Društvo| Ekonomija| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Život

Krstenica - kada društvo zaćuti

natasa_tasic_10 RSS / 02.12.2018. u 17:47

 

105387245-1533824172576gettyimages-672884476.530x298.jpeg?v=1533824207 

Potrebna nam je za rad devojka do 25 godina sa pet godina radnog iskustva, osnovnim znanjem na računaru, da ima završen master, specijalizaciju i da govori minimum dva strana jezika i da lepo izgleda.

Standardni oglas za posao koji se može naći na internetu kao i u nacionalnoj službi za zapošljavanje.

Ovako, ako sa 19. godina, upišete fakultet, sa 23, završite po bolonji, onda vam treba još godinu dana master studija, pa još godinu dana specijalističkih studija.

Pod predpostavkom da dok studirate ne radite, gde cete naći još tih minimum pet godina radnog iskustva?
Ne znam da li pratite seriju „Mlađa", po meni ona jednim delom oslikava naše društvo i odnos prema ženama koje su prešle 30 -tu, 40-tu ili 50-tu.
Da li su one manje vredne, ili ne pitam vas sada?
Da li svaka od nas mora da se podvrgne plastičnoj operaciji, dijetama, vežbanjem i kojekakvim glupostima ne bismo li zavarali krštenicu.
Da li se zbog nje treba stideti, pri traženju posla, ili se poslodavci trebaju postideti postavljajući takav oglas?
Najteže je kada se ostane bez posla oko 50. Bilo da su u pitanju muškarci ili žene, mada je nama teže, ali opet, da ne zapostavim jači pol, tada počinje borba, unutrašnja, teška, tiha, a društvo ćuti.
Do penzije ima dosta, a i ona kada dođe, od nje se ne može preživeti mesec dana.
Ja imam poznanicu, prijateljicu doduše, kojoj je suprug izgubio posao posle 50. Ona sama sa dvoje dece, pod kreditima, počela je da izdržava porodicu.
Njen suprug je radio povremeno, malo na Buvljaku, malo privatno, ali su se borili. Rame uz rame, jedno uz drugo da tu decu izvedu na put.
On je ostvario penziju, a ona još uvek ima da radi, ne bi li došla do penzije.
Da li je očvrsnula? Jeste. Da li je stegla srce? Jeste. Da li je ostala čovek? Jeste, i uprkos udarcima koji su je stizali ponosno je išla dignute glave.

Nekoliko stvari najviše pogađa žene danas, a to su ekonomska nesigurnost i porodična nestabilnost, kao i taj datum u krštenici.

Što se mene tiče, ja sam odlučila da ne brojim godine, dane, časove i minute. Odlučila sam da vreme merim srećom.

Moj struk nije isti pre porodjaja, niti mi je lice isto, niti sam ja ista, ali ni ne želim da budem devojka od dvadesetak godina koja šeta iscepane farmerke, go sromak i silikone, držeći malo dete za ruku.

Moja kršenica oslikava moje bore, moj osmeh oslikava moje godine, a moje oči gledaju najveće ljubavi na svetu.
Ja nisam ostala bez posla, ali za sve žene koje traže posao, a koje imaju plus 30, 40 ili 50 želim im svu sreću ovoga sveta.
Nikada više posla plastični hirurzi nisu imali nego li u današnje vreme. Samo da li je to potrebno?

Jer godine su samo broj koji stoji u toj matičnoj knjizi, dok osmeh i duhovnost čine naš identitet i nas izgled, a vama koji govorite da smo stare želim da pogledajte samo sebe i da se postidite pred svojim odrazom. 

Moja prijateljica se izborilia i bori se sama za svoju porodicu i sada i tada, stegne srce i bori se. Kako to radi samo ona to zna? A cena koju plaća, je izuzetno visoka.
Poslodavci bi trebali pružiti šansu svima, bez obzira na godine i nacionalnost.
Krštenica je jedno, ali je život nešto drugo, zar ne?

 

 



Komentari (175)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kamilo_emericki kamilo_emericki 18:21 02.12.2018

Bravo

Bravo za temu ali i stavove.
I nije samo u Srbiji tako, u Francuskoj, ako ostanete bez posla sa 50-55 godina u 90% slucajeva mozete smatrati da ste zavrsili radni vijek. Ranije je drzava davala odredjene beneficije za zaposljavanje osoba starijih od 50 godina ali je to sada skoro pa ukinuto.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:24 02.12.2018

Re: Bravo

Upravo tako.
djuro.vilovic djuro.vilovic 20:28 02.12.2018

Re: Bravo

Sa 50 si valjda sposobna samostalno da radiš . za većinu poslova izgled nije važan osim za one koji jeste, prodaja sa dodanom vrijednosti ( prodaja magle) prezentiranje "muda" firme i tako, to su potrošna radna mjesta i niko ih ne bi trebao radit poslje tridesete . ne razumjem ko bi trebao preuzet rizik dece,kredita ne valjda firma ... jedino potpuna liberalizacija tržišta sa bruto platom na ruke ima smisla ( i daje šansu rizičnim skupinama) inače niko neće zapošljavat. ako mislite da se radnici tolikoizrabljuju zašto ne naviru investitori da se osevape.. prvo pljačka država redistribucijom.drugo država plaši uvaljivanjem tereta nepouzdanih radnika . nekome odgovara mali broj poslodavaca da može manipulirat rajom..
A postoji i onaj dio priče da žene kojima je izgled bio socijalni kapital kojeg su masovno koristile ( pa i zloupotrebljavale) pa kad su "potrošene" pričaju o duhovnim vrijednostima , socijalnoj osjetljivosti i bla bla. druge žene kojima sisa nije minuli rad (nisu se zaposlile na izgled) stekle su neke druge dugoročnije vještine
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:41 02.12.2018

Re: Bravo

djuro.vilovic
Sa 50 si valjda sposobna samostalno da radiš . za većinu poslova izgled nije važan osim za one koji jeste, prodaja sa dodanom vrijednosti ( prodaja magle) prezentiranje "muda" firme i tako, to su potrošna radna mjesta i niko ih ne bi trebao radit poslje tridesete . ne razumjem ko bi trebao preuzet rizik dece,kredita ne valjda firma ... jedino potpuna liberalizacija tržišta sa bruto platom na ruke ima smisla ( i daje šansu rizičnim skupinama) inače niko neće zapošljavat. ako mislite da se radnici tolikoizrabljuju zašto ne naviru investitori da se osevape.. prvo pljačka država redistribucijom.drugo država plaši uvaljivanjem tereta nepouzdanih radnika . nekome odgovara mali broj poslodavaca da može manipulirat rajom..
A postoji i onaj dio priče da žene kojima je izgled bio socijalni kapital kojeg su masovno koristile ( pa i zloupotrebljavale) pa kad su "potrošene" pričaju o duhovnim vrijednostima , socijalnoj osjetljivosti i bla bla. druge žene kojima sisa nije minuli rad (nisu se zaposlile na izgled) stekle su neke druge dugoročnije vještine

Brate gdje si bio ranije sa obavijestenjem da se moze raditi samostalno sa 50. Ono udjes u zadrugu, kupis metalostrugarski stroj, izadjes na trotoar, ukljucis stroj i para samo frca. Vi liberali ste genijalni.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:45 02.12.2018

Re: Bravo

Tesko je zapoceti sopstveni posao, jer je potrebno ukoziti sopstvena sredstva. Ako ih nemas, ona koja ti daju su toliko minimalna da ne znas odakle da pocnes. Porezi i doprinpsi su preveliki.
Na selu zemljoradnici jedva sastavljaju kraj sa krajem. Ne znam odakle da pocnem
djuro.vilovic djuro.vilovic 21:30 02.12.2018

Re: Bravo

Brate gdje si bio ranije sa obavijestenjem da se moze raditi samostalno sa 50. Ono udjes u zadrugu, kupis metalostrugarski stroj, izadjes na trotoar, ukljucis stroj i para samo frca. Vi liberali ste genijalni.

Brate počeo sam još gore .. vratio se iz izbjeglištva sa srpskom diplomom stotinjak eura ( mislim 200) dakle nema šanse da radim ko ing. po kući skupio starog alata , rođak mi dao kamp kućicu na moru( ima vode nema struje na akumulator.)poćeo popravljat sve i svašta, radit instalacije na cerno, čistio teniske terene ujutro .. poslje registriro obrt ,, varali me , hapsili mi klijente kad sam taman završio poso ( cetinjanin ,dipl.oec beogradski diplomant ,talijanski diler) . šiptarski svodnici beogradskih kurvi me udarali jer nisam htio radit bez akontacije ...prijatelju kad nema ne bira se. u Nišu sam prodavo espreso kavu , do tonu mjesečno( fala expolicajcu što nije upado u studenske domove pogotovo onaj kod fznr) imaš odličan blog o tome i kod Rajšića . vjeruj mi većina ne želi odgodit zadovoljostvo,, svi bi državni poso ili neki OUR. Kad nemaš nikakve veze ni očekivanih privilegija pljuješ u šake jebiga,.. vjeruj mi i meni se neda često penjat po merdevinama ali da zaposlim radnika rizik je da me ukopa, on ili država za njega.. zato se optimiziram na razne polualkose koji oće pare na na ruke i rade kad im se oće i kad tebi treba . I vjeruj mi za dobrog strugara ima posla ,naravno treba znat i glodat i zavarait i finalizirat neki proizvod poluproizvod.. al ja ti tvrdim , kupi strug i budi pošten i za godinu ćeš imat klijente ( prvo naravno na crno, neš valjda radit za kereće azile,samohrane majke i balerine koje su satrle tridesete)

raditi samostalno sa 50
pa do tad si valjda stekao neku socijalnu mrežu ljudi koji trebaju tvoje usluge. Banalno , čak i kad radiš u firmi izbori se da na vizitki bude i tvoj privatni mobilni.. uvjek možeš otić a ljudi će te možda trebat

djuro.vilovic djuro.vilovic 21:34 02.12.2018

Re: Bravo

Tesko je zapoceti sopstveni posao,
jebeno teško .ako imaš stan, prodaš stan i ideš pod kiriju ops... nebi e tu je već problem,kreda hipoteke nose kamate .. a ima li posla sa malo sredstava .. šta znaš da radiš.. čak i za jebenu prodaju ljudi traže ljude koji znaju prodat ( osim promoterki pelinkovca u klubovima)

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:39 02.12.2018

Re: Bravo

Drugarica mi je dobila otkaz, tj,nije joj produzen ugovor, posle operacije dojke. Ima 40 godina. Ocajna je i nema posao.
Da bi zapocela nesto da radi, potreban je pocetni kapital, koji nema. Kredit da uzme, ne moze, jer nije zaposlena. I tako, vrti se u krug. Sa diplomom ekonomiste cisti po kucama.
djuro.vilovic djuro.vilovic 21:49 02.12.2018

Re: Bravo

Sa diplomom ekonomiste cisti po kucama.
ma znaš koliko ljudi treba dobrog knjigovođu,, nek ponudi nekom malu uslugu besplatno da vidi da zna ... jebiga poso ekonomiste je da stvara poso ako sebi nezne stvorit jebiga,,, za pisanje ovih biznis planova i sličnih govana koje traže banke i razni djelitelji tuđih para ne treba ti puno,, jedan komp , jedan stol par sto eura fejsbuku i guglu i malo blejanja po realnom sektoru..ajd ovom što treba strug pa CNC košta par sto iljada al brate njoj treba polovni laptop sa linuxom i štampač od 200 e ,, komotni start sa 2000eura ,za nuždu i sa 200, al sad ćeš ona to ne zna, zna obraćunavat plaće.. dakle problem je imam diplomu a nemam konkurentna znanja . Osim toga može davat maksimalni suport mužu da radi više a ona sve obaveze u kući na sebe . Realno jedino lekarima je teško , država im ograničava tržište i ubija konlurentnost. samo su lekari ugroženi u srbiji i to strašno koji su nezaposleni ostali svi mogu na strašnom mjestu postojat


kamilo_emericki kamilo_emericki 21:55 02.12.2018

Re: Bravo

djuro.vilovic
Brate gdje si bio ranije sa obavijestenjem da se moze raditi samostalno sa 50. Ono udjes u zadrugu, kupis metalostrugarski stroj, izadjes na trotoar, ukljucis stroj i para samo frca. Vi liberali ste genijalni.

Brate počeo sam još gore .. vratio se iz izbjeglištva sa srpskom diplomom stotinjak eura ( mislim 200) dakle nema šanse da radim ko ing. po kući skupio starog alata , rođak mi dao kamp kućicu na moru( ima vode nema struje na akumulator.)poćeo popravljat sve i svašta, radit instalacije na cerno, čistio teniske terene ujutro .. poslje registriro obrt ,, varali me , hapsili mi klijente kad sam taman završio poso ( cetinjanin ,dipl.oec beogradski diplomant ,talijanski diler) . šiptarski svodnici beogradskih kurvi me udarali jer nisam htio radit bez akontacije ...prijatelju kad nema ne bira se. u Nišu sam prodavo espreso kavu , do tonu mjesečno( fala expolicajcu što nije upado u studenske domove pogotovo onaj kod fznr) imaš odličan blog o tome i kod Rajšića . vjeruj mi većina ne želi odgodit zadovoljostvo,, svi bi državni poso ili neki OUR. Kad nemaš nikakve veze ni očekivanih privilegija pljuješ u šake jebiga,.. vjeruj mi i meni se neda često penjat po merdevinama ali da zaposlim radnika rizik je da me ukopa, on ili država za njega.. zato se optimiziram na razne polualkose koji oće pare na na ruke i rade kad im se oće i kad tebi treba . I vjeruj mi za dobrog strugara ima posla ,naravno treba znat i glodat i zavarait i finalizirat neki proizvod poluproizvod.. al ja ti tvrdim , kupi strug i budi pošten i za godinu ćeš imat klijente ( prvo naravno na crno, neš valjda radit za kereće azile,samohrane majke i balerine koje su satrle tridesete)

raditi samostalno sa 50
pa do tad si valjda stekao neku socijalnu mrežu ljudi koji trebaju tvoje usluge. Banalno , čak i kad radiš u firmi izbori se da na vizitki bude i tvoj privatni mobilni.. uvjek možeš otić a ljudi će te možda trebat


Ma genijalno ja sam jos u dilemi, da igram fudbal kao Mesi ili tenis kao Djokovic, a naravno sigurno cu zaradjivati kao oni.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:02 02.12.2018

Re: Bravo

Sada sam pricala sa nekim zenama preduzetnicama, koje su ostale bez posla, sa nekih 35, 40. Vecinu su muzevi ostavili, jer su bile uspesnije od njih, a one koje nisu, morale su da dele firmu 30 prema 70
djuro.vilovic djuro.vilovic 22:07 02.12.2018

Re: Bravo

Ma genijalno ja sam jos u dilemi, da igram fudbal kao Mesi
nebi igro za sebe al bi da te Barca zaposli i da svi imate jednaku plaću plus dodatak nagodine, ne može taj balavi mesi imat ko ti.. ti si igro dok se on još nije rodi

nikvet pn nikvet pn 12:30 03.12.2018

Re: Bravo


Решим да проширим посао (самозапослен сам), да инвестирам и запослим радника. Какав профил ми треба? Тачно супротан од наведеног:

devojka do 25 godina - тражим жену преко 50
sa pet godina radnog iskustva - брига ме
osnovnim znanjem na računaru - може и неписмена
da ima završen master, - ајде
specijalizaciju - ма дај
da govori minimum dva strana jezika - може и глувонема
i da lepo izgleda - може и без ноге, руке, сисе; свеједно

Посао захтева ангажовање два пута по петнаест минута дневно, физички лаганица, на селу је. Треба нахранити и почистити код неке стоке, и то је све. Нема радно време, дођи кад 'оћеш. Хоћу стоку ситу и чисту. Нудим пола касиркине плате.

(Тај оглас не иде на интернет ни у Политику него одеш пред сеоску продавницу, платиш пиво присутној екипи и кажеш шта ти треба)

И?

Нисам нашао. Од најмање сто жена тог профила у том селу баш ниједна вољна. Али зато јесте хтео избеглица из Обровца. Радио све послове по селу па прихватио и овај узгредни. После кад је нашао стални посао лако ми било, виделе жене није блам, ситан послић лака кинта. И ено све блиста.

Шта је писац хтео да каже?

Огроман број таквих послића стоји наоколо али похлепна држава разбија сваку математику. Послодавца сматра за крвожедног дерикожу и системски га рекетира. Радно место је прескупо. Нема овде свести да то кошта као и стан, ауто... Боље је ставити новце на кладионицу него у смислен посао, мањи је ризик. А радни народ је и даље у блаженом социјализму, доказ - гласање. И то је право место где треба држава дуради нешто, другачије би изгледала али буквално.

Но добро, сморна тема, лепше је о уметности.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 13:00 03.12.2018

Re: Bravo

I to je vrsta umetnosti. Umetnost je kako preziveti mesec u Srbiji.
Vama veliko hvala na komentaru. Divni ste
mirelarado mirelarado 14:30 03.12.2018

Re: Bravo

devojka do 25 godina - тражим жену преко 50
sa pet godina radnog iskustva - брига ме
osnovnim znanjem na računaru - може и неписмена
da ima završen master, - ајде
specijalizaciju - ма дај
da govori minimum dva strana jezika - може и глувонема
i da lepo izgleda - може и без ноге, руке, сисе; свеједно




Мојој колегиници (50+) десило се да је приватна фирма одбије јер желе неког млађег да би јој се јавили после три године и кумили је да прихвати да је запосле, нудећи за наше прилике одличну плату и пристојне услове рада. Опекли се у међувремену с млађим кадром, који или се није снашао у послу, или се удао и одселио, или им је драже да раде по кол-центрима...
Зато се надам да ће и Наташина пријатељица, правница са знањем језика, наћи посао, само треба да буде упорна.

А питање легалности конкурса по надлештвима и министарствима овдашњим стварно би требало озбиљно покренути.
Черевићан Черевићан 17:18 04.12.2018

пречицом..... (ал' докле више)

надам да ће и знана .....наћи посао

кад би Нека посла хтела
питање је ... как'до њега ,
(до пензије дас' злопати)
а предуслов штае свега:

муне'с кинтa Посреднику -
мош' и веза (превасходно),
мамљив изглед - није лоше
јер сматра се баш природно,

и када се среди све то
док'с трепнула посла ето,
другачије ... треба знати
посла ће се .......начекати
g.radicevic g.radicevic 19:29 02.12.2018

žene su ukras prirode...

Mislim da sva naša društva imaju, gle apsurda, maćehinski odnos prema ženama, koje su naše majke ili buduće majke.



predatortz predatortz 19:37 02.12.2018

Re: žene su ukras prirode...

Mislim da sva naša društva imaju, gle apsurda, maćehinski odnos prema ženama, koje su naše majke ili buduće majke


Kod nas je u toku džiberski kapitalizam. Džiberi su se domogli para, zauzeli pozicije i nameću svoje moralne i estetske kriterijume.
Po tim kriterijumima žena mora da liči na pavijana. Sve one koje ne liče, koje su rešile da zadrže usne, umesto da nabace gubice, su džiberima ispod radara.
Dodaj tome hiperprodukciju diploma čija je vrednost manja od vrednosti toalet papira, kojim ljubitelji pavijanki kite zidove i imaćeš kompletnu sliku srpskog bizMismena.

freehand freehand 19:51 02.12.2018

Re: žene su ukras prirode...

koje su naše majke ili buduće majke.

Buduće babe
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:55 02.12.2018

Re: žene su ukras prirode...

Pa kako plasticni hirurzi rade,mi cemo biti deca,a unuci nase babe
g.radicevic g.radicevic 19:56 02.12.2018

Re: žene su ukras prirode...

Kod nas je u toku džiberski kapitalizam. Džiberi su se domogli para, zauzeli pozicije i nameću svoje moralne i estetske kriterijume.


nemoj da vređaš džibere, oni samo pljuckaju kroz zube , žvaću čačkalicu i upasuju kožnu jaknu u trendžu, mis'im gospoda u odnosu na pajsere o kojima pišeš.

Dodaj tome hiperprodukciju diploma čija je vrednost manja od vrednosti toalet papira


jbt prvi put u životu moram da imam overenu kopiju diplome na gradilištu, kako bi gospoda kreditori iz raznih belosvetskih banaka mogli da se uvere da sam završio na državnom fakultetu

g.radicevic g.radicevic 19:58 02.12.2018

Re: žene su ukras prirode...

Buduće babe


i babe bože zdravlja
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:42 02.12.2018

Re: žene su ukras prirode...

To se sada zove office menager, zar ne?
E za to su potrebne kvalifikacije koje ne znam ko moze da prodje, sem Merlinke.
blogovatelj blogovatelj 20:42 02.12.2018

???

Nikada više posla plastični hirurzi nisu imali nego li u današnje vreme. Samo da li je to potrebno?


Pa plastična hirurgija pre pedesetak godina verovatno nije ni postojala. Normalno je da imaju posla.
Nego, ćero, da ja tebe priupitam, nevezano za temu... Jesi ti članica Vučićeve stranke? Ili neke druge stranke koja trenutno participira u vlasti?
Vidim da si dobila niotkuda autorsku opciju i da si ekspresno postala hiperaktivna u blogovanju. Nije to samo po sebi loše, ali imali smo nekoliko takvih primera na Blogu, pa posle ljudi postajali vlast, blog im je bio samo jedna od alatki za dodvoravanje masama.
Tako je bilo i sa Radulom, pa sa onom balerinom (to me i potaklo da počnem i o tebi da razmišljam na sličan način) a i ministarka Zorranah je bila aktivna ovde...
Da ponovim, ne pretpostavljam ništa, samo pitam. Jer želim da znam.
predatortz predatortz 21:04 02.12.2018

Re: ???

Tako je bilo i sa Radulom, pa sa onom balerinom (to me i potaklo da počnem i o tebi da razmišljam na sličan način) a i ministarka Zorranah je bila aktivna ovde...



Eeee, a ja tolike godine opozicija svima. Pa i sam sebi ponekad!
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:14 02.12.2018

Re: ???

Hahahhahha dobri ste.
Ne nisam clanica SNS -a, a mislim i da je pitanje neukusno. Elem. Ja sam na sceni 15 godina, pre Vucica,a mislim da cu biti ako Gospod kaze i posle.
Operska sam umetnica, a volim da pisem.
U zivotu sam se susrela i susrecem sa raznim situacijama i upoznajem puno ljudi.
A ja ljude gledam kroz srce i dusu, a ne kroz partijsku knjizicu.
Kako kaze Radovan 3, clan sam biblioteke .
zilikaka zilikaka 21:24 02.12.2018

Re: ???

Vidim da si dobila niotkuda autorsku opciju i da si ekspresno postala hiperaktivna u blogovanju.

A, bre, Blogi, pa nismo isto ti i ja, koji radimo neke poslove koji ne podrazumevaju jasnost, i Nataša.
Ako ne drugo, odeš na gugl pa ukucaš svoje, moje il njeno ime. Šta misliš, koliko ćeš ko rezultata imati?
Logično je da javna ličnost, neko ko je već na sceni, dobije ovde VIP odmah.
Koliko god mislim da supermod loše radi svoj posao, ovaj potez mu je odličan. ZAšto to ne reći.
A partije...razumem tvoju sumnju al mi se čini da vog puta nije to. Nataša reče da ima drugu misiju, i rekla bih da je to njen motiv čestog objavljivanja. I sama se tako izjasnila.
Mi drugi treba da budemo pametni da, ako ne možemo da pomognemo, bar ne odmažemo.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:32 02.12.2018

Re: ???

Da li znate koliko ima tema o kojima se moze pisati, nevezano za vlast.
Ja sam skoro dala intervju na TV o losem uticaju NAKARADNIH emisija na nasu decu i na nas mentalitet.
Ljudi, mi smo svi isti, bilo da smo crni ili beli.
Partijska knjizica ne odredjuje coveka, vec sam covek sebe odredjuje svojim ponasanjem i delima.
Moja majka je samohrana, otisla je u invalidsku penziju sa 37, jer je operisala kancer, i izdrzavala je nas tri.
Sve smo same morale da radimo i da budemo dva puta bolje, od svih ostalih da bi bile primecene, i postovane.
Ne, ja nisam clan SNS, ali svoju zemlju volim i volim svoj narod.
Predsednici se menjaju, vlast se menja, ali umetnik ostaje umetnik.
A Aju znam. Nevezano za njenu politicku delatnost, BG je ipak postao Prestonica igre, a to je uspeh, zar ne?
zemljanin zemljanin 21:59 02.12.2018

Re: ???

kolko su izdvojile za kulturu

apsolutno protiv takvog stava ... kultura je kultura svih i nije pereca koju, ko zeli, kupi u pekari ... deo te kulture je i tvoj stav
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:09 02.12.2018

Re: ???

Kada su pitali Cercila da smanji budzet za kulturu on nije hteo. Rekao je cime cemo braniti zemlju?
Ako ce nasu zemlju da grade koje kakve nazovi umetnice, onda lepo da nestanu i profesori i kulturni radnici i medicinari i svi...samo da nestanemo i da dodju polupismeni koji ce nas voditi poput Domanicevog Vodje...sve dok ne nestanemo svi.
zemljanin zemljanin 22:19 02.12.2018

Re: ???

djuro.vilovic
apsolutno protiv takvog stava ... kultura je kultura svih i nije pereca koju, ko zeli, kupi u pekari ... deo te kulture je i tvoj stav
kultura je baba koja plete nakurnjake,pa nije na poreskim novcima. nagradno pitanje ko je višo izdvao za kulturu (pogotovo opere, balete... ) Staljin ili Švica ,razmisli o tom .. kultura je često sredsto totalitarizma ( suprotno percepciji da stvara slobodu)

kultura kao i bilo koja ljudska delatnost je podlozna manipulaciji pojedinca ili grupe pa i drzave ... ali i pored svega toga, kultura je vrednost a ne proizvod ... tvojim stavom ti kulturu postovecujes sa proizvodom, to je pogresno ...
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:32 02.12.2018

Re: ???

Kultura stvara slobodu, nasuprot tome, nekultura stvara robove.
Htela sam da stavim neki od onih odvratnih linkova, ali ne mogu. To je protiv svih mojih stavova.
djuro.vilovic djuro.vilovic 22:32 02.12.2018

Re: ???

Ako ce nasu zemlju da grade koje kakve nazovi umetnice, onda lepo da nestanu i profesori i kulturni radnici i medicinari i svi...samo da nestanemo i da dodju polupismeni koji ce nas voditi poput Domanicevog Vodje...sve dok ne nestanemo svi.
bez nas umrećete ... ako je ona zemlja izdvajala za kulturu što se raspala ...ako ova dosad plaća što je vako sranje ,, dakle sumnjam u uzročnost a ni anegdotalni dokaz nije dokaz. teško da bi smo više propali bez uprizorenja Srbljanovičke i Ognjenovičke ..
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:34 02.12.2018

Re: ???

djuro.vilovic djuro.vilovic 22:49 02.12.2018

Re: ???


ali i pored svega toga, kultura je vrednost a ne proizvod ... tvojim stavom ti kulturu postovecujes sa proizvodom, to je pogresno ...
sa potrebom a onaj ko ima potrebu plaća .. iluzija je da će kasirke u maksiju biti sretnije ako ih ubjediš da je dodekafonska ljetvica bolja od "dvojke" i da će to biti bogznakakav civilizaciski skok. kultura je dubokolični doživljaj,, nekom je to ceca uz ćevape nekom IVO [youtube]http://youtu.be/-0oOwPNO8jY[/youtube] uz salatu od rikule i jaja
zemljanin zemljanin 23:03 02.12.2018

Re: ???

djuro.vilovic

sa potrebom a onaj ko ima potrebu plaća .. iluzija je da će kasirke u maksiju biti sretnije ako ih ubjediš da je dodekafonska ljetvica bolja od "dvojke" i da će to biti bogznakakav civilizaciski skok. kultura je dubokolični doživljaj,, nekom je to ceca uz ćevape nekom IVO [youtube]http://youtu.be/-0oOwPNO8jY[/youtube] uz salatu od rikule i jaja

dobro kako onda smatras da je izvodljivo, da recimo bas ta kasirka, oseti potrebu da odslusa neku od opera ili vidi eksponate u etnografskom muzeiju ili muzeju pozorista itd. ako si svestan da to nisu trzisne vrednosti ... po onome sto ti navodis sva nekomercijalna zdanja i profesije treba pustiti niz vodu i prihvatiti samo one pojedince, stvari i desavanja koja mogu da okupe isplativu ili komercijalnu kriticnu masu ...

zato imamo drzavu ciji je zadatak da zastiti kulturno nasledje i kulturu uopste od komercijalizacije ... to je bastina i vrednost i potreba i treba svima biti dostupna ... nije komercijalni proizvod ...

PS. u suprotnom, kulturu stavljas u domen proizvoda i klasa ... ta kasirka nikada nece imati dovoljno sredstava da ode u operu jer ce cena biti nedostizna za njenu klasu primanja ... i nece moci da ispuni svoju potrebu ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:12 03.12.2018

Re: ???

Logično je da javna ličnost, neko ko je već na sceni, dobije ovde VIP odmah.


Tako je, i drago mi je da je dobila status, i mogućnost da piše ovde, a blogi kenja po običaju. Da je bar pročitao neki od tekstova, odma bi video da kod Nataše nema ni trunke botovanja, političke propagande, a pogotovu ne uvlačenja ovim radikalima u prkno. A to što je sad aktivna, to je sasvim normalno na početku, uglavnom prođe, sem ako nisi Tasa, on je tu devijantna pojava . Plus, kolege je ipak malo paze, pošto je nova, i to je sasvim fer i ok, i za svaku pohvalu, pogotovu što joj stavovi nisu iritantni, niti ih na taj način prezentira.

A, ti blogi, već sam ti sto puta rekao, ako imaš šta da pišeš, možeš uvek kod mene da gostuješ, jeste da nisam više VIP, ali nema veze, za tebe - kao da jesam.


natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:59 03.12.2018

Re: ???

Ja verujem da ce ta kasirka otici u pozoriste.
Sto se tice kulture, manje od jednog posto budzeta se izdvaja. Ako nisu povecali na 1 posto.
Mi smo se svi iznenadili kada su Happy i Pink dobili novac za one nakaradne emisije.
Ja sam napisala blog jer mi je zao zena pre svega koje ostaju bez posla.
Muski makar mogu neki jaci fizicki posao da rade, a sta ce zene.
Verujte mi, bez kulture mi smo propali kao drustvo.
Svako od nas treba da ima makar malo ljudakosti, neko ocigledno nema ni malo, pa da ga srce ne zaboli kada neko ostane bez posla.
blogovatelj blogovatelj 02:37 03.12.2018

Re: ???

Da je bar pročitao neki od tekstova, odma bi video da kod Nataše nema ni trunke botovanja, političke propagande


Care, ovako joj počinje jedan blog.

Bonjour . Est-ce Paris?
No, c'est Belgrade


Posle te rečenice, ide i ova slika...



Dobro, dobro, saćeš ti dimaš objašnjenje zašto tako počinje, ali meni bode oči ta rečenica.
Viđao sam na blogu ushićenu balerinu koja postade šraf u Vučićevu sistemu, pa me asociralo.
I Natašu sam samo pitao, da znam, da ne bude posle isto. Bivao si i ti i Endži i još je puno vas bivalo vozduševljeno i ovima i onima, i balerinama i Eustahijama i njinim babama, pa ste posle jecali grdno kad se ispostavilo da nisu bili ono što su želeli da mislimo da jesu.
Dalje, što se tiče tvojih proceniteljskihh sposobnosti, opšte je poznato da si rso US$100 na lošim procenama. Tako da - malo spusti loptu...
Sve OK, život teče dalje. Nikome ništa nisam zamerao, pitanje nije greh. Čak joj ne bih zamerio ni da jeste član SNS-a, za razliku od tebe.

blogovatelj blogovatelj 02:41 03.12.2018

Re: ???

A, ti blogi, već sam ti sto puta rekao, ako imaš šta da pišeš, možeš uvek kod mene da gostuješ, jeste da nisam više VIP, ali nema veze, za tebe - kao da jesam


Prebacili te iz provodne u valentnu zonu?!

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:11 03.12.2018

Re: ???

blogovatelj
Da je bar pročitao neki od tekstova, odma bi video da kod Nataše nema ni trunke botovanja, političke propagande


Care, ovako joj počinje jedan blog.

Bonjour . Est-ce Paris?
No, c'est Belgrade


Posle te rečenice, ide i ova slika...



Dobro, dobro, saćeš ti dimaš objašnjenje zašto tako počinje, ali meni bode oči ta rečenica.
Viđao sam na blogu ushićenu balerinu koja postade šraf u Vučićevu sistemu, pa me asociralo.
I Natašu sam samo pitao, da znam, da ne bude posle isto. Bivao si i ti i Endži i još je puno vas bivalo vozduševljeno i ovima i onima, i balerinama i Eustahijama i njinim babama, pa ste posle jecali grdno kad se ispostavilo da nisu bili ono što su želeli da mislimo da jesu.
Dalje, što se tiče tvojih proceniteljskihh sposobnosti, opšte je poznato da si rso US$100 na lošim procenama. Tako da - malo spusti loptu...
Sve OK, život teče dalje. Nikome ništa nisam zamerao, pitanje nije greh. Čak joj ne bih zamerio ni da jeste član SNS-a, za razliku od tebe.



Aubre, ala si prolupao! Zaboravi na ponudu da gostuješ kod mene na blogu, ja ipak moram da držim (kakav-takav) nivo autora kod sebe.
angie01 angie01 09:40 03.12.2018

Re: ???

Bivao si i ti i Endži


eh, kad ne bi endzi nesto:))))....moracu da te razocaram, ja nisam podrzala- ko da me neko pa pitao:)), ni balerinu, niti sam fan bila evdokije, babe i unuke- dapace...ja sam odrasla u decijem pozoristu, pa su mi one nebuloze bile tu mac,... a i inace, nisam ljubitelj opstih veselja, odmah mi bude nelagodno- tu spadaju , pored sveopsteg obozavanja, i zajednicki progoni-,...s ove distance, odlican eksperiment o blogovanju:)))

ti ko prstom u pekmez- ali uvek,...ono, isto kao sto provaljujes nikove:)))
nikvet pn nikvet pn 12:46 03.12.2018

Re: ???

zemljanin
kultura je vrednost a ne proizvod


Тако је.

У држави култура дође ко и војска: ако не платиш своју добијеш туђу.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 16:57 03.12.2018

Re: ???

Aman nisam clan SNS .
predatortz predatortz 17:06 03.12.2018

Re: ???

natasa_tasic_10
Aman nisam clan SNS .


Polako, oguglaćeš.
Ja sam na ovom mestu bio četnik, ljotićevac, radikal, LDP-ovac, DSS ovac, ljubitelj ustaša, dodikovac, mladićevac...
Šta, neke stvari se međusobno isključuju?
To na ovom mestu nikad nije bio problem.
Milan Novković Milan Novković 17:11 03.12.2018

Re: ???

natasa_tasic_10
Aman nisam ...

Priznaćeš ti nama ...

Vic, 30 godina star:

Profesor Srpskog, recimo Tasa, podučava zatvorenike u zatvoru da bi bili obrazovaniji kad izađu na slobodu.

Pita jednog: "Ko je napisao Gorski Vijenac?"
Zatvorenik: "Ja nisam"
Profa: "Nemoj da me zezaš, lepo mi reci ko ga je napisao?"
Z: "NE, ne, ... nisam ja".
P: Ljutit poziva dežurnog policajca (DP) i sve mu objasni, kako ga ovaj zatvorenik zeza.
DP: "Šta znaš, možda ga čovek stvarno nije napisao"
P: Kipteći od besa ode do upravnika (UP) i sve mu objasni
UP: "Samo mi dovedite tog zatvorenika i svi napustite kancelariju."

.. i sad čuju se unutra potmuli udarci, lomljava, moljakanje i vriska do queen-of-the-night-F nebesa, i izlazi upravnik, ponosan

UP: "Priznao je, on ga je napisao"
Milan Novković Milan Novković 17:16 03.12.2018

Re: ???

predatortz
natasa_tasic_10
Aman nisam clan SNS .


Polako, oguglaćeš.
Ja sam na ovom mestu bio četnik, ljotićevac, radikal, LDP-ovac, DSS ovac, ljubitelj ustaša, dodikovac, mladićevac...
Šta, neke stvari se međusobno isključuju?
To na ovom mestu nikad nije bio problem.

A ko ne ogugla, i nije ljubitelj karakterih bora, bolje mu je da odmah počne da štedi za plastičnu operaciju
zemljanin zemljanin 18:39 03.12.2018

Re: ???

predatortz
natasa_tasic_10
Aman nisam clan SNS .


Polako, oguglaćeš.
Ja sam na ovom mestu bio četnik, ljotićevac, radikal, LDP-ovac, DSS ovac, ljubitelj ustaša, dodikovac, mladićevac...
Šta, neke stvari se međusobno isključuju?
To na ovom mestu nikad nije bio problem.

sto BRE bio ... priznaj da jesi pa da idemo dalje
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:37 03.12.2018

Re: ???

Bitno je da si COVEK. sve ostalo je apsolutno nebitno
dostojanstven dostojanstven 19:52 03.12.2018

Re: ???

natasa_tasic_10
Bitno je da si COVEK. sve ostalo je apsolutno nebitno

Da.
No, baš zato što je jedino (i) bitno, zato je i najteže.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:32 03.12.2018

Re: ???

dostojanstven
natasa_tasic_10
Bitno je da si COVEK. sve ostalo je apsolutno nebitno

Da.
No, baš zato što je jedino (i) bitno, zato je i najteže.


A Srbin?

Jebote, čarli, počeo si da menjaš imena po nekoliko puta u istom blogu. Jel ti to ne možeš da zapamtiš šifru, ili je moderacija nemilosrdna prema tebi?
vcucko vcucko 22:09 03.12.2018

Re: ???

predatortz
Dobro, za ovo "LDP-ovac" se neko malo zajebao*, za sve ostalo si pokazao potrebne elemente.



A ti si u ona vremena, verovatno, vodio moj referat čim si tako upućen u moj lik i delo.

Jeste brate bili ološ, no prođe i to vaše carstvo.



Misliš, više ni The Embassy ne može da ih prebaci preko crte.
Pazi kad se i njima slošilo...
blogovatelj blogovatelj 22:15 03.12.2018

Re: ???

Jebote, čarli, počeo si da menjaš imena po nekoliko puta u istom blogu. Jel ti to ne možeš da zapamtiš šifru, ili je moderacija nemilosrdna prema tebi?


Mislim da je ovaj dostojanstvenik prepodobni Srdžo Fuksa. Otvorio je nalog samo da me nešto pita, pošto zna da mu ovako ne bih odgovorio.

PS.

Mada, gledajući sintaksu i semantiku komentara, morebit' da je Slađan.
blogovatelj blogovatelj 22:21 03.12.2018

Re: ???

eh, kad ne bi endzi nesto:))))


Šta?
ti ko prstom u pekmez- ali uvek,...ono, isto kao sto provaljujes nikove:)))


Nema svako moć imaginacije i bezgrešnosti kao ti.
angie01 angie01 22:58 03.12.2018

Re: ???

Nema svako moć imaginacije i bezgrešnosti kao ti.


pa blogi, bogtemzao, kakav srks, ocigledno carli,...

Mislim da je ovaj dostojanstvenik prepodobni Srdžo Fuksa


kao srks, ne sme da te pita pod svojim imenom,...idibre,...a carli je izgleda bio primoran...
blogovatelj blogovatelj 07:30 04.12.2018

Re: ???

kao srks, ne sme da te pita pod svojim imenom,...idibre,...a carli je izgleda bio primoran...


Ponovo ne razumeš. Ne da ne sme, nego ne bi dobio odgovor.
I kad bre to Čarlija banuju?! A nije mi jasno ni zašto. On ionako vrti deset istih rečenica. Trebalo bi ili da bude konstantno banovan zbog trolovanja, ili da ga nikada ne banuju.
angie01 angie01 12:19 04.12.2018

Re: ???

Da, ološ si. A bela tehnika te nešto mnogo žulja. Biće da si je bio željan, sve dok te nisu nagradili za pregalaštvo odlaskom preko bare, kao i mnoge sledbenike Naserove drugarice. Sad si se, izgleda, malo leba najeo, onog izdajničkog ali belog, pa sereš sa bezbedne distance.
Zato si ološ. I ti, i tvoja mentorka.


isto ovako je juce u onom sramnom srpskom parlamentu, optuzivana opozicija od strane onog ljigavog martinovica, koji vise ne zna kako da se dublje uvuce vodji, ovako vucicevic u onom svom guz papiru od novina, klevetnicki optuzuje neistomisljenike i zeljkopinkmitrovic, na nacionalnoj frekvenciji svoje televizije u sluzbi vlasti pise svoja podlo sramna otvorena pisma, nema granica bescasca, ...ovo visestruko prelazi granice normale,...i jos dobija podrsku,...stvarno smo dno,..zato je sve onako i bilo (i jos uvek je), moguce.
predatortz predatortz 12:32 04.12.2018

Re: ???

angie01
Da, ološ si. A bela tehnika te nešto mnogo žulja. Biće da si je bio željan, sve dok te nisu nagradili za pregalaštvo odlaskom preko bare, kao i mnoge sledbenike Naserove drugarice. Sad si se, izgleda, malo leba najeo, onog izdajničkog ali belog, pa sereš sa bezbedne distance.
Zato si ološ. I ti, i tvoja mentorka.


isto ovako je juce u onom sramnom srpskom parlamentu, optuzivana opozicija od strane onog ljigavog martinovica, koji vise ne zna kako da se dublje uvuce vodji, nema granica bescasca, ...ovo visestruko prelazi granice normale,...i jos dobija podrsku,...stvarno smo dno,..zato je sve i bilo (i jos uvek je), moguce.



Kad si se već umešala, i tebi da kažem (pošto vidim da ti nije sporno kad on mene naziva kretenom):

Onaj ko je bio sledbenik Nataše Kandić, drugarice Nasera Orića, Haradinaja i Tačija, dakle žene koju veličaju oni koji su ubijali, klali, silovali, vadili i prodavali organe, drogu, belo roblje - taj meni ne može da drži lekcije o moralu.

I ta njegova seljačka fora sa belom tehnikom, može da naiđe samo na ovakav odgovor.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:56 04.12.2018

Re: ???

Kad si se već umešala, i


andja je nas dijamant.

predatortz predatortz 14:00 04.12.2018

Re: ???

dragosevacsutra
Kad si se već umešala, i


andja je nas dijamant.




I intervenisala je "gde treba".

Vidim, brišu se komentari u kojim ja odgovorim na uvredu, a ostaju oni u kojim sam uvređen.
Tako je to vešto rađeno godinama. U "stara dobra vremena" bloga.
Prozovu te, kao Pajić mene, mada mu se nisam obratio, pa kad odgovoriš, onda tebe seckaju, a oni se nadovezuju.

Samo, ne vidim da se iko ozbiljan ovde više prima na te fore.
predatortz predatortz 14:29 04.12.2018

Re: ???

onom sramnom srpskom parlamentu


Ono nije "sramni srpski parlament", nego je Skupština Republike Srbije.
Dom koji bi svaki građanin ove zemlje trebao poštovati, uprkos činjenici da će neki poslanici skupštinsku govornicu zloupotrebiti i istupati neprimereno.

Njihovi istupi govore o njima, a govore i to da je ova zemlja slobodna. Gde se čuje jednoglasje, možda na oko izgleda pristojnije, ali ta sloga često govori o tome da tu nema slobode.
angie01 angie01 15:45 04.12.2018

Re: ???

Ne da ne sme, nego ne bi dobio odgovor.




e, stvarno si u nekom samodozivljaju.
angie01 angie01 16:07 04.12.2018

Re: ???

pošto vidim da ti nije sporno kad on mene naziva kretenom):


koliko sam ispratila, ti si prvo njega nazvao olosem- kao i sve koji su pisali protiv rata, jer je to bila ta grozna ekipa, koja se hvalabogu povukla, pa sad postoji vec prostor za srbovanje.


Onaj ko je bio sledbenik Nataše Kandić,


pa, znas sta, oni ciji si ti bio sledbenik su osudjeni ratni zlocinci- pa mi nekako jos gore da ti nekog kleveces ovako i targetriras ga kao neprijatelja, sto je ovde izgleda postao omiljeni fazon.

ja se recimo tebe secam iz tog tebi gnusnog perioda- kada su btw, ovde boravili mnogi izuzetni likovi-jer si mi pisao pp u kojima si pokusavao da mi objasnis, da ti nisi ovo ili ono i da ne razmisljam po nekom automatizmu- i ja, predatore, nikada nisam ni mislila po nekom predubedjenju, mahom sam se sklanjala, jer nisam bila u tvojim cipelama i ne znam i to sam ti vise puta u nekim situacijama i rekla, sam mozes to da potvrdis- ali tebi ni to nije bilo dovoljno, nego, evo sada, kada se sastav ekipe promenio, ti pokazujes svoje pravo lice i vrlo nekorektno reagujes, kao ovo sa Pajketom npr.- jer to sto si izgovorio nije ni malo bezazleno....ne bih ni reagovala da je drugacije, jer sam videla i gadno bih se osecala, da kao drugi, samo cutim iza ekrana, pa ili sustim, ili lupam preporuke,....

I intervenisala je "gde treba"


znaci to splacinarenje, da ja imam neke drugare u urednistvu i zalim im se i placem na ramenu, kao sto kaze jedan drugi pokazivac neprijatelja medju nama, je stvarno smesno....i bezobrazno.


Njihovi istupi govore o njima, a govore i to da je ova zemlja slobodna.


aha, iskljucuju se mikrofoni i prekidaju neistomisljenici, isto ovako se optuzuju za izdaju, daju se predlozi na stotine besmislenih amandmana ili se danima cita jedan, kako bi se opstruirala konstruktivna rasprava, zamajava se i trosi vreme na konstantne optuzbe,...a sve za pare gradjana, bez bilo kakvih resenja, koja bi eventualno njima nesto pomogla, uredila, poboljsala....za sta taj parlament i sluzi....totalitarnost na delu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:16 04.12.2018

Re: ???

Prozovu te, kao Pajić mene, mada mu se nisam obratio, pa kad odgovoriš, onda tebe seckaju, a oni se nadovezuju.


Da, izvini, nisam ni sanjao da ću te ovoliko uvrediti ako napišem da nisi LDP-ovac. Ne znam šta mi bi.



predatortz predatortz 18:35 04.12.2018

Re: ???


pa, znas sta, oni ciji si ti bio sledbenik su osudjeni ratni zlocinci


I takvi su intelektualne i moralne gromade u odnosu na Kandić Natašu.

si mi pisao pp u kojima si pokusavao da mi objasnis, da ti nisi ovo ili ono i da ne razmisljam po nekom automatizmu


Tačnije, odgovarao na pp koje si mi prva poslala, deleći "dobronamerne savete". Nisi bila jedina koja je to radila. Odgovarao sam uljudno, jer svims uljudno odgovaram na privatne poruke.
angie01 angie01 19:42 04.12.2018

Re: ???

Tačnije, odgovarao na pp koje si mi prva poslala, deleći "dobronamerne savete". Nisi bila jedina koja je to radila. Odgovarao sam uljudno, jer svims uljudno odgovaram na privatne poruke.


znaci lazes, najstarsnije, ( i to ne prvi put)- ja tebi nikada nisam slala nikakve pp, a najmanje sa dobronamernim savetima,...da l je to radio neko drugi- ne znam....s obzirom kako si ladno slagao za mene, sumnjam da ih je bilo i od nekog drugog.

ti si meni slao pp, upravo onako kako sam napisala.


I takvi su intelektualne i moralne gromade u odnosu na Kandić Natašu.


eto ti tvoje licne karte.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:45 02.12.2018

Ajd da bogohulim

Potrebna nam je za rad devojka do 25 godina sa pet godina radnog iskustva, osnovnim znanjem na računaru, da ima završen master, specijalizaciju i da govori minimum dva strana jezika i da lepo izgleda


Meni ovo zvuči prihvatljivo, pod uslovom da se radi o privatnoj kompaniji.

Nekome se u njegovu viziju posla uklapa baš to i samo to.
Ko je taj ko njemu sme da određuje koga će da plaća njegovim parama, i ko će da mu određuje način na koji će od da vodi svoj posao?

Da li je na tržištu rada moguće naći takvu osobu, to je već problem onoga ko baš to traži.

Kao što niko nema prava da mu određuje koga će zaposliti, niko nema ni obavezu da mu obezbeđuje to što on traži.
Ako ima ima, ako nema, pa šta da ti radim, spuštaj kriterijume.

A ako takvih osoba ima malo, ili možda samo jedna, pa ta će da ga ošiša za pare, jer nema konkurenciju.

Sve u svemu, sloboda, i onoga ko traži, i onoga koga traže.


natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:47 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

Mozete vi slobodno da kazete to,jer to i jeste istina. Samo postoji i ona druga strana, sta kada ne bude imala vise 25?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

Samo postoji i ona druga strana, sta kada ne bude imala vise 25?


O tome treba da razmišlja taj ili ta o kojoj se radi.
Svako mora da bude svestan da vreme prolazi i da se ne može većno biti mlado i lepo, pa ako neko svoj život bazira samo na mladosti i lepoti, pa se kasnije opeče...sam pao sam se ubio.

Ako je neko mlad i lep, uz to radan i obrazovan, on će do 35 imati pristojan CV i ozbiljno iskustvo pa mu neće biti problem.
A ako je neko samo mlad i lep, i smatra da mu je to dovoljno, neka mu je bog u pomoći.
zemljanin zemljanin 21:56 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

hoochie coochie man


nije to huljenje (obratiti paznju da sam izbacio suvisni deo ), to je realni pogled na problem, preciznije - situaciju ...

e sad, deljenje bilo kakvih preporuka ili saveta je rdjav posao ... kad god sam, ikome, pokusao da pojasnim kako posmatrati novac i posao - dobio sam samo negaciju po svim osnovama ... tako da, svako se snalazi kako ume ili koliko moze ...
djuro.vilovic djuro.vilovic 22:00 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

A ako je neko samo mlad i lep, i smatra da mu je to dovoljno, neka mu je bog u pomoći.
znam hrpu ovakvih, svojevremenih kučki (ličilo se moglo se) koje sad kukaju kako nitko ne traži spirit
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

to je realni pogled na problem, preciznije - situaciju ...


Da, i sasvim sam siguran da bi svako, ali baš svako, pa i naša dobra domaćica Nataša, u situaciji da svojim parama finansira neki posao, da svojim parama plaća svoje zaposlene, isti princip poštovali, dakle tražili bi ono što im odgovara (pa ako su to mlade i lepe devojke onda njih) i da bi itekako prikočili sa "pravdom"

Jednostavno, drugačije se ne može, i da bi se to shvatilo nije potrebna neka posebna mudrost, dovoljno je iskustvo u bilo kakvom organizovanju posla, makar na onom najnižem nivou.
A i sam zdrav razum je dovoljan.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:14 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

Ja bih trazila strucnu osobu. Izgled mi je nebitan. Bitno je da zna da radi svoj posao i da zeli da napreduje na cestit nacin.
Ja obraz oprati ne mogu, jer je jedino to sto se ne pere.
A nisam naucena na drugacije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

Ja bih trazila strucnu osobu. Izgled mi je nebitan.


A ako, recimo, držiš neku modnu agenciju?
Jel isto, da je izgled nebitan, važi i za tu situaciju?
Ili imaš firmu koja proizvodi grudnjake, da li bi tu zaposlila ženu sa odstranjenom dojkom kao promotera?
Ili, da li bi zaposlila nekog ko ima govornu manu i kome nedostaje jedno oko za PRa?
Ili ženu od šesdeset godina i devedeset kilograma kao konobaricu u kafiću?
Ili koliko hoćeš takvih primera...

Nekad je izgled veoma važan, presudno važan, i prilično neozbiljno zvuči tvrdnja da je izgled uvek nebitan.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:28 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim



djuro.vilovic djuro.vilovic 22:51 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

Ja bih trazila strucnu osobu
Taška Načića da glumi Ofeliju pošto pretpostavljam da ne patiš i od rodnih sterotipa
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:54 02.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

Ne patim.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 01:05 03.12.2018

Re: Ajd da bogohulim

E bio je jedan super kafic u Bg. Sada mislim da je zatvoren jer su iskopali ceo grad. Traze blago Cara Radovana...
Tu je radila jedna konobarica oko 60 god.old school i malo punacka.
Najveci baksis je dobijala. Nasmejana, nosila je borosane. Sada je u penziji.
Uvek je imala onu pundju. Mnogo je bila lepa.
Onaj nas Beograd, na njega me je podsetila.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:23 02.12.2018

kultura




lepota ce spasiti svet
noboole noboole 22:34 02.12.2018

.

Ne znam kako vama, ali meni je ovaj Djuro Vilovic novi blog idol. Ahahaha. A, nije da covek nije u pravu kad se metes u taj pogled na svet. Medjutim, ima to slepilo kao Margaret Tacer (mislim na ono cuveno: "ne postoji drustvo"
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:46 02.12.2018

Re: .

Ja stvarno nikoga ne vredjam, ali ja sam napisala blog o teze zaposljivim grupama. To sto sam ja operska umetnica to znaci sledece:
Dve godine nize muz.skole, cetiri godine srednje muzicke skole, cetiri godine akademije, onda magistratura. Uporedo sa svim tim ide, redovna osnovna skola, redovna srednja skola plus drugi fakultet.
Zatim minimum znanje tri strana jezika, govorna i pisana, trenutno ucim cetvrti. Onda, da bi se usavrsilo pevanje, potrebno je znati anatomiju ljudskog tela, u potpunosti, onda psihologiju licnosti koja se izvodi, i na kraju tj. na pocetku svakodnevno vezbanje bez tacnog radnog vremena.
Onda moramo da kuvamo, peremo, peglamo, radjamo decu, sve kompletno i da umiremo na sceni od tuberkuloze....
Zivot operskog umetnika nije nimalo lak, vec je psihofizicki iscrpljujuc.

Moja divna koleginica Snjezana Savicic Sekulic. Arija Suzane...
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:56 02.12.2018

Re: .

Naravno da ne postoji drustvo. Postoji samo jedna rasa?
Zar ne?
predatortz predatortz 22:59 02.12.2018

Re: .

djuro.vilovic
Zivot operskog umetnika nije nimalo lak, vec je psihofizicki iscrpljujuc.

al zar zbog toga mora biti kažnjena kasirka u maksiju koja je bežala iz škole, pila pušila i jebala se sa starijim opasnim tipovima i jedva završila srednju .zar joj nije dosta njenih promašaja još da plaća tvoju marljivost


Đuro, brate, preteruješ!
Kad neko sa 40, 50 ostane bez posla, ma šta znao i umeo da radi, jeste ugrožena kategorija.
Ne vidim gde je problem kad to neko napiše na blogu.

djuro.vilovic djuro.vilovic 23:00 02.12.2018

Re: .

Medjutim, ima to slepilo kao Margaret Tacer (mislim na ono cuveno: "ne postoji drustvo"
ma ne , moraš malo radikalizirat ljudi jed nostavno imaju narcistički mesijanski poremečaj il bi da im netko plaća preuzvišenost (kulturnu,naučnu) bez da platitelj ima potrebu za tim il da mu se nađe neki poso prema oglasu :
predatortz predatortz 23:01 02.12.2018

Re: .

Postoji samo jedna rasa?
Zar ne?


A i ti, domaćice!
Ne stavljaj rasu baš u svaku čorbu.
Nisu sva pitanja rasna pitanja.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:02 02.12.2018

Re: .


ni meni nije jasan. To je teze zaposljiva grupa. Ja sam pisala o njima, a moja marljivost je samo moja i uvek je bila moja.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:05 02.12.2018

Re: .

Nisam ja stavila rasu, vec onaj Djuro. Rekao je da su Hitler i Staljin samo brinuli o kulturi, a nije istina. Da nema kulture ne bii bilo ni nas.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:10 02.12.2018

Re: .

Evo nesto lepo od blogodomacice, a stvarno je bas lepo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 02.12.2018

Re: .

Kad neko sa 40, 50 ostane bez posla, ma šta znao i umeo da radi, jeste ugrožena kategorija.
Ne vidim gde je problem kad to neko napiše na blogu.


Jeste, naravnno da jeste.

Ali pravo pitanje je ko i kako da rešava njegov problem.

Ono oko čega se može sporiti je da li njegov problem treba ili ne treba da rešava država, ali mi se nespornim čini da privreda, kompanije, privrednici, nemaju nikakvu obavezu prema njemu, i da im se ta obaveza ne sme nametati.

Pogled na stvar koji nudi ovaj blog je, otprilike, privrednici ne treba da biraju zaposlene prema njihovim potrebama, nego moraju da imaju u vidu i to da postoje ugrožene kategorije.

Šta neki proizvođač šrafova iz Prokuplja ima sa ugroženim kategorijama, i što njemu nametati obavezu da rešava problem tih ugroženih?
predatortz predatortz 23:19 02.12.2018

Re: .


Šta neki proizvođač šrafova iz Prokuplja ima sa ugroženim kategorijama, i što njemu nametati obavezu da rešava problem tih ugroženih?


Naravno da mu ne treba nametnuti obavezu. Niti je on dužan da rešava socijalna pitanja društva i države.
Dočim, ako ga malo stimulišeš da primi radnika iz te kategorije, umanjenjem nekih poreza ili doprinosa, a on proceni da će dobiti radnika koji kvalitetno može da obavlja posao još deceniju, ili dve, eto obostrane koristi.
No, mislim da ćemo mi uskoro imati drugi oroblem - manjak radne snage. Bar one kvalitetne.
zemljanin zemljanin 23:19 02.12.2018

Re: .

djuro.vilovic
ma ne , moraš malo radikalizirat ljudi jed nostavno imaju narcistički mesijanski poremečaj il bi da im netko plaća preuzvišenost (kulturnu,naučnu) bez da platitelj ima potrebu za tim il da mu se nađe neki poso prema oglasu :

upravo zato jer su se novci izdvajali za kulturu, nauku i sl. sve oko tebe je rezultat toga ... istina je da internet placas provajderu ali vrlo dobro znas da ti provajder naplacuje koriscenje njegove infrastrukture a ne sam internet ... neko je morao da osmisli i napravi internet i da ga unapredjuje i jos uvek ga unapredjuje ... a to je banalan primer ...

hoces da utices na izdvajanja u drzavi ... imas mehanizme za to ... tvoj stav je tvoje pravo, tu nema problema ... problem je sto to zelis da dokazes ...
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:20 02.12.2018

Re: .

Drzava nudi subvencije za zaposljavanje. Mene iskreno srce zaboli, da neko ostane bez posla sa 50, a do penzije ako je zena jos 12 godina, a ako je muskarac jos 15.
Evo sada mi se drugarica zali da ce u 39 postati tehnoloski visak. Ima zavrsenu visu poslovnu skolu i troje dece. Samo joj suprug radi.
zemljanin zemljanin 23:27 02.12.2018

Re: .

predatortz

Šta neki proizvođač šrafova iz Prokuplja ima sa ugroženim kategorijama, i što njemu nametati obavezu da rešava problem tih ugroženih?


Naravno da mu ne treba nametnuti obavezu. Niti je on dužan da rešava socijalna pitanja društva i države.
Dočim, ako ga malo stimulišeš da primi radnika iz te kategorije, umanjenjem nekih poreza ili doprinosa, a on proceni da će dobiti radnika koji kvalitetno može da obavlja posao još deceniju, ili dve, eto obostrane koristi.
No, mislim da ćemo mi uskoro imati drugi oroblem - manjak radne snage. Bar one kvalitetne.

za mala i srednja preduzeca kao i zanatlije - potpuno si u pravu ... korporacije su druga kategorija, one u velikoj meri uticu i posredno ili cak i direktno uzivaju u pogodnostima koje im drzava daje ... kvote i tkz. soc politika trebaju da budu menahizam kojim oni vracaja deo usluga samoj drzavi ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 02.12.2018

Re: .

Dočim, ako ga malo stimulišeš da primi radnika iz te kategorije,


E to je ona dilema treba li ili ne treba država da rešava probleme pojedinaca.
Ima, naravno, razloga i za i protiv, meni su bliži oni protiv.

Neko to stimulisanje mora da plati, a kako država nema svojih para nego od nekoga mora da ih uzme, onda se dospeva u situaciju da se nekome uzima da bi se drugom dalo.
Nije baš pošteno.

Može o tome nadugačko, ali osuditi unapred oglas, tražim lepu, mladu i pametnu devojku za posao, čak i bez ulaženja u to o kakvom poslu se radi, nije u redu iako na prvi pogled može da zazvuči primamljivo.

Ali samo na prvi, površan, pogled, kad se malo bolje razmisli shvati se da je to sasvim legitiman pristup koji ne treba odmah osuđivati.
predatortz predatortz 23:37 02.12.2018

Re: .

Ali samo na prvi, površan, pogled, kad se malo bolje razmisli shvati se da je to sasvim legitiman pristup koji ne treba odmah osuđivati.


Sve ok, ako je firma iz sfere zabave, marketinga, mode ili srodnih delatnosti. Tu, slažem se, fizički izgled igra bitnu ulogu.

Međutim, lep tehnolog i nije nužan uslov da bi proizvodnja kvalitetno radila. Računovođa ne mora biti lep, a mladost nije ni prednost. Za široku paletu zanimanja ovo "lepa" je sasvim izlišno i vuče na seksizam i lošu nameru poslodavca.
nsarski nsarski 23:42 02.12.2018

Re: .

Sve ok, ako je firma iz sfere zabave, marketinga, mode ili srodnih delatnosti. Tu, slažem se, fizički izgled igra bitnu ulogu.


Jedan moj drugar, stjuart na interkontinentalnim letovima JAT-a (davno je to bilo), dobio neplaćenu suspenziju na 6 meseci da se potrudi i smanji kilažu. Ako ne uspe - otkaz.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 02.12.2018

Re: .

Međutim, lep tehnolog i nije nužan uslov da bi proizvodnja kvalitetno radila.


Bem li ga, možda neko misli da je i to bitno.
Što mu oduzimati pravo da (možda i pogešno) misli sve dok to finansira svojim parama?
Ako se spotakne o nečiju lepotu, pa zapasli lepog a lošeg tehnologa, propašće, ali to je njegova briga.

Možemo mi misliti da on greši, ali i na ovom blogu, ali ne samo na njemu, često se sreće to i van bloga, na takav pristup se ne gleda samo kao na grešku, već se osuđuje i tretira kao nešto nečasno, nešto što ne bi trebalo dozvoliti.
lošu nameru poslodavca.

To je nešto sasvim drugo, i to jeste i treba da bude tretirano drugim pravnim mehanizmima a ne zabranom ili osudom nečije selekcije zaposleih.
predatortz predatortz 23:48 02.12.2018

Re: .

Bem li ga, možda neko misli da je i to bitno.
Što mu oduzimati pravo da (možda i pogešno) misli sve dok to finansira svojim parama?


A šta kad je to finansirano mojim i tvojim parama?
Ili ne primećuješ epidemiju napućenih i nakvarcanih kokoški po ministarstvima i državnoj upravi?
Mnogo više nego po privatnim firmama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:53 02.12.2018

Re: .

A šta kad je to finansirano mojim i tvojim parama?


Otud i moja ograda već na samom početku, da sve ovo važi samo ako su privatne kompanije u pitanju.

U državnim to ne važi jer se ne raspolaže svojim parama nego tuđim, pa se ne može imati ista sloboda.

Sad, tako se državne kompanije dovode u neravnpravan položaj na tržištu, a to se rešava isključivanjem države iz privrede.
blogovatelj blogovatelj 02:50 03.12.2018

Re: .

Ne znam kako vama, ali meni je ovaj Djuro Vilovic novi blog idol.


Meni miriše na Krkara sa nešto izmenjenim političkim stavovima. Baš miriše.
Plus se usiljeno pravi nepismen, da se Vlasi ne dosete.
A vremena se menjaju, ne sumnjam ni da čestiti Krkar menja svoje stavove shodno onome kako vjetar puše.
Mada, podseća i na Elisa, voli da se frlja četvorosložnim rečima latinskog korena. i drugih stranih korenja...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana