Gradonačelniku Kragujevca - Veroljubu Stevanoviću

Branislav Kovačević Cole RSS / 24.04.2008. u 14:11

Dakle uprkos činjenici da kampanje zauzimaju najveći deo medijskog prostora, tu i tamo se provuče još poneka informacija, koja se opet na ovaj ili onaj način može podvesti pod isto. Skoro 20.ooo Kragujevčana stavilo je svoj potpis ispod peticije za zatvaranje poslednje knjižare u gradu, a nekako istovremeno se pročulo da se gradonačelnik sprema da podigne, uz blagoslov Vladike Jovana, KRST veličine 18 metara i to nasred kružnog toka na ulasku u grad...Ni po jada sto se o tome nisu izjasnili gradjani ili stručna javnost, ni po jada što nije bilo konkursa (autorskog ili izvodjačkog), ni po jada što se ne zna koliko će koštati..itd. Ipak reakcija javnosti je delimično usporila proces postavljanja KRSTA, sa sve Sv.Georgijem koji (i dalje) ubija nesrećnu aždaju...Gradonačelnik Veroljub Stevanović je zamislio da dotični krst bude postavljen već za dan grada, 06.maj, Djurdjevdan, kao krunu svoje vlasti i kampanje za lokalne i republičke izbore...

Činjenica da je kragujevačka javnost dosta burno reagovala, iz više razloga, već je dovoljan znak svakoj vlasti, pa i Verku, da još jednom razmisli o svemu...U prilog tome, moj gost na Blogu je Lela Vujošević-sociološkinja čije pismo objavljujem u celosti u nadi da će ga i Verko, ali i ostali koji su u donošenju odluke o podizanju KRSTA pročitati. Nadam se da će to uticati na Verka da bar promeni lokaciju, ako ne i samu ideju...

BKC

A gde je plaža?
A gde je plaža?

Autor:

Lela Vujošević

 

Ако је градоначелник, у образлагању одлуке да се постави још један крст, до сада највећи, на улазу у град, рекао да тај чин преставља симбол западне цивилизације и да је требало то раније урадити, допустите ми да, као Крагујевчанка, кроз чин елементарног локал-патриотизма, изразим свој лични став неслагања са овом одлуком.

Крстови су заиста представљали симбол градова западне цивилизације у средњем веку, али од тада је прошло најмање 300 година. Данас би се на Западу сматрало крајње непримереним, чак и богохулним, постављати крстове (поготову огромне!) на улазу у градове, без обзира колико јесу или нису стари. Крст, као и Орландов стуб, је био средњовековна привилегија и никад није значио само симбол вере. Иза њега је по правилу стајала нека трговинска, комуникациона или владарска привилегија – на пример дозвола да се тргује сољу (Дубровник), прекоморском робом и зачинима (Венеција, Антверпен, Амстердам), кожама, оловом, сребром итд. Једнако често таквим су начином обележавани и ханзеатски (самостални трговачки) градови. Крст на улазу у град, или на његовом главном тргу, представља – дакле – историјску институцију, категорију која има вредност САМО АКО ЈЕ СТАРА! Данашњи или јучерашњи, а поготову сутрашњи крст испред града био би на Западу предмет подсмеха.

У међувремену, током оних 300 поменутих година, црква је у СВИМ европским земљама потпуно одвојена од државе, а и наша Србија је, по Уставу, као што је одавно познато, секуларна држава, што значи да свако има право да изражава своју верску опредељеност, али да је религија одвојена од институција државе (то подразумева и политику и политичку власт).

Када се градоначелник у својим одлукама позива на „благослов“ владике или неког другог верског великодостојника, његова аргументација нема целисходност јер се пуноважне административне одлуке не доносе на основу благослова ниједне вере или конфесије, макар он дошао и са највишег места – од патријарха или папе, на пример. Пошто је, дакле, донета на тај начин, ова је одлука у ствари приватна и самовољна, дело једног човека за кога можда има лустративни, метафизички и политички значај истовремено, али иза које не стоји апарат који се на том месту очекује. Осим тога, када је у питању обележје оваквог значаја и тако грандиозних димензија, добро би било питати за мишљење грађане који ће од сад па надаље морати да га гледају – хтели не хтели – до краја свог живота, јер се у њихово име овај подухват и предузима. Добар и, пре свега, политички искусан градоначелник би иза себе већ имао јавно мњење у виду анкете, упитника, референдума – чега год, јер би и без опомене схватио како нема разлога да забада трн у здраво место ако не мора.

У Крагујевцу већ има неколико крстова који су постављени на јавним просторима, а овај најновији, монументални, од 18 метара, требало би, дакле, да представља оду хришћанству и да симболише Крагујевац као хришћански (православни) град. (А на културолошкој равни ће га, de facto, додатно окарактерисати као хомоеротичан град). Овај чин неодољиво подсећа на својевремени покушај изградње највећег споменика који је људска рука направила, а који је требало да представља снагу комунизма и новог доба. Татлин је, на Изложби Осмог конгреса Совјета, у децембру 1920. године, изложио макету споменика Трећој интернационали, која, на срећу, никада није изграђена. Овакви политички гестови илуструју одсуство мере, естетике и доброг укуса. Одсуство мере у било којој другој професији може чак да буде и симпатично, али у политици је недопустиво и углавном има лоше последице.

И још нешто. У песми „Часни крсти“ у другој књизи Вукових јуначких песама, која је епска верзија чувене легенде о Константину и Јелени, говори се да су Јевреји сковали много златних крстова, налик хришћанским, као чин богохуљења. Цар Костадин (епска варијанта царевог имена) је дигао „сву војску хришћанску“ и „сву Јеврејску земљу поарао“ да би пронашао где су закопани крстови са Голготе. Све лажне крстове је поломио и оставио само ова три, који су за његова живота сијали на земљи и обележавали златно доба Византије. Кад је умро цар Костадин,

Онда часни крсти васкрсоше,

Васкрсоше горе на небеса,

Те сијају на ономе свету,

Како сунце на овоме свету. (Вук II, 18:112-115)

Бојати се да крагујевачки нови крст не може избећи судбину „једног од многих“, не зато што није правоверан (па благословљен је!), већ зато што суштина хришћанства није у разметању већ у посвећењу. И цар Константин је могао направити крстова колико је хтео, па се уздржао јер је препознао светост правог крста. Зар не каже Проповедник с правом да је све таштина над таштинама (Књига проповедникова 1:2). Понекад се треба сетити како је све почело.

Лела Вујошевић

 

Atačmenti



Komentari (77)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

grofisneki grofisneki 14:27 24.04.2008

Cole

Nedajte se!

Pozz
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:43 24.04.2008

Cole, podrška i

preporuka tebi i Leli. Mogla bih da se kladim da u Kragujevcu i njegovoj okolini ima mnogo svrsishodnijih i potrebnijih objekata na koje bi vredelo potrošiti pare poreskih obveznika svih veroispovesti i onih koji nisu verni, no što su monumentalni krst, sv.Georgije i aždaha.
Ko o čemi, baba o čepu, pa ću tako i ja: u obližnjem Badnjevcu ljudi već nekoliko godina nemaju vodu. Tj. voda koju imaju je milo rečeno sporna, nije ni za ljudsku ni za stočnu upotrebu. Čak ni za zalivanje ne bi smela da se koristi. Tu vodu ima i škola...nedopušteni sastojci u toj vodi imaju vrednost i od 400 puta veću od dozvoljene...A on o krstovima i aždahama...pa, dabome, šta će narodu voda, kad vidi krst ni hrana mu ne treba, odmah ima svima da bude lakše i lepše.
dragan7557 dragan7557 15:43 24.04.2008

Re: Cole, podrška i

šta će narodu voda,


Jelice, šta će bre narodu voda kod tol'ke rakije. Eto ni Velja La Kapital se nigde nije slikov'o sa Minaralnom vodom. The Ministar je dao jasan primer šta treba Srbijanci da piju.
dragan7557
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:01 24.04.2008

Pa, jes' vala...

da je voda dobra ne bi u njoj žabe kreketale, nego Velja.
Dolybell Dolybell 16:06 24.04.2008

Re: Pa, jes' vala...

da je voda dobra ne bi u njoj žabe kreketale, nego Velja.


Može on da pije šta hoće - ali
kreketanje ne zavisi od pića, već od životinjke.
dragan7557 dragan7557 16:15 24.04.2008

Re: Pa, jes' vala...

Jelica Greganović
da je voda dobra ne bi u njoj žabe kreketale, nego Velja.


Zato Velja još bolje krekeće u rakiji pa se ori rika "pravednika"po vas celoj Srbiji.

a zabezeknuti Šarančić se tol'ko prestravio da je umesto Kazana za rakiju najavio izgradnju Pivare.
Dolybell Dolybell 18:22 24.04.2008

Re: Pa, jes' vala...

Zato Velja još bolje krekeće u rakiji pa se ori rika "pravednika"po vas celoj Srbiji.

a zabezeknuti Šarančić se tol'ko prestravio da je umesto Kazana za rakiju najavio izgradnju Pivare.



he..he..he..nikako da se setim na čemu ono dođe iz Čačka ?
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:23 24.04.2008

Re: Pa, jes' vala...

Kajakom?
dragan7557 dragan7557 18:27 24.04.2008

Re: Pa, jes' vala...

Jelica Greganović
Kajakom?


Jelice nisi danas u formi. Lađa na partijski pogon.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:37 24.04.2008

Re: Pa, jes' vala...

?
Dolybell Dolybell 20:09 24.04.2008

Re: Pa, jes' vala...

Jelice nisi danas u formi. Lađa na partijski pogon.


Ma ne šalim se, nego stvarno, sećam se samo barikada, ali
kako on dođe ne mogu da se setim?
Lordiaco Lordiaco 13:56 25.04.2008

Re: Pa, jes' vala...

Kako je došao, došao je, ali se sprema da se vrati u Čačak u velikom stilu, velikim auto-putem čak iz Horgoša koji ide pravo u Čačak! PITANJE OD MILION DOLARA JE KAKO ĆE ONAKO NON-STOP PIJAN DA VOZI I STIGNE U VOLJENI ĆAĆAK? Ali imam odgovor i na to!
POZNAJE SVAKOG SAOBRAĆAJNOG PANDURA NA CELOJ IBARSKOJ, BUDUĆEM AUTO-PUTU I ČASTIĆE RADO PIĆEM ILI KLOPOM SVAKOGA POLICAJCA KOJI GA ZAUSTAVI ZBOG KRIVUDAVE VOŽNJE! ETO, VRLO PROSTO! ZA VELJU NEMA FRKE, SAMO AKO GA ČUKA (SRCE)I VISOKI PRITISAK U KOMBINACIJI SA POVIŠENIM ŠEĆEROM NE IZDA DOK VOZI, AKO PREPREDENJAK JEDAN NE ČASTI NEKOGA DA GA VOZI! ALI NE BRINITE NARODE, STIĆI ĆE NJEGA NEŠTO, KAD-TAD! TO SE VIDI IZ ONOG MUTNOG POLU PIJANOG TELEĆEG POGLEDA, DOK O SRPSKO-NARODNOM REČNIKU, POZNAVANJU SVOGA A KAMOLI TUDJEG JEZIKA NIJE VREDNO NI GOVORITI. ALI VAZNO JE NAPOMENUTI I ZAPITATI SE, KO TU NEUSPELU LJUDSKU KREATURU POSTAVI ZA MINISTRA, E TIME BI TREBALO POZABAVITI SE!

HVALA I PUNO POZDRAVA [b]
IZ ŠVEDSKE OD BIVŠEG ZORANA, SADA MICHAILA[/b]
margos margos 14:37 24.04.2008

Umnožiti ovo pismo!

Razaslati i poslati svim 'domaćinima' gradova, sela, opština, zaseoka i svima koji sebe diskredituju (ili nameravaju da to učine) d(p)okazujući se većim hrišćanima od samoga Hrista.
duck duck 14:43 24.04.2008

Dzabe im krstovi

Koliki god krst podizali dzabe im sve kad su to sve najveci antihristi :)
Salu na stranu, imam par prijatelja koji su za razliku od mene vernici (pravi a ne novokomponovani) i koji se groze ovakve i slicne zloupotrebe hriscanstva. Ono sto je problem je sto su to uglavnom tihi i smerni ljudi (opet za razliku od mene) pa ne zele da se upustaju u konfrotacije za pojedinim popovima.
Svi smo mi barem jednom slusali razne politicke nebuloze od strane popova za vreme necijeg vencanja, krstenja pa cak i sahrane. Znajuci kakav sam, obicno odmah izadjem iz crkve kako slucajno ne bih nekom "pokvario" svecan cin.
Cole, tebi svaka cast ali kako se stvari odvijaju cekaju nas godine cak i crnje nego devedesete u svakom mogucem smislu :(
kuki kuki 14:44 24.04.2008

Ulizice

vole da materijalno pokazu svoju lojalnost, pa se dizu spomenici vladarima, ideologijama, pokretima. Dzaba Lela podseca Verka na elementarno u hriscanstvu. Ne dize on krst ni pravoslavlju, ni veri ni Kragujevcu, vec se ulizuje Srbendama koje su na vlasti.
Partijskog komesara je zamenio vladika, pa umesto Titu ili samoupravljanju, spomenik SPC-i. To nije krst nego spomenik!
Dolybell Dolybell 16:34 24.04.2008

Re: Ulizice

vole da materijalno pokazu svoju lojalnost, pa se dizu spomenici vladarima, ideologijama, pokretima. Dzaba Lela podseca Verka na elementarno u hriscanstvu. Ne dize on krst ni pravoslavlju, ni veri ni Kragujevcu, vec se ulizuje Srbendama koje su na vlasti.
Partijskog komesara je zamenio vladika, pa umesto Titu ili samoupravljanju, spomenik SPC-i. To nije krst nego spomenik!


Da li ima nekog, bar iz Crkve, da tom Veroljubu objasni da
kiparstvo u hrišćanstvu pripada Katolicima a ne Pravoslavcima?
Valjda neko zna da je za Pravoslavlje freska i ikona svetinja,
a nikakve skulpture i religiozni spomenici, koji karakterišu samo
Katoličku religiju!? Kad baš insistitaju na Pravoslavlju, bar bi
to trebalo da znaju.
Krstovi se stavljau na kupole crkava i na groblja.
Jedino ako Veroljub ne misli da je Kragujevac jedno veliko groblje!?

ps. najveći krst na svetu Effingham Illinois

dragan7557 dragan7557 16:46 24.04.2008

Re: Ulizice

Jedino ako Veroljub ne misli da je Kragujevac jedno veliko groblje!?


Verko (od milja) ne misli. ON ZNA da je ovo groblje izrodilo i jednog od najvećih sinova današnjice a i jučerašnjice i sutrašnjice.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:59 24.04.2008

Re: Ulizice

Hvala Dollybell, bas ste se lepo setili Efingemskog krsta (Effingham je grad u americkoj drzavi Ilinoisu). Koliko znam stanovnici tog grada nisu se bunili ni protestvovali sto su dobili tako lep spomenik, premda je sigurno bilo onih, kao Lela, koji se nisu slagali. Ne valja kada se sa nekom odlukom gradonacelnika svi slazu, od toga boli glava gradonacelnika.
By the way, Dollybell, delimicno imate pravo da je kiparstvo svojstvenije katolicima nego pravoslavcima, ali samo uslovno receno. Ima vajarskih dela i u pravoslavlju, ali je tacno da krstovi na slobodnom prostoru su cesci u katolickim zemljama nego u pravoslavnim. Ali, imajte u vidu da ce u dogledno vreme doci do ponovnog spajanja katolicizma i pravoslavlja (zapravo svih hriscanskih denominacija) pa cemo biti jedno, he, he, he...
Jos jednom mi je drago da vidim kako ste se setili tog Efingemskog krsta... Ima necega u tom potezu koji ste ucinili, neka visa sila vas je tome vodila... God bless you.
dragan7557 dragan7557 19:04 24.04.2008

Re: Ulizice

Ne dize on krst ni pravoslavlju, ni veri ni Kragujevcu,


Ve sebi za života.
Dolybell Dolybell 19:20 24.04.2008

Re: Ulizice

elimicno imate pravo da je kiparstvo svojstvenije katolicima nego pravoslavcima, ali samo uslovno receno. Ima vajarskih dela i u pravoslavlju, ali je tacno da krstovi na slobodnom prostoru su cesci u katolickim zemljama nego u pravoslavnim.



Nije samo stvar kad je krst u pitanju, već je to neko pravilo,
koje se najlakše uoči kroz istoriju umetnosti,
kako se kaže, katolici se klanjaju kipovima, a pravoslavci ikonama.
Samo kad uđete u katoličku i u pravoslavnu crkvu, odmah će te uočiti
razlike.
Nešto sam morala da učim, a nešto me je lično interesovalo.
O pomirenju Crkava sve je teže...
Postoji jedan sjajan tekst,
za sad ne mogu da ga nađem....za link
Imam ga skinutog, ali je veliki, i nije za ovu temu.
Dolybell Dolybell 05:29 25.04.2008

Re: Ulizice

Postoji jedan sjajan tekst,
za sad ne mogu da ga nađem....za link
Imam ga skinutog, ali je veliki, i nije za ovu temu.


Nema ga, skinut je, samo ga ja imam ali
neću da ga stavljam, stvarno je dugačak,
sjajan je i trebalo bi ga znati napamet.
dragan7557 dragan7557 14:45 24.04.2008

Krsna kirilica

Cole,
pošto izražavate pustu nadu da će načelnik Verkograda pročitati vaše pisanije i dame potpisnika dopisa postavlja se pitanje latinice i kirilice u tekstu.

Zna li Verko da čita oba pisma ili je kao pravi Srbin odlučan da čita samo i isključivo Kirilicu.

Osim toga gde će biti postavljena Azdaha?????
I nemojte se osvrtati na onu vašu zemljakinju J.Greganović koja je pobrkala u prošlom blogu Krokodile sa
Aždajetinama.

A vama u Verkovgradu želim prijatan dan.

dragan7557
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:05 24.04.2008

Re: Krsna kirilica

Ja pisem uglavnom latinicom, a Lela mi je poslala cirilicom...samo je to razlog! A vaznije je da Verko procita Lelino pismo, a ono je cirilicom....Azdaha ce, koliko sam cuo biti ispred krsta....
Hvala
bkc
dragan7557 dragan7557 15:50 24.04.2008

Re: Krsna kirilica

Branislav Kovačević Cole
Ja pisem uglavnom latinicom, a Lela mi je poslala cirilicom...samo je to razlog! A vaznije je da Verko procita Lelino pismo, a ono je cirilicom....Azdaha ce, koliko sam cuo biti ispred krsta....
Hvala
bkc


Ako dobro razumem Ala će da leži, Krst da stoji kao i Georgije a Zastava da visi kao i dosad'????????
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:25 24.04.2008

Re: Krsna kirilica

Tako nekako!!!
jesen jesen 00:33 25.04.2008

Re: Krsna kirilica

Ala će da leži, Krst da stoji
..... stajaće na početku tj kad ga postave ali kako sam čula "statika" mu je loša pa se ne zna koliko će da izdrži u stojećem stanju ...a to znači da se ne zna kada će da se skljoka i na koga....kako je mesto prometno, može i mrtvih da bude....:))
Atomski mrav Atomski mrav 14:51 24.04.2008

E moj druže novosadski...

Iskreno, zanimalo me je da li će gosn. Cole da napiše jedno pisamce svom prijatelju Nenadu Čanku (kao onomad pred prethodne izbore što je pisao svoj prijatelju Peri Lukoviću) u kojem će ga pitati "Aman čoveče, što u koaliciju sa SPO?". Znam, znam, politika je to, ali kako sad Čanak i Verko praktično u istom košu? A gde je tu Cole između njih?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:03 24.04.2008

Re: E moj druže novosadski...

....Cole ne ucestvuje na ovim izborima..bar ne na listama!!! A drugo kada sam pisao Peri u pitanju su bili pre3dsednicki izbori sa mogucnoscu da Toma zaista postane predsednik....Ima razlike...drasticne!!!
poz
BKC
Atomski mrav Atomski mrav 15:10 24.04.2008

Re: E moj druže novosadski...

Ma hajte, gosn. Cole, zar hoćete da kažete da Vam nimalo ne smeta to što su Čanak i Verko u koaliciji? Na republičkom nivou DS+LSV+SPO, na gradskom nivou u Novom Sadu LSV+SPO (Čanak kandidat za gradonačelnika)?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:21 24.04.2008

Re: E moj druže novosadski...

Licno naravno da mi smeta, politicki ne..jer da nije uspevao da tako vodi stranku i poslednja vojvodjanska partija bi se ugasila, kao sto su nestali sa pol. scene Isakov i reformisti, Veselinov i Koal. Vojvod....itd..A drugo on je sklopio ugovor sa Borisom...a ne sa G/17+ ili Verkom, koji je preko G 17 usao na mala vrata!!! Moji licni stavovi nisu pragmaticni, pa zato i nemam svoju listu niti sam na bilo cijoj. Od mene dovoljno, valjda!
poz
BKC
antioksidant antioksidant 19:25 24.04.2008

Re: E moj druže novosadski...

to što su Čanak i Verko u koaliciji?

Koliko ja znam Verko nije SPO. On je u partiji Cicinog Unuceta (kako se zove - nisam se trudio da pamtim). Verko je u koaliciji na lokalnom nivou sa G17+. Da li postoje neki dogovori na republickom - ne znam
ivana23 ivana23 20:08 24.04.2008

Re: E moj druže novosadski...

On je u partiji Cicinog Unuceta


SDPO
dragan7557 dragan7557 20:21 24.04.2008

Re: E moj druže novosadski...

ivana23
On je u partiji Cicinog Unuceta


SDPO


Ivana hvala za link sa sve devet stranica programa .
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:33 24.04.2008

Eh, Cole...

To što radi Verko je očigledno deo sistema...U prošlonedeljnom "Peščaniku" je Ivan Čolović pričao o knjizi nekog građevinskog preduzimača kojoj je opet predgovor i sve preporuke dao Koštuničin savetnik dr Mišo Đurković, a štamapnu naravno od državnih para, gde se izlaže plan kako će Srbija širiti svoj uticaj na okolne zemlje i snagom svog duha prosto ih potčiniti..kulturom, nego kako...I šta ima u toj knjizi...Kaže, autor, a razume se u građenje, da je na početku,i to što pre to bolje, na zapadnom ulazu u prestoni Beograd, negde odmah posle aerodroma neophodno sagraditi veliku kulu, oblakoder u formi srpskog seljaka u tardicionalnoj nošnji...Dakle, dva stuba, nosaća, a na njima opanci, te na vrhu kule, šajkača...Državnim parama jer bi to trebala biti državna politika...
Verko, krstove, ovi oblakoder sa opancima i šajkačom, Velja ko zna šta će mu pasti na pamet i eto ti "kulturnoga imeperijalizma"....o))
Sve je to smešno i glupo, ali eto, moramo podnositi kad sami biramo one što preferiraju tu politiku, taj obrazac i taj način arčenja novca...
P.S. Nego, Cole...jeli se odbornička grupa DS-a usprotivila tim Verkovim neimarskim planovima...i ako nije šta misliš zašto nije...o))
pozz
dragan7557 dragan7557 15:58 24.04.2008

Re: Eh, Cole...

na zapadnom ulazu u prestoni Beograd, negde odmah posle aerodroma neophodno sagraditi veliku kulu, oblakoder


Vojinas Tauver po ugledu na Petronas. A na Istoku Srbohej 101 još veći pravi srpski Tapej 101.
Dolybell Dolybell 16:17 24.04.2008

Re: Eh, Cole...

na zapadnom ulazu u prestoni Beograd, negde odmah posle aerodroma neophodno sagraditi veliku kulu, oblakoder



Vojinas Tauver po ugledu na Petronas. A na Istoku Srbohej 101 još veći pravi srpski Tapej 101.


Ovako nešto nama treba, samo još više...

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:23 24.04.2008

Re: Eh, Cole...

Drago K....
Mislim da ti se odgovor ne bi dopao....pa ga ostavljam za 12 maj...sta mislis - zasto? (odgovor 12 maja, ne treba mi pre)
poz
bkc
dragan7557 dragan7557 16:31 24.04.2008

Re: Eh, Cole...

Dolybell
na zapadnom ulazu u prestoni Beograd, negde odmah posle aerodroma neophodno sagraditi veliku kulu, oblakoder



Vojinas Tauver po ugledu na Petronas. A na Istoku Srbohej 101 još veći pravi srpski Tapej 101.


Ovako nešto nama treba, samo još više...



Pa, dobro šta vi 'oćete? Ovo je Vero ljub S.i uradio samo što je dodao prečku simbol poljupca da pokaže da ljubi veru.
Doctor Wu Doctor Wu 16:45 24.04.2008

Re: Eh, Cole...

Dragec
U prošlonedeljnom "Peščaniku" je Ivan Čolović...

Jel to onaj Colovic-esejista sto mu Kostunica dao drzavnu peMziju koja se, naravno, finansira "iz drzavnih para"?
Siguran sam da je, kao moralan covek, odbio istu. Prvo, zato sto ne zeli da zivi na teret poreskih obveznika Srbije a drugo, zato sto nece nista da ima sa fasisticko-klerikalnim rezimom Kostunica-Ilic.
Dolybell Dolybell 16:59 24.04.2008

Re: Eh, Cole...

Pa, dobro šta vi 'oćete? Ovo je Vero ljub S.i uradio samo što je dodao prečku simbol poljupca da pokaže da ljubi veru.


Može ako je prešao u Katoličanstvo, a njima to nije još rekao,
nego tek kad kad im "uvali" krstetinu, onda će priznati i zašto.
On se smatra Pravoslavcem, a vidi se da o njemu pojma nema
dragan7557 dragan7557 18:36 24.04.2008

Re: Eh, Cole...

On se smatra Pravoslavcem, a vidi se da o njemu pojma nema


Pa zato se i Smatra.
Dolybell Dolybell 19:23 24.04.2008

Re: Eh, Cole...

Pa zato se i Smatra.


Taman tako.
jesen jesen 00:37 25.04.2008

Re: Eh, Cole...

....ne brinite, odbornička grupa DS-a u KG se protivi svemu sto Verko radi makar nesto bilo i dobro....
Dolybell Dolybell 05:34 25.04.2008

Re: Eh, Cole...

Pa, dobro šta vi 'oćete? Ovo je Vero ljub S.i uradio samo što je dodao prečku simbol poljupca da pokaže da ljubi veru.


Samo ću da mu priznam ako napravi ovako nešto, inače bolje da ne počinje ...

vladimir petrovic vladimir petrovic 17:40 24.04.2008

Bas lepo!

Hvala na informaciji. Krst moze biti lep arhitektonski ukras svakom gradu. A sto se tice teksta sociologinje Lele Vujosevic, ona se namucila ubacivanjem svega i svacega sto se setila kako bi njen tekst bio ubedljiv - a nije. Medjutim, ja veoma uvazavam njeno pravo, njenu slobodu da kaze:
допустите ми да, као Крагујевчанка, кроз чин елементарног локал-патриотизма, изразим свој лични став неслагања са овом одлуком.
Ali pri tom mora imati u vidu da je to jedan (licni) stav, jedan od mnogih.
У међувремену, током оних 300 поменутих година, црква је у СВИМ европским земљама потпуно одвојена од државе, а и наша Србија је, по Уставу, као што је одавно познато, секуларна држава
Ovo uopste nije tacno, daleko od toga da su sve evropske drzave sekularne, ovo je pricanje na prazno. Vec smo na drugom blogu pominjali kako jedna od najvecih evrospkih demokratija - Vel. Britanija NIJE SEKULARNA DRZAVA. Ima ih jos, ali ne bih voleo da Srbi ceznu da budu vece demokrate od Britanaca, ako uopste odvojenost drzave od Crkve znaci demokraticnost, sto nije tacno, naravno. A biser Lelinog umovanja je ovo
А на културолошкој равни ће га, de facto, додатно окарактерисати као хомоеротичан град).
Kakve veze ima krst koji se podize sa homoeroticizmom? Uprosceno, homoeroticizam je spoj homoseksualnosti i erotike, odnosno pornografije. Ovako nesto samo bi mogla da kaze zena koja je - usedelica, zena koja ima weird predstave o seksualnosti.
Da zakljucim. Bilo sta da se radi na nivou jednog grada kao sto je Kragujevac, uvek bi se nasao neko ko se ne bi slozio, pa makar da je u pitanju bolnica, skola, crkva, spomenik i drugo. Uvek ce biti onih koji misle da bas to nije najvaznije i najpotrebnije. Doduse, nece svi imati priliku i veliku cast da to kazu na Coletovom blogu, ali ako to ne ucine, ne znaci da ne postoje. Ostavite vrlog gradonacelnika da radi svoj posao, bice to za dobro svih Kragujevcana i Kragujevcanki, generalno gledano. Pojedinacni stavovi nisu tako vazni, he, he, he

dragan7557 dragan7557 18:24 24.04.2008

Re: Bas lepo!

Ostavite vrlog gradonacelnika da radi svoj posao, bice to za dobro svih Kragujevcana i Kragujevcanki, generalno gledano.

Fali samo objašnjenje kakvo dobro je krstača ustoličena voljom Vrlog gradonačelnika donela Verkovom Krstogradu.
I još jedno otakd je pos'o načelnika da troši pare sugrađana na sađenje krstača u gradu koji ima desetine hiljada nezaposlenih.

Postojale su i kulture koje su dizale faluse ovih veličina.
dragan7557 dragan7557 18:42 24.04.2008

Re: Bas lepo!

Bilo sta da se radi na nivou jednog grada kao sto je Kragujevac, uvek bi se nasao neko ko se ne bi slozio,


Naravno, eto i oko zapošljavanje nikako da se slože pa su zato mahom besposleni.Gadan bre nesložan narod.
Dolybell Dolybell 19:29 24.04.2008

Re: Bas lepo!

Krst moze biti lep arhitektonski ukras svakom gradu.


Sve je rekla ali kako ne zna suštinu,
ispalo je bez veze.
Ne može se iznositi stav na pogrešnim i
nepotpunim znanjem.

Moj komentar ne bih da ponavljam, ima ga gore,
na dva mesta.
Krst kao takva vrsta izražavanja religije ( koji mogu da se vide samo na zapadu),
ne pripada Pravoslavlju, ako ne mislite da se unijatite, mirite ili
pređete na Katoličanstvo.
Treba više znati o simbolima i ko ih kako koristi.
Ko se klanja čemu....
apatrid apatrid 23:42 24.04.2008

Re: Bas lepo!

Postojale su i kulture koje su dizale faluse ovih veličina.


Ima lokalna KG ekipa sklonost i ka tome. U centru, baš blizu Skupštine grada podignut je jedan ooogrooomni falusni simbol na koji se pentraju neki mučenici, a onaj najviši od njih (koji se penju) - pobija krst! Spojili su dve strasti. Spomenik je, imače, podignut u znak sećanja na poginule u ratovima (čini mi se, najnovijim). Možda neko ima to čudo i da okači ovde..
jesen jesen 00:58 25.04.2008

Re: Bas lepo!

.jeste mnogo ružan taj spomenik ali zbog žrtava čija su imena dole ispisana nekako nema smisla da se pokreće pitanje njegovog uklanjanja mada je meni ranije padalo na pamet da se piše neka peticija..ko je taj Ilić umetnik, pojma nemam a izgleda da je on i ovaj krst od 18m "dizajnirao"....što znači da će i krst biti pravo umetničko delo...
jesen jesen 00:58 25.04.2008

Re: Bas lepo!

.jeste mnogo ružan taj spomenik ali zbog žrtava čija su imena dole ispisana nekako nema smisla da se pokreće pitanje njegovog uklanjanja mada je meni ranije padalo na pamet da se piše neka peticija..ko je taj Ilić umetnik, pojma nemam a izgleda da je on i ovaj krst od 18m "dizajnirao"....što znači da će i krst biti pravo umetničko delo...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:09 25.04.2008

Re: Bas lepo!

jeste mnogo ružan taj spomenik

sa sve dodacima okolo...
pobedničko rešenje na konkursu - za novo arhitektnosko dostignuće nam i ne treba konkurs.
možda nema smisla, kako kažeš, ali to ne menja stvari.

fotka

p.s.
Cole, dobar tekst.
poz.
jesen jesen 22:05 25.04.2008

Re: Bas lepo!

...ne samo da je ruzan nego nekako morbidan...ja na primer, uvek gledam u zemlju ili okrecem glavu kad pored njega prolazim, osecam neku nelagodnost...a trebalo bi valjda da bude surotno.....zbog tog umetnickog dela jos nisam stala da procitam kome je spomenik podignut....
alea alea 18:38 24.04.2008

E,

pošto je gos'n Verko izrazio nevidjeno zaprepašćenje koje se otprilike zove - Kako jedan pravoslavac može da se protivi jednoj ovako genijalno pravoslavno blagoslovenoj ideji kojoj se niko pre njega nije setio, a ovo garantovano ne čita, ja nisam pametna kako da mu objasnimo. I što se protivimo a i da se Sveti Georgije odavno razračunao sa aždahom.

Sve se zadnjih dana stidim što mi se ideja ne dopada a pravoslavka sam. Mora da sa mnom nešto nije u redu.

Krstim se ali se ništa ne dešava. To, izgleda mnogo bolje rade ovi što su se setili zadnjih godina koje su vere pa se ne libe ničega kako bi kupili kartu za raj.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:40 24.04.2008

Da nisi

usedelica?
dragan7557 dragan7557 18:47 24.04.2008

Re: E,

Krstim se ali se ništa ne dešava. To, izgleda mnogo bolje rade ovi što su se setili zadnjih godina koje su vere pa se ne libe ničega kako bi kupili kartu za raj.


Pobogu kako vas nije sramota da se krstite i božijim slugama oduzimate hleb. Prepustite stručnjacima da rade svoj zanat, vaše je da platite ostalo je njihova briga.
dragan7557 dragan7557 18:57 24.04.2008

Re: E,

I što se protivimo a i da se Sveti Georgije odavno razračunao sa aždahom.

pri tom mora imati u vidu da je to jedan (licni) stav, jedan od mnogih.



Daklem sv.Đorđije mož' da misli šta on 'oće (lični stav). A ako bude vršio opstrukciju vlasti- zna se i njemu i Aždavi.
I veseli M. Kraljević je u Srbiji isto tako najebo' sa sve Konjem i to čini mi se baš tu negde u okolini.
St.Dushan St.Dushan 19:22 24.04.2008

Mrkli mrak

Ovo je stvarno vrhunac jedne (kičerica) vladavine, (kičerica) gradonačelnika, (kičerica) stranke.
Šta god pričao Verko=Palma=Velja=kičerica.
Dolybell Dolybell 19:31 24.04.2008

Re: Mrkli mrak

Ovo je stvarno vrhunac jedne (kičerica) vladavine, (kičerica) gradonačelnika, (kičerica) stranke.
Šta god pričao Verko=Palma=Velja=kičerica.


Ma ova država je najveći kič !
Eugenija Eugenija 20:38 24.04.2008

Re: Mrkli mrak

Ma ova država je najveći kič !

Zar je ovo drzava?

Sto se krsta tice mogu oni njega dici u nebesa ali se gresi ne iskupljuju gradnjom velikog krsta niti nosenjem na grudima od zlata. Uvek kada vidim da neko nosi brojanicu, na primer, odmah znam da je debelo gresan. I da se neko nakiti brojanicama do ramena na obe ruke to ga ne oslobadja i ne opravdava grehe koje je cinio u zivotu. Kada sam nedavno srela prijatelja kojeg sam smatrala istinskim intelektualcem i ugledala mu brojanicu na ruci mnogo sam se zamislila. Ja umesto njega. Sta se sa drzavom desava odavno mi je jasno ali sta se desava sa ljudima? Zica izmedju razuma i ludila je veoma tanka.
Jaril Jaril 20:42 24.04.2008

Re: Mrkli mrak

Ma ova država je najveći kič !
Шта је то кич?
dragan7557 dragan7557 09:18 25.04.2008

Re: Mrkli mrak

Zar je ovo drzava?


Naravno, i to "naša".
Eugenija Eugenija 14:34 25.04.2008

Re: Mrkli mrak

Naravno, i to "naša".

Ovakva kakava je trenutno, a i godinama, moja nije.
apatrid apatrid 23:37 24.04.2008

odgovor

Stvarno nisam brojao koliko je prošlo od prošlog teksta na ovu temu, ali Verko i arhitekta mi još nisu odgovorili na pitanje postavljeno preko sajta SG, iako je rok sedam dana.
Interesantna je i vest koju komentarišu kvirije na njihovom blogu, huligani zapalili momka zato što ne posti. Srednji vek. Mračni, hrišćanski, srednji vek.
jesen jesen 01:02 25.04.2008

Re: odgovor

...odrgovor nikad nećes dobiti....ja sam par puta pitala nešto, i sada i za vreme prethodne vlasti...samo stigne to obaveštenje da će odgovor doći za 7 dana.....posle toga, ništa...
Eugenija Eugenija 07:20 26.04.2008

Re: odgovor

jesen
...odrgovor nikad nećes dobiti....ja sam par puta pitala nešto, i sada i za vreme prethodne vlasti...samo stigne to obaveštenje da će odgovor doći za 7 dana.....posle toga, ništa...

Odgovarao je Verko u pocetku karijere u smislu:...''jao sta mene ceka na ovom mestu, gospodjo, tek sad vidim kako ce biti tesko....bla, bla, truc...''', a kad se ustolicio vrlo brzo se prilagodio i nista mu vise ne smeta. Svi su zdruzeni i odlicno funkcionisu cim im neko nesto zameri (sudstvo katastrofa koja ometa i policiju da radi svoj posao!) oni to odmah dozivljavaju kao napad. Jos ako kritika stigne iz prestonice, e to se najteze podnosi jer bi gradski serifi da ONI budu i prestonicka vlast. Sto se krsta tice pravoslavci ili ateisti, svi su isti kad se slast vlasti u licnom interesu moze da koristi. Cak se i rimuje da pisci ne bi pisali samo (krimi)romane o njima nego i poeziju.
ingbabic ingbabic 10:58 05.05.2008

Re: odgovor

Isti slučaj i kod mene. I sam sam poslao pitanje gradonačelniku, da li su glasine o krstu trač ili istina i nisam dobio odgovor. Nadam se da se ipak krst neće desiti...
frizbi frizbi 03:35 25.04.2008

TWIN PIKS

Ni dejvid Linc ne bi smislio zaplete kakve smislja nasa gradska vlast.
Prvo g-din filozof izjavi da je potpisivanje peticije za ocuvanje knjizare Humani cin gradjana i plemenito delo, ali da smo marionete jedne stranke. Mi oddgovaramo-tacno , marionete SDPO-a , odnopsno onoga sto je od njega ostalo-Milenica i verka.
Onda Verko raskida kampanju sa sajtom Kragujevac.co.sr na kojoj je predstavio Vidosava prezimenjuakovica, vlasnika stabna dobijenog od komunistickog Bigza, izdavaca dela Mire Markovic, navodnog disisenta, kao prijatelja, Boru Dugica i ine... Kune se u KIusturicu koji svira Ugu Cavezu i Novaka koji nikako da potpise ugovor.
Obecava biblioteci prostor u kasarnbi a ne moze da namiri vojskuy. Postavlja bezbednosne kamerte po gradu, da bi smanjio kriminal a biznismeni mu siluju maloletnice, ne gradeci Merkator na vreme.
Onda pravi zurku na sajmistuu pod nazivom Zajedno, a klinci vicu jedan drugom SIRI DALJE.
Urucuje za Djurdjevdan Monografiju Biljani Srbljanovic a LDP ovcima menja dvosobne stanove za cetvorosobne.
Natasa im poklanja knjige a oni uzvracaju povjescu Nemanjica.
Duca se isprsio i hoce da se slika, meklaud ne da detetu da ide na nOVI zELAND, IZBACIVACI IZ cETKOVE kANALIZACIJE PRETE POBEDOM, I SVI SU PROMUKLI KO DA SU SE NAPUSILI.
dj ETICA filoizofira o etici mionistarstva koje je spojilo Dom omladine sa Sumadija filmom, taman pred izbore, odnosno nasmestilo posao svojim stranackim prijateljima.
Raduju se susretu sa Evropskom predstavnicom za Drzavnu upravu a za cetiri godine nisu ispunili zakjonsku obavezu da poloze Drzavni ispit.
Pricaju o privatnoj svojini novih vlasnika Srbije a ne znaju da su prodali kulturno dobro, da novi vlasnici nisu platili nista, pa nisu cak stekli ni pravo koriscenja i besvravno gazduju, da direktor, mladjahni Jelenic deli pravdu cineci krivicno delo samovlasca i obecavajuci clanovima odbora za zzastitu knjizare da ce ih isterati iz centra Kragujevca, i ako je od mnogih mladji po petnestak i vise godina i ovo mu je prvo radno mesto. Licno autoru ovog teksta zaqbranio je kretanje u blizini upravne zgrade sto rade samo nemocnma deca kad ne znaju gde ce, ma da je par dana ranije izjavio da nema nista protiv naseg protesta ali nece da bude predmet manipulacije lokalnih politicara. O pretnjama izbacivacima i fizickim nasrtajima sda ne govorimo. Mali picipevac se sepuri manekenski a nije svestan da mu ovo nije Mali Mokri Lug ni Soping mol, odakle mu je poireklo. Klinac se napalio na fotelju a ne sme da zucne od gazdariice koja je 1978 godiste, radi kjao sekretarica u Delti i zaradila je 7 000 000 dinara koliko treba da uplati, anije zxa privatizaciju. Sposobna mala, mora da je sa Markom nosila gajbice visanja.
Kragujevac je srce srbije i kao takav se pokazao, bar onaj njegov gradjanski deo. Siricemo mrezu Svetlosti dalje, skupljacemo potpise do konacne pobede, i plavuse i policajci su ukapirali i Nezbrinuti u pcelicama shvataju znacaj knjizare samo se ovi drhturavo drze foteljica koje izmicu i uporno talambasaju- Marionete, marionete...
Vidimo se na vanredn oj sednici posle uskrsa, da ne gresim dusu na veliki petak, vraticemo mi Djuru na lIPAR, vIDOSAVA U pARIZ, IZGRADICEMO VECU ILEPSU KUCU AKADEMIKA SREJOVICA, oDRADITI jOAKIM fEST, ISPLATITI VASER KREDITE, Sergeja Cetkovica ispratiti u Crnu Goru, odfrulati sa Borom Dugicem, popiti neku sa Vladom Georgijevim i odputovati s Colom do podslugova. Al vi na Evroviziju necete stici. Kasrte su rasprodate a posle 11 maja gubite pravo na akreditacijhe. Krstovi su dovoljno veliki, Vladika je dovoljno gresan jer ne moze da spava od buke u kaficima pa mu ih Savet za bezbednost po narudzbini zatvara, drzava je sekularno a Kosovo nije Srbijha, bice mozda jednog dana Evropa kad se granice otvore i sve postane beskrajni Vavilon evropejskih snaga. A tada ce prosirena Mreza Svetlosti vec toliko narasti da ce prevazici moc Bosanskih piramida.
A faraoni? Mogiu da umru, jer su spomenike sebi vec sagradili. Na izgled za zivota a ustvari politicki posthumno. Samo omi to jos ne znaju. A vi koji citate ovaj komentar Sirite temu Dalje
Lordiaco Lordiaco 13:24 25.04.2008

DOSTA KRSTOVA - I BOG JE OTIŠAO U SVET

Gradonačelnik uvaženi kao i njegovi golubovi u golubarniku koji je veći nego mnogi stanovi gde žive njegovi sugradjani, ne verujem da će ikada pročitati ovaj ili onaj blog iz prostog razloga što barata internetom isto toliko kao i njegovi golubovi na koje je tako ponosan! Nažalost, a i srećom, rodjen sam i odrastao u Kragujevcu do sredine 70-tih kada mi je KONAČNO puklo pred očima i polako sam digao sidro ZAUVEK iz propadajuće državne tvorevine Jugoslavije.
Opet danas, kada uporedim anarhičnu i kvazi demokratsku Srbiju, ta Jugoslavia nam je puno toga omogućila, bar da putujemo, vidimo sveta i vidimo kako drugi narodi žive, za razliku od REZERVATA KOJI SE ZOVE SRBIJA!
Izvinjavam se na mom ne baš dobrom srpskom, koji iako mi je maternji lošije baratam nego nekim tamo švedskim!

Hvala
frizbi frizbi 14:56 25.04.2008

Moram da sprecim jos jednu sesticu-67 kome

Setam srcem kao od stakla sto rece Debora Hari kod Brakusa u 15 45 u izvodjenju Vroooma.
Setam ulicama Gradanskog grada i ne mogu da verujem
Nocas oko pola dva krenuo sam ka Gradskom Sajmistu na sjajnu zurku sa koje se vratih Galetovim taxijem oko pola sest.
Svanulo je jutro iznad crkve Kg spasa, a ja sam se dovlacio sporim korakom do tople postelje.
I popih Guaranu oko podneva i krenuh kao ulicni hodac u pocasni krug da pregledam Balkan, Oblomov, Don kafe, Tunel-Ernesta Sabata, Adama Zagajevskog sam iscitavao uz Lav 7 sa antidemokraTSKOG BLOGA KAD PRED BUDUCOM GRADSKOM bIBLIOTEKOM kod mice knjizara NASA OGLASNA TABLA, POLA METRA SA METAR IPO NA ZGARISTU POPUTR hRISTA.
dICICEMO GRADF NA NOGE ZBOG METAR KVADRATNI NASIH DUSA VRAZAPETIH NA kRST.
aNOTHER bRICK IN THE hOME OF dRAGOSLAV sREJOVIC lEPENSKA vENERA I SHUMA.sr krecu u jos jedan Kg Maraton pobede Radikalnog Liberalnog Gradanskog Kospopolitizma iz Petog parka i velikog Brata iz nuta i spolja u Alefu koji vas gleda iz duse Milosa nepismenog prosvetitelja. Joakime, crni sine, sta si trazio u ovom gradu Niscih gde se rodio i Djordje Milosavljevic sa Golom Verom kao ovaplocenjem suisida Nepravde. Sirite jos Tamo DaLEKO OVU lOKAL pATRIOTSJKU NE SOVINISTICKU PRICU.

Despot Frizbislav Zlatousti
jesen jesen 22:39 25.04.2008

Re: Moram da sprecim jos jednu sesticu-67 kome

...ja SIRIM DALJE ali samo istinu.....a ti si malo preterao i trpas u jedan kos i babe i zabe...batali vise Srejovicevu kucu...kuca je prodata jos pre cetiri godine, a prodali su je naslednici....prema tome, onaj ko je kupio ima pravo i da je rusi, sto bi on pravio muzej ako se toga nisu setili ni naslednici ni ondasnje vlasti koje su mogle da isplate naslednike...a na vlasti je bio DOS!!!..Pored toga, ko si ti da prozivas Vidosava Stevanovica?...Dobio stan? sta je tu sporno......svi koji zive u stambenim zgradama gradjenim pre 90te su uglavnom "dobili" stanove, ako ne oni onda njihovi roditelji, babe i dede...itd.......Ja cu da "sirim dalje" ali ce mnogi zbog takvih kao sto si ti odustati.....
frizbi frizbi 10:42 26.04.2008

VELIKA BIG BLEK BELA SABATH

Uskrsnja Nirvana #Link Replika: 0NI KNJIZARA NI KRST!
BIBLIOTEKA I PIRAMIDA sa svevidecim okom Velikog Brata koji sve nadgleda iz autobusa kojim putuju Svemirski kauboji kao autostoper kroz galaksiju
CITAT ZA KRAJ, kada cu prekriti Blogerski zivot tisinom: Gomila reci je slabasna maska za nedostatak tisine-David Albahari zbirka Jednostavnost, Rad Bg , devedesetih godina.
Ja sam nasao tisinu u dubini svopga srca koje kuca u ritmu tam-tama
A TI siri dalje Mrezu Svetlosti
frizbi frizbi 13:41 26.04.2008

Razjasnjenje

Ostavicu se blogova kad objasnim ono sto pricam celog zivota. Nista nije samo crno ni samo belo,m postoji i SVETLOST i tama postoji i Evropa i Rusija i Siri dalje Evropsku Srbiju, i Pravoslavlje i Katolicanstvo i Rok i folk i Tehno i Klasika, ali ako negirate jedno dosli ste do oksimorona da negirate sebe.
Moja provokacija sa parolom Siri dalje nije oznaka mog politickog opredeljenja vec je rec o najboljem sloganu koji siri pozitivnu energiju, ali mislim da Evropa zdaj. Zato, ako me bas pitate ja sam za ne postizbornu vec Predizbornu koaliciju proevropskih sbnaa koje sire dalje kosmopolitsku ideju. Srbija bez granica, Srbija u evropi, sve jedno mi je da li ce pobediti koncepcija Kristala ili koncepcija Idola. Najbolje bi bilo da svi objavljuju u javnom servisu PGP prave Europske srbije. A onda ce biti knjizara, CuvaCE SE lEGATI, rODBINA NECE DA PRODAJE DEDOVINU I NECEMO IMATI HIPERPRODUKTIVNU sKUPSTIMU KOJA DONOSI mILIJARDU ZAKONA ALI NIJE DONELA ZAKON O rESTITUCIJI, SET ZAKONA O KULTURI ZAKON O LUSTRACIJI sa zabranom rada na jacvnim funkcijama i u upravi od pet godina za one koji su uprljali ruke i dusu. i zakon o udruzenjima Gradjana. I zakon o izmeni zakona o privatizaciji. I ustav koji nije virtuelan. I Srbiju i Kosovo, ponovo zajedno za Evropsku uniju. Sa OSTASLIMA.uTOPIJA?ne. vIDIMO SE POSLE DJURDJEVDANA. a STRATEDZIK MARKETINZI, CESIDI I OSTALE STATISTIKR SAMO SU DOBRO PLACENE AGENCIJE ZA FORMIRANJE JAVNOG MISLJENJA. nAJBOLJE BI BILO DA SVI STAVIMO SLUSALICE U USI I ISKLJUCIMO SE
jesen jesen 19:52 26.04.2008

Re: Razjasnjenje

Ostavicu se blogova kad objasnim ono sto pricam celog zivota
...ovo je super mesto da objasnis sve sto te muci a i da nemas sta da objasnis zasto bi se odrekao blogovanja, pa tek si poceo tj ti si ovde pionir....
frizbi frizbi 13:41 26.04.2008

Razjasnjenje

Ostavicu se blogova kad objasnim ono sto pricam celog zivota. Nista nije samo crno ni samo belo,m postoji i SVETLOST i tama postoji i Evropa i Rusija i Siri dalje Evropsku Srbiju, i Pravoslavlje i Katolicanstvo i Rok i folk i Tehno i Klasika, ali ako negirate jedno dosli ste do oksimorona da negirate sebe.
Moja provokacija sa parolom Siri dalje nije oznaka mog politickog opredeljenja vec je rec o najboljem sloganu koji siri pozitivnu energiju, ali mislim da Evropa zdaj. Zato, ako me bas pitate ja sam za ne postizbornu vec Predizbornu koaliciju proevropskih sbnaa koje sire dalje kosmopolitsku ideju. Srbija bez granica, Srbija u evropi, sve jedno mi je da li ce pobediti koncepcija Kristala ili koncepcija Idola. Najbolje bi bilo da svi objavljuju u javnom servisu PGP prave Europske srbije. A onda ce biti knjizara, CuvaCE SE lEGATI, rODBINA NECE DA PRODAJE DEDOVINU I NECEMO IMATI HIPERPRODUKTIVNU sKUPSTIMU KOJA DONOSI mILIJARDU ZAKONA ALI NIJE DONELA ZAKON O rESTITUCIJI, SET ZAKONA O KULTURI ZAKON O LUSTRACIJI sa zabranom rada na jacvnim funkcijama i u upravi od pet godina za one koji su uprljali ruke i dusu. i zakon o udruzenjima Gradjana. I zakon o izmeni zakona o privatizaciji. I ustav koji nije virtuelan. I Srbiju i Kosovo, ponovo zajedno za Evropsku uniju. Sa OSTASLIMA.uTOPIJA?ne. vIDIMO SE POSLE DJURDJEVDANA. a STRATEDZIK MARKETINZI, CESIDI I OSTALE STATISTIKR SAMO SU DOBRO PLACENE AGENCIJE ZA FORMIRANJE JAVNOG MISLJENJA. nAJBOLJE BI BILO DA SVI STAVIMO SLUSALICE U USI I ISKLJUCIMO SE DO 11 MAJA UJUTRO, A ONDA DA GLAsamo po svojoj svesti i savesti. Pa kom opanci a kom obojci sto bi reko Velja.
Moj ppokojni prijatelj Proka Arheolohg jednom prilikom mi rece:Frizbi, sto ti ne ucutis. To ti kaszem ne zato sto me smaras, nego zato sto te niko ne razume. Malo je ljudi tako siroke duse, da razume sve. To je oksimoron tvog zivota, bacas bisere pred svinje a svinje bi da te prozderu. Zato sto mediokritet ne zeli da cuje istinu, jer ovaj svet je izgradjen od lazi.
Bog da mu dusu prosti i Proka je govorio istinu, ali mu Srce i Mozak nisu izdrzali. Da se ne bi i ja potrosio skroz na skroz Cutim da smo zauvek u Klopci.
POzdrav Coletu. Necu vise Dece mi
PasaZadek PasaZadek 22:04 26.04.2008

Šta to radu Krstojevcu gradu?

Dok ne podignu taj peti krst po redu u Kragujevcu, evo kako bi mogao da izgleda:

frizbi frizbi 14:14 14.05.2008

Sta se desava

Nista se ne desava i niko nikog ne shvata
Dusan Kojic-rane osamdesete

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana