Istorija| Politika| Zabava

Američko-ruski izbori

jinks RSS / 31.01.2019. u 11:01

Prošlo je više godina od zadnjih američkih predsedničkih izbora, a afera ruskog mešanja u njihov ishod još uvek je ništa manje aktuelna. Jer, demokratska kongresna većina i dalje uveliko preti Trampu impičmentom, sve zbog navodnog nestašluka nekolicine ruskih hakera, koliko god sve to na prvi pogled uopšte i delovalo neverovatno. Sad tema bloga i nisu toliko ti sami izbori, već pre pitanje da li je moguće da se tako nešto uopšte i dešava :), odnosno, koliko su se možda ranije i neke druge zemlje mešale u tuđe izbore, uključujući u to i same SAD. A opet, zašto stati samo kod izbora - zašto se ne bi otišlo dalje, do nekih dalekosežnijih i dugoročnijih spoljnih uticaja, počev od smena vladara, ukrupnjavanja ili cepkanja država, pa sve do promene čitavih političkih uređenja i sistema (evo i aktuelnog primera Venecuele). Jer, tu, između ostalih, i Rusija konja za trku ima, bar kada su u igri teorije zavere o uticaju SAD na njenu unutrašnju politiku.

Naime, svi se dobro sećamo na koje se sve nesrećne načine raspadala Jugoslavija, ali da li se iko seća ijednog metka ili pokoje teške reči izgovorene prilikom raspada Sovjetskog Saveza. Dobro, bilo je više naknadnih potresa u vidu neuspešnih pokušaja puča stare garde (kojima su se izgleda i mnogi izvan Rusije neosnovano obradovali), kao i nekolicine lokalnih ratova, ali ničega razmere loma koji se desio prilikom raspada SFRJ. A opet, Rusija je u svemu tome izgubila znatan deo teritorije koju je ranije imala, uz desetine miliona sunarodnika koji su ostali u novonastalim državama.

Sad, mnogi će reći da je pad Sovjeta na određeni način u ekonomskom i političkom smislu delom bio i izvestan. To da je pomenuti sistem upao 80-ih u ozbiljnu ekonomsku krizu znaju svi, uz bezbroj različitih tumačenja i objašnjenja. Počev od toga da je za sve kriv niko drugi do drug mikroprocesor sa svojom bratjom integrisanim kolima, preko onoga da su SAD za razliku od SSSR-a, između ostalog, iznašle i različite načine kako da globalno komercijalizuju rezultate biliona vrednih istraživanja u vojnom, obaveštajnom, kao i ko zna kom sve već ne sektoru, pa nadalje.

Ne znam, interesantno bi bilo saznati kako i ruska javnost na sve to gleda. Teorija, kako se da videti, ima bezbroj, gde je u blogu pomenuta i jedna od onih "začinjenijih", koja se graniči sa istorijskom naučnom fantastikom. Naime, radi se o u Rusiji izuzetno rasprostranjenom "Dalesovom planu", za koji, što je posebno interesantno, u SAD teško da je malo ko do sada uopšte i čuo.

ar1.jpg

Naime, radi se o priči koja je postala popularna 90-ih i posebno 2000-ih, o kojoj je do danas objavljeno više knjiga, kao i bezbroj fotokpiranih, geštetniranih i digitalizovanih pamfleta, od kojih mnogi i dan danas kruže Rusijom. Jer, po toj priči, tokom 40-ih godina prošlog veka prvi civilni direktor obaveštajnog sektora u SAD Allen Dulles, da li tokom samog II sv. rata ili neposredno nakon njega, uveliko je razmišljao o tome na koje bi sve načine mogao da doaka tadašnjem savezniku SSSR. Sad, blickrig je očigledno bio nemoguć, posebno uz izglednost nuklearnog oružja, iznurivanje trkom u naoružavanju i bezbrojnim lokalnim ratovima - možda delimično. Ali, za finalni udarac - ipak je izgleda bilo neophodno nešto sasvim drugo. 

Naime, prema pomenutoj, po mnogima prilično rasprostranjenoj teoriji zavere, Rusiju je trebalo poraziti sistematskim unutrašnjim podrivanjem osnovnih društvenih vrednosti, koje bi po potrebi moglo trajati i decenijama. Neke od ključnih crta pomenutog plana bile su sledeće:

• Uz pomoć lokalnih saradnika, saučesnika i pomagača u svest ruskog stanovništva usađivati kult nasilja, nepoverenja i izdaje.

• Korumpirana birokratija bi bila uzdignuta do nivoa najviše vrline, gde bi se na iskrenost, lepo vaspitanje i manire posmatralo kao na beskorisne i anahrone elemente vredne ismevanja i poruge.

• Tiho i vešto bile bi kultivisane i veličane sledeće osobine - grubost i drskost, laž i prevara, pijanstvo i zavisnost od droge, životinjski strah svih od svega, nepristojnost, nacionalizam i sukobljavanje sa drugim etničkim grupama, uz gajenje prezira drugih prema ruskom etnosu.

A, evo i isečka iz "originalnog" dokumenta "Dalesovog plana", za koji mnogi veruju da u stvari predstavlja fikciju ruskog pisca Anatolija Ivanova, objavljenu u nešto izmenjenoj verziji 70-ih godina u njegovom romanu "Večni zov", inače zabranjivanom u više navrata kako od sovjetskih, tako i od mnogih naknadnih cenzora:

ar2.jpg"

Od početka devedesetih, kada je postao prilično popularan, „Dalesov plan" je uspeo da zaokupi pažnju različitih slojeva ruskog društva - počev od mnogih pisaca i filmadžija, preko pripadnike akademske zajednice i državnih struktura, verskih zajednica, pa sve do ekstremne levice i ništa manje ekstremne desnice, garnirane neretko i neizbežnim antisemitskim elementima. Ili, što je neko duhovito primetio: „Dalesov plan, naravno, uopšte i ne postoji, ali uprkos tome prilično efikasno deluje."

ar3.jpg

Sad, zašto bi na kraju sve ovo uopšte ikoga i zanimalo. Pa na primer možda delom i zbog toga što aktuelni progon ruskih izbornih veštica u SAD, jednako verovatno koliko i priče tipa „Dalesovog plana" u priličnoj meri pokazuju koliko su još uvek duboke podele, nepoverenje i niska očekivanja prisutni i projektovani u odnosima između SAD i Rusije.

A, možda, i to koliko teorije zavere u stvari i umeju prilično ozbiljno da zaokupe svakodnevni politički život neke zemlje. Jer, ko zna, možda će se na aktuelna previranja u SAD o uticaju Rusije na izbor Trampa, koja trenutno dopiru do samih vrhova njihovog političkog establišmenta, za 10-20 godina gledati manje više slično kao i na bilo koju drugu teoriju zavere, tipa „Dalesovog plana" ili njemu sličnih.

Što ih sve zajedno nikako ne sprečava da s vremena na vreme savršeno posluže kako bi se za nešto loše u nekoj zemlji, kao i za mnoge od njenih političkih neuspeha optužio neko drugi.

 

Tagovi



Komentari (365)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 11:39 31.01.2019

Djulsov Protokol

Oko prvog pitanja - da, Amerika aktivno bira i uspostavlja vlade i strahovlade širom sveta poslednjih 100 godina. I - da, Rusija jeste obrnula igricu i aktivnim informacionim ratom našla rascep u američkom društvu i dubila ga i širila (Fejsbuk, fejk njuz, lažni nalozi crnih aktivista, i sl.) dovoljno da kazaljka mrdne u Trump smeru. Rusi su brzo ukapirali kako se koristi Internet. Ne "koristi" kao što ga mi svakodnevno koristimo nego baš koristi kao propagandno sredstvo. Pošto smo informatički relativno nerazvijeno društvo kod nas se to izvodi kroz kontrolu tabloida (Informer, Alo! i sl.).

A ovaj Dules Plan je rekao bih autentičan koliko i Protokoli Sionskih Mudraca, znači go k.
jinks jinks 11:48 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Rusi su brzo ukapirali kako se koristi Internet. Ne "koristi" kao što ga mi svakodnevno koristimo nego baš koristi kao propagandno sredstvo.

Da, ali to, kako deluje, neka potpuno nova vrsta propagande. Ranije se preko radija, novina ili tv-a u istom trenutku obraćalo milionima, dok se u ovoj novoj veb varijanti, manje-više obraća svakome ponaosob, ili u svakom slučaju mnogo manjim grupama.

A ovaj Dules Plan je rekao bih autentičan koliko i Protokoli Sionskih Mudraca, znači go k.

Koliko sam video neki ga upravo sa time i porede. Ali tema bloga nije toliko njegova autentičnost, koliko njegova zastupljenost i rasprostranjenost širom Rusije. Po nekima, to je i više od Protokola ... ukoliko takve stvari uopšte i mogu da se porede.

A, možda se pojavio i kao neka moderna zamena za Protokole.
maksa83 maksa83 11:57 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Da, ali to, kako deluje, neka potpuno nova vrsta propagande. Ranije se preko radija, novina ili tv-a u istom trenutku obraćalo milionima, dok se u ovoj novoj veb varijanti, manje-više obraća svakome ponaosob, ili u svakom slučaju mnogo manjim grupama.

Da, zapravo vrlo precizno targetovanje, koga zanima nek' gugluje Cambridge Analytica.
Kompjuter isprofilira i izbunari klimave glasače koje treba mrdnuti i servira im šta treba.
A, možda se pojavio i kao neka moderna zamena za Protokole.

To, čist šablon.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:19 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

maksa83
Oko prvog pitanja - da, Amerika aktivno bira i upostavlja vlade i strahovlade širom sveta poslednjih 100 godina. I - da, Rusija jeste obrnula igricu i aktivnim informacionim ratom našla rascep u američkom društvu i dubila ga i širila (Fejsbuk, fejk njuz, lažni nalozi crnih aktivista, i sl.) dovoljno da kazaljka mrdne u Trump smeru.


Pa nisu Rusi krivi sto gomila Berni or bust zaludjenika ili nije glasala ili su galasali za trumpona ili cak i onu lujku sto su je Rusi uredno platili i iskoristili (“regularno” platili kao i Flina, uostalom behu zajedno tamo)

Kao sto nisu Rusi krivi sto su Ameri totalni debili ;> iz avijona se videlo sta se desava, vikao ja na TV )) Nemoj da proveravas sta se to cuje na tavanu, ali ne vredi, ne cuju ) a pogotovo onaj deo njih (To da su debili koji je smisljao i “vodio” I Demostrankuni Hilarinkampanju.

O onnom šonji Obami i da ne trosim prste za kuck@je
maksa83 maksa83 12:26 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Bratttte smanji malo te smajlije kometar ti izgleda kao ransom letter.

Inače ne verujem da Bernie i Trump mogu da imaju ikakav presek glasačkih skupova.

Njihov zajeb je što su kandidovali Hilari, to će ti reći svaki Trumpoljub.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:29 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

maksa83
Bratttte smanji malo te smajlije kometar ti izgleda kao ransom letter.

Inače ne verujem da Bernie i Trump mogu da imaju ikakav presek glasačkih skupova.


Ja gledao skupinu Berni glasaca - jprebizbora dakako, pa videh da itekako imaju. Ne samo stoga sto su i sami (neki od njih ; ) tonrekli da ce ukoliko bude Hilari na kraju a ne Berni, da glasaju za trampa

A smajliji ma to ovaj Bxy softver, prebacuje “moje” smajlije u “ransom” ; ) a kuckam na tabletu pa me mrzi da ispravljam

Ps - a slusao i “ozbiljne” ljude na gostovanju kod onog mahera ; ) kako isto to kazu. Ovaj cupao kose, ali ne vredi, tupsoni u velikom broju zaista nisu videli koliko je zlo ono ispod stalijeveckosanije ;>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:41 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

A koliko se sećam, u nekoj ili cak i vise od Bitnih drzava koje jentramp dobio za neku sicu glasova, duplo i troduplo je otislo na Onu Đilicu.

Plus, jesu li rusi krivi sto je Hilarica borisovala ;> izbore, pa ni pisma ninrazglednice tamo gde su “njeni” sto da trosi pare i vreme na njih, daj malo da se ulagujemo seseljevcima, ups, ne, nego.... A kad ono....
mariopan mariopan 12:51 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Neke od ključnih crta pomenutog „plana" bile su sledeće:

• Uz pomoć lokalnih saradnika, saučesnika i pomagača u svest ruskog stanovništva usađivati kult nasilja, nepoverenja i izdaje.

• Korumpirana birokratija bi bila uzdignuta do nivoa najviše vrline, gde bi se na iskrenost, lepo vaspitanje i manire posmatralo kao na beskorisne i anahrone elemente vredne ismevanja i poruge.

• Tiho i vešto bile bi kultivisane i veličane sledeće osobine - grubost i drskost, laž i prevara, pijanstvo i zavisnost od droge, životinjski strah svih od svega, nepristojnost, nacionalizam i sukobljavanje sa drugim etničkim grupama, uz gajenje prezira drugih prema ruskom etnosu.


Zar ovo nije bio "plan" i za uništenje Srbije?
freehand freehand 13:01 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

A ovaj Dules Plan je rekao bih autentičan koliko i Protokoli Sionskih Mudraca, znači go k.

Kome treba Dalsov plan kad imaju CANVAS?

The Making of Juan Guaidó: US Regime-Change Laboratory Created Venezuela’s Coup Leader

Preporučujem vašoj pažnji tekst Dena Koena i Maksa Blumentala, do mene stigao ljubaznošću Profinom.
Mislim, ako nekog interesuje stanje u Venecueli secirano hronološki i pojavno, sa uzrocima i perspektivom, a sve kroz prizmu američke Laboratorije za tu vrstu nauke.
E sad, sve se uvek vraća, one way or another, taj se sistem hrani i sopstvenim društvom, ne samo žrtvama "vani". A i žrtve uče primenjuju.
anonymous anonymous 13:10 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

mariopan


Zar ovo nije bio "plan" i za uništenje Srbije?


Naravno, šablon je isti.

Da li ga zovemo ovako ili onako , ali primenjuje se još od Regana.

Teorijski je apsolviran i nema nikakve veze sa " teorijama zavere "

Ostvarivanje hegemonije delovanjem " civilnog društva" napušta tek Tramp, time što bez pardona nastupa ponovo sa pozicije otvorene i grube sile u politici.

Uz podršku zemalja EU - naravno.



jinks jinks 13:12 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

freehand
E sad, sve se uvek vraća, one way or another, taj se sistem hrani i sopstvenim društvom, ne samo žrtvama "vani". A i žrtve uče primenjuju.

Da, jedino što se u US postavlja izgleda i pitanje šta uopšta i znači "sopstveno društvo" ... u večitoj zemlji doseljenika, ili možda opet pre i zemlji večitih doseljenika.

Laboratory Created Venezuela’s Coup Leader

Interesantno, koliko li je balkanskih, da ne kažem i naših političara "laboratory created", i to zadnjih 10-20-30-40 godina, da ne kažem i 70-80.
jinks jinks 13:14 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

anonymous
Teorijski je apsolviran i nema nikakve veze sa " teorijama zavere "

Pa dobro, jedna od tema bloga i jeste gde se stvarno i nalaze granice između teorija zavere i "teorija zavere".
anonymous anonymous 13:25 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

jinks
anonymous
Teorijski je apsolviran i nema nikakve veze sa " teorijama zavere "

Pa dobro, jedna od tema bloga i jeste gde se stvarno i nalaze granice između teorija zavere i "teorija zavere".


Granica je samo u ljudskoj ograničenosti, gluposti i predrasudama.

Sintagma " teorija zavere" smišljena je samo sa razloga da se obesmisli kritičko preispitivanje i metodološka sumnja u pogledu društvenih pojava čije pravo značenje želi da se prikrije.

Oduvek su jedni smišljali planove i kovali zavere o tome kako da ovladaju drugima.

Da ih potčine ili unište.


vcucko vcucko 14:18 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

jinks
freehand

E sad, sve se uvek vraća, one way or another, taj se sistem hrani i sopstvenim društvom, ne samo žrtvama "vani". A i žrtve uče primenjuju.

Da, jedino što se u US postavlja izgleda i pitanje šta uopšta i znači "sopstveno društvo" ... u večitoj zemlji doseljenika, ili možda opet pre i zemlji večitih doseljenika.

Može i tako da se posmatra, ali... zar nije njihova glavna i osnovna priča, oduvek, odbrana njihovog "way of life" - šta god to bilo?
nsarski nsarski 14:35 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Sintagma " teorija zavere" smišljena je samo sa razloga da se obesmisli kritičko preispitivanje i metodološka sumnja u pogledu društvenih pojava čije pravo značenje želi da se prikrije.


Izraz potiče iz vremena kada se špekulisalo o ubistvu Kenedija i smislila ga je CIA da diskvalifikuje svakog onog ko u Zvaničnu Priču (copyright CIA, naravno) nije verovao.

Sada je taj metod diskvalifikacije veoma često korišćen da se proda čak i najprovidnija laž Imperije. Pritom, usput se koristi i "Skripal taktika": učini se nešto neverovatno glupo i uvredljivo što stavlja tvoje ulizice pred ozbiljan izbor - ili se predaj i pretvaraj se da ne primećuješ enormnost budalaštine, ili se usudi da šukneš i na sebe navučeš gnev Jugernauta.

Evo, baš a propos trenutne situacije u Venecueli, "evropski saveznici" Nemačka, Španija, Francuska, itd., zahtevaju od Madura da prizna "prelaznog predsednika". (Dovoljno je napraviti paralelu sa Baskijom i reakciju istih saveznika sa tom situacijom). Dakle, nije samo cilj da lakeje nateraju da se povinuju volji gospodara, već i da unište i poslednje mrve samopoštovanja ili dostojanstva. Slično kao kad te u vojsci teraju da pereš klozete četkicom za zube ili radiš sklekove u blatu. Aj živeli!
nsarski nsarski 15:02 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Može i tako da se posmatra, ali... zar nije njihova glavna i osnovna priča, oduvek, odbrana njihovog "way of life" - šta god to bilo?


Ova priča je totalni bulšit - ko uopšte napada njihov way of life? Ko uopšte napada bilo čiji way of life? Zamisli kako bi idiotski izgledalo kada bi, na primer, Italijani imali paranoidnu ideju da neko napada Italian way of life. Cela planeta bi se smejala.
Jedino, naravno, Amerima ne smeš da se smeješ na takvu glupost. Istina, jednom je Buš mlađi izjavio da je 9/11 bio organizovan od strane onih koji "mrze demokratiju", na šta mu je Bin Laden lično odgovorio da bi, u tom slučaju, pre trebali da napadnu Dansku jer tamo je veća demokratija.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:44 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

nsarski
Sintagma " teorija zavere" smišljena je samo sa razloga da se obesmisli kritičko preispitivanje i metodološka sumnja u pogledu društvenih pojava čije pravo značenje želi da se prikrije.


Izraz potiče iz vremena kada se špekulisalo o ubistvu Kenedija i smislila ga je CIA da diskvalifikuje svakog onog ko u Zvaničnu Priču (copyright CIA, naravno) nije verovao.

Sada je taj metod diskvalifikacije veoma često korišćen da se proda čak i najprovidnija laž Imperije. Pritom, usput se koristi i "Skripal taktika": učini se nešto neverovatno glupo i uvredljivo što stavlja tvoje ulizice pred ozbiljan izbor - ili se predaj i pretvaraj se da ne primećuješ enormnost budalaštine, ili se usudi da šukneš i na sebe navučeš gnev Jugernauta.

Evo, baš a propos trenutne situacije u Venecueli, "evropski saveznici" Nemačka, Španija, Francuska, itd., zahtevaju od Madura da prizna "prelaznog predsednika". (Dovoljno je napraviti paralelu sa Baskijom i reakciju istih saveznika sa tom situacijom). Dakle, nije samo cilj da lakeje nateraju da se povinuju volji gospodara, već i da unište i poslednje mrve samopoštovanja ili dostojanstva. Slično kao kad te u vojsci teraju da pereš klozete četkicom za zube ili radiš sklekove u blatu. Aj živeli!


Ostani bre u svojoj traci, tj. Idi čitaj one nazi antisemitske sajtove odakle se puniš kojkekakvim (obično više puta dokazano netačnim) teorijama zavere.


It cites a 1909 article in The American Historical Review as the earliest usage example,[6][7] although it also appears in journals as early as April 1870.[8]

Lance deHaven-Smith suggested that the term entered everyday language in the United States in 1964, a year in which The New York Times ran five stories with mention of the term.[9] Robert Blaskiewicz notes examples as early as the nineteenth century and finds that the term has always been derogatory.[10]
nsarski nsarski 16:12 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Na vrh slave Svetog Atanasija Velikog da se tako izražavaš!

Istina, dokazao si da umeš da koristiš Vikipediju. Čestitam!
I, šta nam tvoja interlokucija govori? Pa, da se u svakodnevnoj upotrebi u USA sintagma koristi od 1964. godine. Dobro, možda ne baš od samog datuma kada je Kenedi ubijen, ali ubrzo potom. Iz razumljivih razloga, naravno.

Nego, nikako se ne osvrćeš na temu kao takvu, već te opseda moj komentar koji je pisan u razdragano-raskošnom stilu, i to na dan Slave. (Da se ne pometeš - nije meni slava, moja slava je bila pre 4 dana, već mom dobrom drugaru, nuklearnom fizičaru koji živi i radi u Belgiji. Kad smo već kod teme, mogu još o njemu da ti pričam - javi ako želiš.). Crveno slovo, čoveče, a ti se tako ponašaš. Da nisi ti neki...neki...BOLJŠEVIK?!

Dakle, interlokutoru, šta veliš na ulogu ovog lika, i ko ga je poslao da reši venecuelanski "problem"?




mariopan mariopan 18:28 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

anonymous
mariopan


Zar ovo nije bio "plan" i za uništenje Srbije?


Naravno, šablon je isti.

Da li ga zovemo ovako ili onako , ali primenjuje se još od Regana.

Teorijski je apsolviran i nema nikakve veze sa " teorijama zavere "

Ostvarivanje hegemonije delovanjem " civilnog društva" napušta tek Tramp, time što bez pardona nastupa ponovo sa pozicije otvorene i grube sile u politici.

Uz podršku zemalja EU - naravno.





Znam, samo sam htela da proverim.

Radi u celom svetu.
veselica veselica 18:37 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

na šta mu je Bin Laden lično odgovorio da bi, u tom slučaju, pre trebali da napadnu Dansku jer tamo je veća demokratija.


mnogo mi nedostaje.
nsarski nsarski 18:44 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

veselica
na šta mu je Bin Laden lično odgovorio da bi, u tom slučaju, pre trebali da napadnu Dansku jer tamo je veća demokratija.


mnogo mi nedostaje.


"Miladin" (tako poznat kod nas) ili Danska?

Ovaj omladinac, ondaK omiljen kod Amera?



Nažalost...ne je živ, kažu pouzdani izvori.
veselica veselica 19:27 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Nažalost...ne je živ, kažu pouzdani izvori.




prica nad pricama.
onaj holivud jedino nije snimio film o mom životu, sve su pretresli, ali u njega ni pouzdano mrtvog ne diraju.
jer, šta da kažu?


pomenu ga, istina, tu i tamo, kad zgodno padne.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:03 31.01.2019

Re: Djulsov Protokol

Da, ali to, kako deluje, neka potpuno nova vrsta propagande. Ranije se preko radija, novina ili tv-a u istom trenutku obraćalo milionima, dok se u ovoj novoj veb varijanti, manje-više obraća svakome ponaosob, ili u svakom slučaju mnogo manjim grupama.

ne vidim razlog da se politički ne deluje putem interneta, ako nas već putem iste te mreže ne prate da vide koji prašak koristimo, te nam s tim u vezi, uvale reklame na temu omekšivača za veš, ili ako samo i pogledaš na "frizure" ne možeš da se oslobodiš reklama za razne frizere po gradu. vidi pod cambridge analytica, to je baš dobar primer kako to može danas politički da se primeni.
a to što se desilo amerma, pa ja bih rekla they stepped in their own shit. ja bi ih malo pitala "how does it feel?!".

samo da primetim da je taj sistem targetiranja "svakoga ponaosob" usvojio i vučić na svim nivoima, malo tehnički drugačije, ali da ne trolujem.
aureus aureus 11:31 01.02.2019

Re: Djulsov Protokol

Ovaj blog je vratio Maksu.

Mislio sam da se zamonašio i posvetio tvitovanju.

Dobro je.
Milan Novković Milan Novković 11:54 01.02.2019

Re: Djulsov Protokol


aureus
Ovaj blog je vratio Maksu.

Mislio sam da se zamonašio i posvetio tvitovanju.

Dobro je.

Zamonašen



A tvituje

Черевићан Черевићан 14:15 31.01.2019

рурална игранка

plan ne postoji, ali uprkos tome prilično efikasno deluje

Амери и Руси ...2 јарца на брвну
у исчеку вазда а да се ...пободу,
тазе јарче... Кина ... ено вреба
да брвно претури када то устреба
jinks jinks 14:42 31.01.2019

Re: рурална игранка

Da, mislio sam i Kinu u blogu da pomenem ali sam odustao. Vezano za to da je izgleda, ako smem tako da kažem, Kina učila na graškama SSSR-a vezano za razloge sovjetskog propadanja i kineskog opstanka.
anonymous anonymous 15:12 31.01.2019

Re: рурална игранка

jinks
Da, mislio sam i Kinu u blogu da pomenem ali sam odustao. Vezano za to da je izgleda, ako smem tako da kažem, Kina učila na graškama SSSR-a vezano za razloge sovjetskog propadanja i kineskog opstanka.


Kako god.

U svakom slučaju priča će se uvek ticati potentnog Istoka i dekadentnog Zapada.

Zapad je stara , impotentna, umiruća civilizacija.

Groblje ili muzej starina.

Propalih ideologija.

Kontejner ili olupina.

Predparanoično,bolesno društvo u kojem se na Davosu razmatra pitanje depresije kao svetski globalni problem.

Vitalnost, mladost, energija, zdravlje, dinamika - sve je na Istoku.




veselica veselica 19:30 31.01.2019

Re: рурална игранка

Vitalnost, mladost, energija, zdravlje, dinamika - sve je na Istoku.


kako da ne, ono malo migranata isto takodje.
vcucko vcucko 21:56 31.01.2019

Re: рурална игранка

anonymous

U svakom slučaju priča će se uvek ticati potentnog Istoka i dekadentnog Zapada.

Zapad je stara , impotentna, umiruća civilizacija.

Groblje ili muzej starina.



Vitalnost, mladost, energija, zdravlje, dinamika - sve je na Istoku.

Evropa je u principu samo veliki muzej. I penzionerski raj. Zabran stečenih prava koja su na duži rok neodrživa.
Nešto što je u USA nemoguće, sem strogo kontrolisanom poslovnom odlukom (vidi npr. Lake Havasu, Arizona). Zato su Amerikanci vitalni i vični kavzi, kompetitivni.
Evropljani se grčevito drže tih stečenih prava i zbog njih se odriču svega, čak na duži rok i države koja im ta prava garantuje (dok može). Pošto, jelte, nemaju druge nego da uvoze Balkan i Bliski Istok da bi održali poslovni proces. I time direktno rade na ukidanju tih prava za svoju decu (koliko god da ih je malo, njihova su).

Kina je uvek prisutan izuzetak od pravila - da narodi imaju vek trajanja kao i pojedinci. Oni su tu već 5 hiljada godina, uvek imperija, a i dalje vitalni i ne aktuelni, nego sve aktuelniji.
veselica veselica 22:28 31.01.2019

Re: рурална игранка


Evropa je u principu samo veliki muzej. I penzionerski raj.


Sto jest/jest, posebno na protestima zutih prsluka taj je penzionerski raj golim okom vidljiv.



Evropa - veliki muzej?
Pa to je njeno bogatstvo a ne mana.



vcucko vcucko 22:37 31.01.2019

Re: рурална игранка

veselica

Evropa je u principu samo veliki muzej. I penzionerski raj.


Sto jest/jest, posebno na protestima zutih prsluka taj je penzionerski raj golim okom vidljiv.

Evropa - veliki muzej?
Pa to je njeno bogatstvo a ne mana.

Upravo to. Žuti prsluci. Lepe reči i ideje, ali, što reče Momo kapor, šarmeri bez pokrića.
Ne bi bili u stanju ni elementarno da odbrane svoju zemlju, kamo li da nešto povedu.
Da nema Amera i njihovih baza, odavno bi se svi ponovo pohvatali za vratove, opet bi ih Nemci postrojavali po Šamps-Elize i Amstel-Kanalu.
veselica veselica 08:37 01.02.2019

Re: рурална игранка

Upravo to. Žuti prsluci. Lepe reči i ideje, ali, što reče Momo kapor, šarmeri bez pokrića.
Ne bi bili u stanju ni elementarno da odbrane svoju zemlju, kamo li da nešto povedu.
Da nema Amera i njihovih baza, odavno bi se svi ponovo pohvatali za vratove, opet bi ih Nemci postrojavali po Šamps-Elize i Amstel-Kanalu.


o cemu ti pricas?
i kakve to veze ima sa po tebi uvek vitalnim kinezima?
vcucko vcucko 09:58 01.02.2019

Re: рурална игранка

veselica
Upravo to. Žuti prsluci. Lepe reči i ideje, ali, što reče Momo kapor, šarmeri bez pokrića.
Ne bi bili u stanju ni elementarno da odbrane svoju zemlju, kamo li da nešto povedu.
Da nema Amera i njihovih baza, odavno bi se svi ponovo pohvatali za vratove, opet bi ih Nemci postrojavali po Šamps-Elize i Amstel-Kanalu.


o cemu ti pricas?
i kakve to veze ima sa po tebi uvek vitalnim kinezima?

Ama o tome. Da je Zapadna Evropa, ovakva kakva je, nemoguća bez američkih baza. Neodrživa. Obaška što ne bi mogli da se odbrane od spolja, ne bi mogli ni jedni od drugih. To je istorija nedvosmisleno pokazala.

Kitajce sam naveo kao kontrapunkt. Nadovezao se na Anonimusovu priču o odumirućim i vitalnim civilizacijama.
Bili Piton Bili Piton 10:20 01.02.2019

Re: рурална игранка

vcucko
Obaška što ne bi mogli da se odbrane od spolja, ne bi mogli ni jedni od drugih.


Malo o tome i srodnim stvarima od jedne sjajne žene, na jednom od barem pet jezika koje funkcionalno govori kao da su joj maternji.


veselica veselica 11:12 01.02.2019

Re: рурална игранка

Ama o tome


sto si uveo, uvodis rat u pricu?
mrzi me da opet gledam komentare, posebno one rastegnute, al na dzaba sarm kad ni za bombu spremni, delovalo mi em pogresno em nategnuto.

aureus aureus 11:29 01.02.2019

Re: рурална игранка

anonymous

Zapad je stara , impotentna, umiruća civilizacija.


Vitalnost, mladost, energija, zdravlje, dinamika - sve je na Istoku.


Imaš pravo, momče staro!
Vitalnost i dinamika su na Istoku!

Evo, u Bangladešu, na istoku, kako javlja istinoljubivi B92, oko pet hiljada radnika je ostalo bez posla i nekoliko desetina ih je povrijeđeno u neredima u toku dinamičnih zahtjeva za povećanjem plata. Tražili ljudi veće plate. Donedavno su radili za 63 dolara, a onda je vlada u novembru podigla minimalnu zaradu u toj djelatnosti na 96! Znači 50% više!
Riječ je o izuzetnom skoku zarada. Avaj, radnici žele više. Hoće 193, malo im 96.
I naravno, nije vlada luda, ako im udovolji sad - za par godina će možda tražiti i 240, 250, ko zna...

I moj drug se slaže. Kaže, "ako cijena rada tamo skoči, hoću li i dalje moći kupovati košulje iz Bangladeša za šest evra?"
Pokvareni, dekadentni zapadnjak. Slabo vitalan.
G.Cross G.Cross 16:01 31.01.2019

Pa sto nismo i mi ovako?

UN court judge quits The Hague citing political interference



A senior judge has resigned from one of the UN’s international courts in The Hague citing “shocking” political interference from the White House and Turkey.

Christoph Flügge, a German judge, claimed the US had threatened judges after moves were made to examine the conduct of US soldiers in Afghanistan.

---------------

Flügge said the attitude of the US administration to the international criminal court (ICC) in The Hague highlighted the danger.

“John Bolton, the national security adviser to the US president, held a speech last September in which he wished death on the international criminal court,” he said.

“If these judges ever interfere in the domestic concerns of the US or investigate an American citizen, he said the American government would do all it could to ensure that these judges would no longer be allowed to travel to the United States – and that they would perhaps even be criminally prosecuted.

Trump attack on ICC is the unacceptable face of US exceptionalism


“The American security adviser held his speech at a time when The Hague was planning preliminary investigations into American soldiers who had been accused of torturing people in Afghanistan. The American threats against international judges clearly show the new political climate. It is shocking. I had never heard such a threat.”

Flügge said the judges on the court had been “stunned” that “the US would roll out such heavy artillery”.

“It is consistent with the new American line: ‘We are No 1 and we stand above the law,’” he said.


https://www.theguardian.com/law/2019/jan/28/international-criminal-court-icc-judge-christoph-flugge-quits-citing-political-interference-trump-administration-turkey



freehand freehand 16:13 31.01.2019

Re: Pa sto nismo i mi ovako?

G.Cross
UN court judge quits The Hague citing political interference



A senior judge has resigned from one of the UN’s international courts in The Hague citing “shocking” political interference from the White House and Turkey.

Christoph Flügge, a German judge, claimed the US had threatened judges after moves were made to examine the conduct of US soldiers in Afghanistan.

---------------

Flügge said the attitude of the US administration to the international criminal court (ICC) in The Hague highlighted the danger.

“John Bolton, the national security adviser to the US president, held a speech last September in which he wished death on the international criminal court,” he said.

“If these judges ever interfere in the domestic concerns of the US or investigate an American citizen, he said the American government would do all it could to ensure that these judges would no longer be allowed to travel to the United States – and that they would perhaps even be criminally prosecuted.

Trump attack on ICC is the unacceptable face of US exceptionalism


“The American security adviser held his speech at a time when The Hague was planning preliminary investigations into American soldiers who had been accused of torturing people in Afghanistan. The American threats against international judges clearly show the new political climate. It is shocking. I had never heard such a threat.”

Flügge said the judges on the court had been “stunned” that “the US would roll out such heavy artillery”.

“It is consistent with the new American line: ‘We are No 1 and we stand above the law,’” he said.


https://www.theguardian.com/law/2019/jan/28/international-criminal-court-icc-judge-christoph-flugge-quits-citing-political-interference-trump-administration-turkey




I sve tako isto od Generalne skupštine UN, preko SB i svih drugih međunarodnh institucija. Sa istim čaušima i štitonošama od kojih neki moraju poput Nemaca a neki vole, poput Makarona, na primer.
nsarski nsarski 16:21 31.01.2019

Re: Pa sto nismo i mi ovako?

The American threats against international judges clearly show the new political climate. It is shocking. I had never heard such a threat.”


Meni je "šokantno" da ti međunarodni činioci sve to nisu videli još pre više decenija. Sada su šokirani! Wow, where do you people live?

nsarski nsarski 16:24 31.01.2019

Re: Pa sto nismo i mi ovako?

kojih neki moraju poput Nemaca a neki vole, poput Makarona, na primer.


Pa, Nemci moraju (jbg pod kupacijom onolike vojne sile, može da se razume), a Makron...pa, šta reći, on je... Makron...
freehand freehand 16:24 31.01.2019

Re: Pa sto nismo i mi ovako?

Meni je "šokantno" da ti međunarodni činioci sve to nisu videli još pre više decenija. Sada su šokirani! Wow, where do you people live?

Pa neki su videli pa završili u džungli, neki su videli pa su razumeli da ništa nisu videli. Neki su napravli nesvrstane. A neki su shvatili da je mala domaća za oslobodioce prncip koji glavu čuva.
freehand freehand 16:26 31.01.2019

Re: Pa sto nismo i mi ovako?

nsarski
kojih neki moraju poput Nemaca a neki vole, poput Makarona, na primer.


Pa, Nemci moraju (jbg pod kupacijom onolike vojne sile, može da se razume), a Makron...pa, šta reći, on je... Makron...

Ne bih ja tu imao šta da dodam sem da se sumnja da je zvuk kastanjeta što se mnogi kunu da odzvanja Parizom u gluvo doba - zveket De Golovih kostiju.
jinks jinks 16:29 31.01.2019

Re: Pa sto nismo i mi ovako?

Meni je "šokantno" da ti međunarodni činioci sve to nisu videli još pre više decenija. Sada su šokirani! Wow, where do you people live?


O wonder!
How many goodly creatures are there here!
How beauteous mankind is! O brave new world,
That has such people in't.

— W. Shakespeare
nsarski nsarski 16:37 31.01.2019

Re: Pa sto nismo i mi ovako?

freehand
nsarski
kojih neki moraju poput Nemaca a neki vole, poput Makarona, na primer.


Pa, Nemci moraju (jbg pod kupacijom onolike vojne sile, može da se razume), a Makron...pa, šta reći, on je... Makron...

Ne bih ja tu imao šta da dodam sem da se sumnja da je zvuk kastanjeta što se mnogi kunu da odzvanja Parizom u gluvo doba - zveket De Golovih kostiju.


Bem ti život, ali dade se razumeti. Međutim, tužno je kad shvatiš da je perjanica političke pameti te velike nacije sada nekakva karikatura zvana Bernard Anri-Levi, "liberal" za koga se kaže da mu ništa strano nije ljudsko.
veselica veselica 18:43 31.01.2019

Re: Pa sto nismo i mi ovako?

O wonder!
How many goodly creatures are there here!
How beauteous mankind is! O brave new world,
That has such people in't.

— William Shakespeare






eto, i opet.
opasna ta Oluja.
nikad je niko nije uradio na opste zadovoljstvo, poslednji i najtezi komad.


alselone alselone 17:05 31.01.2019

Fake news

Tolika halabuka oko lažnih vesti je zapravo zbog toga što je neko Amerima i Englezima uzeo monopol na njih. Toliki ratovi i krize su započeti i održavani lažnim vestima CNN-a i BBC-a, da je izbor Tramponje Crvenkapa u odnosu na to.
nsarski nsarski 17:30 31.01.2019

Re: Fake news

alselone
Tolika halabuka oko lažnih vesti je zapravo zbog toga što je neko Amerima i Englezima uzeo monopol na njih. Toliki ratovi i krize su započeti i održavani lažnim vestima CNN-a i BBC-a, da je izbor Tramponje Crvenkapa u odnosu na to.


Ej, upravo tako. Međutim, ja mislim da onom klovnu iz Bele Kuće treba da zahvalimo na promociji ideje "fake news". Da mu totalno zahvalimo. Tih lažnih vesti je oduvek bilo, naravno, od kada postoje vesti, ali njihova sveobuhvatnost i apsolutna dominacija u sferi "informacija" je najzad doprla u svest i najvećih budala, nadam se.

Kao ona slika Zemlje koja se "rađa" na Mesecu i koja nam je pokazala da smo mi samo treći kamen od Sunca (mada se za to znalo već više stotina godina), tako je i ovaj period od izbora Narandžaste Zveri upadljivo pokazao nešto svima poznato i nešto očigledno (ovde isključujem ravnozemljaše, ali oni žive u svom znanju koje ne valja provocirati, kao i neke od ovdašnjih blogera). Sve vesti su fake, osim one kojima "veruješ". I ja sam mu na tome zahvalan.







freehand freehand 17:46 31.01.2019

Re: Fake news

ali njihova sveobuhvatnost i apsolutna dominacija u sferi "informacija" je najzad doprla u svest i najvećih budala, nadam se.

Nije baš do svih, ali tu postoji jedan ozbiljan problem: i oni kod kojih jeste doprla, kako kažeš, sa neshvatljivom tvrdoglavošću odbijaju da se liše neshvatljivih količina najneverovatnijih besmislica koje su već usvojili pre toga, pa i dalje svoje slike i shvatanja upodobljuju tom nataloženom đubretu ne samo denzinfo0rmacija nego i sudova i na njima bazranih zaključaka.
Pa bez obzira što sad jasno i nedvosmisleno vide ko ih i kako besprimerno laže na pamet im ne pada da se presaberu po pitanju dobra i zla, za početak.
"Jeste, laže Tramp, ali je Rusija komunistička tamnica a Venecuela je ogromna robijašnica sa zatvorenim prozorima i pogašenim svetlima.
I jeste, lažu, ubijaju i pljačkaju ali su SAD, Britanija i Francuska kolevke Dobra!"
I tako funkcionišu na svim nivoima, sa Pinkom i CNN.
alselone alselone 17:48 31.01.2019

Re: Fake news

Slična stvar je i sa Fejsbukom. Oni objektivno jesu zločinačka organizacija, ali ih provlače kroz ogromnog toplog zeca, bukvalno ih satiru u tradicionalnim medijima, i to zato što su u jednom momentu pomislili da su veći od sistema. Google manje-više radi isto već godinama, ali zna da odigra kako treba, gde treba i kada treba. FB se malo uskurčio. Ovaj topli zec treba da ih natera da saviju koleno.
maksa83 maksa83 17:56 31.01.2019

Re: Fake news

Google manje-više radi isto već godinama, ali zna da odigra kako treba, gde treba i kada treba. FB se malo uskurčio

A Google (koji jeste zločinačka organizacija) se nije skoro baš ovako glupirao - dve opasne pizdarije u nedelju dana, jedna zarad maksimizacije profita (nepostavljanje mehanizama dece da troše pare) a jedna zarad skupljanja podataka (ono sa špijunskom VPN aplikacijom za tinejdžere potpisanom enterprise certifikatom da bi zaobišao AppStore). Mislim da ima i nešto treće glupo/zlo što su uradili ali ne mogu da se setim. Lično, ja bih im ukinuo Enterprise Certifikat, a što je Apple i učinio, čime su prestale da im rade sve internerne iOS aplikacije i test verzije.

Inače, da ih mainstream mediji provlače kroz toplog zeca nisam primetio ali verovatno zato što ne pratim njihove mainstream medije (a ni naše), ali vidim da se ceo geekdom (bar onaj koji ja pratim) obrušio na njih, po meni sa punim pravom.

Dakle, ako neko nije shvatio - FB je čisto zlo, i najbolje što možete da uradite za sebe i civilizaciju je da ugasite FB nalog.
alselone alselone 18:02 31.01.2019

Re: Fake news

A Google (koji jeste zločinačka organizacija) se nije skoro baš ovako glupirao - dve opasne pizdarije u nedelju dana, jedna zarad maksimizacije profita (nepostavljanje mehanizama dece da troše pare) a jedna zarad skupljanja podataka (ono sa špijunskom VPN aplikacijom za tinejdžere potpisanom enterprise certifikatom da bi zaobišao AppStore)


Jesi čuo da je i G imao istu aplikaciju za špijuniranje i da su isto plaćali deci da je koriste? Kasnije su povećali na 18 godina.

Ali, prvo je napadnut FT i to brutalno (zasluženo) a u pozadini je G sam ugasio aplikaciju.
alselone alselone 18:05 31.01.2019

Re: Fake news

Dakle, ako neko nije shvatio - FB je čisto zlo, i najbolje što možete da uradite za sebe i civilizaciju je da ugasite FB nalog.


Ja se potpuno slažem sa tobom i hteo sam skoro da ugasim FB ali kada sam razmislio shvatio sam da će mi jedna stvar jako nedostajati. To nije ni deljenje slika, ni čitanje objava, ni gifovi mačaka, nego Events. Kroz events aplikaciju saznajem za događaje po gradu i to neke za koje bih drugačije veoma teško čuo.

Na primer, skoro sam nabasao na Event:
Skupili smo hrabrosti i odlučili svim pravim gurmanima da priredimo veče posvećeno petoj četvrtini. Kuvaćemo sve ono šta naše žene uglavnom bacaju kod kuće... biće tu obraza, repova, mozgova, džgerice i još svašta nešto lepo... i sve to u 5 ukusnih sledova!
Predstaviće se i mladi perpektivni kuvari koju su odlučili da nam pomognu u realizaciji ovog eventa i ulepšaju nam tmurne zimske dane...
Broj mesta je ograničen i rezervacije su obavezne... zato rezervišite svoje mesto na vreme!

Uskoro meni i više detalja o događaju... stay tuned!

softelectronics_e softelectronics_e 18:14 31.01.2019

Re: Fake news

maksa83
Google manje-više radi isto već godinama, ali zna da odigra kako treba, gde treba i kada treba. FB se malo uskurčio

A Google (koji jeste zločinačka organizacija) se nije skoro baš ovako glupirao - dve opasne pizdarije u nedelju dana, jedna zarad maksimizacije profita (nepostavljanje mehanizama dece da troše pare) a jedna zarad skupljanja podataka (ono sa špijunskom VPN aplikacijom za tinejdžere potpisanom enterprise certifikatom da bi zaobišao AppStore). Mislim da ima i nešto treće glupo/zlo što su uradili ali ne mogu da se setim. Lično, ja bih im ukinuo Enterprise Certifikat, a što je Apple i učinio, čime su prestale da im rade sve internerne iOS aplikacije i test verzije.

Inače, da ih mainstream mediji provlače kroz toplog zeca nisam primetio ali verovatno zato što ne pratim njihove mainstream medije (a ni naše), ali vidim da se ceo geekdom (bar onaj koji ja pratim) obrušio na njih, po meni sa punim pravom.

Dakle, ako neko nije shvatio - FB je čisto zlo, i najbolje što možete da uradite za sebe i civilizaciju je da ugasite FB nalog.

Ja nemam šta da krijem.
U stvari - u svetu laži najbolje maskiranje se postiže govorenjem istine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:14 31.01.2019

Re: Fake news

Kada je ovo sve najavljeno, dječaci, da ste vi živi i zdravi.

Btw, zašto ne napravite srpski bridge-over FB aplikacije, pa imate uvida u to šta se dešava. To mi uveliko imamo u TLV.

maksa83 maksa83 18:15 31.01.2019

Re: Fake news

Google shuts down iPhone data-gathering app: 'This was a mistake, and we apologize

Mislim da je to od danas dogovor Bake Tima i onog Sulundara Pičaia - "hoćete sami da povučete aplikaciju i kažete jelismogovnabaštimrečima ili da vam utulimo enterprise certifikat kao Fejsbuku pa da vam ne rade ni interne aplikacije za naručivanje veganske hrane i onda zaposleni krenu da brste ukrasno bilje po hodnicima?".

Edit: slična stvar se desila kada se Uber glupirao sa store pravilima i review procesom.
nsarski nsarski 19:05 31.01.2019

Re: Fake news

Jeste, laže Tramp, ali je Rusija komunistička tamnica a Venecuela je ogromna robijašnica sa zatvorenim prozorima i pogašenim svetlima.
I jeste, lažu, ubijaju i pljačkaju ali su SAD, Britanija i Francuska kolevke Dobra!"


Jeste, ali to je argument iz Solženjicina: "Jeste, ovde je život težak, mada su nam povećali dozu ovsene kaše, ali šta vi radite Crncima!" To je bio odgovor zatvorenika Eleonori Ruzvelt kada je posetila zatvor ("U prvom krugu" - AS). Valjda smo dovoljno odrasli i opametili se da ne gutamo te udice sve do džigerice?!

Hoću da kažem, ovo je otvorena blatantna pljačka zemlje od 40 miliona stanovnika, siledžistvo bez minimalne ograde koje se dešava pred našim očima, danas, večeras, evo sada, i svi se usrali, miševi vire iz svojih rupica.

Srbija je podržala Madura. Da vidimo dokle će ta podrška da traje.

P.S. Nemam ja nikakve posebne simpatije za Madura - on ima brdo svojih gluposti, ali razbucati zemlju tek tako da bi im uzeo naftu je međunarodni zločin.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:22 31.01.2019

Re: Fake news

maksa83
Google shuts down iPhone data-gathering app: 'This was a mistake, and we apologize

Mislim da je to od danas dogovor Bake Tima i onog Sulundara Pičaia - "hoćete sami da povučete aplikaciju i kažete jelismogovnabaštimrečima ili da vam utulimo enterprise certifikat kao Fejsbuku pa da vam ne rade ni interne aplikacije za naručivanje veganske hrane i onda zaposleni krenu da brste ukrasno bilje po hodnicima?".

Edit: slična stvar se desila kada se Uber glupirao sa store pravilima i review procesom.


Makso, btw, bio kod mene neki tvoj cyber-drugar iz sezampro dana, pa se pita zašto nema više hitech tema, i prognozira nam gušenje platforme ako se ne okrenemo tim temama. Just noticing.

A ove conspiracy blahblah priče su uveliko poznate već barem par decenija.
nsarski nsarski 19:34 31.01.2019

Re: Fake news

prognozira nam gušenje platforme ako se ne okrenemo tim temama. Just noticing.


Pa, pošto je ovo drugi put za poslednjih nekoliko dana da prognoziraš, prizivaš, "gušenje platforme" nema sumnje da će se to i desiti.
Mada, ja u tvoje prognoze verujem koliko u dnevničke zapise Aksentija Ivanoviča Popriščina (please google), a možda će se zaista i desiti 43. aprila.
Videćemo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:39 31.01.2019

Re: Fake news

Rek'o čovek-programer, ja samo prenosim mišljenje. Ja isto ne verujem u tvoje ideološke projekcije oko worldly affairs - šta ćeš, nobody's perfect s tim nepoverenjima.

nsarski nsarski 19:51 31.01.2019

Re: Fake news

Ja isto ne verujem u tvoje ideološke projekcije oko worldly affairs - šta ćeš, nobody's perfect s tim nepoverenjima.


Drago mi je da smo se usaglasili, bro. Čovek-programer je podjednako pouzdan kao bilo koji čovek-XXX. Kako reče Yogi Berra - teško je praviti predviđanja, naročito o budućnosti.
Evo, Bibi još od 1998. predviđa da će Iran za "3 meseca" imati atomsku bombu i uništiti svet, ali taj rok je prošao 60 puta po tri meseca. O čemu se ovde radi? RSVP.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:03 31.01.2019

Re: Fake news

To su neke njegove proizvoljne projekcije, al' srećom pa smo demokratija pa ga je očetkao vrh IDF-a u tim idejama, slično i oko širih vojnih operacija protiv Hamasa. Sada, on pokušava izmanipulisati vojsku zarad nekih predizbornih poena, al' stare su to kuke. Mi smo demokratija, nismo despotija, to što Bibi misli ne mora da znači nužno da je istina. Opet, Persijanci i Izrael su stari znanci. Možda i prevlada mudrost par hiljada godina poznanstva među njima. One never knows.
nsarski nsarski 20:26 31.01.2019

Re: Fake news

To su neke njegove proizvoljne projekcije,


I tako 20 godina?!
U, jbt. Sada na sledećim izborima da verujemo Beni Gantzu, čoveku demokratskih nazora koji obećava kameno doba? Zajebavaš se?



maksa83 maksa83 20:51 31.01.2019

Re: Fake news

Čovek-programer je podjednako pouzdan kao bilo koji čovek-XXX.

Prosvjed - zašto si XXX sadržaj vezao za programere?

Kao da je to jedini XXX konzjumer grup...
nsarski nsarski 21:13 31.01.2019

Re: Fake news

Prosvjed - zašto si XXX sadržaj vezao za programere?


Primedba potpuno uvažena. Međutim, drug diskutant je naveo "čoveka-programera" kao autoritet, pa sam tu konstrukciju uzeo kao kalibar (baždar, normu, gauge) za verodostojnost.
Šta da kažem u svoju odbranu? Go with the flow of popular stance. Tako je prostije.
maksa83 maksa83 21:21 31.01.2019

Re: Fake news

Međutim, drug diskutant je naveo "čoveka-programera" kao autoritet,

Ja bih rekao da je neimenovani čovek programer ekstrapolirao svoje afinitete, u smislu - "ja to neću da čitam ako nema više IT sadržaja, a to znači da to niko neće da čita ako nema više IT sadržaja, ergo propalo". Ako nečeg na Internetu ima više nego što čovek može realno da svari to je IT sadržaj. Ja shvatim da sam otpr. za nedelju dana otvorio jedno 50 (bukvalno) "u ovo je interesantno ovo moram OBAVEZNO da pročitam" IT-related tabova.

Dalje stvar teče ovako:

- "Kunem se da neću više da otvorim nijedan tab dok ne pročitam ove otvorene. Al' sad stvarno."
- Prolazi nedelju dana, pročitao sam jedan ili nijedan, i naravno otvorio još 20 tabova (sve mnogo važno i pametno).
- Prolazi još nedelju dana, nateram sebe da pročitam još jedan ili dva, "ostalo ću posle".
- Kada dođem do otpr. 100 tabova shvatim da to nema smisla i sve ih pozatvaram. E da, da se ne osećam baš mnogo glupo neke od linkova stavim u Evernote "za kad budem stigao". Naravno da ih tamo samo gomilam, tj. to je "groblje informacija", tu linkovi mahom samo ulaze i nikad ne izlaze.

I tako od kad su izmislili Internet.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:11 31.01.2019

Re: Fake news

Kuvaćemo sve ono šta naše žene uglavnom bacaju kod kuće... biće tu obraza, repova, mozgova, džgerice

kakve li su to kuvarice kada bacaju najbolje delove: repovi i obrazi, zajedno sa ušima, jezikom i papcima idu u pihtije, džigerica je najbogatija gvožđem (mislim da lav kada prikolje antilopu prvo sam pojede džigu) može na jaku vatru brzo ili sporije kuvanje sa belim lukom (pileća džiga sa slaninom ili jajima ili oba, pa pohovani mozak, jbt kako to dugo nisam jela. jel zna neko (nsarski?) gde ima da se kupi svinjskih mozgova za pohovanje? ozbiljno pitam, btw.
alselone alselone 22:12 31.01.2019

Re: Fake news

kakve li su to kuvarice kada bacaju najbolje delove


toksični milenijalsi, nemaju pojma.
veselica veselica 22:19 31.01.2019

Re: Fake news

nsarski

Hoću da kažem, ovo je otvorena blatantna pljačka zemlje od 40 miliona stanovnika, siledžistvo bez minimalne ograde koje se dešava pred našim očima, danas, večeras, evo sada, i svi se usrali, miševi vire iz svojih rupica.

Srbija je podržala Madura. Da vidimo dokle će ta podrška da traje.

P.S. Nemam ja nikakve posebne simpatije za Madura - on ima brdo svojih gluposti, ali razbucati zemlju tek tako da bi im uzeo naftu je međunarodni zločin.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 31.01.2019

Re: Fake news

Pa bez obzira što sad jasno i nedvosmisleno vide ko ih i kako besprimerno laže na pamet im ne pada da se presaberu po pitanju dobra i zla, za početak.

pa 'de bre, nije to lako. padneš u depru, to ti pomeri vrednosne sudove. kako da objasni sebi da mu je zemlja ustvari dželat nad dželatima koji ne poštuje nijedan međunarodni zakon, otima i ubija gde stigne i koga stigne samo zarad koristi, pravi prevrate i sunovrate čitavih regiona po svetu, a naučili su da su oni ustvari pobedili hitlera u II ratu. kako detetu da objasni? sve njihove školice i priredbe i praznici i filmovi su teško nacionalni sve u fazonu "we are the best" i "american dream". kako amer da prizna sebi da to što će (sada verovatno) da pobiju i bar 100k naroda po venecueli, da bi on mogao da se vozika od kuće od 7-eleven po cigare? da ne komplikujem sad sa war industry i ostalo, ali to je nivo razmišljanja malog čoveka. čak i ljudi koji su veliki i pametni u svom poslu jednostavno ne mogu da prihvate pravo stanje stvari, jer bi ih to izmestilo iz njihove stvarnosti, iz svakodnevnog života, i pritom bi ga većina okoline gledala kao izdajnika ili poludelog. vidi onog kretena sema harisa, npr. kako pravi majmuna od sebe po tom pitanju lažnih vesti, laži donalda trampa, "američke demokratizacije bliskog istoka". degenerik.
alselone alselone 23:13 31.01.2019

Re: Fake news

Edit: slična stvar se desila kada se Uber glupirao sa store pravilima i review procesom.


U moru sve pohlepnijih tech kompanija meni se MS izdvaja od kako je dosao Nadela. Već koji put ga pominjem ali sam zaista oduševljen time šta on radi.

Sada su napravili adaptivne kontrolere, adaptivne džojstike, kako bi deca sa posebnim potrebama mogla da igraju video igirce. Iskreno se divim.

maksa83 maksa83 23:48 31.01.2019

Re: Fake news

Google shuts down iPhone data-gathering app: 'This was a mistake, and we apologize

Flešnjuz, i njima je Apple ukinuo enterprise sertifikat.

Apple Banning Google Distributing Internal iOS Applications.

Izgleda da je bio Mexican standoff.
softelectronics_e softelectronics_e 05:39 01.02.2019

Re: Fake news

BebaOdLonchara
Pa bez obzira što sad jasno i nedvosmisleno vide ko ih i kako besprimerno laže na pamet im ne pada da se presaberu po pitanju dobra i zla, za početak.

pa 'de bre, nije to lako. padneš u depru, to ti pomeri vrednosne sudove. kako da objasni sebi da mu je zemlja ustvari dželat nad dželatima koji ne poštuje nijedan međunarodni zakon, otima i ubija gde stigne i koga stigne samo zarad koristi, pravi prevrate i sunovrate čitavih regiona po svetu, a naučili su da su oni ustvari pobedili hitlera u II ratu. kako detetu da objasni? sve njihove školice i priredbe i praznici i filmovi su teško nacionalni sve u fazonu "we are the best" i "american dream". kako amer da prizna sebi da to što će (sada verovatno) da pobiju i bar 100k naroda po venecueli, da bi on mogao da se vozika od kuće od 7-eleven po cigare? da ne komplikujem sad sa war industry i ostalo, ali to je nivo razmišljanja malog čoveka. čak i ljudi koji su veliki i pametni u svom poslu jednostavno ne mogu da prihvate pravo stanje stvari, jer bi ih to izmestilo iz njihove stvarnosti, iz svakodnevnog života, i pritom bi ga većina okoline gledala kao izdajnika ili poludelog. vidi onog kretena sema harisa, npr. kako pravi majmuna od sebe po tom pitanju lažnih vesti, laži donalda trampa, "američke demokratizacije bliskog istoka". degenerik.

U 'zlatno doba bloga', na ovo što si rekla bi ti se većina blogera rugala (kao npr. Omegi) - a vidi sada, većina сагласна.
Ne znam da li si se i ti tada rugala.
anonymous anonymous 06:10 01.02.2019

Re: Fake news

softelectronics_e
BebaOdLonchara
Pa bez obzira što sad jasno i nedvosmisleno vide ko ih i kako besprimerno laže na pamet im ne pada da se presaberu po pitanju dobra i zla, za početak.

pa 'de bre, nije to lako. padneš u depru, to ti pomeri vrednosne sudove. kako da objasni sebi da mu je zemlja ustvari dželat nad dželatima koji ne poštuje nijedan međunarodni zakon, otima i ubija gde stigne i koga stigne samo zarad koristi, pravi prevrate i sunovrate čitavih regiona po svetu, a naučili su da su oni ustvari pobedili hitlera u II ratu. kako detetu da objasni? sve njihove školice i priredbe i praznici i filmovi su teško nacionalni sve u fazonu "we are the best" i "american dream". kako amer da prizna sebi da to što će (sada verovatno) da pobiju i bar 100k naroda po venecueli, da bi on mogao da se vozika od kuće od 7-eleven po cigare? da ne komplikujem sad sa war industry i ostalo, ali to je nivo razmišljanja malog čoveka. čak i ljudi koji su veliki i pametni u svom poslu jednostavno ne mogu da prihvate pravo stanje stvari, jer bi ih to izmestilo iz njihove stvarnosti, iz svakodnevnog života, i pritom bi ga većina okoline gledala kao izdajnika ili poludelog. vidi onog kretena sema harisa, npr. kako pravi majmuna od sebe po tom pitanju lažnih vesti, laži donalda trampa, "američke demokratizacije bliskog istoka". degenerik.

U 'zlatno doba bloga', na ovo što si rekla bi ti se većina blogera rugala (kao npr. Omegi) - a vidi sada, većina сагласна.
Ne znam da li si se i ti tada rugala.


I ja gotovo da ne verujem onome što čitam .

Kao da sanjam.

Da li su se to otvorile oči mnogima na blogu, ili su ranije samo terali kontru.

Istina neki kao da još uvek ne izvlače krajnje konsekvence.

O nasilju i agresiji koja može biti usmerena prema spolja ili prema unutra.

Sačekaćemo da vidimo kakvi će biti Ameri prema " svojima" onoga trenutka kada im se stane na put, i kada budu naterani da resurse koje trenutno otimaju - kupuju....i plaćaju .

Čini mi se da će tada američki drim postati košmar .

U svakom slučaju maske su već pale.

U pogledu demokratije, slobodnog tržišta, konkurencije , ljudskih prava....

Šta behu - liberalne vrednosti ?

Šta im je ostalo .... Duplo golo.
I poneki naš gaster.

Koji sve gleda i dalje, sanjalačkim očima desetogodišnjaka.



bauer. bauer. 06:41 01.02.2019

Re: Fake news

I ja gotovo da ne verujem onome što čitam .

Kao da sanjam.

Da li su se to otvorile oči mnogima na blogu, ili su ranije samo terali kontru.

Istina neki kao da još uvek ne izvlače krajnje konsekvence.

O nasilju i agresiji koja može biti usmerena prema spolja ili prema unutra.

Sačekaćemo da vidimo kakvi će biti Ameri prema " svojima" onoga trenutka kada im se stane na put, i kada budu naterani da resurse koje trenutno otimaju - kupuju....i plaćaju .

Čini mi se da će tada američki drim postati košmar .

U svakom slučaju maske su već pale.

U pogledu demokratije, slobodnog tržišta, konkurencije , ljudskih prava....

Šta behu - liberalne vrednosti ?

Šta im je ostalo .... Duplo golo.
I poneki naš gaster.

Koji sve gleda i dalje, sanjalačkim očima desetogodišnjaka.

Ala ste se raspištoljili, večeras, prosto mi neprijatno da vam kvarim ugođaj.

Samo, ja sam ovakve budalaštine slušao i kada sam bio desetogodišnjak (ima tome poodavno), i ništa se još nije promenilo. Mislim da je trebalo zablude odavno da prestanete da brojite... da parafraziram pesnika.
anonymous anonymous 06:54 01.02.2019

Re: Fake news

bauer.


Ala ste se raspištoljili, večeras, prosto mi neprijatno da vam kvarim ugođaj.

Samo, ja sam ovakve budalaštine slušao i kada sam bio desetogodišnjak (ima tome poodavno), i ništa se još nije promenilo. Mislim da je trebalo zablude odavno da prestanete da brojite... da parafraziram pesnika.


Nije se promenilo to da je svakom onom ko živi u USA između ostalog standard zasnovan i na hiljadama ubijenih od kojih se otelo mnogo toga.

Čak i mogućnost - da samo sanjaju.

Kanibalski poredak .
gedza.73 gedza.73 11:57 01.02.2019

Re: Fake news

BebaOdLonchara
kako da objasni sebi da mu je zemlja ustvari dželat nad dželatima koji ne poštuje nijedan međunarodni zakon, otima i ubija gde stigne i koga stigne samo zarad koristi, pravi prevrate i sunovrate čitavih regiona po svetu,

Ceo ti je komentar za ne prigovoriti.

ali kad je bilo drugačije? Kakvo je bilo Rimsko carstvo? pa opet današnja civilizacija počiva velikim delom baš na svemu onome što su donela njihova osvajanja.

za pet vekova možda će USA da se raspadne ali na osnovama njihovih vojnih tehnologija nauka će se verovatno dalje razvijati.

Ono što su Alselone i Maksa napisali, kako sam ja shvatio, imaš odnos dobrog-lošeg u par velikih imperija. Kakvi god bili zapadnjaci za nijansu imaju više dobrog (praktično upotrebljivog?) u odnosu na ove druge.

Kakvi su bili Sovjeti u periodu svoje vladavine nad delom Evrope? Kinezi su dosta zatvoreno (kolektivno) društvo koje se prilagodilo na mutant kapitalizam-komunizam sistem da bi se mi tek tako opredelili za njihov recept.

Meni su dobar primer održivosti jednog ili drugog načina razmišljanja Severna i Južna Koreja (isti narod podeljen na dva dela... jedni uz Amerikance drugi uz Ruse i Kineze).



Ko uopšte zna vođe Južne Koreje?

sve dok u ponudi ne bude opcija svi trčimo po livadama držeći se za ruke a da neke svinje ne budu jednakije od drugih izbor je sužen.
freehand freehand 12:17 01.02.2019

Re: Fake news

da bi se mi tek tako opredelili za njihov recept.

Ovo je verovatno suština dobrog dela ovdašnjeg komentarisanja. A pitanje je sasvim nešto drugo: imaju li ONI pravo da se opredele za SVOJ recept, Venecuelanci za SVOJ a mi za SVOJ kaka god da je?
Ili se zalažemo za važenje teorija ograničenog suvereniteta koja je prilično jeftino pripisvana Sovjetima ali niakd realno nije postojala sem kao konstanta u američkoj praksi međunarodnih odnosa.


P.S.
A card stunt honoring Park Chung-hee at on South Korea's Armed Forces Day in 1973.



Park Chung-hee - nijeloše proguglati ovo ime. A kad se samo malo dublje zagrebe pojavi se i odnos američkih prijatelja prema saveznicima još od '45, na stranu što postoje ozbiljni poznavaoci (sa zapada) koji su južnokrejsku diktaturu smatrali gorom od severnokorejske i to do ne tako davnih dana.
gedza.73 gedza.73 12:41 01.02.2019

Re: Fake news

A pitanje je sasvim nešto drugo: imaju li ONI pravo da se opredele za SVOJ recept, Venecuelanci za SVOJ a mi za SVOJ kaka god da je?

teorijski da. u praksi to skoro nikad ne funkcioniše. u nekom paralelnom univerzumu možda Venecela nameće svoj način života Amerikancima.

Park Chung-hee - nijeloše proguglati ovo ime.

jesam. taj period deluje kao promene u društvu koje bira pravac. lepo bi bilo da se svi jednog jutra probude kao dobri, radni, predani ljudi koji poštuju svoje komšije i okolinu ali se to retko desi samo od sebe.

koji su južnokrejsku diktaturu smatrali gorom od severnokorejske i to do ne tako davnih dana.

put ka napred, ka nazad i u mestu. guraj napred, padni, polomi se, ustani. samo ne stoj i ne beži nazad kad je gusto.

'ne tako davni dani' su u Južnoj Koreji prošlost (što ne znači da u budućnosti neće doći do neke rotacije), Severna Koreja ih živi decenijama.
prvi imaju podršku, kakve god da je i kakve god zamerke imali, Jenkija, druge podržavaju Sovjeti i Kinezi.


freehand freehand 12:49 01.02.2019

Re: Fake news

u nekom paralelnom univerzumu možda Venecela nameće svoj način života Amerikancima.

Standardno i ne zaslužuje komentar sem, možda, da Amerikanci nikom ne namežu svoj način života nego taj način održavaju pljačkajući te druge kojima pričaju o svom načinu života..
druge podržavaju Sovjeti i Kinezi.

Sovjeti ne postoje. Toliko samo.
gedza.73 gedza.73 12:56 01.02.2019

Re: Fake news

Amerikanci nikom ne namežu svoj način života nego taj način održavaju pljačkajući te druge kojima pričaju o svom načinu života..

ti nisi razumeo moj deo o paralelnoj stvarnosti. Kad bi bili u prilici Venecuela, Kuba, Bolivija bi pljačkali AMeriku. I Srbija bi kad bi mogla.
Cela svetska ekonomija i civilizacija počivaju na pljačkanju, ratovima i gramzivosti. i kako ćemo ti i ja to da promenimo?

Sovjeti ne postoje. Toliko samo.

ajde menjam 'Sovjeti' u 'Moskva'.

sovjeti i Kinezi su stajali iza Sevrne Koreje tokom postojanja SSSR-a, danas Moskva, ako me ne vara neko periferno čitanje, održava odnose sa S. Korejom najverovatnije kopirajući ponašanje Amerikanaca po Panamama, Afganistanima...

edit
namestio sam ti zicer za poentiranje u komentaru. da vidim dal' ćeš da ga pronađeš.
vcucko vcucko 13:33 01.02.2019

Re: Fake news

gedza.73

Kad bi bili u prilici Venecuela, Kuba, Bolivija bi pljačkali AMeriku. I Srbija bi kad bi mogla.
Cela svetska ekonomija i civilizacija počivaju na pljačkanju, ratovima i gramzivosti. i kako ćemo ti i ja to da promenimo?


To je jedna priča. Beslovesno trubiti o Americi i zapadu uopšte kao o svetioniku demokratije i pravde u odnosu na tzv. azijatske despotije (kako mnogi čine, i ovde) je nešto sasvim drugo.
Mi možda ne možemo mnogo da promenimo, ali to valjda ne znači da treba da aminujemo. To bi bilo kao, recimo... sigurno znaš nekog glavonju koji je na nepošten način stekao imetak i moć. I onda ti odeš kod glavonje, zatražiš/nečim kupiš zaštitu pa tako zaštićen odeš do komšije, utamaniš ga i otmeš mu kuću i ženu (ako je čemu)? Neće biti da tako misliš.

gedza.73

Moskva, ako me ne vara neko periferno čitanje, održava odnose sa S. Korejom najverovatnije kopirajući ponašanje Amerikanaca po Panamama, Afganistanima...


Moskva sa Severnom Korejom ima mislim 10-20 (ako i toliko) km granice, tamo jugozapadno od Vladivostoka. U skladu s tim ima i veze sa Kimom i društvom. SK je potpuno u kineskoj sferi, ne ruskoj. Do SK, vozom ili avionom, vizno i uopšte, možeš samo preko Kine. Kina je, ne SSSR, zajedno sa SK ratovala protiv JK i Amerike. I to otprilike u epohi u kojoj su Kina i SSSR umalo zaratili (jako ozbiljno bilo).
Ovo čisto faktografije radi.
gedza.73 gedza.73 19:28 01.02.2019

Re: Fake news

vcucko
To bi bilo kao, recimo... sigurno znaš nekog glavonju koji je na nepošten način stekao imetak i moć. I onda ti odeš kod glavonje, zatražiš/nečim kupiš zaštitu pa tako zaštićen odeš do komšije, utamaniš ga i otmeš mu kuću i ženu (ako je čemu)? Neće biti da tako misliš.


neće biti.
al' neko drugi možda hoće.
s tim što se u devedeset devet slučajeva desi da je taj komšija nasilnik, siledžija, kockar, neradnik, lopov koji maltretira, bije, prisiljava na prosjačenje ukućane pa čak i ukućani osete olakšanje kad ga neko utamani pa i nek uzme deo imanja, samo kad su se oni oslobodili ludaka. još ako imaju malo više slobode progutaju i to što rade za nepoštenog glavonju.

eto na primer da nisu Amerikanci imali interes na Kosovu, i da je bilo jedan na jedan men' se čini da bi naše jedinice obrisale Albance što bi bila junačka pobeda i odbrana naših vekovnih ognjišta a ovako je sve to isto samo pričaju Albanci (onako ugrubo rečeno) kako su odbranili svoja vekovna ognjišta

Kina je, ne SSSR, zajedno sa SK ratovala protiv JK i Amerike.

čisto sumnjam da u vreme blokovske podele SSSR nije imala umešane prste.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:35 02.02.2019

Re: Fake news

Ceo ti je komentar za ne prigovoriti.

ali kad je bilo drugačije? Kakvo je bilo Rimsko carstvo? pa opet današnja civilizacija počiva velikim delom baš na svemu onome što su donela njihova osvajanja.

nikad, to je jasno. kao što za napredak medicine možemo da zahvalimo amerima i nemcima-fašistima koji su tamo pronašli "svoj mir". poenta mog komentara je odgovor na "na pamet im ne pada da se presaberu po pitanju dobra i zla", misli se na običan američki narod. svaki amer ima zastavu ili na radnom stolu ili ispred kuće. njima je u kodu ubeležen taj patriotizam i to kako je sve što rade ispravno. mali broj intelektualaca zna u kakvoj zemlji živi. lično znam umetnika koji je toliko bio osramoćen što je amerikanac (u vreme W. Buša), da je prešao da živi u Berlin, i odbijao da govori engleski, ali takvih je jako malo. no želim da skrenem pažnju do koje mere je teško priznati sebi da je tvoj tako brižno negovan patriotizam baziran na lažnim vestima i lažnoj stvarnosti, koja je više nego užasna, i to od samog početka tako vešto iskreirana. veliki su to lomovi i mnoooogo je lakše živeti u iluziji. koliko žena je čulo da ih muž vara, ali odbijaju da prihvate? tako im je lakše, ne prolaze kroz razvod, svađe i velike lomove u životu.
to sam htela reći.

za dušebrižnike koji me porede sa omegom, ja ne govorim od teorijama zavere i iluminatima, već o realnim stvarima koje možete da pogledate na wikipediji a preporučujem i knjigu na osnovu koje je oliver stoun napravio odličan serijal "untold history of usa". kad si mali i kada te ne interesuje i voliš da veruješ da je svet dobar, onda progutaš demokratiju u vidu liberalnog kapitalizma. većina se zagrcne, neki se i udave.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:42 02.02.2019

Re: Fake news

eto na primer da nisu Amerikanci imali interes na Kosovu, i da je bilo jedan na jedan men' se čini da bi naše jedinice obrisale Albance što bi bila junačka pobeda i odbrana naših vekovnih ognjišta a ovako je sve to isto samo pričaju Albanci (onako ugrubo rečeno) kako su odbranili svoja vekovna ognjišta

pa zar nije bila priča da su ameri prvo nama ponudili da naprave bazu, u užem delu srbije, pa je kao sloba odbio, pa su mu rekli ok, brale, sad ćeš da izgubiš i kosovo, jer ćemo tamo bazu da pravimo. ili sam sanjala? liči kao da mi se taj najtmer obistinio.
Bili Piton Bili Piton 15:38 02.02.2019

Re: Fake news

BebaOdLonchara

pa zar nije bila priča da su ameri prvo nama ponudili da naprave bazu, u užem delu srbije, pa je kao sloba odbio



Nisam ovo znao ali toliko je paradigmatično za sve što nam se dešava da prosto boli.
freehand freehand 16:06 02.02.2019

Re: Fake news

no želim da skrenem pažnju do koje mere je teško priznati sebi da je tvoj tako brižno negovan patriotizam baziran na lažnim vestima i lažnoj stvarnosti, koja je više nego užasna, i to od samog početka tako vešto iskreirana.

Utoliko je interesantnije da isti oni koji Evroatlantizam i SAD uzdižu u nebesa po svim parametrima o patriotizmu ovde govore kao o društvenom kanceru i retrogradnom osećaju koji je protiv svega što čini savremenost i civilizovanost.
Ludilo.
pa zar nije bila priča da su ameri prvo nama ponudili da naprave bazu, u užem delu srbije, pa je kao sloba odbio, pa su mu rekli ok, brale, sad ćeš da izgubiš i kosovo, jer ćemo tamo bazu da pravimo. ili sam sanjala? liči kao da mi se taj najtmer obistinio.

Bez veze je ta priča, to se nikad nije dogodilo. Amerima je od početka, od '45 cilj bio da unište Jugoslaviju i da unište socijalizam. U Rambujeu se desila čuvena epizoda gde Milošević od Kristofera traži da mu na čistom listu napiše spisak uslova za prijateljstvo između SAD i Jugoslavije, na šta ovaj iznenađen sa smeškom kaže - "Pa ne postoji nikakav konačni spisak".
Tri godine kasnije u Rambujeu Milutinović po Miloševićevom nalogu nudi Medlin Olbrajt da Srbija uđe u NATO. Videli smo odgovor.
milisav68 milisav68 17:38 02.02.2019

Re: Fake news

Amerima je od početka, od '45 cilj bio da unište Jugoslaviju

During the 1950s Yugoslavia was supplied with both WW2 surplus and new military equipment from the United States for use by the Yugoslav armed forces.
Of the 3,000 US trucks provided between 1952 and 1958 the majority were GMC CCKW-352 and -353 trucks (these were later fitted with local bodywork). Armour included examples of the M8 Greyhound Armoured Car, M3 Half-Track, White M3A1 Scout Car, M3A3/M3A5 Stuart Light Tank, M18 Hellcat 76 mm and M36-series 'Jackson' 90 mm Gun Motor Carriages and the M7/M7B2 Priest 105 mm Howitzer Motor Carriage. Furthermore, 630 Sherman M4-series (including M32, M32B1 and M74 Tank Recovery Vehicles) and 300 M47 Patton Medium Tanks were supplied. Other vehicles included IHC M5 13-ton and M4 18-ton High-Speed Tractors, and Pacific M26 armoured tank transporters.
In due course it was superseded by Soviet and indigenous material. Although it was thought that by the late 1980s the WW- II era equipment had been taken out of service, many of them could be seen on television and in newspapers when the Yugoslav conflict raged in the early 1990s.


link
vcucko vcucko 08:30 03.02.2019

Re: Fake news

gedza.73


neće biti.
al' neko drugi možda hoće.
s tim što se u devedeset devet slučajeva desi da je taj komšija nasilnik, siledžija, kockar, neradnik, lopov koji maltretira, bije, prisiljava na prosjačenje ukućane pa čak i ukućani osete olakšanje kad ga neko utamani pa i nek uzme deo imanja, samo kad su se oni oslobodili ludaka. još ako imaju malo više slobode progutaju i to što rade za nepoštenog glavonju.


čisto sumnjam da u vreme blokovske podele SSSR nije imala umešane prste.

Ovo prvo iskreno nisam razumeo.

Ako je 99% komšija takvo, onda jbg. Ako je tako, nema dovoljno loše vlasti kakvu taj narod zaslužuje. Ako si to mislio da kažeš. Takav narod je dobar samo kao sirovinska baza za industriju sapuna (samo razrađujem tvoju misao, ponavljam i iskreno priznajem da nisam dopro do dubine iste).
U svakom slučaju, (opet) neće biti da smatraš svojim pravom da o tome sudiš i presuđuješ i svoje presude sprovodiš. Ili ipak hoće?

Ovo drugo je savršen primer neznanja stečenog dugim praćenjem SE/CNN/dodaj sam. Hipotetički, Koba da se umešao u korejski rat verovatno bi ušao zajedno sa Mekarturom, on je pred kraj malo skrenuo po pitanju unutrašnje kadrovske politike, ali spolja je uvek bio (i previše) pragmatični oportunista. Par godina kasnije, kad je ustoličen Ukrajinac koji je u UN mlatio cipelom, minuti su delili od sovjetsko-kineskog rata. Početna naređenja su već bila izdata.
Pročitaj malo, ima da se nađe.
vcucko vcucko 08:35 03.02.2019

Re: Fake news

milisav68
Amerima je od početka, od '45 cilj bio da unište Jugoslaviju

During the 1950s Yugoslavia was supplied with both WW2 surplus and new military equipment from the United States for use by the Yugoslav armed forces.
Of the 3,000 US trucks provided between 1952 and 1958 the majority were GMC CCKW-352 and -353 trucks (these were later fitted with local bodywork). Armour included examples of the M8 Greyhound Armoured Car, M3 Half-Track, White M3A1 Scout Car, M3A3/M3A5 Stuart Light Tank, M18 Hellcat 76 mm and M36-series 'Jackson' 90 mm Gun Motor Carriages and the M7/M7B2 Priest 105 mm Howitzer Motor Carriage. Furthermore, 630 Sherman M4-series (including M32, M32B1 and M74 Tank Recovery Vehicles) and 300 M47 Patton Medium Tanks were supplied. Other vehicles included IHC M5 13-ton and M4 18-ton High-Speed Tractors, and Pacific M26 armoured tank transporters.
In due course it was superseded by Soviet and indigenous material. Although it was thought that by the late 1980s the WW- II era equipment had been taken out of service, many of them could be seen on television and in newspapers when the Yugoslav conflict raged in the early 1990s.


link

Sve što si citirao odnosi se na Jugoslaviju. Od Vardara pa do Triglava (od Đerdapa pa do Jadrana...). Pod jasno određenim uslovima.
Nikad i ni pod kakvim uslovima na Srbiju.
AD 2019., još uvek kad se kaže "naša zemlja" vi mislite na Jugu. Nema tu leba, nema...
milisav68 milisav68 09:12 03.02.2019

Re: Fake news

vcucko

Sve što si citirao odnosi se na Jugoslaviju. Od Vardara pa do Triglava (od Đerdapa pa do Jadrana...). Pod jasno određenim uslovima.
Nikad i ni pod kakvim uslovima na Srbiju.
AD 2019., još uvek kad se kaže "naša zemlja" vi mislite na Jugu. Nema tu leba, nema...



To si ti nešto ukoso pročitao.
vcucko vcucko 11:36 03.02.2019

Re: Fake news

milisav68
vcucko

Sve što si citirao odnosi se na Jugoslaviju. Od Vardara pa do Triglava (od Đerdapa pa do Jadrana...). Pod jasno određenim uslovima.
Nikad i ni pod kakvim uslovima na Srbiju.
AD 2019., još uvek kad se kaže "naša zemlja" vi mislite na Jugu. Nema tu leba, nema...



To si ti nešto ukoso pročitao.

Aman pejstovao si tekst koji govori o 50-im godinama prošlog veka i šta je bilo dalje do ranih 90-ih. Znači tekst koji govori o Jugoslaviji. Ne o Srbiji. To je potpuno druga situacija.
freehand freehand 11:45 03.02.2019

Re: Fake news

vcucko
milisav68
vcucko

Sve što si citirao odnosi se na Jugoslaviju. Od Vardara pa do Triglava (od Đerdapa pa do Jadrana...). Pod jasno određenim uslovima.
Nikad i ni pod kakvim uslovima na Srbiju.
AD 2019., još uvek kad se kaže "naša zemlja" vi mislite na Jugu. Nema tu leba, nema...



To si ti nešto ukoso pročitao.

Aman pejstovao si tekst koji govori o 50-im godinama prošlog veka i šta je bilo dalje do ranih 90-ih. Znači tekst koji govori o Jugoslaviji. Ne o Srbiji. To je potpuno druga situacija.

I što samo po sebi nema veze sa nim na šta se odnosilo. Jer postoje strateški ciljevi i magistralni tokovi, a dok se ti strateški ciljevi ne ostvare postoje i taktičke deonice u kojimase povlače potezi koji nisu nužno potpuno u skladu.
Nego nema smisla trošiti argumente protiv jeftinog poentiranja.
milisav68 milisav68 13:08 03.02.2019

Re: Fake news

vcucko

Aman pejstovao si tekst koji govori o 50-im godinama prošlog veka i šta je bilo dalje do ranih 90-ih. Znači tekst koji govori o Jugoslaviji. Ne o Srbiji. To je potpuno druga situacija.

Ne znam koji vam je đavo, a lepo piše:
Amerima je od početka, od '45 cilj bio da unište Jugoslaviju

I na to se odnosilo to što sam pejstovo, nisam hteo da pominjem i Trumanova jaja, da ne pocrkamo od gladi zbog genijalnih rukovodioca.

Kasnije, devedesetih, Ameri su bili relativno po strani, zauzeti Irakom i Kuvajtom.

I nije tačno da nismo dobijali ponude, samo što su generali u Beogradu sve odbijali, a političari oko Miloševića nisu smeli da pomenu da je svaka sledeća ponuda samo gora, pa su se slupali kao pijani kockari.

U Rambujeu su mogli da ponude apsolutnu kapitulaciju, i da ih svi na red jebu u dupe - bilo je kasno, jer su pripreme za napad bile uveliko u toku, a zbog krize u NATO smo im legli ko dupe na nošu.

Zato smo danas pod tihom okupacijom, razjebani u svakom pogledu, uključujući i ove proteste, gde ne mogu da se dogovore ni šta hoće kad (ako) smene Vučića.
vcucko vcucko 14:52 03.02.2019

Re: Fake news

milisav68
vcucko

Aman pejstovao si tekst koji govori o 50-im godinama prošlog veka i šta je bilo dalje do ranih 90-ih. Znači tekst koji govori o Jugoslaviji. Ne o Srbiji. To je potpuno druga situacija.

Ne znam koji vam je đavo, a lepo piše:
Amerima je od početka, od '45 cilj bio da unište Jugoslaviju

I na to se odnosilo to što sam pejstovo, nisam hteo da pominjem i Trumanova jaja, da ne pocrkamo od gladi zbog genijalnih rukovodioca.

Kasnije, devedesetih, Ameri su bili relativno po strani, zauzeti Irakom i Kuvajtom.

I nije tačno da nismo dobijali ponude, samo što su generali u Beogradu sve odbijali, a političari oko Miloševića nisu smeli da pomenu da je svaka sledeća ponuda samo gora, pa su se slupali kao pijani kockari.

U Rambujeu su mogli da ponude apsolutnu kapitulaciju, i da ih svi na red jebu u dupe - bilo je kasno, jer su pripreme za napad bile uveliko u toku, a zbog krize u NATO smo im legli ko dupe na nošu.

Zato smo danas pod tihom okupacijom, razjebani u svakom pogledu, uključujući i ove proteste, gde ne mogu da se dogovore ni šta hoće kad (ako) smene Vučića.

Većina nabrojanog opet je u prošlom vremenu. Neka je i sve tačno, svejedno. Davno bilo.
Prošla baba s kolaći, to pišem na ovaj ili onaj način u svakom drugom upisu ovde Nema više ni za babino, pa nek si stoput njen

Zašto imam utisak da pišemo o veoma sličnim stvarima, a ispada da se ne razumemo?
aureus aureus 16:16 03.02.2019

Re: Fake news

milisav68
uključujući i ove proteste, gde ne mogu da se dogovore ni šta hoće kad (ako) smene Vučića.

Ovo je dobrim dijelom zbog prirode Vučićevog režima: njegova partija je catch-all stranka, oni se zalažu za sve i svašta, već po potrebi, a da nijedna politička ideja ne ostane nezastupljena SNS se pobrinuo tako što je svojoj koaliciji pridodao sve koji su željeli da budu uz državni lonac; pa tako imaš Vuka Draškovića (a znamo šta on priča i govori i o Kosovu i o svemu drugom), umjerenog Ljajića (Bošnjaka i socijaldemokratu), SPS (ljevica i nacionalizam), hrpu rusofilskih strančica, stranku penzionera...

Aj' ti to ruši. Čak i da izneseš neku novu političku ideju, već se pokazalo da ne postoji ideja koju grupa na vlasti nije u stanju da ukrade i prisvoji.
Da sad dođe neka šašava opoziciona stranka i počne se zalagati za legalizaciju marihuane i da ankete pokažu da ta ideja ima veliki broj pristalica - neko na vlasti bi rekao: "I mi se zalažemo za legalizaciju marihuane."

Srbija je, međutim, već bila u sličnoj situaciji.
Opozicija je tokom devedesetih imala problem koji u mnogome podsjeća na današnji. Milošević se dosjetio da može istovremeno da bude i socijalista (komunista) i nacionalni lider, i paf - ta dosjetka mu je pomogla da poklopi politički prostor. Uz sebe je tako vezao birače koji su za lijevu ideju (a onda to sve pojačao stvaranjem JUL-a), a takvih je mnogo bilo, a isto tako je vezao one koji vole kad se lupi šakom o sto (a onda i to pojačao vežući uz sebe one najekstremnije - radikale). Opoziciji je objektivno bilo teško na čisto ideološkom planu da se izbori za neki prostor, a dodatno je bila na mukama radom DB-a, kao i zbog ratnih okolnosti i svakojakog ludila. Nikad nije bilo jasno protiv čega je tačno - zato što je sam režim bio složen.
Tada je, međutim, bilo par stvari na koje je moglo da se igra: zemlja pod izolacijom i vladar bez podrške na Zapadu (i ne samo na Zapadu). Ljudima je režim bio izašao na nos, a nisu više mogli da se pretvaraju da ne vide koliko je loša situacija u svemu, a naročito u ekonomiji.
I mada je opozicija bila prirodno raznovrsna, mogla se naći u zajedničkoj ideji: "rušimo ga jer nas je upropastio, želimo da ponovo budemo dio svijeta, nećemo više ratove, sankcije i ostale katastrofe".

Danas nema tog. Zemlja nije izolavana, a i vladara primaju svuda, čak i na Zapadu. Manje je važno što to nisu prijemi na posebno visokom nivou - primaju ga, nije ni pod kakvim sankcijama, a nisu ni građani.
Tu stvari stoje normalnije.

Šta nije normalno? Prije svega, način na koji se obavlja vlast, ali i mnogo toga drugog. Nije normalan neprijateljski odnos prema opoziciji, nije normalan parlament u kojem vlast predlaže zakone a onda suzbije debatu tako što sama podnese još 300 amandmana, nisu normalni mediji gdje jedan predsjednički kandidat ima 92% vremena a 10 drugih ima 8%, nisu normalne emisije gdje ne možeš da dođeš do riječi od vlasti koja napada opoziciju kao da ova troši budžet a ne vlast, nije normalno da predsjednik zemlje izigrava portparola svakog organa i saopštava detalje iz policijskih istraga, nije normalno da ne smiješ biti protiv vlasti a da te tabloidi ne iznabijaju i ocrne; i generalno, nije normalno da se može toliko dugo i u tom obimu lagati baš o svemu...Djeluje mi da jedan dio funkcionera nije normalan čak ni u bukvalnom smislu.
freehand freehand 17:13 03.02.2019

Re: Fake news

Ovo je dobrim dijelom zbog prirode Vučićevog režima: njegova partija je catch-all stranka, oni se zalažu za sve i svašta, već po potrebi, a da nijedna politička ideja ne ostane nezastupljena SNS se pobrinuo tako što je svojoj koaliciji pridodao sve koji su željeli da budu uz državni lonac; pa tako imaš Vuka Draškovića (a znamo šta on priča i govori i o Kosovu i o svemu drugom), umjerenog Ljajića (Bošnjaka i socijaldemokratu), SPS (ljevica i nacionalizam), hrpu rusofilskih strančica, stranku penzionera...

Ovo je prvenstveno zbog toga što "opozicija" ne postoji kao jedinstvena i koherentna organizacija, već je u pitanju konglomerat raznorodnih stranaka i pkreta razbacanih po čitavom politčkom spektru, a onda još i neformalnih grupa, i pojedinaca kao možda najbrojnije grupe.
Šta ih vezuje? Prvo, borba da se u javni prostor vrati istina kao prva i najveća žrtva vučićizma; onda demokratija sa svime što ona podrazumeva - fer, poštene i slobodne izbore, vlasdavinu prava, sve građanske slobode a što je sve izgađeno i onda posrano od strane falange na vlasti.
Nije to teško skapirati, samo kad čovek ima zrno soli u glavi i nije ostrašćeni palamuder.
Inače vrlo dobra analza, Aureus, 4+ (ako mi je dozvoljeno da ocenjuem na osnovu ličnih utisaka i procene).
milisav68 milisav68 19:54 03.02.2019

Re: Fake news

aureus
Aj' ti to ruši.

Pa ništa onda, da ne razmišljamo svojom glavom, nego da čekamo Vučićeve poteze, pa da tek onda reagujemo.
Srbija je, međutim, već bila u sličnoj situaciji.

Greška broj 2, otad je prošlo 30 godina, i protesti i opozicija su zaglavljeni u tom vremenu.
Šta nije normalno? Prije svega, način na koji se obavlja vlast, ali i mnogo toga drugog. Nije normalan neprijateljski odnos prema opoziciji, nije normalan parlament u kojem vlast predlaže zakone a onda suzbije debatu tako što sama podnese još 300 amandmana, nisu normalni mediji gdje jedan predsjednički kandidat ima 92% vremena a 10 drugih ima 8%,

Pa se čekalo 6 godina da se krene sa protestima, a u međuvremenu se uredno primale poslaničke plate.

Još nešto što gde se uporno greši, a to je omalovažavanje Vučićevih glasača i botova, odnosno obraćanje pogrešnoj ciljnoj grupi, jer to nije isti skup.

I za kraj nagradno pitanje - Zašto je Đinđiću uspelo da primakne (izjednači) broj glasova Koštunice i Miloševića?

aureus aureus 20:16 03.02.2019

Re: Fake news

milisav68

Srbija je, međutim, već bila u sličnoj situaciji.

Greška broj 2, otad je prošlo 30 godina, i protesti i opozicija su zaglavljeni u tom vremenu.

Kakva greška? Analiziram političku scenu, pravim neke paralele, uočavam neke razlike - ne vodim proteste.
I kojih 30 godina?

Zbilja, Milisave...

A što se tiče šest godina i čekanja, ne znam šta bih ti rek'o.
Znaš i sam da je jako dugo trajala nekakva razočaranost žutima. Ljudi su se prepustili razočaranosti, i malo po malo - Vučić sve poklopio. I drma li drma. Čak i kad je sve poklopio - mnogi su izmoreni od razočaranosti zaspali (od umora čovjek zaspe) i ne bude se ni na Vučićevo drmanje.

Stvar je i do biračkog tijela, ne samo do političara.

Naravno, ovim što su za Vučića je valjda dobro. Njima Vučićevo drmanje pomaže da lakše zaspu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana