Društvo| Kultura| Lingvistika| Mediji| Obrazovanje

Mi o Nama i Nama o Mi, Oni oko Nas i Mi oko Njih

tasadebeli RSS / 10.10.2018. u 23:11

И Ми око Нас ...

B92-Blog.jpg

EDIT: Заборавих ово када сам качио блог, тек сад се сетих... :-(  Не замерите.

 

ARISTID-TEOFANOVIC-PISMA-PRESTONICKOM-LISTU_slika_XL_65720531.jpg 

 

Овај пост, као што и приличи стилу врло популарном међу блогерима на свим меридијанима и на свим блоговима на Мрежи овога света, има епистоларну форму.

Хвала Анђи на инспирацији... (ЛИНК)

tasadebeli:

" (Бићу искрен с тобом као и увек. Одмах ми се смучи чим неко крене да се прокењава о "старим добрим временима" на Блогу Б92.

Исто онако као и када неко крене да се прокењава о 5. октобру 2000. То је, отприлике, иста жвака.

А мени је та жвака баш онако... Бљакаста.) "

angie01:

" pa sad, hebiga taso, da l je tebi bljakasto ili ne, neosporna cinjenica je, da su nekada na blogu pisali i dolazili mnogi zanimljivi ljudi, ne samo sa tog spiska iz arhive, koju je kopirao spira,...Milan Nikolic, sestre Bogavac, trener, Downgreeter,...da sad ne nabrajam, dovoljno je udjes u komentare bilo kog nekadasnjeg bloga i vidis koliko je zanimljivih ljudi ucestvovalo,...mozda se tebi to ne svidja, jer je bilo vise gradjanski orjentisanih ucesnika,...

...kao sto je cinjenica da se 5. oktobra srusio jedan destruktivni, razarajuci rezim tiranina-ciji rezultati vladavine nikako da prstanu,....isto tako nosen jednom pozitivnom, gradjanski orjentisanom energijom, sa ciljem da se jedno retrogradno mrcvarenje zaustavi...


sad negirati oba, takodje znaci, da to sve nije odgovaralo... "

tasadebeli:

" Само неки, Анђо, само неки су били занимљиви и вредни пажње. Исто као и данас.

(Надам се да међу те занимљиве и вредне пажње некада не сврставаш једног Божу Ђелића, Сашу Радуловића, Биљану Србљановић, Ивана Маровића, Јелену Милић, Марка Видојковића и њима сличне? Да се не бисмо задевали сад овде...)

Башка што се на Спирином списку као бивши блогери налазе и неки који су и данас врло живахни и активни на Блогу Б92, нека су они нама живи и здрави фала богу, па штанцују блогове свако мало - нпр. Фукс и гос'н Бобић. Без таквих би ово место на нету умрло.

 

 

И да ти не помињем Тероризам, Њикипедију, Њорлд Њевс и остале покојне блогере са Спириног списка који нам данас баш недостају, а који су некада ово место чинили достојним пажње и вредним наших данашњих сећања, помена и парастоса за та "добра стара времена на Блогу Б92." :-)

Мала (хм... кратка) напомена, што рече колега sweet64 у једном свом коментару, тзв. фуснота:

Анђо, нисам ја од јуче на Блогу Б92. Јесте да сам као аутор на Блогу две и по године, од априла 2016. Али сам зато регистрован на Блогу Б92 као коментатор још од јула 2011. Дакле, пуних 7 година. А текстове на Блогу Б92 сам читао још од 2008. или од 2009. Дакле, скоро читаву деценију. И не спадам сасвим сигурно у групу староседелаца који су овде од самих почетака Блога Б92 и јављају се још увек и данас, али нисам баш ни неки новајлија.

Дуго ми је памћење што се Блога Б92 тиче.

Као уосталом и што се тиче Србије и Југославије уназад 50 година јер сам много матор, 1964. годиште. И много тога и свашта памтим. И на Блогу Б92 и у Србији и, некада, Југославији.

И зато не могу да ми се као "непорециве истине" баш тако олако подмећу просеравања ни о Блогу Б92 ни о Србији и, некада, Југославији, односно 5. октобру 2000. у овом конкретном случају, јер добро памтим све то. Можда би ми било боље да имам пилеће памћење. Онда бих безусловно веровао у све што неко овде напише о тим прошлим временима и догађајима и било би нам свима лепо.

Али немам пилеће памћење. (Па да ми се мозак ипак мало одмори макар на три дана као што Спира мисли да ја уживам.)

Нажалост... :-(

angie01:

„mozda se tebi to ne svidja, jer je bilo vise gradjanski orjentisanih ucesnika,...

kao sto je cinjenica da se 5. oktobra srusio jedan destruktivni, razarajuci rezim tiranina-ciji rezultati vladavine nikako da prstanu,....isto tako nosen jednom pozitivnom, gradjanski orjentisanom energijom, sa ciljem da se jedno retrogradno mrcvarenje zaustavi...

sad negirati oba, takodje znaci, da to sve nije odgovaralo..."

tasadebeli:

А не, нисам ја негирао та два. Ни 5. октобар 2000. ни вредност Блога Б92 на мрежи током свих ових десет година.

Прецизно, рекао сам да ми припадне сваки пут мука када неко крене са булшитом причајући о "старим добрим временима" Блога Б92 или о 5. октобру 2000.

(Или о СФРЈ и Србији седамдесетих и осамдесетих и деведесетих прошлог века и после 2000, или о било чему другом што сам гледао својим очима, слушао својим ушима, омирисао, додирнуо и куснуо и сам, не преко посредника, и осећао и тада нешто као и данас учествујући активно у свему томе.)

Сметају ми та накнадна тумачења типа: ти, друже, немаш појма, сад ћу ја да ти кажем како је то било и зашто је тако било и да ти као прави медијски "аналитичар и синтетичар" протумачим шта ти то треба да мислиш данас, у 2018. години о свему томе...

Сметају ми јер тим накнадним наметљивим "анализама и синтезама" у чија тумачења се не сме сумњати и у која се мора безусловно веровати скоро никада и не видим неку другу сврху сем да продубљују апатију и туробу која је и иначе зацарила међу људима са којима живим и која већ деценијама уназад уздиже безнађе на пиједестал божанства у средини у којој живим тврдећи како нам никада није било горе и теже.

Е, па то једноставно није тачно. Није истина.

И зато је једна таква жвака, таква прича која производи толико безнађе и апатију један обичан булшит и ништа више.

Дакле, не смета мени ниједан од та два (Блог Б92 некада, пре 8, 9, 10 година и данас, нити ми смета 5. октобар 2000. јер је до њега обрни-окрени, на овај или онај начин свакако морало доћи) већ ми смета када неко крене са булшитом причајући ми о томе. (ЛИНК)

И то вероватно зато што се с пуним правом у свему томе може поставити питање ко је ту заправо заиста грађански оријентисан и са позитивном енергијом (када си већ то и сама поменула).

Они који су некада писали на Блогу Б92, они који данас пишу на Блогу Б92...?

Све је то подложно преиспитивању, богами, да бисмо сагледали ко је ту заиста грађански оријентисан и позитиван.

Као и ко је ту самом себи приписао да је више „грађански оријентисан" од неких других који се на Блогу Б92 јављају, па се тај "бољи и виши грађанин" одмах љути и напушта Блог Б92 зато што му смета толики број „неграђана" који му не иду низ длаку и са којима баш и не може да се „узајамно милује по идиотским главама."

tolerancija-ja.jpg

 

 И на крају ове епистоле, као што је и ред и као што епистоларна правила налажу, поздрав свима, ама баш свима добронамернима на Блогу Б92.

 

(Оне недобронамерне нећу да поздрављам.)

А нарочити и посебан поздрав блогоколеги и сапатнику по писаној речи, увек инспиративном колико и инспирисаном Спинози, затим колегиници Веселици, мамама са увек спремним колачима филованим емоцијама Реднек и Мариопан, Мирели од које сам учио шта је то тактичност и одмереност иако сам пре тога мислио да све знам о томе, затим бесконачно стрпљивим и за своје ученике увек подстицајним професорима из неких других димензија Шарском и Зоркићу, увек драгим и добродошлим Спартанцима из екипе 300 Предатору, Врапцу и Чарлију, за истраживање и проналажење нових територија увек расположеном Џинксу, префињеном уметнику са даром познавања закона физике Наску, са 'увек занимљивим златним успоменама најбољем блогерском поети гос'н Черу и још неким мени заиста драгим људима на Блогу Б92 због којих се уопште и задржах и закуцах овде толики низ година.


(Не замерите ако не поменух баш сваког поименце.)

 

giphy.gif

 

 

Одох сад на Трећи програм Радио Београда, тамо се тренутно свира барококо...


Да искористим док још могу пре него што уђемо у романтизам онако ђутуре, сви заједно, као људска и блогерска заједница.

 

 

 

П.С. - Колега sweet64, као што видиш, послушао сам те.  :-)

 

Tagovi



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 23:47 10.10.2018

Ovo

prePPiska?

S Anđinim imprimaturom?
tasadebeli tasadebeli 23:49 10.10.2018

Re: Ovo

st.jepan
prePPiska?

S Anđinim imprimaturom?


Не, са Спириног блога о 5. октобру. У коментарима. Има линк одмах на почетку.

Хтедох тамо да одговорим Анђи, али било предугачко, испаде читав пост.
st.jepan st.jepan 23:57 10.10.2018

Re: Ovo

Hvala.
Proredio, promaklo, praštaj.
loader loader 12:10 11.10.2018

Re: Ovo

Tasa:
(Endži) ... bilo vise gradjanski orjentisanih ucesnika ...


Bilo je i građanki koje su bile prosto opake, stroge ... - vršila se (na njino upiranje prstom) kosidba neposlušnih blogera
Kad iz ove perspektive gledam, bejaše i u toj inkvizicijskoj praksi nekakve romantike. Jasno, osećaj romantike je vezan za čitav taj period, a ne za samu pojavu prekog moderatorskog suda.

No, bilo pa prošlo, i ne ponovilo se. Elem, zaista je nekada na blogu bilo nešto raznovrsnije. Ali šta da se radi. Ne bih da od toga pravim ep, ali, vreme je ono, generalno, zaista bilo sa više entuzijazma, pa je svraćao narod koji je još sveže verovao da se svet upravo menja, sa osećajem da svako novo slovo na blogu tome doprinosi, odnosno, da je Petim oktobrom crveno-crna aždaja trajno uklonjena, pa je ostalo samo da se dorede neke nijanse između trista građanskih opcija mišljenja i da se krupnim koracima osvaja budućnost. Kročilo se pravo u prošlost: aždaja se opet okitila vatrom iz nozdrva i opet je to onaj stari svet. Obamro zato i blog vremenom, donekle. Naišli neki novi blogeri, mnogi stari otišli, a neki svraćaju tek povremeno. Kako god, lepo je ovde "sresti" neke stare poznanike. Tu sam 11 godina i izvesni mi blogeri dođu nešto kao prve, druge i treće komšije iz ulice ... :) ... Kako dalje? Videćemo. Kad se sva nostalgija i matematika smuljaju zajedno - proizvod ipak glasi - daleko od toga da je na blogu sada dosadno. To takođe valja konstatovati. Dokaz je i ovaj Tasoljubov post

tasadebeli tasadebeli 15:16 11.10.2018

Re: Ovo

loader

Tasoljubov



Мог маторог (Богољуб) по кући смо звали Амадеус или Теофило. Како кад.

Сад се нешто мислим, пошто ми сви кажу да сам све више исти ћале што сам старији, мени би баш лепо пристајало Ама(н)таса или Тасофило.

veselica veselica 17:01 11.10.2018

Re: Ovo

loader

tek sad procitala.
lep ti komentar, i tacan.



zemljanin zemljanin 00:06 11.10.2018

BRE

e ponekad sam u iskusenju da napisem neki makro (po uzoru na Maksu) koji ce da prikazuje samo tekstove i komentare blogerki

PS. hajde da ostavim rezervu jer procitah samo par pasusa, ali BRE jel' vam bar nekad ne dosadi
maksa83 maksa83 07:29 11.10.2018

Re: BRE

e ponekad sam u iskusenju da napisem neki makro (po uzoru na Maksu) koji ce da prikazuje samo tekstove i komentare blogerki

Nije veliki problem modifikovati onaj skript da umesto blackliste postane whitelista. Doduše performanse bi opale (što se po svoj prilici ne vidi strašno na današnjim kompjuterima) pošto bi morao da protrči kroz sve komentare tj. DIV-ove i stavlja im atribut "hidden" osim onima sa whiteliste, trenutno radi obrnuto što je prilično brza operacija, tj. XPath ugrađen u brauzere je vrlo efikasan. Neverovatno kako su za ovih 25 godina optimizovali JavaScript rantajm. Microsoft im je u međuvremenu TypeScriptom opravio jezik koliko je moguće opraviti nešto što je ... JavaScript. Ja svejedno još uvek ne podnosim tzv. Electron aplikacije, falimtebože pa ne moram da koristim onaj Slack, mada ih ima par korisnih koje povremeno palim.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:15 11.10.2018

Re: BRE

, falimtebože pa ne moram da koristim onaj Slack, mada ih ima par korisnih koje povremeno palim.


Ja na žalost moram.

Onaj GitKraken je simpatičan npr. (mada meni u potpunosti Idea odradi posao ako želim vizuelni prikaz repoa, za sve ostalo je tu terminal)
adviser adviser 06:17 11.10.2018

Da.

Osvrnuo bih se samo malčice na mit o 5. oktobru i njegovom građanskom kapacitetu.
Po mom skromnom mišljenju, većina učesnika toga protesta nije, figurativno rečeno, imala niti g od građanskog. Dakle, građani su se mogli nabrojati na prstima ruke.
Građanin, sinergički rečeno, predstavlja autonomno i svesno biće.
Na žalost, zbog prethodnih decenija komunističke monarhije (faraonluka, sultanluka,...), građanstvo u Srbiji nije moglo da se razvije.
Tek kada se društo uspostavi na ljubavi i slobodi, kao vrhovnim principima i osnovama, tek tada će moći da se razviju izvedene pojavne forme formalizovane na redu. Obrat ne važi.
Stoga su rezultati (i čisto simbolički) toga svetog 5. oktobra toliki koliki jesu, tj. nikakvi.
Na žalost, još uvek se u našoj državi nisu stekli uslovi za razvoj građanstva.
Tek kada se to postigne, moći će da se govori o 'pokretima' koji će donositi novi kvalitet.
A tada (nam) neće biti potrebno da izlazimo na ulice (osim nekim lepim povodima), već će se kanalisanje razvoja društva ostvarivati u institucijama - i na svakom koraku gde građanin tokom 24 sata rezidentuje.
nsprof nsprof 08:16 11.10.2018

Re: Da.

Ja smatram da je 5. oktobar bio u nekom totalu pozitivna stvar. Život koji smo imali do tada je bio sranje: sankcije, nestašica goriva i drugih stvari, kupovina deviza od dilera sa ulice, nepostojanje platnog prometa sa inostranstvom, nedostatak lekova, nedostatak bilo koje robe, you name it.

Većina stvari se nije zvanično uvozila, već se šverala preko grane i preprodavala nama. Uz prećutnu podršku vlasti, koja je uzimala svoj deo kolača.

Ono što su DOS-ovci usrali je, između ostalog, tipična ljudska osobina - alavost. Možda su neki stvarno želeli samo da skinu Slobu, a možda su neki stvarno želeli samo da zajašu umesto njega. Neki su uspeli da useru motku i šteta je napravljena. Rez nije učinjen dovoljno duboko.

Jeste, sada imamo skenjane firme, gomilu sveta koji su ispali tranzicioni gubitnici. Pre toga, svi smo to bili, samo se drugačije zvalo. Na primer, moja prva plata, još pod Slobom, je bila 70 maraka, što mu dođe 35€. To je sranje. Kompjuter je koštao 1000 maraka (plus-minus), a moja plata je bila 70 maraka. Sra-nje.

Moja gospodža je morala da sama kupi negde na crno amalgam za plombu i da donese kod zubara (državnog), da joj poprave zub. Sra-nje.

Taksa za izlazak iz zemlje. Sra-nje.

Vize za inostranstvo. Sra-nje. Koliko je sveta uopšte bilo napolju do tada? Promili.

Da ne nabrajam dalje, jednostavno to nije bio normalan život.

BTW, kada su ubili Đinđića, neki bolid do mene se obradovao, jer, "dok je Sloba bio na vlasti, ja sam zarađivao 1000 maraka na dan". Čak i da je lagao za iznos, tačno mogu da zamislim tu ekipu koja nam pije krv.

Eto, nisam nešto mudro rekao, ali jednostavno ne želim da dozvolim da se zaborave sranja u kojima smo bili. Na žalost, nismo daleko pobegli od prethodnog sranja, jer se oblik i kvalitet sranja promenio, ali neke fundamentalne stvari su se ipak popravile prema mom skromnom mišljenju.
loader loader 13:03 11.10.2018

Re: Da.

Ne znam kako će namrčeni protivnici 5. oktobra preživeti ovaj tekst bez medikamenata za obaranje pritiska



... Eto dokaza da ipak nije zdravo ne verovati u pozitivan karakter 5. oktobra
tasadebeli tasadebeli 23:50 11.10.2018

Re: Da.

adviser

Stoga su rezultati (i čisto simbolički) toga svetog 5. oktobra toliki koliki jesu, tj. nikakvi.

Na žalost, još uvek se u našoj državi nisu stekli uslovi za razvoj građanstva.



Па зато што прво морамо да утврдимо ко је власник земље.

Мислим, утврдили смо ми то још на самом почетку, али се некима после то што смо утврдили на почетку није допало, па кренули да мењају... Свако мало, скоро сваке сезоне, нека нова мода. И неке нове спахије.


mariopan mariopan 18:49 12.10.2018

Re: Da.

loader
Ne znam kako će namrčeni protivnici 5. oktobra preživeti ovaj tekst bez medikamenata za obaranje pritiska



... Eto dokaza da ipak nije zdravo ne verovati u pozitivan karakter 5. oktobra



Ja nisam protivnik 5. Oktobra, ja sam ga omogućila, između ostalih učesnika i ne smeta mi da o tome kritički govorim.

Skinuli smo Slobu što jeste pozitivna strana 5. Oktobra, jedino sam propustila deo koji Anđa pominje kao "promenjen je sistem" , mislim nemam pojma da se promenio, jesam li ćorava kod očiju ili šta...... U šta se sistem promenio? Kad se to desilo?



Taso tebi
angie01 angie01 19:02 12.10.2018

Re: Da.

jedino sam propustila deo koji Anđa pominje kao "promenjen je sistem" ,


jujujuju,...propustila i preokrenula receno- rekoh, srusen je tada jedan destruktivni razarajuci sistem- i jeste....sistem koji je zagovarao rat, koji je krao, unistavao, proterivao, ubijao, ponizio svoj narod i dopustio jos da ga bombarduje nato,...eto, taj sistem je srusen 5. oktobra, ako nisi primetila.

...Andja, andja, andja...boze, koliko obozavalaca.
zemljanin zemljanin 19:36 12.10.2018

Re: Da.

...Andja, andja, andja...boze, koliko obozavalaca.

angie01 angie01 19:54 12.10.2018

Re: Da.

zemljanin



tasadebeli tasadebeli 20:19 12.10.2018

Re: Da.

angie01

...Andja, andja, andja...boze, koliko obozavalaca.



И после ти опет кажи да те не волим!

Очекујем да се овде коментаром ускоро јави и Мик Џегер химселф.



angie01 angie01 22:06 12.10.2018

Re: Da.

ускоро јави и Мик Џегер химселф.


znas kako, meni je Mik na jednom koncertu u Budimpesti uzivo otpevao Angie, iako nije bila na spiksu, rekavsi, kako mu je iznenada doslo da je otpeva,...valjda su mu javili da sam u publici,...meni dosta.
tasadebeli tasadebeli 22:58 12.10.2018

Re: Da.

angie01
ускоро јави и Мик Џегер химселф.


znas kako, meni je Mik na jednom koncertu u Budimpesti uzivo otpevao Angie, iako nije bila na spiksu, rekavsi, kako mu je iznenada doslo da je otpeva,...valjda su mu javili da sam u publici,...meni dosta.




mariopan mariopan 06:16 13.10.2018

Re: Da.

angie01
jedino sam propustila deo koji Anđa pominje kao "promenjen je sistem" ,


jujujuju,...propustila i preokrenula receno- rekoh, srusen je tada jedan destruktivni razarajuci sistem- i jeste....sistem koji je zagovarao rat, koji je krao, unistavao, proterivao, ubijao, ponizio svoj narod i dopustio jos da ga bombarduje nato,...eto, taj sistem je srusen 5. oktobra, ako nisi primetila.

...Andja, andja, andja...boze, koliko obozavalaca.


Aaaa, taj deo "sistema" srušen? Ja sam "sistem" računala malo šire, ne samo Slobu. MNOGO ŠIRE.

Anđa, Anđa...ti si to rekla tamo, moram da pomenem od koga sam čula. Inače ne bih primetila.

(Nema cvetić za tebe evo ti , rano je jutro valjda će da ti prija)
adviser adviser 08:15 13.10.2018

Re: Da.

mariopan
angie01
jedino sam propustila deo koji Anđa pominje kao "promenjen je sistem" ,


jujujuju,...propustila i preokrenula receno- rekoh, srusen je tada jedan destruktivni razarajuci sistem- i jeste....sistem koji je zagovarao rat, koji je krao, unistavao, proterivao, ubijao, ponizio svoj narod i dopustio jos da ga bombarduje nato,...eto, taj sistem je srusen 5. oktobra, ako nisi primetila.

...Andja, andja, andja...boze, koliko obozavalaca.


Aaaa, taj deo "sistema" srušen? Ja sam "sistem" računala malo šire, ne samo Slobu. MNOGO ŠIRE.

Anđa, Anđa...ti si to rekla tamo, moram da pomenem od koga sam čula. Inače ne bih primetila.

(Nema cvetić za tebe evo ti , rano je jutro valjda će da ti prija)

Slažem se sa većim delom stavova koje je izrekla Mariopan na blogu poslednjih dana - kako u načelu, tako i u pojedinostima.
tasadebeli tasadebeli 08:59 13.10.2018

Re: Da.

mariopan

Aaaa, taj deo "sistema" srušen? Ja sam "sistem" računala malo šire, ne samo Slobu. MNOGO ŠIRE.



И ја исто, Мариопан.

Као што сам рачунао на замену дотрајалог "софтвера" у главама који је пре тога уграђиван деценијама.

Не одмах комплетну замену, али постепено, свакога дана по мало, па кроз извесно време да профункционишу неки нови "фајлови" у мозгићима. Рачунао сам тада на то као на последицу успостављања тог новог система. Шире гледано система од једноставне замене Слобе неким другим Слобом.

Ал' од та посла није било ништа.
mariopan mariopan 09:12 13.10.2018

Re: Da.

adviser
mariopan
angie01
jedino sam propustila deo koji Anđa pominje kao "promenjen je sistem" ,


jujujuju,...propustila i preokrenula receno- rekoh, srusen je tada jedan destruktivni razarajuci sistem- i jeste....sistem koji je zagovarao rat, koji je krao, unistavao, proterivao, ubijao, ponizio svoj narod i dopustio jos da ga bombarduje nato,...eto, taj sistem je srusen 5. oktobra, ako nisi primetila.

...Andja, andja, andja...boze, koliko obozavalaca.


Aaaa, taj deo "sistema" srušen? Ja sam "sistem" računala malo šire, ne samo Slobu. MNOGO ŠIRE.

Anđa, Anđa...ti si to rekla tamo, moram da pomenem od koga sam čula. Inače ne bih primetila.

(Nema cvetić za tebe evo ti , rano je jutro valjda će da ti prija)

Slažem se sa većim delom stavova koje je izrekla Mariopan na blogu poslednjih dana - kako u načelu, tako i u pojedinostima.



Proveravam da li samo ja ne primećujem blagodeti tog novonastalog sistema,možda je greška do mene, može biti da sam se pretvorila u nadžak babu pa samo ja mislim da živim u hororu, i samo ja ne primećujem ono što svi vide, taj promenjen sistem. Htela sam ovo da pitam još na Spirinom blogu ali su tamo zaključali kapiju.

Zato ti hvala na podršci.
mariopan mariopan 09:38 13.10.2018

Re: Da.

tasadebeli
mariopan

Aaaa, taj deo "sistema" srušen? Ja sam "sistem" računala malo šire, ne samo Slobu. MNOGO ŠIRE.



И ја исто, Мариопан.

Као што сам рачунао на замену дотрајалог "софтвера" у главама који је пре тога уграђиван деценијама.

Не одмах комплетну замену, али постепено, свакога дана по мало, па кроз извесно време да профункционишу неки нови "фајлови" у мозгићима. Рачунао сам тада на то као на последицу успостављања тог новог система. Шире гледано система од једноставне замене Слобе неким другим Слобом.

Ал' од та посла није било ништа.



A moglo je da bude.

Narod je već bio gladan i svestan da za jedan dan ne može ništa da se poboljša i promeni jer je ceo sistem bio truo, otrpeo bi još malo gladovanja ako bi video pomak ka normalnom funkcionisanju države. Čekali bi da neki novi i bolji "sistem" proradi samo da se ne ponovi ono što je bilo.

Današnja apatija koja je i dovela na vlast najgore je posledica gubitka poverenja još od 5. Oktobra i današnji horor je direktna posledica tog gubitka poverenja i te prevare koju su izveli na kvarno, ušićarili nešto sitno u odnosu na dugoročnu štetu koju su pričinili celoj zemlji, ne samo materijalnu koja nije zanemarljiva ali se može nadoknaditi nego i moralnu, psihološku.

Ja sam i na poslednje proteste išla ali da su uspeli i da smo recimo naterali Vučića da odstupi, KOGA BIH IMALA DA ZAOKRUŽIM NA IZBORIMA a da mu verujem da neće i on kao svi drugi do sada da izneveri to poverenje?

Nemam nikoga.

To je razlog da Vučić i ostaje i opstaje. I to je razlog što više nema protesta ni pobune, može ovaj da vlada milion godina i da "vaspitava" mlade da se samo odanošću Vođi može živeti u Srbiji.

Zato su se časni ljudi povukli da ih ne vuku po glibu i ne blate im ime i obraz kojekakvi nedoučeni i nedorađeni likovi koje možeš da kupiš za sendvič i flašicu soka.

Sve to je zajedno nasleđe izneverenih nada 5. Oktobra.
tasadebeli tasadebeli 10:06 13.10.2018

Re: Da.

mariopan

A moglo je da bude.



Могло је и то је оно што оставља највећу горчину јер није било због ситносопственичких интереса једне мале групе људи.

Да бисмо онда дошли до тога да анкетарка једне од данас опозиционих странака пита моју жену пред изборе 2012. да ли је спремна да трпи још пет година ако зна да ће јој бити боље за 5 година, моја жена каже да није спремна да трпи, згадило јој се.

А на то анкетарка из те странке сасвим искрено, од срца, каже:"Јао, госпођо, ни ја не могу више! Ево видим, исто смо годиште... И мени се згадило!"

Е, сад замислим оне који исто тако нису могли више да трпе те 2012. године, али нису видели да је и Вучић исто то само у другом паковању, и ето објашњења за резултате свих ових наших "избора" у последњих 6 година.

Мариопан, .
angie01 angie01 10:34 13.10.2018

Re: Da.

Proveravam da li samo ja ne primećujem blagodeti tog novonastalog sistema


izvini sad, sto ti prekidam nadahnuce,...al ko je rekao da je ustanovljen novonastali sistem i spomenuo blagodeti?

stvarno spinujete lose- cela ekipica...

cela tragedija naseg drustva i jeste stigla dovde, gde smo sada- jer se posle 5. oktobra nije radilo na tom boljitku i uspostavljanju demokretskih vrednosti, nego upravo sve suprotno,....sto ujedno i odvaja 5. oktobar od svega posle njega.

tako da ne moras vise da udaras glavom o zid- nadam se da si dobro- na lose "izvucene" zakljucke.
mariopan mariopan 11:34 13.10.2018

Re: Da.

angie01
Proveravam da li samo ja ne primećujem blagodeti tog novonastalog sistema


izvini sad, sto ti prekidam nadahnuce,...al ko je rekao da je ustanovljen novonastali sistem i spomenuo blagodeti?

stvarno spinujete lose- cela ekipica...

cela tragedija naseg drustva i jeste stigla dovde, gde smo sada- jer se posle 5. oktobra nije radilo na tom boljitku i uspostavljanju demokretskih vrednosti, nego upravo sve suprotno,....sto ujedno i odvaja 5. oktobar od svega posle njega.

tako da ne moras vise da udaras glavom o zid- nadam se da si dobro- na lose "izvucene" zakljucke.


Zašto ga odvaja od svega ovoga, šta ga je odvojilo?

Zašto nisu radili na uspostavljanju demokratskih vrednosti nego sasvim suprotno, kao što dobro primećuješ ali misliš da je to radio ili nije uradio neko drugi a ne oni sami?

Neko im je smetao?

Sve koji su im smetali odstranili su sasvim nedemokratskim načinom da im ne smetaju i da bi nam pokazali ko je Gazda i šta će biti zakon ubuduće.

Tako sad i Vučić radi, ništa nije menjao, taj sistem mu je potaman, samo je skliznuo u njega kao u razgaženu rukavicu.

Misliš da će neko opet da izađe na ulicu da se bori za to isto samo malo drugačije?

Posledice su apokaliptične. Gde god pogledaš.

Edit

I okani se "spinovanja" i tripova o "celoj ekipici", čim ti se ne dopada nešto što iskače iz tvog šablona, pišem moje mišljenje koje je oduvek bilo ovakvo ako pratiš blog (a pratiš).

Spinovanje meni ne treba, trebalo je ekipi na blogu da zapušava usta nama što mislimo svojom glavom u nekim davnim vremenima na blogu, da nas uteraju u "jedino ispravno mišljenje", dakako, njihovo, ne čak ni njihovo nego zadato.

Danas nikom ne trebaju, pregazilo ih je vreme.

Ako se više ljudi slaže sa onim što pišem to je možda znak da razmisliš zašto i oni imaju taj utisak?
angie01 angie01 14:15 13.10.2018

Re: Da.

Zašto ga odvaja od svega ovoga, šta ga je odvojilo?


ne znam kako da ti objasnim, kada si vec slozila, daje to jedna stvar:))),..pa gradjani su izalsi i pobunili se, nisu hteli vise, bilo im je dosta, poverenje su dali onima, koji su obecavali sve drugacije- a posle su ih ti izdali,...a to je to drugo, posle 5. oktobra.


Zašto nisu radili na uspostavljanju demokratskih vrednosti nego sasvim suprotno, kao što dobro primećuješ ali misliš da je to radio ili nije uradio neko drugi a ne oni sami?


ne znam ko su ti o kojima ovde govoris?....ti izgleda ne odvajas gradjane i politicare i njihovu ekipu.


Misliš da će neko opet da izađe na ulicu da se bori za to isto samo malo drugačije?


ne mislim- jer su ih tada, kada se koncano artikulisalo nezadoovljstvo i energija da se nesto menja- izdali oni, koji su se pravili da su drugaciji- ne vidim gde se tu sukobljavamo, samo sto ti igleda ne radvajas one koji su zahebali i zahebane.


I okani se "spinovanja" i tripova o "celoj ekipici", čim ti se ne dopada nešto što iskače iz tvog šablona, pišem moje mišljenje koje je oduvek bilo ovakvo ako pratiš blog (a pratiš).


pa spinujes- ako mi ucitas da sam rekla nesto sto nisam i na to se jos udaras glavom o zid,...dobro da se ne bacas na ledja, svakomalo, ko neki ovde...mada i to tvoje nije bezazleno:).

trebalo je ekipi na blogu da zapušava usta nama što mislimo svojom glavom u nekim davnim vremenima na blogu, da nas uteraju u "jedino ispravno mišljenje", dakako, njihovo, ne čak ni njihovo nego zadato.



e ovo je vec tasina mantra- to mi je dosadno,...sa sve nastavkom,...ne vidim ko ovde ucestvuje sa zadatam misljenjem- vidim da prvi ove druge napadaju i vredjaju i izvrcu ono na sta repliciraju, zajedljivo se kao podsmevaju i slicno,- a posle jos arlaucu, kako ih neko ucutkuje:),

....kao sto je diskutabilno i to oko slaganja- ako je uopste bitno, koliko se vise a koliko manje slaze sa necijim misljenje, s obzirom na kolicinu duplih nikova ekipice koja slicno razmislja kao ti.

Danas nikom ne trebaju, pregazilo ih je vreme.


ovo ne kapiram- ko su tacno ti, koji su aut, dok su tacno koji, eto in...

tasadebeli tasadebeli 15:53 13.10.2018

Re: Da.

mariopan


angie01



Девојке, не замерите што се мешам у вашу дискусију, али да ли сте приметиле да говорите потпуно исте ствари, тј. да се у основи слажете у мишљењима?


mariopan

Zato su se časni ljudi povukli da ih ne vuku po glibu i ne blate im ime i obraz kojekakvi nedoučeni i nedorađeni likovi koje možeš da kupiš za sendvič i flašicu soka.

Sve to je zajedno nasleđe izneverenih nada 5. Oktobra.


angie01

cela tragedija naseg drustva i jeste stigla dovde, gde smo sada- jer se posle 5. oktobra nije radilo na tom boljitku i uspostavljanju demokretskih vrednosti, nego upravo sve suprotno,....



Тако да ја заиста не видим око чега се вас две не слажете?

(Занемаримо нијансе да ли је 5. октобар био неодвојиви део свега тога или није био неодвојиви део свега тога јер када узмемо у обзир ове последице са којима живимо данас у 2018. години, онда то више и није толико битно питање, зар не?)

И онда мени читав овај низ коментара вас две помало личи на онај филм Wag the Dog када медији, тј. спин доктори, измисле непостојећи рат у некој далекој земљи да би се пажња скренула са председникове сексуалне афере или тако нечега.

А без икакве потребе јербо знам да се вас две тиме не бавите.

Или као оно што исприча Макса у оном свом коментару:


maksa83

a sad i na blogu o kuvanju dođe do istovetnog prepucavanja. Nema se mere.


Da, kao kad su na PornHubu u kometarima krenuli da se pičkaraju Srbi, Muslimani i Hrvati i na kraju neko presekao sa "PA DOBRO BRE JE L VAMA NIJEDNO MESTO NIJE SVETO!".


Ваљда смо ми овде мало паметнији од посетилаца тог едукативног сајта?


П.С. - За неупућене

Pornhub (ЛИНК)





milisav68 milisav68 15:55 13.10.2018

Re: Da.

tasadebeli
Е, сад замислим оне који исто тако нису могли више да трпе те 2012. године, али нису видели да је и Вучић исто то само у другом паковању, и ето објашњења за резултате свих ових наших "избора" у последњих 6 година.

Ma nije to bio razlog, 2012. godine je Tadić izgubio od Nikolića, ali je DS imao solidne rezultate, i mogao je sa SPS-om da formira vladu (teorijski).

Ono što je Vučića izbacilo u prvi plan (i oduvalo sve ostale) je hapšenje Miškovića.

Druga je stvar što je Mišković uvezan sa sličnom ekipom ljudi, koja drma ovim prostorima već 50 godina, pa bi njegov stvarni pad bio i njihov pad, odnosno - tada bi se stvarno srušio sistem.

To je narod (onaj deo koji je glasao protiv) uglavnom i očekivao od 24. septembra, odnosno 5. oktobra, a ne neke tamo "demokratske vrednosti", "ljudska prava", "transparentnost" i ostala sranja.

Forma i suština.

DOS je napravio takvu štetu, da će Vučići da vladaju još 50 godina.
adviser adviser 16:00 13.10.2018

Re: Da.

mariopan

...

I okani se "spinovanja" i tripova o "celoj ekipici", čim ti se ne dopada nešto što iskače iz tvog šablona, pišem moje mišljenje koje je oduvek bilo ovakvo ako pratiš blog (a pratiš).

Spinovanje meni ne treba, trebalo je ekipi na blogu da zapušava usta nama što mislimo svojom glavom u nekim davnim vremenima na blogu, da nas uteraju u "jedino ispravno mišljenje", dakako, njihovo, ne čak ni njihovo nego zadato.
...

Bravo Mariopan.
Jednostavno, plastično, i nadasve, korektno objašnjenje.
Na žalost, ljudi koji su nedemokratični, uz sav tvoj trud, ne mogu da savladaju ove esencijalne lekcije.
Jer to nisu stvari koje se uče.
To su stvari koje su osobi imanentne ili ne.
adviser adviser 16:02 13.10.2018

Re: Da.

milisav68

...

DOS je napravio takvu štetu, da će Vučići da vladaju još 50 godina.

Da.
To je najveća zaostavština 5. oktobra.
Šteta poderanih patika.
tasadebeli tasadebeli 16:11 13.10.2018

Re: Da.

angie01

e ovo je vec tasina mantra- to mi je dosadno,...



Енџи, можда ниси приметила, али моја мантра откада и јесам на овом Блогу Б92, она најискренија, без трунке фолирања и зезања на рачун неизмерне људске глупости која је већа од свемира је:





Једино што не подносим (нисам их никада у животу ни подносио) неваспитане примитивне вулгарне сујетне егоисте у својој близини ни у реалном животу, а камоли на једној друштвеној мрежи на нету, па после дугог низа претрпљених увреда током година обично почнем онда да их зајебавам из све снаге.

Увек тако радим. И у реалном животу.

Јбг, не знам други начин да се одбраним од простаклука, примитивизма, људске глупости, сујете и охолости проистекле из незнања сем да почнем свему томе да се подсмевам.


А ти мисли о мени и даље шта год ти воља...

Ствари стоје тако како ти овде рекох.


П.С. -

А волим ја и овај клип када је моја мантра у питању. А и новији је клип...



mariopan mariopan 16:12 13.10.2018

Re: Da.

ovo ne kapiram- ko su tacno ti, koji su aut, dok su tacno koji, eto in...



Gde sam pomenula aut i in?

okani se "spinovanja" i tripova o "celoj ekipici", čim ti se ne dopada nešto što iskače iz tvog šablona, pišem moje mišljenje koje je oduvek bilo ovakvo ako pratiš blog (a pratiš).

Spinovanje meni ne treba, trebalo je ekipi na blogu da zapušava usta nama što mislimo svojom glavom u nekim davnim vremenima na blogu, da nas uteraju u "jedino ispravno mišljenje", dakako, njihovo, ne čak ni njihovo nego zadato.

Danas nikom ne trebaju, pregazilo ih je vreme.


Ovde je reč o ekipi spin majstora tipa "Čedo oženi me" i "Ko drukčije kaže taj kleveće i laže" koji su se nekada u čoporima obrušavali na neistomišljenike. Zato su sa bloga nestali i neki vrlo kvalitetni blogeri čija reč nije prijala zapušenim ušima pravovernih.

Njih je vreme pregazilo, više nema potrebe da nas lažu, car je go, svi to sada vide ako nekad nisu.
Ako rizikujem da me opet ne razumeš dobro ja bih ovde završila sa ovom temom?

Ja o tebi imam vrlo pozitivno mišljenje mada se to na vidi na prvi pogled. Mislim da si dobra osoba i da iskreno želiš dobro svima i da radiš sve što možeš da tako i bude. Ti imaš svoje "vjeruju" na kome ti zavidim pa tako i rekoh da nekad poželim da sam ti, bilo bi mi malo lakše kao svim verujućim.

Mi ne moramo isto da mislimo o nekim stvarima da bi poštovali jedni druge, normalno je i da se nekad ne slažemo. I ne moramo mak na konac, možemo da se složimo da se ne slažemo oko ovoga?

Slažeš se?
mariopan mariopan 16:18 13.10.2018

Re: Da.

Taso

I ja sam to primetila da se slažemo u mnogim pobrojanim stavkama (editovala komentar)
adviser adviser 16:40 13.10.2018

Re: Da.

mariopan

...

Ja o tebi imam vrlo pozitivno mišljenje mada se to na vidi na prvi pogled. Mislim da si dobra osoba i da iskreno želiš dobro svima i da radiš sve što možeš da tako i bude. Ti imaš svoje "vjeruju" na kome ti zavidim pa tako i rekoh da nekad poželim da sam ti, bilo bi mi malo lakše kao svim verujućim.

...

Eee, pa vidiš,
A ja nemam.
Ja dobro mišljenje imam o tebi.
mariopan mariopan 16:55 13.10.2018

Re: Da.

adviser
mariopan

...

Ja o tebi imam vrlo pozitivno mišljenje mada se to na vidi na prvi pogled. Mislim da si dobra osoba i da iskreno želiš dobro svima i da radiš sve što možeš da tako i bude. Ti imaš svoje "vjeruju" na kome ti zavidim pa tako i rekoh da nekad poželim da sam ti, bilo bi mi malo lakše kao svim verujućim.

...

Eee, pa vidiš,
A ja nemam.
Ja dobro mišljenje imam o tebi.



I Anđa je dobra veruj mi na reč samo se nekad do'vatimo za kose ko piljarice, pa nam posle bude lepo kad se pomirimo, uglavnom to zato i radimo.

Ko u onom vicu kad su pitali Muju što se udara ciglom u glavu a on kaže "Mnogo mi je lepo kad prestanem".
sweet64 sweet64 17:14 13.10.2018

Re: Da.

adviser
milisav68

...

DOS je napravio takvu štetu, da će Vučići da vladaju još 50 godina.

Da.
To je najveća zaostavština 5. oktobra.
Šteta poderanih patika.

Sa vremenske distance od 18 godina, možda već možemo da kažemo istorijske, najveća vrednost koja je ostala, ako ne i jedina vrednost je ta što smo svi shvatili da je promena ipak moguća. Epsilon okolina 5.X se može svesti na dva osećanja, nezadovoljstvo pre i razočaranje posle, s tim da je protežući se do danas razočaranje, lagano mutirajući ponovo zacementirano u nezadovoljstvo.
anonymous anonymous 17:29 13.10.2018

Re: Da.

sweet64

Sa vremenske distance od 18 godina, možda već možemo da kažemo istorijske, najveća vrednost koja je ostala, ako ne i jedina vrednost je ta što smo svi shvatili da je promena ipak moguća. Epsilon okolina 5.X se može svesti na dva osećanja, nezadovoljstvo pre i razočaranje posle, s tim da je protežući se do danas razočaranje, lagano mutirajući ponovo zacementirano u nezadovoljstvo.


Оно што је још важније је што смо схватили да се права промена не може постићи преко ноћи.

И да промена тражи време,а да нестрпљење често може да нас врати на тачку са које смо кренули.
veselica veselica 18:04 13.10.2018

Re: Da.

Оно што је још важније је што смо схватили да се права промена не може постићи преко ноћи.

И да промена тражи време,а да нестрпљење често може да нас врати на тачку са које смо кренули.


dva puta gledam jel vucic ovo napisao...
veselica veselica 18:10 13.10.2018

Re: Da.

mariopan



I Anđa je dobra veruj mi na reč samo se nekad do'vatimo za kose ko piljarice, pa nam posle bude lepo kad se pomirimo, uglavnom to zato i radimo.

Ko u onom vicu kad su pitali Muju što se udara ciglom u glavu a on kaže "Mnogo mi je lepo kad prestanem".


Lepo ti?
anonymous anonymous 18:14 13.10.2018

Re: Da.

veselica
Оно што је још важније је што смо схватили да се права промена не може постићи преко ноћи.

И да промена тражи време,а да нестрпљење често може да нас врати на тачку са које смо кренули.


dva puta gledam jel vucic ovo napisao...

Није. И није написано из перспективе дневно политичке ситуације.

А логичка анализа, без предубеђења, пре би водила закључку да је став проистекао из пера " демократа " из предвучићевог периода.
angie01 angie01 18:47 13.10.2018

Re: Da.

Тако да ја заиста не видим око чега се вас две не слажете?


pa vidi, kada pogledas kako je pocelo, bice ti jasno da ja sa tim nemam nikakve veze i sve vreme pokusavam da to objasnim, al nije mi bas uspelo...
angie01 angie01 18:51 13.10.2018

Re: Da.

Енџи, можда ниси приметила, али моја мантра откада и јесам на овом Блогу Б92,


taso, izvini, ovde si bio kolateralna steta- nisam imala neku specijalnu nameru, prosto si ti taj najpoznatiji primer:)))...
tasadebeli tasadebeli 19:09 13.10.2018

Re: Da.

angie01
Енџи, можда ниси приметила, али моја мантра откада и јесам на овом Блогу Б92,


taso, izvini, ovde si bio kolateralna steta- nisam imala neku specijalnu nameru, prosto si ti taj najpoznatiji primer:)))...



Ма то је у реду, знам и разумем зашто си помињала Тасину мантру.

Него... Мало ми неприијатно, не желим да испадне као да ја некоме овде нешто попујем и бобујем, него сам само покушавао да схватим шта је суштина онога око чега се ти и Мариопан "не слажете", а онда сам се изненадио када сам схватио да неслагања и нема. Барем не у суштини. А оне нијансе неслагања које и постоје (5. октобар - одвојиви или неодвојиви део читавог тог сада већ процеса који траје у историји Србије скоро колико и период између два светска рата) са ове данашњње тачке гледишта и овога у чему се данас налазимо потпуно су небитне. (То сам и Спири све време покушавао да објасним на оном његовом посту.)


Тако да ја заиста не видим око чега се вас две не слажете?


pa vidi, kada pogledas kako je pocelo,


Мислиш, ко је први почео?

Јој, немој овде молим те!!!

Ем то слушам свакога дана у школи више пута кад се клинци поџапају (само ми је с клинцима лако, кажем им да ме не занима ко је почео и обема завађеним странама поделим укоре да се смире, и ономе што је почео, али и ономе који је на исти начин узвратио ).

Ем то сви ми слушамо на јавној политичкој сцени Србије годинама и деценијама уназад (последњи пример са ријалитијима и министром Вукосављевићем, а у ствари потпуно је небитно ко је први почео да пушта ријалитије у Србији, већ је много битније да се ти ријалитији сада, данас, у овом тренутку, некако онемогуће као нешто што наноси огромну штету),...

Зато немој овде, молим те к'о бога!
angie01 angie01 22:16 13.10.2018

Re: Da.

Мислиш, ко је први почео?


nije ovde bitno ko, nego kako- tako sam i napisala.
tasadebeli tasadebeli 22:48 13.10.2018

Re: Da.

angie01
Мислиш, ко је први почео?


nije ovde bitno ko, nego kako- tako sam i napisala.


Ти мислиш на начин на који је нешто речено...

Схватам.

Да, слажем се да је и начин на који се некоме обраћамо исто онолико значајан, у неким случајевима и значајнији, од онога што хоћемо да му кажемо. И да често онда успешна комуникација после које нећемо зажалити за улудо потрошеним временом управо од тога и зависи. У праву си.

А ти већ одраније знаш, рекао сам ти, да мени никада није пресудно нити важно то КО је нешто рекао.

Много ми је важније ШТА је рекао. И КАКО је рекао.

За мене су чак и ГДЕ и КАДА важнији од тог КО у свему томе.

КО ми је на дну те топ листе.
anonymous anonymous 04:41 14.10.2018

Re: Da.

tasadebeli


А ти већ одраније знаш, рекао сам ти, да мени никада није пресудно нити важно то КО је нешто рекао.

Много ми је важније ШТА је рекао. И КАКО је рекао.

За мене су чак и ГДЕ и КАДА важнији од тог КО у свему томе.

КО ми је на дну те топ листе.


" Saglasan "




mariopan mariopan 07:08 14.10.2018

Re: Da.

Девојке,



Taso, šta piješ za ovo?
mariopan mariopan 07:24 14.10.2018

Re: Da.

veselica
mariopan



I Anđa je dobra veruj mi na reč samo se nekad do'vatimo za kose ko piljarice, pa nam posle bude lepo kad se pomirimo, uglavnom to zato i radimo.

Ko u onom vicu kad su pitali Muju što se udara ciglom u glavu a on kaže "Mnogo mi je lepo kad prestanem".


Lepo ti?


Ma nije, ja se još lupam po glavi ciglom i pitam se ko me ter'o, koooo me ter'o...

Suština je da ne volim da se svađam ni u realnom životu i često ne govorim šta mislim samo da izbegnem raspravu. Koga briga šta ja mislim? Ulazim u sukobe čak i sa članovima porodice koji jako dobro žive u svim vremenima pa im nije jasno šta to bre ne valja ni sada kad lepo na televiziji Vučić kaže da nam nikad nije bilo bolje?

Tako sam i na blogu preskakala sve rasprave pa sad nisam u toku ko je koga i kad uvredio, samo pazim da to ne budem ja. U poslednjih godinu dana sam vrlo retko dolazila na blog, samo ponekad bacim pogled. Ni sad nisam morala ali kad sam počela nikad da nagazim kočnicu.

mariopan mariopan 07:46 14.10.2018

Re: Da.

sweet64
adviser
milisav68

...

DOS je napravio takvu štetu, da će Vučići da vladaju još 50 godina.

Da.
To je najveća zaostavština 5. oktobra.
Šteta poderanih patika.

Sa vremenske distance od 18 godina, možda već možemo da kažemo istorijske, najveća vrednost koja je ostala, ako ne i jedina vrednost je ta što smo svi shvatili da je promena ipak moguća. Epsilon okolina 5.X se može svesti na dva osećanja, nezadovoljstvo pre i razočaranje posle, s tim da je protežući se do danas razočaranje, lagano mutirajući ponovo zacementirano u nezadovoljstvo.


Da, promene su moguće sada znamo svi samo protok vremena i ono što se radi u tom međuvremenu ne ide na ruku onima koji bi menjali nešto nego nas vraćaju dublje u prošlost.

Mase naroda su u međuvremenu "prevaspitane" pa su shvatile da je za njih probitačnije da ne idu uz dlaku sistemu već obratno, niz dlaku, jer tako bolje žive. Otuda onoliko botova, onoliko mladih u tim strankama i onoliko glasača za taj sistem a ne protiv sistema.

Tu će se teško stvoriti kritična masa koja je potrebna za promene a u međuvremenu rastače se sama bit države, gase se sve vrednosti kojima bi neki novi mogli da menjaju ono što nije dobro. Moral, patriotizam, dostojanstvo....teško možemo i da se setimo šta je to?

Za ovih 18 godina stasali su mladi koji nikad nisu videli kako izgleda normalan život ni uređena država, kako njima objasniti da treba da se bore za nešto što možda i ne postoji?
milisav68 milisav68 08:49 14.10.2018

Re: Da.

mariopan
a u međuvremenu rastače se sama bit države, gase se sve vrednosti kojima bi neki novi mogli da menjaju ono što nije dobro. Moral, patriotizam, dostojanstvo....teško možemo i da se setimo šta je to
Rastače se to nevezano sa nama (na ovim prostorima).

Tehnološki napredak nas je "pojeo".

Nekad si morao da skupiš hrabrost, i da progovoriš u telefonsku slušalicu - Halo, da li je Marina tu?

A danas...
mariopan mariopan 09:25 14.10.2018

Re: Da.

milisav68
mariopan
a u međuvremenu rastače se sama bit države, gase se sve vrednosti kojima bi neki novi mogli da menjaju ono što nije dobro. Moral, patriotizam, dostojanstvo....teško možemo i da se setimo šta je to
Rastače se to nevezano sa nama (na ovim prostorima).

Tehnološki napredak nas je "pojeo".

Nekad si morao da skupiš hrabrost, i da progovoriš u telefonsku slušalicu - Halo, da li je Marina tu?

A danas...

za Marinu
veselica veselica 08:21 11.10.2018

lepo lepo

затим колегиници Веселици

Taso,



uzgred, a tice se recimo oba bloga, ovog i Spirinog, niko da se seti jedinstvenog blogera s nikom unfuckable
veselica veselica 17:02 11.10.2018

Re: lepo lepo

niko da se seti jedinstvenog blogera s nikom unfuckable


gde gresim, sta gresim??!!
nask nask 09:51 11.10.2018

Blog92, ma sve je to rokenrol

Черевићан Черевићан 11:05 11.10.2018

срчкемикуц

блогерском поети гос'н Черу

при помену кљокнутогме
у мени се .... усталаса,
aл' поприми на тежини
кад то чини..... госн Tasa

debeli,упс,ХВАЛА
noboole noboole 11:07 11.10.2018

.

eto, sad svako ima svoj blog/i vuk sit i magarci na broju/
tasadebeli tasadebeli 00:08 12.10.2018

Re: .

noboole
eto, sad svako ima svoj blog/i vuk sit i magarci na broju/



И сви мајмунчићи већ назули опанчиће.

Јесам ли ти причао једаред ту причу како сељаци у Србији 'ватају мајмунчићи са опанчићи? (ЛИНК)
gavros gavros 12:43 11.10.2018

Ovdje

sam od 2006. Bilo je zanimljivo nekad ali zanimljivo je i sad. Bilo bi dobro kad bi se pojavio novi talas autora, ne moraju nužno ljudi iz javnog života već onako da se još upumpa svježa krv. Možda malo više dijaspore...
loader loader 13:05 11.10.2018

Re: Ovdje

više dijaspore..

Da, bre,
gastarbajteri bi ovde razbili s patriotizmom
veselica veselica 13:19 11.10.2018

Re: Ovdje

gastarbajteri bi ovde razbili s patriotizmom


pa 5. oktobar su proglasili za porodicnu slavu.



salim se. jer, sta?
blog i drzi u zivotu dijaspora i ja kapiram tu nostalgiju.

spinoza spinoza 13:55 11.10.2018

Re: Ovdje

veselica
gastarbajteri bi ovde razbili s patriotizmom


pa 5. oktobar su proglasili za porodicnu slavu.



salim se. jer, sta?
blog i drzi u zivotu dijaspora i ja kapiram tu nostalgiju.


Služimo narodu
veselica veselica 17:03 11.10.2018

Re: Ovdje

spinoza
veselica
gastarbajteri bi ovde razbili s patriotizmom


pa 5. oktobar su proglasili za porodicnu slavu.



salim se. jer, sta?
blog i drzi u zivotu dijaspora i ja kapiram tu nostalgiju.


Služimo narodu



gavros gavros 18:54 11.10.2018

Re: Ovdje

Volio bih da čitam još naših ljudi recimo iz Beča, Berlina, Štokholma, Rejkjavika, Australije...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:44 11.10.2018

*

spinoza spinoza 13:53 11.10.2018

Re: *

stefan.hauzer

Nači ni ti ne pratiš na času prepisku između partizana i četnika

Maksa, lepo, da ti napiše program rada za ovu godinu
maksa83 maksa83 14:11 11.10.2018

Re: *

Maksa, lepo, da ti napiše program rada za ovu godinu

Ostalo je tu još mnogo toga nedorečenog oko tih četnika i partizana pa me zamolio onaj moj ujka iz uprave bloga što briše i banuje na moju komandu da sačekam sa tim dok ne zakupe još 2 sprata diskova na SAN-u, pošto sa postojećim kapacitetima može da prekipi.
Spiridon Spiridon 14:40 11.10.2018

Re: *

Ostalo je tu još mnogo toga nedorečenog oko tih četnika i partizana


ta tema je tek načeta, a ostalo je tako mnogo toga da se kaze ... treba otvoriti arhive, skenirati svaku stranicu i sve to postaviti na poseban blog. Pa onda polako ... list po list.

maksa83 maksa83 14:49 11.10.2018

Re: *

ta tema je tek načeta, a ostalo je tako mnogo toga da se kaze ... treba otvoriti arhive, skenirati svaku stranicu i sve to postaviti na poseban blog. Pa onda polako ... list po list.

Da se prouči to malo napisanog do Drugog Karagaćinog Povratka (pošto je realno samo on imao dovoljno kondicije za partizansku stranu) i onda da se sve to sagleda u svetlu novoiznesenih činjenica. Što sve ne treba da spreči prisutne da rade katu i sparinguju na tu temu, ali umereno, do 500 Kb dnevno po učesniku.

Spiridon Spiridon 14:54 11.10.2018

Re: *

500 Kb dnevno po učesniku.


preko toga automatski ti skida lovu sa racuna (posto bi unosenje kreditne kartice bilo obaveznao prilikom registarcije na blog)

pa ako imas bas toliko toga pametnog da kazes ... the floor is yours


tasadebeli tasadebeli 15:20 11.10.2018

Re: *

Spiridon

the floor is yours



Музички intermezzo са старомодном музиком док мењамо акутраку као и на свакој правој традиционалној телевизији са националном фреквенцијом.



tasadebeli tasadebeli 15:24 11.10.2018

Re: *

stefan.hauzer







veselica veselica 17:06 11.10.2018

Re: *

posto bi unosenje kreditne kartice bilo obaveznao prilikom registarcije na blog


biznis da pravite!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:06 11.10.2018

Re: *

Ostalo je tu još mnogo toga nedorečenog oko tih četnika i partizana

:)
Oko toga i oko onog maksinog zatamnjivanja nepodobnih, koga je gurnuo u mrak, koga nije, ko da se spremi, itakoto.
O tome se baš malo govorilo ovde.
adviser adviser 18:24 11.10.2018

Re: *

Spiridon
500 Kb dnevno po učesniku.


preko toga automatski ti skida lovu sa racuna (posto bi unosenje kreditne kartice bilo obaveznao prilikom registarcije na blog)

pa ako imas bas toliko toga pametnog da kazes ... the floor is yours



Mnogi bi brzo bankrotirali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:49 11.10.2018

Re: *

hoochie coochie man
Ostalo je tu još mnogo toga nedorečenog oko tih četnika i partizana

:)
Oko toga i oko onog maksinog zatamnjivanja nepodobnih, koga je gurnuo u mrak, koga nije, ko da se spremi, itakoto.
O tome se baš malo govorilo ovde.


Koliko sam ja shvatio, maksa ne zatamnjuje nepodobne nego samo morone koji mu idu na živce. U neku ruku mnogo nas radi to isto, samo manje sofisticirano (ima nas ovde i hardveraša, pa mi samo vrtimo točkić ko blesavi preko komentara od komentatora koji nam idu na pimpeka).

A imam utisak da Taske izgleda umire od dosade u životu, kad piše ovakve blogove (mada, nisam pročitao do kraja, samo onu prvu "razmenu" između njega i endži, i kako joj je tad lepo odgovorio, dok se istovremeno gledao u ogledalu i uživao u prizoru).

veselica veselica 19:05 11.10.2018

Re: *

U neku ruku mnogo nas radi to isto, samo manje sofisticirano



Simple as that.
Ti si bistar, ponekad duhovit, i tvoje komentare citam. Mnoge ne.
Mnoge blogove ne. Citala i hvala ne. Ne vise.

Ne znam sto bih o tome obavestavala covecanstvo, nego sad mi doslo da kazem ovako javno a s gotovo jedinim cljem - da ovde povecam broj komentara.
Prilicno je ocigledno da to i radim sve vreme jer sam u mogucnosti.

Taso



p.s.
Jel si siguran da znas sta znaci - sofisticirano?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:09 11.10.2018

Re: *

Koliko sam ja shvatio, maksa ne zatamnjuje nepodobne nego samo morone koji mu idu na živce


Dobro, dobro, odbranio si ga, a on ako se seti seti... :)

Ma znam, nego on stalno kuka, evo već godinama, kako preterasmo sa tim četnici partizani, (a zapravo je samo partizanska strana preterala) pa reko' hajd i ja malo da kukam da i on preteruje, neka vidi kako je.

A ovim si mi upropastio i jedan komentar:)
Čitam gore kako bi još gasarbajtera ovde, i taman da im napišem, pa zar vam je malo jedan Srki Pajić, hoćete još toga, kad te ugledah ovde.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:25 11.10.2018

Re: *

Dobro, dobro, odbranio si ga, a on ako se seti seti... :)


Ma jok, samo sam sprečio još jedan pokušaj kvarnog podmetanja i bedne revizije blogoistorije, čemu je ta vaša, kolaboracionistička, strana jako sklona. :)

Čitam gore kako bi još gasarbajtera ovde, i taman da im napišem, pa zar vam je malo jedan Srki Pajić, hoćete još toga, kad te ugledah ovde.


Da, i on jedan je previše. I trebalo bi mu oduzeti pravo glasa na izborima, čudo da se toga niko nije setio . A ovde na blogu mu zapušiti usta, na ovaj ili onaj način.



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:34 11.10.2018

Re: *

Ma jok, samo sam sprečio još jedan pokušaj kvarnog podmetanja i bedne revizije blogoistorije, čemu je ta vaša, kolaboracionistička, strana jako sklona. :)


A nije ti problem što građanin Maksa neće da preskroluje te komentare (nego ih čita studiozno), plus bi da ograniči slobodu govora?
ko OZNA jbt!

Da, i on jedan je previše. I trebalo bi mu oduzeti pravo glasa na izborima,


To prvo i obavezno, a da li je jedan previše?
Pa nije, taman je, ali i dovoljan je, brate :)
adviser adviser 19:44 11.10.2018

Re: *

srdjan.pajic
Dobro, dobro, odbranio si ga, a on ako se seti seti... :)


Ma jok, samo sam sprečio još jedan pokušaj kvarnog podmetanja i bedne revizije blogoistorije, čemu je ta vaša, kolaboracionistička, strana jako sklona. :)

Čitam gore kako bi još gasarbajtera ovde, i taman da im napišem, pa zar vam je malo jedan Srki Pajić, hoćete još toga, kad te ugledah ovde.


Da, i on jedan je previše. I trebalo bi mu oduzeti pravo glasa na izborima, čudo da se toga niko nije setio . A ovde na blogu mu zapušiti usta, na ovaj ili onaj način.


Ja sam protiv.
Dijaspora je naše blago - i trebalo bi da učestuje što više.
Dijaspora bi trebalo da ima (i) veća prava od čuvara ognjišta.
Na žalost, mnogima (ni) to nije jasno.
Nikome ne bi smelo da se zapušavaju usta - jer to nije lepo, a niti demokratski.
Sloboda govora je osnovno ljudsko pravo.
Ko to ne shvata, ima ozbiljan problem - šta god o sebi mislio.
maksa83 maksa83 19:52 11.10.2018

Re: *

A nije ti problem što građanin Maksa neće da preskroluje te komentare (nego ih čita studiozno), plus bi da ograniči slobodu govora?

Siguran sam da ti neće biti problem da pokažeš gde i kako sam ja to ograničavao slobodu govora, ali pazi da ne bude neko hučikuči ne-mogu-da-pokažem-ali-mi-nije-problem-da-izmislim-QED objašnjenje.
spinoza spinoza 19:57 11.10.2018

Re: *

srdjan.pajic
...
Da, i on jedan je previše. I trebalo bi mu oduzeti pravo glasa na izborima, čudo da se toga niko nije setio . A ovde na blogu mu zapušiti usta, na ovaj ili onaj način.

Nikako, ali bih ja da i njemu Maksa napravi trogodišnji plan i program ušenja o partizanima i četnicima
spinoza spinoza 19:59 11.10.2018

Re: *

maksa83
A nije ti problem što građanin Maksa neće da preskroluje te komentare (nego ih čita studiozno), plus bi da ograniči slobodu govora?

Siguran sam da ti neće biti problem da pokažeš gde i kako sam ja to ograničavao slobodu govora, ali pazi da ne bude neko hučikuči ne-mogu-da-pokažem-ali-mi-nije-problem-da-izmislim-QED objašnjenje.

Ovo su vremerna modalne logike, a ti možeš da se gicaš koliko hoćeš
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:03 11.10.2018

Re: *

A nije ti problem što građanin Maksa neće da preskroluje te komentare (nego ih čita studiozno), plus bi da ograniči slobodu govora?
ko OZNA jbt!


Nije mi problem da drug maksa sam odabere tehnologiju kojom će da se izbori sa komentarima i komentatorima koji mu ugrožavaju mentalni sklop, a jeste mi problem da mu ti to namećeš (nisi ni u poziciji, fali ti Misirac u kukuruzu da mu pošalješ maksu na prevaspitavanje). A pričao si o navodnom zatamnjivanju nepodobnih, i to je čista podmetačina, nadam se da možemo oko toga da se složimo.
maksa83 maksa83 20:04 11.10.2018

Re: *

Ovo su vremerna modalne logike, a ti možeš da se gicaš koliko hoćeš

Nemoj da nagomilavaš hučikučiju gradivo.

I nemoj da misliš da ćeš da prepisuješ od Pajića kad bude kontrolni iz Draže. Neće biti ista pitanja!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 11.10.2018

Re: *

Siguran sam da ti neće biti problem da pokažeš gde i kako sam ja to ograničavao slobodu govora, ali pazi da ne bude neko hučikuči ne-mogu-da-pokažem-ali-mi-nije-problem-da-izmislim-QED objašnjenje.


:)

(ovaj smajli je na mestu gde je stajao tekst u kome sve objašnajvam, a onda sam ga obrisao)

Preozbiljno si ovo shvatio.
nisi ni u poziciji, fali ti Misirac u kukuruzu da mu pošalješ maksu na pravaspitavanje


Misirac.
Srki, jesu li tebi rekli da Otpisani nisu dokumentrana serija?
A pričao si o navodnom zatamnjivanju nepodobnih, i to je čista podmetačina,

I to s predumišljajem.


edit

Nego, za koga navijaš večeras?
Otkud meni bludne misli da navijaš protiv svojih?
veselica veselica 20:37 11.10.2018

Re: *

jesu li tebi rekli da Otpisani nisu dokumentrana serija?




a da balkanski spijun jeste.
maksa83 maksa83 20:39 11.10.2018

Re: *

Misirac.

Novkoviću, Pajiću - Misirac neće biti na pismenom, ali ko hoće može da nauči, znanje niko ne može da vam oduzme.

Fun fact - glumac Toma Kuruzović koji u Otpisanima igra Misirca u Senkama Nad Balkanom igra Čika Lazu od kog Pavelić na pijaci kupi srpski kajmak pošto ga proba s vrha noža.
alselone alselone 20:41 11.10.2018

Re: *

srpski kajmak


Baš malopre za odvratnim ručkom kažem kolegi kako bih guzice dao za jednu komplet lepinju.
spinoza spinoza 20:44 11.10.2018

Re: *

maksa83
Ovo su vremerna modalne logike, a ti možeš da se gicaš koliko hoćeš

Nemoj da nagomilavaš hučikučiju gradivo.

I nemoj da misliš da ćeš da prepisuješ od Pajića kad bude kontrolni iz Draže. Neće biti ista pitanja!

Brat Pajić će da obrije i brkove i glavu, od temena do potiljka samo, pa će se na ispitu predstaviti kao ja
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:46 11.10.2018

Re: *

Nego, za koga navijaš večeras?
Otkud meni bludne misli da navijaš protiv svojih?


Izvini, znaš da nisam psiholog, tako da ne bih umeo da objasnim zašto te to uzbuđuje i navodi na bludne misli i radnje, i kakva je trauma do toga dovela. (A i ne znam ko igra, ni šta, i koji su to moji za koje treba da navijam samo da mi se ti ne bi osetio pogođenim).


:)

(ovaj smajli je na mestu gde je stajao tekst u kome sve objašnajvam, a onda sam ga obrisao)

Preozbiljno si ovo shvatio.


A, dobro, sad smo se (kao) zezali, aj' važi .
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 11.10.2018

Re: *

A, dobro, sad smo se (kao) zezali, aj' važi


Ma da, to se ja vadim, a ti si sve iz prve ukapirao, normalno :)

A i ne znam ko igra


Srbija Crna Gora.
Tvoja je Srbija, da te obavestim.
Pa?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:57 11.10.2018

Re: *

maksa83
Misirac.

Novkoviću, Pajiću - Misirac neće biti na pismenom, ali ko hoće može da nauči, znanje niko ne može da vam oduzme.

Fun fact - glumac Toma Kuruzović koji u Otpisanima igra Misirca u Senkama Nad Balkanom igra Čika Lazu od kog Pavelić na pijaci kupi srpski kajmak pošto ga proba s vrha noža.


Nisam znao da je umro prošle godine (Toma Kuruzović, ne i Misirac, on će živeti večno, kao model intelektualca u četničkom pokretu, i snažnog zastupnika svih vidova slobode misli, govora i izražavanja).
maksa83 maksa83 21:05 11.10.2018

Re: *

Srbija Crna Gora.
Tvoja je Srbija, da te obavestim.

Pajiću, ne nasedaj, tačan odgovor je da je i Crna Gora - Srbija, dakle za koga god da navijaš navijaćeš za naše.
veselica veselica 21:11 11.10.2018

Re: *

Pa?


čeka pomoć prijatelja
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 11.10.2018

Re: *

hoochie coochie man
A, dobro, sad smo se (kao) zezali, aj' važi


Ma da, to se ja vadim, a ti si sve iz prve ukapirao, normalno :)

A i ne znam ko igra


Srbija Crna Gora.
Tvoja je Srbija, da te obavestim.
Pa?


Nastavniče, jel mogu da zamenim pitanje, ovo je mnogo teško (zar nisu Srbija i srpska Crna Gora dva oka u glavi, rođena braća, jedna muda u pantalonama, kako mogu da navijam za jedne ili za druge?)

edit: i ovo sam sve iz glave napisao, iako sad vidim da je maksa gurao puškicu.
angie01 angie01 21:19 11.10.2018

Re: *

tačan odgovor je da je i Crna Gora - Srbija,


Sta se crnogorcima stavlja pod jastuk kada se rode?
-Plan Beograda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana