maksa83 22:09 11.12.2017

Re: A zasto...

Pa bogami kao doktor nauka koji bloguje, red je instalirati dijakritike

Red je i za zavarivača, i doktora, i lakeja, i konkubinu, i kosmonauta, i leptira žutog i buNbara ljutog.

Samo su Vučićevi botovi abolirani od korišćenja dijakritika, oni treba da nose sve svoje atribute baš tako kako ih nose.
freehand freehand 22:12 11.12.2017

Re: A zasto...

maksa83
Pa bogami kao doktor nauka koji bloguje, red je instalirati dijakritike

Red je i za zavarivača, i doktora, i lakeja, i konkubinu, i kosmonauta, i leptira žutog i buNbara ljutog.

Samo su Vučićevi botovi abolirani od korišćenja dijakritika, oni treba da nose sve svoje atribute baš tako kako ih nose.

Jedanaesti i dvanaesti
zemljanin zemljanin 22:22 11.12.2017

Re: A zasto...

dijakritike

Red je i za zavarivača, i doktora, i lakeja, i konkubinu, i kosmonauta, i leptira žutog i buNbara ljutog.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 11.12.2017

Re: A zasto...

direktnog pljuvanja po meni..


Kakvog bre pljuvanja jebote?

Ako neko ovde pljuje po drugima to je valjda onaj koji piše o debilčinama, o čoporu, o miziginiji.
Pljuvanje po tebi je kad se s tobom ne složi.
Paz majku mu.

A da ti kažem i ovo, taj "stav" da sam samo ja u pravu, da ceo svet mora po meni da se ravna, pa ako ja kažem da decu ne treba da čuvaju babe, onda to tako mora da bude, a sve drugo je mizoginija, i jeste za pljuvanje.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 23:09 11.12.2017

Re: A zasto...

Red je i za zavarivača, i doktora, i lakeja, i konkubinu, i kosmonauta, i leptira žutog i buNbara ljutog.


Good point, slažem se. Ne nužno ali nekad doktore nauka lično gledam kao neke ljude čija razmišljanja i postupci trebaju da služe kao neka vrsta uzora nama običnim smrtnicima, barem sam ja takve profane imao - sa par idi-mi-dođi-mi izuzetaka. (Naravno, ne mislim na neke današnje doktore nauka na privatnim fakultetima - koji kao, što bi moja pok. baka Desa rekla, "'ma Akşam Schule bolan" kadrovi stiču prvo diplome osnovnih studija pa odmah i magistriraju i doktoriraju a da se ne stigne ni saznati da su uopšte diplomirali. Mislim, nisi bio u stanju da državni završiš kako treba a na privatnom doperjao do doktorata!)
Atomski mrav Atomski mrav 23:13 11.12.2017

Re: A zasto...

Ja sam utucen zbog najprodavanije knjige za bozic:


Jel' to knjiga o onoj dvojici Norvežana što su osuđeni na smrt u Kongu zbog ubistva?
Utučen si zbog toga što im se desilo ili zato što je ova knjiga najprodavanija za Božić?
milisav68 milisav68 23:15 11.12.2017

Re: A zasto...

tadejus
Pogledaj samo na ovom blogu koliko je komentara direktnog pljuvanja po meni..

Greška, nije uopšte pljuvanje po tebi, nego po tvojim stavovima.

A ako se ne sećaš to oko Entera, možemo da pričamo i oko matorih dadilja.


Atomski mrav Atomski mrav 23:39 11.12.2017

Re: A zasto...

Sećate li se one serije TVNS u kojoj je glumio Đorđe Balašević (a.k.a. Sava Ladački) - Specijalna redakcija? U njoj Aleksandar Berček (urednik te redakcije) objašnjava Ladačkom koji je tek počeo da radi u njoj čime se oni bave - kaže, oni prave specijalne propagandne filmove koji se, u slučaju rata, prikazuju agresoru koji onda odustaje od invazije na SFRJ.

Jbt, da je Blog B92 postojao 1999., 'ladno ne bi ni bilo bombardovanja...
maksa83 maksa83 23:41 11.12.2017

Re: A zasto...

oni prave specijalne propagandne filmove koji se, u slučaju rata, prikazuju agresoru koji onda odustaje od invazije na SFRJ.

... i tako su nastale Žikine Dinastije 1-8.
Ribozom Ribozom 23:43 11.12.2017

Re: A zasto...

Atomski mrav
Ja sam utucen zbog najprodavanije knjige za bozic:


Jel' to knjiga o onoj dvojici Norvežana što su osuđeni na smrt u Kongu zbog ubistva?
Utučen si zbog toga što im se desilo ili zato što je ova knjiga najprodavanija za Božić?


Utucen sto im se to nije desilo (da budu pogubljeni u Kongu)
Naime, nisu bili osudjeni na smrt, zbog ubistva vozaca, spijunaze i posedovanja oruzja. Onda je ovaj preziveli ubio onog drugog u zatvoru. Pa su ovde ispinovali da je ovaj drugi izvrsio samoubistvo.
Onda na scenu stupa njegova keva koja mu svakog bozica od 2009 nosi pinnekjøtt i ost. norvesku hranu u zatvoru, ondaK se kao i umesala vlada, pa su malo korumpirali tamosnje politicare da ovaj odsluzi kaznu u Norveskoj, a kao nisu platili.
A otprilike znas kako norvezani za ubistvo nenorvezana odsluzuju kaznu u Norveskoj... setkaju po korzou.

Fuj prica, bas fuj
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:53 11.12.2017

Re: A zasto...

Meni ponekad žao onih Nemaca. Ne stvarno, baš mi ih je žao.
Uglavnom mi žao onako globalno, jebote pošten svet a sa tako očajnim smislom za humor.
A onda kad pomislim da su se između ostalog i sa nama baktali, a kakve ih je bog dao nesposobni da sve to pretoče u neku zajebanciju, sarkazam...jebote, tu me ophrve neki teški dert.
Atomski mrav Atomski mrav 23:56 11.12.2017

Re: A zasto...

A otprilike znas kako norvezani za ubistvo nenorvezana odsluzuju kaznu u Norveskoj... setkaju po korzou.


Uvek mi je u glavi scena iz serije Lillyhammer kada lik koga glumi Stiven van Zant zaglavi u norveški zatvor i njegovog komentara kada vidi svoju zatvorsku ćeliju sa sve nameštajem, lampama i zavesicama - "Šta, nemate mini bar?"

Nisam ispratio tu priču do kraja kao što uostalom retko koju priču u njihovim medijima ispratim do kraja. Dobro, pratio sam članke koji su se ticali tržišta nekretnina ali i to sam prestao da radim kad sam skontao da svake godine daju iste prognoze i svaki put debelo omaše...
Atomski mrav Atomski mrav 23:58 11.12.2017

Re: A zasto...

A onda kad pomislim da su se između ostalog i sa nama baktali, a kakve ih je bog dao nesposobni da sve to pretoče u neku zajebanciju, sarkazam.


Atomski mrav Atomski mrav 23:59 11.12.2017

Re: A zasto...

... i tako su nastale Žikine Dinastije 1-8.


To se može smatrati konvencionalnim naoružanjem. Ono što je snimano tamo krajem osamdesetih i početkom devedesetih, to je zabranjeno Ženevskom konvencijom.
freehand freehand 00:16 12.12.2017

Re: A zasto...

maksa83
oni prave specijalne propagandne filmove koji se, u slučaju rata, prikazuju agresoru koji onda odustaje od invazije na SFRJ.

... i tako su nastale Žikine Dinastije 1-8.

Her Šika je Bog humora u odnosu na ogromnu većinu svega što je ovde snimano u poslednih četvrt veka.
Dobro, sem Lava Bjelice Pajkića.
maksa83 maksa83 00:21 12.12.2017

Re: A zasto...

Dobro, sem Lava Bjelice Pajkića.

Lav nije kralj, nego car!

Bog humora. Bog!

Kakav krindži kreten...

Iskreno, očekivao sam nešto makar malo sofisticiranije od nekoga koga su ipak odgajili spisateljica i režiser. Ono je "humor" level Milenko Jovanov. Čak bi i Krstić to bolje radio.
blogovatelj blogovatelj 00:21 12.12.2017

Re: A zasto...

natezanja sa mizoginim debilčinama

A da se ti malo kontrolišeš, a?


Jezivo je netolerantna na ma kakvu različitost.
freehand freehand 00:23 12.12.2017

Re: A zasto...

Čak bi i Krstić to bolje radio.

Dobro, Krstiću je dovoljno da se pojavi i zamucne nekoliko puta.
Ovog sam gledao juče, u odloženom prenosu naletevši na YT neobeleženo minsko polje.
Dva minuta.
Toliko mi je trebalo da umrem.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:28 12.12.2017

Re: A zasto...


Iskreno, očekivao sam nešto makar malo sofisticiranije od nekoga koga su ipak odgajili spisateljica i režiser.


Da, barem ćale (šta god ko mislio o njemu) ima vrlo istančan smisao za humor.
A kažu ljudi (i "ljude", da se odmah ogradim vidim da ovde lako padaju optužbe za mizoginiju) da je i odličan predavač. Mislim ćale, ne ovaj mali nesretnik.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 00:57 12.12.2017

Re: A zasto...

Lav nije kralj, nego car!


Upravo pokušao da gledam na tjubu... predugih 27 minuta, stigao do trećeg. Toliko od mene.
angie01 angie01 01:15 12.12.2017

Re: A zasto...

Dobro, Krstiću je dovoljno da se pojavi i zamucne nekoliko puta.


ajde, ajde, a kada mrtav ladan kaze, kako novinari ne treba da se bave politikom,...em originalno, em totalno nadrealno...a on ko Baster Kiton, najozbiljniji, ni usnica da se pomeri....treba to brate i smisliti i imati talenta izvesti tako.
tasadebeli tasadebeli 08:54 12.12.2017

Re: A zasto...

Ribozom

A zasto...
...Taso ne napises blog o Vucicu.

Mislim ta borba sa vetrenjacama na blogu, moderacijom, duplim nikovima, NVO, pr marketingu...cemu sve to?



Па зар нема овде на Блогу већ сасвим довољно стручњака и студената, који морају само да тркну кући на пет минута за Ускршње празнике па ће после да наставе протесте, који се баве тим питањем.

Ја сам онда међу њима ем вишак, ем аматер за та питања.

Јбг, извини...

Ево, могу да ти понудим нешто друго када си већ споменуо ту борбу са ветрењачама. Мислим, знам да ти то можда неће бити баш подједнако занимљиво, али немам ништа друго тренутно на лагеру у овом нашем конц-лагеру званом Србија.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana