In memoriam| Na današnji dan

Kratko i jasno - 5. Oktobar

Spiridon RSS / 05.10.2018. u 09:50

images?q=tbn:ANd9GcT2Nt5qbxXQzn7l5GDb8jDjwrwv9zpLQPSY8-uBOYfArKDeJIEP9A

Peti oktobar je dan koji mi budi lepe uspomene na pad jednog loseg rezima koji nam je doneo puno nesrece i patnje. Kasnije je ubijen nas premijer Zoran Djindjic i od tog trenutka su kola ponovo krenula nizbrdo. Tu cinjenicu mnogi namerno ignorisu i koriste podmukle argumente da bi onemogucili eventualno ponavljanje slicne gradjanske inicijative. 

Srbija je (trenutno) skrenula sa svoga puta kada je ubijen premijer i to nema nikakve veze sa petim oktobrom koji je bio dan kada je pao Milosevicem rezim.

To nemojte nikada da zaboravite. 

 

 



Komentari (592)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:53 06.10.2018

Re: Prikladna glazba...

Mada sam ja Jadranku okačio iz nekih drugih razloga. Fantastično kako se ljudi koliko god pametni bili teško odriču svojih mladalačkih zabluda. Verovatno bi im to izgledalo kao samoizdaja. A nije.
Baš šteta.


Znam.
Ovde je ionako uvek '95.


+ kad smo kod mladalačkih zabluda i te godine: nikada se nisam odrekao ove stvarke!

vrabac_onaj vrabac_onaj 15:12 06.10.2018

Re: Prikladna glazba...

stefan.hauzer


Znam.
Ovde je ionako uvek '95.


Ja to volim da kažem: "Neki misle da u Kolarčevoj još uvek stoji kordon".


P.S.
Ja se pre neki dan setih ovog filma:



i od svih mogučih godina, uhvati me nostalgija za '93.
Pa se zabrinuh za svoje zdravlje
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:21 06.10.2018

Re: Prikladna glazba...

Nego Stefane, jesi još tu?

Nema veze, i ako nisi, malo pričam sam sa sobom i onako okolina za mene poodavno misli da nisam baš svoj.

Elem, ne znam da li si gledao ovaj cert (a verujem da jesi):

Pj Harvey - Live 2016

E vidiš, ta žena lepo matori. Baš lepo matori.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:46 07.10.2018

Re: Prikladna glazba...




i Mick Harvey, takođe. Sad bi mogao i jednu blasfemiju da izreknem, ali odćutaću.

+ samo da je ovo najznačajniji engleski album u ovom veku, pogotovo što je najavio brexit pre nego je i bilo ko bio svestan tog sranja.



vrabac_onaj vrabac_onaj 10:56 07.10.2018

Re: Prikladna glazba...

stefan.hauzer


+ samo da je ovo najznačajniji engleski album u ovom veku, pogotovo što je najavio brexit pre nego je i bilo ko bio svestan tog sranja.



Ah ta deplorable Polly
spinoza spinoza 11:46 07.10.2018

Re: Prikladna glazba...

Spiridon
maksa83
u
...za časne starine u uglu.


Imam drugara (onaj što mu je šurak Dejan Vuk Stanković) koji briljantno "prepevava" pesme, npr. Karleušino "Zovem se Jelena, Jelena, zar mi se ne sećaš vimena", pa "Dođe mi, da stisnem tvoje vime" (ne figurišu samo vimena, saćevidite), a ovo od Jadranke Stojaković što si okačio je prepevao u "sve smo mogli mi da je duži bio dlan", i ja sad to mogu da čujem samo tako, upropasti mi nesoj ovu prelepu pesmu.


placem i zena me gleda cudno ...

Zbuniš žene oko sebe pa ih iskoristiš (no pun intended)

Jutros se ja glupiram pred ženom i mlađom ćerkom u kuhinji kako želim 4 (slovima "četiri" krosana za doručak), usput igram, pevam opere i glumim sumo-rvača tako što ističem i naduvavam ionako sve veći stomak.

I ide haha fora neko vreme pošto je meni odvojen samo jedan, recimo mizeran krosan, al onda primetim da mi je ćerka (22) smršala pošto previše radi pa posle posla u kafanu do posle ponoći, gde voli i da cugne, ljubi je tajo i tatina očeva strana (pola ih se lečilo po bolnicama od alkoholizma).

I, iako rođena ovde u UK srpsku tvrdoglavost je doktorirala još kao tinejdžerka kaže e baš neće da pojede ni svoj ceo krosan nego meni da pola, suma sumarum 1.5, daj šta daš mislim se ....

vrabac_onaj vrabac_onaj 12:40 07.10.2018

Re: Prikladna glazba...

spinoza
Spiridon
maksa83
u
...za časne starine u uglu.


Imam drugara (onaj što mu je šurak Dejan Vuk Stanković) koji briljantno "prepevava" pesme, npr. Karleušino "Zovem se Jelena, Jelena, zar mi se ne sećaš vimena", pa "Dođe mi, da stisnem tvoje vime" (ne figurišu samo vimena, saćevidite), a ovo od Jadranke Stojaković što si okačio je prepevao u "sve smo mogli mi da je duži bio dlan", i ja sad to mogu da čujem samo tako, upropasti mi nesoj ovu prelepu pesmu.


placem i zena me gleda cudno ...

Zbuniš žene oko sebe pa ih iskoristiš (no pun intended)

Jutros se ja glupiram pred ženom i mlađom ćerkom u kuhinji kako želim 4 (slovima "četiri" krosana za doručak), usput igram, pevam opere i glumim sumo-rvača tako što ističem i naduvavam ionako sve veći stomak.

I ide haha fora neko vreme pošto je meni odvojen samo jedan, recimo mizeran krosan, al onda primetim da mi je ćerka (22) smršala pošto previše radi pa posle posla u kafanu do posle ponoći, gde voli i da cugne, ljubi je tajo i tatina očeva strana (pola ih se lečilo po bolnicama od alkoholizma).

I, iako rođena ovde u UK srpsku tvrdoglavost je doktorirala još kao tinejdžerka kaže e baš neće da pojede ni svoj ceo krosan nego meni da pola, suma sumarum 1.5, daj šta daš mislim se ....



Ja tako nedavno pokušao da se domognem komada jagnjetine, igrajuči na sažaljenje. Ono kao, jadna mala jaga, bila tako slatka, trčala po livadi itd.
Ali đavola, mala zna za jadac, lapa onu jagnjetinu, gleda me onako lukavo uz reči: "Neka, neka, nek je jadna al je zato ukusna".
veselica veselica 12:51 07.10.2018

Re: Prikladna glazba...

I ide haha fora neko vreme pošto je meni odvojen samo jedan, recimo mizeran krosan, al onda primetim da mi je ćerka (22) smršala pošto previše radi pa posle posla u kafanu do posle ponoći, gde voli i da cugne, ljubi je tajo i tatina očeva strana (pola ih se lečilo po bolnicama od alkoholizma).




ti si moj idol.
ljubi cerku koja sigurno zna da se kaze kroAsan

spinoza spinoza 13:14 07.10.2018

Re: Prikladna glazba...

vrabac_onaj

Ja tako nedavno pokušao da se domognem komada jagnjetine, igrajuči na sažaljenje. Ono kao, jadna mala jaga, bila tako slatka, trčala po livadi itd.
Ali đavola, mala zna za jadac, lapa onu jagnjetinu, gleda me onako lukavo uz reči: "Neka, neka, nek je jadna al je zato ukusna".

Dok su male prepametne su, i sve je teže modernom "muškarcu" da ih ubedi da im tolika pamet nije potrebna
spinoza spinoza 13:36 07.10.2018

Re: Prikladna glazba...

veselica
I ide haha fora neko vreme pošto je meni odvojen samo jedan, recimo mizeran krosan, al onda primetim da mi je ćerka (22) smršala pošto previše radi pa posle posla u kafanu do posle ponoći, gde voli i da cugne, ljubi je tajo i tatina očeva strana (pola ih se lečilo po bolnicama od alkoholizma).




ti si moj idol.
ljubi cerku koja sigurno zna da se kaze kroAsan


Ona zna, a ja sam tvrdoglav (književni prigrevački za challenged pismenost

Al moram da se pohvalim tom tvrdoglavošću (da mi roditelji nisu iz Like možda ne bih ovom prilikom)

Vozim jednom i žena me ispravlja -kaže ne kaže se "žmigavac" nego "migavac".

Tu ti ja, ne zvao se Miško iz Prigrevice, utvrdoglavim pa počnem to "žmigavac" vredno da naglažavam i zvučno i vizuelno do te mere da se i ona zaljubi u moju izvedbu posle nekog vremena

I hoće li mi neko reći hvala za trudbeništvo po pitanju Srskog jezika - neće



Btw, "krosan" je in line sa univerzalnim jezičkim pravilima gde, uopšte geneze reči, u proseku, gde reči gravitiraju ka formama što zahtevaju manju upotrebu energije, i meni je "kroasan" bliža po temebrametnu, romantizmu, Betovenu i RnRu, nego sam food-lingo neoprezno pojednostavio

... pa tako, mi mladež što smo rođeni kasnije, volimo malo više divljine nego što bi se reklo po foliranju na blogu, i ovo dole odvrćemo do daske pri sunačanom danu i uz otvorene prozore i vrata

veselica veselica 13:50 07.10.2018

Re: Prikladna glazba...

... pa tako, mi mladež što smo rođeni kasnije, volimo malo više divljine nego što bi se reklo po foliranju na blogu, i ovo dole odvrćemo do daske pri sunačanom danu i uz otvorene prozore i vrata





sve sam te poslušala, do daske..............

blogovatelj blogovatelj 04:29 10.10.2018

Re: Prikladna glazba...

"Zovem se Jelena, Jelena, zar mi se ne sećaš vimena", pa "Dođe mi, da stisnem tvoje vime" (ne figurišu samo vimena, saćevidite), a ovo od Jadranke Stojaković što si okačio je prepevao u "sve smo mogli mi da je duži bio dlan", i ja sad to mogu da čujem samo tako, upropasti mi nesoj ovu prelepu pesmu.


Budisav na ulici, Budisaaaaav!
NNN NNN 23:40 05.10.2018

Saglasan sa Spirom!!!!

Zvanično prosečna plata za septembar 2000. je bila 79 mearaka (=40 evra)
pre 5. oktobra smo imali zločinački režim koji je doveo zemlju u ratove, siromaštvo, bombardovanje, sankcije, dugove, inflaciju, izolaciju, ksenofobiju, govor mržnje, zastrašivanje, prebijanja, političke likvidacije, itd.
Potpuno je opljačkan penzioni fond, devizna štednja, devizne rezerve...
penzije i dečji dodaci su kasnili više od godinu dana (i sve je to "lopovski" režim posle 5. oktobra vratio! + vratili su nas u UN i kopnenu zonu bezbednosti - to je valjda jedina teritorija koju smo "osvojili" u novijoj istoriji)
...
i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!



aureus aureus 23:44 05.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

NNN

i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!

А свако ко мисли да је деведесетих било боље него данас, нек изабере годину из деведесетих у коју би желио да се врати, па да продискутујемо мало како је било те године.
Ајде да се 1990. не рачуна, мада ни она ни по чему није била добра.
alselone alselone 23:45 05.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Koji meč ne ide onako kako si očekivao ovako kasno, pa si toliko ljut?
maksa83 maksa83 23:54 05.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!

Извини се онима с прве стране !
NNN NNN 23:54 05.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

pazi, 90-ih je bilo bolje vrlo malom krugu povlašćenih (npr. oni koji su mogli da kupuju devize po zvaničnom kursu i prodaju ih za 10 ili 100 puta više i raspolagati tuđom mukom)
+ tu dolazi i neki relatino širok spektar podobnih parazita sa nekih sitno-rukovodećih pozicija, koji su tih godina bili zaštićeni od mobilizacija, dobili državne stanove, kola, imali stabilna radna mesta na kojima nisu radili ništa, ždrali i guzili po službeim putovanjima u nekim srednjim godinama (a sada ne da im se ne diže, nego je pitanje da li im adekvatno koristi i za pišanje) i sada mogu da pričaju da im je tada bilo bolje makar iz čisto bioloških razloga.
sweet64 sweet64 00:01 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

NNN
Zvanično prosečna plata za septembar 2000. je bila 79 mearaka (=40 evra)
pre 5. oktobra smo imali zločinački režim koji je doveo zemlju u ratove, siromaštvo, bombardovanje, sankcije, dugove, inflaciju, izolaciju, ksenofobiju itd.
Potpuno je opljačkan penzioni fond, devizna štednja, devizne rezerve...
penzije i dečji dodaci su kasnili više od godinu dana (i sve je to "lopovski" režim posle 5. oktobra vratio! + vratili su nas u UN i kopnenu zonu bezbednosti - to je valjda jedina teritorija koju smo "osvojili" u novijoj istoriji)
...
i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!





Tačno ti svako slovo. Ali.

Sve što se posle tog 5. X desilo bilo je neminovno, svejedno na ubistvo čoveka kojeg sam malo je reći poštovao, a pre bi se reklo voleo. Zbog energije, metafora, odlučnosti, harizme, preduzimljivosti ...

Predlažem da svako od vas ovde napravi jedan misaoni eksperiment, pod jednim više nego jednostavnim uslovom. Da bude iskren, do bola iskren pre svega prema sebi a posledično i prema puku. Šta bi/kako bi bilo danas 5. X 2018. da je ZĐ ostao živ?
Natuknjujem i dve "male pomoći" - setite se da se radi o zemlji u kojoj je Drakče iz "Rođaka sa sela" apsolutno nacionalno omiljeni lik, toliko da je čak pobedio sa pesmom Ružo rumena u onoj 60 omiljenih narodnih, pretekavši sve Tozovce, Tome i Cuna. I druga, setite se nosača kovčega (množina), u rubrici "Gde su, šta rade", a za poneke i u "kucamo na vrata zaboravljenih asova". Daklem, uzdanice.
Samo iskreno, molim.

NNN NNN 00:02 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

alselone
Koji meč ne ide onako kako si očekivao ovako kasno, pa si toliko ljut?
Nema danas ništa,
u nedelju kreću Odbojkašice 2. fazu i mogle bi iz prve dve utakmice, gde su apsolutni favoriti, da bukvalno već obezbede 3. fazu - objektivno su u najužem krugu kandidata za medalju
+ što tada kreće i Masters u Šangaju.
NNN NNN 00:04 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Извини се онима с прве стране !

Nisam stigao sa pročitam komentare,
ali svako ko misli da je 4. oktobra 2000. bilo bolje nego 5. je potpuni imbecil, ili maja gnojković (što mu dođe na isto)
...što reče neko "nek jedu bez leba - da pojedu više"
dobar tek želim
Spiridon Spiridon 00:09 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

..što reče neko


deki stankovic to rece ...
NNN NNN 00:16 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

da je ZĐ ostao živ

pa nije on svetac,
niti je bio imun na vlast...
npr. na predsedničim izborima gde u drugi krug ubedljivo prolaze Koštunica i (njegov kandidat) Labus,
on implicitno poziva na bojkot 2. kruga (tada je bio neophodan cenzus od 50%), tj. na bojkot svog kandidata!!!!???????!!!!!!!!!
samo da ne pobedi, sada već glavni rival u raspodeli kolača, Koštunica
i time ubijajući legitimitet vlasti, duva u jedra šešelju (koji su bili 3.)
a koji je kasnije dodatno ojačao da je organizovao atentat na njega!
dakle Điniđić je izabrao veće zlo!

zemlji u kojoj je Drakče iz "Rođaka sa sela" apsolutno nacionalno omiljeni lik, toliko da je čak pobedio sa pesmom Ružo rumena u onoj 60 omiljenih narodnih, pretekavši sve Tozovce, Tome i Cuna

Nisam upoznat, ne znam po kom kriterijumu je biran pobednik,
ali sama činjenica da je to izabrano znači da kriterijum nije bio dobar.
I druga, setite se nosača kovčega (množina), u rubrici "Gde su, šta rade"
Jedan od nosača je sada tamo gde je onaj unutra bio pre 5. oktobra - zbog toga se najviše i trudi da negira tekovine i relativizira i razvodni, obesmisli i izokrene činjenice - jer se boji nekog novog 5. oktobra!
alselone alselone 00:22 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

npr.


Ili još ranije kada je uveo SPS u koaliciju, neformalno naravno. Tako brzo posle petog oktobra.
Ono gnjilog Baneta Ivkovića.
sweet64 sweet64 00:32 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

NNN


A onda smo preslikani po stavu za sve. Hoću da kažem da je Spira to stavio u neodvojivu celinu u samom blogu, 5. X i ZĐ, što i jeste bilo tada tako ali se posle sve rastočilo, izgubilo oblik a time i smisao, samo što je njegova smrt sve to samo ubrzala (mislim ZĐ a ne Spiridon, pu pu pu).

Nisam upoznat, ne znam po kom kriterijumu je biran pobednik,
ali sama činjenica da je to izabrano znači da kriterijum nije bio dobar.


Ma kriterijum je naprotiv super kao Sberbank, pravi indikator i lakmus za bilo kada i bilo koje izbore, nema tu bre, dok se ne lupi šakom o astal, dok se malo ne čačne sa strane, a pri tom seljački oštrouman da nas sve redom obrlati. A nama lepoooo.
Ovom narodu bre mora da se pušta "Nije teško biti fin" i to razume, ali "Mile protiv tranzicije" teško brate, kad se prepoznaje ko u novom ogledalu.
milisav68 milisav68 06:43 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

sweet64
setite se da se radi o zemlji u kojoj je Drakče iz "Rođaka sa sela" apsolutno nacionalno omiljeni lik, toliko da je čak pobedio sa pesmom Ružo rumena u onoj 60 omiljenih narodnih, pretekavši sve Tozovce, Tome i Cuna.

Upadaš u zamku - to nema nigde samo u Srbiji, na Balkanu....

Malo, malo pa može da se pročita rezultat neke slične ankete (negde u svetu), gde recimo Šakira "šije" Bitlse ili Majkla Đeksona...

A kamo sreće da Drakče "šije" Radašina po popularnosti...


anonymous anonymous 06:56 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

aureus
NNN

i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!

А свако ко мисли да је деведесетих било боље него данас, нек изабере годину из деведесетих у коју би желио да се врати, па да продискутујемо мало како је било те године.
Ајде да се 1990. не рачуна, мада ни она ни по чему није била добра.


J....koja si ti pamet ?

Ne, nego ajde da uzmemo 1943-ću ?


milisav68 milisav68 07:14 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

anonymous
Ne, nego ajde da uzmemo 1943-ću ?

Bolje `48.


mariopan mariopan 07:38 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

aureus
NNN

i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!

А свако ко мисли да је деведесетих било боље него данас, нек изабере годину из деведесетих у коју би желио да се врати, па да продискутујемо мало како је било те године.
Ајде да се 1990. не рачуна, мада ни она ни по чему није била добра.


A ko to misli?

Da li je to neko na blogu rekao?
mariopan mariopan 08:06 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

NNN
pazi, 90-ih je bilo bolje vrlo malom krugu povlašćenih (npr. oni koji su mogli da kupuju devize po zvaničnom kursu i prodaju ih za 10 ili 100 puta više i raspolagati tuđom mukom)
+ tu dolazi i neki relatino širok spektar podobnih parazita sa nekih sitno-rukovodećih pozicija, koji su tih godina bili zaštićeni od mobilizacija, dobili državne stanove, kola, imali stabilna radna mesta na kojima nisu radili ništa, ždrali i guzili po službeim putovanjima u nekim srednjim godinama (a sada ne da im se ne diže, nego je pitanje da li im adekvatno koristi i za pišanje) i sada mogu da pričaju da im je tada bilo bolje makar iz čisto bioloških razloga.


A da li je neko rekao ovde na blogu da mu je tada bilo bolje pa ga ti ovako lepo naranio govnima?

Šta misliš zašto sam ja i onoliki narod okapavali po protestima?

PA DA POHAPSE BAGRU.

A znaš zašto je nisu hapsili?

Zato što im to nije ni bio zadatak za koji su dobili lovu izvana.
Zadatak im je i bio da danas budemo ovakvi. Da pripreme teren za potpuno uništenje zemlje, ekonomski pre svega, da uđu strane banke, da narod bude gladan i apatičan, da mogu da nam rade šta hoće.
I rade nam.
Šta ima da se bunimo?
Pustili smo ih da to urade.
Danas znam da nismo ni mogli da ih sprečimo.

Možda je Đinđić i verovao da to može da uradi, da jednom budemo ljudski uređena zemlja. Ako je hteo to da uradi (ne znam jer nije stigao) onda verujem da je zato i ubijen, zato što krajnji cilj nije ni bila uređena zemlja nego ekonomsko ropstvo u kome smo danas.
Tačno smo tamo gde su nas hteli.
Onima koji su to odradili za nagradu je ostalo da pokupe šta im se svidi, za šta njihovi finansijeri nisu bili zainteresovani, pa otuda pljačkaška privatizacija i sva beda koja je iza toga došla.

Milioni ljudi su ostali bez posla i prihoda. Ako veruješ da su otpušteni radnici živeli bolje posle Slobe grdno se varaš, plata je možda bila veča ONIMA KOJI SU JE IMALI ali je milioni radnika više nisu imali, nisu imali ništa, imali su porodice i decu i jednini prihod im je bila neka fabrika koju su za dž dali nekom zaslužnom članu te bande.

Vezivali su se lancima za kapije fabrika, sekli su prste i vešali se u fabrikama, šta misliš zašto? Gladovali su i oni i njihova deca a potrajalo je nepodnošljivo dugo.


Ako ne poznaješ ljude koji nemaju ni posao ni penziju a imaju 30 godina radnog staža, omatorili su gladujući, radeći sezonski, služeći po kućama, i bez posla su svih tih 20 godina, dođi da te upoznam sa nekima od njih koji bez ikakvih prihoda preživljavaju sreću što su im radna mesta dekretom ukinuta a fabrike zatvorene ili prodate za siću.

I možeš do sutra da psuješ majku Sorošku nismo ni prva ni poslednja zemlja kojoj su baš to uradili, istom matricom, istim "demokratskim" putem, izvade lovu i plate malu grupu ljudi koja će da im servira celu jednu zemlju na tacni.

Uvek dobro uložene pare.
milisav68 milisav68 08:18 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan


mariopan mariopan 08:52 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

milisav68
mariopan



Fala Milisave, malo me iznerviralo ali sad sam dobro.
blogovatelj blogovatelj 09:55 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!


Takoe. Pretpostavljam da si mislio i na Tasu i anonimusa.
NNN NNN 10:14 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

blogovatelj
i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!


Takoe. Pretpostavljam da si mislio i na Tasu i anonimusa.

Pa lepo i jasno sam napisao SVAKO,
dakle da se ne ograničavamo samo na ono što mariopan kaže "na blogu" (a nisam stigao da pročitam prethodno komentare), mislim svako svako i RTS, Pinku, Hepiju, Tviteru, FB, Alibunaru, Ameriki... SVAKO!
Ako ne poznaješ ljude koji nemaju ni posao ni penziju a imaju 30 godina radnog staža, omatorili su gladujući, radeći sezonski, služeći po kućama, i bez posla su svih tih 20 godina, dođi da te upoznam sa nekima od njih koji bez ikakvih prihoda preživljavaju sreću što su im radna mesta dekretom ukinuta a fabrike zatvorene ili prodate za siću.

Jao baš ti hvala, znaš, živeo sam na Marsu
(i odatle nekoliko godina izdržavao svoje roditelje koji su sa 30+ godina radnog staža ostali bez posla)
pljačkaška privatizacija
...JE POČELA ZA VREME MILOŠEVIĆA!!!!!
(samo smo bili zauzeti oslobađanjem Vukovara i šešeljevim "duhovitim" doskočicama na svim televizijama, pa nam ta "sitnica" malčice promakla)

i ta privatizacija i dalje traje i šešelj je i dalje na svim televizijama, a možda oslobodimo i Gazivode.
mariopan mariopan 10:26 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

NNN

pljačkaška privatizacija
...JE POČELA ZA VREME MILOŠEVIĆA!!!!!


Da, i baš zato sam išla na proteste, da pohapse bagru.

Jesu li?

i ta privatizacija i dalje traje i šešelj je i dalje na svim televizijama


Jeste, i Šešelj na televizijama, i Vučić, i Farma i rijaliti u kojima se devojčice napumpanih usana i grudi prodaju za siću, i kriminalci pravo iz zatvora na televiziju, bezakonje na sve strane, i baba koja utokom rešava svoj problem...sve je to posledica onoga što nisu uradili a ja sam verovala da hoće, ne i uzrok, malo si pomešao stvari.

edit

Da budem još jasnija, peti oktobar je prodat pre nego što je počeo. Prodali su ga oni sa bine.
Verujem da nisu svi znali da je prodat (možda anonimus nije znao, recimo) jer da bi uspeo morali su imati i časne ljude na bini, dakle to je uzrok svega što danas imamo i što ti ovde tačno opisuješ kao katastrofu.
Ako to nije jasno posle svega što nam se desilo ne znam kada će nam biti jasnije?
milisav68 milisav68 10:41 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan
Fala Milisave, malo me iznerviralo ali sad sam dobro.

To, kafa (rakijica i cigara) smiruje.

Ko čačne u Sveti Peti Oktobar nek jede govna.

A ovamo, demokratija, dijalog, uvažavanje sagovornika....
mariopan mariopan 10:47 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

milisav68
mariopan
Fala Milisave, malo me iznerviralo ali sad sam dobro.

To, kafa (rakijica i cigara) smiruje.

Ko čačne u Sveti Peti Oktobar nek jede govna.

demokratija, dijalog, uvažavanje sagovornika....


E, to dete nam je krepalo još u pelenama.
zemljanin zemljanin 11:13 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

prvo, svako pravno lice je moglo da kupije devize po zvanicnom kursu ukoliko je poslovalo sa inostranstvom ... mnogo puta, bez ikakvih veza, sam koristio tu mogucnost ... siguran sam da je bilo i zloupotreba.

drugo, mogao bih da navedem neke godine koje su mi bile bas OK iz tog perioda, lova je tu, zenske, kola, zurke, posao, putovanja itd. ... ali sam ipak bio na svakom pojedinacnom mitingu protiv rezima i nepravde jer je to bio osecaj ispravnog ... nisam prisustvovao 5.oktobru jer je bilo isuvise masovno i organizovano za moj ukus (iskljucujem beogradjane jer njima nije bio potreban organizovani prevoz).

trece, imao sam nade posle oktobra ali i rezerve, kada su krenule Uredbe, neprocesuiranje pljacke Skupstine, amnestije za pobegulje i religija u skolama - ma dovidjenja ... igrom slucaja upoznao sam celo drustvo kad su osnivali DS pa ni tada a ni kasnije nisam verovao da je to ekipa koja je sposobna za smisleno upravljanje drzavom ... ali sam ih podrzavao jer su bili manje zlo u tom trenutku

PS. poenta je da je svako od nas imao svoj zivot i u tom vremenu i da je donosio odluke shodno svojim uverenjima ili interesima ... retusiranje nece to promeniti, samo ce krivicu svaliti na neke druge ... verujem u male proteste jer oni obicno nastanu kao revolt pojedinca ... masovni protesti su organizovani od neke od interesnih grupa i nikada nisam moga da se sa tim poistovetim, jer je cilj uvek maglovit ... Djindjica sam precrtao onog trenutka kada je krenuo da krsi Ustav, smisljanjem raznih *precica* i to je to.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:27 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!



Amen !

:))
mariopan mariopan 12:27 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

zemljanin
prvo, svako pravno lice je moglo da kupije devize po zvanicnom kursu ukoliko je poslovalo sa inostranstvom ... mnogo puta, bez ikakvih veza, sam koristio tu mogucnost ... siguran sam da je bilo i zloupotreba.

Ali nije moglo ako "nema para na računu" a pare su volšebno netragom "nestajale" sa računa.

Nisu mogle ni fabrike koje su radiei sa inostranstvom, jer dok su radnici radili i danju i noću, neplaćeni, direktori, namešteni po stranačkom ključu su čistili te račune za svoju ili partijsku dobrobit pa zato nije bilo za šta da se kupe.

Nisu mogli devize da kupuju ni ti radnici, plate nisu dobijali jer "nije se imalo para", ili ako dobiju neku siću čija bi vrednost opala dok stignu do banke onda bi im u banci rekli da "nema više para" i tako ukrug, pljačkalo se na veliko.

Trgovci ujutru stave svoj ček u kasu, čim skupe malo gotovine trče na ćošak kod onih zunzara i kupuju devize, onda uveče prodaju jedan mali deo i isplate pola radnje i robu nose kući. Veš mašine "zarade" za jedan dan, nameštaj, belu tehniku, sve je moglo da se opljačka samo ako si bio u pravoj stranki, partiji, ili na radnom mestu koje je podrazumevalo rad sa parama, banka, pošta.... naebavao je samo goli proletarijat.

Kažeš naerodu koji masovno stoji iapred banke da nema para a ti odeš sa tim tuđim, njihovim parama i kupiš devize na prvom ćošku, onda uveće prodaš 10 maraka i namiriš dug u kasi, recimo a kupio si deviza vrednost jednog stana, sto maraka za jedan dan.

Ispred banke ostane ona gola sirotinja koja ni za leba nema a "dobila je platu" za mesec dana rada.

Kad se samo setim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:30 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

А свако ко мисли да је деведесетих било боље него данас, нек изабере годину из деведесетих у коју би желио да се врати, па да продискутујемо мало како је било те године.


Pa dobro bre zadje ovde i neki vacaros iz tih vremena pa mu se omakne razlika ja/vi, meni/nama..
aureus aureus 12:56 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

anonymous
aureus
NNN

i da ne dužim previše svako ko negira i relativizuje tekovine 5. oktobra neka JEDE GOVNA!!!

А свако ко мисли да је деведесетих било боље него данас, нек изабере годину из деведесетих у коју би желио да се врати, па да продискутујемо мало како је било те године.
Ајде да се 1990. не рачуна, мада ни она ни по чему није била добра.


J....koja si ti pamet ?

Ne, nego ajde da uzmemo 1943-ću ?

Svašta od tebe, Anonimuse.
Daj budi kul.

1943. se odbija. Te godine je trebalo u'vatiti pušku i boriti se protiv zla, a devedesetih si već mogao biti malo opušteniji pa u'vatiti koju stotinu hiljada maraka i iskoristiti ih za plakate i flajere.
To jest, pojedini su mogli u'vatiti.

Neki nisu bili te sreće.

veselica veselica 13:33 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan
NNN


A da li je neko rekao ovde na blogu da mu je tada bilo bolje pa ga ti ovako lepo naranio govnima?

Šta misliš zašto sam ja i onoliki narod okapavali po protestima?

PA DA POHAPSE BAGRU.

A znaš zašto je nisu hapsili?

Zato što im to nije ni bio zadatak za koji su dobili lovu izvana.
Zadatak im je i bio da danas budemo ovakvi. Da pripreme teren za potpuno uništenje zemlje, ekonomski pre svega, da uđu strane banke, da narod bude gladan i apatičan, da mogu da nam rade šta hoće.
I rade nam.
Šta ima da se bunimo?
Pustili smo ih da to urade.
Danas znam da nismo ni mogli da ih sprečimo.

Možda je Đinđić i verovao da to može da uradi, da jednom budemo ljudski uređena zemlja. Ako je hteo to da uradi (ne znam jer nije stigao) onda verujem da je zato i ubijen, zato što krajnji cilj nije ni bila uređena zemlja nego ekonomsko ropstvo u kome smo danas.
Tačno smo tamo gde su nas hteli.
Onima koji su to odradili za nagradu je ostalo da pokupe šta im se svidi, za šta njihovi finansijeri nisu bili zainteresovani, pa otuda pljačkaška privatizacija i sva beda koja je iza toga došla.

Milioni ljudi su ostali bez posla i prihoda. Ako veruješ da su otpušteni radnici živeli bolje posle Slobe grdno se varaš, plata je možda bila veča ONIMA KOJI SU JE IMALI ali je milioni radnika više nisu imali, nisu imali ništa, imali su porodice i decu i jednini prihod im je bila neka fabrika koju su za dž dali nekom zaslužnom članu te bande.

Vezivali su se lancima za kapije fabrika, sekli su prste i vešali se u fabrikama, šta misliš zašto? Gladovali su i oni i njihova deca a potrajalo je nepodnošljivo dugo.


Ako ne poznaješ ljude koji nemaju ni posao ni penziju a imaju 30 godina radnog staža, omatorili su gladujući, radeći sezonski, služeći po kućama, i bez posla su svih tih 20 godina, dođi da te upoznam sa nekima od njih koji bez ikakvih prihoda preživljavaju sreću što su im radna mesta dekretom ukinuta a fabrike zatvorene ili prodate za siću.

I možeš do sutra da psuješ majku Sorošku nismo ni prva ni poslednja zemlja kojoj su baš to uradili, istom matricom, istim "demokratskim" putem, izvade lovu i plate malu grupu ljudi koja će da im servira celu jednu zemlju na tacni.

Uvek dobro uložene pare.









zemljanin zemljanin 14:16 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan


nista nije sporno u tvom komentaru, ja sam samo naznacio da je kupovina deviza od NB bila legalna i moguca za sva pravna lica ... nisam nikada radio u drzavnom sektoru, imao sam privatnu firmu, znam sta se sve desavalo ali to nema veze sa tvrdnjom da su samo izabrana preduzeca imala pristup zvanicnom kursu

snalazenje kao nacionalni sport je bilo jako izrazeno u tom periodu ... godinama kasnije, mali broj se toga seca ... svejdno pamtim da sam od '87 do '99 upoznao i cuo samo za JEDNU osobu koja je u svim situacijama funkcionisala strogo po zakonu i nije koristila apsolutno nijednu *semu* kako bi se prilagodila situaciji ... obzirom na broj ljudi sa kojima stupas u kontakt tokom rada i zivota to nije ni promil to je cudo ... nemam njegovu saglasnost da mu objavim ime pa cu to ispostovati ... a covek je moj idol i nekako sam i ponosan sto mi je prijatelj ...

drugim recima, rezim i sitem su krivi zbog mnogo toga ali meni je bilo, a i sada je, nezamislovo da radim i ne primam platu za taj rad ... mozda bih istolerisao dva meseca jer ako i nakon toga odlazim na posao, nesto nije bas u redu sa mnom ... mada mi nije nikad bilo jasno i kako ljudi mirno odlaze u logore ili na streljanje, al' jbg. razliciti smo
mariopan mariopan 14:59 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

zemljanin
nista nije sporno u tvom komentaru, ja sam samo naznacio da je kupovina deviza od NB bila legalna i moguca za sva pravna lica



Znam, nije tebi ni bilo namenjeno, samo si me tim komentarom podsetio na ta mračna vremena, ne povratilo se.
mariopan mariopan 15:00 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

veselica

zemljanin zemljanin 15:11 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan


dragosevacsutra dragosevacsutra 18:26 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Da budem još jasnija, peti oktobar je prodat pre nego što je počeo. Prodali su ga oni sa bine.
Verujem da nisu svi znali da je prodat (možda anonimus nije znao, recimo) jer da bi uspeo morali su imati i časne ljude na bini, dakle to je uzrok svega što danas imamo i što ti ovde tačno opisuješ kao katastrofu.
Ako to nije jasno posle svega što nam se desilo ne znam kada će nam biti jasnije?


mariopan, briljiras.

a djindjic daleko od toga da je on hteo nesto da promeni - prvi pokazatelj ti je biznis asfaltiranja. da ne govorimo o nekakvim njegovim 'zaslugama' za peti oktobar - podseca me tu njegova uloga na onog nekakvog 'vaseljenskog' (sta god to znacilo) patrijarha.

anonymous anonymous 18:39 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan
milisav68
mariopan



Fala Milisave, malo me iznerviralo ali sad sam dobro.




I za tekst i za naknadni komentar.
mariopan mariopan 18:47 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

anonymous
mariopan
milisav68
mariopan



Fala Milisave, malo me iznerviralo ali sad sam dobro.




I za tekst i za naknadni komentar.

mariopan mariopan 18:47 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

dragosevacsutra
mariopan, briljiras.

veselica veselica 20:40 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

J....koja si ti pamet ?


pa kaže: "- Има британских агената који одвлаче младе људе вани.

šta znači ta tvrdnja, čime je potkrepljena? lu di lo.
ne interesuje me odgovor/replika, kuj* će mi........
angie01 angie01 21:36 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

PA DA POHAPSE BAGRU.

A znaš zašto je nisu hapsili?

Zato što im to nije ni bio zadatak za koji su dobili lovu izvana.
Zadatak im je i bio da danas budemo ovakvi. Da pripreme teren za potpuno uništenje zemlje, ekonomski pre svega, da uđu strane banke, da narod bude gladan i apatičan, da mogu da nam rade šta hoće.
I rade nam.
Šta ima da se bunimo?
Pustili smo ih da to urade.
Danas znam da nismo ni mogli da ih sprečimo.


bozemilidragioprosti,...

ova cela mantra, kako je neko spolja nama nesto uradio, a mi eto, bili naivni, pa nas sjebali,...

5.oktobar je izraz revolta gradjana protiv pljacke na izborima, jednog destruktivnog, zlocinackog, tiraninskog rezima,...pozadinski elementi koji su bili prisutni, nisu uopste bitni za dalji nastavak price.

....za koji pak jesu bitni oni koji su se lazno predstavljali iz nasih redova i stvar zagovnjali, na nasu stetu, a u svoju korist- al to je sledeca prica, koja ne umanjuje znacaj ovog desavanja, niti moze da izlavira razlog tog okupljanja...



najzalosniji deo svih ovakvih prica, je upornost dokazivanja da je uvek neko drugi kriv.
anonymous anonymous 22:15 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

aureus


Svašta od tebe, Anonimuse.
Daj budi kul.

1943. se odbija. Te godine je trebalo u'vatiti pušku i boriti se protiv zla, a devedesetih si već mogao biti malo opušteniji pa u'vatiti koju stotinu hiljada maraka i iskoristiti ih za plakate i flajere.
To jest, pojedini su mogli u'vatiti.

Neki nisu bili te sreće.



Da, bre.

Ja se ovajdio na vreme, pa sad pijem kafu sa prijateljicom Cecom u Aja Napi.

Ebiga ....ko zna - zna.

Ko ne zna - preko bare ....pa arbajt.

A slobodno vreme umesto za odmor , traći na blogu, istresa se i leči svoje frustracije.

Tranzicija.
Za to smo se borili.

Neko za demokratiju, a neko za kapitalizam.

Neko postao građanin, a neko drugi - gazda.

Ali mani to....

Zamisli ti da je Điki živ, a neki od likova sa bloga na vlasti.

Al bi padale glave.

Sve - demokratski.

.....

Evi tebi prilike - da se raspišeš.

Ili me odjebeš ....duhovito.






mariopan mariopan 22:20 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

angie01

bozemilidragioprosti,...

ova cela mantra, kako je neko spolja nama nesto uradio, a mi eto, bili naivni, pa nas sjebali,...



Blago tebi Anđo, iskreno.
anonymous anonymous 22:29 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan
angie01

bozemilidragioprosti,...

ova cela mantra, kako je neko spolja nama nesto uradio, a mi eto, bili naivni, pa nas sjebali,...



Blago tebi Anđo, iskreno.


Teško tebi Mariopan......kad te ni Anđa ne razume.






Kad bi ona bar bila jedina koja šablonski razmišlja u fazonu ili -ili.

Treće ne postoji.
angie01 angie01 22:37 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Blago tebi Anđo, iskreno


ma ne, blago tebi i ovim tvojim "nespertnim" forama sa sve cveticima,

NNN je uostalom rekao sve u vezi ovih relativizacija....
mariopan mariopan 22:53 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

angie01
Blago tebi Anđo, iskreno


ma ne, blago tebi i ovim tvojim "nespertnim" forama sa sve cveticima,

NNN je uostalom rekao sve u vezi ovih relativizacija....


Ne, ja sam to iskreno rekla, tebi je super. Nekad poželim da sam ti, majkemi.

evo nema cvetića, neću da te nerviram.
mariopan mariopan 23:11 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

anonymous

Teško tebi Mariopan......kad te ni Anđa ne razume.


KO me terao...koooo me terao da pišem?
anonymous anonymous 23:21 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan
anonymous

Teško tebi Mariopan......kad te ni Anđa ne razume.


KO me terao...koooo me terao da pišem?


Ne kaže se terao ....nego teroooo.

I ne može "kancer" i "autističan ", ali zato može....."fašista,ljotićevac,totalitarista....
srbočetnik ".....




Aj da i ja malo ----udaram glavom.
zemljanin zemljanin 23:28 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan

KO me terao...



ne mesam se u diskusiju ali je asocijacija jaca
angie01 angie01 23:34 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Ne, ja sam to iskreno rekla, tebi je super. Nekad poželim da sam ti, majkemi.


ovo je bas najnizi nivo komunikacije,...kao, bas si mi rekla,...a sve vreme podrzavas onu destruktivnu stranu, ali uvijeno u celofan, a kao smeskas se, pomilujes, cvetic, ovo/ono...


evo nema cvetića, neću da te nerviram


ma ne nerviras me, tvoja stvar,...pomenula sam kao licemerno tamponiranje, meni je to bas bljak,...al ko voli, slobodno....nisi jedina,...
mariopan mariopan 23:43 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

angie01
Ne, ja sam to iskreno rekla, tebi je super. Nekad poželim da sam ti, majkemi.


ovo je bas najnizi nivo komunikacije,...kao, bas si mi rekla,...a sve vreme podrzavas onu destruktivnu stranu, ali uvijeno u celofan, a kao smeskas se, pomilujes, cvetic, ovo/ono...


evo nema cvetića, neću da te nerviram


ma ne nerviras me, tvoja stvar,...pomenula sam kao licemerno tamponiranje, meni je to bas bljak,...al ko voli, slobodno....nisi jedina,...

Anđo, ima dole ispod komentara jedno polje piše "odustani", ja odustala, klikni i ti nekada tu molim te? Slatko sa šlagom bez cvetića?
mariopan mariopan 23:47 06.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

zemljanin

ne mesam se u diskusiju ali je asocijacija jaca


Da ne veruješ ali i meni je taj refren bio u glavi dok sam pisala

E, lako tebi zbog razlike u vremenu ali ja odo da lalam, laku noć.
mariopan mariopan 00:05 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

anonymous

I ne može "kancer"

Ne može, to je teška bolest. Nije za opisivanje stanja u društvu ili bilo kako drugačije od onoga za šta jeste, a to je dijagnoza teške bolesti.Nađite druge reči, što bi mi Lale rekli, "biraj reči".

"autističan ",


Ni "autističan" ne može jer bi to (bar meni) zaličilo na etiketiranje. Kaže se bolestan od autizma, ako se o bolesniku govori, i nije poštapalica za upotrebu u žargonu, u bilo kakvom drugom kontekstu, a koristi se za svašta.


angie01 angie01 00:18 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Anđo, ima dole ispod komentara jedno polje piše "odustani", ja odustala, klikni i ti nekada tu molim te? Slatko sa šlagom bez cvetića?


pa ti nekako, isto ko ova lujka sto stalno odlazi, odustaje, pozdravlja se, ali se uredno vraca i ne propusti da ipak pusti malo otrova.

...izvini me za cvetic, slag,...uputstvo sta da radis,...al, ti svakako ne mislim nista lose.
anonymous anonymous 00:18 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan
anonymous

I ne može "kancer"

Ne može, to je teška bolest. Nije za opisivanje stanja u društvu ili bilo kako drugačije od onoga za šta jeste, a to je dijagnoza teške bolesti.Nađite druge reči, što bi mi Lale rekli, "biraj reči".

"autističan ",


Ni "autističan" ne može jer bi to (bar meni) zaličilo na etiketiranje. Kaže se bolestan od autizma, ako se o bolesniku govori, i nije poštapalica za upotrebu u žargonu, u bilo kakvom drugom kontekstu, a koristi se za svašta.




Muči te nesanica ?




Ili si već legla, pa da te ne davim ?
aureus aureus 00:49 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

anonymous

Zamisli ti da je Điki živ, a neki od likova sa bloga na vlasti.

Al bi padale glave.


Zamisli tek da je Sloba živ. A da je neki od likova sa ove slike na vlasti.

mariopan mariopan 07:40 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!



Anđa

..al, ti svakako ne mislim nista lose.

Znam, ni ja tebi ne mislim ništa loše pa zato i cvetić koji ti pogrešno tumnačiš.

Cvetić je znak da ne pišem u ljutnji nego pišem svoje mišljenje, stavljam ga kao pozdrav svima ako nisi primetila...ali dobro, tebi više neću, nemoj posle da bude kako druge više volim nego tebe pa delim cvetiće levo i desno a tebi ništa.

edit

Volim emotikone, ja sam u duši veliko dete, nemoj nikom da kažeš ali ja se mnogo zezam i smejem, život je lep i to me ponese.

(evo sad sam htela da ti stavim cvetić ali sam se uzdržala. Bravo ja.
anonymous anonymous 07:48 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!




Плитко је море , овде у Аја Напи.

Али , треба чувати Кипар.







Ћирјак је неке ствари лепо објаснио.

И мислим да сам га разумео.

Зло,злочин, оно што је етички и естетски ружно , а очигледно је, транспарентно и неупитно, не изазива његову претерану пажњу.

Он сматра да треба да уђе у дубље воде, пећине , лавиринте, да оде на места која су скривена и мање доступна обичном човеку , где је вода дубља и хладнија, а ваздух разређенији.

Ничеански надахнут.

Зато га не интересује Вучић, а додао бих ни Милошевић.

Да се у време овог другог убијало, а да је први егоцентрик склон ауторитарним методама владања, те да су корупција и криминална партнерства и у време једног и у време другог појаве пред којима се затварају очи - очигледно је и неспорно.

Свима видљиво , и мисицама и мистерима....

Зато се Ћирјак тиме не бави.

Он се бави, а рекао бих с правом - другима.Опонентима.

Јер уколико се жели промена није довољно препознати негативности и неке који се томе противе.

Треба разумети ко су ти други и шта они ново и другачије доносе.

И да ли ?

Јер у противном - нема промене.

Ко су ти " други "

"Случајни Срби " или квази елита. Они који се продају као демократе,либерали, европејци,а у дистанци према нама " балканцима "

Ћирјак тврди да они, заправо, нису никаква прихватљива алтернатива.

Аргументовано указује на њихово унифицирано и наметнутим стандардима и вредностима уоквирено мишљење и идеологизирано политичко деловање .

Све у первертираном облику.

Није глупост, по њему, то што га провоцира или изазива, већ глупост која се продаје као најумнији, најмодернији, нејевропскији приступ и вредносни код који као обавезан треба да буде прихваћен од свих.

Глупост која је упакована као стандардизовани пакет, увијена у сјајан целофан, проткана софистицираним изразима, изречена од стране " признатих ауторитета" .

Глупост која се и поред свега тога, топи под зрацима сунца као коцкица леда.

Глупост која је неодржива, јер није заснована на основним логичким премисама.

Распада се изнутра. Саму себе изједа.

.....

Дакле, неспоран је Милошевић.

Ја говорим, као и Ћирјак, о данашњим "морализаторима и хуманистима"


..........



Видиш, ти и ја се у много чему не слажемо, али те ја никада не бих бановао, никада ти не бих одузео могућност јавног наступа или показивао своју добру вољу, тиме што бих наглашавао " да те пуштам да пишеш " или превентивно упозоравао на твој могући будући коментар.

Никада ауторску опцију ( коју немам ) или свој блог, не бих сматрао својом прћијом из које бих истеривао незване госте, само зато што о теми размишљају на другачији начин од мене.

Сматрам да никада текст не треба испљувати, тражећи за то разлоге у нечему што мислимо да знамо о аутору, као што никад не би требало напасти аутора због тога што нам се у једном делу његов текст не свиђа.

И текстови, као и идентитети су вишеслојни, нијансе су претежно сиве и никад све није црно - бело.

Еn general одбацивање је манир многих . Као и сврставање у војно-навијачке таборе.

И пре него што , судија пиштаљком означи почетак утакмице.

То је непремостива препрека која онемогућава имало смислени дијалог.

.......

Елем, иако се са тобом често не слажем, могу да разговарам, поштујући твоју духовитост и луцидност,коју понекад до краја и не могу да разумем.
















veselica veselica 08:42 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Anđo, ima dole ispod komentara jedno polje piše "odustani", ja odustala, klikni i ti nekada tu molim te? Slatko sa šlagom bez cvetića?




jolie šta ima uvek budna uvek orna namučena..........

veselica veselica 08:45 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Volim emotikone, ja sam u duši veliko dete, nemoj nikom da kažeš ali ja se mnogo zezam i smejem, život je lep i to me ponese.



mariopan mariopan 09:25 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

veselica
Volim emotikone, ja sam u duši veliko dete, nemoj nikom da kažeš ali ja se mnogo zezam i smejem, život je lep i to me ponese.







Evo ko je veseo i voli cvetiće
veselica veselica 09:31 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!



Evo ko je veseo i voli cvetiće


pa ja samo i jedino zbog cvetića piskaram komentare, tutnem nešto tek da pošaljem kiss. recimo.......


maksa83 maksa83 10:46 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

mariopan
Ne može, to je teška bolest.
Ni "autističan" ne može


Hvala mariopan.

Izvini sad što ovo ide preko tebe, pošto originalni mentolov brainfart ne vidim.

Anonimbuse, neverovatno kako ne propustiš priliku da se ispoljiš kao mentol, počevši od one ošteće budale Zorana kakovećebeše preko antivakser Jovane pa do ovoga sada, a boktepita šta si sve lupetao od tada a meni (srećom) promiče zahvaljujući čudima savremene tehologije i dalekovidosti ljudi koji prave brauzere.

Jer, pazi - da nisi mentol - ne bi mariopan morala ovo (sigurno uzalud) da ti objašnjava.
spinoza spinoza 13:02 07.10.2018

O Brother Where Art Thou? ...

maksa83
mariopan
Ne može, to je teška bolest.
Ni "autističan" ne može


Hvala mariopan.

Izvini sad što ovo ide preko tebe, pošto originalni mentolov brainfart ne vidim.

Anonimbuse, neverovatno kako ne propustiš priliku da se ispoljiš kao mentol, počevši od one ošteće budale Zorana kakovećebeše preko antivakser Jovane pa do ovoga sada, a boktepita šta si sve lupetao od tada a meni (srećom) promiče zahvaljujući čudima savremene tehologije i dalekovidosti ljudi koji prave brauzere.

Jer, pazi - da nisi mentol - ne bi mariopan morala ovo (sigurno uzalud) da ti objašnjava.

.... iliti "Thou shalt love thy neighbour as thyself", možda, al to je iz Starog Zaveta, kao i reč "goyim", ... jbt nekad bi se čovek kladio da smo zbog IT posla sve go context-sensitivity guru do gurua, dok međutim, ali ipak, linije u pesku se povlačivaše (grammar?!) još onomad ...

Elem, viđaše ja dal sinoć na nekom blogu tvoj osvrt na reč, nego mi referencial-inegriti na kolenima pa ne znam gde (anonimni je samo malo kiselo uporedio kategorije ovakvih reči, može i politički korektnije, u pravu je Mariopan (ona je toliko simpa da i kad te prekori izmami ti osmeh), ali nije, baš, ni toliko lošo, nego ne pratiš gospodina ...

Dok neko ne rekreira index tabelu sasvim se slažem, usagalašavam sa onim što si rekao.

Vanredno je zanimljivo, može da se tretira i kao humor ultimativnog nivoa iz ove naše bebeće perspektive odraslih ljudi, kada se neko jako obrazovan i pametan, elokventan i nadprosečan po svim merilima, autističan od rođenja, osvrne na to kako oni vide svet.

Najbolje izlaganje na ovu temu ne mogu da nađem, nažalost, ali mi ad-hoc search vraća simpa osvrt na Quori:

- Prvo, kaže čovek da on samo indirektno kapira kako mi vidimo svet, pošto je od rođenja autističan.

- ... oma digresija - u članku koji ne mogu da nađem lika kaže kako smo mi, prvo i prvo, jako bučni, pravimo galamu

- Ajd bliže su binarnom nego sivo-zoniranom, to znamo, u našem "ratobornom" maniru bi pomislio neko da smo ovako dali prvi go mi "neautistični"

- Al nije mu baš logičnbo to naše zoniranje, usivljavanje prostora da bismo, prečesto, praveći buku, svoju nezasluženu gujz'cu postavili ispred nekoga ko je "višu" zonu više zaslužio (ponelo me parafraziranje do improvizacije, dajm link pri dnu)

- Pa kaže-pita zašto bi glupava i agresivna komunikacija bila bolja od tišine (evo i on se dotiče te buke koju pravimo, ne samo u audio domenu)

- Pa naša nelogična društvena pravila, bar ona loša ili bilo kakva ako se zloupotrebljavaju više nego upotrebljavaju - čemu?!

- Tj u čemu je fora što se logika važi (skoro) svuda osim u društvenoj interakciji

- Pita se zašto nismo konzistentni pa tretiramo ljude kao ljude umesto što ih delimo po polu, boji kože, imanju, naučenom, mišljenjima ... bigotry mu nikako nije jasno

- Kaže kapira da se živi u inherentno bigoted društvu, uspeh nam se u proseku zalomi po društvenoj hijerarhiji, ne zaslugama, ... al ne oseća logiku u tome.

... i na kraju pošto im se od malena lupa o glavu nešto slično "ti si glup" neautističnima svaki put kad nešto zucnu oni su društveno povučeni i zbog toga ....

... nači Quora: How do high functioning autistic people see the world?

Elem, da ne ispadne da Anonimni prolazi ko "Bitls" u lošem RnR selu (ja sam odrastao u dobrom, da pojasnim za vas young-turks, gde je to bila kvalifikacija s ljubavlju za nas mlade muške što smo puštali dužu kosu ...

... on je samo, na svoj idiosinkratičan način, upitao, tj nije, samo je napravio sakrakstičnu primedbu, zašto je društveno-awkward (autističan) u nono kategoriji (a jeste, ponavljam da nemam šta da dodam tvom tamonegde komentaru), a "fašist", npr, nije, tj to lepimo nemilici i s ljubavlju jedni drugima, na sveopštu radost ...

E sad, o preko potrebnom bratu Odisejevom sam počeo, meni se blogo-odisejisanje stvarno malo pomerilo, u smislu da bi navodi iz filma u "modernom" srpskom blogo-društvu bili passé, tj blogo-kung-fu-Isusi bi s gnušanjem preleteli preko, ili prosrli pod "seljačku-lukavost":

- "Damn, we’re in a tight spot!"

- "Well ain’t this place a geographical oddity! Two weeks from everywhere!"

- "I’ll tell you what I am — I’m the damn paterfamilias!"

- ...

Evo, svaki man in constant sorrow što drži do sebe treba da odgleda ne klip, nego film


maksa83 maksa83 13:21 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

... on je samo, na svoj idiosinkratičan način, upitao, tj nije, samo je napravio sakrakstičnu primedbu, zašto je društveno-awkward (autističan) u nono kategoriji (a jeste, ponavljam da nemam šta da dodam tvom tamonegde komentaru), a "fašist", npr, nije

Vrlo je prosto. Za razliku od roditelja koji su usudom sudbine dobii austistično dete i moraju onda da gledaju kako neki neosetljivi mentol svaku pojavu koja ga žulja proglasi za "autističnu", ne postoji tamo negde roditelj čije je dete nekom zlehudom sudbom fasovalo fašizam i sad ovaj mora da gaji malog fašistu pa mu teško što neko eto nekog tamo nekog čiji ga svjetonazor žulja proglašava za fašistu i izjednačava ga sa njegovim detetom. Za početak.

I sad, objašnjavati to pompeznoj pretencioznoj fringe budali koja nema 11 godina je što bi rekao agresor - exercise in futility, ali ti si lepo pitao pa da ti kažem.

Inače, da kažem da sam bio kriv. Naime do onog Natašinog teksta ja sam umeo da neko nerazumno ponašanje čoveka ili grupe ili društva ili firme ili štagod proglasim za autistično. Ne baš često doduše, ali mi se dešavalo. Posle tog teksta sam se postideo i prestao.
spinoza spinoza 13:50 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

maksa83
...Inače, da kažem da sam bio kriv. Naime do onog Natašinog teksta ja sam umeo da neko nerazumnno ponašanje čoveka ili grupe ili društva ili firme ili štagod proglasim za autistično. Ne baš često doduše, ali mi se dešavalo. Posle tog teksta sam se postideo i prestao.

Ma kapiram sve, i ovde sam ti utritačkio veći deo komentara samo zato što se vraćam na to da smo svi krivi svakodnevno, više puta, i sa hrišćanskim osmehom i mirom se sećam koliko sam šutiranja "popio" ispod stola (agresivna žena, jbg) na neartikulisane pokušaje mirenja drugih, a možda samo da ne bih morao da se mirim ...

... sa samim sobom

(neka forma cmizdrenja nas gastarbajtera, jeftina svakako, daleko od akcije (još jeftiniji fragment), dok bulaznimo tražeći zagubljeni mojo po pašnjacima bez životinja


docsumann docsumann 14:10 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

Inače, da kažem da sam bio kriv. Naime do onog Natašinog teksta ja sam umeo da neko nerazumnno ponašanje čoveka ili grupe ili društva ili firme ili štagod proglasim za autistično. Ne baš često doduše, ali mi se dešavalo. Posle tog teksta sam se postideo i prestao.


ustvari, dobar dio nas je na tom blogu dobio (popio) pomenutu lekciju
mariopan mariopan 14:10 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

maksa83

Inače, da kažem da sam bio kriv. Naime do onog Natašinog teksta ja sam umeo da neko nerazumnno ponašanje čoveka ili grupe ili društva ili firme ili štagod proglasim za autistično. Ne baš često doduše, ali mi se dešavalo. Posle tog teksta sam se postideo i prestao.




Od tog bloga sam i ja shvatila da koristim te reči, jer sam ih olako prihvatila ne razmišljajući kako to nekoga etiketira i vređa, pa zašto onda da ne učinim mali napor da se menjam, na bolje, pa i da opomenem i druge da se menjaju?
Možda i oni kao ja nehotice to rade a ne razmišljaju kako to zvuči onome koga boli.

Nisam ja ništa bolja samo se trudim da to više ne radim, to je poJenta.

u pravu je Mariopan (ona je toliko simpa da i kad te prekori izmami ti osmeh), ali nije, baš, ni toliko lošo, nego ne pratiš gospodina ...

aureus aureus 14:47 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

maksa83

Anonimbuse, neverovatno kako ne propustiš priliku da se ispoljiš kao mentol, počevši od one ošteće budale Zorana kakovećebeše preko antivakser Jovane pa do ovoga sada, a boktepita šta si sve lupetao od tada a meni (srećom) promiče zahvaljujući čudima savremene tehologije i dalekovidosti ljudi koji prave brauzere.

Jer, pazi - da nisi mentol - ne bi mariopan morala ovo (sigurno uzalud) da ti objašnjava.

Максо, пошто си користио филтере, ниси могао да примјетиш једну збиља необичну ствар.
Анонимус је постао популаран.

Наиме, донедавно, можда до прије коју седмицу, редовно је имао нула препорука.
Онда се десило чудо: остао је исти, али сад добија пет, седам, девет препорука.

Ко зна колико је у међувремену...шта се све у међувремену...
Мах! Јесте необично, али је коначно успио.
Шта год да је у питању.
anonymous anonymous 15:29 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

aureus
maksa83

Anonimbuse, neverovatno kako ne propustiš priliku da se ispoljiš kao mentol, počevši od one ošteće budale Zorana kakovećebeše preko antivakser Jovane pa do ovoga sada, a boktepita šta si sve lupetao od tada a meni (srećom) promiče zahvaljujući čudima savremene tehologije i dalekovidosti ljudi koji prave brauzere.

Jer, pazi - da nisi mentol - ne bi mariopan morala ovo (sigurno uzalud) da ti objašnjava.

Максо, пошто си користио филтере, ниси могао да примјетиш једну збиља необичну ствар.
Анонимус је постао популаран.

Наиме, донедавно, можда до прије коју седмицу, редовно је имао нула препорука.
Онда се десило чудо: остао је исти, али сад добија пет, седам, девет препорука.

Ко зна колико је у међувремену...шта се све у међувремену...
Мах! Јесте необично, али је коначно успио.
Шта год да је у питању.


Plitko je more u Aja Napi, a još pliće moje sećanje.

Nije prvi put da mi spočitavaš ovo što radiš na ovom postu.

Ali sam zaboravio.

Smatrao sam da si vredan da te izdvojim iz "grupe" ali ti se izgleda narkomansko zavisnički sam u nju vraćaš.

Bezobrazno je to što udaraš na karakter, kao što je i bezobrazno ponavljanje i zloupotrebljavanje nekih činjenica iz ličnog života koje sam iskreno postirao da bih objasnio i ukazao na neke stvari.


Da li ćeš se zadovoljiti ako kažem - da.... ja sam sebi dajem preporuke.

Da li to umanjuje ili osnažuje moje prethodno iznete argumente?

Koji uostalom i nisu samo moji.

Ali - nisu argumenti važni, već ideološka pripadnost.

To je itekeko jasna linija razgraničenja na blogu.

Nažalost.

A ja i ti izgleda ne možemo na istu stranu.

Moram to da prihvatim.


aureus aureus 15:44 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

Шшшш...Анонимусе, само ти уживај у својој новостеченој популарности.

Ја ионако морам да видим зашто ми бежични миш који сам прије пар дана купио - сам од себе буди Виндоуз из хибернације. Не може компјутер ноћу да ми се наспава како треба.
anonymous anonymous 15:50 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

aureus
Шшшш...Анонимусе, само ти уживај у својој новостеченој популарности.

Ја ионако морам да видим зашто ми бежични миш који сам прије пар дана купио - сам од себе буди Виндоуз из хибернације. Не може компјутер ноћу да ми се наспава како треба.


Niti je u pitanju popularnost , niti je novostečena - već je u pitanju tvoja inskonstruisana insinuacija uvijena u šarmantnu foliju sa namerom diskreditacije sagovornika.

To je ono što se iščitava iz tvog posta.

I po tome se nimalo ne razlikuješ od grupe kojoj želiš da pripadaš.

Svojim izborom.

Uživaj u tome , imaš svu moju podršku.

Kao i u tome da disciplinuješ svog miša.





spinoza spinoza 17:17 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

aureus
maksa83

Anonimbuse, neverovatno kako ne propustiš priliku da se ispoljiš kao mentol, počevši od one ošteće budale Zorana kakovećebeše preko antivakser Jovane pa do ovoga sada, a boktepita šta si sve lupetao od tada a meni (srećom) promiče zahvaljujući čudima savremene tehologije i dalekovidosti ljudi koji prave brauzere.

Jer, pazi - da nisi mentol - ne bi mariopan morala ovo (sigurno uzalud) da ti objašnjava.

Максо, пошто си користио филтере, ниси могао да примјетиш једну збиља необичну ствар.
Анонимус је постао популаран.

Наиме, донедавно, можда до прије коју седмицу, редовно је имао нула препорука.
Онда се десило чудо: остао је исти, али сад добија пет, седам, девет препорука.

Ко зна колико је у међувремену...шта се све у међувремену...
Мах! Јесте необично, али је коначно успио.
Шта год да је у питању.

Ukapirao sam kako se Maksi zamerio, al Cotton-Eyed Joe je garant nekom neženji maznuo i žensku

"...His eyes wuz crossed, an' his nose wuz flat,
An' his teef wuz out, but wat uv dat?
Fur he wuz tall, an' he wuz slim,
An' so my gal she follered him.
Ef it hadn't ben fur Cotton-eyed Joe,
I'd er been married long ergo.
.."


vrabac_onaj vrabac_onaj 17:26 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

mariopan
maksa83

Inače, da kažem da sam bio kriv. Naime do onog Natašinog teksta ja sam umeo da neko nerazumnno ponašanje čoveka ili grupe ili društva ili firme ili štagod proglasim za autistično. Ne baš često doduše, ali mi se dešavalo. Posle tog teksta sam se postideo i prestao.




Od tog bloga sam i ja shvatila da koristim te reči, jer sam ih olako prihvatila ne razmišljajući kako to nekoga etiketira i vređa, pa zašto onda da ne učinim mali napor da se menjam, na bolje, pa i da opomenem i druge da se menjaju?
Možda i oni kao ja nehotice to rade a ne razmišljaju kako to zvuči onome koga boli.

Nisam ja ništa bolja samo se trudim da to više ne radim, to je poJenta.

u pravu je Mariopan (ona je toliko simpa da i kad te prekori izmami ti osmeh), ali nije, baš, ni toliko lošo, nego ne pratiš gospodina ...



Pazi ovako, šizofrenija je dosta teško mentalno oboljenje. Takođe, u pitanju je bolest koja pored samog obolelog/obolele pogađa i užu porodicu dotičnog/dotične. Te porodice umeju da prolaze kroz jako teške periode, toliko teške da može da se desi da i drugi članovi (naročito ako su u pitanju rodtileji koji se "žderu" zbog deteta) počinju da oboljevaju od raznih psihosomatskih bolesti. Pa čak i kancera. (koliko mi je poznato, kancer pankreasa ili želuca često ima psihosomatske indikacije, bar mi tako svojevremeno rekli doktori).

Pa opet, nigde nisam čuo zahtev da je neko tražio da se pridev "šizofreno" izbaci iz kolokvijalnog govora zbog toga što za njega to ima posebno mučnu asocijaciju, u svakom slučaju mučniju nego za prosečne uši.

A što se tiče prideva "autistično", retko ga koristim na taj kolokvijalan način, ali sa tim retkim koriščenjem nemam nameru da prestanem.
Naravno kada sam konkretno u društvu roditelja dece koja boluju od autizma trudiću se da ga izbegnem, međutim u javnom govoru nemam nameru da se toga odričem, bez ikakve griže savesti. Ako se neko nađe povređen, šta da radim, život nije bajka.
Svako nosi svoj krst, neka se naviknu. Kao što se neki drugi navikavaju na neke druge krstove.
alselone alselone 18:20 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

Inače, da kažem da sam bio kriv. Naime do onog Natašinog teksta ja sam umeo da neko nerazumnno ponašanje čoveka ili grupe ili društva ili firme ili štagod proglasim za autistično. Ne baš često doduše, ali mi se dešavalo. Posle tog teksta sam se postideo i prestao.


Takodjer. Ali mislim da nisam ni jednom više taj termin iskoristio posle tog bloga, čak sam išao ovako kao i ti gospodična mariopan i vaspitavao one što se furaju vukajlija terminima a da ne razmišljaju o težini tih reči.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:30 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

e vala u pravu je onaj uelbek, treba isis sve da nas satre.
(doduše, on je to više zamislio kao potčinjavanje a ne satiranje, al ja kažem satre, nismo za bolje)
aureus aureus 18:45 07.10.2018

Re: Saglasan sa Spirom!!!!

anonymous
aureus
Шшшш...Анонимусе, само ти уживај у својој новостеченој популарности.

Ја ионако морам да видим зашто ми бежични миш који сам прије пар дана купио - сам од себе буди Виндоуз из хибернације. Не може компјутер ноћу да ми се наспава како треба.


Niti je u pitanju popularnost , niti je novostečena - već je u pitanju tvoja inskonstruisana insinuacija uvijena u šarmantnu foliju sa namerom diskreditacije sagovornika.

To je ono što se iščitava iz tvog posta.

I po tome se nimalo ne razlikuješ od grupe kojoj želiš da pripadaš.

Svojim izborom.

Uživaj u tome , imaš svu moju podršku.

Kao i u tome da disciplinuješ svog miša.

Анонимусе, толико се браниш да је јасно да си крив.
Остаје да се види за шта си крив.
Ево, сам се изјасни за шта си крив.
Док ја гледам кошарку Будућност-Звезда и очекујем повољне вијести око избора у БиХ, ти све лијепо признај.
alselone alselone 18:52 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

vrabac, ne kapiram što se žestiš.
spinoza spinoza 18:52 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

vrabac_onaj
e vala u pravu je onaj uelbek, treba isis sve da nas satre.
(doduše, on je to više zamislio kao potčinjavanje a ne satiranje, al ja kažem satre, nismo za bolje)

Sad, dok radimo soul-searching

Posle, kad nađemo dušu, postaćemo nepobedivi

vrabac_onaj vrabac_onaj 18:55 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

alselone
vrabac, ne kapiram što se žestiš.


ma ne žestim se, više mi je smešno. i vi ste mi smešni, a i ja sa svojim reakcijama.

konkretno, sam sebe sam podsetio na ovo:



ali da me cela ta priča o zabranjenim rečima nervira - nervira me. zašto, objasnio sam u onom podužem komentaru.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:56 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

spinoza
vrabac_onaj
e vala u pravu je onaj uelbek, treba isis sve da nas satre.
(doduše, on je to više zamislio kao potčinjavanje a ne satiranje, al ja kažem satre, nismo za bolje)

Sad, dok radimo soul-searching

Posle, kad nađemo dušu, postaćemo nepobedivi



kakav soul seraching, u toku je soul loosing
alselone alselone 19:05 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

ali da me cela ta priča o zabranjenim rečima nervira - nervira me. zašto, objasnio sam u onom podužem komentaru.


Pa eto... Ja ne bih išao daleko kao Maksa da mi smeta korišćenje reči kancer (ali je ne koristim) iako je i meni keva umrla od istog, ali "autistično" ne koristim više i zvuči mi ružno. Uopšte nemam nikakvu tešku filozofiju iza toga. Jednostavno osećanje je u pitanju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:14 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

alselone
ali da me cela ta priča o zabranjenim rečima nervira - nervira me. zašto, objasnio sam u onom podužem komentaru.


Pa eto... Ja ne bih išao daleko kao Maksa da mi smeta korišćenje reči kancer (ali je ne koristim) iako je i meni keva umrla od istog, ali "autistično" ne koristim više i zvuči mi ružno. Uopšte nemam nikakvu tešku filozofiju iza toga. Jednostavno osećanje je u pitanju.


a koristiš šizofreno?
čak i da sam ne koristiš, svestan si koliko je ta reč često u upotrebi?

misliš da za nekog ta reč nema neka druga (u stvari realna) značenja?

ljudi, ne znam koliko vas ima predstavu o tome, ali paranoidna šizofrenija u punom zamahu je mnogo gadna stvar.
i eno šarski pre neki dan sasvim benigno, iz zezanja, okačio sliku kafića na krfu koji se zove "paranoia".
i šta sad, trebalo je neko ko se time osetio možda pogođen da cvili, kuka, prijavljuje moderaciji?

ljudi, jeste li vi normalni? shvatate li gde to ide?
alselone alselone 19:28 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

a koristiš šizofreno?


koristim.

ljudi, jeste li vi normalni? shvatate li gde to ide?

bujrum brate, ti slobodno nastavi. ja ne vidim da to ide u nekom posebno lošem smeru.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:46 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

alselone

bujrum brate, ti slobodno nastavi. ja ne vidim da to ide u nekom posebno lošem smeru.

pa ne, ti slobodno nastavi posto ne vidis da ide posebno losem smeru.
alselone alselone 19:54 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

pa ne, ti slobodno nastavi posto ne vidis da ide posebno losem smeru.


važi buraz, samo ne šalji broj telefona.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:02 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

alselone
pa ne, ti slobodno nastavi posto ne vidis da ide posebno losem smeru.


važi buraz, samo ne šalji broj telefona.


jebi se...


al ne stvarno, zar ti nije bar malo jasno o cemu pricam?
mariopan mariopan 20:43 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

vrabac_onaj
Pa opet, nigde nisam čuo zahtev da je neko tražio da se pridev "šizofreno" izbaci iz kolokvijalnog govora zbog toga što za njega to ima posebno mučnu asocijaciju, u svakom slučaju mučniju nego za prosečne uši.


Ja imam komšinicu čija se sestra, bolesna od šizofrenije, obesila u kući, a imala je malu bebu koju su pokušavali sve vreme da spasu od majke, dok je bila živa, prošli su golgotu sa njom i znam kakva je ta bolest. Najviše je toga otrpela ta njena sestra, moja komšinica.

Kada neko u njenom prisustvu kaže "šizofrena situacija" ona samo trepne, to je onaj nesvesni nistagmus od šoka, oči joj se samo cimnu u stranu... i odmah ide kući. Ne kaže ništa.

Nisu svi ljudi tako osetljivi ali neki jesu. Ne moraju to da dožive od mene, smatram da pristojna osoba ako već zna da je nešto nekome neprijatno ne treba to da radi. Govorim ovo za sebe i više opominjem sebe nego bilo koga drugog.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:19 07.10.2018

Re: O Brother Where Art Thou? ...

Ne moraju to da dožive od mene, smatram da pristojna osoba ako već zna da je nešto nekome neprijatno ne treba to da radi.


Tako je. Zato i rekoh:

"Naravno kada sam konkretno u društvu roditelja dece koja boluju od autizma trudiću se da ga izbegnem..."

Međutim, isto tako smatram da pristojna osoba treba da se izdigne iznad svoje muke/nesreće i da shvati da se ceo svet ne vrti oko nje i njenih problema i da neki drugi ljudi imaju slične nedaće, možda ne iste po prirodi ali iste po intenzitetu.
I insistiranje na promeni jezika zbog nekih ličnih problema ili prosto sudbinskih okolnosti smatram krajnjim bezobrazlukom, primitivizmom i anticivilizacijskim činom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana