Ljudska prava

Skandal na US OPENU

reanimator RSS / 31.08.2018. u 14:30

Ako sam dobro shvatio, Evropski parlament je usvojio, za članice Evropske Unije i Srbiju obvaezujući zakon o smanjenju upotrebe tankih plastičnih kesa, koje ugrožavaju životnu sredinu. U skladu sa navedenim, članice Evropske Unije imaju obavezu da do 2025 godine smanje upotrebu tankih plastičnih kesa za 80%.

Ministarstvo za zaštitu životne sredine se povodom ovoga oglasilo saopštenjem koje glasi : Republika Srbija ima obavezu da transponuje Direktivu EU o plastičnim kesama, čime bi ceo set legislative o ambalaži bio u potpunosti transponovan. Ovo sam citirao samo zbog heroja iz Ministarstva, koji je skockao saopštenje, da ne bude da čovekov trud da zvuči ozbiljno & odgovorno nije primećen.

U svakom slučaju, transponovanje Direktive će se obaviti tako što će trgovinski lanci da uvedu naplatu tankih plastičnih kesa, a što će za posledicu imati demotivisanje kupaca da iste kupuje, te posledično smanjenje broja upotrebljenih. To što teret transponovanja ide preko ledja srpskog seljaka, a ne preko trgovinskih lanaca je druga tema.

Prva tema je pitanje zašto Maxi hoće da me destimuliše da kupujem tanku plastičnu kesu tako što mi za dva dinara prodaje 100% biorazgradivu kesu? 

 

Atačmenti



Komentari (198)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 17:38 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

maksa83
Што се мене тиче, ја сам недавно имао црвиће на плафону.

Ti si po svoj prilici fasovao kuhinjske moljce.

Za to dobro dodje ona nalepnica.
Al to obavezno nakon nemilosrdnog bacanja svega što se nije koristilo poslednjih 7 dana.
A i njihov mesec je avgust. Tad masovno izleću.

...kad napuniš dovoljno godina shvatiš da slabo ima napasti sa kojima već nemaš iskustva.

..e, ima, na žalost. Terijerka fasovala srčanog crva i pod ozbiljnom terapijom je, nego to sranje ovvde opasno hara. Svaki drugi-treci test pozitivan.
Ko je blizu nek pripazi svoje pse.
aureus aureus 17:38 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

maksa83
Што се мене тиче, ја сам недавно имао црвиће на плафону.

Ti si po svoj prilici fasovao kuhinjske moljce.

Кажем, мала отворена картонска кутијица са зачинима од сушеног биља. Одатле су излазили.
Бацио сам кутију и више их немам. Било је то прије мјесец дана.

Све ово сам испричао да и остали знају. Ако видите мале блиједо-жуте црвиће на плафону (занимљиво да иду на плафон?) провјерите кухињу да утврдите јесте ли можда заборавили на кутијицу од 50 грама са биљним зачинима.

Опис црвића (по сјећању): блиједо-жут, чланковит (20-30 чланака), максималне дужине цирка једног центиметра, са тамном тачкицом на мјесту главице. Није брз, лако се хвата и пружа релативно мало отпора.
zilikaka zilikaka 17:42 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Опис црвића...

Kuhinjski moljac ostavlja karakterističnu 'paučinu'.
Al to valjda u nekoj fazi metamorfoze.
maksa83 maksa83 17:46 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Za to dobro dodje ona nalepnica.

Da, nalepnica je jedino oružLJe. Ono što je zajeb (bar u mom slučaju) je što i kad dobiješ bitku i potrebiš svoje samo - hopa - kroz prozor kuhinje kroz svetlarnik od nekog komšije dođu novi i onda novi krug...
aureus aureus 17:48 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

zilikaka

...kad napuniš dovoljno godina shvatiš da slabo ima napasti sa kojima već nemaš iskustva.

Ја сам једног миша уловио на лијепак, био се сав умазао.
Сир је данима ескивирао, али је пао на инострану чоколаду.
aureus aureus 17:51 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

maksa83
kroz prozor kuhinje kroz svetlarnik od nekog komšije dođu novi i onda novi krug...

Тако и комшије причају: "Долазе нам мољци од Максе".
angie01 angie01 17:52 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Ја сам једног миша уловио на лијепак, био се сав умазао.


moja deca bi te fasirala zbog tog nasilja nad jadnim malim misem,...

...nama je jednom komsija doneo iz rodnog kraja sa gajbicama sa krompirom miseve na sprat,...pa su svratili i kod nas,...klizali se po parketu ko u crtacu, kada neko naidje,...i moja deca lepo kupila misolovke, navatale Mikije u njih i onda ih ubacili u tegle, tako sto su ih podvukli otvorene ispod zamke i posle ih zatvorili izbusenim poklopcima,...odneli ih negde u prirodu i pustili...
angie01 angie01 17:56 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Al to valjda u nekoj fazi metamorfoze.


za kuhinjske moljce je jedina fora- da sve bacis u delu gde su se pojavili,...obicno police sa zacinima, brasnom,...onda sve to dezinfikovati-sircetom prebrisati na kraju, pa sve novo spakovati u kutije, a jednu malu teglicu ostaviti otvorenu- sa listovima lorbera.
maksa83 maksa83 18:01 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Тако и комшије причају: "Долазе нам мољци од Максе".

Pssst, komšije me ne znaju pod tim imenom. Za njih smo "oni sa petog sa el. gitarama".
aureus aureus 18:02 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

angie01
Ја сам једног миша уловио на лијепак, био се сав умазао.


moja deca bi te fasirala zbog tog nasilja nad jadnim malim misem...



Нисам паничар и не мрзим мишеве. Дао сам му седам дана - да оде сам.
А нисам знао ни за један безболан начин за хватање миша.
maksa83 maksa83 18:04 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Дао сам му седам дана - да оде сам.

Mnogo si ti prek. Trebalo je da mu ponudiš Razgraničenje.
angie01 angie01 18:05 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

"oni sa petog sa el. gitarama".


...i mi:)....i peti i gitare,...e, sad, jos jedino kod mene ima svetlarnik izmedju soba u hodniku, koji sluzi kao rezonantna kutija, pa se zvuk lepo rasprostre i odzvanja.
angie01 angie01 18:08 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

А нисам знао ни за један безболан начин за хватање миша.


ja prvo kupila taj lepak sistem za pomenutu situaciju-(tako su mi rekli u radnji da pazarim, na pitanje sta je efikasno, a nisam bas shvatila sta ce se desiti), i kada su deca videla, nisu pricala sa mnom 3 dana i naterali me da vratim mucilicu.
aureus aureus 18:26 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

maksa83
Дао сам му седам дана - да оде сам.

Mnogo si ti prek. Trebalo je da mu ponudiš Razgraničenje.

Јес па да то постане правило и за остале случајеве.

Чекај, ти мислиш на разграничење које би се третирало као посебан случај (sui generis)?
zilikaka zilikaka 18:31 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Imali mi zimus u firmi. Verovatno prek9 nekolik9. Došla fima za deratizaciju, postavila kartončiće s lepkom a kao mamac nešto crveno u kesicama kao čaj. Pazi kad se n8gde, li nigde ništa nije uhvatilo a da je m8š uporno šetao i rado jeo kredu.
Onda se iznenada pojavilo jedno poveće mače i mi počeli da ga hran8mo i sklanjamo od zime.
...da li treba da kažem da je maca ulovila onoliko. Skoro svako je bar jednom-dvaput video kad ga ulovi a zatim pojede. Samo glavu ostavi.
Msm, svaka čast, ali priroda je to odavno rešila.
...na žal8st, maca je netragom nestala posle nekoliko meseci.
Nadamo se da je neko usvojio jer je bila retko dobra. Pitoma i mazna a sa odličnim lovačkim instinktima.
aureus aureus 18:39 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

zilikaka
nabrojano šta sve ne treba raditi sa mišem kad se uhvati.
Recimo, nikako ga ne puštati na prazan prostor ili put, da mu se ne bi štogod desilo.

Свашта може мишу да се деси тамо гдје му је природно станиште.

Стрес да ли ће наћи довољно хране, стрес због природних непријатеља, ни здравственог ни пензионог осигурања, преживљавање од данас до сута...да простиш, јебеш такав живот!
maksa83 maksa83 19:00 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Чекај, ти мислиш на разграничење које би се третирало као посебан случај (sui generis)?

Ja znam zašto ti to mene pitaš!

I nemam nikakav problem da 3 sata pričam u kameru kad ti nisi tu!
c_h.arlie c_h.arlie 19:05 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

maksa83
Za to dobro dodje ona nalepnica.

Da, nalepnica je jedino oružLJe. Ono što je zajeb (bar u mom slučaju) je što i kad dobiješ bitku i potrebiš svoje samo - hopa - kroz prozor kuhinje kroz svetlarnik od nekog komšije dođu novi i onda novi krug...

Nema ti druge - prodaj stan i napravi kuću.

Time si se rešio oba problema- komšija i njihovih crva.
Tada će crvi biti samo tvoji - i ničiji više.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:18 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Дао сам му седам дана - да оде сам.

Добровољно изгнанство.
aureus aureus 19:20 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

c_h.arlie

Nema ti druge - prodaj stan i napravi kuću.

Time si se rešio oba problema- komšija i njihovih crva.
Tada će crvi biti samo tvoji - i ničiji više.

Изградњом кућа смањује се густина становања, али се повећава површина наших градова - што је атак на тај, у основи, необновљив (или тешко обновљив) ресурс - простор.
Додатно, повећава се вријеме путовања од мјеста за становање до мјеста за рад, трговину, забаву и рекреацију. Троши се више горива и новца за изградњу путне и остале инфраструктуре, као и на њено одржавање. Повећавају се и разни други трошкови, укључујући трошкове поштанске службе и трошкове за доставу пице.

Све то Макса зна и не пада му на памет да се тако неодговорно односи према околини, као какав Американац из средње класе.

Максо, не мораш се јављати, одбранио сам твоју позицију.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:01 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Откривено је прије неког времена да црвићи који се хране медним воском могу да клопају и пластичне кесе.
100 црвића поједе 92 милиграма у року од 14 часова, а како пластична кеса у просјеку има...ух, то нису написали...рецимо 3 грама, то значи да би 100 црвића поњопало једну кесу за отприлике 20 дана.
Е сад, пошто свако од нас потроши 200 кеса годишње...испада да свако од нас треба да набави око 1200 тих црвића како бисмо били мирни.


Čekaj, a ko onda pojede te crviće i šta bude dalje sa plastikom ili njenim sastavnim delovima?
Bili Piton Bili Piton 21:01 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

angie01
Ја сам једног миша уловио на лијепак, био се сав умазао.


moja deca bi te fasirala zbog tog nasilja nad jadnim malim misem,...

...nama je jednom komsija doneo iz rodnog kraja sa gajbicama sa krompirom miseve na sprat,...pa su svratili i kod nas,...klizali se po parketu ko u crtacu, kada neko naidje,...i moja deca lepo kupila misolovke, navatale Mikije u njih i onda ih ubacili u tegle, tako sto su ih podvukli otvorene ispod zamke i posle ih zatvorili izbusenim poklopcima,...odneli ih negde u prirodu i pustili...


I meni je pre par godina trebalo da shvatim da nisam sam u stanu. Moji miševi su medjutim bili fakultetski obrazovani, ni na šta se nisu uhvatili, nikakve mišolovke, ni humane ni nehumane, ni lepak, apsolutno ništa nije pomoglo. Morao sam da bauljam i tražim pukotine odakle naviru u stan (od nekud iza sudopere) pa sam sve to morao da popunjavam onim expanding gelom. Tek kad sam i poslednji, najmanji otvor popunio (a ako možeš da kroz otvor proteraš olovku, budi siguran da će tuda moći da se provuče i miš) - prestali su da me posećuju. Nije bilo krvi ali sam se namaltretirao.
alselone alselone 21:05 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

I meni je pre par godina trebalo da shvatim da nisam sam u stanu. Moji miševi su medjutim bili fakultetski obrazovani, ni na šta se nisu uhvatili, nikakve mišolovke, ni humane ni nehumane, ni lepak, apsolutno ništa nije pomoglo. Morao sam da bauljam i tražim pukotine odakle naviru u stan (od nekud iza sudopere) pa sam sve to morao da popunjavam onim expanding gelom. Tek kad sam i poslednji, najmanji otvor popunio (a ako možeš da kroz otvor proteraš olovku, budi siguran da će tuda moći da se provuče i miš) - prestali su da me posećuju. Nije bilo krvi ali sam se namaltretirao.


Nama su par puta ulazili mišovi ali sa tavana, bio je jedan deo pod tavanskim prozorom koji nije bio dobro izolovan. Pa smo ih onda čuli noćima kako se šećkaju ozgo. Upecali su se na lepak sa keksom, a blokirali smo ih pur penom.

Nego, mi muku mučimo sa paukovima. Pauka ima kao u Gospodarima prstenova, kad su u onoj pećini. Usisavamo svakih par dana, ali oni imaju negde bazu i samo izviru. Ne možemo da im doakamo, evo već preko godine.
aureus aureus 21:07 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Bili Piton
Tek kad sam i poslednji, najmanji otvor popunio (a ako možeš da kroz otvor proteraš olovku, budi siguran da će tuda moći da se provuče i miš) - prestali su da me posećuju.

Miševi mogu da se provuku kroz rupu promjera novčića od deset centi, a pacovi kroz rupu promjera novčića od dva evra.

Da se razumijemo, ne traže oni evre.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:08 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

..e, ima, na žalost. Terijerka fasovala srčanog crva i pod ozbiljnom terapijom je, nego to sranje ovvde opasno hara. Svaki drugi-treci test pozitivan.
Ko je blizu nek pripazi svoje pse.


E, i kod nas vlada taj hearthworm, video sam pamflete kod veterinara. Srećom, izgleda samo napada kerove, a ove mišolovke (mačke) zaobilazi.

Mi sas mišovima nikakvih problema nemamo, ali u komšiluku svi imaju, sad je to doba godine da se mišovi bespravno useljavaju na toplo i sigurno. Nudio sam već komšijama da im pozajmim mačke (naše rade samo u timu), mada i ne moraju da ih vraćaju, samo da ih daju sledećem komšiji, posle par iteracija se nadamo da će da se izgubi trag čije su mačke bile i da se tako otarasimo skotova, a mi ćemo da ih nadomjestimo mehanikom.

A za moljca, kad smo poslednji put bacili apsolutno sve jestivo u kuhinji, otvorili smo se za tegle i konzerve sa poklopcima i tu sve držimo. Ništa kese i kesice, samo metal i staklo. Od tad moljca nismo videli. Ono, ulete u kuću, tu bleje neko vreme i prosto crknu od gladi.


aureus aureus 21:10 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

zilikaka

Onda se iznenada pojavilo jedno poveće mače i mi počeli da ga hran8mo i sklanjamo od zime.
...da li treba da kažem da je maca ulovila onoliko. Skoro svako je bar jednom-dvaput video kad ga ulovi a zatim pojede. Samo glavu ostavi.
Msm, svaka čast, ali priroda je to odavno rešila.

Šta nije u redu sa ovom slikom?

vcucko vcucko 21:11 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

aureus

А нисам знао ни за један безболан начин за хватање миша.

Ja sam, ima mislim deset godina, kod majke u stanu uradio sledeće: one rupe za ventilaciju u ostavi, sve zapušio pampurima sem jedne. Na tu jednu sam namestio teglu sa parčetom nekog keksa. Nije prošlo deset minuta čujem ciku (majka, žena kćerka) evo ga! Zanimljivo da se nije ni osvrnuo dok sam skidao i zatvarao teglu, mlatio je onaj keks i uživao. Probušili smo poklopac tegle da ima vazduha i većali gde ćemo da ga pustimo. Odlučili smo se za kontejner, što je u mišjem svetu verujem kombinacija Hiltona i Ritza. Ako je preživeo presu u đubretarcu (onako mali sasvim moguće), na deponiji je proveo carski ostatak svog veka (koji je inače tu negde, 2-3 meseca).

Kod nas su glodari (čitaj morski prasići, ali bilo je i hrčkova, razmišljamo i o činčili) dugo deo porodice. Ovaj lepotan se zvao Džigi, dogurao je do dva kila (verovali ili ne), ali anđelak je otišao prerano, sa tri godine, opšti šok.

Sad držimo prasicu Cicu, ima godinu i po, pu-pu lepo napreduje.
Bili Piton Bili Piton 21:17 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

alselone


Nego, mi muku mučimo sa paukovima.


Radije bih tigra zatekao pod krevetom, ali izveštio sam se kako da ih hvatam i bacam kroz prozor (čaša i kartončić).
Bili Piton Bili Piton 21:19 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

aureus

Miševi mogu da se provuku kroz rupu promjera novčića od deset centi


I manje. Dovoljno je da nekako provuku glavu, ostalo će proći. Svojim očima sam video kako se provlače ispod zatvorenih vrata (koja u dnu imaju malo, malecko lufta).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:29 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Kuhinjski moljac ostavlja karakterističnu 'paučinu'.

ako redovno prskaš kuću protiv raznih gamadi (2x godišnje), u nekom momentu ih sasvim nestane, čak i ne uleću iz hodnika ili svetlarnika.
ali bubamare i smrdibube...
aureus aureus 21:31 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

srdjan.pajic

Čekaj, a ko onda pojede te crviće i šta bude dalje sa plastikom ili njenim sastavnim delovima?

Ovo:

"The caterpillars are able to break the extremely stable molecular chain in the polyethylene plastic, transforming the polyethylene to ethylene glycol, essentially breaking the bonded molecules."
(A etilen glikol je toksičan, ali je osnova za motorni antifriz.)

Mislim da oni jedu plastiku - greškom jer misle da je u pitanju saće, valjda.

A ko pojede crviće - šta znam - u prirodi uvijek neko nekoga pojede.



tasadebeli tasadebeli 21:54 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

aureus

Нисам паничар и не мрзим мишеве. Дао сам му седам дана - да оде сам.
А нисам знао ни за један безболан начин за хватање миша.



Ми смо нашег већ почели да зовемо Мортимер не желећи уопште да га оптерећујемо неким временским оквирима да га не бисмо психички злостављали и ометали испољавање његове креативности спутавајући га тако беспотребним фрустрацијама у развоју и одрастању.

И он се навикао на нас и почео да се одазива на то име.

Све док једног дана није решио да сам оде.

Каже, у опроштајном писму упућеном свим српским медијима, да не може више да поднесе да живи у земљи у којој влада толика репресија и безнађе, па се чак и кесе у тржним центрима наплаћују.

А и начуо је од сродника и пријатеља који су већ отишли да тамо јесте хладно, али је стандард, јбг.


Moje dete je ujeo miš. Koliko ima godina? Napunio je trideset pre neki dan. Za šta ga je ujeo? Zato što ga je hvatao! A vi pitate gde ga je ujeo? U Švedskoj, on tamo živi. A za koji deo tela? Pa za prst! Zato što je hteo da ga izbaci napolje. Ali tamo je sada hladno, pa se miš nije dao tako lako, neće ni on na zimu!
angie01 angie01 21:59 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Sad držimo prasicu Cicu, ima godinu i po, pu-pu lepo napreduje.


mi smo stalno imali morske gude- prva Milica, dosla iz radnje vesela, lepo smo je uselili, mazili, pazili, kad, polse nekog vremena, vidim da je bas porasla, i smorila se, i jedno jutro, zateknemo 5 malih pufnica, a kovrdzavih, kakav je izgleda bio djuvegija,...jednog smo zadrzali, osatle udomljavali k'o decu, proveravali buduce staratelje, kuce, isli da ih posecujemo,...poslednja je uginula pre dve godine, ali u dubokoj starosti,...i ja samo iznela kavez i sve njene kerefeke, da se vise ne polakomimo za neko novo zgepce,....
angie01 angie01 22:20 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Radije bih tigra zatekao pod krevetom




isto,...nisam ljubiteljka buba generalno,...al za paukove kazu da su korisni, jer hvataju druge musice,...a i kazu, tamo gde ima paukova, nema vlage.

....poprskas nekim onim otrovom- najbolji su oni iz tropskih zemalja,...ali sa maskom i pre nego ces da izadjes, na neki duzi put:).
aureus aureus 22:38 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Bili Piton

Radije bih tigra zatekao pod krevetom

To je mačka koja je nešto umislila?
aureus aureus 22:48 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

angie01
Radije bih tigra zatekao pod krevetom




isto

Ovo s tigrovima uzelo maha.

Mada, tigar u porodičnom okruženju...



...čini da se ukućani osjećaju mirnije i raspoloženije...



...naročito kad porastu dovoljno pa su još korisni u kućnim poslovima...



Na ulici je već malo drukčija priča, pošto se ne osjećaju baš svi ljudi prijatno kad ugledaju tigra. Neki dožive jezu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:21 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

aureus
srdjan.pajic

Čekaj, a ko onda pojede te crviće i šta bude dalje sa plastikom ili njenim sastavnim delovima?

Ovo:

"The caterpillars are able to break the extremely stable molecular chain in the polyethylene plastic, transforming the polyethylene to ethylene glycol, essentially breaking the bonded molecules."
(A etilen glikol je toksičan, ali je osnova za motorni antifriz.)

Mislim da oni jedu plastiku - greškom jer misle da je u pitanju saće, valjda.

A ko pojede crviće - šta znam - u prirodi uvijek neko nekoga pojede.



A, tako dakle: daš mu kesu iz samiške a podmenteš čantru da ti napravi antifirz! Genijalno. Hmmm, možda bi moglo da se napravi neko postrojenje, na primer tamo na obali Južne Morave (jer je sirovina lako dostupna). I da se zaposli neki broj lokaca, da doturaju plastiku i da muzu crviće, uzme se po deset iljada evra od Vučića za investiciju, i svako srećan.
bene_geserit bene_geserit 04:23 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Jeste li vi ljudi svesni kakve sve viruse i bakterije možete da pazarite od miševa i pacova?

Meni je puno dvorište zečeva (mislim da ih ima 6 trenutno, odnosno toliko smo masksimalno videli odjednom), pri čemu se slabo obaziru na nas i ne plaše se uopšte (mirno čupkaju travu na metar od mene dok čitam u dvorištu). Ali me brine šta od virusa mogu da prenesu na ljude pošto seru svuda okolo. Pri tome su zečevi za koji red veličine manje opasni od pacova i miševa što se tiče virusa i prenosa na ljude.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:45 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

bene_geserit
Jeste li vi ljudi svesni kakve sve viruse i bakterije možete da pazarite od miševa i pacova?

Meni je puno dvorište zečeva (mislim da ih ima 6 trenutno, odnosno toliko smo masksimalno videli odjednom), pri čemu se slabo obaziru na nas i ne plaše se uopšte (mirno čupkaju travu na metar od mene dok čitam u dvorištu). Ali me brine šta od virusa mogu da prenesu na ljude pošto seru svuda okolo. Pri tome su zečevi za koji red veličine manje opasni od pacova i miševa što se tiče virusa i prenosa na ljude.


Da, ti zečevi imaju neku kugu, valjda, čuo sam na medijima, doduše ovim main stream . I ovde kod nas ih ima koliko hoćeš, leže ti u travi ko mrcine, svi ih zaobilaze, i lije, i kojoti i sove, cenim da one znaju nešto što mi ne znamo, pa ih ni mi ne čačkamo. Meni se redovno ozece ispod trema, između redova drveta za ogrev, uvek me noću preseku kad idem po drva pa se razbeže. A mrzi me da idem u garažu po Sredoja, a i obično promašim, pa posle moram da tražim strele po okolnim dvorištima i da molim tamo komšijsku decu da mi ih vrate ako ih nađu.

aureus aureus 08:36 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

bene_geserit
Jeste li vi ljudi svesni kakve sve viruse i bakterije možete da pazarite od miševa i pacova?

Od svih životinja se može pokupiti nešto što ne valja.
Uključujući pse.


Pas i njegov nerazdvojni prijatelj Saša Janković. Dva nepopravljiva melanholika
veselica veselica 08:49 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Pas i njegov nerazdvojni prijatelj Saša Janković. Dva nepopravljiva melanholika


sad sam ok, uvek se ispovracaj.
besplatan savet dana.
alselone alselone 08:53 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Radije bih tigra zatekao pod krevetom, ali izveštio sam se kako da ih hvatam i bacam kroz prozor (čaša i kartončić).

Ovo su oni kućni, sa dugačkim tankim nogicama. Nisu neki gadni, dlakavi. Ali ipek, nerviju jako ženski deo populacije, a ni meni nisu omiljeni. I ne znam šta da radimo. Neću da prskam veliku hemiju po kuči, pa ih onda usisavamo.

Jedino ne znam da li imaju negde bazu u kući ili dolaze spolja. Ako je spolja onda ništa ne vredi, pošto je ovo kuća i više prozora je uvek otvoreno na kip.
karabasbarabas karabasbarabas 11:37 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

aureus
bene_geserit
Jeste li vi ljudi svesni kakve sve viruse i bakterije možete da pazarite od miševa i pacova?

Od svih životinja se može pokupiti nešto što ne valja.
Uključujući pse.


Pas i njegov nerazdvojni prijatelj Saša Janković. Dva nepopravljiva melanholika


Eee, a da se slikao kako jede ovo pasce na raznju, dobio bi bar jos 100 K glasova od lokalnih Kineza.

Plobaj, plobaj.
aureus aureus 12:08 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

karabasbarabas

Eee, a da se slikao kako jede ovo pasce na raznju, dobio bi bar jos 100 K glasova od lokalnih Kineza.

Zar ih ima toliko?

Jankoviću je svaka treća objava i slika na tviteru vezana za psa. Nikako da shvati da ljude ne zanima to što on voli Artura već ih zanima za šta se zalaže i još - važnije - kako vidi borbu protiv mračnih snaga.


- Za borbu se moramo spremiti, Arture.

Ko zna kad će Janković prestati da javnost gnjavi sa svojim velikim, bijelim psom.


- Pobeđujemo, Arture.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:44 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

alselone
Radije bih tigra zatekao pod krevetom, ali izveštio sam se kako da ih hvatam i bacam kroz prozor (čaša i kartončić).

Ovo su oni kućni, sa dugačkim tankim nogicama. Nisu neki gadni, dlakavi. Ali ipek, nerviju jako ženski deo populacije, a ni meni nisu omiljeni. I ne znam šta da radimo. Neću da prskam veliku hemiju po kuči, pa ih onda usisavamo.

Jedino ne znam da li imaju negde bazu u kući ili dolaze spolja. Ako je spolja onda ništa ne vredi, pošto je ovo kuća i više prozora je uvek otvoreno na kip.


E, kako da ti kažem, ali moje mačke jedu i pauke. I muve, kad uspeju da ih uhvate i one velike debele moljce što ih vi zovete "noćni leptiri". Nikakav poseban trening, to im je u opisu posla i prirode, da prosto pojedu sve što mili, puzi, trči, leti, ili leži na tanjiru dok čeka svoj red za roštilj. Sreća naša da nemaju bar 50 kila, nego jedva 3 kile, inače bi pojele i nas.

Svejedno, i mi imamo paukove, ali mene i moje ukućane nešto baš i ne uzbuđuju, pa ih ignorišemo, dok mačke ne obave posao. Ne prskamo ništa u kući.

A ne znam da li sam pisao ovde, jedne godine vidim ja mačka mi fokusirano bleji u ugašenu peć, to je bilo pred početak grejne sezone, peć ima staklena vrata. I ja bacim pogled, a ono u pećki mali vrabac, nekako uspeo da uđe u dimnjak, pa se strmeknuo dole do podruma gde nam je peć i odatle trepće na mačke. E, sad, hvatanje zagaravljenog i isprepadanog vrapca je dosta pipava rabota, jer oće da usere celu kuću do nepropoznavanja, ali mi imamo spremnu proceduru za to, uglavnom, uvatim ga ja i pustim.

Sledeći dan, vidim ja Megi i Uške opet sede ispred pećke i fokusirano gledaju u nju. Ok, dakle, još jedan vrabac. Oslobodim ja i njega, i tako ponovo sledeći dan, i još jedan. I sad već sumnjam da nekako sistemtatski ulaze gore ispod poklopca za dimnjak i upadaju unutra. Bilo mi je malo verovatno da je vrabica tu ušla i napravila gnezdo, jer nije jednostavno da se tu ulazi i izlazi, kroz 7-8 metara dugačak a uzak dimnjak. A taj deo od peći iznad one klapne za regulaciju dotoka vazduha se ne vidi, pa me mogu da ustanovim sitaciju. Osluškujem ja par dana, ništa, tišina. Rekoh, ok, svi su valjda izašli, popnem se na krov i namestim zašitinu mrežu ispod kape dimnjaka, sad ne može da prođe ništa.

I posle nekoliko dana kreće grejna sezona, ja i zaboravio na vrapce. Naložim pećku, krene ono da gori, i evo mačaka opet. Sjurim se do stakla, i vidim, jebote, mali vrapčič u plamenu, nabio se uz samo staklo jer je tu bilo hladnije, ali već počelo perje da mu gori. Zgrabim brzo onu rukavicu za vruće, zaobiđem celu proceduru hvatanja i ekstrakcije vrapca iz peći, nego onako rukom u vatru, ćapim ga i izvučem.

I jebi ga, sad ide tužni deo priče. Nisam znao šta da radim sa njim, bio je još prilično živ, samo su mu valjda očni kapci izgoreli, nisam mogao da vidim da li još uvek ima oči, jer su kapci bili slepljeni. Mrda, pokušava da me mazne za rukavicu, šta ću sad, gde da ga nosim, bilo kasno uveče za veterinara. I ništa, odlučim da ga ostavim na drvima, tu je dosta bezbedno, pa ako preživi preživi. Prođe mi kroz glavu da je možda bilo bolje da sam ga prosto ostavio da izgori u peći, manje bi se mučio. I sutradan izađem, gledam okolo, nema ga. Zaključio sam da se ili oporavio dovoljno da je odleteo, ili ga je možda nešto pojelo tokom noći ako je ispuzao iz skladišta za drvo, dakle da se ni u jednom slučaju nije baš mnogo mučio.

I sledeće godine, kad sam spremao novo drvo za ogrev, i čistio ostavu, nađem na dnu iste telo vrapca, to jest samo perje i skelet. Znači, jadnik je crkao u velikim mukama. I bilo mi ga je jako žao, i krivo i pekla me savest što tu prokletu mrežu nisam namestio ranije.





alselone alselone 16:29 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

I ja bacim pogled, a ono u pećki mali vrabac, nekako uspeo da uđe u dimnjak, pa se strmeknuo dole do podruma gde nam je peć i odatle trepće na mačke.


Tužna priča Pajke.

A ti ko Madam Mim.

c_h.arlie c_h.arlie 16:29 01.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

srdjan.pajic
alselone
Radije bih tigra zatekao pod krevetom, ali izveštio sam se kako da ih hvatam i bacam kroz prozor (čaša i kartončić).

Ovo su oni kućni, sa dugačkim tankim nogicama. Nisu neki gadni, dlakavi. Ali ipek, nerviju jako ženski deo populacije, a ni meni nisu omiljeni. I ne znam šta da radimo. Neću da prskam veliku hemiju po kuči, pa ih onda usisavamo.

Jedino ne znam da li imaju negde bazu u kući ili dolaze spolja. Ako je spolja onda ništa ne vredi, pošto je ovo kuća i više prozora je uvek otvoreno na kip.


E, kako da ti kažem, ali moje mačke jedu i pauke. I muve, kad uspeju da ih uhvate i one velike debele moljce što ih vi zovete "noćni leptiri". Nikakav poseban trening, to im je u opisu posla i prirode, da prosto pojedu sve što mili, puzi, trči, leti, ili leži na tanjiru dok čeka svoj red za roštilj. Sreća naša da nemaju bar 50 kila, nego jedva 3 kile, inače bi pojele i nas.

Svejedno, i mi imamo paukove, ali mene i moje ukućane nešto baš i ne uzbuđuju, pa ih ignorišemo, dok mačke ne obave posao. Ne prskamo ništa u kući.

A ne znam da li sam pisao ovde, jedne godine vidim ja mačka mi fokusirano bleji u ugašenu peć, to je bilo pred početak grejne sezone, peć ima staklena vrata. I ja bacim pogled, a ono u pećki mali vrabac, nekako uspeo da uđe u dimnjak, pa se strmeknuo dole do podruma gde nam je peć i odatle trepće na mačke. E, sad, hvatanje zagaravljenog i isprepadanog vrapca je dosta pipava rabota, jer oće da usere celu kuću do nepropoznavanja, ali mi imamo spremnu proceduru za to, uglavnom, uvatim ga ja i pustim.

Sledeći dan, vidim ja Megi i Uške opet sede ispred pećke i fokusirano gledaju u nju. Ok, dakle, još jedan vrabac. Oslobodim ja i njega, i tako ponovo sledeći dan, i još jedan. I sad već sumnjam da nekako sistemtatski ulaze gore ispod poklopca za dimnjak i upadaju unutra. Bilo mi je malo verovatno da je vrabica tu ušla i napravila gnezdo, jer nije jednostavno da se tu ulazi i izlazi, kroz 7-8 metara dugačak a uzak dimnjak. A taj deo od peći iznad one klapne za regulaciju dotoka vazduha se ne vidi, pa me mogu da ustanovim sitaciju. Osluškujem ja par dana, ništa, tišina. Rekoh, ok, svi su valjda izašli, popnem se na krov i namestim zašitinu mrežu ispod kape dimnjaka, sad ne može da prođe ništa.

I posle nekoliko dana kreće grejna sezona, ja i zaboravio na vrapce. Naložim ja pećku, kerene ono da gori, i evo mačaka opet. Sjurim se do stakla, i vidim, jebote, mali vrapčič u plamenu, nabio se uz samo staklo jer je tu bilo hladnije, ali već počelo perje da mu gori. Zgrabim brzo onu rukavicu za vruće, zaobiđem celu proceduru hvatanja i ekstrakcije vrapca iz peći, nego onako rukom u vatru, ćapim ga i izvučem.

I jebi ga, sad ide tužni deo priče. Nisam znao šta da radim sa njim, bio je još prilično živ, samo su mu valjda očni kapci izgoreli, nisam mogao da vidim da li još uvek ima oči, jer su kapci bili slepljeni. Mrda, pokušava da me mazne za rukavicu, šta ću sad, gde da ga nosim, bilo kasno uveče za veterinara. I ništa, odlučim da ga ostavim na drvima, tu je dosta bezbedno, pa ako preživi preživi. Prođe mi kroz glavu da je možda bilo bolje da sam ga prosto ostavio da izgori u peći, manje bi se mučio. I sutradan izađem, gledam okolo, nema ga. Zakljulio sam da se ili oporavio dovoljno da je odleteo, ili ga je možda je nešto pojelo tokom noći ako je ispuzao iz skladišta za drvo, dakle da se ni uj jednom slučaju nije baš mnogo mučio.

I sledeće godine, kad sam spremao novo drvo za ogrev, i čistio ostavu, nađem na dnu iste telo vrapca, to jest samo perje i skelet. Znači, jadnik je crkao u velikim mukama. I bi mi ga je jako žao, i krivo i pekla me savest što tu prokletu mrežu nisam namestio ranije.






Da !
Vrapci su fenomenalne životinjke.
Pošto imam poprilično raslinja u dvorištu (voće, vinovu lozu, ruže, orahe, lipu, čemprese itd), počesto kod mene znaju da gostuju jata vrabaca.
Te miline kada se ujutro probudim i izađem na neku od terasa - a oni cvekuću sve u šesnajst.
Ono što zaista volim je - kada berem trešnje, a oni na gornjoj strani trešnje - cvrkuću i goste se.
Eeee, da - pre dva dana sam skinuo jedno mače sa drveta. I ono se nekako privuklo ... i spava na stepenišu ka gornjem nivou.
Jutros dolazi žena sa mora - i dok sam ja uparkiravao kola, ona otišla pre mene.
Dolazim ja pred ulazna vrata - a ono obe mace njoj se muvaju oko nogu.
Kaže žena - ajde što sam progledala kroz prste za ovu prvu macu, ali baš preteruješ i sa ovom malom.
I onda sam ja morao da se ženi umiljavam onoliko.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:10 02.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Jankoviću je svaka treća objava i slika na tviteru vezana za psa.

Јанковић не уме да искорачи из себе, да сагледа себе са стране. Њему објективна стварност Србије измиче. Просто -- није за политику.
c_h.arlie c_h.arlie 20:49 02.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Predrag Brajovic
Jankoviću je svaka treća objava i slika na tviteru vezana za psa.

Јанковић не уме да искорачи из себе, да сагледа себе са стране. Њему објективна стварност Србије измиче. Просто -- није за политику.

A ko ga onda forsira, tj. ko stoji iza njega ?
Ameri, Nemci, Soroš ... ili ko već ?
aureus aureus 21:02 02.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

c_h.arlie

A ko ga onda forsira, tj. ko stoji iza njega ?
Ameri, Nemci, Soroš ... ili ko već ?

Vala, ako stoje - onda ga zezaju.
Ima desetak kancelarija otvorenih u Srbiji posle više od godinu dana postojanja.
Ako nastavi tim tempom, biće mu potrebno 17 godina da osnuje odbore u svim opštinama u Srbiji.
A forsiraju ga toliko da nije bio ni na jednoj televiziji bogtepita otkad. Ni na YouTube-u nema ništa već mjesec dana.
aureus aureus 21:14 02.09.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Predrag Brajovic
Jankoviću je svaka treća objava i slika na tviteru vezana za psa.

Јанковић не уме да искорачи из себе, да сагледа себе са стране. Њему објективна стварност Србије измиче. Просто -- није за политику.

On je u politiku prizvan apelom, što najbolje govori (ako ostavimo po strani uvijek prisutne teorije o djelovanju Udbe) kakvi su očajnici bili ti koji su ga prizvali.
Danas ti očajnici (među kojima ima dosta političkih neznalica, arogantnih pri tome) tvituju protiv njega.
Kažu: ne bori se dovoljno, lijen je, osujećuje dobre ideje.

Zamisli kakvi su oni kad im je takav bio potreban da stane na čelo kolone. Inače, oni znaju šta treba raditi, voljni su, odlučni i uporni - ko zna zašto im je bio potreban malokrvni Janković. Međutim, sad kad su uvidjeli grešku, sad se može očekivati aktivna borba...na čelu sa Nikolom Kojom. Na primjer.
angie01 angie01 17:48 31.08.2018

ovo ista fora, kao

akcije oko prestanka s pusenjem,...sto su akcije vece i glasnije, to cigarete vise poskupljuju, a ujedno im se dodaje vise stetnih sastojaka, aditiva, materija koje pojacavaju adikciju i sl.- da postoji stvarna zelja za resenjem, zatvorili bi fabrike duvana i inovirali bi neku, recimo, vakcinu za odvikavanje, hipnozu, statejaznam- za nas zavisnike,...

...ovo s plasticnim kesama vidim kao jedino logicno resenje, zameniti ih papirnim, od recikliranih sirovina, koje posle opet mogu da se recikliraju, a svakako su razgradive ...

znaci, mali/veliki biz, pravljenje papirnih kesa i ostale potrebne ambalze....
freehand freehand 21:33 31.08.2018

Tebra

... dođeš mi stoevra
zilikaka zilikaka 22:10 31.08.2018

Re: Tebra

To bio neki test, eksperiment, il smo postali srećni učesnici rijalitija?
freehand freehand 22:12 31.08.2018

Re: Tebra

zilikaka
To bio neki test, eksperiment, il smo postali srećni učesnici rijalitija?

Kako se ti osećaš?
zilikaka zilikaka 22:15 31.08.2018

Re: Tebra

Kako se ti osećaš?

Falanapitanju, sasvim dobro. Ako se izuzmu mali problemi s mišovi.
To me i plaši.
angie01 angie01 22:17 31.08.2018

Re: Tebra

Kako se ti osećaš?


...manje se oseca...:)
aureus aureus 22:24 31.08.2018

Re: Tebra

zilikaka
Ako se izuzmu mali problemi s mišovi.
To me i plaši.



Uzmi.



Pomoći će ti da lakše nađeš rješenje za miševe.
razmisljam razmisljam 22:58 31.08.2018

Re: ВАЖНО УПОЗОРЕЊЕ !

Обавештава се женски део блогопучанства да се на Блог ифилтрирао недобронамерни елемент који под кринком бриге, пажње и љубазности својим сласним понудама у виду најразноврснијих ( прекрасних ) посластица покушава да минира нашу свеприсутну тежњу да, уколико је то икако могуће, не постанемо традиционално грађене особе, како би повећану габаритност назвала Мма Рамоцве.

Дакле, опрез, девојке. Не наседајте на провокације.

aureus aureus 23:07 31.08.2018

Re: ВАЖНО УПОЗОРЕЊЕ !

razmisljam
Обавештава се женски део блогопучанства да се на Блог ифилтрирао недобронамерни елемент који под кринком бриге, пажње и љубазности својим сласним понудама у виду најразноврснијих ( прекрасних ) посластица покушава да минира нашу свеприсутну тежњу да, уколико је то икако могуће, не постанемо традиционално грађене особе, како би повећану габаритност назвала Мма Рамоцве.

Дакле, опрез, девојке. Не наседајте на провокације.


Obavještava se ženski dio blogopučanstva, sklon dobroj klopi i tradicionalnoj građi, da Lidl otvara prodavnice po Srbiji.



Šta piše? Aktivni i u formi. Molim lijepo!
Bili Piton Bili Piton 23:24 31.08.2018

Re: ВАЖНО УПОЗОРЕЊЕ !

Pošto napamet znam i asortiman i cene svega u Lidlu jedva čekam da se otvori i ovde pa da uporedjujem šta-ima-tamo-a-šta-ovde-nema-i-obrnuto, negodujem naglas i uopšte se pravim pametan.

Sad ozbiljno - Lidl je kul, za četvrtinu je jeftiniji od mainstream lanaca, posebno dobar za sireve i suhomesnate stvari. Tamo gde se baš vidi da je slabiji je voćno-povrćni odjel, tu ćeš u mrežici od pola kile crvenog luka uvek naći jedan koji je neupotrebljiv.

Jedino što treba dodati je da se i Lidl prilično ofucao, nekada im je food & drinks bila osnovna ponuda, a sad su nauštrb toga počeli da iznose i uvaljuju šta god imaju na lageru, od kamp opreme do gaća.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:16 01.09.2018

Re: ВАЖНО УПОЗОРЕЊЕ !

Bili Piton
Pošto napamet znam i asortiman i cene svega u Lidlu jedva čekam da se otvori i ovde pa da uporedjujem šta-ima-tamo-a-šta-ovde-nema-i-obrnuto, negodujem naglas i uopšte se pravim pametan.

Sad ozbiljno - Lidl je kul, za četvrtinu je jeftiniji od mainstream lanaca, posebno dobar za sireve i suhomesnate stvari. Tamo gde se baš vidi da je slabiji je voćno-povrćni odjel, tu ćeš u mrežici od pola kile crvenog luka uvek naći jedan koji je neupotrebljiv.

Jedino što treba dodati je da se i Lidl prilično ofucao, nekada im je food & drinks bila osnovna ponuda, a sad su nauštrb toga počeli da iznose i uvaljuju šta god imaju na lageru, od kamp opreme do gaća.


Nikad nisam pazario u Lidlu, a i kod nas u predgrađu ima samo IdeJa, i onaj Maksi, koji nije više maksi, nego valjda neki holandezi. E, tamo sam ih uhvatio u nedelu. Imaju dakle u ribljoj sekciji, koja izgleda sačuvaj bože jadno, izmešano par posivelih lososa i brancina, nekoliko šarana tovljenika, i drže tu jednog povećeg trofejnog oktopoda, hobotnicu. Nije za ukras, nego za prodaju, ima i cenu. I sad kako sam tamo pazario svaki dan (dete oće kinderjaje jer to ovde nema) pratio sam pomno slučaj tog oktopoda. I, ne što ga niko nije kupio za tih par nedelja, nego su ga lukavo svaki dan premeštali iz jednog ugla staklene vitrine u drugi, sa gomilicom leda ispod njega, pa mu još malo rašćešljaju pipke, svaki dan na drugu stranu, da izgleda kao da je u pitanju druga (sveža) hobotnica. Dok na kraju i on sam nije posiveo i okorio se, ali ga bacili nisu, bar ne dok sam ja gledao.
bene_geserit bene_geserit 04:35 01.09.2018

Re: ВАЖНО УПОЗОРЕЊЕ !

Bili Piton
Lidl je kul, za četvrtinu je jeftiniji od mainstream lanaca, posebno dobar za sireve i suhomesnate stvari.

Ma i ti mega lanci prodavnica-skladišta mogu da imaju dobre proizvode (koji nisu baš najbolji za liniju). Sećam se kada su u Kostku počeli da nabavljaju ovaj sir dole, ništa nije valjalo, na nesreću i dalje ga imaju.
zilikaka zilikaka 08:19 01.09.2018

Re: ВАЖНО УПОЗОРЕЊЕ !

Дакле, опрез, девојке.

Ma nek bude kako mora. Palačinke u šatou su mi patnja iz mladosti.
Naime, sećam se da sam kao klinka, al sasvim klinka umela da jedem to čudo.
Posle godinama na to i zaboravila a kad se ponovo setila-to nile bilo isto.
Naime, prave ga nekako ko krem za princes krofne a sećam se da treba da bude vrlo sladak i nikako penast. Da liči na nedovoljno umućeno žumance.
Što je najgore, ni u receptima tog mog nema, oa eto ovom prilikom se obraćam blogokolegama za emoUcionalnu podršku a zašto ne i pomoć.
Dakle, ako ima neko da zna o čemu pričam, i još ume to da napravi...

aureus aureus 08:46 01.09.2018

Re: ВАЖНО УПОЗОРЕЊЕ !

zilikaka
Дакле, опрез, девојке.

Ma nek bude kako mora. Palačinke u šatou su mi patnja iz mladosti.

Naravno, Zili, i meni djeluje da ti je potrebno malo lukzusa.

"Kad god sam u krizi potrebno mi je malo luksuza, komfora; dobre hrane, dobrog vina. To mi pomaže da kroz situaciju prođem neosetno, bez demoralizacije."



"I pripremite mi palačinke u šatou."




"Od portugalskih vina koje imate?"
"Mateus Rose."
"Može. "

veselica veselica 09:13 01.09.2018

što ja volim kuhinjske recepte



posebno s fotkama u najvećoj rezoluciji.

anonymous anonymous 11:00 01.09.2018

Ако је већ реч о ....

...онда , брате, наше у први план..јер су најбољи.


Милиони прегледа.

Укус, мирис, етика и естетика.








Заслужује посебан блог.




apacherosepeacock apacherosepeacock 11:06 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

Meni je odavno najdrazi kanal na tv 24h kitchen..
anonymous anonymous 11:13 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

apacherosepeacock
Meni je odavno najdrazi kanal na tv 24h kitchen..




Ок.Данас ја водим на ручак.
У природу.
c_h.arlie c_h.arlie 11:19 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

apacherosepeacock
Meni je odavno najdrazi kanal na tv 24h kitchen..

Da.
Mi često gledamo taj kanal.
Posebno mi je zanimljiv kuvar koji se zove Rudolf.
Istina, da budem iskren, onako plavušan, ispočetka mi je delovao prilično feminizirano - ili kako mi to kažemo kolokvijalno ... pederasto, no, vrlo brzo sam to previkao.
On mi se dopada zato što pravi jednostavna jela bez kojekakvih začinskih kurčića sa 20 hiljada kilometara udaljenih egzotičnih ostrva.
Kaka vidim kojekakve njanjavce koji navode te začine - skoro da mi se smuči.
aureus aureus 11:26 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

c_h.arlie

Kaka vidim kojekakve njanjavce koji navode te začine - skoro da mi se smuči.

Potcjenjuješ magičnu moć sjemenki korijandra, thai bosiljka i sečuanskog papra.
zilikaka zilikaka 11:27 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

Re, samo da primetim da ti odličan ovaj blog. Vidiš kako bude kad lepo i jasno postaviš dobru temu pa je svi disciplinovano slede. I predu ko mačići.
aureus aureus 11:29 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

zilikaka
Re, samo da primetim da ti odličan ovaj blog. Vidiš kako bude kad lepo i jasno postaviš dobru temu pa je svi disciplinovano slede. I predu ko mačići.

Pa da, svi smo zgranuti skandalom na US Openu.
gedza.73 gedza.73 11:54 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

onako plavušan, ispočetka mi je delovao prilično feminizirano - ili kako mi to kažemo kolokvijalno ... pederasto, no, vrlo brzo sam to previkao.

Čovek samo vaspitano i kulturno deluje.

Al' da bi prvi stradao od Flokijevih zemljaka... bi.
Uvodna epizodna uloga. Naštrapani viking ga vija kroz selo i kasapi mačem po leđima dok on na grudima čvrsto mikser... doduše većina nas bi isto prošla

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:34 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

Da.
Mi često gledamo taj kanal.
Posebno mi je zanimljiv kuvar koji se zove Rudolf.
Istina, da budem iskren, onako plavušan, ispočetka mi je delovao pri


E ide sad serija Dzejmi Oliver po Italiji. Nagledas se italijanskih (sicilijanskih) jednostavnih recepata koje prave obicni ljudi (najcesce none sicilijanske) bez ikakvih kerefeka, super jednostavno i super ukusno.

A nagledas se lepote ostrva i prirode usput, dole na Sicilie.
(potpuno ti jasno sto je tamo bas, a Napole/obala sa te strane, ispevana ova arija)

Che bella cosa na jurnata 'e sole
N'aria serena dopo na tempesta!
Pe' ll'aria fresca pare già na festa
Che bella cosa na jurnata 'e sole
Ma n'atu sole
Cchiu' bello, oi ne'
'O sole mio
Sta 'nfronte a te!
'O sole, 'o sole mio
Sta 'nfronte a te
Sta 'nfronte a te!

Dobra je na 24h i ona tetka sa receptima, fast & fresh..

mirelarado mirelarado 20:38 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

(potpuno ti jasno sto je tamo bas, a Napole/obala sa te strane, ispevana ova arija)

Che bella cosa na jurnata 'e sole
N'aria serena dopo na tempesta!
Pe' ll'aria fresca pare già na festa
Che bella cosa na jurnata 'e sole
Ma n'atu sole
Cchiu' bello, oi ne'
'O sole mio
Sta 'nfronte a te!
'O sole, 'o sole mio
Sta 'nfronte a te
Sta 'nfronte a te!


Napulj, večna inspiracija. Od malo novijih kompozicija najviše volim "Napule mille culure". Autor je prerano preminuli muzičar Pino Danijele, ovde svira s Kleptonom:


alselone alselone 20:39 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

Pino


Jedan je Pino.



mirelarado mirelarado 20:45 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

alselone
Pino


Jedan je Pino.





Tom Pinu jedino je Pitralon ozbiljna konkurencija.

razmisljam razmisljam 21:30 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

А Брион?

( Ништа од слике - не успевам да је поставим )
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:08 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

mirelarado
alselone
Pino


Jedan je Pino.





Tom Pinu jedino je Pitralon ozbiljna konkurencija.



U, što su kod mene u kasarni voleli da piju taj pitralon, u nedostatku boljeg alkohola. To, i vinsko sirće, ko nenormalni. Tek kasnije su ljudi razradili pacovske kanale švercovanja prave brlje, mahom mastike, pravo iz centra prilepske kasabe, pa kroz ciganmalu koja se naslanjala na ogradu od kasarne Mirče Acev.

mirelarado mirelarado 23:32 01.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

razmisljam
А Брион?

( Ништа од слике - не успевам да је поставим )


Брион? Од тога би се отровали и ови из Пајићеве касарне.


tasadebeli tasadebeli 08:00 02.09.2018

Re: Ако је већ реч о ....

mirelarado
razmisljam
А Брион?

( Ништа од слике - не успевам да је поставим )


Брион? Од тога би се отровали и ови из Пајићеве касарне.






Мене нервирало што су ови у кантини у касарни у којој сам служио ЈНА имали само питралон, а ја од њега обавезно добијем жгаравицу.




П.С. - Моја омиљена реклама из тих дана:

"Плави радион пере сам!"





Тек после се појавио Факс хелизим.





И, могу вам рећи, он није био уопште лош у неутралисању те жгаравице од питралона. Једна кафена кашичица и жгаравица к'о руком однета...
NNN NNN 12:35 01.09.2018

Još je crnje od ovoga:

zašto Maxi hoće da me destimuliše da kupujem tanku plastičnu kesu tako što mi za dva dinara prodaje 100% biorazgradivu kesu?

U istom tom Delezu, Tempo taku kesu prodaje za 5 dinara (a tamo se ide u veću nabavku)!
aureus aureus 12:53 01.09.2018

Re: Još je crnje od ovoga:

NNN
zašto Maxi hoće da me destimuliše da kupujem tanku plastičnu kesu tako što mi za dva dinara prodaje 100% biorazgradivu kesu?

U istom tom Delezu, Tempo taku kesu prodaje za 5 dinara (a tamo se ide u veću nabavku)!

2-5 dinara, ha!
U Švedskoj je Agencija za zaštitu životne sredine predložila pretprošle godine 5 kruna po kesi.
Doduše, to su obično malo veće kese, a i trgovački lanci nisu u obavezi da se drže preporuke. Mislim da je kesa prosječno oko dvije krune (0,19 EUR).

Godišnje Šveđani potroše 80 kesa po osobi, a plan je da do 2025. taj broj padne na 40.

Inače, u Švedskoj se ogroman procenat otpada koji proizvode domaćinstva reciklira.

NNN NNN 12:56 01.09.2018

Re: Još je crnje od ovoga:

gedza.73 gedza.73 10:19 02.09.2018

Re: Još je crnje od ovoga:

NNN
zašto Maxi hoće da me destimuliše da kupujem tanku plastičnu kesu tako što mi za dva dinara prodaje 100% biorazgradivu kesu?

U istom tom Delezu, Tempo taku kesu prodaje za 5 dinara (a tamo se ide u veću nabavku)!

ima trgovinskih lanaca koji naplaćuju i biorazgradivu kesu za voće i povrće (mislim da je takva kesa zakonska obaveza).
minimalna stavka na računu. al' postoji. jedinica iza nekoliko nula i zareza.
čak je zakonski regulisano da trgovine moraju kese da naplaćuju (nema džabe)
negde postoji opcija da kroistiš prodavničke posude do kase (poput korpi) a onda spakuješ robu u svoj ceger (zeger )

aureus aureus 11:05 02.09.2018

Re: Još je crnje od ovoga:

Nije potpuno vezano za temu, ali ovo se mora reći!

Kad u frižideru nema "kaprija" ponekad je stvarno teško izabrati sladoled.

Evo, već peti put kako jedem "plazmu" i svaki put se parčići čokolade odlome i padnu na sto. Alo, tehnolozi!

NNN NNN 12:45 01.09.2018

Što reče neko:

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:05 01.09.2018

Re: Što reče neko:

У наше село увели од Нове Године да *мора* да се наплаћују кесе. Е, сад, кеса је 5 центи, али сви носе цегере или трпају директно у колица па из колица директно у аутомобил. Није фора у 5 центи, то је практично бадава, већ у томе што те сваки пут подсете на каси са "да ли желите кесе, 5 центи свака" и онда схватиш да ти и нису неопходне. Раније нису питали ништа већ само трпали у кесе и ником ништа.
mirelarado mirelarado 17:23 01.09.2018

Re: Što reče neko:

marco_de.manccini
У наше село увели од Нове Године да *мора* да се наплаћују кесе. Е, сад, кеса је 5 центи, али сви носе цегере или трпају директно у колица па из колица директно у аутомобил. Није фора у 5 центи, то је практично бадава, већ у томе што те сваки пут подсете на каси са "да ли желите кесе, 5 центи свака" и онда схватиш да ти и нису неопходне. Раније нису питали ништа већ само трпали у кесе и ником ништа.


Isto je i u EU, cena 2-5 evrocenti, a sada i ovde kod nas, cena 2-5 din.

U EU ukidaju i upotrebu plastične ambalaže tipa čaše, tanjiri, escajg, flašice za vodu. Takođe se povlače iz upotrebe i halogene sijalice, ostaće samo led rasveta. Doći će i to i do naše kasabe.
Ribozom Ribozom 13:09 01.09.2018

a ja preskocio blog zbog (dobrog) naslova

I svidjaju mi se i sve podteme: i tikvice i macke i sve.

Bajdvej, najveci doprinos zagadjenju reka, mora i okeana ima poliakrilna i poliester odeca kad je peremo. Kod mene su nasli da 3 od cetri skoljke imaju u sebi mikoplastiku. Tako da preporucujem odecu od pamuka, vune, lana, svile. Keva negde procitala da Dunavom i Savom plove tona pobacane odece i rekla da nece vise nista da kupuje, niti da joj kupujemo. Mozda je resenje u kontejnerima za tekstil.

Prosle godine su svi pricali o nekim spancima sto pronasli bakteriju koja jede plastiku, a posto vise ne pricaju o tome izgleda da nema nista od toga. Sad pricaju o nekom enzimu. Verovatno da je jedini i najbolji nacin da prestane da se koriste plasticne kese, a ima i biorazgradivih (mada i to uzeti sa rezervom).

Ja mnogo pazim na smece, sortiranje i sl, mada nam djubrari nisu mnogo strogi, odvojim svake subote par sati za to. I na poslu mi je to deo, posebno mikrobioloski odpad i radimo na tome da izbacimo sve produkte koje sadrze antibiotike.

Od rodjake u Srbiji sam cuo da su veliki problem lekovi koji se bacaju u djubre posle isteka roka, a iz apoteka bi trebalo da ih salju u Austriju gde 'postoji jedino odgovarajuce postrojenje' za reciklacu lekova. Takvo postrojenje nije mnogo skupo ni komplikovana napraviti, pa je cudno da proizvodjaci vec nemaju.
c_h.arlie c_h.arlie 16:35 01.09.2018

Re: a ja preskocio blog zbog (dobrog) naslova

Ribozom
I svidjaju mi se i sve podteme: i tikvice i macke i sve.

Bajdvej, najveci doprinos zagadjenju reka, mor i okeana ima poliakrilna i poliester odeca kad je peremo. Kod mene su nasli da 3 od cetri skolje imaju u sebi mikoplastiku. Tako da preporucujem odecu od pamuka, vune, lana, svile. Keva negde procitala da Dunavom i Savom plove tona pobacane odece i rekla da nece vise nista da kupuje, niti da joj kupujemo. Mozda je resenje u kontejnerima za tekstil.

Prosle godine su svi pricali o nekim spancima sto pronasli bakteriju koja jede plastiku, a posto vise ne pricaju o tome izgleda da nema nista od toga. Sad pricaju o nekom enzimu. Verovatno da je jedini i najbolji nacin da prestane da se koriste plasticne kese, a ima i biorazgradivih (mada i to uzeti sa rezervom).

Ja mnogo pazim na smece, sortiranje i sl, mada nam djubrari nisu mnogo strogi, odvojim svake subote par sati za to. I na poslu mi je to deo, posebno mikrobioloski odpad i radimo na tome da izbacimo sve produkte koje sadrze antibiotike.

Od rodjake u Srbiji sam cuo da su veliki problem lekovi koji se bacaju u djubre posle isteka roka, a iz apoteka bi trebalo da ih salju u Austriju gde 'postoji jedino odgovarajuce postrojenje' za reciklacu lekova. Takvo postrojenje nije mnogo skupo ni komplikovana napraviti, pa je cudno da proizvodjaci vec nemaju.

Mi u kući - takođe.
Naravno, za sve je najzaslužnija žena.
Klasiranje otpada je odavno savladala do najsitnijih detalja.
Što se tiče stare garderobe (pre bi se moglo reći - garderobe koju više ne koristimo) - ona sve opere - i odveze do 'naših' Cigana.
Isto to uradi i sa obućom koju mi više ne koristimo.
NNN NNN 20:55 01.09.2018

Pusti ti ove bitne stvari

šta kažeš na najvažniju nebitnu:
LŠ i pojačanja?
aureus aureus 21:13 01.09.2018

Re: Pusti ti ove bitne stvari

NNN
šta kažeš na najvažniju nebitnu:
LŠ i pojačanja?

Evo šta je poručio Boaći:

"Najdublja zahvalnost Đangsu Suningu na tome što mi je pružio priliku da budem deo kluba blistave istorije. Hvala svima u klubu na ljubavi i podršci koji su mi pruženi. Zauvijek ću vas voleti."

Čovjek odigrao pola sezone u Đangsu Suningu, dao tri gola, a voljeće ih zauvijek. Još je dodao da je u pitanju klub blistave istorije. Uzeli jedan kup i superkup u Kini, a do 1994. bili amateri.

Boaći izgleda dolazi u lošijem stanju nego što smo se nadali.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:14 02.09.2018

it's a pity she won't last







veselica veselica 12:07 03.09.2018

pošto je ovo postao blog

opšteg smera, all inclusive duhoviti naslov, da dodam ono što me trenutno razdire i boli:
Bono, please, Stay.......



tasadebeli tasadebeli 07:37 04.09.2018

Re: pošto je ovo postao blog

veselica
opšteg smera, all inclusive duhoviti naslov, da dodam ono što me trenutno razdire i boli:
Bono, please, Stay.......






Bono Vox?

А шта му је? Мислим, Бону...




c_h.arlie c_h.arlie 08:48 04.09.2018

M'da !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana