Budućnost| Društvo| Istorija| Mediji| Život

Bitka za izlaznost!

Filip Mladenović RSS / 26.02.2018. u 02:36

Izadji, nemaš izgovor!
Izadji, nemaš izgovor!
SLOBODA OD STRAHA
SLOBODA OD STRAHA
Uoči beogradskih izbora 4. marta 2018. na društvenim mrežama su osvanuli manje ili više atraktivni pozivi, bolje reći apeli neodlučnim i mrzovoljnim biračima da izadju na biračka mesta i glasaju.

Računica je prosta, da ne kažem ubedljiva: svaka izlaznost preko 57% smanjuje šanse vladajuće stranke da u Beogradu ponovi uspeh postignut na prethodnim izborima 2014. godine: 63 odbornika za SNS i pridružene partije!

Inače, evo kratkog pregleda beogradskih izbora 2014, 2012. i 2008. godine:

BG izbori 16. mart 2014 - na birališta je izašlo 50,66 %, odnosno 805.046 birača. 

Beogradski izbori 6. maj 2012 - na birališta je izašlo 54,47%, odnosno 840 838 birača.

Beogradski izbori 11. maj 2008 - na birališta je izašlo 60%, odnosno 911 842 birača.

Medju aktuelnim kampanjama za veću izlaznost u nedelju 4. marta 2018. izdvajam onu pod nazivom "IZADJI, NEMAŠ IZGOVOR!"

Na YOUTUBE kanalu i društvenoj mreži FACEBOOK mogu se naći kratki, efektni klipovi sa nazivima "Izadji, jer imaš kičmu!", "Probudi se!", "Izadji, jer voliš Beograd!":

https://www.youtube.com/watch?v=CbZee97pZFA

https://www.youtube.com/watch?v=7s5nBZ8tUP0 

https://www.youtube.com/watch?v=W6Vlzxa8SvQ 

https://web.facebook.com/izadjinemasizgovor/ 

U jednom od ovih motivacionih video zapisa postoji i poruka:

IZLAZNOST 59% = DOLAZNOST SLOBODE 100% 

A u propratnom tekstu drugog podsticajnog klipa su objašnjeni razlozi:

"Napravili smo ovu stranicu ne zato što pripadamo nekoj stranci ili političkoj opciji u Srbiji.

Napravili smo je zato što i dalje verujemo. Zato što smo i dalje entuzijasti. I zato što su nam draže greške entuzijazma nego ravnodušnost apolitičnih mudraca. Draže su nam naše greške nego letargija uspavanih, sivilo poraženih, povlačenje zastrašenih...

Ako i grešimo, draže su nam naše greške činjenja, nego neverica i apatija onih koji ne veruju da se bilo šta u Srbiji može promeniti na bolje.
Onih što više veruju TV Dnevniku nego sopstvenom instiktu.

Mi verujemo da su Beogradu i Srbiji potrebne promene. Verujemo da promaja mora raščistiti ovaj ustajao vazduh prepun beznađa i bede. Da neki novi vetrovi moraju preći preko našeg političkog neba.

Postavili smo ovu stranicu jer osećamo strah i bes u vazduhu. A ne vidimo nikoga ko taj bes može kanalisati - ka jedinom mestu na kome se u demokratijama nešto menja. Ka biračkoj kutiji. Verujemo da je ispravnije glasati nego nakon izbora uzaludno šetati.

Kažu da svaki narod zaslužuje vlast kakvu ima. Možda grešimo, ali i dalje verujemo da zaslužujemo bolju vlast od ove koju imamo. I kakva god nova vlast da dodje želećemo bolju, pravedniju, civilizovaniju...

Srbija nije Beograd. Ali je Beograd Srbija. Sve dobro i sve loše u našoj zemlji stizalo je i stizaće iz Beograda. Verujemo da će ovoga puta PROMENE KRENUTI IZ BEOGRADA.

A za to ne treba mnogo. Potrebno je da oni koji su prestali da veruju ponovo poveruju. Da se uspavani probude. Da uplašeni tog dana zaborave na strah. Da poraženi shvate da dok žive nije gotovo. Da nas 4. marta 2018. bude dovoljno.

Beogradu je 4. marta potrebno barem 55% Beogradjanki i Beogradjana koji će doći do birališta. Koji će svoj glas dati onome za koga veruju.

Da je najbolji.
Ili da je najmanje zlo.
I više ništa neće biti isto.
IZADJI... NEMAŠ IZGOVOR!"

 Vinston Čerčil je svojevremeno rekao da „Balkan proizvodi više istorije nego što može da potroši".

Isto to važi za mesec mart u Srbiji!

Dakle, vidimo se 9. marta. Pardon, 4. marta 2018!

 

 

 

Atačmenti



Komentari (456)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 03:37 26.02.2018

Treba izaći




aureus aureus 03:45 26.02.2018

Re: Treba izaći

Jedan koji zna...



(Nadam se da nije previše nasilno.)
anonymous anonymous 07:09 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
Jedan koji zna...

(Nadam se da nije previše nasilno.)


Poranio si.

A kafa ?



....još nije kasno.

Da izbrišeš-


anonymous anonymous 07:14 26.02.2018

Re: Treba izaći

...

anonymous anonymous 08:11 26.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous anonymous 08:26 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus aureus 12:46 26.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous

....još nije kasno.

Da izbrišeš-

Jes' vidio kako crni brat drži do sebe?
"Ja manje vrijedan? Sad ćeš da vidiš!"
Moj heroj za danas.
Ne čeka da ga bitange strpaju u furunu.
narcis narcis 12:54 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
anonymous

....još nije kasno.

Da izbrišeš-

Jes' vidio kako crni brat drži do sebe?
"Ja manje vrijedan? Sad ćeš da vidiš!"
Moj heroj za danas.
Ne čeka da ga bitange strpaju u furunu.

da ali zato imaš na blogu likove koji će da okrive crnju za kaomunizam a za fašistu da pokažu razumevanje i nađu opravdanje i nakraju će fašistu da proglase za žrtvu.
za takve samo jedna lepa vest

aureus aureus 13:22 26.02.2018

Re: Treba izaći

narcis

da ali zato imaš na blogu likove koji će da okrive crnju za kaomunizam a za fašistu da pokažu razumevanje i nađu opravdanje i nakraju će fašistu da proglase za žrtvu.

Podrobno će analizirati situaciju i zaključiti da je crnac bio em krupniji em jači em je prvi napao nesrećnog nacistu.

Ja, međutim, mislim da će nokautirani nacista ubuduće izbjegavati da dobacuje nešto krupnim crncima. Štaviše, htio je da ih ukloni, a sad će da ih se kloni.
gedza.73 gedza.73 13:25 26.02.2018

Re: Treba izaći

nokautirani nacista

ali trenutak koji se od 'dođi da se bijemo' pretvori u 'stani da razgovaramo' je neporocenjiv
anonymous anonymous 13:27 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
anonymous

....još nije kasno.

Da izbrišeš-

Jes' vidio kako crni brat drži do sebe?
"Ja manje vrijedan? Sad ćeš da vidiš!"
Moj heroj za danas.
Ne čeka da ga bitange strpaju u furunu.


Izgleda da si, zezajući se, propustio da ozbiljno razmisliš o mojim postovima na prethodnom blogu.

Nasilje je nasilje.

Previše ili premalo - svejedno.

Daje za pravo i drugoj strani da postupa na isti način.

Pa i preventivno.
Što je opasno.

Zato ...


Usput

Nazi in Seattle tries to start a political debate club on the street.


aureus aureus 13:31 26.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous

Izgleda da si, zezajući se, propustio da ozbiljno razmisliš o mojim postovima na prethodnom blogu.

Nasilje je nasilje.

Previše ili premalo - svejedno.

Daje za pravo i drugoj strani da postupa na isti način.

Pa i preventivno.
Što je opasno.

Zato ...

Mislim da znaš nešto o istoriji nacizma.
Čuo si za Rema i njegove smeđe košulje?

Ta druga strana je već sebi dala PREVIŠE prava.
anonymous anonymous 13:34 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
anonymous

Izgleda da si, zezajući se, propustio da ozbiljno razmisliš o mojim postovima na prethodnom blogu.

Nasilje je nasilje.

Previše ili premalo - svejedno.

Daje za pravo i drugoj strani da postupa na isti način.

Pa i preventivno.
Što je opasno.

Zato ...

Mislim da znaš nešto o istoriji nacizma.
Čuo si za Rema i njegove smeđe košulje?

Ta druga strana je već sebi dala PREVIŠE prava.


Ovo nije istorija.

Tvoj post je ovde i sada.

Poziv na nasilje .

Ukloni !


freehand freehand 13:36 26.02.2018

Re: Treba izaći

Čuo si za Rema i njegove smeđe košulje?

Za Julijusa Šreka i Jozefa Bertolda
aureus aureus 13:38 26.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous

Poziv na nasilje.

Tragikomična intevencija, Anonimuse.
Nedostatak kafe valjda.

anonymous anonymous 13:42 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
anonymous

Poziv na nasilje.

Tragikomična intevencija, Anonimuse.
Nedostatak kafe valjda.



Nimalo.

Demonstriraš nasilje u toku izbora.

Kada svako svakog gleda kao neprijatelja ili ....fašistu.
Ili domaćeg izdajnika.

Ako misliš da je duhovito - nije.

Teraš me na razmišljanje da si više ...od bota.

A žao mi je - zbog toga.


freehand freehand 13:43 26.02.2018

Re: Treba izaći

A žao mi je - zbog toga.

Rasplaka me jebotebog
aureus aureus 13:44 26.02.2018

Re: Treba izaći

Demonstriraš nasilje u toku izbora.

Jok.
Demonstriram gdje neke stvari vode i u šta mogu da se pretvore.
anonymous anonymous 13:49 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
Demonstriraš nasilje u toku izbora.

Jok.
Demonstriram gdje neke stvari vode i u šta mogu da se pretvore.


To ti misliš da demonstriraš.

Demonstriraš nasilje jednog lica prema drugom.
Jedino zbog oznake na rukavu, može se pretpostaviti razlog.
Nasilan čin je jednostran.


aureus aureus 13:54 26.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous

Demonstriraš nasilje jednog lica prema drugom.
Jedino zbog oznake na rukavu, može se pretpostaviti razlog.
Nasilan čin je jednostran.

Aa-ha!
Rekoh da će se neko upustiti u analizu.
Nije nacista kriv što mu je tog dana normalna odjeća bila na pranju pa navuk'o ovu sa kukastim krstom i još krenuo da propagira svoje stavove.
Kao da je moguće biti nenasilni nacista.
anonymous anonymous 13:56 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
anonymous

Demonstriraš nasilje jednog lica prema drugom.
Jedino zbog oznake na rukavu, može se pretpostaviti razlog.
Nasilan čin je jednostran.

Aa-ha!
Rekoh da će se neko upustiti u analizu.
Nije nacista kriv što mu je tog dana normalna odjeća bila na pranju pa navuk'o ovu sa kukastim krstom i još krenuo da propagira svoje stavove.
Kao da je moguće biti nenasilni nacista.


U Narcisu si dobio - željeni odgovor.
aureus aureus 14:04 26.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous

U Narcisu si dobio - željeni odgovor.

Nisam dobio odgovor kako se zove postupak kad tvoj, prijavljeni štand za političku promociju u sred kampanje okruže desetine pripadnika mnogoljudne vladajuće stranke u nastojanju da zastraše ili bar demorališu tvoje pristalice ili potencijalne pristalice da priđu i razgovaraju. (Nisam, doduše, ni postavio to pitanje, ali sam postavio sliku.)
Zbilja, kako se zove taj postupak?
Fantastična, kreativna dosjetka, potpuno dozvoljena?
anonymous anonymous 14:07 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
anonymous

U Narcisu si dobio - željeni odgovor.

Nisam dobio odgovor kako se zove postupak kad tvoj, prijavljeni štand za političku promociju u sred kampanje okruže desetine pripadnika mnogoljudne vladajuće stranke u nastojanju da zastraše ili bar demorališu tvoje pristalice ili potencijalne pristalice da priđu i razgovaraju. (Nisam, doduše, ni postavio to pitanje, ali sam postavio sliku.)
Zbilja, kako se zove taj postupak?
Fantastična, kreativna dosjetka, potpuno dozvoljena?


Ne razumem o čemu pričaš i ne vidim nikakvu vezu sa klipom.
narcis narcis 14:10 26.02.2018

Re: Treba izaći

Zbilja, kako se zove taj postupak?
Fantastična, kreativna dosjetka, potpuno dozvoljena?

šta sam ti reko gore, uvek se na blogu nađe neki mudroser koji će fašistu da proglasi za žrtvu a antifašistu za nasilnika.
vcucko vcucko 14:38 26.02.2018

Re: Treba izaći

narcis

snjima se razgovara samo preko puščane mušice, ta bagra nije za civilizaciju niti bilo kakav razgovor. to se zatire u korenu motikom.

Slažem se, ali da budeš konzistentan.

Znači, maja 1945. godine je trebalo redom zatući motikom od Kiel-a do Klagenfurta. Džabe im Bach i Beethoven, džabe Goethe i Schiller, i Daimler i Benz đuture. Svojim većinskim kolektivnim postupanjem 1939.-1945. su otpali od svake druge logike, sem ove tvoje gore navedene.
Namerno ističem "do Klagenfurta", pošto vidim da kolac nešto mrsi oko Austrije. Država Austrija tada nije postojala, bila je samo pokrajina Reich-a. Da ne razglabam, da su tamošnje jedinice počinile upravo najveće zločine po Srbiji, iz osvete za prvi rat.

Potpiši navedeno i ja potpisujem sve tvoje komentare ovde.






anonymous anonymous 14:44 26.02.2018

Re: Treba izaći

vcucko

Potpiši navedeno i ja potpisujem sve tvoje komentare ovde.






anonymous anonymous 15:30 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus


Mislim da znaš nešto o istoriji nacizma.
Čuo si za Rema i njegove smeđe košulje?

Ta druga strana je već sebi dala PREVIŠE prava.


Ponešto znam o istoriji nacizma.

Ali ti verovatno nisi znao da su prvi koncentracioni logori u Nemačkoj bili delo socijaldemokratskih vlada , a ne nacističkog režima.


narcis narcis 16:55 26.02.2018

Re: Treba izaći

vcucko
narcis

snjima se razgovara samo preko puščane mušice, ta bagra nije za civilizaciju niti bilo kakav razgovor. to se zatire u korenu motikom.

Slažem se, ali da budeš konzistentan.

Znači, maja 1945. godine je trebalo redom zatući motikom od Kiel-a do Klagenfurta. Džabe im Bach i Beethoven, džabe Goethe i Schiller, i Daimler i Benz đuture. Svojim većinskim kolektivnim postupanjem 1939.-1945. su otpali od svake druge logike, sem ove tvoje gore navedene.
Namerno ističem "do Klagenfurta", pošto vidim da kolac nešto mrsi oko Austrije. Država Austrija tada nije postojala, bila je samo pokrajina Reich-a. Da ne razglabam, da su tamošnje jedinice počinile upravo najveće zločine po Srbiji, iz osvete za prvi rat.

Potpiši navedeno i ja potpisujem sve tvoje komentare ovde.







potpisujem, al ne narod nego samo članove partija, ne vojnike već samo viši oficirski kadar.
i zajebi me sa tim sofizmom postao si isti smor kao ovaj anonimus i čarli.
aureus aureus 17:01 26.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous
aureus


Mislim da znaš nešto o istoriji nacizma.
Čuo si za Rema i njegove smeđe košulje?

Ta druga strana je već sebi dala PREVIŠE prava.


Ponešto znam o istoriji nacizma.

Ali ti verovatno nisi znao da su prvi koncentracioni logori u Nemačkoj bili delo socijaldemokratskih vlada , a ne nacističkog režima.

Било их је и у краљевини Југославији.

Него, одакле СНС-у право да застрашује бираче? Откуд им право да пријете људима отказима и да их тјерају да обезбјеђују капиларне гласове?
Има ли ту каквих елемената кривичних дјела која за сада не бивају процесуирана јер је СНС на власти? Или бар озбиљног подривања крхке демократије?
freehand freehand 17:03 26.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous
aureus


Mislim da znaš nešto o istoriji nacizma.
Čuo si za Rema i njegove smeđe košulje?

Ta druga strana je već sebi dala PREVIŠE prava.


Ponešto znam o istoriji nacizma.

Ali ti verovatno nisi znao da su prvi koncentracioni logori u Nemačkoj bili delo socijaldemokratskih vlada , a ne nacističkog režima.



I prvi na svetu bili britanski u Južnoj Africi, Amerikanci imali svoje na pacifičkoj obali SAD za svoje sopstvene građane.
ali su, ipak, samo kod Nemaca sa jedne strane ulazili lčjudi a sa druge izlazio sapun.
aureus aureus 17:25 26.02.2018

Re: Treba izaći

freehand

I prvi na svetu bili britanski u Južnoj Africi, Amerikanci imali svoje na pacifičkoj obali SAD za svoje sopstvene građane.
ali su, ipak, samo kod Nemaca sa jedne strane ulazili lčjudi a sa druge izlazio sapun.


Треба видјети какву су продуктивност у логорима смрти (које ћемо ипак разликовати од конц. кампова) успјевали да постигну 20-30 њемачких СС људи и стотињак чувара из Украјине и балтичких земаља.
По десет-петнаест хиљада угушених дневно.
800 хиљада у Треблинци током 1942 - највише мртвих током једне године на некој локацији откако је свијета и вијека.
Па онда Белзец, Собибор...проценат спашених мањи од једног промила. У Собибору су се спасили само они који су припремили и извели оружану побуну а таквих је било само зато што је злотворима неко био потребан да класификује одузету одјећу, накит, разноси тијела и сл.
vcucko vcucko 17:37 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus

Било их је и у краљевини Југославији.

Bilo ih je i u FNRJ/SFRJ.

aureus aureus 17:49 26.02.2018

Re: Treba izaći

vcucko
aureus

Било их је и у краљевини Југославији.

Bilo ih je i u FNRJ/SFRJ.


Тачно.
Тако изгледа Голи Оток, екстремно ружно острво у дијелу гдје има кудикамо љепших острва.
Jukie Jukie 18:55 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus

Ja, međutim, mislim da će nokautirani nacista ubuduće izbjegavati da dobacuje nešto krupnim crncima. Štaviše, htio je da ih ukloni, a sad će da ih se kloni.

Ma neće, terijeri kidišu na sve bez obzira na veličinu
c_h.arlie c_h.arlie 19:46 26.02.2018

Re: Treba izaći

narcis
anonymous
aureus
Demonstriraš nasilje u toku izbora.

Jok.
Demonstriram gdje neke stvari vode i u šta mogu da se pretvore.


To ti misliš da demonstriraš.

Demonstriraš nasilje jednog lica prema drugom.
Jedino zbog oznake na rukavu, može se pretpostaviti razlog.
Nasilan čin je jednostran.



mlogo bate se*eš
ko da ti je čarli duhovni uzor

Šta laprdaš konju ?
Nemoj mene da povezuješ ni u kakvom kontekstu sa nacistima !
Izvini se !
bene_geserit bene_geserit 20:17 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
Podrobno će analizirati situaciju i zaključiti da je crnac bio em krupniji em jači em je prvi napao nesrećnog nacistu.

Ja, međutim, mislim da će nokautirani nacista ubuduće izbjegavati da dobacuje nešto krupnim crncima. Štaviše, htio je da ih ukloni, a sad će da ih se kloni.

Tip koji ga je otkinuo je belac, gde vi vidite crnca?

anonymous je Homer Simpson na slici dole:


Btw, mislim da bi se drustvo u kome se stvari resavaju silom najmanje svidelo vama koji svrsavate na to sto je ovaj nokautirao nacistu.
Uvek ima i onih koji ce da nokautiraju komunistu, ili da pucaju u njega, a ako treba da se kladim ko ce u tome bolje da prodje, ne bih se kladio na komuniste.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:24 26.02.2018

Re: Treba izaći

Usput

Nazi in Seattle tries to start a political debate club on the street.


Ček, to ti kao "Objašnjavaš" onaj gif od gore?

Čak i ako je kao fol (a nije) ironija, glupava je.

Gif je kontraproduktivan utoliko što će se uvek naći neka budaletina da "osuđuje nasilje". A stvar je malo "duža" - taj gif je samo kraj celog događaja, gde je debela anonimna naci svinja, maltretirala nekog omanjeg u autobusu, a ovaj veliki je geldao, ćutao, a onda izašao za njim na stanici - i videli smo kraj!

Mali debeli Anonimni naci: Joj! Kuku! Nmoj! Pa ja maltretiram samo manje od mene, šta sada ti ... Bam! ☻
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:36 26.02.2018

Re: Treba izaći

I prvi na svetu bili britanski u Južnoj Africi,


Samo koju godinu pre istih takvih Nemačkih u namibiji (Shark Island - Konzentrationslager auf der Haifischinsel vor Lüderitzbucht)

I naravno, pravi naslednici SSovaca su američki zadrti desničari, na čelu sa Ćelavim Hitlerom ;> jerbo da se ne zaboravi, Hitler je kampove prvo počeo da puni

- mentalnim bolesnicima, homoseksualcima i naravno koliko odmah '33. - političkim protivnicima

Što Ćelavi Hitler reče - ko ne ustaje da aplaudira tokom njegovih govora je Neprijatelj Države i Izdajnik! (Zig! ☻)
bene_geserit bene_geserit 20:43 26.02.2018

Re: Treba izaći

Dont Fear The Reaper
Hitler je kampove prvo počeo da puni - mentalnim bolesnicima, homoseksualcima i naravno koliko odmah '33. - političkim protivnicima

Sa druge strane sa cime je Staljin punio svoje kampove?
Ko su pravi naslednici komunjara? Americki zadrti levicari, Antifa i sl.?

step 1. proglasis politickog protivnika za nacistu ili komunjaru
step 2. proglasis da je prebijanje nacista/komunjara cool
step 3. pogadjaj sta sledi, my guess - gradjanski rat

Ona druga strana sasvim sigurno nece da sedi skrstenih ruku.
freehand freehand 20:59 26.02.2018

Re: Treba izaći

Ona druga strana sasvim sigurno nece da sedi skrstenih ruku.

... i tako stigneš do jadnih mnladih SS žrtaava komunizma i jevrejsko-masonske zavere.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 26.02.2018

Re: Treba izaći

Nije nacista kriv što mu je tog dana normalna odjeća bila na pranju pa navuk'o ovu sa kukastim krstom i još krenuo da propagira svoje stavove.
Kao da je moguće biti nenasilni nacista.


Zanimnjiva je ova vaša rasprava, stvarno.
Ajd da postavimo stvar ovako
Država je pravna, sudi se za konkretan čin, ne po i deologijama, a to je ideal zar ne?
I u toj državi onaj sa značkom na rukavu tuži onog visokog (koji je, rekao bih, belac?) ti si sudija.
I koga bi osudio?
bene_geserit bene_geserit 21:05 26.02.2018

Re: Treba izaći

ne znam zbog cega se sprdas sa zrtvama komunista, verovatno imas nekog u porodici ko je od istih najebao
bene_geserit bene_geserit 21:09 26.02.2018

Re: Treba izaći

hoochie coochie man
I u toj državi onaj sa značkom na rukavu tuži onog visokog (koji je, rekao bih, belac?) ti si sudija.
I koga bi osudio?

Sudi se neces verovati po zakonu.
Ako je u pitanju USA, a deluje da jeste:
- prvi amandman Ustava stiti slobodu govora, ukljucujuci i nosenje kukastog krsta, sta god ti o tome mislio
- nokautiranje bilo koga je zakonom zabranjeno i za to se ide u zatvor, osim ako nije u pitanju samoodbrana (a evidentno nije sudeci po snimku)
u cemu je dilema?

a da zaboravih, priznajem samo sud svoje partije i sl. logika
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:24 26.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
Ona druga strana sasvim sigurno nece da sedi skrstenih ruku.

... i tako stigneš do jadnih mnladih SS žrtaava komunizma i jevrejsko-masonske zavere.


Čuvena "mmtosic odbrana" ☻
aureus aureus 21:34 26.02.2018

Re: Treba izaći

Nebitno je šta će sud da kaže ako slučaj dođe pred njega. Svakako će imati u vidu čitav događaj sa svim detaljima, koji bi javnosti ostali nepoznati da nije odnekud došao Dont Fear The Reaper i napisao šta se stvarno desilo.

Ja vam, međutim, kažem da je nacista prijetio crncu. Rekao mu je da sve crnce treba pobiti, a crnac je znao ponešto o nacistima.

Ovakve stvari obično i rade oni koji ne osjećaju da su stvarno zaštićeni od države.
Zamislite da su 1936. Jevreji tužili Hitlerove jurišnike i pred njemačkim sudovima tražili pravdu za sve što su im ovi radili u svakodnevnom životu.
tasadebeli tasadebeli 21:37 26.02.2018

Re: Treba izaći

c_h.arlie
narcis
anonymous
aureus
Demonstriraš nasilje u toku izbora.

Jok.
Demonstriram gdje neke stvari vode i u šta mogu da se pretvore.


To ti misliš da demonstriraš.

Demonstriraš nasilje jednog lica prema drugom.
Jedino zbog oznake na rukavu, može se pretpostaviti razlog.
Nasilan čin je jednostran.



mlogo bate se*eš
ko da ti je čarli duhovni uzor

Šta laprdaš konju ?
Nemoj mene da povezuješ ni u kakvom kontekstu sa nacistima !
Izvini se !



Де, де, момци, не свађајте се због глупости.

Ево, предлажем компромис.

Ти, Драгољубе, замени оно čarli са tasa. Навикао си ти то већ, знаш пос'о, не морам да ти причам како се то ради.

А мене више ионако заболе патка баш коју етикету ће неко са овог Блога да ми накачи.

И мирни Банат, Бачка, Срем, Београд са Нишем, те Западна и Источна Немачка са Бечом као главним градом.

Не морате да ми се захваљујете, мени је највећа захвалност то што знам да сам се жртвовао и помирио другаре са Блога Б 92.





Што би рекла стара кафанска народна мудрост, зовите ме и крчагом, само ме немојте разбити.





Узгред, камаради, мним да је овај мали дебели са кукастим крижем око руке сам себи крив. Нико га није тукао по ушима да качи на себе тако нешто.

Мислим, хоћу рећи, ако већ хоћеш да на себи носиш такве шкакљиве ознаке, онда мораш да будеш ипак мало већи и јачи, зар не?

Па замислите рецимо мене да ставим шајкачу на главу и да тако уђем у центар за културну деконтаминацију?

И после треба да се жалим да ми је крива Борка Павићевић зато што сам добио батине?

Јбг, не може, не иде то тако...




aureus aureus 21:39 26.02.2018

Re: Treba izaći

bene_geserit

Sudi se neces verovati po zakonu.
Ako je u pitanju USA, a deluje da jeste:
- prvi amandman Ustava stiti slobodu govora, ukljucujuci i nosenje kukastog krsta, sta god ti o tome mislio

Tačno. U Americi je sloboda govora apsolutna, u Evropi, međutim, nije. Nedavno je jednom umjetniku Njemačka ili Austrija zabranila nastup jer se saznalo da ima problematičnu tetovažu. Nije pomoglo ni to što je ovaj tvrdio da će tokom nastupa tetovaža biti prekrivena odjećom.
freehand freehand 21:41 26.02.2018

Re: Treba izaći

Узгред, камаради, мним да је овај мали дебели са кукастим крижем око руке сам себи крив. Нико га није тукао по ушима да качи на себе тако нешто.

Мислим, хоћу рећи, ако већ хоћеш да на себи носиш такве шкакљиве ознаке, онда мораш да будеш ипак мало већи и јачи, зар не?

Па замислите рецимо мене да ставим шајкачу на главу и да тако уђем у центар за културну деконтаминацију?

И после треба да се жалим да ми је крива Борка Павићевић зато што сам добио батине?

Јбг, не може, не иде то тако...

Za poređenje svastike sa šajkačom valjalo bi da ti svaki pristojjni srpski domaćin prilepi vaspitnu. I to sa punim pravom.
bene_geserit bene_geserit 21:44 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
Ja vam, međutim, kažem da je nacista prijetio crncu. Rekao mu je da sve crnce treba pobiti, a crnac je znao ponešto o nacistima.

Ovakve stvari obično i rade oni koji ne osjećaju da su stvarno zaštićeni od države.
Zamislite da su 1936. Jevreji tužili Hitlerove jurišnike i pred njemačkim sudovima tražili pravdu za sve što su im ovi radili u svakodnevnom životu.

Kakva ti je to idiotska paralela?
Americki sudovi si napunjeni liberalnim sudijama. Crnci su zasticeni kao beli medvedi. Crncima ne rade nista u svakodnevnom zivotu.
tasadebeli tasadebeli 21:45 26.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
Узгред, камаради, мним да је овај мали дебели са кукастим крижем око руке сам себи крив. Нико га није тукао по ушима да качи на себе тако нешто.

Мислим, хоћу рећи, ако већ хоћеш да на себи носиш такве шкакљиве ознаке, онда мораш да будеш ипак мало већи и јачи, зар не?

Па замислите рецимо мене да ставим шајкачу на главу и да тако уђем у центар за културну деконтаминацију?

И после треба да се жалим да ми је крива Борка Павићевић зато што сам добио батине?

Јбг, не може, не иде то тако...

Za poređenje svastike sa šajkačom valjalo bi da ti svaki pristojjni srpski domaćin prilepi vaspitnu. I to sa punim pravom.



Фри, нисам ја крив!

Тако су ми рекли ови из Боркиног центра за културну деконтаминацију.

А ја њима све верујем што кажу.





EDIT: И не само ови из Боркиног центра, него и ови остали из осталих центара за деконтаминацију Срба што организују уметничке перформансе на октобарским салонима средствима из иностраних фондација.





А ви се после и даље чудите зашто разноразни српски заветници са све руским CNN и VOA званим Спутњик и Раша Тудеј овде у Србији имају тако велику прођу и верује им се безусловно.





И овај едит који сам ти дописао мислим сасвим озбиљно, не зезам се.
bene_geserit bene_geserit 21:47 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
U Americi je sloboda govora apsolutna, u Evropi, međutim, nije. Nedavno je jednom umjetniku Njemačka ili Austrija zabranila nastup jer se saznalo da ima problematičnu tetovažu. Nije pomoglo ni to što je ovaj tvrdio da će tokom nastupa tetovaža biti prekrivena odjećom.

Pa i taj je deo irelevantan.
Ako se cela stvar desila u Evropi, tip sa kukastim krstom krsi zakon, ali nije do tipa sto ga je nokautirao da zakon sprovodi. Ja sam mislio da je "citizen arrest" americka fora i da je nema nigde drugde (OK, u ovom slucaju pesnica u vugla).
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 26.02.2018

Re: Treba izaći

Nedavno je jednom umjetniku Njemačka ili Austrija zabranila nastup jer se saznalo da ima problematičnu tetovažu.


U redu, zabranila nastup, a da ga je neko udario zbog tetovaže, da li bi bio osuđen?

Ma kako lik koji udara nacistu može da bude simpatičan, on je u ovom slučaju nasilnik i bio bi osuđen svud osim u diktaturama koje sude po svojoj ideologiji.
bene_geserit bene_geserit 21:55 26.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
Za poređenje svastike sa šajkačom valjalo bi da ti svaki pristojjni srpski domaćin prilepi vaspitnu. I to sa punim pravom.

Tasa nije poredio svastiku sa sajkacom, vec je lepo objasnio da zadrti komunisticki mozgovi ce svakog politickog protivnika da proglase za nacistu a posledicno i njegovo prebijanje za "sam je trazio, sta se kurci" i cool stvar.
freehand freehand 21:56 26.02.2018

Re: Treba izaći

Фри, нисам ја крив!

Тако су ми рекли ови из Боркиног центра за културну деконтаминацију.

А ја њима све верујем што кажу.

Šta su ti rekli, Taso?
tasadebeli tasadebeli 21:58 26.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
Фри, нисам ја крив!

Тако су ми рекли ови из Боркиног центра за културну деконтаминацију.

А ја њима све верујем што кажу.

Šta su ti rekli, Taso?



Извини, знам да те то нервира, али стварно није намерно...

Ено, едитовао сам ти у том коментару горе...

Говорим све време о тој осетљивој клацкалици која мора да буде у равнотежи јер ако превагне на лево или на десно, одосмо сви као друштво у пизду материну.

Не само они којима је то пос'о и за шта су плаћени, него и ми који се баш нешто и не бавимо идеологијама, политикама, медијима,...

Ето, то сам схватио из онога што ми говоре и једни и други и трећи и ко зна колико их је још у Србији.
freehand freehand 22:00 26.02.2018

Re: Treba izaći

bene_geserit
freehand
Za poređenje svastike sa šajkačom valjalo bi da ti svaki pristojjni srpski domaćin prilepi vaspitnu. I to sa punim pravom.

Tasa nije poredio svastiku sa sajkacom, vec je lepo objasnio da zadrti komunisticki mozgovi ce svakog politickog protivnika da proglase za nacistu a posledicno i njegovo prebijanje za "sam je trazio, sta se kurci" i cool stvar.

Blago Tasi kad ima svog tumača. Ni manje ni više nego transatlantskog braunija.
maksa83 maksa83 22:01 26.02.2018

Re: Treba izaći

Uvek ima i onih koji ce da nokautiraju komunistu, ili da pucaju u njega, a ako treba da se kladim ko ce u tome bolje da prodje, ne bih se kladio na komuniste.

Abisetizajebao da si se kladio na Istočnom Frontu...
aureus aureus 22:02 26.02.2018

Re: Treba izaći

bene_geserit
aureus
U Americi je sloboda govora apsolutna, u Evropi, međutim, nije. Nedavno je jednom umjetniku Njemačka ili Austrija zabranila nastup jer se saznalo da ima problematičnu tetovažu. Nije pomoglo ni to što je ovaj tvrdio da će tokom nastupa tetovaža biti prekrivena odjećom.

Pa i taj je deo irelevantan.
Ako se cela stvar desila u Evropi, tip sa kukastim krstom krsi zakon, ali nije do tipa sto ga je nokautirao da zakon sprovodi. Ja sam mislio da je "citizen arrest" americka fora i da je nema nigde drugde (OK, u ovom slucaju pesnica u vugla).

Radi se o tome da je američki pristup "mi dozvoljavamo apsolutnu slobodu govora" jer 1) nam je stalo do slobode i 2) zato što mislimo da kao društvo umijemo da izađemo na kraj sa raznim devijacijama, drugim riječima - organizovali smo društvo tako dobro da je ono u svakoj situaciji sposobno samo sebe da liječi.

Evropsko iskustvo je drukčije: u pola zemalja su već bili fašisti na vlasti, a nacisti jedne prilike zamalo nisu istrijebili sve evropske Jevreje. Možemo reći da je Evropa, praktikujući apsolutnu slobodu govora, istorijski pokazala da nije sposobna samu sebe da liječi baš od svega. E, zato i postoje razni zakoni čiji je cilj da se smanji vjerovatnoća da ponovo prođemo kroz horor koji nas je jednom zadesio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 26.02.2018

Re: Treba izaći

Abisetizajebao da si se kladio na Istočnom Frontu...


A tamo komunisti ratovali?
A kad ja kažem da su partizani bili komunisti, samo što me u top ne meću.
freehand freehand 22:07 26.02.2018

Re: Treba izaći

Ето, то сам схватио из онога што ми говоре и једни и други и трећи и ко зна колико их је још у Србији.

Pa si sve to hteo da ilustruješ poredeći nošenje svastike u onome što smo videli sa zamipšljenim ulaskom u Centar za kulturnu dekontaminaciju sa šajkačom na glavi?
Znaš kako, prezirem sve te "denacifikatore" i poklonike svetog stokholmskog sindroma, ali bih smeo da se kladim da te u tom centru niko ne bi pipnuo, sem možda obezbeđenja ako ga imaju.
Evo možemo zajedno da odemo, i ja ću nositi šajkaču, baš da vidimo kako biju žene u crnom.
bene_geserit bene_geserit 22:13 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
Evropsko iskustvo je drukčije: u pola zemalja su već bili fašisti na vlasti, a nacisti jedne prilike zamalo nisu istrijebili sve evropske Jevreje. Možemo reći da je Evropa, praktikujući apsolutnu slobodu govora, istorijski pokazala da nije sposobna samu sebe da liječi baš od svega. E, zato i postoje razni zakoni čiji je cilj da se smanji vjerovatnoća da ponovo prođemo kroz horor koji nas je jednom zadesio.

A kakvo je evropsko iskustvo sa komunistima?
U pola zemalja su vec bili komunisti na vlasti - check.
Istrebili su zamalo svoje politicke protivnike - check.

Ali ovde ne pricamo da li je americki tretman slobode govora bolji od evropskog ili nije.
Vec o pesnicenju politickih protivnika na ulici.

Btw, u zatvor treba terati i onoga ko nokautira komunistu sa sve srpom i cekicem na ulici. Kao sto zakoni lepo i kazu.
aureus aureus 22:17 26.02.2018

Re: Treba izaći

bene_geserit

Vec o pesnicenju politickih protivnika na ulici.

Nisu to politički protivnici, već ljudi koji ti rade o glavi.
bene_geserit bene_geserit 22:18 26.02.2018

Re: Treba izaći

maksa83
Abisetizajebao da si se kladio na Istočnom Frontu...

Nema to veze sa komunistima, vec sa rusima. I da su rusi bili fasisti a da su ih napadali komunisti, na ruse bi se kladio.
Ovde pricamo o USA (deluje me da je video odavde) a tu su commies samo dobijali po pičci.
vcucko vcucko 22:19 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
Možemo reći da je Evropa, praktikujući apsolutnu slobodu govora, istorijski pokazala da nije sposobna samu sebe da liječi baš od svega. E, zato i postoje razni zakoni čiji je cilj da se smanji vjerovatnoća da ponovo prođemo kroz horor koji nas je jednom zadesio.

Evropa je istorijski pokazala da nije sposobna samu sebe da brani. Pre svega od sebe same. Da brani druge od sebe, o tome ni nećemo (to ti je ono junaštvo/čojstvo).
Evropa je muzej i penzionerski raj. Ni manje, ali ni više od toga. Vlažni san trećesvetske gologuzije. Ali one sklone socijalnim programima, manje one u radi-i-zaradi fazonu. Ovi drugi više idu na neka druga mesta. Prekomorske anglosaksonske zemlje, arapske naftne rajeve, prekouralsku Rusiju, bilo gde. Samo ne u Marsej ili Molenbek
bene_geserit bene_geserit 22:19 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
Nisu to politički protivnici, već ljudi koji ti rade o glavi.

Tebi deluje da je mali debeli radio o glavi ovome sto ga je nokautirao?
Jesmol' mi gledali isti video?

To je realnost, e sad sta je tvoja interna percepcija ...
Da li mislis sta su nacisti sve radili - ovaj mi radi o glavi, ili sta su komunisti sve radili - ovaj mi radi o glavi, to je tvoj problem.
Odes kod cika doktora i on ti da tabletice i resis ga.
A ako probas da ga resis pesnicama onda lepo u cuzu.
bene_geserit bene_geserit 22:22 26.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
Blago Tasi kad ima svog tumača. Ni manje ni više nego transatlantskog braunija.

Ma Tasu su uciteljske godine napravile mnogo pristojnim,
pa nece da se zamera budalama koje zlonamerno misinterpretiraju ono sto je rekao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 26.02.2018

Re: Treba izaći

baš da vidimo kako biju žene u crnom.

aureus aureus 22:29 26.02.2018

Re: Treba izaći

vcucko
aureus
Možemo reći da je Evropa, praktikujući apsolutnu slobodu govora, istorijski pokazala da nije sposobna samu sebe da liječi baš od svega. E, zato i postoje razni zakoni čiji je cilj da se smanji vjerovatnoća da ponovo prođemo kroz horor koji nas je jednom zadesio.

Evropa je istorijski pokazala da nije sposobna samu sebe da brani. Pre svega od sebe same. Da brani druge od sebe, o tome ni nećemo (to ti je ono junaštvo/čojstvo).
Evropa je muzej i penzionerski raj. Ni manje, ali ni više od toga. Vlažni san trećesvetske gologuzije. Ali one sklone socijalnim programima, manje one u radi-i-zaradi fazonu. Ovi drugi više idu na neka druga mesta. Prekomorske anglosaksonske zemlje, arapske naftne rajeve, prekouralsku Rusiju, bilo gde. Samo ne u Marsej ili Molenbek

Ima u američkom pristupu i pomalo arogancije: mi ćemo sve dopustiti jer znamo da sa svime što ne valja možemo da izađemo na kraj.

Ne treba ipak zaboraviti da su početkom Drugog svjetskog rata svoje državljane japanskog porijekla na neuobičajen način držali pod kontrolom, a da su nakon rata i komunistima uskraćivali razna prava.
bene_geserit bene_geserit 22:33 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
da su nakon rata i komunistima uskraćivali razna prava.

pravo na revoluciju?
freehand freehand 22:37 26.02.2018

Re: Treba izaći

bene_geserit
aureus
da su nakon rata i komunistima uskraćivali razna prava.

pravo na revoluciju?

Na mišljenje, govor, političko delovanje a nekima kao što je poznato i na život.
bene_geserit bene_geserit 22:40 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
Ima u američkom pristupu i pomalo arogancije: mi ćemo sve dopustiti jer znamo da sa svime što ne valja možemo da izađemo na kraj.

Princip americke slobode govora ima koren u libertarijanskom principu.
Ne zele drzavnim birokratama da daju pravo da odlucuju (i naravno zloupotrebljavaju) o tome sta ljudi misle i govore. Jel to dugorocno dovodi do drzavnog terora nad populacijom.
Najzdraviji moguci princip.
Cena koju platis - da se povremeno prosetaju neke budale sa kukastim krstovima, kkk kukuljicama, komunistickim crvenim maramama i sl. je zanemariva.
freehand freehand 22:42 26.02.2018

Re: Treba izaći

bene_geserit
freehand
Blago Tasi kad ima svog tumača. Ni manje ni više nego transatlantskog braunija.

Ma Tasu su uciteljske godine napravile mnogo pristojnim,
pa nece da se zamera budalama koje zlonamerno misinterpretiraju ono sto je rekao.

Pristojnost svakako nije osobina koju bih očekivao da vidim kao omiljenu u tvom spomenaru. Samo te to ne čini poželjnim sagovornikom u pristojnom društvu, koliko god da te to ne dotiče.
vcucko vcucko 22:55 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus

Ima u američkom pristupu i pomalo arogancije:

Ima malo mnogo, ali poanta je sledeća: dva puta u XX veku se Evropa okretala sebi. Rezultat? Desetine miliona direktno skraćenih za glavu, devetocifren broj posrednih gubitaka. Kako god okreneš, Ujedinjena Evropa = Velika Nemačka i tačka. Sa svim neminovnim posledicama. I sada opet Brexit, o čemu pričamo bre?!
A oba puta su Evropljani (velika većina njih) jedva sa glavom na ramenima dočekali da ih realno vanevropske sile (Anglosasi u ovoj ili onoj inkarnaciji i Rusi) poteraju u kućicu i išamaraju, no-no. Sad hoće i opet, a samozvana gologuzijska elita (prva, pre ovih staroevropljana, a iz čistog egotripa i ludila) seiri i peva odu radosti.
Koekude...
bene_geserit bene_geserit 22:57 26.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
Na mišljenje, govor, političko delovanje a nekima kao što je poznato i na život.

Pravo na govor i politicko delovanje u kome se zalazu za komunisticku revoluciju ciji su rezultat zla nevidjena u ljudskoj istoriji svuda i uvek gde se desila?

Sto se mene tice prvi amadman stiti i komuniste. I trebao je da ih stiti i tada.
Sve do tacke dok ne urade nesto protivzakonito.
Ali je prilicno smesno seiriti o jadnim komunistima koji su najebali u post WW2 USA kada su u SSSR-u masovno trebili politicke protivnike. Ono tipa par redova velicine su gore najebali ovi u SSSR-u.
gedza.73 gedza.73 22:59 26.02.2018

Re: Treba izaći

neke budale sa kukastim krstovima, kkk kukuljicama

Bene ponekad se slažem sa tvojim komentarima.

Ljude koji nose kukaste krstove i bele KKK čaršave ne bih nazvao budalama. Naci kukasti krst i nacistička ideologija bi morali biti zabranjeni. Ljudi koji nose taj znak tačno znaju šta on znači.
bene_geserit bene_geserit 23:03 26.02.2018

Re: Treba izaći

Meni ne deluje da ideologiju mozes da zabranis, ali ako vec zelis:
Za pocetak bi komunisticka ideologija morala biti zabranjena. A onda mozes da dodas i nacisticku.
Ljudi koji nose komunisticke simbole tacno znaju sta oni znace.
gedza.73 gedza.73 23:08 26.02.2018

Re: Treba izaći

Koliko god mi nije blizak komunizam nije u njemu sve loše (mada je paket i grozno upakovan, pun škarta, stalno se kvari, jeftin im je materijal...).

S druge strane nacizam je nacizam. Esencija zla.

tasadebeli tasadebeli 23:12 26.02.2018

Re: Treba izaći

aureus

U Americi je sloboda govora apsolutna,



Не прећеруј!

То само ако прихватимо да је спиновање информација филованих коментарима новинара (субјективни став према догађају), као најбољи рецепт за брејнвошинг пучанства, апсолутна слобода говора.

Филмић (по истоименој књизи) настао само годину дана пре него је Реган постао председник:










И тако танцујемо све до данас, у 2018.

Уз свесрдну помоћ "слободних" медија и "независних" новинара.

(Један од недавних примера како тај систем функционише када су у питању независни, без наводника, новинари. ЛИНК)


bene_geserit bene_geserit 23:12 26.02.2018

Re: Treba izaći

gedza.73
Koliko god mi nije blizak komunizam nije u njemu sve loše

Naprotiv, komunizam je esencija zla. Fundamentalno zao sistem.
I ne postoji nekakav komunizam koji bi bio dobar za razliku od onoga sto smo imali prilike da vidimo kroz istoriju - to sto je postojalo u SSSRu i drugim zemljama je jedini moguci oblik.
Reci da nije sve lose u komunizmu posle staljinovih logora, golodomora, maovih cistki, je potpuno isto kao reci da sve nije lose u nacizmu.
Pri tome uopste ne sumnjam da elemente koji nisu losi mozes da nadjes u oba sistema ali im je sustina zlocinacka.
bene_geserit bene_geserit 23:12 26.02.2018

Re: Treba izaći

Btw, pravo je zadovoljstvo ovo reci na Filipovom postu.
aureus aureus 23:26 26.02.2018

Re: Treba izaći

vcucko

A oba puta su Evropljani (velika većina njih) jedva sa glavom na ramenima dočekali da ih realno vanevropske sile (Anglosasi u ovoj ili onoj inkarnaciji i Rusi) poteraju u kućicu i išamaraju, no-no. Sad hoće i opet, a samozvana gologuzijska elita (prva, pre ovih staroevropljana, a iz čistog egotripa i ludila) seiri i peva odu radosti.
Koekude...

Pa kad imaju masu, mislim - te vanevropske sile.
A Evropa se našla u problemu jer su poludjeli upravo oni sa najvećom masom - Nijemci. I uvijek će biti u priličnom problemu ako Njemačka na ovaj ili onaj način...malo skrene.
A poludjeli su vjerovatno zato što su u populaciji imali dosta onih koji vole čvrstu ruku, pa kad su konačno dobili ne samo čvrstu ruku nego i posve naopaku ruku bilo je svima kuku-lele.


Kad čekaš slobodu, i ovo može biti lijep prizor.
tasadebeli tasadebeli 23:47 26.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
Ето, то сам схватио из онога што ми говоре и једни и други и трећи и ко зна колико их је још у Србији.

Pa si sve to hteo da ilustruješ poredeći nošenje svastike u onome što smo videli sa zamipšljenim ulaskom u Centar za kulturnu dekontaminaciju sa šajkačom na glavi?
Znaš kako, prezirem sve te "denacifikatore" i poklonike svetog stokholmskog sindroma, ali bih smeo da se kladim da te u tom centru niko ne bi pipnuo, sem možda obezbeđenja ako ga imaju.
Evo možemo zajedno da odemo, i ja ću nositi šajkaču, baš da vidimo kako biju žene u crnom.



Није важно, Фри, заборави. Била је иронија у питању... Да не тролујемо даље својим различитим мишљењима о људима који су се окупљали после 5. октобра 2000. по тим центрима и њиховом моралу.

А ионако ће сви ти разноразни центри за денацификацију Срба ускоро бити позатварани.

Укинуће им ови заветници финансирање по Путиновом рецепту из Русије.

(Ма само нека укину буџетска давања вечитим близанцима на државној сиси, Звезди и Партизану, па да коначно и Чукарички може да постане макар једном првак државе. )

Кажу, смучила им се та буџетска линија 481... (ЛИНК)

Седам година к'о седам мува једним ударцем храброг кројача...


“Za svaku organizaciju građani treba da znaju šta je radila, koliko je novca dobila, kako i gde je on potrošen, da li je ostvaren zacrtani cilj… To znači efikasnost i opravdanost u radu. Bez tih zvanično objavljenih i transparentnih podataka otvara se prostor za malverzacije i za korupciju”, zaključuje Arsić.

Na sajtu Kancelarije za saradnju sa civilnim društvom Vlade Srbije postoje tzv. godišnji zbirni izveštaji o utrošku sredstava organizacija civilnog društva iz budžeta. Poslednji takav izveštaj objavljen je za 2013. godinu, a u njemu su navedeni iznosi, i to po projektima i delatnostima. Međutim, na 105 strana, koliko ima izveštaj za 2013, nije pojedinačno navedeno ime nijedne NVO, pa samim tim ni koliko je koja tačno novca dobila.

Ovo su nam potvrdili i u samoj Kancelariji za saradnju sa civilnim društvom.

„Kancelarija ne raspolaže podatkom o tome koji broj organizacija civilnog društva se trenutno finansira iz budžetskih sredstava javne uprave, ali se u godišnjim zbirnim izveštajima nalazi podatak o ukupnom broju podržanih projekata“, naveli su u ovoj ustanovi.

Inače, dok se prikupljanjem podataka o finansiranju NVO bavio CRNPS, a to je zaključno sa 2011, podaci za svaku organizaciju bili su javni. Svaki građanin mogao je da proveri na sajtu CRNPS koliko novca, za koje projekte i kojoj NVO je tačno raspoređeno. Baza je i dalje aktivna, ali samo za finansiranje do 2011. godine.



А ја се после чудио откуд то да једна Соња ЛиФт или Муамер Зукорлић здушно подржавају Вучића још 2012.








Него, да се вратимо на Филипову тему...

ДаклеМ, избори...

Фри, да ли ти познајеш Шона Фицпатрика и Била Џејмисона?





Изгледа да их сви у Србији знају, само ти и ја нисмо никад чули за њих...

А занимљиво је и да ови медији, назовимо их формално опозициони, који су до сада као нападали Вучића, сада ћуте о овоме од пре неки дан...

И успут...

Препознајеш ли рецепт из 2014, 2012, 2008, 2004, 2000, 1997, 1991, 1987,...?

Рекао би човек да су Двери, Заветници, они Радулови Да Јебемо Боље (цитирам Кркара), затим "опозиционе" странке Ђилас/Јанковић/Чеда и слични, па опозициони медији типа N1, па Филип овде и остали сви на истом задатку.

Коначно, братство-јединство на делу!

И рекао би још човек по овим примењеним методама да то све из једне главе излази...


not2old2rock not2old2rock 00:31 27.02.2018

Re: Treba izaći

bene_geserit
gedza.73
Koliko god mi nije blizak komunizam nije u njemu sve loše

Naprotiv, komunizam je esencija zla. Fundamentalno zao sistem.
I ne postoji nekakav komunizam koji bi bio dobar za razliku od onoga sto smo imali prilike da vidimo kroz istoriju - to sto je postojalo u SSSRu i drugim zemljama je jedini moguci oblik.
Reci da nije sve lose u komunizmu posle staljinovih logora, golodomora, maovih cistki, je potpuno isto kao reci da sve nije lose u nacizmu.
Pri tome uopste ne sumnjam da elemente koji nisu losi mozes da nadjes u oba sistema ali im je sustina zlocinacka.


Mrtva trka ko je gori


aureus aureus 00:54 27.02.2018

Re: Treba izaći

Odlično!

tasadebeli tasadebeli 07:32 27.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
bene_geserit
freehand
Za poređenje svastike sa šajkačom valjalo bi da ti svaki pristojjni srpski domaćin prilepi vaspitnu. I to sa punim pravom.

Tasa nije poredio svastiku sa sajkacom, vec je lepo objasnio da zadrti komunisticki mozgovi ce svakog politickog protivnika da proglase za nacistu a posledicno i njegovo prebijanje za "sam je trazio, sta se kurci" i cool stvar.

Blago Tasi kad ima svog tumača. Ni manje ni više nego transatlantskog braunija.









Џаст лајк србијан нациз туу!

Ор остријан нациз.

Ор ист џрмни нациз.

Ор украјиниан нациз.

Мислим, Мајдан, Бандера... Знаш већ, Отпор, Канвас, Сакашвили, плишане револуције и те муње. Блек опс.

Ор хангеријан нациз.

Ор рашн нациз.

Знаш оне што на улицама Москве наватавају све тамнопуте и коврџаве црнокосе, па их излемају. (Причала ми другарица која је живела у Русији до пре 2-3 године. И још додала на крају: "Срећом, моји синови су плавокоси и плавооки на мог мужа, па нису имали тих проблема кад су ишли у школу тамо." )

Ор балгеријан нациз.

Ор кроејшн нациз.

Ор ени адер нациз оф д врлд...






П.С. -




aureus aureus 08:18 27.02.2018

Re: Treba izaći

hoochie coochie man
Nedavno je jednom umjetniku Njemačka ili Austrija zabranila nastup jer se saznalo da ima problematičnu tetovažu.


U redu, zabranila nastup, a da ga je neko udario zbog tetovaže, da li bi bio osuđen?

Ma kako lik koji udara nacistu može da bude simpatičan, on je u ovom slučaju nasilnik i bio bi osuđen svud osim u diktaturama koje sude po svojoj ideologiji.

Hoochie, ти ово постао против насиља?
Еее, сјећам се кад си заступао став да је и рат "легитимно" средство, нарочито ако се треба мало проширити, па ћапити неку територију, искористити прилику, задовољити апетите...а рат је насиље.
anonymous anonymous 08:25 27.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
hoochie coochie man
Nedavno je jednom umjetniku Njemačka ili Austrija zabranila nastup jer se saznalo da ima problematičnu tetovažu.


U redu, zabranila nastup, a da ga je neko udario zbog tetovaže, da li bi bio osuđen?

Ma kako lik koji udara nacistu može da bude simpatičan, on je u ovom slučaju nasilnik i bio bi osuđen svud osim u diktaturama koje sude po svojoj ideologiji.

Hoochie, ти ово постао против насиља?
Еее, сјећам се кад си заступао став да је и рат "легитимно" средство, нарочито ако се треба мало проширити, па ћапити неку територију, искористити прилику, задовољити апетите...а рат је насиље.


Mislim da treba preispitati i da li se lažno predstavlja .

Ja mislim da nema diplomu i da nije završio fakultet....

Ček da nadjem neko protestno pismo strukovnih organizacija koje ga se odriču...

Trebaće mi malo vremena ....






hermine hermine 08:26 27.02.2018

Re: ..

bene_geserit


Bane,

ove tvoje opservacije vlažnih kju-kluks-klan snova najviše nalik strahu od života. Lako te zamisliti kako u američkoj noći kraj žene - il, ko zna, kraj crnca dečka kože tavne - sladostrasno plačeš.

Što bi srpski pjesnik rekao, "Već je prošlo tavno veče, i nijema se ponoć hvata.."



hermine hermine 08:27 27.02.2018

Re: ..

hermine hermine 08:34 27.02.2018

Re: ..

a da su nakon rata i komunistima uskraćivali razna prava.

Da, npr o holivudski suptilnom progonu, Trumbo.

aureus aureus 08:39 27.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous

Mislim da treba preispitati i da li se lažno predstavlja .

Ja mislim da nema diplomu i da nije završio fakultet....

Ček da nadjem neko protestno pismo strukovnih organizacija koje ga se odriču...

Trebaće mi malo vremena ....

Ц ц ц, алудирати да је Hoochie преварант као Аја Јунг, мислим да нема смисла, Анонимусе.
Ја овог човјека ипак друкчије доживљавам.

А ти би требало да одслужиш неку симболичну казну због реченице "насиље је насиље".
Док пијем јутарњу кафу и читам "Пешчаник" баш размишљам која би казна била примјерена.
anonymous anonymous 08:58 27.02.2018

Re: Treba izaći

aureus
anonymous

Mislim da treba preispitati i da li se lažno predstavlja .

Ja mislim da nema diplomu i da nije završio fakultet....

Ček da nadjem neko protestno pismo strukovnih organizacija koje ga se odriču...

Trebaće mi malo vremena ....

Ц ц ц, алудирати да је Hoochie преварант као Аја Јунг, мислим да нема смисла, Анонимусе.
Ја овог човјека ипак друкчије доживљавам.

А ти би требало да одслужиш неку симболичну казну због реченице "насиље је насиље".
Док пијем јутарњу кафу и читам "Пешчаник" баш размишљам која би казна била примјерена.


.... kao da nisi osetio blagi stepen ironije u mom komentaru.

Naravno da nije u pitanju Hoochi / "prevarant" , nego matrica koju si usvojio i nesvesno se njom upućuješ ka dezavisanju autora bilo da je Aja/ Milivojević / žena koja govori o vakcinama/ ili "zavetnica" ne bi li time nadomestio nedostatak argumenata i odbijanje diskutovanja o tekstu i napisanom.

...ili Gifu....
.... nasilnom činu " jednog koji zna "

Možeš da mi tražiš kaznu, možda neku i nadješ.

Ti si, medjutim, nažalost - već kažnjen.

Nesposobnošću da shvatiš svoj čin.

I ne samo čin - koji je dogadjaj po sebi, potpuno nevezan za nacizam, Crnca,SNS - već i potrebu da naknadnom racionalizacijom izmišljaš argumente, učitavaš,objašnjavaš, opravdavaš razloge postiranja jednog čina nasilja koji ne može takav kakav je - imati bilo kakvo opravdanje.

anonymous anonymous 09:09 27.02.2018

Re: Treba izaći

bene_geserit


Btw, mislim da bi se drustvo u kome se stvari resavaju silom najmanje svidelo vama koji svrsavate na to sto je ovaj nokautirao nacistu.




...i za sve druge komentare.

Drago mi je da ima onih koji i razumeju ...
aureus aureus 09:21 27.02.2018

Re: Treba izaći

Мораће казна да се појача.
Јер, осим што ниси много тога смисленог написао, Анонимусе, успио си поново да оставиш необично дугу бјелини на крају поста. Па докле више?

Ово што си управо урадио је метод сипања оптужби немилице, у броју тако великом да ја морам остати затрпан, а ако стварно покушам да на њих одговорим на озбиљан начин - има да липшем.

Ајде што си ме, на примјер, оптужио за учитавање (мада га није било) него си ме прије свега оптужио и за накнадну рационализацију у којој "објашњавам", "измишљам аргументе" (као да човјек у свакој дебати мора имати спремљене све аргументе одмах и не смије покушати да се сјети још неког), а онда си ми укинуо било какву одступницу тврдњом да предметни чин не може имати никаквог оправдања (јеси стварно сигуран?)

Не иде то тако, Анонимусе: стално стајати на погрешној страни - ван професионалне адвокатске обавезе.
anonymous anonymous 09:23 27.02.2018

Re: Treba izaći

narcis

snjima se razgovara samo preko puščane mušice, ta bagra nije za civilizaciju niti bilo kakav razgovor. to se zatire u korenu motikom.


anonymous anonymous 09:50 27.02.2018

Re: Treba izaći

aureus


Не иде то тако, Анонимусе: стално стајати на погрешној страни - ван професионалне адвокатске обавезе.


Ajde da se vratimo na činjenice.

Postirao si gif, bez teksta koji ga je pratio u izvornom obliku :
"Nazi in Seattle tries to start a political debate club on the street."

...pri čemu gif nije ilustracija nikakvog teksta, komentara, nikakvog konteksta.

On je čin, dogadjaj po sebi.

Tekst koji ga prati je - Jedan koji zna.

U jednom od narednih komentara dodaćeš :

Jes' vidio kako crni brat drži do sebe?
"Ja manje vrijedan? Sad ćeš da vidiš!"
Moj heroj za danas.
Ne čeka da ga bitange strpaju u furunu.

Žrtva nasilnog čina nije bila nasilna.
Nasilnik - jeste.

I ti to opravdavaš .... i veličaš.

Pozivajući se na istoriju, traumatična sećanja....

...na pravo onog koga tretiraju manje vrednim da se nasiljem razračuna.

Zaboravljaš da nasilje radja nasilje.

Zaboravljaš da je danas malo pojedinaca/nacija/civilizacija/kultura koje se ne osećaju manje/više vrednim od drugih.

I da bi konsekventan zaključak vodio ratu svih protiv svih - prepolitičkom stanju.
Varvarizmu .

.....

A fašizam danas, u dvadeset prvom veku, je mnogo prisutniji i opasniji u drugim sofisticiranijim formama i oblicima, manje transparantnim i nevidljivim upravo zbog toga što se "zabrinuti" bave njihovim arhaičnim demonstracijama, stvorenim simulakrumima, koji sakrivaju pravi topos stvarnog fašizma totalitarnih pretenzija.



freehand freehand 10:03 27.02.2018

Re: Treba izaći

Jes' vidio kako crni brat drži do sebe?
"Ja manje vrijedan? Sad ćeš da vidiš!"
Moj heroj za danas.
Ne čeka da ga bitange strpaju u furunu.

Žrtva nasilnog čina nije bila nasilna.
Nasilnik - jeste.

I ti to opravdavaš .... i veličaš.

Pozivajući se na istoriju, traumatična sećanja....

...na pravo onog koga tretiraju manje vrednim da se nasiljem razračuna.

Zaboravljaš da nasilje radja nasilje.

A da se ipak malo vratiš istoriji i pročitaš nešto o nastanku SS (šucštafel) kao grupe za obezbeđivanje pivnica u kojima je Hitler držao mitinge od upada komunista i sindikalista, pa onda presabereš šta se sve posle toga dogodilo, staviš prst na čelo i razmisliš - da li je zlo, ipak, trebalo zaustaviti u nastajanju.
Sokrat, Platon, Aristotel - tvoji prethodnici iskustveno su to spoznali i govorili i pisali o zloupotrebama i devijacijama demokratije kad nasilnici počnu da je zloupotrebljavaju i mese u nameri da je u prvom koraku svoje vlasti - ukinu.

P.S.
A fašizam danas, u dvadeset prvom veku, je mnogo prisutniji i opasniji u drugim sofisticiranijim formama i oblicima, manje transparantnim i nevidljivim upravo zbog toga što se "zabrinuti" bave njihovim arhaičnim demonstracijama, stvorenim simulakrumima, koji sakrivaju pravi topos stvarnog fašizma totalitarnih pretenzija.

Tako da bi, ako dobro razumem, dok se ne reši jednom za svagda sa Dubokom državom, Neokonsima i ostalim Sveckim vladama, Bilderberzima, Rotšildima i ostalima koji drmaju iz senke - valjalo ne zamajavati se ovim pizdunima sa čudnim frizurama, tetovažama, kukastim krstovima i palicama što bi da prebijaju i spaljuju ljude po ulicama?
Koliko razumem to je poenta čitavog tvog nastupa, koja u svom nadmenoj elitističkoj slici koju ostavlja još i dobro vonja po gebelsovštini.
hermine hermine 10:05 27.02.2018

..

anonymous

Čini mi se da uglavnom ne znaš o čemu pričaš, od silne želje da kontriraš (neko bi rekao anarhija, ne i ja) mozak ti lobotomiran.. ne znaš da je tome, o čemu ne znaš ni sam da pričaš, potrebna jedna mala pukotina da iz nje izađe nesaglediv mrak..

Mislim da je onom tipu trebao skinuti traku oko ruke i ugurati u nos da mu je mama poslije izvlači na oko..

I tebe još izudarati ako zucneš o njegovim čovječijim pravima.. Bane će već dobiti po čisto belim balkanskim guzovima od onih crnčuga tamo..

Toliko od mene za danas, bolje da vam se ne vraćam u rikverc.
aureus aureus 10:06 27.02.2018

Re: Treba izaći

anonymous

Zaboravljaš da nasilje radja nasilje.

Ово је још један од твојих аксиома.

Које су то насиље мирољубиви геј активисти приредили навијачкој групи која је насрнула на њих и претукла их? Мора да су неко насиље прво геј активисти приредили навијачима па се онда код ових родио порив за још већим насиљем?
mesan mesan 10:12 27.02.2018

Re: Treba izaći

freehand
Jes' vidio kako crni brat drži do sebe?
"Ja manje vrijedan? Sad ćeš da vidiš!"
Moj heroj za danas.
Ne čeka da ga bitange strpaju u furunu.

Žrtva nasilnog čina nije bila nasilna.
Nasilnik - jeste.

I ti to opravdavaš .... i veličaš.

Pozivajući se na istoriju, traumatična sećanja....

...na pravo onog koga tretiraju manje vrednim da se nasiljem razračuna.

Zaboravljaš da nasilje radja nasilje.

A da se ipak malo vratiš istoriji i pročitaš nešto o nastanku SS (šucštafel) kao grupe za obezbeđivanje pivnica u kojima je Hitler držao mitinge od upada komunista i sindikalista, pa onda presabereš šta se sve posle toga dogodilo, staviš prst na čelo i razmisliš - da li je zlo, ipak, trebalo zaustaviti u nastajanju.
Sokrat, Platon, Aristotel - tvoji prethodnici iskustveno su to spoznali i govorili i pisali o zloupotrebama i devijacijama demokratije kad nasilnici počnu da je zloupotrebljavaju i mese u nameri da je u prvom koraku svoje vlasti - ukinu.

A Platona modernizovao Poper:

Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance. If we extend unlimited tolerance even to those who are intolerant, if we are not prepared to defend a tolerant society against the onslaught of the intolerant, then the tolerant will be destroyed, and tolerance with them.


Kao drugo, klimav je stav da je neonaci bio "nenasilan".
Govor mržnje koji poziva na nasilje je --- verbalno nasilje kažnjivo zakonom u SAD.
U drugim zemljama je i obični govor mržnje kažnjiv.

To ne znači da ovaj drugi sme da ga pesniči na ulici, ali insistiranje na nacističkom "nenasilju" je pomalo bulšit.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana