Budućnost| Društvo| Istorija| Kultura| Ljubav

Kada su Crnogorci voleli Srbe

Srđan Fuchs RSS / 16.01.2019. u 18:56

Albanija-kafana.jpg

Bez obzira, koliko god, crvenocrni ili žutocrveni botovi pokušavali da tr(ol)uju ove stranice, naš weblog i dalje ima težinu.

Stigao mi je jutros zanimljiv dopis, vezano za jedan unos koji sam napisao o mojoj privatnoj porodičnoj istoriji, konkretno o pradedi poslaniku Jugoslovenskog jevrejskog kongresa, Rudiju Fuksu, i dedi oficiru VKJ i srpskog Pokreta otpora, docnije partizana, ing. Bori R. Pomenuo sam u tom unosu da smo dospeli u Slavonski Brod, 1936. godine, zahvaljujući gospodinu Miru Arsenijeviću, crnogorskom šefu kadrovskog odeljenja  Ministarstva industrije Kraljevine Jugoslavije. Zahvaljujući podršci ovog visoko rangiranog državnog službenika, ustaše su, docnije, u aprilu i maju 1941. godine, mislili da su moji Bora i Lea Crnogorci, prevideli ih u prvim antisrpskim odmazdama, te smo, indirektno zahvaljujući Arsenijevićima, preživeli kao obitelj te evo donosimo stostruki i neizmerni rod.

Elem, osvanu mi mejl jutros. "Miro Arsenijević", zvuči poznato i blisko. Tek, unuk čoveka koji nas je nehotimično održao u životu. Pročitao na blogu. Traži od mene knjigu ukoliko je dostupna, da pokloni svome ocu, sinu našeg Ing. Arsenijevića.

Nemam knjigu, dragi Arsenijevići, morao bih da je napišem, ali ću vam poslati skenirane delove koji se tiču vašeg dede i tate, a uskoro ću objaviti deo koji se tiče početka organizacije Pokreta antifašističkog otpora u Jugoslaviji - u Srbiji, odnosno Šumadiji konkretno.

Eto, trebali bismo/ste sačuvati ovaj blog od komunjarskih i fašističkih botova. Život je čudo!

 

 



Komentari (157)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

softelectronics_e softelectronics_e 19:27 16.01.2019

Da.

Živeo tvoj pradeda i njegov 'nehotimični' spasilac.
anonymous anonymous 19:43 16.01.2019

A kakav ....

...je tvoj odnos prema disidentima anarhističke provenijencije ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:14 16.01.2019

Re: A kakav ....

Osim što izdržavam, periodično, porodicu od 9 duša šumadijskih anarhosindikalaca, i osim što su mi telavivski i jerusalimski anarhisti najbliži prijatelji, prema srpskim imam otklon, kako je Budimac jednom rekao: "Znaš, ima tu antisemitizma, među nama."

Čega je Frihend najbolji pokazatelj. Što se Srba tiče, antis. vam je lakmus. Moj deda je fasovao robiju 1948-52. pod zvaničnom presudom da je "ruski A.". Krunski dokaz su bila kompletna dela M. Bakunjina. Povod, tačnije, je bilo družbovanje sa Sretom Žujovićem...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:59 17.01.2019

Re: A kakav ....

Čitam biografiju Srete Žujovića. Ozbiljan ratnik je to bio. Interesantno je celo to razdoblje. Ove godine je 100-godišnjica osnivanja Komunističke partije Jugoslavije. Valjalo bi malo oživeti uspomene na prethodnih sto godina samoće.
____
Zaista bi valjalo doznati ko piše priloge za srpsku Vikipediju, i u nekoj rodoljubivoj i demokratskoj budućnosti Srbije ga i uhapsiti. Zvanična srpska istorija ide kako je Žujo, ozbiljan srpski borac, oficir za vezu između partizana i četnika u inicijalnoj fazi rata, 1941., deo Generalštaba u NOP-u, posle rata, 1945. postao ministar finansija. 1948. je strpan na robiju u Glavnjaču, kao sovjetski kadar. Tamo se, veli Vikipedija, nakon dve i po godine intenzivne samice, "korigovao uviđajući imperijalni karakter sovjetskog komunizma". Čoveku su oduzeta sva ratnička odlikovanja i prinudili su ga, što kažu ovdašnje siledžije, "da se na kolenima, plačući", vrati u KP moleći da bude primljen u članstvo. Siroma Žujo, onakav kapacitet od čovjeka i ratnika, primoran da moljaka bandu siledžijsku... A on bio jedan od idejnih tvoraca. No, jedno su radnička prava, a drugo apetit za vlašću i moći srpskog totalitarizma.

anonymous anonymous 05:10 17.01.2019

Re: A kakav ....

Srđan Fuchs
Čitam biografiju Srete Žujovića. Ozbiljan ratnik je to bio. Interesantno je celo to razdoblje. Ove godine je 100-godišnjica osnivanja Komunističke partije Jugoslavije. Valjalo bi malo oživeti uspomene na prethodnih sto godina samoće.


Ne spavam ni ja.

Jednom prilikom sam citirao misao autora koji nas usmerava na pakao u sadašnjosti ukazivanjem na to da je Pakao Danteov daleko iza nas.

Pretpostavljam da ćemo se složiti i u vezi komunizma kao i u vezi fašizma, ako ih budemo posmatrali kao fenomene , načine ponašanja i vladanja.

A ne samo kao ambleme i etikete, koje pripisujemo svima- ofrlje, ili samo u njima vidimo fašizam / komunizam.

Tim više ako se fenomenima budemo bavili u današnjim pojavnim oblicima.

Dakle, fašizam/ komunizam ?

U kojim situacijama, oblicima i prilikama,nam se ukazuju ?

To je čini mi se pravo pitanje.

Za razmišljanje.

softelectronics_e softelectronics_e 05:24 17.01.2019

Re: A kakav ....

anonymous
Srđan Fuchs
Čitam biografiju Srete Žujovića. Ozbiljan ratnik je to bio. Interesantno je celo to razdoblje. Ove godine je 100-godišnjica osnivanja Komunističke partije Jugoslavije. Valjalo bi malo oživeti uspomene na prethodnih sto godina samoće.


Ne spavam ni ja.

Jednom prilikom sam citirao misao autora koji nas usmerava na pakao u sadašnjosti ukazivanjem na to da je Pakao Danteov daleko iza nas.

Pretpostavljam da ćemo se složiti i u vezi komunizma kao i u vezi fašizma, ako ih budemo posmatrali kao fenomene , načine ponašanja i vladanja.

A ne samo kao ambleme i etikete, koje pripisujemo svima- ofrlje, ili samo u njima vidimo fašizam / komunizam.

Tim više ako se fenomenima budemo bavili u današnjim pojavnim oblicima.

Dakle, fašizam/ komunizam ?

U kojim situacijama, oblicima i prilikama,nam se ukazuju ?

To je čini mi se pravo pitanje.

Za razmišljanje.


Ja se čuvam etiketiranja - osim kada konstatujem da su svi koreni totalitarizama raznoraznih u nama samima.
Koliko god ih raznorazni smeškavci nastoje maskirati.
No, kao i u svemu ostalom, ekstremno važna je mera.
Jer - postoji granica koja ne sme da se pređe.
A ta granica je veoma jednostavna - a to je sloboda drugih ljudi.
I zato su meni neki blogeri ovda i više nego smešni - da malo dođem u kontradikciju sa prvom rečenicom koju sam napisao u ovom komentaru.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:28 17.01.2019

Re: A kakav ....

Ček, kuckaću iz dvaput - takav neki android-paranoid, ne mere se iz cuga otkucat nego se mora potom ulaziti u komentar i editovati.
Ne kažem "komuniste" nego "komunjare". Komunisti, idealisti, Srbi i Braća Crnogorci, su načeti tokom rata, 1942., i potom dokrajčeni u čistkama krajem 40-ih i početkom 50-ih. I shall be back in this comment.



Ja se čuvam etiketiranja - osim kada konstatujem da su svi koreni totalitarizama raznoraznih u nama samima.
Koliko god ih raznorazni smeškavci nastoje maskirati.
No, kao i u svemu ostalom, ekstremno važna je mera.
Jer - postoji granica koja ne sme da se pređe.
A ta granica je veoma jednostavna - a to je sloboda drugih ljudi.

Lepo rečeno, Chuckie The Boy. Ta granica, u srpskom državnom slučaju, pređena je, negde u vremenskom intervalu od 1942. do 1952. Uvidelo se, naime, da ideali ne donose rezultat, već gola sila. Tako, kada jedared okusiš moć slamanja drugog čoveka silom, to je kao u mitu o vampirizmu - kroz tebe kulja pomisao da polomiš i drugog i četvrtog i petog i hiljaditog i stotinuhiljaditog. Cela Hristova poruka, ako želiš, počiva na tome: "Nemoj slomiti Drugoga. On ti je rod, i sestra i brat i u njemu je i delić tebe." Ta poruka je i dubokomojsijevska no to je sada druga tema.

Da se vratimo na komunizmu (?) i fašizmu imanentnu totalitarnost. U Srbiji se, tokom svetskog rata, odigrala jedna duboka tragedija. Za tu tragediju je odgovoran Kralj Aleksandar, jer je gurao - očito srpski, kao i svi potonji posle njega i M. i Đ. i K. i T. i V.; samo svoju stranu priče, ne sagledavajući razdor koji stvara u narodu. Tako je došlo do toga da su četnici i partizani, često i zapravo rođena braća, držali kao posve legitimno da se tamane međusobno, dok im je vlasnost i samosvojnost kao nacionalnog i državnog entiteta polako klizila kroz prste... Nebitno zaista kome - da li Britancima ili Sovjetima, ili docnije Amerikancima, zarad pritupaste ideološke mržnje, sloboda je izgubljena. Šta se docnije desilo sa jednom stranom a šta sa drugom stranom srpstva (ovde ovu reč uzimam sa oprezom, bivajući svestan celog univerzuma negativnosti koju ona potencijalno nosi, i u komunističkom i u fašističkom slučaju)? Komunisti su, i to onaj njihov siledžijski deo, osetili slasti moći, upravljajući državom sve dok je nisu izgubili (1991.) i dok je nisu pretvorili u kriminalni kartel i robinjicu spoljnim uticajima (2000. do ninješnjeg). Četnaje su, dotle, prošle kroz Golgotu, i stigli su tamo do Slobodnog Sveta, putem britanskih rudnika. Tamo su se oblikovali, uglavnom kao građanska desnica, no i to je prolazno, pošto, recimo, sada Đuićeva ili Čičina ili Đurišićeva pokoljenja, bivajući pod koprenom kanadske ili američke liberalne kulture, postaju i sama deo Hiperpostmoderne, ne hajući više za puteve đedova - potvrđujući time i zabludu (jednu od) protestantske misli da je "greh urođen, kolektivan i večan."
softelectronics_e softelectronics_e 07:12 17.01.2019

Re: A kakav ....

Srđan Fuchs
Ček, kuckaću iz dvaput - takav neki android-paranoid, ne mere se iz cuga otkucat nego se mora potom ulaziti u komentar i editovati.
Ne kažem "komuniste" nego "komunjare". Komunisti, idealisti, Srbi i Braća Crnogorci, su načeti tokom rata, 1942., i potom dokrajčeni u čistkama krajem 40-ih i početkom 50-ih. I shall be back in this comment.



Ja se čuvam etiketiranja - osim kada konstatujem da su svi koreni totalitarizama raznoraznih u nama samima.
Koliko god ih raznorazni smeškavci nastoje maskirati.
No, kao i u svemu ostalom, ekstremno važna je mera.
Jer - postoji granica koja ne sme da se pređe.
A ta granica je veoma jednostavna - a to je sloboda drugih ljudi.

Lepo rečeno, Chuckie The Boy. Ta granica, u srpskom državnom slučaju, pređena je, negde u vremenskom intervalu od 1942. do 1952. Uvidelo se, naime, da ideali ne donose rezultat, već gola sila. Tako, kada jedared okusiš moć slamanja drugog čoveka silom, to je kao u mitu o vampirizmu - kroz tebe kulja pomisao da polomiš i drugog i četvrtog i petog i hiljaditog i stotinuhiljaditog. Cela Hristova poruka, ako želiš, počiva na tome: "Nemoj slomiti Drugoga. On ti je rod, i sestra i brat i u njemu je i delić tebe." Ta poruka je i dubokomojsijevska no to je sada druga tema.
...

M'da.
No, kada si već pomenuo 1942. godinu, samo jedan insert.
Razgovaram ja onomad sa jednim, tada dobro ostarelim partizanom, ali britkog iskaza i bistrog uma - i on meni reče.
Kaže, znaš kada su meni 'neke stvari' postale sumnjive?!
Eeee, kada je, već 1942. godine, u mom partizanskom odredu, razdvojen oficirsko-komesarski kazan od našega, boračkog, kazana.
Da banalizujem - to je ona priča da mi svi, u proseku, jedemo sarmu.

I još štošta mi je pričao, no, ...
anonymous anonymous 05:19 17.01.2019

Istina ....

...se ne može sakriti.

A glupost uvek ispliva na površinu.

Na laži i manipulaciji se nikada ne može zasnovati ISTINA , PRAVDA, DEMOKRATIJA.

A upravo to je u pitanju i jasno mi je kad vidim da su Ibarski šetači stali na čelo protesta.

Foliranti i prevaranti.

Niti su prepešačili do Beograda, niti imaju ikakve veze sa idejama Olivera Ivanovića.

Zloupotrebljavaju njegovu smrt , na isti način na koji se zloupotrebljava i tragedija Srebrenice,

Manir je isti i na isti način ga je iskoristila Angie, šampion u nasedanju na jeftine trikove.

Ili , možda i nije naivna , već joj je u makijavelisitičkom duhu svako sredstvo podobno...da bi se došlo do zacrtanog cilja.

Ali da zaključimo: Ko god traži da se pronađu i kazne ubice Olivera Ivanovića – i to ne samo puki izvršioci, već i nalogodavci – zastupa ideje za koje se Oliver borio. Ko god taj zahtev posmatra kao političku manipulaciju i sam je izmanipulisan. Ili je u prećutnom savezu sa manipulatorima.






Treba li još jednom podvući učesnici Ibarskog marša nemaju nikakve veze sa idejama OI.

Naprotiv, zabole ih za Kosovo.

Zar to nije dovoljno jasno kad se zna da medju njima ima bivših LDP članova.

Prretrčali ste kolege blogeri, preko ove činjenice, a ona sve govori .....i sve vaše argumente baca u blato.


Ps

Izvinjavam se gazdi na trolovanju, neka oprosti jednom disidentu.

Ovo je moj prilog borbi protiv manira komunizma/fašizma.

Dekodirati manipulaciju.

softelectronics_e softelectronics_e 05:27 17.01.2019

Re: Istina ....

anonymous
...se ne može sakriti.

A glupost uvek ispliva na površinu.

Na laži i manipulaciji se nikada ne može zasnovati ISTINA , PRAVDA, DEMOKRATIJA.

A upravo to je u pitanju i jasno mi je kad vidim da su Ibarski šetači stali na čelo protesta.

Lažovi i prevaranti.

Niti su prepešačili do Beograda, niti imaju ikakve veze sa idejama Olivera Ivanovića.

Zloupotrebljavaju njegovu smrt , na isti način na koji se zloupotrebljava i tragedija Srebrenice,

Manir je isti i na isti način ga je iskoristila Angie, šampion u nasedanju na jeftine trikove.

Ali da zaključimo: Ko god traži da se pronađu i kazne ubice Olivera Ivanovića – i to ne samo puki izvršioci, već i nalogodavci – zastupa ideje za koje se Oliver borio. Ko god taj zahtev posmatra kao političku manipulaciju i sam je izmanipulisan. Ili je u prećutnom savezu sa manipulatorima.



Ma može - jebote!
Istina može da se sakrije - i to decenijama.
Bili Piton Bili Piton 06:08 17.01.2019

Re: Istina ....

anonymous


Zar to nije dovoljno jasno kad se zna da medju njima ima bivših LDP članova.



Ovo "zna se", osim što je udžbenički primer za tzv weasel words (izguglaj da bi ti bilo jasnije čime se služiš), kao da je pristiglo iz kumrovačke čitanke, bajdvej.

I drugo, šta je s bivšim članovima LDPa, jesu li nosioci kakve zaraze, ili kolju malu decu i prave lustere od njih, šta je tačno tvoj problem s njima? Sem naravno tvoje lične i vrišteće antipatije prema njima, koja kao takva i ne nosi neku težinu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:30 17.01.2019

Re: Istina ....

Bili Piton


I drugo, šta je s bivšim članovima LDPa, jesu li nosioci kakve zaraze, ili kolju malu decu i prave lustere od njih, šta je tačno tvoj problem s njima? Sem naravno tvoje lične i vrišteće antipatije prema njima, koja kao takva i ne nosi neku težinu.




Pronađi na slici Ledepe (u interpretaciji anarhopuritanaca):

softelectronics_e softelectronics_e 07:07 17.01.2019

Re: Istina ....

Bili Piton
anonymous


Zar to nije dovoljno jasno kad se zna da medju njima ima bivših LDP članova.



Ovo "zna se", osim što je udžbenički primer za tzv weasel words (izguglaj da bi ti bilo jasnije čime se služiš), kao da je pristiglo iz kumrovačke čitanke, bajdvej.

I drugo, šta je s bivšim članovima LDPa, jesu li nosioci kakve zaraze, ili kolju malu decu i prave lustere od njih, šta je tačno tvoj problem s njima? Sem naravno tvoje lične i vrišteće antipatije prema njima, koja kao takva i ne nosi neku težinu.

LDP ... šta to beše?!
anonymous anonymous 07:08 17.01.2019

Re: Istina ....

Ovo "zna se", osim što je udžbenički primer za tzv weasel words (izguglaj da bi ti bilo jasnije čime se služiš), kao da je pristiglo iz kumrovačke čitanke, bajdvej.

Izguglaj ti.

Vladan Slavković
Predrag Voštinić
Vladan Marović
Vladimir Beočanin
Nikola Adžić

....hoćeš i biografije.
Ali ....nije važno.

Tek toliko o neupućenosti i lažnim info...


Ovaj " šetač " je bio direktor pozorišta.
Ej, bre, direktor pozorišta !!!!

Malo je falilo da fasuje i zatvor - krivično je gonjen.
tweeter

...e sad šeta za nove prvoboračke značke ....

Šta misliš da ima od čkole ?

I drugo, šta je s bivšim članovima LDPa, jesu li nosioci kakve zaraze, ili kolju malu decu i prave lustere od njih, šta je tačno tvoj problem s njima? Sem naravno tvoje lične i vrišteće antipatije prema njima, koja kao takva i ne nosi neku težinu.


Bili, trebalo bi da poznaješ osnovne zakone logike, da bi učestvovao u bilo kakvoj diskusiji. I da ne spočitavaš neiskazano.

Nisam rekao da su kužni, već samo da im ne verujem u pogledu politike o Kosovu i odnosu prema OI.

Govorim o zloupotrebi smrti čoveka od strane onih čije političko delovanje je upravo suprotno njegovoj politici za života.
anonymous anonymous 07:13 17.01.2019

Re: Istina ....

softelectronics_e
Bili Piton
anonymous

Zar to nije dovoljno jasno kad se zna da medju njima ima bivših LDP članova.

Ovo "zna se", osim što je udžbenički primer za tzv weasel words (izguglaj da bi ti bilo jasnije čime se služiš), kao da je pristiglo iz kumrovačke čitanke, bajdvej.

I drugo, šta je s bivšim članovima LDPa, jesu li nosioci kakve zaraze, ili kolju malu decu i prave lustere od njih, šta je tačno tvoj problem s njima? Sem naravno tvoje lične i vrišteće antipatije prema njima, koja kao takva i ne nosi neku težinu.

LDP ... šta to beše?!

Čeda Jovanović i .....društvo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:36 17.01.2019

Re: Istina ....

Nisam pratio detaljno temu oko Kraljevčana. Da se vratimo na suštinu totalitarnosti kod fašizma i komunizma. Kod našeg drugara Zurofa iz "Simon Vizental Centra" često možeš da čuješ da je "nedopustivo jednačiti politike i zločine fašizma i komunizma."

Ono što je važno razumeti kod Efraima je da je on produkt američkog uređenja društva. Pokupio ga je deda Simon iz Stejt Dipartmenta, nešto je video u njemu. Efraim je, prema edukaciji, prevashodno teolog. Školovao se za rabina. Potom je izučavao i pravo i istoriju. Čovek je velike lične snage i harizme. Pominjao sam vampirizam i šta znači kada imaš privid snage nad čovekom, zamislite tek šta znači kada imaš realno čuvstvo snage nad eliminisanim i pohvatanim nacošima. To je Zurof. Zurof je lik koji sme da se svađa sa predsednicima vlada. Nedavno, kada je optužio u izraelskim medijima predsednika vlade da šuruje sa nepokajanim režimima (desnica u Litvaniji, Estoniji, Mađarskoj, Hrvatskoj), vladini botovi su prvo eksplodirali na njega besom čuvara institucije a završilo se tako da su generali prosili oproštaj od njega.

Dakle, treba razdvojiti uloge fašizma i komunizma u drugom ratu Sveta. Prvi su suštinsko zlo. Komunizam se u ratu ponašao herojski, i sačuvao je Svet od totalne anihilacije, uništenja, Šoe, ὁλόκαυστος, potpunog spaljenja ljudskosti u njemu. Kada govorimo o totalitarnoj spodobi komunizma, govorimo o onom što je usledilo posle rata, mada su se naznake toga već pojavile i za vreme rata, ne samo u odvajanju oficirskog od pukog soldatskog kazana. Došlo je do odvajanja poriva za vlašću, za moći, od ideala pravde među ljudima, koji je inicijalno zaneo veliki deo srpske (i šire, jugoslovenske) inteligencije, u revoltu protiv samovolje i despotizma Kralja Aleksandra. Prvo je krenulo romantično, sa pariskih univerziteta, a potom i smrtonosno ozbiljno, kroz različite Академия-e.
Bili Piton Bili Piton 08:39 17.01.2019

Re: Istina ....

Jesi sad naučio šta su weasel words? To me je jedino zanimalo u ovoj kratkoj komunikaciji s tobom, pošto prenemaganja ne volim da gledam.
softelectronics_e softelectronics_e 10:22 17.01.2019

Re: Istina ....

Srđan Fuchs
Nisam pratio detaljno temu oko Kraljevčana. Da se vratimo na suštinu totalitarnosti kod fašizma i komunizma. Kod našeg drugara Zurofa iz "Simon Vizental Centra" često možeš da čuješ da je "nedopustivo jednačiti politike i zločine fašizma i komunizma."

Ono što je važno razumeti kod Efraima je da je on produkt američkog uređenja društva. Pokupio ga je deda Simon iz Stejt Dipartmenta, nešto je video u njemu. Efraim je, prema edukaciji, prevashodno teolog. Školovao se za rabina. Potom je izučavao i pravo i istoriju. Čovek je velike lične snage i harizme. Pominjao sam vampirizam i šta znači kada imaš privid snage nad čovekom, zamislite tek šta znači kada imaš realno čuvstvo snage nad eliminisanim i pohvatanim nacošima. To je Zurof. Zurof je lik koji sme da se svađa sa predsednicima vlada. Nedavno, kada je optužio u izraelskim medijima predsednika vlade da šuruje sa nepokajanim režimima (desnica u Litvaniji, Estoniji, Mađarskoj, Hrvatskoj), vladini botovi su prvo eksplodirali na njega besom čuvara institucije a završilo se tako da su generali prosili oproštaj od njega.

Dakle, treba razdvojiti uloge fašizma i komunizma u drugom ratu Sveta. Prvi su suštinsko zlo. Komunizam se u ratu ponašao herojski, i sačuvao je Svet od totalne anihilacije, uništenja, Šoe, ὁλόκαυστος, potpunog spaljenja ljudskosti u njemu. Kada govorimo o totalitarnoj spodobi komunizma, govorimo o onom što je usledilo posle rata, mada su se naznake toga već pojavile i za vreme rata, ne samo u odvajanju oficirskog od pukog soldatskog kazana. Došlo je do odvajanja poriva za vlašću, za moći, od ideala pravde među ljudima, koji je inicijalno zaneo veliki deo srpske (i šire, jugoslovenske) inteligencije, u revoltu protiv samovolje i despotizma Kralja Aleksandra. Prvo je krenulo romantično, sa pariskih univerziteta, a potom i smrtonosno ozbiljno, kroz različite Академия-e.

Nemam neku specijalnu primedbu na ovo što si napisao.
Dobro se zna kako se Jevreji odnose prema svojim žrtvama - kao i prema zločincima odgovornim za te njihove žrtve.
Nisam niti za to da se komunizam i nacizam izjednačuju - jer bilo koga izjednačiti sa Hitlerom, znači jedno, i samo jedno - a to je umanjenje najvećeg zločina / zločinca od kada je (modernog) sveta i veka.
Pa shodno tome nejednačenju, samo da izjavim da su Švabe pobeđivali Rusi - pre svega.
I, što bi se reklo - i opet će, ako bude trebalo (nedaj bože da se koristi konstrukcija 'ako bude sreće' kao rima na ono 'opet će').
angie01 angie01 14:57 17.01.2019

Re: Istina ....

Manir je isti i na isti način ga je iskoristila Angie, šampion u nasedanju na jeftine trikove.


tebe bih zamolila da me ne ubacujes u svoje manipulatorske komentare-slobodno reci sta hoces, onome ko zeli da te slusa- ali bez mene.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:09 17.01.2019

Re: Istina ....

tebe bih zamolila da me ne ubacujes u svoje manipulatorske komentare-slobodno reci sta hoces, onome ko zeli da te slusa- ali bez mene.


posle setaca, evo stizu i biciklisti...


aureus aureus 15:34 17.01.2019

Re: Istina ....

anonymous

Foliranti i prevaranti.

Niti su prepešačili do Beograda, niti imaju ikakve veze sa idejama Olivera Ivanovića.

Objektivno su mogli da prepješače (a ne kažem da jesu, ne znam) to je 180 kilometara za nekoliko dana, može se.

Već sam mnogo sumnjičaviji prema onom oficiru iz filma "Lepa sela lepo gore" kad kaže da je drugu Titu išao na sahranu 350 kilometara - pješke.
Kako, majku mu?! Tito umro 4. maja, a sahrana bila 8. maja. Ko može da prepješači 350 kilometara za četiri dana? Nije valjda krenuo na sahranu prije nego što je Tito umro?

Inače, napravio si mali previd, Anonimuse.
To što neko šeta na godišnjicu nečije smrti, ne mora značiti da se uopšte slagao sa njegovim idejama. Moguće je da se radi o simboličkom činu ljudi koji se ne slažu sa nasiljem u politici i koji se ne mire sa neotkrivanjem odgovornih za atentat. Pa neko odluči da šeta dva kilometra a neko dvjesta.
anonymous anonymous 16:00 17.01.2019

Re: Istina ....

angie01
Manir je isti i na isti način ga je iskoristila Angie, šampion u nasedanju na jeftine trikove.


tebe bih zamolila da me ne ubacujes u svoje manipulatorske komentare-slobodno reci sta hoces, onome ko zeli da te slusa- ali bez mene.


Draga Angie, svoj blog imaš i ja na njega neću svraćati bez obzira da li me banuješ ili ne.
Na svim drugim mestima i u bilo kojoj prilici kada osetim potrebu komentarisaću i tvoje pisanje , kao i pisanje bilo koga drugog.
Svaki nastup u javnosti je politički čin, pa se stoga ne može uskratiti reakcija na njega bilo kome, pa ni meni, a da to ne bude čin nasilja.
Ja nikada nikog nisam vređao i trudim se da reagujem samo na pojedine tekstove ili činove, a nikada na ličnost i njen identitet u celini.

U konkretnom slučaju smatram da se radi o manipulaciji smrću jednog čoveka kao što se to povremeno radi i sa zločinom u Srebrenici.
U oba slučaja politizacija događaja koristi se u dnevno političke svrhe i radi obračuna sa političkim neistomišljenicima .
Da je nekim slučajem Oliver Ivanović živ, sigurno mu ne bi bilo drago da se na njegovo ime i delo pozivaju članovi LDP-a , Inicijative mladih za ljudska prava ili drugi iz sličnih organizacija.
Uostalom i supruga pok.Ivanovića se o svemu izjasnila, ali nekima ništa nije sveto.
anonymous anonymous 16:14 17.01.2019

Re: Istina ....


aureus
anonymous

Foliranti i prevaranti.

Niti su prepešačili do Beograda, niti imaju ikakve veze sa idejama Olivera Ivanovića.

Objektivno su mogli da prepješače (a ne kažem da jesu, ne znam) to je 180 kilometara za nekoliko dana, može se.

Već sam mnogo sumnjičaviji prema onom oficiru iz filma "Lepa sela lepo gore" kad kaže da je drugu Titu išao na sahranu 350 kilometara - pješke.
Kako, majku mu?! Tito umro 4. maja, a sahrana bila 8. maja. Ko može da prepješači 350 kilometara za četiri dana? Nije valjda krenuo na sahranu prije nego što je Tito umro?

Inače, napravio si mali previd, Anonimuse.
To što neko šeta na godišnjicu nečije smrti, ne mora značiti da se uopšte slagao sa njegovim idejama. Moguće je da se radi o simboličkom činu ljudi koji se ne slažu sa nasiljem u politici i koji se ne mire sa neotkrivanjem odgovornih za atentat. Pa neko odluči da šeta dva kilometra a neko dvjesta.


Naravno da se radi o simboličkom činu i naravno da niko nije očekivao da će pešačiti sve vreme.

Oni su se i o tome izjasnili.

Ja govorim o manipulaciji njihovom inicijalnom idejom koja je oprezno formulisana, ali i sama zatim smišljena da dovede do željenog efekta.

Najpre, koliko je meni poznato još uvek nisu razjašnjene okolnosti ubistva, pa je svaka osuda pre toga preuranjena i zlonamerna.

Zatim, činjenica da su stali na čelo protesta i neke druge okolnosti jasno govore o manipulaciji i politizaciji čina u dnevno političke svrhe.

Uostalom, meni je posle mnogo sličnih inicijativa i akcija, dovoljan indikator i podrška koja stiže od domaćih i stranih medija i ličnosti, da jasno razlučim kome je potrebno ovako " tallasanje " i ko ga iuz kojih razloga podržava.

Naravno, uvek ima i korisnih idiota.

softelectronics_e softelectronics_e 19:48 17.01.2019

Re: Istina ....

Bili Piton
Jesi sad naučio šta su weasel words? To me je jedino zanimalo u ovoj kratkoj komunikaciji s tobom, pošto prenemaganja ne volim da gledam.

Eeee, Bili!
Izvini što ti se ovde javljam mimo konteksta.
No, tek toliko da ti kažem da sam pročitao da si na onom blogu rekao kako se Čarli čepi!
Kome - tebi, Endži, Mesanu, ... dodaj na ovaj niz.

Jebote - strašno kako neki ljudi imaju problem sa elementarnom logikom.

Bili Piton Bili Piton 20:05 17.01.2019

Re: Istina ....

softelectronics_e

No, tek toliko da ti kažem da sam pročitao da si na onom blogu rekao kako se Čarli čepi!
Kome - tebi, Endži, Mesanu, ... dodaj na ovaj niz.



Još jedan blog da bude o tebi?

Mnogo je, kume.
softelectronics_e softelectronics_e 20:18 17.01.2019

Re: Istina ....

Bili Piton
softelectronics_e

No, tek toliko da ti kažem da sam pročitao da si na onom blogu rekao kako se Čarli čepi!
Kome - tebi, Endži, Mesanu, ... dodaj na ovaj niz.



Još jedan blog da bude o tebi?

Mnogo je, kume.

Ma jok!
Dosta je.
Nisam ja, nego - vi ste to tražili.

Neka bude o tebi.
I tebi sličnima.
Nemam ništa protiv.
anonymous anonymous 07:23 17.01.2019

I ...

...šta bi , Pitone ?

Ko koga etiketira, širi laži i dezinformacije ....?


Šta si mi ono , beše, spočitao ?

A weasel word, or anonymous authority, is an informal term for words and phrases such as "researchers believe" and "most people think" which make arguments appear specific or meaningful, even though these terms are at best ambiguous and vague. Using weasel words may allow someone to later deny any specific meaning if the statement is challenged, because the statement was never specific in the first place. Weasel words can be a form of tergiversation, and may be used in advertising and political statements to mislead.
softelectronics_e softelectronics_e 07:51 17.01.2019

Re: I ...

anonymous
...šta bi , Pitone ?

Ko koga etiketira, širi laži i dezinformacije ....?


Šta si mi ono , beše, spočitao ?

A weasel word, or anonymous authority, is an informal term for words and phrases such as "researchers believe" and "most people think" which make arguments appear specific or meaningful, even though these terms are at best ambiguous and vague. Using weasel words may allow someone to later deny any specific meaning if the statement is challenged, because the statement was never specific in the first place. Weasel words can be a form of tergiversation, and may be used in advertising and political statements to mislead.

Eeee, pa ja sam u ovome što si citirao prepoznao Bilija.

Dobro, još neke, ali pošto ne diskutuju ovde, da ih ne pominjem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 17.01.2019

Re: I ...

Molio bih da NE rasplinjavate i da skretanje teme ostane ispod komentara koji ju je inicijalno skrenuo. Je l' vas je drugar'ca Majka Anđa banovala kada ste krenuli ovde da se nastavljate?
Bili Piton Bili Piton 08:44 17.01.2019

Re: I ...

anonymous
...šta bi , Pitone ?

Ko koga etiketira, širi laži i dezinformacije ....?


Šta si mi ono , beše, spočitao ?

A weasel word, or anonymous authority, is an informal term for words and phrases such as "researchers believe" and "most people think" which make arguments appear specific or meaningful, even though these terms are at best ambiguous and vague. Using weasel words may allow someone to later deny any specific meaning if the statement is challenged, because the statement was never specific in the first place. Weasel words can be a form of tergiversation, and may be used in advertising and political statements to mislead.


Evo boldovaću ono što se odnosi na tebe na oba jezika, mada gubim nadu da ćeš shvatiti sve da ti i otpevam:

(...) MOST PEOPLE THINK which make arguments appear specific or meaningful, even though these terms are at best ambiguous and vague.

ZNA SE da su to nekadašnji LDP glasači.






Bili Piton Bili Piton 08:46 17.01.2019

Re: I ...

softelectronics_e

Eeee, pa ja sam u ovome što si citirao prepoznao Bilija.



Ti ako si svoju pišicu prepoznao jutros, i to je neki pomak.
anonymous anonymous 08:54 17.01.2019

Re: I ...

Bili Piton
anonymous
...šta bi , Pitone ?

Ko koga etiketira, širi laži i dezinformacije ....?


Šta si mi ono , beše, spočitao ?

A weasel word, or anonymous authority, is an informal term for words and phrases such as "researchers believe" and "most people think" which make arguments appear specific or meaningful, even though these terms are at best ambiguous and vague. Using weasel words may allow someone to later deny any specific meaning if the statement is challenged, because the statement was never specific in the first place. Weasel words can be a form of tergiversation, and may be used in advertising and political statements to mislead.


Evo boldovaću ono što se odnosi na tebe na oba jezika, mada gubim nadu da ćeš shvatiti sve da ti i otpevam:

(...)MOST PEOPLE THINK which make arguments appear specific or meaningful, even though these terms are at best ambiguous and vague.

ZNA SE da su to nekadašnji LDP glasači.




Bili, ja pišem na srpskom jer mislim da se srpski razume.

Nisam rekao glasači , nego članovi partije.

Nisam rekao " zna se " već - ja znam.

A ukazao sam ti i na izvore za proveru.
A sve samo iz razloga osnovane sumnje u njihovo iskreno žaljenje OI i odnosa prema politici u odnosu na Kosovo koju je on zastupao.

Ništa više i ništa manje.

A mogu i više.
anonymous anonymous 08:56 17.01.2019

Re: I ...

Srđan Fuchs
Molio bih da NE rasplinjavate i da skretanje teme ostane ispod komentara koji ju je inicijalno skrenuo. Je l' vas je drugar'ca Majka Anđa banovala kada ste krenuli ovde da se nastavljate?


Tako je Srki, banovan sam i kod tebe potražio azil.

Ako si za slobode, nećeš mi pravo na javnu reč uskratiti .

Bili Piton Bili Piton 09:02 17.01.2019

Re: I ...

anonymous

Nisam rekao " zna se " već - ja znam.



Čemu tako detinjasto laganje kad gore stoji crno na belo šta si tačno napisao?
Mislim, ako vredjaš sopstvenu inteligenciju to je ok, ne tiče me se ali nemoj usput i moju.

I za kraj, neke od ljudi koje si stavio na spisak (opet ti spiskovi, dokle više) poznajem lično, i ne treba mi tvoj sud o njihovim biografijama da bih tačno znao o kome se radi i kakvi su to ljudi.

Srdjane izvini, s Crnogorcima nikad nisam imao problema sem ono jednom za Evroviziju kad je ispalo sranje (znaće ovdašnji Crnogorci o čemu pričam) tako da se odjavljujem - sem u slučaju da se lupetanje nastavi.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:16 17.01.2019

Re: I ...

anonymous
Srđan Fuchs
Molio bih da NE rasplinjavate i da skretanje teme ostane ispod komentara koji ju je inicijalno skrenuo. Je l' vas je drugar'ca Majka Anđa banovala kada ste krenuli ovde da se nastavljate?


Tako je Srki, banovan sam i kod tebe potražio azil.

Ako si za slobode, nećeš mi pravo na javnu reč uskratiti .



ajde de, šta ćeš, prihvatilište za odbačene anarhinjose.
anonymous anonymous 09:16 17.01.2019

Re: I ...

Bili Piton
anonymous

Nisam rekao " zna se " već - ja znam.



Čemu tako detinjasto laganje kad gore stoji crno na belo šta si tačno napisao?
Mislim, ako vredjaš sopstvenu inteligenciju to je ok, ne tiče me se ali nemoj usput i moju.

I za kraj, neke od ljudi koje si stavio na spisak (opet ti spiskovi, dokle više) poznajem lično, i ne treba mi tvoj sud o njihovim biografijama da bih tačno znao o kome se radi i kakvi su to ljudi.

Srdjane izvini, s Crnogorcima nikad nisam imao problema sem ono jednom za Evroviziju kad je ispalo sranje (znaće ovdašnji Crnogorci o čemu pričam) tako da se odjavljujem - sem u slučaju da se lupetanje nastavi.




Bili, nema laganja.

Stvar je samo u tome kad ja nešto ustvrdim, uvek to baziram na činjenicama, pa shodno tome mogu da se izrazim sa " zna se " što znači znam ja , i znaju i svi drugi - koji o tome žele da se obaveste.

Nikako nema neprovereno i paušalno značenje izraza " zna se " koje mu ti pridaješ.

Uostalom, ako ih znaš - koje formalno obrazovanje ima Slavković, bivši direktor pozorišta ?


I nisam ja pravio spiskove već samo identifikovao ljude učesnika Ibarskog marša

Ako ih poznaješ lično , a poznajem ih i ja ....onda neka svako svoje mišljenje zadrži.

Činjenice ostaju.
Kraljevčani - znaju.

A marš je poslužio za manipulaciju i jednima i drugima.
I Vučiću i onima koji su protiv njega.

Ništa suštinski,dakle, nije doneo.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:17 17.01.2019

Re: I ...

Srdjane izvini, s Crnogorcima nikad nisam imao problema sem ono jednom za Evroviziju kad je ispalo sranje (znaće ovdašnji Crnogorci o čemu pričam)




ovo je tema zapravo o nemanju problema sa Crnogorcima.

edit> a imanju sa Šumadincima.
anonymous anonymous 09:17 17.01.2019

Re: I ...

Srđan Fuchs
anonymous
Srđan Fuchs
Molio bih da NE rasplinjavate i da skretanje teme ostane ispod komentara koji ju je inicijalno skrenuo. Je l' vas je drugar'ca Majka Anđa banovala kada ste krenuli ovde da se nastavljate?


Tako je Srki, banovan sam i kod tebe potražio azil.

Ako si za slobode, nećeš mi pravo na javnu reč uskratiti .



ajde de, šta ćeš, prihvatilište za odbačene anarhinjose.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 17.01.2019

Re: I ...

Činjenice ostaju.
Kraljevčani - znaju.

A marš je poslužio za manipulaciju i jednima i drugima.
I Vučiću i onima koji su protiv njega.

Ništa suštinski,dakle, nije doneo.


cela ta manipulacija i stvaranje konfuzije i beznadnosti dolazi iz iste kujne.
Bili Piton Bili Piton 09:25 17.01.2019

Re: I ...

anonymous


Ništa suštinski,dakle, nije doneo.



Može biti i da su ti očekivanja bila što prevelika, što pogrešna, ako tako misliš.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:41 17.01.2019

Re: I ...

nisam baš pohvatao vezu između bivanja eks-ledepeom, predsednikom pozorišta i učesnikom trenutnih protesta; ako može pojašnjenje za nas ἰδιώτης-e. FREEDOM FOR TAMBURICE! thnx.

anonymous anonymous 10:00 17.01.2019

Re: I ...

Srđan Fuchs
nisam baš pohvatao vezu između bivanja eks-ledepeom, predsednikom pozorišta i učesnikom trenutnih protesta; ako može pojašnjenje za nas ἰδιώτης-e. thnx.


Srki, jednostavno je .

Jedan od navedenih učesnika marša, je bivši/ možda i sadašnji, član LDP-a, stranke Čede Jovanovića za koju se zna kakva joj je politka u odnosu na Kosovo.

Drugi učesnik - Slavković, je bez ikakvog odgovarajućeg formalnog obrazovanja ( pogledati i njegov facebook) u jednom periodu imenovan za direktora pozorišta.

Mnogi obrazovaniji, profesionalniji, kvalitetniji i zaslužniji ljudi za pozorišni život u gradu nisu dobili tu šansu.
Presudila je partisko - politička kombinatorika i činjenica da je Slavković odbornik u skupštini, do kojeg je mesta došao samo kao i sada vičući " UA "

Dakle, nemam ja ništa protiv prostestvovanja, ni protiv marša, samo ukazujem na neodrživost motiva i inspiracije na koju se imenovani pozivaju.

Nema tu ničega u vezi sa OI, niti sa njegovim radom i delom u vezi Kosova.

Radi se samo o ličnoj promociji i ličnim neskrivenim namerama, koje sa opštim interesom nemaju nikakve veze.

A o moralnim i karakternim crtama, vredi li diskutovati.

Sa takvim ljudima , " UA " retorike , ne donosi se promena u društvu,vlasti možda.
Ali i to čini mi se teško.

Usput

Treba li da dodam i to da sam neke od učesnika marša, tokom navodnog trajanja marša viđao i na mestim van rute puta.

A ti mi veruj ili ne moraš.
anonymous anonymous 10:07 17.01.2019

Re: I ...

Srđan Fuchs
Činjenice ostaju.
Kraljevčani - znaju.

A marš je poslužio za manipulaciju i jednima i drugima.
I Vučiću i onima koji su protiv njega.

Ništa suštinski,dakle, nije doneo.


cela ta manipulacija i stvaranje konfuzije i beznadnosti dolazi iz iste kujne.




Tako je ...i to je suština svega.

Dezorjentisati društvo, dezorganizovati ga i destruktivno razoriti.

Usmeriti na unutrašnje sukobljavanje.

Dok se sa druge strane svi naši neprijatelji udružuju i okupljaju.

Pazi, ja nisam na vlasti i nisam paranoičan, već samo pomalo razmišljam.

Usput

...a da sve nije samo trolovanje jasno je " ako se zna " ( ) da je i sukob Srba i Crnogoraca indukovan od strane istih " kuvara"
softelectronics_e softelectronics_e 10:24 17.01.2019

Re: I ...

Bili Piton
softelectronics_e

Eeee, pa ja sam u ovome što si citirao prepoznao Bilija.



Ti ako si svoju pišicu prepoznao jutros, i to je neki pomak.

Strašno!
Kakav ozlojeđen i čovek.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:17 17.01.2019

Re: I ...

Dezorijentisati društvo, dezorganizovati ga i destruktivno razoriti.


πλεονασμός - може ли се друштво конструктивно разорити.

Usmeriti na unutrašnje sukobljavanje.

Dok se sa druge strane svi naši neprijatelji udružuju i okupljaju.

Pazi, ja nisam na vlasti i nisam paranoičan, već samo pomalo razmišljam.


ne bi te spoljašnje sile imale ikakvog efekta da srpsko društvo nije sklono unutrašnjim konfliktima.



...a da sve nije samo trolovanje jasno je "ako se zna" ( ) da je i sukob Srba i Crnogoraca indukovan od strane istih "kuvara".


sukob don milu savršeno odgovara, jer ga održava na vlasti. ukoliko bi okončao sukob, odleteo bi odmah sa vlasti i verovatno bi bio izložen suđenju za međunarodni kriminal i/ili ratne zločine. tako je moguće da milo otvoreno u medijima prezire srbiju, a ovamo pozicionira u nju svoje "biznismene". a, nije ni trenutna srpska "elita" bitno drugačija od toga. dimitrije vojnov* se bavi lepo u svojim delima ovom tmurnom realnošću.




* pobogu Mito, šta učini to od sebe?!
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:03 17.01.2019

Re: I ...

Stvar je samo u tome kad ja nešto ustvrdim, uvek to baziram na činjenicama, pa shodno tome mogu da se izrazim sa " zna se " što znači znam ja , i znaju i svi drugi - koji o tome žele da se obaveste.



Izvini, ali ti baš imaš visoko mišljenje o samom sebi.
anonymous anonymous 16:04 17.01.2019

Re: I ...

stefan.hauzer
Stvar je samo u tome kad ja nešto ustvrdim, uvek to baziram na činjenicama, pa shodno tome mogu da se izrazim sa " zna se " što znači znam ja , i znaju i svi drugi - koji o tome žele da se obaveste.



Izvini, ali ti baš imaš visoko mišljenje o samom sebi.


Ne, nego vodim računa o tome šta pišem, i samo treba da argumentuješ da je nešto od onoga što sam istakao - neistina.

Tada ćeš dobiti izvinjenje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:10 17.01.2019

Re: I ...

anonymous
stefan.hauzer
Stvar je samo u tome kad ja nešto ustvrdim, uvek to baziram na činjenicama, pa shodno tome mogu da se izrazim sa " zna se " što znači znam ja , i znaju i svi drugi - koji o tome žele da se obaveste.



Izvini, ali ti baš imaš visoko mišljenje o samom sebi.


Lako ćeš to osporiti, ako argumentuješ da je nešto od onoga što sam istakao - neistina.



Što bih osporavao tvoje visoko mišljenje o samom sebi? Uostalom, ovom rečenicom si to samo i potvrdio. :)
anonymous anonymous 16:22 17.01.2019

Re: I ...

stefan.hauzer
anonymous
stefan.hauzer
Stvar je samo u tome kad ja nešto ustvrdim, uvek to baziram na činjenicama, pa shodno tome mogu da se izrazim sa " zna se " što znači znam ja , i znaju i svi drugi - koji o tome žele da se obaveste.



Izvini, ali ti baš imaš visoko mišljenje o samom sebi.


Lako ćeš to osporiti, ako argumentuješ da je nešto od onoga što sam istakao - neistina.



Što bih osporavao tvoje visoko mišljenje o samom sebi? Uostalom, ovom rečenicom si to samo i potvrdio. :)


Bene, ti sam postaviš pitanje, tvrdnju i sam sebi odgovoriš ili daš za pravo.

Ti i o sebi i o drugima imaš odgovarajuće mišljenje, niko ti ga neće oduzeti, možeš ga slobodno zadržati.



Ja sam istakao da je sve što sam reako zasnovano na činjenicama, a o mom navodnom mišljenju o sebi si sam zaključio.

Dokaži da nešto od onoga što sam rekao kao o činjenici nije tačno - time češ sebi dokazati to što želiš i ničim drugim .

Sve ostalo je podmetanje.




stefan.hauzer stefan.hauzer 16:33 17.01.2019

Re: I ...

Sve ostalo je podmetanje.


Wtf, druže, svađaš se sam sa sobom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:39 17.01.2019

Re: I ...

Podsetite oko čega je ono beše fajt? Zašto si ti nezadovoljan, Anonimo? Treba li, po tebi, ići na proteste protiv Vučića, ili ne? Eno ga Vučić, sav raspilavljen, dobija orden, Vlada. Koliko shvatam, vi ste ovde već neko vreme tvrdo pro-putinovski nastrojeni. Znači, sve je u redu sa Srbijom. Tamo je, gde i treba biti.
anonymous anonymous 16:47 17.01.2019

Re: I ...

Srđan Fuchs
Podsetite oko čega je ono beše fajt? Zašto si ti nezadovoljan, Anonimo? Treba li, po tebi, ići na proteste protiv Vučića, ili ne? Eno ga Vučić, sav raspilavljen, dobija orden, Vlada. Koliko shvatam, vi ste ovde već neko vreme tvrdo pro-putinovski nastrojeni. Znači, sve je u redu sa Srbijom. Tamo je, gde i treba biti.


Srki , ja sam a pretpostavljam i ostali koje smatraš pro putinovski raspoloženim , pre svega pro srpski nastrojeni.

A to što se zapadni svet prema nama ponaša neprijateljski , pa ne možemo i prema njima da imamo poštovanje , moguće je da kod tebe stvara sliku kakvu imaš.

Dakle, pro srpski i blagonaklono prema onima koji nas podržavaju i pomažu u odbrani nacionalnog dostojanstva i suvereniteta.


Ako je to Rusija . onda smo pro ruski, ako je i kad je to Kina -onda smo pro kineski raspoloženi.

Možeš to i tako razumeti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:18 17.01.2019

Re: I ...

anonymous


Srki , ja sam a pretpostavljam i ostali koje smatraš pro putinovski raspoloženim , pre svega pro srpski nastrojeni.

A to što se zapadni svet prema nama ponaša neprijateljski , pa ne možemo i prema njima da imamo poštovanje , moguće je da kod tebe stvara sliku kakvu imaš.

Dakle, prosrpski i blagonaklono prema onima koji nas podržavaju i pomažu u odbrani nacionalnog dostojanstva i suvereniteta.


Ako je to Rusija . onda smo pro ruski, ako je i kad je to Kina -onda smo prokineski raspoloženi.

Možeš to i tako razumeti.


Sve je to okej, al' nije - demokratija.
anonymous anonymous 17:31 17.01.2019

Re: I ...

Sve je to okej, al' nije - demokratija.


Demokratija je reč -poštapalica koju svi koristimo ,a koja gotovo ništa ne znači.

Upravo zato što može da znači - bilo šta.

Izlizan , ofucan pojam.

Perfidno smišljen od onih koji su moć obezbedili i učvrstili u onim sferama iz kojih mogu da kontrolišu sve druge.

Pa ih puste da se igraju i misle da o nečemu nešto odlučuju.

Laža i paralaža.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:38 17.01.2019

Re: I ...

Možda samo nisi nikada živeo u demokratskom sustavu?
anonymous anonymous 17:51 17.01.2019

Re: I ...

Srđan Fuchs
Možda samo nisi nikada živeo u demokratskom sustavu?



Možda, ali ako ti jesi - evo pitam te, kako to izgleda ?

U kojoj to državi postoji sloboda medija, kad su mediji u rukama nekoliko svetskih korporacija, ili - ko zastupa srednji sloj i radničku klasu kad su razbili sindikate i sve stranke leve opcije.

Ima li običan svet sredstava i može li da se organizuje u stranku kad to iziskuje nedostižnu sumu neophodnih resursa.

Demokratija niti postoji, niti je ikada postojala.

Ideološki je " ura " pojam.

I ono što se kolokvijalno smatra demokratijom odavno se od stručne javnosti pretežno naziva poliarhijom, po Robertu Dalu.

Elem. Srki ja se teorijom bavim godinama i stoga znam da ima stotinu definicija i oblika "demokratije"

Sve je neko bi rekao " bulshit "
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:06 17.01.2019

Re: I ...

Ja se bavim praksom. Theorein samo kroz delo.
tasadebeli tasadebeli 22:46 17.01.2019

Re: I ...

anonymous

Sve je neko bi rekao " bulshit "









Bullseye 1, 2, 3!






А шта ћемо да радимо када се "пир (гозба) заврши" и када се пробудимо ујутро мамурни (вероватно презирући сами себе због свега тога)?


Једна од могућих терапија, једноставна објашњења:


omega68 omega68 23:32 17.01.2019

Re: I ...

U kojoj to državi postoji sloboda medija, kad su mediji u rukama nekoliko svetskih korporacija

kamilo_emericki kamilo_emericki 09:44 18.01.2019

Re: I ...

Srđan Fuchs
anonymous


Srki , ja sam a pretpostavljam i ostali koje smatraš pro putinovski raspoloženim , pre svega pro srpski nastrojeni.

A to što se zapadni svet prema nama ponaša neprijateljski , pa ne možemo i prema njima da imamo poštovanje , moguće je da kod tebe stvara sliku kakvu imaš.

Dakle, prosrpski i blagonaklono prema onima koji nas podržavaju i pomažu u odbrani nacionalnog dostojanstva i suvereniteta.


Ako je to Rusija . onda smo pro ruski, ako je i kad je to Kina -onda smo prokineski raspoloženi.

Možeš to i tako razumeti.


Sve je to okej, al' nije - demokratija.

Srki, brate, sta je demokratija i gdje je ima, za primjer.
Dodji u Francusku da vidis kakva je francuska demokratija.
Na prvi pogled super, sloboda, lijep zivot a kad malo zagrebes i obrises sminku vidis da je Francuska sestra Srbije samo skolovanija i odrasla u "boljoj" kuci.
Kao sto su obicni Francuzi ugladjeniji pa se uvijek obracaju sagovorniku sa: dobar dan, molim vas i slicno kao i da se zahvaljuju za svaki gest ili rijec, tako i njihovi politicari rade iste ili slicne stvari kao i politicari u Srbiji ali puno ugladjenije. I naravno, Francuska je puno bogatija pa pa ima vise prostora za ublazavanje sudara razlicitih interesa.
I da dodam. Ta ugladjenost Francuza je nesto sto nedostaje, ne samo u Srbiji vec i na citavom prostoru Balkana.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:27 18.01.2019

Re: I ...

Kako tebe, Tasiću, nije sramota da se uključiš kod mene, bez izvinjenja, bez ičega?
anonymous anonymous 16:38 17.01.2019

E, pa ....

...nemojte pisati o događajima kakva je poseta jednog od svetskih državnika i lidera Srbiji, i svemu što to za Srbe znači.

Važnije je simboličko hodanje nekolicime ljudi, iako u mnogo čemu problematično.

U pogledu opšteg interesa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:51 17.01.2019

Re: E, pa ....

To jeste zanimljivo samo po sebi. Ne znam zašto, veći deo dana razmišljam o Janukoviču i Kijevu.
Bili Piton Bili Piton 16:51 17.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous
...nemojte pisati o događajima kakva je poseta jednog od svetskih državnika i lidera Srbiji, i svemu što to za Srbe znači.


Šta to za Srbe znači? Da su ih kao stoku potrpali u autobuse i poredjali ispred čelnika gangsterske bratske države da se prostituišu za sendvič i soma i po?

Hoćeš da se piše? Be careful what you wish for.

vcucko vcucko 16:58 17.01.2019

Re: E, pa ....

Srđan Fuchs
To jeste zanimljivo samo po sebi. Ne znam zašto, veći deo dana razmišljam o Janukoviču i Kijevu.

Razmišljaš ili razrađuješ primenu planova Viktorije Nuland - velika je razlika?
anonymous anonymous 17:09 17.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton
anonymous
...nemojte pisati o događajima kakva je poseta jednog od svetskih državnika i lidera Srbiji, i svemu što to za Srbe znači.


Šta to za Srbe znači? Da su ih kao stoku potrpali u autobuse i poredjali ispred čelnika gangsterske bratske države da se prostituišu za sendvič i soma i po?

Hoćeš da se piše? Be careful what you wish for.






Nisam baš siguran da smo se razumeli ?

"Gangsterska država " ....?
Bili Piton Bili Piton 17:12 17.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous


Nisam baš siguran da smo se razumeli ?

"Gangsterska država " ....?


Nije mi stalo da se ti i ja razumemo jer ja u tome nemam ama baš nikakvog interesa, nego si pitao za Srbe i objasnio sam ti kako tu stoje stvari.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:16 17.01.2019

Re: E, pa ....

vcucko

Razmišljaš ili razrađuješ primenu planova Viktorije Nuland - velika je razlika?


Obamin kadar. Druga ekipa je sada u SD. Ima i Srba. Slušam sada na radiju SE da je srpsko pravosuđe oslobodilo sve izgrednike za krš u US ambasadi. Baš danas.
anonymous anonymous 17:26 17.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton
anonymous


Nisam baš siguran da smo se razumeli ?

"Gangsterska država " ....?


Nije mi stalo da se ti i ja razumemo jer ja u tome nemam ama baš nikakvog interesa, nego si pitao za Srbe i objasnio sam ti kako tu stoje stvari.



Nisi prati komentare drugih.
Da jesi znao bi da " ja imam visoko mišljenje o sebi " i da nemam potrebe da mi drugi "objašnjavaju kako stvari stoje "

Sam tražim referentne izvore .
Bili Piton Bili Piton 17:45 17.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous


Sam tražim referentne izvore .


Woteva, bro. Čudi me samo to da i ti nisi skinuo donji veš i natrtio se, zajedno s našim državnim vrhom, na licu mesta nego ovde gubiš vreme s nama koji danas nismo posebno egzaltirani.
anonymous anonymous 17:53 17.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton
anonymous


Sam tražim referentne izvore .


Woteva, bro. Čudi me samo to da i ti nisi skinuo donji veš i natrtio se, zajedno s našim državnim vrhom, na licu mesta nego ovde gubiš vreme s nama koji danas nismo posebno egzaltirani.


Brate, fizička bol ja manja i podnošljivija je od mentalne.


Ova druga se teže leči.
Bili Piton Bili Piton 17:57 17.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous


Brate, fizička bol ja manja i podnošljivija je od mentalne.


Ova druga se teže leči.


Pa ne znam kako tu da ti pomognem, stvarno.

Samo da ti zadignem neke sličice, un momentito.

anonymous anonymous 17:59 17.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton
anonymous


Brate, fizička bol ja manja i podnošljivija je od mentalne.


Ova druga se teže leči.


Pa ne znam kako tu da ti pomognem, stvarno.

Samo da ti zadignem neke sličice, un momentito.



Ne moraš brate, jasno je meni da ti ne skidaš gaće .

Ni kada treba ni kada ne treba.

Samo piči.

Po klavijaturi.


Usput

Jebote, koliko autobusa ispred Hrama.




Bili Piton Bili Piton 18:05 17.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous


Jebote, koliko autobusa ispred Hrama.



O tome se i radi, meni je to duboko ponižavajuće. Tebi očito ne smeta, naprotiv, reklo bi se da misliš da je dan za slavlje.

Šta da kažem sem da mi je predrago što se razlikujemo.
anonymous anonymous 18:07 17.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton
anonymous


Jebote, koliko autobusa ispred Hrama.



O tome se i radi, meni je to duboko ponižavajuće. Tebi očito ne smeta, naprotiv, reklo bi se da misliš da je dan za slavlje.

Šta da kažem sem da mi je predrago što se razlikujemo.


A da li je bilo ponižavajuće kad su Albanci dočekivali Klintona i izgrađiivali mu spomenike .

Da li ti i to smeta.

I kako to ceniš sa aspekta politike ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:08 17.01.2019

Re: E, pa ....

Ozbiljno ponižavajuće. Nema tu jednog Beograđanina. Isto je kada bagra dođe u NS.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:12 17.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous

A da li je bilo ponižavajuće kad su Albanci dočekivali Klintona i izgrađiivali mu spomenike .

Da li ti i to smeta.

I kako to ceniš sa aspekta politike ?


Svejedno Albanjci. Govorimo o nama, i o pilićarima i sendvićarima. Sutra u NS je srpski protest, protiv Vučića, sa građanima Novog Sada. Puno nas dolazi sa decom. To je Srbija, prijatelju, a ne ovo gde si ti zabrazdio u svojim totalitarnim stremljenjima.
Bili Piton Bili Piton 18:13 17.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous


A da li je bilo ponižavajuće kad su Albanci dočekivali Klintona i izgrađiivali mu spomenike .

Da li ti i to smeta.

I kako to ceniš sa aspekta politike ?


Alo, šta me se tiču Albanci i Klinton? ALO?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:54 17.01.2019

Re: E, pa ....

..nemojte pisati o događajima kakva je poseta jednog od svetskih državnika i lidera Srbiji, i svemu što to za Srbe znači.


Ima ih i koji ozbiljno o tome govore, i to na mestu gde sam očekivao malo više površnih bockaja poput ovih ovde, gubernija, poniženje i tako te površnosti, na N1.

A gosti iz Evrpskog pokreta, instituta za evropske istraživanja, i sve nešto sa evropom u nazivu...i, začudo, nema omalovažavanja, nema pokušaja umanjivanja značaja ni Rusije ni Srbije, niti ove posete, naprotiv, sasvim realne i ozbiljne analize.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:06 17.01.2019

Re: E, pa ....

hoochie coochie man
..nemojte pisati o događajima kakva je poseta jednog od svetskih državnika i lidera Srbiji, i svemu što to za Srbe znači.


Ima ih i koji ozbiljno o tome govore, i to na mestu gde sam očekivao malo više površnih bockaja poput ovih ovde, gubernija, poniženje i tako te površnosti, na N1.

A gosti iz Evrpskog pokreta, instituta za evropske istraživanja, i sve nešto sa evropom u nazivu...i, začudo, nema omalovažavanja, nema pokušaja umanjivanja značaja ni Rusije ni Srbije, niti ove posete, naprotiv, sasvim realne i ozbiljne analize.


ухлебили се комији. наравно, после европског шоудауна није било боље ни за очекивати. а, ти си Руја исто?




вучко, оно, чанколиз? sad to know.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:30 17.01.2019

Re: E, pa ....

руку на срце, симпатичне су ове искрене реакције Волођине када има посла са чанколизима.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:31 17.01.2019

Re: E, pa ....

ухлебили се комији. наравно, после европског шоудауна није било боље ни за очекивати. а, ти си Руја исто?


Ne znam šta da ti kažem, posebno ne razumem ono а, ти си Руја исто?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:33 17.01.2019

Re: E, pa ....





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:34 17.01.2019

Re: E, pa ....

hoochie coochie man

Ne znam šta da ti kažem, posebno ne razumem ono а, ти си Руја исто?


шатро не понимаеш.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 17.01.2019

Re: E, pa ....

шатро не понимаеш.


Možda i razumem, ali se nadam da ne.

Ako me pitaš da li sam jedan od onih koji se kune u Putina, i koji misli da će Rusija sve srpske probleme da reši, onda si me ozbiljno razočarao, što svojim zaključivanjem, a više svojim banalnim crnobelim pogledom na kompleksne stvari.

Zato se nadam da nisam dobro razumeo.
softelectronics_e softelectronics_e 19:39 17.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton
anonymous


A da li je bilo ponižavajuće kad su Albanci dočekivali Klintona i izgrađiivali mu spomenike .

Da li ti i to smeta.

I kako to ceniš sa aspekta politike ?


Alo, šta me se tiču Albanci i Klinton? ALO?

Nas i Rusa 300 miliona!
Čudnovato je kako svakakva kalakurcija oštri onu stvar na našu braću Ruse.

Što se tiče Vučićeve ekipe, oni će svojim aktivnostima da Srbima omrznu, čak, i Putina.
softelectronics_e softelectronics_e 19:42 17.01.2019

Re: E, pa ....

hoochie coochie man
шатро не понимаеш.


Možda i razumem, ali se nadam da ne.

Ako me pitaš da li sam jedan od onih koji se kune u Putina, i koji misli da će Rusija sve srpske probleme da reši, onda si me ozbiljno razočarao, što svojim zaključivanjem, a više svojim banalnim crnobelim pogledom na kompleksne stvari.

Zato se nadam da nisam dobro razumeo.

Ma, nije to što te Srđan čačka nešto posebno bitno - ako je iz ljubavi.
Bilo kako bilo - znam da bi mnogi iskreni srbomrsci, tj. mrzitelji svega srpskog, voleli da je na čelu Rusije neko sličan Gorbačovu ili Jeljcinu, no, jbg.
Šta da se radi?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:07 17.01.2019

Re: E, pa ....

hoochie coochie man

Možda i razumem, ali se nadam da ne.

Ako me pitaš da li sam jedan od onih koji se kune u Putina, i koji misli da će Rusija sve srpske probleme da reši, onda si me ozbiljno razočarao, što svojim zaključivanjem, a više svojim banalnim crnobelim pogledom na kompleksne stvari.

Zato se nadam da nisam dobro razumeo.

Pušti te fazone razočaravanja, to su komunističko-fašističke fore. Ipak pričaš sa ađutantom ađutanta Kralja Petra II.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:28 17.01.2019

Re: E, pa ....

to su komunističko-fašističke fore


Uh sunce ti žarko, komunističkofašisičke!
Nema jače od toga :)

Dobro je samo što to ništa ne znači, al zvuči.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:30 17.01.2019

Re: E, pa ....

Ne, ozbiljno, izrazito si naložen na Valođu? Srbi našli identitet posle Tite (opet izvan-srpski)?
Bili Piton Bili Piton 20:35 17.01.2019

Re: E, pa ....

Srđan Fuchs
Srbi našli identitet posle Tite?



Ne da su našli nego već usne drhte a kolena klecaju.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:51 17.01.2019

Re: E, pa ....

izrazito si naložen na Valođu?


Ako treba da pljujem po njemu kako bih izbegao da me ti tako svrastavaš, neću, svrstavaj me gde hoćeš.
aureus aureus 21:43 17.01.2019

Re: E, pa ....

Kakav je lik ovaj Putin.

Stalno na internetu nalijećem na slike gdje puca, pliva, jaše, vozi najrazličitija vozila, vježba u teretani, prakticira džudo i ostale borilačke vještine...

K'o neki Terminator na mjestu predsjednika.
Bili Piton Bili Piton 21:48 17.01.2019

Re: E, pa ....

aureus


K'o neki Terminator na mjestu predsjednika.


Pa čuj, i obožavaoci su mu na nivou video igrice.

A kad pogledaš onog narandžastog s druge strane koji se, ali bukvalno, BUKVALNO kao curica svadja na tviteru s drugim (valjda) odraslim ljudima, koji je tek sramota za planetu, uhvati te dupla jeza.


aureus aureus 22:24 17.01.2019

Re: E, pa ....

Bili Piton

Pa čuj, i obožavaoci su mu na nivou video igrice.

Otprilike ovako ga doživljavaju:



A odnos Srbije i Rusije ljudi kao Šešelj vide ovako:



Zbilja, malo ko je u stanju da unizi nacionalno dostojanstvo kao oni koji non-stop trube o njemu.
Nizak je nivo samopoštovanja kod ultra-nacionalista šovinističkog tipa.
anonymous anonymous 00:53 18.01.2019

Re: E, pa ....

Zbilja, malo ko je u stanju da unizi nacionalno dostojanstvo kao oni koji non-stop trube o njemu.
Nizak je nivo samopoštovanja kod ultra-nacionalista šovinističkog tipa.


Varaš se Aureuse.

Nizak je nivo samopoštovanja kod onih koji ćute o zločinima onih koji su im najviše zla naneli.

I ne samo ćute , već i dalje trpe.

Koji je to nivo samokažnjavanja i sadomazohizma !

Poznat je to fenomen u psihologiji.

Što ga/je višeš vređaš i ponižavaš , on /a te sve više voli i juri ti u zagrljaj.

Španska kragna, nažalost - nije zagrljaj.
aureus aureus 02:36 18.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous

Varaš se Aureuse.

Nizak je nivo samopoštovanja kod onih koji

anonymous anonymous 02:59 18.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous anonymous 03:01 18.01.2019

Re: E, pa ....

anonymous anonymous 03:06 18.01.2019

Re: E, pa ....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana