Istorija| Na današnji dan

Zar već 20 godina?!

a_jovicic RSS / 23.03.2019. u 18:16

Dvadeset četvrtog marta 1999. godine u 19:45 otpočeli su vazdušni napadi na ciljeve u Saveznoj Republici Jugoslaviji u okviru NATO operacije pod kodnim nazivom "Saveznička sila" (u oružanim snagama Sjedinjenih Država vodjene pod kodnim nazivom "Plemeniti nakovanj" ) ...



Komentari (513)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 22:59 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

milisav68


Krajnici (kao i slepo crevo) nisu džabe u organizmu, druga je stvar što što mogu da budu loši, pa mora operacija, kao što pokvaren zub moraš da izvadiš.


Ja mislim da baš i nemaju neku posebno bitnu funkciju sem kao rupe koje su dušu dale za infekciju. S tim da sam ja uveren (samo kao laik, naravno, i rukovodeći se ličnim primerom) da je operacija krajnika dobra kao preventivna mera, dok je operacija slepog creva nešto što se radi samo ako se baš mora. Kroz ovo drugo nisam prošao ali kapiram da je ipak ozbiljniji zahvat.




jadragoljub jadragoljub 23:06 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Zato je, na primer, svoj život ovde okončao i čuveni Dok Holidej, poznati pištoljaš, i tuberan, i saranjen je u Glenvud Springsu (bio sam mu na groblju

svaka čas' zato dobijaš
zilikaka zilikaka 23:07 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

тако смо очврсли и ти и ја.

I ja. Al pazi kad mi je operacija jedna od najstarijih sećanja. A imala jedva 5 godina.
Bože, tad se to radilo mesarski. Vežu ti ruke, stisnu noge i stave onu čeličnu spravu da ne zatvoriš usta.
Sećam se kako ulazim u tu salu, sedam naneku stolicu, jako svetlo, sthah, bol i posle užasno mnogo krvi.
Za dete tog uzrasta prilučna trauma.
Opet, to mi rešilo velike probleme. A najgori grip sam imala kao student. Cimerka bila još nesvršeni lekar i kad sam posle više dana visoke temperature prestala da se odazivam na ime, izvukla me silom iz kreveta i hladila do besvesti. Grozan osećaj al je jedino to pomoglo.
jadragoljub jadragoljub 23:09 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Bili Piton
milisav68


Krajnici (kao i slepo crevo) nisu džabe u organizmu, druga je stvar što što mogu da budu loši, pa mora operacija, kao što pokvaren zub moraš da izvadiš.


Ja mislim da baš i nemaju neku posebno bitnu funkciju sem kao rupe koje su dušu dale za infekciju. S tim da sam ja uveren (samo kao laik, naravno, i rukovodeći se ličnim primerom) da je operacija krajnika dobra kao preventivna mera, dok je operacija slepog creva nešto što se radi samo ako se baš mora. Kroz ovo drugo nisam prošao ali kapiram da je ipak ozbiljniji zahvat.


grešiš, o kako grešiš.
slepo creve bi trebalo preventivno da se vadi a krajnici samo kad obole. inače su oni glavni na sprečavanju ulaska klica u organizam dok su zdravi, posle su druga priča.


Bili Piton Bili Piton 23:10 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

zilikaka

Bože, tad se to radilo mesarski. Vežu ti ruke, stisnu noge i stave onu čeličnu spravu da ne zatvoriš usta.


Jeste. A te halucinacije koje imaš prvih nekoliko sekundi nakon što ti stave tu kapu preko glave - još ih se sećam, kao u struju da te neko uključio.

I posle tri dana dušu da ispovraćaš - ali to je od anestezije. Danas cenim da bi se sve to radilo mnogo pažljivije.
jadragoljub jadragoljub 23:15 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Danas cenim

kako sam obavešten danas ih smrznu nečim i izvade, kažu ni da osetiš.
zilikaka zilikaka 23:19 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

I posle tri dana dušu da ispovraćaš - ali to je od anestezije. Danas cenim da bi se sve to radilo mnogo pažljivije.

Pouzdano znam da je meni rađeno bez anestezije. Možda samo ono lokalno hladjenje al ni to nisam sigurna.
A to sa povraćanjem imao i moj sin.
Boktemazo, 48 sati košmara. I tačno nakon toga sve ok,ko rukom odneto. A radili mu na VMA.
mirelarado mirelarado 23:23 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

zilikaka
I posle tri dana dušu da ispovraćaš - ali to je od anestezije. Danas cenim da bi se sve to radilo mnogo pažljivije.

Pouzdano znam da je meni rađeno bez anestezije. Možda samo ono lokalno hladjenje al ni to nisam sigurna.
A to sa povraćanjem imao i moj sin.
Boktemazo, 48 sati košmara. I tačno nakon toga sve ok,ko rukom odneto. A radili mu na VMA.


Meni su radili pod lokalnom anestezijom - injekcija u grlo. Ali, kad je prošlo dejstvo anestezije, danima je svaki gutljaj čaja bio agonija.
a_jovicic a_jovicic 23:27 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

angie01
Dobar opšti imunitet može po pitanju gripa da bude mana a ne prednost.


kako?

Deadly immune 'storm' caused by emergent flu infections

A cytokine storm is an overproduction of immune cells and their activating compounds (cytokines), which, in a flu infection, is often associated with a surge of activated immune cells into the lungs. The resulting lung inflammation and fluid buildup can lead to respiratory distress and can be contaminated by a secondary bacterial pneumonia -- often enhancing the mortality in patients.

This little-understood phenomenon is thought to occur in at least several types of infections and autoimmune conditions, but it appears to be particularly relevant in outbreaks of new flu variants. Cytokine storm is now seen as a likely major cause of mortality in the 1918-20 "Spanish flu" -- which killed more than 50 million people worldwide -- and the H1N1 "swine flu" and H5N1 "bird flu" of recent years. In these epidemics, the patients most likely to die were relatively young adults with apparently strong immune reactions to the infection -- whereas ordinary seasonal flu epidemics disproportionately affect the very young and the elderly.
zilikaka zilikaka 23:32 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Sećam se da su ovde pričali da je lokalni doktor imao neki meztod sa žicom, to nešto bilo vezano za Nemačku i zarobljeništvo. Valjda tad bio mlad lekar.
Jeste bilo na živo i mesarski ali je oporavak išao mnogo brže, navodno.
I zaista, ne sećam se posle nikakvih tegoba.
mariopan mariopan 23:41 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

angie01
Dobar opšti imunitet može po pitanju gripa da bude mana a ne prednost.


kako?

Bila emisija o Španskom gripu na History kanalu, onaj grip koji je pokosio pola planete, i utvrdili su da su najviše stradali mlađi ljudi kojima je imunitet davao previše snažan odgovor na bolest. Zapravo, više preživelih je bilo sa manjim imunuitetom, deca i stariji, a najviše stradali mlađi i srednjih godina, u punoj snazi.

Lekari su objasnili to mehanizmom odbrane tela od bolesti, kako se telo brani ako je imunitet jak jaka je i reakcija na bolest, pa je preterana reakcija odbrane tela i ubijala te ljude.
itd, možeš možda da nađeš na jutjubu vredi pogledati.
nikvet pn nikvet pn 23:56 24.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

(Pardon android)

Tonzile su limfni čvorovi koji imaju svoje mesto i odbrambenu ulogu u prvoj liniji odbrane. Ako je pozadina (opšti imunitet) slabija onda pre zaginu i eto angine, bakterijske ili virusne svejedno.

Kod pasa u odnosu na nas ima dve razlike: bakterijski su češći, prvo i drugo hronični siđu na zglobove, hromost. To je indikacija za operaciju, tonzilektomiju. Tehnički to ne spada u zahtevne osim kod pasa jakog ugriza, baš me preznoje.

Rezultat je generalno dobar, trulo tkivo boje maline leti van a funkciju preuzimaju okolni sitni limfni čvorovi bez opcije truljenja i recidiva. Mladi psi do godine lako podnesu i oporave se. Kod odraslih već ide teže, rizik krvarenja je veći, oporavak traje duže a katkad bude i recidiva.

I mene operisalo davno u kasapskom modu ali falafala, ne pamtim otud probleme. Operacija je tehnički uznapredovala pa koga češće i jače tuče nije loše to da razmotri.
michiganac michiganac 18:07 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

srdjan.pajic
...


Srki, ako jednom iznadjes vremena i zelja te mine ponovo da prozujis/ispopentras se po Srbistanu, evociras sjecanja (ili ono makar da zamjenis privremeno pume i rakune sa medvjedima i konjima), imam preporuku da obidjes ovu malu porodicnu i nesvakidasnju idilu na Tari:



Slucaj oprecan tvom, ona mlada "jenkijevka" iz studenog, ravnog Michigana pronasla srecu u suprotnom pravcu, ubogoj Srbiji - obrlatio je ovdasnji "viking-tarzan" iz ravne Slavonije i na kraju se sa novopridoslim potomstvom obreli na visokoj Tari. Ako dobro cijenim, klinci su im takodje po godinama u rangu sa tvojim podmlatkom.

19-22min
: obratiti paznju i na ovaj 'ledeni' performans i nacin kako ga ovaj delija tumaci. Uzgred, lik je u nekom svom istocnjacko-filosofskom tripu: Yoga, Tai Chi i te prakse (vjezbe disanja, koncentracije i ono sto ide uz to)..


Meni je takodje zanimljivo sto na blogu danas ne pise nijedan ljekar. Bjese nekad ona 'Ana from London' (ako se ne varam, 'sa teskim prezimenom za spelovanje') kad se i moja malenskost registrovala na blog i bas me sad zanima sta se s njom desilo?!


Ali evo da priupitam @nikvet-a, cini mi se ovde kao najadekvatniji sagovornik medju nama: - sta se ustvari desava sa organizmom na fizioloskom nivou u ovih 10min. meditacije koju ovaj praktikuje u studenim Zaovinama? Preciznije -U kakvom medjusobnom odnosu tu stupaju krvotok i limfni sistem??
Bili Piton Bili Piton 19:04 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

michiganac



Meni je takodje zanimljivo sto na blogu danas ne pise nijedan ljekar. Bjese nekad ona 'Ana from London' (ako se ne varam, 'sa teskim prezimenom za spelovanje') kad se i moja malenskost registrovala na blog i bas me sad zanima sta se s njom desilo?!


Dobila je odličan i vrlo zahtevan posao, mislim da nema baš mnogo vremena da kafeniše s nama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Ali evo da priupitam @nikvet-a,


Kakvi smo ovde preostali, dovoljan nam je i veterinar.

Ako bih se vraćao da živim u Srbiji, ili makar da crknem, to oko Tare i Kremne, Kremni, Kremnima, ma jebo ga otac, alse, kako se kaže?!, bi mi bilo u vrhu liste mesta gde bih se nastanio. Mada ni u Mirjevu nije loše, samo da zagase onu deponiju preko brda.
nikvet pn nikvet pn 19:54 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

srdjan.pajic
Kakvi smo ovde preostali, dovoljan nam je i veterinar.



„Моја господо! Бољи и виши пођоше бољијема и вишијема, а ја
једва вас допадох”

niccolo niccolo 20:06 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Mada ni u Mirjevu nije loše, samo da zagase onu deponiju preko brda.

Čoveče, spuštam se ja u nedelju niz Vitezova Karađorđeve zvezde, ne znam kako se to zvalo u tvoje vreme, to je ona što seče Partizanski put (mislim, ne zove se tako više, ali je onomad tako zvana) - u međuvremenu su produžili Mirijevski bulevar i sad idu 4 trake tu do podnožja te ulice - i gledam dok se spuštam koliko se izgradilo s druge strane tog brda, ka Lešću i šta već ide tamo dalje...ludilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

to oko Tare i Kremne, Kremni, Kremnima, ma jebo ga otac, alse, kako se kaže?!


Oko Kremana.
Pluralija tantum.
Al sam pametan, a? :)


Sigurno je tako, pre neki dan u " Srpski na srpskom" baš taj primer.
zilikaka zilikaka 20:30 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Ako bih se vraćao da živim u Srbiji, ili makar da crknem, to oko Tare i Kremne, Kremni, Kremnima, ma jebo ga otac, alse, kako se kaže?!, bi mi bilo u vrhu liste mesta gde bih se nastanio


Da znaš da nisi jedini. Doduše, ja bih razmislila i o Zaovinama. Jeste zabačeno i divlje al ima onolku vodurinu.
Onom delu kod Kaluđerskih bara samo voda fali da budu raj na zemlji.
neverovatan neverovatan 20:38 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

niccolo
Mada ni u Mirjevu nije loše, samo da zagase onu deponiju preko brda.

Čoveče, spuštam se ja u nedelju niz Vitezova Karađorđeve zvezde, ne znam kako se to zvalo u tvoje vreme, to je ona što seče Partizanski put (mislim, ne zove se tako više, ali je onomad tako zvana) - u međuvremenu su produžili Mirijevski bulevar i sad idu 4 trake tu do podnožja te ulice - i gledam dok se spuštam koliko se izgradilo s druge strane tog brda, ka Lešću i šta već ide tamo dalje...ludilo.

Mirjevo!
Čoveče!
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:07 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

niccolo
Mada ni u Mirjevu nije loše, samo da zagase onu deponiju preko brda.

Čoveče, spuštam se ja u nedelju niz Vitezova Karađorđeve zvezde, ne znam kako se to zvalo u tvoje vreme, to je ona što seče Partizanski put (mislim, ne zove se tako više, ali je onomad tako zvana) - u međuvremenu su produžili Mirijevski bulevar i sad idu 4 trake tu do podnožja te ulice - i gledam dok se spuštam koliko se izgradilo s druge strane tog brda, ka Lešću i šta već ide tamo dalje...ludilo.


Znam, ali se sad ni ja ne sećam kako se nekad zvala ta ulica pre nego što su je dovatili u zanosu nacionalističkog divljanja i promenili joj ime u te neke nazovi vitezove (tu odma ispod se redovno montiraju moderni vitezovi, murkani, i pišu kazne što zbog semafora, što zbog prekoračenja ograničenja brzine, ja se tu redovno zajebem na onom pomoćnom svetlu za desno, gde se seče Milana Rakića, koje se i inače jedva vidi zbog sunca a i zaboravim da kod vas ne sme da se skrene desno, pa su me murkani na to podsećali par puta).

A dok sama tu živeo, ta strma ulica se spuštala pravo u živopisnu cigan malu, kad preseče taj Partizanski put, to jest ulicu Jovanke Radaković. To je bilo kao Bronks, uđeš lako, ali je neizvesno da li ćeš da izađeš (ne zbog Cigana, nego zbog kerova lutalica). Sad su to sve raskrčili i izgradili taj Mirjevski bulevar, kerove u sapun preradili, mada i dalje ume još po neki da te iznenadi ako se muvaš tuda biciklom.

zilikaka zilikaka 21:54 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Sad su to sve raskrčili i izgradili taj Mirjevski bulevar, kerove u sapun preradili, mada i dalje ume još po neki da te iznenadi ako se muvaš tuda biciklom.

Harali su ti kerovi i Karaburmom, još kako. Takve čopore teško da si negde mogao da vidiš, po 10 i više komada.
Umeli da budu opasni, naročito zimi.
Jednom sam sa prozora gledala kako se čovek popeo na krov auta da se spase.
A upravo zbog blizine tog naselja i Zvezdarske šume, danju nije bilo šansi da ih pohvataju. Samo noću su silazili u naselje.

A ono što su bili kukuruzi, odavno sređeno i izgrađeno.
freehand freehand 22:04 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Harali su ti kerovi i Karaburmom, još kako. Takve čopore teško da si negde mogao da vidiš, po 10 i više komada.
Umeli da budu opasni, naročito zimi.
Jednom sam sa prozora gledala kako se čovek popeo na krov auta da se spase.
A upravo zbog blizine tog naselja i Zvezdarske šume, danju nije bilo šansi da ih pohvataju. Samo noću su silazili u naselje.

A tako sam imao volju da napišem blog o tome kako su u Pančevu kučići onomad ('85) pojeli (pola) čoveka...
niccolo niccolo 22:08 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

a i zaboravim da kod vas ne sme da se skrene desno

To mi se dopalo kod vas, sasvim zgodno pravilo...
Atomski mrav Atomski mrav 22:11 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

ja se tu redovno zajebem na onom pomoćnom svetlu za desno, gde se seče Milana Rakića, koje se i inače jedva vidi zbog sunca a i zaboravim da kod vas ne sme da se skrene desno, pa su me murkani na to podsećali par puta).


To mi se dopalo kod vas, sasvim zgodno pravilo...




Milan Novković Milan Novković 22:17 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

srdjan.pajic
...
A imam i neki negativan refleks (to mi je sa posla) kad vidim nekog amatera da me pomalo sa visine ...

Da, sorry.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:38 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Atomski mrav
ja se tu redovno zajebem na onom pomoćnom svetlu za desno, gde se seče Milana Rakića, koje se i inače jedva vidi zbog sunca a i zaboravim da kod vas ne sme da se skrene desno, pa su me murkani na to podsećali par puta).


To mi se dopalo kod vas, sasvim zgodno pravilo...






E, to, i drugi doprinos su semafori koji su iza a ne ispred raskrsnice, pa možeš da ih vidiš lepo kao čovek. I to mi je prvih dan ili dva uvek malo neugodno kad se vratim u otadžbinu, oblije me ladan znoj kad sam stao prvi uz semafor - pomislim da sam prošao kroz raskrsnicu pa tek onda stao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:39 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Milan Novković
srdjan.pajic
...
A imam i neki negativan refleks (to mi je sa posla) kad vidim nekog amatera da me pomalo sa visine ...

Da, sorry.


Ma, ne ljutim se, samo se pravdam, ne mora izvinjenje
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:47 25.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

freehand
Harali su ti kerovi i Karaburmom, još kako. Takve čopore teško da si negde mogao da vidiš, po 10 i više komada.
Umeli da budu opasni, naročito zimi.
Jednom sam sa prozora gledala kako se čovek popeo na krov auta da se spase.
A upravo zbog blizine tog naselja i Zvezdarske šume, danju nije bilo šansi da ih pohvataju. Samo noću su silazili u naselje.

A tako sam imao volju da napišem blog o tome kako su u Pančevu kučići onomad ('85) pojeli (pola) čoveka...


U, pa u ovoj našoj cigan maloj se ne jednom dešavalo da kerovi izEdu neko dete, da ne kažem, osnovca, bilo u novinama redovno. No, tamo sam stvarno retko zalazio, mene su uglavnom jurili gore kod Pošte i bivšeg C-marketa, to je tad bilo centar naselja, i onda sam razvio taktiku da čim izađem iz one poslednje krivine pred autobusku srtanicu ubrzam do maksimuma, i samo projurim pored ućebanih džukela da ne znaju šta ih je to snašlo, da li je Betmen, da li je Srebrni letač, samo lenjo zevnu za mnom i čekaju neku sporiju babu, ili trudnjaču.

Ali to je sad sve raščišćeno, vidi se da ova nova vlast, na čelu sa predsednikom Vučićem, i zamenikom granočelnika Vesićem, dobro obavljaju svoj posao.

alselone alselone 00:34 26.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Tare i Kremne, Kremni, Kremnima, ma jebo ga otac, alse, kako se kaže?!

Zavisi u kom padežu dobri moj Pajo. Moja pokojna majka je Kremanka, tako da bih si dozvolio da kažem da je ovako

Nominativ: Kremna
Genitiv: Kremana
Dativ: Kremnima
Akuzativ: Kremana
Vokativ: Kremna
Instumental: Kremnima
Lokativ: Kremnima

alselone alselone 00:37 26.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Ja nisam prošao puno srbijanskih sela ali meni su Kremna najlepša. Tara i taj predeo je "napravljen" za uživanje.

Ovo je kućica u sred Tare, nema struje, nema vode, nema asfalta, voda je sa potoka a petrolejska lampa je uveče i možeš doći samo traktorom. Ovde su baba i deda vodili stoku preko leta, tu su međedi otimamali ovce a vukovi ih klali redom kada zađe malo jesen. A ja sam provodio najlepše raspuste uz borovnice, maline, kupine, šumu i ponekog jelena retkim petkima.

michiganac michiganac 00:54 26.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

srdjan.pajic


Ako bih se vraćao da živim u Srbiji, ili makar da crknem, to oko Tare i Kremne, Kremni, Kremnima, ma jebo ga otac, alse, kako se kaže?!, bi mi bilo u vrhu liste mesta gde bih se nastanio. Mada ni u Mirjevu nije loše, samo da zagase onu deponiju preko brda.


Misles ono kao 'last authentic mohi-srbistanac' pod jednu sljivu, ili bejase kruska??
Satro da ispunis Tarabica-"providjenje" i bacis jedan restart za neka nova, drugacija pokoljenja?


Nego, vid' i ovu 'picture of freedom':



I mi amo zapadno od Drine konje i visove za trku imamo. Karl Maj da (nam) pozavidi. :)) Najveci, mislim, rezervat (makar) u ovom dijelu Evrope. Nekoliko njih su potomstvo iz stale pokojnog djeda (oslobodjeni prije i u toku ratnog vihora 90-ih).
tasadebeli tasadebeli 06:40 26.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

srdjan.pajic

Ako bih se vraćao da živim u Srbiji, ili makar da crknem,



Главни, суштински, кључни и прокључали почетак реченице.

То исто вазда изговарају и сви ови моји што живе ван Србије. Потпуно исте речи.

Често тако започињу своје реченице.

Додуше, постоји то ако.

Али и са ако и без ако, ипак постоји. Ту је. Има га.


И потпуно је небитно да ли је то ако бих, или када бих или да сам, да бих,...


Ту је. Стоји вазда негде у позадини.

Градиво енглеског језика у 7. или 8. разреду основне школе у Србији.
cassiopeia cassiopeia 09:02 26.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

alselone
A ja sam provodio najlepše raspuste uz borovnice, maline, kupine, šumu i ponekog jelena retkim petkima.


Meni jedan od najlepših krajeva Srbije.

Ne znam da li sam pričala, moja prva drugarica iz detinjstva, znamo se od mojih par meseci bukvalno, kupila plac u Kremnima i napravila dve kuće. Izdaje sobe turistima i živi jedan miran život. Mislim da je ova jedna manja i nju može cela porodica da iznajmi. Ogradila je i dvorište i prima kućne ljubimce.

A kuće su pravili Kremanci, otac i sin, sve po starinski. Kuće su drvene i divota je spavati u njima.

A priroda. Meni se tamo uvek plače kad me priroda uzme pod svoje.
maksa83 maksa83 10:39 26.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

Zavisi u kom padežu dobri moj Pajo. Moja pokojna majka je Kremanka

Pa ti si ... 0.5 * Srbijanac!

Inače, da, apsolutno idiličan predivan kraj, bio tamo 2x u seoskom turizmu, jeo najbolju hranu, gledao kravu kako se teli, žvakao slamke ležeći na ovoj livadi...




Ovo su Vračarići, ima i rečica pored, nadam se da je do sada neki SNS skotovi nisu zazidali.
alselone alselone 20:13 27.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

0.5 * Srbijanac!


alselone alselone 20:18 27.03.2019

Re: ujedno je i 20 godina

I drago mi je što sam imao sinu priliku da pružim ovaj osećaj. Meni je ostao u prelepoj uspomeni.

zilikaka zilikaka 23:26 23.03.2019

Sećam se ko da je juče bilo

Posebno što se te večeri kod nas u kući odvijala verujem-ne verujem burleska, koja se završila replikom: Počo rat, pizda ti materina.
Jedino što nas je držalo bio talenat da od svakog sranja napravimo zajebanciju, da izvineš.

Nisam pametna na račun čega se ta energija stvarala i gde smo to ostali falični posle svega al po nekom pitanju jesmo sigurno.
49 41 49 41 14:44 24.03.2019

Re: Sećam se ko da je juče bilo

zilikaka
Posebno što se te večeri kod nas u kući odvijala verujem-ne verujem burleska, koja se završila replikom: Počo rat, pizda ti materina.
Jedino što nas je držalo bio talenat da od svakog sranja napravimo zajebanciju, da izvineš.

Nisam pametna na račun čega se ta energija stvarala i gde smo to ostali falični posle svega al po nekom pitanju jesmo sigurno.


Voli me, ne voli me, voli me, ne ...
Onaj, sistem kad kidamo one sitne listice...
Kad smo bili mali.

Kad porastemo, e; to je vec druga stvar.
Znamo sta je "hladno"-"toplo" oruzje i kako se rukuje, upotrebljava;
Bili, male-female ...

Za malji deca, 41 C; nije nikakva temperatura-za veljiki deca moze da bude opasna.
amika amika 23:39 23.03.2019

Меил из Швајцарске

Данас, двадесет година од како је почео напад НАТО пакта окупили смо се на истом оном мјесту на којем смо прије двадесет година палили свијеће за погинуле сународнике неријетко их гасећи сузама.

Препознајем иста лица која сам гледао и те 1999-ете и плаче ми се. Од стотињак хиљада Срба у Швајцарској сакупила се једва омања група као и у оним ноћима када смо нијемо протестовали док нас је тај „цивилизовани“ западни свијет засипао пројеткилима пуњеним осиромашеним уранијом, а њихови „слободни“ медији нама приписивали злочине који су они починили, као и њихови штићеници Шиптари.

Те 1999-те могао сам да разумијем да се људи плаше да дођу на демонстрације, али данас ми се чини да смо игноранти које више занимају сопоствена мала задовољства него судбина народа, али ипак има нешто што улијева наду. Нисам очекивао да ће се појавити млади људи јер обично их забава интересује више него било шта друго, али данас поред групе младића и дјевојака видјех и младе мајке и очеве са малим бебама који су дошли да заједно са нама подијеле тугу.

Поред суза које су ме гушиле нада да ипак није свије изгубљено измамила је осмијех на лице јер ипак има Срба, према мало, који неће дозволити да злочини НАТО сатрапа падну у заборав.

Миодраг Лукић

„Die Diktatoren Hitler und Stalin, so gefährlich sie gewesen sein mögen, hatten ein Gesicht und man wusste, gegen wen man zu kämpfen hatte. Der heutige Diktator hat kein Gesicht, er ist in einem Labyrinth, und dafür, wogegen man bei ihm zu kämpfen hätte, fehlt der Wegweiser …“ Ajduk...
dolazel dolazel 05:22 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Bez uvrede, ali koje proseravanje. Malo mi je muka od svih “gastarbajter patriota” koje vec duze srecem po svetu i njihovog fantasticnog razumevanja situacije u Srbiji iz bezbednog inostranstva. Posto sam ja bio tada u vojnoj uniformi na terenu a autor teksta lio suze u Svajcarskoj ajde da ispravimo neke stvari koje su vremenom isparile iz oolektivnog secanja.
1. sloba milosevic, diktator i komunisticki olos kao i citava bulumenta idiota oko njega su iskljucivi krivci za rat 1999 - zahvaljujuci katastrofalnoj politici koju je sprovodio na kosovu i sire. Da je imao mozga kao sto nije rat se mogao izbeci, sta god tvrdili damaci mediji. siptari su imali svoj deo u izbijanju sukoba ali posle brojinh razgovora sa policajcima, vojnicima koji su sluzili na kosovui i nekim clanovima db apsolutno sam siguran da je tamo sprovodjen teror od strane srpskih snaga dugi niz godina o cemu se u srbiji sve vreme cutalo kao i danas.
2. kolko je sloba bio pametan videlo se kad je nakon silnog kurcenja posle samo 2 i po meseca potpisao predaju u kumanovu i tako predao kosovo na upravljanje stranim snagama. zasto mu nije sudjeno u srbiji kao najvecem izdajniku u istoriji srbije ne znam.
3. srpska vojska nije imala sansi protiv natoa. nemoj da nasedate na gluposti o snazi srpske vojske 1999. vojska je bila slabo naoruzana, slabo organizovana i nespremna na bilo koji jaci sukob. to sto u svoje uspehe broji pobede u minornim okrsajima nad ovk koju su cinili poluobuceni albanski seljaci govori samo za sebe.
4. srbija nije u to vreme imala nijednog saveznika na medjunarodnom planu. nijednog, nula. tako se ne ide u rat i cini mi se da je milosevic to savrseno znao ali ga nije bilo briga. isto kao i vojni vrh na celu sa ojdanicem koji je takodje znao da ce deca uzalud da ginu. i njemu je trebalo suditi za veleizdaju a ne da daje intervjue po novinama i da ponovo lupeta idiotarije.

da skratim zrtve 1999 su posledica lose politike, zlocina na kosovu, neznanja i gluposti srpskog vrha.

I da samo podsetim na to vreme sa nekoliko linkova:

faza kurcenja:


faza predaje (mi smo za mir):



amika amika 08:22 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

da skratim zrtve 1999 su posledica lose politike, zlocina na kosovu, neznanja i gluposti srpskog vrha.


Све је то углавном тачно али није оправдање за злочине савезника



НАТО је тиме обезбедио своје финансирање бар још једну деценију и Амери показали своје нај-особине - непоштовање других, силеџијство и немање мере, што је одлика ниске културе.

romi.daba romi.daba 15:05 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

amika
da skratim zrtve 1999 su posledica lose politike, zlocina na kosovu, neznanja i gluposti srpskog vrha.


Све је то углавном тачно али није оправдање за злочине савезника



НАТО је тиме обезбедио своје финансирање бар још једну деценију и Амери показали своје нај-особине - непоштовање других, силеџијство и немање мере, што је одлика ниске културе.



Ne vredi Amika! Vaš um je zarobljen kao ogromnoj većini Srba.

Šta znači reč "saveznici" u vašoj rečenici? Čiji saveznici? Saveznici iz drugog svetskog rata? Tu glupost o obezbeđivanju finansija su vam ulili u mozak komunističko-levičarski službenici poput Lazanskog i niza drugih marksista, Rusa i Srba.

A kao i uvek Srbi zaboravljaju da su se upravo oni odlučili za prvu uptrebu sile u Evropi posle Drugog svetskog rata.

Kako je počeo rat u Hrvatskoj? Prekrajanje granica balvanima.

A što se divljaštva tiče tu nema premca Srbima jer upravo su oni već na početku rata terali civile da hodaju po minama i svezali starca Hrvata tako da sedne na kolac koji drži starica Hrvatica. Ta krajišnjička poruka nije mogla da se shvati drugačije nego poziv na totalni rat. Taj rat smo odgledali u kontinuitetu do 1999 godine kad se samo odvijao nastavak srpske nasilničke politike.

NATO nije bacao bombe da bi se finansirao, jadni Amiko, već je postojao UZROK.

Srpska nesamokritičnost nas dovodi do današnjeg dana kada nama vladaju hercegovački isprdci i njihove šarlatanske marionete koje bi sve trebalo nabiti na kolčeve.
freehand freehand 15:13 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

kada nama vladaju hercegovački isprdci i njihove šarlatanske marionete koje bi sve trebalo nabiti na kolčeve.

Uopšte nisi morao da se trudiš sa onim pre ovoga.
A mogao si i kraće i jednostavnije, na primer samo "Ja sam retardirani šovinistički debil".
49 41 49 41 15:22 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

dolazel
Bez uvrede, ali koje proseravanje. Malo mi je muka od svih “gastarbajter patriota” koje vec duze srecem po svetu i njihovog fantasticnog razumevanja situacije u Srbiji iz bezbednog inostranstva. Posto sam ja bio tada u vojnoj uniformi na terenu a autor teksta lio suze u Svajcarskoj ajde da ispravimo neke stvari koje su vremenom isparile iz oolektivnog secanja.
1. sloba milosevic, diktator i komunisticki olos kao i citava bulumenta idiota oko njega su iskljucivi krivci za rat 1999 - zahvaljujuci katastrofalnoj politici koju je sprovodio na kosovu i sire. Da je imao mozga kao sto nije rat se mogao izbeci, sta god tvrdili damaci mediji. siptari su imali svoj deo u izbijanju sukoba ali posle brojinh razgovora sa policajcima, vojnicima koji su sluzili na kosovui i nekim clanovima db apsolutno sam siguran da je tamo sprovodjen teror od strane srpskih snaga dugi niz godina o cemu se u srbiji sve vreme cutalo kao i danas.
2. kolko je sloba bio pametan videlo se kad je nakon silnog kurcenja posle samo 2 i po meseca potpisao predaju u kumanovu i tako predao kosovo na upravljanje stranim snagama. zasto mu nije sudjeno u srbiji kao najvecem izdajniku u istoriji srbije ne znam.
3. srpska vojska nije imala sansi protiv natoa. nemoj da nasedate na gluposti o snazi srpske vojske 1999. vojska je bila slabo naoruzana, slabo organizovana i nespremna na bilo koji jaci sukob. to sto u svoje uspehe broji pobede u minornim okrsajima nad ovk koju su cinili poluobuceni albanski seljaci govori samo za sebe.
4. srbija nije u to vreme imala nijednog saveznika na medjunarodnom planu. nijednog, nula. tako se ne ide u rat i cini mi se da je milosevic to savrseno znao ali ga nije bilo briga. isto kao i vojni vrh na celu sa ojdanicem koji je takodje znao da ce deca uzalud da ginu. i njemu je trebalo suditi za veleizdaju a ne da daje intervjue po novinama i da ponovo lupeta idiotarije.

da skratim zrtve 1999 su posledica lose politike, zlocina na kosovu, neznanja i gluposti srpskog vrha.

I da samo podsetim na to vreme sa nekoliko linkova:

faza kurcenja:


faza predaje (mi smo za mir):





Avgust 1992.
Ja u BG kao izbeglica; bez igde icega sa 5-to mesecnom bebom.

Razgovaram, sa nekim u SA, komsijom Selime telefonom (koga inace ne poznajem).
Cekamo amerikance, bombardovanja da nas oslobode...

NAta, ide dalje na istok; "domace kurve" u EU, joj dojadile. Voli da joj posao cveta.

Od najstarijeg zanata se uvek dobro zaradjivalo.


romi.daba romi.daba 15:51 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

freehand
kada nama vladaju hercegovački isprdci i njihove šarlatanske marionete koje bi sve trebalo nabiti na kolčeve.

Uopšte nisi morao da se trudiš sa onim pre ovoga.
A mogao si i kraće i jednostavnije, na primer samo "Ja sam retardirani šovinistički debil".


Pardon! Htio sam reć hercegovački pederski isprdak.

E, Vojislave Vojislave.

Zbog vas Srbija ne treba ni da postoji posle 800? godina civilizacije.


"Engleski pederski isprdak Toni Bler",
"Očerupana haška ćurka Kristina Dal",
"Mafijaška pudlica Nebojša Čović",
"U čeljustima kurve Del Ponte",
"Genocidni izraelski diplomata Teodor Meron",
"Vašingtonski seksualni manijak Bil Klinton",
"Politički ortakluk kurve del Ponte i kurve del Koštunice",
"Podmukli galski picopevac Žak Širak",
"Narkomanija Vuka manitoga",
"Hitlerovi najverniji sledbenici Helmut Kol i Hans Genšer",
"Lažljiva haška pederčina Džefri Najs"
"Haško bajramsko prase"...
martin_krpan martin_krpan 19:23 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

dolazel
Bez uvrede, ali koje proseravanje. Malo mi je muka od svih “gastarbajter patriota” koje vec duze srecem po svetu i njihovog fantasticnog razumevanja situacije u Srbiji iz bezbednog inostranstva. Posto sam ja bio tada u vojnoj uniformi na terenu a autor teksta lio suze u Svajcarskoj ajde da ispravimo neke stvari koje su vremenom isparile iz oolektivnog secanja.
1. sloba milosevic, diktator i komunisticki olos kao i citava bulumenta idiota oko njega su iskljucivi krivci za rat 1999 - zahvaljujuci katastrofalnoj politici koju je sprovodio na kosovu i sire. Da je imao mozga kao sto nije rat se mogao izbeci, sta god tvrdili damaci mediji. siptari su imali svoj deo u izbijanju sukoba ali posle brojinh razgovora sa policajcima, vojnicima koji su sluzili na kosovui i nekim clanovima db apsolutno sam siguran da je tamo sprovodjen teror od strane srpskih snaga dugi niz godina o cemu se u srbiji sve vreme cutalo kao i danas.
2. kolko je sloba bio pametan videlo se kad je nakon silnog kurcenja posle samo 2 i po meseca potpisao predaju u kumanovu i tako predao kosovo na upravljanje stranim snagama. zasto mu nije sudjeno u srbiji kao najvecem izdajniku u istoriji srbije ne znam.
3. srpska vojska nije imala sansi protiv natoa. nemoj da nasedate na gluposti o snazi srpske vojske 1999. vojska je bila slabo naoruzana, slabo organizovana i nespremna na bilo koji jaci sukob. to sto u svoje uspehe broji pobede u minornim okrsajima nad ovk koju su cinili poluobuceni albanski seljaci govori samo za sebe.
4. srbija nije u to vreme imala nijednog saveznika na medjunarodnom planu. nijednog, nula. tako se ne ide u rat i cini mi se da je milosevic to savrseno znao ali ga nije bilo briga. isto kao i vojni vrh na celu sa ojdanicem koji je takodje znao da ce deca uzalud da ginu. i njemu je trebalo suditi za veleizdaju a ne da daje intervjue po novinama i da ponovo lupeta idiotarije.

da skratim zrtve 1999 su posledica lose politike, zlocina na kosovu, neznanja i gluposti srpskog vrha.

I da samo podsetim na to vreme sa nekoliko linkova:

faza kurcenja:


faza predaje (mi smo za mir):





Preporuka za komentar dolazel.
jadragoljub jadragoljub 22:21 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

pogrešno potpisano
angie01 angie01 22:41 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

kao i citava bulumenta





freehand freehand 22:42 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

angie01
kao i citava bulumenta idiota oko njega su iskljucivi krivci za rat 1999




Bulšit sve zajedno, koji nema veze sa mozgom. .
angie01 angie01 22:51 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Bulšit sve zajedno,


ja ti bas nisam dobar sagovornik na temu na ovaj nacin...tako, da izvini me.
freehand freehand 22:53 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

angie01
Bulšit sve zajedno,


ja ti bas nisam dobar sagovornik na temu na ovaj nacin...tako, da izvini me.

Važi, mada vas, Bogu hvala, nema više baš puno toliko zaslepljenih i takvom sudaru sa realnošću.
angie01 angie01 23:02 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Bogu hvala, nema više baš puno toliko zaslepljenih i takvom sudaru sa realnošću.


to si mogao odmah da kazes dolazelu i martinu, nisi morao mene da cekas.


mada vas,


ovo najvise volim, mi svesni, vi nesvesni, oni nekakvi,..samo ne znam gde se ti brojis, ono demokrata, koji pazi nacionalizam.

kako god- nemoj sa mnom,...
freehand freehand 23:06 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

demokrata, koji pazi nacionalizam.

Pa da, meni je taj đinđićevski pristup uvek bio najbliži, i politički i nacionalno.
kako god- nemoj sa mnom,...

Pa rekoh važi, al moram da ti odgovorim, iz uvažavanja.

Inače, toliko je sad već dokumenata otvoreno, toliko knjiga napisano, istorijskih , biografskih, memoarskih da stvarno više nema smisla pozivati se na neke splačine od dezinformacija kojima se i oni u Lengliju smeju.
jadragoljub jadragoljub 23:41 24.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

čisto da ostanemo u temi
[url=http://www.vice.com/rs/article/9kgwd3/mitovi-i-legende-o-nato-bombardovanju-srbije?fbclid=IwAR0pmMWwcO36T0Uo6jId-fR65RZLL0aRw12ArQRPZVuCErZ1ynw3MuLzPyw][/url]

'Uranijum
U Srbiji je danas opšte mesto verovanje da masovno umiremo od kancera i da je jedini krivac za to uranijum kojim su nas namerno gađali NATO avioni kako bi na taj način izazvali što više smrti, i kad se rat okonča. Te se tvrdnje neprestano ponavljaju, čak i sve više kako se odvija izvesno geopolitičko usijanje na Balkanu između svetskih i regionalnih sila, i domaću javnost je neophodno podsećati na to koliko je NATO, ustvari, zlo, zbog čega bi svaki korak na putu ka pristupanju u taj savez imalo i tu dimenziju bacanja u naručje svom najvećem krvniku. U suštini, oko uranijuma koji je na naše tlo pao iz aviona tog proleća nema mnogo nepoznanica: jedini projektil u kome se nalazi komponenta osiromašenog uranijuma bila su zrna topa „GAU avenger“ kojim su bili naoružani avioni A-10 američke avijacije.

Nekoliko ovih aviona je gađalo oklopne mete isključivo na Kosovu i južnoj Srbiji, oko Bujanovca i Vranja jer severnije nisu leteli. Neposredno posle rata, Vojska Jugoslavije je očistila sva mesta gde se znalo da su pala zrna sa uranijumom (van Kosova) i jedan od tih metaka je čak bio izložen 2000. godine u Vojnom muzeju u Beogradu: pored njega je stajao sertifikat Instituta za nuklearne nauke u Vinči da je bezbedan za razgledanje. U drugim projektilima koji su ispaljivani na nas nije bilo nikakvog uranijuma, reč je o bombama i raketama sastavljenim od eksploziva, lima i čelika. Vezu o zagađenju zemljišta i voda koje je nastupilo prilikom bombardovanja industrijskih postrojenja u Pančevu, Bariču, Novom Sadu, npr. i hipotetičkog porasta obolelih, teoretičari „kancerskog NATO uranijumskog buma“ ne pominju previše, možda i zato jer zahteva opsežna istraživanja koja niko nije sproveo, već se čvrsto drže (nepostojećeg) uranijuma kao glavnog ubice.'

'Lokatori
I danas mi je pred očima slika nepoznatog čoveka koji sa baterijskom lampom tumara kroz unutrašnje dvorište jedne stambene zgrade na Dorćolu i traži lokator za koji je sigurno znao da je tu negde. Lokatori su bili jedna od top izmišljotina Miloševićeve propagande sa pogubnim efektima za psihotičare, paranoike i osobe nestabilnog psihičkog zdravlja. Bili su beli, žuti, kamuflažni ili plavi, kako kad, bacali su ih iz padobrana i služili su da ukažu na metu na zemlji. U prevodu, kome padne lokator u dvorište viđen je da bude pogođen u veoma skoro vreme. Ljudi su zato besomučno tragali za lokatorima ne bi li ih otkrili pre nego što navedu bombu i bacili ih negde što dalje, možda tek u obližnje komšijsko dvorište.

Priču o lokatorima mediji su neprestano ponavljali ali što se više govorilo o njima frustracija je sve više rasla: niko nikada nije našao nijedan što nije ukazivalo da ih nema već da ne uspevamo da otkrijemo tu jasnu i groznu najavu da nam stiže projektil. Do dana današnjeg niko nije video nijedan, kao da su imali neki automatski mehanizam za samouništenje. U Aleksincu, Surdulici, Grdelici, Nišu, Murinu, Batajnici, Pančevu, Novom Sadu i svim drugim mestima koje su razorili avionski projektili takođe nije bilo lokatora niti su ih izbezumljeni od žrtava i štete tamošnji stanovnici ikada i tražili.'



angie01 angie01 00:09 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Inače, toliko je sad već dokumenata otvoreno, toliko knjiga napisano, istorijskih , biografskih, memoarskih da stvarno više nema smisla pozivati se na neke splačine od dezinformacija kojima se i oni u Lengliju smeju.


zanimljivo, evo danas isla emisija na N1, gde su novinari, politicari,...uz dokumentarne snimke, evocirali uspomene, pa se niko nije smejao- dapace,...Aleksandar Vasovic isto slagao kockice, koje sve skupa lice na moje, iako sam ja samo ilustrovala dolazelov komentar- na koji ti nisi reagovao, niti na martinovo odobravanje al zato na mene jesi- valjda je to ljubav.



Pa da, meni je taj đinđićevski pristup uvek bio najbliži, i politički i nacionalno.


Zoran Djindjic nije bio nacionalista.
dolazel dolazel 00:34 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

U Srbiji je danas opšte mesto verovanje da masovno umiremo od kancera i da je jedini krivac za to uranijum kojim su nas namerno gađali NATO avioni kako bi na taj način izazvali što više smrti, i kad se rat okonča


Nemas pojma koliko bizarno izgleda kada posetis Srbiju posle dugo vremena, zima, svi ali svi puse u stanovima sa zatvorenim prozorima cak iako su u stanu mala deca, ljuste alkohol, jedu masnu, prezacinjenu hranu, nerviraju se oko posla, para, buducnosti, loseg zdravstva, sveprisutnog siromastva itd i onda ti objasnjavaju kako je glavni krivac za porast obolelih od raka u Srbiji NATO bombardovanje
To sto je studija o posledicama NATO bombardovanja radjena tek posle 20 godina govori samo za sebe. Inace Radio Slobodna Evropa ima zanimljiv clanak na tu temu:

Uvid u ove preliminarne rezultate, o kojima su i mediji pisali u februaru ove godine, za sada ima samo Laketić i Institut za javno zdravlje Srbije "Milan Jovanović Batut" koji radi na istraživanju, rekao je 5. marta Laketić u izjavi RSE.

Na zahtev RSE za vidi te podatke, Laketić je tada odgovorio da podatke može da dobije "čim studija bude završena"...Srbiја sе prеmа nајnоviјim prоcеnаmа, а mеđu 40 zеmаljа Еvrоpе, svrstаvа u grupu zеmаljа sа srеdnjim rizikom оbоlеvаnjа od kancera (nаlаzi sе nа 12. mеstu) i visokim rizikom umirаnjа оd mаlignih bоlеsti u Еvrоpi (nа drugоm mеstu оdmаh pоslе Mаđаrske), navodi se na sajtu Instituta "Milan Jovanović Batut".

Iz Instituta "Batut" na sajtu navode i da su vоdеći uzrоci оbоlеvаnjа i umirаnjа оd raka u Srbiji "gоtоvо idеntični vоdеćim uzrоcimа оbоlеvаnjа i smrtnоsti оd mаlignih tumоrа u vеćini zеmаljа u rаzvојu".
maksa83 maksa83 00:37 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

svi ali svi puse u stanovima sa zatvorenim prozorima cak iako su u stanu mala deca,

Ozbiljno? Svi ali svi?

Ja zaključujem da su "svi ali svi" tvoji poznanici koje posećuješ teške budale.
dolazel dolazel 00:46 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Ja zaključujem da su "svi ali svi" tvoji poznanici koje posećuješ teške budale.


ok, mozda malo prejako (da preskocim tvoj pokusaj uvrede) ali opet ostaje cinjenica da jako puno ljudi pusi u Srbiji, da su cigarete jeftine i lako dostupne cak i deci. aj sad reci da nije tako.
freehand freehand 00:49 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

To sto je studija o posledicama NATO bombardovanja radjena tek posle 20 godina govori samo za sebe. Inace Radio Slobodna Evropa ima zanimljiv clanak na tu temu:

Potpuna neistina. Analize posledica - naravno, ono što je moguće - su rađene neposredno posle bombardovanja, i domaće i međunarodne, Rusi i Šajcarci
No koliko vidim tebe ionako činjenice ne sputavaju u donošenju zaključaka pa neka ovo bude samo mala ilustracija, a ti ne obraćaj pažnju:

Ускоро се навршава 15 година од НАТО бомбардовања. Званичници у Србији од 2001. године до данас су на разне начине избегавали да покрену питање страховитих последица овог бомбардовања и на животну средину и на здравље људи. Група наших стручњака и научника уз помоћ колега из расејања су управо због тога у септембру 2001. године организовала Међународну конференцију о еколошком опоравку тадашње СР Југославије (ENRY2001) на којој је било представљено 142 рада од 320 аутора из 21 земље, и обрађене теме су укључивале: утицај ратних дејстава на животну околину, еколошке последице уништавања индустријских постројења, загађење вода, ваздуха и земљишта токсичним хемикалијама и тешким металима, као и биомедицински ефекти и психосоматске и социјалне последице бомбардовања.

Штампан је и извареднан зборник радова са ове конференције од близу 1000 страна и то на енглеском језику [1]. У закључцима ове конференције је изнето да је у току НАТО бомбардовања уништено 78 индустријских постројења, да је 45 енергетских постројења било уништено или оштећено, и да је као последица тога испуштено на хиљаде тона канцерогених, мутагених и токсичних хемикалија, укључујући бар десетак токсичних хемикалија које су одавно стављене на листу забрањених хемикалија према Штокхолмској конвенцији. Уз то је око 150 хиљада тона нафте и нафтних деривата и око 367 хиљада тона керозина било запаљено, више од 20 хиљада цивилних зграда је уништено, и испаљено је најмање 31 хиљада пројектила са осиромашеним уранијумом.


LINK
maksa83 maksa83 00:51 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

ok, mozda malo prejako (da preskocim tvoj pokusaj uvrede)

Pa izvini, ako stvarno non stop dime u zatvorenim prostorijama sa puno dece onda su teške budale, makar ti - neznanče sa Interneta - bila rođena braća.

ostaje cinjenica da jako puno ljudi pusi u Srbiji, da su
cigarete jeftine i lako dostupne cak i deci. aj sad reci da nije tako.

Pa, tako je, s tim da je zabranjeno prodaavati cigarete maloletnicima, ali ne umem da ti kažem koliko se to poštuje.

Ali meni je nešto drugo zanimljivo, u poslednjih nekoliko godina počeli su masovno da se pojavljuju tzv. nargila barovi. Znači, niikakve droge, nego ono što u arapskom svetu zovu Shisha, duvan ulepljen nekom voćnom aromom, na žaru, puši se kroz onu vodu. Imam jedan takav u kraju (vrabac verovatno zna o čemu pričam). E, to mesto je PUNO klinaca, retko tamo imaš ikog preko 18 godina, prosek je mislim oko 16, i svi cevče nargilu kao blesavi. Kaže mi ovaj moj stariji (7. razred) da neki njegovi iz razreda idu po takvim mestiima.

Ono što ja ne mogu da pojmim je da je ta stvar legalna za maloletnike, pošto su ISKLJUČIVO oni "gosti" tih mesta, bar ovih nekoliko koje sam video. Kako to nije pozatvarano? Pazi, ukleti lokali koji su iks puta menjali namenu kao nargila barovi opstaju i rade punom parom non stop. Sve klinci.
angie01 angie01 00:59 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

ok, mozda malo prejako ali opet ostaje cinjenica da jako puno ljudi pusi u Srbiji, da su cigarete jeftine i lako dostupne cak i deci. aj sad reci da nije tako.

Pa, tako je, s tim da je zabranjeno prodaavati cigarete maloletnicima, ali ne umem da ti kažem koliko se to poštuje.


puse klinci ko ludi- ono, mala deca klinci, duvaju, rokaju se,- skole su glavna mesta za regrutaciju, a i desavanje- piju,...nargila barovi im dodju ko zahebancija,

a i fakat da se po kucama masovno pusi, ne vodeci se bas racuna, da l tu ima dece, beba i slicno,...mladi roditelji sve sa decom piju kaficu predvece u zadimljenom kaficu, a bogami, purnjaju i oni,...

tuzno opste stanje...
freehand freehand 00:59 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

zanimljivo, evo danas isla emisija na N1, gde su novinari, politicari,...uz dokumentarne snimke, evocirali uspomene, pa se niko nije smejao- dapace,...Aleksandar Vasovic isto slagao kockice, koje sve skupa lice na moje, iako sam ja samo ilustrovala dolazelov komentar- na koji ti nisi reagovao, niti na martinovo odobravanje al zato na mene jesi- valjda je to ljubav.

Ti si čitala predlog tog sporazuma iz Rambujea, pretpostavljam kad možeš da porediš šta je povoljnije? A znaš šta su o tom sporazumu gvorili madlen Olbrajt, Klinton i, na primer Kisindžer?
Mislim, znam da nisi i da nemaš pojma ali je bitno da imaš stav.
Al eto, možda znaš do koje je godine OZNA jurila baliste i kačake po Kosovu, koliko je samo od '45 na Kosovubilo pobuna? kako je i zašto Milošević '81 izveo tenkove potom Kosovu i kad je i zašto Predsedništvo SFRJ uvelo vanredno stanje na Kosovu?
i koliko je od '96 na tom Kosovu pobijeno policajaca i civla i koliko je civila nestalo? I kako su teroristi odjednom posle Holbruka u čarapama postali borci za slobodu?
Zoran Djindjic nije bio nacionalista.

Normalno, ako ti, Pera Luković i Srđa Popović tako kažete - tako mora da bude. Mada, izvini, ja više volim da slušam čoveka samog šta o određenim pitanjima i svojim stavovima ima da kaže.
Na stranu što ja nisam ni rekao da je Đinđić bio nacionalista, kao što to nisam ni ja, sem u tom drugosrbijanskom rakursu, al to ionako nema veze s mozgom.
maksa83 maksa83 01:03 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

nargila barovi im dodju ko zahebancija,

Čekaj bre, to su mesta gde dođu klinci između 13 i 18 godina i naruče duvan i konobar im donosi. To nije neko sakriveno ilegalno mesto gde se ulazi na lozinku, nego "najnormalnije" moguće, sa sve baštama itd. Stvarno ne razumem.
angie01 angie01 01:30 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Ti si čitala predlog tog sporazuma iz Rambujea,


eto, objasnili su i u danasnjoj emisiji-svi koji su govorili- tako, da ako si promasio, ti sigurno dobro tumacis to sto si procitao i znas bolje,...kao sto je bolje da potpises mnogo nepovoljniji ultimatum, sa kojim nema pregovora i gubis sve.

...ostalo necu, mucno mi je.


Normalno, ako ti, Pera Luković i Srđa Popović tako kažete


ma ne, kaze Djindjic u svojim knjigama i predavanjima- on nije bio nacionalista.


kao što to nisam ni ja,


mozda nisi, ali cesto tako komentarises.


sem u tom drugosrbijanskom rakursu,


izdajnickom, autosovinistickom, placenickom,...aj zdravo.
dolazel dolazel 01:30 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Potpuna neistina. Analize posledica - naravno, ono što je moguće - su rađene neposredno posle bombardovanja, i domaće i međunarodne, Rusi i Šajcarci


Konacno argumenti...napredujes. Samo, to o cemu ti pricas su studije o ekoloskim posledicama bombardovanja organizovane od strane Drustva fizikohemicara Srbije. Efekata na ljudsko zdravlje je sigurno bilo ali koliko su realno opasni, koliko je njihov uticaj kratkorocno/dugorocno na ljudsko zdravlje i porast oboljevanja u odredjenim starosnim grupama i od razlicitih bolesti je potpuno jedna druga kategorija za koju su potrebna znantna sredstva i detaljne, dugorocne organizovane studije pod patronatom drzave u vise centara, pozeljno sa stranim ucescem. To sve nikada nije uradjeno. Nikada. Zasto, ne znam, ali nije.

Званичници у Србији од 2001. године до данас су на разне начине избегавали да покрену питање страховитих последица овог бомбардовања и на животну средину и на здравље људи.


Dalje ako pogledas uzroke prerane smrti u Srbiji i uporedis recimo, godinu 1990 i 2010 glavni uzrocnici su redom:
1990: 1. mozdani udar 2. ishemijska bolest srca 3. rak pluca 4. samopovredjivanje
2010: 1. ishemijska bolest srca 2. mozdani udar 3. rak pluca 4. samopovredjivanje

Mozda nevezano, ali prve tri su bolesti koje se nalaze na upozorenju na svakoh kutiji cigareta. Zatim, povecana je ucestalost umiranja od raka debelog creva, dojke, mozga i pankreasa ali takodje i od dijabetesa i hipertenzije. Neko moze recimo da kaze da mozda i nije realno porastao broj umiranja od raka vec da je medicinska tehnologija napredovala pa se sada lakse i brze dodje do dijagnoze kancera nego pre recimo 20-30 godina kada nije bila toliko prisutna moderna dijagnostika itd. Zato je potrebno da se te studije rade detaljno, dugorocno uz ucesce ljudi iz ministarstava, istrazivackih timova, lekara po bolnicama itd. To sve u Srbiji nikada nije uradjeno a i ovo sto sada rade je daleko od potrebnog.

Inace, ja i dalje stojim da je Sloba i njegov rezim direktno odgovoran za bombardovanje i posledice. Svi u tadasnjoj vlasti su znali u sta ulaze i kako NATO ratuje - uostalom bilo je dovoljno primera u skorasnjoj istoriji za to. Takodje je bilo ocigledno da jednostavno nije bilo sanse u tom sukobu za srpsku stranu. Prema tome rat je apsolutno bio nepotreban, ako je hteo mogao je da preda Kosovo i ranije, zavrsilo bi se isto, samo bez bombardovanja i zrtava. A malo li je?
angie01 angie01 01:32 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Čekaj bre, to su mesta gde dođu klinci između 13 i 18 godina i naruče duvan i konobar im donosi.


pa da....ima jedan i kod mene u kraju,...samo klinci i idu tamo.
Bili Piton Bili Piton 01:36 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

maksa83
nargila barovi im dodju ko zahebancija,

Čekaj bre, to su mesta gde dođu klinci između 13 i 18 godina i naruče duvan i konobar im donosi. To nije neko sakriveno ilegalno mesto gde se ulazi na lozinku, nego "najnormalnije" moguće, sa sve baštama itd. Stvarno ne razumem.


Što je bilo jedno takvo dobro poluilegalno mesto kod mene u komšiluku, Kafe Kairo. Isto s bašticom, a imali su i šator gde se sedelo na jastucima. Pušila se šiša (ja to ne volim posebno) ali i svašta drugo vrlo aromatično. I world music trip hop. Doduše nije baš bilo maloletne sitne dece ali bilo je svakakvih.

Onda prvo došla zabrana pušenja u zatvorenim javnim prostorima što je uključilo i klubove i barove, pa je onda došla dženrtrifikacija nakon čega je svaki gotivan ambijent dobro dezinfikovan i sterilisan i kao takav propo za ikakvu normalnu upotrebu.
dolazel dolazel 01:55 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Pa izvini, ako stvarno non stop dime u zatvorenim prostorijama sa puno dece onda su teške budale, makar ti - neznanče sa Interneta - bila rođena braća.


Hm, kad malo bolje pogledam, mozda si i u pravu. A i nisu braca, no sestre. Od njihovog pusackog drustva (osmoro odraslih pusaca), jedan je umro od raka pluca u ranim 40tim, drugi preziveo cetvorostruki bajpas i svi i dalje puse...neverovatno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:59 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Od njihovog pusackog drustva (osmoro odraslih pusaca), jedan je umro od raka pluca, drugi preziveo cetvorostruki bajpas i svi i dalje puse...neverovatno.
Хајде овај с бајпасом што пуши и даље, али од оног што је умро то стварно нисам очекивао.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:03 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Priču o lokatorima mediji su neprestano ponavljali ali što se više govorilo o njima frustracija je sve više rasla: niko nikada nije našao nijedan što nije ukazivalo da ih nema već da ne uspevamo da otkrijemo tu jasnu i groznu najavu da nam stiže projektil.


Nije mnogo bitno, ali meni su za vreme bombardovanja na posao donosili te lokatore, uhapsila ih policija na nekoj njivi, i doneli da im to izanaliziramo i objasnimo šta je. Mislim, ništa specijalno, meteorološka stanica koja meri atmosferske parametre i emituje podatke dok pada okačena o padobranče, te podatke valjda posle koriste za ratne svrhe. Inače je jako jeftino bila napravljena, ono, made in china, ali siromašniji deo Kine, za jednokratnu upotrebu, čak je i baterija bila neko parče kartona i malo metala smotamo u spiralu pa umočena u pileća govna, ili neku smolu koja na to liči.

A donosili su nam i komade tomahavka koji su srušili negde, ili sam sam srušio, e, to je već bila ozbiljna sprava, bar taj neki mikrotalasni deo koji sam video.

E, da, imali smo i mali projekat usred bombardovanja da preradimo neke klistrone (to su elektronske cevi) sa radara skinutih sa krš Migova 21, da kao sad emituju signal iz nekih kolica (jedan vickasti kolega je predložio da ih stavimo - na ringišpil), i služe kao mamac za one antiradarske rakete, jer su nam ovi divljaci slupali skoro sve što smo imali, sem par nekih mobilnih radara koje nismo palili nego valjda čuvali sa sudnji dan. Ne sećam se više šta je od toga bilo, ja nisam na tome direktno radio nego neke moje kolege iz instituta, ali verovatno ništa, jer se bombardovanje završilo pre nego što je to bilo gotovo.

Pravili smo i ometač za GPS signal, to je radio moj šef, ali i to je bilo malo smešno, mislim da isto nije nikad ušlo u praktičnu primenu, usled preranog završetka ratnih dejstava.


martin_krpan martin_krpan 07:21 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

dolazel


Inace, ja i dalje stojim da je Sloba i njegov rezim direktno odgovoran za bombardovanje i posledice. Svi u tadasnjoj vlasti su znali u sta ulaze i kako NATO ratuje - uostalom bilo je dovoljno primera u skorasnjoj istoriji za to. Takodje je bilo ocigledno da jednostavno nije bilo sanse u tom sukobu za srpsku stranu. Prema tome rat je apsolutno bio nepotreban, ako je hteo mogao je da preda Kosovo i ranije, zavrsilo bi se isto, samo bez bombardovanja i zrtava. A malo li je?




[url=https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2019&mm=03&dd=24&nav_category=11&nav_id=1521602]
"Da je Milošević prihvatio prvu verziju ponuđenog sporazuma, Albanci bi sporazum odbili i bili lomljeni od Zapada sve dok ne pristanu", rekao je Drašković za današnji "Blic".[/url]


Džaba pričaš Dolazel, crkla je maca u Srbistanu za sva vremena. Zbog čega je taj narod potpuno propao i zbog čega glasa za ratne zločince i psihopate konvertite, je pitanje za psihijatra? Zbog čega se ide u gubitke i protiv cijelog svijeta je pitanje za psihijatra! Zbog čega Srbi vode kontra-tempo politiku i olako daju alibi za razna bombardovanja i oluje, je pitanje za psihijatra! Npr. Z4 plan je sastavljala kontakt grupa iz USA, EZ, UN i Rusije! I to odbiješ i onda kao profi babetina narikača naričeš naredne decenije!

Zbog čega se to dešava? Moja teorija je ta, da politiku u Srbistanu vodi UDBA i SPC. Firma SPC živi od grobova, ukopa i godišnjih obilježavanja. Što više bombardovanja i rasturanja, to je bolje, to je više posla za bradonje udbaše. Simple as that. A Udba tako kupuje vrijeme i opstaje kao pantljičara.

Jer o čemu se radi? Udba je od 1945 - 1980 ucmekala oko 200 ljudi većinom na tlu Zapadne Njemačke. Tu je bilo ubijenih ustaša ali i raznih drugih disidenata koji se nisu slagali sa komunističkim režimom. Te informacije su se dugo držale pod tepihom a njemačke vlasti i mediji su spinovali informacije o ubijenim neželeći da naruše odnose sa Jugoslavijom. Nema više onog videa Kapidžića kada govori o Arkanu: "Dobar je dečko bio. Težak posao je bio. Kuc kuc u Minhenu, dobar dan - dobar dan, PAAAFFF muža u čelo,... Dotrča i žena i PAAAAF i nju. Dobar je dečko".

I šta se sad dešava? Njemačka nije banana država i ne ide olako vikend-hobi ubijanje po Minhenu i Berlinu, 50 godina. Što se WW2 više udaljavao, valjda je i debilima trebalo biti jasno da se sve ugurava u pravne okvire. To Oberlandesgericht tefteri i ne zastarjeva. Hrvati su isporučili Perkovića (alias Tomu Novakovića) 2014 i ja mislim da Perković tamo potvrđuje mnoge informacije koje su ovi već znali. E sad, na red treba doći kad-tad i glava i ramena UDBE a ona je u Beogradu. Međutim, to neće ići lako, tj. neće ići nikako. Jer vidjeli smo da Udba sa Jovicom njegovim pomoćnikom Frenkijem i pomoćnikom Frenkija Arkanom, za 2 mjeseca može da zapali sve!!! I zbog toga Srbija ostaje zauvijek izvan EU, naricajući nad patetičnim događajima, dok deep state uživa u ogromnoj moći i materijalnom bogatstvu.


dolazel dolazel 08:33 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Moja teorija je ta, da politiku u Srbistanu vodi UDBA i SPC.


Kamo srece da je tako. U Srbiji politiku realno ne vodi niko - umesto politike na delu je borba za opstanak grupa tajkuna za ciji racun radi partija na vlasti. To je sve, ni manje ni vise. Ono sto je najporaznije mozda u celoj prici je koliko je ta vladajuca tajkunsko-mafijasko-estradno-partijska ekipa na vlasti zapravo slaba i realno potpuno neorganizovana. A i ne moze drugacije jer su u pitanju poluobrazovane ili cak i neobrazovane indivudue od kojih strepi celo selo. To je i moja nada da ce se stvari ipak jednom promeniti i to korenito - mladi nikad nisu bili, niti ce biti toliko glupi da ne vide istinu i jednom ce neko ipak morati da povuce vodu. To dolazi uskoro a i tajkuni to znaju pa salju decu na skolovanje u London ili vec gde (Z. Mitrovic) ili celu porodicu iseljavaju u bratsku nam vukojebinu (Karic) ili pokusavaju da zbrisu iz zemlje sa milionima (Miskovic) ili "investiraju" u Ukrajinu (Kostic Komerc) ili su vec pobegli (Comtrade). Ako pogledas pazljivije shvatis da cela narodnjacka estrada kupuje kuce na Dedinju (karleusa, saban) ili u "elitnim" delovima Bez Kose (sasa popovic, brena, nada obric i ostali). Ko onda prodaje? Mudriji biznismeni koji ne kuupuju nista nego beze jer znaju odlicno sta dolazi.
Prema tome, ne gubite nadu. Igra je uskoro gotova i govna ce sama da odu. A Srbija kao i Jugoslavija ce opet ustati iz pepela. Naravno, treba vremena, treba biti strpljiv a to je Balkancu najteze, ali ce se vec nekako progurati. Jbga, opstalo se pod turcima, ugarima, svabama, zabarima o domacim seronjama na ne drobimo, proci ce i ovo pa ne znam koliko para da je izneto na Kipar (eh, da me cuje pokojna Borka Vucic).

Treba poslusati one pametnije od mene. Markus Aurelijus, rimski imperator i filozof cijem se delu "Meditacije" uvek rado vracam kaze

"Forward, as occasion offers. Never look round to see whether any shall note it... Be satisfied with success in even the smallest matter, and think that even such a result is no trifle."
freehand freehand 09:17 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

eto, objasnili su i u danasnjoj emisiji-svi koji su govorili- tako, da ako si promasio, ti sigurno dobro tumacis to sto si procitao i znas bolje,...kao sto je bolje da potpises mnogo nepovoljniji ultimatum, sa kojim nema pregovora i gubis sve.

Pa razni ljudi razne stvari stalno analizirajui stalno nešto smatraju. Ti biraš koga ćeš da slušaš i ta od toga da prihvatiš.
Ja, na primer, volim da kombinujem pa da sve proverim kad i ako imam prilike.
- "Tekst sporazuma iz Rambujea, kojim je Srbija pozvana da prihvati NATO trupe na svojoj teritoriji, predstavljao je provokaciju, izgovor za početak bombardovanja. Rambuje nije dokument koji bi bilo koji Srbin prihvatio. To je bio loš diplomatski dokument koji se nikada nije trebao pojaviti u toj formi - rekao je nekadašnji američki državni sekretar Henri Kisindžer londonskom "Dejli telegrafu" juna 1999. godine.

Ovo ti je sublimacija "sporazuma".
Marković: Demonstracija sile i lakrdija

Mirovna konferencija o KiM u Rambujeu, prema rečima tadašnjeg šefa delegacije Vlade Srbije Ratka Markovića, bila je najprostiji primer demonstracije sile.

- To nisu bili pregovori. To je bila lakrdija. Demonstracija moći, grubo siledžijstvo. Delegacije Srbije i delegacije Albanaca se nikada u Rambujeu nisu ni sastale, a kamoli razgovarale. Obe su se sastajale samo s tri predstavnika Kontakt grupe ali, bar kada je reč o delegaciji Srbije, ni s njima nikakvih razgovora nije bilo, nego su u nastavcima, s nedopustivo dugim pauzama između, stizala poglavlja Privremenog sporazuma, ultimatuma Srbiji - rekao je Marković.

A to što ti o nečemu što su uzroci i bez čega nema objašnjavanja i razumevanja problema i situacije "ne bi" - tvoj je problem. Nemoj.
ma ne, kaze Djindjic u svojim knjigama i predavanjima- on nije bio nacionalista.

Nije. ali je bio i daleko od anacionalnog pajaca. Preslušaj ti malo ako nisi ili to učini ponovo ako jesi - njegove stavove i o kosovu i o Republici Srpskoj, pa i o Karadžiću i Mladiću, sad je pnovo aktuelno. Ili peščanik z 2001. i 2002. Nemoj kasnije datirane emisije jer im se neki kvar desio pa su počeli sve suprotno da govore i pišu.
freehand freehand 09:41 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Jer o čemu se radi? Udba je od 1945 - 1980 ucmekala oko 200 ljudi većinom na tlu Zapadne Njemačke.

Ih, pa nemoj tako. Blajburg, doduše, nije na teritoriji Zapadne Nemačke ali bi svakako morao da uđe u tu računicu. Baš kao i one desetine i stotine istih tih finih ustaša koje su sa teritorije Zapadne Nemačke slate u jugoslaviju pa su im ovde zlikovci iz UDBE došli glave.
I šta se sad dešava? Njemačka nije banana država i ne ide olako vikend-hobi ubijanje po Minhenu i Berlinu, 50 godina. Što se WW2 više udaljavao, valjda je i debilima trebalo biti jasno da se sve ugurava u pravne okvire. To Oberlandesgericht tefteri i ne zastarjeva. Hrvati su isporučili Perkovića (alias Tomu Novakovića) 2014 i ja mislim da Perković tamo potvrđuje mnoge informacije koje su ovi već znali. E sad, na red treba doći kad-tad i glava i ramena UDBE a ona je u Beogradu. Međutim, to neće ići lako, tj. neće ići nikako. Jer vidjeli smo da Udba sa Jovicom njegovim pomoćnikom Frenkijem i pomoćnikom Frenkija Arkanom, za 2 mjeseca može da zapali sve!!! I zbog toga Srbija ostaje zauvijek izvan EU, naricajući nad patetičnim događajima, dok deep state uživa u ogromnoj moći i materijalnom bogatstvu.

Sem stadndardnih lupetanja meni je ovde bilo zanimljivo ovo smatranje o Jovici i Frenkiju. Koji, jelda, nisu ništa palili ali su kao primerr interesantni zbog nečeg drugog: veze sa CIA. Al ne daj se ti smetati, martine, samo navali sa ovim lečenjem frustracija.
a_jovicic a_jovicic 09:58 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

srdjan.pajic
A donosili su nam i komade tomahavka koji su srušili negde, ili sam sam srušio, e, to je već bila ozbiljna sprava, bar taj neki mikrotalasni deo koji sam video.

Imao sam i ja sreće da vidim "sekirče" iznutra ... stvarno svemirska tehnologija ... moji elektroničari poskakali da vide šta je na ploči ... ni jedna jedina komponenta nije imala komercijalne oznake, n-toslojna štampa, sve zatopljeno u debelu smolu ... ALI ... ispostavlja se da su zahebali pri projektovanju štampe i nacrtali neki DSP ili mikroprocesor naopako ... ne da nožice budu dole nego gore ... i nije im ništa smetalo da ga zalepe naopako i ručno spoje nogicu po nogicu. Bilo je i nekih modifikacija gde su teflonskom žicom spajali komponente na udaljenim delovima ploče ... sve u svemu čist "ručni rad" ... a što bi moj tadašnji šef rek'o "'bem ti ... ovo je radio neko iz ljubavi a ne za pare!"
E, da, imali smo i mali projekat usred bombardovanja da preradimo neke klistrone (to su elektronske cevi) sa radara skinutih sa krš Migova 21, da kao sad emituju signal iz nekih kolica (jedan vickasti kolega je predložio da ih stavimo - na ringišpil), i služe kao mamac za one antiradarske rakete, jer su nam ovi divljaci slupali skoro sve što smo imali, sem par nekih mobilnih radara koje nismo palili nego valjda čuvali sa sudnji dan. Ne sećam se više šta je od toga bilo, ja nisam na tome direktno radio nego neke moje kolege iz instituta, ali verovatno ništa, jer se bombardovanje završilo pre nego što je to bilo gotovo.

Na terenu su osim formacijskih imitatora radara znali često da koriste i kućne mikrotalasne pećnice ... nabiju u nju nešto metala (npr. escajg) ... blokiraju mikroprekidač na vratima (da vrata mogu da ostanu otvorena a da uredjaj radi) ... i povežu dugačkim kablom na agregat ... i BAM! ... zaleti se protivradarsko sokoćalo iz mesta.

Druga fora je bila da stare ruske radare usmere u zemlju ... praktično da se signal odbije od tla i tako odbijen emituje gore ... kažu da se dešavalo da anti-radarskim raketama "preoru" neku njivu ... kako ga uključe ove gruvaju po njivi.
Pravili smo i ometač za GPS signal, to je radio moj šef, ali i to je bilo malo smešno, mislim da isto nije nikad ušlo u praktičnu primenu, usled preranog završetka ratnih dejstava.

Samo se nadam da nikom ne bi palo na pamet da to koristi u gradovima ... Objekti koje su gadjali (ako izuzmemo RTS) su odavno bili ispražnjeni. Bolje što su slupavali prazne zgradurine nego da smo im ometali navigaciju pa da "sekirčići" i bombe završe u nekoj stambenoj zgradi.

A na terenu su inače naši artiljerci koristili isti taj GPS pa bi upotreba ometača više štetila nama nego njima (uprava artiljerije je kroz neku trange-frange nabavku pre rata dobila neki broj GPS uredjaja ... i nikad veću tačnost nisu imali nego tokom bombardovanja ... Ameri isključili SA ... Selective Availability, tj. funkciju koja je kod komercijalnih GPS prijemnika namerno uvodila grešku od 100-njak metara, zato što nisu bili postigli da im sve letelice budu opremljene vojnom varijantom ... pa su i oni koristili komercijalne)

Sve u svemu to je bilo vreme kada se u dobrom svetlu pokazao naš duh za snalaženje i improvizaciju ... čuvao je glave.
angie01 angie01 10:40 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Ja, na primer, volim da kombinujem pa da sve proverim kad i ako imam prilike.


zanimljivo- bas kada je u emisiji receno sta se nudilo u tekstu, a sto je bilo svakako bolje od naknadnog ultimatuma,


To nisu bili pregovori. To je bila lakrdija


isli dokumentarni snimci, koji pokazuju, kako zloba nije hteo da uopste ide u Rambuje, sto iz straha, sto zbog licne arogancije- pa je poslao milutinovica i ostale pajace, koji su samo sve odbili....

A to što ti o nečemu što su uzroci i bez čega nema objašnjavanja i razumevanja problema i situacije "ne bi" - tvoj je problem. Nemoj.


zato sto smo to vec prosli, mene mrzi to ubedjivanje sa elementima agresivnosti- pa nek svakom ostane kako misli.


Nije. ali je bio i daleko od anacionalnog pajaca.


mozes ti nazivas pogrdno anacionalnost kako god hoces, al je cinjenica da Djindjic nije bio nacionalista i te identifikacije je vrlo konkretno postavljao na svoje mesto u svojim predavanjima- potrazi, ima negde sigurno,..

...mada, imajuci u vidu da ti cesto improvizujes po potrebi, nije ni mnogo bitno,....cinjenica je i da je nacionalisticka atmosfera za zivota ubijenog premijera, na neki nacin uslovljavala i neki okvir, narocito za njega, ionako suvise drugacijeg i neshvacenog i neprihvacenog do smrti.
alselone alselone 10:50 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Da je Milošević prihvatio prvu verziju ponuđenog sporazuma, Albanci bi sporazum odbili i bili lomljeni od Zapada sve dok ne pristanu"


Kao što je i Alija bio primoran da prihvati sporazum koji je prethodno prihvatio pa pocepao i time de fakto potvrdio da krvavi rat ima da se dogodi.
freehand freehand 13:18 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

zanimljivo- bas kada je u emisiji receno sta se nudilo u tekstu, a sto je bilo svakako bolje od naknadnog ultimatuma,

Izvanredno zanimljiv izbor reči sa "baš"i "svakako", izrazito izazovno da se sa nekim ko tako cementira sopstveni stav baziran na tako zvečećoj šupljini razgovara pristojno. Inače, ultimatum nije bio "naknadni". To što je pregovaračima stavljeno na sto bilo je ultimatum, koji je, doduše - mada neformalno - važio već godinama pre samog tog skupa. Čak i mnogo ranije od formiranja protojezgra OVK u Švajcarskoj uz činodejstvovanje CIAi sasluženje BND i drugih kolega.
isli dokumentarni snimci, koji pokazuju, kako zloba nije hteo da uopste ide u Rambuje, sto iz straha, sto zbog licne arogancije- pa je poslao milutinovica i ostale pajace, koji su samo sve odbili....

Ja Ratka Markovića i Vladana Kutlešića možda ne bih zvao izrazito časnim ljudima, ali ih sigurno ne bih nazvao pajacima. No to je valjda zato što ne domašujem te sfere.
zato sto smo to vec prosli, mene mrzi to ubedjivanje sa elementima agresivnosti- pa nek svakom ostane kako misli.

Pa da, ali koliko vidim uporno vrtiš to tvoje isto, koliko god da te mrzi, da te smara, da trpiš agresiju... Valjda zato što nisi svesna sopstvene agresije bazirane na neznanju i poluistinama štimovanim ideološkim budalaštinamaneoliberalnog 'praznoslovlja (valj bi to bio sinonim za ovdašnju drugosrbijanštinu).
mozes ti nazivas pogrdno anacionalnost kako god hoces, al je cinjenica da Djindjic nije bio nacionalista i te identifikacije je vrlo konkretno postavljao na svoje mesto u svojim predavanjima- potrazi, ima negde sigurno,..

Velika je nesreća što ovo nije ni parodija ni šala. ali nije, pa bi svaki pokušaj ukazivanja na to da između "anacionalnosti" i "nacionalizma" postoji ogroman prostor normalnosti koji isključuje mržnju, kako sa stanovišta supremacije tako i sa stanovišta uškopljenosti.
Inače, priznajem da nikad nisam bio ni na jednom Đinđićevom predavanju i zavidim ti što ti, valjda, jesi. No zato sam odslušao i pročitao bezbroj Đinđićevih intervjua i polemika, mnoge od njih po nekoliko puta.
Kad bi makar minimalne šanse bilo da i ti to poslušaš i razumeš sad bih ti, ponovo, ovde linkovao neke od njih gde on SAM to govori i izjašnjava se bez tumačenja tvojih i tvojih istomišljenika. No pošto mi je strepnja kudikamo veća od nade - da ne činim nepotrebne napore.
...mada, imajuci u vidu da ti cesto improvizujes po potrebi, nije ni mnogo bitno,....cinjenica je i da je nacionalisticka atmosfera za zivota ubijenog premijera, na neki nacin uslovljavala i neki okvir, narocito za njega, ionako suvise drugacijeg i neshvacenog i neprihvacenog do smrti.

E to. I onda su ga, tako mrtvog, shvatili i prihvatili bardovi te anacionalne i proultimatumske misli, pa ga izmesili i prilagodili tako da više ne bude "pragmatični lopov" i kolaborant sa Miloševićem, Karadžićem i drugima, Pa su ga tako i prihvatili. Takvog oslobođenog sebe.
mariopan mariopan 13:48 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Bili Piton
...svašta drugo vrlo aromatično.


Ocena jednog iskusnog pušača.

Ja sam te nargile donela kući pre mnogo godina kao suvenir sa letovanja, i taj aromatični duvan sa mirisom jabuke. Nije mi se dopalo, jaka je aroma jabuke i ni malo ne miriše na duvan, plus dim je opran u onoj vodi koja ide u donju staklenu posudu pa dim prolazi prvo kroz tu vodu. Zato je ukus vrlo blag, nema miris ni ukus duvana, ali je voda u posudi obojena od dima, što z6nači da je veliki deo otrova u vodi, ne udiše se kao dim od cigarete.

Nije ni lepo ni ukusno, ne liči na duvan, i to sam negde zavrljačila u garažu, ne znam ni da li su mu delovi preživeli do danas.

Verujem da je to deci atraktivno i egzotično, i da idu tamo više da se druže, i da je to samo faza u odrastanju. I to će da prerastu kao sve drugo.


I za dolazel

Nije tračno da pušači puše u zatvorenim prostorijama i pored dece, to verovatno rade teški retardi, a nismo svi takvi. Znači nemoj paušalno i nemoj da lepiš etikete.

Ja sad pušim u mojoj kući, sama sam, a svi prozori i vrata su mi otvoreni jer je napolju divan dan i ne volim da mi kuća smrdi na kafanu i pepeljare.
Zimi pušim napolju ma kakvo vreme da je, a kod svojih rođaka i prijatelja koji ne puše izlazim na terasu ako baš moram da zapalim, ali radije se strpim pa ni ne pušim baš zato što ima male dece u kući.
I svi moji pušači u porodici tako rade.

To je stvar osnovnog kućnog vaspitanja i kulture, pa ako to nemaš onda si stoka i za druge stvari, a ne bih rekla da smo svi takvi?

edit

Sad sam se malo preslišavala ko puši u mojoj okolini, komšije iz moje ulice, i utvrdila da samo ja pušim, od nekih tridesetak kuća sa celim porodicama koje čine i tri generacije...samo ja pušim.
angie01 angie01 14:11 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

na tako zvečećoj šupljini razgovara

. Valjda zato što nisi svesna sopstvene agresije bazirane na neznanju i poluistinama štimovanim ideološkim budalaštinamaneoliberalnog 'praznoslovlja (valj bi to bio sinonim za ovdašnju drugosrbijanštinu).

Kad bi makar minimalne šanse bilo da i ti to poslušaš i razumeš

No pošto mi je strepnja kudikamo veća od nade - da ne činim nepotrebne napore.


rekoh ti na pocetku- ovo je uvek tvoj jedini rezultat,....tako da, zaobidji me.
neverovatan neverovatan 16:34 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

a_jovicic
srdjan.pajic
A donosili su nam i komade tomahavka koji su srušili negde, ili sam sam srušio, e, to je već bila ozbiljna sprava, bar taj neki mikrotalasni deo koji sam video.

Imao sam i ja sreće da vidim "sekirče" iznutra ... stvarno svemirska tehnologija ... moji elektroničari poskakali da vide šta je na ploči ... ni jedna jedina komponenta nije imala komercijalne oznake, n-toslojna štampa, sve zatopljeno u debelu smolu ... ALI ... ispostavlja se da su zahebali pri projektovanju štampe i nacrtali neki DSP ili mikroprocesor naopako ... ne da nožice budu dole nego gore ... i nije im ništa smetalo da ga zalepe naopako i ručno spoje nogicu po nogicu. Bilo je i nekih modifikacija gde su teflonskom žicom spajali komponente na udaljenim delovima ploče ... sve u svemu čist "ručni rad" ... a što bi moj tadašnji šef rek'o "'bem ti ... ovo je radio neko iz ljubavi a ne za pare!"
...

Nije to neuobičajeno!
Ja sam to nekada radio namerno - jer jedino ja na kraju znam, između ostaloga, između koje dve tačke, od npr. 4 hiljade spojnih mesta na ploči, se spoji ta 'teflonska' žica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:58 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

. ALI ... ispostavlja se da su zahebali pri projektovanju štampe i nacrtali neki DSP ili mikroprocesor naopako ...


Da, da, ne čudi me, niko ne ume kao digitalci da zasere štampu, ne treba im dati da pipaju ništa osim veriloga. Ovaj mikrovalni deo je bio cakum pakum, bez greške. Ali, ok, to je i inače dosta teže budžiti, nego - kad sjebeš, onda je sjebano, praviš ispočetka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:08 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

A na terenu su inače naši artiljerci koristili isti taj GPS pa bi upotreba ometača više štetila nama nego njima (uprava artiljerije je kroz neku trange-frange nabavku pre rata dobila neki broj GPS uredjaja ... i nikad veću tačnost nisu imali nego tokom bombardovanja ...


E, ovog se sećam, jednom ušao u sobičak gde nam je stajao analizator mreža (najdragoceniji instrument koji smo tad imali, a koji zbog sankcija i nemanja para nije mogao da se popravlja - ako crkne, i ne umemo sami da ga okrpimo, mož da zakatančimo firmu, pa smo ga čuvali kao malo vode na dlanu, instrument je zato imao svoju kancelariju i nije smeo svako da mu priđe. For the record, ja sad u mojoj firmi imam 4 komada, i ako ništa drugo zbog toga osećam da sam nešto postigao u životu ), dakle uđem da izmerim, a tamo moj kolega Bora, u mantilu sedi sa zrnom od haubice, 155mm, na čiji vrh su nabudžili GPS prijemnik, i kao nešto meri na analizatoru. Samo sam polako zatvorio vrata.

(dobro, zrno je bilo školsko, ili samo bez upaljača, ali svejedno, scena za pamćenje)
bene_geserit bene_geserit 18:12 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

niko ne ume kao digitalci da zasere štampu, ne treba im dati da pipaju ništa osim veriloga

Nemoj ti nas da mešaš sa ovima što rade štampu, to bre rade uvek neke čikice od 65 godina pošto to više nigde niko ne uči.
Mi samo rutiranje unutar SoC-a i te fore.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:34 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске


Zoran Djindjic nije bio nacionalista.


Nije, jeste, možeš to da zoveš kako hoćeš i uvek, kad ga tako paušalno svrstavaš, ćeš biti u pravu.
Ali hajde, Endži, da pokušamo da to malo definišemo.

Kako, čime, se odeđuje da li je neko nacionalista ili ne?

Teško je ne složiti se da su danas to uglavnom dve stvari, odnos svakog pojedinačnog Srbina prema Kosovu i prema Republici Srpskoj.

Nacionalisti kažu Kosovo je srpsko, Srbija ima prava na Kosovu, anacionalni kažu, stvar je gotova, prihvatite realnost.

Nacionalisti kažu Republika Srpska je rezultat opravdane borbe Srba za nju i ona mora da opstane po svaku cenu, anacionalni kažu, to je genocidna tvorevina, ustupak da bi se zaustavio rat, i da bi Srbi trebalo da prihvate BiH kao svoju državu, sa ili bez Srpske.

Pa gde Đinđića svrstavaju njegovi stavovi po ta dva pitanja?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

bene_geserit
niko ne ume kao digitalci da zasere štampu, ne treba im dati da pipaju ništa osim veriloga

Nemoj ti nas da mešaš sa ovima što rade štampu, to bre rade uvek neke čikice od 65 godina pošto to više nigde niko ne uči.
Mi samo rutiranje unutar SoC-a i te fore.


Kome bre ti "čikica od 65 godina"?!

Mada, stvarno je tako, to već odavno potpada u kategoriju starih zanata koji izumiru, i tako i treba da ostane. A i od čega bi živeli svi ovi konsultanti koji se bave signal integrity-jem ako bi svako umeo da skocka high-speed štampu kako treba.
neverovatan neverovatan 20:05 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

srdjan.pajic
bene_geserit
niko ne ume kao digitalci da zasere štampu, ne treba im dati da pipaju ništa osim veriloga

Nemoj ti nas da mešaš sa ovima što rade štampu, to bre rade uvek neke čikice od 65 godina pošto to više nigde niko ne uči.
Mi samo rutiranje unutar SoC-a i te fore.


Kome bre ti "čikica od 65 godina"?!

Mada, stvarno je tako, to već odavno potpada u kategoriju starih zanata koji izumiru, i tako i treba da ostane. A i od čega bi živeli svi ovi konsultanti koji se bave signal integrity-jem ako bi svako umeo da skocka high-speed štampu kako treba.

Normalno!
jadragoljub jadragoljub 20:21 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

ono kao da se podsetimo WWII kad su nas saveznici bonbardovali amo zbog komunjara i pravoslavlja.
pa izgleda da su i holanđane bonbardovali jer su komunjare i pravoslavci
[url=http://www.nationalgeographic.rs/reportaze/galerije/13005-od-pepela-do-diznilenda-za-arhitekte-zakoracite-u-roterdam.html][/url]
iteksta
'U 13 časova i 28 minuta, 14. maja 1940. godine, dolazeći sa istoka, mogli su se čuti zlokobni zvuci poput roja pčela. To je bio zvuk kojeg se plašilo stanovništvo ovog grada. Roterdam je u to vreme bio industrijski motor Holandije i najveća svetska luka. Petnaest minuta kasnije, avioni su se okrenuli, ostavljajući grad u plamenu. Vatra nije jenjavala šest dana, dok nije imalo više šta da gori: 250 hektara, 25.000 domova i 11.000 komercijalnih zgrada se pretvorilo u pepeo. Roterdam je nestao. '
kad budem našo kako su izbonbardovali marsej, poznato je da su marsejani veliki pravoslavci i komunisti,( saveznici da ne bude zabune) i to ću okačim.
čisto u stilu verovali ili neverovali al eto .
amika amika 21:24 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

romi.daba
amika
da skratim zrtve 1999 su posledica lose politike, zlocina na kosovu, neznanja i gluposti srpskog vrha.


Све је то углавном тачно али није оправдање за злочине савезника

НАТО је тиме обезбедио своје финансирање бар још једну деценију и Амери показали своје нај-особине - непоштовање других, силеџијство и немање мере, што је одлика ниске културе.



NATO nije bacao bombe da bi se finansirao,

већ да би разорио што више... А ово треба понављати

freehand freehand 21:32 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

amika
romi.daba
amika
da skratim zrtve 1999 su posledica lose politike, zlocina na kosovu, neznanja i gluposti srpskog vrha.


Све је то углавном тачно али није оправдање за злочине савезника

НАТО је тиме обезбедио своје финансирање бар још једну деценију и Амери показали своје нај-особине - непоштовање других, силеџијство и немање мере, што је одлика ниске културе.



NATO nije bacao bombe da bi se finansirao,

већ да би разорио што више... А ово треба понављати


Dobro, qme, zar tebi ne deluje idiotski i krajnje samoponižavajuće ovo "između 1500-2000 (mada je između 15000 i 2500) žrtava, da ne govorimo o rasponu štete koji je (samo raspon?"!) 70 milijardi evra u ovome što si ovde postavio?
amika amika 22:20 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

freehand

Dobro, qme, zar tebi ne deluje idiotski i krajnje samoponižavajuće ovo "između 1500-2000 (mada je između 15000 i 2500) žrtava, da ne govorimo o rasponu štete koji je (samo raspon?"!) 70 milijardi evra u ovome što si ovde postavio?


То питај оне који су годинама после бомбардовања били на власти. Тада си био сумњив ако поменеш бомбардовање. Сада, после 20 година, то је могуће само као распон.
freehand freehand 22:35 25.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

То питај оне који су годинама после бомбардовања били на власти. Тада си био сумњив ако поменеш бомбардовање. Сада, после 20 година, то је могуће само као распон.

Kad si to i kome bio sumnjiv ako pmeneš bombardovanje?
Koštunici?
Nešto se ne sećam toga.
dolazel dolazel 04:10 26.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

Ja sad pušim u mojoj kući, sama sam, a svi prozori i vrata su mi otvoreni jer je napolju divan dan i ne volim da mi kuća smrdi na kafanu i pepeljare.
Zimi pušim napolju ma kakvo vreme da je, a kod svojih rođaka i prijatelja koji ne puše izlazim na terasu ako baš moram da zapalim, ali radije se strpim pa ni ne pušim baš zato što ima male dece u kući.
I svi moji pušači u porodici tako rade.

To je stvar osnovnog kućnog vaspitanja i kulture, pa ako to nemaš onda si stoka i za druge stvari, a ne bih rekla da smo svi takvi?


Ok, ali moja poenta nije oko vaspitanja i kulture vec oko novca. Iako apsolutno podrzavam neciji privatni izbor oko nacina zivota, pusenje ima teske posledice ne samo po pusace vec i za drustvo u kojem zive. Osim sto ugrozavaju zdravlje drugih i truju prirodnu sredinu (culi ste ovo sto puta al aj jos jednom), pusaci predstavljaju veliki ekonomski teret za celo drustvo. To je glavni razlog zasto je kampanja protiv pusenja toliko snazna na zapadu - oboleli pusaci su ogroman finasijski problem jer npr u Australiji 2008 prosecni troskovi za lecenje bolesti vezanih za pusenje po pusacu su bili oko 33500 australijskih dolara, od cega sam pacijent placa oko 5000. Ako uzmemo u obzir da se u Srbiji skoro nista ne proizvodi od skupljih lekova i da gotovo sve mora da se uveze i ako odbijemo jeftinije troskove u smislu jeftinog zdravstvenog osoblja i zastarele opreme (to ne bi smelo, ali realnost je takva) troskpvi su verovatno manji - ne znam koliko i kako sada placa drzava za lecenje i da li potrebnih lekova uopste ima. Uglavnom, to je jedan od velikih problema koji pusaci donose zajednici posebno u sirmasnoj drzavi kakva je Srbija. Zato je sada na zapadu trend da ako pusite zdravstveno osiguranje vas kosta 2-3 puta vise dok su cigarete preskupe - oko 30$ je kutija cigareta u Australiji gde su cigarete najskuplje na svetu.
anonymous anonymous 05:45 26.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

dolazel
Bez uvrede, ali koje proseravanje. Malo mi je muka od svih “gastarbajter patriota” koje vec duze srecem po svetu i njihovog fantasticnog razumevanja situacije u Srbiji iz bezbednog inostranstva. Posto sam ja bio tada u vojnoj uniformi na terenu a autor teksta lio suze u Svajcarskoj ajde da ispravimo neke stvari koje su vremenom isparile iz oolektivnog secanja.
1. sloba milosevic, diktator i komunisticki olos kao i citava bulumenta idiota oko njega su iskljucivi krivci za rat 1999 - zahvaljujuci katastrofalnoj politici koju je sprovodio na kosovu i sire. Da je imao mozga kao sto nije rat se mogao izbeci, sta god tvrdili damaci mediji. siptari su imali svoj deo u izbijanju sukoba ali posle brojinh razgovora sa policajcima, vojnicima koji su sluzili na kosovui i nekim clanovima db apsolutno sam siguran da je tamo sprovodjen teror od strane srpskih snaga dugi niz godina o cemu se u srbiji sve vreme cutalo kao i danas.
2. kolko je sloba bio pametan videlo se kad je nakon silnog kurcenja posle samo 2 i po meseca potpisao predaju u kumanovu i tako predao kosovo na upravljanje stranim snagama. zasto mu nije sudjeno u srbiji kao najvecem izdajniku u istoriji srbije ne znam.
3. srpska vojska nije imala sansi protiv natoa. nemoj da nasedate na gluposti o snazi srpske vojske 1999. vojska je bila slabo naoruzana, slabo organizovana i nespremna na bilo koji jaci sukob. to sto u svoje uspehe broji pobede u minornim okrsajima nad ovk koju su cinili poluobuceni albanski seljaci govori samo za sebe.
4. srbija nije u to vreme imala nijednog saveznika na medjunarodnom planu. nijednog, nula. tako se ne ide u rat i cini mi se da je milosevic to savrseno znao ali ga nije bilo briga. isto kao i vojni vrh na celu sa ojdanicem koji je takodje znao da ce deca uzalud da ginu. i njemu je trebalo suditi za veleizdaju a ne da daje intervjue po novinama i da ponovo lupeta idiotarije.

da skratim zrtve 1999 su posledica lose politike, zlocina na kosovu, neznanja i gluposti srpskog vrha.



Bez uvrede, ali koje proseravanje.

Koja neznalica ili moralni patuljak treba da budeš da bi optužio žrtvu za to što je potcenila snagu dželata i njegovu spremnost za epohalni zločin ?



dolazel dolazel 08:37 26.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

anonymous


Posto Miloseviceva policija i vojska (namerno necu da kazem srpska) nije cinila nikakve zlocine, ratne i druge, i svi lazu i mrze Srbe jer smo najbolji a jesmo najbolji vidi basket, Djokovica, odbojku...ma vazi. E, i Milosevic je velikomucenik i heroj srpskog naroda, zajedno sa malim Markom i gajbicama iz Rusije...
vcucko vcucko 09:00 26.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

dolazel

pusenje ima teske posledice ne samo po pusace vec i za drustvo u kojem zive. Osim sto ugrozavaju zdravlje drugih i truju prirodnu sredinu (culi ste ovo sto puta al aj jos jednom), pusaci predstavljaju veliki ekonomski teret za celo drustvo. To je glavni razlog zasto je kampanja protiv pusenja toliko snazna na zapadu - oboleli pusaci su ogroman finasijski problem

Jedan golf dvojka dizel iz '89. ili Pasat iste generacije imaju stostruke posledice po okolinu i društvo kao celinu. Mislim, svaki i najnoviji dizel (i automobil uopšte) imaju, nego je ovih navedenih kod nas i dalje k'o šaše. Da ne spominjem recimo TENT koji svakodnevno sagoreva čitava brda uglja i koječega i baca dim na pola Srbije. Između ostalog i za potrebe navodno ekoloških elektro automobila.

Pa nije tolika hajka i halabuka kao na duvan.
anonymous anonymous 16:03 26.03.2019

Re: Меил из Швајцарске

dolazel
anonymous


Posto Miloseviceva policija i vojska (namerno necu da kazem srpska) nije cinila nikakve zlocine, ratne i druge, i svi lazu i mrze Srbe jer smo najbolji a jesmo najbolji vidi basket, Djokovica, odbojku...ma vazi. E, i Milosevic je velikomucenik i heroj srpskog naroda, zajedno sa malim Markom i gajbicama iz Rusije...


Jedva da si dobacio do polovine od 12 koliko obično dobiju oni koji napišu nešto protiv mog mišljenja.

Znači , slabooo.

Usput

Ova zemlja zove se Srbija.

I piše se velikim slovom.
Svi drugi nazivi su uvredljivi, pa se može očekivati i adekvatan odgovor u slučaju upotrebe drugih naziva.
a_jovicic a_jovicic 04:02 24.03.2019

Boles' ne bira

ALI koji bolesnici su smislili ovo ...

Blic | 23.03.2019 | ZVUK KOJI VREME NE BRIŠE IZ SEĆANJA Sirene za vazdušnu opasnost večeras su vratile Nišlije u period bombardovanja (VIDEO)

U sklopu probe za Dan sećanja povodom 20 godina od početka NATO bombardovanja, večeras su se u Nišu začule sirene za vazdušnu opasnost.

Nemili zvuk prenuo je Nišlije u 20.52 časa, podsetivši ih na strahote doživljene pre dve decenije.


Jugpress | 23.03.2019 | U Nišu sirene i zamračivanje kao generalna proba

"U subotu će biti izvršena proba zamračivanja centra grada, a u nedelju tokom organizacije samog skupa biće zamračen grad i biće emitovani zvuci sirena za vazdušnu opasnost“, kaže Milošević. „Zvuci sirene za vazdušnu opasnost biće emitovani i tokom probe u subotu, tako da upozoravamo građane da nema razloga za paniku, da je sve to samo u cilju obeležavanja ovog dana"

jadragoljub jadragoljub 06:57 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

Nemili zvuk prenuo je Nišlije u 20.52 časa, podsetivši ih na strahote doživljene pre dve decenije

srećom po mene u blizini nema nijedna svirela pa sam iz duboke daljine čuo da svira, uopće mi nije jasno čemu ta sirena, mislim u sklopu nastupajućeg događaja.
a o paradi neću da pričam osim pitanja - čemu?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana