Društvo| Lingvistika| Mediji| Na današnji dan| Obrazovanje

Bimbo

tasadebeli RSS / 08.03.2018. u 08:38
На једном од претходних постизборних постова неко је за водитељку, која је непопсредно пре преизборне тишине у студију РТС угостила четворицу политичара чије су странке учествовале на изборима у недељу, искористио израз бимбо.
 
Много ми се допао тај израз. Баш некако добро звучи када га изговориш. Некако се ваља по устима, некако обло и топло, фино и мекано...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Tagovi



Komentari (100)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 08:45 08.03.2018

Фуснота












narcis narcis 11:32 08.03.2018

Re: Фуснота

tasadebeli













e, taso, taso, zašto na ovaj blagi dan mrziš srpski jezik i srpkinje pa im pripovedaš na inglišu, ccc

smeško je tu zbog uputstva kako da svatiš moj 'prekor'.
a i da čarliju pojasnim odma da ne moram ponovo da komentarišem.
c_h.arlie c_h.arlie 13:24 08.03.2018

Re: Фуснота

narcis
tasadebeli













e, taso, taso, zašto na ovaj blagi dan mrziš srpski jezik i srpkinje pa im pripovedaš na inglišu, ccc

smeško je tu zbog uputstva kako da svatiš moj 'prekor'.
a i da čarliju pojasnim odma da ne moram ponovo da komentarišem.

Izvini, meni prevod sa engleskog nije potreban.
narcis narcis 13:30 08.03.2018

Re: Фуснота

c_h.arlie
narcis
tasadebeli













e, taso, taso, zašto na ovaj blagi dan mrziš srpski jezik i srpkinje pa im pripovedaš na inglišu, ccc

smeško je tu zbog uputstva kako da svatiš moj 'prekor'.
a i da čarliju pojasnim odma da ne moram ponovo da komentarišem.

Izvini, meni prevod sa engleskog nije potreban.

što misliš da mene boli q dal je tebi nešto potrebno ili nije.
trolovanje nije blogovanje , osim u tvojoj iskrivljenoj svesti.
tasadebeli tasadebeli 09:13 08.03.2018

Тастер

4krofnica 4krofnica 09:14 08.03.2018

-



Bimbo (im.) ili u narodu poznata kao (oblo usno kotrljajuća) kletva:
dabogda ti Tasa čestitao osmi mart.


anonymous anonymous 09:41 08.03.2018

Re: -

4krofnica


Bimbo (im.) ili u narodu poznata kao (oblo usno kotrljajuća) kletva:
dabogda ti Tasa čestitao osmi mart.



Iz perspektive rodno senzibilnog diskursa - u pravu si.

A i zbog duhovitog pristupa - preporuka.


tasadebeli tasadebeli 09:50 08.03.2018

Re: -

4krofnica


Bimbo (im.) ili u narodu poznata kao (oblo usno kotrljajuća) kletva:
dabogda ti Tasa čestitao osmi mart.







Да, иронија која можда прелази већ и у сарказам.

(Ваљда ми се током ових мојих накупљених година смучило више да то гледам и да се лажно кезим на данашњи дан и само на данашњи дан. Жене у мојој породици хоће да ме бију ако им честитам осми март. Кажу: "Буди ти такав сваки дан, а не само данас!" Због тога ја избегавам честитања на данашњи дан. Условни рефлекс да не бих био бијен.)

Молим те да обратиш пажњу и на етимологију те речи бимбо:

The term was originally used in the United States as early as 1919 for an unintelligent or brutish male.



П.С. - Покренула си узгредну тему овог поста која можда то и није јер о томе стално размишљам:

petina građana Srbije misli da su rukovodeća mesta namenjena muškarcima i da je najbolja uloga za ženu da bude domaćica


(ЛИНК - извор РТС)

Мислим, кад већ причамо о водитељки РТС...


Да те подсетим, ја радим у таквој струци у којој су у огромној већини жене. И то радим већ 25 година. На оном картону запосленог са списком школа у којима сам радио има барем двадесетак назива београдских основних и средњих школа. И од свих тих школа у којима сам радио, само у две сам имао директорке - једна од њих Весна Фила , а друга је била у Тринаестој гимназији, мислим да се презива Ђукић. Остало све мушкићи.

Ево, сад је реизбор директора у мојој школи. И опет, као и увек, нико од запослених не помиње као могућег кандидата неку жену, него искључиво помињу нас неколико мушкића, таких каки смо, дедекање и прдекање.

А у просвети ти је, по дифолту, највиши степен образовања запослених у просеку. И у огромној су већини то жене.

А опет помињу само мушкарце као директоре.

Како то може, Крофнице? Нелогично је, бре!

А овамо се позивамо на родну равноправност и осми март као међународни дан жена. И кезимо се на тај дан, поклањамо цвеће, поклоне, захваљујемо се што нас неко воли... А осталих 364 дана у години, удри по женама.

Не чини ли ти се то лицемерним?

А што је најгоре, у том циркусу учествују и жене.

Успут, ако баш инсистираш, срећан ти осми март. И теби и свим осталим блогоколегиницама!

Али та моја честитка вам је само због обележавања историјског развоја овог међународног празника.

И ништа више.

Без лажног лицемерног кезекања у лице док вам, у ствари, мислим нешто сасвим друго.


stefan.hauzer stefan.hauzer 10:02 08.03.2018

Re: -

tasadebeli tasadebeli 10:07 08.03.2018

Re: -

stefan.hauzer



Налазиш да има нечега много смешног у томе што сам написао?

Шта?

'Ајде подели са свима па да се и ми смејемо...

Или ти је смешно оно што су написали Крофница и Анонимус?

Свеједно, опет подели са нама, па да се и ми смејемо...

Смех је најбољи лек за душу.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:27 08.03.2018

Re: -

Налазиш да има нечега много смешног у томе што сам написао?



Izvini, nisam pročitao
tasadebeli tasadebeli 10:32 08.03.2018

Re: -

stefan.hauzer
Налазиш да има нечега много смешног у томе што сам написао?



Izvini, nisam pročitao



Ма све ОК, него се ја прво трудио да видим шта је смешно у том мом коментару, шта сам се то налупетао, па када нисам успео, рекох да те питам онда.

Јесте то узгредна тема овог поста, али није неважна. Нимало није неважна. И то је такође наша стварност. Захваљујући оној медијској манипулацији с почетка поста.
Milan Novković Milan Novković 10:40 08.03.2018

Re: -

tasadebeli
... Без лажног лицемерног кезекања у лице док вам, у ствари, мислим нешто сасвим друго ...

To stoji, i svaka čast em ljudima koji to umeju i rade sitematski, a pogotovo onima koji to rade na način kreativan do te mere da se u tim sitnim tranzicionim trenucima, dok je istina u vazduhu, ništa od odnosa ne stavlja na iskušenje.

Ali ...
... Ваљда ми се током ових мојих накупљених година смучило више да то гледам и да се лажно кезим на данашњи дан и само на данашњи дан. Жене у мојој породици хоће да ме бију ако им честитам осми март. Кажу: "Буди ти такав сваки дан, а не само данас!" Због тога ја избегавам честитања на данашњи дан. Условни рефлекс да не бих био бијен...

I beg to differ

Prigrevačka škola poimanja društvene dinamike kaže: "it's complicated"

Ništa nije kao što izgleda. Primer:

- No means no to stvarno, i u osnovnom značenju, i znači, i obavezan je početni čvor u vrlo netrivijalnom grafu.

- Ali ponekad samo blago tranziciono pa nemušno prolazan, naime, no means yes jako često.

Već imamo strašnu komplikaciju, i dajem muški, jelte, primer u ime risk management: zamisli da ti muškarac sa nejasnim sell-by-date (evo uzmimo mene na primer) kojeg si pozvao na ručak kaže da neće više knedli sa šljivama. Ja ti odmah mogu reći da no means yes ovom prilikom, ne pitaj o komplikacijama štakako tipa, osim ako već nije pojeo 25 komada.

Nači vidimo problem, valjda.

To semantičko pomeranje osmog marta, od, recimo onomad, pre 50 godina kada smo u prva 4 osnovne majkama u školi davali karanfil i poklon, ne bi trebalo tek tako olako dopustiti.

Na kraju krajeva, kad se nešto opšte-lepo pomera na gore uvek su neke mračne sile iza toga - često je dovoljno samo ih ignorisati i one se same pojedu, tj dovoljno je držati poziciju za sta i najčešće nam ni kopanje rova nije potrebno, a ako treba da se zasuče i poneki rukav - što da ne.

Pa ja ženama, ovde kod tebe, iskreno čestitam osmi mart i smatram (mislim, cenim) da tu lepu praksu ne treba ostavljati za pomeranje ženama koje ne dozvoljavaju da im i muškarac što im se sviđa dodirne koleno u farmerkama, ili muškarcima koji kažu da neće više knedli sa šlivama pa koje onda stvarno ne možeš da ubediš da uzmu još jednu

stefan.hauzer stefan.hauzer 10:41 08.03.2018

Re: -

Smejao sam se kontekstu krofny šalamala - tvoj dugodgovor, ali sada povlačim smeh. Ubijaš svaku šalu, Taso.
tasadebeli tasadebeli 10:51 08.03.2018

Re: -

stefan.hauzer
Smejao sam se kontekstu krofny šalamala - tvoj dugodgovor, ali sada povlačim smeh. Ubijaš svaku šalu, Taso.


Па то је зато што је мој однос са Крофницом већ неко дуже време компликован (чему сам допринео искључиво ја), па онда ту нема места шали.
iqiqiq iqiqiq 10:56 08.03.2018

Re: -

To semantičko pomeranje osmog marta, od recimo onomad, pre 50 godina kada smo u prva 4 osnovne majkama u školi davali karanfil i poklon, ne bi trebalo tek tako olako dopustiti.

retko koja komunistička ideja se tako dobro urezala u moju svest kao ideja o jednakosti, pa i polova...a činjenica je da žene nisu imale pravo glasa, nisu imale pravo da se školuju i mnogo toga što ih je definitivno činilo građanima trećeg reda...stoga pozdravljam slavljenje i očuvanje ovog datuma kao podsećanja na osnovu glupost u istoriji civilizacije - podelu na polove i shodno tome privilegije...jer svaki muškarac postoji zahvaljujući nekoj ženi koja ga je nosila u stomaku i rodila

o jednakosti skoro odgledah dobar film o crnim naučnicama u NASI, ameri stremili na Mesec, a nisu mogli da prihvate da mozak/znanje neke crnkinje može biti veće od belog muškarca

stoga živeo 8 mart i hvala svim onim ženama koje su istorijski bile hrabre da se bore za pravedno društvo (karanfil)
tasadebeli tasadebeli 11:03 08.03.2018

Re: -

iqiqiq = hermine ?


Или сте обе пуком случајношћу баш недавно гледале исти филм?


o jednakosti skoro odgledah dobar film o crnim naučnicama u NASI, ameri stremili na Mesec, a nisu mogli da prihvate da mozak/znanje neke crnkinje može biti veće od belog muškarca
tasadebeli tasadebeli 11:13 08.03.2018

Re: -

Milan Novković

I beg to differ





Поштујем.

И очекујем повратну реакцију у истом тону.

Дакле, само да мене нико не тера да честитам осми март женама.

И да ми се дозволи да кажем оно што мислим о томе.

А као што већ рекох, осми март није тема овог поста. Или, прецизније речено, није једина тема овог поста.

(EDIT: И председнички рођендани су такође ту!

Са све старлетама.)

'Ајде, одох у школу да радим (мора неко и то). Тамо ме чека пуна зборница неких жена које ме, како уђем на врата, гледају са жељом у очима да чују честитање, а ја их сваке године изнова разочарам.
narcis narcis 11:19 08.03.2018

Re: -

etko koja komunistička ideja se tako dobro urezala u moju svest kao ideja o jednakosti, pa i polova...a činjenica je da žene nisu imale pravo glasa, nisu imale pravo da se školuju

nisu imale pravo da raspolažu svojom imovinom, naime do dolaska komunista, a u divnoj i dičnoj nam kraljevini zakon je tražio i nalagao da žena mora da ima muškog tutora preko koga će da raspolaže svojom imovinom, to se tako vešto zašućuruje i baca u ćošak 8 ovo zaćušuruje je valjda 9deminutiv' od bacanja u ćošak, skrajnjivanje i ostali zabašurujući 'deminutivčići')
ono št baca blato na 8. marec je to besomično prežderavanje i naša urođena sumanost ka preteranom proslavljanju svega i svačega.
kad bi se to svelo na cvetak-ne zanovetak,čestitalicu, blagi poljubac i tkzv sitni kolačić.
, pa bilo bi mlogo prhvatljivije , ma mlogo lepše i dostojanstvenije ..
bar iz mog muškog ugla.

evo vam cveke, ne znam što ga tolko volite al tko sam ja da se tu nešto pitam

Milan Novković Milan Novković 11:49 08.03.2018

Re: -

iqiqiq
... retko koja komunistička ideja se tako dobro urezala u moju svest kao ideja o jednakosti, pa i polova ...

Komunjare izmislile - znao sam

A ja mislio da je ideja nekoliko hiljada godina starija
iqiqiq iqiqiq 11:56 08.03.2018

Re: -

Milan Novković
iqiqiq
... retko koja komunistička ideja se tako dobro urezala u moju svest kao ideja o jednakosti, pa i polova ...

Komunjare izmislile - znao sam

A ja mislio da je ideja nekoliko hiljada godina starija

u moje vreme tako nas učili u školi, ako istorijski spisi i stare knjige tvrde drugačije, odmah idem da uložim žalbu ministru prosvete SFRJ...no istoriju ionako prepravlja ko kad stigne, pa nije ni bitno
iqiqiq iqiqiq 11:58 08.03.2018

Re: -

А као што већ рекох, осми март није тема овог поста.

dobro bre, super su joj plastičnjaci, onoj BIMBO ispod Merlin, jel to tema bloga
Milan Novković Milan Novković 12:00 08.03.2018

Re: -

tasadebeli
... Тамо ме чека пуна зборница неких жена које ме, како уђем на врата, гледају са жељом у очима да чују честитање, а ја их сваке године изнова разочарам.

Dopustiti idealisti u nama da se razočara je, imho, izgubljena bitka u nama gde su obe zaraćene strane zauzete od strane naših intimnijih "delova" - meaning: nema nekih značajnih spoljnih uticaja, oni su nam samo "sredstva".

Pobedio je lošiji čovek u nama, bez spoljne pomoći, a onaj bolji nije dobio obećanu podršku, opet od nekog trećeg bića u nama.

Razočarati druge dobre ljude odnosi srebro, tu smo dozvolili drugim lošim ljudima da nas ispomeraju

Ovo je neki kvazi-moj, kvazi-princip, uglavnom maznut od kvazi-drugih

Pa se vraćamo na bitnu sitnicu da izgubljena bitka ne znači i izgubljeni rat
hermine hermine 12:01 08.03.2018

Re: -

А као што већ рекох, осми март није тема овог поста.


narcis narcis 12:12 08.03.2018

Re: -

iqiqiq
Milan Novković
iqiqiq
... retko koja komunistička ideja se tako dobro urezala u moju svest kao ideja o jednakosti, pa i polova ...

Komunjare izmislile - znao sam

A ja mislio da je ideja nekoliko hiljada godina starija

u moje vreme tako nas učili u školi, ako istorijski spisi i stare knjige tvrde drugačije, odmah idem da uložim žalbu ministru prosvete SFRJ...no istoriju ionako prepravlja ko kad stigne, pa nije ni bitno

pa jesu ga komunisti uveli , i kao povod-znak sećanja na rozu
a jeste da su i s(š)afraženntkinje prve povele političku borbu ,onomad.
a jeste i da je UN taj dan proglasio za dan ženske ravnopravnosti i borbe za mir u svetu.
kao što i jeste da je prvi maj kao dan sećanja na žrtve radničkog stradanja u čikagu počeo u ameriki a komunisti ga samo ozvaničili.
Milan Novković Milan Novković 12:25 08.03.2018

Re: -

iqiqiq
Milan Novković
iqiqiq
... retko koja komunistička ideja se tako dobro urezala u moju svest kao ideja o jednakosti, pa i polova ...

Komunjare izmislile - znao sam

A ja mislio da je ideja nekoliko hiljada godina starija

u moje vreme tako nas učili u školi, ako istorijski spisi i stare knjige tvrde drugačije, odmah idem da uložim žalbu ministru prosvete SFRJ...no istoriju ionako prepravlja ko kad stigne, pa nije ni bitno

Ja se ne sećam škole pošto sam ja bio seljak matematika-fizika-hemija-elektronika orijentacije pa su mi, s izuzetkom fotografije, likovne umetnosti, i filozofije, amaterski izuzetak koji samo potvrđuje pravilo, humanities i arts promakli u iole značajnoj dubini i širini u tim formativnim godinama.

A opet, i te arts, uzmimo, recimo, ono gde sam najtanji - poezija - dođe tamo neki nepoznati pesnik i priča o dolasku sa pepela nekadašnjih domova, vedrini tamo nekog neba, trajnosti tamo nekog stenja, gordosti na ideale tamo nekih palih (ko je slupao reč "gordo"?!), pa dođe Branko Ćopić i priča o dolasku nove mladosti, što donosi nove dane, što će dopevati naše pesme koje su, da sad ne "pojačavam" baš narativ počele da se kuju u živoj vatri (ne mrtvoj) itd...

I onda mene to, i moje drugove, sve to tako u absolutno nemerljivo malim tragovima ipak dovoljno doatke da pre frljanja ipak odemo na Internet, proverimo, pitamo, naučimo, da bi sad naša deca isto tako zahvatila tu kreativniju i nadahnutiju iskru, čestitala iskreno osme martove, pomagala drugima, bili ponosni na nasleđe čak i kad je učitelj tamo nazad 50 godina falširao, on nam je deo života, dotakao nas ...

... da sad ne razglabam, idem da proverim da li su mi unuci na putu ili se ovi moji foliraju, il da kupujem pa poklanjam Idiots' guide to making grandchildren (weird ideja, znam, al buduće dede su nekako solution-centric, nemaju više baš ni vremena za prazne priče ...

... a prvom unuku za prvi rođendan poklanjam Stanford Encyclopedia of Philosophy link, u staroj prigrevačkoj tradiciji

Pa samo zamisli sad gde bi nam onomad bio kraj, i danas, da nas je poezija interesovala
eloy eloy 12:55 08.03.2018

Re: -

Да, иронија која можда прелази већ и у сарказам.


Menjaj sarkazam za orgazam. Obavezno plati prenos, valja se.
4krofnica 4krofnica 13:03 08.03.2018

Re: -

tasadebeli

Па то је зато што је мој однос са Крофницом већ неко дуже време компликован (чему сам допринео искључиво ја), па онда ту нема места шали.


ima mesta jer jeste šala, odgovor na nejasno sklepan post.
kapiram, sve ćeš posle objasniti u komentarima?

ne mora meni niko da čestita današnji dan ali ne treba ispustiti činjenicu da su neke žene žrtvovale mnogo iskoračivši, a tražile su samo jednaka prava, za sve nas.

i samo da dodam preporuku muškarcima, da ako kupuju danas cveće, dobra ideja bi bila da to ne bude sečeno već da ima koren i da nastavi život i posle ovog dana.
i eto simbolike! :) + uložili ste trud, niste balvani koji su kupili prvi šareni žbun u foliji.





c_h.arlie c_h.arlie 13:25 08.03.2018

Re: -

4krofnica


Bimbo (im.) ili u narodu poznata kao (oblo usno kotrljajuća) kletva:
dabogda ti Tasa čestitao osmi mart.



Eeee, dobro me podseti !
Srećan ti 8. mart !
c_h.arlie c_h.arlie 13:30 08.03.2018

Re: -

iqiqiq
To semantičko pomeranje osmog marta, od recimo onomad, pre 50 godina kada smo u prva 4 osnovne majkama u školi davali karanfil i poklon, ne bi trebalo tek tako olako dopustiti.

retko koja komunistička ideja se tako dobro urezala u moju svest kao ideja o jednakosti, pa i polova...a činjenica je da žene nisu imale pravo glasa, nisu imale pravo da se školuju i mnogo toga što ih je definitivno činilo građanima trećeg reda...stoga pozdravljam slavljenje i očuvanje ovog datuma kao podsećanja na osnovu glupost u istoriji civilizacije - podelu na polove i shodno tome privilegije...jer svaki muškarac postoji zahvaljujući nekoj ženi koja ga je nosila u stomaku i rodila

o jednakosti skoro odgledah dobar film o crnim naučnicama u NASI, ameri stremili na Mesec, a nisu mogli da prihvate da mozak/znanje neke crnkinje može biti veće od belog muškarca

stoga živeo 8 mart i hvala svim onim ženama koje su istorijski bile hrabre da se bore za pravedno društvo (karanfil)

Saglasan !
Pridružujem se čestitkama.
4krofnica 4krofnica 13:35 08.03.2018

Re: -

c_h.arlie

Eeee, dobro me podseti !
Srećan ti 8. mart !


i tebi, Čarli!

c_h.arlie c_h.arlie 13:39 08.03.2018

Re: -

4krofnica
c_h.arlie

Eeee, dobro me podseti !
Srećan ti 8. mart !


i tebi, Čarli!


Ooooo, fala lepa !
Na dobrom sam putu.
mlatisa mlatisa 14:27 08.03.2018

Re: -

Да те подсетим, ја радим у таквој струци у којој су у огромној већини жене. И то радим већ 25 година. На оном картону запосленог са списком школа у којима сам радио има барем двадесетак назива београдских основних и средњих школа. И од свих тих школа у којима сам радио, само у две сам имао директорке - једна од њих Весна Фила , а друга је била у Тринаестој гимназији, мислим да се презива Ђукић. Остало све мушкићи.


Занимљиво, али ја од 5-6 школа за које знам ко су им директори су сви женског рода и то у више сазива (последњих 15 година)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:20 08.03.2018

Re: -

ne mora meni niko da čestita današnji dan ali ne treba ispustiti činjenicu da su neke žene žrtvovale mnogo iskoračivši, a tražile su samo jednaka prava, za sve nas.

Jukie Jukie 17:56 08.03.2018

Re: -

tasadebeli

Да те подсетим, ја радим у таквој струци у којој су у огромној већини жене. И то радим већ 25 година. На оном картону запосленог са списком школа у којима сам радио има барем двадесетак назива београдских основних и средњих школа. И од свих тих школа у којима сам радио, само у две сам имао директорке - једна од њих Весна Фила , а друга је била у Тринаестој гимназији, мислим да се презива Ђукић. Остало све мушкићи.

Ево, сад је реизбор директора у мојој школи. И опет, као и увек, нико од запослених не помиње као могућег кандидата неку жену, него искључиво помињу нас неколико мушкића, таких каки смо, дедекање и прдекање.

Ja sam sad pokušao da prebrojim iz glave (ne znam gde mi je radna knjižica) i odnos je 6 žena: 2 muškarca (od čega jednog nisam ni video više od jednom, kratka zamena), ali to su bile mahom škole u urbanom jezgru

Mislim da su malobrojni muškarci koji rade u školama (ukoliko nisu baš čudni i opičeni) uglavnom dosta tihi i nenametljivi, pa odaju utisak da su mudri i staloženi. Na to niko ne obraća pažnju dok ne treba da pogledaš levo-desno po zbornici i razmisliš ko bi bio najbolji direktor.
Plus mislim da deca dobro reaguju na muške nastavnike jer je sa njima uvek jasno na čemu si, tako da imaju manji dosije dramatičnih situacija u kojima jedna ili druga strana cvile ili gunđaju
Milan Novković Milan Novković 18:25 08.03.2018

Re: -

Jukie
...Mislim da su malobrojni muškarci koji rade u školama (ukoliko nisu baš čudni i opičeni) uglavnom dosta tihi i nenametljivi, pa odaju utisak da su mudri i staloženi...

Takoe Jukie, ja sam uvek sanjao da budem učitelj, i takav bih bio
Plus mislim da deca dobro reaguju na muške nastavnike jer je sa njima uvek jasno na čemu si, tako da imaju manji dosije dramatičnih situacija u kojima jedna ili druga strana cvile ili gunđaju

Lepo primećeno - tri puta sam kliknuo na "preporuči" - mislim da ću ženi večeras "dokazati" da imam "istomišljenike"
tasadebeli tasadebeli 20:17 08.03.2018

Re: -

4krofnica

kapiram, sve ćeš posle objasniti u komentarima?




Ц. Јок.

Доста Је Било.

(У, ал' сам се зезн' оооо!)


tasadebeli tasadebeli 20:36 08.03.2018

Re: -

eloy
Да, иронија која можда прелази већ и у сарказам.


Menjaj sarkazam za orgazam. Obavezno plati prenos, valja se.








not2old2rock not2old2rock 23:35 08.03.2018

Re: -

tasadebeli


Дакле, само да мене нико не тера да честитам осми март женама.

И да ми се дозволи да кажем оно што мислим о томе.




Na današnji dan rođen Vladimir Bulatović Vib svojevremeno reče: "Demokratija je kad nisi zatvoren zato što si bio otvoren." Pa ti sad vidi šta ćeš...
bene_geserit bene_geserit 10:10 08.03.2018

duhovito, nema sta

ali kako si posle Merlinke stavio sliku ovog cudovista (ko god doticna silikonka bila)?
tasadebeli tasadebeli 10:12 08.03.2018

Re: duhovito, nema sta

bene_geserit
ali kako si posle Merlinke stavio sliku ovog cudovista (ko god doticna silikonka bila)?



Ма пун је читав клип таквих слика...

Наши дани... Јбг.


EDIT:

Показатељ дубине потонућа? То када измериш и упоредиш естраду и поп културу (и политику ) шездесетих и сада?

hermine hermine 10:30 08.03.2018

Re: duhovito, nema sta

hermine hermine 10:31 08.03.2018

..

Taso,

Rekla bih da je Čomski kad je pisao o medijima i manipulaciji mislio na ovo tvoje neuspjelo (čitaj, besmisleno) i toksično karikiranje..
tasadebeli tasadebeli 10:33 08.03.2018

Re: ..

hermine
Taso,

Rekla bih da je Čomski kad je pisao o medijima i manipulaciji mislio na ovo tvoje neuspjelo (čitaj, besmisleno) i toksično karikiranje..



Могуће, драга моја, могуће.

Карикирање чега?

Шта треба да пише уместо ових тачкица на крају?

Ја нисам Видовита Зорка нити смо ти и ја у телепатској вези, па да бих знао шта си хтела да кажеш.
hermine hermine 10:37 08.03.2018

Re: ..

Pa svašta si umetnuo i lingvistiku, i medije i obrazovanje, i pazi, kako milo, na današnji dan.. valjda ti znaš šta te, i što, od toga najviše tišti, u nas žena (koji deo tela zamamna)..
hermine hermine 10:39 08.03.2018

Re: ..

Шта треба да пише уместо ових тачкица на крају?

Ја нисам Видовита Зорка нити смо ти и ја у телепатској вези, па да бих знао шта си хтела да кажеш.

Oprostićeš, nemam živaca za ove tvoje igrice predobri Toša i M. Monro.
hermine hermine 10:44 08.03.2018

Re: ..

Mislim, Bane i Čomski, kakav yeben osmomartovski jeres..

tasadebeli tasadebeli 11:00 08.03.2018

Re: ..

hermine

Pa svašta si umetnuo i lingvistiku, i medije i obrazovanje, i pazi, kako milo, na današnji dan.. valjda ti znaš šta te, i što, od toga najviše tišti, u nas žena (koji deo tela zamamna)..


Oprostićeš, nemam živaca za ove tvoje igrice predobri Toša i M. Monro.


Mislim, Bane i Čomski, kakav yeben osmomartovski jeres..



Ау, брате рођени, колико је једа у теби!

За мене је ово права осмомартовска јерес:

Feminističke grupe pozvale su žene da troše novac i da na jedan dan zapostave kućne poslove.


(ЛИНК)


Да троше новац? Као вид протеста?

Какво лицемерје ситносопственичког потрошачког менталитета!

Но добро, Хермина, схватам ја да си ти већ учитала оно што си желела Таси да учиташ, а не оно што стварно пише, па тако сматрам сасвим бесмисленим да те у томе разуверавам.

Само напред! У борбу!

Свако од нас има право на другачије виђење и поимање појма слобода.


hermine hermine 11:15 08.03.2018

Re: ..

Ау, брате рођени, колико је једа у теби!


Ccc..
tasadebeli tasadebeli 11:23 08.03.2018

Re: ..

hermine
Ау, брате рођени, колико је једа у теби!


Ccc..



Је л' ово

Ццц...


(у преводу: Ccc)

или

Ссс...


(у преводу: Sss)

?


П.С. - Питам због СССС.

(у преводу: SSSS)


maksa83 maksa83 11:36 08.03.2018

Re: ..

tasadebeli




hermine hermine 12:04 08.03.2018

Re: ..

tasadebeli
hermine
Ау, брате рођени, колико је једа у теби!


Ccc..



Је л' ово

Ццц...


(у преводу: Ccc)

или

Ссс...


(у преводу: Sss)

?


П.С. - Питам због СССС.

(у преводу: SSSS)





narcis narcis 12:14 08.03.2018

Re: ..

hermine
tasadebeli
hermine
Ау, брате рођени, колико је једа у теби!








džaba ti trud
tasa pobego sa časa u čkolju
hermine hermine 12:26 08.03.2018

Re: ..

Vidjela sam, i ispratih ga u mislima..

Ali, ček malo, ako ovo nije praznična opijenost ja ne znam šta je..

Aјде, одох у школу да радим (мора неко и то). Тамо ме чека пуна зборница неких жена које ме, како уђем на врата, гледају са жељом у очима да чују честитање, а ја их сваке године изнова разочарам

Kao on će njih iskulira..

:))



c_h.arlie c_h.arlie 13:38 08.03.2018

Re: ..

hermine
Vidjela sam, i ispratih ga u mislima..

Ali, ček malo, ako ovo nije praznična opijenost ja ne znam šta je..

Aјде, одох у школу да радим (мора неко и то). Тамо ме чека пуна зборница неких жена које ме, како уђем на врата, гледају са жељом у очима да чују честитање, а ја их сваке године изнова разочарам

Kao on će njih iskulira..

:))




Ja sam svim ženama u mom okruženju poslao jutros SMS.
... što i tebi želim !
hermine hermine 14:55 08.03.2018

Re: ..

Ja sam svim ženama u mom okruženju poslao jutros SMS.



... što i tebi želim !


O hvala, hvala..

Jutros rano nazovem mamu, čestitam praznik, napomen da pogleda na konto, uplatila sam nešto para, i to bi to, ko fol iznenađenje :).. ona se malo zaplakala, najljepši bi njoj poklon bio da joj unuk tu, jel.. na to sam rekla "e, kupiš sebi nešto kul"..

Nakon dva-tri sata, dan uveliko zdravo zaživio, navratih na blog da sahranjujem druga Tita i drugaricu Jovanku, i najeđeno snalazim medijske gospođe i sponzoruše jerbo jedne su neuke a druge botoxirane, manipulantkinje i komunistkinje i jedne i druge, ah da, uloga M. Monro u našoj - slabijeg pola 365 dana u godini - i lingvističkoj (i Noamovoj) revoluciji će se cijenim mijenjati do kraja večeri.. Počela je pežorativno, oko podneva smo uporedili decentne haljine i ženske obline u vrijeme Kenedija i danas u vrijeme komunistićke Sodome i Gomore, vidjećemo dalje..



tasadebeli tasadebeli 20:22 08.03.2018

Re: ..

maksa83
tasadebeli









Шшшшшш! Пст!!!





tasadebeli tasadebeli 20:27 08.03.2018

Re: ..

hermine
tasadebeli
hermine
Ау, брате рођени, колико је једа у теби!


Ccc..



Је л' ово

Ццц...


(у преводу: Ccc)

или

Ссс...


(у преводу: Sss)

?


П.С. - Питам због СССС.

(у преводу: SSSS)








Само Српкиња Србина Спасава.


narcis narcis 20:27 08.03.2018

Re: ..

tasadebeli
maksa83
tasadebeli









Шшшшшш! Пст!!!


чему



tasadebeli tasadebeli 21:03 08.03.2018

Re: ..

hermine
Vidjela sam, i ispratih ga u mislima..

Ali, ček malo, ako ovo nije praznična opijenost ja ne znam šta je..

Aјде, одох у школу да радим (мора неко и то). Тамо ме чека пуна зборница неких жена које ме, како уђем на врата, гледају са жељом у очима да чују честитање, а ја их сваке године изнова разочарам

Kao on će njih iskulira..

:))






Бадем мантил музика?

Оно, после туширања итд?


hermine hermine 07:41 09.03.2018

Re: ..

tasadebeli tasadebeli 09:08 09.03.2018

Re: ..

hermine



Искусан сам ја, одавно сам научио да бадем мантил музика увек има добру прођу за осми март.




hermine hermine 09:26 09.03.2018

Re: ..

Taso, odličan izbor.. za kuliranje.

:)


E,

Juče nakon slovne permutacije Noam-Naom (u istom su ordneru, među knjigama) zaboravih simbolično preporučiti razboritu Naomi,

The Shock Doctrine: The Rise of Disaster Capitalism

+ sinoć privedoh kraju,

No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies

tasadebeli tasadebeli 10:14 09.03.2018

Re: ..

hermine

Juče nakon slovne permutacije Noam-Naom



Не секирај се, ја указујем на те грешке и исправљам их само онда када ми плате.









(Urban Politico - ЛИНК)


П.С. - Мада, драга моја. бићу до краја искрен као што увек и јесам...

Ја сам ти много више заинтересован за оно што Чомски каже о језику и мишљењу, много мање о политици.

Е сад, што се то понекада преплиће због језика медија и таквих веза, нисмо ми криви... Нико од нас.

Дакле, драга моја, ја сам ти некако више заинтересован за Чомскијева питања типа:

What is the puppeteer doing?

и слична.





П.С. - А та прича о два мозга човека ми је нарочито интересантна поготово што ми у војничком здравственом картону када су ме регрутовали за ЈНА још када сам имао 17 година пише да сам вегетативно лабилан. Па ме то питање мучи, ево, већ неких 35-36 година.
Milan Novković Milan Novković 12:08 09.03.2018

Re: ..

hermine
...
+ sinoć privedoh kraju,

No Logo: Taking Aim at the Brand Bullies


Interesantne teme - sećam se još pomalo te kjnige, iako se meni vremenom delovi raznih kjniga polako mešaju, tj polako im zaboravljam okvire, a mentalno reorganizujem na svoj način

U to ime mi je prva asocijacija i kjniga

The Crime of Reason: And the Closing of the Scientific Mind - Robert Laughlin, fizičar Npbelovac, sve češće ga potežem. Evo jedne rečenice samo da postavi kontekst za ono što hoću da kažem:

"... We all agree that the free flow of ideas is essential to creativity. And we like to believe that in our modern, technological world, information is more freely available and flows faster than ever before. But according to Nobel Laureate Robert Laughlin, acquiring information is becoming a danger or even a crime. Increasingly, the really valuable information is private property or a state secret, with the result that it is now easy for a flash of insight, entirely innocently, to infringe a patent or threaten national security. ...".

A interesantna mi je Kina - jeste da ih ima mnogo, jeste da uvek ima mnogo nezaposlenih, i jeste da su jeftini - preduslovi za potentan prostor za napredak, ali:

- Ima i Indusa mnogo, ali imaju kaste, samo malo su se "isparcelisali" društveno i ovi, Kinezi, im sa pametnim pristupom školovanju i "zlo"upotrebom nacionalizma pobegoše.

- Imaju mogućnosti da centralno-planiraju neke deolve razvoja - suludo moćna postaka, ako se iole korektno koristi, u ovo informativno doba.

- I imaju "no logo", no "intellectual property" - zapad je potpuno zbunjen, iznenađen i uvređen, Ferari od koncepta.

Što ne znači da je krađa intelektualne svojine prava stvar, ali:

- S jedne strane ne može entitet A da ti patentira toplu vodu pa više niko ne može tek tako da je koristi - jedna krajnost.

- A tamo gde je istraživanje od vanredne društvene koristi uvek može da uleti i država, tj ne znači da istraživanje mora da se uguši zato što privatne firme neće da ulažu zato što ne mogu da zaštite i zarađuju na intelektualnoj svojini.

- Pa imamo "čuveno" udruživanje sila na nad-nacionalnom nivou - ja volim da ističem bizaran primer višestrukih "GPS" mreža (nekorektno koristim akronim, to je US sistem) sa Amerima, Evropljanima, Rusima, Kinezima i ne znam da li i Indusi imaju svoj sistem, tj nisam siguran ni za Kineze, ali za Evropljane i Ruse jesam.

Imaju i US svoje grantove, Elon Musk je uzeo milijardu i svaka mu čast, on gura svet napred na, valjda i nadam se, korist US i tamošnjih poreznika ...

... ali malo su se i zaneli u manipulisanju i gube strategijsku bitku brže nego što bi morali:

- 15% im već beže Kinezi u PPP GDP-ju (ajd nije neko merilo, ai nije ni za bacvanje)

- I gledam tužnu pomalo Evropsku priču - evo nešto od manufakture se polako vraća iz Kine u Evropu - recimo štampanje majica i slično, dok oni prave space stations i odoše na mesec
hermine hermine 12:17 09.03.2018

Re: ..

Ја сам ти много више заинтересован за оно што Чомски каже о језику и мишљењу, много мање о политици.

Da, između ostalog, caka je u tom da je aktivizam* danas samo političke konotacije (angažovanje oko nečeg ka/protiv nečem), Noam i Naomi su aktivisti i slična imena, a njegova opet prilježna razboritost na mene djeluju iscjeliteljski (o čemu god pričao)..

*) "Shvatanje da je za napredak čovečanstva od naročite važnosti razuman i stalan uticaj čovečjeg znanja i htenja na kulturu i život uopšte; praktično aktivizam je etički zahtev da čovek ne sme da miruje sve dotle dok priroda čovekova, njegovim stalnim nastojanjem, ne dospe do potpunog samosaznanja i samostalnosti. Teorija opšte aktivnosti."

hermine hermine 12:18 09.03.2018

Re: ..

Milane, pročitah komentar, da prijavim..

:)
Milan Novković Milan Novković 13:48 09.03.2018

Re: ..

hermine
Milane, pročitah komentar, da prijavim..

:)



Pošto ti voliš film šanse su da si već odlgedala Wall Street - Oliver Stone, Michael Douglas dobio oskara za glavnu ulogu.

Nije bitan ovaj film kao takav, niti šta islimo o njemu, nego je meni, asocijativno, u jednom uskom "današnjem" krugu - jedan od prvih, i verovatno najvažnijih uzora za glavnog junaka je Michael Milken, Junk Bond King onomad, svetski rekorder u 13. plati - milijardu za četiti godine, kao "uredno", stalno zaposlen

On je u tom nekom krugu meni gde se vrtim oko cmizdrenja nad kilavom Evropom - ako ne računamo Srbiju, a računamo samo veće entitete, kad u svetu ne bi bilo razaranja moje navijačke strasti bi se lako podelile:

- Zlato: Evropa
- Srebro: US (ne pitaj)
- Bronza: Svet (ne pitaj)

Meni je ruski sentiment reeeelativno blizak, kineski - nije stran, ali ...

Organizuju Poljaci bankari neki doručak pre par meseci u ime dolaska Milkena u London, u jurenju za biznisima (uvek mislim na Michaela, pošto ima i njegov brat) i drugar koji je blizak njegovom institutu pošalje i drugaricu i mene na doručak.

I tu je on, prostate cancer iza sebe, u 70tim, i neki "dedica" iz njegove ekipe - to sve pršti od kreativne energije da ja sam sebi, u sebi, kažem Aaaalo, miško, sutra u teretatnu - bez pogovora.

Tu nam Poljak obajsni da se manufaktura sad već u netrivijalnim količinama vraća i u Evropu, iz Kine, Amer bi da kupuje privatised utilities, "normalno", što bi Emsi rekao - svima treba, a po pravilu je de-facto (co)monopol (co je malecko ovde, da ne zbuni nekoga)

I poredim ih ja sa kilavim Britancima, koji su za kilave Evropljane Rols Rojs (pustimo sad Nemačke pare i read, rad i disciplinu) i cmizdrim, "normalno", deca mi ovde, gde sad da idem u US i ako Trampu proradi ekonomski nacionalizam, a ionako ne bih ništa radio nego se verao po Pajićevim planinama.

I onda vidiš Kineze, sa petoletkama koje prokalmuju pa tako i odrade, win-win, pa im veruju, No Logoima, armijom, ko Borg što dolaze ... pa ...

... iako je neprimerno da ja kukam ovde iz Londona, pored živih drugara u Srbiji, ... pomalo mi krivo kako velike zapadne korporacije uvezuju ruke lokalnoj, manjoj sabraći, sasestrama i saborcima, u gramzivom i kontraproduktivnom maniru, iako ...

... je Modern Standard Mandarin verovatno interesantan za naučiti
hermine hermine 15:25 09.03.2018

Re: ..

iako je neprimerno da ja kukam ovde iz Londona, pored živih drugara u Srbiji

Ja sam u meditativnoj fazi (čitaj, stanju) - niko ne zna šta mi se vrzma u glavi.

:)
c_h.arlie c_h.arlie 21:59 10.03.2018

Re: ..

hermine
iako je neprimerno da ja kukam ovde iz Londona, pored živih drugara u Srbiji

Ja sam u meditativnoj fazi (čitaj, stanju) - niko ne zna šta mi se vrzma u glavi.

:)

Bitno je da ti (sama) znaš !
Jebo nas !
Milan Novković Milan Novković 23:54 10.03.2018

Re: ..

hermine
Vivienne Westwood - Fashion and Activism

Sad već davno pita profesorica srpskog, prvi gimnazije, šta smo rpočitali preko leta.

Kažem ja Zarobljenike od Zilahija. A ona kaže - aaaaa, pazi se Zilahija, pošto on ostaje lingering u (pod)svesti zauvek.

Čega ovde treba da se pazi - ničega, u stvari, "pouzdan" život je dosadan - intelektualizacija, uz pesničenje, je cool, pa urbana gerila, unisex (ja ztnam da mi muškarci volimo žene u muškim košuljama, pa neka feministkinje crknu , pa pirati, ...

Mene je dotaklo uključivanje zaboravljenih u svetske tokove, podsetilo me na Srbiju

(ilustracija je prljavi pokušaj skidanja muške geek pažnje sa politike, o kojoj, očigledno, ionako pojma nemamo, pa pomeranja pažnje ka unisex odeći, o kojoj isto pojma nemamo nego su nam čula nešto zdravija



docsumann docsumann 07:49 11.03.2018

Re: ..

i Beri Vajt je beo
u gipsu kad je ceo


hermine hermine 08:41 11.03.2018

Re: ..

Bitno je da ti (sama) znaš !
Jebo nas !


Ma to je jedini način da se odbraniš od ambivalencije šizofrenog društva*..


*) Mislila sam na ovo zemaljsko (iako i ovde u nebeskom ima i lepeza i paleta esencija bede jedne grupe), germansko (i ja stranac, partizan, Mexikanac među njima), već kad je Milan spomenuo ostrvske trileme..
Milan Novković Milan Novković 12:05 11.03.2018

Re: ..

hermine
Bitno je da ti (sama) znaš !
Jebo nas !


Ma to je jedini način da se odbraniš od ambivalencije šizofrenog društva*..


*) Mislila sam na ovo zemaljsko (iako i ovde u nebeskom ima i lepeza i paleta esencija bede jedne grupe), germansko (i ja stranac, partizan, Mexikanac među njima), već kad je Milan spomenuo ostrvske trileme..

U ime odbrane od ambivalencije šizofrene porodice sam juče mlađoj ćerci naručio knjigu

Prljav trik, znam, pošto se ona nešto lakše peca na ikone plasirane alternativnijim kanalima od onih gde odmah prepozna tajine prste, na koje se sa nešto više kritike osvrće.

Pa od tih vektorski prostora ambivalencije do dela iz članka (da je Emsi drug on bi ceo članak sažeo ostalim blogerima koji kaže ...

"... Ethical Fashion Initiative (EFI) of the International Trade Centre – a joint body of the United Nations (UN) and the World Trade Organisation (WTO) –which currently supports the work of thousands of women micro-producers from marginalized African communities. The EFI empowers informal manufacturers and craftspeople to enter the international value chain - providing an income for some of the poorest people in the world. This promotes the growth of sustainable business in place of aid dependency and creates stability among these impoverished communities. This is not charity, this is work..."

... boldovanje moje i sinergija mikro-fragmenata koja me vraća na ovaj deo je prosta:

- uključivanje u međunarodne vrednosne kanale, koje vodi ka autonomiji i poslu, pa stabilnosti, a dalje od biznisa primanja i očekivasnja priloga, i koje je ipak iznad, dobrim delom, bizarne, balkanske političke scene.

- uspešna žena iz Londona je otišla u Najrobi sa strašću, toplinom i sasvim prostom odlučnošću, samo tričavih 10,000 kilometara, dok uber Srbin, Srbijanac i ostali veseli Specimen iz gornjeg dela Srbije nema vremena da premosti okean do donjeg dela Srbije (gde silni nemaju leba da jedu), čak ni u mislima, od silne brige za opasnosti od komunizma, četnika, partizana, tigrova, pirana, opozicionih partija, mleka, masti, šećera, i "podivljalih" žena koje su navalile ko slepe na ravnopravnost.

Ko da ih je neko bacio na neke hormonalne dijalize uz pomoć uređaja što su našli po otpadima.

Al zato su blog programeri baš zabrinuti za srpsko društvo pa broje emotikone, i toplo se nadam da su ženske bradavice sledeće, i one su jako opasne
hermine hermine 16:34 11.03.2018

Re: ..

U ime odbrane od ambivalencije šizofrene porodice sam juče mlađoj ćerci naručio knjigu

Reci..

:)
Milan Novković Milan Novković 16:48 11.03.2018

Re: ..

hermine
U ime odbrane od ambivalencije šizofrene porodice sam juče mlađoj ćerci naručio knjigu

Reci..

:)

Pa ovu odakle su uzeli delove za članak čiji si link stavila u komentar
hermine hermine 16:53 11.03.2018

Re: ..

Ma zezaš.. kul.

:)
c_h.arlie c_h.arlie 20:01 11.03.2018

Re: ..

Milan Novković
hermine
Bitno je da ti (sama) znaš !
Jebo nas !


Ma to je jedini način da se odbraniš od ambivalencije šizofrenog društva*..


*) Mislila sam na ovo zemaljsko (iako i ovde u nebeskom ima i lepeza i paleta esencija bede jedne grupe), germansko (i ja stranac, partizan, Mexikanac među njima), već kad je Milan spomenuo ostrvske trileme..

U ime odbrane od ambivalencije šizofrene porodice sam juče mlađoj ćerci naručio knjigu

Prljav trik, znam, pošto se ona nešto lakše peca na ikone plasirane alternativnijim kanalima od onih gde odmah prepozna tajine prste, na koje se sa nešto više kritike osvrće.

Pa od tih vektorski prostora ambivalencije do dela iz članka (da je Emsi drug on bi ceo članak sažeo ostalim blogerima koji kaže ...

"... Ethical Fashion Initiative (EFI) of the International Trade Centre – a joint body of the United Nations (UN) and the World Trade Organisation (WTO) –which currently supports the work of thousands of women micro-producers from marginalized African communities. The EFI empowers informal manufacturers and craftspeople to enter the international value chain - providing an income for some of the poorest people in the world. This promotes the growth of sustainable business in place of aid dependency and creates stability among these impoverished communities. This is not charity, this is work..."

... boldovanje moje i sinergija mikro-fragmenata koja me vraća na ovaj deo je prosta:

- uključivanje u međunarodne vrednosne kanale, koje vodi ka autonomiji i poslu, pa stabilnosti, a dalje od biznisa primanja i očekivasnja priloga, i koje je ipak iznad, dobrim delom, bizarne, balkanske političke scene.

- uspešna žena iz Londona je otišla u Najrobi sa strašću, toplinom i sasvim prostom odlučnošću, samo tričavih 10,000 kilometara, dok uber Srbin, Srbijanac i ostali veseli Specimen iz gornjeg dela Srbije nema vremena da premosti okean do donjeg dela Srbije (gde silni nemaju leba da jedu), čak ni u mislima, od silne brige za opasnosti od komunizma, četnika, partizana, tigrova, pirana, opozicionih partija, mleka, masti, šećera, i "podivljalih" žena koje su navalile ko slepe na ravnopravnost.

Ko da ih je neko bacio na neke hormonalne dijalize uz pomoć uređaja što su našli po otpadima.

Al zato su blog programeri baš zabrinuti za srpsko društvo pa broje emotikone, i toplo se nadam da su ženske bradavice sledeće, i one su jako opasne

Milane,
sažimao sam ja (i sažimam i nadalje) već n-puta ... i siže je veoma prost.
Ljubav i dobrota, pride, će spasiti svet.
Ne pamet, ne znanje, ne nauka, ne letovi na mesec ... nego dobri ljudi koji vole (sve) druge ljude.
Ponekada se zapitam - kako to da bistri ljudi ne mogu da ukapiraju ovako efemerne stvari ?
Odgovor još nisam pronašao.
Pri tome, da se razumemo, nimalo ne ignorišem ženu koja je otišla u tamo neku Keniju da donese prosvetljenje nekim drugim ženama.
Na žalost, ja sam poprilično rezervisan ka tim 'poslovima' prosvetiteljstva i prozelitizma - posmatrajući rezultate takvih poslova na lokacijama onih koji su bili prosvećivani.
Milan Novković Milan Novković 21:27 11.03.2018

Re: ..

c_h.arlie
Milane,
sažimao sam ja (i sažimam i nadalje) već n-puta ... i siže je veoma prost.
Ljubav i dobrota, pride, će spasiti svet.
Ne pamet, ne znanje, ne nauka, ne letovi na mesec ... nego dobri ljudi koji vole (sve) druge ljude.
Ponekada se zapitam - kako to da bistri ljudi ne mogu da ukapiraju ovako efemerne stvari ?
Odgovor još nisam pronašao.
Pri tome, da se razumemo, nimalo ne ignorišem ženu koja je otišla u tamo neku Keniju da donese prosvetljenje nekim drugim ženama.
Na žalost, ja sam poprilično rezervisan ka tim 'poslovima' prosvetiteljstva i prozelitizma - posmatrajući rezultate takvih poslova na lokacijama onih koji su bili prosvećivani.

U nešto praktičnijem kontekstu, osim ako ne veruješ u rajeve i reinkarnacije, ljubav i dobrota neće nešto previše pomoći onima, i zamisli manje razvijene delove Srbije, koji su, npr, početkom 90tih imali 10 godina.

Sad imaju skoro 40 i ne smeši im se udoban standard.

Ova žena nije otišla tamo da propoveda, nego u svakodnevnom životu i radu da neke zaboravljene ljude (deplorables, što bi Killary rekla) uključi u svetsku ekonomiju - ona im je pomogla da zarade novac.

Ko je reko "zaraditi"?!

Gledam IoT - toliko nas muče neki senzori (proizvođači su sa reputacijom, nego je gold-rush u ovoj industriji sada), tipa da zriktamo 99.9 uptime, and beyond, umesto 99, i da oborimo šum (kod nekih je lako i softverski, kod nekih teško, recimo kad imaš PIR pa proizvođač nema adaptivnu osetljivost nego je "hard codirao", pa ovaj počne da okida kad ti se mačku zacakle okice, da sam, evo, napravio svoj prvi samom-sebi demonstrator u 31 godinu otkad sam ovde - nisam ništa od svoje elektronike uključio, iako sam počinjao onih prvih godina, pa da lepo radi, 31 godinu

A znao sam i pre da mogu da ga napravim bolje, 5x jefinije (iako sam sebi ne mogu da sredim volume discount kao Ameri, pa sam 3x jefiniji, klijentima prodamo senzore upola cene od onoga što sada plaćaju, a mi uzmemo 50% net-profit.

Dok je senzor bolji od konkurencije (videćemo, doduše, radio dok zriktam - i ako WiFi bude zezao imam Z-Wave, ova sitnica sa helikoidnom antenom, samo mi je naporan za ravojni sistem dao kolegi u SRB, a mrzi me da lemim pod lupom, pa treba još malo da se organizujem).

I ja ovo znam već godinu i po dana, da mogu bolje, ali me mrzi - ja volim, do obožavam elektroniku, al taj prvi korak je težak, uopšte je akcija teška iz nekog bolesnog, mentalnog razloga

Pitaj sebe, osim ako to niste radili, kako to da vas se nije skupilo petoro pa otišli dole negde na jug da vidite kako da neke siromašne ljude uključite u ekonomiju - znaš da njima samo ljubav i dobrota neće pomoći u ovom životu.

Zaboarvio sam da kupim foto otpornike pa da vidim kako mi se ovo ponaša kako se menja i šumi ambient lighting, pošto ovaj ima microcontroler sa tom adaptivnom osetljivošću, i čim to dovučem i sredim radio, idu prototipovi, stress testiranje, odoh kod dizajnera po seksi kutijicu, pa kod Kineza na čaj, Pekinšku patku i proizvodnju (normalno, davim Pajića ako komšijski televizori počnu da šume, a u svakom slučaju pre Rols Rojs produkcije, osim ako ne kupim od njega polovni network analiser koji skoro radi - zezam se za kupovinu, otkako sam malo ostario radije plaćam profesionalce za neke stvari nego da baš sve mi u firmi uradimo

Planina stravi koje bi tamo mogle da se rade postoji, ali to one street-wise najčešće ne interesuje, oni drugi nisu street-wise, dok će ljubav i dobrota doći sa komunizmom, to stoji, samo on tamo nije popularan i niko mu se ne nada, tj ne uživa u čekanju




hermine hermine 08:14 12.03.2018

Re: ..

Pratim Vivienne W. odavno, npr registrujem li se na Twitteru (trenutno nemam) sigurno su ARTE, The Red List i ona među prvih deset koje zapratim, među njima i LeGuin (umrla je), Čomski, Kinga obavezno, i Naomi Klein..

Primjetim da Radojice iz Japana nema dugo, kod njega sam u onoj anketi o zaštiti okoline odgovorila o Kišnim šumama tj da pišem (potpisujem) peticije, a Vivienne je dala 1,2 miliona € prije nekoliko godina..

Da, aktivna je, Emsi, u tom je caka, bez obzira dal te aktivnosti imaju humanu crtu, ili ne..

Milane, knjigu nisam čitala, ako se ne računa nekom zgodom prelistavanje - par njenih i o njoj napisanih - u knjižari Thalia, (usput preporučujem Google Arts & Culture), nisam bila ni blizu njenog butika u Beču (mislim i da je zatvoren), al jedan laneni pijačarski ceker maloprije viđen bih mogla nabaviti, da se nađe kad krenem proljetos u biblioteku..

Sjetih se, Pamela je u goste u ekvadorsku ambasadu ponijela zdrave vegan sendviče i knjigu ostrvske pankerke koja je, knjiga u ruci, uz mnogo dobru boju cipela (vidimo na priloženoj slici) dala neki šik smisao samom susretu dvoje poznatih aktivista..





I sa finom ironijom zatvaram krug, a i pjesma je kul,


hermine hermine 08:15 12.03.2018

Re: ..

Emsi, Kid Rock je bio Pamelin muž, a Julian Assange nije na slobodi..

:)
c_h.arlie c_h.arlie 13:51 12.03.2018

Re: ..

hermine
Emsi, Kid Rock je bio Pamelin muž, a Julian Assange nije na slobodi..

:)

Ma, nisam ja protivan ... nego rezervisan.
c_h.arlie c_h.arlie 13:55 12.03.2018

Re: ..

Milan Novković
c_h.arlie
Milane,
sažimao sam ja (i sažimam i nadalje) već n-puta ... i siže je veoma prost.
Ljubav i dobrota, pride, će spasiti svet.
Ne pamet, ne znanje, ne nauka, ne letovi na mesec ... nego dobri ljudi koji vole (sve) druge ljude.
Ponekada se zapitam - kako to da bistri ljudi ne mogu da ukapiraju ovako efemerne stvari ?
Odgovor još nisam pronašao.
Pri tome, da se razumemo, nimalo ne ignorišem ženu koja je otišla u tamo neku Keniju da donese prosvetljenje nekim drugim ženama.
Na žalost, ja sam poprilično rezervisan ka tim 'poslovima' prosvetiteljstva i prozelitizma - posmatrajući rezultate takvih poslova na lokacijama onih koji su bili prosvećivani.

U nešto praktičnijem kontekstu, osim ako ne veruješ u rajeve i reinkarnacije, ljubav i dobrota neće nešto previše pomoći onima, i zamisli manje razvijene delove Srbije, koji su, npr, početkom 90tih imali 10 godina.

Sad imaju skoro 40 i ne smeši im se udoban standard.

Ova žena nije otišla tamo da propoveda, nego u svakodnevnom životu i radu da neke zaboravljene ljude (deplorables, što bi Killary rekla) uključi u svetsku ekonomiju - ona im je pomogla da zarade novac.

Ko je reko "zaraditi"?!

Gledam IoT - toliko nas muče neki senzori (proizvođači su sa reputacijom, nego je gold-rush u ovoj industriji sada), tipa da zriktamo 99.9 uptime, and beyond, umesto 99, i da oborimo šum (kod nekih je lako i softverski, kod nekih teško, recimo kad imaš PIR pa proizvođač nema adaptivnu osetljivost nego je "hard codirao", pa ovaj počne da okida kad ti se mačku zacakle okice, da sam, evo, napravio svoj prvi samom-sebi demonstrator u 31 godinu otkad sam ovde - nisam ništa od svoje elektronike uključio, iako sam počinjao onih prvih godina, pa da lepo radi, 31 godinu

A znao sam i pre da mogu da ga napravim bolje, 5x jefinije (iako sam sebi ne mogu da sredim volume discount kao Ameri, pa sam 3x jefiniji, klijentima prodamo senzore upola cene od onoga što sada plaćaju, a mi uzmemo 50% net-profit.

Dok je senzor bolji od konkurencije (videćemo, doduše, radio dok zriktam - i ako WiFi bude zezao imam Z-Wave, ova sitnica sa helikoidnom antenom, samo mi je naporan za ravojni sistem dao kolegi u SRB, a mrzi me da lemim pod lupom, pa treba još malo da se organizujem).

I ja ovo znam već godinu i po dana, da mogu bolje, ali me mrzi - ja volim, do obožavam elektroniku, al taj prvi korak je težak, uopšte je akcija teška iz nekog bolesnog, mentalnog razloga

Pitaj sebe, osim ako to niste radili, kako to da vas se nije skupilo petoro pa otišli dole negde na jug da vidite kako da neke siromašne ljude uključite u ekonomiju - znaš da njima samo ljubav i dobrota neće pomoći u ovom životu.

Zaboarvio sam da kupim foto otpornike pa da vidim kako mi se ovo ponaša kako se menja i šumi ambient lighting, pošto ovaj ima microcontroler sa tom adaptivnom osetljivošću, i čim to dovučem i sredim radio, idu prototipovi, stress testiranje, odoh kod dizajnera po seksi kutijicu, pa kod Kineza na čaj, Pekinšku patku i proizvodnju (normalno, davim Pajića ako komšijski televizori počnu da šume, a u svakom slučaju pre Rols Rojs produkcije, osim ako ne kupim od njega polovni network analiser koji skoro radi - zezam se za kupovinu, otkako sam malo ostario radije plaćam profesionalce za neke stvari nego da baš sve mi u firmi uradimo

Planina stravi koje bi tamo mogle da se rade postoji, ali to one street-wise najčešće ne interesuje, oni drugi nisu street-wise, dok će ljubav i dobrota doći sa komunizmom, to stoji, samo on tamo nije popularan i niko mu se ne nada, tj ne uživa u čekanju





Gledam ovu fotografiju i prisećam se jednog svog analognog (bolje rečeno relejnog ... sa militari ruskim relejima u metalnom kućištu) kompjutora od cca 400 relea ...
Kako sam to uspeo da strpam u kutiju, a posebno ožičenje od nekih tankih teflonskih žica ... a prednja upravljačka ploča sa prekidačima, LED diodama i nazivima ispisanim letrasetom ... a najzanimljivije je što je sve radilo.
Jebote !
hermine hermine 07:35 13.03.2018

Re: ..

Ma, nisam ja protivan ... nego rezervisan.


Obratno bi bilo bez rezerve, npr nabaviti sebi jedan ceker..

:)







hermine hermine 07:36 13.03.2018

Re: ..

Il, bez rezerve, kraljica panka na nekim protestima u Londonu,

:)

eloy eloy 11:36 08.03.2018

Darvine, prokletinjo.


​Ljudi nemaju kost u kiti jer su monogamni

Za radoznale a nema veze sa 8 martom a hvala bogu ni sa politikom.

https://www.vice.com/rs/article/z4ng53/ljudi-nemaju-kost-u-kiti-jer-su-monogamni-kaze-nova-studija


Черевићан Черевићан 15:33 08.03.2018

quanta discreta

dobroje da Ljudi nemaju kost u kiti*

бојазан мe савремних женских
што на qrcu маштовите - чиле,
(у sexu нам скрљају bakulum*)
ал' би потом вел'ке муке биле,

јер женска жељаста, а ОН не зараста...

eloy eloy 19:03 08.03.2018

Re: No brining mr Cher


јер женска жељаста, а ОН не зараста...






Nema brige, nema straja
kad se Baja ugipsira do džaja.

49 41 49 41 19:12 08.03.2018

Re: quanta discreta

Черевићан
Ljudi nemaju kost u kiti

бојазан мe савремних женских
што на qrcu маштовите - чиле,
(у sexu нам скрљају bakulum)
ал' би потом вел'ке муке биле,

јер женска жељаста, а ОН не зараста...



“Ćud je ženska smiješna rabota! Ne zna žena ko je kakve vjere, stotinu će promijenit vjera da učini što joj srce (?!?-samo) žudi.”

Nema veze sretan 8.
Jukie Jukie 18:10 08.03.2018

Bimbo

A moram da pomenem da je Bimbo i ime jednog dečaka, iz vremena kad nisu razmislili šta ta reč znači, koji je lik u Smogovcima, druge generacije.

Naime kada su naši Smogovci odrasli, rodila se i F2 generacija, u kojoj su bila i dva dečaka, Bongo i Bimbo (alal vam kumovi).
Dok su bili bebe, jednom su ih zamenili
majka: Pa ovo nije Bimbo!
starija sestra: Nije, to je Bongo, ali je bolji od Bimba.
niccolo niccolo 18:45 08.03.2018

Re: Bimbo

A moram da pomenem da je Bimbo i ime jednog dečaka

Pa bimbo originalno i znači dečak, da je žensko bila bi bimba.
49 41 49 41 19:17 08.03.2018

Re: Bimbo

Jukie
A moram da pomenem da je Bimbo i ime jednog dečaka, iz vremena kad nisu razmislili šta ta reč znači, koji je lik u Smogovcima, druge generacije.

Naime kada su naši Smogovci odrasli, rodila se i F2 generacija, u kojoj su bila i dva dečaka, Bongo i Bimbo (alal vam kumovi).
Dok su bili bebe, jednom su ih zamenili
majka: Pa ovo nije Bimbo!
starija sestra: Nije, to je Bongo, ali je bolji od Bimba.


https://youtu.be/9mmF8zOlh_g

hermine hermine 07:43 09.03.2018

Re: Bimbo

Naime kada su naši Smogovci odrasli, rodila se i F2 generacija, u kojoj su bila i dva dečaka, Bongo i Bimbo (alal vam kumovi).
Dok su bili bebe, jednom su ih zamenili
majka: Pa ovo nije Bimbo!
starija sestra: Nije, to je Bongo, ali je bolji od Bimba.

Da li je moguće da ja ovo pamtim? - pomislim na Dalmaciju, il da neko ima psa Bimba, u nekoj knjizi, seriji.. kad vidiš, postoji.

:)
eloy eloy 00:39 09.03.2018

Zar i Joca Dučić ?

izvor N1
Ministar Đorđević danas je bio domaćin nacionalne konferencije "Žene iz ruralnih krajeva - ravnopravne građanke Srbije".

On je tada citirao Dučića: "Žena ne zna da poštuje nego da voli, ženi ne treba ni da je vi poštujete nego da je volite, poštovanje za njih znači odsustvo svake ljubavi nešto hladno, iz glave, a ne nešto preosećajno iz duše... Sve žene vole bogataše, jer je žena uvek sirota. Pametnih se boje... Ona uvek podlegne jačem, a ne lepšem i umnijem, ni boljem i milijem".

"Želim da se izvinim svim ženama koje je moj gest povredio. To nisu ni moje, a ni vrednosti Vlade Srbije", dodao je.


Taso ja bi da se ovaj Dučić izjasni o ovome i da revidira stavove ili da podnese ostavku..Šta misliš ti o ovome? Preterao je stvarno.

eloy eloy 00:42 09.03.2018

Re: Zar i Joca Dučić ?

usput čestitam ti 9.mart.




tasadebeli tasadebeli 08:55 09.03.2018

Re: Zar i Joca Dučić ?

eloy
izvor N1
Ministar Đorđević danas je bio domaćin nacionalne konferencije "Žene iz ruralnih krajeva - ravnopravne građanke Srbije".

On je tada citirao Dučića: "Žena ne zna da poštuje nego da voli, ženi ne treba ni da je vi poštujete nego da je volite, poštovanje za njih znači odsustvo svake ljubavi nešto hladno, iz glave, a ne nešto preosećajno iz duše... Sve žene vole bogataše, jer je žena uvek sirota. Pametnih se boje... Ona uvek podlegne jačem, a ne lepšem i umnijem, ni boljem i milijem".

"Želim da se izvinim svim ženama koje je moj gest povredio. To nisu ni moje, a ni vrednosti Vlade Srbije", dodao je.


Taso ja bi da se ovaj Dučić izjasni o ovome i da revidira stavove ili da podnese ostavku..Šta misliš ti o ovome? Preterao je stvarno.




Радио ја у школи са клинцима "Диоба Јакшића". (седми разред, 13 година)

(После и "Смрт војводе Пријезде" . Сада се то зове званично Народне епске песме покосовског тематског круга. Нису више циклуси како смо ми учили, само да знаш...)

И, наравно, централна тема на тим часовима лектире - жена. Улога жене у очувању породице и породичних вредности (па самим тим и нације) у тешким временима гашења српске средњевековне државе под налетима Турака итд.

Али улога жене. То је централна тема. (После имају то и на писменом задатку.)

(Анђелија и Јелица, по узору на Лазареву кнегињу Милицу итд.)


"Brže dođe gradu Bijogradu,
"Kako dođe, on ljubu doziva:
""Anđelija, moja vjerna ljubo'
"Da mi nisi brata otrovala?"
"Anđelija njemu odgovara:
""Nijesam ti brata otrovala,
""Veće sam te s bratom pomirila.""


Елем, после тих неколико часова лектире, док су његови другари и другарице напуштали учионицу јер је већ звонило за крај часа, приђе ми један шврћа, Ненад, метар и ветар и жеља да порасте, 20 кила са све патикама, и сасвим озбиљно ми каже:

"Наставниче, мој тата каже да жене не треба разумети, жене треба волети."

Поред њега стоји један осмак који је дошао да ми нешто донесе и гледа Ненада запањено и каже:

"Види га мали!!!"

Шта да ти кажем , камарад, рекао сам Ненаду да је његов тата сто посто у праву.

А Дучића још нисмо радили!

Шта ће тек тада буде, камарад?

Oh, my God, what have I done? I created monsters!!!

My life is going down the toilet!!!








П.С. - Може и на енглеском, да будемо модерни за ове што говоре сербглиш...


tasadebeli tasadebeli 08:57 09.03.2018

Re: Zar i Joca Dučić ?

eloy
usput čestitam ti 9.mart.








Па добро, бре, зашто ми то радиш?

Сад морам да отворим нови блог!


eloy eloy 19:48 11.03.2018

Re: Bambolaja




Некако се ваља по устима, некако обло и топло, фино и мекано...


tasadebeli tasadebeli 21:24 11.03.2018

Re: Bambolaja

eloy



Некако се ваља по устима, некако обло и топло, фино и мекано...





Бамболаја или Бимболаја?

А знам, то су оне две сестре близнакиње!

Познајем их.

Добијеш две по цени једне.

Исто к'о Вучића и Ђинђића у Србији, јебеш му матер...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana