Reč i slika

Prevod Vučićevog "Pisma zahvalnosti"

Filip Mladenović RSS / 18.11.2018. u 16:07

ZAstrana 1
ZAstrana 1
ZAstrana 2
ZAstrana 2
Poniženi,

Želim da Vam najiskrenije zahvalim na trpljenju i naivnosti, i više od svega, ćutanju i strahu, koje ste tokom decenija pokazali prema svojoj državi, prema Srbiji. Zahvaljujući vama i vašem požrtvovanom radu, nasledili smo brojne fabrike, proizvodne pogone, bogatstvo, koje smo, u jednom trenutku, zbog neodgovornog ponašanja Slobodana Miloševića, Mirjane Marković, Ivice Dačića, Vojislava Šešelja, Tomislava Nikolića, Maje Gojković i mene lično - proćerdali i izgubili.

I pored toga, kada je bilo najpotrebnije, kad smo krenuli u tzv. obnovu zemlje, u ko zna koje po redu reforme koje smo tobože spasavali, i kad je Srbiji bilo najteže, jer se nalazila pred potpunim kolapsom i bankrotstvom, još jednom smo svi mogli da računamo na vas, vašu glupost, trpeljivost i zastrašenost.

Pravim se da znam koliko su vam bile bolne i teške promene koje smo od 2014. godine morali da sprovodimo, kobajagi znam kolika je bila i vaša lična žrtva, svakog od članova vaše porodice, ali želim još jednom da vam kažem da to što ste prihvatili i podržali teška odricanja, taj jedini način koji je bio pred vama, bukvalno nam je omogućio da sačuvamo i obezbedimo sve naše privilegije, od vila na Dedinju i crnih limuzina do deviznih of-šor računa, dok je budućnost vaše dece u masovnom bežanju ka državama EU, Kanadi, SAD, Australiji... Vi ste, za razliku od mnogih političkih činilaca širom sveta, pokazali nerazumnost, glupost i neshvatljivu dodvorljivost da pomognete mom režimu u Srbiji.

Takođe, želim lično da vam zahvalim na poniznosti i kukavičluku koje ste pokazali celoj Srbiji da se vrh moje stranke, kao i koalicionih stranaka, ekonomskli podignu sa kolena, znajući da je to moguće postići samo dubokim zavlačenjima u Vaše džepove, a ne lagodnim rešenjima, praznim pričama i olakim obećanjima preko mojih, tj. režimskih medija. Bez toga, bez vaše tihe, a tako moćne snishodljivosti, siguran sam da ni Vlada Srbije, ni ja, ne bismo se usudili, niti bismo mogli da sve to sprovedemo.

Upravo zato, a neznajući i nerazumevajući to koliko teško živite, želim da vas obavestim da je moja stranka, kao i koalicione, uspela da izađe iz teške ekonomske krize, da već treću godinu zaredom ostvarujemo višak u našoj kasi i da smanjujemo stranački dug, čime našoj deci osiguravamo bolju sutrašnjicu u elitnim školama na Zapadu. Vaša penzija biće sve veća u kontrolisanim medijima, garantovana i poduprta sve snažnijom srpskom propagandom. Penzije će u budućnosti uvek biti veće od rasta troškova životarenja!

Na kraju, želim još samo da vam kažem da ću ovu vrstu neskromnog i sramnog izveštaja vama, koji ste naši roditelji, uvesti kao obavezu koje ću se redovno pridržavati i obaveštavati vas, na vreme, o svemu što radimo, i nadam se, o uspesima koje još uvek ne postižemo.

To je najmanje što vam ovo podzemlje i ja dugujemo, za sve što ste za nas tako nesebično i bez ikakve kućne ili frižiderske rezerve učinili.

S poštovanjem,
Aleksandar Vučić

 

Atačmenti



Komentari (205)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 18:49 18.11.2018

Posle ću komentarišem

Sada samo da rezervišem najbolji plac za komentar.

PS.
Čestitao bih komšijama poraz od Engleza u nogometu.
anonymous anonymous 19:11 18.11.2018

Jebote ...

...radiš ko dragstor.

24 / 24 .

Imaš li ti, čoveče , uopšte, život van bloga ?




Filip Mladenović Filip Mladenović 19:24 18.11.2018

Re: Jebote ...

Naravno da imam.
Osećam se kao stablo čije se grane povijaju od plodova.

Preporuka: pročitajte moj CV.

P.S. Rad je skraćenica od reči radost!
anonymous anonymous 20:51 18.11.2018

Re: Jebote ...

Filip Mladenović
Naravno da imam.
Osećam se kao stablo čije se grane povijaju od plodova.

Preporuka: pročitajte moj CV.

P.S. Rad je skraćenica od reči radost!


Podeli sa nama tu radost.

Pusti Vučića da se sam bori sa svojim demonima.

Tebi će biti lakše, a njemu svejedno u svakom slučaju.


korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:59 18.11.2018

Dje si ba referendume


Ne vidim datum ovog pisanija. Ako je ovo uopce stvarno poslato u ime AV.
( mislim pismo sa fotografija)
Ne mogu da vjerujem da se spustio toliko nisko.

Ovo ako je stvarno napisano i ako je recent onda to znaci samo jednu od dvije stvari:

a) Ili priprema prijevremene izbore ( za koje nema razloga)
b) Ili priprema referendum o Kosovu i Metohiji ( za koji ce da ima razloga)



myredneckself myredneckself 21:02 18.11.2018

Re: Jebote ...


Filip
P.S. Rad je skraćenica od reči radost!

E, pa ti radi i raduj se.
Istina, ponekad nemaš pojma ni kako, ni šta radiš, ali je važno da si u akciji, što reče jedan koji te dobro poznaje.
Zasad si šesti na listi najaktivnijih. Try harder, blogeru Mladenović!
nsarski nsarski 21:06 18.11.2018

Re: Jebote ...

Osećam se kao stablo čije se grane povijaju od plodova.

Preporuka: pročitajte moj CV.


To za stablo (trupac) si pogodio.

Nego, iskreno mi kaži: Ti si, zapravo, izuzetno ponosan na svoj CV?! Ono, do džadža ponosan, baš ponosan, kao F.M. jugoslovenski novinar, kako se predstavljaš?

Zaista me zanima, ali nemoj da mi serviraš budalaste citate, nego svojim rečima. Ajde, pokloni se i počni.

P.S. Uzgred, da li ćeš ovaj tvoj današnji post da ukljućiš u svoj ažurirani C.V?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:47 18.11.2018

Re: Jebote ...

U stvari, najponosniji sam na onaj CV koji se ne publikuje.

Na onaj intimni, samosvojni, originalni i neiskaziv CV, koji se radja i živi u čarobnom krugu voljenih bića, magičnih putovanja i prekretničkih susreta.

Ili kako bi Šekspir rekao: "Kad je povod pravi, prilika se sama ukaže."
niccolo niccolo 22:03 18.11.2018

Re: Dje si ba referendume

Ako je ovo uopce stvarno poslato u ime AV.
( mislim pismo sa fotografija)

Stvarno poslato, dobili i moj roditelji. A tvoje dve stvari vrlo lako mogu da ispadnu jedna stvar tj. o istom trošku.
nsarski nsarski 22:13 18.11.2018

Re: Jebote ...

Na onaj intimni, samosvojni, originalni i neiskaziv CV, koji se radja i živi u čarobnom krugu voljenih bića, magičnih putovanja i prekretničkih susreta.


Bravo! Da li si pokušao da se pomoću tvog "intimnog" C.V.-a negde konkretno zaposliš?

Ej, ima mnogo ljudi koji uobražavaju da su neshvaćeni i neiskazani geniji, ali ih niko ne razume. Oni ni ne podnose C.V. Samo dođu i kažu: "Ja sam neviđeni genije, dajte mi posao!" A poslodavci ih ne shvataju pa im ne daju. Nije valjda da pripadaš toj sorti?
angie01 angie01 22:40 18.11.2018

Re: Jebote ...

sarski, stvarno preterujes.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:44 18.11.2018

Re: Jebote ...

nsarski
Na onaj intimni, samosvojni, originalni i neiskaziv CV, koji se radja i živi u čarobnom krugu voljenih bića, magičnih putovanja i prekretničkih susreta.


Bravo! Da li si pokušao da se pomoću tvog "intimnog" C.V.-a negde konkretno zaposliš?

Ej, ima mnogo ljudi koji uobražavaju da su neshvaćeni i neiskazani geniji, ali ih niko ne razume. Oni ni ne podnose C.V. Samo dođu i kažu: "Ja sam neviđeni genije, dajte mi posao!" A poslodavci ih ne shvataju pa im ne daju. Nije valjda da pripadaš toj sorti?


Pored statusa frilensera, i to još od 1991. godine, ja se već 10 godina sa bratom bavim privatnim biznisom, i to veoma uspešno.

I u novinarstvu i u privatnom poslu sam se dokazao i pokazao na tržištu, uprkos svim ograničenjima i korupciji.
nsarski nsarski 22:53 18.11.2018

Re: Jebote ...

angie01
sarski, stvarno preterujes.


Šo? Postavljam neumesna/neprikladna pitanja?
RSVP.
nsarski nsarski 22:55 18.11.2018

Re: Jebote ...

ja se već 10 godina sa bratom bavim privatnim biznisom, i to veoma uspešno.


Aha, pa to kaži! Sada je sve jasnije. Ja mislio ti se izdržavaš od ovih priloga na blogu i aforizama. Znači, tajkun? Onaj tvoj biznismen što je davao lovu Mileni Dravić ti neki poslovni partner?
zilikaka zilikaka 23:35 18.11.2018

Re: Dje si ba referendume

Stvarno poslato, dobili i moj roditelji.


Za Beograd sam čula da su dobili, al ovde slabije. Moja majka nije, recimo.
Lepo mi dođe neprijatno.
Šta smo onda mi, šugavi?
angie01 angie01 23:55 18.11.2018

Re: Jebote ...

Šo?


maltretiras.
nsarski nsarski 00:04 19.11.2018

Re: Jebote ...

angie01
Šo?


maltretiras.

I ti. Bez razloga. Ne zameram ti, podnosim.
angie01 angie01 00:29 19.11.2018

Re: Jebote ...

I ti. Bez razloga. Ne zameram ti, podnosim.


izvini, ja samo reagujem na nesto sto me smorilo, a nije bas lepo i to bez da te vredjam, provociram i zahebavam, kao sto to ti radis Filipu,...i jos ti on pristojno odgovara...
nsarski nsarski 00:38 19.11.2018

Re: Jebote ...

angie01
I ti. Bez razloga. Ne zameram ti, podnosim.


izvini, ja samo reagujem na nesto sto me smorilo, a nije bas lepo i to bez da te vredjam, provociram i zahebavam, kao sto to ti radis Filipu,...i jos ti on pristojno odgovara...

Izvini i ti. Možda sam preterao, ali mene neograničena glupost umišljenih mudraca i moralnih arbitara (čitala Petronija arbitra?) malo iritira, pa mi je nekad teško da se uzdržim. Ti se, izgleda, s tim bolje nosiš. Ne bih da smaram dalje.
mirelarado mirelarado 08:58 19.11.2018

Re: Dje si ba referendume

zilikaka
Stvarno poslato, dobili i moj roditelji.


Za Beograd sam čula da su dobili, al ovde slabije. Moja majka nije, recimo.
Lepo mi dođe neprijatno.
Šta smo onda mi, šugavi?


Писмо је такво да би нам и Јонеско позавидео. Он је писао одличне комедије апсурда, али наша стварност надалеко их надилази.

Покушавам да замислим како то баљезгање мора звучати онима који имају минималне пензије...
nikvet pn nikvet pn 12:37 19.11.2018

Re: Dje si ba referendume

Аух...

Укосо прочитано погрешно скапирам да се ово неко зезао и навелико распростро мало сатире. Колико ће успети није сигурно али да се излаже то је сигурно, когод да га је скоцкао.

И сад коначно увидим да ово није зезање, ово је стварност (смајли који се штипа за гузицу). Ово је стварно написано и стварно послато народу. То је неко планирао, разрадио и обавио. За моје паре пореске, између осталих, ето допринео сам мултипликацији опсенарства.

И да, слажем се, Јонеско је бледи аматер.

mirelarado
Покушавам да замислим како то баљезгање мора звучати онима који имају минималне пензије...


Топло им око срца што им се вољени Прецедник лично писмом обраћа. Уместо рачуна за ово или оно стигао знак пажње одозго...
mirelarado mirelarado 12:56 19.11.2018

Re: Dje si ba referendume

nikvet pn
Укосо прочитано погрешно скапирам да се ово неко зезао и навелико распростро мало сатире. Колико ће успети није сигурно али да се излаже то је сигурно, когод да га је скоцкао.

И сад коначно увидим да ово није зезање, ово је стварност (смајли који се штипа за гузицу). Ово је стварно написано и стварно послато народу. То је неко планирао, разрадио и обавио. За моје паре пореске, између осталих, ето допринео сам мултипликацији опсенарства.


Исто сам у први мах помислила да је зезање, кад сам схватила да није, занемела сам.
angie01 angie01 13:04 19.11.2018

Re: Dje si ba referendume

Топло им око срца што им се вољени Прецедник лично писмом обраћа. Уместо рачуна за ово или оно стигао знак пажње одозго...



Filip Mladenović Filip Mladenović 13:08 19.11.2018

Re: Dje si ba referendume

Kada se pročita prevod ovog Orvelovsko-Hakslijevsko-Joneskovskog pisma, dobija se puna, da ne kažem gola istina o ovoj epohi, režimu, bliskoj budućnosti...

CAR JE GO, A PREKO GENITALIJA MU JE OVO PISMO!
Da imaginarijum od Srbije ipak ne bude do kraja populističko-pornografski!
cassiopeia cassiopeia 14:53 19.11.2018

Re: Dje si ba referendume

Топло им око срца што им се вољени Прецедник лично писмом обраћа. Уместо рачуна за ово или оно стигао знак пажње одозго...


Ima i onih koji su mu se mile majke.
afraid afraid 18:21 19.11.2018

Re: Dje si ba referendume

mirelarado
zilikaka
Stvarno poslato, dobili i moj roditelji.


Za Beograd sam čula da su dobili, al ovde slabije. Moja majka nije, recimo.
Lepo mi dođe neprijatno.
Šta smo onda mi, šugavi?


Писмо је такво да би нам и Јонеско позавидео. Он је писао одличне комедије апсурда, али наша стварност надалеко их надилази.

Покушавам да замислим како то баљезгање мора звучати онима који имају минималне пензије...

Na žalost - mnogi od njih su takvim baljezganjem oduševljeni.
Milan Novković Milan Novković 22:15 19.11.2018

Re: Jebote ...

myredneckself
...Try harder, blogeru...



Filip Mladenović Filip Mladenović 00:24 20.11.2018

Re: Jebote ...

O narodu prema kojem se vladari "ponašaju kao prema plenu na koji imaju sva prava" pisao je još pre 470 godina Etjen de La Boesi u "Raspravi o dobrovoljnom ropstvu".

U istom delu La Boesi se obraća narodu, pišući o tiranskom vladaru koji svoju moć nad podanicima dobija isključivo zbog njihovog pristanka na ropski položaj: "Kako to da ima toliko ruku da vas udara, osim ako ih ne uzima od vas? Nisu li to vaše noge kojima gazi vaše gradove? Kako to da uopšte ima neku moć nad vama, osim ako to nije vašim posredstvom? Zar bi se usudio da vas zajaši da nije u sporazumu sa vama? Šta bi vam on uopšte mogao da niste jatak lopova koji vas pljačka?"
A zatim daje i savet šta da se radi: "A mogli biste da se oslobodite od tolikih nedostojnosti, koje ne bi podnele ni same životinje, ako pokušate, ne da ih se oslobodite, već da pokažete volju da to učinite. Budite odlučni u tome da ne želite više služiti i – eto vas slobodnih!"
anonymous anonymous 23:07 20.11.2018

Re: Jebote ...

Filip Mladenović
O narodu prema kojem se vladari "ponašaju kao prema plenu na koji imaju sva prava" pisao je još pre 470 godina Etjen de La Boesi u "Raspravi o dobrovoljnom ropstvu".

U istom delu La Boesi se obraća narodu, pišući o tiranskom vladaru koji svoju moć nad podanicima dobija isključivo zbog njihovog pristanka na ropski položaj: "Kako to da ima toliko ruku da vas udara, osim ako ih ne uzima od vas? Nisu li to vaše noge kojima gazi vaše gradove? Kako to da uopšte ima neku moć nad vama, osim ako to nije vašim posredstvom? Zar bi se usudio da vas zajaši da nije u sporazumu sa vama? Šta bi vam on uopšte mogao da niste jatak lopova koji vas pljačka?"
A zatim daje i savet šta da se radi: "A mogli biste da se oslobodite od tolikih nedostojnosti, koje ne bi podnele ni same životinje, ako pokušate, ne da ih se oslobodite, već da pokažete volju da to učinite. Budite odlučni u tome da ne želite više služiti i – eto vas slobodnih!"



Ajmo i citatima.

Dodaću i mog omiljenog filozofa :

"uvesti uređenja zapoveda revolucija, sebe uzdignuti i podići iska pobuna.

Pobuna....nije nikakva borba protiv opstojećeg, jer ako ona uspe opstojeće od sebe propada, ona je samo izvlačenje mene iz opstojećeg. Napustim li ja opstojeće , onda je ono mrtvo i prelazi u trulost. "

...a zatim i Fukoa :

Suverenitet se uvek stvara od dole - voljom onih koji se plaše.[u][/u]

Šta je zajednički imenitelj i šta bi on bio u našoj današnjoj situaciji ?

Tu je Rodos ....

Nažalost, ti si izgleda prikovan za teritoriju kontinenta.

I baviš se banalnim i nebuloznim pismima dragog nam Vođe.

highshalfbooze highshalfbooze 10:10 19.11.2018

Razmišljam (možda umem)

Od juče se mislim koji je tvoj motiv za ovakvu tvorevinu. Ti ne pišeš zbog brige za državu i institucije, jer se ne vidi nigde neprimerenost ovakvog vida komunikacije jednog predsednika, makar i banana države, sa penzionerima. Ne gledaš ni iz ugla penzionera, što je bar pošteno jer nisi penzioner i ne možeš da znaš kako se oni osećaju zbog cele ove stvari.
Ti pišeš ovaj tekst iz ugla predsednika države stavljajući na papir tvoju pretpostavku šta je on hteo da kaže ovim pismom.
U čemu je ovde kvaka? Verovatno želiš da kažeš da je namagarčio ove ljude, što nije sporno, ali da li je primeren način? Da li se ti zapravo bahatiš isto kao i sam potpisnik pisma? Zar ne misliš da ovaj tvoj "prevod" može da povredi one kojima je upućen i "neprevedeni" tekst?
Ili hoćeš da kažeš "glasali ste - eto vam ga na", što opet nije sporno, ali da li je primereno?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:54 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Motiv?

"Umetnici, već po prirodi onog što rade, moraju da budu slobodni, buntovni, pa i da budu protiv vlasti. To je definicija svakog umetnika. I za stvaralaštvo i za umetnike dobro je da ih proganjaju. Nije dobro da se osećaju lagodno, da su deo establišmenta... Muka je često dobar motiv za stvaralaštvo. Ako su pravi umetnici, oni će to izdržati i naći put da nešto urade." Goran Marković, reditelj

„Mislim da pisac iz nekih higijenskih razloga ne treba da se druži sa ljudima od vlasti. Govorim o mentalnoj higijeni.” Danilo Kiš, književnik
mirelarado mirelarado 13:08 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

"Umetnici, već po prirodi onog što rade, moraju da budu slobodni, buntovni, pa i da budu protiv vlasti. To je definicija svakog umetnika. I za stvaralaštvo i za umetnike dobro je da ih proganjaju. Nije dobro da se osećaju lagodno, da su deo establišmenta... Muka je često dobar motiv za stvaralaštvo. Ako su pravi umetnici, oni će to izdržati i naći put da nešto urade." Goran Marković, reditelj


A шта је то конкретно слободно, бунтовно и против власти у овом твом уратку?

EDIT: Питам, јер осим додатног изругивања пензионерима, тзв. додавања соли на рану, не наслућујем никакву побуну против преЦедника.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:17 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

U satiričnom tekstu "Prevod Vučićevog Pisma zahvalnosti" na slobodan, buntovan i antirežimski način se "prevodi" licemerno pismo jednog autokrate i nelustriranog ratnog huškača i profitera.

Ko razume, shvatiće!

P.S. Trenutno najčitaniji tvit: "Botovi mili, samo da vas obavestim da je Gruevski pobegao sam iz Makedonije. Nije poveo svoje sluge." Aleksandra Ćurčić
mirelarado mirelarado 13:32 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Filip Mladenović
U satiričnom tekstu "Prevod Vučićevog Pisma zahvalnosti" na slobodan, buntovan i antirežimski način se "prevodi" licemerno pismo jednog autokrate i nelustriranog ratnog huškača i profitera.

Ko razume, shvatiće!


Такорећи sapienti sat.

Само, смео си с ума другу латинску пословицу - est modus in rebus! Баш је бунтовно и антирежимски што си пензионерима поручио да су снисходљиви, кукавице и глупи.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:51 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Nisam ja ništa poručio penzionerima, već pošiljalac Pisma zahvalnosti.

Ja sam samo - prevodilac.
angie01 angie01 13:59 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

да су снисходљиви, кукавице и глупи


ne vezano sada za ovu vasu raspravu, cinjenica je da oni u najvecem broju glasaju za aktuelnu vlast i da u intervujima daju nesebicnu podrsku nasem pretsedniku i jos dodaju da ga vole, isl....iako zive ponizeni, opljackani,..

...u mom kraju- jer im je valjda blizu, tv ekipe stalno snimaju priloge za beogradsku hroniku, i slicne emisije na drugim stanicama i onda anketiraju prolaznike i lokalne ulicne prodavce,...i tako, nedavno, neku bakicu, koja bukvalno na ulici, na kartonu, prodaje neke gluposti, pitaju, kako joj je, je l zadovoljna, ona kaze, super joj je, s vuckom nikada bolje, evo ima penziju 14 hiljada, ovde na ulici malo posedi i tako,...posle pitali neku zenu pored, sto na tezgi prodaje neku sminku i ona im skresala sve kako jeste i normalno da su to izbacili i umontirali u prilog samo mali bezazleni deo,...posle ova druga pitala ovu prvu, kako moze tako da govori, kada je jasno da ne moze da prezivi i da zato sedi na ulici i prodaje neke bezvredne prcke,...umesto da je u banji,...onakaze, pa bojim se,...
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:31 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

O tome je govorio i reditelj Goran Marković pre nekoliko dana na TV N1: "Živimo u strahu koji je dobio patološke razmere!"
mirelarado mirelarado 15:15 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

ne vezano sada za ovu vasu raspravu, cinjenica je da oni u najvecem broju glasaju za aktuelnu vlast i da u intervujima daju nesebicnu podrsku nasem pretsedniku i jos dodaju da ga vole, isl....iako zive ponizeni, opljackani,..

...u mom kraju- jer im je valjda blizu, tv ekipe stalno snimaju priloge za beogradsku hroniku, i slicne emisije na drugim stanicama i onda anketiraju prolaznike i lokalne ulicne prodavce,...i tako, nedavno, neku bakicu, koja bukvalno na ulici, na kartonu, prodaje neke gluposti, pitaju, kako joj je, je l zadovoljna, ona kaze, super joj je, s vuckom nikada bolje, evo ima penziju 14 hiljada, ovde na ulici malo posedi i tako,...posle pitali neku zenu pored, sto na tezgi prodaje neku sminku i ona im skresala sve kako jeste i normalno da su to izbacili i umontirali u prilog samo mali bezazleni deo,...posle ova druga pitala ovu prvu, kako moze tako da govori, kada je jasno da ne moze da prezivi i da zato sedi na ulici i prodaje neke bezvredne prcke,...umesto da je u banji,...onakaze, pa bojim se,...


Пензионера, наравно, има свакаквих, као што има и младих похлепних и поткупљивих, пуна их је дозлабога увеличана државна бирократија. Не верујем да су већина Вучићевих гласача пензионери, нити да то има икакве везе с Филиповим уратком.
mirelarado mirelarado 15:34 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Filip Mladenović
O tome je govorio i reditelj Goran Marković pre nekoliko dana na TV N1: "Živimo u strahu koji je dobio patološke razmere!"


Да су га питали и Горан би им сигурно рекао где су корени тог страха. У срећним и пресрећним социјалистичким временима када је лик и дело доживотног прецедника било законом заштићено, и када они који нису живели добро, нису о томе смели јавно да говоре. По оним фабрикама где су црнчили на норму за мизерне плате, по текстилним и пољопривредним комбинатима, ни штрајкови се нису смели тако назвати, него обуставе рада.
nsarski nsarski 15:37 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Не верујем да су већина Вучићевих гласача пензионери, нити да то има икакве везе с Филиповим уратком.


Ma, kakvagod je glasačka podela među penzionerime, Filip im je svima jednostavno rekao: "Uta-ta, ala ste namagarčeni!" Kao što svi znamo, to je najbolji način da privučeš ljude na svoju stranu.

Što ne ode pred ljude koji protestuju zbog kamata na kredite uzete u švajcarskim francima i to isto ("ala ste namagarčeni!" ) im u lice kaže. Ne smem ni da pomislim kako bi se proveo.
mirelarado mirelarado 15:57 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Ma, kakvagod je glasačka podela među penzionerime, Filip im je svima jednostavno rekao: "Uta-ta, ala ste namagarčeni!" Kao što svi znamo, to je najbolji način da privučeš ljude na svoju stranu.


А и да бунтовничи ошинеш влас' указујући на њену вештину и умешност да намагарчи снисходљиве, плашљиве и глупе пензионере.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:58 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

mirelarado
Filip Mladenović
O tome je govorio i reditelj Goran Marković pre nekoliko dana na TV N1: "Živimo u strahu koji je dobio patološke razmere!"


Да су га питали и Горан би им сигурно рекао где су корени тог страха. У срећним и пресрећним социјалистичким временима када је лик и дело доживотног прецедника било законом заштићено, и када они који нису живели добро, нису о томе смели јавно да говоре. По оним фабрикама где су црнчили на норму за мизерне плате, по текстилним и пољопривредним комбинатима, ни штрајкови се нису смели тако назвати, него обуставе рада.


Glavni proizvodjač i održavalac straha u Srbiji je zločinački režim Slobodana Miloševića, Mire Marković i Vojislava Šešelja.

Tradiciju sada održavaju i neguju njihova "čeda": Dačić, Vulin i Vučić.
mirelarado mirelarado 16:05 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Glavni proizvodjač i održavalac straha u Srbiji je zločinački režim Slobodana Miloševića, Mire Marković i Vojislava Šešelja.


Помози ми да се сетим из ког миљеа је потекла та одурна тројка?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:15 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

mirelarado
Glavni proizvodjač i održavalac straha u Srbiji je zločinački režim Slobodana Miloševića, Mire Marković i Vojislava Šešelja.


Помози ми да се сетим из ког миљеа је потекла та одурна тројка?


Nacional-socijalizam.
highshalfbooze highshalfbooze 16:26 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

mirelarado mirelarado 16:30 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Filip Mladenović
mirelarado
Glavni proizvodjač i održavalac straha u Srbiji je zločinački režim Slobodana Miloševića, Mire Marković i Vojislava Šešelja.


Помози ми да се сетим из ког миљеа је потекла та одурна тројка?


Nacional-socijalizam.


Значи, национал-социјализам је проклијао из комуњарског трећег ешалона (Милошевићев ГК), партизанско-комуњарског педигреа (Мирин стриц - члан чувених јагњећих бригада) и Удбе у комбинацији са теоријом самоуправљања (Шешељ са својим "докторатом" ).
angie01 angie01 16:48 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Не верујем да су већина Вучићевих гласача пензионери


pa jesu,...kao sto su bili i oni za Milosevica,...jos se secam perioda opstih svadja po kucama, gde se deca preganjaju sa roditeljima penzosima da ne glasaju za zlobu.
mirelarado mirelarado 17:11 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

angie01
Не верујем да су већина Вучићевих гласача пензионери


pa jesu,...kao sto su bili i oni za Milosevica,...jos se secam perioda opstih svadja po kucama, gde se deca preganjaju sa roditeljima penzosima da ne glasaju za zlobu.


Па, нису, као што ни онда нису били. Много је више и око Слобе и око ових сада било оних који се у том систему богате, или лагодно живе. То су све породице верних гласача.
Моја општина има можда највећи проценат пензионера у граду, а Слоба ту никад није добијао изборе, а ни назадњаци.
Најлакше је гнев искалити на бабама и дедама и са суштинских проблема ствар пребацити на терен генерацијског сукоба.

P.S. А и није то овде уопште тема, не разумем зашто инсистираш.
nsarski nsarski 17:14 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Nacional-socijalizam.


Čekaj, Filipe, ti si stvarno fenomen! Iskreno, ja takvu osobu nikad nisam ranije upoznao.
Pa, majku mu, u ono "tvoje vreme", kada je sve bilo sjajno i bajno kako kažeš, bratstvo-jedinstvo cvetalo, radnička klasa bila na vlasti, studenti, na čelu s tobom, se trudili da poboljšaju sistem (Mira Marković i ti ste bili na istoj strani, sećaš se), u privilegovanom sloju je bio i Milošević (bankar od poverenja u Njujorku), i Šešelj (udvorica koji je bio na fakultetu, i jedini propust mu je bio što se suprotstavio uvaženim bosanskim političarima). Seti se da je Milošević doklegod je mogao branio lik i delo voljenog Tita. Znači, svi ti ideološki ispravni drugovi su odjednom postali nacional-socijalisti! Pored tebe živog i pred tvojim budnim okom.

Najiskrenije mislim da ti, zapravo, radiš u korist današnjih vlastodržaca a da toga nisi ni svestan. Svojim stupidnim prilozima otupljuješ oštricu ozbiljnog narodnog protesta, nešto kao što je to radio V. Drašković u svoje vreme.
angie01 angie01 17:24 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

А и није то овде уопште тема, не разумем зашто инсистираш.


uopste ne insistiram, replicirala sam na ono sto je kopirano,....a pri tome jeste tema,...penzioneri koji su fakat pristali na ponizanje i kojima se jos av zahavaljuje na tome- da l ima veceg cinizma.


Моја општина има можда највећи проценат пензионера у граду,


nije Beograd merilo.
mirelarado mirelarado 17:42 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

uopste ne insistiram, replicirala sam na ono sto je kopirano,....a pri tome jeste tema,...penzioneri koji su fakat pristali na ponizanje i kojima se jos av zahavaljuje na tome- da l ima veceg cinizma.


Тема је, да те подсетим, ако су пензионери и пристали на понижење, мада не знам какав избор имају људи од 70+ година, шта је сврха Филиповог додатног понижавања истих тих пензионера?


nije Beograd merilo.


Па, не знам где живи највећи број становника у овој банана-држави? Начи, удри по маторцима, к томе и провинцијалцима. Е, јбг.
blogovatelj blogovatelj 17:43 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Ko razume, shvatiće!


Sapienti sat.
blogovatelj blogovatelj 17:44 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Такорећи sapienti sat.


Aha, već je bio sapienti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:45 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Narodna poslovica: Nije sve u lukavosti lisica. Ima nečega i u gluposti kokošaka!
blogovatelj blogovatelj 17:45 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

ne vezano

pretsedniku

mirelarado mirelarado 17:45 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

bankar od poverenja u Njujorku


Био је и директор Техногаса, али, најпосле и оно најважније - председник Градског комитета СКЈ. Одани војник партије.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:49 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

mirelarado
uopste ne insistiram, replicirala sam na ono sto je kopirano,....a pri tome jeste tema,...penzioneri koji su fakat pristali na ponizanje i kojima se jos av zahavaljuje na tome- da l ima veceg cinizma.


Тема је, да те подсетим, ако су пензионери и пристали на понижење, мада не знам какав избор имају људи од 70+ година, шта је сврха Филиповог додатног понижавања истих тих пензионера?


nije Beograd merilo.


Па, не знам где живи највећи број становника у овој банана-држави? Начи, удри по маторцима, к томе и провинцијалцима. Е, јбг.

Veliki broj penzionerki i penzionera širom Srbije već godinama protestuje i demonstrira na ulicama Beograda protiv Vućićeve otimačine 2014. Veoma su aktivni vojni penzioneri, dobro organizovani, koji stalno prozivaju Ustavni sud zbog šlihtanja AV režimu. Takodje, spremaju tužbe Strazburu protiv države Srbije!
mirelarado mirelarado 17:51 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

blogovatelj
Такорећи sapienti sat.


Aha, već je bio sapienti.


Био. Касниш.
mirelarado mirelarado 17:56 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Veliki broj penzionerki i penzionera širom Srbije već godinama protestuje i demonstrira na ulicama Beograda protiv Vućićeve otimačine 2014. Veoma su aktivni vojni penzioneri, dobro organizovani, koji stalno prozivaju Ustavni sud zbog šlihtanja AV režimu. Takodje, spremaju tužbe Strazburu protiv države Srbije!


Онда ипак нису баш сви пензионери кокоши и телетабиси, зар не?
angie01 angie01 18:04 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Тема је, да те подсетим,


to je tvoj komentar na ovo pisanje, a ne tema,


мада не знам какав избор имају људи од 70+ година,


od sezdesetak plus, kako je kome zapalo da ima pravo da se penzionise,...pa imaju pravo da glasaju, kao i da se organizuju i probaju nesto da ucine, sto, koliko znam, rade i jedno i drugo-ovo drugo, ocigledno u nedovoljnom broju,...to je problematika koja se odnosi i na sve druge, ne samo na penzionere, ali je sada ovo pismo povuklo na tu stranu.


Начи, удри по маторцима, к томе и провинцијалцима. Е, јбг.


ovo ti mene interpretiras,...bas zanimljivo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:07 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

nsarski
Čekaj, Filipe, ti si stvarno fenomen!


Baš vala jeste!

Svako bi te odavno banovao, kada već ne umeš sam sebe da kontrolišeš (tjah, da umeš, ne bi bio takav tvor kao što jesi spram Filipa - aha, sad se setih da kao alav gutaš falsifikate sa antisemtiskih i sličnih zavereničkih sajtova, tako da nisi samo tvor spram Filipa, nego, i onako, skoro pa uopšteno ☻)

Ako te Filip živcira (kao što lažno predstavljaš razloge za svoje iživljavanje) mogao bi da ga

- preskočiš u čitanju,
- prekrstiš se nekoliok puta - evo ga opet Ovaj! i odeš radiš nešto korisno (ili glupo, ali nemaltretirajuće ☻),
- kreneš da troluješ blog ;> nevezanim tekstovima, takođe nemaltretirajućim (po Filipa ☻)
- ...


Umesto toga, ovo što ti radiš je Mobing (kao iz Filipovih Skaski ☻)


NM - da ima neki preostali moderator - koji Prati - obaška Posmatra ;> odavno bi te uputio u Ćoše (i to ne kod Toze a ni kod Toše ☻), kad je već Filip previše fin i bolećiv da te pošalje u tripizdomaterinski ban (misli valjda da time podiže nivoJ komunikacije - s istim efektom kao kada bi pokušao da smanji nivo provalnih kradja dajući lopovima ključeve od kuće ☻)



afraid afraid 18:26 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

angie01
да су снисходљиви, кукавице и глупи


ne vezano sada za ovu vasu raspravu, cinjenica je da oni u najvecem broju glasaju za aktuelnu vlast i da u intervujima daju nesebicnu podrsku nasem pretsedniku i jos dodaju da ga vole, isl....iako zive ponizeni, opljackani,..

...u mom kraju- jer im je valjda blizu, tv ekipe stalno snimaju priloge za beogradsku hroniku, i slicne emisije na drugim stanicama i onda anketiraju prolaznike i lokalne ulicne prodavce,...i tako, nedavno, neku bakicu, koja bukvalno na ulici, na kartonu, prodaje neke gluposti, pitaju, kako joj je, je l zadovoljna, ona kaze, super joj je, s vuckom nikada bolje, evo ima penziju 14 hiljada, ovde na ulici malo posedi i tako,...posle pitali neku zenu pored, sto na tezgi prodaje neku sminku i ona im skresala sve kako jeste i normalno da su to izbacili i umontirali u prilog samo mali bezazleni deo,...posle ova druga pitala ovu prvu, kako moze tako da govori, kada je jasno da ne moze da prezivi i da zato sedi na ulici i prodaje neke bezvredne prcke,...umesto da je u banji,...onakaze, pa bojim se,...

Izvinjavam se, nevezano za ovu vašu raspravu, no, nevezano se ne piše ne vezano.
mirelarado mirelarado 18:27 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)


Тема је, да те подсетим,


to je tvoj komentar na ovo pisanje, a ne tema,


Не, то што сам навела јесте тема овог треда, у који си се умешала, почевши речима:

ne vezano sada za ovu vasu raspravu, cinjenica je da oni u najvecem broju glasaju za aktuelnu vlast i da u intervujima daju nesebicnu podrsku nasem pretsedniku i jos dodaju da ga vole, isl....iako zive ponizeni, opljackani,..





Начи, удри по маторцима, к томе и провинцијалцима. Е, јбг.


ovo ti mene interpretiras,...bas zanimljivo.


Будући да инсистираш на теми пензионера - већинских режимских гласача - и Београд ти није мерило, мој закључак следи из твојих тврдњи, није никаква интерпретација тебе.
Мени није занимљиво, већ жалосно. Згранута сам овим Вучићевим писмом и додатна Филипова спрдња ми је непримерена и контрапродуктивна.

Ако ти је сврха оваквог препуцавања скретање пажње с Филиповог, такође жалосног уратка, у томе немам намеру више да учествујем.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:29 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Uradak je satiričan, žovijalan, a ne žalostan!
afraid afraid 18:32 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Dont Fear The Reaper
nsarski
Čekaj, Filipe, ti si stvarno fenomen!


Baš vala jeste!

Svako bi te odavno banovao, kada već ne umeš sam sebe da kontrolišeš (tjah, da umeš, ne bi bio takav tvor kao što jesi spram Filipa - aha, sad se setih da kao alav gutaš falsifikate sa antisemtiskih i sličnih zavereničkih sajtova, tako da nisi samo tvor spram Filipa, nego, i onako, skoro pa uopšteno ☻)

Ako te Filip živcira (kao što lažno predstavljaš razloge za svoje iživljavanje) mogao bi da ga

- preskočiš u čitanju,
- prekrstiš se nekoliok puta - evo ga opet Ovaj! i odeš radiš nešto korisno (ili glupo, ali nemaltretirajuće ☻),
- kreneš da troluješ blog ;> nevezanim tekstovima, takođe nemaltretirajućim (po Filipa ☻)
- ...


Umesto toga, ovo što ti radiš je Mobing (kao iz Filipovih Skaski ☻)


NM - da ima neki preostali moderator - koji Prati - obaška Posmatra ;> odavno bi te uputio u Ćoše (i to ne kod Toze a ni kod Toše ☻), kad je već Filip previše fin i bolećiv da te pošalje u tripizdomaterinski ban (misli valjda da time podiže nivoJ komunikacije - s istim efektom kao kada bi pokušao da smanji nivo provalnih kradja dajući lopovima ključeve od kuće ☻)




S kim se ti svađaš?!
afraid afraid 18:33 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Filip Mladenović
Uradak je satiričan, žovijalan, a ne žalostan!

Uradak je smešan.
Satira je više od smešnog.
mirelarado mirelarado 18:57 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Filip Mladenović
Uradak je satiričan, žovijalan, a ne žalostan!


Е, Филипе, јеси ти неки шерет.
angie01 angie01 19:01 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Не, то што сам навела јесте тема овог треда, у који си се умешала, почевши речима:


sad, ako je to bitno u toj sitnicavosti, gde me prvo prozivas da se ne drzim teme pricajuci o penzionerima:),...pa sam se onda umesala,... ako je to uopste neki problem, jer se ovde svi nekome nadovezu na komentar, a ja sam samo dodala detalj koji se dogodio pre neki dan, a dobro ilustruje stanje stvari, sa sve naznakom koju sam stavila, da upravo ne zelim da se mesam u vas dijalog,

Будући да инсистираш на теми пензионера - већинских режимских гласача - и Београд ти није мерило, мој закључак следи из твојих тврдњи, није никаква интерпретација тебе.
Мени није занимљиво, већ жалосно. Згранута сам овим Вучићевим писмом и додатна Филипова спрдња ми је непримерена и контрапродуктивна.


pa jeste interpretacija, jer ja nisam upotrebila smernicu provincija, rekavsi da Beograd nije merilo, a to da penzioneri vecinski glasaju za vlast, nisam ja izmislila.

Ако ти је сврха оваквог препуцавања скретање пажње с Филиповог, такође жалосног уратка, у томе немам намеру више да учествујем.


a ovo je bas smesno, ja normalno komentarisam, nikog ne vredjam, samo sam ispricala jedan dogadjaj, koji je posle i prikazan na tv, a ti to zoves prepucavanjem, (za razliku od tvojih komentara u kojima pak radis nesto drugo:)- jer se ne uklapa u ono sto ti kazes, sta li:)...i jos da imam nameru da time skrecem paznju sa Filipa, jer je eto kakano preveo av sramotno pismo penzionerima...:)) prajsles.

у томе немам намеру више да учествујем.


nije problem, Mirela....
mirelarado mirelarado 19:04 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

.
Milan Novković Milan Novković 19:18 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

mirelarado
Filip Mladenović
Uradak je satiričan, žovijalan, a ne žalostan!


Е, Филипе, јеси ти неки шерет.

Filip ko petnaesto prase Marije Terezije, Ako-nemaju-hleba-neka-jedu-kolače Dafinče od Francuske ...

... iako joj je tu izreku možda samo smestio Ruso, pošto je ukrao neko vino pa počeo da prebira po sumnjivim rečima i asocijacijama u potrazi za kolačima, masTnim hlebom, u stvari

Francuzi, ko bi to razumeo
blogovatelj blogovatelj 19:26 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Е, Филипе, јеси ти неки шерет.


Jednom šalac, uvek šalac.
mirelarado mirelarado 19:34 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Francuzi, ko bi to razumeo


Вала баш. Стално нешто изврћу, закукуљују и замумуљују. Као то за Антонијету, има и оно за Камброна, француског војсковођу у бици код Ватерлоа, који је у историји остао упамћен по лаконском одговору на позив Енглеза да се преда. По једнима рекао је: "Гарда умире а не предаје се." По другима само једну реч... "merde". Погађаш, ова друга верзија ушла је у литературу и легенду.
vcucko vcucko 19:41 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

nsarski
Не верујем да су већина Вучићевих гласача пензионери, нити да то има икакве везе с Филиповим уратком.


Ma, kakvagod je glasačka podela među penzionerime, Filip im je svima jednostavno rekao: "Uta-ta, ala ste namagarčeni!" Kao što svi znamo, to je najbolji način da privučeš ljude na svoju stranu.

Što ne ode pred ljude koji protestuju zbog kamata na kredite uzete u švajcarskim francima i to isto ("ala ste namagarčeni!" ) im u lice kaže. Ne smem ni da pomislim kako bi se proveo.

Pa bio fin, nemoj da si nefer. Lepo im uvio.

A mogao je i da im kaže "de ste, magarci od magaradi!". Tek onda bi im se uvukao pod kožu

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

A mogao je i da im kaže "de ste, magarci od magaradi!".


Nisam video da im je to rekao ali da su glupi, nerazumni, ponizni, kukavice, jeste, najdirektnije

vašu glupost, trpeljivost i zastrašenost
..............
nerazumnost, glupost i neshvatljivu dodvorljivost
.......................
poniznosti i kukavičluku

Mene da neko ovako zastupa, pa oko bih mu izvadio.
Milan Novković Milan Novković 20:28 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

mirelarado
Francuzi, ko bi to razumeo


Вала баш. Стално нешто изврћу, закукуљују и замумуљују. Као то за Антонијету, има и оно за Камброна, француског војсковођу у бици код Ватерлоа, који је у историји остао упамћен по лаконском одговору на позив Енглеза да се преда. По једнима рекао је: "Гарда умире а не предаје се." По другима само једну реч... "merde". Погађаш, ова друга верзија ушла је у литературу и легенду.

Da

Ovo prvo je Ruso skoro sigurno izmislio, nego se niko ne oseća nešto preterano dužan prema Antonijeti pa nema veze, a kad spominješ literaturu i legende sad mi je baš on, the Ruso, referenca, merna jedinica za kontradikcije i hipokriziju u poslu isterivanja đavola iz samih sebe, i podseća me na srpske (neo)drugosrbijance s tom razlikom što:

- Oni nisu pametni kao Ruso, niti obrazovani, pa talentovani

- Niti uspevaju da nešto isteraju iz sebe, loše zato što ga ni ne isteruju, dobro zato što ga nemaju previše

- Niti, u stvari, bilo šta iskreno uopšte i probaju da isteraju iz sebe, uglavnom teče neka prazna hipokrizija ...

... pa završih ko u onom vicu gde student prodaje paštetu od zečetine ispred policijske stanice i izlazi policajac:

P: Šta to prodaješ?
S: Paštetu od zečetine.
P: Ma daaaj, zar je samo od zečetine koja je skupa?
S: Ma ne, stavljam i konjetinu.
P: Aha, znači kilo konjetine na kilo zečetine?!
S: Ne, ne, jedan konj na jednog zeca!
P: Auuu, pa tu se zečetina onda ni ne oseti!
S: Pa da, zato je ni ne stavljam

(mislim da ga je Maksa prvi ispričao na blogu)

U stvari sam preterao sa paralelom između (neo)drugosrbijanaca i Rusoove sans-filozofske tuge pregoleme, vic je bolja paralela ...

Ajd kad sam se sad navrzao na Rusoa, koji je dosta omiljen među diplomiranim (jel se tako kaže) filozofima da dodam, pre nego što pokupim neku svađu, da je on petoro svoje dece poslao u "founding hospital" (u to vreme vreme deci poželjna ko rupa u čelu), "bolnica za nedonoščad" (ajd bolnica je imala šire značenje od bolnice danas) da bi mu jedna od ideja bila child-centered-learning, druga sloboda ovo, treće moral ono ... samo su mu još penzioneri falili da i njih usreći ... pljunuti (neo)drugosrbijanac
nsarski nsarski 21:13 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Ako te Filip živcira


Ah, grešiš, šinko, mnogo grešiš! Mene Filip fascinira
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:32 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

nsarski
Ako te Filip živcira


Ah, grešiš, šinko, mnogo grešiš! Mene Filip fascinira



Pa sto te ne fascinira i anonymus, hucikuci, emsiemsi, pa i ja ( nego mi krotko odgovaras na udbasku pricu o nekom udbaskom ostrvu) nego se samo i uvijek navaljujes na Filipa?
Mozda zato sto je on slobodan da lupa sta hoce ?
A mozda i nije, ali profesore u tvojim komentarima Filipu ima toliko neproporcionalne zestine da je to zaista cudno.
nsarski nsarski 21:51 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

korisnickoime-1
nsarski
Ako te Filip živcira


Ah, grešiš, šinko, mnogo grešiš! Mene Filip fascinira



Pa sto te ne fascinira i anonymus, hucikuci, emsiemsi, pa i ja ( nego mi krotko odgovaras na udbasku pricu o nekom udbaskom ostrvu) nego se samo i uvijek navaljujes na Filipa?
Mozda zato sto je on slobodan da lupa sta hoce ?
A mozda i nije, ali profesore u tvojim komentarima Filipu ima toliko neproporcionalne zestine da je to zaista cudno.


Ti me ne fasciniraš jer nisi fascinantan. Sorry. To što banalno izvrćeš moje reči i učtiv odgovor - učtiv, ne krotki! - zaista nije vredno pažnje.
Svako je ovde slobodan da lupa šta hoće, pa i ti, pa i ja.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:59 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

To što banalno izvrćeš moje reči i učtiv odgovor - učtiv, ne krotki! - zaista nije vredno pažnje.



Meni ipak izgleda kao krotki , evo opet procitah .

Nego sloboda, Filipova sloboda da lupa sta hoce jer nije vezan ni za koga i ni za sta tebe nekako uznemiruje . Ali svako ima svoj izbor.
nsarski nsarski 23:05 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

P.S. Juče sam tražio, ali nisam našao. Pogrešno sam rekao da je u Tribunju bio i "kompozitor" Hegedušić. U pitanju je, zapravo, poznati kompozitor Krešimir Baranović. On je nekad bio Direktor opere u Bg., u Zg., itd. Nije mnogo izlazio iz kuće. Evo iz njegove kraće biografije. Rođen je u Šibeniku, ali
Posljednjih godina života Krešimir Baranović je najradije skladao u svojoj kući u Tribunju, blizu Vodica.


Eto, i to smo ispravili.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Pa sto te ne fascinira i anonymus, hucikuci, emsiemsi, pa i ja ( nego mi krotko odgovaras


Zato što smo mi opasni, a?
Ili ipak samo ne dovoljno iritantni ili interesantni?

Milan Novković Milan Novković 23:53 19.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

korisnickoime-1
Nego sloboda, Filipova sloboda da lupa sta hoce jer nije vezan ni za koga i ni za sta tebe nekako uznemiruje . Ali svako ima svoj izbor.

Sloboda pojedinca uvek rizikuje da bude pešadinac u armiji koja napada šire slobode, sad kad sam navalio na Rusoa u ovom "broju" Filipovog izdanja.

Recimo "tragedy of the commons" obrazac je jedan za koji je većina nas čula.

Jedan od najvećih istoričara ideja prošlog veka, Isaiah Berlin, deklariše Rusoa, za kojeg mnogi površno asociraju silne borbe za slobode, ...

"...Rousseau, who claims to have been the most ardent and passionate lover of human liberty who ever lived, who tried to throw off every shackle, the restraints of education, of sophistication, of culture, of convention, of science, of art, of everything whatever, because all these things somehow impinged upon him, all these things in some way arrested his natural liberty as a man – Rousseau, in spite of all these things, was one of the most sinister and most formidable enemies of liberty in the whole history of modern thought."

Boldovao sam važno, ali se ne vidi zašto Berlin misli tako, to je pre prvih tačkica.

Zbog autošovinizma (moja interpretacija), ovom prilikom ne unutar nacionalnih granica, nego Zemaljskih, gde ti propovedam slobode, i kažem ti da ih imaš, ali ti kažem da ipak ja znam bolje kako ti i šta treba da radiš, po cenu da praktikujem i poneku strogoću i silu, pa po cenu da se radi i o tvojim lokalnim sitnim slobodama bez previše značaja za šire društvo.

Znači Berlin Rusoovo učenje kvalifikuje kao "zlokobno".

Ja se slažem, i iako, npr, sve više ljudi oseća koliko je zlokobno štetan (neo)drugosrbijanizam ja mislim da tu štetnost nije lako artikulisati.

Ajd da probam samo da se setim Kanta kao jednog od mogućih puteva ka šteti koju on pravi, kad Kant kaže, i ja ovo liberalno pričam, ako treba i pomeram, da mi prečesto pravimo greške namerno, iako podsvesno, da bi premostili jaz između subjektivnog, kojeg ne želimo da se odreknemo, i objektivne istine, a koju vidimo ili naziremo, i u tome nam pomaže neprimetni uticaj naše emotivne osetljivosti na "razumevanje" - bežimo, nesvesno, od ispravnog razumevanja nekih stvari i pojava da bi podržali svoje pogrešno subjektivno.

Drugosrbijanci (izbacujemo ono "neo", ono se podrazumeva) to rade iz autošovinističkih razloga, iako je ovde uzročnoposledičnost maglovita pomalo zbog prethodnog paragrafa, između ostalog, toliko im subjektivno godi to da su oni, kobajagi, neka viša "intelektualna" kasta, da (ne)svesnim lažima premošćavaju i svoju, kod mnogih, dobru objektivnu prirodu empatičnih ljudi.

Usput samo nerviraju ostale "popovanjem" i bizarnim moralisanjem na sve teme, videći svuda oko sebe sitne, obešene, vreće za udaranje od ljudi koji su ili iz nižih kasta, ili im se misaono suprtstavljaju.

I onda ima idiota koji to neumorno rade, dok ne umore ostale.


Filip Mladenović Filip Mladenović 00:21 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Milan Novković
korisnickoime-1
Nego sloboda, Filipova sloboda da lupa sta hoce jer nije vezan ni za koga i ni za sta tebe nekako uznemiruje . Ali svako ima svoj izbor.

Sloboda pojedinca uvek rizikuje da bude pešadinac u armiji koja napada šire slobode, sad kad sam navalio na Rusoa u ovom "broju" Filipovog izdanja.

Recimo "tragedy of the commons" obrazac je jedan za koji je većina nas čula.

Jedan od najvećih istoričara ideja prošlog veka, Isaiah Berlin, deklariše Rusoa, za kojeg mnogi površno asociraju silne borbe za slobode, ...

"...Rousseau, who claims to have been the most ardent and passionate lover of human liberty who ever lived, who tried to throw off every shackle, the restraints of education, of sophistication, of culture, of convention, of science, of art, of everything whatever, because all these things somehow impinged upon him, all these things in some way arrested his natural liberty as a man – Rousseau, in spite of all these things, was one of the most sinister and most formidable enemies of liberty in the whole history of modern thought."

Boldovao sam važno, ali se ne vidi zašto Berlin misli tako, to je pre prvih tačkica.

Zbog autošovinizma (moja interpretacija), ovom prilikom ne unutar nacionalnih granica, nego Zemaljskih, gde ti propovedam slobode, i kažem ti da ih imaš, ali ti kažem da ipak ja znam bolje kako ti i šta treba da radiš, po cenu da praktikujem i poneku strogoću i silu, pa po cenu da se radi i o tvojim lokalnim sitnim slobodama bez previše značaja za šire društvo.

Znači Berlin Rusoovo učenje kvalifikuje kao "zlokobno".

Ja se slažem, i iako, npr, sve više ljudi oseća koliko je zlokobno štetan (neo)drugosrbijanizam ja mislim da tu štetnost nije lako artikulisati.

Ajd da probam samo da se setim Kanta kao jednog od mogućih puteva ka šteti koju on pravi, kad Kant kaže, i ja ovo liberalno pričam, ako treba i pomeram, da mi prečesto pravimo greške namerno, iako podsvesno, da bi premostili jaz između subjektivnog, kojeg ne želimo da se odreknemo, i objektivne istine, a koju vidimo ili naziremo, i u tome nam pomaže neprimetni uticaj naše emotivne osetljivosti na "razumevanje" - bežimo, nesvesno, od ispravnog razumevanja nekih stvari i pojava da bi podržali svoje pogrešno subjektivno.

Drugosrbijanci (izbacujemo ono "neo", ono se podrazumeva) to rade iz autošovinističkih razloga, iako je ovde uzročnoposledičnost maglovita pomalo zbog prethodnog paragrafa, između ostalog, toliko im subjektivno godi to da su oni, kobajagi, neka viša "intelektualna" kasta, da (ne)svesnim lažima premošćavaju i svoju, kod mnogih, dobru objektivnu prirodu empatičnih ljudi.

Usput samo nerviraju ostale "popovanjem" i bizarnim moralisanjem na sve teme, videći svuda oko sebe sitne, obešene, vreće za udaranje od ljudi koji su ili iz nižih kasta, ili im se misaono suprtstavljaju.

I onda ima idiota koji to neumorno rade, dok ne umore ostale.




Ne postoje ni autošovinizam niti prva, druga, treća Srbija!

Postoje dobre i zle osobe. Moralne i nemoralne. Kulturne i nekulturne. Dobri se drže etičkih načela, kućnog vaspitanja i civilizacijskih normi, a zli - sve suprotno!

Dakle, u Srebrenici je počinjen genocid. Vukovar i Sarajevo su opsedali i razarali najgori izrodi srpskog naroda. Tako zaključuje normalna, dobra, moralna, civilizovana, kulturna, odgovorna osoba.

Dok oni drugi tvrde da je u Srebrenici počinjen "samo" ratni zločin, a da su Vukovar i Sarajevo - oslobadjani!
predatortz predatortz 08:42 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Значи, национал-социјализам је проклијао из комуњарског трећег ешалона (Милошевићев ГК), партизанско-комуњарског педигреа (Мирин стриц - члан чувених јагњећих бригада) и Удбе у комбинацији са теоријом самоуправљања (Шешељ са својим "докторатом" ).


kamilo_emericki kamilo_emericki 09:02 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

mirelarado
bankar od poverenja u Njujorku


Био је и директор Техногаса, али, најпосле и оно најважније - председник Градског комитета СКЈ. Одани војник партије.

Gospodjo ne bih da se mijesam u propustanje Filipa kroz toplog zeca i vase ideoloske rasprave sa njim, ali se pomalo sijecam tog vremena kad je drug Milosevic postao Sloba.
Bog i dusa, moja saznanja o tome dolazila su iz NIN-a jer u to doba sam citao samo NIN i Start.
Ako se dobro sijecam dobar dio stare komunisticke ekipe je bio protiv Milosevica dok su mlade snage bile za promijene i tvrdili su da sa Milosevicem dolazi promijena na politickoj sceni Srbije pa i Jugoslavije.
I dosla je.
E tom novom dasku vijetra odmah je priskocio prilican dio srpske elite da pojaca taj vijetar pa su ga izgleda pretvorili u oluju.
Koliko god sad pricali kako je Sloba Titin komunista, to nije smetalo tadasnjim disidentima svih boja i lakova da mu se pridruze, a ni njemu to nije blo mrsko.
Mozda sam sve ovo sto sam iznio samo sanjao kao i to da danas mnogi, i na ovom blogu, ne zale sto je Milosevic radio to sto je radio vec sto rezultat nije kakav su oni prizeljkivali.
Ako sam sanjao i sanjam i sada, molim vas probudite me i saopstite mi istinu.
afraid afraid 11:21 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Filip Mladenović
...

Ne postoje ni autošovinizam niti prva, druga, treća Srbija!

Postoje dobre i zle osobe. Moralne i nemoralne. Kulturne i nekulturne. Dobri se drže etičkih načela, kućnog vaspitanja i civilizacijskih normi, a zli - sve suprotno!

Dakle, u Srebrenici je počinjen genocid. Vukovar i Sarajevo su opsedali i razarali najgori izrodi srpskog naroda. Tako zaključuje normalna, dobra, moralna, civilizovana, kulturna, odgovorna osoba.

Dok oni drugi tvrde da je u Srebrenici počinjen "samo" ratni zločin, a da su Vukovar i Sarajevo - oslobadjani!

A gde bi po ovoj tvojoj klasifikaciji bilo moje mesto, jer ja smatram da je u Srebrenici izvršen ratni zločin ... bez "samo".
Mislim da tu mogućnost nisi naveo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:54 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

afraid
Filip Mladenović
...

Ne postoje ni autošovinizam niti prva, druga, treća Srbija!

Postoje dobre i zle osobe. Moralne i nemoralne. Kulturne i nekulturne. Dobri se drže etičkih načela, kućnog vaspitanja i civilizacijskih normi, a zli - sve suprotno!

Dakle, u Srebrenici je počinjen genocid. Vukovar i Sarajevo su opsedali i razarali najgori izrodi srpskog naroda. Tako zaključuje normalna, dobra, moralna, civilizovana, kulturna, odgovorna osoba.

Dok oni drugi tvrde da je u Srebrenici počinjen "samo" ratni zločin, a da su Vukovar i Sarajevo - oslobadjani!

A gde bi po ovoj tvojoj klasifikaciji bilo moje mesto, jer ja smatram da je u Srebrenici izvršen ratni zločin ... bez "samo".
Mislim da tu mogućnost nisi naveo.


Ako ne mislite da je u Srebrenici 1995. godine počinjen genocid, već ratni zločin, Vi ste medju onima koji tvrde da su Vukovar i Sarajevo - oslobadjani.
angie01 angie01 12:08 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)




Slobodan Milošević
‏ @sloba_milosevic
22h22 hours ago

Bilo bi dobro da ove kvazipatriote koje ih izjednačavaju shvate da bi Živojin Mišić streljao Ratka Mladića.

afraid afraid 12:14 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Filip Mladenović
afraid
Filip Mladenović
...

Ne postoje ni autošovinizam niti prva, druga, treća Srbija!

Postoje dobre i zle osobe. Moralne i nemoralne. Kulturne i nekulturne. Dobri se drže etičkih načela, kućnog vaspitanja i civilizacijskih normi, a zli - sve suprotno!

Dakle, u Srebrenici je počinjen genocid. Vukovar i Sarajevo su opsedali i razarali najgori izrodi srpskog naroda. Tako zaključuje normalna, dobra, moralna, civilizovana, kulturna, odgovorna osoba.

Dok oni drugi tvrde da je u Srebrenici počinjen "samo" ratni zločin, a da su Vukovar i Sarajevo - oslobadjani!

A gde bi po ovoj tvojoj klasifikaciji bilo moje mesto, jer ja smatram da je u Srebrenici izvršen ratni zločin ... bez "samo".
Mislim da tu mogućnost nisi naveo.


Ako ne mislite da je u Srebrenici 1995. godine počinjen genocid, već ratni zločin, Vi ste medju onima koji tvrde da su Vukovar i Sarajevo - oslobadjani.

Znači nenormalna, loša, necivilizovana, nekulturna i neodgovorna osoba?
Da li sam dobro interpretirao tvoj odgovor?
gedza.73 gedza.73 12:28 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

dobar dio stare komunisticke ekipe je bio protiv Milosevica dok su mlade snage bile za promijene

znam da ne čitaš moje gluposti ali nisi ni ti za bacanje.

u jednoj rečenici 'komunističke', mlade i stare snage pa još 'promene'.

ako sam ja dobro razumeo ovu vrstu oksimorona znači da su promene trebale da se dese u ovkiru Komunističke partije pri sukobu nove i stare struje kako bi naše društvo krenulo napred? 'oće to. ne zna se ko je bio veća dijabola. Milošević ili Stambolić.

posebno što se takve 'promene' mlade - stare snage desile neku deceniju i po ranije. i ispalo slično 'ništa'.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:36 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

afraid
Filip Mladenović
afraid
Filip Mladenović
...

Ne postoje ni autošovinizam niti prva, druga, treća Srbija!

Postoje dobre i zle osobe. Moralne i nemoralne. Kulturne i nekulturne. Dobri se drže etičkih načela, kućnog vaspitanja i civilizacijskih normi, a zli - sve suprotno!

Dakle, u Srebrenici je počinjen genocid. Vukovar i Sarajevo su opsedali i razarali najgori izrodi srpskog naroda. Tako zaključuje normalna, dobra, moralna, civilizovana, kulturna, odgovorna osoba.

Dok oni drugi tvrde da je u Srebrenici počinjen "samo" ratni zločin, a da su Vukovar i Sarajevo - oslobadjani!

A gde bi po ovoj tvojoj klasifikaciji bilo moje mesto, jer ja smatram da je u Srebrenici izvršen ratni zločin ... bez "samo".
Mislim da tu mogućnost nisi naveo.


Ako ne mislite da je u Srebrenici 1995. godine počinjen genocid, već ratni zločin, Vi ste medju onima koji tvrde da su Vukovar i Sarajevo - oslobadjani.

Znači nenormalna, loša, necivilizovana, nekulturna i neodgovorna osoba?
Da li sam dobro interpretirao tvoj odgovor?


Da.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:44 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

angie01



Slobodan Milošević
‏ @sloba_milosevic
22h22 hours ago

Bilo bi dobro da ove kvazipatriote koje ih izjednačavaju shvate da bi Živojin Mišić streljao Ratka Mladića.



E konačno da se ti i ja složimo.
S tim što bih ja na ovo dodao ..kao Draža Pećanca, jer i njih izjednačavaju, možda (verovatno) i ti.
angie01 angie01 19:19 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Draža Pećanca,


ne znam ko je to,...
angie01 angie01 20:24 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

mislis, kako je draza mihajlovic, kostu pecanca,...a napisao si kao da je to jedan osoba, nepoznata treca,...kako god, sramna usporedba.
milisav68 milisav68 21:01 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

E tom novom dasku vijetra odmah je priskocio prilican dio srpske elite

Koliko god sad pricali kako je Sloba Titin komunista, to nije smetalo tadasnjim disidentima

Još kad bi naveo ko je to elita i disident...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

.kako god, sramna usporedba.


Što bre?
Pa Mišićev sin bio kod Draže a ti kažeš da ih je sramno porediti.

i da, usporedba, a ne poređenje:)

nsarski nsarski 22:26 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Ali ako svoje mišljenje smatraš jedino ispravnim


Ko drukčije kaže, taj kleveće i laže!
angie01 angie01 23:03 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)









Ničega tu nema za stid.


ti, kakotebeseonotacnonazvaomaxa, nemoj da kacis ovako sramotne komentare za moj.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:13 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

anonymous
anonymous

Dakle, u Srebrenici je počinjen genocid. Vukovar i Sarajevo su opsedali i razarali najgori izrodi srpskog naroda. Tako zaključuje normalna, dobra, moralna, civilizovana, kulturna, odgovorna osoba.


Postavlja se i pitanje šta se zapravo želi postići tom fokusiranošću i istrajnošću na tvrdnji da je u pitanju - genocid.

Ako u jednom vremenu sveopšteg genocida ( po novoprihvaćenim definicijama ) apostrofiraš Srbe kao učinioce genocida i to uporno podvlačiš kao nešto značajno i ekskluzivno, ti zapravo ukazuješ na to da su se Srbi kao poslednja nacija , koja do sada to nije bila, priključili toj porodici genocidnih nacija i civilizaciji zasnovanoj na eksterminizmu / istrebljenju svih drugih, slabijih i nemoćnijih.

Ukaži mi na jedan rat koji nije bio genocidan, u kojem nije bilo zverstava, silovanja, ubijanja dece i civila, logora...

Samo kad se zatvore oči pred svim ovim što se svakodnevno dogadja Srbi se mogu proglasiti demonima, a svi drugi svecima.

A ti zapravo sanjaš i to zatvorenih očiju, šibaš sebe po golom telu, poput svakog vernika koji se poistovećuje sa Hristom i misli da treba da preuzme sve grehe ovog sveta na svoja pleća i time uzvisi kao jedini i izuzetni .

Mračni srednji vek i nije bio tako mračan.

Danas mnogi žive u mnogo mračnijim samokonstituisanim svetovima i stvarnostima.

Da ne kažem simulakrumima .

Jer stvarnost nije tako transparentna kao što nam se naizgled čini.


Nisu Srbi počinili genocid u Srebrenici, već srpski nacisti.

Kao što u Jasenovcu nisu genocid počinili Hrvati, već hrvatski nacisti.
anonymous anonymous 23:27 20.11.2018

Re: Razmišljam (možda umem)

Nisu Srbi počinili genocid u Srebrenici, već srpski nacisti.

Kao što u Jasenovcu nisu genocid počinili Hrvati, već hrvatski nacisti.


A ko je počinio genocid u Libiji, Iraku, Siriji ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana