Budućnost| Društvo| Film| Filozofija| Ljubav

50% Jewish, 37.5% Catholic 12.5% Orthodox - 100% Human!

Srđan Fuchs RSS / 21.01.2018. u 12:49

100% Left Wing!

 

 

Želeo sam jedne teme da se dotaknem, te naimenično da je nemoguće smatrati sebe pripadnikom levice ili građanske desnice a negovati mržnju u sebi. Pošto ste se žalili da vas mala fuksa zatrpava glupostima, stavljam samo ovaj vredni intervju Rajka Grlića.



Komentari (214)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mayo1 mayo1 20:22 22.01.2018

Re: Mržnja !

"...zna li se nešto ko je lik Jakov Sedlar?"


Ukratko: ljiga.
Sve je što treba - po potrebi.

Mani ga se.

freehand freehand 20:36 22.01.2018

Re: Mržnja !

mayo1
"...zna li se nešto ko je lik Jakov Sedlar?"


Ukratko: ljiga.
Sve je što treba - po potrebi.

Mani ga se.


Samo nek je tebe prizvao!
Đes Mayo, čoveče?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:39 22.01.2018

Re: Mržnja !

mayo1
"...zna li se nešto ko je lik Jakov Sedlar?"


Ukratko: ljiga.
Sve je što treba - po potrebi.

Mani ga se.




fala, Rođeni, nije Slavonac dugme!
Bili Piton Bili Piton 15:12 21.01.2018

Dobar,

skoro pa odličan film, i pazi kad ću reći - VRHUNSKI Glogovac u njemu. Vrhunski, stvarno. Treba pogledati.
angie01 angie01 17:47 21.01.2018

Re: Dobar,

Rajko Grlic,
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:54 21.01.2018

Re: Dobar,

Герлих, брат Герман, Германи ненацисти. Лала твој...моја једина преживела тета из Хрватске се удала у Фројлихе, то би, по смедеревски, били - Фрљићи.
JJ Beba JJ Beba 20:15 21.01.2018

film je

fenomenalan
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:33 22.01.2018

Re: film je

da, što kaže čika Fri, dok vošte Vjeku/Kaću nacoši, uzvikuju mu/joj, "pu, pederu, gade, komunisto", iako Grlićev genije aktera smešta upravo na desnu stranu lepeze - on je ustašin sin, desničar, mrzitelj Srba samo jer su Srbi, dok je na drugoj osoba takođe dvojnog identiteta: Ante/Vasilije, branitelj i policajac ali... Srbin!

predivno ispraćen kalambur, baš sam uživao, nema prevelike tragedije, samo mirna drama ljudskih odnosa i konflikt koji je umišljen na bazi ideoloških predrasuda...
bene_geserit bene_geserit 21:49 21.01.2018

kakva levica, kakva desnica?

nemoguće smatrati sebe pripadnikom levice ili građanske desnice a negovati mržnju u sebi

Jel ja ovo dobro citam - bilo kakve levice ali samo gradjanske desnice?
Sta je to ne-gradjanska desnica?
Sta je sa ekstremnom levicom tj. komunistima?
maksa83 maksa83 21:51 21.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

Jel ja ovo dobro citam - bilo kakve levice ali samo gradjanske desnice?
Sta je to ne-gradjanska desnica?


Valjda ovi Čarlivojevi Trunpoljubi:

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:21 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

bene_geserit

Jel ja ovo dobro citam - bilo kakve levice ali samo gradjanske desnice?
Sta je to ne-gradjanska desnica?
Sta je sa ekstremnom levicom tj. komunistima?


Do kakvog bi li kalambura tek stiglo da sam napisao sve što sam imao na umu. Da, dobro si video: komplet levica - verujem da bi se sa sa reformskim komunizmom dalo pregovarati o razumu prosto jer mislim da nisu suštinski duhovno fašisti - sa daljnjim desnim bi teško došlo do pregovora prosto jer neko uvažava kategoriju da je prihvatljivo ugaziti nekoga jer ima drugačije svetonazore. Već bliže centru može da se razgovara.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:30 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

Sta je sa ekstremnom levicom tj. komunistima?


Prigrlili su laissez-faire i postali multimilioneri! Ono, osim što drže legalno i u totalnom miru i redu slaboplaćenu radnu snagu, oni i pobeđuju. Nego, ekstremna levica nije komunizam, tačnije, današnja levica nema veze sa komunizmom, kao niti sa marksističko-lenjinističkom tradicijom, ali to je neka druga priča, za koju ova platforma nema ni mesta ni prostora:

freehand freehand 14:34 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

kao niti sa marksističko-lenjinističkom tradicijom, ali to je neka druga priča, za koju ova platforma nema ni mesta ni prostora:

Kao što ni današnji kapitalizam nema mnogo veze sa onim iz devetnaestog veka, ali je suština tu: pitanje svojine i eksploatacija, bez obzira na izmenjene mnetode, mešanja karata, vrste hipnoze i propatande i optiku kroz koju se gleda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:38 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

Prigrlili su laissez-faire i postali multimilioneri! Ono, osim što drže legalno i u totalnom miru i redu slaboplaćenu radnu snagu, oni i pobeđuju.


c_h.arlie c_h.arlie 14:39 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

freehand
kao niti sa marksističko-lenjinističkom tradicijom, ali to je neka druga priča, za koju ova platforma nema ni mesta ni prostora:

Kao što ni današnji kapitalizam nema mnogo veze sa obim iz devetnaestog veka, ali je suština tu: pitanje svojine i eksploatacija, bez obzira na izmenjene mnetode, mešanja karata, vrste hipnoze i propatande i optiku kroz koju se gleda.

Što reče Fuks negde iznad - pominjući 99 godina mira ... ne bi bilo loše da, s obzirom na rezultate, da se pozivanje na tu ideologiju - u bilo kojoj formi, obustavi barem na period od 200 godina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:46 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

što reče ti, "ko te pita", pričamo o principu, ja te pitam za princip. treba biti svestan ko ti je prijatelj a ko ne, a Srbima su sigurno zagrebački marksisti naklonjeniji nego njihova desnica. već njihovo postojanje bi, po meni, trebalo da uputi na to ko je ozbiljniji strateški saveznik za čuvanje srpskih interesa u RH. na desnici, ako neko iznenadi, iznenadi, domaćini smo ljudi, Srbi (dobro, Srbaelci), saslušaćemo ga. princip, ne delo, dobro mada kod mene jeste već na delu ovaj pristup. uopšte uzev, mislim da je ta komunistička, progonjena opcija, dakle nerežimska - među kvalitetnijima trenutno na tržištu ideja, a u Hrvatskoj, severozapadno od Rijeke i Zagreba, možda i najvrsnija.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:50 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

Kao što ni današnji kapitalizam


to je tek zanimljivo pitanje. Ima sjajna knjiga Tony Judta, dobro njega vole na Peščaniku, ali kome smeta neka preskoči, o promenama u teoriji; s obzirom da su godine kada se menjala ideologija ili kada se brisala zamišljena granica između ideologija, zove pre svega doba teorije. Gomila metafizičkih naklapanja o svemu. Knjiga pre svega nije debela, na stopedeset strana i ćao.

Za one koji vole da čitaju i dokoni su da saznaju nešto novo, ova njegova knjiga je o ba ve zna.
freehand freehand 14:54 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

na stopedeset strana i ćao.

Hvala čoveče, al mogao si to i polako, sa mačkom koja šeta po krovu...
Gde ćeš na Čarlija tako odjednom sa stopedeset strana?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:01 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

stefan.hauzer
Kao što ni današnji kapitalizam


to je tek zanimljivo pitanje. Ima sjajna knjiga Tony Judta, dobro njega vole na Peščaniku, ali kome smeta neka preskoči, o promenama u teoriji; s obzirom da su godine kada se menjala ideologija ili kada se brisala zamišljena granica između ideologija, zove pre svega doba teorije. Gomila metafizičkih naklapanja o svemu. Knjiga pre svega nije debela, na stopedeset strana i ćao.

Za one koji vole da čitaju i dokoni su da saznaju nešto novo, ova njegova knjiga je o ba ve zna.


THNKS FROM ME TOO (TIPKAM NESTO NA IBRUU PA ME MRZI DA MENJAM TASTATURU)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:11 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

a za Emsija, odmah da kažem ~ ništa od prepričavanja, druže. Obojica znamo da je krajnje vreme da kreneš da čitaš, a ne da ti neko sve sažvaće u par reči :)




()
maksa83 maksa83 15:25 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

a za Emsija, odmah da kažem ~ ništa od prepričavanja, druže.

Strašno !
c_h.arlie c_h.arlie 17:35 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

freehand
na stopedeset strana i ćao.

Hvala čoveče, al mogao si to i polako, sa mačkom koja šeta po krovu...
Gde ćeš na Čarlija tako odjednom sa stopedeset strana?!

Nekada sam mogao prilično brzo da čitam ... sećam se da sam "Trkači olovnih nogu" od Džemsa Džonsa, cca 1000 stranica, pročitao za 5 dana.
Inače, pri čitanju nisam voleo da otežem.
c_h.arlie c_h.arlie 17:36 22.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

maksa83
a za Emsija, odmah da kažem ~ ništa od prepričavanja, druže.

Strašno !

Eeeee, da !
Još je strašnije kada te izdaju tvoje uzdanice.
bene_geserit bene_geserit 09:36 23.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

Nego, ekstremna levica nije komunizam, tačnije, današnja levica nema veze sa komunizmom, kao kao niti sa marksističko-lenjinističkom tradicijom, ali to je neka druga priča, za koju ova platforma nema ni mesta ni prostora:

Kao što ni današnji kapitalizam nema mnogo veze sa onim iz devetnaestog veka, ali je suština tu: pitanje svojine i eksploatacija, bez obzira na izmenjene mnetode, mešanja karata, vrste hipnoze i propatande i optiku kroz koju se gleda.

Pa sad ako je ekonomsko pitanje pre svega, onda je, kao najkolektivistickija ideologija, komunizam najekstremnije levo.

A danasnji "kapitalizam", u USA pre svega, ima i ime - fasizam (iliti korporatokratija ili crony kapitalizam sto mu je sve jedno te isto, uostalom Musolini je tvrdio da je bolje ime od fasizma za taj sistem u kome politicari vladaju zajedno sa krupnim biznisima - korporatizam) i takodje dolazi dobrim delom sa leve tj. kolektivisticke strane.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:37 23.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

bene_geserit
sa leve tj. kolektivisticke strane.


док са друге стране користе десну тј. индивидуалистичку страну да разбију могућност индивидуе да се повеже у групу те стекне више изгледа да се одбрани од јачег ривала.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:08 24.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

Srđan Fuchs
bene_geserit
sa leve tj. kolektivisticke strane.


док са друге стране користе десну тј. индивидуалистичку страну да разбију могућност индивидуе да се повеже у групу те стекне више изгледа да се одбрани од јачег ривала.


Momci, ovo što vi pišete je čist anahronizam. Vidi se kako ste propustili promenu teorije.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:12 24.01.2018

Re: kakva levica, kakva desnica?

те генерације (ovde se misli na Novu levicu) су вратиле права човека на прочеље јавне сцене, стављајући их на место класне борбе. Тако антиципирају крај СССР-а јер ненамеравају да режим рођен у Октобарској револуцији изведу пред суд начела која су Маркс и Лењин осудили као буржаоске лажи. Али не знају то. Желе да учине нешто сасвим друкчије: настоје да дају нови импулс сучељавању идеологија о универзалном и појединачном, кроз утркивање у апстракцијама о демократији

brzo na čitanje Fransoe Firea! Posle ćemo da dođemo ovde, za nekoliko dana ili koliko već treba, i da se siti naispričamo :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:53 22.01.2018

Mordi/Džoni

srdjan.pajic
Srđan Fuchs
alselone
Pa ovom liku, tj. njemu dok je jos bio musko.



ubili su frajera u njemu.

isto kao mordehaj vanunu kod nas , s tim što smo mi duhovniji od Amera, pa ovaj nije postao ribica nego John Crossman, the Christian. da prevedem Dragoljuptču, Pajketu i Blogiju na srpski, to vam je kao da se partizan prekrsti u četnika, Kanađanin u Amera, a Drugoamerikanac u Jesus Camp, usled razočarenja.


Pa i onog baliju, što je bio koorganizator napada na WTC, su u ovom našem supermaksu izveli na pravi put i preobratili u čestitog pravoslavca (dobro, nije baš u eastern ortodox, ali jeste hrišćanin, odrekao se islama i kurana, shvatio svoje greške i zablude, i sad ima ceo život pred sobom da u udobnoj samici razmišlja o tome).

A taj supermax u Florensu je izgleda baš mračno mesto, mada spolja ne deluje tako, nego sam gledao neku emisiju. Tu ne tuku zatvorenike, ali šta im rade, bolje da ne znamo. I još usred dokumentarca, čuvari krenu da se žale na male plate, radno vreme i uslove rada...piš živi.

Inače, o tom zatvoru je robijaške dane do kraja svog života proveo i otac od Vudija Harelsona.


psihotortura, bog sveti zna šta im rade stvarno.
narcis narcis 20:41 22.01.2018

Re: Mordi/Džoni

Inače, o tom zatvoru je robijaške dane do kraja svog života proveo i otac od Vudija Harelsona.

zatvorilo ga is hira il zato što je rodio vudija
tasadebeli tasadebeli 21:19 22.01.2018

Novecento




















П.С. -



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:45 22.01.2018

Re: Novecento

da, hteo sam i da pričam o razlici duha kod Srba I-III generacije sa Zapada, i Srba iz domaje, ali sutra i docnije, pošto sam zatočen trenutno u godišnje finansijskom izveštaju, a to je make no mistake rabota, ako hoćeš da produžiš da budeš slobodni građanin i do(ovo)godine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:07 23.01.2018

Re: Novecento

da, lepi ljudi, neverovatno, Vindzorci, zvao ih njihov premijer, onaj Justin Trudimirović da mu pevaju na nekom koktelu, pa je išao srpski hor duhovne muzike da mu peva! nego, počela, du'ovna revolucija i kod vas! bravo, braćo Rusi, to se traži, sloboda i neustrašivost a ne servilnost duha!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:59 22.01.2018

Hrvatsku prvo treba razumeti...

...pa tek onda razmatrati eventualno postojanje, odnosno odsustvo mržnje.

Meni je zanimljiva zaprepašćenost sadašnjih srpskih klinaca (a bogami i nekih starijih) zbog toga što ih niko nije priklao ili bar ujeo u toku njihovog kratkotrajnog boravka tamo.
Posle toga naravno sledi oduševljenje i zapomaganje u stilu "ko nas BRE zavadi?!" (ovo je inače hrvatska pežorativna fraza, kojom s prezirom opisuju Srbe "jugonostalgičare" ).

Bojim se da je stvarnost mnogo kompleksnija.
tasadebeli tasadebeli 22:18 22.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

vrabac_onaj

Bojim se da je stvarnost mnogo kompleksnija.



stefan.hauzer stefan.hauzer 22:20 22.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

Bojim se da je stvarnost mnogo kompleksnija.



Zar nije svaka stvarnost mnogo složenija?



vrabac_onaj vrabac_onaj 22:24 22.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

stefan.hauzer
Bojim se da je stvarnost mnogo kompleksnija.



Zar nije svaka stvarnost mnogo složenija?





misliš сложенија?
:)

tasadebeli tasadebeli 22:43 22.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

vrabac_onaj
stefan.hauzer
Bojim se da je stvarnost mnogo kompleksnija.



Zar nije svaka stvarnost mnogo složenija?





misliš сложенија?
:)




Мисли složenija.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:41 22.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

Децо...
...или се лепо играјте или свако својој кући!
tasadebeli tasadebeli 08:15 23.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

vrabac_onaj
Децо...
...или се лепо играјте или свако својој кући!



Мислиш лепо igrajte?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:05 23.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

Taske, umara me tvoja pakost, stvarno, duh zlobe. duše zlobe i neistine, aj šibaj iz Aljoše da ne bi dobio po pičci od mene!
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:41 24.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

inače, da ne bude zabune, mene su jednom kritikovali zbog korišćenja reči "kompleksnost", a ne "složenost" i kada sam rekao da ja nisam preveo tako reč, nego sam je uzeo iz originala, član komisije pogleda u fusnotu i kaže, a kolega, knjiga je prevedena u Zagrebu, dakle "složenost".



(ne bih objašnjavao foru, ali eto, čisto da se zna na šta мислим)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:27 24.01.2018

Re: Hrvatsku prvo treba razumeti...

stefan.hauzer
inače, da ne bude zabune, mene su jednom kritikovali zbog korišćenja reči "kompleksnost", a ne "složenost" i kada sam rekao da ja nisam preveo tako reč, nego sam je uzeo iz originala, član komisije pogleda u fusnotu i kaže, a kolega, knjiga je prevedena u Zagrebu, dakle "složenost".



(ne bih objašnjavao foru, ali eto, čisto da se zna na šta мислим)


još teže je u odnosu sa Hebrew-om, recimo, o arhitekturalnim pravcima pri gradnji Kupole nad Stenom, kada ti stane mozak na državnom ispitu, pa ne mo'š da se setiš reči na Ivritu nit za "kompleksno" nit za "složeno"...
ps. u jednom momentu života sam čak izgubio veru da je moguće to savladati, da ne bi one bleje s filmovima dok se ne rastope boje, s Kojenkama... ne bi danas bio čovek od mene.

narcis narcis 22:39 22.01.2018

srle brate jevrejine

ja sam švabo taman kolko si ti i ova jevreji,
no el ovo tačno
tasadebeli tasadebeli 22:48 22.01.2018

Re: srle brate jevrejine

narcis
ja sam švabo taman kolko si ti i ova jevreji,
no el ovo tačno



Благо вама двојици.

Ја и не знам више шта сам. Ни у ком проценту.

Једино ко ми још спомиње проценте јесу ови из банке када ми прерачунавају камате на минус на рачуну.



narcis narcis 23:03 22.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Благо вама двојици.

blago nama troma, pošto je i gospoća aja promenila srpsko ime i uzela jevresko, a ona je tek u petom kolenu jevrejka bez obzira što u četvrtom više nisi familija.
i ja znam da su moji nemci došli iz frankfurta ili munchena, verovatno čukundeda bio podeljena ličnost pa se sjedinio tek ovde.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:03 23.01.2018

Re: srle brate jevrejine

ja nisam nikada ni tvrdio da sam Jevrejin, vi ste me ovde napravili Jevrejinom, što kažeš ti, da imamo jednog čivuta u društvu da ne ispadne da ne volimo čivute - mada, i to je upitno, pošto Moše kaže u Tori, u Knjizi Levitskoj, svešteničkoj: "da ako stranac živi sa vama 6 godina i poštuje zakon kao i vi, učinite mu sedmu godinu šabatnjom i prihvatite ga kao svog." ja živim već 22 godine, tako da napravi sam računicu, 6x3 + 3 šabatnje, znači ne sto odsto, nego 300 odsto Jevrejin ! dok, ovde sam po potrebi, da bih jedio mejnstrim, kao što i u pravoslavnim krugovima insistiram na svetosti istorijskog poslanja Izraela, ili u američkim što sam bombardovao marksističkim humanizmom, ili Rabija srbskog jedio kada sam mu dokazao da Jevanđelje po Jovanu nije judeofobno... samo što masa ljudi ne čita svoje spise, Jevreji ne čitaju Toru, evo ni profesor Tasić ne poznaje Novi Zavet, iako nema nigde više Hrista nego tamo, to je, well, tako obično i ljudski.

druga stvar, genetički, bez obzira što sam ja tek frtalj Jevrejin po genima (jevrejstvo je izbor Duha, ne rasni ili nacionalni odabir; ako ćemo pravo, no to ni sam Izrael nije načisto i postoji polemika kod nas, kako sve brže ulazimo u postideološku i poslereligijsku eru (otud i svi radikalizmi starih monoteističkih sistema, Islam, najmlađi buraz prednjači, velik je Alah)), ne postoji niti jedna studija koja tvrdi da gen ne može da prespava jednu generaciju pa se sasvim razbudi u narednoj?

za ovo nešto cinično-podjebavalački što si me pitao, nisam pogledao into the matter, kada reformulišeš pitanje da zvuči ljucki i bracki, pogledaću. ajd, zdravo, živo, nisam još izvješće dovršio.
tasadebeli tasadebeli 09:15 23.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Srđan Fuchs

samo što masa ljudi ne čita svoje spise, Jevreji ne čitaju Toru, evo ni profesor Tasić ne poznaje Novi Zavet, iako nema nigde više Hrista nego tamo, to je, well, tako obično i ljudski.



Наравно.

То је зато што и јесмо људи, а не богови.

Или не дај боже, нека виша раса.

И немој да ме нервираш, ти знаш шта сам рекао оном Пупану када је искористио ову реч


jednog čivuta


у свом коментару упућеном теби.


za ovo nešto cinično-podjebavalački što si me pitao, nisam pogledao into the matter, kada reformulišeš pitanje da zvuči ljucki i bracki, pogledaću. ajd, zdravo, živo, nisam još izvješće dovršio.



Није да браним Драгољуба, али ти престани више да бацаш те своје процентуалне удице трансферисане самомржње са духовних висина изабраног народа, па онда ни ми духовни геџовани нећемо ни да се пецамо.

Нема ту никакве злобе.

Само здравог разума који не пристаје да га духовни шибицари мунтају и зајебавају.
c_h.arlie c_h.arlie 09:56 23.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Srđan Fuchs
ja nisam nikada ni tvrdio da sam Jevrejin, vi ste me ovde napravili Jevrejinom, što kažeš ti, da imamo jednog čivuta u društvu da ne ispadne da ne volimo čivute - mada, i to je upitno, pošto Moše kaže u Tori, u Knjizi Levitskoj, svešteničkoj: " da ako stranac živi sa vama 6 godina i poštuje zakon kao i vi, učinite mu sedmu godinu šabatnjom i prihvatite ga kao svog." ja živim već 22 godine, tako da napravi sam računicu, 6x3 + 3 šabatnje, znači ne sto odsto, nego 300 odsto Jevrejin ! dok, ovde sam po potrebi, da bih jedio mejnstrim, kao što i u pravoslavnim krugovima insistiram na svetosti istorijskog poslanja Izraela, ili u američkim što sam bombardovao marksističkim humanizmom, ili Rabija srbskog jedio kada sam mu dokazao da Jevanđelje po Jovanu nije judeofobno... samo što masa ljudi ne čita svoje spise, Jevreji ne čitaju Toru, evo ni profesor Tasić ne poznaje Novi Zavet, iako nema nigde više Hrista nego tamo, to je, well, tako obično i ljudski.

druga stvar, genetički, bez obzira što sam ja tek frtalj Jevrejin po genima (jevrejstvo je izbor Duha, ne rasni ili nacionali odabir, ako ćemo pravo, no to ni sam Izrael nije načisto i postoji polemika kod nas, kako sve brže ulazimo u postideološku i poslerelgijsku eru (otud i svi radikalizmi starih monoteističkih sistema, Islam, najmlađi buraz prednjači, velik je Alah), ne postoji niti jedna studija koja tvrdi da gen ne može da prespava jednu generaciju pa se sasvim razbudi u narednoj?

za ovo nešto cinično-podjebavalački što si me pitao, nisam pogledao into the matter, kada reformulišeš pitanje da zvuči ljucki i bracki, pogledaću. ajd, zdravo, živo, nisam još izvješće dovršio.

Nije lako biti Srbin !
Nije lako biti Jevrejin !
bene_geserit bene_geserit 09:57 23.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Srđan Fuchs
u Knjizi Levitskoj, svešteničkoj: "da ako stranac živi sa vama 6 godina i poštuje zakon kao i vi, učinite mu sedmu godinu šabatnjom i prihvatite ga kao svog."

Sto jes jes, par godina da dobijes zelenu kartu i jos pet za drzavljanstvo i za 7 godina si "domaci" (sem ako si indus ili kinez, onda 17). Nego ne znam kako se ovo odnosi na ilegalnu imigraciju, to sa postovanjem zakona samo delimicno ispunjavaju.
genetički, bez obzira što sam ja tek frtalj Jevrejin po genima ... ne postoji niti jedna studija koja tvrdi da gen ne može da prespava jednu generaciju pa se sasvim razbudi u narednoj?

Interesantno, kao sto postoji SRY “master switch” gen koji odredjuje da si musko, postoji i neki gen za to da li si jevrej. Nadam se da nije zaglavio na Y hromozomu, obzirom da Y chromosome nestaje (bar tako tvrde naucnici, istina ne bas pouzdano, negde sa verovatnocom sa kojom postoje crne rupe), .
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:29 23.01.2018

Re: srle brate jevrejine

bene_geserit

Sto jes jes, par godina da dobijes zelenu kartu i jos pet za drzavljanstvo i za 7 godina si "domaci" (sem ako si indus ili kinez, onda 17). Nego ne znam kako se ovo odnosi na ilegalnu imigraciju, to sa postovanjem zakona samo delimicno ispunjavaju.

Interesantno, kao sto postoji SRY “master switch” gen koji odredjuje da si musko, postoji i neki gen za to da li si jevrej. Nadam se da nije zaglavio na Y hromozomu, obzirom da Y chromosome nestaje (bar tako tvrde naucnici, istina ne bas pouzdano, negde sa verovatnocom sa kojom postoje crne rupe), .

sada, zavisi ko si, kako se prilagođavaš zakonu - ako si vlada, šutneš napolje ilegalne, međutim, ako si gospodin čovek pilot -

odbiješ da poslušaš vladin zahtev
, neka ih ćeraju sami ako su mangupi.

ne verujem da postoji neki gen koji određuje da li si jevrejin (hebreo, ivri, hebrew), jevrejin prosto znači nomad, onaj koji menja mesto boravka. da li si već judejac, jew, juif, jud, većina, nekadašnji žitelj judeje (I CCE), to je već polemika. po pravilu, svet tvrdi jedno, a izrael drugo. da l' smo izraelci, pogledaj već Zakon o Povratku - tehnički rečeno, po tom zakonu, tvoji unuci i u određenim instancama i praunuci, iako će biti Ameri, imaju pravo povratka/državljanstva! vode računa ljudi o svom narodu, nema zezanja. za uzor i divljenje.

However, differences of opinion have arisen as to whether a person who claims citizenship under the Law of Return should be automatically registered as "Jewish" for census purposes. According to the halakhic definition, a person is Jewish if his or her mother is Jewish, or if he or she converts to Judaism. Orthodox Jews do not recognize conversions performed by Reform or Conservative Judaism. However, the Law provides that any Jew regardless of affiliation may migrate to Israel and claim citizenship.


tako da, ako još neko pisne o tome da li jesam ili nisam jew će zauvek završiti na mojoj lajni. ako se izrael ne nervira oko tog pitanja, nema razloga ni da se narkis il' blogi nerviraju... nego, šta kod vas, kod nas (donjeg nas ) levičari baš pravili darmar u parlamentu tokom Pensove posete (i Arapi i Jevreji Izraelci). terete ga da je mesijanski ludak i opasan čovek, koji će skupa s našim mesijanistima i opasnim ljudima dovesti do opšteg rata na Bl-istoku...
vcucko vcucko 18:51 23.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Srđan Fuchs

ne verujem da postoji neki gen koji određuje da li si jevrejin (hebreo, ivri, hebrew), jevrejin prosto znači nomad, onaj koji menja mesto boravka.

tako da, ako još neko pisne o tome da li jesam ili nisam jew će zauvek zavšiti na mojoj lajni. ako se izrael ne nervira oko tog pitanja, nema razloga ni da se narkis il' blogi nerviraju...

Jbg, ako je Jevrejin nomad, onda Sabre nisu Jevreji?

Nego, zanima me nešto: da li zaista vredi ono o nasleđivanju jevrejstva po majci? U smislu, ako ti je recimo prababa sa majčine strane bila Jevrejka, ali strogo po ženskoj liniji, onda si i ti Jevrejin (ili imaš puno pravo da to budeš, kako god). Tako sam čuo, više puta od više njih, ali nikad recimo od nekog baš pouzdanog.
c_h.arlie c_h.arlie 19:50 23.01.2018

Re: srle brate jevrejine

vcucko
Srđan Fuchs

ne verujem da postoji neki gen koji određuje da li si jevrejin (hebreo, ivri, hebrew), jevrejin prosto znači nomad, onaj koji menja mesto boravka.

tako da, ako još neko pisne o tome da li jesam ili nisam jew će zauvek zavšiti na mojoj lajni. ako se izrael ne nervira oko tog pitanja, nema razloga ni da se narkis il' blogi nerviraju...

Jbg, ako je Jevrejin nomad, onda Sabre nisu Jevreji?

Nego, zanima me nešto: da li zaista vredi ono o nasleđivanju jevrejstva po majci? U smislu, ako ti je recimo prababa sa majčine strane bila Jevrejka, ali strogo po ženskoj liniji, onda si i ti Jevrejin (ili imaš puno pravo da to budeš, kako god). Tako sam čuo, više puta od više njih, ali nikad recimo od nekog baš pouzdanog.

Svi smo mi Jevreji !
maksa83 maksa83 19:57 23.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Svi smo mi Jevreji !

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:02 24.01.2018

Re: srle brate jevrejine

vcucko

Jbg, ako je Jevrejin nomad, onda Sabre nisu Jevreji?

Nego, zanima me nešto: da li zaista vredi ono o nasleđivanju jevrejstva po majci? U smislu, ako ti je recimo prababa sa majčine strane bila Jevrejka, ali strogo po ženskoj liniji, onda si i ti Jevrejin (ili imaš puno pravo da to budeš, kako god). Tako sam čuo, više puta od više njih, ali nikad recimo od nekog baš pouzdanog.


прво, ваља дефинират тко су Сабреси? обично сматрамо да је континуитет бивања на земљи задржало теко можда неких 20-ак хиљада породица. практично посматрано, изузев тих 20-ак хиљада (btw, obrati pažnju koliko se Rajko sapliće u intervjuu na hiljade i tisuće, njemu spontano izlazi "хиљада" a onda se seti da je na HRT-u pa preinači u "tisuća", iako je prvo grcizam a drugo slovenska, lepa reč; isto, jesi gledao juče na RTL-u intervju sa Karabatićem kako uporno novinar pokušava da ga navede na izliv velikohrvatstva, a dečko uporno ponavlja da "podjednako voli Hrvatsku i Srbiju jer mu je "otac iz Trogira a mati iz Niša", i da mu je jednako srca na Balkanu"? ), који су очували присуство на Косову и Метохији, кхм... у Јудеји и Галилеји су једини прави Сабреси... сви остали су номади, дакле Хебреји иако не Је'удеји (од XIII столетија наовамо), а ипак да и Јудејци по вери , иако можда ипак не, јер код тих генерација, посебно позно XIX-oвековних, заправо, није играла улогу вера у Бога, колико вера у идеал повратка на тло Арец Израиља... рецимо, мој тата никада није размишљао о томе, иако му је рођена сестра запалила (добро, није рођена, али је била као рођена пошто је одрасла под нашим породичним кровом, она је била једина преживела Јасеновац, поред Леине деце коју је деда евакуисао - она је била Pure Jew, оно баш је инсистирала на томе, и онда је мазнуо један Fröhlich, Фрљић, Сарајлија и IDF-овац и она је запалила 1950-их) у Израел. те прве комуне су биле нето-реализација марксистичких снова о идеалном друштву, прича о кибуцима, итд. онда се код њих створила једна врста надмености, као, ми смо Сабреси, ми смо гутали турска и британска срања док сте ви ладили јајца тамо по Југославијама и сев. Африкама... тако да, сви смо ми Ивриим, Евреи, номади, почев од Авраама, преко Мојсија и Давида, до ционистичке организације. рецимо, ја се често препирем са слободним зидарима из јеврејских редова, реко', "како сте ви, браћо, јудејске вере, када вас интересују капитал и моћ, а не човек? више су, онда, они рани кибучари-комунци Јудејци него ви"... они се онда нешто дрндају на мене, као, а то је ортодоксни религијски приступ (зато што им је оно чувено - Мојсијево The Golden Calf scene; кост у грлу)...

друго нешто, доктрину о установљавању јудејског идентитета кроз мајку су увели рабини у периоду после рушења јерусалимског храма, просто јер су се римски војници иживљавали над нашим женама.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:52 24.01.2018

Re: srle brate jevrejine

interesantni su tu beduini Sinaja, oni, recimo, smatraju da je Musa, Mojsije, njihov sunarodnik, i da je deo Avraamita koji je otišao za Mojsijem, zapravo njihov narod. Bedoui znači isto što i Ivrii, prosto dve redakcije jezika, menjalac staništa. međutim, sada, kako jel'te ulazimo u postreligijsko doba, odnosno da religija postaje zapostavljena i sporedna sa razvojem visoke tehnologije i mikronauke, sve više se u akademskim krugovima postavlja pitanje redefinicije identiteta... e tu, upravo na toj ravni, kako je pisao jednom fenomenalno Amos Oz, analizirajući fundamentalizaciju drevnih monoteističkih sistema, nastaje njihov (drevnih sistema) strah: bombaši-samoubice kod najmlađeg buraza, etnofiletizacija Predanja/Tradicije kod srednjeg, i vulgarna sanktifikacija tla umesto čoveka, kod najstarijeg.

zanimljivo, imali smo jednom međuteološki seminar u Jerusalimu, došli protestanti, došli katolici, došli judejci (svo troje, ortodoksni, reformski i konzervativni), došli braća derviši, i ja, srks (osvetlao obraz pravoslavnih pošto oni tradicionalno ne učestvuju na tim tribinama)... i sada, pričaju o koncpetu lažnog mesije na osnovu Kurana te jevrejskog te hrišćanskog pisma (namerno tako kažem, jer u judaizmu nema koncepta starog zaveta ili starog izraela, koji je suštinski hrišćanski judeofobni koncept: sve je jedan zavet, i Izrael je jedan te isti Izrael kroz sve vreme trajanja, nema Starog, palog Izraela i Novog Izraela inkorporiranog u evangelizam, katolicizam ili ortodoksizam, već je sve jedan te isti Izrael, Crkva je Crkva, ali nije Izrael, that's the antisemitic notion). sada, kako sam ja tu bio najmlađi (tada u svojim 20-im godinama) a prvi sledeći mladi teolog do mene je imao oko 70 , i sada, priča moj počivši drugar, Abd al Vahid Palavičini, milanski aristokrata koji je prešao kao mladić u derviški islam, pitam ja, "dobro, svi ističete u principu zajedničke koncepte ljubavi, mira, lažnog političkog lidera koji ujedinjenjuje svet na manipulativnim premisama i stvara One World G-ment - zašto onda ne možete da ustanovite mir između svojih sledbenika? i derviš ustane onako da odgovori, posle smo postali drugari, tek - počinje da se trese ta čitaonica gde je bio seminar! i trese se... protestanti i katolici gledaju u mene, ja u Palavičinija a on sleže ramenima, uhvatimo svi žišku napolje! a ono - zemljotres! nikada nisam dobio odgovor na to pitanje, zašto ne mogu da se iskuliraju i izmire, al' sam naknadno saznao odgovor.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:18 24.01.2018

Re: srle brate jevrejine

odgovor leži u XIX stoleću. naime, dotad niti jedan od sistema nije izlazio izvan duhovnih i antropos-okvira (jeste nešto malo Saladin da bi motivisao vojsku protiv Križara, al' to se svodi uglavnom na povjesnu epizodu). sa enormnom politizacijom XIX veka, džihad, umesto rata protiv ličnih mana, postaje rat protiv inovernih/nevernih, tlo Judeje postaje sveto umesto čoveka - pravedno tačnije, ne postoji koncept "svetosti čoveka" u judaizmu, postoji jedan Bog i on je svet - u hrišćanstvu je kompleksni i nedokučivi odnos ličnost Oca, Sina i Duha; i još radikalnije u ranom XX stoleću kod Germana, Führer postaje nasilni mesija umesto Raspetog u Jerusalimu mirotvorca.
narcis narcis 19:41 24.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Није да браним Драгољуба, али ти престани више да бацаш те своје процентуалне удице трансферисане самомржње са духовних висина изабраног народа, па онда ни ми духовни геџовани нећемо ни да се пецамо.

al jesi.
srle bate na najboljem si putu da davežom sa jevrejima i jevresjtvom stvoriš kolektivnu mržnju prema njima kod blogera. daviš, i to ne gugutke već blog i blogere tim projudaizmom a i svojim salonskim antikomunizmom.
a i nemaš filing za osećaj za zajebanciju il nisi u oku, ona baletistkinja ( poštujem je kao balerinu i umetnicu handerprocent tu nema dvojbe) daklem ista je promenila ime pozivajući se na nekakvu istoriju porodice i glumi nekakvu beogradžanku, obavesti se da ti ne prepričavam, ti ovde daviš sa judaizmom,
i ja mogu onda ladno da davim sa dojčeizmom i da se nazivljam hans dittrich bez genšera.
aj razmisli pa mi kaži kako bi se ti ponašao, a i šire blog, kad bih ja počeo da se potpisujem sa ditrih

iskreno tvoj
Hans Dittrich
c_h.arlie c_h.arlie 21:08 24.01.2018

Re: srle brate jevrejine

narcis
Није да браним Драгољуба, али ти престани више да бацаш те своје процентуалне удице трансферисане самомржње са духовних висина изабраног народа, па онда ни ми духовни геџовани нећемо ни да се пецамо.

al jesi.
srle bate na najboljem si putu da davežom sa jevrejima i jevresjtvom stvoriš kolektivnu mržnju prema njima kod blogera. daviš, i to ne gugutke već blog i blogere tim projudaizmom a i svojim salonskim antikomunizmom.
a i nemaš filing za osećaj za zajebanciju il nisi u oku, ona baletistkinja ( poštujem je kao balerinu i umetnicu handerprocent tu nema dvojbe) daklem ista je promenila ime pozivajući se na nekakvu istoriju porodice i glumi nekakvu beogradžanku, obavesti se da ti ne prepričavam, ti ovde daviš sa judaizmom,
i ja mogu onda ladno da davim sa dojčeizmom i da se nazivljam hans dittrich bez genšera.
aj razmisli pa mi kaži kako bi se ti ponašao, a i šire blog, kad bih ja počeo da se potpisujem sa ditrih

iskreno tvoj
Hans Dittrich

Meni ne smeta što afirmativno govori o Jevrejima.
Čak mi je drago.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:03 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

narcis

aj razmisli pa mi kaži kako bi se ti ponašao, a i šire blog, kad bih ja počeo da se potpisujem sa ditrih

iskreno tvoj
Hans Dittrich


Hans-še Dittrich-še Ђенка, било би ми смешно и симпатично. За шири блог не знам, сигуран сам да би већ неко направио зафрканцију на тај рачун, и живот би ишао даље. Иначе, смејем се здравом хумору, када је спрдња на сопствени рачун, када је спрдња на туђи рачун, обично се не смејем пошто је то перфидни хумор (edit> sa iznimkom kod Makse, taj je sposoban čak i perfidni humor da učini zabavnim! ). Ма шта велиш ово:

na najboljem si putu da davežom sa jevrejima i jevrejstvom stvoriš kolektivnu mržnju prema njima kod blogera


Озбиљно? Ни мање ни више него си свестан могуће реакције читавог колектива? Ипак изгледа није одумрео тај прадеда Dittrich у теби сасвим. Не знам шта је са Ајом Јунг, нисам чак ни знао да је мењала име, како се звала раније - Љепосава Јанковић? А иначе, било је већ са њеним последњим текстовима очигледно да се продала режиму за кинту. Јеби га, када се освести, биће јој жао. А можда су то уопште и неке масонске комбинације, ђаво ће га знати.

Није да браним Драгољуба, али ти престани више да бацаш те своје процентуалне удице трансферисане самомржње са духовних висина изабраног народа, па онда ни ми духовни геџовани нећемо ни да се пецамо.


Да, да, кратак је пут од комунисте до Љотића, добро је то Хана Арент приметила. Прво, уопште не доживљавам себе као духовно високог, напротив, духовно сам дебео, као Будо, солидан, велико срчулечке иште и велику запремину. Самомржња? Глупости и гадно уписивање. А и ја се препирем с неким у чијем хришћанству нема ни Х од христа, нити љ од љубави за ближње, само пуки београдски бес и којем је већи интелектуални домет да uredi Љотића српском народу него да узме и ишчита Нови Завет.

PS. Тривија: Нисам могао да пронађем који коментар је Драгољуптчо цитирао, па сам 'ладно ишао код Крлета да видим да ли је то његов коментар. 'Ладно сам мислио да су то Крлетове речи, ето, Таске, ту те је одвела злоба.

narcis narcis 12:28 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Озбиљно? Ни мање ни више него си свестан могуће реакције читавог колектива?

najozbiljnije, to je ono što se vika stil a ne tvrdnja, tko će veruje da ja mogu da pričam u ime kolektiva blogera B92, nitko pa ni ja. al mora da priznaš da pojačava utisak.
a za nesrećnu aju ide u veliko na fejzu snimak sa teveja i intervju u novinama gde ona navodii svoje profano ime i razlog svog prosvećenja.
i tačno je da ume gen da proradi i u Xgeneraciji, recimo kod mene je befel befel kad dođe sa više instance i tu nema razgovora, kao i disciplina kad se radi. a ovako , šta ti pričam vidiš i sam. sa vakimsam u stanju da se raspravljam i konfrontiram dok se ne izda naređenje da nešto mora da se uradi po crteži ai nema mesta improvizaciji sem kad crtač nije prati stanje na terenu pa se mere sa crteža ne slažu sa merama na terenu pa dobjemo onu čuvenu sliku gde se tranvanjskešine ne susreću ili kvadrati za biljke ne slažu sa biljkama na terenu.
ozbiljno, smanji malo doživljaj sa tvojim judama, ćegi namrznemo , eto nisam teo da se udubim u tu priču o konvertitu koju si izneo, dosadilo brate turčine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:01 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Брате Турчине - ово је већ ближе разуму пошто смо били 4 стотине година у исту државу (стари Наисус и дуже 324-638) са Палестинците, ама, јеси ти чуо за стару нишлиску-сионску: "Љуби, па остави"? Баш "љуби па остави", не "облати па остави". It's fuckin' free weblog & Ај кам ин пис.
narcis narcis 21:34 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:57 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Dobro, ova vrsta nipodaštavanja je bezvezna. Pavić, ima zanimljivih ljudi s tim prezimenom. Krtolica, well, diskutabilno za karijeru. Ejdrijen je lepo ime. Aja ju je verovatno nazivao neko u detinjstvu.
narcis narcis 22:13 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Srđan Fuchs
Dobro, ova vrsta nipodaštavanja je bezvezna. Pavić, ima zanimljivih ljudi s tim prezimenom. Krtolica, well, diskutabilno za karijeru. Ejdrijen je lepo ime. Aja ju je verovatno nazivao neko u detinjstvu.

ti stvarno ne razumeš poantu il nećeš da razumeš.
uostalom potrudi se da pročitaš njen intervju o petoj generaciji beogradžana koja živi u istoj kuči, i kako ona kao rodženi beogradžanin zba, mo više, bolje , jače da voli beograd od gedžovana koji joj uništiše grad.
ona i takve pojave jesu za ismejavanje.
kao ona uličarska baraba koja je meni oduzimala pravo da budem nišlija pošto sam samo rođen i živim u niš , a on kao drugotreće koleno je nišlija , bez obzira što je sav njegov dorinos ništu to što se ljudi sebaju kad vide uličarsku barabu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:28 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Meni to zvuči sve kao teški kompleksi, kod Ejdrijen mislim. No dobro, njena stvar. Ko ti je negirao Nišlijstvo, Strongi? Nije on baš baždaren momak, ti si ono šta voliš i odakle voliš da budeš. Ne znam šta te to sekira, ja, kada sam došao u... u... u onaj grad u onoj zemlji što mi ne da Hans Ditrih Ђенка da pominjem, milion ljudi je bilo sa milion različitih strana. Živeo sam u ulici one Elene što joj sin Kosta od Naisus beše. Sve nas bolele brige ko je odakle, važno da su ljudi super i da se voledu.
narcis narcis 22:41 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Srđan Fuchs
Meni to zvuči sve kao teški kompleksi, kod Ejdrijen mislim. No dobro, njena stvar. Ko ti je negirao Nišlijstvo, Strongi? Nije on baš baždaren momak, ti si ono šta voliš i odakle voliš da budeš. Ne znam šta te to sekira, ja, kada sam došao u... u... u onaj grad u onoj zemlji što mi ne da Hans Ditrih Ђенка da pominjem, milion ljudi je bilo sa milion različitih strana. Živeo sam u ulici one Elene što joj sin Kosta od Naisus beše. Sve nas bolele brige ko je odakle, važno da su ljudi super i da se voledu.

foliraš da ne razumeš, i nije strongmen.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:09 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Jebem mu sveca, reci lepo šta 'oceš, nisi Bugarin, Hans Dittrich si! Što sam ja menjo prezime?! Nisam, ako te to muči. Jebeš ti to kada Krle gore prepisuje lekove iz pakosti, a ti nemaš lekove. Meni je to mnogo alarmantnije, te da mu se 11-oro blogera uvlače u milionersku bulju, od Aje, Hansa i mene! Mene !
narcis narcis 23:57 25.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Srđan Fuchs
Jebem mu sveca, reci lepo šta 'oceš, nisi Bugarin, Hans Dittrich si! Što sam ja menjo prezime?! Nisam, ako te to muči. Jebeš ti to kada Krle gore prepisuje lekove iz pakosti, a ti nemaš lekove. Meni je to mnogo alarmantnije, te da mu se 11-oro blogera uvlače u milionersku bulju, od Aje, Hansa i mene! Mene !

ismejavam pokondirene tikve, pošteno, ne nužno tebe ne nužno aju, već sve one koji misle da ako iskopaju nekog pretka australopitekusa da su nešto blji ili da su i oni australopitekusi. nisu čak ni austalopitekusi ne mogu da budu.
dobro ja sam prznica na blogu, nema skog s nisam zakačio, takosamkakisam, neko se sprda neko se smeje nekom sam sipičantan nekom antipičantan, uglavnom to sam dragolju. e sag ako ja iskopam da sam u rodu u pedesetom kolenu sa marlenom ditrih , el ću budem manja prznica, manje antipičan?
prihvatljiviji zato što sam u rodu sa tom, manja ili prihvatljivija prznica.
nije nužno ni da budem nišlija, osim u domenu mog zezanja sa jezikom, ni srbin , nužno je da sam građanin srbije. to je jedina stvar vredna pažnje i pripadanja.
i bilje da završimo jer ovo se odužilo više nego što jedna sitna podjebancija zaslužuje pažnju. prelazi u nešto što mi nije ni na kraj pameti.
dragoljub hans selimir dittrich dxxxić, sr
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:35 26.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Ja te volim ako si u srodstvu sa Plavim Anđelom, Hanše Ditriše, pa sve i da si onom vašem malom nadrndanom Brki štit držao, da si Ditrihović te oslobađa za čitavu večnost.



PS. Kada su me zvali na blog (2006.) trebao im je glas iz Izraela, rekli su: "Strašno će ti oponirati, ali nemoj da te to brine." Ja reko': "Odlično, uzeću niknejm koji će ih još više nervirati." Al' jedna stvar, uvek sam blogerisao ono što osjećam, bilo ispravno ili pogrešno. Pokondirao se nikad nisam.
narcis narcis 12:08 26.01.2018

Re: srle brate jevrejine

u srodstvu sa Plavim Anđelom

jesam u srodstvu sam , sestra mi je bukvalno sa krštenicom marlena ditrih, jedino što nije ta marlena na koju ti mislišjerbo je jedno 50 g. mlađa.
narcis narcis 12:22 26.01.2018

Re: srle brate jevrejine

evoo da tinacrtam o čemu pričam

LINK



a evo jojš jedne kokoške kolenovićke beogradžanske

narcis narcis 12:30 26.01.2018

Re: srle brate jevrejine

o ovome ti pričam
edit
narcis narcis 12:40 26.01.2018

Re: srle brate jevrejine

pa sve i da si onom vašem malom nadrndanom Brki štit držao,

onomad kad su nemci došli u lov kod nas pozvali i mog dedu a im se prdruži al ih on ladno odbio odričuči se nemačkog porekla. čisto da ti bude jasno nemci su teli da se deda pridruži njima kao folksdojčer al je on ladno odbio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:59 26.01.2018

Re: srle brate jevrejine

Znam, pisao je moj deda, partizan, o časti tih Nemaca-Srba u memoarima, jako dirljivo. Bila je i ona lepa vojvođanska serija, Vere i zavere, isto o njima, po Tišminom delu. Imaš je na RTV-ovom sajtu !
tyson tyson 20:03 23.01.2018

Ustav Republike Hrvatske

El ima negde da se skine titl za film? Srpski titl.


maksa83 maksa83 20:20 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

El ima negde da se skine titl za film? Srpski titl.

Ti se zezaš, ali ovo je uputstvo za pravljenje supe iz kesice koja se ovde prodaje.

Dvojezično b'ate.


c_h.arlie c_h.arlie 20:38 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

maksa83
El ima negde da se skine titl za film? Srpski titl.

Ti se zezaš, ali ovo je uputstvo za pravljenje supe iz kesice koja se ovde prodaje.

Dvojezično b'ate.



Zar Kroati ne kažu juha ?
maksa83 maksa83 20:45 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

Zar Kroati ne kažu juha ?

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:12 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

Којој будали је пало на памет да преводи српску екавицу на српску ијекавицу?

Јој дилеје, мила мајко...
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:21 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

c_h.arlie

Zar Kroati ne kažu juha ?


Чарли, погледај поново етикету, производ уопште није намењен хрватском тржишту.
maksa83 maksa83 22:26 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

Којој будали је пало на памет да преводи српску екавицу на српску ијекавицу?


Saćutikažem, pošto sam ja to slikao, evo držim kesicu u ruci, to su one C-supe (ono Centroprom C).

Dakle:

Proizvedeno u: Nestle Adriatic S d.o.o. Železnička 131 Surčin, Republika Srbija. Uvoznik za MNE: BAR-KOD d.o.o. Cetinjski put bb 81000 Podgorica.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:32 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

maksa83


Proizvedeno u: Nestle Adriatic S d.o.o. Železnička 131 Surčin, Republika Srbija. Uvoznik za MNE: BAR-KOD d.o.o. Cetinjski put bb 81000 Podgorica.


Пази кад сам својевремено радио и са једнима и са другима

Добро де, са овим другима су били само преговори.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

Saćutikažem, pošto sam ja to slikao,


A odsjaj baš na glavnom delu, gde se vidi da to nije sbr/hr prevod, nego srb/mne
:)
maksa83 maksa83 22:53 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

A odsjaj baš na glavnom delu, gde se vidi da to nije sbr/hr prevod, nego srb/mne

Ma nebitno sa čega na šta je, smešno/smiješno je kako god okreneš.

Edit: sad sam proveravao da li može da se kaže "okrijeneš" i nehotice sam izveo googlewhack, tj. dobio tačno jedan rezultat.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:56 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

A i glupo.
Pored Rana, gde je išlo sa srpskog na hrvatski, kontra prevod ide u seriji hrvatski kraljevi, na historiju, čini mi se.
Ne kapiram kako ljudi ne shvataju da rade gluposti.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:51 23.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

El ima negde da se skine titl za film? Srpski titl.

Сваки филм за српско тржиште би требало да буде титлован без обзира на којем језику је сниман, укључујучи ту и српску екавицу. Постоје људи који не чују, људи који чују слабије, људи који гледају филм док неко спава, ...
niccolo niccolo 00:17 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

људи који гледају филм док неко спава

Ljudi koji spavaju dok gledaju film...
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:47 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

...nastavak niza...

freehand freehand 00:50 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

stefan.hauzer
...nastavak niza...


Daj odmah i pojašnjenje za Čarlija.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:07 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

maksa83 maksa83 01:55 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

Daj odmah i pojašnjenje za Čarlija.

Bogami ja bih preskočio pojašnjenje i išao pravo na izvinjenje...
c_h.arlie c_h.arlie 06:12 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

freehand
stefan.hauzer
...nastavak niza...


Daj odmah i pojašnjenje za Čarlija.

Molim da se izviniš !
c_h.arlie c_h.arlie 06:14 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

maksa83
Daj odmah i pojašnjenje za Čarlija.

Bogami ja bih preskočio pojašnjenje i išao pravo na izvinjenje...

Makso, da izvineš, tebi je samo do zajebancije.
A Stefanu do seksa.
Strašno !
tasadebeli tasadebeli 07:51 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

vrabac_onaj
Којој будали је пало на памет да преводи српску екавицу на српску ијекавицу?

Јој дилеје, мила мајко...



И при томе тој дилеји не падне на памет да то одштампа ћирилицом.

Mis' im, стварно... Докле више да се тако процентуално зahеbaвaмо? Капирам ја да смо сви ми помало Јевреји... Pomalo... И poliгло(с)те, također. Помало.

Ali, nije to, брате, u redu. (Каже се на српском и ОК.)

Mis'im, ako već inzistiramo на освајању тржишта.

Само да приметим да такве фирме када извозе у Бугарску, Македонију и Русију, обавезно штампају то на ћирилици.

Pa zar su, мајка му стара, српске очи toliko осетљиве на ćirilicu да не би могле да је поднесу како то изгледа мисле стручњаци за маркетинг и продају?

Може мало музике из градских аутобуса у Бгд?

И из Idee и Максија док се у њима схопингује?

Онако мало? Procentualno? Без ћирилице?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:29 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

ne znam za ovaj film, изборићете се valjda s jezikom al' ево за овај препорука



"If I criticise the place I live, I do it because I worry. I do it because I want to protect it. I do it from love."


edit> fino, Taye, see the pattern with our own politicians' behavior, као, "нисам га погледала али знам да је анти-државни/национални"... a ne meni ovde kada pojedinci и pojedinke, presumably s moje strane lepeze, krenu da sipaju projekcije i otrov kada ja to isto radim. desnica je izgubila sve obzire prema demokratiji, svuda:

"cut that crap."
"i dunno wanna."
"no, cut it, it's anti-our regime."
"no, i dunno wanna, it's a free arte expression, freedom of thought."
"cut or i'll punish you."
"well, i won't invite you for the Academy Award."
"cut it, or you won't receive funding for the Academy Award."
al' su ljudi, raja, super iskulirani, toliko više niko ne haje za režim, niti ih se plaši, prosto je ono -ај'е бре паљба, дилеје; Моше тебра, сипај вопс и чејсер и смотај нешто испод тог шанка! uopšte nema tol'ko hejta k'o po srpskoj sceni. da l' valjda što ima kintе pa mogu da putuju ljudi levo-desno po Globu? u Srbiji em je totalna negativa em dosta kvalitetnih ljudi nema kinte da se mrda, i onda ta negativa eksplodira po društvu svako malo?



такође, почиње, Bora Pekić je bio у праву!



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:05 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

И из Idee и Максија док се у њима схопингује?



kaže moja žena, kako je čestita levičarka, na moje: "vidi, neću da kupujem u Idei, nek' se jebe Kolinda da mu plaća dugove (Todoriću), kada nećeš već da investiraš u srpsku mikroprivredu i da kupiš u mesari onda idi pa kupi u Univeru ili u Maksiju." kaže ona: "šta, u Maksiju? kome je Todorić dužan?" reko' "baćuškama." "e pa, kod njih ću onda da kupim, bolje nego kod lažnih Beograđana." (to zato što joj punite hejtom Đolu Balaševića ).
tasadebeli tasadebeli 21:43 24.01.2018

Re: Ustav Republike Hrvatske

Srđan Fuchs
И из Idee и Максија док се у њима схопингује?



kaže moja žena, kako je čestita levičarka, na moje: "vidi, neću da kupujem u Idei, nek' se jebe Kolinda da mu plaća dugove (Todoriću), kada nećeš već da investiraš u srpsku mikroprivredu i da kupiš u mesari onda idi pa kupi u Univeru ili u Maksiju." kaže ona: "šta, u Maksiju? kome je Todorić dužan?" reko' "baćuškama." "e pa, kod njih ću onda da kupim, bolje nego kod lažnih Beograđana." (to zato što joj punite hejtom Đolu Balaševića ).





"E, SAD JE DOSTA!" Balašević nastupio u Zagrebu, prekinuo pesmu i uradio nešto o čemu bruji region


Какав је то стручњак за маркетинг, тај Балашевић, а?

Увек избаци праву песму у правом историјском тренутку.






А не к'о ове дилеје што у Србији продају супу у кесицама одштампаним на латиници...






Ствари, изгледа ипак боље ходају када заиста и мислиш на продају, а?



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:26 25.01.2018

emigrantske priče

Đola stalno ima такве гафове na koncertima... Ja ga nisam nešto specifično voleo dok mi jednog dana jedan naš drugar u Jerusalimu, stari general, Izraelac Sabres nastanjen u Jevrejskoj četvrti Starog Grada, nedaleko od razvalina starog hrama, koji mašta o pomirenju Jevreja i Slovena i o nestanku judeofobije kod Rusa, pustio, sa svoje lične ploče - Словенску... Kako ja već nekoliko godina nisam uopšte bio u kontaktu niti sa Srbijom niti sa Srbima, ta pesma mi je razorila osećanja, на позитиван, освешћујући начин... pre toga sam imao susret sa istom tom pločom pošto je moj pokojni brat puštaо, u ranoj mladosti, te u vojsci u Novom Sadu, kada sam hodao istim tim ulicama u svežim novosadskim noćima, noćima раног мраза, ne razumevajući zašto mi te ulice deluju poznato iako nikada nisam bio u njima i ni ne sluteći da ću jednoga dana, istim tim ulicama i posle mnogo godina, voditi svoje rođene razdragane mališane, Новосађанчад...

PS. na žalost, ti, бивши пријатељу, Novi Sad nit razumeš a niti ga i voliš, kod tebe si samo ti, tvoja patnja, i tvoj jed, kako vidim. tako da, nažalost, pogrešnu si banderu našao da na nju laješ.
tasadebeli tasadebeli 09:05 26.01.2018

Re: emigrantske priče

Емигрантско-имигрантске приче

Не каже се бивши пријатељу него виши пријатељу.

Знаш оно:

"Спуштавах се ја на ваше уже,
умало се уже не претрже;
отада смо виши пријатељи,
у главу ми памет ућерасте."



То је исто написао један бивши комуниста који је пречицом постао љотићевац... Тако каже Хана Арент.

П.С. -

- А зашто Јеврејин на свако питање одговара питањем?
- А заштп Јеврејин на свако питање не би одговарао питањем?

Има овај виц и секундарну, новију и психолошки и филозофски развијенију верзију:

- А зашто Јеврејин свако противљење сопственом мишљењу доживљава као антисемитизам?
- А зашто Јеврејин не би свако противљење сопственом мишљењу доживљавао као антисемитизам?


П.П.С. - Ко ће сутра да качи блог о холокаусту? Ти или ја?

Блог о Светом Сави нека каче неки други љотићевци ако хоће...

Ја нећу стићи и једно и друго. Заузет сам сутра у школи на школској слави.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana