Astronomija| Biz| Budućnost| Filozofija| Hronika

diplomatia srbska

Srđan Fuchs RSS / 22.12.2017. u 10:44

ne bi propao svet da je na semaforu uzdržanih bilo jedan više, a podržavalaca jedan manje.

14548257855a3cba8651108713126264_v4_big.jpg

 i mene ne bila sramota moje zemlje odjutros.


 1280px-CountriesRecognizingKosovo.png

21px-Flag_of_Israel.svg.png 

 

"We haven't decided when we're going to decide, and instead will monitor events and consider the issue," an unnamed Israeli Foreign Ministry official was quoted by the Jerusalem Post in February 2008.[276] Israel will not recognise Kosovo's independence at this time, in part because of the possibility of Palestinians using recognition of Kosovo to justify their own unilateral declaration of independence.[277] According to The Jewish Chronicle, Foreign Ministry officials and politicians are privately voicing a general sympathy towards the Kosovar cause, however Israel still won't recognise Kosovo.[278] Knesset representative Ruhama Avraham said that "at present the government of Israel has made decision not to join the group of countries which recognised the independence of Kosovo". She also said that Israel considers the situation "very disturbing".[279]
On 28 April 2009, Arthur Koll, the Israeli ambassador to Serbia, said it had been more than a year since Kosovo unilaterally declared independence, and that Israel had no intention of recognising that independence and that "Israel is asked from time to time how solid this decision is, but the fact is that Israel's position has not changed throughout this time. The Serbian people and government should appreciate Israel's position, which also demonstrates the friendship between the two states".[280][281] On 16 September 2009, Israeli foreign minister Avigdor Lieberman said that Israel is "monitoring the situation between Serbia and Kosovo" and that Israel hopes for "a really comprehensive and peaceful solution" which would be established through negotiations between Belgrade and Pristina. Lieberman said that his country would be able to withstand the pressure made on it to recognise Kosovo because Israel has "been under pressure since 1948 on many issues and we know how to deal with any pressure".[282] "Israeli officials have confirmed that Israel will remain firm in its stand [on Kosovo]," Serbian Interior Minister Ivica Dačić said during a visit to Israel in late October 2009.[283]


In June 2011, Lieberman said that Kosovo's independence is a "sensitive issue" and that Israel may recognise Kosovo after other countries like Greece and Spain accept it.[284]
On 3 August 2012, during the opening of Israeli Embassy in Tirana, Lieberman, when asked about Kosovo, said that his country is in a delicate situation.[285] In August 2012, Israeli Deputy Foreign Minister, Danny Ayalon, stated that Israel was considering recognising Kosovo, with a decision expected as soon as the following year.[286] In December 2012, the Israeli Ambassador to Albania, David Cohen, said that Israel has not recognised Kosovo yet, but it is working on this issue and that although it does not have known trade relations with Kosovo, it does give visa facilitation for Kosovars.[287]

  1.  Israel won't recognize Kosovo, for now, The Jerusalem Post, 2008-02-19
  2. Jump up^ Israel won't recognize Kosovo, for now Archived 16 September 2011 at the Wayback Machine., The Jerusalem Post, 2008-02-19
  3. Jump up^ Israel breaks ranks on Kosovo Archived 17 July 2011 at the Wayback Machine., The Jewish Chronicle, 2008-02-21
  4. Jump up^ Израиль пока не намерен признавать независимость Косово, RIA Novosti, 2008-02-19 (in Russian)
  5. Jump up^ "Israeli position on Kosovo firm" Archived 7 June 2011 at the Wayback Machine., B92, 2009-04-28
  6. Jump up^ Izrael ne menja stav o nezavisnosti Kosova, RTS, 2009-04-28 (in Serbian)
  7. Jump up^ Press conference with FM Lieberman in Belgrade, Israel Ministry of Foreign Affairs, 2009-09-16
  8. Jump up^ "Israel firm in refusing to recognize Kosovo" Archived 3 November 2009 at the Wayback Machine., B92, 2009-10-28
  9. Jump up^ Israeli will recognize Kosovo after Spain and Greece, says FM Archived 1 July 2011 at the Wayback Machine., AlbanianEconomy.com, 2011-06-28
  10. Jump up^ Liberman nuk prononcohet rreth mundësisë së njohjes së Kosovës, RTK, 2012-08-03 (in Albanian)
  11. Jump up^ Izraeli së shpejti do ta njeh pavarësinë e KosovësTelegrafi, 2012-08-03
  12. Jump up^ Njohja e Kosovës nga Izraeli, ambasadori Cohen: Po punojmë në këtë drejtim, Ora News, 2012-12-18 (in Albanian)

 

 
 
 


Komentari (319)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragosevacsutra dragosevacsutra 01:48 23.12.2017

Re: Prava odluka

Ako su tih 150 zemalja rekle da je to budalaština, onda da.

Jesu li?
Ili ćeš da malo da "tumačiš"?


ja vidim samo da ti 'tumacis' da su 150 i kusur drzava antijevrejske, dok hrvatska, docim, to nije...

mayo1 mayo1 10:31 23.12.2017

Re: Prava odluka

ja vidim samo da ti 'tumacis' da su 150 i kusur drzava antijevrejske, dok hrvatska, docim, to nije...


Hrvatsko glasanje je čisti interes. Hoćemo avione, u igri su (i) američki i izraelski, a bez američkog "amena" nema aviona.
Osim toga, sa Izraelom su i neke druge (vojne) kombinacije u "igri", tako da je biti "suzdržan" i vuk sit i ovce na broju.

Kao dio cijele priče prošle godine su hrvatski kanaderi požare gasili u Izraelu, tako da ...

eloy eloy 10:45 23.12.2017

Re: Prava odluka

Da, dobro, nevezano za razmenu hejta, ovako formulisano sam kadar da ti si izvinim kao građaninu Republike - stidim se AV, žao mi je Srbije.



Tako ćeš ti brate i njima lepo da kažeš, oni će da se povuku i da se dogovore i vratimo se lepo kod Danice, ona spremi ručak, pozovemo i korisnickoime-1, on će ti oprostiti što te je prozivao i terao da se izvineš a ti se lepo vratiš u Jerusalim i počneš lepo da radiš svoj posao turističkog vodiča ali za ,,naše,,

Mene ako se sete na dan turizma u Srbiji sete se......

Najveće zadovoljstvo biće mi misao da smo jednog čoveka izveli na pravi put.

Korisnickoimenu-1 se zahvaljujemo na spontanom reagovanju i uključivanju u diskusiju.



abronsius abronsius 14:31 23.12.2017

Re: Prava odluka

hoochie coochie man
Smatraju je i Palestinci. I njima je Jerusalim glavni grad. Da je pitanje lako, ne bi decenijama bilo ovako.


Da, to je poenta.
A mi smo skoro pa eksplicitno glasanjem rekli da Izrael nema pravo na Jerusalim za svoju prestonicu.


To tako mogu da tvrde pripadnici Trampove administracije - onaj skup Organizatora Venčanja (koju je Tramp, samo zato što je organizovala venčanje njegovog sina, psotavio da šefuje bitnim i najvećim regionalnim federalnim programom stnovanja) i ostalih nepodobnih i totalno nebrazovanih i lenjih da nauče išta, u najboljem slučaju, i onih "pravih" postavljenja, koji su postavljeni da razbucaju institucije kojima su na čelu. Mahom naučno-obrazovne, pa onda zaštita od banaka i sl.

Ostali bi pre takvih tvrdnji mogli barem da se potrude da pročitaju rezoluciju.

Dakle glasali smo ZA poštovanje UN, ZA poštovanje već donetih po neke i Obaveznih, rezolucija UN, i to i rezolucija Saveta Bezbednosti.

Već decenijama i decenijama se Status Jerusalima definiše da će biti Poslednja Stavka u Statusnom rešavanju odnosa Izrael - Palestina, eno i ceo spisak rezolucija koje se ovim ZA navode.

A naravno stvar je u tome što je Izrael izvršio "aneksiju" Jerusalima, tj. done zakon po kojem je ceo Jerusalim nedeljivo njihov, tj. da je u celini prestonica Izraela. Te godine je donet niz UN/SB rezolucija protiv toga koje izričito zabranjuju postavljanje ambasada u Jerusalimu i obavezuju države koje su to ipak uradile da ih premeste.

Od 1980. Amerika je nit smrdi nit miriše čas osuđuje, čas podržava, ali je uvek diplomatija bila vođena od normalnih ljudi, ne od gomile psihotičnih ludaka, dirigovanih od strane Rusije s ciljem da se ceo svet pocepa. Jer Putin i njegovi jedino tako mogu da nastave da cvatu.


abronsius abronsius 14:31 23.12.2017

Re: Prava odluka

The General Assembly,

Reaffirming its relevant resolutions, including resolution A/RES/72/15 of 30 November 2017 on Jerusalem.

Reaffirming the relevant resolutions of the Security Council, including resolutions 242 (1967), 252 (1968), 267 (1969), 298 (1971), 338 (1973), 446 (1979), 465 (1980), 476 (1980), 478 (1980), and 2334 (2016),

Guided by the purpose and principles of the Charter of the United Nations, and reaffirming inter alia, the inadmissibility of the acquisition of territory by force,

Bearing in mind the specific status of the Holy City of Jerusalem and, in particular, the need for the protection and preservation of the unique spiritual, religious and cultural dimensions of the City, as foreseen in the relevant United Nations resolutions,

Stressing that Jerusalem is a final status issue to be resolved through negotiations in line with relevant United Nations resolutions,

Expressing in this regard its deep regret at recent decisions concerning the status of Jerusalem,

Affirms that any decisions and actions which purport to have altered, the character, status or demographic composition of the Holy City of Jerusalem have no legal effect, are null and void and must be rescinded in compliance with relevant resolutions of the Security Council, and in this regard, calls upon all States to refrain from the establishment of diplomatic missions in the Holy City of Jerusalem, pursuant to resolution 478 (1980) of the Security Council;

Demands that all States comply with Security Council resolutions regarding the Holy City of Jerusalem, and not to recognize any actions or measures contrary to those resolutions;

Reiterates its call for the reversal of the negative trends on the ground that are imperiling the two-State solution and for the intensification and acceleration of international and regional efforts and support aimed at achieving, without delay, a comprehensive, just and lasting peace in the Middle East on the basis of the relevant United Nations resolutions, the Madrid terms of reference, including the principle of land for peace, the Arab Peace Initiative and the Quartet Roadmap and an end to the Israeli occupation that began in 1967;

Decides to adjourn the tenth emergency special session temporarily and to authorize the President of the General Assembly at its most recent session to resume its meeting upon request from Member States.
abronsius abronsius 14:32 23.12.2017

Re: Prava odluka

The Security Council,

Recalling its resolution 476 (1980),

Reaffirming again that the acquisition of territory by force is inadmissible,

Deeply concerned over the enactment of a "basic law" in the Israeli Knesset proclaiming a change in the character and status of the Holy City of Jerusalem, with its implications for peace and security,

Noting that Israel has not complied with resolution 476 (1980),

Reaffirming its determination to examine practical ways and means, in accordance with the relevant provisions of the Charter of the United Nations, to secure the full implementation of its resolution 476 (1980), in the event of non-compliance by Israel,

1. Censures in the strongest terms the enactment by Israel of the "basic law" on Jerusalem and the refusal to comply with relevant Security Council resolutions;

2. Affirms that the enactment of the "basic law" by Israel constitutes a violation of international law and does not affect the continued application of the Geneva Convention relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War, of 12 August 1949, in the Palestinian and other Arab territories occupied since June 1967, including Jerusalem;

3. Determines that all legislative and administrative measures and actions taken by Israel, the occupying Power, which have altered or purport to alter the character and status of the Holy City of Jerusalem, and in particular the recent "basic law" on Jerusalem, are null and void and must be rescinded forthwith;

4. Affirms also that this action constitutes a serious obstruction to achieving a comprehensive, just and lasting peace in the Middle East;

5. Decides not to recognize the "basic law" and such other actions by Israel that, as a result of this law, seek to alter the character and status of Jerusalem and calls upon:

(a) All Member States to accept this decision;

(b) Those States that have established diplomatic missions at Jerusalem to withdraw such missions from the Holy City;

6. Requests the Secretary-General to report to the Security Council on the implementation of the present resolution before 15 November 1980;

7. Decides to remain seized of this serious situation.

Adopted at the 2245th meeting by 14 votes to none, with 1 abstention (United States of America).
tyson tyson 20:06 23.12.2017

Re: Prava odluka

Srđan Fuchs
Moralno ste stali uz antisemitski režim. Ne vidim da je iko od podržavalaca rekao išta smisleno u kontekstu izraelskog kontinuiteta.

Pa i Arapi su semiti.


aureus aureus 20:14 23.12.2017

Re: Prava odluka

Generalno, ne dopada mi se ideja da sve naše odluke budu diktirane isključivo našim interesima.

Svijet neće nikad izaći iz neke vrste varvarstva ako se ne budemo držali i nekih opštih principa, pošto su interesi, kao što znamo - promjenljivi.
aureus aureus 20:17 23.12.2017

Re: Prava odluka

tyson
Srđan Fuchs
Moralno ste stali uz antisemitski režim. Ne vidim da je iko od podržavalaca rekao išta smisleno u kontekstu izraelskog kontinuiteta.

Pa i Arapi su semiti.



Zbilja, uvijek sam se pitao zašto se kaže "antisemitski", a misli se "antijevrejski".
K'o kad bismo rekli "tvoj stav je antislovenski", a mislili "antisrpski".
apostata apostata 23:02 23.12.2017

Re: Prava odluka

aureus

Zbilja, uvijek sam se pitao zašto se kaže "antisemitski", a misli se "antijevrejski".
K'o kad bismo rekli "tvoj stav je antislovenski", a mislili "antisrpski".

Pa zato što je autor te nebuloze idiot, odnosno judeofob i zvao se on Vilhelm Mar.
On je prvo u svom pamfletu iz 1879. Der Sieg des Judenthums über das Germanenthum. Vom nicht confessionellen Standpunkt aus betrachtet upotrebio pojam "semitizam", da bi onda iduće godine u novoj pisaniji Der Weg zum Sieg des Germanenthums über das Judenthum njemu sada suprostavio, kao logički opozicioni pojam, izraz "antisemitizam.

E a onda su to dohvatili slični njemu idioti i stvar je krenula.

Mar je čak u Berlinu osnovao Ligu antisemita, ali nije se dugo održala, a inače smatraju ga prvim njemačkim propagandistom anarhizma.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:22 23.12.2017

Re: Prava odluka

tyson
Srđan Fuchs
Moralno ste stali uz antisemitski režim. Ne vidim da je iko od podržavalaca rekao išta smisleno u kontekstu izraelskog kontinuiteta.

Pa i Arapi su semiti.




Тачно, браћа, затрована марксистичком класном мржњом, уместо да гледају наше домете да их винемо изван сиромаштва. Иначе, као човек, дубоко сам захвалан Апостати на прилозима овој теми. Ти, Тајсоне, није први пут да си ме продао у масовном линчу. Али, праштам, из непознавања материје проистиче. Не мислим да си лош човек.
tasadebeli tasadebeli 15:12 24.12.2017

Re: Prava odluka

aureus
tyson
Srđan Fuchs
Moralno ste stali uz antisemitski režim. Ne vidim da je iko od podržavalaca rekao išta smisleno u kontekstu izraelskog kontinuiteta.

Pa i Arapi su semiti.



Zbilja, uvijek sam se pitao zašto se kaže "antisemitski", a misli se "antijevrejski".
K'o kad bismo rekli "tvoj stav je antislovenski", a mislili "antisrpski".



Значи, Арапи су антисемити иако су семити?








А можемо и да пристанемо на тај суд/просуђивање/осуђивање да су Арапи антисемити иако су семити, али онда...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:59 24.12.2017

Re: Prava odluka

Pa da, kap self-hating Jews, ili Srbi самомрсци. Rođeni buraz koji te mrzi... Ali, nije ni tu sve crnobelo, ima Arapa, i arapa.
tasadebeli tasadebeli 17:49 24.12.2017

Re: Prava odluka

Srđan Fuchs
Pa da, kap self-hating Jews, ili Srbi самомрсци. Rođeni buraz koji te mrzi... Ali, nije ni tu sve crnobelo, ima Arapa, i arapa.



Ма пусти, брате мој!

Све знам о самомржњи.

Ја ти лепо рекох још ономад да су Јевреји и Срби врло врло слични. Па су им зато и судбине сличне кроз историју... И геноцид и холокауст, и расејање и подељености и саборности, и сеобе, и...

Капацитет, бре, за истинску демократију!

Још увек сам под утиском за оно што си ми рекао за београдске Сефарде и Ашкеназе.

Била је, негде на прелазу векова, чувена сефардска забрана: "Ако се заљубиш у Србина, Грка или Јерменина, а Богу је угодно, венчај се, али немој се Ашкeнaзом венчати нити се у његовој синагоги молити." Тек је југословенска јеврејска америчка дијаспора ово изгладила, тамо негде позних 1920-их, и наравно, после их је Холокауст спојио у несрећи и страдању.



Зато ти ја и рекох тамо: Српска посла, бре!


П.С. Било би лепо када би онај твој пост о капетану Албали прерастао у серијал о историјату Јевреја, Ашкеназа и Сефарда, у Србији и Београду. Стварно мислим да људи о томе врло мало знају.

Ево, рецимо...

Наградно питање: Ко је био Аврам Левић?

Нека се јаве они Срби који знају одговор на ово питање, али да поштено кажу да ли су икада чули за тог човека раније и да ли знају ко је он.

Из мог окружења нико, па чак ни они најобразованији, не знају да јер тај Јеврејин посрбљеног презимена најзаслужнији што Срби и данас имају оригинал Мирослављевог јеванђеља и што могу да се поносе својом писменошћу за које имају ето доказ стар преко 800 година. Да није било Аврама Левића, не бисмо то могли данас.

Мирослављево јеванђеље (ЛИНК)


Уосталом, један Јеврејин је спевао најлепшу родољубиву песму Србији која је икада спевана на српском језику... Барем што се мене тиче... Као да је мене питао како то треба волети Србију...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:59 24.12.2017

Re: Prava odluka

To ti ka'em, One Soul, One People.
apostata apostata 21:30 22.12.2017

####

Jews 7,120
Moslems 5,000
Christians 3,390

Population of Jerusalem, Turkish Census 1844.


Jews 28,112
Moslems 8,560
Christians 8,748

Population of Jerusalem, Calendar of Palestine 1895


“The estimated total population of Jerusalem is 60,000. Of these, 7,000 are Moslem, 13,000 are Christian and 40,000 are Jews.”

Travel guide to Palestine, Karl Baedeker, 1906.




Jews 33,971
Moslems 13,413
Christians 14,699

Population of Jerusalem 1922.


Jews 100,000
Muslims 40,000
Christians 25,000

Population of Jerusalem 1948.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:34 22.12.2017

Re: ####

Apika, druže! O, angeli, o nebo!
apostata apostata 21:47 22.12.2017

Re: ####

Srđan Fuchs
Apika, druže! O, angeli, o nebo!




E jesi blentav!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:39 22.12.2017

Re: ####

Blento, bro!
eloy eloy 21:48 22.12.2017

..beš glavne gradove..







Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:44 22.12.2017

Re: ..beš glavne gradove..

Lijepo, al' mrzi nas Abas, a evo i vi sad s njim.
karabasbarabas karabasbarabas 01:05 23.12.2017

Re: ..beš glavne gradove..

eloy







Sakera, fakera ne postoji granica ni mjera za pare cu kupit pola OHR-a policiju i vladu sto god treba i hocu sindikate, delegate popove i hodzu

Svako kuka mene glava boli od kukanja kurac od drkanja, samo sranja za generaciju sto se nagledala u ratu klanja Mati kaze, sine, pazi ovdje se gine mi smo hodajuce mine zakopane sirom zlatne doline
eloy eloy 14:15 23.12.2017

Re: ..beš glavne gradove..


Braćala kakva su tvoja saznanja o tome kako se postaje Jevrejin? Da li je istina da se isključivo vezuje za žensku liniju - odnosno po majci ? U literaturi se sreću različita objašnjenja pa nisam siguran šta je tu prava istina, odnosno kako na to gledaju autoriteti i svete knjige Judaizma ?

Napr. naleteo sam na ovakva objašnjenja.

citat makabijada - sajt jugoslovenskih Jevreja i prijatelja

Posto je Jevrejin svako ko je rodjen od majke Jevrejke pa makar se i ne pridrzavao nikakvih religioznih zakona, a nasuprot tome posto neko kome roditelji nisu Jevreji, makoliko on postovao jevrejske zakone nije Jevrejin - Jevreji su nacija
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:45 23.12.2017

Re: ..beš glavne gradove..

Причају јеврејски титоисти којешта.
eloy eloy 00:28 24.12.2017

Re: ..beš glavne gradove..

Причају јеврејски титоисти којешта


Da, ima tu svega i svačega - a tko bi ga znao.

Jesi primetio da kralj herc u špilu jedini nema brkove, i drži mać iznad glave ?



Tek tu ima teorija kolko oćeš.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:41 24.12.2017

Re: ..beš glavne gradove..

Tek tu ima teorija kolko oćeš.


Ajd daj neku da se zabavimo :)
eloy eloy 11:01 24.12.2017

Re: ..beš glavne gradove..

Ajd daj neku da se zabavimo :)


Reko sam da ima ali ja ne susroh ni jednu!

Možda si se ti susro sa nekom ?

Aj daj da se zabavimo stvarno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:30 24.12.2017

Re: ..beš glavne gradove..

Elojzije,
Сусро филмић што сам ти оставио на претходној страници, испод Блогијевог коментара, какви играчи, феноменално, The Indomitable Lions of Judah, како бране своју земљу, надахњујуће! И Ал Џазира, слаткица, која суптилно настоји да нас доведе у стање сукоба са Браћом Америма.
tasadebeli tasadebeli 22:35 22.12.2017

Партијска чланарина

ne bi propao svet da je na semaforu uzdržanih bilo jedan više, a podržavalaca jedan manje.

i mene ne bila sramota moje zemlje odjutros.



Ја мислим, Срки, да је у овом конкретном случају Србија требало пре извесног времена да престане да плаћа чланарину у тим Уједињеним нацијама и тако на елегантан начин избегне да се уопште и изјашњава по питању Јерусалима. Ни за, ни против, ни уздржана.

А и сачуваш лепо ту лову у свом џепу за проводе по Великој Јабуци.

То је стварно најелегантније и најмудрије решење ове недоумице и Јабуке раздора међу Србима по питању која је то најлепша на свету.



Izrael: Napuštamo Unesko

IZVOR: TANJUG PETAK, 22.12.2017. | 21:48

Jerusalim -- Izrael je saopštio da napušta Unesko navodeći kao razlog "sistematske napade" te organizacije na jevrejsku državu.

Portparol Ministarstva spoljnih poslova Izraela Emanuel Nahson rekao je da je odluka bazirana na, kako je naveo, pokušajima te organizacije "da odvoji jevrejsku istoriju od Izraela".

On je rekao da će zvanično pismo o istupanju biti podneto pre kraja godine i da će Izrael napustiti organizaciju do kraja 2018. godine, prenosi AP.

Ranije ove godine, SAD su saopštile da istupaju iz Uneskoa, takođe tada navodeći slične razloge.

Izrael se, navodi agencija, dugo žalio na kontinuirano anti-izraelska osećanja unutar Uneskoa, gde su Izrael i saveznici te zemlje u manjini u odnosu na arapske države i njihove saveznike.

Nedavne rezolucije koje je ova organizacija donela izazvale su ogromno nezadovoljstvo Izraela koji ih je video kao rezolucije koje umanjuju duboke jevrejske veze sa Jerusalimom i biblijskim gradom Hebronom.

Podsetimo, dan ranije Generalna skupština Ujedinjenih nacija je ubedljivom većinom izglasala rezoluciju kojom se američka administracija indirektno poziva da povuče odluku o priznanju Jerusalima kao glavnog grada Izraela. Među 128 država koje su bile za našle su se četiri stalne članice Saveta bezbednosti, Kina, Rusija, Francuska i Velika Britanija, ali i Nemačka, Srbija, Slovenija, Makedonija, Crna Gora, Albanija… Protiv je, osim SAD i Izraela, glasalo još sedam zemalja, 35 ih je bilo uzdržano, a 21 nije učestvovala.


ЛИНКЛИНКЛИНК



Unesko: Ko je kako glasao o Kosovu

Beograd -- Kosovo nije primljeno u Unesko, a na glasanju su od 142 članice 92 glasale za, dok ih je 50 bilo protiv. Uzdržanih je bilo 29.

IZVOR: B92 PONEDELJAK, 9.11.2015. | 16:48


Devet članica Uneska nije prisustvovalo glasanju zbog neplaćenih članarina, a među njima su Sjedinjene Američke Države, Izrael i Gvineja Bisao.




Kosovu je za prijem bila potrebna dvotrećinska većina onih koji su glasali, pa su na kraju za usvajanje predloga nedostajala tri glasa.

Protiv prijema Kosova u Unesko glasaleisu: Južna Afrika, Angola, Argentina, Jermenija, Belorusija, Bolivija, Bocvana, Brazil, Čile, Kina, Kipar, Kongo, Kuba, Ekvador, Eritreja, Španija, Etiopija, Ruska Federacija, Gruzija, Gvatemala, Ekvatorijalna Gvineja, Indija, Indonezija, Kazahstan, Kirgistan, Liban, Maroko, Mauricijus, Mozambik, Meksiko, Mjanmar, Namibija, Nikaragva, Uganda, Palestina, Paragvaj, Filipini, Sirija, Moldavija, Demokratska Republika Kongo, Narodna Demokratska Republika Laos, Narodna Demokratska Republika (Severna) Koreja, Srbija, Slovačka, Južni Sudan, Šri Lanka, Surinam, Urugvaj, Venecuela, Zimbabve.

Za prijem Kosova u Unesko glasali su: Avganistan, Albanija, Nemačka, Andora, Saudijska Arabija, Australija, Austrija, Bahami, Bahrein, Belgija, Belize, Benin, Brunej Darusalam, Bugarska, Burkina Faso, Kanada, Kostarika, Obala Slonovače, Hrvatska, Danska, Džibuti, El Salvador, UAE, Estonija, Makedonija, Fiđi, Finska, Francuska, Gabon, Gambija, Gana, Grenada, Gvineja, Gvajana, Haiti, Honduras, Mađarska, Kukova Ostrva, Salomonska Ostrva, Irska, Island, Italija, Jordan, Kuvajt, Lesoto, Letonija, LIberija, Libija, Litvanija, Luksemburg, Malezija, Malavi, Malta, Monako, Crna Gora, Nauru, Niger, Norveška, Novi Zeland, Oman, Pakistan, Palaos, Panama, Papua Nova Gvineja, Holandija, Portugal, Katar, Dominikanska Republika, Češka, Tanzanija, Velika Britanija, Ruanda, Sent Lucija, Sent Kits i Nevis, San Marino, Samoa, Senegal, Sijera Leone, Slovenija, Somalija, Sudan, Švedska, Švajcarska, Čad, Tajland, Istočni Timor, Togo, Tonga, Turska, Tuvalu, Vanuatu, Jemen.

Uzdržane države bile su: Alžir, Bangladeš, Barbuda, Butan, BiH, Burundi, Kamerun, Komori, Egipat, Grčka, Gvineja-Bisao, Jamajka, Japan, Kenija, Mali, Nepal, Nigerija, Peru, Poljska, Centralno Afrička Republika, Republika (Južna) Koreja, Rumunija, Sent Vinsent i Grenadin, Sejšeli, Singapur, Trinidad i Tobago, Tunis, Vijetnam, Zambija.

Države koje nisu prisustvovale glasanju: Azerbejdžan, Zelenortska Republika, Kambodža, Maršalska Ostrva, Iran, Irak, Madagaskar, Maldivi, Mauritanija, Mongolija, Uzbekistan, Svazilend, Tadžikistan, Turkmenistan, Ukrajina.

Na drugoj strani, ponovljeno je da bi prijem Kosova u Unesko značio politizaciju te organizacije, kao i kršenje međunarodnog prava.

Prethodno je Generalna konferencija na predlog Srbije glasala o odlaganju izjašnjavanja o ovoj temi, ali je taj predlog odbijen.

Protiv predloga Srbije bilo je 89 zemalja, za 59, 22 članice Uneska su bile uzdržane‚ a 16 nije prisustvovalo glasanju.



ЛИНКЛИНКЛИНК



tasadebeli tasadebeli 00:32 23.12.2017

А срп/бска дипломатија?

Него, Срки, шта ти мислиш, шта о свему овоме, питању Јерусалима као главног града Израела и гласању у УН, мисле сада наше каријерне дипломате, неки у пензији, а неки даље активни, што у дипломатији, што у блиским службама?

(Да не заборавим, ови што су у пензији, добијају своју дипломатску пензију од државе Србије.)

Мислим на све наше каријерне дипломате, и на оне из доба Титославије и оне из доба Слобославије, па затим оне и з доба Срб/ЦГ заједнице, па ето данас коначно и оне који су представници Србије. Мислим, сви су они дипломатски крем де ла крем (хвала, Елој) различитих (?) држава, али ипак су сви изашли из исте школе, па су они мени некако сви исти.

Шта мислиш, какав ли је тек шизофрени делиријум сада у њиховим дипломатским главурдама пораслим од толиког размишљања шта радити и како се поставити у овој најновијој ситуацији Израел вс. Палестина?

Сигурно и не знају шта да мисле, па чекају да добију "своје" мишљење од некакве централне комитеје за политичку изузетност и да потом усвоје "своје" ставове које ће затим приопћити путем медија нама, простом пуку.

Па кад се они изјасне, за њима ће се онда изјашњавати и аналитичари, па новинари, па председници општина у Србији и тако редом низ хијерархијску лествицу.

Све путем медија, наравно. Саопштавајући "своје" ставове...

Само се чека тај став централне комитеје, мислим те поменуте за политичку изузетност, па ће онда и они сви рећи "своје" мишљење.

А дотле? Шизофренија, бајо! Дипломатска шизофренија...

Ја толико о овом гласању у УН о питању Јерусалима као главног града Израела. (Тј. о подршци Сједињеним Америчким Државама у тој одлуци.)






П.С. А толико и о онима политички изузетнима у самој Србији.


grof_brankovich grof_brankovich 12:01 23.12.2017

Re: А срп/бска дипломатија?

tasadebeli
Него, Срки, шта ти мислиш, шта о свему овоме, питању Јерусалима као главног града Израела и гласању у УН, мисле сада наше каријерне дипломате, неки у пензији, а неки даље активни, што у дипломатији, што у блиским службама?

(Да не заборавим, ови што су у пензији, добијају своју дипломатску пензију од државе Србије.)

Мислим на све наше каријерне дипломате, и на оне из доба Титославије и оне из доба Слобославије, па затим оне и з доба Срб/ЦГ заједнице, па ето данас коначно и оне који су представници Србије. Мислим, сви су они дипломатски крем де ла крем (хвала, Елој) различитих (?) држава, али ипак су сви изашли из исте школе, па су они мени некако сви исти.

Шта мислиш, какав ли је тек шизофрени делиријум сада у њиховим дипломатским главурдама пораслим од толиког размишљања шта радити и како се поставити у овој најновијој ситуацији Израел вс. Палестина?

Сигурно и не знају шта да мисле, па чекају да добију "своје" мишљење од некакве централне комитеје за политичку изузетност и да потом усвоје "своје" ставове које ће затим приопћити путем медија нама, простом пуку.

Па кад се они изјасне, за њима ће се онда изјашњавати и аналитичари, па новинари, па председници општина у Србији и тако редом низ хијерархијску лествицу.

Све путем медија, наравно. Саопштавајући "своје" ставове...

Само се чека тај став централне комитеје, мислим те поменуте за политичку изузетност, па ће онда и они сви рећи "своје" мишљење.

А дотле? Шизофренија, бајо! Дипломатска шизофренија...

Ја толико о овом гласању у УН о питању Јерусалима као главног града Израела. (Тј. о подршци Сједињеним Америчким Државама у тој одлуци.)






П.С. А толико и о онима политички изузетнима у самој Србији.




Кад помену ЦК. Да ли је неко видео шта мисле Сорош сениор и јуниор по питању овог гласања?
tasadebeli tasadebeli 01:46 23.12.2017

И још нешто мало о дипломатији уопште

"Građani Srbije su rekli da članstvo u EU vide kao put ka prosperitetu i ka modernoj, funkcionalnoj demokratiji. Kako Srbija nastavlja tim putem, deo tog procesa uključuje da Srbija objasni kako će uskladiti svoju spoljnu politiku sa zajedničkim evropskim politikama i vrednostima", zaključuje se u saopštenju.



(Из саопштења амбасаде Сједињених Америчких Држава у Београду.)

(ЛИНКЛИНКЛИНК: Ambasada SAD: Srbija da odluči)


А из тог "дипломатског" саопштења (мени више личи на неко гувернерско саопштење) ова реченица ми је привукла пажњу:

Građani Srbije su rekli da članstvo u EU vide kao put ka prosperitetu i ka modernoj, funkcionalnoj demokratiji.


Кад су то "грађани Србије рекли"?

Ја се не сећам да је нас, грађане Србије, уопште неко нешто и питао шта ми мислимо о ЕУ и Србији у ЕУ или на путу ка ЕУ.

Зајебан је то занат најстарији, та дипломатија, мајку му...
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:55 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Građani Srbije su rekli da članstvo u EU vide kao put ka prosperitetu i ka modernoj, funkcionalnoj demokratiji.


ma naravno, i glasali su za rezoluciju bas kao i EU.
maksa83 maksa83 01:57 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Кад су то "грађани Србије рекли"?

Ја се не сећам да је нас, грађане Србије, уопште неко нешто и питао шта ми мислимо о ЕУ и Србији у ЕУ или на путу ка ЕУ.

Pa rekli su tako što su od kad su se ratosiljali Nepomenika birali vlast koja im obećava ulazak u EU i akonto toga im tolerisali razne pizdarije. Kad su pizdarije postale neizdržive izabrali su drugu vlast koja im isto obećava ulazak u EU.

E sad što tebe lično niko nije pitao, to jeste propust i nepravda, ali u svetu u kome Ed Sheeran vlada pop scenom a naftne mrlje ubijaju kitove nema smisla pričati o pravdi.
tasadebeli tasadebeli 02:16 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

maksa83
Кад су то "грађани Србије рекли"?

Ја се не сећам да је нас, грађане Србије, уопште неко нешто и питао шта ми мислимо о ЕУ и Србији у ЕУ или на путу ка ЕУ.

Pa rekli su tako što su od kad su se ratosiljali Nepomenika birali vlast koja im obećava ulazak u EU i akonto toga im tolerisali razne pizdarije. Kad su pizdarije postale neizdržive izabrali su drugu vlast koja im isto obećava ulazak u EU.

E sad što tebe lično niko nije pitao, to jeste propust i nepravda, ali u svetu u kome Ed Sheeran vlada pop scenom a naftne mrlje ubijaju kitove nema smisla pričati o pravdi.



Ма све је то лепо када то кажеш ти или ја... Кога боли уво за нас дрипце.

Али када се то каже у саопштењу једне амбасаде у Бгд, онда то има сасвим другачије значење...

Ипак је то амбасада, а не локални кикбоксерски клуб за утеривање дугова, мајку му...


ЗЗ Топ беше?

Е, не дам ти сличицу... Своју...






Кад већ поменусмо Чикаго као највећи српски град после Београда, мора онда и трол који то није.

То јест, прецизније речено


Вид' срања у Руанди!!!


Čikago traži pomoć UN oko "genocida u crnačkoj zajednici"

Čikago -- Čikago je ove godine zabeležio 3.500 pucnjava i više od 600 ubistava.

IZVOR: B92 SREDA, 20.12.2017. | 21:57


Jedan od gradskih zvaničnika traži pomoć UN u suočavanju sa “tihim genocidom” u crnačkoj zajednici.

Zvaničnik oblasti Kuk Ričard Bojkin sastao se u UN sa jednim od asistenata generalnog sekretara Oskarom Fernandezom Tarankom kako bi razgovarali o stopi ubistava u čikaškoj afro-američkoj zajednici.

“UN imaju zapise o štićenju manjina. Moramo nešto da uradimo – crnci u Čikagu čine 30 odsto populacije, ali 80 odsto onih koji su ubijeni u vatrenim obračunima”, rekao je Bojkin.

Bivši policijski zvaničnik Dominik Ico naveo je da je Bojkin verovatno govorio metaforički kada je pomenuo genocid.

”Ovo nije kao epidemija koja se pojavila ove godine ili 2016. sa našim predsednikom”, rekao je Ico i dodao da o problemu ćuti sama zajednica.



ЛИНКЛИНКЛИНК


600 убистава! К'о да је рат, јбт!
maksa83 maksa83 02:48 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

600 убистава! К'о да је рат, јбт!

Mogu da ti kažem i kako je dotle došlo. Čikago je krajem XIX veka odvalio strašan požar. Strašan. Onda su ga izgradili od nule, zato je centar onako monumentalan i pun nebodera, i krenuo je njegov privredni rast - sve siroto iz Amerike (čitaj - crnci s Juga) i sveta (Poljaci, Irci, Italijani, Srbi...) se sjurilo tamo trbuhom za kruhom. Ovi beli su se nekako snašli, a ovi crni su se slabije snašli. Zahvaljujući tom dotoku imaš Chicago Blues kao distibktni pod-žanr, a drugi sledeći blues pod-žanr je Detroit (Johnny Lee Hooker npr.) koji je bio izložen istom takvom dotoku crnaca iz delte u potrazi za šljakom. Ne postoje ni Boston Blues ni Philadelphia Blues.

Sve to što se ubija u Čikagu su u 99.99% slučajeva crnci koji se ubijaju međusobno u ratovima oko teritorija. Jedna ekipa dilera igra basket i samo kolima prozuji druga i zzzzk iz rafalnog oružja, odddde. Zato npr. tamo US Navy surgeons stažiraju po javnim bolnicama - nema mesta u Americi u kojima će se sresti sa toliko izbušenih hitnih slučajeva.

tasadebeli tasadebeli 07:29 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

maksa83
600 убистава! К'о да је рат, јбт!

Mogu da ti kažem i kako je dotle došlo. Čikago je krajem XIX veka odvalio strašan požar. Strašan. Onda su ga izgradili od nule, zato je centar onako monumentalan i pun nebodera, i krenuo je njegov privredni rast - sve siroto iz Amerike (čitaj - crnci s Juga) i sveta (Poljaci, Irci, Italijani, Srbi...) se sjurilo tamo trbuhom za kruhom. Ovi beli su se nekako snašli, a ovi crni su se slabije snašli. Zahvaljujući tom dotoku imaš Chicago Blues kao distibktni pod-žanr, a drugi sledeći blues pod-žanr je Detroit (Johnny Lee Hooker npr.) koji je bio izložen istom takvom dotoku crnaca iz delte u potrazi za šljakom. Ne postoje ni Boston Blues ni Philadelphia Blues.

Sve to što se ubija u Čikagu su u 99.99% slučajeva crnci koji se ubijaju međusobno u ratovima oko teritorija. Jedna ekipa dilera igra basket i samo kolima prozuji druga i zzzzk iz rafalnog oružja, odddde. Zato npr. tamo US Navy surgeons stažiraju po javnim bolnicama - nema mesta u Americi u kojima će se sresti sa toliko izbušenih hitnih slučajeva.




Да, да, у праву си. Знам за то. Чак се и моја фамилија пар пута сјуривала током 20. века у Шикаго трбухом за крухом, а и данас имам неке даље рођаке (по бабине линије) тамо. На жалост, ја никада нисам био у Шикагоу па не познајем град (градину) другачије до из прича.

(Тривија: Шездесетих и у првој половини седамдесетих сестра и ја смо од неке баба тетке добијали редовно за сваки Божић честитку и у њој по један долар за кеву, ћалета, сестру и мене. Можеш мислити која сам фаца био у школи у прва четири основне када донесем тај један долар и две честитке за Божић - теткину из Шикагоа и честитку патријатха Германа са његовим потписом...


)



Zahvaljujući tom dotoku imaš Chicago Blues kao distibktni pod-žanr, a drugi sledeći blues pod-žanr je Detroit (Johnny Lee Hooker npr.) koji je bio izložen istom takvom dotoku crnaca iz delte u potrazi za šljakom. Ne postoje ni Boston Blues ni Philadelphia Blues.



Мислим да баш негде и прочитах у вези са овом вешћу назив Кук каунти (Блуз брадерс).

Уосталом, Чес рекордс, је л' те? Светиња.













Него мени било занимљиво да су челници града Чикага тражилим помоћ од Уједињених нација због толике стопе убистава (кажу 80% убијених црнци) у истом тренутку када САД пребројавају онако к'о и сваки Велики батица (Ени мејџор дуд) на Генералној скупштини УН ко то све не иде њиховим путем гледе Јерусалима.

Прецел лоџик, јбг.







Енд ов Шикаго трол... Нема смисла... Због Сркија.
hermine hermine 08:33 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Ovi beli su se nekako snašli, a ovi crni su se slabije snašli.

:)

Chess with Gene Lees and Dizzy Gillespie..

alselone alselone 09:35 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

hermine
Ovi beli su se nekako snašli, a ovi crni su se slabije snašli.

:)

Chess with Gene Lees and Dizzy Gillespie..




Sto me nervira ta mistika oko saha u filmovima i knjigama. Gledam Billions neki dan, i sad on prica kako je igrao sah u parku sa nekim profesionalcem, koji je zapravo prevarant i koji je vestim pokretom ruke njemu uzeo dve figure prilikom jednog jedenja.

Brate.

Nestanu dve figure i ti ne primetis. Pa jebote, valjda znas gde su ti figure i zasto su tamo, ne moras da bude velemajstor za to, dovoljno je da znas osnovna pravila igre i osnovna pravila taktike.


Neki dan sam bio u kaficu u kom su stolovi iscrtani sahovskim tablama, i onda kad narucis cugu, mozes da kazes da ti donesu i figure da igras. Kao sahovski klub, samo fenski kafic u centru grada.
hermine hermine 10:46 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Sto me nervira ta mistika oko saha u filmovima i knjigama.

Nisam razmišljala o tome, al se sjetih da imam knjigu (po njoj urađen film) ---> SLIK.

dovoljno je da znas osnovna pravila igre i osnovna pravila taktike.

I kad sam već tu, za stolom, karikiram i taktiziram ---> SLIK.

:)


alselone alselone 11:07 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

I kad sam već tu, za stolom, karikiram i taktiziram ---> SLIK.


He, he, he. Modernizuj se, sume seku zbog tebe.



Sto se tice filmova i saha, ovaj je lep. I pravljen po istinitom dogadjaju.
alselone alselone 11:09 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Citao sam pre nekog vremena u novinama o nekoj skoli u UZAS-u, gde su uveli sah kao izborni predmet. Bas sam se prijatno iznenadio. Zao mi je sto je ta komunisticka praksa igranja saha ugasena. To je prilicno zgodna mentalna igrica za decu.
eloy eloy 11:39 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште


I kad sam već tu, za stolom, karikiram i taktiziram ---> SLIK.


Probudili se, živi, divno, dobro jutro mila.


hermine hermine 11:51 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Modernizuj se, sume seku zbog tebe.

Onomad Radojica iz Japana postavi neku anketu, e, ja ne budi lijena ispunim,
i, tamo, među pitanjima bilo kao, parafraziram:

1. Da li se bavite zaštitom okoline? - odgovorim tj kliknem Da.
2. Šta radite? (i prazan prostor, vidim hoće Radojica napismeno) - pišem peticije za spas pčela i spas kišnih šuma Brazila, svaki dan.

Zao mi je sto je ta komunisticka praksa igranja saha ugasena. To je prilicno zgodna mentalna igrica za decu.

Poslednji put kad pobjedih mašinu, a desi se svaki deseti, ona mene devet, ja nju jednom, e, ali taj put sam tako brzo matirala da mi se otelo "Šta ti je?", pitam je, mašinu.. hm.. zamisli kad naučim Ruby?

:)

hermine hermine 11:54 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Probudili se, živi, divno, dobro jutro mila.

Des, Elojče..

:)
alselone alselone 11:59 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Poslednji put kad pobjedih mašinu, a desi se svaki deseti, ona mene deset, ja nju jednom, e, ali taj put sam tako brzo matirala da mi se otelo "Šta ti je?", pitam je, mašinu.. hm.. zamisli kad naučim Ruby?


Obicni softveri za sah su glupi, pa onda tezinu simuliraju previdima. Znaci igra na nivou velemajstora i onda napravi budalastinu od poteza da to malo ublazi pa opet tako.
Tek malo skuplji i ozbiljniji softveri zaista mogu da simuliraju nivo igre odgovarajucom dubinom analize.

zamisli kad naučim Ruby?

Dodji da radis kod mene u firmu. Jebes Svabe, vrati se u maticu, lepo nadjes posao, uzivas, od tvoj poreza kupe jelku 4 puta skuplju od Rokfelerove, ma milina jedna. Kupis nozic ko Maksa pa grebes nepropisno parkirane automobile ili pravis neke koktele kao Zili pa posipas po gumama. Nema bre dosade kao tamo kod vas.
hermine hermine 12:02 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Kupis nozic ko Maksa pa grebes nepropisno parkirane automobile ili pravis neke koktele kao Zili pa posipas po gumama.

Pa da, samo ja falim..

+
Obicni softveri za sah su glupi, pa onda tezinu simuliraju previdima

MacBook Air, tu se zezam..

:)
milisav68 milisav68 12:32 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone
Citao sam pre nekog vremena u novinama o nekoj skoli u UZAS-u, gde su uveli sah kao izborni predmet. Bas sam se prijatno iznenadio. Zao mi je sto je ta komunisticka praksa igranja saha ugasena. To je prilicno zgodna mentalna igrica za decu.

Mislim da je to na nivou cele zemlje.

U školi gde ide moja ćerka postoji šah kao izborni predmet (a ima i šahovska sekcija).

E sad, na početku godine smo dobili spisak tih izbornih predmeta, pa se zaokruživalo (valjda) dva, pa ako nema dovoljno kandidata onda (valjda) nema ni tog izbornog predmeta.

Ćerka izabrala slikarstvo i vajarstvo, pa ne znam kakva je situacija sa šahom.



alselone alselone 12:41 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Ćerka izabrala slikarstvo i vajarstvo,

Bas lepo. Nisam znao da se sada ovako radi.
c_h.arlie c_h.arlie 12:54 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

maksa83
Кад су то "грађани Србије рекли"?

Ја се не сећам да је нас, грађане Србије, уопште неко нешто и питао шта ми мислимо о ЕУ и Србији у ЕУ или на путу ка ЕУ.

Pa rekli su tako što su od kad su se ratosiljali Nepomenika birali vlast koja im obećava ulazak u EU i akonto toga im tolerisali razne pizdarije. Kad su pizdarije postale neizdržive izabrali su drugu vlast koja im isto obećava ulazak u EU.

E sad što tebe lično niko nije pitao, to jeste propust i nepravda, ali u svetu u kome Ed Sheeran vlada pop scenom a naftne mrlje ubijaju kitove nema smisla pričati o pravdi.

Mene lično odavno niko ništa nije pitao - osim anketara koji smaraju pitanjima za koga ću glasati.
Pa pošto me niko ništa nije pitao, ja sam rešio da se izjasnim sam - ja jesam za to da Jerusalem bude glavni grad Izraela - i svih Jevreja.
c_h.arlie c_h.arlie 12:58 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone

...
Neki dan sam bio u kaficu u kom su stolovi iscrtani sahovskim tablama, i onda kad narucis cugu, mozes da kazes da ti donesu i figure da igras. Kao sahovski klub, samo fenski kafic u centru grada.

Eeee, da.
Nekada davno dok sam malo više švrljao po belom svetu, u jednom gradu bio jedan kafić.
U tom kafiću je, kada god bih svratio, za šankom sedela jedna Ingrid, sa uredno složenim šahovskim figurama - čekajući protivnika.
Ono što je bilo sigurno je - da će mu Ingrid pružiti koliko god poželi šahovskih partija.
Za drugo - kako se kome zalomi.
alselone alselone 13:15 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

sa uredno složenim šahovskim figurama - čekajući protivnika.


Jedna zanimljivost, kad već pričamo o šahu i Jevrejima.

Kako Fišer nije mnogo mario za zvaničnu FIDE organizaciju i ELO rejtinge, on je imao svoju listu najboljih igrača svih vremena. Zanimljivo je da se na toj listi našao i Svetozar Gligorić.

Ovo je njegova lista najboljih ikada: Morphy, Steinitz, Capablanca, Botvinnik, Petrosian, Tal, Spassky, Reshevsky, Svetozar Gligorić i Bent Larsen.

Zanimljivo je da je spomenuo Gligorica u ovoj listi iako on nije nikad presao 2600 bodova. Verovatno mu se jako svidjao njegov stil.
eloy eloy 15:12 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Pratiš li Vikinge? - ponavlja se priča sa sveštenikom, od pete epizode pete sezone, ipak, za nijansu, rekla bih, brutalnija i bizarnija, stvarnija.


Des Herminče..

O da , Ivar postaje nestašan, krugovi se zatvaraju.

hermine hermine 16:29 23.12.2017

modus vivendi

Da, da, krvavo rigidan u odnosu na neozbiljnog Ragnara i Ubea, il obratno, oni su komične mimikrije na ove nepopustljive krvave impulse..

Mislila sam na priču o svešteniku, bukvalno, peta epizoda - vode ga sa sobom.. sveštenik i Ivar su tako dobri rivali i partneri u smrti (kao Ragnar i Athelstan u životu), jednake snage, negacije - da im, piscima, ne zamjeram što su izbacili Kineskinju (dobro, nisu morali, imao je njen lik materijala za paralelni svijet u tom paganskom) il npr radi one stereotipije na francuskom dvoru, bičevanje i incest, što nas smaraju.. il, recimo druga žena Bjornova, kako bih ti rekla, i to je stagnacija inspiracije neispričane priče, mašte, vizije, o sudbinama, običajima i obredima, vremenima, bogovima, itd..

.. razumiješ?
eloy eloy 17:06 23.12.2017

Re: modus vivendi

.. razumiješ?


Probaj da ne očekuješ mnogo, u plićaku je toplije.
hermine hermine 17:30 23.12.2017

Re: modus vivendi

Probaj da ne očekuješ mnogo, u plićaku je toplije.

Pa ne, ovo je sad već preduboko,

Dajte mi pojas za spašavanje, što bi rekao pjesnik Đorđević Bora.
hermine hermine 17:31 23.12.2017

Re: modus vivendi

tasadebeli tasadebeli 19:31 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone
Citao sam pre nekog vremena u novinama o nekoj skoli u UZAS-u, gde su uveli sah kao izborni predmet. Bas sam se prijatno iznenadio. Zao mi je sto je ta komunisticka praksa igranja saha ugasena. To je prilicno zgodna mentalna igrica za decu.


И у Србији свака школа може да уведе шах као изборни предмет. На списку је поред домаћинства, руку у тесту, света око нас, информатике,...

Треба само да имаш човека у школи који би држао ту врсту наставе. Мислим, да се наставник иоле разуме у материју... Ено, доле ти и Милисав то опричао...

Овај...

Вас двоје, Хермина и ти, схватили сте да Макса и ја не причамо о шаху него о


Chess Records was an American record company, founded in 1950 in Chicago and specializing in blues and rhythm and blues. (ЛИНК)

?

Мислим, извин'те што питам, него ми мало необичан овај ваш асоцијативни пут који је довео до бифуркације дискурса. Да не кажем, дигресије... Од бљуза на шах-шех-шух-мат тему.






Па ако сте и знали да Макса и ја причамо о Чес рекордс, а ви отишли на шах као игру...

Ви сте онда моји идоли на Блогу Б92 што се тиче когнитивних способности!

А ако нисте знали, онда ништа... Онда сте само Хермина и Алс.



alselone alselone 19:44 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Мислим, извин'те што питам, него ми мало необичан овај ваш асоцијативни пут који је довео до бифуркације дискурса. Да не кажем, дигресије..


Zapravo je veoma prosto. Ja volim sah i volim da pricam o njemu, pa koristim svaku priliku pa cak i onu "slon ima surlu a surla lici na crva a crvi se dele na..." da pokrenem razgovor.

Do sada mi se tacno nula puta nego odazvao na temu o sahu, ali nema veze, lepo mi je i kad se sam ispricam. :)
tasadebeli tasadebeli 20:06 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone
Мислим, извин'те што питам, него ми мало необичан овај ваш асоцијативни пут који је довео до бифуркације дискурса. Да не кажем, дигресије..


Zapravo je veoma prosto. Ja volim sah i volim da pricam o njemu, pa koristim svaku priliku pa cak i onu "slon ima surlu a surla lici na crva a crvi se dele na..." da pokrenem razgovor.

Do sada mi se tacno nula puta nego odazvao na temu o sahu, ali nema veze, lepo mi je i kad se sam ispricam. :)



Ако, брате, не буним се ја. Волим и ја шах.

Нити ти замерам. Видиш да и ја користим сваку прилику да убацим неки блуз.

Него сам само радознао... Мада знам шта се обично ради са радозналима... Јбг, у овом свету све има своју цену.
hermine hermine 20:24 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

E, ja ću pustiti Alsa da govori u moje ime, naravno da znam, dati prednost.. ako taj/ta npr zna više od mene u šahu..

:)

Zezam se,
Taso, ovako je bilo,
ugledam Maksinu rečenicu o crnim i belim, možda sam vidjela i tvoj jazz, ne bih garantovala da jesam, ne znam, komentar nisam pročitala, ali me brz brzo zuumm, il zzcckk, tako brzo, pffshh, Maksini crni i beli drugari grada Čikaga asocirali na sliku koju sam sinoć oko 23.00 časa vidjela na Twitteru..

.. dalje šta bi, dođe Als, objasni šta smo mislili, jutros, što, i to je to.

:)
alselone alselone 20:32 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

šta smo mislili, jutros

Ni sam vise ne znam sta sam mislio jutros. Od gladi.

Sad cekam zenu da mi na njenu radost i veselje, a da meni ugodi, posluzi Kinesku hranu koju je pokupila prilikom povratka iz Joga studija.
hermine hermine 20:36 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Ni sam vise ne znam sta sam mislio jutros. Od gladi.

Ništa, tajnu krije Maksa. I bajadere.

:)
eloy eloy 20:37 23.12.2017

Re: modus vivendi

Pa ne, ovo je sad već preduboko, Dajte mi pojas za spašavanje


Uvek ima dublje. H vataj..

c_h.arlie c_h.arlie 20:46 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone
šta smo mislili, jutros

Ni sam vise ne znam sta sam mislio jutros. Od gladi.

Sad cekam zenu da mi na njenu radost i veselje, a da meni ugodi, posluzi Kinesku hranu koju je pokupila prilikom povratka iz Joga studija.

Nedavno žena napravila kinesku mešavinu.
Zamolio sam je da to više ne pravi.
alselone alselone 20:47 23.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Zamolio sam je da to više ne pravi.


Je l' poslušala?
tasadebeli tasadebeli 10:09 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

hermine

ugledam Maksinu rečenicu o crnim i belim, možda sam vidjela i tvoj jazz,



Блуз, Хермина, блуз. Не замери на овом мом музичком пил-пулу попут ових рабина који се баве тумачењима Талмуда већ хиљадама година по синагогама, али нека разлика ипак постоји.

Џез је дошао касније... А у праву си за црно и бело у тој причи...





Сети се, уосталом, Максиног, тј. Папетовог вица, у којем на питање белца истраживача (освајача/колонизатора?) шта долази после вишедневног и вишеноћног бубњања ратних бубњева на неком острву, урођеник поd принудом одговара:

"Бас соло!"

ne znam, komentar nisam pročitala,



Да, тако баш и изгледа... Неки на партијском састанку овде нападају тебе и Алса приписујући вам политичку квалификацију и идеолошко скретање у ADHD синдром, али ја вас браним и кажем да нису у праву јер вас ја ипак боље познајем од њих.

То су ипак само тренутне, акутне, субјективне слабости и хроничне објективне тешкоће, да се послужим речником са тих партијских састанака.

Maksini crni i beli drugari grada Čikaga asocirali na sliku koju sam sinoć oko 23.00 časa vidjela na Twitteru..

.. dalje šta bi, dođe Als, objasni šta smo mislili, jutros, što, i to je to.

:)



Ма рекох већ, не замерите... Само сам радознао... Иако још од детињства из искуства знам шта обично раде радозналима...
tasadebeli tasadebeli 10:32 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone
šta smo mislili, jutros

Ni sam vise ne znam sta sam mislio jutros. Od gladi.

Sad cekam zenu da mi na njenu radost i veselje, a da meni ugodi, posluzi Kinesku hranu koju je pokupila prilikom povratka iz Joga studija.




Тако ти и треба када си сопствену жену наплашио да ти моџо вркин само на витке жене у кондицији к'о што изгледају ове са насловних страна и из естрадних емисија које сврставају у програме културе.

Ево, види моју Госпа Тасиницу.

Она обично лежећи гледа оне рекламе за чајеве за мршављење, држећи своје ручице скрштене на стомаку који је тада, у том лежећем положају, обично на вишој надморској висини од сиса, и на оне поруке са малог екрана Мршавите без напора! одговара са:

"Марш у пизду материну безобразну! Ви ћете баш и да ми кажете!"

Зато ја никада не једем кинеску храну. Не морам, брате.

А фаст фудове не купујемо чак ни керовима луталицама испред улаза у зграду. (Мислим, није у реду да будемо толико покварени, па да те јаднике, луталице, поред све њихове муке још и ми навлачимо на канибализам...)



c_h.arlie c_h.arlie 12:22 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone
Zamolio sam je da to više ne pravi.


Je l' poslušala?

Videćemo u vremenu pred nama.
alselone alselone 13:09 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

tasadebeli



Bravo majstore, pravi si domacin.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:35 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

maksa83
a naftne mrlje ubijaju kitove nema smisla pričati o pravdi.


И створења на дну океанаа се гуше ПВЦ-ом...
tasadebeli tasadebeli 15:04 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone
tasadebeli



Bravo majstore, pravi si domacin.



Следећи пут када огладниш, примамо те на клопу, каже моја жена. Она воли да храни друге, некако се тако поставила као да јој је то животна мисија.

Ваљда навикла због мене и моје фамилије откако се удала... Није била таква у младости... И ми смо јели ондашњу "кинеску" храну у почетку нашег заједничког живота. Тј. да не кажем виршле на црвеним киосцима ПКБ. (Давно то беше...)



Најгоре сам прошао са њеним првим икада направљеним десертом чим смо се венчали званим пијане банане (банане с румом).

Брате, одвалио сам се тада од алкохола као прасе. Ви бисте у у мојој бабовини Војводини рекли ождер'о се...


Сад је то у нашем браку ипак много другачије...

А љубав све већа и јача (што се и види на нама обома споља одмах на први поглед) и никако се не смањује с годинама које пролазе, право да ти кажем.

Изгледа да је и моју жену њена баба потајно учила исто оно што су училе и све жене у мојој фамилији да љубав код мушкараца кроз стомак улази.



nsarski nsarski 16:09 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Сад је то у нашем браку ипак много другачије...


Ili, kako bi rekao Duško Radović: "Sličnosti među njima sve veće, a razlike sve manje..."

(Izvini Taso, morao sam - nabacio si mi na volej).
alselone alselone 17:40 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Следећи пут када огладниш, примамо те на клопу, каже моја жена


Bice tesko, nemam dovoljno vremena.

Sa jedne strane moram da nadgledam zenu da li zaista vezba kad ide u Joga studio (ovaj put nije, nego je isla na predvanje, mozes misliti tog bezobrazluka. Tacnije, nije vezbala duze vremena, od kako je povredila koleno, ali zamisli i dalje hoce da ide tamo. A ja joj lepo kazem da od predavanja i druzenja nece ostati mrzava sto je jedini razlog zbog kog smo i dalje u braku), a sa druge strane moram da nadgledam babe na spremanju za Iroman.

Tezak je moj zivot balkanskog domacina i pokondirene tikve u isto vreme.

Vidi na primer tu kinesku hranu. Ja je volim i ljubazno sam motkom par puta zenu na njeno veselje a da meni udovolji terao da nauci da sprema kinesku hranu, ali nije uspela. Kupili smo i vok i skidali recepte sa neta, i ne uspeva nam. Probao i ja nevoljno da pomognem, ali nista. I sad umesto da lepo jedem kacamak ili pasulj, ja ko neka tikva bez korena trazim od nje mrsavice da pokupi hranu iz restorana, dok jednom rukom drzi maltezera a drugom iPhone.

Kako ti i Carli ostajete normalni pored svih nas ovakvih, to ja zaista smatram za uspeh.
tasadebeli tasadebeli 17:53 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

nsarski

Сад је то у нашем браку ипак много другачије...



Ili, kako bi rekao Duško Radović: "Sličnosti među njima sve veće, a razlike sve manje..."

(Izvini Taso, morao sam - nabacio si mi na volej).



Да знаш да сам и ја мислио на ту реченицу чика Душка док сам писао коментар Алсу.

А слагао бих те ако бих ти рекао да исто тако нисам помислио и да ћеш ти први да се сетиш те реченице када прочиташ шта сам то написао.
tasadebeli tasadebeli 18:02 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone

Vidi na primer tu kinesku hranu. Ja je volim i ljubazno sam motkom par puta zenu na njeno veselje a da meni udovolji terao da nauci da sprema kinesku hranu, ali nije uspela.



Јој, Алсе, ја ти се дивим...

Иначе ретко обилазим уопштено те Њу Ејџ храмове зване тржни центри у којима се ови савремени и модерни верници данас моле дајући добровољне прилоге тој новој вери која своје исходиште тражи искључиво у оном имати, а нигде не помиње и бити, али једаред сам се затекао у оном кинеском тржном центру на Новом Београду баш у моменту када су они, ти кинески продавци, по тим њиховим прчварницама званим shop кренули да спремају себи клопу на оним малим решоима на којима су се код нас у време самоуправног социјализма кувале кафе за директора и госте предузећа.

Брате, никада ми у животу није било толико мука као тада! Чак ни када сам по казни чистио војничке клозете док сам служио ЈНА.

Свака ти част што можеш то да једеш...

Kako ti i Carli ostajete normalni pored svih nas ovakvih, to ja zaista smatram za uspeh.



Па ето... Шта да ти кажем... Борба траје непрестана.

Ваљда смо се Чарли и ја импрегнирали током година, па нас заболе она ствар и за нормалне и за ненормалне у овом свету.

Ми смо ти некако сами себи довољни и сами себи стимуланс. Не требају нам други за подстицај да бисмо живели и осећали се живим.

Шта знам, ваљда је то у питању...


П.С -
Sa jedne strane moram da nadgledam zenu da li zaista vezba kad ide u Joga studio (ovaj put nije, nego je isla na predvanje, mozes misliti tog bezobrazluka. Tacnije, nije vezbala duze vremena, od kako je povredila koleno, ali zamisli i dalje hoce da ide tamo. A ja joj lepo kazem da od predavanja i druzenja nece ostati mrzava sto je jedini razlog zbog kog smo i dalje u braku), a sa druge strane moram da nadgledam babe na spremanju za Iroman.

Tezak je moj zivot balkanskog domacina i pokondirene tikve u isto vreme.

Vidi na primer tu kinesku hranu. Ja je volim i ljubazno sam motkom par puta zenu na njeno veselje a da meni udovolji terao da nauci da sprema kinesku hranu, ali nije uspela. Kupili smo i vok i skidali recepte sa neta, i ne uspeva nam. Probao i ja nevoljno da pomognem, ali nista. I sad umesto da lepo jedem kacamak ili pasulj, ja ko neka tikva bez korena trazim od nje mrsavice da pokupi hranu iz restorana, dok jednom rukom drzi maltezera a drugom iPhone.


Ти си, канда, нешто љут на мене?

Осећам извесну дозу негативних вибрација које зраче из овог твог претходног коментара.

Не знам зашто.

Но, што морам и ја све да знам. И да увек будем у праву.

Био ја сада у праву или не, извињавам се свакако у оба случаја јер ми није била намера да те љутим или вређам, но само да се нашалим на ту тему о којој си писао.

Позив за ручак ако огладниш и даље стоји...

Али нема шансе да добијеш код нас кинеску храну.
alselone alselone 19:17 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Свака ти част што можеш то да једеш...


Boze Taso, ti mislis da ja idem u kineski restoran da bih jeo smrdljivu hranu spremanu sa resoa?

Kineska hrana koju mozes da kupis po kineskim restoranima ovde kod nas je znacajno posrbljena hrana, to sa onom originalnom kineskom hranom nema skoro nista zajednicko osim pr zacina, nacina pripreme (przenje u voku iseckane hrane) i pirinca. Ne samo da sam osetio miris u kineksim prodavnicama, nego sam i dva puta bio u Kini. I, da, ima recepata i hrane koja mi je apsolutno nejestiva, ali sam isto tako i najbolju veceru u zivotu imao bas u Kini.

Kineska hrana u Kini, Srbiji i Americi nije ista hrana. To je vizuelno ista hrana spreana na relativno isti nacin sa slicnim zacinima. Ali, kao sto po "rostiljem" ne mislis isto u Srbiji, Nemackoj, Amercii i Kini, tako tek pod jos globalnijim terinom "kineska hrana", se ne misli isto u Srbiji, trznom centru, Kini i Americi.



Не знам зашто.

Malo si mi izucitavao razlicith stvari, pa reko samo da ekstrapoliram to tvoje razmisljanje, da se ogolim do kraja, da ne ostane nista nedoreceno.
c_h.arlie c_h.arlie 19:42 24.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone
Следећи пут када огладниш, примамо те на клопу, каже моја жена


Bice tesko, nemam dovoljno vremena.

Sa jedne strane moram da nadgledam zenu da li zaista vezba kad ide u Joga studio (ovaj put nije, nego je isla na predvanje, mozes misliti tog bezobrazluka. Tacnije, nije vezbala duze vremena, od kako je povredila koleno, ali zamisli i dalje hoce da ide tamo. A ja joj lepo kazem da od predavanja i druzenja nece ostati mrzava sto je jedini razlog zbog kog smo i dalje u braku), a sa druge strane moram da nadgledam babe na spremanju za Iroman.

Tezak je moj zivot balkanskog domacina i pokondirene tikve u isto vreme.

Vidi na primer tu kinesku hranu. Ja je volim i ljubazno sam motkom par puta zenu na njeno veselje a da meni udovolji terao da nauci da sprema kinesku hranu, ali nije uspela. Kupili smo i vok i skidali recepte sa neta, i ne uspeva nam. Probao i ja nevoljno da pomognem, ali nista. I sad umesto da lepo jedem kacamak ili pasulj, ja ko neka tikva bez korena trazim od nje mrsavice da pokupi hranu iz restorana, dok jednom rukom drzi maltezera a drugom iPhone.

Kako ti i Carli ostajete normalni pored svih nas ovakvih, to ja zaista smatram za uspeh.

Za Tasu ne znam, ali za sebe sa sigurnošću mogu da potvrdim da (ja) nisam normalan.
Da sam normalan da li bih dozvolio da mi žena svake subote kuva kačamak, zatim da mi svake nedelje peče proju; zatim da mi svaki dan ujutro kuva hranu koju ću poneti taj dan na posao --- i da ne nabrajam više šta mi ta žena radi.
No, ono što je najčudnije u svemu tome je - da njoj (to) ništa nije teško, čak bi se moglo reći da u tome i uživa.
tasadebeli tasadebeli 08:43 25.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

alselone

Boze Taso, ti mislis da ja idem u kineski restoran da bih jeo smrdljivu hranu spremanu sa resoa?

Kineska hrana koju mozes da kupis po kineskim restoranima ovde kod nas je znacajno posrbljena hrana, to sa onom originalnom kineskom hranom nema skoro nista zajednicko osim pr zacina, nacina pripreme (przenje u voku iseckane hrane) i pirinca. Ne samo da sam osetio miris u kineksim prodavnicama, nego sam i dva puta bio u Kini. I, da, ima recepata i hrane koja mi je apsolutno nejestiva, ali sam isto tako i najbolju veceru u zivotu imao bas u Kini.

Kineska hrana u Kini, Srbiji i Americi nije ista hrana. To je vizuelno ista hrana spreana na relativno isti nacin sa slicnim zacinima. Ali, kao sto po "rostiljem" ne mislis isto u Srbiji, Nemackoj, Amercii i Kini, tako tek pod jos globalnijim terinom "kineska hrana", se ne misli isto u Srbiji, trznom centru, Kini i Americi.



Знам, Алсе, све знам...

Онај мој Кум што сада живи у Кењади држао током деведесетих кинески ресторан у Бгд. (Пивара у Скадарлији).

Ресторан затворио и иселио се у Кењаду када му је млађа сестра, поприлично млађа од Кума и од мене (ишли смо у исто одељење Кум и ја од првог основне, а сека му је отприлике твојих година) остала у другом стању са куваром у ресторану.

Куваром који није био Кинез, него неко нашО бијоградско дете, с ДорЧола или тако нешто...

(Истинита прича. "Кинески" кувар и млађа сека данас имају двоје дивне дечице.)

Али сећам се да је Кум тих година (мутних и замагљених деведесетих) ишао у набавку сировина за свој ресторан (оне бамбусе, ластавичја гнезда и слично) чак и у Будимпрешту.

Тада сам научио све о кинеској храни јер је Кум сав одушевљен долазио код нас у кућу шатро да нас обиђе, а у ствари долазио само зато што смо баш тада кували сарму... Шатро, случајно навратио пошто је пре тога питао шта имамо за ручак. Па се тај Кумов анимозитет према чајниз фуд ваљда тада пренео и на мене.

Највише због тог "кинеског" кувара са ДорЧола.

Malo si mi izucitavao razlicith stvari, pa reko samo da ekstrapoliram to tvoje razmisljanje, da se ogolim do kraja, da ne ostane nista nedoreceno.


Рекох одмах уз ограду и извини у оба случаја, и да сам ја у праву и да нисам ја у праву.

Само хтедох, ћакулања ради, да се нашалим... Понајвише на сопствени рачун што је Сарски одмах и приметио констатујући ону чика Душкову како нам се свима нама с годинама разлике имеђу нас и наших жена све више смањују, а сличности повећавају.

На крају ће вероватно свако од нас изгледати као брат близанац својој жени.

Ево ти, види Чарлија и мене.

Али је лепо када нас ти уместо тога са близанцима ипак почастиш са оним домаћине. Мање се онда секирамо.

Опуштено, Алсе... Само ћакуламо блејећи на овом ћошку званом Блог Б92...

Уживамо, брате, у животу... Кад су нам га већ дали...








П.С. - За неки твој наредни пут у Кину:


On A Slow Boat To China


俞逊发 - 用中国竹笛来吹jazz (ЛИНК)


Jazz Music In China Luo Ning Jazz Music (ЛИНК)


China's Live Jazz Scene Liu Yuan Quartet 劉元 四種奏 中國爵士酒吧 Chinese Jazz Band (ЛИНК)
maksa83 maksa83 08:58 25.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Тада сам научио све о кинеској храни јер је Кум сав одушевљен долазио код нас у кућу шатро да нас обиђе, а у ствари долазио само зато што смо баш тада кували сарму...

Ovo funkcioniše u dva smera. Moj drugar je devedesetih konobarisao u Pekingu (restoranu, ne gradu) kada je Pekingu opao kvalitet i gazda Milija (*) zbog toga doveo specijalnog kuvara iz Kine (kog su nazvali Šole, zato što niko nije umeo da izgovori njegovo ime). Šole se u međuvremenu oženio našom, prekrstio u Pravoslavlje i otvorio restoran Makao prvo kod Taša, pa posle i onaj 2 i (valjda) i 3. Moj drugar je ostao drugar sa njim i jednom kad su se videli ga pitao nešto oko nekog kineskog jela kako se pravi, Šole mu objasnio i onda rekao "nego pusti to - to ziv kurac (baš tim rečima, prim. ja), da vidis ti kako Sole zavija sarmu", sve tako na srpskom i bez dijakritika. Poslednje što sam čuo o Šoletu pre nekoliko godina je da je dobio onaj zli Hodžkins, rak limfnih žlezda, taj se navodno ponekad i leči, nemam pojma da li je živ.

Inače sve ono što kaže alse za kinesku hranu je tačno - ovo ovde nema veze sa hranom iz kineske Kine, oni to prilagode uvek lokalom ukusu, dostupnim namirnicama, itd., i jednom sam gledao nekog opasnog kineskog kuvara (kalibra da ga dovode po svetu kad dolaze predsednici u posetu) koji je rekao "Kineska hrana nije skup jela, to je način kuvanja". Pitao sam jednog tipa koji je 5 godina živeo na Tajvanu kakva je tamo kineska hrana i on kaže "liči pomalo na ono što jedeš po svetu, ali ima mnogo viže žila, kostiju i hrskavice" ).

Da kažem da sam jednom kročio u taj restoran tvog kuma u Skadarskoj u tom kratkom periodu dok je postojao, i da sam zaključio da je (shvatiti uslovno) "prevara", tj. nisam se više vraćao, negde je duboko grešio.

(*) Oko gazde Milije, jedan detalj. Mom drugu je u to vreme iznenada umro otac od srca, na placu dok je kosio. Milija je izvadio 2 soma maraka u kešu i dao mu da lakše pregrmi troškove tih devedesetih, kao poklon.
tasadebeli tasadebeli 09:27 25.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

maksa83

Da kažem da sam jednom kročio u taj restoran tvog kuma u Skadarskoj u tom kratkom periodu dok je postojao, i da sam zaključio da je (shvatiti uslovno) "prevara", tj. nisam se više vraćao, negde je duboko grešio.



То баш и причам Алсу за ту "кинеску" храну код нас.

А Кумов кинески ресторан у Пивари?

Ма деведесете су то, Максо... Време у којем се говорило Ко жив, ко мртав до сутра.

Између осталог, ја сам у то време, када сам имао утисак да мој живот живи неко други, а не ја, преко огласа телефонским путем, па поштом поузећем, продавао упутства за вађење визе за Нови Зеланд јер је била компликована процедура пошто им најближа амбасада била у Бечу, мислим... Колиико се сећам. Па људи нису ни знали како се то ради...

(Зарађивао сам на томе барем десет школских плата месечно.)

Па ми се догађало да ми и десет година касније, пошто сам престао са објављивањем огласа за продају тих упутстава штампаних на оном пинском штампачу, зазвони телефон у стану у два ноћу и неки очајни глас, када дигнем слушалицу, продере се у уво:

"Ја господ'не, знам шишат' овце!!! Квалиф'кован сам за Нови Зеланд!"

Вероватно нашао оглас за то упутство за вађење визе за Нови Зеланд у неком пољском клозету, па међу оним старим новинама окаченим за брисање буље, и онда решио да се јави човек, да проба и са том емиграцијом кад му већ ништа друго не иде у животу.


Ovo funkcioniše u dva smera. Moj drugar je devedesetih konobarisao u Pekingu (restoranu, ne gradu) kada je Pekingu opao kvalitet


Ех, а моја жена, тада још увек у перспективи жена, и ја ишли у тај "Пекинг" код Филолошког факса, још половином осамдесетих... И знаш како смо тада, као студенти, плаћали у "Пекингу"?

Оним ЈТО боновима (Јединствени Топли Оброк) који су се делили радницима по предузећима и фабрикама да могу себи људи да купују храну у самопослугама итд. и да плате тим ЈТО боновима. Па жена и ја мажњавали те бонове од матораца и ишли на "кинеску" клопу у тај "Пекинг". Ресторан, не град.

(Није ни била толико лоша она пилеЋина са кикирикија.)

Примали ови у "Пекингу" и те ЈТО бонове.

А Милију не знам.

Али свака част човеку због овога што си о њему испричао.

Ех, слатка птица младости... Са ЈТО боновима и Здравствено потпорним удружењем студената преко којег сам зимовао и у Опатији и другде...

(Сад ће Елојица да се јави и да каже:"А кукаш на Тита, кукаш! А све ти је дао!" )


Inače sve ono što kaže alse za kinesku hranu je tačno - ovo ovde nema veze sa hranom iz kineske Kine, oni to prilagode uvek lokalom ukusu, dostupnim namirnicama, itd.,



Па ја мним да Кинези не раде то само са храном, него да генерално имају такав приступ свету око себе и свом животу у том свету.


Већ сам то качио по Блогу (подстакнут Кумовим ванкуверским причама), али била нека неозбиљна атмосфера тада... Као и увек на Блогу Б92...

И при томе Кинези имају једну особину коју нису изгубили као ми Срби у социјализму... Вредни су и не чекају да им све падне с неба (читај: од државе).





c_h.arlie c_h.arlie 10:22 25.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

maksa83

...
Ovo funkcioniše u dva smera. Moj drugar je devedesetih konobarisao u Pekingu (restoranu, ne gradu) kada je Pekingu opao kvalitet i gazda Milija (*) zbog toga doveo specijalnog kuvara iz Kine (kog su nazvali Šole, zato što niko nije umeo da izgovori njegovo ime). Šole se u međuvremenu oženio našom, prekrstio u Pravoslavlje i otvorio restoran Makao prvo kod Taša, pa posle i onaj 2 i (valjda) i 3. Moj drugar je ostao drugar sa njim i jednom kad su se videli ga pitao nešto oko nekog kineskog jela kako se pravi, Šole mu objasnio i onda rekao "nego pusti to - to ziv kurac (baš tim rečima, prim. ja), da vidis ti kako Sole zavija sarmu", sve tako na srpskom i bez dijakritika. Poslednje što sam čuo o Šoletu pre nekoliko godina je da je dobio onaj zli Hodžkins, rak limfnih žlezda, taj se navodno ponekad i leči, nemam pojma da li je živ.

...

Taj Šole priča kao što Endži piše.
maksa83 maksa83 11:43 25.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

А Милију не знам.

Али свака част човеку због овога што си о њему испричао.

Milija je faca. Privredna Komora Beograda je tamo početkom osamdesetih odlučila da Beograd kao metropola mora da ima i kineski restoran, i otvorili Peking, i stavili tada mladog Miliju kao upravnika. Došle devedesete i Milija je komad po komad uspeo da otkupi i privatizuje Peking. Inače, bio je predmet stigme i zato što je tih devedesetih u srednjim godinama napravio dete mladoj cigančici i oženio je (a lepa da se smrzzzzneš). Jedna od neopevanih beogradskih faca, možeš i dan danas da ga vidiš u Pekingu (koji je avaj drastično promenio izgled u odnosu na ono vreme kada je imao taj teški tamni autentični kinesko-rustikalni filing, sad je kao neki izlog).
alselone alselone 21:08 25.12.2017

Re: И још нешто мало о дипломатији уопште

Рекох одмах уз ограду и извини у оба случаја, и да сам ја у праву и да нисам ја у праву.


Sto bi se izvinjavao ako si u pravu?

Nego, plasim se da ti kazem sta sam danas jeo za veceru. Isao sam kod berbera, i posto je bila velika guzva zbog nove godine, onda sam u cekanju pojeo hamburger. Znaci, ne pljeskavicu sa lukom, ne samru, nisam bio u corbadzinici, nego sam pojeo pravi americki hamburger sa halapenjo paprikama i pohovanim lukom. I Kolu sam pio!

tasadebeli tasadebeli 07:33 23.12.2017

И једно наградно питање

за све на овом посту, почев од домаћина па надаље.

Како се оно беше распадала Лига народа (Друштво народа) пред Други светски рат? Ко се све "разочаран" повлачио из те организације инсииситирајући да сви остали морају беспоговорно да прате његове спољнополитичке, глобалне интересе?

Чисти блуз, јбг... Са све Кипом слободе на тој сличици којег имигранти, је л' те, прво угледају када стижу у обећану земљу у којој теку мед и млеко...



looping looping 08:00 23.12.2017

1

Kladim se da više od pola blogera nikad nije bilo u Jerusalemu, a bogami ni u Izraelu ni u Palestini.
A kladim se i da izraelci velikom većinom nikad nisu bili na Kosovu.


Ja nisam bio ni na jednoj od gore navedenih lokacija.

c_h.arlie c_h.arlie 09:19 23.12.2017

Re: 1

looping
Kladim se da više od pola blogera nikad nije bilo u Jerusalemu, a bogami ni u Izraelu ni u Palestini.
A kladim se i da izraelci velikom većinom nikad nisu bili na Kosovu.


Ja nisam bio ni na jednoj od gore navedenih lokacija.


Šta to ima veze ?
alselone alselone 09:35 23.12.2017

Re: 1

Šta to ima veze ?


Carli, tebe je sve ovo bas potreslo?
looping looping 09:46 23.12.2017

Re: 1

c_h.arlie
looping
Kladim se da više od pola blogera nikad nije bilo u Jerusalemu, a bogami ni u Izraelu ni u Palestini.
A kladim se i da izraelci velikom većinom nikad nisu bili na Kosovu.


Ja nisam bio ni na jednoj od gore navedenih lokacija.


Šta to ima veze ?

Ništa.
looping looping 09:48 23.12.2017

Re: 1

alselone
Šta to ima veze ?


Carli, tebe je sve ovo bas potresno?

Njega i Dačića.
c_h.arlie c_h.arlie 12:52 23.12.2017

Re: 1

alselone
Šta to ima veze ?


Carli, tebe je sve ovo bas potreslo?

Nije me potreslo - zato što ja imam svoj(e) stav(ove) nezavisno od aktuelnog političkog konteksta.
Jedan od njih je --- da podržavam (legitimne) interese jevrejskog naroda, bez obzira da konkretne poteze predloži Trump ili bilo ko drugi.
Eeee, da - nikakvog ličnog interesa nemam, jer, čak, i veoma malo Jevreja poznajem.
looping looping 13:29 23.12.2017

Re: 1

Jedan od njih je --- da podržavam (legitimne) interese jevrejskog naroda, bez obzira da konkretne poteze predloži Trump ili bilo ko drugi.

Lep, politički odgovor.

Ja podržavam sve legitimne interese bilo koje države i naroda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:53 23.12.2017

Re: 1

looping

A kladim se i da izraelci velikom većinom nikad nisu bili na Kosovu.
Ja nisam bio ni na jednoj od gore navedenih lokacija.



Баш. Ја шљакам све са људима. Имам групу израелских официра и професора, Стопама Цара Душана. Јеби га, Дуле мој лик. А ова буранија овде, нажалост, продукт година живљења у подруму свијести.




alselone alselone 09:26 23.12.2017

Mislim

Da je ovo odluka sa jedne strane diktirana Rusima preko Dacica, a sa druge strane diktirana Njemcima preko Vucica.

Budalastina par ekselans.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:56 23.12.2017

Re: Mislim

Ne verujem, Rusi imaju preko 5G's svojine u Jrslm. Nemačka ima preko 5K volontera u Izraelu godišnje. Ovo je odluka diktirana mafijaškim vezama Eagle Hills-a.
mlatisa mlatisa 11:18 23.12.2017

Шта представља мапа?

Што се тиче гласања, Србија стреми ка ЕУ па је врло упутно да се гласа као и ЕУ. Знамо како завршавају први петлови. Мада мислим да је Ђинђић рекао "Дошло је време да одлучно кажемо ни да ни не"
blogov_kolac blogov_kolac 13:58 23.12.2017

pogresno glasanje na Generalnoj skupstini

Od strane Srbije desilo se zapravo dan-dva pre glasanja o ovom Tramp/Jerusalim slucaju, kada je Srbija bila jedna od 20ak zemalja koje su glasale protiv ukrajinske rezolucije o Krimu. Mogli smo da budemo uzdrzani pravdajuci to famoznim specijalnim vezama sa Rusijom ili sto je tekst i jezik te rezolucije bio uneobicajeno ostar, ali ne: Jermenija, Belorusija, Bolivija, Burundi, Kambodza, Kina, Kuba, Severna Koreja, Eritreja, Indija, Iran, Kazakhstan, Kirgistan, Mijanmar, Nikaragva, Filipini, Juzna Afrika, Sudan, Sirija, Tadzikistan, Uganda, Uzbekistan, Venecuela i Zimbabve su nam uz samu Rusiju bili drustvo.

A ovo oko Jerusalima nemam sta da zamerim, iako je poznato koliko vise postujem i podrzavam Izrael u odnosu na sve razne bliskoistocne Huseine, Gadafije, Asade, Ahmadinedzade, Erdogane... kojima se vecina mojih zemljaka divi, i iako je poznato moje drugacije vidjenje americke politike i uloge u medjunarodnim odnosima zadnjih 7 decenija (od osnivanja OUN) u odnosu na ovde preovladjujuce. Pa neka se "najpametniji" i "najsposobniji" od svih americkih predsednika zapita kako je dosao u poziciju da zbog njegovog licnog hira u Savetu Bezbednosti svih 14 clanica (osim USA) glasaju protiv njih, a na Generalnoj skupstini samo 9 (od skoro 200) u njihovu korist, a Izraelci da se zamisle da li su sitni unutrasnjepoliticki populisticki poencici vredni urusavanja sopstvene medjunarodne pozicije, i slabljenja pozicije njihovog glavnog saveznika.

Naravno da svaka drzava ima pravo da odredi koji grad ce joj biti prestonica, i da svaka drzava ima pravo da odabere gde ce imati ambasadu (uz pristanak zemlje domacina), ali bas u ovom jerusalimskom slucaju postoje brojni vazeci medjunarodni akti zbog kojih je ovaj nepotreban jednostran americki potez prekrsaj.

Zanimljivo da je cinjenicu da je Srbija bila jedina evropska zemlja koja je glasala protiv rezolucije o Krimu uz Belorusiju (ruska gubernija u bukvalnom smislu) i Jermeniju (ruski trabant koji i sam ima otvorene aspiracije na teritoriju jednog svog suseda), ministar spoljni Ivica Dacic kratko obrazlozio da mi nikada necemo glasati protiv Rusije!? Izjava utoliko idiotska jer se ruga sa nasim suverenitetom, dolazi samo dan pre nego sto cemo (ispravno) glasati protiv najvece svetske sile koja je po prvi put u svojoj istoriji javno zapretila svima da "paze kako glasaju" tog dana, i ne objasnjava zasto makar nismo bili uzdrzani, kad vec javno unapred iznosimo da necemo nikada biti protivU Rusa sta god oni konkretno uradili.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:00 24.12.2017

Re: pogresno glasanje na Generalnoj skupstini

Nema veze ovo sa Rusijom. Ovo je najobičnija izdaja partnera u građenju novog, neideološkog identiteta.
blogov_kolac blogov_kolac 15:04 24.12.2017

Re: pogresno glasanje na Generalnoj skupstini

Blog je o tome kako smo prosle nedelje na glasanju o jednoj rezoluciji na Generalnoj skupstini UN propustili priliku da se, za svoje dobro, makar uzdrzimo od nacina na koji smo glasali. Ja sam se u potpunosti slozio sa tim, ali uz opasku da je pogresan glas Srbije ustvari upotrebljen dan-dva ranije, kada je na dnevnom redu bila jedna potpuno druga rezolucija, a koju je o Krimu podnela Ukrajina. Mogli smo da budemo makar uzdrzani, i to da pravdamo posebnim vezama sa Rusijom ili sto je jezik te rezolucije stvarno bio neuobicajeno ostar, kakvim se obicno u UN osudjuju bas najvece svetske parije tipa Severna Koreja, dok je Rusija ipak stalna clanica SB. Ali mi smo bili samo jedna od tri evropske zemlje koje su, izuzev Rusije, glasale PROTIV te rezolucije!? Ruska gubernija Belorusija, ruski trabant Jermenija koja sama ima teritorijalne pretenzije prema susednom Azerbejdzanu, i mi, jedini "Evropljani" koji se sa Rusima ni ne granicimo a i navodno hocemo u EU, a glasali smo tako.

A sto se tice ovog glasanja oko Jerusalima, ponavljam, to je pitanje za Trampa i delimicno Netanijahua kako su dospeli u tako ponizavajucu situaciju oko rezultata ovog glasanja, i problem neka traze u ogledalu, a ne po globusu. Postoje dve evropske zemlje koja ce, iz svojih razlicitih, ali debelih i opstepoznatih razloga, 33 puta dobrano da premere i promisle pre nego sto ce na najdirektniji i najzvanicniji moguci nacin (glasanjem za rezoluciju UN) osuditi neku americko-izraelsku akciju. To su Nemacka i Velika Britanija. E pa u ovoj nepotrebnoj epizodi uspeli su protiv sebe da okrenu i London i Berlin protiv sebe, svaka im cast! Sto se tice glasanja Beograda, slazem se da je nacin na koji se Beograd postavljao u zadnjih pola veka (od 1967.) u jevrejsko-arapskom sukobu katastrofalan i pogresan, ali u ovom konkretnom slucaju smo postupili ispravno. Ako ne svojom pamecu, bar smo se napokon pravilno poneli po onoj "gde svi Turci, tu i mali Mujo" paroli, i kamo lepe srece da nam je glas u UN stalno u skladu sa ogromnom vecinom EU clanica kao u ovom slucaju. Naravno, necu ni da izigravam naivcinu, svestan sam da ako smo ovako glasali na neciju sugestiju, to sigurno nije bio neko ko ima veze sa Briselom, ali makar je glas bio potpuno ispravan, pa necu zakerati kako se do njega doslo.
c_h.arlie c_h.arlie 15:49 24.12.2017

Re: pogresno glasanje na Generalnoj skupstini

blogov_kolac
Blog je o tome kako smo prosle nedelje na glasanju o jednoj rezoluciji na Generalnoj skupstini UN propustili priliku da se, za svoje dobro, makar uzdrzimo od nacina na koji smo glasali. Ja sam se u potpunosti slozio sa tim, ali uz opasku da je pogresan glas Srbije ustvari upotrebljen dan-dva ranije, kada je na dnevnom redu bila jedna potpuno druga rezolucija, a koju je o Krimu podnela Ukrajina. Mogli smo da budemo makar uzdrzani, i to da pravdamo posebnim vezama sa Rusijom ili sto je jezik te rezolucije stvarno bio neuobicajeno ostar, kakvim se obicno u UN osudjuju bas najvece svetske parije tipa Severna Koreja, dok je Rusija ipak stalna clanica SB. Ali mi smo bili samo jedna od tri evropske zemlje koje su, izuzev Rusije, glasale PROTIV te rezolucije!? Ruska gubernija Belorusija, ruski trabant Jermenija koja sama ima teritorijalne pretenzije prema susednom Azerbejdzanu, i mi, jedini "Evropljani" koji se sa Rusima ni ne granicimo a i navodno hocemo u EU, a glasali smo tako.

A sto se tice ovog glasanja oko Jerusalima, ponavljam, to je pitanje za Trampa i delimicno Netanijahua kako su dospeli u tako ponizavajucu situaciju oko rezultata ovog glasanja, i problem neka traze u ogledalu, a ne po globusu. Postoje dve evropske zemlje koja ce, iz svojih razlicitih, ali debelih i opstepoznatih razloga, 33 puta dobrano da premere i promisle pre nego sto ce na najdirektniji i najzvanicniji moguci nacin (glasanjem za rezoluciju UN) osuditi neku americko-izraelsku akciju. To su Nemacka i Velika Britanija. E pa u ovoj nepotrebnoj epizodi uspeli su protiv sebe da okrenu i London i Berlin protiv sebe, svaka im cast! Sto se tice glasanja Beograda, slazem se da je nacin na koji se Beograd postavljao u zadnjih pola veka (od 1967.) u jevrejsko-arapskom sukobu katastrofalan i pogresan, ali u ovom konkretnom slucaju smo postupili ispravno. Ako ne svojom pamecu, bar smo se napokon pravilno poneli po onoj "gde svi Turci, tu i mali Mujo" paroli, i kamo lepe srece da nam je glas u UN stalno u skladu sa ogromnom vecinom EU clanica kao u ovom slucaju. Naravno, necu ni da izigravam naivcinu, svestan sam da ako smo ovako glasali na neciju sugestiju, to sigurno nije bio neko ko ima veze sa Briselom, ali makar je glas bio potpuno ispravan, pa necu zakerati kako se do njega doslo.

Samo da se nadovoežem u vezi pominjanja Trumpa i Netanjahua, te da dodam - da njih boli patka.
Oni su svoj stav izrekli, a ostali neka gledaju šta će.
Ne znam da li sam se dovoljno jasno izjasnio, pa da ponovim ... glasam za to da Jerusalem bude glavni grad Izraela - i glavni grad svih Jevreja ... pride.
Pored toga, voleo bih da se tzv. Ujedinjene nacije raspadnu, iz prostog razloga što su sve samo ne ujedinjene.
One su jedna najobičnija sprdnja.
Predlažem da se potom osnuju nove.
Predlažem da sedište tih novih bude na jednom ogromnom brodu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana