Lingvistika

Bullseye

tasadebeli RSS / 04.01.2018. u 01:32

stock-photo-toilet-sing-for-man-and-female-on-white-table-outside-in-field-665581888.jpg

 

640px-Efeso%2C_latrina_01.JPG

_sp-deluks-poljski-wc.jpg


3a7eb84c7e9ff320bce068baf4c63aa9.jpg

poljski-wc-za-sve-namene.jpg

deluks-poljski-wc-31.jpg

deluks-poljski-wc-34.jpg

pokretni-poljski-wc.jpg

hqdefault.jpg

moderan-luksuzni-poljski-wc.jpg

i3roqq.jpg

?format=1000w

summer-camp-toilet.jpg

2vw5n6e.jpg 

IMG_2520.jpg

poljski-klozet-na-vodi.jpg

toilet-dream.jpg

1.jpg

original?width=630&version=1035877

Tagovi



Komentari (148)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 05:39 04.01.2018

1.



tasadebeli tasadebeli 09:10 04.01.2018

Re: 1.

blogovatelj








Био си у друштву са просераторско-просекуторским модераторима Блога Б92?

Па сте правили селфије?

Каже, Блоги, литература коју су писали људи упућени у те ствари изнутра да су својевремено једном упосленику обавештајно-безбедносних структура Србије који је носио оперативно име Јуда његове колеге из Фирме гурале главу у клозетску шољу као опомену за његово понашање.

Али то је било пре 5. октобра 2000.

После 5. октобра 2000. тај Јуда је постао неко и нешто у Србији.






Кажу исто тако ти упућени изнутра у те ствари да је њихова најважнија вештина у томе да те убеде да они не постоје и да се неке ствари нису никада ни догодиле.

Па сад... Шта га знам... Мож' да бидне, не мора да значи.

Сигуран сам само у једну ствар.

Свако од нас је вешт у понечему. Нема никога а да га је Бог донео на овај свет баш без ичега.
niccolo niccolo 08:38 04.01.2018

Cool, Taso

znamo da umeš da postaviš fotku...ali to ne znači da je baš uvek pametno da to i uradiš.
alselone alselone 08:49 04.01.2018

Taso meni se čini

da tebi vec par meseci nekako na vr' jezika stoji "jebem vam majku svima, počevši od Hansa Holcijusa, pa nadalje", ali nikako to da izgovoriš.
c_h.arlie c_h.arlie 09:42 04.01.2018

Re: Taso meni se čini

alselone
da tebi vec par meseci nekako na vr' jezika stoji "jebem vam majku svima, počevši od Hansa Holcijusa, pa nadalje", ali nikako to da izgovoriš.

Ja u to ne verujem.
alselone alselone 09:44 04.01.2018

Re: Taso meni se čini

Ja u to ne verujem.


Predlazes da mu se izvinim?
niccolo niccolo 10:02 04.01.2018

Re: Taso meni se čini

vr' jezika stoji

Kad veruje da je neshvaćen...
c_h.arlie c_h.arlie 10:12 04.01.2018

Re: Taso meni se čini

alselone
Ja u to ne verujem.


Predlazes da mu se izvinim?

Ne predlažem ništa.
No, ako imaš dilemu, najbolje razrešenje je da to uradiš.
Jer - bolje je napraviti grešku u tu stranu, nego u drugu.
Ja (i stoga) retko kritikujem, jer ukoliko pogrešim - sam sebi stvarim probleme.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:04 04.01.2018

Re: Taso meni se čini

glavni moderator je simpatičan, porodični čovek, sa detetom godina mog sina, i b92-ojčanin starog, dobrog kova. eto, čisto, kada vređamo, bljujemo i rigamo, da ne zaboravimo da je i sa druge strane obično lj-biće.
eloy eloy 11:25 04.01.2018

Re: Taso meni se čini


glavni moderator je simpatičan, porodični čovek, sa detetom godina mog sina, i b92-ojčanin starog, dobrog kova. eto, čisto, kada vređamo, bljujemo i rigamo, da ne zaboravimo da je i sa druge strane obično lj-biće.







eloy eloy 11:26 04.01.2018

Re: Taso meni se čini



Pustinjski a jel znaš ti Peru ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:32 04.01.2018

Re: Taso meni se čini

20. Јер вам кажем да, ако не буде правда ваша већа него правда књижевника и фарисеја, нећете ући у Царство небеско.

21. Чули сте како је казано старима: Не убиј; јер ко убије, биће крив суду.

22. А ја вам кажем да ће сваки који се гњеви на брата свога ни за што, бити крив суду; а ако ли ко рече брату своме: "Рака!" биће крив синедриону; а ко рече: "Будало!" биће крив паклу огњеноме.

23. Ако, дакле, принесеш дар свој жртвенику, и ондје се сјетиш да брат твој има нешто против тебе,

24. Остави ондје дар свој пред жртвеником, и иди те се најприје помири са братом својим, па онда дођи и принеси дар свој.

(sucha Jerusalemite picture!)
25. Мири се са супарником својим брзо, док си на путу с њим, да те супарник не преда судији, а судија да те не преда слуги и у тамницу да те не вргну.

26. Заиста ти кажем: Нећеш изићи оданде док не даш до посљедњега новчића.


moram priznati, ovako, nevezano za ovo mesto, da je ovo tvoja nalošija lična energija. uspaljena, pohotna, ostrvljena, najružniji mogući tasa... sve dok te ovaj, nižepotpisani manipulator, huška da to i dalje radiš. smiri se, stani na loptu, ružno je. kao što si ti mene korigovao, a ja shvatio kao prijateljsko i dobronamerno korigovanje, kada se Krkar ostrvio na mene svojim lažima, pa ja na njega svojom agresijom; tako i ja tebi kažem sada da je ružno ovo što radiš... a radar ti može biti da je tu odmah i glavni komesar da te huška i tobož podilazi.
c_h.arlie c_h.arlie 13:36 04.01.2018

Re: Taso meni se čini

Srđan Fuchs

...

moram priznati, ovako, nevezano za ovo mesto, da je ovo tvoja nalošija lična energija. uspaljena, pohotna, ostrvljena, najružniji mogući tasa... sve dok te ovaj, nižepotpisani manipulator, huška da to i dalje radiš. smiri se, stani na loptu, ružno je. kao što si ti mene korigovao, a ja shvatio kao prijateljsko i dobronamerno korigovanje, kada se Krkar ostrvio na mene svojim lažima, pa ja na njega svojom agresijom; tako i ja tebi kažem sada da je ružno ovo što radiš... a radar ti može biti da je tu odmah i glavni komesar da te huška i tobož podilazi.

Ko je glavni komesar ?
Šta to, uopšte, znači ?
blogovatelj blogovatelj 01:16 05.01.2018

Re: Taso meni se čini

Taso meni se čini
da tebi vec par meseci nekako na vr' jezika stoji "jebem vam majku svima, počevši od Hansa Holcijusa, pa nadalje", ali nikako to da izgovoriš.


Mene iskreno impresionira njegovo skribomansko takmičenje i mrtva trka sa horheom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:57 05.01.2018

Re: Taso meni se čini

blogovatelj
Taso meni se čini
da tebi vec par meseci nekako na vr' jezika stoji "jebem vam majku svima, počevši od Hansa Holcijusa, pa nadalje", ali nikako to da izgovoriš.


Mene iskreno impresionira njegovo skribomansko takmičenje i mrtva trka sa horheom.


A šta ti je sad pa horhe skrivio?

tasadebeli tasadebeli 10:20 05.01.2018

Re: Taso meni se čini

srdjan.pajic
blogovatelj
Taso meni se čini
da tebi vec par meseci nekako na vr' jezika stoji "jebem vam majku svima, počevši od Hansa Holcijusa, pa nadalje", ali nikako to da izgovoriš.


Mene iskreno impresionira njegovo skribomansko takmičenje i mrtva trka sa horheom.


A šta ti je sad pa horhe skrivio?




То се и ја питам...

Хорхе један од ретких људи овде који не иде около по комшилуку, не олајава друге блогере, никоме не дугује 10 евра, никога није позивао на кафу, није ишао по журкама, никоме никада није рекао ништа ружно, барем откада га ја читам...

Седи код куће човек, пише, па коме се свиђа, свиђа, а коме се не свиђа, опет добро.

Пунктум.


blogovatelj blogovatelj 00:18 06.01.2018

Re: Taso meni se čini

A šta ti je sad pa horhe skrivio?


Zar neko mora nešto da mi skrivi da bih konstatovao da je skriboman? Nije mi ni Tasa ništa skrivio.
eloy eloy 11:13 04.01.2018

vremeplov



Tagovi

... Ya Know?

Muzika
... znaš?
Inner Party RSS / 22.05.2012. u 19:20 Komentari: 118 Čitanost: 9197 Preporuke: 488


Izvini Taso jel treba da se otvori ovaj blog kad se aktivira tag koji si postavio ili je neka greška ?
tasadebeli tasadebeli 11:40 04.01.2018

Re: vremeplov

Srđan Fuchs

glavni moderator


Нема никакве везе са тим човеком (ако мислимо на истог, ја на Супермода) с којим сам до сада у оних неколико прилика увек комуницирао онако како и приличи пристојним људима јер ни он ни ја нисмо ниједног тренутка заборавили да је са друге стране обично људско биће са сопственим интегритетом и људским достојанством. Тако сам својевремено исто комуницирао и са уредницом и то двоје људи су једини од званичне модерације Блога Б92 са којима сам икада и размненио писану реч.

Него, ради се о оним незваничним, самопроглашеним модераторима Блога Б92. Ниси ти читао пажљиво:

Био си у друштву са просераторско-просекуторским модераторима Блога Б92?



А и био си одсутан претходних дана, па ниси у току.

Надокнадићеш ти већ то пропуштено градиво, а ја ти правдам часове на реч.

Ово је први, надам се ако ме не буде мрзело да идем даље, у низу постова које намеравам да качим о тој занимљивој лингвистичкој појави.

Ако бог да, како је то говорила моја баба...

eloy

Izvini Taso jel treba da se otvori



Исправљено. Хвала.
tasadebeli tasadebeli 11:50 04.01.2018

Re: Дописујеш ти, допписујем јаааа...

Srđan Fuchs

tako i ja tebi kažem sada da je ružno ovo što radiš...



Срки, шта има ружно радити нешто у сврху науке и научних истраживања?

Уосталом, ничија лична имена или никове са Блога овде нисам поменуо.

Чак, ако си обратио пажњу, овај мој пост се састоји искључиво од сличица (три од њих су линкови на основну литературу) и има само једну једину реч - ону у наслову.

Дакле аутор, тј. моја маленкост, постарала се да сведе на најмању могућу меру свој сопствени језички утицај на сам пост, онај утицај који речи (писане/усмене) обично изазову.

Све остало је ствар тумачења... И мишљења. Које, то смо већ одавно установили, свако од нас има исто као и дупе.

Нема потребе да се секираш. Само помисли да је све то у научне сврхе и биће све у реду.



Опусти се уз рејонизацију електрона и уживај. (ЛИНК)



grof_brankovich grof_brankovich 11:54 04.01.2018

Re: vremeplov

у низу постова које намеравам да качим о тој занимљивој лингвистичкој појави.


Онда буди прецизан и користи знаке навода када употребљаваш реч у неком само теби познатом значењу.
eloy eloy 11:57 04.01.2018

Re: vremeplov

Исправљено. Хвала.


Mada i onako se uklapa - al aj kad kažeš.
tasadebeli tasadebeli 12:08 04.01.2018

Re: vremeplov

grof_brankovich
у низу постова које намеравам да качим о тој занимљивој лингвистичкој појави.


Онда буди прецизан и користи знаке навода када употребљаваш реч у неком само теби познатом значењу.


Нису ту потребни никакви знаци навода јер то нису наводни просекуторско-просераторски модератори Блога Б92, него су то они стварни, прави просекуторско-просераторски модератори Блога Б92 који егзистирају по коментарима испод постова и наступају обично у чопорима.

Обично се чека да једно или двоје од њих својим првим коментарима удари такт по којем ће и остали из чопора свирати (курцу, како ти је то лепо рекао not2old2rock).

Није ти занимљива та лингвистичка појава?

Мени је она много интересантнија од илирског језика, на пример...
eloy eloy 12:11 04.01.2018

Re: Дописујеш ти, допписујем јаааа...

tasadebeli
Све остало је ствар тумачења... И мишљења. Које, то смо већ одавно установили, свако од нас има исто као и дупе


Da uvek sam se pitao ko ti dade pravo da misliš drugojačije, pa još i svoje misli pretačeš na čaršave a pritom si obična ,,udna tuljica,, koja čak lično ne pozneje članove biblioteke.

i pritom nisi čak ni duhovit.

Pa znaš kad ćeš da postaneš VIP opcija - nikad !
A ako nastaviš da kenjaš Radovane izgubićeš i ovo malo privilegija koje imaš.
I da li tvoje ime slučajno pišu malim slovom ili treba da čitaš između redova?
U svakom slučaju tebi je lakše, bar ne dobijaš PP poruke kao ja od naše drage veganke Herminice sa najcrnjim kletvama - onako visokointelektualno zapakovanima a pritom me je pomešala sa nekim članovima biblioteke.

Šta ćeš - krenula i 2018god.


tasadebeli tasadebeli 12:23 04.01.2018

Re: Дописујеш ти, допписујем јаааа...

eloy

Da uvek sam se pitao ko ti dade pravo da misliš drugojačije, pa još i svoje misli pretačeš na čaršave a pritom si obična ,,udna tuljica,, koja čak lično ne pozneje članove biblioteke.

i pritom nisi čak ni duhovit.


Заборавио си да додаш и

шпицлов паланачког духа

и

просветни радник недостојан свог позива, веома ми је драго што ти ниси наставник мојој деци.

da li tvoje ime slučajno pišu malim slovom ili treba da čitaš između redova?


Рекох ти, боли ме кита за дилере, ја то не радим.

Нек' си ти мени жив и здрав још сто година!


grof_brankovich grof_brankovich 12:26 04.01.2018

Философија сабурбије

tasadebeli
grof_brankovich
у низу постова које намеравам да качим о тој занимљивој лингвистичкој појави.


Онда буди прецизан и користи знаке навода када употребљаваш реч у неком само теби познатом значењу.


Нису ту потребни никакви знаци навода јер то нису наводни просекуторско-просераторски модератори Блога Б92, него су то они стварни, прави просекуторско-просераторски модератори Блога Б92 који егзистирају по коментарима испод постова и наступају обично у чопорима.

Обично се чека да једно или двоје од њих својим првим коментарима удари такт по којем ће и остали из чопора свирати (курцу, како ти је то лепо рекао not2old2rock).

Није ти занимљива та лингвистичка појава?

Мени је она много интересантнија од илирског језика, на пример...


Видим да пуцају око Београда: Нови Београд и Панчево за сада.
Философи сабурбије.
tasadebeli tasadebeli 12:32 04.01.2018

Re: Философија сабурбије

grof_brankovich

Видим да пуцају око Београда: Нови Београд и Панчево за сада.
Философи сабурбије.


Ма пусти... Рекох ти већ једаред да тај Филозофски факултет у Београду и не ради ништа друго већ деценијама него само производи догме и догматичаре.

(Мора нешто да замени и ту званичну религију која је протерана још ономад...)

Знам то поуздано, имао сам течу који је био професор на том факултету, предавао марксистичку етику. Знам изнутра, што би се рекло, какви су то људи и каква је то образовна институција.

Па ето, зато сада, 2018, и пуцају тамо где кажеш да пуцају...
Milan Novković Milan Novković 10:56 05.01.2018

Eve ga ...

tasadebeli
... Опусти се ...

... i New World Order, kako New Age već nalaže

tasadebeli tasadebeli 11:33 05.01.2018

Re: Eve ga ...

Milan Novković
tasadebeli
... Опусти се ...

... i New World Order, kako New Age već nalaže



То!


Наравно, свако према својим могућностима, онолико колико му сопствена сујета као врховно божанство личног микрокосмоса допусти и налаже.


It's a Free New World Order in the New Age!
cassiopeia cassiopeia 15:29 05.01.2018

Re: Eve ga ...

tasadebeli

Наравно, свако према својим могућностима, онолико колико му сопствена сујета као врховно божанство личног микрокосмоса допусти и налаже.


Taso, meni je, najiskrenije ti kažem, žao kad vidim koliko se jediš. Ode ti energija u glupe prepiske i prepucavanja, ko, šta, kome, čemu...

Manje nerviranja oko nevažnih stvari u Novoj! Od zdravlja da pucaš, poslu da se raduješ, žena da te voli i da ispuniš sebi bar tri želje u ovoj godini!
freehand freehand 13:03 04.01.2018

Coocoo

tasadebeli tasadebeli 13:20 04.01.2018

Re: Coocoo

freehand








grof_brankovich grof_brankovich 23:12 04.01.2018

Re: Coocoo

Брилијантан видео! Краљ Чачка

Барем никад нисмо патили од недостатка памети.



Добро људи наставља се рат!
angie01 angie01 15:13 04.01.2018

sta je ovo?

priznajem- nisam pratila i stvarno pitam,....

deluje kao manija gonjenja- koliko sam sabrala, a moguce je da gresim- neko je nekom replikom- kako se usudio i zasto je uopste tu i ne pusti da se misija sprovede- inicirao da se nesto brise, ili neko banuje,...je l to?

not2old2rock not2old2rock 16:00 04.01.2018

Ne prenemaži se

grof_brankovich grof_brankovich 16:52 04.01.2018

Re: sta je ovo? Римске Сатурналије

Поштована Анџи,

Што се мене тиче ради си о нивоу речи које је Брајо уперио на мене.

Ja: Адио маре!

Oн: Мрш у пичку материну, будалчино.

Адио маре је пријатељски поздрав, и сигурно не заслужује овакав одговор.

Ништа ново у дискурсу Брајиним, раније су људи блогери били "пичкице" и слично. Господин Брајовић би могао да не каља Блог Б92 и да не вређа личности. Да ли знаш којим путем се човек жали на овом блогу? Неки имејл? Да ли Браја може бити икако опоменут неком јавном опоменом.

Јуче Браја је гостовао на блогу који се зове Пасуљ с коленицама заливан домаћом брљом где је ова брља изледа преовладала и где смо износили наша сазнања из дугогодишњих истраживања о Јернеју Копитару, Вуку Караџићу, Сави Мркаљу... И онда сам дискусију скренуо на своју воденицу - србистику данас. Свако овде има своју тему. Не видим зашто би то била тако опасна тема за било кога.



Што се тиче маније гоњења. У праву си.

Манија гоњења је ухватила Хермиону - утувила је да је гроф_бранковић прогања - иако не разумем ко је она и за шта би се њу могло прогањати, јер нисам пратио блогове дуже од годину дана нити сам њу икад читао. Могла би да напише блог ако још нема опцију.


У сваком случају лепо те је срести на блогу с тобом после толико година, на којем смо се толико пута пребацивали кривицу са једне на друге страну. Чини ми се да је то део прошлости који можемо оставити за нама. Зар не?

Срећна нова и још једна Божићно славље.
Све најбоље.
ВМ
angie01 angie01 18:24 04.01.2018

Re: sta je ovo? Римске Сатурналије

Срећна нова и још једна Божићно славље.
Све најбоље.


hvala i tebi sve najbolje,...onaj ispod linak nije bio potreban,... jer se vidi iz aviona:))...nisam ti se obracala, niti reagovala sa provalom, da ne bi opet ispalo da sam neki zbir i drukara, kao sto ste me vec optuzivali i ti i tvoja Londonska drugarica.


...evo, videla sam vasu diskusiju tamo,...bez da je komentarisem,...jos uvek ne kapiram zbog cega je ovaj blog, kome je tacno upucen i zasto,...razbiram samo da se neko optuzuje da je cava, jer je nekim dogoverenim siframa ili kosmickim silama putem svog komenrara naterao moderaciju na neke nedolicne cini- opet se ne zna koga i sta je tacno u putanju,

znaci- sve te uvijene- a standardno ponavljane- optuzbe uopstenog karaktera na gomilu udbasa i dodavaca, ( sa ponekom konkretnom prozivkom, zbog nekog aktuelnog fajta), su bolesne,...sta je bre vama,...imam utisak da postoji neki zamisljaj da niko na vasu misiju- ne znam kako da nazoveme to uprno pisanje jedno te istog- da ne karakterisem cega-ne bi trebalo niko da reaguje, sem ovajcijama, inace je izdajnik, necist, nejm it,...pa brate mili, sta je sve ovo,....

....da ne pominjem manir sa 255 nikova istih blogera koji se stalno "sakriveni" pojavljuju iznova i iznova- ne mislim sada na tebe-pokusavajuci nekom cudnom upornoscu da ipak odrade svoju manipulaciju, 9 iako se lako prepoznaju, ma koliko se trudili),....pocecu da podrzavam Brajovica u otkrivanju stvarnog identiteta.

...za tes i pp- pojam nema ni sta ni zasto- to su neke vase interne stvari, jer se nisu odigrale javno,....ja licno nisam indiskretna, te me ni ne zanima...a da svi zajedno imate neke tikove da vama neko nesto 'oce, bez da se zagledate u svoj deo cinjenja-to stoji.
angie01 angie01 18:25 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

not2old2rock


sta ti 'oces?
not2old2rock not2old2rock 18:53 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

priznajem- nisam pratila i stvarno pitam,....
deluje kao manija gonjenja- koliko sam sabrala, a moguce je da gresim
... Mala, nedužna cica-maca...

Nagledao sam se ovde svakakvog pokvarenluka i nije ga malo bilo, ali ovako "preko ramena" lepljenje ozbiljnih dijagnoza je prevršilo meru!

Nisam u toku i nemam pojma o čemu se radi, ali što ne bih i ja mogla nekome da zalepim teški psihički poremećaj, u sve se razumem, a i gledala sam kako to doktor House radi, samo ispali dijagnozu, pa što ne bih i ja to mogla, ali se eto i ograđujem, jer MOŽDA(?!?) i grešim...

Radi se o jeftinom, prostačkom pokušaju omalovažavanja, a sve u sklopu besramne hajke koja već predugo traje i to kakve hajke, a čiji si ti deo! Bulumenta moralnih ništarija iz bloga u blog navaljuje na jednog nastavnika srpskog jezika, ali ne bilo kakvog, nego nastavnika sa integritetom i on se ne da slomiti i to tu linč masu boli. Nego, kako ide štrikeraj?

EDIT 1:05.30

angie01 angie01 19:04 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

Radi se o jeftinom, prostačkom pokušaju omalovažavanja, a sve u sklopu besramne hajke koja već predugo traje i to kakve hajke, a čiji si ti deo!


koji si ti bolid,...od kada sam ovde, uvek, UVEK, vrlo jasno i glasno kazem sta mislim o necemu- ako me isprovocira,...na par nekoliko tasinig uradaka nisam ni usla, jer ih stancuje, k'o da mu vera nalaze, a i dosdilo mi uvek isto- pa sam preskocila,...i sad ti, koji obicno botujes, sebi dajes za pravo, da bez zadrske tvrdis da si me provalio:))), ali sa sve uvredama, koja takva blesava balkanskospijunska mentalna konstrukcija moze da zalepi,... jer sam izvukla neki zakljucak iz onoga sto je napisao- a nije mu prvi put da isto ovako reaguje, znaci, nije neka velika dilema, ni misterija- sem u njegovom pakovanju- iako sam se ipak ogradila u slucaju da jeste....pri tome, ne secam se bas da ti se nesto obracam i da si mi interesantan sa budalastinama koje pises-hocu reci, nadji si nekog drugog za smaranje.
freehand freehand 20:09 04.01.2018

Re: sta je ovo? Римске Сатурналије

Срећна нова и још једна Божићно славље.
Све најбоље.
ВМ

Koliko tebe ovde, u stvari, ima?
I zašto?
not2old2rock not2old2rock 20:12 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:52 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

not2old2rock


Radi se o jeftinom, prostačkom pokušaju omalovažavanja, a sve u sklopu besramne hajke koja već predugo traje i to kakve hajke, a čiji si ti deo! Bulumenta moralnih ništarija iz bloga u blog navaljuje na jednog nastavnika srpskog jezika, ali ne bilo kakvog, nego nastavnika sa integritetom i on se ne da slomiti i to tu linč masu boli. Nego, kako ide štrikeraj?


Gospodine Vi ste ste besprizorno pseto .tasaDebeli je za Vas ipak gospodin makar do sad. On ipak jos nije spao na Vase grane.
not2old2rock not2old2rock 21:02 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

korisnickoime-1
not2old2rock


Radi se o jeftinom, prostačkom pokušaju omalovažavanja, a sve u sklopu besramne hajke koja već predugo traje i to kakve hajke, a čiji si ti deo! Bulumenta moralnih ništarija iz bloga u blog navaljuje na jednog nastavnika srpskog jezika, ali ne bilo kakvog, nego nastavnika sa integritetom i on se ne da slomiti i to tu linč masu boli. Nego, kako ide štrikeraj?


Gospodine Vi ste ste besprizorno pseto .tasaDebeli je za Vas ipak gospodin makar do sad. On ipak jos nije spao na Vase grane.



Biće da je tebe neko pseto napravilo.
tasadebeli tasadebeli 21:05 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

Треба ову вуницу намотати у сувисло клупко које има неки ред, смисао и поредак...

angie01

jer sam izvukla neki zakljucak iz onoga sto je napisao- a nije mu prvi put da isto ovako reaguje,znaci, nije neka velika dilema, ni misterija- sem u njegovom pakovanju- iako sam se ipak ogradila u slucaju da jeste...


Морам и ја да се оградим, можда грешим у овоме, али претпостављам да је тај имагинарни ОН из дела бесконачне бујице речи без тачке, рецимо то овако, из ове "реченице", моја маленкост, блогерска, интелектуална и људска, због овога испред:

na par nekoliko tasinig uradaka nisam ni usla, jer ih stancuje, k'o da mu vera nalaze, a i dosdilo mi uvek isto- pa sam preskocila,...


па рекох да поставим три питања која одатле произлазе:

1) Како сам ја то реаговао, а да ми није први пут?

2) Шта сам то ја написао?

3) Какав си то закључак извукла из одгивира на претходна два питања?

Опет да се оградим као и ти: Ако одговори на ова питања уопште и постоје или се играмо речима занемарујући истину.

Да не кажем филозофски - просеравамо.


a theory of bullshit that defines the concept and analyzes the applications of bullshit in the contexts of communication. Frankfurt determines that bullshit is speech intended to persuade (a.k.a. rhetoric), without regard for truth. The liar cares about the truth and attempts to hide it; the bullshitter doesn't care if what they say is true or false, but rather only cares whether or not their listener is persuaded


Ако се пак само просеравамо, а све води ка том закључку, онда не видим чему твоја љутња и нелагода зато што сам окачио оволике клозете. Потребно нам је онда још тих фантастичних изума људског мозга зарад менталне екологије.

Чак и нема довољно клозета на овим мојим сликама колико ја на овом Блогу Б 92 до сада видех просеравања...

Засран је цео "худ" што би рекао Срђан Фукс.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

tasaDebeli je za Vas ipak gospodin makar do sad.


Al da postoji hajka protiv Tase, postoji.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:10 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

not2old2rock
korisnickoime-1
not2old2rock


Radi se o jeftinom, prostačkom pokušaju omalovažavanja, a sve u sklopu besramne hajke koja već predugo traje i to kakve hajke, a čiji si ti deo! Bulumenta moralnih ništarija iz bloga u blog navaljuje na jednog nastavnika srpskog jezika, ali ne bilo kakvog, nego nastavnika sa integritetom i on se ne da slomiti i to tu linč masu boli. Nego, kako ide štrikeraj?


Gospodine Vi ste ste besprizorno pseto .tasaDebeli je za Vas ipak gospodin makar do sad. On ipak jos nije spao na Vase grane.



Biće da je tebe neko pseto napravilo.


Opet grijesite gospodine Vi ste pseto i ja sam lijepo napisao da ne vrijedjam sve pse da ste bezprizorini pas.

Napasti jedu zenu takvim jezikom kao vasim u srpskoj tradiciji se smatra bezprizornim.

Da si pametan zasutio bi jedno mjesec dana ali nisi.

korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:15 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

hoochie coochie man
tasaDebeli je za Vas ipak gospodin makar do sad.


Al da postoji hajka protiv Tase, postoji.

tasa inscenira hajku protiv sebe iz samo njemu i njegovim gazdama poznatih razloga. Svaki njegov post je pracen u poslijednje vrijeme jos jednim njegovim postom u kome kuka kako ga napadaju zbog gluposti koje je rekao.

Lici na Vucuca na Pink televiziji.

Nikakva zrtva nije tasaDebeli. On bi zbog Bog zna kojih razloga zelio da jeste. Ali nije. Osim svoje gluposti. Opet zbog ko zna kojih razloga.

Postoje uopsteno goveci uvijek tri razloga.
Slava, Novac, Zene.
Kod gosn tasedebelog ne vjerujem da su zene.
not2old2rock not2old2rock 21:19 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

korisnickoime-1
not2old2rock
korisnickoime-1
not2old2rock


Radi se o jeftinom, prostačkom pokušaju omalovažavanja, a sve u sklopu besramne hajke koja već predugo traje i to kakve hajke, a čiji si ti deo! Bulumenta moralnih ništarija iz bloga u blog navaljuje na jednog nastavnika srpskog jezika, ali ne bilo kakvog, nego nastavnika sa integritetom i on se ne da slomiti i to tu linč masu boli. Nego, kako ide štrikeraj?


Gospodine Vi ste ste besprizorno pseto .tasaDebeli je za Vas ipak gospodin makar do sad. On ipak jos nije spao na Vase grane.



Biće da je tebe neko pseto napravilo.


Opet grijesite gospodine Vi ste pseto i ja sam lijepo napisao da ne vrijedjam sve pse da ste bezprizorini pas.

Napasti jedu zenu takvim jezikom kao vasim u srpskoj tradiciji se smatra bezprizornim.

Da si pametan zasutio bi jedno mjesec dana ali nisi.




Pitao sam se koliko će trebati da neka jajara pokuša da stvar prebaci na muško - ženske odnose ili da mi prišije da sam mizogin i BINGO, eto pobednika!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:20 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

tasa inscenira

A ti iskonstruišeš i gazde i njegove želje, i voziš tako sve uveren da si u pravu
njemu i njegovim gazdama

zelio da jeste




angie01 angie01 21:21 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

Ако одговори на ова питања уопште и постоје или се играмо речима занемарујући истину.


meni je ovo sve besmisleno- to je istina, ako me pitas.

a evo i odgovora ne tvoja pitanja, redom, ali djumle.:)

elem, na tvojih par posledjih blogova nisam bila, pa nisam videla sta je bio okidac za ovaj blog, pa sam pitala,...a malo sam vec mogla da naslutim iz tvog odgovora blogovatelju, a posle je i feliks brankovic nesto natuknuo, a kako god, vec si vise puta imao kolektivno osudjivanje sa prozivkama da tu neki nekrsti suruju sa djavolom i kojesta u tom smislu, ali nikada decidirano ko je tu tacno sta i zasto ucinio,...(sem sto si nekada konkretno prozvao neke, posle nekih aktuelnih razmimoilazenja).

nemam nelagodu oko okacenih klozeta, nego oko razloga za performans ciji su oni scenografija, a koji ima i vec vidjene prozivke u tvom komentaru koji sledi.

eto, manje vise sam vec isto rekla,...al zato ti jos uvek nisi u cemu je stvar i cemu sve ovo.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:25 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

not2old2rock
korisnickoime-1
not2old2rock
korisnickoime-1
not2old2rock


Radi se o jeftinom, prostačkom pokušaju omalovažavanja, a sve u sklopu besramne hajke koja već predugo traje i to kakve hajke, a čiji si ti deo! Bulumenta moralnih ništarija iz bloga u blog navaljuje na jednog nastavnika srpskog jezika, ali ne bilo kakvog, nego nastavnika sa integritetom i on se ne da slomiti i to tu linč masu boli. Nego, kako ide štrikeraj?


Gospodine Vi ste ste besprizorno pseto .tasaDebeli je za Vas ipak gospodin makar do sad. On ipak jos nije spao na Vase grane.



Biće da je tebe neko pseto napravilo.


Opet grijesite gospodine Vi ste pseto i ja sam lijepo napisao da ne vrijedjam sve pse da ste bezprizorini pas.

Napasti jedu zenu takvim jezikom kao vasim u srpskoj tradiciji se smatra bezprizornim.

Da si pametan zasutio bi jedno mjesec dana ali nisi.




Pitao sam se koliko će trebati da neka jajara pokuša da stvar prebaci na muško - ženske odnose ili da mi prišije da sam mizogin i BINGO, eto pobednika!



Jel "Jajara" najbolje sto mozes? Pa to nije ni za sendvic sa parizerom.

Pa jadan da imas imalo hrabrosti , rekao bi , pogrijesio sam , napalio sam se .

Ali naravno, Muda stanuju negdje drugo.
tasadebeli tasadebeli 21:42 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

angie01

nemam nelagodu oko okacenih klozeta, nego oko razloga za performans ciji su oni scenografija, a koji ima i vec vidjene prozivke u tvom komentaru koji sledi.



Опет си нејасна, Енџи... Ти би све нешто да кажеш, што рекоше Николо и Алс горе у оним коментарима, али не би баш директно да кажеш...

Па на крају испадне, ђумле све, као оно 'оће каки, неће каки.

Да пробамо опет, можда и схватим на шта ти мислиш:

1) Шта си ти то наслутила из мог одговора Блоговатељу?

2) Кога сам то ја прозивао? Дај имена, што каже Чарли.

3) И, на крају, шта је разлог за мој перформанс?
not2old2rock not2old2rock 21:52 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

korisnickoime-1



Jel "Jajara" najbolje sto mozes? Pa to nije ni za sendvic sa parizerom.

Pa jadan da imas imalo hrabrosti , rekao bi , pogrijesio sam , napalio sam se .

Ali naravno, Muda stanuju negdje drugo.


Prema svecu i tropar
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:53 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

tasadebeli
angie01

nemam nelagodu oko okacenih klozeta, nego oko razloga za performans ciji su oni scenografija, a koji ima i vec vidjene prozivke u tvom komentaru koji sledi.



Опет си нејасна, Енџи... Ти би све нешто да кажеш, што рекоше Николо и Алс горе у оним коментарима, али не би баш директно да кажеш...

Па на крају испадне, ђумле све, као оно 'оће каки, неће каки.

Да пробамо опет, можда и схватим на шта ти мислиш:

1) Шта си ти то наслутила из мог одговора Блоговатељу?

2) Кога сам то ја прозивао? Дај имена, што каже Чарли.

3) И, на крају, шта је разлог за мој перформанс?



Hajde da vidimo sta se kaze u ovom komentaru :

Prvo, " rekose Als i Nikolo"

Drugo " sto kaze Carli"


Znaci hocete da se gospodja Endzi osjeca da je usamljena.

Hej pa niste spomenuli sta kaze moja korisnickoime malenkost.

Molim Vas da kvotujete sta i ja kazem nije na visini Vaseg renomea da se igrate tako niskih igara.
tasadebeli tasadebeli 21:57 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

korisnickoime-1
tasadebeli
angie01

nemam nelagodu oko okacenih klozeta, nego oko razloga za performans ciji su oni scenografija, a koji ima i vec vidjene prozivke u tvom komentaru koji sledi.



Опет си нејасна, Енџи... Ти би све нешто да кажеш, што рекоше Николо и Алс горе у оним коментарима, али не би баш директно да кажеш...

Па на крају испадне, ђумле све, као оно 'оће каки, неће каки.

Да пробамо опет, можда и схватим на шта ти мислиш:

1) Шта си ти то наслутила из мог одговора Блоговатељу?

2) Кога сам то ја прозивао? Дај имена, што каже Чарли.

3) И, на крају, шта је разлог за мој перформанс?



Hajde da vidimo sta se kaze u ovom komentaru :

Prvo, " rekose Als i Nikolo"

Drugo " sto kaze Carli"


Znaci hocete da se gospodja Endzi osjeca da je usamljena.

Hej pa niste spomenuli sta kaze moja korisnickoime malenkost.

Molim Vas da kvotujete sta i ja kazem nije na visini Vaseg renomea da se igrate tako niskih igara.



Ово ти је без везе.

Што ти одговараш уместо Анђе?

Партибрејкеру један.



korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:03 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

tasadebeli
korisnickoime-1
tasadebeli
angie01

nemam nelagodu oko okacenih klozeta, nego oko razloga za performans ciji su oni scenografija, a koji ima i vec vidjene prozivke u tvom komentaru koji sledi.



Опет си нејасна, Енџи... Ти би све нешто да кажеш, што рекоше Николо и Алс горе у оним коментарима, али не би баш директно да кажеш...

Па на крају испадне, ђумле све, као оно 'оће каки, неће каки.

Да пробамо опет, можда и схватим на шта ти мислиш:

1) Шта си ти то наслутила из мог одговора Блоговатељу?

2) Кога сам то ја прозивао? Дај имена, што каже Чарли.

3) И, на крају, шта је разлог за мој перформанс?



Hajde da vidimo sta se kaze u ovom komentaru :

Prvo, " rekose Als i Nikolo"

Drugo " sto kaze Carli"


Znaci hocete da se gospodja Endzi osjeca da je usamljena.

Hej pa niste spomenuli sta kaze moja korisnickoime malenkost.

Molim Vas da kvotujete sta i ja kazem nije na visini Vaseg renomea da se igrate tako niskih igara.



Ово ти је без везе.

Што ти одговараш уместо Анђе?

Партибрејкеру један.






Ma Vi jos uvijek ne shvacate.

Ne odgovaram ja umjesto Endzi nego pokusavam da ovo mjesto ( Blog93) zadrzi neki smisao.
Da napaljeni pojedinci sa osjecajem manje vrijednosti zato sto nikada nisu dobili VIP status ne mogu da ga rasture.

Evo mene na primjer ja nemam ni autorsku ali sto mogu da zajebavam autore ( bipove ili samo brlje) to je sprdanje.
angie01 angie01 22:07 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

Опет си нејасна, Енџи


e, izvini, gledam neki film,...

kako nejasna, pa sve vreme ti jasno kazem sta imam,

a ona meni postavljena pitanja su u stvari za tebe,

ja te sve vreme i pitam cemu ovaj performans?

isto ti kazem- daj imena krivaca,

u svom prvom komentaru si napisao:

Био си у друштву са просераторско-просекуторским модераторима Блога Б92?


znaci da su te necim naljutili- cime?
Нису ту потребни никакви знаци навода јер то нису наводни просекуторско-просераторски модератори Блога Б92, него су то они стварни, прави просекуторско-просераторски модератори Блога Б92 који егзистирају по коментарима испод постова и наступају обично у чопорима.


pa onda,

Обично се чека да једно или двоје од њих својим првим коментарима удари такт по којем ће и остали из чопора свирати (курцу, како ти је то лепо рекао not2old2rock).


o kome to pricas i o cemu?
tasadebeli tasadebeli 22:27 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

korisnickoime-1

ovo mjesto ( Blog93)



Lapsus calami или је ово намерна, циљана "омашка"?


Ma Vi jos uvijek ne shvacate.

Ne odgovaram ja umjesto Endzi nego pokusavam da ovo mjesto ( Blog93) zadrzi neki smisao.
Da napaljeni pojedinci sa osjecajem manje vrijednosti zato sto nikada nisu dobili VIP status ne mogu da ga rasture.



Зевање је баш заразна појава...




tasadebeli tasadebeli 22:44 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

angie01

kako nejasna, pa sve vreme ti jasno kazem sta imam,



Не кажеш.


a ona meni postavljena pitanja su u stvari za tebe,

ja te sve vreme i pitam cemu ovaj performans?



Ова замена теза ти је прилично ружна, провидна, па ако хоћеш и неваспитана.

Нисам ја за тебе овде тврдио да (цитирам шта си написала у првом коментару)

deluje kao manija gonjenja- koliko sam sabrala,


него си ти то за мене тврдила у том свом првом коментару.

И када те лепо питам на основу чега ти то тврдиш, ти врлудаш у неколико коментара избегавајући конкретан одговор ('оће каки, неће каки) да би на крају ТИ МЕНЕ питала зашто ТИ мислиш да је код МЕНЕ у питању манија гоњења (што, је л' те, обично иде са шизофренијом итд.)



Баш онако безочна замена теза. Много ружнија и вулгарнија од било какве псовке која се овде појављује.

И онда ми још кажеш како је све то истина што ти пишеш овде и није никакво просеравање.

Ако одговори на ова питања уопште и постоје или се играмо речима занемарујући истину.


to je istina, ako me pitas.


И шта онда од мене очекујеш сем да ти кажем да се просераваш?

Љуби те и воли деда Хари Франкфурт са Принстона у знак захвалности за ову гомилу твојих примера за проучавање феномена просеравања у комуникацији.




angie01 angie01 23:13 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

Ова замена теза ти је прилично ружна, провидна, па ако хоћеш и неваспитана.


ne ja svakako nisam nevaspitana i koliko god pogrdnih reci da upotrebis, kako bi bacio prasinu u oci, i spinovao, kao npr, da ja nesto vrludam, a jasno ti kazem sta i zasto, neces promeniti cinjenicu- da ti prosto izbegavas da se jasno izrazis i kazes o cemu se ovde radi,

zasto ti u naslovu stoji ime lika iz stripa-koji je psihopatoloski razbojnik/ubica,

zasto

si metaforicki okacio onolike klonje,

zasto kazes,


Био си у друштву са просераторско-просекуторским модераторима Блога Б92?


pa onda,

Нису ту потребни никакви знаци навода јер то нису наводни просекуторско-просераторски модератори Блога Б92, него су то они стварни, прави просекуторско-просераторски модератори Блога Б92 који егзистирају по коментарима испод постова и наступају обично у чопорима.


i jos,

Обично се чека да једно или двоје од њих својим првим коментарима удари такт по којем ће и остали из чопора свирати (курцу, како ти је то лепо рекао not2old2rock).



...'naci, meni lici na tvoje uobicajeno generalizovanje prozivke,-kada si necim nezadovoljan, gde ti nesto kazes, ali ne bas konkretno ko je i sta uradio, (sem sto si moderaciju ipak konkretizovao),...ono, kao da si opsednut nekom zaverom- da neki ljudi organizovano cine nesto da bi ti doakali, samo sto ne kazes koji su to ljudi i sta su tacno uradili i meni je to bolesno, narocito ako ti nije prvi put, ...ne znam taso, tebi ne pada na pamet, da neki blogeri ne misle kao ti i da to svoje misljenje iznose i da su neke reakcije- sta god to bilo na sta ovako reagujes- samo odgovor na tvoje akcije-opet ne znam na koje konkretno, jer ti nikako da kazes sta se dogodilo.
grof_brankovich grof_brankovich 23:19 04.01.2018

Re: Ne prenemaži se

korisnickoime-1
hoochie coochie man
tasaDebeli je za Vas ipak gospodin makar do sad.


Al da postoji hajka protiv Tase, postoji.

tasa inscenira hajku protiv sebe iz samo njemu i njegovim gazdama poznatih razloga. Svaki njegov post je pracen u poslijednje vrijeme jos jednim njegovim postom u kome kuka kako ga napadaju zbog gluposti koje je rekao.

Lici na Vucuca na Pink televiziji.

Nikakva zrtva nije tasaDebeli. On bi zbog Bog zna kojih razloga zelio da jeste. Ali nije. Osim svoje gluposti. Opet zbog ko zna kojih razloga.

Postoje uopsteno goveci uvijek tri razloga.
Slava, Novac, Zene.
Kod gosn tasedebelog ne vjerujem da su zene.




"По мом мишљењу неколицина пацифиста су у себи пронацистчки оријентисани, а међу екстремистичким левичарским партијама ће неминовно бити фашистичких шпијуна. Важно је открити који су међу њима поштени а који нису, али обичне бланкет оптужбе само чине ствари још тежим. Атмосфера мржње у којој се води аргумент ослепљује људе и не виде делове. Признати да опонент може бити и поштен и интелигентан је неподношљиво.. Брзжу сатисфакцију доноси викање да је неко будала или преварант или обоје, него открити какав је он стварно. То је навика мозга, између осталог, која је учинила политичка предвиђања нашег доба изванредно неуспешним."
Џорџ Орвел

grof_brankovich grof_brankovich 23:31 04.01.2018

Re: sta je ovo? Римске Сатурналије

pocecu da podrzavam Brajovica u otkrivanju stvarnog identiteta.


Брајовић се сам уписао у историју са "Пичка ти материна." Немам шта више да додам.
grof_brankovich grof_brankovich 23:38 04.01.2018

Re: sta je ovo? Римске Сатурналије


Да ли је то позив да гостујем на твом блогу?

tasadebeli tasadebeli 23:43 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

angie01

zasto ti u naslovu stoji ime lika iz stripa-koji je psihopatoloski razbojnik/ubica,




Ово ми је ново!

Замисли, уопште не знам за тај стрип...

Испало је случајно... Хтео сам да се играм речима енглеског... Bullseye, Bullshit, па кад се искењаш (= просераваш у лингвистичком смислу) у шољу или рупу, где год већ, онда можеш самом себи да кажеш:

Bullseye!

3 a : the center of a target; also : something central or crucial
b : a shot that hits the bull's-eye; broadly : something that precisely attains a desired end (ЛИНК)





1The centre of the target in sports such as archery, shooting, and darts.

1.1 A shot that hits the bullseye in sports such as archery, shooting, and darts.

1.2 Used to refer to something that achieves exactly the intended effect.
‘the silence told him he'd scored a bullseye’ (ЛИНК)



Bullseye- idiom, strong affirmation of a statement or action. Verbal confirmation that a bad-ass or spot-on action or statement that has just occurred. (ЛИНК)



...'naci, meni lici na tvoje uobicajeno generalizovanje prozivke,-kada si necim nezadovoljan, gde ti nesto kazes, ali ne bas konkretno ko je i sta uradio, (sem sto si moderaciju ipak konkretizovao),...ono, kao da si opsednut nekom zaverom- da neki ljudi organizovano cine nesto da bi ti doakali, samo sto ne kazes koji su to ljudi i sta su tacno uradili i meni je to bolesno, narocito ako ti nije prvi put, ...ne znam taso, tebi ne pada na pamet, da neki blogeri ne misle kao ti i da to svoje misljenje iznose i da su neke reakcije- sta god to bilo na sta ovako reagujes- samo odgovor na tvoje akcije-opet ne znam na koje konkretno, jer ti nikako da kazes sta se dogodilo.



Snake eyes, Angie!






grof_brankovich grof_brankovich 23:46 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

nego oko razloga za performans ciji su oni scenografija,


Тасо признај да си добио зелено светло од Трилатералне комисије и обећање славе!
поздрав Холбрук
angie01 angie01 23:52 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

Ово ми је ново!


pa dobro, mogu da ti verujem,... al ne menja puno na svemu ostalom sto te pitah, a ti ni pisma ni razglednice sa nekim odgovorom- pa onda ne vredi da se igramo dalje,

mrzi me da otvaram linak,...a i zanimlliviji mi film.
grof_brankovich grof_brankovich 23:57 04.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

Анџи:
sta god to bilo na sta ovako reagujes- samo odgovor na tvoje akcije-opet ne znam na koje konkretno, jer ti nikako da kazes sta se dogodilo.



Чему инквизиција? Bullseye, "Пун погодак" је ураво оно што је професор хтео да каже.

Већ сам ти објаснио да се узрок налази у претходном блогу. Па сад ако не можеш да укапираш није ни толико битно?
grof_brankovich grof_brankovich 00:00 05.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

Порука је да је неко засмрдео!

Тај зна ко је. Енд оф стори.

Професор је хтео сликовито и веома јасно да прикаже да је то био ВЕЛИКИ СМРАД. Пошто смо превазишли речи и прешли на сликовиту презентацију... добили смо слике гузица и клозета. Чудан је свет данас!
tasadebeli tasadebeli 00:06 05.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

angie01

mrzi me da otvaram linak



Линци су на речници. А Снејкајз на википедију.

Енџи, ја тебе замишљам као Селму Хајек, мајке ми!
angie01 angie01 00:14 05.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

Чему инквизиција?


cija inkvizicija?

je l normalno da se ovako proziva i broji- a svakomalo, cim nam se nesto ne svidja? ni malo ne uzimajuci u obzir svoj udeo u desavanju...ko oni likovi sto ulaze u autobus, pa pickaraju generalno, a niko od prisutnih ne zna kome se obracaju i zasto- i jos nazanaka o teoriji zavere:)),...ko to ovde proganja tasu? o cemu vi pricate,...onaj bot jos bez da je trepnuo, izjavljuje da se ja pravim da ne znam, ali sam svakako ukljucena- je l ste vi normalni, koga bre zabole, kakav to samoumisljaj treba neko da ima, da uporno isnsitira na svojoj vaznosti, koju zaverenici zele da ucutkaju:)))....pa vecina pristojnih blogera je pobeglo sa ovog mesta, jer se pretvorilo u ovakve gluposti i besmislena prepucavanja.
tasadebeli tasadebeli 00:18 05.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

grof_brankovich

Тасо признај да си добио зелено светло од Трилатералне комисије и обећање славе!
поздрав Холбрук






Ево ти на поклон, зато што си ме слатко насмејао, један класични медијски булшит са том темом који није баш био булзај, него некако више поред рупе. К'о Руменка (Ру Станислас, јбт!) Радованова када чита љубавне романе...





(Енџи се такође, ако ме памћење не вара, сећа Тапира са ПМФ како фата фризби у аули факултета уместо да похађа предавања.)


Већ сам ти објаснио да се узрок налази у претходном блогу.



Е, не... Сад теби снејкајз...

Ти ја припадамо оним генерацијама које су у школи лепо научили да разликују узроке и поводе за нешто.

Прошли пост је само повод (као и још пар комаТа пре њега).

А узроци?

Узроци су нешто друго.


Порука је да је неко засмрдео!




Тај зна ко је.


У ово већ нисам сигуран... Можда и зна, али неће да зна. Истина је тешко бреме. Поготово истина о самом себи, самоспознаја.

Енд оф стори.


А ни у ово нисам сигуран...
tasadebeli tasadebeli 00:58 05.01.2018

Re: Ne prenemaži se

hoochie coochie man
Al da postoji hajka protiv Tase, postoji.



tasa inscenira


A ti iskonstruišeš i gazde i njegove želje, i voziš tako sve uveren da si u pravu

njemu i njegovim gazdama


zelio da jeste




Јеси и ти то приметио?

И ја.

Шта год да напишем... Могу да препишем и временску прогнозу са РХМЗ, биће исто као и за све остало.

И после ми Енџи и Фрихенд кажу да пишем све једно те исте постове.

А не узимају у обзир да су ти коментари које они остављају испод било ког мог поста све једно те исти какав год и о чему год био мој пост и да због таквих њи'ових коментара на крају увек и завршимо са Титовим пионирима, љотићевцима, аустроугарским вампирима Тозама и слично.

Још будем и срећан што су се уопште јавили, па макар ме и извређали на прву лопту не прочитавши ни шта сам то написао, јер ме онда барем не игноришу онако наглашено на било којој теми, у мојим постовима или у коментарима по туђим постовима, као кад наиђу на говно на путу што је, уосталом, Енџи и потврдила у неком од својих коментара овде, а прочитао сам то и од још неких на неким другим постовима у коментарима.


Боли ме оток метода из старих добрих времена, јбг.


А нисам једини који је то приметио, ту Боли ме оток методу на себи... Још неки су осетили ту методу на себи на Блогу Б92, али нећу ја да говорим у њихово име. Нека се сами јаве ако желе. То што знам, за њих, знам из приватне преписке по ПП и мејловима.)


Ево, овде нисам написао ниједну једину реч сем наслова, а оптужен сам на прву лопту да сам параноични лудак, да до подне мрзим читав свет, а од подне самог себе, да се стално нешто вајкам, да сам некултуран и неваспитан и беспризоран, а напротив ја само уживам на друштвеној (хм, друштвеној - занимљив назив; вишезначан) мрежи коју доживљавам као своју, а не као да сам неки гост овде који није одавле...

Не знам зашто је то тако?

Али је занимљива то појава, је л' да?

Нарочито језичка... Пошто се овде ионако све врти око тих писаних речи које остављамо по екранчићу и на мрежи.

'Ајмо још мало на овог Тома Вејтса из Чачка... Новогодишњи празници су у току... Добре жеље, намере итд. све по реду... А и да не секирам више Сркија...

Лепше је било оно време док смо сви веровали у Деда Мраза, зар не?...



c_h.arlie c_h.arlie 07:48 05.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

angie01
Ово ми је ново!


pa dobro, mogu da ti verujem,... al ne menja puno na svemu ostalom sto te pitah, a ti ni pisma ni razglednice sa nekim odgovorom- pa onda ne vredi da se igramo dalje,

mrzi me da otvaram linak,...a i zanimlliviji mi film.

Endži - ja se tebi divim !
Ovoliko postova u paraleli sa gledanjem filma ... to ne može svak, nego samo div junak (ili slično).
Da li se to naziva disperzija pažnje ... ili tako nekako ?
c_h.arlie c_h.arlie 07:49 05.01.2018

Re: Тек сада тешко мозгу моме...

angie01
Чему инквизиција?


cija inkvizicija?

je l normalno da se ovako proziva i broji- a svakomalo, cim nam se nesto ne svidja? ni malo ne uzimajuci u obzir svoj udeo u desavanju...ko oni likovi sto ulaze u autobus, pa pickaraju generalno, a niko od prisutnih ne zna kome se obracaju i zasto- i jos nazanaka o teoriji zavere:)),...ko to ovde proganja tasu? o cemu vi pricate,...onaj bot jos bez da je trepnuo, izjavljuje da se ja pravim da ne znam, ali sam svakako ukljucena- je l ste vi normalni, koga bre zabole, kakav to samoumisljaj treba neko da ima, da uporno isnsitira na svojoj vaznosti, koju zaverenici zele da ucutkaju:)))....pa vecina pristojnih blogera je pobeglo sa ovog mesta, jer se pretvorilo u ovakve gluposti i besmislena prepucavanja.

... a neke ste i oterali.
grof_brankovich grof_brankovich 11:50 05.01.2018

Цивилизујте се

angie01
Чему инквизиција?


cija inkvizicija?

je l normalno da se ovako proziva i broji- a svakomalo, cim nam se nesto ne svidja?




Псовање некога на Блогу би требало да буде забрањено. Дакле свако "пичка ти материна" треба да буде забрањена. Могли би то да назовемо Брајевићево правило.





eloy eloy 11:59 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Псовање некога на Блогу би требало да буде забрањено. Дакле свако "пичка ти материна" треба да буде забрањена. Могли би то да назовемо Брајевићево правило.


Kako to misliš? Pa do skora su Krkar i ekipa jahali na toj komunikacijskoj tehnologiji bez sankcionisanja tako da je to ušlo u doktrinu blogerske komunikacije.
Dvostruki aršini - nije u redu - čka mu materina.
angie01 angie01 13:00 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Псовање некога на Блогу би требало да буде забрањено. Дакле свако "пичка ти материна" треба да буде забрањена. Могли би то да назовемо Брајевићево правило.


ako cemo pravo- neki tvoji komentari u ranijim inkarnacijama su sadrzali mnogo gore poruke od psovke, ali to se ne racuna, niti vidi, je lte,...ovim ne branim Brajovica, samo hocu da podvucem jednostrani pristup, gde se do neba vristi sa duplim arsinima.
grof_brankovich grof_brankovich 16:42 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

angie01
Псовање некога на Блогу би требало да буде забрањено. Дакле свако "пичка ти материна" треба да буде забрањена. Могли би то да назовемо Брајевићево правило.


ako cemo pravo- neki tvoji komentari u ranijim inkarnacijama su sadrzali mnogo gore poruke od psovke, ali to se ne racuna, niti vidi, je lte,...ovim ne branim Brajovica, samo hocu da podvucem jednostrani pristup, gde se do neba vristi sa duplim arsinima.


Не желим да почињем слинг меч, али терање у пичку материну није начин да се преносе "поруке".

Не треба заборавити да је овај сајт почео као сајт невладиних организација - мислим на време Џемс Лајона (Кризна група) и тих покушаја да признамо Косово. Та политичка супростављеност је остала до дан данас у сличним форматима и сигурно ће се наставити до следећих криза када ћемо опет бити супростављени по истим линијама.
angie01 angie01 17:01 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Не желим да почињем слинг меч, али терање у пичку материну није начин да се преносе "поруке".


znas sta, nije svako neslaganje poziv na mec, svakako bi morao da razumes sta sam rekla.


Не треба заборавити да је овај сајт почео као сајт невладиних организација - мислим на време Џемс Лајона (Кризна група) и тих покушаја да признамо Косово. Та политичка супростављеност је остала до дан данас у сличним форматима и сигурно ће се наставити до следећих криза када ћемо опет бити супростављени по истим линијама.


e, a ovo kako si sastavio, stvarno ne znam- kakvo bre Kosovo i blogB92- slucajno sam imala prilike da na pocetku ucestvujem u razvoju ovog mesta i jedina ideja njenog tvorca i ljudi oko njega, je bila mogucnost razmene misljenja, koju je nova tehnologija na nivou komunikacije dovela do mogucnosti da ona bude masnova, bez uobicajenih prepreka. S tim, sto je u pocetku to bila verzija, gde poznati pricaju sa "obicnim" svetom, a posle se brzo videlo, da ljudi koji su poceli da dolaze, imaju sta da kazu i kao autori,...teme su bile aktuealne, zbog dnevnopoliticke " zanimljivosti" su preovladavale, ali je bilo skoro isto toliko i tema iz svih oblasti.


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:04 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Не желим да почињем слинг меч, али терање у пичку материну није начин да се преносе "поруке".


Brajović je simpatičan lik, naravno ima svoje monumentalne gafove s vremena na vrijeme (meni je jednom napisao "kako je moje nepoznavanje muzike kosmičkih razmera" jer hbg, on, za razliku od mene koji sviram, pije kafu sa statistom iz znamenitog novotalasnog benda i drugim muzičarima, na što smo se ovdje sprdali jedno vrijeme u međusobnoj zezanciji - krenemo svirati Točkovu "Hirošimu" u kojoj sviram pratnju - druga gitara melodiju pjesme pošto je adaptirana u instrumental ali kad dođe Točkov solo ja ga izvodim 95% u originalu jer je melodičan - e onda u tom trenutku neko kaže: "Nemoj ti to, tvoje nerazumevanje muzike je kosmičkih razmera " ) ali mislim da je generalno ok i da se, što se tiče književnosti može naučiti solidno od njega. Hbg, naravno, slažem se da ne treba pretjerati i prelaziti neke granice u komunikaciji.
freehand freehand 17:08 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Hbg, naravno, slažem se da ne treba pretjerati i prelaziti neke granice u komunikaciji.

Ni kad ti razvlače roditelje po nacionalnoj i ideološkoj liniji, i tebe preko njih?
Kao tšo su to ovde krenuli da rade?
Eto, ja se sa Brajovićem slažem u jako malo stvari, ali ovde je - čak i kad mislim da je malo dramatizovao a žestoko sam protiv tog nivoa komunikacije - je imao pravo da digne ton ne birajući reči.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:40 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Okej priznajem hendikepiran sam u tom smislu jer nisam pratio diskusiju.

Evo spominjao sam Hanin smisao za humor u odgovorima na "komentare". Na emisiju u kojoj je gostovala Bojana Vunturišević izvjesni Slavko piše:


Slavko Petrovic
5 days ago
Kurac picka govno sisa. Jedite govna i voditeljka i ova kurvestija drogirana. Umrle da bog da

Nešto Drugačije
4 days ago
Slavko pa nemojte da ste na kraj srca zaista.


grof_brankovich grof_brankovich 21:20 05.01.2018

Re: Цивилизујте се



Анџи,

Не сумњам у мотиве увођења нове технологије, само сам хтео да кажем сам ја почео да учествујем у то време.
grof_brankovich grof_brankovich 21:30 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Поштовање Фрихенд,
Eto, ja se sa Brajovićem slažem u jako malo stvari, ali ovde je - čak i kad mislim da je malo dramatizovao a žestoko sam protiv tog nivoa komunikacije - je imao pravo da digne ton ne birajući reči.


Ја нисам хтео да продужујем причу о Брајевићевом бруталном иступу против уредништва часописа. Само сам могао рећи Адио Маре!

Што се тиче твог раније питања колико вас има овде - не разумем га.

Што се тиче зашто пишем? Само могу рећи да пишем јер постоји могућност да се то ради.

Зашто ти пишеш овде?
c_h.arlie c_h.arlie 22:22 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

angie01

...


Не треба заборавити да је овај сајт почео као сајт невладиних организација - мислим на време Џемс Лајона (Кризна група) и тих покушаја да признамо Косово. Та политичка супростављеност је остала до дан данас у сличним форматима и сигурно ће се наставити до следећих криза када ћемо опет бити супростављени по истим линијама.


e, a ovo kako si sastavio, stvarno ne znam- kakvo bre Kosovo i blogB92- slucajno sam imala prilike da na pocetku ucestvujem u razvoju ovog mesta i jedina ideja njenog tvorca i ljudi oko njega, je bila mogucnost razmene misljenja, koju je nova tehnologija na nivou komunikacije dovela do mogucnosti da ona bude masnova, bez uobicajenih prepreka. S tim, sto je u pocetku to bila verzija, gde poznati pricaju sa "obicnim" svetom, a posle se brzo videlo, da ljudi koji su poceli da dolaze, imaju sta da kazu i kao autori,...teme su bile aktuealne, zbog dnevnopoliticke " zanimljivosti" su preovladavale, ali je bilo skoro isto toliko i tema iz svih oblasti.



Misi ti učestovala slučajno, nego namerno.
Jer taj koji ga je kreirao, to mesto, je tebe (i slične) baš takve i izabrao ... takve koji malo kapiraju, a mogu da budu korisni.
A, bogami i beskorisni.
angie01 angie01 22:28 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Misi ti učestovala slučajno, nego namerno.
Jer taj koji ga je kreirao, to mesto, je tebe (i slične) baš takve i izabrao ... takve koji malo kapiraju, a mogu da budu korisni.
A, bogami i beskorisni.



carli- ne lupetaj, vec si se istakao kod oksija, a ja ti smekerski precutala, iako drugi nisu,...a ti dolazis ovde da mi lupetas gluposti, apsolutno nemajuci pojama o cemu se tacno radi....stvarno si ljakse na kvadrat.
angie01 angie01 22:32 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

Не сумњам у мотиве увођења нове технологије,


idi se vrati, pa procitaj sta sam napisala-s razumevanjem,...ako je to u pitanju sto mi odgovaras nesto sasvim drugo,...a ako se samo pravis da ne razumes i teras sta si naumio, bez obzira sta sam ti rekla- onda nemoj vise nista,...necu da vozim besmislene krugove.
grof_brankovich grof_brankovich 23:27 05.01.2018

Re: Цивилизујте се

angie01
Не сумњам у мотиве увођења нове технологије,


idi se vrati, pa procitaj sta sam napisala-s razumevanjem,...ako je to u pitanju sto mi odgovaras nesto sasvim drugo,...a ako se samo pravis da ne razumes i teras sta si naumio, bez obzira sta sam ti rekla- onda nemoj vise nista,...necu da vozim besmislene krugove.


e, a ovo kako si sastavio, stvarno ne znam- kakvo bre Kosovo i blogB92- slucajno sam imala prilike da na pocetku ucestvujem u razvoju ovog mesta



Ја везујем свој долазак на блог са временом Џемс Лајона, Јелене Милић... и иначе послератно доба, Хаг, Косово и све што прати доба од како се Б92 створио. То је оно што сам ја хтео да кажем. Не везујем Косово и уређивачку политику Б92 ако си то помислила.

Извини ако сам изгубио нит аргумента.
angie01 angie01 00:38 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

Ја везујем свој долазак на блог са временом Џемс Лајона, Јелене Милић... и иначе послератно доба, Хаг, Косово и све што прати доба од како се Б92 створио


izvini, a kakve to veze ima- vreme tvog dolaska na blog , sa izjavom u intonaciji kao da citas sa validnog dokumenta, na koju sam replicirala,


Не треба заборавити да је овај сајт почео као сајт невладиних организација - мислим на време Џемс Лајона (Кризна група) и тих покушаја да признамо Косово.


kojih nevladinih organizacija? Kakve veze ima Dzejms Lajon, krizne grupe i pokusaji da priznamo Kosovo sa blogom B92- pa mi to ne treba da zaboravimo?
c_h.arlie c_h.arlie 09:15 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

angie01
Misi ti učestovala slučajno, nego namerno.
Jer taj koji ga je kreirao, to mesto, je tebe (i slične) baš takve i izabrao ... takve koji malo kapiraju, a mogu da budu korisni.
A, bogami i beskorisni.



carli- ne lupetaj, vec si se istakao kod oksija, a ja ti smekerski precutala, iako drugi nisu,...a ti dolazis ovde da mi lupetas gluposti, apsolutno nemajuci pojama o cemu se tacno radi....stvarno si ljakse na kvadrat.

Ko je Oksi ?
Od kada si ti šmeker ?
Teza o 'korisnim idiotima' nije moja teza ... to je teza majstora svoga posla.
Ja sam tu tezu apgrejdovao, te smatram da se, u suštini, veoma često radi o 'beskorisnim idiotima, odnosno pešadijom.
No, ono što beskorisnim idiotima uzimam za olakšavajuću okolnost je stokholmski sindrom i ketmanisanje.
Biti 'na dvoru' makar čisteći go..., nije mala rabota.
freehand freehand 09:32 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

c_h.arlie
angie01
Misi ti učestovala slučajno, nego namerno.
Jer taj koji ga je kreirao, to mesto, je tebe (i slične) baš takve i izabrao ... takve koji malo kapiraju, a mogu da budu korisni.
A, bogami i beskorisni.



carli- ne lupetaj, vec si se istakao kod oksija, a ja ti smekerski precutala, iako drugi nisu,...a ti dolazis ovde da mi lupetas gluposti, apsolutno nemajuci pojama o cemu se tacno radi....stvarno si ljakse na kvadrat.

Ko je Oksi ?
Od kada si ti šmeker ?
Teza o 'korisnim idiotima' nije moja teza ... to je teza majstora svoga posla.
Ja sam tu tezu apgrejdovao, te smatram da se, u suštini, veoma često radi o 'beskorisnim idiotima, odnosno pešadijom.
No, ono što beskorisnim idiotima uzimam za olakšavajuću okolnost je stokholmski sindrom i ketmanisanje.
Biti 'na dvoru' makar čisteći go..., nije mala rabota.

A to što su Srbi i što im nije lako?
c_h.arlie c_h.arlie 10:08 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

freehand
c_h.arlie
angie01
Misi ti učestovala slučajno, nego namerno.
Jer taj koji ga je kreirao, to mesto, je tebe (i slične) baš takve i izabrao ... takve koji malo kapiraju, a mogu da budu korisni.
A, bogami i beskorisni.



carli- ne lupetaj, vec si se istakao kod oksija, a ja ti smekerski precutala, iako drugi nisu,...a ti dolazis ovde da mi lupetas gluposti, apsolutno nemajuci pojama o cemu se tacno radi....stvarno si ljakse na kvadrat.

Ko je Oksi ?
Od kada si ti šmeker ?
Teza o 'korisnim idiotima' nije moja teza ... to je teza majstora svoga posla.
Ja sam tu tezu apgrejdovao, te smatram da se, u suštini, veoma često radi o 'beskorisnim idiotima, odnosno pešadijom.
No, ono što beskorisnim idiotima uzimam za olakšavajuću okolnost je stokholmski sindrom i ketmanisanje.
Biti 'na dvoru' makar čisteći go..., nije mala rabota.

A to što su Srbi i što im nije lako?

Ma, nije nikome lako - Srbima pogotovo.
Evo, vidiš da se i Maksa, još dodatno, sekira (i) oko Trumpa.
grof_brankovich grof_brankovich 11:58 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

angie01
Ја везујем свој долазак на блог са временом Џемс Лајона, Јелене Милић... и иначе послератно доба, Хаг, Косово и све што прати доба од како се Б92 створио


izvini, a kakve to veze ima- vreme tvog dolaska na blog , sa izjavom u intonaciji kao da citas sa validnog dokumenta, na koju sam replicirala,


Не треба заборавити да је овај сајт почео као сајт невладиних организација - мислим на време Џемс Лајона (Кризна група) и тих покушаја да признамо Косово.


kojih nevladinih organizacija? Kakve veze ima Dzejms Lajon, krizne grupe i pokusaji da priznamo Kosovo sa blogom B92- pa mi to ne treba da zaboravimo?


Анџи, говорим ти о СВОМ контексту који је наравно битан само МЕНИ, то су неки моји репери асоцијације у вези блога.

Џемс Лајон је био представник интернационалне невладине групе (Крајсис нешто..), Јелена Милића је наравно активисткиња. Дакле овде су постојали ПОЗНАТИ аутори и ми смо имали могућност да их подржавамо или оспоравамо real time. То је стварно велики помак у нашој технологији.

У мојој глави постоји континуитет аргумената на блогу од почетка до данас. Дакле то је мој политички контекст. Наравно други блогери су ту само ради забаве - што је за сваку препоруку и дивљење.

Дакле имам осећај да ти мени преписујеш, неку лошу намеру манипулације, као да је моја манипулативна намера нешто већа или гора од било чије друге.

Све је ок. Неспоразуми су неминовни.

Мислим да би блог био мало бољи кад би сви имали своје блогове па нек се кења, али такође би некако ограничо ово коришћење огромних илустрација и слика.

Такође би забранио постављање традиционалних уличних псовки: као шту су "пичка ти материна" или "јебем ти матер". Наравно не бих забранио писање других вулгарности, то је историјско право стечено у политикој борби - као на пример фашистичка џукело....

Molim te Angie da ako misliš da treba da nastavimo diskusiju, nastavimo na poslednjem blogu Milana Novkovića, jer meni i mom kompjuteru puno vremena oduzima ovo vraćanje na blogove. Prijateljski pozdrav.
angie01 angie01 14:52 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

Teza o 'korisnim idiotima' nije moja teza ... to je teza majstora svoga posla.
Ja sam tu tezu apgrejdovao, te smatram da se, u suštini, veoma često radi o 'beskorisnim idiotima, odnosno pešadijom.
No, ono što beskorisnim idiotima uzimam za olakšavajuću okolnost je stokholmski sindrom i ketmanisanje.
Biti 'na dvoru' makar čisteći go..., nije mala rabota.


ovo je istoriJski tip- ono, kada neko, kome se trudis da ne izgovoris sve sto zasluzuje, ( jer si smeker- to, to znaci, carli), dobije neki samodozivljaj u kome prelazi granicu, kako normalne komunikacije, tako i smisla bilo kakvog, jer jedina zelja, kao kod svih likova takve provinijencije- da je sada ne definisem- danas mi je divan dan, pa necu da se spustam na taj nivo-je da pokusaju nekog da diskredituju i uvrede, a u stvari je to prica o njima samima.

carli- necu ti se vise obracati, te te molim da me zaobilazis....meni nisi simpaticna dalabu, koju treba ceskati iza usiju za budalastine koje izgovara- jer je to zabavno.
angie01 angie01 14:59 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

Дакле имам осећај да ти мени преписујеш, неку лошу намеру манипулације, као да је моја манипулативна намера нешто већа или гора од било чије друге.


pa vidi- jesi napisao manipulativni komentar i moje razumevnje istog nije greska i necu da nastavljam kod Milana, jer ako mi je nesto uvredljivo, to je kada neko pokusava da me radi,...prvo kaze jedno, pa kada mu ne prodje, odigra na druge mogucnosti- a lepo sve stoji u komentaru- sta sve ne treba da zaboravimo.
grof_brankovich grof_brankovich 16:02 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

angie01
Дакле имам осећај да ти мени преписујеш, неку лошу намеру манипулације, као да је моја манипулативна намера нешто већа или гора од било чије друге.


pa vidi- jesi napisao manipulativni komentar i moje razumevnje istog nije greska i necu da nastavljam kod Milana, jer ako mi je nesto uvredljivo, to je kada neko pokusava da me radi,...prvo kaze jedno, pa kada mu ne prodje, odigra na druge mogucnosti- a lepo sve stoji u komentaru- sta sve ne treba da zaboravimo.


Ради се о томе да ли је намера добра или лоша. Јер је то оно што се присује неком.

Ја не желим да приписујем људима да ли су њихове намере лоше или добре. Свако има своју савест. Ја не сматрам да радим ЛОШЕ и то је све. А простор за погрешно разумевање је огроман. Ако желиш да питаш да ли сам искрен и поштен, онда ћу рећи да, јер не стоје иза мене партије или догме.
angie01 angie01 16:52 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

Ради се о томе да ли је намера добра или лоша.


manipulacija sama po sebi nije dobra.
narcis narcis 19:18 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

angie01
Ради се о томе да ли је намера добра или лоша.


manipulacija sama po sebi nije dobra.

enđi zašto hraniš trola, i to palanačkog trola. ignoriši to da nam ne zagadi okolinu svojim palanačkim mentalitetom.
c_h.arlie c_h.arlie 21:00 06.01.2018

Re: Цивилизујте се

angie01
Teza o 'korisnim idiotima' nije moja teza ... to je teza majstora svoga posla.
Ja sam tu tezu apgrejdovao, te smatram da se, u suštini, veoma često radi o 'beskorisnim idiotima, odnosno pešadijom.
No, ono što beskorisnim idiotima uzimam za olakšavajuću okolnost je stokholmski sindrom i ketmanisanje.
Biti 'na dvoru' makar čisteći go..., nije mala rabota.


ovo je istoriJski tip- ono, kada neko, kome se trudis da ne izgovoris sve sto zasluzuje, ( jer si smeker- to, to znaci, carli), dobije neki samodozivljaj u kome prelazi granicu, kako normalne komunikacije, tako i smisla bilo kakvog, jer jedina zelja, kao kod svih likova takve provinijencije- da je sada ne definisem- danas mi je divan dan, pa necu da se spustam na taj nivo-je da pokusaju nekog da diskredituju i uvrede, a u stvari je to prica o njima samima.

carli- necu ti se vise obracati, te te molim da me zaobilazis....meni nisi simpaticna dalabu, koju treba ceskati iza usiju za budalastine koje izgovara- jer je to zabavno.

Odmah da mi se izvineš !
Strašno !
Ne, ne bih ti dozvolio da me češkaš !
Čekaj - a zašto ne bih ?!
Možda i bih.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana