Biz| Budućnost| Energetika| Ljubav| Moj grad

Neki razlozi zašto mi je Izrael super

Srđan Fuchs RSS / 06.10.2018. u 23:26

lost2-445x260-30544.jpgDođeš u pola noći u Prestonicu, nemaš krov nad glavom, okreneš dva telefona i - ugoste te! Pa gde to ima?! Dobro, kod mene u Novom Sadu, ali ja sam turistički profesionalac, Milja, Šumadija, Judeobačka, ovo, ono, pa ako se zakucaš, zvrcni Srketa. Ipak, imponuje mi da u ovoj tight sec-reality, gde smo mi svi neki Prvosrbijanci/judejci koji proždiru malu decu, ljudi ti otvore vrata u pola noći da te prime. 

 

Vera Nolan je, jedared, fino rekla "da je velika razlika između NYC i Jerusalema što u potonjem žive ljudi." Uvek ćeš naći nekoga. Čitav je biblos navoditi zašto ja, i posle 23 godine, osećam podjednaku vatru prema ovom gradu. No kada  te ovaj grad vanredno iznenađuje, podjednako 8300-tog kao i 1. dana, ne možeš ga ne voleti. Prema Jerusalimu nema srednjih ili mlakih osećanja - jednostavno ga voliš i prijatelj/ca si mu, ili ga mrziš iz dna duše. Ja sam od ovih prvih. Kada sam prvi put odlazio iz njega, sa svojih devetnaest, razmišljao sam da nema šanse da ga neću videti ponovo. Evo me sada, gotovo četvrt veka docnije, on je u meni, on mi je ofis, hleb nasušni, izvor mog egzistencijalnog mira i - u njemu mogu bilo šta! 

 Da banem u pola noći, i imam net, vops, vuju, krov nad glavom  i drugare... Maštam o danu kada ću otvoriti SKC i kada ćete svi moći da uživate ovde, možda neki novi klinci, a ekskurzije u Free Palestine organizuje Ismail Abu Srke Inc.!

 

 



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:26 07.10.2018

Re: srks

Paa, nije mi Katar nesimpatičan, a ni Crnogorci i Hrvati. Svi smo mi - Yugoslavia! Katar zanimljivu igru igra - s jedne strane podržava Hamas, a s druge Tursku (koja je imala egzibicije sa Daešom), radije nego komšije. Iznenadio sam se koliko Indijaca ima po Kataru?! Vrzino kolo. Govori se o tome da je nakon arapskog proleća - neuspešnog, gotovo svuda su na demokratskim izborima većinu dobili konzervativni islamisti, a ne progresivne snage; i arapske zime, sada na snazi - transformacija arapskog sveta. A ona može poći jednako po zlu koliko i po dobru.
looping looping 06:11 08.10.2018

Re: srks

Paa, nije mi Katar nesimpatičan, a ni Crnogorci i Hrvati. Svi smo mi - Yugoslavia! Katar zanimljivu igru igra - s jedne strane podržava Hamas, a s druge Tursku (koja je imala egzibicije sa Daešom), radije nego komšije. Iznenadio sam se koliko Indijaca ima po Kataru?! Vrzino kolo

U Kataru i UAE, većinsko stanovništvo (bez državljanstva naravno) su indijci.

Govori se o tome da je nakon arapskog proleća - neuspešnog, gotovo svuda su na demokratskim izborima većinu dobili konzervativni islamisti

Demokratski izbori? Šta je to i kome to treba?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:50 08.10.2018

Re: srks

Ista priča u Palestini - Fatah ne da izbore jer će ih Hamas odrati, i to ono, laganica. Inače, pozdrav s tromeđe Egipat-Gaza-Izrael, na graničnom prelazu sam sa Gazom, gledam ovde robu kako ulazi na drugu stranu. Pričamo sa upravnikom pograničnog prelaza. Gotive Srbe inače, jer možemo da uradimo posao a nismo anti-izraelski nastrojeni.
Черевићан Черевићан 10:19 07.10.2018

exceptive

velika razlika je što što u njemu žive ljudi

Планета нам гле бројнија бива
а све мање људи је по Свету ,
осећајних да наслутит' ум'у
зоре раане мириса ....у цвету
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:55 07.10.2018

Re: exceptive

Черевићан
velika razlika je što što u njemu žive ljudi

Планета нам гле бројнија бива
а све мање људи је по Свету ,
осећајних да наслутит' ум'у
зоре раане мириса ....у цвету


Stoputa sam se iznenadio koliko ljudi ovde umeju da imaju tu lepu i harmoničnu kombinaciju emocionalnog i razuma. Super nešto. Nije naravno ružičasto stanje, i ja se generalno družim sa takvim ljudima i ovde, i u Šangaju, i u Novom Sadu i u Njujorku, i u šumi i na planini i u pustinji i na moru, ali je vrlo zanimljivo. Nego, gos'n Čer, što mi jedan drugar Vranjanac poželeo: "Da Gospod blagoslovi budućnost Izraela i da mir i blagostanje svima koji u njemu žive! I da živi u miru sa susedima i svim narodima!" Baš lepa želja.


angie01 angie01 19:56 07.10.2018

njoj u cast,

i kao saundtrak za tvoj blog,

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:33 08.10.2018

Re: njoj u cast,

Zihrona li'vraha - nek' je blagosloveno sećanje na nju, moja žena je gotivi. Meni, onako, malo je šminkerka al' ima glasinu, nema šta!

OS. Čoveče, ala je vredan ovaj narod, nije se razdanilo još a već ne mo'š ući u Tel Aviv od saobraćajne gužve!
gedza.73 gedza.73 10:15 08.10.2018

Srđane

jesi li video

Devetnaestogodišnji mladići G. B. i Ć. M. albanske nacionalnosti zverski su pretučeni u noći između subote i nedelje u Futoškoj ulici u Novom Sadu. Kako saznaje "Blic" obijica su zadobili teške telesne povrede, a jednom od njih je ugrožen život.
mariopan mariopan 11:42 08.10.2018

Re: Srđane

gedza.73
jesi li video

Devetnaestogodišnji mladići G. B. i Ć. M. albanske nacionalnosti zverski su pretučeni u noći između subote i nedelje u Futoškoj ulici u Novom Sadu. Kako saznaje "Blic" obijica su zadobili teške telesne povrede, a jednom od njih je ugrožen život.



Strašno. nemam reči, divljaci. Robija je iz raja izašla.
gedza.73 gedza.73 12:53 08.10.2018

Re: Srđane

Strašno. nemam reči, divljaci. Robija je iz raja izašla.

Ne znam koji je đavo ljudima. Prebijaju se, pale, pljačkaju, diluju i ubijaju... to više nije ni u nekim 'normalnim' granicama...

Policija li je, sudije li su, Vlada li je...

Ceca na sva zvona kuka kako su joj kriminalci udarali vozilom u 'pošteno' zarađen i izgrađen kućerak pa se još jada 'kako li je običnim građanama'.

Nikako, Ceco slatka sestro, nikako. Ovi 'tvoji' i 'Anđele' počeli da grizu.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:45 08.10.2018

Re: Srđane

To su klinci iz mog kraja, vrlo mutna priča, po potrebi velikosrbi, ratnici za kosovo, po potrebi velikocrnogorci, kada stigne pošiljka od Dona. Vrlo mutna sprega države i kriminala o kojoj ne sme da se priča u javnosti jer, jel'te, nemamo dokaze. Svaka buduća reorganizacija srpskog društva iziskuje i ovo korenito transformisanje, što je pitanje da li je srpska Deep State uopšte orna da to radi - čuveni 6. oktobar, reforma PU.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:23 08.10.2018

Re: Srđane

A ovo jeste ozbiljan i dubok, sistematski problem i jeste ravan problemu palestinskog terora, jer su ovi isto teror po mirnu decu u našoj zemlji, i taj problem se neće sam od sebe rešavati. Jednom sam ja predočio to našoj, lokalnoj PU. Kako sam u Izraelu radio jedno vreme sa maloletnim delikventima kao vaspitač, skrenuo sam policiji pažnju na to da se mora sa njima raditi. Oni su mi odgovorili nešto u fazonu: "Vi radite u inostranstvu i imate visoke standarde." I ništa nisu preduzeli. Nepunu godinu kasnije su ubili čoveka, silovali devojku. S onim klasičnim, "izgrednik je od ranije poznat policiji". Pa šta ako je poznat, zašto niste ništa preduzeli da problem otklonite kada su vam građani skrenuli pažnju? Još tebe na kraju uhapse što se buniš protiv nasilja. Srbija, brale.
milisav68 milisav68 20:12 08.10.2018

Re: Srđane

gedza.73
Strašno. nemam reči, divljaci. Robija je iz raja izašla.

Ne znam koji je đavo ljudima. Prebijaju se, pale, pljačkaju, diluju i ubijaju... to više nije ni u nekim 'normalnim' granicama...

Ispostavilo se da su "greškom" prebijeni, samo zato što su pričali albanski...

Konkurencija, šta li...
Ceca na sva zvona kuka...

Nije ona bitna nego zvona, i dokle je fokus na njoj, a ne na zvona, mi ćemo biti tu gde jesmo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:22 08.10.2018

Re: Srđane

Ispostavilo se da su "greškom" prebijeni, samo zato što su pričali albanski...


Ko poznaje (ne)prilike u tom delu grada, sigurno će se cinično nasmejati na ovo "greškom". Baš u tom istom delu grada se uvek tačno zna koje su pekare albanske, i baš slučajno tinejdžeri precizno znaju koja je albanska. Ja ne znam niti me interesuje, mada je činjenica da Albanci prave bolja peciva, i stalno peku sveže, na svakih par sati. Ovo je najobičnije sasipanje beogradske mikri-strahovlade na naše ulice pošto je NS i previše miran i trankiljo. To forsiranje nasilja će se vratiti kao bumerang režimu, prosto jer će prvoj generaciji nasilje postati kriterijum i sredstvo komunikacije, i mirna deca će biti izložena šikaniranju. Danas nije kriterijum biti mirno, vredno i uspešno dete, već što je nasilnije, to je poželjnije od strane sistema. Imamo jednog takvog krelca iz murije u školskom savetu roditelja, stalno se peglam s njim. A tip kao radi za analitiku u gradskoj PU.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:32 08.10.2018

Re: Srđane

mariopan



Strašno. nemam reči, divljaci. Robija je iz raja izašla.


Ma, kakva robija! Tamo ih regrutuju da rade upravo ovakve prljave poslove za... znamo svi koga, nema dokaza.
gedza.73 gedza.73 07:58 09.10.2018

Re: Srđane

milisav68
Nije ona bitna nego zvona, i dokle je fokus na njoj, a ne na zvona, mi ćemo biti tu gde jesmo.

Baš. Kod nas izgleda zvona uvek zvone samo za neke.
looping looping 08:56 09.10.2018

Re: Srđane

S onim klasičnim, "izgrednik je od ranije poznat policiji". Pa šta ako je poznat, zašto niste ništa preduzeli da problem otklonite kada su vam građani skrenuli pažnju?

To "izgrednik je od ranije poznat policiji" znači da su probali da otklone problem hapšenjem ali sud sve to pušta napolje. Tako da policija uglavnom gubi vreme hapseći takve, na žalost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:54 09.10.2018

Re: Srđane

Au, braćo gospodže b'ate komunisti-kapitalisti, kako ne razumete da problem nije u hapšenju. Najlakše ga je uhapsiti i odrati od batina gde nema kamera i svedoka. No, to neće iskoreniti nasilje iz psihe tog deteta, naprotiv. A sada, ako vam je cilj da gradite strahovladu a ne demokratiju, onda je to nešto drugo - onda vam trebaju takvi nasilnici, pod prećutnom kontrolom deeb-stejta.
looping looping 12:11 09.10.2018

Re: Srđane

Au, braćo gospodže b'ate komunisti-kapitalisti, kako ne razumete da problem nije u hapšenju. Najlakše ga je uhapsiti i odrati od batina gde nema kamera i svedoka. No, to neće iskoreniti nasilje iz psihe tog deteta, naprotiv. A sada, ako vam je cilj da gradite strahovladu a ne demokratiju, onda je to nešto drugo - onda vam trebaju takvi nasilnici, pod prećutnom kontrolom deeb-stejta.

Ma, ja sam upravo za hapšenje, sudjenje i pravičnu presudu sa strogim zakonima gde se za takve prestupe bar pola života odleži u zatvoru.
Onda malo kome pada na pamet da krši zakon.
Stopa kriminala u Srbiji je visoka zato što su kazne kilave a i te kilave kazne se ne sprovode.
Pošteni ljudi ne mogu da žive od idiota zato što sistem smatra da idioti trebaju biti na slobodi.
U tom smislu zakoni u UAE su mnogo dobri. Ako si pošten - uživaš u državi sa takvim zakonima a ako nisi - život ti je pakao. Pa biraj.

U Srbiji možeš da lemaš koga hoćeš kad god hoćeš. Osim ako nije jači od tebe.
I tu policija ne može ništa jer sudstvo kao da ne postoji.

No, to neće iskoreniti nasilje iz psihe tog deteta, naprotiv.

To iskorenjivanje nasilja iz psihe treba ostaviti naučnicima. Možda i dođu do nekog rešenja. A do tada, treba čuvati ove koji nisu nasilni.
gedza.73 gedza.73 13:38 09.10.2018

Re: Srđane

looping
ja sam upravo za hapšenje, sudjenje i pravičnu presudu sa strogim zakonima gde se za takve prestupe bar pola života odleži u zatvoru.
Onda malo kome pada na pamet da krši zakon.
Stopa kriminala u Srbiji je visoka zato što su kazne kilave a i te kilave kazne se ne sprovode.

zato što sistem smatra da idioti trebaju biti na slobodi.

Haug.

uz malecno p.s.
za takve prestupe drakonske kazne dok se ne pročuje. a posle malo edukacija, možda se neko zajebao prvi put, malo pogurati na pravu stranu. za registrovane ponavljače ('poznati policiji od ranije') drakonska kazna na kvadrat.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:39 09.10.2018

Re: Srđane


Ma, ja sam upravo za hapšenje, sudjenje i pravičnu presudu sa strogim zakonima gde se za takve prestupe bar pola života odleži u zatvoru.

To je možda u UAE tako. U Srbiji se malo promuva po sudu, podmaže se sudija, malo odleži, rade neke druge stvari za državu i - teraj dalje s nasiljem.

Opet, teške robije za maloletnički delikventizam jesu odlika prototalitarnog karaktera svesti, no nisu humane. Zato je neophodno da naučnici stvore sistem u kojem će edukatori raditi sa takvom decom od prvog prestupa. To je humanost. Ovo drugo jeste lakše, ali je i dehumanizovano.
looping looping 04:30 10.10.2018

Re: Srđane

Opet, teške robije za maloletnički delikventizam jesu odlika prototalitarnog karaktera svesti, no nisu humane. Zato je neophodno da naučnici stvore sistem u kojem će edukatori raditi sa takvom decom od prvog prestupa. To je humanost. Ovo drugo jeste lakše, ali je i dehumanizovano.

Ne bih se složio.
Humanost je skloniti kriminalce i omogućiti poštenima da žive bezbedno.
A tek onda, ako je to moguće, edukovati kriminalnu decu i odrasle.

Džaba ti edukacija ako uništiš živote normalnih. A to se u Srbiji radi svakodnevno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:43 10.10.2018

Re: Srđane

looping

Ne bih se složio.
Humanost je skloniti kriminalce i omogućiti poštenima da žive bezbedno.
A tek onda, ako je to moguće, edukovati kriminalnu decu i odrasle.

Džaba ti edukacija ako uništiš živote normalnih. A to se u Srbiji radi svakodnevno.

Говоримо о малолетним кримосима, друже, радио сам са њима - са 15-огодишњацима/кињама. Са клинцима који су већ имали убиства иза себе, са клинкама које су дебеле, масне свиње довозиле џиповима код нас у рихеб/рисоушлајз центар.
looping looping 05:44 10.10.2018

Re: Srđane

Srđan Fuchs
looping

Ne bih se složio.
Humanost je skloniti kriminalce i omogućiti poštenima da žive bezbedno.
A tek onda, ako je to moguće, edukovati kriminalnu decu i odrasle.

Džaba ti edukacija ako uništiš živote normalnih. A to se u Srbiji radi svakodnevno.

Говоримо о малолетним кримосима, друже, радио сам са њима - са 15-огодишњацима/кињама. Са клинцима који су већ имали убиства иза себе, са клинкама које су дебеле, масне свиње довозиле џиповима код нас у рихеб/рисоушлајз центар.


Krimos je krimos. Omogućiti život normalnoj deci, to je prava humanost. A toga u Srbiji nema. Nego se razmišlja o izvođenju loše dece na pravi put.
Dok ih ti izvedeš, uništiš sve ono normalno u Srbiji. Kao što se sistematski i uništava na kraju krajeva.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:39 11.10.2018

Re: Srđane

looping


Krimos je krimos. Omogućiti život normalnoj deci, to je prava humanost. A toga u Srbiji nema. Nego se razmišlja o izvođenju loše dece na pravi put.
Dok ih ti izvedeš, uništiš sve ono normalno u Srbiji. Kao što se sistematski i uništava na kraju krajeva.


Našao sam jedared, kod Berđajeva, čini mi se u Руској идеји, da grupa ruskih profesora i intelektualaca upućuje grupi srpskih profesora i intelektualaca, preko profesora Georgija Ostrogorskog, apel da "učine sve što je u njihovoj moći da utiču na (predratnu) YU/srpsku vladu da ukine smrtnu kaznu".

Tako je i ovde, negde sam saglasan da se treba očistiti društvo od kukolja i osloboditi prostor za mirnu i kvalitetnu decu - nema niko veći interes od mene kojemu deca odrastaju u tom sistemu, no nije rešenje da se nasilje ukloni nasilnim metodama druge vrste. To je počivši Isak Rabin takođe često naglašavao: "Ljudi, nećemo nasilje iskoreniti vojnim putem"; u ovom našem slučaju, nasilje maloletnika i tinejdžera je samo vrh sante leda - ako joj odlomiš vrh samo, sve ostalo će kada-tada izroniti ponovo napolje. On, ako je napravio teško razbojništvo, ili ona koja se odala prostituciji, uzrasta 13-19, ima šanse još uvek da se vrati u život.
looping looping 08:04 11.10.2018

Re: Srđane

On, ako je napravio teško razbojništvo, ili ona koja se odala prostituciji, uzrasta 13-19, ima šanse još uvek da se vrati u život.

Ima šanse.
Ali treba ih vraćati u život dok su iza rešetaka.

Maloletni razbojnici koji su na slobodi edukuju ostatak srpske omladine. Tako da iz godine u godinu imamo sve više razbojnika (koji su uz to - edukatori).
Visoka je cena za njihovu slobodu. Mnogo veća nego što bilo ko može da pomisli.

PS.
Onaj ko se odao prostituciji nije kriminalac nego žrtva kriminala.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:54 11.10.2018

Re: Srđane

Dobro, naravno da odrobijaju jedan period, da znaju kako je, no onda ga počneš puštati polako, po sat, dva, tri, četiri... u obrazovni centar-komunu, pa malo matiš, malo engla, malo srba, bios, geos, malo zezanje, kompiške, zika, žurke. Dok sam radio u toj branši smo napravili jednom s njima hip hop takmičenje, doveli bendove u fazonu Bed Kopija ili БС-а, pa ko bolje slemuje, oni ili klinci... Pokazalo bi se da mnoga deca imaju fantastične talente..

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:20 09.10.2018

Šta sam ono hteo još da vam pričam

Kao Marvin, android-paranoid, želim da pričam 8 priča istovremeno ali ne mogu da se setim osnovne?

Da,
bio je juče Gažanin izašao da se vidi sa nama (mi=licencirano osoblje min. turizma koje nadmašuje normu od 15 individualnih sedmičnih vođenja godišnje, više od 500 ljudi godišnje;
+ Tlv Univerzitet, katedra za bezbednosne i nacionalne studije), po cenu pretnje po život od strane Hamasa. Секундoчку... Да, хорошо, дорогие...
Dakle, čovek je biznismen, rođeni Gažanin (šta znači - starih Gažana, generacijskih, ima tek oko 20%, od populacije od 2.1 milion), trguje sa Izraelom da bi Gažani mogli da zidaju - da l' ga reketira Hamas, Bog sveti zna, verovatno ga reketira; ruku na srce, drugog izbora ni nema: da znaju da je ovde, sa nama, verovatno bi mu pucali u potiljak; ono što je želeo da nam predoči je da gažanski narod nije neprijatelj Izraela. Oni koji su neprijatelji su možda njih 100-tinjak K koliko rade za Hamas i Džihad, oružano krilo + administraciju, i drže Gazu pod najcrnjim režimom strahovlade i tiranije. Sve vreme su mi navirale suze na oči dok je čovek pričao, evo i sada...

Danas, West Bank, Judeja i Samarija, i Prestonica, sa komandom Jerusalimskog garnizona. Šta mislite, da li svi već znaju da sam Srbin? Nego šta nego da znaju, i isto tako kao što oni mene upoznaju sa nijansama IL-PA društva, tako i ja njih upoznajem sa srpskim nijansama, tonalitetima višeslojne sive boje... Ode baterija, a zaboravio sam da se ričardžujem sinoć. Ništa, neka Vas Alah blagoslovi, čujemo se posle ovog intenzivnog dana.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:30 10.10.2018

interesantna je leva indoktrinacija

ja sam, genetski, sa srpske strane, sto godina levo. s jevrejske sam jos koju deceniju vise - mozda oko sto dvadeset godina levo. i nije mi jasan ovaj pristup, uopste srpskih australijskih levichara. tolika kolichina ignorisanja, to nije levo, to je fashizam detalja. devil is in the detail. shta vam je? sta ti je Zems¿ ne boli me toliko desni antis. ustashki i ljoticevski, ali da Levica Srbije bude tamo, stvarno mi nije jasno¿ da li vi stvarno verujete, u antiamerichkom afektu, da je ispravno to sto radite? jedna mikri-built Australija da nam drzi moralna predavanja o kolonijalizmu? ili Kenjada? kako ste se vi nasli u tim zemljama? ili beogradska ili ruska lib-inteligencija, koja zali zasto naci rezim nije odradio Finalnu Soluciju kako treba? sta vam je, ljudi, sta prolazi kroz vashu Psyche?
loader loader 13:22 11.10.2018

Re: interesantna je leva indoktrinacija

moralna predavanja o kolonijalizmu?

Nema nacije koja ne kolonijalizuje onda kad je jaka, pa se širi, osvaja više, ... To je u ljudskoj prirodi. Tako da je taj proces na nivou grupe (nacije, države) neizbežan. Sa druge strane imamo lepu, tihu i jasnu kao dan činjenicu da istinski propovednik nikad ne propoveda o dobrobiti i interesu grupe, već o načelima dobra.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:48 11.10.2018

Re: interesantna je leva indoktrinacija


Nema više crvenih battlegrounds (mapa iz sept. 2015.) od sept. 2018. Sve je shiite-controlled.
Sa druge strane imamo lepu, tihu i jasnu kao dan činjenicu da istinski propovednik nikad ne propoveda o dobrobiti i interesu grupe, već o načelima dobra.


Ne znam da li si mislio na mene lično, ima jedan naslov u američkoj literaturi, glasi: "Israelology, missing link in civilisation's studies". Više doživljavam sebe kao to - izraelologa. Propovedanje je posao sveštenika, rabina, imama, budističkih kaluđera i jogija, a ja nisam ništa od navedenog.
loader loader 12:01 11.10.2018

U SRBIJI TAKOĐE

Da, i u Srbiji, Nije zafrkancija. Iako ima nekih tehničkih razlika, između navedenog idealnog mestašceta i ove, ovdašnje Srbije. Neistovetnost je zapravo jedino u tome što se zahteva malo više kreativnosti, tj. kretanja van onih loših aspekata, a sve unutar onih dobrih, ili ka dobrima. Čoveku u suštini treba malo. Naročito da bi bio srećan. Za toliko, i u najcrnjim defetističkim predstavama o ovdašnjem zemaljskom mestu - ima čitava vasiona tih svetlećih procepa, gde se čovek može udobno zavući i osetiti dobrodošlicu, kod poznanika, kod nepoznanika, i to uz besplatnu konekciju sa Svekolikim.

adviser adviser 12:52 11.10.2018

Re: U SRBIJI TAKOĐE

loader
Da, i u Srbiji, Nije zafrkancija. Iako ima nekih tehničkih razlika, između navedenog idealnog mestašceta i ove, ovdašnje Srbije. Neistovetnost je zapravo jedino u tome što se zahteva malo više kreativnosti, tj. kretanja van onih loših aspekata, a sve unutar onih dobrih, ili ka dobrima. Čoveku u suštini treba malo. Naročito da bi bio srećan. Za toliko, i u najcrnjim defetističkim predstavama o ovdašnjem zemaljskom mestu - ima čitava vasiona tih svetlećih procepa, gde se čovek može udobno zavući i osetiti dobrodošlicu, kod poznanika, kod nepoznanika, i to uz besplatnu konekciju sa Svekolikim.


Fino rečeno.
Molim nekoliko adresa svetlećih procepa.
loader loader 13:18 11.10.2018

Re: U SRBIJI TAKOĐE




Nema brojeva, oznaka ... Prepoznaju se, lako, po ugodnom svetlu :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:23 11.10.2018

Re: U SRBIJI TAKOĐE

Ено код нас на Дунаву, по салашима и Фрушкој, the cracks of enlightenment-a кол'ко 'оћеш.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana