Budućnost| Društvo| Mediji| Tehnologija| Život

Čujte i počujte!

tasadebeli RSS / 20.03.2018. u 13:56
Синоћ је на Јавном сервису РТС 2, у оквиру серијала Светски документарни хитови емитован филм Вернера Херцога "Чујте и почујте" (Lo & Behold, Reveries of the Connected World) из 2016.
 

 
Уједно бих желео овом приликом да се захвалим Милану Новковићу који ме својим писањем на Блогу Б92 натера да својих стотинак минута живота утрошим на тако нешто као што је гледање овог филма.  :-)
 
Нисам зажалио... 
 
 
 


Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 14:00 20.03.2018

Тастер






stefan.hauzer stefan.hauzer 15:45 20.03.2018

Re: Тастер

za mene nema dalje!


pape92 pape92 16:44 20.03.2018

Re: Тастер

Aquirre je put u srce tame, samo snimano kao da se snima prilog za Beogradsku hroniku. Manje je gledljiv od Apokalipse ali upečatljiviji jer deluje više stvarno.

Meni je (što nije osnovna ideja filma) služio kao inspiracija pred svaki težak poduhvat, ne samo u smislu težak-težak nego i u smislu poduhvat koji je neviđena gnjavaža. Uvek pomislim: ljudi su prebacivali topove preko planine kroz džunglu u doba monsuna, mogu ja da odem do Banovog Brda u špicu, po kiši.
tasadebeli tasadebeli 21:38 20.03.2018

Re: Тастер

pape92

Uvek pomislim: ljudi su prebacivali topove preko planine kroz džunglu u doba monsuna, mogu ja da odem do Banovog Brda u špicu, po kiši.



Тај подухват је много лакши када живиш на Бановом брду, па се некако волшебно по киши затекнеш већ на њему, а да ни сам не знаш како си ту доспео.
c_h.arlie c_h.arlie 14:31 20.03.2018

M'da !

да својих стотинак минута живота утрошим на тако нешто као што је гледање овог филма.

Ja nisam siguran da mogu (više) da gledam film skoro dva sata.
Zato gledam samo serije, po mogućnosti svaka epizoda sa nezavisnom radnjom.
eloy eloy 23:22 20.03.2018

.

.
tasadebeli tasadebeli 08:47 21.03.2018

Re: gde je taj Jakobsfeld ?

eloy


Шта ће ти Јакобсфелд?


Паланка к'о и свака паланка, јбг.

У њему само Меркелкине, пардон немачке, кере лају...


Esvirdunsgegeben! Esvirdunsgegeben!






Није ово пост о томе.

У категоријама ти нигде не пише SEX, ŽIVOTINJSKI SVET, ASTROLOGIJA или PORODICA.

Будимо еколози иако смо Срби!
eloy eloy 11:07 21.03.2018

Re: .

.
tasadebeli tasadebeli 11:51 21.03.2018

Re: gde je taj Jakobsfeld ?

eloy
Onkel Jerich u pravu si ......

Treba svirati (kurcu) do kraja potonuća.

Divim se samo snazi i motivaciji pristupu koji neodoljivo asocira na ovo




kako god





Freedoooom!!!





Па знаш и сам како су некада давно карактерисали навијаче ОФК Београда.

Можда њихови љубимци не побеђују и не узимају првенства и купове, али зато барем навијачи уживају у лепоти.

Има то и назив умирање у лепоти.

Извини, камарад, али сваки политички ангажман било кога на Блогу Б92 (и ту полазим прво од себе) не само да ми све више постаје одбојан, него ми се мало и гади, право да ти кажем...

И то кажем с пуним правом као читач са 10 година стажа, као коментатор са 7 година стажа и као аутор са две године стажа на овом Блогу Б92.

Мислим, имам и ја неке ставове у вези са политиком као и сви присутни овде, али некако не морам баш увек да их носим на свом челу као неки знак коме то ја припадам.

И шта ме боли ово у шта ти кажеш да свирам шта ће ко да мисли о томе.

Ако већ уопште некоме и припадам (мада и то ми је све сумњивије чак и када су осећања моје жене према мени у питању), онда припадам за себе и због себе, а не за друге и због других.

Те стога, радије онда свирам... Је л' те, као што си већ рекао...

Сам пуштао ја теби Џеј Џеј Кејла? Знам да га Реднек волЕ, па га њој често и пустим...

'Ајде, и теби ћу, другар си ми...


Travellin' man now he don't know
Only what he hears on the radio
Politics and money don't bother him
Only good lookin' women and a bottle of gin



Вов, јеах!

Sve misleć na jednu cipelu od svile.





eloy eloy 13:00 21.03.2018

Re: .

.
tasadebeli tasadebeli 13:17 21.03.2018

Re: gde je taj Jakobsfeld ?

eloy
И шта ме боли ово у шта ти кажеш да свирам шта ће ко да мисли о томе.


Ma samo se divim odakle energija za lepim stvarima u ovom potonuću. Pomislim čitajući tekstove na blogu da živim u paralelnim svetovima. A možda i živimo ?
Možda je masovno ludilo?
Ipak mislim da je foliranje u pitanju.
Lošije je nego se da i pomisliti.



Па ако је теби прича о интернету као изуму који свакако значи напредак, али носи својим постојањем и ону тамну страну, једна лепа ствар у овом потонућу, како кажеш, онда се ти и ја нисмо ту разумели.

Јеси ли гледао читав Херцогов филм?

Гледај.

И не бој се, нећеш ништа значајније на интернету пропустити у тих стотинак минута трајања филма. Нећеш улудо утрошити време. Зато сам га и окачио у овом посту.

(Добро, добро, повукле су ме у Херцогов филм и овај пост пре свега Миланове и Шарског (и моје донекле) приче о предностима и манама технологије, бесконачној комплексности, испреплетености, умрежености и уситњености света (и овог онлајн света у којем смо тренутно) у којем живимо, све до оне микројединице - појединца испред монитора у мраку своје собе - због чега више и немамо оно res publica у класичном значењу те речи, нестало га је и из политике и из јавног живота у потпуности, па нас зато данас водају вукући нас за нос и уши кроз простор и време које су нам дати у овом животу разноразни самозвани "добронамерни пастири".


Што мени поприлично личи на неке тоталитарне идеологије 20. века, само се данас мало другачије називају.


А очигледан је утицај технологије на то.)

kako je onlajn svet transformisao način na koji realni svet funkcioniše - od trgovine do obrazovanja, od putovanja u svemir do zdravstva, sve do središnjeg pitanja ljudskog ponašanja u društvu


како рекоше ови са РТС најављујући Херцогов филм.

Гледај и ово што је Принцеза окачила. И не бој се, понављам ти, нећеш ништа пропустити на интернету.

Осим ако ти није баш од пресудне животне важности за твој лични живот какве је боје било јутрос Трампово, Путиново или Вучићево говно.

То нам баш и није толико битно зато што ће њихова говна већ сутра имати другачију боју, зар не?

Укратко, друже, ако не помогнемо сами себи у свему томе, нико други нам неће помоћи.

У то сам једино сигуран.
eloy eloy 15:42 21.03.2018

Re: .

.
tasadebeli tasadebeli 17:47 21.03.2018

Re: Naše a svetsko !

eloy
Укратко, друже, ако не помогнемо сами себи у свему томе, нико други нам неће помоћи.


Daleko je Sibir a i šta ćeš u gulag. Imamo mi jače majstore režije od Hercoga. Ti brale ko da prezireš domaću pamet ( osim vlastite ). Ako već treba da se bavimo bojama određenih nusproizvoda koje si spomenuo onda ipak prioritet dajmo domaćim. Ajde,ajde malo više vere ,optimizma a boga mi i patriotizma.

Izvor b92
Vulin: Vojska se aktivno uključuje u borbu za natalitet




I nemoj ko većina stalno da oponiraš drugačijem viđenu stvari koje ti se ne sviđa. Ostao sam u temi bloga nisi u pravu. Gledaj Hercoga kad snimi dokumentarac o nama i među nama. I umesto PmS-a šta vredi kad su titlovi na španskom ili portugalskom bem li ga

Čujte i počujte kako se to radi:

Izvor b92
Osim toga, Ministarstvo kulture i Savet za populacionu politiku objavili su nešto ranije izabrane slogane koji bi trebalo da podstaknu rađanje u Srbiji.

Prvo mesto dele slogani "Ljubav i beba - prvo što nam treba!" i "Rađaj, ne odgađaj!", na drugom mestu su "Mama - neću sama, tata - hoću brata" i "Dosta reči, nek zakmeči", a na trećem "Čuda se ne dešavaju. Čuda se rađaju" i "Nek se deca rađaju i lepe stvari događaju".

Nagrada za prvo mesto bila je 150.000 dinara (dva puta po 75.000), za drugo 75.000 (dva puta po 37.500) i za treće 50.000 (dva puta po 25.000).





Ти ћеш да ми причаш о вери, оптимизму и патриотизму?


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:49 21.03.2018

Re: gde je taj Jakobsfeld ?

како рекоше ови са РТС најављујући


ciklus filmova Kšištova Kišlovskog
eloy eloy 18:56 21.03.2018

Re:

.
tasadebeli tasadebeli 20:51 21.03.2018

Re: Naše a svetsko !

eloy
Ти ћеш да ми причаш о вери, оптимизму и патриотизму?


Ne pretendiram da ti kvarim ugođaj sinajskog povetarca.
I neču ja da ti pričam - ima ko je plaćen za to. Ja samo fusnotiram smernice.



Ма не, само сам замислио како изгледају ти твоји вера, оптимизам и патриотизам "u ovom potonuću".

Па још са другом Титом и Балашевићем на челу колоне.

То мора да је неки добар зелениш.

Зато сам и позеленео. Од зависти. И од муке.
eloy eloy 22:01 21.03.2018

Re:

.
tasadebeli tasadebeli 07:54 22.03.2018

Re: Naše a svetsko !

eloy
Па још са другом Титом и Балашевићем на челу колоне.


"Dogod budete čuli na Ljubinom grobu pucanje naših pušaka, Nijemci neće proći. A kad toga ne bude, znajte da na njemu nema više živih proletera."



Kako se beše ono zvaše - Augmentativ
Samo lagano i bez mahanja ručicama !




tasadebeli tasadebeli 08:46 22.03.2018

Re: Svetsko, a naše!

Читам сад опет овај твој коментар, па видим да ми је ово промакло!

Кратко оправдање за мој пропуст:

Године сустигле, јбг... Знаш када су мене примили у пионире? 1971. Пре 47 година! Скоро, па пола века, јбт! Још само неких две деценије шљакања у српским школама са неваспитаном дечурлијом, Српчићима, од исто тако неваспитаних родитеља Србадије, па ћу онда у малу, али сасвим заслужену пензију. Уколико пензија као социјална категорија буде уопште тада и постојала у држави Србији. Уколико држава Србија буде уопште тада и постојала. И уколико, наравно, ја не бацим кашику до тада. Па се скинем са списка и више не будем на терету овом друштву и овој држави.

А све то thanks to mister Вучић (и мистер Брнабић такође), Тадић, Дачић, Вулин, Палма, Цветковић, Ђинђић, Ђелић, Динкић, Лабус, Ђилас, Митровић, Вучићевић, Бисерко, Милић, захваљујући разноразним Тапирима и Ковачићима, Карићима и Марјановићима, Коштуницама и Париводићима, Поповићима и Чанколисцима, Милошевићима, Чепуринима и Петреусима, те многобројним потомцима Сава Ковачевића још из оних дамна када су се хватале косине лево и десно...

Захвалан сам исто тако и читавој тој преосталој просвећеној и просветљеној домаћој памети на коју ми кажеш да треба да се ослањам. Да их не набрајам сад баш све овде, а ти настави низ ако баш желиш...


Елем! Да се вратим на започето...


Шта ти ово уопште значи:


eloy

I nemoj ko većina stalno da oponiraš drugačijem viđenju stvari koja ti se ne sviđa.






Одавно нисам видео нешто овако дубокоумно!


Је л' то само још једна еманација одушевљеног махања ручицама док црни мерцедес са шесторо врата пролази кроз шпалир одушевљених и одуховљених поданика на београдским улицама или је ово из твоје главе?



eloy eloy 10:41 22.03.2018

Re: .


.
tasadebeli tasadebeli 11:39 22.03.2018

Re: Svetsko, a naše!

eloy

Evo čak i u ovom komentaru se oseća neka ničim izazvana gorčina na koju imaš pravo ali kvari neosporivu širinu i svakako dobrotu koja viri negde duboko i da se naslutiti u tebi.



Занимљиво ми је да и ти и Срђан Фукс којег толико волиш (да не употребим антоним) тврдите исто!

Успео сам да помирим непомирљиве екстреме на овом Блогу Б92 кроз своје постојање (Being There)!

Ничим другим, само сопственим постојањем! (Добро, добро, и правом да мислим, па још и да кажем то што мислим, без обзира што је мишљење као и дупе, тј. свако га има.)

Хвала ти, камарад, сада тек видим да ово моје блоговање уопште није бесмислено.

Када бих још само успео да то са Блога, из виртуелне стварности, прелијем на реални живот у Србији, био бих човек који би на крају могао себи да каже у оном последњем трачку свести:"Да, мој живот је имао смисла."

Life... Is a state of mind!





Jesi bio skoro kod oftalmologa? Da nije popustila dioptrija.


Попустила. И крезав сам. Али немам пара од ове моје плате коју ми држава Србија и власт у њој великодушно удељују већ деценијама као милостињу да идем код офталмолога и код зубара.

Али сам верник. И оптимиста. И патриота.

Кад-тад, камарад, кад-тад... И код зубара и код офталмолога.

Стрпећу се дотле. Тако ми барем саветују медији. Да се стрпим, биће... Кад-тад...

Tanka je linija između dobronamerne zajebancije u korist dobre atmosfere i pogane ironije čiji je jedini cilj da povredi apriori.


А како би било да ти те диоптрије које редовно обнављаш (да ли од пензије или од плате, небитно) окренеш мало ка себи? На унутра?

Ето, рецимо запитај се прво шта је био твој циљ првобитног јављања на овај мој пост у којем ме прекореваш што се не бавим дневнополитикантским баљезгаријама којих ионако има превише на Блогу Б92 и око нас уопште, него се бавим "лепотом у свеопштем потонућу".

Па онда наставиш да га тролујеш даље сликама циркуских мајмунчића из актуелне власти и сличним глупостима саветујући ми да мало више верујем, да будем оптимиста и патриота.

Чему то?

Ако већ инсистирамо на доброти која чучи негде дубоко у свима нама, па и у теби...

Чему онда такво твоје јављање на пост чија је тема Херцогов филм о интернету?

(Који нас можда, само можда, доводи до размишљања о интернету, друштвеним мрежама - Блог Б92? - итд. као оруђу које владајући користе за манипулацију масама... )
eloy eloy 12:03 22.03.2018

Re: .

.
tasadebeli tasadebeli 13:38 22.03.2018

Re: Svetsko, a naše!

eloy
Чему то?


Sede u kafani ekonomista, pravnik i ,,profesor,,filozofije.
Kaže pravnik; imam sa kim al nemam sa čim.
Kaže ekonomista; imam sa čim ali nemam sa kim.
Gleda ih profa filozofije pa kaže; imam i sa kim i sa čim - ali ne znam čemu sve to.....

bitičetosvekakotreba ako pak ne - za bolje nije ni bilo.




И од тебе, верника, оптимисте и патриоте, толико.

Поклони се и напусти сцену, ионако си већ и превише простора заузео, тј. што рече Вук Драшковић говорећи о Милошевићу у оном џинглу за вести радија Б92 током деведесетих, ионако си већ и превише пажње добио.
eloy eloy 14:10 22.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

Поклони се и напусти сцену, ионако си већ и превише простора заузео, тј. што рече Вук Драшковић говорећи о Милошевићу у оном џинглу за вести радија Б92 током деведесетих, ионако си већ и превише пажње добио








tasadebeli tasadebeli 08:46 23.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

eloy
Поклони се и напусти сцену, ионако си већ и превише простора заузео, тј. што рече Вук Драшковић говорећи о Милошевићу у оном џинглу за вести радија Б92 током деведесетих, ионако си већ и превише пажње добио


















Што каже стара народна изрека, све у животу је срање осим пишања.





Life is a state of mind!


eloy eloy 10:21 23.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador


Also sprache Tasa dosledni

И изгледа ми исто тако да неки пут превише "знања" може и да буде штетно.


A to koji je i kad ,,neki put,, određuješ po potrebi kako ti ,,kurcu ćeif,,
tasadebeli tasadebeli 10:45 23.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

eloy

Also sprache Tasa dosledni

И изгледа ми исто тако да неки пут превише "знања" може и да буде штетно.


A to koji je i kad ,,neki put,, određuješ po potrebi kako ti ,,kurcu ćeif,,



А зар се ти ниси поклонио публици и отишао са сцене?

Ја те подржао у томе, кад ето њега опет...

Је ли, бајо, а што си се ти толико окомио на мене?

Зашто овде преносиш и оно што пишем на другим постовима?

И какве везе овај сад твој булшит који сам цитирао има са темом овог мог поста?

Наставиш ли у том маниру, не преостаје ми ништа друго него да закључим да си стварно нека преиспољна злонамерна будала са којом је бесмислено уопште и комуницирати. Па да на твоје коментаре лупим тастер ignore.

Ко зна, можда је Фукс и у праву за оно што каже за тебе...

Не знам... Чудно ми то твоје понашање...

Цитираћу овде једног мог другара из наше преписке на ПП још од пре две године... Сад си ме подсетио на то шта ми је он још тада написао:




blog vrvi od dvostrukih (i visestrukih nickova), tako da se realan broj aktivnih blogera svodi na ne vise od pedesetak.

...blog treba uzeti kao tesku sarenu lazu, mesto gde ljudi izbacuju svoje frustracije, mesto gde postaju pametniji, skolovaniji, gde imaju bolje i uspesnije zivote, mladje i atraktivnije zene, superpametnu decu (jbt, jel si video na moj post u tvom blogu javila su se cak tri coveka koji imaju dete studenta generacije, koji suludi lazljivci), gde su svi i muzicki i knjizevno i slikarski obrazovani... sine, kad bi mi stvarno bili takvo drustvo, gde bi nama bio kraj, pa makar bila teska svemirska slucajnost da su se takvi supertalenti okupili na ovom sranju znanom kao mali blog b92.

I ako ga uzmes kao takvu sarenu lazu moci ces lakse i da ga napustis i da pregrmis sta ti raznorazne budale tamo napisu. Jedina greska je da izgubis anonimnost, sta ti treba da te neki (бип,бип уместо ника) hrani govnima, ne dopustis budalama da ti diraju zivot.


Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi,


Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu...

I ti se nerviras zbog njih!? Alo bre...



Дакле, човек ми ово написао још у априлу 2016.

Истом овом Таси с којим се ти сада дописујеш.


Па ето, сад ни сам не знам просто шта да мислим о теби...

Баш се упињеш из петних жила да ми докажеш да си само још једна од будала на Блогу Б92.

Што рече овај мој другар, сад ме већ доводиш у искушење да ти кажем: Ало, бре!

Дубоко си ме разочарао... Дубоко...


eloy eloy 11:43 23.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador


Samo bez naglih pokreta rukama.

Upristoji rečnik zbog sebe, ipak si ti prosvetni radnik, i bloger od intelektualnog nadahnuća.

Ne pada sneg da pokrije breg......

Car je go debeli !

Briši,banuj,samozadovoljavaj se i ,,igraj lopte dok ti je kurcu ćeif,, golmane.

Kako beše korisničko ime 1 ili 2 ?
Milan Novković Milan Novković 12:36 23.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

tasadebeli
Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi

Meni je osrednje simpa što lažem vas - ne ono visok, plav, crnomanjast, ko bi gubio vreme na to, nego suFtilno

Al što je dobra fora kad lažem sebe, više-manje neprestano, ovde je uživanje na kvadrat ponekad - uživam i dok lažem, a često i kako hvatam sebe u lažima

Ume sve to da bude i jako kreativno, tj evolucija izbrusila - tj fino plasirati delove istine tako da je ceo anasambl produktivan, da nema veze gde su i kako ostale laži - fascinanta oblast isto tako u umrežavanju.

Ne mislim na vas što se svađate, vi ste mi sada samo asocijativni ključ, pošto ja na blogovima "kidišem" na nove komentare, i nimalo nisam sputan slučajevima gde stare ili nisam pročitao, ili ih nisam razumeo.

Vidi primer mimikrije evolucije u elektronici gde je:

- Čovek napravio mali softverski algoritam koji dizajnira elektroniku koristeći evolutivni algoritam.

- I dobio kolo koje radi posao, ok 6x manje delova nego kad dobar eletroničar uradi posao, ali ...

- ... potpiuno nečitljivo - kad odštampaš šemu mala je, ali ne možeš da razumeš kako radi, potpuno nerazumljiva zbrka (organizaciono-umrežena fenomenologija na delu)

E sad, da smo u humanities & arts domenu neko bi mogao reći BS, pa gurati tu svoju tezu koliko hoćeš.

"Problem" sa inženjeringom je što uključiš uradak pa pokažeš da radi - proof of the puding obrazac hara u inženjerskom domenu.

Samo ovo kolo, u prvoj inkarnaciji, je bilo jako temperaturno nestabilno - recimo radi između 23 i 24 stepena al greši mimo toga.

Kažeš više laž nego istina, primeti dualnu prirodu znanja, kilav puding, al douključih algoritam još malo i on ispomera i redizajnira - opet malo kolo, opet nečitljiva šema, samo sada radi u širem temperaturnom opsegu.

Onda primetiš da sve to radi kad je napajanje stabilno, a dosta lupeta kad nije ...

... pa douključiš, re-factorišeš (nemaš baš neke faktore ovde, heuristika je samo taki BS između početka i kraja, zato nas tako i iritira kad uspešno uradi posao .... znaš šta hoćeš, to i dobiješ, a između "đubre"

I onda čak neki dođu, pa još ako se sete filma Amadeus a nemaju neki problem sa Milošem Formanom, i kažu talenat, sve sa ovim smajlijem:

Tom talentu će još Platon ispasti draži od istine
c_h.arlie c_h.arlie 14:58 23.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

Milan Novković

...

Vidi primer mimikrije evolucije u elektronici gde je:

- Čovek napravio mali softverski algoritam koji dizajnira elektroniku koristeći evolutivni algoritam.

- I dobio kolo koje radi posao, ok 6x manje delova nego kad dobar eletroničar uradi posao, ali ...

- ... potpiuno nečitljivo - kad odštampaš šemu mala je, ali ne možeš da razumeš kako radi, potpuno nerazumljiva zbrka (organizaciono-umrežena fenomenologija na delu)

E sad, da smo u humanities & arts domenu neko bi mogao reći BS, pa gurati tu svoju tezu koliko hoćeš.

"Problem" sa inženjeringom je što uključiš uradak pa pokažeš da radi - proof of the puding obrazac hara u inženjerskom domenu.

Samo ovo kolo, u prvoj inkarnaciji, je bilo jako temperaturno nestabilno - recimo radi između 23 i 24 stepena al greši mimo toga.

Kažeš više laž nego istina, primeti dualnu prirodu znanja, kilav puding, al douključih algoritam još malo i on ispomera i redizajnira - opet malo kolo, opet nečitljiva šema, samo sada radi u širem temperaturnom opsegu.


Pošalji mi šemu da vidim da li ću je razumeti.
Milan Novković Milan Novković 19:54 23.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

c_h.arlie
...
Pošalji mi šemu da vidim da li ću je razumeti.

Nećeš, nažalost, pošto je algoritam od kapija digitalne elektronike napravio analogno kolo, a tako osetljivo na mestima (kao analogno) da su switching glitchevi u napajanju, recimo milivolt ili manje, bili deo logike.

Iako bi bilo zabavno videti "bukćkuriš", tj i ja bih voleo da vidim, čisto da uramim i stavim an zid - ne znam da li je negde na internetu.

Sve nam ovo pomalo i "drmusa" ustaljenu logiku gde je deo dobrog rada i "čitljivost", zato što mi, humans, dosta zavisimo od algoritmike, kompozicije po dizajnu i reusability pristupa radu.

Radi i evolucija "reusability", naravno, neki geni koji regulišu osnovne biohemijske procese su milionima godina oko nas, desetinama, pa čak i stotinama miliona bez neke značajne promene.

Evo, kao ilustracija u okviru teme bloga, ovo gore sam rekao napamet pa otišao na web da vidim koliko grešim:

LUCA - Last universal common ancestor - the most recent population of organisms from which all organisms now living on Earth have a common descent ...

... Paleoarchean era, pre 3.5 - 3.8 milijardi godina, 2016 je nabrojano - 355 gena svih živih bića danas su postojali i onomad.

Znači pogrešio sam 10x u vremenu, a u broju gena nisam ništa znao, osim da postoje.

Interesantno je kako je neznanje ovog tipa nebitno često i kad ja nešto iskoristim od ovoga "osećaja za feeling" u kreativnostu, dok je za neke druge kreativnosti mnogo manje neznanja katastrofalno.

A sa ovakvim "osvrtom" na kompleknost mi ni jednu kap u moru nećemo popisati za jednog života.

Što pokazuje koliko je i "popisivanje" kritičan i višeslojni proces, pošto će nas instinkt često ipak odvesti na pravo mesto, samo ne na pravu tačku, nego pravi kvadrant, okolinu mesta gde treba da budemo.

A ni prava tačka nije uvek izoštrena, čak i kad nam je onaj ko bolje zna od nas pokaže.

Cute, sexy, zovimo život i kreativnost u kompleksnosti kako se kome sviđa
c_h.arlie c_h.arlie 07:15 24.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

Milan Novković

...

Što pokazuje koliko je i "popisivanje" kritičan i višeslojni proces, pošto će nas instinkt često ipak odvesti na pravo mesto, samo ne na pravu tačku, nego pravi kvadrant, okolinu mesta gde treba da budemo.

A ni prava tačka nije uvek izoštrena, čak i kad nam je onaj ko bolje zna od nas pokaže.

Cute, sexy, zovimo život i kreativnost u kompleksnosti kako se kome sviđa

Da li pri pominjanju prave tačke misliš na G-tačku !?
tasadebeli tasadebeli 08:59 24.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

eloy

Ne pada sneg da pokrije breg......

Car je go debeli !







Јеботе, ти к'о да си дете за ИОП!



Па имаш проблем са разумевањем текста...

Политичка (политикантска?) ситуација у Србији и добре и лоше стране интернета и друштвених мрежа које су очигледно промениле међуљудске односе могу да се повезују само на нивоу пропаганде.

Оне простачке, примитивне пропаганде у виду коментара на друштвеним мрежама.

(Попут, рецимо, овога што ти радиш генерално на Блогу Б92, не само на овом мом посту.)

Ја упорно о појединцима у усамљеничким капсулама као глобалној појави

(због чага се res publica у класичном значењу те речи сасвим и изгубило)

а ти запео да ми подмећеш слике Вулина.

Да тебе не жуља то моје указивање на непостојање res publica у класичном значењу те речи у Србији, па самим тим и немоћ и апатија маса у покушајима да се било шта промени, него се у потпуности сви препуштају тој најпримитвнијој могућој пропаганди испирања мозга преко интернета и друштвених мрежа?

Па ти смета што ја, између осталог, и на то указујем?

Не знам шта да ти кажем на ово твоје упорно искакање из теме сем јебо те Вулин заједно са Вучићем, заболе ме, бре патка за њих.

А можда ти желиш да причамо о теоријама завере?

Али мене то нешто мрзииии... Досадна ми та тема, апсолвирао сам је одавно радећи лектуре и коректуре таквих текстова.





П.С. -



Upristoji rečnik zbog sebe, ipak si ti prosvetni radnik, i bloger od intelektualnog nadahnuća.



Не сееериии, братеее!

Какав си ти лик, не могу да верујем!





П.П.С. -

Briši,banuj,samozadovoljavaj se i ,,igraj lopte dok ti je kurcu ćeif,, golmane.



А што ми исто тако упорно подмећеш захтев за бановањем, ценТРафоре?

Носиш у себи црту аутодеструкције?

А не, брате, нећу ја да повучем тај ороз и да ти прекинем блогерски живот.

То ћеш ти сам.

Јер, ја лепо већ једном рекох да то питање свако мора да рашчисти сам са собом, а не са другима...


П.П.С.С. -

Kako beše korisničko ime 1 ili 2 ?



2.

То користим само када себи и/или теби хоћу да дам препоруку.

ДаклеМ, двојка.
eloy eloy 10:20 24.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

2.

То користим само када себи и/или теби хоћу да дам препоруку.

ДаклеМ, двојка.


Aj malo da pričam sa korisničko ime 2. Nekako mi lakše. Sažetiji je.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 11:17 24.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

eloy
2.

То користим само када себи и/или теби хоћу да дам препоруку.

ДаклеМ, двојка.


Aj malo da pričam sa korisničko ime 2. Nekako mi lakše. Sažetiji je.



Двојка (си сада ти).

Можно ли је то бити као скривено и мистично значење у филозофији бројева?
eloy eloy 12:17 24.03.2018

Re: korisnickoime-2

tasadebeli tasadebeli 15:32 24.03.2018

Re: korisnickoime-2

eloy



Чиста скицофринија!

Са Титом и Балашевићем на челу колоне...






tasadebeli tasadebeli 01:13 25.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

Milan Novković

tasadebeli

Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi



Е, Милане, нисам то ја рекао, него ми то написао онај мој другар, исто блогер овдашњи.

Још пре две године.

Писао ми и ово тада, пре две године:


Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi, nalazili smo se mi i uzvo na pocetku zivota ovog bloga, tamo u jesen 2006te. Dobre ribe su postale srednjovecne domacice, umetnici su u stvari tek prosli pored nekih galerija i nabacili taj smek, prijatelji politicara na prst u bulju su u sustini o tim istim politicarima pricali iz trece ruke, svrski putnici su obisli svet preko googla itd.

Jedna domacica i danas kenja na blogu kako ima dva fakulteta, jedan i umetnicki a kad je sedela sa ... cuti i ne spominje da je tamo diplomirala, i tako u krug...

Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu...



Milan Novković

I onda čak neki dođu, pa još ako se sete filma Amadeus a nemaju neki problem sa Milošem Formanom, i kažu talenat, sve sa ovim smajlijem:

Tom talentu će još Platon ispasti draži od istine






c_h.arlie c_h.arlie 08:23 25.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

tasadebeli
Milan Novković

tasadebeli

Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi



Е, Милане, нисам то ја рекао, него ми то написао онај мој другар, исто блогер овдашњи.

Још пре две године.

Писао ми и ово тада, пре две године:


Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi, nalazili smo se mi i uzvo na pocetku zivota ovog bloga, tamo u jesen 2006te. Dobre ribe su postale srednjovecne domacice, umetnici su u stvari tek prosli pored nekih galerija i nabacili taj smek, prijatelji politicara na prst u bulju su u sustini o tim istim politicarima pricali iz trece ruke, svrski putnici su obisli svet preko googla itd.

Jedna domacica i danas kenja na blogu kako ima dva fakulteta, jedan i umetnicki a kad je sedela sa ... cuti i ne spominje da je tamo diplomirala, i tako u krug...

Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu...



Milan Novković

I onda čak neki dođu, pa još ako se sete filma Amadeus a nemaju neki problem sa Milošem Formanom, i kažu talenat, sve sa ovim smajlijem:

Tom talentu će još Platon ispasti draži od istine







Nikove na sunce - dosta je bilo anonimnosti.
tasadebeli tasadebeli 08:29 25.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

c_h.arlie

Nikove na sunce - dosta je bilo anonimnosti.



На Блогу Б92?




Е, ова ти је добра, Чарли!

Стварно си духовит човек. Мада, знао сам ја то и од раније.
Milan Novković Milan Novković 12:40 25.03.2018

Re: aquí está el espacio - pacificador

tasadebeli
...Е, Милане, нисам то ја рекао, него ми то написао онај мој другар, исто блогер овдашњи....

Da, pardon, brzopleto editovanje navedenog - ispravljeno

Ja mislim da mi to stvarno svi radimo u netrivijalnoj meri, ali sam ispravio pošto tvoj drugar to, možda, malo emotivnije doživljava.

Tačnije ni nemam šta da mislim, drugi su mislili - nama su sećanja često poprilično netačna, iako, po pravilu, nema loše namere - opet evolutivni dar.

Potpuno je fascinantna ta evolucija i osobine koje je favorizovala kod nas, često poprilično pomerene u ondosu na tekući sistem vrednosti.

A predstaviti sebe u dobrom svetlu, fizičko-intelektualnom, je uvek, onomad baš jako važno, danas samo nešto manje, bio deo dobre kondicije - kad smo mladi da bi što uspešnije poslali svoje gene u budućnost, onda da bi štiteći svoju egzistenciju štitili i potomstvo, pa njihovo potomstvo ...

... pomalo alanfordovski zvuči da je bolje biti u dobroj psihofizičkoj kondiciji nego lošoj, nego to objašnjava naše spretno putovanje kroz prošlost, sadašnjost i budućnost, donekle
principessa_etrusca principessa_etrusca 02:39 21.03.2018

Без интернета







tasadebeli tasadebeli 12:32 21.03.2018

Re: Без интернета

principessa_etrusca

Без интернета



eloy eloy 15:57 21.03.2018

Re:.

.




tasadebeli tasadebeli 17:50 21.03.2018

Re: Без интернета

eloy
principessa_etrusca

Без интернета



Kako?
Pa onda nema ni tebe Taso.
Pa ovo je ravno samoubojstvu daleko bilo pu,pu!





tasadebeli tasadebeli 17:58 21.03.2018

Re: Без интернета

eloy
principessa_etrusca

Без интернета



Kako?
Pa onda nema ni tebe Taso.
Pa ovo je ravno samoubojstvu daleko bilo pu,pu!





Не, не, у ствари предомислио сам се!

Ово ти је одлично речено!

eloy eloy 19:08 21.03.2018

Re:.

.
tasadebeli tasadebeli 20:55 21.03.2018

Re: kajem se deke mi

eloy

Nemoj ,,ko boga te molim,, i ti da me banuješ ko neki




Боже сачувај, ни на крај памети ми није!


narcis narcis 17:57 21.03.2018

ништа без

добро упакованог даљинца,
модел цхарли 0.1
myredneckself myredneckself 02:04 22.03.2018

Lo and behold

I u ovom dokumentarcu je super zabavno slušati Hercoga; taj tok svesti, taj topli engleski sa izgleda neizlečivim nemačkim akcentom. Neka, šarmantno je.
Publika će po svom filingu posle upečatljivog sadržaja hvaliti, ili strahovati na temu čuda kakav je internet.

tasadebeli
Сам пуштао ја теби Џеј Џеј Кејла? Знам да га Реднек волЕ, па га њој често и пустим...


E, pa sada moram i ja tebi da pustim jednu od JJ Cale-a, iako je već kasna i hladna noć, jedne proste vojvođanske zime.

Moram, jer se raznežim od onih Hercogovih narandžastih monkova koji umesto da se mole za ovaj svet i propovedaju ono šta im je već pos'o, jadničci esemesuju i tvituju sa svojih smart telefona uz Are you lonesome tonight, tako da sam ista istacka ko Hercog glede toga, a i vrlo retko, kad baš moram koristim mobilni telefon, kao on. Ispada da smo kanda jako sensitive kind.




tasadebeli tasadebeli 07:57 22.03.2018

Re: Lo and behold

narcis

ништа без
добро упакованог даљинца,
модел цхарли 0.1








myredneckself
I u ovom dokumentarcu je super zabavno slušati Hercoga; taj tok svesti, taj topli engleski sa izgleda neizlečivim nemačkim akcentom. Neka, šarmantno je.
Publika će po svom filingu posle upečatljivog sadržaja hvaliti, ili strahovati na temu čuda kakav je internet.

tasadebeli
Сам пуштао ја теби Џеј Џеј Кејла? Знам да га Реднек волЕ, па га њој често и пустим...


E, pa sada moram i ja tebi da pustim jednu od JJ Cale-a, iako je već kasna i hladna noć, jedne proste vojvođanske zime.

Moram, jer se raznežim od onih Hercogovih narandžastih monkova koji umesto da se mole za ovaj svet i propovedaju ono šta im je već pos'o, jadničci esemesuju i tvituju sa svojih smart telefona uz Are you lonesome tonight, tako da sam ista istacka ko Hercog glede toga, a i vrlo retko, kad baš moram koristim mobilni telefon, kao on. Ispada da smo kanda jako sensitive kind.








Фала вам, ђе чули и ђе не чули, ђе виђели и ђе не виђели.







c_h.arlie c_h.arlie 11:03 22.03.2018

Re: ништа без

narcis
добро упакованог даљинца,
модел цхарли 0.1

Da ti znaš koliko sam ja u životu otvorio i popravio (najčešće elementarnim čišćenjem veza i grafitnih tastera) daljinskih takvim drljavcima kao što si ti, ne bi me zezao.
tasadebeli tasadebeli 11:45 22.03.2018

Re: ништа без

c_h.arlie
narcis
добро упакованог даљинца,
модел цхарли 0.1

Da ti znaš koliko sam ja u životu otovrio i popravio (najčešće elementarnim čišćenjem veza i grafitnih tastera) daljinskih takvim drljavcima kao što si ti, ne bi me zezao.



Не љути се, Чарли...

Није Нарцис злонамеран, само се зеза.

А ти, колико сам те разумео, изузетно поштујеш оне људе који умеју да приме лепо шалу на свој рачун.

Ево! Да се ти и Нарцис помирите.

Нека он назове овај његов модел даљинског са слике Таса 0.1.

Ја се нећу љутити.

Мир, мир, мир, нико није крив.
myredneckself myredneckself 19:10 22.03.2018

Re: Lo and behold

tasa
Фала вам, ђе чули и ђе не чули, ђе виђели и ђе не виђели.


Fala i tebi. P. Sellers car.

(Chance, The AI u začetku, čudi se što dripci ne nestaju...)

narcis narcis 21:13 22.03.2018

Re: ништа без

c_h.arlie
narcis
добро упакованог даљинца,
модел цхарли 0.1

Da ti znaš koliko sam ja u životu otvorio i popravio (najčešće elementarnim čišćenjem veza i grafitnih tastera) daljinskih takvim drljavcima kao što si ti, ne bi me zezao.

aj ne seri
ja znam koliko sam ja puta otvorio i očistio svoje daljince,i šta mi teško.
teže mi je da budem seljak ko što si ti.
i nepopravljivo i neuviđavno govedo koje citira cele čaršave od komentara.
to radi samo čovek, teška reč za tebe, pokvaren do srži, čovek koji voli i uživa da zajebava druge, naravno sa pristojne daljine jer nesme to da uradi oči u oči bilo kome, tad se ponaša kao obična snishodljiva pizda.
ništa nisam loše reko sem što sam seljačini reko da je seljačina, čitaj čarli.
c_h.arlie c_h.arlie 14:56 23.03.2018

Re: ништа без

narcis
c_h.arlie
narcis
добро упакованог даљинца,
модел цхарли 0.1

Da ti znaš koliko sam ja u životu otvorio i popravio (najčešće elementarnim čišćenjem veza i grafitnih tastera) daljinskih takvim drljavcima kao što si ti, ne bi me zezao.

aj ne seri
ja znam koliko sam ja puta otvorio i očistio svoje daljince,i šta mi teško.
teže mi je da budem seljak ko što si ti.
i nepopravljivo i neuviđavno govedo koje citira cele čaršave od komentara.
to radi samo čovek, teška reč za tebe, pokvaren do srži, čovek koji voli i uživa da zajebava druge, naravno sa pristojne daljine jer nesme to da uradi oči u oči bilo kome, tad se ponaša kao obična snishodljiva pizda.
ništa nisam loše reko sem što sam seljačini reko da je seljačina, čitaj čarli.

Strašno !
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:02 22.03.2018

*

inače ovaj film je producirala magnolia pictures, sjajna produkcija! Posebno je zanimljiv jedan od vlasnika:



myredneckself myredneckself 18:56 22.03.2018

Re: *

stefan
Posebno je zanimljiv jedan od vlasnika:

Da pogađam, a da ostanem u temi što više; to će biti prvi trillionaire, jer mnogo voli i veruje u AI.

link

A pošto je zanimljiv na više načina, može posle da mu se prohte da trči za potus-a?!
tasadebeli tasadebeli 08:52 23.03.2018

Re: *

myredneckself
stefan
Posebno je zanimljiv jedan od vlasnika:

Da pogađam, a da ostanem u temi što više; to će biti prvi trillionaire, jer mnogo voli i veruje u AI.

link

A pošto je zanimljiv na više načina, može posle da mu se prohte da trči za potus-a?!




(Chance, The AI u začetku, čudi se što dripci ne nestaju...)








Трт, мрт, живот или смрт?


Колаборација или герила, питање је сад?





Читава медијска јавност остварује маклуановско предвиђање глобалног медијског „мелтинг пота" у којем се налази млака и бљутава чорбица коју кушају сви и тиме репродукују друштвено као истоветно. Тај микролошки фашизам у време планетарне медијализације и пуне моћи слике представља операционално начело савременог либерализма.


Да ли је укалкулисани колаборационизам једино решење за опстанак у свету без идеала, у свету медијатизованих спектакала који иза фингирања политике само продукује опсценост преувеличаних ега, у епохи општег упросечавања и продуковања некултуре, у једном разулареном универзуму утемељеном на масовној деполитизацији и суспензији критичког духа? Да ли као алтернација преостаје концепт „минималних политика", својеврсних „микроотпора", који би у форми перманентне „културне гериле", уместо послушности фаворизовали хумор, и тиме одшкринули врата једној лудичкој перспективи у којој је, упркос величини слона, самопоштовање миша још увек могућно?





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana