Astrologija| Gastronauti| Hronika| Region| Sex

1/4 i 1/2 otprilike..Onako...Koliko se već oseti pod prstima

tasadebeli RSS / 06.07.2018. u 07:20

 

 appleslicesdipsq.jpg

 


Можда је понеко и помислио да ћу да одустанем од моје индијске серије на Блогу Б92 под насловом „Светско првенство у Русији 2018" и да почнем да пишем, односно качим постове, о рецептима за колаче и остале ђаконије?

Е, па жао ми је ако сам било кога разочарао.

 


03-raspored-1-4-finale-01.png

 

 


mixed-apple-slices-2508191.jpg


То, наравно, не значи да моје блогодвориште није агапе. 

Комодајте се ко жели.

 

th?id=OIP.G7jh2w_y34tHw5XQPppRYAHaFn

 

 

 

 П.С. - Део трећи (ЛИНК)

 

 

 

 

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 09:50 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

Taso, ne mešaj politiku i fudbal!
tasadebeli tasadebeli 10:09 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

Atomski mrav
Taso, ne mešaj politiku i fudbal!



Ја, иначе, много више волим јабуке у шлафроку него ону комбинацију јабуке и путер од кикирикија на првој слици.


Реднек, је л' умеш ти да правиш јабуке у шлафроку?

Ова моја не уме. Није ни кева правила.

Нисам јео јабуке у шлафроку још откако ми се баба упокојила, јбт!
gavros gavros 10:14 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

Реднек, је л' умеш ти да правиш јабуке у шлафроку?


Ja volim šejkove sa jabukom, malo aronija, malo banana, malo jabuke - eksplozija, zamijeni doručak!

A kad jedem jabuke jedem dok ne dođem do košpica pa i njih ljupam. Ostala mi od djetinjstva navika a jedan moj prijatelj pojede sve osim peteljke kao da smo "utekli iz gladi".
tasadebeli tasadebeli 10:20 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

gavros

A kad jedem jabuke jedem dok ne dođem do košpica pa i njih ljupam. Ostala mi od djetinjstva navika a jedan moj prijatelj pojede sve osim peteljke kao da smo "utekli iz gladi".



И мени само петељка остане!

Поједем чак и оне "длачице" отпозади (да простиш) јабуке.
gavros gavros 10:30 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

Hahaha, znači ima vas još!


Evo dokle stignu amateri

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:12 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

Ова моја не уме. Није ни кева правила.
Нисам јео јабуке у шлафроку још откако ми се баба упокојила, јбт!


Nije tesko napraviti, 15 minuta sve zajedno..
1.
Jabuke operite, ogulite im koru, izdubite pažljivo sredinu tako da nema koštica ni peteljke (možete za to koristiti posebnu spravicu ako je imate).

2.
Kad ste ih očistili, narežite ih na kolutove 5-6 milimetera debljine.

3.
Pripremite smjesu u koju ćete umočiti jabuke tako da dobiju šlafrok. Smjesa je zapravo kao ona za palačinke, ali mora biti gušća.

U mlijeko dodajte jaje i vanilin šećer te ih pjenjačom izmješajte.

4.
Nakon toga dodajte brašno, prstohvat soli i čajnu žlicu ruma te naribajte limunovu koricu.

5.
Kolutove jabuke umočite u smjesu i pržite sa svake strane u dubokom ulju dok ne porumene.

6.
Izvadite ih na ubrus da upije višak masnoće i pošećerite šećerom u prahu.


tasadebeli tasadebeli 11:36 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

apacherosepeacock

Nije tesko napraviti, 15 minuta sve zajedno..



Да знаш да ћу се упустити у истраживачку авантуру.

Да ме мине жеља.

Хвала ти.


gavros gavros 11:41 06.07.2018

Pohovane jabuke

Čitam recept i zaključujem da ovo nisam nikad ni probao u životu. To su kao neke pohovane jabuke!
myredneckself myredneckself 13:14 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

tasa
Реднек, је л' умеш ти да правиш јабуке у шлафроку?

Kako ne bih umela, to je pisovkejk pos'o, možeš slobodno da se upustiš u tu avanturu.
Treba ti testo za palačinke samo malo gušće da ti ne bi klizilo sa jabuka, što postižeš malo većom količinom brašna.
Koliko je to brašna?
Pa zavisi od količine testa, recimo 2-3 ravne supene kašike, ma, osetićeš ti pod prstima kad budeš umakao i šlafročio jabuke.
E, sada su stigle petrovače, milina, najbolje su one slatko-kiseljače za šlafrok, džambo bledo zelene što liče na grenismit jabuke...ako nemaš te, dobre su i sve druge.



Sada vidim da ti je apačirouz dala recept. E, ja isto tako samo ne stavim rum, jer ne podnosim taj miris. Možeš ih kada budu gotove uvaljati u prah šećer sa cimetom.
myredneckself myredneckself 13:23 06.07.2018

Re: Pohovane jabuke

gavros
Čitam recept i zaključujem da ovo nisam nikad ni probao u životu. To su kao neke pohovane jabuke!

Uh jesu, Bo, što je to dobro, probaj pod hitno.
gavros gavros 13:36 06.07.2018

Re: Pohovane jabuke

myredneckself
gavros
Čitam recept i zaključujem da ovo nisam nikad ni probao u životu. To su kao neke pohovane jabuke!

Uh jesu, Bo, što je to dobro, probaj pod hitno.


Nema mi druge Duška nego da skoknem do Novog Sada, raspitaću se ali mislim da to niko ovdje ne pravi! Kad smo kod pohovanja, da li je neko probao kineski pohovani sladoled - spolja vruće/toplo a unutra Antartik? Čuo sam da je extra!
nsarski nsarski 13:42 06.07.2018

Re: Pohovane jabuke

Kad smo kod pohovanja, da li je neko probao kineski pohovani sladoled - spolja vruće/toplo a unutra Antartik?


Jedna od najgorih pohovanih stvari koje sam probao je pohovani mesni narezak. Na Havajima ga obožavaju.

tasadebeli tasadebeli 13:44 06.07.2018

Re: Pohovane jabuke

gavros
Čitam recept i zaključujem da ovo nisam nikad ni probao u životu. To su kao neke pohovane jabuke!



Да, бре, Бојане!

Поховане јабуке!



Стварно мораш то да пробаш...
tasadebeli tasadebeli 14:01 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

myredneckself

Sada vidim da ti je apačirouz dala recept. E, ja isto tako samo ne stavim rum



Нећем ни ја рум. Мене ионако и рум штанглице... онако мало.. знаш... к'о лимунада... лимун баш може...онако мало...


osetićeš ti pod prstima


То ти кажем!

Одмах сам то знао чим сам те први пут угледао на Блогу!


tasadebeli tasadebeli 14:14 06.07.2018

Re: Pohovane jabuke

nsarski
Kad smo kod pohovanja, da li je neko probao kineski pohovani sladoled - spolja vruće/toplo a unutra Antartik?


Jedna od najgorih pohovanih stvari koje sam probao je pohovani mesni narezak. Na Havajima ga obožavaju.




Ја сам га, на жалост, више пута пробавао, мада нисам никада био на Хавајима...

У оним годинама када смо живели само од ћалетове инвалидске пензије, сестра на факсу, ја у школи... Често моја кева онда поховала ТО...
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:22 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!


Нећем ни ја рум. Мене ионако и рум штанглице... онако мало.. знаш... к'о лимунада... лимун баш може...онако мало...


Rum nije obavezan to samo ko voli malo tu aromu, ali narendati malo korice limuna osvezi bas lepo (ja narendam koru limuna i u smesu za palacinke).

nsarski nsarski 14:22 06.07.2018

Re: Pohovane jabuke

Ја сам га, на жалост, више пута пробавао

Sirotinjska klopa može da bude odlična. Ja ponekad napravim poparu, na primer, ali je tada obogatim sa dosta sira i kajmaka. Za utakmicu danas sam napravio kuvani kukuruz - sada je sezona. Divota. Bolje nego čipsi ili kikiriki.
tasadebeli tasadebeli 14:44 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

apacherosepeacock

Rum nije obavezan to samo ko voli malo tu aromu, ali narendati malo korice limuna osvezi bas



Кажем и ја, 'оће лимун онако мало...

Шалим се, шалим се...

Учествујем и ја у спремању разних клопа по кући.

Додуше само као слепа сила без мозга када треба нешто истући чекићем, самлети, развући, издробити, промешати, пренети понеки стећак одавде тамо итд.

Зато с поносом и носим у кући надимак Мултипрактик).

Али заиста ти хвала за овај рецепАт за јабуке у шлафроку јер ми то стварно нико деценијама не прави, па ћу морати сам.


EDIT: Може и цимет мало што каже Реднек. И мени сада док гледам ове слике јабука у шлафроку тај неки укус од пре више деценија на непцима.

За јабуке у шлафроку мало бадем мантил музике...

Она и ја... Сами... Она у шлафроку... Ја? Није нужно у шлафроку, али лептир машна обавезна......



tasadebeli tasadebeli 14:50 06.07.2018

Re: Pohovane jabuke

nsarski

Sirotinjska klopa može da bude odlična.



Итекако! Једино ето, мени се тада тај поховани месни нарезак (и паризер) био нешто огадио... Ваљда га је превише било...

Ja ponekad napravim poparu, na primer, ali je tada obogatim sa dosta sira i kajmaka.




Ето, на пример, попара ми се никада није огадила.

Za utakmicu danas sam napravio kuvani kukuruz - sada je sezona. Divota. Bolje nego čipsi ili kikiriki.



zilikaka zilikaka 17:17 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

E, ja isto tako samo ne stavim rum, jer ne podnosim taj miris. Možeš ih kada budu gotove uvaljati u prah šećer sa cimetom.

Imam primedbu. I ja ne stavljam rum ali i ne pečem u dubokoj masnoći. Stavim tek koliko da ne zalepi, nisu to krofne.

...a gustina testa? NAjbolje uzeti jedan komad jabuke i umočiti vrh. Gustina treba da bude da ostane smesa preko jabuke. Zmači, ne kaon pohovano ali ne sme ni skroz da sklizne kao voda.

A inače, u tiganj se sipa kutlačom (tj. poslužojnicom), isto kao palačinke.
myredneckself myredneckself 21:00 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

zilikaka
ali i ne pečem u dubokoj masnoći. Stavim tek koliko da ne zalepi, nisu to krofne.


Isto. I ocedim još malo na papiru, ali ono što volim je da mi ipak ostane dovoljno tog sokića koji pusti jabuka pa s masnoćom od pečenja, tek toliko da se malo pokvasi onaj prah šećer s cimetom. (da te ne guši u grlu, jer ako se žuriš da jedeš, pa udahneš s vazduhom i šećer, nesmotreno, može biti nezgodno...)

Edit: mož biti nezgodno ko onom što meša gudru u Tasinom klipu Vratiće se rode.


PS

Eeej Brazile, Brazile moj, sic transit gloria mundi...
zilikaka zilikaka 22:01 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

Rum nije obavezan to samo ko voli malo tu aromu, ali narendati malo korice limuna osvezi bas lepo (ja narendam koru limuna i u smesu za palacinke).


ali ono što volim je da mi ipak ostane dovoljno tog sokića koji pusti jabuka pa s masnoćom od pečenja, tek toliko da se malo pokvasi onaj prah šećer s cimetom. (da te ne guši u grlu, jer ako se žuriš da jedeš, pa udahneš s vazduhom i šećer, nesmotreno, može biti nezgodno...)


E, moje jabuke uopšte ne izledaju tako. NAime, kad sečeš jabuku, teško da ćeš potrefiti te kolutove, a i oni moraju biti različite veličine. Pošto se kod nas, jelte, sve iskoristi do kraja, ja navikla da jabuke sečem na tanke kriške i nasumice ubacim u ono testo, pa posle, "zajtim" kako sam opisala. Sve isto ko palačinke, samo testo gušće i ima jabuke.
Pa to bude nekako ovakvo

Osnovano pretpostavljam da su i ove na gornjoj sliki istog ukusa, nego to mnogo zahtevnija varijanta za izvođenje
tasadebeli tasadebeli 22:43 06.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

myredneckself

Eeej Brazile, Brazile moj, sic transit gloria mundi...



Јес, вала...

А најтужније је када они на које се то односи никако то не капирају. Па мисле да могу да буду вечито исти, а свет око њих се промениооооо... Онолико.

Ти Бразилци исти к'о ми Срби...

Зато су Европљани ваљда нас и звали европски Бразилци. Некада давно... Прво су мислили то озбиљно, а после су почели да нас зезају са тим... А нама било лепо, никако да приметимо да нас зезају.



vrabac_onaj vrabac_onaj 00:12 07.07.2018

Re: Pohovane jabuke

tasadebeli
nsarski
Kad smo kod pohovanja, da li je neko probao kineski pohovani sladoled - spolja vruće/toplo a unutra Antartik?


Jedna od najgorih pohovanih stvari koje sam probao je pohovani mesni narezak. Na Havajima ga obožavaju.




Ја сам га, на жалост, више пута пробавао, мада нисам никада био на Хавајима...

У оним годинама када смо живели само од ћалетове инвалидске пензије, сестра на факсу, ја у школи... Често моја кева онда поховала ТО...


Mi smo ga u vojsci, po terenima, regularno roštiljali na logorskoj vatri.
Sunce ti jebem, kako je to tada delovalo ukusno a u stvari je prilično gadno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:58 07.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

Али заиста ти хвала за овај рецепАт за јабуке у шлафроку јер ми то стварно нико деценијама не прави, па ћу морати сам.


Nema na cemu Taso, rekoh, toliko je jednostavno da vidis koliko ti malo treba do uzivanja

Tako su se meni davno ovde prijele knedle sa sljivama a s kuvanjem pojma nemam - nadjem recept i zamazem kuhinju celu ali ispale su sasvim pristojne knedle za prvi put.

Cak je i gostima bilo potaman, ja napravila odmah kolicinu za puk vojske, da ne zamanjka nedajboze..
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:07 07.07.2018

Re: Ми смо из Индију, најјачи смо, најјачи!!!

E, moje jabuke uopšte ne izledaju tako.


Ma to kulinarka za slikanje izabrala jednake parcice..
Naravno da se cela jabuka iskoristi pa budu razlicitih velicina.
8c_competizione 8c_competizione 09:36 08.07.2018

Re: Pohovane jabuke

vrabac_onaj
...Mi smo ga u vojsci, po terenima, regularno roštiljali na logorskoj vatri.
Sunce ti jebem, kako je to tada delovalo ukusno a u stvari je prilično gadno.


onaj Gavrilovicev predratni, iz SDO-a, je bio najbolji

jbg, u vojsci (zrakoplovstvu da budem precizan) pocetkom 90ih, u jeku inflacije, narezak je bio pravo malo bogatstvo. mi smo takodje peglali (ali bukvalno) armijski hleb koji je prosao par puta kroz proces ovlazivanja i koji je bio bez peglanja nejestiv. nego, lepo uzmes peglu, stavis parce hleba na nadkasnu i peglas dok ne dobijes konzistenciju vruceg sendvica. izmedju dve ispeglane kriske ubacis sveze proprzeni narezak.

voleli smo i one velike konzerve koje su imale ono meso za djuvec (to je onaj sitno iseckani misic). uh sto se to dobro dalo proprziti.

a najbolji SDO je bio onaj pilotski, koji je u sebi imao onu konzervu sa krem sirom (slicno Zdenki).
Jukie Jukie 15:39 08.07.2018

Re: Narezak

Ne znam kakav je havajski mesni narezak, ali sećam se da sam kao mali jeo naš domaći mesni narezak (to je početak osamdesetih) i da je to bilo nešto mnogo ukusnije od mesnog nareska kasnije

Ja sam inače bio i ostao vrlo izbirljiv po pitanju izbora namirnica koje ću proždrati*, a pošto nisam imao ništa protiv nareska znači da je bio stvarno jestiv.

*postojala je ceremonija pričanja posebnih priča kako bih pojeo obično pileće belo meso. Kad bi otkrili namirnicu koju jedem bez pitanja, ona bi bila na meniju opet i opet
Atomski mrav Atomski mrav 16:12 08.07.2018

Re: Narezak

Moj bivši kolega je obavezno jeo mesni narezak za doručak na poslu i komentarisao je kako zna da to nije zdravo ali da ga on toliko voli da ne može da odoli. "Kad umrem, neću se raspasti 15 godina od silnih nitrata i nitrita koje sam pojeo", imao je običaj da kaže...
nsarski nsarski 14:58 10.07.2018

Re: Narezak

Ne znam kakav je havajski mesni narezak, ali sećam se da sam kao mali jeo naš domaći mesni narezak


Pa nekada je taj mesni narezak bio iole prihvatljiv, kao i viršle. Međutim, od kada su počeli da to prave od mlevenih kljunova, kandži i kopita (dobro, pile nama kopita, ali ko te pita) stvar je postala baš totalno odvratna. I ne postoji nikakav specijalni havajski narezak, jednostavno, oni ga tamo s uživanjem pohuju i jedu.
Inače, takav narezak se još zove "spam" na engleskom, i evo šta Monty Python ima da kaže o tome.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:48 06.07.2018

Jedan koren, dve mladice

Evo što je pitoma maslina spram divlje: jedan koren, dva različita drveta!

Francuska - Kilijan izvanredan! Voleo bih da oni pocepaju Braću!

Urugvaj - rispekt, Kavani se bori kao lav, mislim da se povredio protiv Portugalije.

Brazil - igraju mnogo ozbiljnije nego na prethodnom prvenstvu.

Belgijanci - najlepši fudbal, atraktivni, lepršavi, vratili se iz mrtvih protiv Japana.

Rusija - matori, slovenska antiteza, igraju kao mi, samo što nisu ukenjani, straholjubav prema Batjuški je dublja od straha od neuspeha.

Hrvati - najprijatnije iznenađenje turnira. Mirna, pametna igra.

Engleska - drago mi je zbog Kejna i družine, dobar, vredan momak, veran Totenhemu, zaslužio je da se raduje.

Švedi - najslabiji link. Mi smo trebali da budemo tu da nismo odigrali onako uplašeno protiv Švice i Brazila.
myredneckself myredneckself 09:02 06.07.2018

Re: Jedan koren, dve mladice

Srđan
Mi smo trebali da budemo tu da nismo odigrali onako uplašeno protiv Švice i Brazila.


E, a šta je to plašilo naše, ko ili šta je Batjuška našima?
Pitam znalce i iskusne, kaCe ne razumem u te lopte, hm...
Atomski mrav Atomski mrav 09:48 06.07.2018

Re: Jedan koren, dve mladice

Nisu igrali uplašeno, nego neorganizovano. Trčali su kao muve bez glave. A to nije njihova greška, već "stručnog" štaba.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:56 07.07.2018

Re: Jedan koren, dve mladice

Tko to zna, tko to zna, my dear Watson... Uplašili su se velike pozornice, možda, imperativa pobede nad "onim Šiptarima", strahom od Brazila kojega nismo pobedili od 1930-ih. U stvari, veliki mangupi su, tako, obični plašljivci kada dođe do toga da treba da se ode u Istoriju. Nije samo dezorganizovanost, bilo je i odsustvo ideje, lopta se nije kretala između igrača. Uostalom, gledajte Belgiju - umetnost fudbala.
gavros gavros 10:05 06.07.2018

Velika dilema

navijati za južnoslovensku ili pravoslavnu braću? Znam da je nepopularno ali ja sam za Vatrene jedino što njihovi i novinari i narod prosto poludi kad pobijede! Vidjećemo šta će biti! Gledaću danas Urugvaj - Francuska a ovu drugu ako stignem
mayo1 mayo1 10:16 06.07.2018

8.45



tasadebeli tasadebeli 11:54 06.07.2018

Кока кола е то?

Хрвати плаћају 70.000 франака због маркетиншког инцидента

06 јул, 2018

Хрватски фудбалски савез (ХНС) кажњен је са 70.000 швајцарских франак због "маркетиншког инцидента" на утакмици против Данске на Светском првенству у Русији


ФИФА је образложила да су Хрвати санкционисани због неодобреног приказивања пића од фудбалера, а права има само један произвођач сокова већ дужи низ година.

Упозорен је и хрватски голман Данијел Субашић, који је одбранио три ударца у пенал серији и победи над Данском 4:3 (1:1), због ношења мајице са ликом бившег саиграча и пријатеља Хрвоја Ћустића који је преминуо 2008. године на утакмици хрватског првенства између Задра и Цибалије када је ударио у бетонски зид поред терена.

ФИФА је подсетила да је Субашић на тај начин прекршио правило да не смеју да се показују личне поруке на опреми. Хрватска у Сочију игра против Русије четвртфинале Мундијала са почетком у 20 сати.



ЛИНКЛИНКЛИНК




А је л' то кока кола? (ЛИНК)


Пиће за спортисте?





Игре и игрице око терена...








П.С. - Једаред сам се затекао у истом хотелу с првим тимом Партизана на летњим припремама на Тари.

И једне вечери један од чланова стручног штаба Партизана, најстарији од њих тада (старији буразер Моце Вукотића, личе к'о јаје јајету) навата тада осамнаестогодишњег Љајића како увече пре спавања пије кока колу на хотелској тераси.

Леле, мајко моја, шта му је све рекао и како га је нагрдио. На пасја кола.

(Наравно, фудбалери Партизана тада нису јели исто што и ми, остали гости хотела, него су имали строго прописану исхрану за време припрема.)
mayo1 mayo1 12:52 06.07.2018

Re: Кока кола е то?

Хрвати плаћају 70.000 франака због маркетиншког инцидента ...


Reprezentacija Hrvatske /HNS/ je plasmanom u četvrtfinale do sada od FIFA dobila 17,5 milijuna dolara.Polufinale je 22 milijuna dolara, treće mjesto 24, finale 28, a naslov svjetskog prvaka 38 milijuna dolara.

Ta lova ne pada FIFA-i s neba.

Ako nekom ne paše, lijepo se zahvali FIFA, neću pare i onda piješ (javno) što hoćeš. Pravila igre se znaju (uključujući i Subašićevu 'majicu'), pa tko se pravi 'pametan' taj plaća.
tasadebeli tasadebeli 14:02 06.07.2018

Re: Кока кола е то?

mayo1

Ako nekom ne paše, lijepo se zahvali FIFA, neću pare i onda piješ (javno) što hoćeš. Pravila igre se znaju (uključujući i Subašićevu 'majicu'), pa tko se pravi 'pametan' taj plaća.



Слажем се, само све се мислим... Може то и после првенства... А не уочи важних утакмица...
NNN NNN 14:25 06.07.2018

Re: Кока кола е то?

Polufinale je 22 milijuna dolara, treće mjesto 24, finale 28, a naslov svjetskog prvaka 38 milijuna dolara.

najjači (najjadniji) je vučić koji je obećao 10 miliona za titulu (iako je potpuno nerealno da je osvojimo),
ljudi se primili "otkud nam 10 miliona!?!",
a FIFA daje višestruko više.

Da smo nekim suludim slučajem i osvojili, ispalo bi čak da vučić drži obećanja, a + što bi on ispao još i finansijiski dobar...
tasadebeli tasadebeli 14:37 06.07.2018

Re: Кока кола е то?

NNN

najjači (najjadniji) je vučić koji je obećao 10 miliona za titulu (iako je potpuno nerealno da je osvojimo),



Мени је тужна и она прича о кладионицама Моцарт које су обећале да ће давати по милион (динара!) у добротворне сврхе за сваки гол наше репрезентације на светском првенству.

Значи, два милиона динара у добротворне сврхе.

Колико је то у еврићима? Мање од 20 000?

Па ја познајем ликове овде у мом крају, приватни мали бизнисмени, који петком увече уђу у тог једног Моцарта којег имамо у комшилуку са тим износом у џепу и изађу у недељу увече празних џепова...


Jukie Jukie 15:41 08.07.2018

Re: Кока кола е то?

tasadebeli

Па ја познајем ликове овде у мом крају, приватни мали бизнисмени, који петком увече уђу у тог једног Моцарта којег имамо у комшилуку са тим износом у џепу и изађу у недељу увече празних џепова...

Jesi li probao sa njima ono sa tri kutije šibica
nask nask 13:17 06.07.2018

El Maestro

Upravo pročitah ovo. Tasa će barem razumeti zašto je danas u 16:00 svaki nastavnik Urugvajac.
tasadebeli tasadebeli 14:06 06.07.2018

Re: El Maestro

nask
Upravo pročitah ovo. Tasa će barem razumeti zašto je danas u 16:00 svaki nastavnik Urugvajac.








П.С. - Не знам да ли си видео ово... Сигурно јеси, качио сам то више пута...


Лондонски Сити против уругвајског социјализма (ЛИНК)
chedimir chedimir 16:04 06.07.2018

Re: El Maestro

niste ga samo vas dvojica "prepoznali" [url=http://www.unesco.org/new/en/goodwill-ambassadors/champions-for-sport/oscar-washington-tabarez/][/url]
NNN NNN 13:20 06.07.2018

JOŠ SAMO 8

Još samo 8 reprezentacija je ostalo,
još samo 8 utakmica do kraja Mundijala,
i onda 4 godine čekanja...
tasadebeli tasadebeli 14:08 06.07.2018

Re: JOŠ SAMO 8

NNN
Još samo 8 reprezentacija je ostalo,
još samo 8 utakmica do kraja Mundijala,
i onda 4 godine čekanja...






Сетих се сад неких реплика из неког филма, али не могу да се сетим који је филм у питању...

- Просечан секс траје 15 минута.

- Па шта да радимо онда осталих 23 сата и 45 минута дневно?
o_mega68 o_mega68 15:37 06.07.2018

Re: JOŠ SAMO 8

gavros gavros 16:36 06.07.2018

Gubi

Urugvaj. Prikazaše nekog klinca urugvajca - djete se rasplakalo. Još 15 minuta do kraja, teško će stići dva nula.
vcucko vcucko 18:01 06.07.2018

Re: Gubi

gavros
Urugvaj. Prikazaše nekog klinca urugvajca - djete se rasplakalo. Još 15 minuta do kraja, teško će stići dva nula.

Bez Kavanija nisu morali ni da izlaze na teren. Suarez na ovom SP je dao Rusima iz daljine i to je to. Mislim da čoveka nije prešao, nije pošteno šutnuo na gol ili dodao nekome. Nada, zero.
Što je najgore, i sa ovakvom igrom ne vidim ko bi ih dobio iz one druge polovine žreba. Ko bi im gol dao. Toliko o tome.
Mali Laksal je strašan odbrambeni igrač, taman da preuzme od Godina i Himeneza, njima vreme ide. Ali kreacije nije bilo pa nije bilo. Još Loris izvadio iz ćoška Kaseresov udarac glavom, da je to ušlo bilo bi svašta do kraja, verovatno bi otišlo u penale. Ovako Muslera samo prikratio muke.

Allons enfants de la Afrique jaki ko zemlja, ali mislim da neće uzeti titulu. Navijam za Brazil da uzme šestu i opet odmakne Ita/Nem za dve. Čisto da se zna ko je kralj, a ko su samo prinčevi pretendenti.
tasadebeli tasadebeli 19:06 06.07.2018

Re: Gubi

vcucko

Mali Laksal je strašan odbrambeni igrač,






(Чукаричком баш фали леви бек пошто ће Богосавац изгледа у иностранство... )


Allons enfants de la Afrique jaki ko zemlja,



Јесу, не спорим... И стварно имају оног малог Мбапу који је светска класа, нема се шта ту приговорити.

(Узгред, знате како се на свахилију каже "брат"? Мкака. Ко зна шта значи Мбапа...)

Али реално, Чучко, доста их прати и срећа. Данас практично ни они нису имали ниједну људски прилику за гол, а дали су два.

Срећом овај уругвајски голман се родио где треба и не брани за Колумбију. После овако примљеног гола у Колумбији би га изрешетали одмах на паркингу аеродрома по доласку кући к'о ономад оног што му се омакао аутогол на светском првенству 1994. Игром случаја тај несрећник је носио презиме Ескобар. ЛИНК


Није ни овим Колумбијцима данас много лакше...


BOLESNE PRETNJE: "Ne vraćaj se u Kolumbiju, umri!" (ЛИНК)


Више од игре, јбг.

Сад још како су им тамо на други континент стигли у госте и ови пословни пријатељи из Србије и Црне Горе...

Јаки су к'о земља, што ти кажеш...





vcucko vcucko 21:01 06.07.2018

Re: Gubi

tasadebeli

Али реално, Чучко, доста их прати и срећа. Данас практично ни они нису имали ниједну људски прилику за гол, а дали су два.

Pa kažem, da je ušlo ono Kaseresovo glavom, bilo bi tu natezanja do kraja. To kad slabiji odmah izjednači pa dobije novu snagu (kao Zvezda protiv Milana, onda dan posle magle). Ovako, zaista nije imao ko da da gol.
Muslera je samo stavio tačku na dalje natezanje.
Plus ono za drugu polovinu žreba - zaista ne vidim ko bi dobio čak i ovakav Urugvaj. Jbg...
tasadebeli tasadebeli 11:10 07.07.2018

Re: Gubi

vcucko

Muslera je samo stavio tačku na dalje natezanje.



Јесте, јесте, видело се одмах после тог другог гола да су Уругвајци дигли руке. Онај један се распакао још на терену док је текма трајала, 5-10 минута пре краја утакмице.

(Разумем га сасвим. Мени исто једино суза мож' да крене само када видим да сам немоћан да спречим нешто лоше... )





Јес, ју дид јоур бест. Бат нот инаф...


П.С. - Кажем вам, људи, да фудбал понекада има све одлике доброг драмског дела... И увод, и заплет, кулминацију, перипетију, епилог...

Па и катарзу.
o_mega68 o_mega68 19:32 06.07.2018

Белгија

Немам разлога да навијам за њих али то што су намерно кренули на Бразил ( голог дупета међу пијане Турке ) заслужује сваку похвалу, данас кад је свако поштење изгубило вредност.Искрено се надам да ће англи да испадну баш из тог разлога што су бирали Швеђане које такође готивим због одлуке да циркузанта оставе у циркус и да играју мушки и поштено.
o_mega68 o_mega68 19:38 06.07.2018

Србија

Из мог града су два репрезентативца.Дошли људи кућама и причају...
Било је 15 ( петнаест )кланова.Бане није говорио са било ким осим помало са Матићем.
Она тројица хтели да се врате кућама пред Бразил - једва их вратили са врата.
итд...
vcucko vcucko 21:02 06.07.2018

Re: Србија

o_mega68
Из мог града су два репрезентативца.Дошли људи кућама и причају...
Било је 15 ( петнаест )кланова.Бане није говорио са било ким осим помало са Матићем.
Она тројица хтели да се врате кућама пред Бразил - једва их вратили са врата.
итд...

Koja trojica?
o_mega68 o_mega68 21:22 06.07.2018

Re: Србија

koji nisu počeli protiv Brazila
Atomski mrav Atomski mrav 16:59 07.07.2018

Re: Србија

Из мог града су два репрезентативца.Дошли људи кућама и причају...
Било је 15 ( петнаест )кланова.Бане није говорио са било ким осим помало са Матићем.
Она тројица хтели да се врате кућама пред Бразил - једва их вратили са врата.
итд...


Eto zašto nam ne ide u fudbalu... treba bre ujediniti 11 Srba u timu, 23 u celoj reprezentaciji - to je nemoguća misija. Ovi drugi ekipni sportovi u kojima je manje igrača i nekako ali u fudbalu smo jednostavno uvek po prirodi stvari iznad te održive granice...

P.S. Ne znam šta je ko očekivao od Baneta Ivanovića kad su mu onako mučki oduzeli kapitensku traku? Neko bi odbio da uopšte igra za reprezentaciju, ali on je eto odlučio da prihvati savet Homera Simpsona:

vcucko vcucko 20:34 06.07.2018

Brazil tra-la-la

Ne razumem igru Brazila.

Najčuvenija generacija koja je ostala bez titule, ona iz '82., većinu golova je posigla raznovrsnim šutevima sa distance. Ovi danas kao da misle da gol ne važi ako nije iz peterca. Plus su imali bar 4-5 situacija upravo u petercu da rudimentarno ćušnu loptu u gol i nijednom je nisu ćušnuli. Siti se naigraše malog fuzbala. U četvrtfinalu SP. I pustiše ove de luxe drvoseče među četiri.

Belgija je Nemačka iz 2014. za siromašne. Rasturiće ih reprezentacija frankofonske Afrike.

P.S. Mažić ukrao Brazilu penal, čist. Mislim nad Firminom.
Atomski mrav Atomski mrav 17:02 07.07.2018

Re: Brazil tra-la-la

Nije to videlo penala.
vcucko vcucko 18:32 07.07.2018

Re: Brazil tra-la-la

Atomski mrav
Nije to videlo penala.

Nije Firmino nego Žezus. Odneo ga Kompani sa obe noge, lopta već prošla.
tasadebeli tasadebeli 21:38 06.07.2018

Сузе су ОК

Кошутњак је пун манијака. Једни трче за женама, а други без разлога.


(Душко Радовић)


А трећи, замислите молим вас лепо, трче без лопте испред себе к'о ови Белгијанци!

Не вреди, мораће Бразилци у својој репрезентацији да науче да мало играју и без лопте, а не само када имају лопту у свом поседу.

Сваки пут када је лопта дошла до Азара (а примао ју је без проблема јер најближи Бразилац
у том тренутку стоји на 10 метара од њега) Белгијанци су имали полушансу или шансу из контре.

(На прошлом светском првенству, у њиховој рођеној кући од самбе и картона што се током толиких векова накупио по фавелама као резултат широке акције прикупљања секундарних сировина, Немци су Бразилце избацили у полуфиналу са 1:7 на исту фору као и Белгијанци вечерас. Само што су Немци били немилосрдни тада у контрама. Зато и јесу Немци. Да буду рационални и немилосрдни.)

Знам да је тешко одвићи се од онога што учиш од малих ногу, али мораће Бразилци да промене мало своју игру ако намеравају још који пут да буду прваци света. Мораће да науче да трче и када немају лопту у ногама. Европљани су их после толико деценија коначно сконтали како то играју и сада их редовно већ са трећег светског првенства узастопце испраше пре финала без пардона.

Белгијски голман, бре, много дугачак човек иако још увек није, нека је он жив и здрав, постао муштерија Топаловића. Како је само извадио онај шут који је требало да скине паучину у његовом левом горњем углу гола. Свака му част!

Онај Вилијан је играчина. Ма какав Нејмар... Вилијан.

Да ли је могуће да се човек до своје 25. године живота вукљарао по некаквим Шахтјорима, Анжијима, тј. бившим СССР републикама?

Мажићу ће Бразилци да стављају на душу барем два пенала. Крајем првог полувремена и ово на крају повлачење Нејмара.

Ионако су се Бразилци још пре текме бунили што им суди Мажић, па још Србин, а они Србију избацили са светског првенства.


Бразилци незадовољни: Мажић је грешио...

05 јул, 2018

Бразилски лист Глобо Еспорте изразио је незадовољство што је најбољи српски судија Милорад Мажић делегиран за утакмицу Бразила и Белгије у четвртфиналу Светског првенства у Русији


А мени, право да вам кажем, највише жао што више нећемо гледати Бразилке или било које друге сем пикљавих Европљанки на трибинама стадиона до краја светског првенства.

Ко се сећа како је ономад 1998. цела Србија навијала за Јамајку на светском првенству у фудбалу само због Јамајчанки на трибинама?






(Овај у средини нисам ја. Ја имам зелене оке.)




tasadebeli tasadebeli 22:50 06.07.2018

Морам...





Замислите да је Нејмар играо у доба Винија Џонса као што је то задесило Ерика Кантону...

Па Калаштура би премро од страха и пре него би се та животиња затрчала на њега.

Било би довољно да му Вини Џонс само довикне БУ! па да Калаштура одмах падне на земљу и прави се мртав.






П.С. -

Daryl on Twitter:

I'd pay good money to see Vinnie Jones come out of retirement and tackle Neymar once. Just one solid tackle.


vcucko vcucko 23:29 06.07.2018

Re: Морам...

tasadebeli


Замислите да је Нејмар играо у доба Винија Џонса као што је то задесило Ерика Кантону...

Па Калаштура би премро од страха и пре него би се та животиња затрчала на њега.


Pelea su krljale i gore životinje, a u to doba sudija bi samo pripretio prstom, kao no-no.

Nebitno, mislim da je Mažić svoje odsvirao. I to perfidno, po zadatku (kao i svaki dobar sudija).

OK, recimo da je lopta izašla pre faula Kompanija nad Žezusom (a nije) i da nje bio penal (a jeste). Kamo karton? I to direktan crveni, za start sa obe noge na igrača, a lopta svi kažu daleko.

Sećam se, a sećaš se i ti: SP '74., naši napadaju protiv Poljske, sudija odjednom trči prema naših 16 i svira penal za Poljsku. Tek posle na usporenom videli smo Karasija kako ispred našeg gola šutira Poljaka. Penal i žuti. Ondašnji žuti, to je danas manje-više crveni. OK, lopta je bila u igri. Ali kamo crveni Kompaniju?

Ne bio noćas pomorac iz Serbia koji se zatekao u nekom Santosu ili Recifeu.
apostata apostata 09:02 07.07.2018

Re: Морам...

vcucko


Sećam se, a sećaš se i ti: SP '74., naši napadaju protiv Poljske, sudija odjednom trči prema naših 16 i svira penal za Poljsku. Tek posle na usporenom videli smo Karasija kako ispred našeg gola šutira Poljaka. Penal i žuti. Ondašnji žuti, to je danas manje-više crveni. OK, lopta je bila u igri. Ali kamo crveni Kompaniju?

A jesu tada Poljaci u reprezentaciji imali gigante brate dragi - Dejna, Lato, Tomaševski, pa Gorgon, Šarmaš, Gadoša .., kakvi su to fudbaleri bili.
docsumann docsumann 09:10 07.07.2018

Re: Морам...

OK, recimo da je lopta izašla pre faula Kompanija nad Žezusom (a nije) i da nje bio penal (a jeste).


zar nije sud o tome dao all-seeing VAR, himself?

tasadebeli tasadebeli 11:40 07.07.2018

Re: Морам...

apostata
vcucko


Sećam se, a sećaš se i ti: SP '74., naši napadaju protiv Poljske, sudija odjednom trči prema naših 16 i svira penal za Poljsku. Tek posle na usporenom videli smo Karasija kako ispred našeg gola šutira Poljaka. Penal i žuti. Ondašnji žuti, to je danas manje-više crveni. OK, lopta je bila u igri. Ali kamo crveni Kompaniju?

A jesu tada Poljaci u reprezentaciji imali gigante brate dragi - Dejna, Lato, Tomaševski, pa Gorgon, Šarmaš, Gadoša .., kakvi su to fudbaleri bili.



А данас тај исти Караси седи поред мене горе на Брду док гледамо Чукарички у првенству и само се с времена на време ухвати за главу и промрмља:

"Боже, боже, како ови глупо играју... Без мозга..."


Сећам се тог Карасијевог потеза...

И ни до дана дашњег ми нису били јасни ти потпуно нерезонски потези наших фудбалера на великим такмичењима. Последњи случај, Видићева рука - пенал у Јужној Африци.*



Мислим, чему то?

У афекту? Као оно, и цар Душан је убио свог оца у афекту, па се онда може и мени да у афекту радим свашта и упропашћујем све остале?

Профеионалац си, брате... Па ако си стигао до тог степена да играш фудбал на том нивоу светског првенства, онда не можеш да шутираш неког тамо Пољака зато што ти је опсовао мајку онако тихо на увце, док судија не гледа...


Апостата, у праву си. Били јаки онда Пољаци. Баш, баш...

Запамтио сам једног ћелавог (мислим да је Лато) који је много личио на мог комшију иначе водоинталатера по занимању.

И пошто сам тада имао 10 година, стално сам се питао како водоинсталатери могу тако добро да играју фудбал. Зна се шта је посао водоинсталатера...




______________________________________________________________

* - Кад се само сетим оне будалетине Михајловића против Словеније (3:3) како при резултату 0:3 за Словенију (од чега су два од три гола његове грешке) бесан ко зна на кога, али не и на себе јер тај само себе највише воли, сасвим намерно прави фаул за црвени картон да би га судија избацио из игре. И оставља ону десеторицу својих на цедилу...

Срећом, ушао Друловић, па смо до краја и са десеторицом изједначили на 3:3.

Од тада, од те утакмице, када год изговорим име Синише Михајловића, ја обавезно уз њега додам и епитет:

"Јаје!"

vcucko vcucko 12:19 07.07.2018

Re: Морам...

apostata

A jesu tada Poljaci u reprezentaciji imali gigante brate dragi - Dejna, Lato, Tomaševski, pa Gorgon, Šarmaš, Gadoša .., kakvi su to fudbaleri bili.

Jesu, ali naši su bili bolji. Mislim fudbaleri. Druga stvar je kad dođemo do nečega što se zove tim. Pa Miljan je tada vodio matore Pavlovića i Dojčinovskog samo da ih proda.

Tu utakmicu protiv Poljske izgubili smo sa dve naše gluposti, da je ostalo nerešeno mi bi sa pobedom protiv Švedske u poslednjem kolu igrali za treće mesto.

Ma pusti, naša učešća na SP - koliko SP toliko godina života manje.
Atomski mrav Atomski mrav 17:04 07.07.2018

Re: Морам...

Nebitno, mislim da je Mažić svoje odsvirao. I to perfidno, po zadatku (kao i svaki dobar sudija).

Mislim da sad baš kenjaš, Mažić je odsudio odlično. A što se kartona tiče, to je očigledno neka smernica FIFE, da se sudi kao u Ligi Šampiona Urugvaju bi u osmini finala već falilo nekoliko igrača... i ne samo njima.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:34 07.07.2018

Jebiga al ovo moram...

tasadebeli tasadebeli 07:25 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

vrabac_onaj
Građanska Srbija navijat će za Hrvatsku, a klerofašistička za Rusiju



Dakle, Milojko prevazilazi samog sebe






Ово као да је давао изјаву један наш блогодругар!

Ал' пази: навијаТ ће!

За сусЈеде?

Каже Милојко!

(У хрватским новинама иначе сви, ама баш сви Срби, говоре ијекавицу уназад већ 75 година. Чак и они Срби рођени у Деспотовцу као Милојко.)

И ни мање ни више, каже Милојко, него грађанска Србија и клерофашистичка Србија?

А клерограђанска Србија је престала да гледа светско првенство са синоћним испадањем Бразила?

И данас преиспитује своју веру?



Јбт, Врабац, па Милојко стварно верује да је Вучић српски националиста и верник СПЦ?

(Исто као и онај наш већ поменути блогодругар... На сусЈедним постовима...)

Какав мозак, јбт!

И како је њему само добро тако! С тим мозгом...

Милојку... Този...









П.С. - ЕвЕ, има овде и клип из те емисије на керећој телевизији о очекивањима у Хрватској и у Србији пред предстојећу хисторијску, повијесну и историјску утакмицу. (ЛИНК)


Тако је говорио Милојко...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:56 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Milojko je Srbin i Jugosloven, i prosto čovek svešteno veruje u nekakvu jugoslovensku budućnost, plus malo LDP-brejnvoš, i to je ta retorika. Nego, ako izuzmemo ratove i fašizam, šta je neprirodno da se navija za CRO? Ionako i oni sami imaju tekmu identiteta u glavi?



tasadebeli tasadebeli 08:31 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Srđan Fuchs

Milojko je Srbin i Jugosloven, i prosto čovek svešteno veruje u nekakvu jugoslovensku budućnost, plus malo LDP-brejnvoš, i to je ta retorika.






Тако је. Само, Срки, то је мало пасе. Прошлост.

Зато не морају баш у свакој ситуацији баш такви да буду они који представљају Србију и говоре у име читаве Србије.

У 2018. години. Скоро 30 година откако смо се разишли из државне и сваке друге заједнице са Хрватима. (ЛИНК)

Па не спомињем ти ја за џабе стално Титове пионире међу Србима и у Србији. Односно оне који и данас, 30 година после разлаза са Хрватма и даље фурају свој титопионирски мозак и још се појављују на свим медијима и трубе о томе на сав глас уместо да се покрију ушима од срамоте и да ћуте због онога до чега нас је и довео тај њихов титопионирски мозак почетком деведесетих.

А ово су ти директне последице те кроатофиличности титопионирских мозгова међу Србима данас. (ЛИНК)

Хоћеш опет да ти причам о тржишту школских уџбеника у Србији и ко је преко својих лобија у државним институцијама Србије ставио шапу на то?

Знаш које се паре сваке године у септембру ту обрну када деца крену у школу?

И твоје паре ту иду на гомилу, Срки. И ти имаш школску децу...

Да сам на њиховом месту, месту тих "Титових пионира" са ЛДП реториком, мене би било срамота да се у 2018. години уопште и јављам и да се овако просеравам по медијима као Милојко. Са том ЛДП реториком. И испраног мозга још у детињству.

Не иде то, Срки. Не пије више воду. Барем не у Србији и међу Србима у већини.

Мени је, рецимо, ово много бољи представник и Србије и Срба уопште у емисијама оваквог типа на било којој регинонаној () телевизији од једног Милојка Пантића.





Став, отприлике, следећи:

Добро, имали смо једно време нешто заједничко, нећемо сада порицати неодвојиви део те наше заједничке историје.

Али више то што смо имали заједничко немамо и од сада нека свако гледа своја посла. Па ако нам се интереси поклопе, у реду. А ако нам се не поклопе, ником ништа. Свако на своју страну и нека гледа своје двориште да почисти и среди, а не да се бави стањем у сусЈедном дворишту.


šta je neprirodno da se navija za CRO?



Ништа, брате. Барем што се мене тиче.

Поштујем мишљење свакога у Србији и међу Србима ко ће вечерас навијати за Хрватску као и мишљење свакога онога међу Србима и у Србији ко ће вечерас навијати за Русију.

И никако не видим зашто би један Милојко Пантић на керећој телевизији давао овакве изјаве инсистирајући опет, по ко зна који пут у последњих 80-100 година на тој још само једној од многих српских подела.

Да ли је Србима данас питање опстанка везано за то за кога ће навијати вечерас, Хрватску или Русију?


Ма јок, боли нас бре патка. (ЛИНК)


Зезамо се и живимо свој живот.

А колико ћемо у том животу и да уживамо, свакако не зависи од једног Милојка Пантића и сличних и њиховог подсвесно кроатофиличног дупеувлакачког менталног склопа какав се и данас може наћи код неких Срба.

Само што они нису ни свесни колико је то срамота... За њих, пре свега.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:49 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Став, отприлике, следећи:

Добро, имали смо једно време нешто заједничко, нећемо сада порицати неодвојиви део те бнаше заједничке историје.

Али више то што смо имали заједничко немамо и од сада нека свако гледа своја посла. Па ако намсе интереси поклопе, у реду. А ако намс е не поклопе, ником ништа. Свако на своју страбну и нека гледа своје двориште да почисти и среди, а не да се бави стањем у сусЈедном дворишту.


Pogledao sam prilog. Smešno. Смијешно. Болиди.

Све сам склонији да верујем да управо ове udbaško-kriminalne пословне структуре шире хејт и даље, док саме врло добро послују између себе. Сваки хејт, било које врсте, и српске и хрватске и "бошњачке" последица је манипулације људима. Прецизније, сваки постјугословенски идентитет заснован на мржњи према било коме или ма чему - последица је манипулације људима од стране високопословних узрочника.
tasadebeli tasadebeli 08:55 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Srđan Fuchs
Став, отприлике, следећи:

Добро, имали смо једно време нешто заједничко, нећемо сада порицати неодвојиви део те бнаше заједничке историје.

Али више то што смо имали заједничко немамо и од сада нека свако гледа своја посла. Па ако намсе интереси поклопе, у реду. А ако намс е не поклопе, ником ништа. Свако на своју страбну и нека гледа своје двориште да почисти и среди, а не да се бави стањем у сусЈедном дворишту.




Слажеш се?


EDIT: Упс, додао си.

Све сам склонији да верујем да управо ове udbaško-kriminalne пословне структуре шире хејт и даље, док саме врло добро послују између себе. Сваки хејт, било које врсте, и српске и хрватске и "бошњачке" последица је манипулације људима. Прецизније, сваки постјугословенски идентитет заснован на мржњи према било коме или ма чему - последица је манипулације људима од стране високопословних узрочника.






То ти кажем.

Зато оваквим ликовима попут Милојка и њиховим изјавама по медијима само тај удбашки тисак и даље придаје велики значај.

Зар неће Милојко ипак међу Србима најпре остати упамћен по оној изјави у тв преносу са неког Дербија:

"Ево, драги гледаоци, на терен излазе играчи Партизана... А ево и наших!"


(Мада Милојко тврди да он то никада и није рекао, али и да нема ништа против да му се приписује.)


Мени је овакво гостовање Милојка Пантића у неком тв студију много интересантније... Онако кафански, опуштено... О фудбалу, тој најважнијој споредној ствари на свету. Чујеш много штошта занимљивог из прошлости нашег фудбала, а не оптерећујеш се глупостима, вештачким конструктима потуреним у медијско-пропагандне сврхе а без икакве везе са стварношћу око нас, типа грађанска Србија, клерофашистичка Србија,...

(Зато и не видим шта му треба овакво срамоћење на ХРТ. Постоји у српском језику и она његова најважнија речца у речнику: НЕ. И глагол: НЕЋУ.)




mayo1 mayo1 09:01 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Став, отприлике, следећи:

Добро, имали смо једно време нешто заједничко, нећемо сада порицати неодвојиви део те наше заједничке историје.

Али више то што смо имали заједничко немамо и од сада нека свако гледа своја посла. Па ако нам се интереси поклопе, у реду. А ако нам се не поклопе, ником ништа. Свако на своју страну и нека гледа своје двориште да почисти и среди, а не да се бави стањем у сусЈедном дворишту.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:06 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Цитирао сам само пошто куцкам с мобилног, па ми ограничи простор па морам да пошаљем поруку па онда уђем да је едитујем. У суштини, један народ, трагично изманипулисан од стране својих политичара, верских вођа и високопословних узрочника. Добро је да су тренутно остварили какве-такве властите идентитете. Срби су најодговорнији, пошто су најбројнији и потенцијално најутицајнији, да нови идентитети дођу до каквог-таквог сагласја.
tasadebeli tasadebeli 09:10 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Srđan Fuchs
Цитирао сам само пошто куцкам с мобилног, па ми ограничи простор па морам да пошаљем поруку па онда уђем да је едитујем. У суштини, један народ, трагично изманипулисан од стране својих политичара, верских вођа и високопословних узрочника. Добро је да су тренутно остварили какве-такве властите идентитете. Срби су најодговорнији, пошто су најбројнији и потенцијално најутицајнији, да нови идентитети дођу до каквог-таквог сагласја.


Да, да, укапирао сам. Ено, и ја едитовао.
vcucko vcucko 09:12 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Srđan Fuchs
Milojko je Srbin i Jugosloven, i prosto čovek svešteno veruje u nekakvu jugoslovensku budućnost, plus malo LDP-brejnvoš, i to je ta retorika. Nego, ako izuzmemo ratove i fašizam, šta je neprirodno da se navija za CRO? Ionako i oni sami imaju tekmu identiteta u glavi?

Sećam se, posle OI u LA '84. sa kojih je dotični izveštavao i divljao (Only you Mary Lou) neko je napisao (Tirnanić?): Milojko je otkrio Ameriku i sretan se vratio na Konjarnik.

Ovo boldovano je teška zamena teza. Ne radi se o tome, nego obratno: kako ta ekipa koju pominješ nastupa, očekujem da na dan utakmice krenu po kućama sa mašingeverima sa pitanjem za koga navijaš. Pa ako ne kažeš Hrvatska rke u glavu. O tome se radi.
tasadebeli tasadebeli 09:26 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

vcucko

kako ta ekipa koju pominješ nastupa, očekujem da na dan utakmice krenu po kućama sa mašingeverima sa pitanjem za koga navijaš. Pa ako ne kažeš Hrvatska rke u glavu. O tome se radi.



Да, то и ја примећујем по српским медијима.

А уопште то не видим на људима око себе.

Зато и исписах онај чаршаф Срђану.


neko je napisao (Tirnanić?): Milojko je otkrio Ameriku i sretan se vratio na Konjarnik






Могуће, сасвим могуће да је Тирке...

Тирке је ионако тврдио да су Срби најамериканскији од свих народа Балкана.

(вечито у покрету, селидбе сталне, колонизација, Дивљи запад и слично. - ЛИНК - у знак сећања на Тиркета)

LYRICS (линк)

myredneckself myredneckself 09:28 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

vrabac
Dakle, Milojko prevazilazi samog sebe


tasa
Какав мозак, јбт!

Navijanje na krilima pobjedničke poruke, kekeke... (imam transfer blama, ovdje, soriška)




Ovo Milojkovo kao da nije sasvim normalno, a hoće to kad neka avitaminoza udari u vugla.

A sada ozbiljno - neka pobedi bolji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:36 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

vcucko


Ovo boldovano je teška zamena teza. Ne radi se o tome, nego obratno: kako ta ekipa koju pominješ nastupa, očekujem da na dan utakmice krenu po kućama sa mašingeverima sa pitanjem za koga navijaš. Pa ako ne kažeš Hrvatska rke u glavu. O tome se radi.



to je deo njihovog društva, koji se krije kao zmija noge, no čemu služi diplomatija ako ne da polako raskrinkavaš to meta-mizantropsko jezgro.

btw, Todorić, nije hrvatski igrač već vaš, ruski, možda malo britanski - u svakom slučaju, interesantna je ta stalna prisutnost Engleske u kriptokomunističkim sistemima - Crvena Engleska i Kraljica Maajčin Sense of Intrigue?

tasadebeli tasadebeli 09:48 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

myredneckself

Navijanje na krilima pobjedničke poruke, kekeke... (imam transfer blama, ovdje, soriška)






Е, али не брини, ја мислим да би у Србији било исто. Некако су нам идентичне те владајућо-безбедносно-медијске структуре. Нама и Хрватима.

Само ми никако да прођемо групу на светском првенству па да гледамо у неком клипу Вулина како јаше на С-300 кроз васељену.

Понајпре зато што нам је, по свим мојим сазнањима из извора блиских фудбалским круговима Србије, главни пословни партнер Фаљи Рамадани.








Ovo Milojkovo kao da nije sasvim normalno, a hoće to kad neka avitaminoza udari u vugla.



Ма пусти га, оматорио па излапео... Није то код њега зла намера, него излапетис...

Боље би му било да прича о ономе што стварно познаје, о фудбалу, као у оном клипу који сам окачио. Тада је стварно занимљиво слушати га (ко воли фудбал) са тим његовим успоменама.

A sada ozbiljno - neka pobedi bolji.





(Ја ћу се одлучити у последњем тренутку за кога ћу навијати, кад судија буде одсвирао крај текме. Па ко тада заврши као победник, за њега сам и навијао све ово време пред текму. )
myredneckself myredneckself 10:04 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

tasa
па да гледамо у неком клипу Вулина како јаше на С-300 кроз васељену.


Nezgodna sam, odmah sve sebi vizualizujem...
tasadebeli tasadebeli 10:18 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

myredneckself
tasa
па да гледамо у неком клипу Вулина како јаше на С-300 кроз васељену.


Nezgodna sam, odmah sve sebi vizualizujem...



И ја.

Па замисли га само онаквог како изгледа, к'о они камени идоли из Лепенског Вира, у униформи каки боје (што само симболично представља његову политичку позицију 'оћу каки/нећу каки) како јаше на ракетли...




Atomski mrav Atomski mrav 17:49 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Ал' пази: навијаТ ће!

За сусЈеде?


Doima se da je doista poprimio stanoviti naglasak u ovom javljanju za HRT:



И ни мање ни више, каже Милојко, него грађанска Србија и клерофашистичка Србија?


Istini za volju, rekao je kleronacionalistička i šovinistička Srbija.

Nego, meni stvarno ide na kurac to što neko misli da je ispravno navijati za ovog ili onog a pogrešno navijati za onog drugog. Neko voli popu a neko popadiju. U ovom konkretnom slučaju, prepiremo se oko toga da li je u redu navijati za bivšu braću ili za još malo pa bivšu braću? Sačuvaj me Bože i od jednih i od drugih...
tasadebeli tasadebeli 22:08 07.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Atomski mrav


Doima se da je doista poprimio stanoviti naglasak u ovom javljanju za HRT:




Надовезао сам се на Врапчев линк, текст на неком хрвтском порталу.


tasadebeli

(У хрватским новинама иначе сви, ама баш сви Срби, говоре ијекавицу уназад већ 75 година. Чак и они Срби рођени у Деспотовцу као Милојко.)




Sačuvaj me Bože i od jednih i od drugih...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:01 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Atomski mrav
U ovom konkretnom slučaju, prepiremo se oko toga da li je u redu navijati za bivšu braću ili za još malo pa bivšu braću? Sačuvaj me Bože i od jednih i od drugih...


Ња, сада си, као, Норвежанин. Једном браћа увек браћа. Уосталом, да нема нешто у кооперацији и армонији Хрвата и Срба, не би их и Амери и Руси толико желели под својом умбрелом.
docsumann docsumann 09:29 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

U ovom konkretnom slučaju, prepiremo se oko toga da li je u redu navijati za bivšu braću ili za još malo pa bivšu braću? Sačuvaj me Bože i od jednih i od drugih...


dosta si toga posložio, ali mislim da i ti prenaglašavaš pitanje navijačkog izbora.
ne navija se ni za Hrvatsku ni za Rusiju, već njihove fudbalske reprezentacije.
koji fudbal (nogomet (socer )) vam je draži, koji tim vam se više dopada.

a sinoć su oba tima pokazala karakter i po. s tim što su vatreni imali zeru kvaliteta više.

moj brat navija svim screm za hrvate, ja bio na 50:50 (rusi mi se baš dopali zbog pristupa, i mislim da su oni na ovom prvenstvu jedini bili iznad svojih 100%, ako je to teorijski moguće)
nikvet pn nikvet pn 11:10 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

docsumann
ja bio na 50:50 (rusi mi se baš dopali zbog pristupa, i mislim da su oni na ovom prvenstvu jedini bili iznad svojih 100%, ako je to teorijski moguće


Да ли је могуће? Јесте. Са врло скромним играчима генијални тренер са енергијом гонича робова може да узме и Лигу Шампиона - Мурињо, Порто 2004. (упамћен само онај коштуњави убица задњи везни... Карваљо.)
docsumann docsumann 11:40 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

(упамћен само онај коштуњави убица задњи везни... Карваљо.)


Krvavaljo



cijenim da taj ne bi opstao u eri VAR tehnologije, pošto je potezao, čupao, vukao, protivničke igrače u šesnaestercu pri svakom izvođenju kornera, više i nego što se vaterpolisti drže ispod vode...

koliko se sjećam, tek pred kraj karijere su počeli da mu dosuđuju prekršaje (penale), kad je one ključne zahvate u svojoj karijeri već odradio.

tihi ubica, za razliku od onog neurotičnog Pepea

Atomski mrav Atomski mrav 13:15 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Ња, сада си, као, Норвежанин.


A šta si ti, 'leba ti?
Atomski mrav Atomski mrav 13:23 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

dosta si toga posložio, ali mislim da i ti prenaglašavaš pitanje navijačkog izbora.
ne navija se ni za Hrvatsku ni za Rusiju, već njihove fudbalske reprezentacije.
koji fudbal (nogomet (socer )) vam je draži, koji tim vam se više dopada.


Ne mislim da preterujem, previše je ljudi koje fudbal uopšte ne interesuje, "navijaju" za one koji su im simpatični a još češće protiv onih drugih iz nekih sasvim nefudbalskih razloga.

Ako ćemo totalno fudbalski gledati, za hrvatsku reprezentaciju bih mogao navijati zbog Luke Modrića jer je fenomenalan fudbaler a za rusku reprezentaciju jer su odigrali ovo prvenstvo srcem ne zanemarujući pritom taktiku.
gavros gavros 17:15 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

moj brat navija svim screm za hrvate, ja bio na 50:50 (rusi mi se baš dopali zbog pristupa, i mislim da su oni na ovom prvenstvu jedini bili iznad svojih 100%, ako je to teorijski moguće)


Ti to zbog Harmsa i ruske književnosti Docs, priznaj!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:37 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Atomski mrav
Ња, сада си, као, Норвежанин.



A šta si ti, 'leba ti?


Србаелац, нова, хибридна врста. Има нас петнаестак јединки на планети. Шта си надрнд, озбиљно те питам, шта си сада, Норвежанин као, када кажеш да те боли уво и за једне и за друге.

docsumann docsumann 18:07 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

previše je ljudi koje fudbal uopšte ne interesuje, "navijaju" za one koji su im simpatični a još češće protiv onih drugih iz nekih sasvim nefudbalskih razloga.


a kaj bi se njima (tim što ih je previše) uopće imalo kasti?

to su žešće hiperventilacije.

hrvatska repka igra odlično kao tim. prime udarac dignu se, napadaju, vrate duplo.
imaju karakter i samopouzdanje.

englezima svaka čast, jer svi igrači dolaze iz Premijer lige.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

hrvatska repka igra odlično kao tim. prime udarac dignu se, napadaju, vrate duplo.
imaju karakter i samopouzdanje.


A imaju i golmana pravoslavnog Dalmoša.

Kako su čudni putevi Gospodnji, nije dao ruskom timu radost, koji je čitav pravoslavan, već hrvatskom, zbog samo jednog čije je pokajanje čisto. I tako je, o čudne li Premudrosti njegove, dao ovima ne zbog množine, nego onima zbog sjaja u jednini? I, šta ćemo reći, braćo, da je Bog Hrvat, ili da je crnokošuljaš, ili da je hteo proslaviti ovoga jednoga, samog i sjajnog u masi nemuštoj?
docsumann docsumann 18:47 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

I, šta ćemo reći, braćo, da je Bog Hrvat, ili da je crnokošuljaš, ili da je hteo proslaviti ovoga jednoga, samog i sjajnog u masi nemuštoj?


bog voli biljke

vcucko vcucko 18:58 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Srđan Fuchs


Kako su čudni putevi Gospodnji, nije dao ruskom timu radost, koji je čitav pravoslavan,

Nije. Saša Samedov je rođeni Moskvič od oca Azera i majke Ruskinje. Alan Džagojev je Osetin muhamedanske vere, kao i Čerčesov. Rođen je u 1990. u zlosrećnom Beslanu, sa 10 godina je sa porodicom preselio u Vladikavkaz. Inače bi verovatno i on zaglavio u onoj školi, kad su džihadske zveri ubijale decu, uz ovacije Zapada i građanske srbije.
O selektoru Stanislavu Salamoviču sam već pisao ovde.

Ne izvrći, Ruska Federacija nije i nikad neće biti nekakva teokratska tvorevina.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana