Budućnost| Kultura| Moj grad| Muzika| Porodica

Da li je Žandarmerija srpska?

Srđan Fuchs RSS / 17.03.2019. u 10:52

29543030_1665345530223967_616300278667503298_n.jpg?_nc_cat=101&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent.fbeg1-1.fna&oh=0d3106d5a2c3d90db76247dd78f05bf1&oe=5D177DD9Juče smo izašli na stopetogodišnjicu FK Vojvodine, malo pankerica zvuka, zvuk koji definiše urbani NS. Fino se proveli, svirali gradski ska pank bendovi, pivo bilo po simboličnim cenama, a sav prihod od pića uplaćen je u humanitarne svrhe. Navijači FK Vojvodine su jedini u zemlji koji su uspeli da očiste tribinu od neonacizma, i jedini su čiju idejnu platformu ne čine neonacizam, neofašizam, neočetništvo; već više neka slobodna interpretacija anarhosocijalističkih ideja. Identifikuju se sa idealima globalne Antife. FK Vojvodina, kao i mnoge druge institucije u zemlji  (da počnem od Jevrejske opštine Beograd a završim u foajeima Vlade - nedavna nasilna preprodaja hotela "Šumadija", momci u fantomkama koji uteruju prodaju, a glavni kupac, prema BIRN-u ni manje ni više nego penzionisani kadar SDB-a i otac ministra Stefanovića), pati od institucionalnog vučićitisa, iako većinu članstva kluba čine korektni ljudi. 


 532077_d18uiakwsaam8uk.png-large_ls.jpg

Павле Цвејић, најмлађи политички затвореник у Србији 


Kada smo izašli sa koncerta i zaustavili se na zidiću ispred zgrade na Лиману Републици, na vops i vujspru pred spavanjac, slučajno smo otvorili neku poruku, samo da bismo saznali da Žandarmerija mlati naše sunarodnike u Beogradu.

 Sada, neću ulaziti u razjašnjavanja sa botovima institucionalnog vučićitisa i dokazivanja sa nedokaznim tipovima s leve i desne strane društvene lepeze -  nebitno da li su Tonci od Pančeva ili Zilotisi od Tasosa - δημοκρατία treba i Σπάρτα-u i Αθήνα-u; ono što mene interesuje kao građanina Republike Srbije je da pitam svoje prijatelje u oficirskom kadru Žandarmerije:

"Господо, за кога ви радите? Кога ви штитите? За 37 хиљада динара и бенефицирани радни стаж? Штитите  фантомке и поткрадање рођене земље?! Уништавање некретнина за које су вам дедови и очеви крваво и знојно ратовали и радили да би створили! Продају државне/народне земље прве класе обрадивости и плодности некаквим крезубим опскурним фигурама са Блиског Истока по бедним ценама? Урбицид - уништавање градова и природе? Затрпавање Србије смећем, претварање меморијала Холокауста у шопинг-центре? Тукли сте пендрецима и развлачили јуче жене и децу по ходницима ТВ Београд. Срамота, господо, ви нисте достојни да носите официрске еполете и грб државе Србијe на својим грудима."

 



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shone shone 11:43 17.03.2019

.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:18 17.03.2019

Re: .



To, taj rad.
highshalfbooze highshalfbooze 12:33 17.03.2019

Па зар ти не знаш?

Да су органи принуде сочињени од Косовара.
А они су на Косову радили и урадили Ђуро - шта?

Господо, за кога ви радите? Кога ви штитите? За 37 хиљада динара и бенефицирани радни стаж? Штитите фантомке и поткрадање рођене земље?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:19 17.03.2019

Re: Па зар ти не знаш?

Тројке?
highshalfbooze highshalfbooze 21:20 19.03.2019

Re: Па зар ти не знаш?

Тројке?


Punili su hladnjače, to su radili. Komšija koji je ceo život živeo pored onih koje je trpao u hladnjače. Pa neki ostali nekim čudom živi da svedoče.
E, takvi su došli ovde da budu plavci.
tasadebeli tasadebeli 12:59 17.03.2019

Кажу искусни...

Боље бод у гостима него три бода код куће.

Данас гостујемо Воши. надам се да јој нећемо приуштити никакав рођендански поклон.

А баш би нам добро дошла та данашња три бода из српске Атене, Неопланте, па да претекнемо коначно на табели распале гробаре.

Годинама су ми говорили да је најстарији фудбалски клуб у Србији ФК БАСК са Цареве ћуприје, Београд, основан 1903. године.

А онда сам изненада, стицајем чудних околности и следом невероватних историјских догађаја, схватио да је и Војводина ипак Србија, па сам тако тек око своје 30. године живота научио да је ипак ФК Бачка Суботица најстарији фудбалски клуб у Србији јер је основан 1901. године.

Човек се учи док је жив.

'Ај, срећан вам рођендан... Само честитка, без поклона.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:31 17.03.2019

Re: Кажу искусни...

Не знам одакле је дошао фузбал на Чуку, а у Бачку са студентаријом - из Прага! Боје Војводине су боје ФК Спарте из Прага!

(Не обраћам се бандоглавом, зилотском Спартанцу у теби, али хтео сам са професором да поделим да се Филип пласирао на окружно [ниво испод републичког] из српског, и да је био испред свих у својој генерацији [на нивоу своје школе]; успех је већи тим пре јер се није спремао нимало! Најбољи је у својој генерацији и из матиша и из српског! Како сам радостан што сам донео одлуку да одраста овде а не у Јудеји... Ипак нисмо сви за сва поднебља. Сада ћемо се спремати за окружно па онда у БГ, да изујемо вас килаве Београђане! Ево га сада, са другаром (аустро-чешко-јеврејско-мађарски Срби разваљују! Пази, Воша гази! )
tasadebeli tasadebeli 20:25 17.03.2019

Re: Кажу искусни...

Srđan Fuchs

Не знам одакле је дошао фузбал на Чуку, а у Бачку са студентаријом - из Прага! Боје Војводине су боје ФК Спарте из Прага!



Да, знам то за фудбал и студентарију из Прага и соколске слетове. ( "А Чехињице приступачнееее!!!" )

Тад се још увек широко веровало у пансловенску идеју (отуд и ти соколски, спортски слетови да се омладина различитих словенских народа што више зближи и упозна), а идеја стварања Југославије је требало да буде прва степеница у томе...

Бат, хебига... Нисмо питали империје и остале центре моћи за дозволу. И ето како се завршило... Нема везе, биће још прилика...

Елем, Мислим да је и Хајдук из Сплита основан (барем идејно) у Прагу, па идеја донета у Вело мисто.







али хтео сам са професором да поделим да се Филип пласирао на окружно [ниво испод републичког] из српског, и да је био испред свих у својој генерацији [на нивоу своје школе];



Уз честитку, велику честитку, само да проверим... Филип је пети разред, је л' тако?

Наравно, зависи од детета до детета, али у петом разреду то њима увек пуно значи за касније самопоуздање.



Ево, имам и ја њих двоје (од троје, трећа нешто болесна, па није изашла) који су се пробили на окружно такмичење из српског.

(Код нас се то окружно назива градско такмичење јер између постоји и општинско такмичење и ти нивои за Бгд. онда иду овако: школско - општинско - градско - државно. Тако да на општинском такмичењу Чукарице, рецимо, учествује 20 основних школа, па они који од могућих 20 бодова освоје најмање 16, иду на градско, тј. окружно.

И знам колико се томе радују пре свега деца, па њихови родитељи, па онда и ми наставници са њима.

И међу шестацима, седмацима и осмацима имам оних који су се пробили на градско, али они су то већ пролазили и претходних година, па онда нема толико баш радости и жеље за доказивањем.

Сада ћемо се спремати за окружно па онда у БГ, да изујемо вас килаве Београђане!


Мораћу ту да те разочарам... Ако је Филип петак.

Петацима и шестацима из српског највиши ниво такмичења је окружно (градско).

На државно првенство у Тршићу после тога иду само 7. и 8. разред. И средњошколци, наравно.

Узгред, има још једно такмичење из српског језика осим овог чија су питања из граматике, језичке културе и правописа.

То друго такмичење је релативно новијег датума, није још увек стигло ни до свог десетог рођендана (граматичко је много старије). Зове се Књижевна олимпијада и ту се 7. и 8. основне и средњошколци такмиче у познавању књижевности, теорије књижевности, књижевних дела и писаца итд. Исто има школски, општински и градски (окружни) ниво, а највиши државни ниво такмичења се одржава у карловачкој гимназији.

Пази, Воша гази!



Каже Лајвскор, 60. минут без голова.





Ови моји су и прошлу текму одиграли без голова... Мислим, која је вероватноћа да на две узастопне утакмице не даш гол? А трећа си екипа по ефикасности у лиги, одмах иза Звезде и Нишлија, а пре Партизана.

Сад ће мали Мудрински у 89. минуту да вам забибери један онако, тек да докаже коме је лојалан

Једино ако се дечко не збуни на коју страну треба да трчи и да да гол, па оплете неки аутогол...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:00 17.03.2019

Re: Кажу искусни...



Наш (женин) деда Дуле мазнуо лепу Чехињицу у том пансловенском валу. Мало је била и швабизирана - ал' то је исто лирична прича српске ширине, мазнуо ју је из [партизанског] логора пре него су их експедитовали из земље 1945. То је одлична вес' да не морамо још да се смарамо за поход на Беге - и овако не знамо шта бисмо од обавеза! А и кампањци смо сви - учимо стихијски и по надахнућу, а не када мора!
tasadebeli tasadebeli 21:14 17.03.2019

Re: Кажу искусни...

Остадох ти дужан за оснивање Чуке...


ZAPIS SA OSNIVANjA ČUKARIČKOG SPORTSKOG KLUBA – ČSK


Na Čukarici, na samom početku Trgovačke ulice, sala kafane „Majdan“ (sada Radnička ulica i prostor preduzeća „Elizo“) bila je pretesna da primi sve one sportske zaljubljenike tog, sada dalekog, a opet upamćenog, 4. jula 1926. godine.


„Prijatelji,

samo malo strpljenja. Sedite, ima mesta za sve. Znam da je sparno, juli je mesec. Čekajte, prvo posao da obavimo, a onda ćemo se osvežiti“, oglasio se Milivoje Jevremović, apotekar ovdašnji, brišući čelo maramicom, vidno uzbuđen.
„Ako ste svi tu, da počnemo. Dajem reč gospodinu Bogdanu Mileusniću, opštinskom kmetu.“

„Poštovane dame i gospodo!
Okupili smo se, danas, sa željom da zajedno napravimo jedan klub, u prvom redu sportski, ali i društvo u kome ćemo se zajedno radovati, prijateljstvo razvijati, i duh svoj snažiti.

Odavno se ukazala potreba da se mi građani Čukarice, organizujemo i svoj Klub imamo. Nova su vremena došla. Sport se sve više širi. U Beogradu je do sada registrovan čak 51 klub, a svi znamo da se ovde lopta šutira još od 1911. I u Košutnjaku je „SOKO“ osnovan. Red je da i mi ovde na Čukarici svoj klub ustanovimo, da imamo gde da se okupimo, da imamo čemu da se radujemo, a i koga da grdimo.
Nije nam dovoljno što Savu i na njoj kupalište imamo, ni što nedeljom na hipodromu trke pratimo, a Boga mi, i otmenog sveta gledamo, nego nam je potrebno da u okviru Kluba, mladež svoju okupimo i vrlinama naučimo.

U lopti smo vični. Ovde među vama su i Mile Stanić, Dragi Đorđević - „Žongler“, Dragi Todorović - „Trajko“ , pa Jova Šarčević, Bata i Iva Stojanović, Dragi Špigl, Sima Pataković, sve sami vrsni igrači “BSK“-a, „Slavije“ i „Sportskog mača“, koji žele da igraju zajedno u jednom klubu, jer su deca sa Čukarice.

Osnivanjem fudbalskog kluba počinjemo od IV razreda, a daće Bog da jednog dana ne samo dospemo do prvog razreda Beogradskog loptačkog saveza, već da utakmice igramo na najvišem državnom rangu“.

„Daće, daće“ – veselo je uzvikivao mladi Aleksandar Petrović, iz milošte zvani „Aca PIkavac“ ne znajući da će upravo on postati najveći fudbaler „Čukaričkog“ i junak slavne pobede nad reprezentacijom Englerske, u Beogradu 1939. godine.

„Živi bili“ – nastavio je g-din Mileusnić posle dugotrajnog aplauza. - „Pored fudbala u okviru Društva treba ustanoviti i druge sportove: laku atletiku, plivanje, gimnastiku...
Naravno, želja nam je i čast da organizujemo za naše mlade hazenu, jer i takvih potreba imamo. Pomoć ćemo tražiti od gospođice Zorice Luković i njenih drugarica.

Da bismo ovo postigli, predlažem da osnujemo dramsku sekciju u okviru društva, koje će svoje predstave izvoditi na radost svih nas, a prihod davati u kasu Društva. Za to imamo mlade i talentovane glumce Svetu Komnenovića, Persidu Samardžić, Vasu Georgijevića – „Begu“, i najmlađeg, Milana Srdoča.

Prvo ime Klubu da damo, ajde, kume, javi se?

Upravu i predsednika da izaberemo...

I blagajnika, da znamo kome prilog da dajemo, da kupimo dresove i cipela...

Kakva će nam biti boja?...

Dušana Popovića za blagajnika, on je strugar i pošten čovek...

Gde ćemo igrati? Kod Mihajlovca ne možemo više a na hipodromu nema stativa.

Prvo stative da kupimo, a onda dresove.

Prvo pivo „Vajfertovo“, a onda sve ostalo!...

„Mir ljudi, mir“, ponovo se oglasio g-din Jevremović „na sve smo mislili“.
Predlažem:

Pošto je klub sa Čukarice, da se zove „Čukarički sportski klub“;
Da mu boje budu crno-bele, jednostavne i elegantne;
Da predsednik bude Miloš Ilić, naš prvi srpski avijatičar i rezervni vazduhoplovni kapetan prve klase
Da za sekretara izaberemo Dušana Žarkovića, gimnazistu i dobrog sportistu, a za blagajnika Dušana Popovića – strugara.

Da članovi upravnog odbora budu: Ljuba Subić – livac, Milivoje Jevremović – apotekar, Nikola Stojanović – student tehnike, Franjo Šmolik – stolar, i ja, Bogdan Mileusnić – opštinski kmet.

Da li se slažete?“

„Slažemo se!“ Zaorilo se salom uz dug aplauz.

„Ako je tako, čujmo našeg prvog predsednika, g-dina Miloša Ilića.“

„PRIJATELjI, BIĆU KRATAK.

- NEKA NAM JE DRUŠTVO SREĆNO I DUGOVEČNO! ŽIVELI!



Први председник нам био Милош Илић, један од првих наших војних пилота школoваних у Француској.

(Мој деда суоснивач и члан управног одбора.)


Шта ћеш, нисмо баш први основани, него смо гледали шта то раде с лоптом ови на Сењаку (БАСК), па их копирали. Некоме фудбалска лопта из Прага, некоме са Сењака...


Али смо зато барем у нечему фудбалски први у овој Србији данас која се полако ослобађа од... Како ти оно кажеш? Национал-марксиста?


Time je ispisana istorija u srpskom fudbalu, jer je Čukarički postao prvi potpuno privatni fudbalski klub u Srbiji, budući da ADOC postaje stoprocentni vlasnik kluba.



Хвала Галету Обрадовићу још једном, требало је заиста имати храбрости да загризе у овако нешто у таквој ситуацији у каквој је тада био клуб и у којој је наш српски фудбал уопштено гледано.... А то може само онај ко стварно воли клуб јер је од детињства везан за њега.
tasadebeli tasadebeli 21:22 17.03.2019

Re: Кажу искусни...

Srđan Fuchs

Наш (женин) деда Дуле мазнуо лепу Чехињицу у том пансловенском валу. Мало је била и швабизирана - ал' то је исто лирична прича српске ширине,


Ма пусти, знаш ли ти шта значи живети с неким ко има немачке крви у себи? То само ми који патимо, знамо...

Ова моја је 1/8 Швабица. Прабаба Ротман била ћерка старог Ротмана из Осијека који је својој жени Српкињи после венчања у цркви свечано изјавио:"Ти си, Мицо, сада мој!"

Сад... Ко је ту постао чији, не знамо још увек. Води се борба кроз векове и поколења. Ево, моја комитска крв се буни сваки дан. Али није, брате, исто ратовати са дезорганозованим разбарушеним Турцима као са систематичним Швабама.
vcucko vcucko 21:25 17.03.2019

Re: Кажу искусни...

Srđan Fuchs
Не знам одакле је дошао фузбал на Чуку, а у Бачку са студентаријом - из Прага! Боје Војводине су боје ФК Спарте из Прага!

(Не обраћам се бандоглавом, зилотском Спартанцу у теби, али хтео сам са професором да поделим да се Филип пласирао на окружно [ниво испод републичког] из српског, и да је био испред свих у својој генерацији [на нивоу своје школе]; успех је већи тим пре јер се није спремао нимало! Најбољи је у својој генерацији и из матиша и из српског! Како сам радостан што сам донео одлуку да одраста овде а не у Јудеји... Ипак нисмо сви за сва поднебља. Сада ћемо се спремати за окружно па онда у БГ, да изујемо вас килаве Београђане! Ево га сада, са другаром (аустро-чешко-јеврејско-мађарски Срби разваљују! Пази, Воша гази! )

Slavije.
FK Vojvodina nosi boje FK Slavije iz Praga. Boja Sparte je trula višnja.
Ako se o fuzbalu radi, znaš koga treba da pitaš (i nemoj da pobrkaš ta dva kluba u Pragu, možeš da popiješ ozbiljne batine).

Za ovo drugo čestitam.
Moja ćera je i u VII i u VIII osnovne bila u Karlovcima na državnom iz srpskog, oba puta bod ispod trećeg mesta. Oba puta smo se lepo špacirali po Neoplanti, samo morali da je tešimo u povratku, šta da se radi.
Lepe su to uspomene.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:47 17.03.2019

Re: Кажу искусни...

Slavija, jeb'te, Sparta su vastaše. Slavija naši, Славјани. Pazi kada sam se ugrizao za tastaturu dok sam kuckao! Sramota sam za atensko Српство!

ПС. Честитке и љубав за Ћеру једног зеленоокног Неоплантиног Медитеранца, из мамине Карловачке школе!
romi.daba romi.daba 13:03 17.03.2019

P.I.N.K.

Srpski i ruski marksisti su veoma lepo smisli kako da produže borbu protiv fašista i tajkuna. Osnivanjem privatnih medija i lažnih stranaka drugarica Mira Marković je pokazala svoju privrženost borbi protiv fašista.

(Vučelić, Vučićević, Vulin, Krstić, Ž. Mitrović. Krstić nekako strči. Da li je on uvek bio krtica ?)

Marxist
https://www.marxist.com/serbia-government-and-opposition-defend-status-quo.htm
romi.daba romi.daba 13:07 17.03.2019

Ogoljeni marksizam

Upravo sada u 13:03 capo di tutti je progovorio na P.I.N.K.u i optužio strane službe. Prvo je dozvolio svom štićeniku da izgovori reč fašist barem 30 puta. Da bi potom Krstić to naglasio još jednom.
g.radicevic g.radicevic 13:19 17.03.2019

Re: Ogoljeni marksizam

Upravo sada u 13:03 capo di tutti je progovorio na P.I.N.K.u i optužio strane službe. Prvo je dozvolio svom štićeniku da izgovori reč fašist barem 30 puta. Da bi potom Krstić to naglasio još jednom.


Geda je bio genije za ove. Mislio sam da ovo nikad neću reći
romi.daba romi.daba 13:43 17.03.2019

P.I.N.K.

I konačno su stigli u studio Šešelj i Lazanski dok je na RTS1 stanje sasvim redovno jer se ionako ništa ne dešava.

Šešelj naravno drži predavanje o ljotićevcima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:38 17.03.2019

Re: P.I.N.K.

Национал-марксисти. Српска тема...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:06 17.03.2019

Re: P.I.N.K. Праксис

Не могу да се схвате те нити срБског наци-марксизма, ако се човек није школовао на западу, и нема ту ширину либерално-критичке индивидуалне свести. Просечно едуковани Србин не разуме о чему говориш када критикујеш тај систем мисли, те отуд успех разноразних националних марксистичких екстремиста попут М. Марковића, Слобе, Мире, Војислава Др Шешеља и Коштунице, Крстић Др Небојше, Шапера ћалета и сина, вучићевских кабадахија насилничких, те сличних њима...

И шире, левица Србије, ћале и син Тадићи, Латинка, Загорка, стриц тј. братанац Стефановићи, Поздерац-Јеремићи, и слично.
mentol mentol 13:10 17.03.2019

Затрпавање Србије смећем

A gde si ti kad se čisti Šodroš, limanac? Bloguješ?

Sećam se vas, dece funkcionera i generala iz "Republike Liman", kako ste devedesetih furali nove martine i kombate od po sto maraka dok smo mi, deca radničke klase, svirke slušali ispred Tajma jer za upad nismo imali...
Pa kad smo, opet mi , izneli na svojim bubrezima "demokratske promene" vi ste se uvalili u izvršno veće i gradske službe da džabalebarite a mi prepušteni tržištu...

Ne kažem da nije bilo pravih pankera i na Limanu al' su pozeri bili u ogromnoj većini.

g.radicevic g.radicevic 13:16 17.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

Pa kad smo, opet mi , izneli na svojim bubrezima "demokratske promene" vi ste se uvalili u izvršno veće i gradske službe da džabalebarite a mi prepušteni tržištu...

Ne kažem da nije bilo pravih pankera i na Limanu al' su pozeri bili u ogromnoj većini.


jbt ovo ko ''dežavi''. Mislim valja opet bubrege spremiti za ''demokratske promene''

romi.daba romi.daba 13:47 17.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

deca radničke klase


Plodovi radničke klase da ćutite, važniji su plodovi osvešćenih revolucionara. Bez revolucije radnici mogu zapasti i u fašizam.
romi.daba romi.daba 14:10 17.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

a mi prepušteni tržištu


I Estonci i Poljaci i ostali narodi su prepušteni tržištu.
Samo vama ne valja. Šta te briga za tržište kad možeš da radiš za policiju.
mariopan mariopan 15:29 17.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

romi.daba
a mi prepušteni tržištu


I Estonci i Poljaci i ostali narodi su prepušteni tržištu.
Samo vama ne valja. Šta te briga za tržište kad možeš da radiš za policiju.


Policijski sindikat je pozvao policiju da ne interveniše nasilno prema demonstrantima.

Sindikat kome je AV nasilno i mućkom oduzeo reprezentativnost.

Hvala im.

I demonstrante su pozvali organizatori da smire hormone i da ne napadaju policiju jer ni policija njih neće dirati.

Hvala i njima.

Najgore što je moglo da se desi, da protesti postanu nasilni a da policija svim sredstvima krene na demonstrante, biće izgleda izbegnuto?

Daj Bože razuma svima, inače će Tasa da me pojede sa onim "jesam li ti reko"?

Taso

edit

Nisam na protestima, ukočio me išijas, (eh, šta je čovek kad omatori), ali pozdravljam protestere i podržavam ih bar ovako.
shone shone 15:46 17.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

Nisam na protestima, ukočio me išijas, (eh, šta je čovek kad omatori), ali pozdravljam protestere i podržavam ih bar ovako


Odmaraj i leči se. Zrenjanin daleko a ovde sve relaxirano. Džaba bi se mučila.
10 od 5000000
mentol mentol 15:51 17.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

g.radicevic
valja opet bubrege spremiti za ''demokratske promene''


Fool me once...

Ja svoje bubrege čuvam za pravu revoluciju. Ovi kapitalistički slugani, ljotićevci i ostali kurtomurtovići mogu dobiti samo njihove izlučevine.

romi.daba
plodovi osvešćenih revolucionara


Misliš osvešćenih poput Đinđića, koji se sa Bakunjina i Kropotkina srozao na Fukujamu i Hantingtona?
Sto puta su mi gori takvi, koji prodaju veru za večeru, od ovih kao što je Vučić za koje sam od početka znao ko su i šta su.

Bez revolucije radnici mogu zapasti i u fašizam.


Neka zapadnu, fašizam je samo još jedna stepenica ka komunizmu


mariopan mariopan 16:14 17.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

shone
Nisam na protestima, ukočio me išijas, (eh, šta je čovek kad omatori), ali pozdravljam protestere i podržavam ih bar ovako


Odmaraj i leči se. Zrenjanin daleko a ovde sve relaxirano. Džaba bi se mučila.
10 od 5000000

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:37 17.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

mentol
A gde si ti kad se čisti Šodroš, limanac? Bloguješ?

Sećam se vas, dece funkcionera i generala iz "Republike Liman", kako ste devedesetih furali nove martine i kombate od po sto maraka dok smo mi, deca radničke klase, svirke slušali ispred Tajma jer za upad nismo imali...
Pa kad smo, opet mi , izneli na svojim bubrezima "demokratske promene" vi ste se uvalili u izvršno veće i gradske službe da džabalebarite a mi prepušteni tržištu...

Ne kažem da nije bilo pravih pankera i na Limanu al' su pozeri bili u ogromnoj većini.
.

Изи, бро, изи. Чистуцкамо ту (Шодрош је наш шири крај). Ја сам, иначе, Бегејац, Тел Авивац и Јерусалимац. Радничко дете из радничке Раковице. Моји су били шљакери, деда робијао код Ранковића (иначе, официр Космајског одреда и комесар за скривање српских Јевреја у смедеревском срезу). Подигли су се, ћалац и он, као инжењери, својим знањем и трудом. Ја сам се сам дигао у Јудеји, својом тешком физичком шљаком. Женини су српско-аустроугарска господа, никада ни моји ни њени чланови Партије. Деда, угледни новосадски судија, Србин, је за 40 година судијске службе добио стан на Лиману. Иначе су из Радничке, од оних Срба које су прве покупили Маџари у граду за под лед. Треба се чувати индоктринарног хејта. You may shoot your own leg.
mentol mentol 01:55 18.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

Srđan Fuchs
Треба се чувати индоктринарног хејта.



Izvini druže, kada sam pisao nisam mislio ništa lično, više uopšteno... Sad i ja vidim da nije tako ispalo. Jbg. nisam baš vešt sa rečima pa me često ljudi pogrešno razumeju. Zato i izbegavam da pišem, više volim da čitam. To mi bolje ide.
A čitam ovaj blog godinama i tvoje komentare retko preskrolujem. Jesi neki naporan lik ali zanimljiv i srce ti je na pravoj strani. (Levoj)

I nisam indoktriniran. Da jesam ne bih ni dolazio ovde. Volim čuti različita mišljenja pa ako mi se nešto svidi prihvatim. Jednoumlje me smara. Više sam navijač. Navijam za te svoje autsajdere kao i ti za Vošu, a svestan sam da nemaju nikakve šanse kao ni ti tvoji.
Imali su jednu pobedu, još davne 36-e u Barseloni, nerešeno u Parizu 68-e i to je to...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:13 18.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

zaguljen. to je samoodbrambeno (to te život nauči kada si, što je Orvel pisao, šljakersko "nitko i ništa u Parizu i Londonu”). nisam rekao da si indoktriniran, pazi, već da se "čuvaš indoktrinarnog hejta".

ja svog klinca učim da bude uvek na strani autsajdera - iako ima mozak, snagu i jezik da parira svakome; no, autsajderi u društvu su uvek najkvalitetniji ljudi. hvala da vidiš da mi je čuka levo! uvek bila, i kod supruge i mene - ljudska, građanska i radnička prava...
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:10 20.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

ja svog klinca učim da bude uvek na strani autsajdera


I Hitler je bio autsajder

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:45 20.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

Dobro, na strani autsajdera neophrvanih iracionalnom mržnjom. Premda, pitanje da li je Hitlerova mržnja bila iracionalna, ili samo hladnometodična u nameri da očisti za krupni čistokrvnonemački kapital scenu od uzurpatorskog židovskog?
looping looping 12:20 20.03.2019

Re: Затрпавање Србије смећем

iracionalna

Mržnja je uvek iracionalna.
A svaka zemlja koja ima "židovski" kapital ima i dobar standard.
shone shone 15:37 17.03.2019

sve je dobro


kad se dobro završi! Razilaze se mirno.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:18 18.03.2019

Re: sve je dobro

uhvatio sam jako lep govor jednog profesora sa ff bu - onako, iz učenog, elokventnog i racionalnog srca, dirljiv bio. Srbin kada iskreno sroči nešto... i pomenu čovek i policiju, i kamera uhvati lik jednog žandara koji samo što nije zaplakao. ljudi su i oni, iako žandari...
romi.daba romi.daba 18:06 17.03.2019

Čije su ovce njegova zemlja.

Završio se šestočasovni poslepodnevni program na P.I.N.K.-u.

Predstavnik opozicije gospodin Vojislav Šešelj je zaključio da se sve dobro završilo. Da sad treba da radimo na poboljašanju parlamentarne demokratije i da RTS treba vratiti državi i staviti pod upravu stranaka.

Obilato su se pominjale veze ljotičevaca sa Harandinajom, Zaevim, Tačijem... zapadnim ambasadama, hrvatima.

Lazanski je sve potvrdio, a njega svi poštujemo.
shone shone 18:34 17.03.2019

Re: Čije su ovce njegova zemlja.


a njega svi poštujemo.


S razlogom

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:24 18.03.2019

Re: Čije su ovce njegova zemlja.

romi.daba
Završio se šestočasovni poslepodnevni program na P.I.N.K.-u.

Predstavnik opozicije gospodin Vojislav Šešelj je zaključio da se sve dobro završilo. Da sad treba da radimo na poboljašanju parlamentarne demokratije i da RTS treba vratiti državi i staviti pod upravu stranaka.

Obilato su se pominjale veze ljotičevaca sa Harandinajom, Zaevim, Tačijem... zapadnim ambasadama, hrvatima.

Lazanski je sve potvrdio, a njega svi poštujemo.


Ono što je izvesno je da se zacarilo srpsko nacional-”marksističko” krilo (gde je, pritom, mislim, Marks samo poštapalica da se bude pri izvorima kapitala - i to onog jajarskog, parazitskog, neinventivnog, otimačkog, nasilničkog) koje ne preza ni od laži ni od ubistva, i da je srpska demokratija baš u nebranom grožđu trenutno.
looping looping 06:45 18.03.2019

1

Тукли сте пендрецима и развлачили јуче жене и децу по ходницима ТВ Београд.

Jel' ima neki snimak?
Ja video neke snimke ali nisam video kako se biju i razvlače žene i deca.

Ako ti je ovaj tekst samo da bi rušio vlast ne moraš da mi odgovoriš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:46 18.03.2019

Re: 1

Аа, то Бошкић ради (руши влас'). Има снимак на Твитеру, мрзи ме да тражим, а знају и жандари о чему је реч. Ти, који си тврдио да је океј распродати целу земљу, свакако ниси на страни народа, тако да чак да те и лично испеглају жандари не би поверовао да је реч о тиранији.
looping looping 08:16 18.03.2019

Re: 1

Srđan Fuchs
Аа, то Бошкић ради (руши влас'). Има снимак на Твитеру, мрзи ме да тражим, а знају и жандари о чему је реч. Ти, који си тврдио да је океј распродати целу земљу, свакако ниси на страни народа, тако да чак да те и лично испеглају жандари не би поверовао да је реч о тиранији.

Ti si izgleda pobrkao lončiće.
O kakvoj rasprodaji zemlje pričaš?
To gde smo mi sad zove se kapitalizam. I to onaj truli, početni.

Ako ne želiš da ti se zemlja rasproda moraš da uvedeš komunizam ili bar monarhiju. To znači da na izborima glasaš za stranku koja to promoviše i nadaš se pobedi. A ne da kriviš sadašnju vlast što sve živo rasprodaje, a prethodna je rasprodala mnogo više.
Kakva strana naroda?
Šta je to dobro za narod? Vučić, Obradović ili Đilas? Jeremić? Trifunović?

Ovo je komendija što se dešava, u najmanju ruku.

Тукли сте пендрецима и развлачили јуче жене и децу по ходницима ТВ Београд.
Има снимак на Твитеру, мрзи ме да тражим, а знају и жандари о чему је реч.

Ja ne mogu da nađem a tebe mrzi. Ništa, nek bude nerešeno.

PS.
свакако ниси на страни народа

Ja ne priznajem da si ti na strani naroda dok ne vidim neki dokument ili bar značku koja to potvrđuje.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:19 18.03.2019

Re: 1

Pa ima, štancao sam Filipoviću iz Žutog Preduzećeta dokument, on garant to kopira i čuva u nekom folderu, kakav je #samocenzura# ... Nego, argumenti su ti - ubilo se. IKS partija, što kažu klinci po Vebu - Исти Курац Србије... Al' neka, polako skidamo govna, počev od JoB-a, pa preko FK Voše, pa ćemo i do tvog predsednika, pa ako treba - komunizam, bićemo i komunizam, samo da stoka politikantska prestane da gazi ovu izmrcvarenu zemlju i ljude. Oko rasprodaje nisam siguran ko je veći pregalnik, žuta ili crvenocrna banda -
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:02 18.03.2019

Re: 1

looping

Ti si izgleda pobrkao lončiće.
O kakvoj rasprodaji zemlje pričaš?
To gde smo mi sad zove se kapitalizam. I to onaj truli, početni.

Ako ne želiš da ti se zemlja rasproda moraš da uvedeš komunizam ili bar monarhiju. To znači da na izborima glasaš za stranku koja to promoviše i nadaš se pobedi. A ne da kriviš sadašnju vlast što sve živo rasprodaje, a prethodna je rasprodala mnogo više.
Kakva strana naroda?
Šta je to dobro za narod? Vučić, Obradović ili Đilas? Jeremić? Trifunović?

Ovo je komendija što se dešava, u najmanju ruku.

Ja ne mogu da nađem a tebe mrzi. Ništa, nek bude nerešeno.

PS.
Ja ne priznajem da si ti na strani naroda dok ne vidim neki dokument ili bar značku koja to potvrđuje.



Boli me uvo što me ti ne priznaješ, uostalom, to je u varljivoj ljudskoj prirodi - da ne priznaje jarane dok su među nama:

To što je kapitalizam, ne znači da treba bude njegovo najružnije lice, sitno, jajarsko, pilićarsko, pohotno, grabežljivo, nasilno;

Bitno je da sistem bude demokratski i smenjiv/promenljiv, u okviru njega mogu postojati i komunistička i monarhiji sklona usmerenja;

Nerešeno - rabtat eank ربطة عنق.



looping looping 10:16 18.03.2019

Re: 1

Boli me uvo što me ti ne priznaješ, uostalom, to je u varljivoj ljudskoj prirodi - da ne priznaje jarane dok su među nama:

To što je kapitalizam, ne znači da treba bude njegovo najružnije lice, sitno, jajarsko, pilićarsko, pohotno, grabežljivo, nasilno;

Bitno je da sistem bude demokratski i smenjiv/promenljiv, u okviru njega mogu postojati i komunistička i monarhiji sklona usmerenja;

Sistem jeste smenjiv. Možeš da izabereš ono što ti je u Srbiji, i bavi se politikom.
Možeš preko medija (kao i na ovom blogu) da ubediš ljude da glasaju za neku drugu opciju. Malo je glupo na današnje vreme reći da vlast blokira medije i onda ljudi glasaju za vlast.
Takođe, sumnjam da bi na smenu vlasti uticalo kada bi se Boško svakog dana pojavljivao na Dnevniku i pričao svoje priče.

Sve u svemu imaš lepe želje, ali jedno su želje a drugo mogućnosti.
maksa83 maksa83 10:27 18.03.2019

Re: 1

Možeš preko medija (kao i na ovom blogu) da ubediš ljude da glasaju za neku drugu opciju. Malo je glupo na današnje vreme reći da vlast blokira medije i onda ljudi glasaju za vlast.

Jesmo rekli da nema pisanja jako glupih stvari pre ponoći?

Nismo? Ok - nema pisanja jako glupih stvari pre ponoći.

Uzgred, da si se stvarno potrudio mogao si da nađeš snimak dva oklopljena pandura koji su saterali klinca u ćošak i pesniče ga u glavu sve u 16. Ali te zapravo boli k. da tražiš.

Dodatno, par klinaca od 20 godina je promptno privedeno i fasovali su 30 dana u Padinjaku, ekspresno. Munjevito. Isti policijsko sudski aparat koji ne može da utvrdi ko je srušio komad grada (to je ono što si tvrdio da se nije desilo, pošto ti to nisi nigde video), ni da sruši nelegalni objekat na vr' Kopaonika (verovatno ni njega nisi video).

Dodatno imamo SNS majmuna koji se zabo sa 180 na sat u ženu i ubio je i za kaznu dobio kraljevski tretman na VMA (ispraznili sprat za njega) + post-operativni oporavak na Kipru, i drugog majmuna koji je naručio da čoveku zapale kuću i pucaju da ne može da je napusti, on je pušten da se brani sa slobode, a biće mu suđeno za podstrekivanje izazivanjna opšte opasnosti (ja ti kažem da će u zatvoru provesti tačno 0 dana).

Lupinže, bote stari... <sad ide rima iz bećarca, ko zna - zna>


Edit: Izgleda da su uhapšeni i neki srednjoškolci i da njihovi drugovi iz škole trenutno idu ka MUP-u.

Tako da - da ostane zabeleženo Lupinže da si podržavao jedan otvoreno fašistički režim.
mariopan mariopan 11:33 18.03.2019

Re: 1

looping

Možeš preko medija (kao i na ovom blogu) da ubediš ljude da glasaju za neku drugu opciju.





Preko kojih medija?

Kao na ovom blogu?

Znaš koliko mojih komšija i prijatelja uopšte ima kompjuter i zna da se njime služi, i zna da postoji blog b92?
Pogotovo mojih godina?

NIKO.

A mojih godina je većina stanovnika ove zemlje koji glasaju, većina su PENZIONERI, kao ja, jer su se mladi pokupili pa pobegli u neku UREĐENU ZEMLJU, ili su premladi, još idu u školu, a zapaliće odavde čim se iškoluju. I baš ih briga za ovde.

A naša zemlja je NEUREĐENA jer vlast ne radi svoj posao ali to na RTSu nećeš čuti.

A penzioneri glasaju tako što vide na TRSu da nama ide sjajno, bogati smo, iskorenjeno je siromaštvo, plata je 500 evra, penzije nikad veće, gradimo puteve na sve strane (nigde ne nađeš informaciju da ti putevi pucaju uzdužno po stotinak metara a još nisu pušteni, to jest svečano otvoreni,) da 30% dece u Srbiji živi na ivici siromaštva, kako kažu svetska istraživanja, to nema na RTSu.....i glasaju za ovu bandu ponovo jer im veruju.

Nemaju pristup informacijama, to im RTS, Kurir, blic, Alo, neće dati jer je to privatna televizija, i privatne novine našeg vođe. Kao što na toj televiziji nisi mogao da vidiš šta se događa u njihovoj zgradi nego su to prenosile druge televizije, kako ih je duhovito obavestila jedna mlada osoba, jer nam je RTS neobaveštena da se nešto događa u njihovoj zgradi, kako će tek da obavesti narod šta se događa u celoj zemlji?

Idi bre, nasmeja me samo tako.
mariopan mariopan 11:33 18.03.2019

Re: 1

Jesmo rekli da nema pisanja jako glupih stvari pre ponoći?

looping looping 14:52 18.03.2019

Re: 1

maksa83
Možeš preko medija (kao i na ovom blogu) da ubediš ljude da glasaju za neku drugu opciju. Malo je glupo na današnje vreme reći da vlast blokira medije i onda ljudi glasaju za vlast.

Jesmo rekli da nema pisanja jako glupih stvari pre ponoći?

Nismo? Ok - nema pisanja jako glupih stvari pre ponoći.

Uzgred, da si se stvarno potrudio mogao si da nađeš snimak dva oklopljena pandura koji su saterali klinca u ćošak i pesniče ga u glavu sve u 16. Ali te zapravo boli k. da tražiš.

Dodatno, par klinaca od 20 godina je promptno privedeno i fasovali su 30 dana u Padinjaku, ekspresno. Munjevito. Isti policijsko sudski aparat koji ne može da utvrdi ko je srušio komad grada (to je ono što si tvrdio da se nije desilo, pošto ti to nisi nigde video), ni da sruši nelegalni objekat na vr' Kopaonika (verovatno ni njega nisi video).

Dodatno imamo SNS majmuna koji se zabo sa 180 na sat u ženu i ubio je i za kaznu dobio kraljevski tretman na VMA (ispraznili sprat za njega) + post-operativni oporavak na Kipru, i drugog majmuna koji je naručio da čoveku zapale kuću i pucaju da ne može da je napusti, on je pušten da se brani sa slobode, a biće mu suđeno za podstrekivanje izazivanjna opšte opasnosti (ja ti kažem da će u zatvoru provesti tačno 0 dana).

Lupinže, bote stari...


Aha.
Sad sam shvatio.
Neka si mi rekao.
Ovde smo da kažemo da AV ne valja.
Onako kako si ti napisao, ili ovako:
Тукли сте пендрецима и развлачили јуче жене и децу по ходницима ТВ Београд.

Bilo je tu još stvari koje nisi nabrojao. Na pr. onaj mali što je zgazio onu devojku pa se izvukao, pa helikopter i svašta još.
Svi znamo da AV pravosudni sistem drži u šaci.

Sve u svemu jako smo besni a botovi da ne lupaju gluposti!
looping looping 14:54 18.03.2019

Re: 1

mariopan
Jesmo rekli da nema pisanja jako glupih stvari pre ponoći?


maksa83 maksa83 14:57 18.03.2019

Re: 1

Aha.
Sad sam shvatio.

Đoku si ti shvatio, i na tome će da ostane, ali to stvarno nije bitno.

looping looping 15:02 18.03.2019

Re: 1

maksa83
Aha.
Sad sam shvatio.

Đoku si ti shvatio, i na tome će da ostane, ali to stvarno nije bitno.


Ajd' što ja ne shvatam nego ne shvataju ni oni što glasaju (ja ne glasam inače).
Izgleda da nema ko da im objasni, ili su blokirani mediji.
mirelarado mirelarado 15:19 18.03.2019

Re: 1

looping


Bilo bi poželjno da ukloniš ovo rešenje s nečijim ličnim podacima. Ko god ga je objavio, učinio je prestup, kao i ti koji ga prenosiš.
maksa83 maksa83 15:25 18.03.2019

Re: 1

Ajd' što ja ne shvatam nego ne shvataju ni oni što glasaju (ja ne glasam inače).

Ovo ovde dole su deca iz Filološke Gimnazije koja su došla pred stanicu u 29. zato što im je drugar uhapšen, a pred njih je tvoj mentol postavio kordon od 2 reda pandura.

Čisto da zabeležimo šta podržavaš.

mariopan mariopan 16:14 18.03.2019

Re: 1

looping
Dodatno, par klinaca od 20 godina je promptno privedeno i fasovali su 30 dana u Padinjaku, ekspresno. Munjevito



Pazi, možeš i ti da nadrljaš što si to postavio da svi vidimo.

Upravo to "promptno" i "munjevito" tebi ne zvuči kao "nezakonito"?

Dok se Jutketa šeta slobodno i "ne mogu da ga nađu" dok ne zastari proces, tu ne radi promptno ni munjevito, ili onaj iz Grocke što je naredio spaljivanje kuće novinara i pokušaj ubistva nisu "promptno" ni "munjevito" privedeni ni osuđeni"



Svi znamo da AV pravosudni sistem drži u šaci.


Ovo si ti rekao, nisam ja.
mariopan mariopan 16:20 18.03.2019

Re: 1

Upravo je završena konferencija za štampu opozicije, prenosila je N1 uživo.

Kažu advokati da su ta deca hapšena iako ne postoji nikakav pravni osnov, i sam postupak je potpuno nezakonit, zato traže da budu oslobođeni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:31 18.03.2019

Re: 1

Pazi ti koliki je sajko Vučić kada na deci slama koplja. Kakva mizerna, bedna bedastoća. To nam ni Milošević nije radio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:23 18.03.2019

Re: 1

maksa83

Ovo ovde dole su deca iz Filološke Gimnazije koja su došla pred stanicu u 29. zato što im je drugar uhapšen, a pred njih je tvoj mentol postavio kordon od 2 reda pandura.



Boga mu, je l' ovo dete iz Filološke nosi Čiču na reveru? Bolje ribe kod nas u NS, moraću da prijavim sinu da se ne loži na Bege uopšte... Filološka - Čiča, eej? Mi smo to, u naše vreme, privodili na Demiju i KST, a sada, druže, jedino radžom nekom da je narolja i pusti neku žvaku: "Kosovo je Srbija"; i onda je obrlati?! Što kaže moj Fića: "Tata, vidiš da je srboslavlje udarilo svima u glavu, ne očekuješ valjda od mene sa tim čobanima da budem, ja sam gradsko dete."
neverovatan neverovatan 18:32 18.03.2019

Re: 1

maksa83
Možeš preko medija (kao i na ovom blogu) da ubediš ljude da glasaju za neku drugu opciju. Malo je glupo na današnje vreme reći da vlast blokira medije i onda ljudi glasaju za vlast.

Jesmo rekli da nema pisanja jako glupih stvari pre ponoći?

Nismo? Ok - nema pisanja jako glupih stvari pre ponoći.

Uzgred, da si se stvarno potrudio mogao si da nađeš snimak dva oklopljena pandura koji su saterali klinca u ćošak i pesniče ga u glavu sve u 16. Ali te zapravo boli k. da tražiš.

Dodatno, par klinaca od 20 godina je promptno privedeno i fasovali su 30 dana u Padinjaku, ekspresno. Munjevito. Isti policijsko sudski aparat koji ne može da utvrdi ko je srušio komad grada (to je ono što si tvrdio da se nije desilo, pošto ti to nisi nigde video), ni da sruši nelegalni objekat na vr' Kopaonika (verovatno ni njega nisi video).

Dodatno imamo SNS majmuna koji se zabo sa 180 na sat u ženu i ubio je i za kaznu dobio kraljevski tretman na VMA (ispraznili sprat za njega) + post-operativni oporavak na Kipru, i drugog majmuna koji je naručio da čoveku zapale kuću i pucaju da ne može da je napusti, on je pušten da se brani sa slobode, a biće mu suđeno za podstrekivanje izazivanjna opšte opasnosti (ja ti kažem da će u zatvoru provesti tačno 0 dana).

Lupinže, bote stari...


Edit: Izgleda da su uhapšeni i neki srednjoškolci i da njihovi drugovi iz škole trenutno idu ka MUP-u.

Tako da - da ostane zabeleženo Lupinže da si podržavao jedan otvoreno fašistički režim.

Preporuka.
neverovatan neverovatan 18:35 18.03.2019

Re: 1

looping

...
Neka si mi rekao.
Ovde smo da kažemo da AV ne valja.
Onako kako si ti napisao, ili ovako:
...

Šta ti kažeš - valja li?
neverovatan neverovatan 18:38 18.03.2019

Re: 1

looping
maksa83
Aha.
Sad sam shvatio.

Đoku si ti shvatio, i na tome će da ostane, ali to stvarno nije bitno.


Ajd' što ja ne shvatam nego ne shvataju ni oni što glasaju (ja ne glasam inače).
Izgleda da nema ko da im objasni, ili su blokirani mediji.

ILI ne treba da stoji, nego I.
Tj, ima ko da kaže, ali ne može - pošto jesu blokirani mediji (a ne da li su).
neverovatan neverovatan 18:41 18.03.2019

Re: 1

Srđan Fuchs
maksa83

Ovo ovde dole su deca iz Filološke Gimnazije koja su došla pred stanicu u 29. zato što im je drugar uhapšen, a pred njih je tvoj mentol postavio kordon od 2 reda pandura.



Boga mu, je l' ovo dete iz Filološke nosi Čiču na reveru? Bolje ribe kod nas u NS, moraću da prijavim sinu da se ne loži na Bege uopšte... Filološka - Čiča, eej? Mi smo to, u naše vreme, privodili na Demiju i KST, a sada, druže, jedino radžom nekom da je narolja i pusti neku žvaku: "Kosovo je Srbija"; i onda je obrlati?! Što kaže moj Fića: "Tata, vidiš da je srboslavlje udarilo svima u glavu, ne očekuješ valjda od mene sa tim čobanima da budem, ja sam gradsko dete."

Šta je problem sa boldovanim?
Zar nije?
angie01 angie01 22:00 18.03.2019

Re: 1

Dodatno, par klinaca od 20 godina je promptno privedeno i fasovali su 30 dana u Padinjaku, ekspresno. Munjevito. Isti policijsko sudski aparat koji ne može da utvrdi ko je srušio komad grada (to je ono što si tvrdio da se nije desilo, pošto ti to nisi nigde video), ni da sruši nelegalni objekat na vr' Kopaonika (verovatno ni njega nisi video).

Dodatno imamo SNS majmuna koji se zabo sa 180 na sat u ženu i ubio je i za kaznu dobio kraljevski tretman na VMA (ispraznili sprat za njega) + post-operativni oporavak na Kipru, i drugog majmuna koji je naručio da čoveku zapale kuću i pucaju da ne može da je napusti, on je pušten da se brani sa slobode, a biće mu suđeno za podstrekivanje izazivanjna opšte opasnosti (ja ti kažem da će u zatvoru provesti tačno 0 dana).


havla ti, dosla sam da ovde napisem isto ovo, jer sam slicno komentarisala na drugom blogu, vezano za istu stvar.
bloger201 bloger201 23:00 18.03.2019

Re: 1

a ti majstore misliš, da je to u redu što si napisao? "deca su uvek u pravu"?! pa čak i da im ne znaš roditelje?! eeee, moj prosvetni radniče, da se nisi malo "zaigrao"? ja sam dete prosvetnih radnika, majka 1-4, otac viši razredi matematike, ali veruj mi, ama baš NIKADA ne bi odobravali ovaj tvoj stav! deca su "plastelin", koji "neko" veoma "uspešno" mesi prema svojim viđenjima! Ajmooooo, a ako je još naš "drugar" u pitanju... ma ajmoooo!!!
maksa83 maksa83 23:06 18.03.2019

Re: 1

Ajmooooo, a ako je još naš "drugar" u pitanju... ma ajmoooo!!!

E, ajmo ti u korpu sa ostalim debilima.
mirelarado mirelarado 23:11 18.03.2019

Re: 1

maksa83
Ajmooooo, a ako je još naš "drugar" u pitanju... ma ajmoooo!!!

E, ajmo ti u korpu sa ostalim debilima.


Pristižu botovi. Malo su, čini se, nervozni...
nsarski nsarski 23:12 18.03.2019

Re: 1

E, ajmo ti u korpu sa ostalim debilima.

E, jbg. Otišo je, sendvič probo nije.
angie01 angie01 23:14 18.03.2019

Re: 1

mirelarado
maksa83
Ajmooooo, a ako je još naš "drugar" u pitanju... ma ajmoooo!!!

E, ajmo ti u korpu sa ostalim debilima.


Pristižu botovi. Malo su, čini se, nervozni...


dupli nikovi.
mirelarado mirelarado 23:23 18.03.2019

Re: 1

angie01
mirelarado
maksa83
Ajmooooo, a ako je još naš "drugar" u pitanju... ma ajmoooo!!!

E, ajmo ti u korpu sa ostalim debilima.


Pristižu botovi. Malo su, čini se, nervozni...


dupli nikovi.


Ako je tako, još ogavnije.
angie01 angie01 23:34 18.03.2019

Re: 1

Ako je tako, još ogavnije.


to ti kazem.
angie01 angie01 00:12 19.03.2019

Re: 1

izasao i kordon na gimnazijalce,

looping looping 06:20 19.03.2019

Re: 1

maksa83
Ajd' što ja ne shvatam nego ne shvataju ni oni što glasaju (ja ne glasam inače).

Ovo ovde dole su deca iz Filološke Gimnazije koja su došla pred stanicu u 29. zato što im je drugar uhapšen, a pred njih je tvoj mentol postavio kordon od 2 reda pandura.

Čisto da zabeležimo šta podržavaš.


Ja podržavam zdrav razum pre svega.

A nisam znao da taj mentol postavlja kordone. Verovatno da je rekao da jedan red pandura nije dovoljan a da je tri reda pandura previše.
maksa83 maksa83 07:50 19.03.2019

Re: 1

Ja podržavam zdrav razum pre svega.

Ti podržavaš opasnu poremećenu budalu u talu sa nagorim ološem.

martin_krpan martin_krpan 08:04 19.03.2019

Re: 1

Boga mu, je l' ovo dete iz Filološke nosi Čiču na reveru?


Hahahah vidi stvarno. Dobro si primjetio.

Inače, skoro sam čitao najsvježije istraživanje u BiH na temu "Složeni etnički identiteti među srednjoškolcima u BiH" i rezultati su otprilike ovakvi:

1) 99% učenika se izjašnjava nacionalno (Srbin, Hrvat, Bošnjak). Izjašnjavanje "Bosanac i Hercegovac" je ispod 1%.

2) 99% je vjernika. Apsolutno isti postotak (Katolik, Pravoslavac, Musliman) sve između 98 - 99%.

3) Preko 85% učenika se izjašnjavalo da ne bi stupali u nikakav emotivni odnos sa drugom nacionalnosti, itd,...

Zaključak: Gadna vremena tek dolaze. Ta priča da su kvazi mladi ili kvazi studenti neki nosioc nečega zdravog i novog je zabluda. Mladi su stoka kao i njihovi siromašni i korumpirani post-slobistički roditelji. Mladi koji nešto valjaju će razguliti ekspresno u jednom pravcu. U Srbistanu će ostati samo ološ a klasne razlike će biti među najvećim u svijetu.





looping looping 08:43 19.03.2019

Re: 1

maksa83
Ja podržavam zdrav razum pre svega.

Ti podržavaš opasnu porremećenu budalu u talu sa nagorim ološem.


Sigurno ne podržavam ni jednog političara.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:35 19.03.2019

Re: 1

neverovatan

Šta je problem sa boldovanim?
Zar nije?


U kontekstu privođenja Beograđanki ne bismo se bunili, za potrebe žvake, da jeste.

Nego, ovako formalno-logički, jeste u glavama opasnih samodestruktivnih momaka po srpskim ulicama. U realnosti - obrnut slučaj od Palestine: jeste de facto, nije de iure. PA jeste de iure, nije de facto (mada, ako bude globalno demokratsko proleće obeleženo mnogobrojnim padovima diktatora, pa ode i naš Bibilesku, svašta je moguće, posebno ako se vrati Rabinova ekipa na vlast posle 20 godina). U svakom slučaju, dobro je da se narod oslobodio straha, i dole i ovde.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:45 19.03.2019

Re: 1

martin_krpan


Inače, skoro sam čitao najsvježije istraživanje u BiH na temu "Složeni etnički identiteti među srednjoškolcima u BiH" i rezultati su otprilike ovakvi:

1) 99% učenika se izjašnjava nacionalno (Srbin, Hrvat, Bošnjak). Izjašnjavanje "Bosanac i Hercegovac" je ispod 1%.

2) 99% je vjernika. Apsolutno isti postotak (Katolik, Pravoslavac, Musliman) sve između 98 - 99%.

3) Preko 85% učenika se izjašnjavalo da ne bi stupali u nikakav emotivni odnos sa drugom nacionalnosti, itd,...

Zaključak: Gadna vremena tek dolaze. Ta priča da su kvazi mladi ili kvazi studenti neki nosioc nečega zdravog i novog je zabluda. Mladi su stoka kao i njihovi siromašni i korumpirani post-slobistički roditelji. Mladi koji nešto valjaju će razguliti ekspresno u jednom pravcu. U Srbistanu će ostati samo ološ a klasne razlike će biti među najvećim u svijetu.




Dobro, to je posledica medijskog drilinga - ubacivanje etnofiletističkog materijala u kolektivno nesvesno dok ih establišment najbrutalnije potkrada. Ne znam, ja nisam takav pesimista, a možda je Novi Sad drugačija sredina gde - i pored pozeraja što je Mentol pomenuo; i dalje postoji znatan broj izrazito kool ljudi koji vaspitavaju svoju decu na izrazito kool način;

Pa možda nisam svestan u toj meri ovoga o čemu pričaš, a opet, možda je i BL zatvorenija sredina; a i ovaj kovitlac nagoveštaja razbijanja strahovlade oko Davida je razbio Lemi Tiranin.
martin_krpan martin_krpan 10:37 19.03.2019

Re: 1

Srđan Fuchs
martin_krpan


Inače, skoro sam čitao najsvježije istraživanje u BiH na temu "Složeni etnički identiteti među srednjoškolcima u BiH" i rezultati su otprilike ovakvi:

1) 99% učenika se izjašnjava nacionalno (Srbin, Hrvat, Bošnjak). Izjašnjavanje "Bosanac i Hercegovac" je ispod 1%.

2) 99% je vjernika. Apsolutno isti postotak (Katolik, Pravoslavac, Musliman) sve između 98 - 99%.

3) Preko 85% učenika se izjašnjavalo da ne bi stupali u nikakav emotivni odnos sa drugom nacionalnosti, itd,...

Zaključak: Gadna vremena tek dolaze. Ta priča da su kvazi mladi ili kvazi studenti neki nosioc nečega zdravog i novog je zabluda. Mladi su stoka kao i njihovi siromašni i korumpirani post-slobistički roditelji. Mladi koji nešto valjaju će razguliti ekspresno u jednom pravcu. U Srbistanu će ostati samo ološ a klasne razlike će biti među najvećim u svijetu.




Dobro, to je posledica medijskog drilinga - ubacivanje etnofiletističkog materijala u kolektivno nesvesno dok ih establišment najbrutalnije potkrada. Ne znam, ja nisam takav pesimista, a možda je Novi Sad drugačija sredina gde - i pored pozeraja što je Mentol pomenuo; i dalje postoji znatan broj izrazito kool ljudi koji vaspitavaju svoju decu na izrazito kool način;

Pa možda nisam svestan u toj meri ovoga o čemu pričaš, a opet, možda je i BL zatvorenija sredina; a i ovaj kovitlac nagoveštaja razbijanja strahovlade oko Davida je razbio Lemi Tiranin.


To je to.

Inače, prošle godine su Izraelci napustili Dodikovu vilu na Dedinju zarađenu na mafijaški način. Opozicija mora da ugradi i Dodika u mafijaško-zločinačku nomenklaturu, jer Dodik je veliki perač kinte u Novom Sadu, vozika se sa srpskim pasošem, dva puta sedmično je u Beogradu, glasao na lokalnim izborima itd... Ali tu se opet vraćamo na problem br. 1, a to je da demokratije u srpskim glavama ima jako malo, jer i na protestima za Davida u Banjaluci, protestanti su uzvikivali kerovima: "Idite na Kosovo"! Ako su mislili da poginu tamo, onda OK. Mada mislim da su trebali da idu tamo da brane SrBstvo?

Pustili su Srbe svi niz vodu. Ostaju Srbi sa Udbom, popovima (Udba) i Rusima. Vučić sa nestrpljenjem čeka izbore za EU parlament u maju i očekuje pobjedu desnih ekstremista. Ako se to desi, Vučić ide na 85% glasačkog tijela i uvodi (sa Dodikom) totalitarni nacionalsocijalistički sistem.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 19.03.2019

Re: 1

Inače, skoro sam čitao najsvježije istraživanje u BiH na temu "Složeni etnički identiteti među srednjoškolcima u BiH" i rezultati su otprilike ovakvi:

1) 99% učenika se izjašnjava nacionalno (Srbin, Hrvat, Bošnjak). Izjašnjavanje "Bosanac i Hercegovac" je ispod 1%.

2) 99% je vjernika. Apsolutno isti postotak (Katolik, Pravoslavac, Musliman) sve između 98 - 99%.

3) Preko 85% učenika se izjašnjavalo da ne bi stupali u nikakav emotivni odnos sa drugom nacionalnosti, itd,...


Pa logično.
Uvek se ističe i bori za ono što je ugroženo, a u BiH je ugroženo upravo ono što se ovde ističe, nacija i vera.

Kad se konačno raskanta ta BiH, kad nacija i vera ne budu ugroženi nekim izmišljenim bosanstvom, krenuće proces labavljenja, i do izražaja će doći neke druge teme.

Isto to se dešava i dešavalo i u Srbiji. Kad su pukle stege, prvo i najdrastičnije što je eksplodiralo je upravo ono što je bilo najugroženije, nacija.

Sećam se komentara (ovde, ne blogu) jedne levičarke, i to naglašene levičarke, koja je iskreno rekla da su devedesetih, makar na početku, svi koji nisu bili Miloševićevi, bili nacionalisti. A onda je to krenulo da jenjava.
Naravno da je nacionalno još uvek naglašeno i u Srbiji, jer je bilo dugo ugroženo, ali se forma isticanja lagano ublažava.

I sa Bosnom se dešava isto, što duže bude trajala, trebaće više vremena da se izleče posledice, zato je najbolje da se to što pre rasturi.
shone shone 18:42 18.03.2019

šah

"Abolicija za sve prekršajno kažnjene, za naslinike ne"

Beograd -- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić zatražio je od nadležnih organa da aboliraju i oslobode sve učesnike protesta.


Majstorski odrađeno. Mora se priznati.


Mada već viđeno samo se mlađarija ne seća.

Tito: Drugovi studenti su u pravu - 1968

mariopan mariopan 19:48 18.03.2019

Re: šah

shone
"Abolicija za sve prekršajno kažnjene, za naslinike ne"

Beograd -- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić zatražio je od nadležnih organa da aboliraju i oslobode sve učesnike protesta.


Majstorski odrađeno. Mora se priznati.




Ma kakvi.


Zapretila mu deca pa je morao.

Kažu ova deca što sada sede na ladnom betonu da ako Vučić ne oslobodi njihove drugare pozvaće svu decu iz beogradskih srednjih škola da im se pridruže.

Možeš misliti kako je uprpio, jer deca bi oduševljeno došla, a sa njima i njihovi roditelji, da ih neko ne bi tukao........a onda je ugasio.
bloger201 bloger201 22:38 18.03.2019

Re: šah

gluplje razmišljanje stvarno nisam pročitao - duže vreme!
shone shone 02:23 19.03.2019

Re: šah

Možeš misliti kako je uprpio, jer deca bi oduševljeno došla, a sa njima i njihovi roditelji, da ih neko ne bi tukao........a onda je ugasio.


Uprpio ? Ok ako ti to tako vidiš.

Ima i drugih varijanti.

preduhitriti

značenje izvedeno preko sinonima preteći, preduprediti, predusresti, prevenirati.

Kako god za sada mu dobro ide.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:11 19.03.2019

Re: šah

Shone
Majstorski odrađeno. Mora se priznati.


Majstorski odrađeno - možda za klijentelu RTS-a. A ovo da hapsi decu je ozbiljno otuđenje od Beograda, a Beograđani kada popizde... Lete Lesandri s balkona, zaustavlja se ugovor sa Silama Osovine, leti Sloba sa vlasti posle 16 godina, svašta je moguće. Ko zgazi srpsko srce, najebe žestoko posle...
mariopan mariopan 11:08 19.03.2019

Re: šah

bloger201
gluplje razmišljanje stvarno nisam pročitao - duže vreme!


Šta ti je tu glupo?

Deca obožavaju da brane drugare, solidarni su kada je neka nevolja u pitanju, zato su i njihovi drugari došli.

Da su svu decu srednjoškolce ovi drugari pozvali oni bi došli. JUPIII nema nastave, oduševljeni što rade nešto o čemu će dugo moći da pričaju, spašavaju nekoga, herojski se osećaju....milina.Mladi to obožavaju, ne zanima ih politika i nema ni veze sa politikom, ima veze sa njihovom mladošću i psihologijom.

A roditelji bi došli da im neko ne tuče decu. I znaš koliko bi onda bilo ljudi na ulicama?

Znao je to i Vučić, ako nije znao neko mu je rekao.


Prpa bato.
bloger201 bloger201 20:26 19.03.2019

Re: šah

Mislio sam da počnem odgovor sa "hahaha" - ali neču! Iako, ova tvoja opservacija to svakako zalužuje! Vidiš, ja svoju decu nisam vaspiavao na takav način. Ja smatram, a izvinjavam se na svom mišljenju, nikada nisam smatrao da je LAŽNA solidarnost KLJUČ rešenja! Ovo što ti iznosiš je, po meni (a naravno da ne smatram da sam "popio" svu mudrost sveta!) VELIKA GREŠKA! Prateći tvoje priloge na ovom blogu sam zaključio, da smo mi otprike vršnjaci- ti jesi u penziji(?), meni fali 1,5 godine. ALI, ja NIKADA, ama baš NIKADA nisam, a ni sada, nisam odobravao POPULIZAM!!! Srednjoškolci da pozovu "nekoga"!? Aman, zaman, koja je to revolucionarna snaga, jbt? Bio sam nazočan kada su deca ostajala "sami sebi" kada su njihovi roditelji, profesori, inženjeri, ... švercovali benzin iz Mađarske i tako održavali svoje porodice "na životu"! Ali, samo finansijski. Deca, sa kojima sam pričao (jer ja nisam to morao raditi) su pričala, a ja ih pokušavao razuveriti, da neće da idu stopama svojih roditelja (profesora, inženjera,...). Postojao je model 5P! Sećate li se toga? I šta je problem? Problem je, da su ta DECA danas postali roditelji i nemaju izgrađen NIKAKAV osećaj autoriteta!!! Odite nekad na roditeljske sastanke. NEMA nikakvog auroriteta - ni učitelji, ni ministarstva, ni država - NIKO! Osnovna stvar je zamenica "JA" - sa kojom počinje svaka rečenica, etc etc
mariopan mariopan 21:47 19.03.2019

Re: šah

bloger201

Osnovna stvar je zamenica "JA" - sa kojom počinje svaka rečenica, etc etc


I zato ta deca odsedeše juče ceo dan na ladnom betonu, što im je to JA najvažnije u životu?


Ne daj da te stvarnost pokoleba i demantuje.


Ja sam starija, rekla bih, u penziji sam odavno, moja deca su prešla četrdesetu, nemam kome da idem na roditeljski, ali rekla bih gledajući ovu decu da su oni sasvim lepo iskazali solidarnost i drugarstvo, divni su. Ne vidim da to ne valja, štaviše, divim im se, to je najlepše što sam videla svih ovih dana.

Ima nade...
bloger201 bloger201 22:36 18.03.2019

deca su uvek u pravu...

Pre par dana sam pročitao jedan naslov "Svest i savest" u kom autor prepričava emisiju gledanu na nekoj US televiziji, u kojoj američki marinac uživo priča, kako je služeći u Iraku pomagao jednom samohranom ocu da svakog jutra odvodi svoju kćer u školu. i naravno ide nakon nastave sa njime po nju. Radi sigurnsti. I na kraju intervjua se nada, da ona i dalje ide u školu i da možda neko od njegovih kolega je preuzeo tu ulogu. I... svi u studiju su bili time emocionalno veoma pozitivno pogođeni - dakle SAVEST im je reagovala pozitivno. E, a autor je, pozvavši se na svoju SVEST prokomentarisao: A koji k*urac je taj USA vojnik uopšte tražio tamo u Iraku!? Ja se stvarno izvinjavam, ali, MOJA svest mi kaže nešto slično: a koji K*RAC su su oni tamo tražili na hodnicima u zgradi televizije, da bi ih "policija etc tukla i gurala etc"???? Vojnik u Iaku je sledio naređenja nekih "predstavnika" politike, a ovi u zgradi televizije su šta?!!!
angie01 angie01 23:12 18.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

„Pavle je uhapšen i ja ne mogu biti na času. Pavle misli svojom glavom i zato je uhapšen. Pogrešio je što je ušao u zgradu RTS-a, ali 30 dana zatvora je mnogo. Ne očekujem ništa od protesta, ali sam tu da podržim moje đake", kaže za BBC Nebojša Maksimović, profesor istorije.

angie01 angie01 23:45 18.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...



ucenik Pavle, 18, iz zute izdajnicke filoloske gimnazije, placen prljavim evrima tacija i hardinaja, efikasnom i znalackom akcijom profesinalne jedinice mupa, zavrsio je na robiji odmah,...a ne ko pacer sale mutavi, kome odlazak odlazu 12 puta,...
predatortz predatortz 23:57 18.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

MOJA svest mi kaže nešto slično: a koji K*RAC su su oni tamo tražili na hodnicima u zgradi televizije, da bi ih "policija etc tukla i gurala etc"????


A šta kaže tvoja savest na činjenicu da su građani poslodavci ovima na Javnom servisu?
Ceniš da poslodavac nema pravo da izrazi nezadovoljstvo radom onoga koga plaća?
shone shone 02:41 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

da su građani poslodavci ovima na Javnom servisu?
Ceniš da poslodavac nema pravo da izrazi nezadovoljstvo radom onoga koga plaća?


Znam da znaš i da ga zahebavaš malo - Skupštinska većina kroz svoje organe (nažalost) je poslodavac kao predstavnik većinske volje građana ostvarene na izborima. Građani Srbije su samo finansijeri RTS jer plaćaju pretplatu što je isto odluka većine.

Da se razumemo - i ja sam manjina kojoj se to ne sviđa - al mož ga hebat. Demokratija braco.

Tranzicija još traje. Nisu svi u kapitalizmu.
neverovatan neverovatan 05:59 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

shone
da su građani poslodavci ovima na Javnom servisu?
Ceniš da poslodavac nema pravo da izrazi nezadovoljstvo radom onoga koga plaća?


Znam da znaš i da ga zahebavaš malo - Skupštinska većina kroz svoje organe (nažalost) je poslodavac kao predstavnik većinske volje građana ostvarene na izborima. Građani Srbije su samo finansijeri RTS jer plaćaju pretplatu što je isto odluka većine.

Da se razumemo - i ja sam manjina kojoj se to ne sviđa - al mož ga hebat. Demokratija braco.

Tranzicija još traje. Nisu svi u kapitalizmu.

Osnova demokratije je pravo na nekažnjeni protest.
Ostalo je manjeg značaja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:55 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

a koji K*RAC su su oni tamo tražili na hodnicima u zgradi televizije, da bi ih "policija etc tukla i gurala etc"???? Vojnik u Iaku je sledio naređenja nekih "predstavnika" politike, a ovi u zgradi televizije su šta?!!!


Svejedno, zavedeni su političkom idejom opozicije, svakako, ako si nosio oružje, znaš da je osnovno rasuđivanje da ga NE upotrebljavaš protiv nedužnih i civila, što klinci 16-ogodišnjaci i žene, ma koliko te nervirali, u ovom slučaju jesu bili. Što nisu krenuli na Obradovićeve БС БС bradate momke? Zato što znaju da je izvesno da bi dobili po pičoki od njih, pa je lakše bilo iskaliti frustraciju na tinejdžerima i ženama.

PS. Istini za volju, i žandarima su podeljena osećanja, i oni su iz ovog naroda, i samo je pitanje trenutka kada će se staviti i fizički - ne samo emocionalno; na stranu naroda a ne da štite klike i političku mafiju na vlasti.

mariopan mariopan 11:23 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

shone

Znam da znaš i da ga zahebavaš malo - Skupštinska većina kroz svoje organe (nažalost) je poslodavac kao predstavnik većinske volje građana ostvarene na izborima. Građani Srbije su samo finansijeri RTS jer plaćaju pretplatu što je isto odluka većine.



Dobro, kako smo svi mi finansijeri te televizije zar nije logično da su ti građani ušli u svoju televiziju?

Nisu upali u Vučićev lični posed, kako je on to shvatio, pa je branio policijom i žandarmerijom?

I slažem se da nije završena tranzicija ali, kad ljudi primete da nešto debelo ne valja i u kom pravcu ide ta tranzicija, (sva sila i vlast u rukama jednog čoveka), zar nije razumno da je na vreme zaustave dok nije otišla u tri lepe?
martin_krpan martin_krpan 11:35 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

I slažem se da nije završena tranzicija ali, kad ljudi primete da nešto debelo ne valja i u kom pravcu ide ta tranzicija


Tranzicija u Srbiji ne postoji. Taj pojam je nastao za potrebe zemalja istočnog bloka kojima je Komunizam silom bio nametnut, pa kada se raspao, zemlje poput Češke, Slovačke, Poljske,.. su se kroz tranziciju imale u šta vratiti. Srbija, osim što je zadnja u Evropi branila Komunizam i za njega ratovala, nema u šta da se vrati, jer nikada nije imala demokratsko-liberalni sistem, sa tržišnom privredom, koji je u nekom kontinuitetu garantovao pravo na privatnu imovinu i individualna prava.
shone shone 12:08 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

Tranzicija u Srbiji ne postoji. Taj pojam je nastao za potrebe zemalja istočnog bloka kojima je Komunizam silom bio nametnut, pa kada se raspao, zemlje poput Češke, Slovačke, Poljske,.. su se kroz tranziciju imale u šta vratiti. Srbija, osim što je zadnja u Evropi branila Komunizam i za njega ratovala, nema u šta da se vrati, jer nikada nije imala demokratsko-liberalni sistem, sa tržišnom privredom, koji je u nekom kontinuitetu garantovao pravo na privatnu imovinu i individualna prava.


Tranzicija je prelaz iz nečega u nešto drugo najprostije rečeno a ne povratak na nešto. Pobrkao si malo pojmove.

wiki
Tranzicija ili privreda u tranziciji je privreda koja se menja iz planske privrede (socijalizam) na slobodno tržište (kapitalizam).

Privreda u tranziciji prolazi kroz ekonomsku liberalizaciju, gde tržišne formira cene umesto države. Organizacije i trgovinske barijere su uklonjene, a samim tim počinje i privatizacija državnih preduzeća i resursa, kao i stvaranje finansijskog i privatnog sektora da bi se olakšalo kretanje privatnog kapitala. Ovaj proces se primenjuje u Kini, u zemljama bivšeg Sovjetskog Saveza i bivšim komunističkim zemalja Evrope i zemljama trećeg sveta. Proces tranzicije obično karakterišu promena i stvaranje novih institucija, otvaranja većeg broja privatnih preduzeća, a samim tim proces tranzicije označava demokratizaciju države, ukidanje monopola u različitim sektorima privrede kao i stvaranje konkurencije na svetskom tržištu.

Šta znači TRANZICIJA?

» tranzicija • ženski rod Prelaz, veza; ono što čini prelaz između nečega, posredni član, odeljak i sl. (lat.)
mariopan mariopan 12:09 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

martin_krpan
I slažem se da nije završena tranzicija ali, kad ljudi primete da nešto debelo ne valja i u kom pravcu ide ta tranzicija


Tranzicija u Srbiji ne postoji. Taj pojam je nastao za potrebe zemalja istočnog bloka kojima je Komunizam silom bio nametnut, pa kada se raspao, zemlje poput Češke, Slovačke, Poljske,.. su se kroz tranziciju imale u šta vratiti. Srbija, osim što je zadnja u Evropi branila Komunizam i za njega ratovala, nema u šta da se vrati, jer nikada nije imala demokratsko-liberalni sistem, sa tržišnom privredom, koji je u nekom kontinuitetu garantovao pravo na privatnu imovinu i individualna prava.



Reč tranzicija može da znači i promena, prelazak, preobražaj u nešto drugo od onog što je bilo, recimo iz komunizma u demokratsko liberalni sistem.

I ja sam očekivala posle petog Oktobra da ćemo krenuti u tom pravcu ali nas je alava bulumenta kojoj nije bilo na kraj pameti da nešto uradi za ovu zemlju, osim da se lično obogati, vratila u doba Slobe.

To je moj utisak. I moje veliko razočarenje.

Zato i danas imamo Slobu samo se zove Vučić.

A mi smo milion kilomertara daleko od uređene zemlje i bilo čega što bi pomoglo da nazremo kakva će nam biti budućnost.

mariopan mariopan 13:44 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

bloger201



..... a ovi u zgradi televizije su šta?!!!


...tražili da im uzurpator vrati njihovu televiziju.

To nije privatna televizija, to je naša televizija, svih nas koji živimo u ovoj državi a ne možemo da dobijemo informacije jer je tu televiziju uzurpirala SNS stranka i njihov vođa.

Vuđić nije predsednik Srbije, on je predsednik samo svoje stranke, i samo šta on odobri može da se gleda, uglavnom mnogo laži i samoreklamerstva. Isitnu ne možeš da iskopaš ni da si rudar.

Oni nisu ušli u privatan prostor Aleksandra Vučića već u svoju imovinu. To je i njihova imovina, njihova televizija, i oni plaćaju da im ta televizija prenese istinu a ne ono što im Vučić odobri filovano lažima, uvredama, pljuvačinom.
looping looping 14:03 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...

mariopan
bloger201



..... a ovi u zgradi televizije su šta?!!!


...tražili da im uzurpator vrati njihovu televiziju.

To nije privatna televizija, to je naša televizija, svih nas koji živimo u ovoj državi a ne možemo da dobijemo informacije jer je tu televiziju uzurpirala SNS stranka i njihov vođa.

Vuđić nije predsednik Srbije, on je predsednik samo svoje stranke, i samo šta on odobri može da se gleda, uglavnom mnogo laži i samoreklamerstva. Isitnu ne možeš da iskopaš ni da si rudar.

Oni nisu ušli u privatan prostor Aleksandra Vučića već u svoju imovinu. To je i njihova imovina, njihova televizija, i oni plaćaju da im ta televizija prenese istinu a ne ono što im Vučić odobri filovano lažima, uvredama, pljuvačinom.

U principu, neka se skupe ljudi od strane vlasti i opozicije na jedan fajt ispred televizije, pa ko pobedi - njegova televizija.
Vlast je ovaj put pobedila jer je imala policiju na svojoj strani. Sledeći put policija da se skloni da to bude ferka.
predatortz predatortz 14:13 19.03.2019

Re: deca su uvek u pravu...



U principu, neka se skupe ljudi od strane vlasti i opozicije na jedan fajt ispred televizije, pa ko pobedi - njegova televizija.
Vlast je ovaj put pobedila jer je imala policiju na svojoj strani. Sledeći put policija da se skloni da to bude ferka.


Po tebi, ovo je rešenje?
Nije rešenje da se nepristasno izveštava o aktivnostima svih političkih činilaca, nego je rešenje da se narod zakrvi među sobom?
Srbe na Srbe?

Ante (Starčeviću, Paveliću) ti li si?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana