Sport

US Opet 2018

NNN RSS / 05.09.2018. u 19:45

Imao sam gotov tekst (u glavi, a to je najvažnije) za završnicu ovogodišnjeg US Opena vezan njujorško rivalstvo Đokovića i Federera, ali je Brizbejnski kralj vlage (:P) - Milman raspršio moje planove (donekle), tako da ćemo te pikanterije ostaviti za neku drugu priliku. U projektovanom četvrtfinalu smo uskraćeni za reprizu finala iz 2015. (ovako je bilo na kraju, bitnije je kako se do toga došlo B-))

6774070-3x2-940x627.jpg 

ali imamo reprizu iz 2014. (Čilić - Nišikori), takođe Tim je, pomalo iznenađujuće, sprečio reprizu finala iz 2017. ali smo zato dobili epski meč u četvrtfinalu, koji je posle skoro 5 sati završen promašenim smečom u korist Nadala koga u polufinalu čeka DelPotro (kao i prošle godine) - njih dvojica su i na Vimbldonu imali epski maraton, pa možemo sebi da dozvolimo velika očekivanja :)
Delpo deluje svežije, Nadal je u poslednja 3 meča na terenu proveo preko 12 i po sati, ali sigurno neće popustiti do poslednje kapi znoja (evo gomile njegovih peškira posle 4 seta sinoć!)

DmTibHEXgAA7LGu.jpg

Ono o čemu se najviše priča ovih dana je velika sparina u NjuJorku.
Temperature svakodnevno idu preko 30 stepeni, a vlažnost popodne raste do preko 80%, čak je Federer, koji je tokom karijere delovao potpuno imuno na vremenske prilike, rekao da nije mogao da dođe do daha zbog vrućine i vlage!

roger-federer.jpg?w=610 

Možda je i to uzrok čemernog prvog servisa ispod 50% i nezamislivih 77 neznuđenih grešaka + što je Milman odigrao partiju života. To otprilike pokazuje kako izgleda kada je legenda u kanalu, a igrač oko 50. mesta leti - slično smo imali u 1. kolu kada se Đoković mučio protiv Fučoviča, a kada su se zdravstvene okolnosti obrnule bio je "krompir".

Najekstremnija situacija je bila u 1. kolu kada je bilo 6 predaja zbog iscrpljenosti (što je i logično jer se tada igralo najviše mečeva), sada je ulog mnogo veći, a i preostali igrači su manje ..čkice :D

2015Sep04071735_486374166.jpg

Večeras se Nišikori i Milman uzdaju u vlagu (trenutno je 64% i raste!). Tamo odakle dolazi Japanac (Macue) prosečna vlažnost je oko 80%, pa se on nada da nekako pregura ove "suve" uslove dok uveče ne poraste vlažnost :P
Što se Novaka tiče, on je pokazivao slabosti najverovatnije uzrokovane vremenskim uslovima,

open_heat.jpg?quality=90&strip=all&w=618&h=410&crop=1 ali je takođe pokazao i solidnu dozu sigurnosti, a povremeno i starog sjaja - prvi set proriv Gaskea je bio mala škola kako treba da se gradi poen, dozira agresivnost i koriste paralele (ko može da ih pogodi, naravno), a brejk pri kraju 3. seta protiv Souze je bio spektakularan - onakve bekhend paralele u seriji može samo Đoković da pusti!

Videćemo šta će biti u nastavku.

(opširnije u komentarima...)



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:32 11.09.2018

Re: Statistika

NNN
Na nekom od ranijih blogova (ne znam ni da li je bio moj) sam kukao na lošu statistiku (previše mala verovatnoća da bi bio baš toliko loš žreb!), ne znam da li bi mi bilo brže da nađem taj komentar ili da ponovo iskucam glavno, ali javljam uskoro detalje.


Ljudi cemu vam sluzi ta statistika jer Novak je uleteo na 2 vec etablirana sampiona, u ciju polovinu je mogao da uleti na zrebu ako ne kod jednog ili drugog?
NNN NNN 10:56 11.09.2018

Re: Statistika

Ljudi cemu vam sluzi ta statistika jer Novak je uleteo na 2 vec etablirana sampiona, u ciju polovinu je mogao da uleti na zrebu ako ne kod jednog ili drugog?
pa da, ali skoro uvek na šljaci bio u istoj polovini sa Nadalom,
a na ostalim slemovima sa Federerom!

NNN NNN 20:58 09.09.2018

Đoković - del Potro

Ovde nema mnogo šta da se najavljuje,
za Noleta znamo šta sve može (sve!), za Delpa znamo da ima top u desnici, i da ume da izvači snagu ko zna otkud.
Na par "sitnica" bih skrenuo pažnju:
1) Servis - bez sumnje najvažniji udarac u tenisu,
znamo da Delpo može jako da servira, a Novak čudesno riternira,
pa je ovde mnogo bitno kako će Novaka da služi servis!
Neko je (pogrešno!) primetio da ga nije služio protiv Nišikorija, da je stvarno tako onda se ne bi suočio sa samo dve brejk lopte (u jednom gemu) na celom meču, Novak je protiv Japanca koji dobro riternira servisom ostvariovao baš značajnu prednost. Ako pogledamo na nedavno završenom Sinsinatiju, u finalu su on i Federer su uzeli potpuno isti broj poena svojim servisom (Federer je imao više asova, ali i dosta više neuzvraćenih servisa, naročito drugih i najlepše od svega je što su bili ravnomerno raspoređeni forhend i bekhend), ako tome dodamo i Novakov manji broj grešaka dobijamo da je i tu ostvarivao prednost servisom iako se to baš ne vidi "iz aviona" - Novaku je servis moćno oružje! Svih godina kada je dominirao, ritern je bio majka (i ovde će mnogo da se pita), ali servis je tata i puno će od njega značiti koliko će Novak osvajati lakših poena i dodatno graditi samopouzdanje.

2) Bekhend paralela. Ovo je Novakov trejd-mark, pod uslovom da ga sluša, a ovde će biti posebno bitno, jer će u slučaju da se uđe u duže razmene, obojica forsirati protivnikov bekhend (dijagonalama), nema potrebe naglašavati zašto se mora izbegavati Delpov forhend, a Argentinac će čak i dodatno da se izvlači na forhend, ostavljajući još malo veću "livadu" sa te strane i Novak će to morati da koristi za napad. Bekhend paralela je možda potcenjena, ali po meni to je najofanzivniji udarac, udarac iz koga iz razmene se kreće u odlučujući napad, tj. bukvalno završava poen. Ovo će biti mnogo bitno koliko će Novak da dozira i ovde bi samopouzdanje moglo da bude presudno! Može da preteruje sa dijagonalom u nedostatku istog i ne koristi poluprilike, ili da žuri, pa da pokušava iz nedovoljno izgrađenih situacija (što može da dovede do ili promašaja ili da Delpo ima čist forhend). Ako Novak bude slušao (i) ovaj udarac, biće pesma!
NNN NNN 00:40 10.09.2018

Re: Đoković - del Potro

NNN
Ovde nema mnogo šta da se najavljuje,
za Noleta znamo šta sve može (sve!), za Delpa znamo da ima top u desnici, i da ume da izvači snagu ko zna otkud.
Na par "sitnica" bih skrenuo pažnju:
1) Servis - bez sumnje najvažniji udarac u tenisu,
znamo da Delpo može jako da servira, a Novak čudesno riternira,
pa je ovde mnogo bitno kako će Novaka da služi servis!
Neko je (pogrešno!) primetio da ga nije služio protiv Nišikorija, da je stvarno tako onda se ne bi suočio sa samo dve brejk lopte (u jednom gemu) na celom meču, Novak je protiv Japanca koji dobro riternira servisom ostvariovao baš značajnu prednost. Ako pogledamo na nedavno završenom Sinsinatiju, u finalu su on i Federer su uzeli potpuno isti broj poena svojim servisom (Federer je imao više asova, ali i dosta više neuzvraćenih servisa, naročito drugih i najlepše od svega je što su bili ravnomerno raspoređeni forhend i bekhend), ako tome dodamo i Novakov manji broj grešaka dobijamo da je i tu ostvarivao prednost servisom iako se to baš ne vidi "iz aviona" - Novaku je servis moćno oružje! Svih godina kada je dominirao, ritern je bio majka (i ovde će mnogo da se pita), ali servis je tata i puno će od njega značiti koliko će Novak osvajati lakših poena i dodatno graditi samopouzdanje.

2) Bekhend paralela. Ovo je Novakov trejd-mark, pod uslovom da ga sluša, a ovde će biti posebno bitno, jer će u slučaju da se uđe u duže razmene, obojica forsirati protivnikov bekhend (dijagonalama), nema potrebe naglašavati zašto se mora izbegavati Delpov forhend, a Argentinac će čak i dodatno da se izvlači na forhend, ostavljajući još malo veću "livadu" sa te strane i Novak će to morati da koristi za napad. Bekhend paralela je možda potcenjena, ali po meni to je najofanzivniji udarac, udarac iz koga iz razmene se kreće u odlučujući napad, tj. bukvalno završava poen. Ovo će biti mnogo bitno koliko će Novak da dozira i ovde bi samopouzdanje moglo da bude presudno! Može da preteruje sa dijagonalom u nedostatku istog i ne koristi poluprilike, ili da žuri, pa da pokušava iz nedovoljno izgrađenih situacija (što može da dovede do ili promašaja ili da Delpo ima čist forhend). Ako Novak bude slušao (i) ovaj udarac, biće pesma!

3) i glava, ljudi, zaboravio sam glavu, a glava je najažnija!
(nje ima i u prva dva - to se podrazumeva)
blogovatelj blogovatelj 01:29 10.09.2018

Re: Đoković - del Potro

1) Servis - bez sumnje najvažniji udarac u tenisu,


Nije. Ritern je. Da je servis najvažniji, drvoseče poput Raonića i Rodika bi vladale tenisom.
Riternom se osvajaju brejkovi. Bez osvojenih brejkova ne možeš da pobediš nikad, makar sve svoje servise dobio.
NNN NNN 01:59 10.09.2018

Re: Đoković - del Potro

3) i glava, ljudi, zaboravio sam glavu, a glava je najažnija!

Do 6:3 3:1 igrao je "samo jedan" teniser.
Delpo uopšte nije bio loš, naprotiv, ali je Novak bio neprobojan kao zid i hladan kao špricer, a onda se desilo nešto potpuno neočekivano... (nećete verovatni šta )
Novak se "raspao", što je najluđe, nije loše igrao, nego je bio malo prs'o uglavu.
Ne znam, ali da pokušam da objasnim kako sam ja to shvatio...
Novak je već izdominirao na terenu i u razmenama prilično probijao Delpov bekhend i mislim da je hteo da nokautira protivnika potpuno, da ga izbuši i tamo gde je najjači - u forhend.
Novak je u tom gemu u 4. poena imao prilično čistu situaciju i baš laganu loptu za napad (možda i viner) i on je isključivo išao na Delpov forhend. U dva slučaja se Delpo maestralno odbranio i uspevao da "ukrade" poen, ali onda je i Novaku proradila "ludara", pa je po svaku cenu rešio da stvalja žetone na crno i napravio još dve neiznuđene greške na superlaganim loptama (ako se neko seća samog finiša 3. seta u finalu 2013. ovde protiv Nadala) i da stvar bude još gora, počeo je da se uz sve to i svađa sa publikom. A Delpo je kao fenkis, ume de se drži u konopcima, pa de se digne iz pepela.
Onda je došao i onaj maratonski 8. gem (a ja nisam Novak nego cava, pa sam na 40:40 otišao da se istuširam, jer nisam stigao ranije, a imam utisak da sam se od nervoze znojio još više kada sam se vratio) posle 15-ak minuta - 4:4
Uspeo je da ohladi glavu i nagrabulja 2. set u TB.

U 3. setu kada je poveo mu je jednostavno stao 1. servis, a Delpo je crpeo poslednje atome (mada on stalno tako deluje, čim se probije 2 sata, ali i dalje gura). A Novak je delovao komforno u polju, dobro je pokrivao teren (lepo se izvlačio na bekhend braneći teren - na šta sam juče skretao pažnju) i bilo je pitanje vremena kada će da slomi protivnika (srećom to se odmah desilo, pa smo izbegli dodatnu dramu - meni noćes pašu stvari lagane ).
On baš crpi snagu iz glave i kada je fokusiran imam utisak da se čvrsto drži u svakom poenu šta god da protivnik radi.

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:47 11.09.2018

Re: Đoković - del Potro

duplo
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:57 11.09.2018

Re: Đoković - del Potro

bude još gora, počeo je da se uz sve to i svađa sa publikom. A Delpo je kao fenkis, u


Haha, sta mu to treba, mislim svadjas se sa publikom, hej? Vidim da se svadjao i sa svojim boksom dal sa zenom ili trenerom (ili oboje).

Pomenuo si negde da je neko (ja sam) omasio oko servisa Novakovih. Pa i nisam omasila, na Vimbldonu mu je prvi servis i drugi servis bio savrsen. Ovde mu je procenat prvog servisa bio tek 58%.

Ne znam jel umisljam ali sto se duze koncentrise tapkanjem loptice pre 1 servisa - cesce ga omasi i obrnuto. Vec su stavili brojac kad servira sto nikad ranije nije bio slucaj kad je Novak u pitanju.

Drugo, sve je bitno kad se igra i 1 servis, i drugi, i ritern, i varijacije u igri (manje si predvidljiv protivniku), i fokus na igru i stabilni zivci.

NNN NNN 11:17 11.09.2018

Re: Đoković - del Potro

Pomenuo si negde da je neko (ja sam) omasio oko servisa Novakovih. Pa i nisam omasila, na Vimbldonu mu je prvi servis i drugi servis bio savrsen. Ovde mu je procenat prvog servisa bio tek 58%.

Na Vimbldonu je savršeno servirao (a to je na travi najvažnije!),
a ovde smo pričali o meču sa Nišikorijem i što se servisa Novakovog servisa tiče, ja sam bio prezadovoljan, evo sada sam pogledao i statistiku i u prva dva seta (dok je još bilo ozbiljnog tenisa ) Novak je na prvi servis osvajao žestoko preko 80% (31/36 = 86,1%) - to je fenomenalno, naročito protiv igrača kakav je Kei, procenat nije bio preterano visok, ali je bio više nego pristojan - skoro 2/3, jer se očekuje da se više rizikuje prilikom servisa kada protivnik dobro riternira. Novak je servison ostvarivao ozbiljnu prednost (samo u jednom gemu je bio suočen sa brejkom)! U 3. setu to toliko nije bilo ni bitno jer se Kei "raspao" pokušavajući da nešto promeni na terenu bacajući karte na agresivnost (zbog toga Mats i nije trener )
NNN NNN 11:23 11.09.2018

Re: Đoković - del Potro

Ne znam jel umisljam ali sto se duze koncentrise tapkanjem loptice pre 1 servisa - cesce ga omasi i obrnuto. Vec su stavili brojac kad servira sto nikad ranije nije bio slucaj kad je Novak u pitanju.


Brojač je uveden sada na američkoj turneji (i turnire su osvajali igrači za koje se mislilo da će najviše da im smeta - Novak i Rafa )

Sada se i zvanično gleda da se prilikom 1. servisa ne prekorači vreme od 25 sekundi (što se po brojaču Novaku deslo nekoliko puta u finalu),
međutim i to nije toliko striktno, jer sudija ima pravo da isključi ako u toku tog vremena nešto ometa tenisere (buka, blicevi...), zapravo ni ne treba da se uključuje dok se ne steknu uslovi, a ove de često dešavalo da se skoro pola tog vremena čuje buka sa tribina (to i nije toliko neobično za US Open).
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:34 11.09.2018

Re: Đoković - del Potro

NNN
Ne znam jel umisljam ali sto se duze koncentrise tapkanjem loptice pre 1 servisa - cesce ga omasi i obrnuto. Vec su stavili brojac kad servira sto nikad ranije nije bio slucaj kad je Novak u pitanju.


Brojač je uveden sada na američkoj turneji (i turnire su osvajali igrači za koje se mislilo da će najviše da im smeta - Novak i Rafa )

Sada se i zvanično gleda da se prilikom 1. servisa ne prekorači vreme od 25 sekundi (što se po brojaču Novaku deslo nekoliko puta u finalu),
međutim i to nije toliko striktno, jer sudija ima pravo da isključi ako u toku tog vremena nešto ometa tenisere (buka, blicevi...), zapravo ni ne treba da se uključuje dok se ne steknu uslovi, a ove de često dešavalo da se skoro pola tog vremena čuje buka sa tribina (to i nije toliko neobično za US Open).


Da, da, brojanje pocinje tek kad se publika smiri. Nisam imala druga posla nego brojala koliko puta tapne lopticu, do ovog GS u proseku 7 puta (manje vise kao mnogi drugi igraci) a sad na FM bre 11 - 16 puta

Pre toga je izlupa i reketom nekoliko puta pa onda krene maraton rukom. Zato prekoraci 25 sekundi.

Inace ok, verovatno sam za mec sa Nisikorijem omasila procente prvog servisa, 80% je super skor, ne znam zasto mi se cinilo da je i tu jedva sastavio 50%..
NNN NNN 13:33 11.09.2018

Re: Đoković - del Potro

Neki koji su brojali, navode da je u prelomnom 8. gemu 2. seta u odlučujuičim poenima lupao lopticu 21. put!

Jeste previo preduge pauze, ali mislim da mu ni vreme nije pravedno mereno jer je često bila buka, ali je i sudija bila skroz ok jer nije opominjala Novaka obzirom na situaciju (a jednom je ipak morala, mada je i tada bila buka zbog bitnog poena i delpovih navijača).

Pravila postoje da bi se poštovala, ali prava veličina sudija je da osete sport koji sude i da neprimetno vladaju situacijom (nekada i fleksibilnije tumačeći pravila ako to ide u korist same igre).
NNN NNN 14:07 11.09.2018

Re: Đoković - del Potro

2) Bekhend paralela. Ovo je Novakov trejd-mark, pod uslovom da ga sluša, a ovde će biti posebno bitno, jer će u slučaju da se uđe u duže razmene, obojica forsirati protivnikov bekhend (dijagonalama), nema potrebe naglašavati zašto se mora izbegavati Delpov forhend, a Argentinac će čak i dodatno da se izvlači na forhend, ostavljajući još malo veću "livadu" sa te strane i Novak će to morati da koristi za napad. Bekhend paralela je možda potcenjena, ali po meni to je najofanzivniji udarac, udarac iz koga iz razmene se kreće u odlučujući napad, tj. bukvalno završava poen. Ovo će biti mnogo bitno koliko će Novak da dozira i ovde bi samopouzdanje moglo da bude presudno! Može da preteruje sa dijagonalom u nedostatku istog i ne koristi poluprilike, ili da žuri, pa da pokušava iz nedovoljno izgrađenih situacija (što može da dovede do ili promašaja ili da Delpo ima čist forhend). Ako Novak bude slušao (i) ovaj udarac, biće pesma!


Ovo sam 100% promašio!

Par puta sam naleteo na neka istraživanja da je "ljudima na internetu" bitnije da budu u pravu, nego uspešni, srećni, zadovoljni...
to je ono otprilike kad pukne naša fudbalska reprezentacija, pa se javljaju likovi "esam lepo reko"...
u stvari najslikovitija situacija (a trenutno ne mogu da nađem klip) je u Simpsonovima ona epizoda kada su u malom gumenom čamcu izgubljeni na pučini Homer, Bart i Ned Flanders, i Homer sve vreme mrači i kuka kako su izgubljeni, u tom trenutku vide galeba i Flanders kaže da su spaseni jer je ptica znak da su blizu kopna, osim ako ptica nije došla da ugine i u tom trenutku ptica padne u vodu i Homer likuje "your daddy was right, not stupid Flanders!".

Nadam se da sam prerastao to (mada sam se lomio da li da ulazim u raspravu sa blogovateljom servis vs. ritern, jer npr. pomenuti Rodik je bio najbolji na svetu u 2003. a onda je došao Federer i dobio ga u njihova 4 GS finala i par polufinala itd.)

Nego još u 1. setu sam video koliko sam omanuo ("olakšavajuća" okolnost je što je i Ozmo slično mislio, a npr. jedan od najboljih trenera - Muratoglu se toliko izlupao u predikciji igre u finalu, ali opet njemu je oprošteno, imao je verovatno najgori vikend u karijeri), ali sam kao bigboy to prihvatio i razmišljao samo da se ovako nastavi do kraja.

Novak bekhend paralele bukvalno nije uopšte koristio (nije ni morao - to je ona uspavana zmija u srcu Muse Kesadžije ). Novak je poznat po tome da koristi ceo teren, da miksuje udarce, da ne voli da uljuljka protivnika, da je nepredvidiv i razbija monotoniju. Još u prvih par gemova je prošarao sve po celom terenu "opipavajući protivnika", naravno svako zna da je Delpov forhend za izbegavanje i onda je u velikoj većini dugih poena koje je Novak kontrolisao forsirao bekhend dijagonale (kombinujući i ravno i slajs) i što je najbitnije ti udarci su imali potrebnu dubinu (kao i protiv Nišikorija). U takvim razmenama (za razliku od OI u Riju) Novak je držao Delpa pod kontrolom, i onda je ovaj ili grešio, ili čak napadao paralelom, ali najčešće nije uspevao da parira, pa je onda Novak mogao da napadne forhendom - i najčešće je napadao Delpov forhend!
što bi mudri Kreg O' Šonesi (sada već neko vreme član Novakovog tima) rekao
Be bold enough to walk into the lion’s den.
(ovo "bold" nije od ćelav )
Delpo je bio prinuđen da trči, da udara forhend iz njemu neprijatnih situacija, a prečesto i samo da se slajsom brani (onda je često ostajala otvorena bekhend strana što je Novak, u slučaju da Delpo već ne pogreši, obilno koristio).
Do pola 2. seta je Novak čak imao više vinera forhendom (a Delpo bekhendom, mada njih obostrano nije nešto ni bilo), a onda je Novak malo i preterivao (izgubio glavu) + što ga je do tog trenutno sjajno služio servis (čini mi se 83% na 1. servis), onda se to donekle promenilo, ali je Novak uspeo da vrati meč u prvobitni tok (dobro isplanirano i odrađeno) i pored toga što više nije uspevo da servisom ostvari prednost (nije ni Delpo). Novak je sigurnom igrom u polju uspeo da čak i ovako veliki meč učini relativno monotonim, što samo pokazuje koliko je vladao situacijom.
NNN NNN 14:14 11.09.2018

Re: Đoković - del Potro

Kreg O' Šonesi

Ovo je pomenuti gospodin

Massive congratulations to @DjokerNole for winning the #USOpen.
An absolute pleasure to work with Marian Vajda to nail 7 straight game plans.
Strategy & talent stood tall tonight!

a ovo je njegovo "od pašnjaka do naučenjaka"
This. Brings. Me. To. Tears.
From Albury’s grasscourts to the spotlight in New York.
Never forget where you came from.
Never lose sight of where your dreams can take you.
Talent & tactics won at the #USOpen last night.
Massive love & respect for #TeamDjokovic
niccolo niccolo 21:00 09.09.2018

?



mirelarado mirelarado 21:33 09.09.2018

Re: ?

niccolo niccolo 22:01 09.09.2018

Re: ?

Ha, brejk!

Da se pohvalim da sam na 40:0 pomislio e sad će da bude 40:40 i onda će Novak da uzme brejk
freehand freehand 22:30 09.09.2018

Re: ?

niccolo
Ha, brejk!

Da se pohvalim da sam na 40:0 pomislio e sad će da bude 40:40 i onda će Novak da uzme brejk

Tebra, kidamo!
niccolo niccolo 22:32 09.09.2018

Re: ?

Da, da, evo 3:1 u drugom za nas
freehand freehand 22:38 09.09.2018

Re: ?

niccolo
Da, da, evo 3:1 u drugom za nas

Bogami, meni kao laiku izgleda da Đoković igra sve bolje a da je već sad na nivou svojih najboljih partija ikad.
Biće tiranin-samodržac još nekoliko godina.
niccolo niccolo 23:39 09.09.2018

Re: ?

Malo smo se mučili u drugom delu drugog seta (naročito mi u foteljama pored malih ekrana, nama je bilo najteže), ali ipak 2:0 u setovima, 6:3 7:6(4).
niccolo niccolo 00:38 10.09.2018

Re: ?

That's all folks!

6:3 treći set
mirelarado mirelarado 00:45 10.09.2018

Re: ?

niccolo
That's all folks!

6:3 treći set


Sa'će Vilander da drobi šta je DelPo trebalo da radi da bi pobedio, samo da ne bi morao ne-daj-bože da pohvali pobednika...
NNN NNN 01:07 10.09.2018

Re: ?

Vilander

Novak = 2 x Vilander

Sećam se kada se posle godinu i po dana GS posta izjednačio spektakularnom pobedom na Federerom na Vimbldonu 2014. (još tada mi je nekako "ugasio" Matsa, pa mu ne pridajem neku posebnu težinu )
NNN NNN 01:10 10.09.2018

Re: ?

niccolo
Ha, brejk!

Da se pohvalim da sam na 40:0 pomislio e sad će da bude 40:40 i onda će Novak da uzme brejk



Da se i ja pohvalim da sam, kada je nekako Novak prigrabio taj superteški 4. gem u 3. setu
počeo da odbrojavam poene do titule (8, 7,...)
Delpo je do tada u nekoliko prethodnih gemova premalo grešio, pa je bilo vreme da počne, a Novak baš nekako delovao kao da je zagospodario terenom.
NNN NNN 00:43 10.09.2018

Novak Đoković - 14. Gren Slem

Đoković = Sampras

Novak je sustigao svog idola,
obojica sada imaju po 14 GS titula,
i Sampras je svoju 14. osvojio ovde sa 31 godinom
(i posle toga se tiho povukao!)
Novak ima priliku da ga nadmaši!

freehand freehand 00:49 10.09.2018

Re: Novak Đoković - 14. Gren Slem

Novak ima priliku da ga nadmaši!

Kakva prilika, meni izgleda kao da Novak pred sobom ima još nekoliko godina dominacije, samo ako mu motivacija bude držala i ako ne bude povreda.
NNN NNN 01:02 10.09.2018

Re: Novak Đoković - 14. Gren Slem

freehand
Novak ima priliku da ga nadmaši!

Kakva prilika, meni izgleda kao da Novak pred sobom ima još nekoliko godina dominacije, samo ako mu motivacija bude držala i ako ne bude povreda.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:11 10.09.2018

Re: Novak Đoković - 14. Gren Slem

freehand
Novak ima priliku da ga nadmaši!

Kakva prilika, meni izgleda kao da Novak pred sobom ima još nekoliko godina dominacije, samo ako mu motivacija bude držala i ako ne bude povreda.


I odmah kod bata Đilasa u diplomatiju, čim se penzioniše.

PS. Zloban sam. Nole može da radi šta god hoće posle karijere, samo još Olimpijsko Zlato da spakuje. Dogodine u Tokiju!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:11 10.09.2018

Re: Novak Đoković - 14. Gren Slem

Double trouble
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:20 10.09.2018

Re: Novak Đoković - 14. Gren Slem

Dogodine u Tokiju!

A može i za dve godine, na Olimpijadi
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:01 10.09.2018

Re: Novak Đoković - 14. Gren Slem

То сам и мислио, don't be straighter-rationalist.
blogovatelj blogovatelj 22:23 10.09.2018

Re: Novak Đoković - 14. Gren Slem

PS. Zloban sam. Nole može da radi šta god hoće posle karijere, samo još Olimpijsko Zlato da spakuje. Dogodine u Tokiju!


Ponovo si pio drogu. Do Tokija ima dve godine.
NNN NNN 00:50 10.09.2018

3. US Open

Đoković = Lendl

Obojica imaju 3 US Opena iz rekordnih (zajedno sa Samprasom) finala.

Već je pomenuto da je ovo Novaku 11. uzastopno minimum polufinale na US Openu (Konors je imao 12) i baš je nekako bila nepravda što je do sada imao samo dve titule (već sam pominjao 3 prilično nesrećna poraza u finalima, istini za volju u obe osvojene titule imao je i dosta sreće (i pre svega umeća) protiv Federera).
Ranije je po dva finala izgubi, pa jedno dobije, pa samse malo plašio tog trenda, ali je bio realno da je Novak bio favorit večeras.

Sada je ta teniska pravda malo iznivelisana.
NNN NNN 01:01 10.09.2018

Re: 3. US Open

Novak je tek 2. teniser u istoriji koji ima bar 3 trofeja na tri različita GS
(prvi je ludi Federer koji ima bar 5 na 3 različita GS)!
docsumann docsumann 09:40 10.09.2018

Re: 3. US Open

NNN
Novak je tek 2. teniser u istoriji koji ima bar 3 trofeja na tri različita GS
(prvi je ludi Federer koji ima bar 5 na 3 različita GS)!

eventualni, još jedan osvojeni, RG izdvojio ni Noleta kao jedinog sa 4x2, a 2 RG-a učiniće da bude jedini sa 4x3
NNN NNN 10:24 10.09.2018

Re: 3. US Open

docsumann
NNN
Novak je tek 2. teniser u istoriji koji ima bar 3 trofeja na tri različita GS
(prvi je ludi Federer koji ima bar 5 na 3 različita GS)!

kao jedinog sa 4x2, a 2 RG-a učiniće da bude jedini sa 4x3
O tome maštam!
blogovatelj blogovatelj 22:35 10.09.2018

Re: 3. US Open

a 2 RG-a učiniće da bude jedini sa 4x3



Možemo uopštiti, pa reći da bi ga još n osvojenih Rolan Garosa učinilo jedinim sa 4 x(n+1) titula, ali pod uslovom da pri tome osvoji i još

U1= n-2 US Opena i Vimbldona

i

U2= n-4 AUS Opena,

gde n, U1 i U2 pripadaju skupu prirodnih brojeva.
To jest, ukoliko je U1<0 i U2<0, te uslove treba zanemariti.

PS.

Greška, ima 4 Vimbldona.
Neka prepravi uslove koga ne mrzi.
blogovatelj blogovatelj 22:42 10.09.2018

Re: 3. US Open

(prvi je ludi Federer koji ima bar 5 na 3 različita GS)!


Još jedan motiv da ga juri. A ima šest godina lufta ako se penzioniše sa istim brojem godina kao Federer.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:59 10.09.2018

Reminiscence

ATP Stuff

ATP Staff
Sep 10, 2018

Serbian reflects on his 2018 journey after winning third US Open

Right now, it’s hard to believe how Novak Djokovic began his 2018 campaign. After a fourth-round exit at the Australian Open, he underwent a right elbow procedure. And early in his return, more than a month later, he’d lose five of his first eight matches back. Even after an encouraging semi-final showing in Rome, the father of two was not quite the Djokovic that spent 223 weeks atop the ATP Rankings.

After Italian Marco Cecchinato shocked him in the quarter-finals of Roland Garros, Djokovic disconnected. The Serbian and his wife, Jelena Djokovic, went on a five-day hiking trip. One day, they spent three hours climbing to the top of Montagne Sainte-Victoire in France.

“We sat down and we just looked at the world from that perspective, just kind of breathed in the new inspiration, new motivation,” Djokovic remembered. “I thought of tennis, thought of the emotion that tennis provokes in me in a way. It was all positives. I just felt like I had a new breath for this sport. The rest is history in terms of results, in terms of how I felt. I just felt like a whole wave of energy that I was kind of thriving on from that moment onwards.”


Thriving is an understatement. Djokovic has been playing what one could argue is some of the best tennis of his life. The 31-year-old lifted his fourth Wimbledon trophy, completed the Career Golden Masters by triumphing for the first time in Cincinnati, and after a tremendous performance in Flushing Meadows, he won his third US Open.

“I expected, to be honest, quite frank, after surgery that I'll be back on a high level quite fast. But it took me actually three, four months really. In that process, I learned a lot about myself, learned to be patient, which was never really a stronger side of me,” Djokovic said. “But at the same time, life showed me that it takes time for good things, it takes time to really build them, for things to fall into place, so you can centre yourself, balance yourself and thrive. The last two months have been terrific.”

Now the question is, just how far can Djokovic go? Thanks to his efforts in New York, Djokovic will ascend back to World No. 3 on Monday, which is astonishing considering he was No. 21 two months ago. Since he missed the rest of 2017 after a quarter-final exit at Wimbledon last year, he has no points to defend for the rest of the season. Considering the 31-year-old has won back-to-back Grand Slams, it’s not inconceivable that he can find himself where he one was: at the top of the tennis world.

NNN NNN 10:58 10.09.2018

50

Ovo godine se slavi 50-ogodišnjica Open ere, pa se taj broj često provlači.

Ovo je Novakov jubilarni 50. veliki trofej (14 GS + 31 Masters + 5 završnih)
isto toliko ih ima i Rafa (+ OI),
a Federer ima 53

Ovo je nekada bilo potpuno nezamislivo, jer ako izuzmemo ova tri titanosaurusa,
sledeći sa najviše je Lendl (35), pa Sampras sa 30 i ostali manje od toga (MekInro, Agasi, Konors, Borg...)

Inače Novak je na preprošlom US openu (i Završnom turniru) mogao da pretekne Federera (imali su tada po 47, samo su Federerovi bili "bolje raspoređeni", tj više najvažnijih).
Lepo je videti Novaka opet kako grize za GOAT
alselone alselone 11:16 10.09.2018

Re: 50

Lepo je videti Novaka opet kako grize za GOAT


Za mene je on vec GOAT. :)

Ima tu jos nesto zanimljivo, a to je kako se u novinarskim krugovima menjala definicija GOAT-a, s obzirom na Noletove uspehe. Trenutno vazeca metrika je broj GS-ova.

Ne sumnjam da ako i to uspe da ostvari nece se pojaviti nova metrika.
docsumann docsumann 12:11 10.09.2018

Re: 50

Trenutno vazeca metrika je broj GS-ova.


ako su tu jednaki, onda mastersi, pa broj nedelja na br.1, međusobni dueli...

nije baš jednočlana formula
NNN NNN 12:27 10.09.2018

Re: 50

Ima raznih GOAT formula, ali uglavnom se ponderišu turniri i rezultati na njima, plasman na listi, pa ostvarenja u karijeri, rivalstva, elo rejting itd.
Uglavnom evo jedne:
http://www.ultimatetennisstatistics.com/goatList
alselone alselone 12:41 10.09.2018

Re: 50

Uglavnom evo jedne:

Bas to kazem. Ovo je odlican primer.

Na primer po ovoj racunici Nole nije treci nego drugi. A po ELO prvi. A ja ELO cenim najvise. :) Ne naravno zbog Noleta, nego sto taj nacin bodovanja smatram najpostenijim.
NNN NNN 11:06 10.09.2018

Lista

Novak je trenutno 3.
iza Nadala i Federera, kao pre npr. 10 godina + što su njih trojica odigrali i najmanje turnira od ostalih, a dodatno raduje što Novak ništa ne brani do kraja godine. Novak u rejsu ove sezone trenutno zaostaje iza Nadala za nešto malo preko 1000 ATP poena, tako da je trka za 1. mesto ponovo otvorena!
NNN NNN 11:15 10.09.2018

Last but not least

Novak je sa ovom nagradom sa US opena (3,8M$) ponovo 1. po zaradama sa turnira!

1. Novak Djokovic $119,110,890
2. Roger Federer $117,773,812
3. Rafael Nadal $103,251,975
4. Andy Murray $61,024,985
5. Pete Sampras $43,280,489
...

recimo da je Sampras kada je osvojio 14. GS na US Openu 2002. dobio 900 hiljada dolara (pa je od sledeće godine podignuto na milion)...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:07 10.09.2018

Re: Last but not least

Па ајд долар има и мању куповну вредност него раније, матори, еспресо у Шангају кошта 5 долара а камо ли млеко да ставиш! Сјајан Champ, дивно људско биће Новак!
blogovatelj blogovatelj 22:47 10.09.2018

Re: Last but not least

recimo da je Sampras kada je osvojio 14. GS na US Openu 2002. dobio 900 hiljada dolara (pa je od sledeće godine podignuto na milion)...


Inflacioni kalkulator kaže da bi to bilo jednako 1.260.730,41 u 2018.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:14 10.09.2018

*

Aaron Rodgers returns from the dead to murder the Bears, again


P.S. Utisak nedelje su mi malerozni Klivlend Braunsi koji su uzastopni niz poraza prekinuli remijem, izblokiran šut u poslednjim sekundama produžetka, te im je ostao drugi neprekidni niz bez pobede. Što bi rekao internet; it's so Cleveland way :)
NNN NNN 15:38 10.09.2018

Re: *

Aaron Rodgers returns from the dead to murder the Bears, again

Kao posle tenisa uzmem malo da pogledam GB da se spustim
i potpuno košmarno 1. poluvreme, povredio se Rodžers (već mi proletela prošla sezona), a lik koji ga je menjao, ako se i dalje bude bavio amreičkim fudbalom kao QB može u CV da stavi "nemoguć za sekovanje",
prvi put u red zoni je umesto seka famblovan i oduzeta mu je lopta,
a posle je bacio intersepšn za TD
(pa bolje bi prolazili da su pantovali, nego njemu da daju )

A onda vidim da se Aron vraća i rekoh "sad mogu mirnije da spavam "

i sad pogledam reprizu završnice (i da nisu ispustili onaj "čist pas za intersepšn" bukvalno mi izgledalo kao namešteno, režirano!

...ono gube 6 razlike, ulazi Rodžers i sve vreme se smeje, smeje se i trener Mekarti, bukvalno "sad ćemo duradimo ono što smo već sto puta i ništa neće da nas spreči (makar protivnička odbrana morala da ispušta uhvaćene lopte)". Narvano veliki kredit zaslužuje Kob za pretrčanih više od pola terena.

Klivlend će da ima 15 1 0 sezonu
NNN NNN 20:27 11.09.2018

toe ta godina

ovo je detaljčić koji nisam stigao da nabacim na prošlom blogu koji se ticao Golden Mastersa, ali mi je nekako mirisalo da će da bude...

Sećate se kada je 2016. Novak konačno kompletirao sve Gren Slem titule,
iste godine su i naši vaterpolisti konačno došli do zlata na Olimpijskim igrama,
Klivlend je konačno postao šampion u NBA i to posle nezabeleženog preokreta od 1:3 (Klivlend je prvi put imao šampiona u bilo kom profesionalnom sportu),
Di kaprio je konačno dobio Oskara itd

E 2018. na prvom Mastersu u IW Delpo je konačno došao do prve Masters titule (posle 3 izgubljena uzbudljiva finala) i to tako što je spasio 3 meč-lopte na Federerov servis!
Onda je Izner u Majamiju, takođe posle 3 izgubljena finala, konačno došao do Masters titule i to posle spektakularnog preokreta protiv Zvereva.
i na 3. Mastersu u Monte Karlu sam navijao za Keija k'o da je naš, protiv nedodirljivog Nadala, čak je i odlično počeo ali se brzo slomio i ostao bez Masters titule u svom 4. finalu.
...ali sam sve karte bacio na Novaka u Sinsinatiju i ovo je stvarno bila ta godina!

PS a možda Kei dođe do titule u "svom" Šangaju (ionaku je svoju prvu titulu serije 500 osvojio u Tokiju)
Raonić takođe ima sva 3 izgubljena finala Mastersa (da je u Kanadi igrao kao u Sinsiju protiv Novaka verovatno bi slavio).
Možda i Tim uspe "da se upiše", ali za njega ima vremena, a na šljaci je u krugu najužih favorita.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:52 11.09.2018

Re: toe ta godina

Sećate se kada je 2016. Novak konačno kompletirao sve Gren Slem titule,
iste godine su i naši vaterpolisti konačno došli do zlata na Olimpijskim igrama,
Klivlend je konačno postao šampion u NBA i to posle nezabeleženog preokreta od 1:3 (Klivlend je prvi put imao šampiona u bilo kom profesionalnom sportu),
Di kaprio je konačno dobio Oskara itd

Чуј њега, itd , па најважније си пропустио -- Чикаго Кабс постали прваци у безболу после 108 година.
NNN NNN 23:27 11.09.2018

Re: toe ta godina

marco_de.manccini
Sećate se kada je 2016. Novak konačno kompletirao sve Gren Slem titule,
iste godine su i naši vaterpolisti konačno došli do zlata na Olimpijskim igrama,
Klivlend je konačno postao šampion u NBA i to posle nezabeleženog preokreta od 1:3 (Klivlend je prvi put imao šampiona u bilo kom profesionalnom sportu),
Di kaprio je konačno dobio Oskara itd

Чуј њега, itd , па најважније си пропустио -- Чикаго Кабс постали прваци у безболу после 108 година.

gle, ovaj mili moj što se javlja iz Čikaga (ako tada nisi bio tamo - ne računa se )
i to je bilo jedno od velikih "razbijanja malera" te godine + što su superuzbudljivo pobedili nesrećni Klivlend, koji je "isto sto godina čekao titulu"
(sad će Braunsi da uzmu NFL, to sad zvuči kao zezanje, ali videću vas dogodine )
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:40 11.09.2018

Re: toe ta godina

Naravno da sam bio tamo. The missing piece, all those years!
NNN NNN 22:58 11.09.2018

Srbija - SAD

Sutra stvarno počinje svetsko prvenstvo u odbojci,
mi u 1. kolu (od 20:30) igramo protiv SAD

Sutra igramo protiv njih i svetski kup u vaterpolu u 17:30

Prekosutra igramo i kvalifikacije za SP u košarci protiv Grčke (20:00)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana