Muzika| Nostalgija

Ideja za film (bajku) - Updated

Spiridon RSS / 04.01.2018. u 11:14

Radnja se desava u Americi, Omaha (City in Nebraska) 

Bata, instruktor letenja, koji je dosao 90-tih iz Beograda ima sina Vladu od 18 godina koji svira u lokalnom bendu.

Vlada je nezdovoljan stanjem u bendu I otac mu iz zezanja daje savet (ovde bi moglo da se promeni da Vlada prekopava po caletovim diskovima i sam pronalazi neke pesme koje ga zainteresuju) da pokusa da prepeva nekoliko stvari od nekih bendova iz bivse Juge (EKV, Haustor, Lacni Franc, Brejkersi, Sarlo, Film ...).

Vlada ga poslusa (ali nikom ne kaze istinu) I bend pocinje da dobija na popularnosti, prvo u skoli, a potom I u gradu.

Vlada se jos vise zainteresuje za beogradsku pricu I Bata odlucuje da zajedno odu u Beograd I posete sva ta "religijska" mesta (SKC, KST … Akademija, Dadov I td.) I neke relevantne ljude.

U Beogradu prolaze kroz razlicite emotivne (otac - sin) situacije, a i nostalgicne flešbekove.

Vlada se zaljubljuje u prelepu Ivanu, cerku Batine stare ljubavi iz srednje skole koju su slucajno sreli na koncertu u jednom od mnogobrojnih beogradskih klubova.

Vreme je da se vrate u Omahu. 

Vlada se stalno dopisuje sa Ivanom (u pozadini svira “Ljubav preko Zice” od Aleksandra Mezeka). 

Bend postaje jos popularniji ali Vlada shvata da to ne vodi nikuda I onda izadje pred svoju publiku I kaze istinu I kratku emotivnu pricu o tadasnjoj YU sceni.

Ivana gleda snimak na youtubu I kroz blagi smesak brise suze sa svog prelepog lica.

Kraj

 

beleske na margini: Originalno je radnja smestena u LA ali je po Carlijevoj sugestiji lokacija promenjena. Ne bas kako je on hteo ali je ipak promenjeno. 

 



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 11:26 04.01.2018

Haha

Vladu glumi Drezik iz Nestasnih godina.
tetris tetris 11:36 04.01.2018

Re: Haha

pre ili posle saobraćajke
alselone alselone 11:40 04.01.2018

Re: Haha

pre ili posle saobraćajke


Saobracajke?
Nije valjda siroma nastradao.

Cek da izguglam.

<gugla>

O jebote, dobro je najebao.

Dobro je da je to bilo dosta posle serije. Bilo bi secenja vena po Srbiji devedesetih. :)
Spiridon Spiridon 11:45 04.01.2018

Re: Haha

Vladu glumi Drezik iz Nestasnih godina.


cuti bolje i to nego Boba iz Ludih Godina
alselone alselone 11:49 04.01.2018

Re: Haha


cuti bolje i to nego Boba iz Ludih Godina


Uf.

Nego, bez zezenja, tvoja prica mi zvuci zanimljivo. Ali mislim da je proslu generaciju.
Ja bih ovaj film gledao, nekada vrlo rado, ali sumnjam da bi danasnji klinci.
Spiridon Spiridon 11:57 04.01.2018

Re: Haha

alselone

cuti bolje i to nego Boba iz Ludih Godina


Uf.

Nego, bez zezenja, tvoja prica mi zvuci zanimljivo. Ali mislim da je proslu generaciju.
Ja bih ovaj film gledao, nekada vrlo rado, ali sumnjam da bi danasnji klinci.


ti si drugi koji to kaze, ali ne mozes svima da udovoljis. Mislim da bi bilo komercijlno (na bolji nacin nego Srdjanova parada) a sve je protkano sa dobrom ex yu mjuzom. A nove generacije neka gledaju sta hoce. Njima je danas stvarno tesko udovoljiti. A mene tako boli ona stvar ... =)

predatortz predatortz 12:28 04.01.2018

Re: Haha

Ali mislim da je proslu generaciju.
Ja bih ovaj film gledao, nekada vrlo rado, ali sumnjam da bi danasnji klinci.


Pravo zboriš! To je film za našu generaciju(e). Ovi današnji klinci, odreda, imaju sistemski bag. niti znaju šta je dobra muzika, niti znaju da se provode, sve nešto metiljavo...
Spiridon Spiridon 13:29 04.01.2018

Re: Haha

To je film za našu generaciju(e)


slusaj, ovo je samo kostur price ... ljudi koji se razumeju u scenografiju i ostale komponente filma bi to sigurno dobro razradili. A meni se nekako svidja ideja. Verujem u nju. Cela prica mi dosla dok sam vozio kuci sa posla u 10 sekundi. Kako bi tu negde lepo legao Haustor ili riječki Fit ...

Ja bih scene pravio prema muzici. Tako je radio Serdjo Leone sa Morikoneom.
predatortz predatortz 13:32 04.01.2018

Re: Haha

A meni se nekako svidja ideja.


Ideja je super. Ja bih rado odgledao neki takav film.
Spiridon Spiridon 13:39 04.01.2018

Re: Haha

predatortz
A meni se nekako svidja ideja.


Ideja je super. Ja bih rado odgledao neki takav film.


tacno vidim scenu kako Vlada sedi glavom naslonjen na prozor aviona dok odlazi iz Beograda (ili nekog metroa u LA), gleda u ljubavne poruke koje je dobio od Ivane a u pozdini ide ...



docsumann docsumann 13:42 04.01.2018

Re: Haha

predatortz
A meni se nekako svidja ideja.


Ideja je super. Ja bih rado odgledao neki takav film.


šta gledo, plako bi, pićko
tetris tetris 13:44 04.01.2018

Re: Haha

Dobro je da je to bilo dosta posle serije. Bilo bi secenja vena po Srbiji devedesetih. :)


Ko li je Drazic sadasnjih tinejdžera? Neki Justin Bieber "look alike"
predatortz predatortz 13:46 04.01.2018

Re: Haha

docsumann
predatortz
A meni se nekako svidja ideja.


Ideja je super. Ja bih rado odgledao neki takav film.


šta gledo, plako bi, pićko


Kad polegnu žena i deca.
Spiridon Spiridon 13:51 04.01.2018

Re: Haha

predatortz
docsumann
predatortz
A meni se nekako svidja ideja.


Ideja je super. Ja bih rado odgledao neki takav film.


šta gledo, plako bi, pićko


Kad polegnu žena i deca.


sto bi reko Gojko Savic ... sto sam matoriji sve sam veca placipicka. Rasplacem se na vremensku prognozu.
angie01 angie01 14:11 04.01.2018

Re: Haha

A nove generacije neka gledaju sta hoce.


zavisi sta nova deca slusaju, na sta su upucena,...moja deca znaju ceo reperoar osamdesetih i ex yu, iako imaju i svoje favorite iz danasnje muzicke scene- pretezno strane.

Postoji super predstava koja je oda osamedsetim, radjena po originalnom scenariju, a koju igraju glumci iz studija Centar, koja je ponekad na rasporedu u domu omladine, gde zivi bend-ciji su clanovi i neki od likova u prestavi-svira na sceni odabrane stvari koje su tada bile popularne,

evo ga trejler,


Spiridon Spiridon 14:25 04.01.2018

Re: Haha

zavisi sta nova deca slusaju, na sta su upucena,...moja deca znaju ceo reperoar osamdesetih i ex yu, iako imaju i svoje favorite iz danasnje muzicke scene- pretezno strane.


isti slucaj kod nas. To se zove vaspitanje. A posle neka slusaju sta hoce ...

pa kad reper ubaci temu iz "kashmir led zeppelin" on da zna da ga nije Puff Daddy izmislio.
nikvet pn nikvet pn 14:42 04.01.2018

Re: Haha

predatortz
Ovi današnji klinci, odreda, imaju sistemski bag. niti znaju šta je dobra muzika, niti znaju da se provode, sve nešto metiljavo...


Синоћ прича другар кафеџија како је прошао за НГ. Има кафић, тамо су били клинци и рок-бенд; и има кафану, све крцато. У кафани било занимљиво: музика маторци акустичари подигли маторце на урнебес, пршти весеље. Друга половина сале испод 50 година - свако у свој ајфон, нико ни реч. Фаце киселе, кез на селфи; па кој сте ми мој такви дошли јеботе, ко баксузи.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:24 04.01.2018

Re: Haha

slusaj, ovo je samo kostur price ...


Profi sinopsis brate, ne treba ništa više. Sad pravo na KICKSTARTER i pokrenuti kampanju za prikupljanje sredstava za preprodukciju. Ovdje vidim Aaron Sorkina kako bi legao k'o šaka na oko što kaže Dr Arslanagić, samo se moram prvo raspitati koliko traži za razradu i pisanje scenarija - da se postavi ispravan cilj na Kickstarteru.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:25 04.01.2018

Re: Haha

šta gledo, plako bi, pićko


Drž'o ga u ruci care!
Spiridon Spiridon 15:27 04.01.2018

Re: Haha

Drž'o ga u ruci care!



Spiridon Spiridon 15:31 04.01.2018

Re: Haha

Profi sinopsis brate, ne treba ništa više. Sad pravo na KICKSTARTER i pokrenuti kampanju za prikupljanje sredstava za preprodukciju.


sada cu da lupim ...

koga ce tamo da zanima nasa jugonostalgicna prica ?


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:02 04.01.2018

Re: Haha

Spiridon
Profi sinopsis brate, ne treba ništa više. Sad pravo na KICKSTARTER i pokrenuti kampanju za prikupljanje sredstava za preprodukciju.


sada cu da lupim ...

koga ce tamo da zanima nasa jugonostalgicna prica ?




Mnogobrojna dijaspora brate, uključujući i članove Hrvatskog doma (bivši HD "Dr Ante Pavelić" ) i Srpskog kulturnog centra "Dragoljub Draža Mihailović" u Melburnu. To su sigurno jako muzikalni tipovi i vjerovatno će tražiti da se pojave i neke njihove pjesme ali i to može da se efektno upakuje u pojedinim pasažima da se dodaju dodatni elementi drame u priču
Spiridon Spiridon 16:36 04.01.2018

Re: Haha

Mnogobrojna dijaspora brate, uključujući i članove Hrvatskog doma (bivši HD "Dr Ante Pavelić" ) i Srpskog kulturnog centra "Dragoljub Draža Mihailović" u Melburnu. To su sigurno jako muzikalni tipovi i vjerovatno će tražiti da se pojave i neke njihove pjesme ali i to može da se efektno upakuje u pojedinim pasažima da se dodaju dodatni elementi drame u priču


=))))


znaci onda Igrale se Delije od Idola i Ruzu Hrvatsku od Kazalista, ne smem da preskocim

mada je meni ovaj uvod na basu jedan od najjacih koje poznajem


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:47 04.01.2018

Re: Haha

Za Igrajmo se delije ja bih prije ubacio Vasil Hadžimanov Bend a Marko Đorđević samo na bubnju briljira svirajući precizno ritam i melodiju "Marš na Drinu". Mogli bi ubaciti i 357 i još neke

Zanimljivo mi je u onoj knjizi koju mi je Maksa poklonio kako je zapravo najveći šovinistički ispad u jugoslovenskoj muzici napravio Balašević (veći i od Jure Stublića i Bore Đorđevića) prema Slovencima,nisam to znao.
Spiridon Spiridon 17:15 04.01.2018

Re: Haha

Zanimljivo mi je u onoj knjizi koju mi je Maksa poklonio kako je zapravo najveći šovinistički ispad u jugoslovenskoj muzici napravio Balašević (veći i od Jure Stublića i Bore Đorđevića) prema Slovencima,nisam to znao.


pa koji? ne mogu da se setim...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:16 04.01.2018

Re: Haha

Spomenuo je pjesmu koju je snimio ali ju nisam prije toga slušao - linkovaću kad dođem ćiku i pogledam u ziknji.
predatortz predatortz 18:07 04.01.2018

Re: Haha

Spiridon
Zanimljivo mi je u onoj knjizi koju mi je Maksa poklonio kako je zapravo najveći šovinistički ispad u jugoslovenskoj muzici napravio Balašević (veći i od Jure Stublića i Bore Đorđevića) prema Slovencima,nisam to znao.


pa koji? ne mogu da se setim...


Za Slovence ne znam, ali sam na koncertu, svojim ušima slušao kako je on bio u prednosti nad Oliverom Dragojevićem jer dolazi iz Srbije i uvek može da povede dva Šiptara da mu nose nagrade.

Čovek je golem ljigavac! Nema kome se nije u dupe uvlačio, pa ga naknadno pljuvao. Zna sa rečima, lepe pesme ima, al' ološ od čoveka.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:46 04.01.2018

Re: Haha

Jedno je sigurno Banjaluka mu nikada nije oprostila stajanje samo na jednu stranu u BH sukobu pa iako ima onu znamenitu pjesmu o gradu na Vrbasu (...O dobra noć Banjaluko...) definitivno je to jedini grad na prostoru bivše Jugoslavije u kojem neće moći svirati dok je živ. (Mada, po raspoloženju ovdje, mislim nigdje ni u RS)

Pisao sam u jednom blogu - pa iako je Gile bio u onom čuvenom antiratnom pokretu Rimtutituki bez problema je tokom rata dolazio u RS i svirao sa Električnim orgazmom (ja ih lično slušao) a recimo čuo sam da je Oliver Mandić čak i otišao da se bori na ratišta. Ludo vrijeme...
predatortz predatortz 18:51 04.01.2018

Re: Haha

bojan ljubomir jugovic
Jedno je sigurno Banjaluka mu nikada nije oprostila stajanje samo na jednu stranu u BH sukobu pa iako ima onu znamenitu pjesmu o gradu na Vrbasu (...O dobra noć Banjaluku...) definitivno je to jedini grad na prostoru bivše Jugoslavije u kojem neće moći svirati dok je živ. (Mada, po raspoloženju ovdje, mislim nigdje ni u RS)


Da oseti da ima kintu, gađao bi on vas plišanim zečevima i tvrdio kako je hrvatski jezik iskvarena varijanta banjalučkog dijalekta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 04.01.2018

Re: Haha

veći i od Jure Stublića i Bore Đorđevića


Ajd ljudi objasnite mi, ali stvarno, nikad to nisam uspeo da skapiram, šta je tako strašno u "moj druže Beogradski".
Ja tu pre vidim žaljenje što je zapucalo i što on mora da puca na svog druga, nego šovinizam.
Borin odgovor je već nešto drugo.
angie01 angie01 18:53 04.01.2018

Re: Haha

recimo čuo sam da je Oliver Mandić čak i otišao da se bori na ratišta.


cetkaj, cuo si,...pa oliska je arkanovac, najstrasniji.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:58 04.01.2018

Re: Haha

Jbg, nisam znao za to stvarno, samo za učešće u ratu. Lično znam čovjeka koji je vodio Milića od Mačve po ratištu ali ovaj nije bio za rat već je imao neko puknuto interesovanje za to. Dopao mu se neki kamen na brisanoj liniji i umalo nije izgubio glavu zbog tog.
predatortz predatortz 19:00 04.01.2018

Re: Haha

hoochie coochie man
veći i od Jure Stublića i Bore Đorđevića


Ajd ljudi objasnite mi, ali stvarno, nikad to nisam uspeo da skapiram, šta je tako strašno u "moj druže Beogradski".
Ja tu pre vidim žaljenje što je zapucalo i što on mora da puca na svog druga, nego šovinizam.
Borin odgovor je već nešto drugo.



Slažem se da je Bora napravio neviđeno glup odgovor na Jurinu ljigavu jadikovku.
narcis narcis 19:05 04.01.2018

Re: Haha

hoochie coochie man
veći i od Jure Stublića i Bore Đorđevića


Ajd ljudi objasnite mi, ali stvarno, nikad to nisam uspeo da skapiram, šta je tako strašno u "moj druže Beogradski".
Ja tu pre vidim žaljenje što je zapucalo i što on mora da puca na svog druga, nego šovinizam.
Borin odgovor je već nešto drugo.

isto mislim
angie01 angie01 19:08 04.01.2018

Re: Haha

Ajd ljudi objasnite mi, ali stvarno, nikad to nisam uspeo da skapiram, šta je tako strašno u "moj druže Beogradski".
Ja tu pre vidim žaljenje što je zapucalo i što on mora da puca na svog druga, nego šovinizam.
Borin odgovor je već nešto drugo.


e, izvini,...je l si ti to neki preobracenik,....malo, malo pa nesto kazes van tvog opusa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 04.01.2018

Re: Haha

na Jurinu ljigavu jadikovku.


Jeste ljigavo, stvarno.
Ali su mu učitali ne znam kakav šovinizam.
Ja ga ne vidim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 04.01.2018

Re: Haha

e, izvini,...je l si ti to neki preobracenik,....malo, malo pa nesto kazes van tvog opusa.


Uhhhh....
Ovo o Stubliću i Bori msilim od kad sam čuo te dve stvari, i nikad o tome nisam drugačije razmišljao.
A sad, što si me ti pogrešno svrstala u neku fioku, to već nije moja briga.
angie01 angie01 19:16 04.01.2018

Re: Haha

što si me ti pogrešno svrstala u neku fioku


...m'da....sad sam pocela da citam s razumevanjem:))
predatortz predatortz 19:18 04.01.2018

Re: Haha

hoochie coochie man
na Jurinu ljigavu jadikovku.


Jeste ljigavo, stvarno.
Ali su mu učitali ne znam kakav šovinizam.
Ja ga ne vidim.


Ja mu ne zameram. Svi su imali svoje "umjetničke čete". Tak'i vakat bio. To Jurino je prilično benigno, šta se tih godina sve pevalo.
A Bora se upecao kao som i nabacio Juri na volej.

Pazi, u Zapadnoj Slavoniji gori na desetine srpskih sela, a pijana budala peva
"evo nas kod vas u pljački"! Pa da su Hrvati pisali odgovor, bolje po njih smislili ne bi.
milisav68 milisav68 19:22 04.01.2018

Re: Haha

angie01
recimo čuo sam da je Oliver Mandić čak i otišao da se bori na ratišta.


cetkaj, cuo si,...pa oliska je arkanovac, najstrasniji.

Ma da, i pobio je hiljade ljudi....

Bio je intendant u Erdutu (kako i zašto, pa postojao je i neki drugi svet sem kolektora).

Ne volim kad ljudi izmišljaju.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:48 04.01.2018

Evo je

Đorđe Balašević
Laku noć Janezi (jeb'o nas ko nas sastavi)


Laku noc braco Janezi
Shvatam vas, sve su to geni
Mame vas habsburski kavezi
Neko je rodjen da seni

Malo ste plebiscirali
Pre tog ste puno rovarili
Tovarisi, dugo ste svirali
Dok se niste natovarili

Ajte vi, braco Slovenci,
Nemojte s tim da se salite
Samo vas cekaju Nemci
Samo im vi jos falite

Kvarni ste, jadna vam majka,
Nismo iz istog filma
I decki iz treceg rajha
Za vas su GG firma

Ne kunem, ne kunem i ne pretim
Sve ovo smatrajte salom
Ja necu da vas se setim
Ni kad budem gledao slalom

Na nama svako ucari
I vi ste tako odlucili
Laku noc braco smucari
Dobro ste mi se smucili

Zelim vam mir i spokojstvo
I slavu vasoj zastavi
Bilo je zadovoljstvo
Jeb o nas ko nas sastavi


Nema je na internetu, nikad ju nisam čuo (a pratio sam uvijek solidno tu scenu), inače sa albuma "Marim ja" i u knjizi nešto stoji u smislu da je se "otarasio" kad je shvatio da je bila žestok gaf
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 04.01.2018

Re: Haha


Pazi, u Zapadnoj Slavoniji gori na desetine srpskih sela, a pijana budala peva
"evo nas kod vas u pljački"! Pa da su Hrvati pisali odgovor, bolje po njih smislili ne bi.


Puko je bio taj čovek tad (ne znam ni da li se sastavio u međuvremenu)
Ide mu rima od ruke, zna od to da skocka i da sve pitko teče, da nema nategnutih rima, (bio si zadnja ovca za šankom Šumatovca, dobre ..čke zagrebačke bile su nam ko igračke...) ali je mentalno bio stradao.

Negde kraj devedesetih, njemu valjda ponestalo para pa pravio koncerte bez benda, klasično namicanje kinte, plakat na kome malim slovima piše Bora, a ogromnim Čorba, i ljudi pomisle da svira bend, a ustvari on peva na neku matricu.

I odem i ja (nije me navukao, znao sam o čemu se radi:)) i slučajno se zadesim pored njega dok je razgovarao telefonom, skapiram da ga negde zovu da svira, ali neko srpstvo u pitanju, dal negde na Kosovu ili tako nešto, i čovek mrtav ladan govori "to se ne odbija, to se ne naplaćuje, sve za srpstvo"...

Pevao je (loše) sa sve onom kapom i majicom sa kokardom.
Milsim, čoveče, sviraš rokenrol u Valjevu, nikog osim Srba tu nema, kakva kokarda, srpstvo, kakvi bakrači...
angie01 angie01 19:49 04.01.2018

Re: Haha

Ne volim kad ljudi izmišljaju.


izvini, a gde sam ja napisala sta je radio na ratistu?...rekla sam samo da je hard kor arkanovac,...

e, sad,...devedesetih si mogao da procitas kako se oliska s arkanom bori na frontu,...a kada je sve proslo, 2013. je on za novine dao izjavu,

- Bio sam portparol Arkanove garde, a na ratištu sam bio načelnik pozadine. Najmanje 40 svojih saboraca sam sahranio. Najteže je kada roditeljima nosite kovčeg deteta. Teško sam to podneo i trebale su mi godine da se oporavim. Bio sam poput ljudi koji pate od vijetnamskog sindroma. Pakao je to, užas - priseća se popularni pevač u razgovoru za dnevni list "Informer".

Mandića je na "prvu liniju fronta" odveo upravo njegov veliki prijatelj Željko Ražnatović Arkan.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:54 04.01.2018

Re: Haha

Ono što znam, iako ja nikada nisam volio Mandićevu muziku da je tu u Beogradu izuzetno cijenjen među muzičarima - a tu je koncentracija najboljeg kvaliteta i to je za svaki respekt. Čak na albumu koji Mandić dugo priprema RM Točak, koji zaista rijetko pristaje na saradnje ukoliko nije njegova lična muzika u pitanju (Vasil ga je jedno duže vrijeme pokušao ubijediti da svira sa VHB-om kao počasni gost ali nije uspio) mu je pristao svirati na jednoj pjesmi. Sad u ovoj anketi Bojan Zulfikarpašić je u svoju listu 10 najomiljenijih albuma svrstao i Mandića.
predatortz predatortz 20:01 04.01.2018

Re: Haha


Pevao je (loše) sa sve onom kapom i majicom sa kokardom.
Milsim, čoveče, sviraš rokenrol u Valjevu, nikog osim Srba tu nema, kakva kokarda, srpstvo, kakvi bakrači...


Dolazio kod nas. Tuga!
Gledaš lika zbog čijih si pesama kao klinac učio da sviraš gitaru, čijim si stihovima odvajao ribe, kako se blamira u kojekakvim prčvarnicama koje drže đilkoši - o dođe ti da rokneš i njega i sebe. Jednom sam mu to i rekao. Zagrlio me i balavo me poljubio. Mislim da je skapirao i moj i njegov jad.
zilikaka zilikaka 20:01 04.01.2018

Re: Evo je

Nema je na internetu, nikad ju nisam čuo (a pratio sam uvijek solidno tu scenu)

Dok ste ovo pričali bilo mi poznato. Sad sam sigurna i da sam je čula svojevremeno. Bar jednom.
c_h.arlie c_h.arlie 20:06 04.01.2018

Re: Haha

Spiridon
alselone

cuti bolje i to nego Boba iz Ludih Godina


Uf.

Nego, bez zezenja, tvoja prica mi zvuci zanimljivo. Ali mislim da je proslu generaciju.
Ja bih ovaj film gledao, nekada vrlo rado, ali sumnjam da bi danasnji klinci.


ti si drugi koji to kaze, ali ne mozes svima da udovoljis. Mislim da bi bilo komercijlno (na bolji nacin nego Srdjanova parada) a sve je protkano sa dobrom ex yu mjuzom. A nove generacije neka gledaju sta hoce. Njima je danas stvarno tesko udovoljiti. A mene tako boli ona stvar ... =)


Ne dopada mi se što je radnja u Los Anđelesu - mnogo je daleko.
Okolina Njujorka, te najdalje Čikago.
Pacifička obala - užas od daljine.
ecce-florian ecce-florian 20:08 04.01.2018

Re: Haha


@angie

zavisi sta nova deca slusaju, na sta su upucena,...moja deca znaju ceo reperoar osamdesetih i ex yu, iako imaju i svoje favorite iz danasnje muzicke scene




Da da, Spiru sečanja pregazila,ovo umesto mežeka,em contemprorary ,em na kraju da se plače ( hebo ljubavni film na kom se na kraju ne plače - ono magla ,noć, avion odleće ....)ovo:


i da se plate autorska prava Kovaču


ps
mozda kraj za USA tržište da bude drugačiji: dodaje se on kako ga ubivenog hapse negde već tamo i uzimaju podatke

“What is your nationality?” “…I’m a drunkard.”
milisav68 milisav68 20:08 04.01.2018

Re: Haha

angie01
izvini, a gde sam ja napisala sta je radio na ratistu?...rekla sam samo da je hard kor arkanovac,...

A to znači tačno šta?
angie01 angie01 20:13 04.01.2018

Re: Haha

A to znači tačno šta?


pristalica, deo ekipe, ljubitelj,...
c_h.arlie c_h.arlie 20:14 04.01.2018

Re: Haha

predatortz
hoochie coochie man
veći i od Jure Stublića i Bore Đorđevića


Ajd ljudi objasnite mi, ali stvarno, nikad to nisam uspeo da skapiram, šta je tako strašno u "moj druže Beogradski".
Ja tu pre vidim žaljenje što je zapucalo i što on mora da puca na svog druga, nego šovinizam.
Borin odgovor je već nešto drugo.



Slažem se da je Bora napravio neviđeno glup odgovor na Jurinu ljigavu jadikovku.

Mislim - to što je pevao Stublić je standardna 'hrvatska pesma' ... jer Hrvati niakada ne opraštaju svojima koji 'izdaju'. Oni moraju da duvaju u istu tikvu.
Zamislite da neko od njih javno (ili privatno) kaže da su rat izazvali ustaški 'elementi' iz Hrvatske ?
Nezamislivo, a ?
A šta je to Bora rekao tako strašno ... a što Srbi nisu mogli da slušaju svih 24 časa sa hrvatske dalekovidnice i ostalih medija ?
angie01 angie01 20:19 04.01.2018

Re: Haha

cvetko- remove Victor Laszlo from the game:))),...eh, kad je Hemfri bio faca, pa nije dozvolio.
milisav68 milisav68 20:20 04.01.2018

Re: Haha

angie01
pristalica, deo ekipe, ljubitelj,...

Pa on je to bio dok je Arkan ubijao za SDB osamdesetih godina, u čemu je problem?
predatortz predatortz 20:20 04.01.2018

Re: Haha

A šta je to Bora rekao tako strašno ... a što Srbi nisu mogli da slušaju svih 24 časa sa hrvatske dalekovidnice i ostalih medija ?


Ništa! Samo je rekao da je istina ono što oni celo vreme tvrde - da su Srbi tamo zbog pljačke.
A ti nije bilo ni blizu istini.
ecce-florian ecce-florian 20:25 04.01.2018

Re: Haha

@milisav
Bio je intendant u Erdutu


on iskazuje donekle potpunije

"Bio sam portparol Arkanove garde, a na ratištu sam bio načelnik pozadine....."

izvor Informer
angie01 angie01 20:26 04.01.2018

Re: Haha

iako ja nikada nisam volio Mandićevu muziku


e, hvala ti k'o bratu, padni mi na grudi.

...moram samo da priznam, da mi se dopada album koji je radio za Kockicu,

USPAVANKA
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 04.01.2018

Re: Haha

Ništa! Samo je rekao da je istina ono što oni celo vreme tvrde - da su Srbi tamo zbog pljačke.
A ti nije bilo ni blizu istini.


E moj Pred, odosmo i ti i ja u izdajnike.)
Al meni je lakše, mene je Endži već prihvatila, ti gledaj šta ćeš :)
A šta je to Bora rekao tako strašno


Otprilike isto ono što govori Tompson..on kaže da će nas stići njegova ruka i u Srbiji, a Bora kaže da će staviti tačku na svu braću zagrebačku.
mlatisa mlatisa 20:37 04.01.2018

Re: Haha

šta gledo, plako bi, pićko


Ја сам се већ расплакао. Мада ту постоји проблем везан за публику.

- 52% посетилаца су жене. Ово би могло да се среди прилагођавањем сценарија

- око 60% посетилаца има мање од 39 година.

Ако би хтели глобални хит било би неопходно да убацимо Бритни Спирс

Ако би хтели локални хит може и овако како је предложено.
angie01 angie01 20:43 04.01.2018

Re: Haha

Ако би хтели глобални хит било би неопходно да убацимо Бритни Спирс


abre, al si ti neapdejtovan,..sad bi isli majli sajrus, tejlor svift, selena gomez,...
predatortz predatortz 20:46 04.01.2018

Re: Haha


E moj Pred, odosmo i ti i ja u izdajnike.)
Al meni je lakše, mene je Endži već prihvatila, ti gledaj šta ćeš :)


Nemam pojma!
Anđa i ja imamo podužu istoriju nekomuniciranja, na tu stranu ne mogu. :)
Milićka već dugo nije na ovom mestu.
Nema ni Kandićkinih.
U Naprednjake ne mogu, toliko zaglibio nisam.
ZajebaTo!
angie01 angie01 20:47 04.01.2018

Re: Haha

u čemu je problem?


u tome sto ti hoces da se svadjas i sto me nabedjujes na nesto sto nisam rekla- nicim izazvan...ubacio si se u deo razgovora, koji je bio u zagradi, da tako kazem, sa nekom meni nejasnom idejom, koja te vidim, jos uvek drzi.
ecce-florian ecce-florian 21:13 04.01.2018

Re: Haha

angie01
cvetko- remove Victor Laszlo from the game:))),...eh, kad je Hemfri bio faca, pa nije dozvolio.


ne moze, nisam ja ubacio rat no vi. mora da se vremensko-prostorno radnja opredeli. Bata je po Spiri instruktor letenja, pa onda to ide odma u dva pravca:
prvo aviJoni i to u dva oblika

za USA trziste ides sa naslovnom TIME koja je ostala u sečanju

drugi nivo ides na sex, vidi pod zizekova analiza sta je bilo izmedju scene na prozoru


i nakon Lefrektora

Jerbo, pre puši cigaru i posle reflekotra puši novu cigaru nakon reza ( koji se ne zna koliko traje

vidi kod Zizeka : cit

The movie dissolves to 3 1/2 second shot of the airport tower at night, its searchlight circling, and then dissolves back to a shot from outside the window of Rick's room, where he is standing, looking out, and smoking a cigarette. He turns into the room, and says, "And then?" She resumes her story...

The question that immediately pops up here, of course, is: what happened in between, during the 3 1/2 second shot of the airport - did they DO IT or not?

Viktor nemre napolje po oba osnova, on je bre vezivno tkivo
angie01 angie01 21:33 04.01.2018

Re: Haha

on je bre vezivno tkivo


on je slagvort za udarna desavanja i dijaloge:)....da njega nema, nista vise ne bi bilo isto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:20 04.01.2018

Re: Haha

Супер прича, Спиро.
За нашу генерацију и прву иза.
Рецимо, 35+. (То су најлепше године.)

Остали?
Гледали би те као да си пао с Марса.
Баш сам се синоћ "жалио" како од оног што ја пишем мало шта мало кога интересује. Потпуно сам out of date.

Ево га испод таксиста из Њујорка. Кад заради коју кинту, дође у НС и сними нешто. (Тако ја фабулирам.)
milisav68 milisav68 22:54 04.01.2018

Re: Haha

angie01
u tome sto ti hoces da se svadjas i sto me nabedjujes na nesto sto nisam rekla- nicim izazvan...ubacio si se u deo razgovora, koji je bio u zagradi, da tako kazem, sa nekom meni nejasnom idejom, koja te vidim, jos uvek drzi.

Ma jok, nego mi interesantna ta potreba za etiketiranjem, kao hard-cor-arkanovac.

Što bi trebalo da znači da je išao sa njim rame uz rame u pljačku i ubijanje.

A nije, kao što ga nije tada upoznao (pa potrčao za njim), nego mnogo ranije (kada se živelo lepše i bolje), i kada je taj isti Arkan pljačkao i ubijao, takođe pod okriljem države/vlasti.

@cvetko
Daj neku izjavu tog potparola.
mlatisa mlatisa 23:10 04.01.2018

Re: Haha

abre, al si ti neapdejtovan,..sad bi isli majli sajrus, tejlor svift, selena gomez,..


Полако бре са толико информација! Тек сам схватио ко је Бритни.
angie01 angie01 23:34 04.01.2018

Re: Haha

Тек сам схватио ко је Бритни.





..nisi nista propustio, to je slicna kategorija, samo nova generacija.
angie01 angie01 23:39 04.01.2018

Re: Haha

Ma jok, nego mi interesantna ta potreba za etiketiranjem, kao hard-cor-arkanovac.


ma daj bre vise sa tim insistiranjem da sam ja nesto,...pa sam je pricao da je bio na ratistu s arkanom, da je njegov najveci fan, da mu je brat, ceki sestra- pa sta je to nego hard kor,....sta se tamo tacno desavalo- sto se njega tice- ne znam,...meni je dovoljno da je bio deo ekipe koja je radila to sto je radila i da se time ponosi- a tebi, kako hoces.

...ja sam se ukljucila samo, jer je Boki izrazio sumnju u to sto je cuo, nije bio siguran da je to istina- niakavu drugu nameru nisam imala, sem da mu kazem - da jeste i to jako jeste,

...a ti si sad odheklao za tri televizora i stocica.
angie01 angie01 23:41 04.01.2018

Re: Haha

Black & Blue,
blogovatelj blogovatelj 01:01 05.01.2018

Re: Haha

niti znaju šta je dobra muzika, niti znaju da se provode, sve nešto metiljavo...


Znaju oni sve to, kao što smo i mi znali u njihovim godinama. Zar sumnjaš u svoju djecu?
blogovatelj blogovatelj 01:08 05.01.2018

Re: Evo je

Dok ste ovo pričali bilo mi poznato. Sad sam sigurna i da sam je čula svojevremeno. Bar jednom.


I ja sam je čuo. Na internetu.
Spiridon Spiridon 11:40 05.01.2018

Re: Haha

Супер прича, Спиро.
За нашу генерацију и прву иза.
Рецимо, 35+. (То су најлепше године.)


to je tano ona generacija koja ima kintu da ide u bioskop =)

i bas mi drago da ti zvuci interesantno ... mislim da prica ima sirok manevarski prostor, a i onu komponentu od koje svi patimo na balkanu, a to je da smo mi nesto posebno i jos uvek neotkriveno.

Spiridon Spiridon 11:50 05.01.2018

Re: Haha

Ne dopada mi se što je radnja u Los Anđelesu - mnogo je daleko.
Okolina Njujorka, te najdalje Čikago.
Pacifička obala - užas od daljine.


slazem se ...
Spiridon Spiridon 11:56 05.01.2018

Re: Haha

- 52% посетилаца су жене. Ово би могло да се среди прилагођавањем сценарија

- око 60% посетилаца има мање од 39 година.


jbg, meni kad je prica pala na pamet, nisam se bavio statistikom ...
Spiridon Spiridon 11:56 05.01.2018

Re: Haha

- 52% посетилаца су жене. Ово би могло да се среди прилагођавањем сценарија

- око 60% посетилаца има мање од 39 година.


jbg, meni kad je prica pala na pamet, nisam se bavio statistikom ...
floki floki 11:59 05.01.2018

Re: Haha

Zar sumnjaš u svoju djecu?

мислиш да не памте, мислиш да не памте...
predatortz predatortz 12:04 05.01.2018

Re: Haha

floki
Zar sumnjaš u svoju djecu?

мислиш да не памте, мислиш да не памте...




to sam, odma', zapevušio kada sam pročitao blogijev komentar.
ne, ne sumnjam u svoju decu. još se rukovode mojim i ženinim muzičkim uzorima. no, cela ova priča koja im se servira mi ne ide u dobrom pravcu.
docsumann docsumann 15:51 05.01.2018

Re: Haha

Zar sumnjaš u svoju djecu?


misliš da ne pamte...


viidm bilo već istih asocijacija...nek sotane.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:44 05.01.2018

Re: Haha

tacno vidim scenu kako Vlada sedi glavom naslonjen na prozor aviona dok odlazi iz Beograda (ili nekog metroa u LA), gleda u ljubavne poruke koje je dobio od Ivane a u pozdini ide ...


a odmah posle i nastavak

blogovatelj blogovatelj 00:28 06.01.2018

Re: Haha

to sam, odma', zapevušio kada sam pročitao blogijev komentar.


Zato sam i stavio, znam da si Azrofil. I napisao djecu, a ne decu.
Nisam mislio na tvoje sinove, nego generalno na decu kao potomstvo današnjih ljudi.
Ja u potomke ne sumnjam, nikada ničije. Svako je dete odraz svojih roditelja, hteli roditelji to da priznaju ili ne. I u naše doba su narodnjaci imali trideset puta veće tiraže od rokera. Taj procenat je takav i danas, samo je danas vidljiv, a u naše vreme nije baš bio, iz prostog razloga jer nismo imali mnogo video medija i nismo imali internet.
A i pismen narodnjak je uvek bolja varijanta od bljuzgavog roka. Više bih voleo da mi dete sluša Cuneta nego Divlje jagode.
I na kraju svih krajeva, svako treba da sluša ono što voli.
narcis narcis 11:29 04.01.2018

drugi

sgmogu da komentatiram.
daklem priča ovoono al da režiser i scenarista budu ova dvojica što stvorila nemanjiće.
to bi tek bio film. mo
Spiridon Spiridon 11:50 04.01.2018

Re: drugi

daklem priča ovoono al da režiser i scenarista budu ova dvojica što stvorila nemanjiće.


cuo sam de je ocajno ali nisam gledao ... odgledao sam Senke nad Balkanom (za koje mi je rodjena majka rekla "nemoj sine ko boga te molim" i mogao bi da prodiskutujem o tome. Jbg cenim pokusaj ali gluma je ocajna. Dal nisu imali love da ponavljaju ili ovi mladji glumci zaista ne znaju ...

znas osecaj kad je tebe blam kad gledas ....
narcis narcis 12:15 04.01.2018

Re: drugi

znas osecaj kad je tebe blam kad gledas ....

sve češće me blam da gledam , i to provereno nekad odlične glumce. za ovo što se sad gleda kao mejnstrim palanačka amaterska pozorišta su nedostižan nivo za taj mejnstrim.
a ovo tvoje, fali mi kraj, ovaj kraj ostavlja nedovršeno. ja znam da je tebi jasan kraj ali meni nije jasan a u umjetnosti nije bitno da stvoritelju bude jasno već da bude jasno konzumentu.

nemog da resajzujem, netje. otje, našo natjin.
docsumann docsumann 12:28 04.01.2018

Re: drugi

odgledao sam Senke nad Balkanom


odgledao potonje dvije epizode, i nekako sam imao utisak da je to bilo sasvm dovoljno da povatam priču.

jedino onog Mustafu je bilo ugodno gledati i iz čisto strejt perspektive

Spiridon Spiridon 13:19 04.01.2018

Re: drugi

jedino onog Mustafu je bilo ugodno gledati i iz čisto strejt perspektive


slazem se.

Mislim Bjela je preuzeo na sebe ceo film ali tesko da moze sve da pokrpi ...
Spiridon Spiridon 13:24 04.01.2018

Re: drugi

a ovo tvoje, fali mi kraj,


pa kraj je holivudski ... Vlada izlazi u javnost sa istinom, a to je kao najbitnije

ma nemam pojma Drakce ... evo me u alpima zarobljen u gajbi treci dan... ovde neki uragan, ubi kisa, sav sneg istopi ... pizdim i nerviram se.
narcis narcis 13:45 04.01.2018

Re: drugi

Vlada izlazi u javnost sa istinom, a to je kao najbitnije

ali kojom istinom, el je vlada prevarant ili šta...
Spiridon Spiridon 13:54 04.01.2018

Re: drugi

ali kojom istinom, .


pa da je krao mjuzu od bendov iz bivse juge ... Dragoljube nemoj da me nerviras =))

el je vlada prevarant ili šta..


... to je vec pliticko pitanje
narcis narcis 14:06 04.01.2018

Re: drugi

pa da je krao mjuzu od bendov iz bivse juge ... Dragoljube nemoj da me nerviras =))

samo to, pa to i nije nešto, a reko da se oseća kao xxx(svaštanešta) zato što je steko slavu( moš da kradeš tuđe perje al da se ne proslaviš ič) tuđim perjem pa smuvao ribu , pa onda konekšn sa ocom i lunzanje beogradom.
ustvari ideja ti je dobra nego ja zajebavam da se ne uobraziš, što ti je drugarska briga za prijatelja, glava boli uši otpadaju.
zilikaka zilikaka 17:16 04.01.2018

Re: drugi

a ovo tvoje, fali mi kraj


Kraj je odličan. Ono što je najvažnije, ostavlja mogućnost da se snimi odmah drugi deo, ako se pokaže isplativim.

Jedino što bi se moglo računati samo na generacije s malo jače polovine prošlog veka. Posebno dijasporce.

A inače, nemoj da se nadate da bi klince od dvajeskoju zanimala ta muzika.

Govorim o pravilu, ne o izuzecima.


narcis narcis 17:52 04.01.2018

Re: drugi

Kraj je odličan. Ono što je najvažnije, ostavlja mogućnost da se snimi odmah drugi deo, ako se pokaže isplativim

e tačno si pogodila, meni tako delovalo ko da ude nastvak
Spiridon Spiridon 11:58 05.01.2018

Re: drugi

A inače, nemoj da se nadate da bi klince od dvajeskoju zanimala ta muzika.


znam, ali na kraju krajeva ovo je ipak filmska prica ... ne verujem da bi im bas muzika smetala




maksa83 maksa83 16:02 05.01.2018

Re: drugi

A inače, nemoj da se nadate da bi klince od dvajeskoju zanimala ta muzika.

Grešiš. Pre nekoliko nedelja sam bio na nekoj programerskoj mega giga žurci koju je organizovala jedna oveća ovdašnja firma (sa sedištem u NS i isturenim odeljenjem u Beogradu, a mislim da imaju nešto i u Zrenjaninu), mlad svet, klinčadija takoreći od (više) 20 do (manje) 30 godina, i bila živa muzika, sjajan bend, svirali SVE od trenutnih internacionalnih hitova što možeš da zamisliš, i svi se klatare i srećni su bog zna kako, i vidiš da znaju pesme (a bend stvarno jako dobar), megjutoa kada je na red došao Krug od EKV sva ta deca koja su imala između -5 i 5 godina kada je to nastalo poskakaše u histeriji i pevali i đipali da bi se posle vratili u laminarno stanje. Ja sam bio prilično zabezeknut, a jbg i ohrabren. Nije baš sve najbolje otišlo, i ne, nije šund apsolutno zavladao.


Edit: Krug i moje dvanaestogodišnje dete zna da svira, bez da sam mu ga ja servirao. Nećemo da pobedi narodna muzika.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:54 05.01.2018

Re: drugi

Upravo tako Makso, ja često kad pijem kafu sa banjalučanima - koji imaju daleko veću (sub)kulturnu ponudu (bioskop, pozorište (tri), Banski dvor, Demo fest i ostali muzički festivali na tvrđavi Kastel, Muzej savremene, privatne galerije, brojne kafeterije sa živom svirkom, dvorane za rejv-tehno itd.) od mene trenutno u Zvrnjdišu - redovno "mrače" kako nema ništa, kako je seljačlook (turbo-folkeraj i borbe bikova) pobijedio u Banjaluci i kako bi najradije živjeli u Zagrebu i Beogradu ali eto osuđeni su na BL - a to uopšte nije istina jer su pomalo malograđani i snobovi koji su se zapravo predali čarima televizora (Comfortambly Dumb) neće da idu naveče u grad i ne tragaju uopšte za kulturnom hranom za dušu a ima je. Slušajući njih sve je crno da crnje ne može biti a uopšte nije. Mi u Prnjavoru imamo povremeno solidne predstave iz Beograda a svake druge sedmice živu (pop, rok, jazz, funk itd.) svirku brojnih bendova u sad već kultnom pubu Pet Lampi.
Spiridon Spiridon 19:48 05.01.2018

Re: drugi

megjutoa kada je na red došao Krug od EKV sva ta deca koja su imala između -5 i 5 godina kada je to nastalo poskakaše u histeriji i pevali i đipali da bi se posle vratili u laminarno stanje. Ja sam bio prilično zabezeknut, a jbg i ohrabren. Nije baš sve najbolje otišlo, i ne, nije šund apsolutno zavladao.



odgovorno tvrdim da kvalitetne stvari nemaju generacisku prepreku. Brate kada je nesto dobro (poznata dela klasicne mjuze, film tipa Carobnjak iz Oza, Bitlsi) tu svi reaguju. Odgovornost je i na roditeljima naravno da deci razviju dobar ukus. Da ih dovedu u kontakt sa tim stvarima. Jedina fora koju mnogi ne kapiraju je da prvo roditelji moraju iskreno da vole to sto zele da i deca zavole (dobar film, muziku, kvalitetnu hranu), a ne da im serviraju po kljucu.

mi trenutno najvise energije trosimo sa ovim mladjim i sa njegovom klopom. Upao je u "slatku" fazu i poceo da zajebava sa regularnom klopom. Daleko od toga da je alarmantno ali opasno nas zeza (na srecu ribu obozava, sushi ...).

Meni je cilj da razvije ukus za prirodne i sveze stvari i da nauci da uziva u tome.






zilikaka zilikaka 20:46 05.01.2018

Re: drugi

Odgovornost je i na roditeljima naravno da deci razviju dobar ukus. Da ih dovedu u kontakt sa tim stvarima. Jedina fora koju mnogi ne kapiraju je da prvo roditelji moraju iskreno da vole to sto zele da i deca zavole (dobar film, muziku, kvalitetnu hranu), a ne da im serviraju po kljucu.

Ti si siguran da ovo radi?
Uvek?
Povod za moj komentar je lična muka po tom pitanju.
Ajd za drugo i da preskočim, ne smem da tvrdim da je uticaj bio dovoljno jak, al muzika...
Nit je u kući moglo da se čuje išta od ovih šundadžija, nit je to nevažna stavka u životu.
I još pride kad se nekom da da Bogu pukne kesa kad je delio talenat...
Prvi znaci reagovanja na bilo kakve podražaje bili na dobru muziku.
Apsolutan sluh i muzikalnost ocenjena sjajno od strane ozbiljnih iz struke.
Od pete stalno i aktivno bavljenje. Instrument, solfedjo, ozbiljni uspesi i opet saveti da je živa šteta da to ne bude životni poziv.
I tako sve lepo redom do letos, kad se kida sve, napušta muzička i prelazi na slušanje najgoreg šunda.
Uvek i svuda
.
Prvo sam mislila da je trenutni hir, pa krenula racionalan pristup bez predrasuda: "Zašto je to djubre".

Analizirali zajedno svaki tekst, svaki falš, svaku idiotsku melodiju al ništa. Složimo se al tu stajemo.
To se sluša i prati.
Ja se tešila da je tinjejdžerski inat, pišanje uz vetar, da će proći za mesec-dva.
Još nekad vidim tragove djavolskog podsmeha kad mi pusti neku neartikulisanu dernjavu. Dobro zna šta radi al radi.
Ni kuliranje s naše strane ne pomaže.
I nema znakova da će biti drugačije.

...mislila sam da preskočim ispovedanje nego me tvoj komentar povukao.
Može da bidne i ne mora da znači.

maksa83 maksa83 20:53 05.01.2018

Re: drugi

Ti si siguran da ovo radi?

Ne radi u principu, tj. radi do neke tačke. Lateralni uticaji su uvek jači od vertikalnih, i to što mu mama i tata naturaju će u jednom trenutku biti zamenjeno onim što vozi neko iz njegove okoline ko je "kul", ili ono što vozi većina.

Još nekad vidim tragove djavolskog podsmeha kad mi pusti neku neartikulisanu dernjavu. Dobro zna šta radi al radi.

To je klasičan bunt, otpor autoritetu, testosteron koji kaže "e, JA sad gospodarim svojom sudbinom, uta-ta" (ili bar muzikom koju slušam).
zilikaka zilikaka 20:58 05.01.2018

Re: drugi

To je klasičan bunt, otpor autoritetu, testosteron koji kaže "e, JA sad gospodarim svojom sudbinom, uta-ta" (ili bar muzikom koju slušam).

I kolko će taj, da prostiš testosteron da drma?
Znam mnoge koje nikad nije pustio.
c_h.arlie c_h.arlie 22:03 05.01.2018

Re: drugi

maksa83

...
Edit: Krug i moje dvanaestogodišnje dete zna da svira, bez da sam mu ga ja servirao. Nećemo da pobedi narodna muzika.

Tako je !
Ne-da-mo !
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 05.01.2018

Re: drugi



Povod za moj komentar je lična muka po tom pitanju.

Kakva bre muka, opusti se, nek sluša šta hoće, njegovo pravo, njegova stvar, njegov život jbt.
Previše mi roditelji sebi dajemo za pravo da decu upakujemo u neke, po nama, najbolje kalupe.

I kolko će taj, da prostiš testosteron da drma?


Ma to kod njih ide po nekim etapama, i sve mi se čini da te etape ne određuje muzički ukus nego bog te pita šta.

Ova moja "Amerikanka" je kao dete, baš dete, pre škole, oduševljavala starije jer im je bilo čudno da zna sve (verovatno ne baš sve ali dosta toga) tesktove Azre, i da ih peva.
Imala je, kasnije, u gimnaziji, i neki rok bendić u kom je pevala.
Možeš da zamisliš moje sreće i ponosa.

A onda totalni preokret, sve joj to postalo "glupo", uleti u neki neki hipsteraj, sve što je imalo preko hiljadu pregleda na jutjubu joj je bilo neinteresantno.
Onda sam prestao i da pratim šta sluša, nemam pojma šta sada sluša, i ne interesuje me pravo da ti kažem.

I to ti kažem, pusti momka, nemaju te tvoje "analize kvaliteta" nikavog efekta, sve će to da dođe na svoje i bez tebe.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana